Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" zaudē arī "Amur"

Jānis Pārums

"Dinamo"  zaudē arī "Amur"
Foto: Romans Kokšarovs, f64/Sporta Avīze

Šovakar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārā čempionāta spēlē "Arēnā Rīga" vietējais "Dinamo" pēcspēles metienos ar 3:4 piekāpās Habarovskas "Amur", piedzīvojot piekto zaudējumu pēc kārtas. Divus vārtus rīdziniekiem guva Adrians Fosters. Aleksejs Širokovs "Amur" rindās izcēlās ar gūtiem vārtiem un piespēli.

Abu KHL pastarīšu spēle "Arēnā Rīga" sākās diezgan haotiski, taču ar "Dinamo" iniciatīvu, un jau otrajā minūtē laba iespēja atklāt spēles rezultātu bija Marselam Hosam. Konkrētajā epizodē pretinieku vārtsargs Tailers Moss izrādījās pārāks, bet rīdzinieki turpināja neatlaidīgi cīnīties. Piektajā minūtē tas vainagojās ar panākumu – uz vārtiem izlauzās Svets, viņa pretinieku vārtsargs atvairīja, bet ripa vēlreiz nonāca pie Sveta, kurš to piespēlēja vārtu priekšā esošajam Fosteram un viņš nepievīla – 1:0. Pēc tam rīdzinieku uzbrukumi nedaudz apsīka, taču darba aizvien vairāk bija Mosam nevis Prusekam. Trešdaļas vidū nedaudz haotiski nospēlējot aizsardzībā, ar to tika dārgi samaksāts – pienācīgi uzmanīts netika Lings, kurš sev doto iespēju izmantoja, panākot 1:1. Brīdi vēlāk rīdzinieki nokļuva mazākumā un, tad jau Prusekam nācās rādīt brīnumus vārtos, glābjot komandu pat šķietami bezcerīgās situācijās. Zaudētie vārti un noraidījums deva jaunu jaudu "Dinamo" uzbrukumiem, līdz ar to viesi bija spiesti pārkāpt noteikumus. Izmantot vairākumu gan rīdzinieki nespēja un pirmā trešdaļa noslēdzās līdzsvarā – 1:1.

Otro trešdaļu manāmi aktīvāk uzsāka Habarovskas "Amur", taču kādā no epizodēm iekrita uz pretuzbrukumu un sekmīgi saspēlējoties Laviņam un Dārziņam, pēdējais pārspēja Mosu, vēlreiz izvirzot "Dinamo" vadībā – 2:1. Perioda vidū rīdzinieki nokļuva mazākumā, taču "Amur" divu minūšu laikā tā arī neizveidoja praktiski nevienu bīstamu momentu. "Dinamo" pat aizrāvās ar pretuzbrukumu un daudz netrūka, lai ar to samaksātu ar zaudētiem vārtiem, tomēr Pruseks vārtos bija līmenī. Tomēr drīz vien vārtu guvumus līdzjutēji sagaidīja – vispirms Fosters guva savus otros vārtus spēlē, ar plaukstas metienu pārspējot Mosu un panākot 3:1, bet minūti vēlāk līdzīgā epizodē Pruseku pārspēja Plotņikovs, turklāt šajā vārtu guvumā piedalījās mūsu Aleksejs Širokovs – 3:2. Divas minūtes līdz perioda beigām lieliska iespēja atjaunot divu vārtu pārsvaru bija Cipulim, taču ripa trāpīja pa vārtu stabiņu.

Aktīvos abu komandu uzbrukumos iesākās trešā trešdaļa. Arī spēle kļuva asāka, līdz ar to gan "Dinamo", gan "Amur" izpelnījās noraidījumus. Teicami vārtos darbojās gan Moss, gan Pruseks, turklāt pēdējais glāba kārtējo reizi glāba komandu pat situācijās, kad šķita, ka ripai jābūt vārtos. Tiesa, vienā no epizodēm arī viņš nebija glābējs - Pruseku pārspēja neviens cits kā viņa bijušais komandas biedrs "Dinamo" rindās pērn Aleksejs Širokovs - 3:3. Neilgi pirms trešās trešdaļas beigām "Dinamo" galvenais treneris Juliuss Šuplers paņēma 30 sekunžu pārtraukumu, tomēr no pagarinājuma neizdevās izvairīties.

Pagarinājumā lieliski spēlējošo Pruseku "Dinamo" vārtos treneru korpuss nolēma nomainīt ar Edgaru Masaļski. Viņam cīņā nācās iesaistīties, kad divu minūšu noraidījumu nopelnīja Mārtiņš Cipulis, bet Edgars un arī aizsargi nospēlēja veiksmīgi, neļaujot pretiniekiem gūt vārtus. Tas papildlaikā neizdevās nevienai no komandām. Pēcspēles meti.nu sērijā diemžēl nācās zaudēt - 3:4. Izšķirošais izrādījās Ruslana Kasanšina realizētais metiens. Rīdzinieku rindās soda metienus izpildīja Aleksandrs Ņiživijs, Mārtiņš Cipulis un Maiks Iguldens, taču visi - nesekmīgi. "Amur" sastāvā neprecīzs pēcspēles metiens arī Širokova rēķinā, kurš tika atzīts par labāko savas komandas rindās. Rīdziniekiem labākā spēlētāja godu izpelnījās Adrians Fosters.

Kontinentālā Hokeja līga

Rīgas "Dinamo" – Habarovskas "Amur" 3:4 (1:1, 2:1, 0:1, 0:0, 0:1)
Vārti: 4:44 1:0 Fosters (Svets), 11:24 1:1 Lings (Kokšarovs, Arekajevs), 22:29 2:1 Dārziņš (Laviņš, Ankipāns), 34:17 3:1 Fosters (Galviņš), 35:20 3:2 Plotņikovs (Kuhtinovs, Širokovs), 50:34 3:3 Širokovs (Plotņikovs), 65:00 3:4 Kasanšins (pēcspēles metiens).
Soda minūtes: 8-4
Vārtsargi: Pruseks (no 60:00 - Masaļskis) - Moss
Skatītāju skaits: 9530

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:05, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es jau gribēju teikt Širokovu pret RD 2010 gada 1. drafta piku , bet tad acerējos ka KHL vājākās komandas piks nebūt nav 1st overall..
Kā nav? Nu vismaz otrajam un trešajam nummuram arī jābūt cērtamam!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:06, pirms 15 gadiem
3. perioda beigas par Nizivija grushanu pie/uz bortu vajadzeja 5min, bet neiedeva neko!! reali pazeloja, bet pagarinajumaa Cipulis tur knapi apkeras un iedeva sodu ... tada situacija majiniekiem un pagarinajuma nekad nedod. Taa ka reali krievu tiesneshi velk dabiski ka saveejos.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:06, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Kā nav? Nu vismaz otrajam un trešajam nummuram arī jābūt cērtamam!
Notiks papildus turnīrs par 1st overall piku, starp tām komandām, kuras netiek Gagarinā.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:07, pirms 15 gadiem
apnicis vnk skatities kā mūsējie kāšvisas gandrīz spēles! psc kas notiek.
Šita spēlējot par PO var aizmirst.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:07, pirms 15 gadiem
Atradu gandrīz katrā komandā uzbrucējus kuri 15 spēlēs nav guvuši nevienus vārtus-SKA komandā 3 tādi sēž uz 0-vai tad tos visus uzreiz atskatīt-arī Ovečkinam bija 10 spēles baz vārtiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:07, pirms 15 gadiem
Ak, Šupler,Šupler-nabaga Šupler!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:07, pirms 15 gadiem
Nu galigi nav labi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:08, pirms 15 gadiem
sandza rakstīja: 3. perioda beigas par Nizivija grushanu pie/uz bortu vajadzeja 5min, bet neiedeva neko!! reali pazeloja, bet pagarinajumaa Cipulis tur knapi apkeras un iedeva sodu ... tada situacija majiniekiem un pagarinajuma nekad nedod. Taa ka reali krievu tiesneshi velk dabiski ka saveejos.
piekrītu, tas tiešām tā bija. un par Spruktu arī. tiesneši arī savā ziņā izvilka uzvaru krieviem.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-18 21:08, pirms 15 gadiem
Karoče Sējējs šogad ir kārtīgi NOLOHOJIES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:09, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Notiks papildus turnīrs par 1st overall piku, starp tām komandām, kuras netiek Gagarinā.
Atkal kaut kā izceļas ar jēlībām! Varbūt nevajag censties, otrajam un trešajam pikam arii jabut labam , ja vien tie nebūs krievi un mums atkal pakratīs pirkstu!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:09, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu bet iedod naudu varbūt? Tas tev izmaksās apmēram 25 miljonus USD !
Ir viena tāda lieta, kas raksturo jebkura biznesa efektivitāti - līdzekļu lietderīgs izlietojums.

Lai uzvarētu KHL nebūt nav vajadzīgs ne Zeterbergs, ne Ovečkins un pat ne Hītlijs.
Līgas vidējais līmenis ir apmēram "Dinamo" vidējais līmenis (izejot no tā ko šamie rādīja pirms gada). Līdz ar to var secināt, ka spēlētāji mums ir pietiekoši labi, cita lieta, ka, tēlaini izsakoties, no pat paša labākā koka var sataisīt kko tādu, kas derēs tikai malkai... .

Pagājušgad viss bija labi, jo komanda uzvarēja, bet tagad, kad komanda zaudē, tieši naudas trūkst, lai uzvarētu... . Interesanti gan.

Var jau arī izdomāt, ka zaudē tāpēc, ka baba Ņura, mazgājot ģērbtuves, krīzes apstākļos, ūdenim par maz pulvera ber klāt... .

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:10, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par to jau arī runa... var jau spēlēt "provokatoru hokeju", kas pirms gada sanāca labi, gan dēļ labā provoratora Hārtija, gan labā PP "junita". Bet kādreiz arī vajag "ievilkt"savādāk arī pretinieki vairs "necienīs", jo zinās, ka atpakaļ tāpat neviens nesitīs (sevišķi tās komandas, kam ir labs "penaltī-kilings").
Jā pilnīgi piekrītu, nesaprotu, vai tiešām no pagājušā gada tas viss pazuda tāpēc ka nomainījās sastāvs, es sliecos domāt ka nē, jo ir izmainijies viss spēles stils, un jautājums, vai to ir izdarījis jūlis, un kāpēc viņš spēli no spēles nemaina spēles stilu!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:10, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ir viena tāda lieta, kas raksturo jebkura biznesa efektivitāti - līdzekļu lietderīgs izlietojums.

Lai uzvarētu KHL nebūt nav vajadzīgs ne Zeterbergs, ne Ovečkins un pat ne Hītlijs.
Līgas vidējais līmenis ir apmēram "Dinamo" vidējais līmenis (izejot no tā ko šamie rādīja pirms gada). Līdz ar to pagājušgad viss bija labi, jo komanda uzvarēja, bet tagad, kad komanda zaudē, tieši naudas trūkst, lai uzvarētu... . Interesanti gan.

Var jau arī izdomāt, ka zaudē tāpēc, ka baba Ņura, mazgājot ģērbtuves, krīzes apstākļos, ūdenim par maz pulvera ber klāt... .
Pitsburga pērn ar 15 miljoniem varētu pacelt Stenliju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:11, pirms 15 gadiem
Unikalais rakstīja: KHL vājākā komanda esam tagad..
Pelniti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DinamoRiiga

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:13, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Pitsburga pērn ar 15 miljoniem varētu pacelt Stenliju?
Nevajag jaukt divas lietas NHL un KHL (tāpat kā līdzekļi, kas jāizdod, lai uzvarētu Rēzeknes futbola čempionātā ir krietni mazāki, kas, lai uzvarētu LMT virslīgā).

15 miljoni KHL ir apmēram miljoni ~40-45 NHL... . Un tur jau var sākt skatīties.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:14, pirms 15 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Nu zajebala man jau skatities, visi vinji lohi .. Nevajadzeja braukt uz areenu.. Cipulis pizgets cik nepreciizi aimeta buliiti garaam, iguldens ar galigi shvaki, niziviju es cienu, ne vienmeer vins iemetiis.

Ej maajaas shupler..

pat pret Amur mees 3 : 1 nenoturam, tagad ir galiigaa pipeleeeee.

Gada iisaakaa anegdote : UZVARA .. :d :d
Īstenībā man liekas ka Cipulis neaizmeta garām, viņš meta trāpīja vārtsargam, un tad ripa diezgan krietni lidoja garām vārtiem

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:16, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Pitsburga pērn ar 15 miljoniem varētu pacelt Stenliju?
Kada pitzburga kādi miljoni ,mūsu paši veči Pujats, Saulietis, Tribuncovs, Širokovs, Jerofējevs pagājušās sezonas viesstrādnieki visi būtu ar mieru te spēlēt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:16, pirms 15 gadiem
ja tomēr liks Šupleram atstāt trenera posteni, tas komandas sniegumu nemainīs...
kamēr nedabūs sastāva papildinājumu un tiks aizsūtīti nestabilie uz fārmklubu tikmēr nekas nemainīsies
lai sējējs mazliet parokas un pameklē gan naudu gan hokejistus

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:17, pirms 15 gadiem
Un īstenībā, labi vēl saprotu Cipulis, viņš ir metis un varēja iemest, ar cerību ka pārtrauks savu melno sēriju, bet kāpēc meta iguldens to gan es nesaprotu!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:17, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag jaukt divas lietas NHL un KHL (tāpat kā līdzekļi, kas jāizdod, lai uzvarētu Rēzeknes futbola čempionātā ir krietni mazāki, kas, lai uzvarētu LMT virslīgā).

15 miljoni KHL ir apmēram miljoni ~40-45 NHL... . Un tur jau var sākt skatīties.
Nē nu labi, bet fakts ir tāds, ka naudas RD ir par maz!! Ja RD varētu darīt kā Minska, tad cipulis, sorokins, laviņš & co jau sen dragātu baltkrievijas plašumos!

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:17, pirms 15 gadiem
Bet Sējējam tos nevajadzēja

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:18, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu bet iedod naudu varbūt? Tas tev izmaksās apmēram 25 miljonus USD !
Šī "stāsta" morāle ir tāda, ka trenerim nav ko daudz te gausties un ir jātrenē un jāspēlē ar tādiem spēlētājiem kādi ir viņa rīcībā! Ne tā? Nevis jāčīkst vislaik presenēs par švakajām rezervēm, sliktajām kondicijām vai lielo traumēto skaitu, kad reāli traumēts ir tikai Karija + vēl dažiem ir mikrotraumas... sliktā kondīcija (ja viņa tiešām ir slikta kādai daļai spēlētāju) ir tieši treneru kompetencē (šajā gadijumā tā ir viņu nekompetence)!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:18, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Atkal kaut kā izceļas ar jēlībām! Varbūt nevajag censties, otrajam un trešajam pikam arii jabut labam , ja vien tie nebūs krievi un mums atkal pakratīs pirkstu!
Tad jājautā, kurš latvietis būs 2010 gada KHL 3rd overall? Pelšs? Nepārzinu mūsu jaunos.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:22, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tad jājautā, kurš latvietis būs 2010 gada KHL 3rd overall? Pelšs? Nepārzinu mūsu jaunos.
Pelšs noteikti tur nav divu domu , starp citu NHL draftā viņam bija laba prognoze, atceros, ka kaut kur vēl lasīju!

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:22, pirms 15 gadiem
Pirms cipula bullisa suplers: met garam, varbut paveiksies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-18 21:24, pirms 15 gadiem
nē nē un vēlreiz nē! tur jau tā lieta, ka cipulis māk spēlēt un mest ripas! tikai viņš to nedara! viņš ir pamatsastāva otrās vai 3šās maiņas spēlētājs! bet viņš nespēlē kā prot! es nezinu vai nav formā, vai neveicas, vai kas, bet viņš prot! un es nezinu kapēc nedara! tas pats ar galviņu un masaļski! pret spruktu pretenziju nav! cīnās līdz galam!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-18 21:25, pirms 15 gadiem
Suplers iguldenam: met bulliti bez ripas, varbut paveiksies

  -1 [+] [-]

, 2009-10-18 21:26, pirms 15 gadiem
Uzbrukumā kkas sanāk! tagad kardināli jāmaina aizsardzība... Pensionārus ar steigu vajg nahrenizēt man šķiet pietiekami daudz spēļu ir aizvadīts, lai varētu lidināt ārā tos, kam rezultativitāte zem -3... ehz...

     [+] [-]

, 2009-10-18 21:26, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tas patriotiskais drafts smieklīgs.
Lai neteiktu vairāk! Teiksim ja RD spēlētu ar kāds krievs, krievi paši no tā tikai iegūst ilgtermiņā!