Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Makmilans: "Rezultāts ir ļoti neapmierinošs. Šis nav labākais laiks komandā"

Rolands Eliņš

Makmilans: "Rezultāts ir ļoti neapmierinošs. Šis nav labākais laiks komandā"
Brendons Makmilans. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Brendons Makmilans kluba mājaslapā publicētajā intervijā pēc šovakar ciestā zaudējuma pret Čerepovecas "Severstal" ar 1:6 atzina, ka šobrīd komanda nepiedzīvo savus labākos brīžus, taču viņš tik un tā tic tās spējām. Savukārt "Dinamo" galvenais treneris Ģirts Ankipāns pastāstīja to pašu, ko bija teicis komandai ģērbtuvēs.

"Rezultāts ir ļoti neapmierinošs," pēcspēles intervijā neslēpa Brendons Makmilans. "Šis nav tas labākais laiks komandā, bet pēc visiem kritumiem nāk kāpumi. Es ticu šai komandai. Pirmkārt, mums ir jāuzlabo spēle mazākumā. Tā arī šovakar mūs nogalināja. Otrkārt – jāizmanto savi momenti. Mums ir prasmes, lai to izdarītu. To jau esam pierādījuši. Katrā mačā jāturpina cīnīties līdz galam. Ieguldītais darbs nāks atpakaļ."

“Centāmies spēlēt agresīvi, bet nopelnījām noraidījumus. Es gan nekomentēšu tiesnešu darbu," Makmilans teica pēc spēles, kurā "Dinamo" saņēma par 14 soda minūtēm vairāk. "Loģiski, ka noraidījumos pret mūsu komandu man vienmēr būs jautājumi. Lai nu kā, bet spēle mazākumā mums šobrīd nevedas. Pie tās ir ātri jāpiestrādā.”

“Noslēgsim izbraukumu Jaroslavļā. Nebūs viegli, bet iesim un cīnīsimies," apņēmību pauda Rīgas komandas uzbrucējs. "Man patika mūsu spēle pret viņiem Rīgā. Galvenais – nenokārt galvas! Nekas vēl nav zaudēts.”

"Dinamo" galvenais treneris Ģirts Ankipāns tikmēr izteicās, ka pēc šādas spēles grūti atrast sakāmo: "Varu tikai apsveikt pretiniekus ar uzvaru un labu spēli. Par mūsu spēli nav nekā daudz sakāma. Visu pateicu puišiem ģērbtuvēs."

Ankipānam tika vaicāts, kādu viņš redz ceļu ārā no neveiksmju joslas. "Labi, pastāstīšu jums to, ko teicu hokejistiem ģērbtuvēs. Mēs ilgi veidojām šo komandu, un tā bija ļoti nepiekāpīga. Mēs vai nu uzvarējām vai zaudējām ar vienu vārtu starpību, uzvarējām daudzās divcīņās. Tas ir vienīgais pareizais ceļš, un mums pie tā jāatgriežas."

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...
https://severstalclub.ru/Press/seve...

  +1 [+] [-]

, 2019-09-23 22:52, pirms 5 gadiem
pašu Makmilanu varbūt ne gluži uzreiz atlaist, bet nedaudz rezervē gan jānosēdina - viens no sliktākajiem - tieši ar viņu laukumā visvājākā aizsardzība un visvairāk ielaiž, un vēl nopelna daudz sodus, ko pretinieki realizē

  +3 [+] [-]

, 2019-09-23 23:00, pirms 5 gadiem
Ar tādu sastāvu labāki laiki nebūs!

  +4 [+] [-]

, 2019-09-23 23:04, pirms 5 gadiem
Kaut kā ieilgusi ties sliktie laiki musejiem

     [+] [-]

, 2019-09-23 23:05, pirms 5 gadiem
Vajadzīgs vārtsargs, lai komandai drošības sajūta rodas.

     [+] [-]

, 2019-09-23 23:21, pirms 5 gadiem
oxa rakstīja: Vajadzīgs vārtsargs, lai komandai drošības sajūta rodas.
Te netikai vārtsargs vajadzīgs,bet arī aizsargi,uzbrucēji un labs treners!

  -3 [+] [-]

, 2019-09-23 23:42, pirms 5 gadiem
Nē, vienkārši jāmaina kluba nosaukums uz ''Sliktais Laiks'' un viss tiks atrisināts.

  -3 [+] [-]

, 2019-09-24 01:45, pirms 5 gadiem
Ankipānam vajadzētu ar muti ģerbtuvēs pastrādāt

     [+] [-]

, 2019-09-24 07:27, pirms 5 gadiem
Komentētāji Makmilanu vakar ieteica kā labāko. Man jau kuro reizi labi patika Marenis un Giliss. No jaunajiem pieklājīgi izskatās Grīnbergs.

  -2 [+] [-]

, 2019-09-24 07:46, pirms 5 gadiem
''......Šis nav labākais laiks komandā"

Brendon, neķer kreņķi, jo LV iedzīvotāji jau sen pieraduši pie Rīgas ''Aklo zarnu'' švakā snieguma.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-24 08:08, pirms 5 gadiem
Treneris, vārtsargs un spēlētāju vidējais meistarības līmenis kopumā ir iemesls šādam scenārijam, bet labi ir tas, ka šiem sportistiem ir šī komanda un līga kur spēlēt.

     [+] [-]

, 2019-09-24 08:16, pirms 5 gadiem
Tā īsti nesapratu.Viss ir kā parasti pēdējos gados pierasts.Divpadsmitā sezona KHL.Pirmajās sešās tikai vienu reizi garām plovam,nākošās sešās sākot ar 2014/15 gada sezonu 21;22;28;26 vietā līgā .Pērn mazs saules stariņš uzspīdēja,lielāko ties pateicoties Videlam,Majonem un Biļalovam un palikām 16 līgā,solīti aiz ploviem un viss.Katru gadu loterijā nevar vinnēt,bet Rīgas Dinamo,diemžēl,selekcija ir loterija.Kaut kā tā.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-24 08:27, pirms 5 gadiem
Bet edot labāks kā NHL

     [+] [-]

, 2019-09-24 09:20, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Tā īsti nesapratu.Viss ir kā parasti pēdējos gados pierasts.Divpadsmitā sezona KHL.Pirmajās sešās tikai vienu reizi garām plovam,nākošās sešās sākot ar 2014/15 gada sezonu 21;22;28;26 vietā līgā .Pērn mazs saules stariņš uzspīdēja,lielāko ties pateicoties Videlam,Majonem un Biļalovam un palikām 16 līgā,solīti aiz ploviem un viss.Katru gadu loterijā nevar vinnēt,bet Rīgas Dinamo,diemžēl,selekcija ir loterija.Kaut kā tā.
vieslielākais "feils" ir Savickija kļūšana par "hokeja ekspertu" visās jomās(cik var saprast tagad viņš vienpersoniski pieņem visus lēmumus) un Rīga-2000 likvidēšana...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-24 10:08, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vai tad Rīga -2000 faktiski nebija tas pats Dinamo, tikai ar leģionāru plus dažu izlases buku piešprici?
Kad izveidoja dinamku, Rīga-2000 (vēl bija nosaukums Dinamo juniors) kļuva par fermu un turpināja spēlēt BAČ līdz kādam 2014.gadam, kur tika iespēlēti Indrašis, Bukarts un citi pāraudzeņi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-24 10:10, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Personiski es nepiederu pie Gudija nolicējiem, taču zināmā mērā tev ir taisnība Ir bijuši n-tie gadījumi, dažādās līgās, dažādos līmeņos, kad it kā varotčiku vainot nevar, taču laukuma spēlmaņi ar viņu kastē nejūtas droši un varotčika maiņa sapurina komandu Vai tas nostrādātu šajā konkrētajā gadījumā, grūti spriest, bet kaut kas lietas labā jādara ir
izlases spēlēs neesmu manījis, ka spēlētāji raustītos, ka kastē Gudijs pat tad, kad viņu ielika sākot no pirmā pasaules čempja, kur Masala bija traumēts un Jučers nevilka. meklē citur iemeslus...
viss Jums fuņiem liekas pārāk vienkārši! nu nebūs tik vienkārši, dinamkā ir problēmu kopums nevis varotčiks tik sūdīgai spēlei...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-09-24 10:13, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tur gan es piekrītu, fermu BAČā vajadzētu atstāt Par Indraši un Bukartu runājot, kāpēc viņi ir pāraudzeņi? Manuprāt, ar viņiem viss ir kārtībā, abi nedaudz paākstījās jaunībā, it sevišķi Bukijs ar savu attieksmi, tagad ir stabili izlases kadri, var teikt līderi, spēlē labās līgās, labos klubos
nu es runāju par to laiku, kad šie vairs MHL nevarēja spēlēt, bet KHL vēl nebija stabili, tika BAČ rūdīti, nevis par stjuartiem strādāja, kā tagadējie pāraudzeņi.

  -1 [+] [-]

, 2019-09-24 10:14, pirms 5 gadiem
Ļoti negribas līst vēstures faktos, bet vai nav tā , ka playoffi bija tad kad Sējējs bija ģenerālmenedžeris un treneris bija treneris, nevis kā tagad jau kuro gadu neko nevar saprast! Ko dara Sējējs? Varbūt vērts uzzvanīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-09-24 10:37, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Manuprāt, būtu prātīgāk, ja Anki-Panki strādātu par menedžeri, bet Arti ieliktu par galveno treneri, vienkārši, ekonomiski, un, cerams, efektīgi
visprātīgāk būtu šo krievu līgas komandeli nahrenizēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-09-24 12:07, pirms 5 gadiem
Ko jūs cepaties? Dinamo lielākā neveiksme ir vartsargs. Gudis nevelk un tas jau sen pierādījies? Vajag pamatojumus? Pagājušais gads bija viens pierādījums, ka Gudis nevelk, jo uz Dinamo pārcēlās ar skaidru mērķi - 1nr. Gudis spēj paviljt tikai mājas. Bilajevs pagājušo gadu vilka tādēļ arī varējām cinities. Cik daudz epizodes no khl varociku seiviem bilajevs bija daudzos top seivos. Velviens pieradijums ir tas ka hartilijs svarigajas spēles deva spēlēt Merzilinam. Gudis pret zem Latvijas izlases līmeņa komandām stāvēja (ja nrmaldos bija viena iznemuma spēlē). Guda zvaigznu stunda bija pret Kanadu vārtos, pēc tas spēles vina karjera iet tikai uz leju. Nhl nevareja sevi parādīt, ahl pedejos gados bija slikts atvairito metienu procents, ja nemaldos 87 vai 88 %, Dinamo pagājušā sezona un lūk šī sezina dinamo. Mes izbraukuma esam ielaidusi ap 25-30 vartiem. Jūs zināt kas vartos stāvēja, izņemot Maskavas Dinamo.

     [+] [-]

, 2019-09-24 17:10, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Personiski es nepiederu pie Gudija nolicējiem, taču zināmā mērā tev ir taisnība Ir bijuši n-tie gadījumi, dažādās līgās, dažādos līmeņos, kad it kā varotčiku vainot nevar, taču laukuma spēlmaņi ar viņu kastē nejūtas droši un varotčika maiņa sapurina komandu Vai tas nostrādātu šajā konkrētajā gadījumā, grūti spriest, bet kaut kas lietas labā jādara ir
Precīzi pateici manu domu. Laukuma spēlētāji nejūtas droši ,kad vārtos ir Gudļevskis. Publiski nevar runāt arī par vārtsarga meklējumiem un man ir pārliecība ka treneru korpuss jau meklē. Runāt par to nevar, lai netraumēto esošos vārtsargus, negrautu pārliecību.

     [+] [-]

, 2019-09-24 17:19, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: izlases spēlēs neesmu manījis, ka spēlētāji raustītos, ka kastē Gudijs pat tad, kad viņu ielika sākot no pirmā pasaules čempja, kur Masala bija traumēts un Jučers nevilka. meklē citur iemeslus...
viss Jums fuņiem liekas pārāk vienkārši! nu nebūs tik vienkārši, dinamkā ir problēmu kopums nevis varotčiks tik sūdīgai spēlei...
Atkal tēlo ka nesaproti. Gudļevskis var uzdzīt formu īslaicīgiem turnīriem. Viņš var būt ļoti labs, bet sezonas garumā viņš vēl nekad nav bijis līmenī.

     [+] [-]

, 2019-09-24 17:20, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Dinamo nespēlē tikai izlases kadri Vai tad es teicu, ka tikai un vienīgi varotčika problēma? Nejauc mani ar Funi!
Nejaukt mani ar tevi. Problēma nav tikai vārtsargā, bet ar vārtsargu ir jāsāk. Ar vāju vārtsargu restarts nesanāks.

     [+] [-]

, 2019-09-24 17:25, pirms 5 gadiem
Gudļevskis HK Riga spēja sezonā nostāvēt ar 92%, tad sākās kritums un pieaugušo hokejā 91% jau bija maksimums uz ko spējīgs. Arī pērn DR bija 91% , kas nav slikts. Tagad viņam ir 86,5%. Nu tas jau par traku. Var jau cerēt ka iespēlēsies, bet nav tāda laba sezona karjerā bijusi. Varētu teikt ka pērn vēl bija normāli. Derēja kā otrais vārtsargs kaut cik.
https://www.eliteprospects.com/play...

     [+] [-]

, 2019-09-24 17:39, pirms 5 gadiem
Šī komanda vēl pastāvēs 3-4 gadus , pēc tam notiks prioritāšu maiņa ārpolitikas jautājumos krievijā , un šis augonis pašlikvidēsies .
Iesaku gopņikiem - francūzim , pedagogam, utt izbaudīt katru zāģa mirkli!