Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Šuplers: "Vadošie spēlētāji radīja pārāk maz iespēju"

Šuplers: "Vadošie spēlētāji radīja pārāk maz iespēju"
Dinamo galvenais treneris Juliuss Šuplers
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Juliuss Šuplers kā galvenos iemeslus savas komandas zaudējumam Kontinentālās hokeja līgas (KHL) mačā pret Astanas "Baris" minēja rupjās kļūdas aizsardzībā un vadošo spēlētāju nespēju izveidot pietiekoši daudz vārtu gūšanas momentu.

Atgādināsim, ka "Dinamo" hokejisti pirmdien izbraukumā ar rezultātu 0:3 atzina Kazahstānas vienības Astanas "Baris" pārākumu.

"Domāju, ka spēle bija līdzīga. Mēs pieļāvām divas rupjas kļūdas aizsardzībā, kuras izrādījās liktenīgas galējā rezultāta tapšanā. Ja runājam par trešajiem vārtiem, tad...mums gluži vienkārši nepaveicās. Pēdējā periodā centāmies iemest kaut vienu ripu, bija arī izgājieni vienatnē pret vārtsargu, labi metieni. Taču vadošie komandas spēlētāji radīja pārāk maz iespējas, lai gūtu vārtus. Žēl. Taču uzskatu, ka atgūsimies no šīs neveiksmes," pēcspēles preses konferencē sacīja Šuplers.

"Mēs zinājām, ar ko jārēķinās mačā pret "Baris", rūpīgi gatavojāmies, izmēģinājām dažādas shēmas aizsardzībā un uzbrukumā. Taču viena lieta ir zināt, pavisam cita - izpildīt. Grūtības rada tas, ka bieži zaudējam ripu savā zonā, tāpat arī nespējam efektīvi spēlēt uzbrukumā," teica Šuplers.

Ļoti laba iespēja gūt vārtus pirmdienas mačā bija arī Rīgas "Dinamo" uzbrukuma līderim Marselam Hosam, taču viņš savu rezultativitātes punktu bagāžu šodien nespēja papildināt. "Tam var būt dažādi faktori," skaidroja treneris. "Mēs ļoti vēlamies, lai Hosa sevi labi parādītu Krievijā, viņam tiek dots liels spēles laiks, taču ne viss pagaidām sanāk. Gūst vienus, divus vārtus, pēc tam atkal pauze. Tas arī saprotams, jo Krievijā ir grūti spēlēt, šeit ļoti asi spēlē aizsardzībā. Tieši tādēļ viduvēja līmeņa uzbrucējiem ir grūti gūt vārtus."

Šuplers arī atzina, ka viņam KHL turnīra laikā līdz šim nav bijušas pretenzijas pret tiesāšanu. "Tiesneši ir dažādi, tiem gadās pieļaut kļūas. Bet kopumā man nav pretenziju pret tiesāšanu šajā turnīrā. Nav bijis vēl neviens tāds moments, kad varētu droši apgalvot, ka soģis rīkojies nepareizi."

Izmantotie resursi:
hc-barys.kz

     [+] [-]

, 2008-10-21 07:47, pirms 16 gadiem
archijs86 rakstīja: jaa kaa jau paredzeeju RD saak brukt, viss saakas ar parastiem zaudeejumiem, turpinas ar neizmaksaataam algaam un beidzas ar bankrotu
Lašara tu esi!!! Īstens LATVIETIS!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 07:52, pirms 16 gadiem
У нас большое желание, чтобы он показал себя в России, как его брат-«звезда» в НХЛ

Tas teikts bija šādā kontekstā!

     [+] [-]

, 2008-10-21 07:53, pirms 16 gadiem
Salvis74 rakstīja: Lašara tu esi!!! Īstens LATVIETIS!
Stāsti kāds sakars RD ar Latvietību!??

  +2 [+] [-]

, 2008-10-21 08:02, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Stāsti kāds sakars RD ar Latvietību!??
Kamēr uzvar viss ir bumbās, sāka zaudēt , uzreiz " sūda klubs" , kurš tulīt bankrotēs! Tādi diemžēl mēs esam.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 08:02, pirms 16 gadiem
no latviešiem gribētos efektīvāku (golus) spēli. Kaut kā pagaidām nepārliecina!

     [+] [-]

, 2008-10-21 08:06, pirms 16 gadiem
Salvis74 rakstīja: Kamēr uzvar viss ir bumbās, sāka zaudēt , uzreiz " sūda klubs" , kurš tulīt bankrotēs! Tādi diemžēl mēs esam.
Nu,krievi un vācieši ir gandrīz tādi paši! Vācieši varbūt pat vel histēriskāki nekā latvieši!!

     [+] [-]

, 2008-10-21 08:09, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,krievi un vācieši ir gandrīz tādi paši! Vācieši varbūt pat vel histēriskāki nekā latvieši!!
Lepoties ar to domāju nav pamata!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-21 08:11, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: no latviešiem gribētos efektīvāku (golus) spēli. Kaut kā pagaidām nepārliecina!
`
Pilnībā piekrītu. Vajadzētu vairāk spēli ņemt uz sevi. Brīžiem ar savu aktivitāti patīk Širokovs , bet visumā kautkā bikli mūsējie grabina.

     [+] [-]

, 2008-10-21 09:22, pirms 16 gadiem
Salvis74 rakstīja: `
Pilnībā piekrītu. Vajadzētu vairāk spēli ņemt uz sevi. Brīžiem ar savu aktivitāti patīk Širokovs , bet visumā kautkā bikli mūsējie grabina.
Nevis bikli grabina, bet diemzel trukst meistaribas lai izmantotu vairak iespejas, netikai 100%!!! Nekas gan jau dzeki kautko iemacas ari spelejot bez vartu gusanas,kautvai iazsardzibu!!!

     [+] [-]

, 2008-10-21 09:29, pirms 16 gadiem
Achates rakstīja: Mēs ļoti vēlamies, lai Hosa sevi labi parādītu Krievijā, viņam tiek dots liels spēles laiks


interesanti trenera vaardi, aiz kuriem es izlobiju, ka RD censhas izcelt tieshi Hosu un peec tam pardot kaadam Krievijas klubam, nauda jau nesmird...
Neaizmirsti, ka RD ir "biznesa projekts" (nevis izlases bāzes komanda) un bisnesa projektiem primārais mērķis ir gūt peļnu (pārsaktāmā nākotnē)! Ja šie to peļņu var gūt ar kāda "uzskillota" spēlētāja pārdošanu, tad kapēc to nākotnē nedarīt? Tapēc arī Jūlis jau tagad bišķi "papīraro" savu labāko spēlētāju!

     [+] [-]

, 2008-10-21 09:57, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Šupleram vajadzētu saprast, ka viens Hossa, Hartigans un Elisons spēli neuztaisīs.
Tu jau trīs nosauci !!!

     [+] [-]

, 2008-10-21 10:24, pirms 16 gadiem
Ko jūs te shēmojat, skataties hokeju un priecājaties, paši jūs zaudējumus neciešat un visus norejat. Ja kāds ir bijis sportist vai vēl ir, tad tas saprot,kā ir uzvarēt un saprot arī zaudējumus!!!
Jums tiek dota iespēja skatīties hoķi un priecāties, bet ko jūs- lielākā daļa tagad noliek dināmo!!!
Skataties un priecājaties par labu hokeju!!! Un ja kaut kas nepatīk, neskataties, nefanojat un nevienam nesakat!!!

     [+] [-]

, 2008-10-21 10:25, pirms 16 gadiem
Laikam apmēram 1/3 spēļu jau aizvadītas un kaut kādus secinājumus izdarīt varam.
Tāda līmeņa leģionāriem kādi ir mums, grūti izvilkt visas spēlēs. Ko dara pašmāju spēlētāji? Tā kā būtu laiks kādam no viņiem uzņemties atbildību. Es arī piekrītu tiem dažiem, kas ir par spēlētāju rotāciju uz farmklubu.
Nevar jau zināt, varbūt Laviņam, Dārziņam, Cipulim slodzes ir par lielām un pāris spēles BAČā būtu ļoti vērtīgas.

     [+] [-]

, 2008-10-21 10:28, pirms 16 gadiem
archijs86 rakstīja: ir ko dariit bet kaa var uzreiz lekt un priecaaties par komandu no nulles, peeksnji kaut kaadi izdomaaja ka vajg klubu un taisam nu taa nevar vajg saakt no nullesklubs bez nekaadaam tradiicijaaam, TAS NAW TAS PATS DINAMO RIIGA KAS AGRAAK UN NEBUUS, TIKAI NOSAUKUMS NOPOSTEETS , tam dinamo vismaz bija tradiicijas un cits liimenis,neatbalstu shaadu veidu kaa tika veidots klubs, tur nekas labs nebuus
Tas ir ļoti labs ieguldījums Latvijas izlasē un cerams, tas attaisnosies Pasaules čempī.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-21 10:32, pirms 16 gadiem
StraterS rakstīja: Tas ir ļoti labs ieguldījums Latvijas izlasē un cerams, tas attaisnosies Pasaules čempī.
nu, nu - Hossa, Vestkots, Hartigans, Sperrle jau tur nespēlēs...

     [+] [-]

, 2008-10-21 10:41, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nu - Hossa, Vestkots, Hartigans, Sperrle jau tur nespēlēs...
Tevis nosauktos spēlētājus cer pārdot un tādējādi gūt kaut kādu naudiņu. Izlasi iespēlē...2 zaķi ar 1 šāvienu, manuprāt, ļoti veiksmīgs gājiens un to jāprot novērtēt.

P.S. Manispēc lai ņem kaut vai 5 ārzemniekus ar domu pārdod, ka tik pietiek naudas un iespēju mūsējos iespēlēt, jo tā ir ļoti laba pieredze.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 10:43, pirms 16 gadiem
Tā daudzi te pārāk sākuši cepties, bet attēlosim tagad dažus fanus (kas rakst te komentārus), ja Sperle labs bet galīgi nav līmenis, parak zaļšvēl vai varbūt vec un tā reākcija galīgi s_dīga, lūk vainīgais zaudējumā, vajadzēja vartos likt kādu komentētāju (šeit rakstošu)! Bet ja uzvarēs sekos teksts, jaa es jau teicu jaliek sperle vartos utt un joprojam blablabla

  -2 [+] [-]

, 2008-10-21 11:15, pirms 16 gadiem
o a par ko minusins par to ka taisniba nepatik, ta tacu ir lielaka dala...vienos vardosslave otros noliek...

  -2 [+] [-]

, 2008-10-21 11:38, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Vai Tu kā eksperts varētu pārējiem "tumsoņām" izstāstīt kāds ir pareizais komandas veidošanas process? Nu, arī kā rodas tradīcijas utt. Citādi man arī liekas, ka ne viss ir kā vajag, vēlētos gudra cilvēka padomu.
Pirmkārt,komanda kas tiek veidota no nulles tiek veidota ar jaunu nosaukumu,un nevis kādam izpatīkot ņem komandas nosaukumu, kam nav absolūta sakara ar šībrīža reālo situāciju LV! Un arī tradīcijas tai tiek veidotas no nulles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-10-21 12:01, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Kā tad būtu jāsaucas pēc reālās situācijas- Rīgas "Nabagi" vai vēl kā.
Hm,vai LV labi komandu nosaukumi trūkst!
Ja jau krievi gribēja,lai tik saprotams tas nosaukums,tad varēja kaut vai par tām pašām Rīgas ,,Lauvas'' nosaukt,jo gan sakars (ģērbonī lauvas),gan krieviem gana viegli izrunāt būs! Katrā ziņā ne grūtāk,kā Astanas Barys!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 13:27, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pirmkārt,komanda kas tiek veidota no nulles tiek veidota ar jaunu nosaukumu,un nevis kādam izpatīkot ņem komandas nosaukumu, kam nav absolūta sakara ar šībrīža reālo situāciju LV! Un arī tradīcijas tai tiek veidotas no nulles!
Nu onkuliit, nebuus taa kaa bija tavos labajos padomju laikos, kad rindaa peec zilas kjekavas vistas bij pus dienu jaastaav Logjiski ka ir jaunas tradiicijas. ko ta tu gribeeji? lai ģedi pizģij jaunos spēlētājus kā krievu laikos??? komandas nosaukums ir finansiāli ļoti veiksmīgs. īsti lv hokeja fani nāktu kautvai uz spēli ,ja komandas nosaukums būtu "pļavnieku vardes" bet krievalodīgajiem ļoti iet pie sirds vecais nosaukums , un viņi nāk skatīties spēles, un jūt līdzi par MŪSU komandu. vecie psrs laika hokeja fani ar savām atvasēm diezvai nāktu skatīties kā "vardes" areenaa kapaa hokeju

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 13:54, pirms 16 gadiem
Gachaans rakstīja: Nu onkuliit, nebuus taa kaa bija tavos labajos padomju laikos, kad rindaa peec zilas kjekavas vistas bij pus dienu jaastaav Logjiski ka ir jaunas tradiicijas. ko ta tu gribeeji? lai ģedi pizģij jaunos spēlētājus kā krievu laikos??? komandas nosaukums ir finansiāli ļoti veiksmīgs. īsti lv hokeja fani nāktu kautvai uz spēli ,ja komandas nosaukums būtu "pļavnieku vardes" bet krievalodīgajiem ļoti iet pie sirds vecais nosaukums , un viņi nāk skatīties spēles, un jūt līdzi par MŪSU komandu. vecie psrs laika hokeja fani ar savām atvasēm diezvai nāktu skatīties kā "vardes" areenaa kapaa hokeju
Nē,īsti hokeja fani nāk skatīties uz hokeju, un nevis uz komandas nosaukumu tās logo!
Kas attiecās uz krievvalodīgiem,tad iznāk,ka Tevī joprojām sēž CCCP laika niķis-kaut vai bez ziepēm,bet galvenais kaut kur ielīst,un pie tam labi dziļi!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 14:09, pirms 16 gadiem
Kadel jus pieminat vislaik Hosu Elisonu un Hartiganu , bet nepieminat Novaku, Westkotu vai petrovicki?

varbut vinus sutam uz farmklubu!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 14:39, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: ak Viedais Ivar 77, kā šovakar varētu nospēlēt LM-Himvolokno? Manuprāt vajadzētu iedot iekšā tām "šķiedrām" ar kādu 5:2 vai tamlīdzīgi.

Par to vel hokeja experti strīdās,jo ar LM ir kā ar bitēm,kad neko īsti nevar zināt!

     [+] [-]

, 2008-10-21 15:44, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,īsti hokeja fani nāk skatīties uz hokeju, un nevis uz komandas nosaukumu tās logo!
Kas attiecās uz krievvalodīgiem,tad iznāk,ka Tevī joprojām sēž CCCP laika niķis-kaut vai bez ziepēm,bet galvenais kaut kur ielīst,un pie tam labi dziļi!
Laikam savā laikā būsi pamatīgi atrāvies ar kādu kirzas zābaku pa seju, ja šitāds naids pret krieviem. Tik tālu jau tavs tupais prātiņš nav dadomājies, ka krievvalodīgie fani palīdz uzturēt komandas budžetu un atbalsta, perkot biļetes, atribūtiku, utt. Es piemēram cilvēkus pa tautībām nešķiroju, ir urlas gan krievu, gan latviešu, gan lietuviešu utt.. vidū. Art to visu es gribēju pateikt, ka neesmu jau nekāds baigais krievu aizstāvis, vienkārši uz daudziem faniem, nosaukums Dinamo nostrādāja, gribēja redzēt vai ir tik labi kā vecie, redzēja labu spēli un nāk atkal. ja būtu kautkāds neizteiksmīgs zvēra nosaukums, tas daudziem ne ar ko neasociētos, un varbūt apmeklētība būtu krietni savādāka.

     [+] [-]

, 2008-10-21 17:18, pirms 16 gadiem
Gachaans rakstīja: Laikam savā laikā būsi pamatīgi atrāvies ar kādu kirzas zābaku pa seju, ja šitāds naids pret krieviem. Tik tālu jau tavs tupais prātiņš nav dadomājies, ka krievvalodīgie fani palīdz uzturēt komandas budžetu un atbalsta, perkot biļetes, atribūtiku, utt. Es piemēram cilvēkus pa tautībām nešķiroju, ir urlas gan krievu, gan latviešu, gan lietuviešu utt.. vidū. Art to visu es gribēju pateikt, ka neesmu jau nekāds baigais krievu aizstāvis, vienkārši uz daudziem faniem, nosaukums Dinamo nostrādāja, gribēja redzēt vai ir tik labi kā vecie, redzēja labu spēli un nāk atkal. ja būtu kautkāds neizteiksmīgs zvēra nosaukums, tas daudziem ne ar ko neasociētos, un varbūt apmeklētība būtu krietni savādāka.
Lūk,pastāsti man-ar ko tieši Tev asociējās nosaukums Rīgas Dināmo??

     [+] [-]

, 2008-10-22 09:01, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Lūk,pastāsti man-ar ko tieši Tev asociējās nosaukums Rīgas Dināmo??
Pirmkārt ar pārpildītu sporta pili un balderi. Protams bija arī rubaki pie stacijas ar CSKA faniem, kuros es gan sava vecuma dēļ tīri fiziski nebiju spējīgs piedalīties, bet fakts kā tāds bija

Ja jau tu tik ļoti pretojies pret nosaukumu Dinamo, kāds būtu tavs variants ko tu piedāvātu?

     [+] [-]

, 2008-10-22 10:55, pirms 16 gadiem
Palasu komentārus un reizē gribas smiet un raudāt. Manuprāt, puse no komentētājiem nav fani, bet gan datortārpi, kuriem tik iedod pakasīties. Kāda starpība, Dinamo vai Lauvas, galvenais, ka augsta līmeņa hokejs, kuru var baudīt gan uzvarās, gan zaudēs. Taisnība arī, ka izlasei noderīgi. Šite visi tik gudri, it kā augstākās sporta skolas būtu beiguši. Nežvankstiet un baudiet to, kas jums dots. P.S. Kāds sakars sportam ar tautību?