Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Veļičkins: "Trīs gadus centās traumēt Mozjakinu, bet izdevās tikai Karsumam"

Agris Suveizda

Veļičkins: "Trīs gadus centās traumēt Mozjakinu, bet izdevās tikai Karsumam"
Mārtiņš Karsums
Foto: dynamo.ru

Latvijas hokeja izlases uzbrucējs Mārtiņš Karsums Kontinentālās hokeja līgas spēlē pret Magņitogorskas "Metallurg" (0:1 bullīšos) ar spēka paņēmienu savainoja pretinieku līderi Sergeju Mozjakinu. Domas par to, vai Karsums pārkāpa noteikumus, gan dalījās.

Pats cietušais - Sergejs Mozjakins - pēc spēles pārāk nepārdzīvoja par notikušo un pat apsvēra iespēju doties jau uz nākamo maču: "Šobrīd viss ļoti spēcīgi sāp, bet viss būs normāli. Kurp tagad? Ar komandu lidošu uz Sočiem. Magnētiskā rezonanse? Paskatīsimies, kā ar kāju būs rītdien."

"Ar Mozjakinu viss būs kārtībā, ceru uz to," teica Magņitogorskas "Metallurg" galvenais treneris Maiks Kīnens. "Rīt ārsts precīzi pateiks. Cerēsim, ka viņš varēs ātri atlabt. Pašu momentu neredzēju, būs jāskatās video."

Maskavas "Dynamo" uzbrucējs Maksims Pestuško, līdzīgi kā Andrejs Safronovs no kluba vadības, uzskata, ka Karsuma spēka paņēmiens bija tīrs: "Lai, protams, ar to skaidrībā tiek Disciplinārā komiteja, bet uzskatu, ka tas bija absolūti tīrs spēka paņēmiens. Karsums ir pietiekami masīvs spēlētājs, kurš var sagaidīt pretinieku un kurš vienmēr spēlē stingri. Mozjakins pakļuva zem viņa – ko tagad darīt? Novēlēsim viņam veselību, lai nebūtu traumu."

Citās domās gan bija Magņitogorskas "Metallurg" viceprezidents Genādijs Veļičkins: "Tā kā epizode notika tieši manā priekšā, varu teikt, ka tas bija tīrs grūdiens uz apmali. Trīs gadus Mozjakinu centās savainot, bet tas izdevās tikai Karsumam. Laikam dižens spēlētājs. Gluži kā džokeris. Malacis. Ko vēl varu pateikt? Lai Disciplinārā komiteja tiek galā."

Vaicāts par jaunajiem noteikumiem un lērumu noraidījumu, Veļičkins kritizēja arī KHL tiesāšanas līmeni: "Saprotiet, ļoti gribējām šos noteikumus. Tie ir pareizi, taču jātiesā ir labiem tiesnešiem. Tā nav kritika, bet bieži sanāk tā…Krievijā ir tāda paruna – ja liksi muļķim lūgties, viņš tikai sasitīs pieri. Domāju, šobrīd daudzi tiesneši dauza pieres un sacenšas tajā, kurš fiksēs vairāk noteikumu pārkāpumu. Bet nopietnas lietas viņi nepamana. Ne tādēļ, ka vēlas kādam palīdzēt vai kaitēt, bet vienkārši netiek līdzi KHL attīstībai."

"Tā nav tiesnešu vaina, bet gan mūsu kopējā," Veļičkins turpināja. "Tagad KHL pirmām kārtām ir jāvelta uzmanība tiesāšanai. Ko tas nozīmē? Papildus finansējums, apmācība, papildus treniņi, jaunu tiesnešu piesaistīšana. Varbūt jāsarīko kāds konkurss, lai atrastu jaunus puišus? Mums taču ir dažādi šovi. Uztaisīsim vēl vienu – "Tiesā kā es". Tas viss jau ir apnicis. Gribētos, lai mūsu līga attīstītos. Bet tiesnešu ešelons šodien nedaudz atpaliek no spēles līmeņa, kvalitātes un ātruma. Viss kļuvis citāds, bet tiesneši palikuši tādi paši."

Izmantotie resursi:
Р-Спорт. Все главные новости спорта
Чемпионат.com: новости спорта - Чемпионат

     [+] [-]

, 2014-09-18 16:45, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Kāds balanss? Viņam ar to ir viss ir vislabākajā kārtībā. Spēlētājs ar sliktu balansu nevar kļūt par līgas rezultatīvāko spēlētāju.
Dalot otrās piespēlītes un metot no izkārtotām situācijām, var.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 16:45, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Man inde ? Mosties, tu murgo. Ja kāds te ieņirgtu pēc tā kad kāds LV spēlētājs tiku traumēts,diez vai tu tā priecātos.
Un kāda ir Tava sāpe?

     [+] [-]

, 2014-09-18 16:45, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Dalot otrās piespēlītes un metot no izkārtotām situācijām, var.
ignorēt

     [+] [-]

, 2014-09-18 16:46, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Un kāda ir Tava sāpe?
Es visu jau pateicu.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 16:48, pirms 10 gadiem
Harļiks savā stilā, troļļo un troļļo

Vismaz kāda izklaide cilvēkam.

     [+] [-]

, 2014-09-18 16:50, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Es visu jau pateicu.
Nifiga tur nevar saprast, kaut kādu krievu nones hokejā un sacelta baigā brēka Tā gadās - ir visādas komitejas KHL sodīt, ja pelnījis, būs vēl spēles lai atriebtu, ja to uzskata par atriebjamu pasākumu. Bet ņuņņāt ka kaut kādai svētajai govij kāds atļavies pleciņu pielikt gan nevajag

  +2 [+] [-]

, 2014-09-18 16:51, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nifiga tur nevar saprast, kaut kādu krievu nones hokejā un sacelta baigā brēka Tā gadās - ir visādas komitejas KHL sodīt, ja pelnījis, būs vēl spēles lai atriebtu, ja to uzskata par atriebjamu pasākumu. Bet ņuņņāt ka kaut kādai svētajai govij kāds atļavies pleciņu pielikt gan nevajag
Tas jau nebūs KHL, ja neiedos disciplinārsodu Karsumam. Krievu mentalitāte (Harļikam arī tāda pati)

  +2 [+] [-]

, 2014-09-18 16:52, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Tas jau nebūs KHL, ja neiedos disciplinārsodu Karsumam. Krievu mentalitāte (Harļikam arī tāda pati)
Nu lai dod, arī tur nekā traka nesaskatu, nosēdēs paŗis spēles un dragās tālāk

  -2 [+] [-]

, 2014-09-18 16:54, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nifiga tur nevar saprast, kaut kādu krievu nones hokejā un sacelta baigā brēka Tā gadās - ir visādas komitejas KHL sodīt, ja pelnījis, būs vēl spēles lai atriebtu, ja to uzskata par atriebjamu pasākumu. Bet ņuņņāt ka kaut kādai svētajai govij kāds atļavies pleciņu pielikt gan nevajag
Tu galvenais aiz priekiem bikses n.piemīz. Tas lieliski tevi raksturo kā cilvēku.

  +3 [+] [-]

, 2014-09-18 17:01, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu galvenais aiz priekiem bikses n.piemīz. Tas lieliski tevi raksturo kā cilvēku.
Tavas aiz bēdām pietirstās bikses tev neļauj saprātīgi domāt. Es prieku par Mozjakina savainojumu neesmu izrādījis. Arī tava nesaturēšana tevi raksturo kā cilvēku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-18 17:08, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tavas aiz bēdām pietirstās bikses tev neļauj saprātīgi domāt. Es prieku par Mozjakina savainojumu neesmu izrādījis. Arī tava nesaturēšana tevi raksturo kā cilvēku
nenolaidies tik zemu, lai strīdētos ar to holandiešu tupelēm apdaudzītu bomzi.
Strīdoties ar muļķi, Tev nāksies nolaisties līdz viņa līmenim, kur viņš ar savu muļķību Tevi sakaus!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-18 17:08, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tavas aiz bēdām pietirstās bikses tev neļauj saprātīgi domāt. Es prieku par Mozjakina savainojumu neesmu izrādījis. Arī tava nesaturēšana tevi raksturo kā cilvēku
Fedja,ko tu ļepī,tu taču esi cauri redzams. Tavs pēdējo laiku mesidžs tavu dvēselīti ir atklājis pilnībā. Praktiskais cilvēciņ Tu ievēro,ka es izteicu savu domu,bet tu ielīdi savu taisnību meklēt ? Un tā tas ir vienmēr.Jo viss ko tu vari,gudro tēlot un oponēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 17:08, pirms 10 gadiem
Šīs komandas vai tad vēl vispār šosezon sava starpā spēlēs, ja neskaita iespējamo finālu? Tā kā nez vai sanāks atriebties tur kaut kādam Timkinam.

     [+] [-]

, 2014-09-18 17:20, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Fedja,ko tu ļepī,tu taču esi cauri redzams. Tavs pēdējo laiku mesidžs tavu dvēselīti ir atklājis pilnībā. Praktiskais cilvēciņ
Valoģja, Tu esi mani atkodis!

     [+] [-]

, 2014-09-18 17:22, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas krievs atšķirībā no Dārziņa ir līgas zvaigzne. Pie kam absolūtā. KHL 328 spēlēs (183+220) 403 punkti. Savukārt Dārziņam 233 spēlēs ir tikai (55+70) 125 Viņi abi KHL spēlējuši kopš tas dibināts. Tikai Dārziņš pa lazaretēm dzīvojas,kamēr mīkstais Mozjakins ir aizvadījis visas spēles praktiski bez traumām(pilnas sezonas).
Auguma un svara parametrus tev laikam nevajag saukt un to milzīgo atšķirību. Bet neskatoties uz to Mozjakins ir ticis sveikā praktiski bez traumām 7 sezonu garumā.
Mani neinteresē tā statistika. Nemaz par to nebiju domājis.
Bet cik redzēts DR-MMG spēlēs, tad Mozjakins nav spēka spēles piekritējs, tik līdz pret viņu pielieto normālu spēka paņēmienu, viņš ir zemē.
Tāpēc jau salīdzinu ar Dārziņu, un te absolūti statistika nebija domāta.
Es atkārtoju, ka spriežu pēc DR-MMG spēlēs redzētā. Citas viņa spēles neesmu skatijies un arī netaisos to darīt.

Un kāpēc tāds prieks par viņa statiem, ja starptautiskos turnīros viņš neko neparāda? Te domāju, ka piemēru 2013 gada PČ.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-18 17:22, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Fedja,ko tu ļepī,tu taču esi cauri redzams. Tavs pēdējo laiku mesidžs tavu dvēselīti ir atklājis pilnībā. Praktiskais cilvēciņ Tu ievēro,ka es izteicu savu domu,bet tu ielīdi savu taisnību meklēt ? Un tā tas ir vienmēr.Jo viss ko tu vari,gudro tēlot un oponēt.
Precizēsi? Tēmā Karsums/Mozjakins ar gudrību īpaši nepasīpīdēs, tikvien kā to katrs redz - kā spēles situāciju, speciālu rupju paņēmienu vai tīru paņēmienu. Raudāt un Enstromus piesaukt tak Tu sāki.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-18 17:25, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Precizēsi? Tēmā Karsums/Mozjakins ar gudrību īpaši nepasīpīdēs, tikvien kā to katrs redz - kā spēles situāciju, speciālu rupju paņēmienu vai tīru paņēmienu. Raudāt un Enstromus piesaukt tak Tu sāki.
Nu redzi,katram mums ir savas prasmes.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-18 17:25, pirms 10 gadiem
"Domāju nākamajā savstarpējā spēlē Timkins Karsumam mullīti atrihtēs.
Hokejā valda ne tikai noteikumi,bet arī spēlētāju savstarpējie nerakstītie noteikumi."

Harļik, nešaubos, ka tur gribētu, lai Timkins Karsumam mūlīti atrihte. Tev jau vairāk satrauc tas Mozjakins, nekā paša tautietis. Nu vismaz tā izskatās.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 17:27, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu redzi,katram mums ir savas prasmes.
Piemēram tava - piešut cilvēkam to, ko viņš nav teicis

  -1 [+] [-]

, 2014-09-18 17:28, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: "Domāju nākamajā savstarpējā spēlē Timkins Karsumam mullīti atrihtēs.
Hokejā valda ne tikai noteikumi,bet arī spēlētāju savstarpējie nerakstītie noteikumi."

Harļik, nešaubos, ka tur gribētu, lai Timkins Karsumam mūlīti atrihte. Tev jau vairāk satrauc tas Mozjakins, nekā paša tautietis. Nu vismaz tā izskatās.
Es nedalu tautībās,savējos un svešos. Kā dzīvē,tā arī sportā.
Dalu cilvēkos un .....

     [+] [-]

, 2014-09-18 17:28, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Piemēram tava - piešut cilvēkam to, ko viņš nav teicis
Ko es tev piešuvu ?

     [+] [-]

, 2014-09-18 17:30, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko es tev piešuvu ?
Varbūt pārpratu, bet man likās ka, Tu saki ka es priecājos par Mozjakima traumu. Nepriecājos, lai cik zemisks kretī.ns es nebūtu, tiešām nepriecājos par traumu.

     [+] [-]

, 2014-09-18 17:31, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Varbūt pārpratu, bet man likās ka, Tu saki ka es priecājos par Mozjakima traumu. Nepriecājos, lai cik zemisks kretī.ns es nebūtu, tiešām nepriecājos par traumu.
Atvainojos, tā man likās.

     [+] [-]

, 2014-09-18 17:34, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Atvainojos, tā man likās.
Gadās. Es zinu ka mums daži kašķi bijuši nevis tāpēc ka tā domājam, bet šajā vidē ne vienmēr sanāk pareizi uztvert otra domu un tad aiziet vaļā.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-18 17:44, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Gadās. Es zinu ka mums daži kašķi bijuši nevis tāpēc ka tā domājam, bet šajā vidē ne vienmēr sanāk pareizi uztvert otra domu un tad aiziet vaļā.
Es nevainoju Karsumu no sportiskā viedokļa,no likuma burta viņš izdarīja visu likuma robežās. Bet no sportista puses,viņš redzēja,ka Mozjakins bija nolaidis galvu koncentrējoties ripai un ka neredz no sāna viņu tuvojoties. Tāpēc arī komandas biedri metās viņam virsū. Spēle spēlei,bet tomēr tajā nevajag zaudēt kontroli pār sevi. Un uztaisīt "ņiždančiku" Karsums māk. To spēlētāji nekad neaizmirsīs viņam. Un arī viņu nākotnē var tā noķert. Tas arī viss.
NHL tādu aļa Karsums ir virkne un neviens starp spēlētājiem tos negodā.
Kā spilgtākais man prātā nāk Mets Kuks.Bet tas tomēr tajā sportista ciniskumā pārspēj krietni Karsumu.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 18:03, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nevainoju Karsumu no sportiskā viedokļa,no likuma burta viņš izdarīja visu likuma robežās. Bet no sportista puses,viņš redzēja,ka Mozjakins bija nolaidis galu koncentrējoties ripai un ka neredz no sāna viņu tuvojoties. Tāpēc arī komandas biedri metās viņam virsū. Spēle spēlei,bet tomēr tajā nevajag zaudēt kontroli pār sevi. Un uztaisīt "ņiždančiku" Karsums māk. To spēlētāji nekad neaizmirsīs viņam. Un arī viņu nākotnē var tā noķert. Tas arī viss.
Neaizmirsīsim, ka mēs runājam par hokeju nevis daiļslidošanu vai florbolu, kur kontakts ir atļauts, bet ne jau spēka paņēmienu veidā!

Kāpēc vsp.tiek izpildīti spēka paņēmieni un kādi ir to veidi?
*Maigi spēka paņēmieni pie bortiem, kur ir nevis spēka paņēmieni, bet gan drīzāk neliela piebloķēšana, lai gūtu kādu priekšrocību par ripas kontroli, ļoti bieži izmanto DRīga čaļi un vsp. visā KHL.
*Tālāk jau nāk iebortēšana, kas svārstās no maigas līdz spēcīgai. Tā mērķis bieži vien ir vienkārši pabeigt gājienu līdz galam, tādā veidā veidojot sava veida respektu pretiniekos un izraisot sasteigtas piespēles, sasteigtus uzbrukumus, kas mēdz rezultēties ripas zaudēšanā vai pārmetienos. Vēl viens mērķis ir vienkārši nokausēt pretinieku. Citas komandas šāda veida spēka paņēmienus pielieto biežāk, citas retāk.
* Nākamie jau varētu tikt saukti par jaudīgajiem spēka paņēmieni, kur pretinieks vienkārši tiek noķerts kkur viduszonā, vai izejot/ienākot zonā. Pēc loģikas šiem spēka paņēmieniem vajadzētu palielināties pateicoties jaunajiem noteikumiem, kur nūju darbības tiek ļoti strikti ierobežotas, tādēļ būtu vairāk jāspēlē ar ķermeni. Izpidlot asākus spēka paņēmienus, kā rezultātā pretinieks nokrīt Tu iedzen vēl lielāku respektu pretiniekos, kas var rezultējas sasteigtos lēmumos. Bieži ir redzēts, ka pēc tīra un jaudīga spēka paņēmiena viens spēlētājs tiek izsists no ierindas uz 2-3 sek. (apkrīt un pieceļas), tas dod iespēju komandai izmantot sava veida viena vīra pārsvaru. Agrākajos laikos bieži notika saasinājumi uzbrukumā pēc kāda no Karsuma vai Pavlova spēka paņēmieniem (LV izlasē pēc Ķēniņa), jo kāds no pretiniekiem pazaudēja savu spēlētāju pateicoties labak spēka paņēmienam.

Tas ir hokejs, tā ir daļa no spēles, ļoti svarīga sastāvdaļa. To varētu salīdzināt ar garšvielu ēdieniem.

P.S. Es te nerunājo par elkoņiem sejās un tāda tipa rupjībām, bet gan tīri izpildītiem spēka paņēmieniem. Tā ir KHL problēma, daudzas komandas tik slidinās.

     [+] [-]

, 2014-09-18 18:12, pirms 10 gadiem
Vēl viena lieta, tādiem Mozjakiniem, Zaripoviem, Kovaļčukiem un citiem KHL monstriem to ripu nemazam nevar tik viegli atņemt, it sevišķi tagad, pie jaunajiem noteikumiem. Spēka paņēmiens ir teju vienīgais efektīgais veids kā to tagad izdarīt. Tas arī bija Karsuma pamatmērķis, apturēt uzbrukumu bez pārkāpuma un atgūt ripu.

Tā ir lietas, ka man ļoti nepatīk DRīgai. Ir uzdevums, nešvitināties ar nūju vairāk, to spēlētāji cenšas izpildīt, bet tas sarežģī ripas atņemšanas procesu. Bet rādās, ka neviens komandām bez Jurčinas nesaprot, ka spēka paņēmiens viduszonā, spēka paņēmiens, sagaidot zona, pie šiem noteikumiem ir lielisks risinājums kā atgūt ripu.

     [+] [-]

, 2014-09-18 18:13, pirms 10 gadiem
garļiks metas aizstāvēt savu lielāko elku mozjāķinu

     [+] [-]

, 2014-09-18 18:15, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Neaizmirsīsim, ka mēs runājam par hokeju nevis daiļslidošanu vai florbolu, kur kontakts ir atļauts, bet ne jau spēka paņēmienu veidā!

Kāpēc vsp.tiek izpildīti spēka paņēmieni un kādi ir to veidi?
*Maigi spēka paņēmieni pie bortiem, kur ir nevis spēka paņēmieni, bet gan drīzāk neliela piebloķēšana, lai gūtu kādu priekšrocību par ripas kontroli, ļoti bieži izmanto DRīga čaļi un vsp. visā KHL.
*Tālāk jau nāk iebortēšana, kas svārstās no maigas līdz spēcīgai. Tā mērķis bieži vien ir vienkārši pabeigt gājienu līdz galam, tādā veidā veidojot sava veida respektu pretiniekos un izraisot sasteigtas piespēles, sasteigtus uzbrukumus, kas mēdz rezultēties ripas zaudēšanā vai pārmetienos. Vēl viens mērķis ir vienkārši nokausēt pretinieku. Citas komandas šāda veida spēka paņēmienus pielieto biežāk, citas retāk.
* Nākamie jau varētu tikt saukti par jaudīgajiem spēka paņēmieni, kur pretinieks vienkārši tiek noķerts kkur viduszonā, vai izejot/ienākot zonā. Pēc loģikas šiem spēka paņēmieniem vajadzētu palielināties pateicoties jaunajiem noteikumiem, kur nūju darbības tiek ļoti strikti ierobežotas, tādēļ būtu vairāk jāspēlē ar ķermeni. Izpidlot asākus spēka paņēmienus, kā rezultātā pretinieks nokrīt Tu iedzen vēl lielāku respektu pretiniekos, kas var rezultējas sasteigtos lēmumos. Bieži ir redzēts, ka pēc tīra un jaudīga spēka paņēmiena viens spēlētājs tiek izsists no ierindas uz 2-3 sek. (apkrīt un pieceļas), tas dod iespēju komandai izmantot sava veida viena vīra pārsvaru. Agrākajos laikos bieži notika saasinājumi uzbrukumā pēc kāda no Karsuma vai Pavlova spēka paņēmieniem (LV izlasē pēc Ķēniņa), jo kāds no pretiniekiem pazaudēja savu spēlētāju pateicoties labak spēka paņēmienam.

Tas ir hokejs, tā ir daļa no spēles, ļoti svarīga sastāvdaļa. To varētu salīdzināt ar garšvielu ēdieniem.

P.S. Es te nerunājo par elkoņiem sejās un tāda tipa rupjībām, bet gan tīri izpildītiem spēka paņēmieniem. Tā ir KHL problēma, daudzas komandas tik slidinās.
Viss ko tu sarakstīji,ir saprotams. Kāpēc tu nevari saprast manis teikto ?
Es pats esmu 12 gadus futbolu nospēlējis un zinu sportu kā tādu.
Un arī mums savulaik bija uzdevumi kādu iznest,savainot utt. Ja savādāk nevar. Un par to es arī runāju. Ir skaidri redzams,kad ir spēles moments un kad ir kas vairāk.Un spēlētāji par to zina.Kaut pat no likuma burta viss ir OK.

Bet tajā visā ir viens bet,šādi spēlējot - šodien tu,rītā tevi !

     [+] [-]

, 2014-09-18 18:17, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Viss ko tu sarakstīji,ir saprotams. Kāpēc tu nevari saprast manis teikto ?
Es pats esmu 12 gadus futbolu nospēlējis un zinu sportu kā tādu.
Un arī mums savulaik bija uzdevumi kādu iznest,savainot utt. Ja savādāk nevar. Un par to es arī runāju. Ir skaidri redzams,kad ir spēles moments un kad ir kas vairāk.Un spēlētāji par to zina.Kaut pat no likuma burta viss ir OK.
Es tam piekrītu, tā notiek. bet šo gadījumu es ar tādām lietām nesaistītu. Es ticu, ka daudzām komandām ir uzdevums pret Mozjakinu un Zaripovu spēlēt asāk, it sevišķi play-off`os, bet Karsums nav tas spēlētājs, kas kādu jel kad ir vēlējies savainot. Ja viņam būtu tāda nekaunība, lieku uz to, ka viņš būtu spēlējis NHL izgāk! Paskaties kaut video ar zviedra izlīmēšanu pret bortu - Karsuma sejā ir lielāks izmisums par notikušo kā zviedru treneru sejās!

     [+] [-]

, 2014-09-18 18:22, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Es tam piekrītu, tā notiek. bet šo gadījumu es ar tādām lietām nesaistītu. Es ticu, ka daudzām komandām ir uzdevums pret Mozjakinu un Zaripovu spēlēt asāk, it sevišķi play-off`os, bet Karsums nav tas spēlētājs, kas kādu jel kad ir vēlējies savainot. Ja viņam būtu tāda nekaunība, lieku uz to, ka viņš būtu spēlējis NHL izgāk! Paskaties kaut video ar zviedra izlīmēšanu pret bortu - Karsuma sejā ir lielāks izmisums par notikušo kā zviedru treneru sejās!
To zina tikai Karsums pats,vai tā bija neveiksmīga spēles epizode,vai nedaudz kas vairāk. Mums atliek tik minēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-18 19:26, pirms 10 gadiem
Nu ko, es tagad piedāvāju visiem paiet malā, kad Mozjakins slido. Tā demonstratīvi. Kamēr vaidētājs neatvainosies.
No KHL:
Прием игрока «Динамо» Мартиньша Карсумса против Сергея Мозякина был проведен без нарушения правил

Karsums nav vainīgs.

     [+] [-]

, 2014-09-18 21:55, pirms 10 gadiem
Vienīgais,kas jau ir apnicis pa tīru spēka paņēmieniem dod 2 min,sviests kāda tad jēga tu spēle tīru vai netīri ja traktye abus vienādi ?@: