Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' zaudē un nokļūst bezdibeņa malā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Šodien zaudējumu Kontinentālās hokeja līgas (KHL) Rietumu konferences pusfināla sērijas piektajā mačā piedzīvoja Rīgas ''Dinamo'' hokejisti, kas savā laukumā ar 4:5 otrajā pagarinājumā piekāpās Balašihas ''MVD''. Sērijā rezultāts kļuvis kritisks rīdziniekiem - jau 1-3.

Informācija tiek papildināta...

Pirms šodienas spēles abu komandu treneri, attiecīgi Juliuss Šuplers un Oļegs Znaroks, komandu sastāvos nebija veikuši kardinālas izmaiņas. Precīzāk, viesu, ''MVD'' hokejistu rindās izmaiņu nebija vispār, savukārt ''Dinamo'' komandā vakardienas rezervistu Armandu Bērziņu nomainīja cits - kā 7. aizsargs šodien tika pieteikts jaunais Oskars Cibuļskis. Arī šodien malā palika komandas kapteinis Sandis Ozoliņš, tādēļ otro spēli pēc kārtas Aleksandra Ņiživija kreklu rotāja ''C'' burts.

Jaunie apspēlē pieredzējušos

Spēli šodien sāka Roberta Petrovicka uzbrukuma virknējums, taču iemetienā devās Marsels Hosa. Komandas spēli nesāka piesardzīgi - jau pirmo sekunžu laikā meistarību nācās demonstrēt abu komandu vārtsargiem, kas vakar tika atzīti par vienību labākajiem spēlētājiem. Tiesa, pirmā reālā vārtu gūšanas iespēja bija Miķelim Rēdliham - viņš 6. minūtē saņēma ripu tieši pie vārtiem, tomēr no neērtā tvēriena raidīto ripu spēja tvert ''MVD'' vārtuvīrs Maikls Gārnets. Ilgi gan viņš nepalika nepārspēts - jau pēc dažām sekundēm atlēkušo ripu vārtos iedabūja gados jaunais Gints Meija, vadībā izvirzot ''Dinamo'' - 1:0! Nākamajā minūtē viesiem bija lieliska iespēja gūt vārtus, taču Masaļskis, jau guļot uz ledus, tomēr pamanījās atvairīt metienu. Nomināli 4. maiņa turpināja uguņot - Guntis Galviņš meta pa ''MVD'' vārtiem, bet ripa līdz tiem nenokļuva. Atsitusies pret pirmo vārtu guvēju Meiju, tā nonāca pie Roberta Bukarta, kurš aukstasinīgi panāca 2:0 mājinieku labā! Nomināli ceturtie panāca 2:0, taču esot laukumā pirmajai maiņam, vārtus guva miliči - Deniss Kokarevs negaidīti pārspēja mūsu vārtsargu. Pēc pirmajām 20 minūtēm 2:1 dinamiešu, labā, taču spēles gaita bija citāda - vairāk uzbruka viesi, radot arī vairāk vārtu gūšanas momentu. Tie gan ir jārealizē...

Sākumā uguņošana, soģi slido svilpodami

Otro trešdaļu sāka cits uzbrucēju virknējums - iemetienā devās Martins Karija, pa malām - Miķelis Rēdlihs un Lauris Dārziņš. Turklāt līdz pirmajiem vārtiem šajā trešdaļā bija jāgaida krietni mazāks laika sprīdis - bijušais Rīgas ''Dinamo'' hokejists, aizsargs Filips Novāks izdarīja metienu no zilās līnijas, un ripa pēc rikošeta otro reizi atrada ceļu mūsējo vārtos - 2:2. Pavisam drīz noraidījumu nopelnīja Oļegs Sorokins, bet tas palīdzēja mājiniekiem - kārtējo reizi lielisks mazākumā bija Jānis Sprukts, kurš turklāt izprovocēja pretiniekus uz pārkāpumu. Spēlēt vienādos sastāvos gan nebija lemts - aizturētā soda laikā, pēc lieliskas Sprukta piespēles mājiniekus atkal vadībā izvirzīja Mārtiņš Karsums - 3:2! Trešdaļas turpinājumā tiesneši turpināja piešķirt noraidījumus, un vienu no tiem izmantoja viesi - Aleksejs Cvetkovs uz ledus noguldīja Masaļski, ripu pārceļot viņam pāri un atkal panākot neizšķirtu - 3:3. Trešdaļa ar šādu rezultātu gan nenoslēdzās - atkal nevienādos sastāvos, šoreiz - mazākumā, Cvetkovs guva otros vārtus mačā, pirmo reizi vadībā izvirzot viesus - pēc otrajām 20 minūtēm 4:3 ''MVD'' hokejistu labā. Tiesa, viesu pārākums bija vēl iespaidīgāks, tādēļ varējām priecāties, ka pēdējā trešdaļā bija jāatspēlē tikai vieni vārti.

Rīgas ''Dinamo'': Edgars Masaļskis (Ervīns Muštukovs); Krišjānis Rēdlihs - Oļegs Sorokins, Kristaps Sotnieks - Jēkabs Rēdlihs, Rodrigo Laviņš - Guntis Galviņš, Krišjānis Rēdlihs, Oskars Cibuļskis; Marsels Hosa - Roberts Petrovickis - Aleksandrs Ņiživijs, Mārtiņš Karsums - Jānis Sprukts - Mārtiņš Cipulis, Lauris Dārziņš - Martins Karija - Miķelis Rēdlihs, Roberts Bukarts - Tailers Arnasons - Gints Meija
Balašihas ''MVD'' sastāvs pēdējā spēlē: Maikls Gārnets (Aleksejs Volkovs); Martins Štrbaks - Filips Novāks, Pāvels Trahanovs - Maksims Solovjovs, Maksims Veļikovs - Romāns Derļuks; Deniss Kokarevs - Aleksejs Cvetkovs - Aleksejs Ugarovs, Mets Elisons - Konstantīns Volkovs - Deniss Mosaļovs, Ruslans Zainuļins - Vladimirs Gorbunovs - Jurijs Babenko, Genādijs Stoļarovs - Jevgēņijs Fjodorovs - Aleksejs Tertišnijs

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:44, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Un tiem "gudrīšiem" kuri te visu laiku cēl gaisā MVD spēku, tjipa ka baigākie monstri ir pretī.....come on veči. Pirmkārt jau regulārā čem'pi viņi bija augstāk jo viņi spēlēja vājākā divīzijā teiksim ar tiem pašeim mīkstajiem Vitjaz un Severstaļ viņi spēlēja ar katru komandu 2 reizes vairāk...Arī Atlants un Loko, tomēr nevija tik stipri kā SKA un Maskavas Dinamo regulārajā, tādēļ jau MVD uzlēc augstāk pa savu pakaļu, truklāt viņiem vēl visas sezonas garumā stav klāt afigenā veiksme. Un tie kas man te tgad centīsies iestāstīt ka Dinamo zaude ir likumsakarība...... tā nebūt nav. Vienkārši mūsējie spēlētāji jau ir kā vienmēr savā "līmenī", kaut ko uzvar un nomierinās, iemet kaut kādus golus un nomierinās - viņiem ir lielas psiholoģiskas problēmas. Tas pats MVD da tur puse komandas ir pabiras, tur vispār klubā ir tikai es uzskatu viens augsta līmeņa spēlētājs Štrbaks, un vēl pāris labi spēlētāji kā Elisons un Garnēts, bet pārējie tur ir viduvējības labākajā gadījumā, viņiem vispār nav baigi tehnisko spēlētāju un nav tādu kuru būtu baigi precīzie snaiperi kā teiksim Jašins ar savu plauksts metienu. Da vienkārši viņiem paveicās sērijas 1. spēlē kad gāja 3. periods viņi sameta visu ko varēja un visu ko nevaŗeja.....jā 2. sērijas spēli viņi kontorlēja, jo katastrofāli nospēlāj Dinamo. 3. spēli Dinamo bija savākušies vis bija ok. 4. spēlē tas 2-0...un tad kārtējā MVD haļava, kaut kāds uzmetiens uz vārtiem....un paņeslos...karoče godīgi būtu bijis 2-2, bet nu Dinamo paši vien vainīgi. Tas ir pats tizlākais ka pre'ti ir MVD un sērijā ir 1-3, ja būtu preti Loko, Maskavas Dinamo da kaut vai Spartaks man nekas nebūtu pretī pret 0-4 sērijā, nebūtu zēļ, bet šitik principiālas spēles pret tiem MVD holkozņikiem un sērijā ož pēc 1-4 vot tas jau pavelk uz pazora pusi.
+1

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:44, pirms 14 gadiem
paske12345 rakstīja: Un gribi teikt, ka Dinamo nebija haļavas? Tu labāk pasaki kā var pakāst atrodoties vadībā 2:0 un play offos!!! Tas liecina, ka komandai pietika ar SKA uzveikšanu un nebija gatavi spēlēt pret MVD. Arī tiesneši bieži palīdzējuši Dinamo. Hmm interesanti kāpēc tad visi klusē?
Bļ*in... Paradi kura epizdē tiesneši palīdzēja DR??? Un divi varti MVD izpildījumā bija perfekti, pārējie bija tīrākās haļavas!!! Un nemaz necenties apgalvot pretējo!!! Idi* ots....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-23 23:44, pirms 14 gadiem
drugs rakstīja: Ar arnasona palidzibu sodien guvam 2 vartus taka Arnasons ir sobrid reizes 10 labaks par Niziviju
Bet pasus peedeejos ielaidaam arii vinja pavirshiibas deelj!

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:44, pirms 14 gadiem
svetat rakstīja: Protams tagad 3vinnes pēc kārtas ir ar 90% koeficientu, bet ir vēl tāds teiciens ka Cerība Mirst pēdējā! Kamēr tā ir, tikmēr varam pasapņot! Un es uzskatu ka šajā cerībā mēs būsim vismazāk vīlušies!! Dinamo Rīga jau tā sen ir pārkāpuši visu uzliktajai latiņai - es esmu lepna par to viņi vispār ir, pastāv un progresē! Mums jau tāds Dinamo ir viens!!
Es īpaši lepns nejūtos, tādēļ ka nesaprotu kā var šādi nospēlēt izšķirošā play off spēlē. Protams man ir prieks par to ka mums ir Dinamo. Taču MVD bija reāli ņemami, bet paši visu noraka. 1majā spēlē tika kontrolēts 1. un 2. periods, bet 3. šķiet puiši atslābinājās un dabūja iekšās. Tā nevar spēlēt ir jākoncentrējas. Labi par otro spēli maz, ko pārmest tur maz izredžu bija. Taču šo spēli bija jāuzvar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-23 23:44, pirms 14 gadiem
vnk_lauris rakstīja: ja, zaudet ari jamak, bet prieks vismaz kad sotnieks iedeva pizdi tam mvd speletajam, vismaz kads prieks
Tas gan bija labi .Tā vajadzeja Maskavā izvicoties . Bet man MVD patīk kā komanda , bet Znaroku gan ciest nevaru .

  +2 [+] [-]

, 2010-03-23 23:44, pirms 14 gadiem
Labi ciinijaas visi un uzvareeja vnk veiksmiigaakaa komanda, protams, nekas nav zaudeets tomeer Krišam, Oļegam un Sašam jāatpūšas un jāpadomā, jo par daudz bērnišķīga kļūdas. Ja Sorokina un Ņiživija savaariitaas ziepes nenoveda pie vaartu zaudeejumiem, tad Krišjānis gan uz sevi var uzņemties 4. un 5(daļēji). golu. Bet gan jau čaļi izlabos savas kļūdas ar uzviju.

P.s. Sotnieks - Monstrs, tomeer vecaa kaite, ka nevar izmest ripu no zonas ir jaaizskauz!

SARAUJ!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-23 23:46, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Un tiem "gudrīšiem" kuri te visu laiku cēl gaisā MVD spēku, tjipa ka baigākie monstri ir pretī.....come on veči. Pirmkārt jau regulārā čem'pi viņi bija augstāk jo viņi spēlēja vājākā divīzijā teiksim ar tiem pašeim mīkstajiem Vitjaz un Severstaļ viņi spēlēja ar katru komandu 2 reizes vairāk...Arī Atlants un Loko, tomēr nevija tik stipri kā SKA un Maskavas Dinamo regulārajā, tādēļ jau MVD uzlēc augstāk pa savu pakaļu, truklāt viņiem vēl visas sezonas garumā stav klāt afigenā veiksme. Un tie kas man te tgad centīsies iestāstīt ka Dinamo zaude ir likumsakarība...... tā nebūt nav. Vienkārši mūsējie spēlētāji jau ir kā vienmēr savā "līmenī", kaut ko uzvar un nomierinās, iemet kaut kādus golus un nomierinās - viņiem ir lielas psiholoģiskas problēmas. Tas pats MVD da tur puse komandas ir pabiras, tur vispār klubā ir tikai es uzskatu viens augsta līmeņa spēlētājs Štrbaks, un vēl pāris labi spēlētāji kā Elisons un Garnēts, bet pārējie tur ir viduvējības labākajā gadījumā, viņiem vispār nav baigi tehnisko spēlētāju un nav tādu kuru būtu baigi precīzie snaiperi kā teiksim Jašins ar savu plauksts metienu. Da vienkārši viņiem paveicās sērijas 1. spēlē kad gāja 3. periods viņi sameta visu ko varēja un visu ko nevaŗeja.....jā 2. sērijas spēli viņi kontorlēja, jo katastrofāli nospēlāj Dinamo. 3. spēli Dinamo bija savākušies vis bija ok. 4. spēlē tas 2-0...un tad kārtējā MVD haļava, kaut kāds uzmetiens uz vārtiem....un paņeslos...karoče godīgi būtu bijis 2-2, bet nu Dinamo paši vien vainīgi. Tas ir pats tizlākais ka pre'ti ir MVD un sērijā ir 1-3, ja būtu preti Loko, Maskavas Dinamo da kaut vai Spartaks man nekas nebūtu pretī pret 0-4 sērijā, nebūtu zēļ, bet šitik principiālas spēles pret tiem MVD holkozņikiem un sērijā ož pēc 1-4 vot tas jau pavelk uz pazora pusi.
Nevis speeletaajiem ir psihologiskas probleemas, bet Juulis nevada komandu pie vinja taa ir nevadaama. atskiriibaa no MVD kur visas taas, kaa tu saki, "pabiras" tiek vadiitas un ir arii rezultaats.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-23 23:48, pirms 14 gadiem
Rūgtuma sajūta liela un neaprakstāma...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-23 23:50, pirms 14 gadiem
Coolmen rakstīja: Bļ*in... Paradi kura epizdē tiesneši palīdzēja DR??? Un divi varti MVD izpildījumā bija perfekti, pārējie bija tīrākās haļavas!!! Un nemaz necenties apgalvot pretējo!!! Idi* ots....
Es nerunāju par šo spēli vien, bet arī par citām. Un pasaki vai Dinamo vārti nebija haļavas?

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:50, pirms 14 gadiem
KHL kjip otra speeciigaakaa liiga aiz NHL, bet nevar noalgot neitraalus tiesneshus? wtf? Vareetu buut auzraujosha speelee Krievijaa ar krievu tiesneshiem....

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:50, pirms 14 gadiem
paske12345 rakstīja: Es īpaši lepns nejūtos, tādēļ ka nesaprotu kā var šādi nospēlēt izšķirošā play off spēlē. Protams man ir prieks par to ka mums ir Dinamo. Taču MVD bija reāli ņemami, bet paši visu noraka. 1majā spēlē tika kontrolēts 1. un 2. periods, bet 3. šķiet puiši atslābinājās un dabūja iekšās. Tā nevar spēlēt ir jākoncentrējas. Labi par otro spēli maz, ko pārmest tur maz izredžu bija. Taču šo spēli bija jāuzvar!
Nu ja jau tā tad Krievijai Kanāda OS bija jāvinnē, labi, ja zaudē tad ar mazāku vārtu starpību! Nekas nekad nav skaidrs līdz galam, mēs tikai varam minēt un cerēt uz mums pozitīvu iznākumu, bet ir jābūt spēcīgiem nerviem lai PO varētu tik saspringtā grafikā turēt skaidru galvu! RD jau nav rūdīti veči PO... Kā arēnā saka mēs esam viena liela Dinamo ģimene tāpēc savējie ir jāatbalsta gan priekos gan bēdās! No malas jau viegli par visu spriest, bet kā būtu tur iekšā?...

Laab vēls jau..

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:50, pirms 14 gadiem
nuu ko zaudets skaista speele zeel
Bet kka negribetos lai sezoan beidzas izbraukuma tadel...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-23 23:51, pirms 14 gadiem
paske12345 rakstīja: Es nerunāju par šo spēli vien, bet arī par citām. Un pasaki vai Dinamo vārti nebija haļavas?

Arii haljavas ir jaaizciina

  +2 [+] [-]

, 2010-03-23 23:52, pirms 14 gadiem
cyrax rakstīja: lol godiiga nu mineesim kaut vai to epizodi kur (netminos kurhs no Dinamo) ar PLECU pielitoja speeka panjeemienu momentaal 2min, veelaak Nedziivais dabuuja ar nuuju pa seju un veelaak tiesnesim acu priekshaa vienam no muuseejiem ar elkoni iekraava pa njunju un viss bij ok, sak ciinjas karstumaa psc vnk. Un pastaastiisi varbuut kaa var dabuut 2+2 situaacijaa kur nav asinju?
Labi Karsuma noraidījums bija tā , kaut gan Karsums pats teica ka varbūt bija tās rokas pa aukstu pacēlis .A pa tām 2+2 gan 100% piekrītu nav ko ar nūjām tā vicināties - tā ir mūsējo slimība . Senāk bija mūžīgā ķeksēsana tagad nūju vicināšana .

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:54, pirms 14 gadiem
Archerx rakstīja: da dinamo nevelk! atlaistu dazhus tizlenjus viss aizietu, kamer tas nav tikmer sudi
Pilniibaa piekriitu,un naakoshgad jaatiek valjaa no vecajiem liekeeziem Lavinja,Petrovicka utt.Veel jaatiek valjaa no K.Redliha-nu ljoti shvaks shosezon,it sevishkji play-off,Iguldens un Arnasons jaasuuta uz visaam cetraam zenes lodes puseem.Gruuti spriest tagat par Kariju...Gruuti spriest arii par Ozolinju,Sorokinu,Ankipaanu,vai spees pavilkt naakosho sezonu!

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:54, pirms 14 gadiem
svetat rakstīja: Nu ja jau tā tad Krievijai Kanāda OS bija jāvinnē, labi, ja zaudē tad ar mazāku vārtu starpību! Nekas nekad nav skaidrs līdz galam, mēs tikai varam minēt un cerēt uz mums pozitīvu iznākumu, bet ir jābūt spēcīgiem nerviem lai PO varētu tik saspringtā grafikā turēt skaidru galvu! RD jau nav rūdīti veči PO... Kā arēnā saka mēs esam viena liela Dinamo ģimene tāpēc savējie ir jāatbalsta gan priekos gan bēdās! No malas jau viegli par visu spriest, bet kā būtu tur iekšā?...

Laab vēls jau..
Cik zinu liela daļa no Dinamo spēlētājiem ir ar play off pieredzi. Tak kādreiz,kad nebija Dinamo viņi spēlēja arī citās komandās.
Es uzskatu ka Kanāda OS bija spēcīgāki un viņi bija mājinieki. Tā kā viss pareizi, ka Kanādieši uzvarēja. Tāpat bija arī jābūt šajā spēlē Dinamo bija jāuzvar. Lai turētu skaidro galvu tas ir trenera darbs.

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:55, pirms 14 gadiem
realais vecis rakstīja: Labi Karsuma noraidījums bija tā , kaut gan Karsums pats teica ka varbūt bija tās rokas pa aukstu pacēlis .A pa tām 2+2 gan 100% piekrītu nav ko ar nūjām tā vicināties - tā ir mūsējo slimība . Senāk bija mūžīgā ķeksēsana tagad nūju vicināšana .
vieniigi jautaajums paliek kaa var dot 2+2 situaacijaa ja nav asinis.
peec teorijas taadaa situacijaa( ja ir speelee ar augsti paceltu nuuju) tiesnesim jaapaartrauc speelee, ja ir traapiits speeleetaajam ar nuuju, tad noraidiijums 2min, ja ir asinis, tad 2+2min

  +1 [+] [-]

, 2010-03-23 23:56, pirms 14 gadiem
cyrax rakstīja: Arii haljavas ir jaaizciina
Lūk un MVD arī izcīnīja haļāvas. Likumsakarīga uzvara. Uzvar gudrākais, prasmīgākais un spēcīgākais.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-23 23:56, pirms 14 gadiem
Stupid rakstīja: Nevis speeletaajiem ir psihologiskas probleemas, bet Juulis nevada komandu pie vinja taa ir nevadaama. atskiriibaa no MVD kur visas taas, kaa tu saki, "pabiras" tiek vadiitas un ir arii rezultaats.
Vot te tiešām ir viens prātīgs secinājums . Malacis esi drosmīgs ka pateici tīro patiesību , bet kas tulīt nāks par tavu galvu !!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:56, pirms 14 gadiem
Kurš uzskata , ka ir šādā līmenī ir iespējams nospēlēt tā, lai līdz vārtsargam neaiziet neviens metiens? Vārtsargs ir domāts, lai ķertu ripas neviss muļķīgi ielaistu. Uzbrucēji savu uzdevumu izpildija 4 ripas . Principā aizsargi daudz bloķēja un nospēlēja labi. Atliek viens vainīgais - mūsu varonis - caurums.
Tā nau nekāda varonība spēlēt ar smagu potītes traumu un savārīt tik daudz ziepes. Trešam un ceturtajam vārtsargam var statistikā būt , kaut vai 7 šaibas ielaistas pa spēli . Vārtos bija kādam jāstāv no viņiem.
Cilvēks kuram ir trauma - sargās traumēto vietu neapzināti un te nav nekāda sakara ar vēlēšanos , gribasspēku, pašadevi .

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:57, pirms 14 gadiem
Krampītis rakstīja: Kurš uzskata , ka ir šādā līmenī ir iespējams nospēlēt tā, lai līdz vārtsargam neaiziet neviens metiens? Vārtsargs ir domāts, lai ķertu ripas neviss muļķīgi ielaistu. Uzbrucēji savu uzdevumu izpildija 4 ripas . Principā aizsargi daudz bloķēja un nospēlēja labi. Atliek viens vainīgais - mūsu varonis - caurums.
Tā nau nekāda varonība spēlēt ar smagu potītes traumu un savārīt tik daudz ziepes. Trešam un ceturtajam vārtsargam var statistikā būt , kaut vai 7 šaibas ielaistas pa spēli . Vārtos bija kādam jāstāv no viņiem.
Cilvēks kuram ir trauma - sargās traumēto vietu neapzināti un te nav nekāda sakara ar vēlēšanos , gribasspēku, pašadevi .
un ko tu liktu vārtos?

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:58, pirms 14 gadiem
cyrax rakstīja: KHL kjip otra speeciigaakaa liiga aiz NHL, bet nevar noalgot neitraalus tiesneshus? wtf? Vareetu buut auzraujosha speelee Krievijaa ar krievu tiesneshiem....
Lai nu ko bet šito spēli nevar norakstīt uz tiesnešiem -- esi objektīvs .

     [+] [-]

, 2010-03-23 23:58, pirms 14 gadiem
Krampītis rakstīja: Kurš uzskata , ka ir šādā līmenī ir iespējams nospēlēt tā, lai līdz vārtsargam neaiziet neviens metiens? Vārtsargs ir domāts, lai ķertu ripas neviss muļķīgi ielaistu. Uzbrucēji savu uzdevumu izpildija 4 ripas . Principā aizsargi daudz bloķēja un nospēlēja labi. Atliek viens vainīgais - mūsu varonis - caurums.
Tā nau nekāda varonība spēlēt ar smagu potītes traumu un savārīt tik daudz ziepes. Trešam un ceturtajam vārtsargam var statistikā būt , kaut vai 7 šaibas ielaistas pa spēli . Vārtos bija kādam jāstāv no viņiem.
Cilvēks kuram ir trauma - sargās traumēto vietu neapzināti un te nav nekāda sakara ar vēlēšanos , gribasspēku, pašadevi .
njaa arii taisniiba. tur vienaa epizodee bija tieshi taada sitaacija, ka pretinieks izmaaniija muusu traumeeto vsargu un vinjsh par agru nokrita saudzeejot savu potiiti un tas maksaaja vaartus

     [+] [-]

, 2010-03-24 00:01, pirms 14 gadiem
realais vecis rakstīja: Lai nu ko bet šito spēli nevar norakstīt uz tiesnešiem -- esi objektīvs .
labi tad pasaki vai shodien bija kaada epizode, kur mums notiesaaja par labu? kaut viena? es varu saprast, ka tiesnesis kljuudaas uz abaam puseem (kam nekagadaas), bet meerkjtieciigas un atkaartotas kjuudas, nu piedod, atvaino...

     [+] [-]

, 2010-03-24 00:01, pirms 14 gadiem
cyrax rakstīja: vieniigi jautaajums paliek kaa var dot 2+2 situaacijaa ja nav asinis.
peec teorijas taadaa situacijaa( ja ir speelee ar augsti paceltu nuuju) tiesnesim jaapaartrauc speelee, ja ir traapiits speeleetaajam ar nuuju, tad noraidiijums 2min, ja ir asinis, tad 2+2min
A tu 100% zini ka nebija asinis????

     [+] [-]

, 2010-03-24 00:03, pirms 14 gadiem
realais vecis rakstīja: A tu 100% zini ka nebija asinis????
nezinu(vismaz es neredzeeju, TV kaa logs) dziivee nemeedz buut 100% krievs sev aatri iekoda luupaa

  -1 [+] [-]

, 2010-03-24 00:07, pirms 14 gadiem
Vārtos varēja likt jeb kuru, kaut vai Laviņu. Traumētam nav ko darīt laukumā. Tāpēc ir ferma . Lai vāc spēlētājus no turienes . Jaunajiem būs pieredze un motivācija redzot , ka pastāv godīga konkurence.
Gribētos redzēt ja kāds uzšautu Masaļskim pa to kāju pa īstam un viņš nevarētu kādu gadu sadziedēt savainojumu , jūs viņam maksātu naudu , jūs stāvētu vārtos? Lielākā daļa nemaz neaptver , ka šādi atbalstot un slavējot spēlētājus , kuri spēlē traumēti izdara lāča pakalpojumu , gan sev , gan tiem spēlētājiem. Piedevām nenotiek normāla spēlētāju rotācija, kas varbūt ir pats sliktākais .

     [+] [-]

, 2010-03-24 00:07, pirms 14 gadiem
cyrax rakstīja: labi tad pasaki vai shodien bija kaada epizode, kur mums notiesaaja par labu? kaut viena? es varu saprast, ka tiesnesis kljuudaas uz abaam puseem (kam nekagadaas), bet meerkjtieciigas un atkaartotas kjuudas, nu piedod, atvaino...
Kaut vai tā kur noraidīja MVD spēlētāju kad Karsums izgāja uz vārtiem no sāniem .Džeks vispirms izsita šaibu un tad tikai trāpija pa slidām .

     [+] [-]

, 2010-03-24 00:09, pirms 14 gadiem
sava taisniiba Krampiitim te ir. Tomeer Juulis ir pie ratiem joprojaam.

     [+] [-]

, 2010-03-24 00:10, pirms 14 gadiem
Stupid rakstīja: Nevis speeletaajiem ir psihologiskas probleemas, bet Juulis nevada komandu pie vinja taa ir nevadaama. atskiriibaa no MVD kur visas taas, kaa tu saki, "pabiras" tiek vadiitas un ir arii rezultaats.

100%jaapiekriit,ar ko vispaar domaa kluba vadiiba,ja piedaavaa liigumu shupleram arii uz naakamo sezonu,vins vienkaarshi ir liekeedis,kas nedara neko,vienkaarshi vins nav nekaads komandas vadiitaajs,jo komanda vada pati sevi!Manupraat speeleetaaji vinju neuztver nopietni, un vinjiem vienaldziigs vinja viedoklis.Vieniigie,kas vinjaa paklausaas ir tie,kurus vinjs iebiidijis R.Dinamo sisteemaa-labaa maiziitee-Petrovickis,Hosa,Pruseks.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-24 00:10, pirms 14 gadiem
cyrax rakstīja: nezinu(vismaz es neredzeeju, TV kaa logs) dziivee nemeedz buut 100% krievs sev aatri iekoda luupaa
A varbūt ārsts zem tās lupatas izbakstija degunu -- ha,ha .

     [+] [-]

, 2010-03-24 00:11, pirms 14 gadiem
realais vecis rakstīja: Kaut vai tā kur noraidīja MVD spēlētāju kad Karsums izgāja uz vārtiem no sāniem .Džeks vispirms izsita šaibu un tad tikai trāpija pa slidām .
pastaav jau arii noraidiijuums pret speeleetaaju kursh nav ar ripu. cik es zinu...

     [+] [-]

, 2010-03-24 00:12, pirms 14 gadiem
Krampītis rakstīja: Vārtos varēja likt jeb kuru, kaut vai Laviņu. Traumētam nav ko darīt laukumā. Tāpēc ir ferma . Lai vāc spēlētājus no turienes . Jaunajiem būs pieredze un motivācija redzot , ka pastāv godīga konkurence.
Gribētos redzēt ja kāds uzšautu Masaļskim pa to kāju pa īstam un viņš nevarētu kādu gadu sadziedēt savainojumu , jūs viņam maksātu naudu , jūs stāvētu vārtos? Lielākā daļa nemaz neaptver , ka šādi atbalstot un slavējot spēlētājus , kuri spēlē traumēti izdara lāča pakalpojumu , gan sev , gan tiem spēlētājiem. Piedevām nenotiek normāla spēlētāju rotācija, kas varbūt ir pats sliktākais .
es varbūt esmu stulbs un neko nesaprotu bet kurš vārtos liks Laviņu kas sevi vispār vārtu sarga lomā nav pierādijis?..

     [+] [-]

, 2010-03-24 00:14, pirms 14 gadiem
realais vecis rakstīja: A varbūt ārsts zem tās lupatas izbakstija degunu -- ha,ha .
vai ta 2x aarsts metaas uz ledus ? es nokaveeju pagarinaajuma saakumu tur kur bija taas 4 minuutes ar augsti paceltu nuuju- vai ta tur arii aarsts nesaas? ja taa tad pardon, vainiigs.
nu lai nu kaa dziive ir kaa kartupelju lauks - jo lielaaka cuuka jo vairaak izrok (offtopic)