Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Medvedevs: "Ir doma NHL spēles rīkot Krievijā un otrādi"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Medvedevs: "Ir doma NHL spēles rīkot Krievijā un otrādi"
2011. gada 16. aprīlis. Aleksandrs Medvedevs un Vjačeslavs Fetisovs pasniedz Gagarina kausu Ufas "Salavat Yulaev" hokejistiem Aleksandram Radulovam un Viktoram Kozlovam
Foto:...

"No pirmajiem pastāvēšanas gadiem piedāvājām NHL strādāt kopā, lai hokeju padarītu pievilcīgu abās Atlantijas okeāna pusēs. Zināma augstprātība novērojama joprojām, taču ledus pamazām sakustas un notikušas pirmās draudzības spēles," trešdien, 23. maijā, teica Kontinentālās hokeja līgas prezidents Aleksandrs Medvedevs.

Pirms mēneša noslēdzās Krievijas atklāto meistarsacīkšu ceturtā sezona un pilnā sparā rit gatavošanās 2013. gada sezonai. “Tagad NHL tiek apspriestas jaunas idejas, kā izveidot starptautisko kalendāru tā, lai neviens neciestu,” KHL TV trešdien teica Medvedevs.

“Ideja ir ļoti vienkārša: sarīkot eksperimentu, kurā trīs vai četri klubi no KHL un NHL brauks attiecīgi uz Ziemeļameriku un pie mums, nevis, lai aizvadītu draudzības spēles, bet savstarpēji sacenstos pa īstam. Spēles tiktu ieskaitītas NHL un KHL meistarsacīkšu kopvērtējumā. Domāju, ka tas būtu lieliski. Kalendārā nekādi pārtraukumi nebūtu vajadzīgi, bet lido šodien visi un daudz.”

Medvedems domā, ka eksperiments padarītu hokeju vēl populārāku. “Pirmajā gadā varētu aizvadīt 10-12 tādas spēles, novērot līdzjutēju reakciju.”

Rīgā ir viesojušies trīs NHL klubi - “Washington Capitals” (1989. gada 19. septembrī, zaudējums 1:2), “Montreal Canadiens” (1990. gada 14. septembrī, zaudējums 2:4) un “Phoenix Coyotes” (2010. gada oktobrī, zaudējums 1:3).

Izmantotie resursi:
Александр Медведев: «Есть идея провести...

Rīgā gribētu redzēt

  • 96

  • 195

  • 55

  • 21

  • 40

  • 29

  • 49

  • 152


     [+] [-]

, 2012-05-23 21:40, pirms 12 gadiem
Protams, jāpiekrīt, ka īsti nav saprotams kāpēc lai NHL ko tādu vispār gribētu, bet ir arī tāda lieta, ka pašiem amerikāņiem (protams neviens nekad to neatzīs) varētu būt bails no tā, ka vo viņi paņēm nopazorijās kaut kādai krievu līgai.. ja visiem tajā dīķa pusē būtu pilnībā po*uj, tad reāli nebūtu sacels hajs un neviens neceptos par to, ka Ryazantsevs pārsita stipruma rekordu.. amīšiem un ne tikai amīšiem prāts ar to NHL ir aizmiglojies, jo tač NHL tā ir meka un nekas labāks par to nav un jebkurš kas apgalvo, ka viņiem ir kaut kas labāks vai foršāks, uzreiz tiek pasniegts kā melis vai galīgs idiots.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-23 21:40, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc RD kāsiena Špenglera kausā KHL vadība šim klubam vairs nedos nekādas iespējas KHL pārstāvēt starptautiskā līmenī.
Esi jau ievēlēts KHL direktoru padomē, ka vari tik droši to apgalvot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-23 21:45, pirms 12 gadiem
KHL izgāšanās gadijumā zaudēt nav ko, jo vēl nekas tā īsti nav iegūts, turpretī, ja NHL izgāzstos, tur jau būtu cits stāsts... parādītos daudz jautājumu un maz atbilžu

  +2 [+] [-]

, 2012-05-23 22:03, pirms 12 gadiem
Uz NHL mačiem Eiropā noteikti ietu daudzi. Bet Amerikā uz KHL? Šaubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-23 22:11, pirms 12 gadiem
Magnijs rakstīja: Uz NHL mačiem Eiropā noteikti ietu daudzi. Bet Amerikā uz KHL? Šaubos.
Amerikā ļoti iespējams, par kanādu ir savādāk - kanādā u-20 junioru čempī uz Latvijas un SVK vai kaut kā tamlīdzīga spēli bija pilnas tribīnes, kapēc lai viņi neatvilktos uz krievu TOP klubiem paskatīties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-23 22:15, pirms 12 gadiem
isti nevaru saprast kadel KHL saucat par (kolhozu) par kolhozu es sauktu LV cempionatu bet ne jau 2 ligu pasaule! Strp citu sis kolhoza ligas speletaji Slovaki izcinija sudrabu!!! Manuprat jus pasi esat kolhoznieki kas telo lielus ekspertus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-23 22:27, pirms 12 gadiem
Izskatās, ka te viena daļa paši nāk no kolhoziem un atrodas tur joprojām, jo piesauc to pēc katra vārda. Laikam sirdij tas tik tuvs, ka bez viņa vairs nevar iztikt.

     [+] [-]

, 2012-05-23 22:32, pirms 12 gadiem
mazais23 rakstīja: isti nevaru saprast kadel KHL saucat par (kolhozu) par kolhozu es sauktu LV cempionatu bet ne jau 2 ligu pasaule! Strp citu sis kolhoza ligas speletaji Slovaki izcinija sudrabu!!! Manuprat jus pasi esat kolhoznieki kas telo lielus ekspertus!
3līga pasaulē

  +2 [+] [-]

, 2012-05-23 22:37, pirms 12 gadiem
pernambucano rakstīja: Izskatās, ka te viena daļa paši nāk no kolhoziem un atrodas tur joprojām, jo piesauc to pēc katra vārda. Laikam sirdij tas tik tuvs, ka bez viņa vairs nevar iztikt.
ja tu butu kolhoznieks vai tad tev ari negribetos visu pielidzinat savam limenim

     [+] [-]

, 2012-05-23 22:45, pirms 12 gadiem
mazais23 rakstīja: ja tu butu kolhoznieks vai tad tev ari negribetos visu pielidzinat savam limenim
Diemžēl vai par laimi nav bijis tas gods...bet droši vien, ka gribētos gan!

     [+] [-]

, 2012-05-23 22:53, pirms 12 gadiem
visiem ir zinams ka pec gadi 10 khl klus par eiropas cempionu ligai, kuru parstaves valstu specigakie klubi. khl izkonkures nhl, tapec gribot negribot nhl naksies piekrist medvedzjeva prasibam un bucot putinam sezamvietu. par lielu khl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-24 00:53, pirms 12 gadiem
KHL vien jāsamierinās ar pāris atvēlētajām draudzības spēlēm šajā okeāna pusē, jo NHL nav ne mazākās vajadzības, ne vēlmes čakarēties, lai popularizētu KHL, jo KHL komandas spēlēšana Amerikā nedotu ieguldījumu NHL... Galvenokārt NHL arēnas tāpat ir pārpildītas, piemēram, Capitals savas pēdējās 150 mājas spēles ir aizvadījušas pilnās tribīnēs un tā ir ar lielāko daļu komandām... Ja apmeklētības nav, tad komandu pārvieto uz citu reģionu kā tas bija Trašers --> Jets gadījumā... NHL turpat savās robežās atrod veidus kā piepildīt arēnas un no KHL palīdzība īpaši neprasās...
Ja šādu pasākumu izveidotu tad tā būtu kā liela reklāma KHL, ne NHL, bet tik liela reklāma maksā lielu naudu, neskaitot, ka jāsedz vēl visi saistītie izdevumi NHL klubiem...

     [+] [-]

, 2012-05-24 02:14, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pieļauju,ka arī šoreiz KHL vadības vēlmes nesaskan ar viņu iespējām.
Neredzu nevienu iemeslu, lai NHL klubi uz ko tādu parakstītos.
Un īstenībā es nesaprotu šo ideju ka,teiksim, Bruins Vs CSKA ieskaita (ja CSKA uzvar) KHL kopvērtējumā. Vai arī NHL kopvērtējumā.
Ko tad darīt tām komandām, kas nepiedalās šajās KHL Vs NHL samērīšanās sacensībās?
Ko tur nesaprast? Attiecīgo līgu komandas spēlē savā starpā, tikai svešā teritorijā. Piem., Bruins vs. Flyers Maskavā, un CSKA vs. Ufa Bostonā.
Izklausās, ka esi liels KHL un NHL vēlmju un iespēju experts...

     [+] [-]

, 2012-05-24 02:22, pirms 12 gadiem
Tu saki? rakstīja: Kurš ies uz krievu komandu spēlēm ASV?
Domā , ka tur krievu nav?

     [+] [-]

, 2012-05-24 07:16, pirms 12 gadiem
ivarelo rakstīja: Ko tur nesaprast? Attiecīgo līgu komandas spēlē savā starpā, tikai svešā teritorijā. Piem., Bruins vs. Flyers Maskavā, un CSKA vs. Ufa Bostonā.
Izklausās, ka esi liels KHL un NHL vēlmju un iespēju experts...
Domāju, ka tu kļūdies, jo doma ir, ka spēles notiktu starp KHL un NHL...
ja tā, tad domāju, ka varētu būt tā, ka šīm izredzētajam NHL un KHL komandām, būtu kādas 3-4 spēles mazāk ar sava turnīra komandām...

attiecīgi piemēram CSKA, KHL sezonā aizvadītu 50 no 54 spēlēm, bet atlikušās 4 spēles būtu spēles pret NHL komandām... nu tā kaut kā.

     [+] [-]

, 2012-05-24 07:50, pirms 12 gadiem
Ideja starp citu nav jauna.1993/94 gada sezonā Maskavas CSKA aizvadīja 13 spēles International Hockey league,kuru rezultātus ieskaitīja līgas tabulā.Toreiz CSKA guva divas uzvaras un vārtu attiecība 35-64 Informāciju ņēmu no The Hockey news 1994/95 gada gada Yearbook.Tikai protams spēles nācās aizvadīt visas Ziemeļamērikā.
Arī tagad to iespējams izdarīt,tikai ne jau tā, kā Medvedevs to ir sadomājies. Gluži vienkārši sešas labākās KHL komandas brauc uz Ziemeļamēriku un katra nospēlē pa piecām spēlēm ar visām sešām divīziju komandām.Rezultātā NHL komandām katrai klāt tabulā nāk pa vienai spēlei un nekas nav čempionātā izjaukts.Kā spēļu rezultātus ieskaitīt KHL vērtējumā?Varētu.Tikai tad uz Ziemeļamēriku jāsūta vienas, teiksim mums patiktu ,Rietumu konferences Bobrova, visas sešas divīzijas komandas.Tikai uz to negribēs iet Medvedevs,jo komandu meistarības līmeņi dažādi.Krieviem jau galvenais prestižs un aizsūtītu sešus labākos klubus un nebrīnīšos ,ja tiktu pastiprināti ar citu komandu labākajiem hokejistiem ,kā tas notika PSRS laikos.Tāds manuprāt ir vienīgais risinājums,jo NHL komandas uz šejieni nelidos regulārās sezonas laikā.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-24 09:54, pirms 12 gadiem
Neredzu, kādu labumu tas dotu NHL, ja nu vienīgi degradētu savu tēlu. KHL vispirms varētu sakārtot pamatlietas, sākt filmēt un raidīt spēles augstākā līmenī, nomainīt dažas halles, beidzot sākt pelnīt, nevīs grūst naudu melnajā caurumā. Šeit runāju no mārketinga viedokļa. Kāds labums NHL? Lielāka popularitāte Krievijā? Krievi pirks biļetes un brauks uz NHL spēlēm? Cik maksās biļetes šādām spēlēm?

     [+] [-]

, 2012-05-24 10:50, pirms 12 gadiem
Esmu ļoti daudz vēlmes dzirdējis par hokeja čempionu līgu. Eiropas līgu mērogā tas tiešām būtu tā vērts, it īpaši tādēļ ka sezonas +/- vienlaicīgi sākās un beidzās, ZA komandām tas nebūtu tā vērts, bet eiropas līgu savstarpējais turnīrs tiešām būtu kaut kas! Kurš negribētu redzēt labākās Elitserien komandas pret SM-liiga pret KHL, utml?

     [+] [-]

, 2012-05-24 11:02, pirms 12 gadiem
csmanrules rakstīja: ...Kurš negribētu redzēt labākās Elitserien komandas pret SM-liiga pret KHL, utml?
ideja galīgi nav jauna... ir jau vairāk kārt pat izmēģināta. Bez attiecīgas promocijas, piemēram, Zviedrijā vai Somijā maz kādu interesē, piemēram, čehu čempioni...

     [+] [-]

, 2012-05-24 13:57, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Tad es te kaut ko jaucu...Es domāju par slovāku Haru,kurš nu pat spēlēja PČ..
es arī domaju to pašu Haru.tik tad viņš vēl spēlēja Sens komandā.

     [+] [-]

, 2012-05-24 21:36, pirms 12 gadiem
KHL vajadzētu premiere challinge un dažas pārbaudes spēles aizvadīt ar NHL komandām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-24 23:33, pirms 12 gadiem
OscarP rakstīja: Domāju, ka tu kļūdies, jo doma ir, ka spēles notiktu starp KHL un NHL...
ja tā, tad domāju, ka varētu būt tā, ka šīm izredzētajam NHL un KHL komandām, būtu kādas 3-4 spēles mazāk ar sava turnīra komandām...

attiecīgi piemēram CSKA, KHL sezonā aizvadītu 50 no 54 spēlēm, bet atlikušās 4 spēles būtu spēles pret NHL komandām... nu tā kaut kā.
may be...bet diezgan murgains projekts tādā gadījumā, pat ja NHL parakstās uz to

     [+] [-]

, 2012-05-24 23:50, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Ideja starp citu nav jauna.1993/94 gada sezonā Maskavas CSKA aizvadīja 13 spēles International Hockey league,kuru rezultātus ieskaitīja līgas tabulā.Toreiz CSKA guva divas uzvaras un vārtu attiecība 35-64 Informāciju ņēmu no The Hockey news 1994/95 gada gada Yearbook.Tikai protams spēles nācās aizvadīt visas Ziemeļamērikā.
Arī tagad to iespējams izdarīt,tikai ne jau tā, kā Medvedevs to ir sadomājies. Gluži vienkārši sešas labākās KHL komandas brauc uz Ziemeļamēriku un katra nospēlē pa piecām spēlēm ar visām sešām divīziju komandām.Rezultātā NHL komandām katrai klāt tabulā nāk pa vienai spēlei un nekas nav čempionātā izjaukts.Kā spēļu rezultātus ieskaitīt KHL vērtējumā?Varētu.Tikai tad uz Ziemeļamēriku jāsūta vienas, teiksim mums patiktu ,Rietumu konferences Bobrova, visas sešas divīzijas komandas.Tikai uz to negribēs iet Medvedevs,jo komandu meistarības līmeņi dažādi.Krieviem jau galvenais prestižs un aizsūtītu sešus labākos klubus un nebrīnīšos ,ja tiktu pastiprināti ar citu komandu labākajiem hokejistiem ,kā tas notika PSRS laikos.Tāds manuprāt ir vienīgais risinājums,jo NHL komandas uz šejieni nelidos regulārās sezonas laikā.
Vispār jau vairāku gadu praksē vērojams, ka vairākas NHL komandas reg.sezonu iesāk ārpus sava kontinenta... ja var sezonu sakt Helsinkos, Prāgā vai Tokijā, kādēļ tas nebūtu iespējams Maskavā, Rīgā vai Habarovskā? Starp citu, izskatās ka arī Prāga būs KHL kartē šosezon...Domāju ka Medvedevs vēlas to pašu attīstīt KHL izpildījumā.