Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" pirmo uzvaru 10. sezonā meklēs Novosibirskā

Krišs Upenieks

Rīgas "Dinamo" pirmo uzvaru 10. sezonā meklēs Novosibirskā
Uvis Balinskis
Foto: Raimonds Volonts

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas ''Dinamo'' šodien pulksten 15:30 aizvadīs otro spēli sezonā, viesos cīnoties ar veiksmīgi sezonu iesākušo Novosibirskas ''Sibir''. Tiešraidē spēli demonstrēs ''Viasat Sport Baltic'' kanāls.

Rīgas ''Dinamo'' jubilejas 10. sezonas pirmo spēli aizvadīja pirms pāris dienām Omskā pret vietējo ''Avangard''. Rīdzinieki izgāza trešās trešdaļas sākumdaļu, kad nepilnu divu minūšu laikā ielaida trīs bezatbildes ripas, visā mačā piedzīvojot zaudējumu ar 1:3. ''Sibir'' sezonas pirmajā spēlē ar 3:1 pieveica Maskavas ''Spartak''.

Nepatīkami šī spēle noslēdzās rīdzinieku uzbrucējam Miķelim Rēdliham, kurš pirmās trešdaļas izskaņā viņš centās bloķēt pretinieka metienu, ko arī paveica, taču ripa trāpīja viņam pa seju. Pēc spēles Miķelim tika konstatēts žokļa lūzums, kā rezultātā bez Rēdliha ''Dinamo'' būs jāiztiek vairākus mēnešus.

''Pirmajā periodā spēlējām ar pārāk lielu atbildības nastu. Gribējām visu izdarīt pareizi, tāpēc sanāca visu darīt nedaudz stīvi. Otrajā periodā nospēlējām tā, kā vēlējāmies, izvirzījāmies vadībā, taču trešajā periodā trīs ielaistie vārti divu minūšu intervālā neļāva mums pašās beigās cīnīties par uzvaru,'' tā pēc pirmās spēles sacīja ''Dinamo'' galvenais treneris Sandis Ozoliņš.

Novosibirskas ''Sibir'' sastāvā šajā sezonā ir tikai pieci leģionāri (soms, divi čehi un divi zviedri). Pret ''Spartak'' sezonas pirmajā spēlē ''Sibir'' rindās visus trīs vārtus guva krievu hokejisti. Jāpiemin, ka ''Sibir'' komandā fiziskā sagatavotības trenera amatu ieņem latviešu speciālists Eduards Rābe, kurš pirms dažām sezonām vienu gadu nostrādāja arī ''Dinamo''.

Pagājušajā sezonā ''Sibir'' Austrumu konferencē regulārajā sezonā 60 spēlēs iekrāja 83 punktus un ierindojās devītajā vietā, paliekot vienu pozīciju aiz izslēgšanas turnīra, neskatoties uz to, ka tikpat punktu bija arī astotajā vietā esošajai Ķīnas ''Red Star''. ''Dinamo'' ar 58 punktiem Rietumu konferencē ierindojās pēdējā vietā, esot 35 punktus aiz ''play-off'' zonas.

Mača sākums Novosibirskas arēnā šodien jau pulksten 15:30 pēc Latvijas laika. Tiešraidē maču būs iespēja vērot kanālā ''Viasat Sport Baltic''.

Rīgas ‘’Dinamo’’ sastāvs izbraukumā

Vārtsargi: Džastins Pīterss, Jānis Kalniņš.
Aizsargi: Nerijus Ališausks, Uvis Balinskis, Guntis Galviņš, Aleksandrs Jerofejevs, Georgijs Pujacs, Krišjānis Rēdlihs, Karls Stolerijs, Kristaps Zīle un Viljams Rens.
Uzbrucēji: Oskars Batņa, Māris Bičevskis, Tīdžejs Galjardi, Koltons Gilīss, Emīls Ģēģeris, Miks Indrašis, Nikolajs Jeļisejevs, Ņikita Jevpalovs, Denijs Kristo, Lukass Lesio, Roberts Lipsbergs, Brendons Makmilans, Gints Meija, Miķelis Rēdlihs un Gunārs Skvorcovs.

Izmantotie resursi:
Spēles ievadlapa — Hokeja kluba Dinamo Rīga...

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 15:23, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vispār nekad neesmu sapratis, kāpēc pirms klubu spēlēm jāatskaņo himnas, pirms izlašu spēlēm - cita lieta
Pilnībā piekrītu. Pirms un pēc klubu spēlēm nevajadzētu skanēt valstu himnām. Himnai nav jāskan bieži. ASV ir skolas kur himnu atskaņo katru rītu, arī krievu dažās skolās tā esot. Man tas nešķiet pareizi. Himnai jābūt izlašu spēlēs, svinīgos pasākumos (bet ne jautros). Pārāk bieža himnas atskaņošana nevairo patriotismu.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 15:25, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu. Pirms un pēc klubu spēlēm nevajadzētu skanēt valstu himnām. Himnai nav jāskan bieži. ASV ir skolas kur himnu atskaņo katru rītu, arī krievu dažās skolās tā esot. Man tas nešķiet pareizi. Himnai jābūt izlašu spēlēs, svinīgos pasākumos (bet ne jautros). Pārāk bieža himnas atskaņošana nevairo patriotismu.
Redz ka var atrast arii punktus kur es 100% piekrītu FUNIM !

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:25, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Neputne = elektriskais zutis ?! :O Ak mii un zhee
Gan jau gibēja pateikt, ka gluma, vai ko tādu, ķip aizskarošu ar to patriota repliku bišk iekodu dvēselē laikam, ja jau solīja pa galvu pat dot

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu. Pirms un pēc klubu spēlēm nevajadzētu skanēt valstu himnām. Himnai nav jāskan bieži. ASV ir skolas kur himnu atskaņo katru rītu, arī krievu dažās skolās tā esot. Man tas nešķiet pareizi. Himnai jābūt izlašu spēlēs, svinīgos pasākumos (bet ne jautros). Pārāk bieža himnas atskaņošana nevairo patriotismu.
tas bija ņirgt, kad himnas laikā rādīja SKA (vai cita top3 kluba) spēlētāju un viņam no lūpām skaidri un gaiši var nolasīt : "zajebaļi" pietam- Krievijas himnas laikā.. galnaiz, ka pats atjēdzās un palika pavisam dīvains pēc mīmikas rēkt!!!

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:28, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Gan jau gibēja pateikt, ka gluma, vai ko tādu, ķip aizskarošu ar to patriota repliku bišk iekodu dvēselē laikam, ja jau solīja pa galvu pat dot
es tev, zaķīt, neko nesolīju dot ; ) un par to patriotu ne tuvu mani neaizvainoji ; )

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:29, pirms 7 gadiem
lab, jāsoļo pie kaimiņiem uz hokeju!

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:30, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Izblāmējies gan
Man kaut kā po...manis pēc vari tā domāt! Tāds jau vienmēr esi bijis tipa visuzinošs un augstprātīgs. Tik ņaudulis liels ar esi , ka nav tā un tā tak uzspied citas pogas un atrodi kaut ko nevis ņaudi, lai var aizrādīt autoriem vai kam citam...tāds lēts piars, tipa bet ko zaipis iedeva ir blama laikam no tiem 16-17 kandidātiem šodien 12 nemaz neviens neizies laukumā p.s. nemaz nezināju , ka pat pārbaudenēs obligāti jābūt 12, nevis vairak var pieteikt...ja būtu baša fans, tad noteikti atrastu, kur to sūdu meklēt, bet redzams, ka esi prasts plūtītājs, kas jau sen novērots...tik raudāt proti par visu, kā nav. Pakustini pats klaviatūru un pameklē, ja jau tas interesē...

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:31, pirms 7 gadiem
ZEks-sniegavīrs - prikolīgs zimejums komandas atbalstam !

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:32, pirms 7 gadiem
Vai TOTO pienjem likmes pēc kura pēc kārtas kāsiena OZO atsāks kost ?!

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:35, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Man kaut kā po...manis pēc vari tā domāt! Tāds jau vienmēr esi bijis tipa visuzinošs un augstprātīgs. Tik ņaudulis liels ar esi , ka nav tā un tā tak uzspied citas pogas un atrodi kaut ko nevis ņaudi, lai var aizrādīt autoriem vai kam citam...tāds lēts piars, tipa bet ko zaipis iedeva ir blama laikam no tiem 16-17 kandidātiem šodien 12 nemaz neviens neizies laukumā p.s. nemaz nezināju , ka pat pārbaudenēs obligāti jābūt 12, nevis vairak var pieteikt...ja būtu baša fans, tad noteikti atrastu, kur to sūdu meklēt, bet redzams, ka esi prasts plūtītājs, kas jau sen novērots...tik raudāt proti par visu, kā nav. Pakustini pats klaviatūru un pameklē, ja jau tas interesē...
Kāpēc augstprātīgs? Es tāds neesmu, redz, man pukoties pie nekvalitatīviem rakstiem nevar, bet Tev gan var, ja ir slikts raksts par LHV bijis. Nejūti pretrunas?

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:35, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: es tev, zaķīt, neko nesolīju dot ; ) un par to patriotu ne tuvu mani neaizvainoji ; )
Lai nu tā būtu- labi, ka neaizmirsi mani arī par zaķīti nosaukt, un kārtīgi "nopatronizēt", lai būtu pavisam pārliecinoši

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:36, pirms 7 gadiem
uzmetu chiriku atkal ka SIBIRJ pirmie iemetis Vai tieshaam otru reizi kasishu ?!

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:37, pirms 7 gadiem
Tur bija tīra padene ! Pazheeloja DINAMO

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:39, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Man kaut kā po...manis pēc vari tā domāt! Tāds jau vienmēr esi bijis tipa visuzinošs un augstprātīgs. Tik ņaudulis liels ar esi , ka nav tā un tā tak uzspied citas pogas un atrodi kaut ko nevis ņaudi, lai var aizrādīt autoriem vai kam citam...tāds lēts piars, tipa bet ko zaipis iedeva ir blama laikam no tiem 16-17 kandidātiem šodien 12 nemaz neviens neizies laukumā p.s. nemaz nezināju , ka pat pārbaudenēs obligāti jābūt 12, nevis vairak var pieteikt...ja būtu baša fans, tad noteikti atrastu, kur to sūdu meklēt, bet redzams, ka esi prasts plūtītājs, kas jau sen novērots...tik raudāt proti par visu, kā nav. Pakustini pats klaviatūru un pameklē, ja jau tas interesē...
Hehe, kad Miņins kaut ko uzraksta Tev ne pa prātam, tad gan viens no pirmajiem esi klāt, lai šo noliktu, it kā pats būtu gudrāks par viņu

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:42, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc augstprātīgs? Es tāds neesmu, redz, man pukoties pie nekvalitatīviem rakstiem nevar, bet Tev gan var, ja ir slikts raksts par LHV bijis. Nejūti pretrunas?
ja ir slikts, es norādu uz kļūdām ar faktiem un saitēm kā trūkst vai nav...no tevis tik raudāšana, padodiet man to un to. Nejūti atšķirību?

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:44, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Hehe, kad Miņins kaut ko uzraksta Tev ne pa prātam, tad gan viens no pirmajiem esi klāt, lai šo noliktu, it kā pats būtu gudrāks par viņu
Miņina raksta par NHL jaunajiem līgumiem bija bulšits, ar kļūdām...tas tik man nāk prātā, kas bijis nesen. Par hokeju viņš praktiski neraksta, zaudējis formu. Un es nebiju vienīgais kas tur uzsvēra kļūdas! regbijā un amīšu futenē es nelienu...http://sportacentrs.com/hokejs/nhl/20082017-labakie_saja_nhl_starpsezona_noslegtie_li

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:50, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Miņina raksta par NHL jaunajiem līgumiem bija bulšits, ar kļūdām...tas tik man nāk prātā, kas bijis nesen. Par hokeju viņš praktiski neraksta, zaudējis formu. Un es nebiju vienīgais kas tur uzsvēra kļūdas! regbijā un amīšu futenē es nelienu...http://sportacentrs.com/hokejs/nhl/20082017-labakie_saja_nhl_starpsezona_noslegtie_li
Tu nebeidz mani smīdināt Tavs komentārs pie raksta bija, ka daudz kļūdu, bet konkrētas kļūdas nemaz nenorādīji. Tāds pats čīkstētājs

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:52, pirms 7 gadiem
Salāts labi stāv kastē !

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:55, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu nebeidz mani smīdināt Tavs komentārs pie raksta bija, ka daudz kļūdu, bet konkrētas kļūdas nemaz nenorādīji. Tāds pats čīkstētājs
kamēr rakstīju, edzins jau norādīja uz dažām...skat pēdējo komentāru! Kam man tas vajadzīgs? Juris kad iebrauc auzās, nekad neatbild starp citu...gadiem pārbaudīts. atstāj kā ir un aizmirst...poh, ar viņam! Man ar Juri starp citu nav nekādu problēmu diskutēt par ko citu, vai sarakstīties. tas , ka es viņam dažreiz uzbraucu hokeja rakstos, tas ir normāli. Jo viņš diezgan virspusēji tagad tam pieiet , jo citas intereses. Hokejs viņam jau 3-4 plānā...regbijā, dopingā vai am.futenē šis tagad eksperts! Ja nezini neko no vēstures vairāk kā 10 gadu garumā, tad ieteiktu paklusēt, nevis tupi izteikt secinājumus. Jura agrāk dziļāk raka hokejā un raksti bija kvalitatīvāki, tagad haltūra...

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:57, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: kamēr rakstīju, edzins jau norādīja uz dažām...skat pēdējo komentāru! Kam man tas vajadzīgs? Juris kad iebrauc auzās, nekad neatbild starp citu...gadiem pārbaudīts. atstāj kā ir un aizmirst...poh, ar viņam! Man ar Juri starp citu nav nekādu problēmu diskutēt par ko citu, vai sarakstīties. tas , ka es viņam dažreiz uzbraucu hokeja rakstos, tas ir normāli. Jo viņš diezgan virspusēji tagad tam pieiet , jo citas intereses. Hokejs viņam jau 3-4 plānā...regbijā, dopingā vai am.futenē šis tagad eksperts!
Kāpēc tad es nevaru uzbraukt autoram, ja viņš regulāri haltūrē? Es taču visiem autoriem to nepārmetu...

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:58, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc tad es nevaru uzbraukt autoram, ja viņš regulāri haltūrē? Es taču visiem autoriem to nepārmetu...
Tāpēc, ka nekad neesmu redzējis, ka labotu viņu kļūdas ar reāliem faktiem...

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:59, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: kamēr rakstīju, edzins jau norādīja uz dažām...skat pēdējo komentāru! Kam man tas vajadzīgs? Juris kad iebrauc auzās, nekad neatbild starp citu...gadiem pārbaudīts. atstāj kā ir un aizmirst...poh, ar viņam! Man ar Juri starp citu nav nekādu problēmu diskutēt par ko citu, vai sarakstīties. tas , ka es viņam dažreiz uzbraucu hokeja rakstos, tas ir normāli. Jo viņš diezgan virspusēji tagad tam pieiet , jo citas intereses. Hokejs viņam jau 3-4 plānā...regbijā, dopingā vai am.futenē šis tagad eksperts! Ja nezini neko no vēstures vairāk kā 10 gadu garumā, tad ieteiktu paklusēt, nevis tupi izteikt secinājumus. Jura agrāk dziļāk raka hokejā un raksti bija kvalitatīvāki, tagad haltūra...
Nomierinies, pārāk jau sanervozējies esi. Es zinu, ka hokeja lietās esi krietni gudrāks par mani. Ja es to spēju atzīt, tātad neuzskatu sevi par visgudrāko utt.

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:59, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tāpēc, ka nekad neesmu redzējis, ka labotu viņu kļūdas ar reāliem faktiem...
Tāpēc, ka pārāk maz rakstus lasi
Neticu, ka, piemeram, basketbola rakstus cītīgi lasi...

     [+] [-]

, 2017-08-24 16:01, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tāpēc, ka pārāk maz rakstus lasi
rakstus šeit lasu, kad darīt nav ko. Vai kad kas interesants. piemēram par tenisu lasu. Riteņbraukšanu. Biatlonu. Dinamskas un futenes rakstus praktiski nelasu...basketu izņemot, sieviešu vispār ignorēju.

     [+] [-]

, 2017-08-24 16:02, pirms 7 gadiem
nu paigaidaam SIBIRJ pec speles kvalitates izskatas sliktaaki par DINAMO ! Te shodien viss kas veel var buut - arii DINAMO uzvara

     [+] [-]

, 2017-08-24 16:03, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: nu paigaidaam SIBIRJ pec speles kvalitates izskatas sliktaaki par DINAMO ! Te shodien viss kas veel var buut - arii DINAMO uzvara
a ko jau hoķis sācies?

     [+] [-]

, 2017-08-24 16:03, pirms 7 gadiem
zapisdelsja es te ar hendžu jāuzslēdz...

     [+] [-]

, 2017-08-24 16:05, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: rakstus šeit lasu, kad darīt nav ko. Vai kad kas interesants. piemēram par tenisu lasu. Riteņbraukšanu. Biatlonu. Dinamskas un futenes rakstus praktiski nelasu...basketu izņemot, sieviešu vispār ignorēju.
Tad Tavs izteiktais secinājums ir nulles vērtībā

     [+] [-]

, 2017-08-24 16:06, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: zapisdelsja es te ar hendžu jāuzslēdz...
Pārtraukums

     [+] [-]

, 2017-08-24 16:06, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad Tavs izteiktais secinājums ir nulles vērtībā
Kāds secinājums? pļa pirmais periods jau beidzies

     [+] [-]

, 2017-08-24 16:07, pirms 7 gadiem
Ko līdz tas lielais metienu skaits un nospiedošais Dinamo pārsvars ,ja nevar iemest vārtus! Atkal būs zaudējums skaistā un spraigā cīņā!

     [+] [-]

, 2017-08-24 16:09, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Kāds secinājums? pļa pirmais periods jau beidzies
Ka es nekad nenorādu uz konkrētām autora kļūdām..Ik pa laikam norādu gan

     [+] [-]

, 2017-08-24 16:14, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ka es nekad nenorādu uz konkrētām autora kļūdām..Ik pa laikam norādu gan
Vairāk tu komentos atgādini man flipsaideru(vikipēdiju) vai Kreipānu(TV), kas met komentos visādus skaitļus no vēstures. Tik un tik spēles tam, tur sastāvā 10 melnie, 5 gadi šie nav uzvarējuši u.t.t.( vismaz futenes komentāros). spēles analīzes vai kļūdas autoriem praktiski neredzu. uzbraucieni citiem komentētājiem tas jau ierasta lieta no tavas puses, nekā personīga, bet vienreiz par tavu augstprātību jau biju iemetis miskastē...nu tā, lēti darbojies, bez reāla seguma. Nu nepatīk, tak atrodi ko labāku un atbildi. Tava parastā atbilde ir nolohojies vai tamlīdzīgi a pats sēdi un gaidi, nevis dari...tas par čehu sastāvu šodien. Es starp citu tajā saitā biju pirmo reizi!

     [+] [-]

, 2017-08-24 16:17, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Vairāk tu komentos atgādini man flipsaideru(vikipēdiju) vai Kreipānu(TV), kas met komentos visādus skaitļus no vēstures. Tik un tik spēles tam, tur sastāvā 10 melnie, 5 gadi šie nav uzvarējuši u.t.t.( vismaz futenes komentāros). spēles analīzes vai kļūdas autoriem praktiski neredzu. uzbraucieni citiem komentētājiem tas jau ierasta lieta no tavas puses, nekā personīga, bet vienreiz par tavu augstprātību jau biju iemetis miskastē...nu tā, lēti darbojies, bez reāla seguma. Nu nepatīk, tak atrodi ko labāku un atbildi. Tava parastā atbilde ir nolohojies vai tamlīdzīgi a pats sēdi un gaidi, nevis dari...tas par čehu sastāvu šodien. Es starp citu tajā saitā biju pirmo reizi!
Man ļoti interesē statistika. Tas ir kas slikts?
Šodien pie basketbola labi padiskutējām par sastāviem utt, bet to jau Tu, protams, nezini Kāpēc atbloķēji?

     [+] [-]

, 2017-08-24 16:18, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man ļoti interesē statistika. Tas ir kas slikts?
Slikti ir tas, ka uzvedies augstprātīgi...bez reāla seguma vai argumentiem! lai tā uzvestos jābūt pretī kaut kam...