Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sprukts: "Galvenais - atgūt pārliecību"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Sprukts: "Galvenais - atgūt pārliecību"
Foto: LTV Sports

LTV 7 ''Sporta studija'' otrdien notika neilgi pēc hokeja spēles ''Arēnā Rīga'', un tajā ciemojās trīs ''Dinamo'' hokejisti – Lauris Dārziņš, Jānis Sprukts un Krišjānis Rēdlihs, tāpat arī uzticīgākie ''Dinamo'' fanu kluba līdzjutēji. Visi pārrunāja komandas līdzšinējo sniegumu un tika atbildēts uz daudziem jautājumiem.

Uzvara pret Novokuzņeckas ''Metallurg'' pārtrauca rīdzinieku neveiksmju sēriju, taču paši hokejisti no laimes debesīs nelēca. Lauris Dārziņš: ''Kalendārs jau ir tik saspringts, ka nav laika ne pārāk priecāties, ne bēdāties. Tās emocijas mēs cenšamies visu sezonu noturēt vienā līmenī.'' Pats hokejists atzina, ka, no malas vērot spēli, bijis grūtāk nekā atrasties laukumā. Žēl, bet savainojuma dēļ pārtrūkusi Rīgas komandas dzelzs vīra spēļu sērija. Par nupat aizvadīto cīņu pret Novokuzņecku gandarīts bija Jānis Sprukts: ''Mēs labi iesākām šo spēli no pašas pirmās minūtes, ar tādu domu arī izgājām cīnīties. Beigās gan nedaudz atlaidām, bet uzvaru noturējām. Galvenais – atgūt pārliecību!''

Puiši teica, ka nākamā nakts pēc spēles mēdzot būt dažāda. Sprukts atzina, ka nevarot parasti aizmigt līdz kādiem trijiem naktī, savukārt Miķelis Rēdlihs ar bezmiegu mocījies agrāk, tagad tā neesot. Visiem esot palīdzējis nelielais pārtraukums kalendārā, kad dažas dienas esot bijušas brīvas no hokeja un aizvadītas kopā ar tuvākajiem cilvēkiem. Žurnālists Jānis Matulis pajautāja sportistiem, vai ģimene netraucē hokejam, uz ko saņēma Sprukta pretjautājumu – vai ģimene netraucē rakstīšanai? Lauris Dārziņš: ”Es domāju, ka tas ir pozitīvi un ļoti palīdz. Kalendārs ir tik saspringts, ka gribas kaut ko citu, lai smadzenes nepārvārās. Ģimene noteikti palīdz izvēdināt smadzenes.''

Visi trīs vēl stāstīja, ko gribot uzlabot savā spēlē. Dažkārt gadoties ļoti labi mači, dažkārt ne visai, taču jo vairāk komanda vinnēšot, jo lielāka būšot visu pārliecība. ''Man visu laiku saka, ka vairāk jāmet pa vārtiem, laikam būs jācenšas pašam vairāk mest,''- secināja Miķelis Rēdlihs. Kāds no klātesošajiem faniem jautāja, kā palīdzot fanu atbalsts un varbūt vajagot pamēģināt spēlēt pilnīgā klusumā, ja vien komandai tas palīdzētu uzvarēt? Te visi kā viens teica, ka fanu uzmundrinājums tribīnēs ļoti palīdzot. Daži brīnījās, kāpēc mūsējie tik maz izmanto pašu izveidotās izdevības, kad ripai būtu jābūt pretinieku vārtos? ''Bieži daudziem liekas – mani noliktu tajā vietā un tad gan iemestu. Lai tiktu līdz tam labajam momentam bieži vien ir tik daudz spēka patērēts, ka rokas vairs neklausa, pretinieks arī ir turpat blakus un cīnās, nav tik viegli trāpīt. Trakāk, ja vispār netiec līdz vārtu gūšanas momentam, nevis neizmanto katru izdevību. Pretinieku tik un tā šādas situācijas nokausē un gan jau kaut kad iemetīs,'' izteicās Dārziņš.

Daudzi bija pamanījuši, ka ''Dinamo'' diezgan bieži slikti iesāk spēles un pēc tam mēģina atspēlēties. Hokejisti teica, ka tas dažkārt saistīts ar lielo atbildību, ar domu, ka noteikti jāuzvar un sākumā stress ir par lielu. Sevišķi pret tādām komandām, kas nebūt nav spēcīgākas. Treneris nekādus drakoniskos sodus gan pēc zaudētajām spēlēm neliekot, nav nākamajā dienā sešos no rīta jāiet uz treniņu. Dažkārt jau tāpat nākoties lidot ļoti agri uz citu pilsētu.

Raidījumā tika runāts arī par Sanda Ozoliņa faktoru. Jānis Sprukts: ''Kā spēlēt, to jau nosaka treneris, bet uz ledus viņš nevar pats būt, te autoritāte ir Sandis. Pirms spēles klausāmies treneri, spēles laikā daudz izsaka kapteinis. Arī ģērbtuvēs Sandis noteikti ir autoritāte.'' Puišiem gan vienam uz otru nekāda zoba neesot, kaut spēlē gadoties arī kļūdas. Pēc uzvarām šīs kļūdiņas parasti ātri aizmirstas, bet arī zaudējumos vainīga visa komanda kopumā, nevis kāds atsevišķs spēlētājs. Beigās vēl tika runāts par salīdzinoši slikto sezonas sākumu un atšķirību ar pērno gadu – vai komanda palikusi vājāka? ''Ne mums par to spriest, visiem kopā jātiek galā. Jābūt lielākai ticībai sev, mēs jau visi mākam spēlēt, vairāk jātic saviem spēkiem,'' rezumēja Jānis Sprukts.

Informāciju sagatavoja :
LTV Sports

 +15 [+] [-]

, 2009-10-21 10:12, pirms 15 gadiem
sirsnīga, bet neveikla tā vakardienas sporta studija

     [+] [-]

, 2009-10-21 10:16, pirms 15 gadiem
Čaļiem jau droši vien tas ledus biki zb,un vēl uzvalkā uz tā jāiet!!!

 +17 [+] [-]

, 2009-10-21 10:18, pirms 15 gadiem
Ļoti jauka studija, bet...
Piedodiet, bet, sauksim viņus par Dinamo "vidējo" fanu...
Greckis ar savu PRINCIPĀ, blondīne ar... blondo jautājumu/apgalvojumu un "īstais" alus vēdara fans, kas redz brauc izbraukumos tikai pēc uzvaras... lika TĀ vilties... kas tie bija par faniem??? Atpalikuši meža/alu cilvēki...
Jautājumi nekadi/uzvedība tāda pati...
Ok, var jau saprast... bija ALDARA spēle, bet, ja zini, ka pēc glāzes neproti runāt-neej uz tiešraides pasākumu...

p.s. Paldies Dāvim un hokejistiem, kas ar humoru kkā šo raidījumu pabeidza!

     [+] [-]

, 2009-10-21 10:25, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Greckis ar savu PRINCIPĀ, blondīne ar... blondo jautājumu/apgalvojumu un "īstais" alus vēdara fans, kas redz brauc izbraukumos tikai pēc uzvaras... lika TĀ vilties... kas tie bija par faniem???
Es neredzēju, kas tur bija par faniem?

  -3 [+] [-]

, 2009-10-21 10:30, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Ļoti jauka studija, bet...
Piedodiet, bet, sauksim viņus par Dinamo "vidējo" fanu...
Greckis ar savu PRINCIPĀ, blondīne ar... blondo jautājumu/apgalvojumu un "īstais" alus vēdara fans, kas redz brauc izbraukumos tikai pēc uzvaras... lika TĀ vilties... kas tie bija par faniem??? Atpalikuši meža/alu cilvēki...
Jautājumi nekadi/uzvedība tāda pati...
Ok, var jau saprast... bija ALDARA spēle, bet, ja zini, ka pēc glāzes neproti runāt-neej uz tiešraides pasākumu...

p.s. Paldies Dāvim un hokejistiem, kas ar humoru kkā šo raidījumu pabeidza!
Gribu zināt vai pats esi bijis kāda izbraukumā? Un vai ir nācies uzdot jautājumus TV tiešraidē?

  -2 [+] [-]

, 2009-10-21 10:30, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Es neredzēju, kas tur bija par faniem?
Kas to zin... Viens Grecka uzvārdu uzmaucis uz Dinamo krekla un uzdodot pirmo jautājumu... reizes 5-6 pasaka vārdu PRINCIPĀ...
kādi... vismaz 30 "īstie/vidējie" fani tur bija... (bija jau arī daži sakarīgi, bet tie kas uzdeva jautājumus...)

man šķiet, trīsgadīgs bērns spēj ko labāku pajautāt...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 10:32, pirms 15 gadiem
IS rakstīja: Gribu zināt vai pats esi bijis kāda izbraukumā? Un vai ir nācies uzdot jautājumus TV tiešraidē?
Kāds sakar tam ar to, ka uzdod STULBUS jautājumus?

Nē-neesmu bijis izbraukumos. (tātad-ja komanda ir izbraukumā-aizbrauc fans-nav variantu-jāuzvar-jo tur ir kāds FANS?) loģiski, vai ne?

Jā-esmu uzdevis jautājumu tiešraidē.
Galu galā-grib uzdot jautājumu-IZDOMĀ to, nu PIERAKSTI, ja esi jau manāmā reibumā... jeb NEJAUTĀ-un nepadari sevi par APSMIEKLU tv skatītāju priekšā...

  +4 [+] [-]

, 2009-10-21 10:33, pirms 15 gadiem
Jaa, sirsniga jau bija, bet vispar jau nekada ta studija. "Principa videja zona, principa ir jakontrole, principa kas to dara, principa uzvar" - vispar bija unikals sviests. Tie "fani" no fanu kluba vispar spelem ari seko lidzi? Gribetos redz pirmo uzvaru izbraukuma, a pret Spartak un Vitjaz jau laikam neskaitas, ja?

     [+] [-]

, 2009-10-21 10:37, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Jaa, sirsniga jau bija, bet vispar jau nekada ta studija. "Principa videja zona, principa ir jakontrole, principa kas to dara, principa uzvar" - vispar bija unikals sviests. Tie "fani" no fanu kluba vispar spelem ari seko lidzi? Gribetos redz pirmo uzvaru izbraukuma, a pret Spartak un Vitjaz jau laikam neskaitas, ja?
Viņi ir '''īsti' fani... bļauj... dzer... beigās redz rezultātu... un tad uzdod "gudros " jautājumus...

 +18 [+] [-]

, 2009-10-21 10:38, pirms 15 gadiem
bet ma patika kā Sprukts Matuli pavilka uz zobu!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-21 10:39, pirms 15 gadiem
Nē es uzskatu, ja komanda cīnās katrā situācijā, tad neatkarīgi, ir vai nav fani, viss ir kārtībā. Reizēm sanāk arī zaudes. Ir tomēr dažādi veidi kā komanda zaudē.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 10:43, pirms 15 gadiem
Par to, ko jūs te visu sarakstijāt Ejnštrejts patejktu--tieši tā!!

  +8 [+] [-]

, 2009-10-21 11:06, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Ļoti jauka studija, bet...
Piedodiet, bet, sauksim viņus par Dinamo "vidējo" fanu...
Greckis ar savu PRINCIPĀ, blondīne ar... blondo jautājumu/apgalvojumu un "īstais" alus vēdara fans, kas redz brauc izbraukumos tikai pēc uzvaras... lika TĀ vilties... kas tie bija par faniem??? Atpalikuši meža/alu cilvēki...
Jautājumi nekadi/uzvedība tāda pati...
Ok, var jau saprast... bija ALDARA spēle, bet, ja zini, ka pēc glāzes neproti runāt-neej uz tiešraides pasākumu...

p.s. Paldies Dāvim un hokejistiem, kas ar humoru kkā šo raidījumu pabeidza!
nu, blondīne labi izpildījās tā arī nesapratu, ko viņa gribēja vispār pateikt..

  -2 [+] [-]

, 2009-10-21 11:15, pirms 15 gadiem
blondīne gribēja pateikt ka dinamo nav nekāda sakara ar komandu sporta veidu jo 2 spēlē uzbrukumā un 3 stāv un gaida pie zilās līnijas ;p

es gan tādas epizodes neredzu bieži, jo tas notiek vairāk kad maiņas ir vai kad esam vadībā un nav liela jēga riskēt, man vairāk nepatīk ka mums dinamo notiek tas pats kas izlasē agrāk - viens malējais ganās ap pretinieku zilo līniju kamēr pretinieks uzbrūk, protams vienu aizsargu viņš tā sev pievelk bet tāpat aizstāvās 4 un tas nereti rada bīstamu momentu..

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 11:21, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Ļoti jauka studija, bet...
Piedodiet, bet, sauksim viņus par Dinamo "vidējo" fanu...
Greckis ar savu PRINCIPĀ, blondīne ar... blondo jautājumu/apgalvojumu un "īstais" alus vēdara fans, kas redz brauc izbraukumos tikai pēc uzvaras... lika TĀ vilties... kas tie bija par faniem??? Atpalikuši meža/alu cilvēki...
Jautājumi nekadi/uzvedība tāda pati...
Ok, var jau saprast... bija ALDARA spēle, bet, ja zini, ka pēc glāzes neproti runāt-neej uz tiešraides pasākumu...

p.s. Paldies Dāvim un hokejistiem, kas ar humoru kkā šo raidījumu pabeidza!
Katrs dara to, kas viņam vislabāk padodas

 +10 [+] [-]

, 2009-10-21 11:31, pirms 15 gadiem
man palika kauns par dazziem fanu kluba biedriem!
pirmkaart par pamullkki ar Grecka numuru!kas tas par fanu kas nezina savai komandai statistiku!Dinamo jau ir ielaidussi puss sezona tik daudz vaartus kaa pagajusso gadu pa visu sezonu!lohs!
peec vakardienas speeles ir iesists tikpat,cik pagajuso gadu pec 17 speeleem!bet ielaists par cetram vairaak!
visi baigi prieciigi,viss kaartiibaa!fani smaida,hokeisti arii!nevienu speeciigu jautaajumu nedzirdeeju,piemeeram par stulbo ripas iemessanu zona un neciiniissanaas peec taas!un vel Daarzinnam prasa,vai vinnss juutaas kaa liideris!kaads liideris vel!tas ir uzbruceejs kam 71 speelee ir 25 punkti!par Beeerzinnu nerunaasim,55 speelees 16 punkti!ko vinni tur plluuta!hujovam aizsargam ir vairaak!visi tik dirss uz Hosu!tas jau nekas ka vinnam 68 speelees ir 61 punkts!peec vakardienas skatijuma,manas domas mainijaas par Dinamo kluba biedru,hokeja zinaassanaam!
bet es jau neesmu kluba biedrs,taapeec,diez vai manas zinaassanas liidzees!
gaidu paarmetumus

  +4 [+] [-]

, 2009-10-21 11:32, pirms 15 gadiem
Nu tā blondīne galīgi neko nesaprot no komandu spēles un taktiskiem plānojumiem ! cik es sapratu, tad viņa gribēja zināt, kāpēc visi 5 neskrien uzbrukumā utt., nu ja būtu padomājusi, tad, ja visi skrietu pa galvu un kaklu uzbrukumā, tad tik pat ātri iekristu pretuzbrukumos, jo nebūtu piesegti spēlētāji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-10-21 12:01, pirms 15 gadiem
Piedodiet par manu komentāru, kuru tagad rakstīšu, bet tā blondīne goda vārds izklausījās pēc tādas, kas vispār nesaprot, ko runā un par ko runā...pilnīgs psc - nezini un nesaproti neko, tad pastāvi klusu!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 12:07, pirms 15 gadiem
Fani nav lidzjuteeji........tur taa skirba!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 12:11, pirms 15 gadiem
Matulis baigais pipars palicis
agrak bija mazs un melns, tagad jutas tik zinos un aspratigs, ka tik turies
viena SA bija intervija ar Maksi, nu tadi jautajumi, ka lasot jau likas, kas sams Maksim ar diktofonu dirsa jau ielidis, ne pa jokam ziepjas klat

  +8 [+] [-]

, 2009-10-21 12:14, pirms 15 gadiem
Vai jums labak patiktu spelet pie klusaam tribinem. Kur kautko tadu var pajautat. Atsalusi laikam bij uz taa ledus

  +5 [+] [-]

, 2009-10-21 12:31, pirms 15 gadiem
apinis rakstīja: Vai jums labak patiktu spelet pie klusaam tribinem. Kur kautko tadu var pajautat. Atsalusi laikam bij uz taa ledus
tur jau vairāk uzprasījās uz koplimentu (no hekejistiem)

     [+] [-]

, 2009-10-21 12:32, pirms 15 gadiem
Feldfebelis rakstīja: Fani nav lidzjuteeji........tur taa skirba!!!!
Jā-fani nav ne 4/7 no līdzjūtēja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-21 12:57, pirms 15 gadiem
man sprukta vietā būtu kauns iet uz kādu interviju.visi noliek cipuli,ok nav dzeks labākajā līmenī,bet paskatāties kā viņš lido pa laukumu,cenšās,cīnās,salīdzinot ar to izbalināto lāci.tāda sajūta ka jānis dabūja no RD līgumu,vis darbs padārīts,man neko vairs nevajag.

  +5 [+] [-]

, 2009-10-21 13:08, pirms 15 gadiem
Tas fans ar 99 Greckis ir dauns Cilvēks ar zemāku intelektu un sapratni par sportu ilgi nebija redzēts!

     [+] [-]

, 2009-10-21 13:09, pirms 15 gadiem
Tas kurš vakar uzdeva viņiem jautājumus!

  +5 [+] [-]

, 2009-10-21 13:16, pirms 15 gadiem
es vakar raidījuma laikā ne pa jokoam samulsu... sajūta bija tāda, ka Dinamo spēlētāji tiekas ar skolēniem (mazo klašu)... no vienas puses jau taisnība - tribīnēs dzird tikai skaļos... un tas nekas ka padumji un alkohola reibumā... trokšņa taisīšanai daudz prāta nevajag...

taču hokejisti manliekas vakar paši jutās neērti... vienīgais normālais jautājums no fankluba biedru puses bija pēdējais - par Ozo nozīmi komandā...

labāk būtu paaicinājuši vairāk hokeja speciālisti un izveidojuši konstruktīvu diskusiju... turklāt vēlams ne pēc spēles, kad džeki ir normāli pārguruši... ideja par apli arēnas vidū patika

starp citu tiem kas jau n-to spēli noliek Spruktu - iesaku vismaz kautkādu pamatinfo par hokeju palasīt... Jānis veic ļoti lielu darba apjomu palīdzot aizsargiem kā vienādos sastāvos, tā mazākumā (kas centra uzbrucējam ir primārais, jo viņš darbojas kā 3.aizsargs), uzvarēti daudzi iemetieni pēc kurām viņa partneriem ir radušās ne mazums labu izdevību apdraudēt vārtus... spēlētājus nevērtē tikai pēc gūtajiem vārtiem!

  +4 [+] [-]

, 2009-10-21 13:24, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Lai tiktu līdz tam labajam momentam bieži vien ir tik daudz spēka patērēts, ka rokas vairs neklausa, pretinieks arī ir turpat blakus un cīnās, nav tik viegli trāpīt.

Šis ir svarīgākais teikums. Sprukts taču mums ar galvu spēlē, viņam nevajag fizisko. Tāpēc jau nevar trāpīt, ka vasarā netrenējās, kamēr krievu komandas ar 20 kg bļiniem krosu skrēja. Te ir viens foto no Valmieras nometnes vasarā. Spruktiņš 30 min krosu nevar noskriet, ierodas 15 min pēc pārējiem. Un pēc tam brīnas, ka rokas dreb un pretinieks ātrs
Zin ko vecais - suns arī laiza sev kuli, jo nezin, ka tas nav īsti higiēniski!
Tu tagad neko nezinādams gvelz par sportistu vasaras nometni,Sprukta fizisko sagatavotību un saki, ka čalis baigi slinks....
Sorry, bet Spruktam jau nu točna nevar pārmest slinkošanu, viņš ir kapātājs līdz galam, vienmēr ir bijis un tāds visdrīzāk arī paliks!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-21 13:26, pirms 15 gadiem
putnz rakstīja: es vakar raidījuma laikā ne pa jokoam samulsu... sajūta bija tāda, ka Dinamo spēlētāji tiekas ar skolēniem (mazo klašu)... no vienas puses jau taisnība - tribīnēs dzird tikai skaļos... un tas nekas ka padumji un alkohola reibumā... trokšņa taisīšanai daudz prāta nevajag...

taču hokejisti manliekas vakar paši jutās neērti... vienīgais normālais jautājums no fankluba biedru puses bija pēdējais - par Ozo nozīmi komandā...

labāk būtu paaicinājuši vairāk hokeja speciālisti un izveidojuši konstruktīvu diskusiju... turklāt vēlams ne pēc spēles, kad džeki ir normāli pārguruši... ideja par apli arēnas vidū patika

starp citu tiem kas jau n-to spēli noliek Spruktu - iesaku vismaz kautkādu pamatinfo par hokeju palasīt... Jānis veic ļoti lielu darba apjomu palīdzot aizsargiem kā vienādos sastāvos, tā mazākumā (kas centra uzbrucējam ir primārais, jo viņš darbojas kā 3.aizsargs), uzvarēti daudzi iemetieni pēc kurām viņa partneriem ir radušās ne mazums labu izdevību apdraudēt vārtus... spēlētājus nevērtē tikai pēc gūtajiem vārtiem!
protams ka centra uzbruceejam ir jaanaak atpakall un jaapaliidz aizsargiem!bet ir arii jaamet vaarti!pa Yzermanu nerunaasim,kurss arii bija centra uzbruceejs,turklaat superzvaigzne un vienmeer laikus atgriezaas paliiga aizsargiem!jo bija ciiniitaajs abaas laukuma pusees!
un kaut kaa pamaniijaas guut karjeraa 692 vaartus!
tik daudz neprasa no Jaani,pat ne desmitdallu no taa,bet kaut cik!

     [+] [-]

, 2009-10-21 13:27, pirms 15 gadiem
Ja Sprukts vēl mācētu iemest, tad viņu mēs Dinamo neredzētu kā savu ausu - Floridā kapātu.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 13:30, pirms 15 gadiem
Va dies' ku jēla studija!
1. Studijas vizuālais risinājums pat ļoti labs.
2. Studijas saturs - absolūta nulle. Vai Jūs dzirdējāt kaut vienu "neērtu" jautājumu??? Vai Jūs sagaidijāt kaut vienu saturīgu atbildi??? Vai dzirdējāt kaut vienu daudz maz sakarīgu (argumentētu) uzbraucienu???
Dāvida vadīšana ir maigi izsakoties briesmīgi salda, sak' viss tik smuki, viss tik jauki, varbūt nedaudz neveicās...
TUKŠA MULDĒŠANA (es atvainojos). 40 minūtes PAR NEKO! Un diemžēl, ne pirmo reizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 13:34, pirms 15 gadiem
Es arī biju vīlies par fanu jautājumiem. Manuprāt bija jāpajautā kāpēc mūsējie taisa tālās piespēles, bet tās noķert nevar, nevar pat pieskarties lai nav pārmetiens. Un kāpēc nevar normāli pretinieku zonā ieiet (regulārās aizmugures), pie tam tas visbiežāk gadās tieši Dārziņa un Sprukta maiņām.

     [+] [-]

, 2009-10-21 13:36, pirms 15 gadiem
Ledus_ritulis rakstīja: Dāvida vadīšana ir maigi izsakoties briesmīgi salda, sak' viss tik smuki, viss tik jauki, varbūt nedaudz neveicās...
Pilnīgi piekrītu, kad ir Rīmenis, tad vismaz var dzirdēt kādu sakarīgu jautajumu.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 13:38, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Zini ko, es zinu, ka Koziols savā laikā sagādāja Spruktam slidošanas treneri, bet Jānis nepacentās šo iespēju izmantot. Un, ja hokejists nevar noskriet 30 min krosu, tad to ar lielisku galvu un labu laukuma redzēšanu ir grūti kompensēt.
Vienkārši interesē KĀ Tu to visu zini?
Ja esi tuvu stāvoša persona tam visam diez vai koncentrētos uz viena spēlētāja brāķēšanu, bet būtu šād tad pametis kādu aktuālu infu, tāpēc rodas sajūta, ka Tu vienkārši personiskas nepatikas vadīts mazgā Spruktu publiskajā telpā!

  -4 [+] [-]

, 2009-10-21 13:38, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Ļoti jauka studija, bet...
Piedodiet, bet, sauksim viņus par Dinamo "vidējo" fanu...
Greckis ar savu PRINCIPĀ, blondīne ar... blondo jautājumu/apgalvojumu un "īstais" alus vēdara fans, kas redz brauc izbraukumos tikai pēc uzvaras... lika TĀ vilties... kas tie bija par faniem??? Atpalikuši meža/alu cilvēki...
Jautājumi nekadi/uzvedība tāda pati...
Ok, var jau saprast... bija ALDARA spēle, bet, ja zini, ka pēc glāzes neproti runāt-neej uz tiešraides pasākumu...

p.s. Paldies Dāvim un hokejistiem, kas ar humoru kkā šo raidījumu pabeidza!
tu stulbs esi? ka tu vari pateikt ka cilveks nav fans jo redz nemak uzdot jautajumu vai vairakas reizes atkarto ''principa''? ir kautkads mers pec ka verte vai tas ir istsa fans vai ne? tu te tagad pasaki ka fanu kluba beidri kuri saka ''principia'' un ir blondines ir neisti fani? fana status nav nekada aristokratiska sabiedriba kur var ieklut tikai tad ja atbilsti ideala fana standartam. fans var but jebkurs, tievs, gars, blonds, ruds, iss, gars u.t.t.
un tavai zinasanai, kautkur dzirdeju ka tas kuram uz mugaras ir rakstits greckis PATIESAM ir greckis, vinam patiesam uzvards esot greckis
bet tas tavs konetars... nu sorry, bet jabut pilnigam idiotam lai pateiktu ka ja cilveks nespej noformulet teikumu vai saka ''principa'' tad vins nav ists fans

  -2 [+] [-]

, 2009-10-21 13:50, pirms 15 gadiem
putnz rakstīja: es vakar raidījuma laikā ne pa jokoam samulsu... sajūta bija tāda, ka Dinamo spēlētāji tiekas ar skolēniem (mazo klašu)... no vienas puses jau taisnība - tribīnēs dzird tikai skaļos... un tas nekas ka padumji un alkohola reibumā... trokšņa taisīšanai daudz prāta nevajag...

taču hokejisti manliekas vakar paši jutās neērti... vienīgais normālais jautājums no fankluba biedru puses bija pēdējais - par Ozo nozīmi komandā...

labāk būtu paaicinājuši vairāk hokeja speciālisti un izveidojuši konstruktīvu diskusiju... turklāt vēlams ne pēc spēles, kad džeki ir normāli pārguruši... ideja par apli arēnas vidū patika

starp citu tiem kas jau n-to spēli noliek Spruktu - iesaku vismaz kautkādu pamatinfo par hokeju palasīt... Jānis veic ļoti lielu darba apjomu palīdzot aizsargiem kā vienādos sastāvos, tā mazākumā (kas centra uzbrucējam ir primārais, jo viņš darbojas kā 3.aizsargs), uzvarēti daudzi iemetieni pēc kurām viņa partneriem ir radušās ne mazums labu izdevību apdraudēt vārtus... spēlētājus nevērtē tikai pēc gūtajiem vārtiem!
tas tiesa ka centra uzbrucējam ir jāpalīdz aizsargiem un jāgādā par drošību savu vārtu priekšā,un ar to janka galā tiek manuprāt labi.....bet....uzsveru...viņš ir centra UZBRUCĒJS,a ne centra AIZSARGS. uzbrukumā viņš darbojas ļoti neefektīvi,un nevajag te bliezt par kautkādiem melnajiem darbiem,pie bortiem mazais miķelis ir dauz aktīvākspar lielo spēka spēlmani jāni.un ja centra uzbrucēju mēs nevērtēsim pēc iemestajiem vārtiem(kas manuprāt ir būtiski),tad pēc kā tad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-10-21 13:57, pirms 15 gadiem
Es varbūt neko nerubīju, bet tas "Gretzky" neizklausījās diez ko garā stiprs Man pat skatoties pa TV palika kauns un gribējās novērsties, lai tikai nedzirdētu šo "ideālo" vārdu salikumu un domu skaidrību. OK. Mūsu laikos ir iespējams analfabētisms 6 klašu līmenī, bet nu, c'mon, lai zteiktos skaidri un saprotami, manuprāt, nav vajadzīgs doktora grāds. Ar blondīni bija kaut aks līdzīgs, bet viņai piedodami dēļ matu krāsas

     [+] [-]

, 2009-10-21 13:58, pirms 15 gadiem
Nu tie lidzjuteji toc bija mazliet pasisti un jautajumi tiesam stulbi jebkurs no sportacentra butu kaut ko sakarigaku un svarigaku paprasijis......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-21 14:25, pirms 15 gadiem
Tipisks Dinamo fans - Tikai Rīga,tikai Dinamo. Bungas un bliež uz pilnu spēku. No hokeja saprot tik daudz cik ripa ir jāmet pretinieka vārtos un viss. Fans ar Grecka nr. - pilnīgs ĀPSIS. Tā arī no faniem nevienu profesionālu jautājumu nesagaidīju. Man tiešām vakar palika neomulīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 14:29, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: A kā tu zini? Esi viņam tuvu stāvoša persona? Es uzskatu, ka Sprukts nav fiziski gatavs KHL līmenim, tāpēc arī švaks rezultāts. Nedaudz zvaigzni ir noķēris, tāpat Dārziņš.
Es piekrītu Tev attiecībā uz Spruktu, treneru vietā es aizdomātos par Jāņa lietderību. Kā centrs viņš diemžēl var izpildīt 3.aizsarga funkcijas, diemžēl 1.maiņas centram ir jāveido kaut kas arī uzbrukumā. Nevar paļauties uz Ņiživija meistarību, pametot ripu viņam, cerībā, ka Saška visu uztaisīs.

     [+] [-]

, 2009-10-21 14:29, pirms 15 gadiem
Bourne rakstīja: Kāds fans:''Lauri, kurš tavuprāt ir bijis skaistākais gols no līdz šim iemestajiem?''
Lauris (Domīgi) :''Hmmm.....''
Pēkšņi Miķelis ''Mani, MANI, MANI!''.
Jēbaķ es biju līks.
jāā, es arī biju līka.
smieklīgi bija arī par to , kad miķelis stāstija par to ko gribēja bērnībā kļūt
bet nu vispār tā pa dzīvi viņš pats tāds smieklīgs.. pozitīvā nozīmē protams

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 14:33, pirms 15 gadiem
Raidījums bija nekāds jautājumi smieklīgi un tas ''principā'' džeks ar savu stulbo jautājumu Fuj . Jāsaka arī sporta komentētāji neko lādzīgu nepajautāja visi tikai par uzbrukumu vairāk jāmet un tt . bet aizsardzībā neviens nespēlē .pirms spēles Dāvis labi pateica par statistiku metalurgs met vidēji 2 ripas vārtos mums vajag vismaz vienu vairāk. pilnībā piepildījās prognoze nebūtu trešo zāģis garantēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-21 14:41, pirms 15 gadiem
NEKĀDĀ gadījumā nevar teikt ka tien nebija fani. Iespējam viņi ir labākie fani Latvijā kas pārdzīvo, tic un jūt līdzi komandai.To nedrīkst apšaubīt.
Bet uz studiju jau varēja uzaicināt kādu, kas prot sakarīgāk noformulēt jautājumu.
Tas par to klusēšanu tribīnēs vispār bija kronis visam.
Kā nav kauns?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 14:44, pirms 15 gadiem
Piekrītu par to, ka Sprukts ir sevi šogad parādījis kā reālu melnā darba darītāju. Un tiešām dara daudz laukumā. Sevišķi mazākumos, tādu darbu padara, ka prieks skatīties.

Ja viņam vēl būtu gūtie vārti vakar, es točna nobalsotu par viņu kā spēles zvaigzni.

P.S. Prieks arī, ka viņam tagad liek gānīties pie pretinieku vārtiem un traucēt.. Tas vakar patiesi krita acīs.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 14:44, pirms 15 gadiem
Autoram- nevis Krišjānis Rēdlihs, bet gan Miķelis.

Par faniem, žēl, jā. Es ieteiktu katram no viņiem pašiem pamēģināt kadreiz uzspēlēt un tad izpaliks vairāki nekam nederīgi jautājumi.
Bet ideja kā tāda- šāds noformējums intervijai likās interesants.
Un Sprukta pretjautājums, sasmējos. Malacis.
Drīz nāks daudz uzvaru, man ir tāda sajūta.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 14:56, pirms 15 gadiem
Nav jau arī nekāda katasrofa šī sezona,tikai biju gaidijis lielāku progresu no,tā saucamajiem,vecajiem spēlētājiem,jo pa pagājušo sezonu,ir tak saspēlējušies,jāsāk mest iekšā!

     [+] [-]

, 2009-10-21 15:10, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: tu stulbs esi? ka tu vari pateikt ka cilveks nav fans jo redz nemak uzdot jautajumu vai vairakas reizes atkarto ''principa''? ir kautkads mers pec ka verte vai tas ir istsa fans vai ne? tu te tagad pasaki ka fanu kluba beidri kuri saka ''principia'' un ir blondines ir neisti fani? fana status nav nekada aristokratiska sabiedriba kur var ieklut tikai tad ja atbilsti ideala fana standartam. fans var but jebkurs, tievs, gars, blonds, ruds, iss, gars u.t.t.
un tavai zinasanai, kautkur dzirdeju ka tas kuram uz mugaras ir rakstits greckis PATIESAM ir greckis, vinam patiesam uzvards esot greckis
bet tas tavs konetars... nu sorry, bet jabut pilnigam idiotam lai pateiktu ka ja cilveks nespej noformulet teikumu vai saka ''principa'' tad vins nav ists fans
Nu jā, a mans uzvārds ir Ovečkins un numurs arī mans mīļakais 8....
Jā, piekrītu visiem, kuri uzrakstīja, ka jautājumi bija šausmīgi. Es arī samulsu, skatoties.......Īpaši iepriecināja Mr. Principā un blondīne. Labi ka viņa gribēja, lai tikai pieci skrien uzbrukumā, labi ka nepajautāja, kāpēc vārtsargs nepievienojas uzbrukumām un necinas pretinieku vartu priekšā.....Varēja arī pajautāt, piemērām, kāpēc hokejisti vaji cinas, kad ir stūra sitiens Viņai laikam starpības nav, ko jautāt. Un vel cik es atceros, viņa pieminēja zilo zonu Viņa droši vien pati bija zilā zonā pēc n-jiem aliniem un šnabjiem....
Ārprats un kauns........A hokejisti malaci, atbildeja godam, ipashi Dārziņš.

     [+] [-]

, 2009-10-21 15:16, pirms 15 gadiem
Nav jau slikts Sprukts - piespēli var iedot kā vajag, kad vajag pietur ripu (dažreiz arī kad nevajag ), mazākumā labākais no uzbrucējiem. Bet ir konkrēti jāpieliek momentu realizācijā. Ja tas vispār iespējams. Šo momentu izmantošana arī atšķir meistaru kā Hosa no citiem. Katram savs darbs jādara, bet uzskatu, ka čalim, kuram tikko bija ambīcijas iekļūt NHL, jāprot ripu iemest tukšos vārtos vai pārcelt pāri nokritušam vārtsargam. Tas gan nenozīmē, ka Sprukts nekam nav derīgs, jo viņš tomēr veic daudzas citas noderīgas funkcijas, bet nu pielikšana šajā elementā ir visdegošākā.

     [+] [-]

, 2009-10-21 15:22, pirms 15 gadiem
kkur atkārtojumu var noskatīties??

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 15:31, pirms 15 gadiem
kārtēja "Sporta studija" par NEKO...

kāda jēga pēc spēles nogurušus spēlētājus vēl vilkt uz tiešo ēteru, kur viņiem "fani" uzdod stulbus jautājumus? "faniem" jau tas varbūt ir interesanti, tomēr priekš tā viņu klubam ir speciālas tikšanās reizes ar spēlētājiem... kāpēc ar to ir jāpiesārņo tiešraide?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-21 15:47, pirms 15 gadiem
Sporta studijas ideja kā tāda raidīt no arēnas laukuma bija ideāla, bet tas, ka "fani" uzvedās tā dīvaini un uzdeva nesakarīgus jautājumus, visu izčakarēja. M.Rēdlihu arī labāk neaicināt uz šādām intervijām, jo viņš vai nu ir kautrīgs, vai nekomunikabls, nevar īsti atbildēt uz jautājumiem... Dārziņš ok, labi atbildēja, daudz runāja. Droši, ka OZO varētu labi komunicēt, jo ASV skola dara savu. Par blondīni kauns, vakar sēdēju galvu rokās saķēris - viņai saprašana par hokeju = tāda, kā man par softbolu. Zinu, ka ir bumbiņa, pa kuru sit ar nūju.
Es hokejistu vietā būtu ritīgi škrobīgs par tiem uzbraucieniem, ka mūsējie nevar nevienu izbraukuma spēli vinnēt, vai ka mož vajadzētu spēlēt klusumā, lai beidzot komanda vinnētu.

     [+] [-]

, 2009-10-21 16:04, pirms 15 gadiem
Lauris Dārziņš, Jānis Sprukts un Krišjānis Rēdlihs

     [+] [-]

, 2009-10-21 16:04, pirms 15 gadiem
Principā nekā sevišķa, principā tā tas ir, bet principā jūs tā darāt, principā tā arī ir pareizi, bet principā vajag šitā darīt, jo principā es tā uzskatu, tas būtu viss, principā.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 16:35, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: A kā tu zini? Esi viņam tuvu stāvoša persona? Es uzskatu, ka Sprukts nav fiziski gatavs KHL līmenim, tāpēc arī švaks rezultāts. Nedaudz zvaigzni ir noķēris, tāpat Dārziņš.
Nu ne jau es te izdaru secinājums raudams infu no zila gaisa un savas ideālās fantāzijas!
Davai čau.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 16:50, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: tu stulbs esi? ka tu vari pateikt ka cilveks nav fans jo redz nemak uzdot jautajumu vai vairakas reizes atkarto ''principa''? ir kautkads mers pec ka verte vai tas ir istsa fans vai ne? tu te tagad pasaki ka fanu kluba beidri kuri saka ''principia'' un ir blondines ir neisti fani? fana status nav nekada aristokratiska sabiedriba kur var ieklut tikai tad ja atbilsti ideala fana standartam. fans var but jebkurs, tievs, gars, blonds, ruds, iss, gars u.t.t.
un tavai zinasanai, kautkur dzirdeju ka tas kuram uz mugaras ir rakstits greckis PATIESAM ir greckis, vinam patiesam uzvards esot greckis
bet tas tavs konetars... nu sorry, bet jabut pilnigam idiotam lai pateiktu ka ja cilveks nespej noformulet teikumu vai saka ''principa'' tad vins nav ists fans
Principā-pieaugušam cilvēkam, kaut vārds viņam Greckis vai Abduls-runāt vajag iemācīties... kult salmus mums deputāti māk... ja gribi ko uzzināt-jautā-nevis principā principizē un neko nepasaki...
Fanu kluba biedriem ar līdzjūtējiem ir tik pat liels sakars-kā cūkām ar navigāciju... NEKĀDS...
Jo šie fanu kluba biedri-piedodiet atvainojiet, ja reiz var atļauties braukāt līdzi uz izbraukumiem-naudu pelna neslikti... rodas jautājums, ko viņi dara, kā pelna naudu, ja uzdodot vienkāršu jautājumu rodas iespaids, ka tiem ir psk izglītība, garīgās veselības problēmas vai grūta bērnība bijusi...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 16:54, pirms 15 gadiem
Jā, šoreiz (ne jau pirmā reize) Sporta Studījā tā arī neko nepateica un neko arī neizdiskutēja. Līmenis tiešām zems. Ja jau pat Matulis uzdeva absolūti stulbu jautājumu, tātad laikam jāsecina, ka tas, kas notiek DR interesē tikai tiem, kas komentē internetā. Protams, Matulis bieži izceļas ar humoru, dažreiz ar stulbu humoru, bet lai uzdotu šādu jautājumu, ir jābūt vai reibumā vai totālam stulbenim. Prieks, ka vismaz Janka viņu pielika pie vietas. Nu jau nav ko jautāt, tad varbūt nevajag. Protams, arī "Greckis" nebija labāks. Zināšanas nulle un to pašu varētu teikt par blondīni, lai gan viņai, kā daiļā dzimuma pārstavei, tas ir piedodams. Kad beidzot Latvijā būs JĀŅA DOMBURA līmeņa sporta žurnālists, kurš prot ne tikai rakstīt, bet arī runāt un darīt to atklāti.

     [+] [-]

, 2009-10-21 17:14, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Kad beidzot Latvijā būs JĀŅA DOMBURA līmeņa sporta žurnālists, kurš prot ne tikai rakstīt, bet arī runāt un darīt to atklāti.
Tev ir visas iespējas par tādu kļūt. Kritizēt jau esi iemācījies, tagad tikai atliek "mazumiņš".

     [+] [-]

, 2009-10-21 17:52, pirms 15 gadiem
Yurchix rakstīja: Tev ir visas iespējas par tādu kļūt. Kritizēt jau esi iemācījies, tagad tikai atliek "mazumiņš".
Bet tā, diemžēl, ir. Visi tikai aplinkus runā, bet neviens no TV žurnālistiem nav konkrēts. Jā, ar avīzēm viss ir ok, bet tieši televīzijā nav tāda, kas varētu tā riktīgi iedot iekšā

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 18:21, pirms 15 gadiem
Nu kādus pārgudrus un neērtus jautājumus jūs cerējat dzirdēt ,ja arī tādi tiktu uzdoti atbildes tāpat nesagaidītu.Piemērs kad tika jautāts vai šā gada leģionāri nav vājāki par iepriekšējās sezonas...uz ko Dārziņš atbildēja ...ne mums par to spriest,un līdzīgas atbildes būtu uz visiem neērtajiem jautājumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-23 21:44, pirms 15 gadiem
Nu ko lai saka,riktīga latviešu tauta,kas māk tikai citus nolikt!!!!!Par boldīnes jautājumu-blondi ir tie kuri nesaprot to jēgu par ko vinja jautaa,tai skaitaa diemžēl ari mūsu 3īs hokejisti!!!žēl tādu 6.klasnieku(kā jūs mīļā tauta to līmeni saucat)!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja