Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Ko darīt ar Cipuli?

Viedoklis: Ko darīt ar Cipuli?
Uzbrukumā Mārtiņš Cipulis
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

15 spēlēs trīs punkti par piespēlēm, otra sliktākā lietderība komandā (-7). Ne tas labākais sniegums no pirmās maiņas spēlētāja, uz kuru liktas lielas cerības un kuram ir liels spēles laiks un arī potenciāls.

Ja skatamies tikai uz statistiku, tad aina ir vairāk nekā bēdīga. Ja skatamies uz spēli, tad kopumā tā nav tik bezcerīga kā rāda statistika.... līdz brīdim, kad jāizdara noslēdzošais metiens. Šajās 15 spēlēs ir bijušas virkne lielisku vārtu gūšanas momentu, bet tā arī ne reizi Cipulim nav izdevies ripu dabūt pāri vārtu līnijai. Skaidrs, ka tas nevar neietekmēt spēlētāju. Spēlētājam vajadzētu norobežoties no tā visa, par to nedomāt un turpināt mest, pārāk nesaspringt, bet to ir vieglāk pateikt nekā izdarīt. Šķiet, ka Cipulis tagad, arī metot tukšos vārtos, paspētu pie sevis nodomāt: "gan jau atkal nebūs" un trāpīt pa vārtu stabu... Ko tādā situācijā darīt?

Manā skatījumā ir skaidrs, ka neviens nav jāpārliecina, ka Cipulis ir tagadējā LV izlases un arī RD sastāva viens no labākajiem spēlētājiem (LV mums nemaz tik daudz viņu nav, lai ar vieglu roku norakstītu). Spēlētājs, kam ir ātrums, ir metiens (iepriekš tas ne reizi pierādīts), ir cīņas spars un pirmsezonas spēlēs arī bija parādījusies piespēle. Skaidrs, ka tādam spēlētājam ir jāpalīdz tikt galā ar problēmām, atrast spēli, noticēt sev! Kā to izdarīt?

RD treneru kolektīvs ir izvēlējies pacietīgo scenāriju, ka ļauj Cipulim spēlēt vadošajā maiņā, ar cerību, ka agri vai vēlu metiens "atnāks vaļā". 15 spēles ir ilgs periods, nekas "vaļā" nav atnācis un šķiet, ka šī treneru stratēģija tieši pretēji tās iecerētajam mērķim vēl dziļāk dzen spēlētāju psiholoģiskajā bedrē.

Šuplers pamēģināja arī savādāk - iedeva Cipulim pret Amur uzmest soda metienu, cerot, ka varbūt tā izdosies spēlētāju atraisīt... diemžēl nenostrādāja arī tas. Ko darīt, atstāt visu kā ir un turpināt gaidīt? Ja komandai būtu vismaz +/- pieņemami rezultāti, varbūt varētu to arī darīt, bet esošajā situācijā, manuprāt, ir jāmēģina spēlētājam palīdzēt.

Manā skatījumā, vienīgais atlikušais variants ir noņemt no Cipuļa pleciem atbildību laukumā un uzlikt viņam citus, šaurākus pienākumus. Tas nozīmē izņemt Cipuli no pirmās maiņas, lai uz viņu nav spiediens par vārtu gūšanu, lai viņam par to nav visu laiku jādomā, lai viņam nav tik liels spēles laiks gan vienādos sastāvos, gan vairākumos. Tas nozīmē ielikt Cipuli, piemēram, trešajā maiņā, ar konkrētiem uzdevumiem, jaukt spēli pretiniekam, spēlēt spēka spēli un mēģināt aizbēgt. Lai spēlētājs laukumā paskrien, "paburzās" gar bortiem, nokrata no sevis šo psiholoģisko nastu, lai atraisās un gan jau arī sanāks aizmukt un kādu golu iemest, un, ja arī neiemetīs, tad tas nekas traks nebūs, jo tas nebūs viņa primārais uzdevums laukumā.

Es domāju, ka ir acīmredzams, ka spēlētājs netiek galā ar to atbildības slogu, kas viņam uzlikts, nu tad jānoņem no viņa tā atbildība, jāļauj iespēlēties un tad pamazām var krāmēt atpakaļ.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 16:35, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Terjohins Holandē? Liekas šams bija Igaunijā un spēlē turienes čempī....komandu neatceros, bet baigi jameklē nav, Igaunijas čempī piedalās 3 komandas.
Ediju Anglijā (spēlējis tak tur)? Tur ar viņam ne visai, viņam vajag padomju kombicionālo, domājams BAČā šam neslikti klātos. Žlobina?
jā, jau kādu laiku viņš ir Holandē (to arī stāsta Tartu kluba GM, ka šamais devies uz Holandi).
Kā sapratu, no Heerenveen Flyers kluba mājas lapas, viņš tur ir nospēlējis 2 spēles un tagad viņam gadījies ģimenē kaut kas traģisks (ar sievu laikam), un šamais šobrīd ir devies uz Latviju: http://www.heerenveenflyers.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=121:haje-flyers-zonder-terjohins&catid=34:teamnieuws&Itemid=75 - vari ielikt translate.google.com sapratīsi (vismaz uz angļu valodu googles tante diezgan sakarīgi notulkoja)

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 16:40, pirms 15 gadiem
KNIFSS rakstīja: Vai Jums neliekas,ka viņi abi ir vienādā situācijā? Spēlējot komandā kura nepārtraukti kāš ne īpaši viens ko izdarīsi.Un te jau pa tiešo rodas jautājums kā spēlētājus izmano treneri.
neliekas gan. Cipulis ir viens no vietējiem spēlētājiem. Savukārt, Brahmanis ir paņemts kā leģionārs no kura gaida rezultativitāti (tāpat kā no Hossas RD). bet ja 12 spēlēs ir tikai 2+2 un komandā ir vairāki veči, kas guvuši 2x -3x vairāk punktus, tad pirmais kandidāts uz "durvju pusi" būs Brahmanis... diemžēl bet fakts.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 16:41, pirms 15 gadiem
ko darīt ar cipuli? pēc katra trenniņa vismaz stundu likt viņam trāpīt vārtu stūros, pie kam uzsvaru liekot uz augšējiem, tik daudz reizes vienk. nespēja kīpera kājsargam pārcelt ka riebj, ja metiens nekāds lai trennē!

     [+] [-]

, 2009-10-20 16:42, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: ko darīt ar cipuli? pēc katra trenniņa vismaz stundu likt viņam trāpīt vārtu stūros, pie kam uzsvaru liekot uz augšējiem, tik daudz reizes vienk. nespēja kīpera kājsargam pārcelt ka riebj, ja metiens nekāds lai trennē!
BAČā spēlējot, tas labi izdarāms arī praksē...

     [+] [-]

, 2009-10-20 16:44, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: neliekas gan. Cipulis ir viens no vietējiem spēlētājiem. Savukārt, Brahmanis ir paņemts kā leģionārs no kura gaida rezultativitāti (tāpat kā no Hossas RD). bet ja 12 spēlēs ir tikai 2+2 un komandā ir vairāki veči, kas guvuši 2x -3x vairāk punktus, tad pirmais kandidāts uz "durvju pusi" būs Brahmanis... diemžēl bet fakts.
Piekrītu Tev par 100%. Argumenti acīmredzot neapstrīdami.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 16:45, pirms 15 gadiem
a ko vietā liksim? ;/

bet man gan dažreiz nav skaidrs kāda jēga kačāties, rīt proteīnus, skriet krosus utt bet nespēt trāpīt vārtu stūros vismaz 50%(kaut profam tas jāmāk vismaz 80%) gadījumos no pāris metru attāluma, nu kāda jēga visam ieguldītajam darbam ja nevar vienkārši trāpīt tur kur tēmē? es tam neredzu nekādu jēgu..

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 16:46, pirms 15 gadiem
Paldies Abrag par info.

Par Cipuli - man jau negribas nekur viņu sūtīt un labākais būtu šodien atslēgt vārtus

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 16:47, pirms 15 gadiem
Jaasuuta Cipu pie Zilaakalna Martas, i viss buus bumbaas.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 16:49, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Paldies Abrag par info.

Par Cipuli - man jau negribas nekur viņu sūtīt un labākais būtu šodien atslēgt vārtus
Tā arī būs

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 16:52, pirms 15 gadiem
NeilPryde rakstīja: Jaasuuta Cipu pie Zilaakalna Martas, i viss buus bumbaas.
Ir vēl kāda iespēja, - jāpalūdz kādu veiksminieku lai uz..ž uz rokām!!!!!

     [+] [-]

, 2009-10-20 16:52, pirms 15 gadiem
Kur var redzēt tos lietderības koefus katram spēlētājam?

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 16:56, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: indrašis šobrīd ir 5. labākais bombardieris bač, taču viņam ar lielo komandu nav noslēgts divvirzienu līgums, tāpēc pagāidām viņš dinamo nedrīkst spēlēt. taču, ņemot vērā izcilo sniegumu, jebkurā brīdī tāds līgums var tikt noslēgts. tomēr tas ka miks izcili spēlē DRJ pirmajā maiņā, negarantē, ka viņš labi spēlēs lielās komandas ceturtajā maiņā, kuras uzdevums nav taisīt rezultātu, bet gan jaukt pretinieku spēli.
Tieši tā!

     [+] [-]

, 2009-10-20 16:59, pirms 15 gadiem
DinamoFans rakstīja: Kur var redzēt tos lietderības koefus katram spēlētājam?
DR šeit: khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига - Статистика

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 17:17, pirms 15 gadiem
Cipulis ir jāņem ārā no 1 maiņas un jāliek 2 maiņā

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 18:04, pirms 15 gadiem
Cipulis spēlē kopā ar diviem meistariem( it īpaši piespēļu) ar lielo emm - Ozo un Sašu, un ja tādā veidojumā nevar neko sakrāt tad nu nav vietas starp tiem. Ankipāns pagājušo sezonu arī močīja starp diviem meistariem un šamam it kā pārmeta mazo rezultivitāti, bet ja Ankipānam tā skaitījās zema rezultivitāte, tad kas pie velna ir 0+3 un -7
Jā, nemanot, bet es esmu uzēdies uz vēso.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 18:24, pirms 15 gadiem
...bortā grūdējs... rakstīja: Pilnīgi piekrītu ka Cipuli, vajag ņemt ārā no 1. maiņas, manuprāt, cipuļa vietu ir vairāk pelnījis Dārziņš vai Meija!
cinkulis būtu labs, bet tgd tā trauma :s

     [+] [-]

, 2009-10-20 18:26, pirms 15 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Cipulis spēlē kopā ar diviem meistariem( it īpaši piespēļu) ar lielo emm - Ozo un Sašu, un ja tādā veidojumā nevar neko sakrāt tad nu nav vietas starp tiem. Ankipāns pagājušo sezonu arī močīja starp diviem meistariem un šamam it kā pārmeta mazo rezultivitāti, bet ja Ankipānam tā skaitījās zema rezultivitāte, tad kas pie velna ir 0+3 un -7
Jā, nemanot, bet es esmu uzēdies uz vēso.
Uzēsties Tu vari uz savu sievasmāti!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 18:29, pirms 15 gadiem
Joprojām redzams ka Cipulis nav slikts-ātrums ir metiens ir, bet nu neiet ripa vārtos,arī pozīciju izvēle arī laba-noteikti vārti būs-patiešām ļoti vēlos lai Cipulis gūst turpmākās 3 spēlēs vismaz 2 vārtus un sezonas beigās daļa jau būs aizmirsusi pirmās 15-tie kas noliek Cipuli pilnībā redz tikai statistiku, bet neredz ka laukumā tik slikti nav izņemot galveno - vārti, bet nu ir jūtams ka būs..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 18:50, pirms 15 gadiem
Tikai mieru

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 18:50, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Joprojām redzams ka Cipulis nav slikts-ātrums ir metiens ir, bet nu neiet ripa vārtos,arī pozīciju izvēle arī laba-noteikti vārti būs-patiešām ļoti vēlos lai Cipulis gūst turpmākās 3 spēlēs vismaz 2 vārtus un sezonas beigās daļa jau būs aizmirsusi pirmās 15-tie kas noliek Cipuli pilnībā redz tikai statistiku, bet neredz ka laukumā tik slikti nav izņemot galveno - vārti, bet nu ir jūtams ka būs..
Kas būs ja visi uzbrucēji spēles labi, ar pozīcijas izvēli, ātrumu un visu pārējo herņu, kam nav nozīmes situācijā, ja nav neviena iemesta gola!?!

     [+] [-]

, 2009-10-20 18:56, pirms 15 gadiem
Ja kāds atceras, tad Cipulis arī pērn vismaz pirmās 10 spēles nospēlēja bez vārtu guvumiem un tad pēc tam nedaudz atvērās.Cerams, ka šosezon arī būs kkas līdzīgs, bet pirms tam Cipulis jāaizsūta uz zemāko līgu vismaz uz pāris nedēļām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:04, pirms 15 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Kas būs ja visi uzbrucēji spēles labi, ar pozīcijas izvēli, ātrumu un visu pārējo herņu, kam nav nozīmes situācijā, ja nav neviena iemesta gola!?!
Tur jau tā lieta ka komandā parasti vienmēr ir kāds kurš spēlē labi bet ripa vārtos neiet ne tikai Dinamo bet vispār tā gadās ka uznāk ,,melnā josla,, šoreiz tā ir Cipulim.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:05, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Vajag ieviest divvirzienu līgumu sistēmu un nosūtīt uz farmu,kur maksā 10x mazāk,uzreiz sāks domāt,ko darīt!
dažiem jau ir 2vierzienu līgumi - Galviņam, Bērziņam, Bukartam, u.t.t.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:27, pirms 15 gadiem
Spruktu uz farmu!!!!

     [+] [-]

, 2009-10-21 12:30, pirms 15 gadiem
Cipuli uz junioriem,lai tur iemet kādus vārtus.

     [+] [-]

, 2009-10-24 13:52, pirms 15 gadiem
Ir vēl, dažs labs kurš ir sliktāks par cipuli, slidinās pa ledu un saņem pa to vēl naudu. Iedod vienu piespēlīti un viss,cipulis nav pirmais rindā kuru derētu aizsūtīt uz fārmklubu.

     [+] [-]

, 2009-10-24 15:13, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Manuprāt jāsaprota arī tas, ka Cipulis nav nekāds supersnaiperis! Arī Miķelītis ir ielicis tikai 3 bankas (pašā sezonas sākumā).
nu tu salidzinaji!!!mikelitim ir tris,bet cipulim......tad sanak ka jamain vietam, jo mikelis pieradijis ka var iemest.ja cipulim ir 40 metieni pa vartiem un nau neviena gola tas tragiski preks uzbruceja jeb kura piecinieka.

     [+] [-]

, 2009-10-24 17:29, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Manuprāt jāsaprota arī tas, ka Cipulis nav nekāds supersnaiperis! Arī Miķelītis ir ielicis tikai 3 bankas (pašā sezonas sākumā).
Nu supersnaiperis jau nav, bet prasītos vismaz kāds gols