Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

papildināts Petrovs: ''Šīs ''SKA'' spēlētāju izdarības... man smieklīgi uz to noskatīties''

Petrovs: ''Šīs ''SKA'' spēlētāju izdarības... man smieklīgi uz to noskatīties''
Oļegs Petrovs
Foto: ITAR-TASS

Vakar Kontinentālās hokeja līgas (KHL) Rietumu konferences pusfināla sērijas septītajā spēlē Mitišču ''Atlant'' viesos pagarinājumā ar 3:2 pārspēja Sanktpēterburgas ''SKA'', tādējādi iekļūstot Rietumu konferences finālā. Piedāvājam jums dažus pēcspēles komentārus.

''Esmu pārliecināts, ka mūsu uzvaru līdzjutēji neaizmirsīs,'' iesāk Milošs Ržiha. ''Mēs visi esi lepni par savu komandu. Šoreiz visa komanda nostrādāja par 200%. Esmu pārliecināts, ka Mitišči tagad ir sacelti kājās, jo pilsēta priecājas par mūsu panākumu.''

''Uzskatu, ka septītās spēles līmenis bija ļoti augsts,'' iesāk ''SKA'' komandas prezidents Aleksandrs Medvedevs. ''Kas attiecas uz Jakuba Štepaneka kļūdu, tad negribu vainot tikai viņu. Protams, viņš to ripu varēja izmest pāris centimetrus uz vienu vai otru malu, taču dažreiz notiek tādas neizskaidrojamas lietas. Tāpat neloģisks izskatījās piecu minūšu vairākums, kurā ''SKA'' neko nevarēja izveidot. Neizslēdzu, ka visi, ieskaitot spēlētājus, trenerus un menedžerus, var nonākt atteikumu draftā. Ne klubs, ne komanda neizpildīja izvirzīto uzdevumu. Piemēram, septītajā spēlē nespēlēja Daņila Markovs. Tas bija trenera lēmums, lai arī es uzskatīju savādāk. Ja treneri tā izdomāja, tad lai arī par to atbild.''

''Manā salonā ir viens darbinieks, sētnieks, kurš ir apmēram 70 gadus vecs,'' pēc spēles saka Maksims Sušinskis. ''Viņš man teica tā: ''Tad, kad veidojās ''SKA'' komanda, tad, lai arī kā jūs nespēlētu, lai arī ko jūs nedarītu, tā komanda nekad neko neuzvarēs.'' Ziniet, sāku viņam ticēt, jo, lai arī kā mēs nespēlētu, mēs tik un tā zaudējam. Šī bija superkomanda. Mēs spēlējām kā viena dūre, darījām vienu darbu...Jā, teicu, ka gribu spēlēt vēl trīs gadus Sanktpēterburgā, bet tagad esmu par to aizdomājies... Varbūt mani jāpadzen un tad komandai kaut kas izdosies?''

''Zaudējuma iemesli? Spēle paliek spēle, un tas arī ir hokeja skaistums. Rezultāts ir neprognozējams, sevišķi sēriju septītajos mačos. Grūti tagad kaut ko pateikt, nu, zaudējām... Nespējām noturēt pārsvaru,'' pēc spēles atzina traumētais ''SKA'' uzbrucējs Aleksejs Jašins, kurš mačos ar ''Atlant'' nepiedalījās. ''Grūti sēdēt malā un noskatīties, kā komandas biedri cīnās. Komandai ticēju līdz beigām, taču atkal veiksme no mums novērsās.''

''Lēmumus sakarā ar ''SKA'' nākotni pieņems kluba valde, un lai notiek tas, kam jānotiek. Man personīgi, protams, ir vēlme palikt Sanktpēterburgā. Man šī pilsēta vienmēr ir patikusi. Taču ne no manis viena viss ir atkarīgs. Tagad plānoju savest kārtībā veselību un uz to arī koncentrēšos,'' tā Jašins.

Pēc mača nerunīgs bija viens no ''SKA'' uzbrukuma līderiem zviedru uzbrucējs Matiass Veinhandls. ''Šajā sērijā ļoti vāji nospēlējām vairākumā. Nespējām to realizēt pašā atbildīgākajā brīdī. Neiemetām vārtus, bet pretinieks iemeta.''

Jāatzīmē, ka pēc vakardienas spēles ''Atlant'' uzbrucējs Oļegs Petrovs atzina, ka visi ''SKA'' hokejisti, ieskaitot Sušinski, KHL spēlē tikai tāpēc, ka netiekot NHL. "Šīs ''SKA'' spēlētāju izdarības uz laukuma... man vienkārši smieklīgi uz to noskatīties. Ja jau viņi ir tik spēcīgi, tad kaut kā neredzu, ka viņi spēlētu NHL. Tie paši Ribins, Artjuhins... Sušinskis tur brauca, bet kur viņš ir tagad? Tikai runāšana. Viss ir labi, viss ir skaisti, bet pierādiet, kas jūs esat pāri okeānam, nevis šeit. Te viņi lēkā un runā - tas vienkārši ir smieklīgi. Sušinskis – labs spēlētājs, bet daudz mīl runāt. Ja jau viņš ir tiks labs meistars, tad viņš spēlētu NHL. Mēs šeit spēlējam viena iemesla dēļ – mēs netiekam NHL."

Šim apgalvojumam nepiekrīt Medvedevs. ''Petrovs aizvainoja visu līgu, un, pirmkārt, savus komandas biedrus. Ja man jācitē viņa vārdi, tad tie skan šādi – šeit spēlē visi tie, kuri nespēja iekļūt NHL. Viņš to teica ''SKA'' spēlētājiem. Vienmēr uzskatīju, ka Petrovs ir augstas klases hokejists, īsts cilvēks. Ceru, ka viņam pietiks vīrišķības, lai pateiktu, ka viņš pateicis muļķības.''

Izmantotie resursi:
www.allhockey.ru
www.mail.ru

Vai Petrova vārdi atbilst patiesībai?

  • 644

  • 153

  • 72


  -4 [+] [-]

, 2011-03-21 12:37, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Petrovam no vienas puses skatoties tiešām jāpiekrīt, jo KHL ir ļoti daudz tādi Karsumi, Sprukti u.t.t. kuri spēlē KHL tāpēc, ka vienkārši nevelk līmeni.
Bet no otras puses, varu saderēt, ka tādam Radulovam, Mozjakinam, Nikuļiņam un vēl pāris čaļiem nebūtu nekādas problēmas spēlēt NHL. Tie ir veči, kas vienkārši izvēlas 7 miljonus KHL, ne 3 miljonus NHL + vēl puse aiziet nodokļos.
Salīdzināt SKA spēlētājus ar Karsumu ir muļīgi, jo Karsums nemaz reāli netika līdz NHL, jo līmenis neatļāva, kamēr SKA spēlētāji ,kā tu pareizi norādiji, paši izvēlējās naudu.

Gandrīz viss SKA sastāvs varētu mierīgi spēlēt NHL.

     [+] [-]

, 2011-03-21 12:44, pirms 14 gadiem
zaptsudens rakstīja: Pilnībā piekrītu!!! Grozies kā gribi, bet taisnība uzvar vienmēr! Un veiksme arī pavada stiprākos! Ja Petrovs kļūdās un viņam vajadzētu kādam atvainoties, tad tikai A.Radulovam! Radulovs spēlēja NHL un spēlē arī šeit.....ir pats labākais šajā spēlē un nelielās ar to....un pats svarīgākais ciena savus pretiniekus nevis brūķē muti!!!.......uzvar gan viņš, gan visa komanda, gan visa Ufa un tās līdzjutēji!!!
Viss nav tik vienkārši kā pirmā brīdī šķiet, jo tas pats Maksis Afinogenovs NHL ir aizvadijis 651 spēli. Un 32 gadu vecumā viņu par veterānu arī nevar nosaukt. Tāpat V.Višņevskis,kas NHL ir aizvadijis 552 spēles.
O.Petrovam tā mazliet atmiņa klibo,jo J.Artjuhins NHL ir aizvadijis vienu sezonu,un nospēlējis 72 spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-21 12:58, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Salīdzināt SKA spēlētājus ar Karsumu ir muļīgi, jo Karsums nemaz reāli netika līdz NHL, jo līmenis neatļāva, kamēr SKA spēlētāji ,kā tu pareizi norādiji, paši izvēlējās naudu.

Gandrīz viss SKA sastāvs varētu mierīgi spēlēt NHL.
Varēt ir viens bet reāli spēlēt ir kaut kas pavisam cits, jā ir tādi kā Afinogenovs, Višņovskis, Fransons kuri spēlē KHL pārsvarā naudas dēļ. Bet nedomāju ka tāds Veinhandls, Čajāneks NHL spēlētu arī bez KHL, vienkārši viņiem labāk ir būt līderiem Eiropā nekā sisties pa NHL trešo maiņu, jo diezvai Veinhandls NHL spēlētu pirmo vijoli.

     [+] [-]

, 2011-03-21 13:07, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Gandrīz viss SKA sastāvs varētu mierīgi spēlēt NHL.
nevajag kļūt smieklīgam. Labi ja divi, trīs

  +3 [+] [-]

, 2011-03-21 13:26, pirms 14 gadiem
KHL pēc loģikas nav ilgs mūžš jo komandas turas uz sponsoru zieojumiem un klubi neko paši nepeln, beigsies miljardieriem interese tikai izgrūzt piķi, beigsies arī KHL.....NHL ir bizness, kur komandas pa lielam pašas spēj lielāko daļu ienākumus gūt no biļetēm un atribūtikas........KHL līgu uztur nafta un gāze un daži citi rūspnieciski resursi

  -1 [+] [-]

, 2011-03-21 13:32, pirms 14 gadiem
Labāk pirmais džeks ciemā, nekā pēdējais pilsētā!

  +4 [+] [-]

, 2011-03-21 13:33, pirms 14 gadiem
Visi vienmēr spriež kurš no KHL derētu NHL, bet kāpēc nav otrādi. Kā jūs domājat kur paliktu puse NHL joņotāju ja pārietu uz KHL laukumiem, vai tik nepaliktu par visdusmēra KHL krieviem. Par zvaigzēnm es nerunāju jo NHL to ir vairāk un zvaigznes spīd jebkurā vietā, bet par kopējo skatu jo ar laiku taču manītos visa spēle, nebūtu joņošanas un spēka spēles. Vai tiktu līdzi Sušinskim un Ribinam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-21 13:37, pirms 14 gadiem
tagad rakstīja: KHL pēc loģikas nav ilgs mūžš jo komandas turas uz sponsoru zieojumiem un klubi neko paši nepeln, beigsies miljardieriem interese tikai izgrūzt piķi, beigsies arī KHL.....NHL ir bizness, kur komandas pa lielam pašas spēj lielāko daļu ienākumus gūt no biļetēm un atribūtikas........KHL līgu uztur nafta un gāze un daži citi rūspnieciski resursi
Lielāko tiesu pat nevis uz privātajiem sponsoriem kā Eiropā ,bet novadu gubernatori uztur par budžeta naudu,jautājums cik ilgi tauta pieļaus ,ka par viņu naudu pārmaksā spēlētājiem.Šo tēmu jau vienā krievijas raidījuma apsprieda krievu futbola veterāni šausminoties kādas algas maksātas klubā Saturn,tai pašā laikā jauniešu futbolam atmetot grašus.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-21 13:38, pirms 14 gadiem
tagad rakstīja: KHL pēc loģikas nav ilgs mūžš jo komandas turas uz sponsoru zieojumiem un klubi neko paši nepeln, beigsies miljardieriem interese tikai izgrūzt piķi, beigsies arī KHL.....NHL ir bizness, kur komandas pa lielam pašas spēj lielāko daļu ienākumus gūt no biļetēm un atribūtikas........KHL līgu uztur nafta un gāze un daži citi rūspnieciski resursi
Un kas tad lieto gāzi,naftu un citus resursus(maksā visi un tie kas iet uz hokeju maksā mazāk kā NHL,cieš tie kam hokejs pie kājas )

  +2 [+] [-]

, 2011-03-21 13:40, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Visi vienmēr spriež kurš no KHL derētu NHL, bet kāpēc nav otrādi. Kā jūs domājat kur paliktu puse NHL joņotāju ja pārietu uz KHL laukumiem, vai tik nepaliktu par visdusmēra KHL krieviem. Par zvaigzēnm es nerunāju jo NHL to ir vairāk un zvaigznes spīd jebkurā vietā, bet par kopējo skatu jo ar laiku taču manītos visa spēle, nebūtu joņošanas un spēka spēles. Vai tiktu līdzi Sušinskim un Ribinam?
ASV studentu līga spēlē uz lielajiem laukumiem un tāpat skrien un spēlē spēka hokeju,liel'akā daļa pat būtu priecīga pāriet uz nedaudz lielāku laukumu. Nevelti daudz ,kur pastāv ideja Eiropā nedaudz samazināt ,bet Ziemeļamērikā nedaudz palielināt laukumus.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-21 13:46, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Lielāko tiesu pat nevis uz privātajiem sponsoriem kā Eiropā ,bet novadu gubernatori uztur par budžeta naudu,jautājums cik ilgi tauta pieļaus ,ka par viņu naudu pārmaksā spēlētājiem.Šo tēmu jau vienā krievijas raidījuma apsprieda krievu futbola veterāni šausminoties kādas algas maksātas klubā Saturn,tai pašā laikā jauniešu futbolam atmetot grašus.
nu, Krievijas futbolā jau vispār nereāli cipari apgrozās... paskaties, kas par transfēru summām.
Šinī sakarā varētu būt interesanti pavērsieni - ja līdz Soču OS 2014.g. hokejam ir augsta prioritāte, tad pēc 2014.g. KHL klubu finansējums var ievērojami kristies, jo 2018.g. Krievijā būs futbola PČ - tam pasākumam būs visaugstākā prioritāte... domāju, būs interesanti

     [+] [-]

, 2011-03-21 13:50, pirms 14 gadiem
Mourinjo trenējot Chelsi teica:Man nevajag 11 Ferrari,man vajag vienu,jo pārējie stāvēs garažā.SKA Ģenerālmenedžeris jaatlaiž pirmais.Kas līdzīgs bija Rendžeros un Realā,par daudz zvaigžņu nav kas klavieres nes visi grib spēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-21 13:51, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tiešām kolhozs
NHL ir 101 nolikums,ko publiski nedrīkst paziņot spēlētājs. Tajā skaitā graut līgas prestižu ar līdzīga veida atklāsmēm.
Bet acīm redzot biedrs lIZ 70 to nezina.
Ja ko līdzīgu Petrovs būtu pateicis spēlējot NHL,par NHL,viņš tiktu kārtīgi sodīts par to.
Piekrītu,ka Medvedjevam noteikti nevajadzētu iet uz ģērbtuvēm,bet saukt viņu pie atbildības oficiālā veidā.
Toties NHL ir spēcīga spēlētāju arodbiedrība (NHLPA), kura droši kritizē līgu un kuriem ir reāli ieroči, lai ietekmētu līgas politiku. Manuprāt arī žurnālisti (nemaz nesākšu par to, ka viņi ir profesionālāki kā tādi) var drošāk kritizēt līgu un tiem nav jābaidās no sodiem. Tāpat atrodās arī pa kādai "melnai avij" kā Šons Eiverijs, kurš droši var pateikt, ka Garijs Betmens neko nejēdz no biznesa un tādi spēlētāji kā Džeroms Iginla lginla līgai nav vajadzīgi.

Patiesībā es esmu diezgan pārliecināts, ka NHL nekādu 101 likuma, kas iegrožo spēlētāju izteikumu, tāpēc, vai nu iekopē konkrētu pantu, vai arī neizplati dezinformāciju.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-21 13:52, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: ASV studentu līga spēlē uz lielajiem laukumiem un tāpat skrien un spēlē spēka hokeju,liel'akā daļa pat būtu priecīga pāriet uz nedaudz lielāku laukumu. Nevelti daudz ,kur pastāv ideja Eiropā nedaudz samazināt ,bet Ziemeļamērikā nedaudz palielināt laukumus.
Kādas studentu līgas. KHL un NHL ir divi dažādi stili, nevar uz maziem laukumies spēlēt mierīgu izspēlu hokeju vai joņot un grūst bortos uz lielajiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-21 13:54, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Gribētu redzēt,ja tu strādātu kādā uzņēmumā un presē paziņotu,ka šī uzņēmuma darbinieki ir pēdējais mēsls,bet tur 200 metrus tālāk gan ir akūnais uzņēmums. Visi kas tur strādā,vai ir strādājuši ir brīnumbērni.
Un pēc tam nekautrējoties iet pēc algas čeka pie tā saimnieka,ko publiski esi norējis.
Uzdod jautājumu,cik minūšu laika tu būtu atlaists no darba ?
Tev liekas, ka Petrova algas čeku paraksta Medveģevs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-21 14:00, pirms 14 gadiem
Vispār es esmu ļoti priecīgs, ka SKA izkrita Pagāšgad Medvēģevs mēģināja izgāzst tērauda durvis ar galvu - nesanāca, nodomāja ka šogad sanāks, ja pakāpsies dažus soļus atpakaļ un ieskriesies

Tagad atkal būs intriga starpsezonā, vai SKA vadība būs guvusi mācību, vai arī nākamgad nopirks vēlvienu pirmo maiņu no NHL?

     [+] [-]

, 2011-03-21 14:06, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nu, Krievijas futbolā jau vispār nereāli cipari apgrozās... paskaties, kas par transfēru summām.
Šinī sakarā varētu būt interesanti pavērsieni - ja līdz Soču OS 2014.g. hokejam ir augsta prioritāte, tad pēc 2014.g. KHL klubu finansējums var ievērojami kristies, jo 2018.g. Krievijā būs futbola PČ - tam pasākumam būs visaugstākā prioritāte... domāju, būs interesanti
Neskatijies ko RTR teica RU vicepremjers S.Ivanovs?
Krievu klubiem ir kirdik, jo FDD ir nopietni ķērušies pie sarunāto spēļu izskaušanas. To spēļu apmēri ir vienkārši grandiozi (pieļauju arī ka hokejā un basketbolā), un tāpēc pie šī pasākuma ķērušies vectēva ,,dzelzs Feliksa'' mantinieki.
Sākot ar totālu noklausīšanos u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-21 14:10, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu nejauc pim.i ar pirkstu. Viņi kritizē savu līgu. Nevis taisa reklāmu citai līgai. Un viņi runā savā vārdā,nevis kā Petrovs to atļāvās izdarīt visu vārdā. Iespējams viņš nevelk NHL līmenī,bet ka viņš var zināt par citiem spēlētājiem ? Un kāds sakars KHL,ar NHL ?
Un tici,vai nē,bet NHL ir daudz nolikumu,ko spēlētājs nedrīkst darīt un neslavas celšana ir viena no tām.

Tik pat labi Šušinskis var paziņot tas kas nav spēlējis RSL nav labs spēlētājs. Un ej pieradi pretējo. Un atšķirībā no Petrova viņš tika uz OS spēlējot RSL,bet Petrovs spēlējot NHL tur netika.
Es sapratu, ka Petrovs vairāk norāda uz to, ka NHL atkritēji atbrauc uz KHL, saņem tādu naudu, kādu NHL saņemtu tikai zvagznes un brūķē muti. Petrovam, NHL veterānam un čempionam, tas neliekas pieņemami un viņš neraustās atgādināt, ka tie, kuri tēlo varoņus "šai pusē", reizēm ir bijuši šeķorkas NHL.

Vienīgi to "Mēs šeit spēlējam viena iemesla dēļ – mēs netiekam NHL." var attiecināt uz līgu, pārējais ir par SKA, bet ne viņs pirmais ir pateicis, ka NHL ir augstāks līmenis.

Par NHL - zini, man liekas, ka nav gan reglamentāts. Ir punkts, kurš aizliedz lietot aizvainojošus vārdus pret tiesnešiem, pretinieku utt, bet par pašu līgu neko neesmu dzirdējis. Bet neesmu pilnīgi pārliecināts.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-21 14:15, pirms 14 gadiem
Patiesībā nesaprotu, kā krievi varēja aizdomaties mēģināt konkurēt ar biznesa projektu,kas savā attīstībā tūdaļ būs sasnieguši 100-mt gadi.
Labāk būtu atmetuši visai konkurencei ar roku,paņēmuši visu labāko no NHL+pielikuši krievu nacionālās īpatnības, un aiziet pasākums zem nosaukuma KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-03-21 14:20, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32, 09:49, pirms 4 stundām
Atcelt Ziņot

kasagrande rakstīja: Salīdzinājums ir nedaudz nevietā, jo ne jau Medvedevs ir Petrova algas maksātājs Petrova algas maksātājs droši vien ir laimīgs un Petrovs visticamāk arī prēmiju saņems.
Bet jāatzīst, ka nejauki izrīkojās abi - Petrovam nevajadzēja iespļaut akā no kuras pats ūdeni dzer, bet Medveda rīcība gan ir stulbuma paraugdemonstrējums. Ja līgas augstākā amatpersona nolaižas līdz tādam līmenim, tad tiešām nepārsteidz, ka Krievijā sportisti tiek sisti un biedēti ar ieročiem

Salīdzinājums ir vietā. Un Gerijs Betmens arī nemaksā algas spēlētajiem,bet klubu saimnieki.
Pamēģini NHL po pamuldēt pret līgu slavinot citu līgu,tad redzēsi,ko tas nemaksātājs iesāks. Momentā būtu sodīts un to algu saņemtu NHL,nevis tas spēlētājs. Un jā Betmenam samaksātu Petrova darba devējs.

Harlamov, ko tu pļurksti - salīdzināji KHL ar NHL. Tās ir līdzīgi kā teicienā (starp citu - krievu) - sravņil hu* s paļcem .
Tāpēc arī NHL neviens spēlētājs nepulgo, jo tur ir KĀRTĪBA, tur klubi naudu PELNA, nevis kā KHL tikai tērē. Un Petrovs pateica taisnību, bet lielkrievu šovinistiem tā nepatīk . Un vēl - krievu hokejs NEKAD nav bijis pat ne tuvu kanādiešu hokeja līmenim, vienīgais, ko krievi savā laikā izdarīja - uztaisīja vienu superizlasi, kura praktiski sastāvēja no viena kluba spēlētājiem . Un vēl - tava nostaļģiskā siekalošanās, padomju pseidohokeja un KHL pilnīgi neobjektīvā slavināšāna ir nožēlojama .

  +2 [+] [-]

, 2011-03-21 14:24, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: quick minēšu tev vienu piemēru,ne tik senā vēsturē (ja nemaldos) Mets Kuks izteicās par Ovečkinu,pēc kā viņam nācās publiski atvainoties un muldēt līdzīgi kā Petrovam,ka viņu redz ir pārpratuši. Ka viņš ir balts un pūkains.
Cik es zinu, tad Kūkam ar Ovi ir mazliet savādāka vēsture, pleiofos Mets netīri paklupināja Ovi, neesmu dzirdējis par kaut ko citu. Ir piemērs ar Eiveriju, kad viņu diskvalificēja uz nenoteiktu laiku, kad viņš muldēja par Fenufa draudzeni, bet ne viens ne otrs gadījums nekādi neatiecas uz līgu.

Tajā pašā laikā regulāri atskan kritika gan no spēlētājiem, gan no klubu vadības, gan no žurnālistiem un NHL uz to neatbild ne ar kādām sankcijām.

Bet kā jau es teicu, kamēr neesam redzējuši konkrētu puntku, vai pārliecinājušies par tā neesamību, tikmēr ir grūti par kaut ko runāt. Droši vien, ka arī NHL ir līnija, kuru nedrīkst pārkāpt, tikai izskatās, ka tā ir novilkta tālāk kā KHL.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-21 14:28, pirms 14 gadiem
Arī es esmu ļoti priecīgs , ka ASK izkrita.Prieks, kur tu rodies !

Neesmu lasījis šo Petrova interviju, bet liekas, ka tā notika krietni agrāk nekā pēc pēdējās, 7. spēles.
Spēlētājam nešaubīgi ir jāzina, ko drīkst un ko nedrīkst muldēt par pārējiem.Jautājums, kur un kādā kontekstā Petrovs to ir teicis, un ko žurnaļugas piesmērējuši klāt, lai būtu lielāka sensācija.

Kas attiecas uz Medvedevu, tad tas vispār ir nonsenss, ka līgas vadītājs ielaižas polemikā ar kādas komandas spēlētāju, liek par nez ko atvainoties, spēlē uz jūtām utml.
Smiekli nāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-21 14:38, pirms 14 gadiem
Stepanekam vajadzēja vienkārši piespiest ripu pie ledus !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-21 14:54, pirms 14 gadiem
a man nepatiik cilveeki kas runaa citu vietaa,ja petrovs to buutu pateicis par sevi butu labi ,bet par visiem uzskatu aizvainojoshi. ne vinjam lemt kas ir ko veerts tas viens ,otrs nhl hokeju neuzskatu labaku liimeni nekaa khl(atraku cietsirdigaku un labaak pamaksajamu jaa bet satura zinjaa gan nee).taads tas mans viedoklis ka hhl klaunu bars kas bendee sevi nost par lielaam naudaam(taa ir vinju izveele) bet man tas ir nepinjemami ka peec 30 gadiem praktiski invaliids bet bagaats(katram savs protams ) bet nu taads tas mans viedoklis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja