Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" viesos pret KHL līderiem

Jānis Pārums

"Dinamo" viesos pret KHL līderiem
Foto: dynamo.ru

Šodien plkst. 16:00 Sanktpēterburgā kārtējā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēlē Rīgas "Dinamo" hokejisti sacentīsies ar līgas līdervienību "SKA".

Izbraukuma spēļu sēriju rīdzinieki uzsāka veiksmīgi, pirms pāris dienām Maskavā sīvā cīņā ar 5:4 pārspējot vietējo "Dynamo". Spēles gaitā rīdzinieki zaudēja ar 0:3, taču prata atspēlēties un izvirzīties vadībā ar 4:3. Vēlāk maskavieši panāca neizšķirtu, taču Miķelis Rēdlihs neilgi pirms spēles beigām nodrošināja uzvaru rīdziniekiem.

Pēdējās spēles apliecinājušas, ka Juliusa Šuplera vadītajai komandai ir pa spēkam pieveikt ikvienu pretinieku un tuvojoties regulārās sezonas beigām "Dinamo" spēlē arvien labāk. Tas gan ir saprotami – notiek spraiga cīņa par vietu izslēgšanas spēļu turnīrā.

Šobrīd rīdzinieki jau iekļuvuši t.s. "play off" zonā – ar 65 punktiem 46 spēlēs "Dinamo" ieņem astoto vietu Rietumu konferencē, par punktu apsteidzot "Torpedo". Sanktpēterburgas "SKA" savukārt ir ne tikai Rietumu, bet arī visas līgas līdere – 104 punkti 46 spēlēs.

Vakar rīdzinieki aizvadīja pusotru stundu garu treniņu Sanktpēterburgas ledus pilī. Uz ledus izgāja visi spēlētāji, kas devās izbraukuma tūrē. Uzbrucēju trijnieki trenējās šādos sastāvos – Karsums, Sprukts, Ankipāns; Hossa, Petrovickis, Arnasons; Dārziņš, Karija, M. Rēdlihs; Ņiživijs, Iguldens, Cipulis, kā arī Bukarts. Savukārt, aizsargi trenējās šādos pāros – Sorokins un Ozoliņš, J. Rēdlihs un K. Rēdlihs, Laviņš un Galviņš, Cibuļskis un Sotnieks.

Jāpiebilst, ka visas biļetes uz šīvakara spēli ir izpirktas – šo maču klātienē vēros 12300 hokeja līdzjutēji, no kuriem nospiedošs vairākums, protams, būs mājinieku atbalstītāji. Taču rīdziniekus pie televizoru ekrāniem atbalstīs tūkstošiem fanu Latvijā. Sarauj, "Dinamo"!

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu
khl.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:01, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Un pēc tam apliek hokeja fanus ka tie jau saucot tikai Sarauj un Dinamo...
vel jau ari aizguts Šaibu Šaibu

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 12:02, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kopumā arī,jo finālā sava laukuma priekšrocību iegūst tas,kas bijis augstāk kopvērtējuma tabulā.
Nu jā, to es zinu, bet, kā jau tu teici – līdz tam vēl jātiek. Es gan nezinu vai SKA būs finālā, bet nu.. dzīvosim, redzēsim.

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:02, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu jā, to es zinu, bet, kā jau tu teici – līdz tam vēl jātiek. Es gan nezinu vai SKA būs finālā, bet nu.. dzīvosim, redzēsim.
salavats ari bija izcils pagajuso sezonu bet paklupa tapec dzivosim redzesim

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 12:03, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Salavat viņus var apdraudēt tika Gagarina kausa finālā, līdz kuram abām komandām vel jatiek.
Es jau nesaku,ka CKA noteikti atdos šo spēli, jo galu galā RD nonākot 8. vietā būtu viņu pretinieki Play Off pirmā kārtā. Nezinu par cik parocīgiem CKA uzskata RD, jo galu galā šosezon bija gan zāģis,gan viens neizšķirts pamatlaikā. Tomēr SKA jau domā par play Off pirmo kārtu.
Un tu tiešām domā ka CKA vadībai minimālais mērķis nav KHL fināls? Pēc šīs sezonas snieguma manuprāt tikai M Dinamo varētu viņus rietumos uzvilkt ... tā kā manuprāt CKA ir būtiskāka laukuma priekšrocība finālā nevis ar ko būs jāspēlē izslēgšanas spēļu 1. kārtā...

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 12:04, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Un tu tiešām domā ka CKA vadībai minimālais mērķis nav KHL fināls? Pēc šīs sezonas snieguma manuprāt tikai M Dinamo varētu viņus rietumos uzvilkt ... tā kā manuprāt CKA ir būtiskāka laukuma priekšrocība finālā nevis ar ko būs jāspēlē izslēgšanas spēļu 1. kārtā...
Es domāju, ka par finālu jau domāt būtu diezgan naivi .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:07, pirms 15 gadiem
Dollars rakstīja: Smagi zaudees, 4:2 , bet nekas SKA pietiekami punktu, mums katrs punkts svarigs, ja tiek po apsolos, savu slinko ... aizvilkt uz arenu :-) -!?
Kuru interesē tavs solījums?!

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:07, pirms 15 gadiem
Hei-hei-hOO! Di-na-mOO!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 12:08, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es personiski domāju,ka CKA minimālais mērķis ir Gagarina kauss, bet kā saka-komandas domā,bet Dievs dara. Play Off viss sākas no nulles, un tur spēļu sērijās var daudz interesantu lietiņu notikt.
Kāds Dievs vēl. :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 12:10, pirms 15 gadiem
Dollars rakstīja: Kursh ielika - manaa ieprieksheja komentaa..? Ja jau grandiem sak rasties shaubas , vai tik tas Dinamo neuzvar mus, ko tad, fakts ir viens shogad var vzvaret jebkuru jebkur, varbut vienig mvd :-D
Tevi interesē kaut kādi -?

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:11, pirms 15 gadiem
Galvenais jāiztur pirmo 10 min spiediens - tālāk viss kas var notikt. Vienīgais atkal negribas dzirdēt, kā pēc ātri ielaista gola komentētāji iet dzert kafiju un izklausās pesimistiski kā Repše, sakot vārdus, ka algas šogad tomēr nemaksāšot ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:11, pirms 15 gadiem
to pašu asumu ko pagaišreiz un būs labs !!! ..

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 12:12, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Hokeja.
Dieva NAV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 12:12, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: Galvenais jāiztur pirmo 10 min spiediens - tālāk viss kas var notikt. Vienīgais atkal negribas dzirdēt, kā pēc ātri ielaista gola komentētāji iet dzert kafiju un izklausās pesimistiski kā Repše, sakot vārdus, ka algas šogad tomēr nemaksāšot ..
Es nekad neesmu dzirdējusi, ka komentētāji paliktu pesimistiski, vismaz ne LTV7. Protams, sajūsma mazliet noplok, bet tas ir tikai cilvēciski.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 12:13, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Hokeja.
Tā uzreiz vajadzēja teikt.

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:16, pirms 15 gadiem
malači tāpat ir mūsējie pat ja arī zaudēs. kas protams nenotiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:16, pirms 15 gadiem
Ar ko spēlē Torpedo?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 12:17, pirms 15 gadiem
Dominiks rakstīja: Ar ko spēlē Torpedo?
Šodien ne ar vienu.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 12:17, pirms 15 gadiem
Dollars rakstīja: Intresanti vai vìsaas Ska speles tik pilns stadions?
Nu, SKA spēļu apmeklētība laikam ir viena no labākajām.

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:18, pirms 15 gadiem
sportistite rakstīja: ticu musējiem viņi var visu gan iespējamo ,gan neiespējamo!11

TRTD
ja kas nekas nav neiespeejams tikai riiga,tikai dinamo

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:19, pirms 15 gadiem
kristiansd rakstīja: ja kas nekas nav neiespeejams tikai riiga,tikai dinamo
skaista zime
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 12:24, pirms 15 gadiem
Te būs bez vairantiem. Jātaupās nākamajai spēlei pret Severstaļ, redzēsiet kad Rīga atdos spēli kaut kur 0-5 !!!

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:24, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Te būs bez vairantiem. Jātaupās nākamajai spēlei pret Severstaļ, redzēsiet kad Rīga atdos spēli kaut kur 0-5 !!!
tapat ka Dinamo Maskava atdeva speli Rigai ja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:26, pirms 15 gadiem
Nu kaut vai punkts būtu ideāli,bet nākošā spēle ar Severstaļ būs ļoti svarīga,jo viņi jau arī vēl nav zaudējuši cerības pacīnīties ar 8.vietu,ja uzvar!Bet paskatoties tagadējo sastāvu,kur pat Ņiživijs ar Cipuli ir nomināli 4.maiņā-tas priecē,jo tik sabalansēts sastāvs nav bijis abu sezonu laikā,vienīgi neviļus rodas jautājums-kas tad notika sezonas sākumā ar to komplektāciju?Tad varbūt tagad nebūtu tik izmisīgi jācīnās par tikšanu play-offos!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 12:29, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kārtējā komanda kurai vairs neko nevajag uz šo brīdi.
Atliek vien cerēt,ka vismaz viņi cienīs savus līdzjutējus, un tāpēc cīnīsies ar pilnu atdevi visu spēli.
Pretējā gadijumā man palieks aizvien mazāk ticības šim pasākumam ko sauc par KHL.
Pilnīgi tev piekrītu. Pēdējā laikā tie grandi tiek uzvarēti pārāk bieži. Izskatās, ka viņiem ir savi mērķi, kuru vārdā treneri gatavi ziedot uzvaru. Arī uzvara pret Maskavas Dinamo paskatoties atkārtojumu vairs nešķiet tik salda. Nevar salīdzināt kā maskavieši spēlēja pirmo periodu un divus pārējos(to gan var teikt arī par mūsējiem). Gandrīz vai sāk ost pēc totiņa, kas būtu pavisam skumji.

     [+] [-]

, 2010-01-24 12:30, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Te būs bez vairantiem. Jātaupās nākamajai spēlei pret Severstaļ, redzēsiet kad Rīga atdos spēli kaut kur 0-5 !!!
Vai tik kaut ko līdzīgu neteici arī pirms iepriekšējās spēles!

  -3 [+] [-]

, 2010-01-24 12:31, pirms 15 gadiem
yankeezulu rakstīja: Pilnīgi tev piekrītu. Pēdējā laikā tie grandi tiek uzvarēti pārāk bieži. Izskatās, ka viņiem ir savi mērķi, kuru vārdā treneri gatavi ziedot uzvaru. Arī uzvara pret Maskavas Dinamo paskatoties atkārtojumu vairs nešķiet tik salda. Nevar salīdzināt kā maskavieši spēlēja pirmo periodu un divus pārējos(to gan var teikt arī par mūsējiem). Gandrīz vai sāk ost pēc totiņa, kas būtu pavisam skumji.
Jebkura komanda pie 0:3 pret relatīvi vājāku pretinieku vairs nesistos tā kā pašā sākumā, lai gan MD to arī nedarīja no sākuma.