Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Balderis: "No "Dinamo" mani atstūma"

Balderis: "No "Dinamo" mani atstūma"
Helmuts Balderis
Foto: www.nra.lv

Viens no labākajiem Latvijas un bijušās PSRS hokeja uzbrucējiem Helmuts Balderis intervijā laikrakstam sovsport.ru atzinis, ka viņu no Rīgas ''Dinamo'' vienkārši atstūmuši.

Balderis no 1968. līdz 1977. gadam un no 1980. - 1985. gadam hokeju spēlēja tieši Rīgas ''Dinamo'' komandā. Uz jautājumu, kā viņš vērtē šī brīža ''Dinamo'' hokejistu sniegumu Kontinentālajā hokeja līgā (KHL), Balderis atzina, ka viņš praktiski par to neko nezinot.

''Par hokeju praktiski vairs neko nezinu, un īstenībā, tagad neesmu nemaz Rīgā,'' iesāk Balderis. ''Kad vienojos par to, ka ''Dinamo'' tiks uzņemti KHL, viss bija labi, taču pēc tam mani atstūma...Tā kā tagad visi jautājumi jāuzdod latviešu ''Gazpromam'' – kompānijas "ITERA Latvija" vadītājam Jurim Savickim.

''Runājot par Masaļska atgadījumu, tad zinu tikai to, ko raksta internetā. Visdrīzāk, ka puiši labi atpūtās, kā tas dažreiz mēdz būt...''

Izmantotie resursi:
sovsport.ru

 +61 [+] [-]

, 2008-09-18 12:14, pirms 16 gadiem
Pilnigi piekritu Balderim par Masalski!
Intresanti zinat, kapec Balderi atstuma no "Dinamo"?

 +56 [+] [-]

, 2008-09-18 12:16, pirms 16 gadiem
Helmūtiņ,pareizi darija,ka Tevi atstūma no lietām,jo savā laikā Tu jau paguvi krietni paduļķot ūdeni LV hokeja izlasē ar savām intrigām! Vai iedomājies,ka cilvēkiem īsas atmiņas? Bija laiks,kad viens otrs hokejists izlasē bija gatavs izrubīt Balderī skaidrā prātā un pie pilnas saprašanas!

 +19 [+] [-]

, 2008-09-18 12:17, pirms 16 gadiem
Bijušais meistarīgais hokejists arī atbild meistarīgi - īsi un lakoniski!

 +59 [+] [-]

, 2008-09-18 12:17, pirms 16 gadiem
''Kad vienojos par to, ka ''Dinamo'' tiks uzņemti KHL, ... "
Kā saka, vēl viens baļķa nesējs parādījies

 +21 [+] [-]

, 2008-09-18 12:18, pirms 16 gadiem
Atceros ka Lipmans teica ka viņš vienojās par spēlēšanu KHL, tad laikam te katrs "atstumtais" vienojies par KHL!

 +12 [+] [-]

, 2008-09-18 12:18, pirms 16 gadiem
atkal autors (Mārtiņš Jankovskis) "atlaiž" dzeltenās preses stilā!!! orģinālais raksts nemaz nav par Balderi, bet par Rīgas Dinamo un arī biļešu cenām KHL!!! a par Balderi ir tikai šie pāris teikumi!
Iesaku izlasīt orģinālo rakstu: sovsport.ru: Бедных просим не беспокоиться! В Риге...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 12:23, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: atkal autors (Mārtiņš Jankovskis) "atlaiž" dzeltenās preses stilā!!! orģinālais raksts nemaz nav par Balderi, bet par Rīgas Dinamo un arī biļešu cenām KHL!!! a par Balderi ir tikai šie pāris teikumi!
Iesaku izlasīt orģinālo rakstu: http://www.sovsport.ru/gazeta/article-item/305091
Nekas nav safabricēts, raksts ir par dažādām tēmām, gan pa biļetēm, pa Masaļski un no šī raksta speciāli ir izlobīta Helmuta Baldera intervija! :p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-18 12:24, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: atkal autors (Mārtiņš Jankovskis) "atlaiž" dzeltenās preses stilā!!! orģinālais raksts nemaz nav par Balderi, bet par Rīgas Dinamo un arī biļešu cenām KHL!!! a par Balderi ir tikai šie pāris teikumi!
Iesaku izlasīt orģinālo rakstu: http://www.sovsport.ru/gazeta/article-item/305091
Atradies te baigais hokeja eksperts...
Gribi, lasi visu, kas tajā saitā rakstīts no rīta līdz vakaram un esi rāms...Tu gribi, lai visas ziņas autori tagad pārkopē vārds vārdā un liek katram lasīt un meklēt to galveno?? allhockey.ru arī ir pa šo..īsi un kodolīgi, nevis viss blāķis pārkopēts...
Es labāk izlasu šo, nekā sēžu un burtoju to krievu valodu

  +5 [+] [-]

, 2008-09-18 12:24, pirms 16 gadiem
Visu cieņu Tev (Balderim) kā spēlētājam. Daudziem līdz tavam līmenim hokejā vēl tālu, bet kā cilvēks pēc rakstura, ja ir saistība ar hokeju, tad galīgi garām . Pilnīgi piekrītu Ivaram77, ka sūdus esi savārījis un esi pelnījis dabūt tā kārtīgi pa muti. Tāpēc būtu labi, ja Tu Latvijas hokejā vairs nekad neatgrieztos. Nu varbūt kā komentētājs, tikai ne saistībā ar naudas lietām un hokeja darba organizāciju.

     [+] [-]

, 2008-09-18 12:28, pirms 16 gadiem
Gusapito rakstīja: Nekas nav safabricēts, raksts ir par dažādām tēmām, gan pa biļetēm, pa Masaļski un no šī raksta speciāli ir izlobīta Helmuta Baldera intervija! :p
es neteicu, ka safabricēts - bet gan norādīju, ka no laba raksta tendenciozi izrauts viens fragments (kurš nebūt nav būtiskākais tai tekstā)... man, piemēram, interesantāk ir lasīt par biļešu cenām uz dažādu KHl komandu spēlēm, nevis kautkādi "a la" dzeltenās preses izteikumi... taču eSportam un lielai daļai komentētāju šeit, laikam tuvāka ir dzeltenā prese...

     [+] [-]

, 2008-09-18 12:29, pirms 16 gadiem
Ko ta grib ja jau Kira notinās tad Ļipmana rokaspuisim ar vairs nav ko meklēt Dinamo

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 12:31, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: es neteicu, ka safabricēts - bet gan norādīju, ka no laba raksta tendenciozi izrauts viens fragments (kurš nebūt nav būtiskākais tai tekstā)... man, piemēram, interesantāk ir lasīt par biļešu cenām uz dažādu KHl komandu spēlēm, nevis kautkādi "a la" dzeltenās preses izteikumi... taču eSportam un lielai daļai komentētāju šeit, laikam tuvāka ir dzeltenā prese...
reālu interviju Tu uzskati par "dzeltenās preses" sastāvdaļu?

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 12:32, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: es neteicu, ka safabricēts - bet gan norādīju, ka no laba raksta tendenciozi izrauts viens fragments (kurš nebūt nav būtiskākais tai tekstā)... man, piemēram, interesantāk ir lasīt par biļešu cenām uz dažādu KHl komandu spēlēm, nevis kautkādi "a la" dzeltenās preses izteikumi... taču eSportam un lielai daļai komentētāju šeit, laikam tuvāka ir dzeltenā prese...
Ko darīt,vecīt,ja viss,kas saistīts ar RD tiek pasniegts baumu līmenī!
Piemēram,man nav vēlmes kapāties pa krievu portāliem,un tāpēc jaiztiek ar to informāciju,kas ir šeit vai vel pāris portālos!

  +4 [+] [-]

, 2008-09-18 12:32, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: es neteicu, ka safabricēts - bet gan norādīju, ka no laba raksta tendenciozi izrauts viens fragments (kurš nebūt nav būtiskākais tai tekstā)... man, piemēram, interesantāk ir lasīt par biļešu cenām uz dažādu KHl komandu spēlēm, nevis kautkādi "a la" dzeltenās preses izteikumi... taču eSportam un lielai daļai komentētāju šeit, laikam tuvāka ir dzeltenā prese...
Arī par cenām un biļetēm uzrakstīšu..nesatraucies..

  -2 [+] [-]

, 2008-09-18 12:33, pirms 16 gadiem
ko viņš ir savārījis?

  +2 [+] [-]

, 2008-09-18 12:33, pirms 16 gadiem
IIHF šito kungu sauc par veco mafiozņiku=))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-09-18 12:44, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Lielākā Latvijas hokeja leģenda
.....savā laikā!
Nāk jauni laiki un jaunas leģendas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-18 12:46, pirms 16 gadiem
nu es arī neatteiktos maksāt 50rbļ nevis 380rbļ

  +4 [+] [-]

, 2008-09-18 12:46, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: .....savā laikā!
Nāk jauni laiki un jaunas leģendas!
taču vēljoprojām visu laiku labākais hokejists no Latvijas. Un, šķiet, tuvākajos 30 gados tāds paliks...

 +17 [+] [-]

, 2008-09-18 12:46, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: .....savā laikā!
Nāk jauni laiki un jaunas leģendas!
piemeeram, interneta un e-sporta legjenda ivars77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 12:48, pirms 16 gadiem
Gusapito rakstīja: reālu interviju Tu uzskati par "dzeltenās preses" sastāvdaļu?
jā, arī intervijas ir sastāvdaļa no "dzeltenās preses". Šinī gadījumā, tas ir "dzeltenās preses" stilā, jo no orģinālā raksta (pamatā par citām tēmām) ir izrauts diezgan nebūtisks fragments un padarīts par galveno vadlīniju.

     [+] [-]

, 2008-09-18 12:50, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Piemēram,man nav vēlmes kapāties pa krievu portāliem,un tāpēc jaiztiek ar to informāciju,kas ir šeit vai vel pāris portālos!
piekrītu!
Taču vēlos, lai šeit nonāktu labākais un interesantākais, nevis tendenciozākais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-09-18 12:54, pirms 16 gadiem
ЦЕНЫ НА САМЫЕ ДЕШЕВЫЕ БИЛЕТЫ

Атлант 50 руб.
Салават Юлаев 70 руб.
Авангард 100 руб.
ЦСКА 100 руб.
Ак Барс 150 руб.
Динамо М 200 руб.
Локомотив 200 руб.
Спартак 200 руб.
Динамо Р 380 руб.

  +6 [+] [-]

, 2008-09-18 12:55, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: taču vēljoprojām visu laiku labākais hokejists no Latvijas. Un, šķiet, tuvākajos 30 gados tāds paliks...
Esmu skatijies,kā Balderis spēlē realitātē,un tāpēc varu droši apgalvot,ka tas hokejs ko spēlēja 70/80. gadu mijā bija mazliet savādāks nekā tagad, un tāpēc apgalvot,ka Balderis ir labāks hokejists nekā teiksim Ozo es neņemos! Kaut vai tāpēc,ka viņi katrs ir sava ampluā spēlētāji! Kur tad vel Irbe,kas gandrīz viens pats Hurricans aizvilka līdz PO finālam.

  +3 [+] [-]

, 2008-09-18 12:56, pirms 16 gadiem
Papuass rakstīja: ЦЕНЫ НА САМЫЕ ДЕШЕВЫЕ БИЛЕТЫ

Атлант 50 руб.
Салават Юлаев 70 руб.
Авангард 100 руб.
ЦСКА 100 руб.
Ак Барс 150 руб.
Динамо М 200 руб.
Локомотив 200 руб.
Спартак 200 руб.
Динамо Р 380 руб.
Еще бы, в Риге самые дорогие билеты в КХЛ. Как, впрочем, и сезонные абонементы, самый крутой из которых – платиновый – обойдется владельцу в 6000 долларов (это, правда, в VIP-ложе, с бесплатными закусками, выпивкой и именным креслом). А самый дешевый абонемент тянет на 300 долларов – он дает право только на покупку билетов со скидкой. И никаких тебе закусок…
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 12:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Esmu skatijies,kā Balderis spēlē realitātē,un tāpēc varu droši apgalvot,ka tas hokejs ko spēlēja 70/80. gadu mijā bija mazliet savādāks nekā tagad, un tāpēc apgalvot,ka Balderis ir labāks hokejists nekā teiksim Ozo es neņemos! Kaut vai tāpēc,ka viņi katrs ir sava ampluā spēlētāji! Kur tad vel Irbe,kas gandrīz viens pats Hurricans aizvilka līdz PO finālam.
Taču Pasaulē ne Irbe, ne Ozo nav izpelnījušies tik augstu atzinību kā Balderis...

     [+] [-]

, 2008-09-18 12:57, pirms 16 gadiem
Papuass rakstīja: ЦЕНЫ НА САМЫЕ ДЕШЕВЫЕ БИЛЕТЫ
Varēji vismaz nezinātājiem uzrakstīt,ka RUR kurss attiecībā pret Ls ir 0,02 !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-09-18 13:02, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Taču Pasaulē ne Irbe, ne Ozo nav izpelnījušies tik augstu atzinību kā Balderis...
Nu,nezinu,nezinu!
Jau tas vien,ka Irbe tika atzīts par 90.gada labāko PČ vārtu vīru vien ir izskanējis gana skaļi! Un Ozo sniegums NHL rindās arī nav palicis nepamanīts!
Ja Tu teiksim štatos pajautātu,kas ir Balderis,tad domāju,ka daudzi skatītos ar platām acīm,bet Irbi un Ozo atcerās joprojām daudzi!

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:02, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: kur tad tik pieticīgi!
Balderis ir visu laiku labākais LV hokejists (īpaši jau meistarības ziņā)
Tagad ir citi laiki...
Spele pavisam citu hokeju, nevar salidinat tos laikus un musdienas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:08, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,nezinu,nezinu!
Jau tas vien,ka Irbe tika atzīts par 90.gada labāko PČ vārtu vīru vien ir izskanējis gana skaļi! Un Ozo sniegums NHL rindās arī nav palicis nepamanīts!
Ja Tu teiksim štatos pajautātu,kas ir Balderis,tad domāju,ka daudzi skatītos ar platām acīm,bet Irbi un Ozo atcerās joprojām daudzi!
Štatos, nu gan salīdzināji!
Latvijā daži labi Latvju bāliņi pat nemz nezin kas ir Balderis, kur nu vēl tavos štatos!
Irbi un OZO varbūt daži zin, bet tikai tādā līmenī (ka dziredējuši kaut ko ir)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:11, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: bet tehniku gan var, tāpēc iesaku vienkārši paskatīties kādus ierakstus un tikai tad spriest
Piekrist Tev,ja Tu būtu uzrakstijis,ka Balderis ir visu laiku labākais LV hokeja uzbrucējs,bet ka vislabākais vispār nepiekritīšu!
Nebrīnos,ja 30-tos gados arī bija kāds labs LV hokejists,bet mēs viņu vienkārši nezinām aiz tā iemesla,ka tie bija vienkārši pavisam citi laiki,gan informācijas pasniegšanas,hokeja spēļu apmeklētības u.t.t. ziņā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: -Skoufilds-

  +2 [+] [-]

, 2008-09-18 13:13, pirms 16 gadiem
Žēl.

Arēnā Rīga varētu izvietot ne mazums smuku kiosku.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-18 13:14, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Štatos, nu gan salīdzināji!
Latvijā daži labi Latvju bāliņi pat nemz nezin kas ir Balderis, kur nu vēl tavos štatos!
Irbi un OZO varbūt daži zin, bet tikai tādā līmenī (ka dziredējuši kaut ko ir)...
Balderi LV zin tie,kas interesējas par hoķi,bet pārējie tikai tā!Bet tajā pusē ,,lielam dīķim'' viņu nezin pat baumu līmenī!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 13:17, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: un tagad pats atbildi KĀPĒC
Tāpēc,ka viņš spēlēja nepareizā laikā un vietā!

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:18, pirms 16 gadiem
Jā..šiem rakstiem un intervijām ir tik pat liela ticība tam, ka šoruden TV ekrānos atkal atgriezīsies aizraujošais seriāls "Lesija"

Kā ari LNT arī sācis aktīvo mārketingu..izsakot interesantas versijas ap un par Masaļski, laikam..reitingi ir sākuši kristies!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-18 13:18, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Balderi LV zin tie,kas interesējas par hoķi,bet pārējie tikai tā!Bet tajā pusē ,,lielam dīķim'' viņu nezin pat baumu līmenī!
Tajos laikos zināja, jo Balderis arī PSRS sastāvā pret Kanādas profiem spēlēja. Bez tam Balderis ir uzņemts IIHF slavas zālē - kur nav un nebūs ne Irbe, ne Ozo.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 13:18, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Piekrist Tev,ja Tu būtu uzrakstijis,ka Balderis ir visu laiku labākais LV hokeja uzbrucējs,bet ka vislabākais vispār nepiekritīšu!
Nebrīnos,ja 30-tos gados arī bija kāds labs LV hokejists,bet mēs viņu vienkārši nezinām aiz tā iemesla,ka tie bija vienkārši pavisam citi laiki,gan informācijas pasniegšanas,hokeja spēļu apmeklētības u.t.t. ziņā!
Protams ka bija audz labu hokejistu arī 3tajos, 4tajos utt...
Viens piemērs, Roberts Lapainis- viens no labākejiem Latvijas vārtusargiem pirmskara posmā...
Tas ka Tu nezni nevienu labu hokejistu no pirmskara posma, tas nenozīmē ka viņu nav bijis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:20, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Tava piekrišana/nepiekrišana jau neizmainīs faktu, ka tie, kas atceras Helmuta spēli, viennozīmīgi viņu vērtē visaugstāk no visiem latviešu hokejistiem.
Ar demagoģiju vari nenodarboties, jo ar to kādu pārliecināt par savām simpātijām/antipātijām būs pagrūti

http://lv.wikipedia.org/wiki/Helmuts_Balderis
Jocīgais,kādas man pret viņu var būt simpātijas vai antipātijas??
Es tikai izteicu savu viedokli!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 13:22, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Tajos laikos zināja, jo Balderis arī PSRS sastāvā pret Kanādas profiem spēlēja. Bez tam Balderis ir uzņemts IIHF slavas zālē - kur nav un nebūs ne Irbe, ne Ozo.
Nesteidzies notikumiem priekšā,jo cik gadiem japaiet,lai varētu uzņemt Slavas zālē??
Es nesaku,ka viņi tur būs,bet zinu,ka tur ir uzņemti vel mazāk zināmi hokejisti!

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:22, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Balderi LV zin tie,kas interesējas par hoķi,bet pārējie tikai tā!Bet tajā pusē ,,lielam dīķim'' viņu nezin pat baumu līmenī!
Tie kas intresējas par hoķi, atkal labs salīdzinājums...
Es domāju ka nav nemaz jāintresējas par hokeju, lai zinātu kas tas ts par zvēru-Balderis....
Bet, daudzi nezin, protams vecāka gadagājuma cilvēki ir leitas kursā kas tas tāds ir Balderis, bet jaunākie hokeja intresenti...

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:23, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Tas ka Tu nezni nevienu labu hokejistu no pirmskara posma, tas nenozīmē ka viņu nav bijis!
Papriekšu kārtīgi izlasi ko es rakstiju,un tad ko raksti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-18 13:25, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nesteidzies notikumiem priekšā,jo cik gadiem japaiet,lai varētu uzņemt Slavas zālē??
Es nesaku,ka viņi tur būs,bet zinu,ka tur ir uzņemti vel mazāk zināmi hokejisti!
Priekš tevis varbūt mazāk zināmi hokejisti, bet pasaules hokejā, nē...
Ne OZO, ne Arča diemžēl nav izdarījuši neko tādu lai viņus pieņemtu Hokeja slavas zālē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:28, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: jā, arī intervijas ir sastāvdaļa no "dzeltenās preses". Šinī gadījumā, tas ir "dzeltenās preses" stilā, jo no orģinālā raksta (pamatā par citām tēmām) ir izrauts diezgan nebūtisks fragments un padarīts par galveno vadlīniju.
Nu bet tā intervija ir bijusi un fiksētā, protams, ka nav atrafarēta vārds vārdā, bet nu ko padarīsi, ja mūsdienās 70 % žurnalistiem, nav vajadzīgās izglitības, tpc jau gļuko..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 13:29, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Papriekšu kārtīgi izlasi ko es rakstiju,un tad ko raksti!
Tu rakstīji:"Nebrīnos,ja 30-tos gados arī bija kāds labs LV hokejists,bet mēs viņu vienkārši nezinām aiz tā iemesla,ka tie bija vienkārši pavisam citi laiki,gan informācijas pasniegšanas,hokeja spēļu apmeklētības u.t.t. ziņā!"

Lūk šo daļu es arī komentēju!

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:31, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: LŪK! Tāpēc viņa popularitāte/nepopularitāte "aiz okeāna" nevar būt arguments.
Ok,Ok! Padodos!
Varbūt,ka arī,kā hokejists viņš arī ir labākais,bet tas nevairo viņa vērtību neatkarīgās LV hokeja saimniecības attīstībā!

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:32, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ok,Ok! Padodos!
Te nav nekāds karš, kur jāpadodas....

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:33, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Lūk šo daļu es arī komentēju!
,,.....Tas ka Tu nezni nevienu labu hokejistu no pirmskara posma, tas nenozīmē ka viņu nav bijis!...
Tavs teikums!
Kur manā komentārā ir kaut viens vārds,ka 30-tos gados LV nebija labu spēlētāju!??

  -2 [+] [-]

, 2008-09-18 13:34, pirms 16 gadiem
es neko nezinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:36, pirms 16 gadiem
Balderis savā laikā bija izcils sportists, bet uzņēmumos mūsdienās visur kur viņš parādās ar viņu ziepes vien sanāk.
Tagad neatceros kurš no tā laika PSRS hokejistiem izteicās ka viņš nav pārliecināts ja spēlētu šodien viņš tiktu vispār izlasē jo sports mainās, ātrumi pieaug, vieglāks protams kļūst ekipējums, reizēm gadās krievu 7TV noskatīties tā laika spēles un tāda sajūta ka es skatos palēninātu hokeja pārraidi, bet tas viss protams nemazina Baldera sasniegumus visu cieņu šim sportistam, publiskajā telpā gan labāk viņam nerādīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 13:39, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: ,,.....Tas ka Tu nezni nevienu labu hokejistu no pirmskara posma, tas nenozīmē ka viņu nav bijis!...
Tavs teikums!
Kur manā komentārā ir kaut viens vārds,ka 30-tos gados LV nebija labu spēlētāju!??
Tu teici ka MĒS nezinām!
Bet, ar to MĒS domāji sevi, jo citādāk to MĒS nevar izskaidrot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 13:41, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: tā nu gluži nav, jo kaut vai spēlēšana NHL "zvaigžņu spēlē" ir vairāk ka lielisks sasniegums

Artūra Irbes sasniegumi:

* 1985: Eiropas junioru čempionāta labākais vārtsargs
* 1988: PSRS vicečempions, PSRS čempionāta labākais debitants
* 1989: Pasaules čempions
* 1990: Pasaules čempions, Pasaules čempionāta labākais vārtsargs
* 1992: Džeimsa Norisa memoriālā balva, kuru saņem katras sezonas labākais IHL vārtsargs (kopā ar Veidu Flehertiju)
* 1994: NHL Visu zvaigžņu spēlēs dalībnieks
* 1999: NHL Visu zvaigžņu spēlēs dalībnieks
* 2002: Stenlija kausa finālists

Sanda Ozoliņa sasniegumi:

Ozoliņš bija viens no 3 Norisa balvas finālistiem 1996.-97. gadā, kā arī ir spēlējis 7 NHL All-Star spēlēs. 1996. gadā, kopā ar Kolorādo "Avalanche", izcīnīja Stenlija kausu. Viņš vēl joprojām ir vienīgais latvietis, kuram izdevies izcīnīt šo balvu.
Nomierinies ar to savu wikipeidiju....
Paskaties kādi panākumi/sasniegumi ir tiem kas ir uzņemti slavas zālē un tad salīdzini...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 13:44, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: manuprāt pietiks, jo šie sasniegumi ir visnotaļ ievērojami. Ceru, ka arī IIHF ekspertiem būs līdzīgs viedoklis
Jā, bet ne OZO ne Arčam nav NHL individālo balvu, Arčam nav stenlija kausa gredzena, tas manuprāt vairāk līdzinās sapņošanai....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 13:49, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Tu teici ka MĒS nezinām!
Bet, ar to MĒS domāji sevi, jo citādāk to MĒS nevar izskaidrot!
Būs jau labi!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-18 13:49, pirms 16 gadiem
Par Balderi runaajot, man ir viens jautaajums... Ja jau tik skalji tiek atjaunots Dinamo klubs, tad jaatceraas arii bijushaas zvaigznes. Cik atceros, tad Baldera Nr.19 tika iemuuzhinaats, tachu... M. Redlihs (visu cienju vinjam) ticis pie Dinamo krekla Nr 19. Ja iemuuzhinaats tika izlases (kuraa Balderim ir maz nopelnu) krekls, tad tikai logiski buutu, ja tiktu iemuuzhinaats Baldera Dinamo numurs. Skiet, ka aarpus laukuma Balderis nav tas patiikamaakais cilveeks (neesmu personiigi ticies, taapeec varu spriest tikai peec vinja publiskajiem "darbiem"), tachu gods par izcilo speeli Dinamo sastaavaa buutu jaaparaada.
Iespeejams, ka buutu veel paaris krekli, ko uzvilkt pie griestiem, bet ieteikshu nesteigties, citaadi halles griesti par mazu var izraadiities driizumaa

  -2 [+] [-]

, 2008-09-18 13:51, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: nepatīk fakti?
Gan jau uzņems, jo IR viņi pelnījuši
OZO, varbūt, kaut kādā veidā, vēl jā, bet Arču....
Jā, viņi ir to pelnījuši, bet citi spēlētāji to ir pelnījuši daudz vairāk...
Ja piemēram Reikfordam sagādā problēmas tikt Slavas Zālē, tad...

  +3 [+] [-]

, 2008-09-18 13:51, pirms 16 gadiem
nu Ivars77 par Balderi lej kaut kādu ūdeni.Cilvēks kuru pat Greckis ir atzinis par savu paraugu hokējā,nevar būt viens no labākajiem kādi ir Sandis un Artūrs,bet ir labākais

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 13:52, pirms 16 gadiem
AlexUSA rakstīja: Līdz šodienai visās annālēs skaitījas, ka viņš ir vienīgais, kurš OFICIĀLOS mačos to ir izdarījis.
Koževņikovs no Spartaka

  -2 [+] [-]

, 2008-09-18 13:52, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: Ozo dēļ savas atkarības Slavas zāli neredzēt kā savas ausis. Tādu cilvēku vnk nevar likt tur.
Nomierinies...

  +2 [+] [-]

, 2008-09-18 13:55, pirms 16 gadiem
Ivars77

Drusku Tu, vecais , lej...
Balderi pazīst, un vēl kā.Pavisam vēl nesen Marsels Dions ( ceru ka Tu viņu zini...) kādā intervijā izteicās, ka visas krievu izlases vidū īpaši izcēlās viens uzbrucējs, citēju:" pēc tautības gan viņš nebija krievs, bet īpaši izcēlās pārējo vidū ar savu nūjas pārvaldīšanas tehniku un starta ātrumu. Tāda slidošanas tehnika nebija nevienam no mums visā NHL...)

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 13:56, pirms 16 gadiem
Papuass rakstīja: ЦЕНЫ НА САМЫЕ ДЕШЕВЫЕ БИЛЕТЫ

Атлант 50 руб.=0,97Ls
Салават Юлаев 70 руб.=1,36Ls
Авангард 100 руб.=1,94Ls
ЦСКА 100 руб.=1,94Ls
Ак Барс 150 руб.=2.91Ls
Динамо М 200 руб.3,88Ls
Локомотив 200 руб.=3,88Ls
Спартак 200 руб.=3,88Ls
Динамо Р 380 руб.=7,37Ls
Šķiet, ka kurss nedaudz mainījies... Jo lētākā biļete uz Dinamo maksā 7,00Ls, tātad 360,82 RUB
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 13:57, pirms 16 gadiem
pimpambrachka rakstīja: Par Balderi runaajot, man ir viens jautaajums... Ja jau tik skalji tiek atjaunots Dinamo klubs, tad jaatceraas arii bijushaas zvaigznes. Cik atceros, tad Baldera Nr.19 tika iemuuzhinaats, tachu... M. Redlihs (visu cienju vinjam) ticis pie Dinamo krekla Nr 19. Ja iemuuzhinaats tika izlases (kuraa Balderim ir maz nopelnu) krekls, tad tikai logiski buutu, ja tiktu iemuuzhinaats Baldera Dinamo numurs. Skiet, ka aarpus laukuma Balderis nav tas patiikamaakais cilveeks (neesmu personiigi ticies, taapeec varu spriest tikai peec vinja publiskajiem "darbiem"), tachu gods par izcilo speeli Dinamo sastaavaa buutu jaaparaada.
Iespeejams, ka buutu veel paaris krekli, ko uzvilkt pie griestiem, bet ieteikshu nesteigties, citaadi halles griesti par mazu var izraadiities driizumaa
Jā, man arī likās nedaudz dīvaini redzēt Rēdlihu ar 19. numuru...

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:03, pirms 16 gadiem
Hmm... vai šo kungu gadījumā nesauc HelmŪts Balderis - SILDEDZIS ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 14:07, pirms 16 gadiem
"Balderis no 1968. līdz 1977. gadam hokeju spēlēja tieši Rīgas ''Dinamo'' komandā"

NO 1980 LĪDZ 1985 ARĪ!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:09, pirms 16 gadiem
Balderim tak vēl 2 NHL rekordi bija, laikam kā vecākais draftētais un kā vecākais kurš guvis pirmos vārtus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:15, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Tu domā, ka hokeja pasaule aprobežojas ar NHL? Muļķības!
Irbe bija pasaules čempions un Pasaules čempionāta labākais vārtsargs 1990.gadā. Viņš divas reizes piedalījies NHL zvaigžņu spēlē, kur piedalās ZVAIGZNES. Viņš spēlējis arī Stenlija kausa finālā, kur bija viens no galvenajiem komandas vilcējspēkiem.
Ozoliņš piedalījies 7(!!!) NHL zvaigžņu spēlēs. Ko vēl vairāk vajag? Viņš arī bijis pretendents uz labākā aizsarga balvu. Viņa kontā ir Stenlija kauss.

Ja šie sasniegumi Tevi nepārliecina, zinot, ka Latvija nav starp pašām spēcīgākajām hokeja izlasēm, lai gan arī atrašanās A grupā norāda uz augstāko klasi, tad vari emigrēt uz US&A!
Ozo sasniegumi ir milzīgi un par to nav šaubu...
Bet, Irbes sasniegumi nav teiksim tā "Kliedzoši"...
Man kaut kā neticās ka Ozo un Irbi pieņems slavas zālē.
Manai nostājai ir ļoti daudz faktori, bet tagad es viņus nemaz neavru uzskaitīt..

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:16, pirms 16 gadiem
oscars rakstīja: paskai godiigi - vai tavuprat ar shiem sasniegumiem pietiks lai iekljuutu hokeja slavas zaalee??? nenoniecinu abus shos hokejistus - izcili speletaji un izcils sniegums... bte tomer - vai Hall of Fame shiem spiid tavupraat???
1980: Olimpisko spēļu vicečempions, PSRS čempions
1978, 1979, 1983 Pasaules un Eiropas čempions
1977: Pasaules čempionāta labākais uzbrucējs, PSRS gada hokejists (MVP), Rezultatīvākais PSRS čempionāta hokejists vai
1971: Eiropas junioru čempionāta labākais vārtu guvējs

Un kurš no HB sasniegumiem bija tas, kas viņu iecēla slavas zālē? taču ne jau dauzie Eiropas čempiona tituli, vai tas, ka nhl nosēlējis 26 spēles un guvis 3 vārtus!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 14:18, pirms 16 gadiem
oscars rakstīja: Hose - apskaties majas lapaa IHHF slaavs zalee... NHL ir VAIRAAK idesmiti hokejistu kas NHL zvaignbju spele spelejushi piecas un vairaaks reizes... vinjiem par slavas zalii pat nesapnkjot.. tas NAV radiitaajs... Stenlija kausa finalaa spelejushi SIMTIEM hokejistu... vinjiem slavas zali ka savs ausis neredzeet...

Slavs zaalee iekljuust hoekejisti ,kas bijushi IZCILAAKIE svaa aroda parstaavji - taadi par kuriem teikts - taja laika par vinjiem labaaku nav bijis... tiesa - attieciiba uz mazajam valstiim tos kriteerijus IESPEJAMs samzina, la ibuutu lielaks valstu daudzvediiigums slavs zalee. Bet Latvijai tur jau ir viens pelopniits parstavis , tapec uz Latviju tas var arii nenostraadaat...
Pilnīgi pierītu!
Priekš tādas valsts kā Latvija, tie ir fantastiski sasniegumi, bet priekš pasaules hokeja...

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:18, pirms 16 gadiem
''Runājot par Masaļska atgadījumu, tad zinu tikai to, ko raksta internetā. Visdrīzāk, ka puiši labi atpūtās, kā tas dažreiz mēdz būt...''

domāju ka puiši slikti atpūtās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:20, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, man arī likās nedaudz dīvaini redzēt Rēdlihu ar 19. numuru...
Hm,vai tik tā iemūžināšana neattiecas uz vienu konkrētu vietu-Rīgas sporta pili???
Neesmu pārliecināts,bet man tā šķiet!

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:20, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: ''Runājot par Masaļska atgadījumu, tad zinu tikai to, ko raksta internetā. Visdrīzāk, ka puiši labi atpūtās, kā tas dažreiz mēdz būt...''

domāju ka puiši slikti atpūtās
Atpūsas gan jau labi, izklaidējas slikti...

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:20, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: es neteicu, ka safabricēts - bet gan norādīju, ka no laba raksta tendenciozi izrauts viens fragments (kurš nebūt nav būtiskākais tai tekstā)... man, piemēram, interesantāk ir lasīt par biļešu cenām uz dažādu KHl komandu spēlēm, nevis kautkādi "a la" dzeltenās preses izteikumi... taču eSportam un lielai daļai komentētāju šeit, laikam tuvāka ir dzeltenā prese...
Pilniibā piekrītu!!! Jo par tām stāvvietām tur ļoti patiesi uzrakstīts... Domāju, tas līdzjutējiem būtu vairāk jāzina nekā, tas, ko saka kārtējais "Dinamo atstumtais ievedējs KHL-ā".

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:23, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, man arī likās nedaudz dīvaini redzēt Rēdlihu ar 19. numuru...
Klau,Tu droši vien pavisam skaidri zini,un tāpēc jautāju-vai IIHF un NHL Slavas zāles ir galīgi savstarpēji nesaistītas lietas,jeb tomēr kāda saikne pastāv???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 14:24, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Man gan vairāk šķiet, ka tieši Atrūram ir labākas izredzes iekļūt slavas zālē. Īpaši jau dēļ 1990.gada izcilā panākuma, kurš ir vairāk kā "kliedzošs"
Ja paskatās ar vēsu prātu, tad Stenlija kausus pa reizei ir ieguvis milzīgs skaits hokejistu. Arī zvaigžņu spēles var būt nav tas pats vadošais rādītājs (lai gan 7 zvaigžņu spēles ir ļoti daudz).
Tik un tā ceru uz vērtējumu PĒC BŪTĪBAS.
Cerēt ir viens, iekļūt kas cits...
Dēļ viena izcila sasnieguma slvas zālē netikt....
Artūrs ir ļoti, ļoti daudz darījis Latvijas izlases labā un tieši tas iespējams tavās acīs Arču paceļ augstāk nekā Ozo...

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:26, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: es gan uzskatu, ka no katras A grupā regulāri spēlējošajām valstīm vismaz kāds izcils hokejists būtu jāuzņem Slavas zālē, lai tajā nebūtu tikai to valstu spēlētāji, kuriem ir lielākas iespējas izsisties. Tas būtu tikai godīgi.
Nu, jā...
Ja jau tā notiktu, tad drīz slavas zāle būtu jāpārvērš par slavas noliktavu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-09-18 14:30, pirms 16 gadiem
oscars rakstīja: objektiivi skatoties Artūra iespētais ir liel;aks nekā Ozoliņa priekš IHHF slavas zāles.. atceries -mēs te nerunājam par NHL slavas zāli...
Kā lai uz to skatās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 14:32, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Daudz ka būs atkarīgs no ekspertu objektivitātes. Arča ir bijis pasaules labākais vārtsargs, kas vien jau apliecina viņa klasi. Ozo šādu titulu nav. Arča kā cilvēks manās acīs ir augstāks. Ar izlasi tam nav pārāk liela sakara.

Pat ja neviens no mūsējiem neiekļūtu Slavas zālē, tas jau nemazinātu viņu sasniegumus un līdzjutēju cieņu pret viņiem, jo tās ir mūsu hokeja leģendas.
Tieši tā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:35, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: IZCILU "slavas noliktavu"
Es runāju tikai par izciliem spēlētājiem.
Ticu, ka, piemēram, Kopitars pēc karjeras beigām tiks uzņemts Slavas zālē (ja karjera attīstīsies tik par labi kā sākusies).
Nu, tas būtu godīgi pret valstīm kas spēlē A grupā, bet ne pret tādiem spēlētājiem kā Balderis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 14:36, pirms 16 gadiem
Hosē- kopš kura laika Tu intresējies par hokeju?

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:40, pirms 16 gadiem
oscars rakstīja: nu paskai kā tu uz to skaties... Ozoliņam ir tikai viens pluss - Stenlija kauss (Arčam, tikai fināls lai arī tajā sezonā viņš spēlēja galveno lomu Hurricanes) ... Ok - Ozoliņam arī kopumnā karjera NHL bija veiskmīgāka... tomēr izlases līmenī Irbe bijis krietni vien nozīmīgāks, un arī individuālie tituli viņam ir iespaidīgāki (jau pieminētais 90 g. čempionāts...)..

p.s. slavas zālei gan ar to nepietikes ne vienam ne otram.. Artūram vienk bijušas arī aktivitātes saistītas ar hokeju ārpus hokeja laukuma ... viņš vēl var paspēt sev nodrošināt to vietu kāc ilxlvēks, kas darījis daudz priokeš hokeja gan laukumā gan ārpus tā... OZo vismaz līdz šim na vatstājis ieespaidu, ka grasās ta, nopietni pievēretsties...
Es skatos ne tāda viedokļa ka- Ozo ir par daudz mīnusi lai tiktu Slavas zālē, bet Arčam nedaudz par maz plusu...

  +2 [+] [-]

, 2008-09-18 14:41, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Klau,Tu droši vien pavisam skaidri zini,un tāpēc jautāju-vai IIHF un NHL Slavas zāles ir galīgi savstarpēji nesaistītas lietas,jeb tomēr kāda saikne pastāv???
Nedomāju, ka NHL Slavas Zālei būtu kkāds sakars ar IIHF utt. Kāda viņiem daļa par kaut kādu tur Starptautisko Hokeja Federāciju !Domāju, ka pilnīgi nesaistītas lietas .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:45, pirms 16 gadiem
AlexUSA rakstīja: Kur ņēmi to info?
Man pat liekas, ka es to spēli toreiz pat redzēju. Krievs vēl bļāva " ftaroi hakejist posļe Balderisa !!
Ceru, ka nekļūdos, bet ko var zināt... Lai kāds te parakājas kkādos informācijas avotos...

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:45, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: kopš dzimšanas Mana vecmāmiņa pat agrāk varēja noskaut visus "Dinamo" hokejistus un to dzimšanas gadus
Agrāk vairāk interesējos par NHL, bet tagad vairāk par PČ un pašmāju hoķi.
Kometāros par hokeju tavs niks redzams nu ļoti reti...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 14:46, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: kopš dzimšanas Mana vecmāmiņa pat agrāk varēja noskaut visus "Dinamo" hokejistus un to dzimšanas gadus
Agrāk vairāk interesējos par NHL, bet tagad vairāk par PČ un pašmāju hoķi.
Noskaut vai noskūt ??

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:46, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Balderim tak vēl 2 NHL rekordi bija, laikam kā vecākais draftētais un kā vecākais kurš guvis pirmos vārtus
nu ļoti nozīmīgi rekordi, tad jau Skrastiņa rekords ir daudz iespaidīgāks.

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:47, pirms 16 gadiem
Hose ir lielākais Detroitas Red Wings fans uz pasaules...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 14:51, pirms 16 gadiem
nau veerts atstumt balderi jo vinjs jau nau vŗpis tās intrigas kādas vinjam piekabinau n vinjs ir ļoti piezemēts un labs cilvēks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:51, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: taisnība, jo man FUTBOLS ir mīļāks, tāpēc vairāk uzturos tur, bet rakstus lasu tā vai tā Skatīšanās ziņā hokejs man ir otrajā vietā aiz futbola un priekšā basketbolam.
Hokejā tev ir vajadzīga wikipeidija....
Ir sanācis ar tevi visur padiskutēt!

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:51, pirms 16 gadiem
Ko par Baldera spēli var spriest tie jaunie gurķi,kas viņa spēli nav redzējuši un protams nevar salīdzināt.Tādi''izcili''hokejisti,kā Znaroks vai Vītoliņš pat tuvu nestāv klāt Baldera sniegumam.Nenoniecinot Irbes,Ozoliņa un Skrastiņa panākumus,Balderis, manā skatijumā ,tomēr ir un paliek izcilākais latviešu hokejists-uzbrucējs.Viņa cilvēcīgās īpašības nevaru komentēt.

     [+] [-]

, 2008-09-18 14:53, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: vienmēr esmu bijis un vienmēr būšu
Kopš "Detroitas Red Wings" pagājušejā sezonā ieguva "Stenilja kausu", par Detroitu daudzi sākuši fanot...

  +2 [+] [-]

, 2008-09-18 14:53, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Kometāros par hokeju tavs niks redzams nu ļoti reti...
Interesanta Tev loģika... Ja cilvēks nekomentē eSportā, viņš neinteresējas par sportu??? Ļoti daudzi tikai lasa, kas jauns... un neredz jēgu velti karsēt klaviatūru, drukājot komentārus!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 14:56, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Interesanta Tev loģika... Ja cilvēks nekomentē eSportā, viņš neinteresējas par sportu??? Ļoti daudzi tikai lasa, kas jauns... un neredz jēgu velti karsēt klaviatūru, drukājot komentārus!
Šajā gadījumā,- Hosē ļoti daudz komentārus atstāj pie F1 un Futbola rakstiem, tapēc šajā gadījumā nevar īsti teikt ka Hosē būtu no tiem "Klusētājiem" kuri neraksta kometārus.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 14:59, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Šajā gadījumā,- Hosē ļoti daudz komentārus atstāj pie F1 un Futbola rakstiem, tapēc šajā gadījumā nevar īsti teikt ka Hosē būtu no tiem "Klusētājiem" kuri neraksta kometārus.
Viņam ir visas tiesības komentēt tos jaunumus, kurus pats vēlas! Kur problēma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-18 15:04, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Viņam ir visas tiesības komentēt tos jaunumus, kurus pats vēlas! Kur problēma?
Vai es kaut kaur teicu ka ir kāda problēma???
Protams ka viņam un visiem pārējiem eSporta lietotājiem ir tiesības komentēt visus tos jaunumus kurus viņi vēlas komentēt, es nekur nēsmu teicis ka nav šādu tiesību! To ka es to esmu teicis, to Tu laikam pats esi izfantazējis un ar Tavām fantāzijām man nav nekāda sakara...

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 15:07, pirms 16 gadiem
Gaskoins rakstīja: Lai hokejistu vai futbolistu atzītu par izcilu, viņam nav jābūt nez kādai trofeju grēdai.
Bet protams ka nav jabūt!
Un gan Arča gan Ozo ir izcili hokejisti, bet laikam ar to vien ir par maz lai viņus pienemtu slavas zālē, kur ir tikai labākie no labākejiem...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 15:09, pirms 16 gadiem
oscars rakstīja: tipa tev jau nepietiek????????????????? pizgjec izlepis... nosauc vel man kadu kas ko liidziigiu var uzradiit .. ja tas speletajs nebuus ra lidziigiem panakumeim no pedejiem 20 gadiem, tad esm udrohss ka ar liidzigiem sansiegumiem buus jau uznjemts slavas zale.. ja buus no pedejmiem 20 gadiem tad gluzhi vienkarshi nebuus vel uznjemts jo vel nav pienacis laiks...
katram laikam savas izlases, visi jau nevar spēlēt psrs. un iihf slavas zāle vispār ir tās diezgan nesen veidojums, ta ka spriedelēt kas tiks, kas nē ir pāragri. nhl ir sava slavas zāle, un protams, daudziem nhl večiem, kuri tikai pēdējos gados iziet starptautiskajā arēnā: spēle pc un os, nav tik viegli iekļūt iihf, es gan nezinu cik prestiža ir "hokeja slavas zāle" bez Espozito, Hova, Halliem, Ora, Savčuka, Potvina utt. Brīnums, ka tur ir Greckis un Lemjē,ok spēlējuši pč un os.
PS. Ar ko Udo Kieslings būtu labāks par Irbi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-18 15:15, pirms 16 gadiem
Visu cieņu Balderim hokejistam, bet Balderis funkcionārs tas nu reiz ir totāli sviestains pasāciens. Paldies Dievam, ka viņš nav nekādi saistīts ar tagadējo Dinamo, jo tad vienīgais par ko varētu runāt Dinamo sakarā būtu intrigas un aizmuguriska cilvēku nomelnošana. Nekad neaizmirsīšu to kā Balderis nosauca Žoltoku par Monreālas sešinieku, pēc kā izraisījās konflikts un Sergejs nevēlējās pārstāvēt izlasi. Daudzi pazīstami hokejisti savulaik atzinuši, ka nevēlēšanās startēt zem izlases karoga ir saistīta tikai ar to, ka izlases tuvumā atradies Balderis. Un nav ko tagad no sevis te aizskarto tēlot, neko par hoķi viņš nezinot, ibio. Par Masaļska mahaču zinot, a Dinamo rezultātus redz pakomentēt nevarot, jo nesekojot līdzi galīgi. Vecais āksts!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 15:18, pirms 16 gadiem
oscars rakstīja: tipa tev jau nepietiek????????????????? pizgjec izlepis... nosauc vel man kadu kas ko liidziigiu var uzradiit .. ja tas speletajs nebuus ra lidziigiem panakumeim no pedejiem 20 gadiem, tad esm udrohss ka ar liidzigiem sansiegumiem buus jau uznjemts slavas zale.. ja buus no pedejmiem 20 gadiem tad gluzhi vienkarshi nebuus vel uznjemts jo vel nav pienacis laiks...
iedomāsimies, ka Irbe vai Ozo tiek uzņemti nhl slavas zālē, kurš ta tev būs labakais latviešu hokejists?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-18 15:29, pirms 16 gadiem
šitais idiots vienreiz Žoltoku nosauca par šesķorku, stulbais āpsis :{

     [+] [-]

, 2008-09-18 15:37, pirms 16 gadiem
DA LABI, VISI PĒDĒJĀ LAIKĀ UZSVER, KA "ES IEVILKU; ES DABŪJU DINAMO KHL; ES IZDARĪJU VISU, BET MANI ATSTŪMA". Tā teica Lipmans, Savickis, kaut ko vēl Kalvītis. Tāka lai arī cik Balderis izcils hokejists bija, MAN ŠOREIZ NĀK SMIEKLI PAR VIŅI. TIE KAS TAGAD IR PIE VADĪBAS, TIE ARĪ DABŪJA VIETU, CITĀDI viņi neatrastos pie stūres. PUNKTS.

     [+] [-]

, 2008-09-18 15:41, pirms 16 gadiem
oscars rakstīja: tur jau tas joks ka VISI nevar speleet PSRS .. tu ko domaa ka PSRS izalse bija tads setas klubs kuraa par smuku purnionju uznjeema.. iisti nesaprotu tavu logjiku noniecinot Baldera sasniegto... auzaas ta iebrauksi...

tevis piemineetie Esposito Hovs utt TIKS uznjemti slavas zaalee .. nemaz neshaubos - pieljauju ka liidz shim tas vel nav noticsi tevis piemineto kungu parak mazaas liidzdaliibas starptautsikaja hokejaa delk (objektiivu iemslu delj)... kanadieshiem liidz shim vispar maz parstavju shajaa slabvas zalee pagaidam no speletaju vidus... Bet tas tikai parada augstos kriteerijus...

par tavu p.s. runajot.. UDO Kieslings ir legjendars Vacu speletajs, bet vacieshim iHFF ir liela ietekme.. nenejmos apgalvot ka shis slavas zale vietu pelniijis vairak nekaa Irbe...

man gan vairak nodarbina tavs mnegjinajums Baldera pankumus noniecinaat... interesanti vai tev tiesham shjiet ka balderis tru vietu nav pelniijis bet Ozo ir???
nevar arī tāpēc, ka tādas nav, ja būtu nešaubos, ka tajā spēlētu gan Irbe, gan Ozo, bet vai mēs to gribētu, ja viņi spēlētu šajā izlasē? nebūt negribu noniecināt HB sasniegumus, tikai vārds labākais ir ļoti stiepjams, kas tad īsti ir labākais turklāt visu laiku, atzīsi, ka tas nav tikai vai nu tehniskākais, talantīgākais, ātrākais, rezultatīvākais utt, bet gan dažādu komponentu summa,plus personība, plus devus konkrētās valsts sporta veida attīsībā, popularitāte utt tāpēc paziņot, ka HB ir visu laiku labākais jo ir iihf slavas zālē, common! saruna, au ir par visu laiku labako latviešu hokejistu, nevis kaut kādu tur slavas zāli, kurai baigi augstie kritēriji,
Kādi var būt augstie kritēriji, ja jau pats saki ar lielu ietekmi tiek "slavas zālē", negribu noliegt neviena spēlētāja izcilību, kas ir uzņemti, taču šī zāle atgādina kārtejo iihf cirku, kas droši vien tika veidots, lai kaut kā konkurētu ar nhl. Būtu Irbe Lipmana draugs noorganizētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 15:48, pirms 16 gadiem
> oscars
Neesmu teicis, ka baldreim tur vietas nav, bet Ozo ir, vajag lasīt. starp citu arī stenlija kausu tāpat vien nedod un Džeimsa Norisa balvai arī nenominē par skaistām acīm.

     [+] [-]

, 2008-09-18 15:50, pirms 16 gadiem
oscars rakstīja: protams ka stiepjams jeedziens.. nekas nav skaidri pasakaams, bet ja tu gribi teikt ka Balderim daliibai tevis nosauktajaa cirkaa (slavas zalee) ir mazak argumentu nekaa Irbem vai OZo, tad tu vai nu liekuljo vai arii esi milziigs pedejo divu pieluudzeejs...

par labakajiem vara,m sprioest pec taa kadu ietekmi uz spelei attieciigais speletajs atstajis uz konkreeto hokeja paaudzi un speeli kopumaa... ja ozolinjhs attieciigajaa liigaa kuraa speleeja (NHL) buutu sanjeemis divreuiz labakaa aizsarga titulu (nevis tikai nomineets), buutu paaris reizes rezultatiivakais aizsrags.. izciiniijis kadus triis Stenlija kausus un sava paaudzee iegaajis kaa hokejists, kas rada uz ledus briinumus, par kuru staasta legjendas (ne jua par iedzershanaam baraos) tad jaa.. tad vinjus varetu pieliidzinaat.. kameer tas nav noticis, un ka jau saproti vairs nenotiks...

redz mnav nemaz TIK gruuti saliidzinaat... proptams var apeleet ka PSRS chempionataa CSKA bija milzu parsvars un ta komanda automatsiki kjuva par chempioniem, bet atkal jau man tev jauzdod jautakjum laiciigi, pirms tu sho argumentu izmanto.. tev ko shjite CSK ir skaistumkomnkurss, vai tomer savac labaakos no labaakiem...
Domāju, ka nhl ir skaistumkonkurss.

     [+] [-]

, 2008-09-18 15:56, pirms 16 gadiem
Ne neesmu Ozo fans, Irbi gan vērtēju augsti, gan par attieksmi laukumā, gan ārpus tā.
Pasaki, labāk konkrēti kādos sasniegumos vai individuālos rādītājos HB pārspēj Irbi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 16:08, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Еще бы, в Риге самые дорогие билеты в КХЛ. Как, впрочем, и сезонные абонементы, самый крутой из которых – платиновый – обойдется владельцу в 6000 долларов (это, правда, в VIP-ложе, с бесплатными закусками, выпивкой и именным креслом). А самый дешевый абонемент тянет на 300 долларов – он дает право только на покупку билетов со скидкой. И никаких тебе закусок…
a nah jaasaliidzina Krievijas cenas ar EIROPAS cenaam?nu,bet juus tachu esat Eiropas Savieniibaa,aizmirsaat?jau reizi raxtiiju,ka biju uz DEL speeli un jaasaka,ka buutu bijis prieciigs,ja Vaacijaa biljeshu cena buutu bijusi,kaa LV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 16:29, pirms 16 gadiem
Tos sūdus, kurus ir savārījis Balderis, viņš pats to zina un zina hokejam tuvu stāvoši cilvēki, sākot ar finansēm utt.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 16:45, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: man patīk balstīties uz faktiem, tāpēc Vikipēdija ir viens no labākajiem faktu avotiem
Pamanīju
Nez kapēc, bet faktus tu sevišķi bieži nevienam nespraud acīs...

     [+] [-]

, 2008-09-18 16:46, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Ir ok.
Man bieži vien patīk analizēt un diskutēt, tāpēc izvēlos tās sadaļas, kur to var darīt mierīgākā gaisotnē (manuprāt). Basketbolu komentēju retāk tieši publikas dēļ. Arī hokeja komentēšanu kādu laiku biju atstājis novārtā, jo bieži vien notiek nevajadzīgas vārdu apmaiņas, kas nogurdina. Arī futbolā tā gadās, bet man tā sadaļa šķiet mierīgāka. Ja gribu pakasīties, tad dodos uz F1 sadaļu
Jā...
Pie F1 rakstiem ir ļoti mierīga gaisotne.....

     [+] [-]

, 2008-09-18 17:00, pirms 16 gadiem
Cik saprota - Balderis ir atgājis no hokeja, īpaši arī neinteresējas..tātad arī pašam nevajadzētu skumt ka tika no Dinamo atstumts, bet ja diktum gribēja varēja Kiras akcijas pārpirkt. Ja džekam uznāk skumja pēc hoķa, lūgtums - uztaisi mums profesionālu tīmu Jelgavā vai kādā citā provinces pilsētā

     [+] [-]

, 2008-09-18 17:02, pirms 16 gadiem
conti rakstīja: Tos sūdus, kurus ir savārījis Balderis, viņš pats to zina un zina hokejam tuvu stāvoši cilvēki, sākot ar finansēm utt.
Sporta pilij uzplaukumu solīja, treniņlaukumu blakus, reāli sanāca autostajanka, tirgus iekšpusē, ar pāris izremontētām ģērbtuvēm priekš hokeja

     [+] [-]

, 2008-09-18 17:27, pirms 16 gadiem
viens rublis ir 2 santīmi, ne? ja tā, tad Krievijā uz Atlanta spēlēm var aiziet par latu

     [+] [-]

, 2008-09-18 17:45, pirms 16 gadiem
anti-gravitation rakstīja: viens rublis ir 2 santīmi, ne? ja tā, tad Krievijā uz Atlanta spēlēm var aiziet par latu
Ar matemātiku tev viss kārtībā!

     [+] [-]

, 2008-09-18 17:49, pirms 16 gadiem
Stulbi sanāk. Pats atbalst Dinamo, bet šie, var teikt atstumj.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-18 17:56, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Stulbi sanāk. Pats atbalst Dinamo, bet šie, var teikt atstumj.
Riktīgi stulbi Ar mani tieši tas pats - atbalstu, jūtu līdzi...a šie ne kluba akcijas, ne platīna karti dod, vēl pie tam čiriku no konta norakstīja kad netā biļeti pirku

     [+] [-]

, 2008-09-18 18:25, pirms 16 gadiem
Beeglis rakstīja: a nah jaasaliidzina Krievijas cenas ar EIROPAS cenaam?nu,bet juus tachu esat Eiropas Savieniibaa,aizmirsaat?jau reizi raxtiiju,ka biju uz DEL speeli un jaasaka,ka buutu bijis prieciigs,ja Vaacijaa biljeshu cena buutu bijusi,kaa LV
Biju Somijaa pavasarii uz izsleegshanas speeli, un samaksaaju 10 Eur, bet tas nu taa.

     [+] [-]

, 2008-09-18 18:31, pirms 16 gadiem
nu tas kārtējo reizi latviešu biznes,klubā ieguldīt mazāk,iekasēt vairāk,interesanti hahren klubos kuros budžets lielāks biļetes lētākas,un nekāda sakara ar bagāto eiropu nesaskatu,rakstā tika pieminēts videjais statistiskais nabaga pensionārs

     [+] [-]

, 2008-09-18 20:09, pirms 16 gadiem
Zviedrijā uz pārbaudes spēli pirms PČ biļetes centrālajos sektoros, pērkot turpat uz vietas, maksāja 50 kronas, t. i. aptuveni 4.50 Ls

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 20:17, pirms 16 gadiem
Bet kur tagad Balderis dzīvo,vai tad ne Latvijā?

     [+] [-]

, 2008-09-18 21:12, pirms 16 gadiem
Vispār jau manuprāt tas ir baigi stulbi un netaktiski pret mūsu hokeja leģendu H.Balderi,ka viņš no Rīgas ''DINAMO'' ir atstumts...

  +2 [+] [-]

, 2008-09-18 21:38, pirms 16 gadiem
Kazhoks rakstīja: Vispār jau manuprāt tas ir baigi stulbi un netaktiski pret mūsu hokeja leģendu H.Balderi,ka viņš no Rīgas ''DINAMO'' ir atstumts...
Nu ko... Balderi ņemsim Hossas vietā?

     [+] [-]

, 2008-09-18 22:23, pirms 16 gadiem
6tjorka...

     [+] [-]

, 2008-09-18 22:27, pirms 16 gadiem
Šoreiz piekrītu Ivaram77-, ka HELMUTS BIJA ELKS!

     [+] [-]

, 2008-09-18 23:10, pirms 16 gadiem
Es nekad nevērtēju sportistu pēc rakstura iezīmēm,bet gan pēc tā,ko viņš parāda laukumā.Līdzjutējs iet uz spēlēm,lai redzētu aizraujošu cīņu un skatītos uz labiem aktieriem(sportistiem),pretī saņemot neaizmirstamu baudījumu! Nesaprotu,kā var jaukt privāto dzīvi,raksturu,vājības ārpus sporta, ar sportiskajiem sasniegumiem... Man pie kājas,kāds,piem.ir Masaļskis ārpus laukuma,bet tas,ko viņš parādīja laukumā ir apbrīnas vērts un,dod Dievs Edgaram ātrāk tikt uz strīpas un priecēt mūs visus!
Helmutam līdzinieku mūsu hokejā un visā hokeja vēsturē vienārši nav. Pateicoties savai slidošanas prasmei(sācis kā daiļslidotājs),fenomenālajam ātrumam un nūjas parvaldīšanas tehnikai(a la Jagrs,) viņš savulaik 70.g. beigās bija labākais pasaulē un būtu arī Hokeja slavas zālē ticis,ja vien ne psrs..Nekorekts ir salīdzinajums ,ka tagad citi laiki. Nav daudz arī no tagadējiem hokejistiem,kas tiktu tolaiku Balderim ātruma ziņā līdzi,nav daudz tādu,kas prastu oficiālās spēles golus iemest nūju turot aiz muguras,vai slidojot uz vienas slidas,vai tolaiku pasaules labāko "amatieru" vārtsargu piesmiet 4x vienā mačā.Un tā varētu turpināt! To mēs diez vai vēl kaut kādos video redzēsim.Prieks vismaz,ka Beļavska piruetes ir iemūžinātas .
Balderis ir pelnījis,lai viņa 19.nr mūžīgi mūžos būtu turpat ,kur basketbola 10nr. un 6.nr.!
Atliek tikai piekrist god. Matulim,kas šajā kontekstā arī pateica par tautu,ka,ja tā aizmirst savu pagātni, tad tai nav arī nākotnes!

     [+] [-]

, 2008-09-19 02:13, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: es gan uzskatu, ka no katras A grupā regulāri spēlējošajām valstīm vismaz kāds izcils hokejists būtu jāuzņem Slavas zālē, lai tajā nebūtu tikai to valstu spēlētāji, kuriem ir lielākas iespējas izsisties. Tas būtu tikai godīgi.
Nu, jā...
Ja jau tā notiktu, tad drīz slavas zāle būtu jāpārvērš par slavas noliktavu

Kaut kā jocīgi jūs te spriežat!
Vai tiešām jūs domājat , ka Latvijā ir grūtāk izsisties nekā Kanādā? Muļķības.
Man gan šķiet, ka tieši spēlējot LV izlasē A grupā, Tavu talantu var pamanīt labāk, nekā starp tiem miljoniem, kas spēlē Kanādā.
Daudzi tiek arī pamanīti, tik tās spējas, tomēr ir par mazu, lai konkurētu augstākā līmenī.

Un te nu ir tas lielākais pluss "RD" spēlēšanai KHL, jo spēlējot pret tāda līmeņa zvaigznēm kā Jagrs & ko, kas, lai arī ne savos ziedu laikos, tomēr ir izcili spēlētāji, var vairot savu meistarību gan katrs spēlētājs atsevišķi, gan arī izlases kodols.

Jāņem vērā gan vēl viens fakts - cik ilgi DR varēs būt izlases bāzes komanda??????
Neesmu gan informēts par kvotām RD, taču visu izšķirs spēlētāju meistarība un komandas maciņš. Ar Krievijas komandām viss skaidrs - krievi un limitēts ārzemnieku skaits, bet kā ar Dinamo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-19 13:37, pirms 16 gadiem
palasīju es te komentārus, ne tikai šitam rakstam, bet arī citiem rakstiem par hoķi un ne īpaši to gribot secinu, ka Ivars77 ir viens pilnīgs cilvēks konfrontants ... ar iemeslu vai bez ... ka tikai kaut ko nejauku, negatīvu vairot komentāru apritē... un zināšanas par hoķi stipri viduvējas. Par Balderi, nezinu varbūt kāds jau te ir uzrakstījis, neskatoties uz neiespējamību viņam spēlēt NHL viņa labākajos gados, NHL jau bija viņam iedota iesauka, kas tulkojas kā "elektriskais vilciens", arī kanādas meistari, kas spēlēja pret sssr kanādas kausos, vairākkārtīgi paši ir norādījuši, ka Balderis bija fenomens, ir izcēluši no visa sssr fona ar norādi: tas kurš nebija krievs, bet spēlēja viņš fantastiski (nu domāts nevis tur nepatika pret krievu tautu, bet ka atšķirīgs no pārējiem sssr nu protams krieviem), tik milzīgs talants un meistars Latvijai nav bijis, kuram nu bišīņ var pietuvināties Ozo. protams kā cilvēks kā darbonis arī man Balderis nekad nav īsti paticis

     [+] [-]

, 2008-09-22 09:57, pirms 16 gadiem
striker rakstīja: Es nekad nevērtēju sportistu pēc rakstura iezīmēm,bet gan pēc tā,ko viņš parāda laukumā.Līdzjutējs iet uz spēlēm,lai redzētu aizraujošu cīņu un skatītos uz labiem aktieriem(sportistiem),pretī saņemot neaizmirstamu baudījumu! Nesaprotu,kā var jaukt privāto dzīvi,raksturu,vājības ārpus sporta, ar sportiskajiem sasniegumiem... Man pie kājas,kāds,piem.ir Masaļskis ārpus laukuma,bet tas,ko viņš parādīja laukumā ir apbrīnas vērts un,dod Dievs Edgaram ātrāk tikt uz strīpas un priecēt mūs visus!
Helmutam līdzinieku mūsu hokejā un visā hokeja vēsturē vienārši nav. Pateicoties savai slidošanas prasmei(sācis kā daiļslidotājs),fenomenālajam ātrumam un nūjas parvaldīšanas tehnikai(a la Jagrs,) viņš savulaik 70.g. beigās bija labākais pasaulē un būtu arī Hokeja slavas zālē ticis,ja vien ne psrs..Nekorekts ir salīdzinajums ,ka tagad citi laiki. Nav daudz arī no tagadējiem hokejistiem,kas tiktu tolaiku Balderim ātruma ziņā līdzi,nav daudz tādu,kas prastu oficiālās spēles golus iemest nūju turot aiz muguras,vai slidojot uz vienas slidas,vai tolaiku pasaules labāko "amatieru" vārtsargu piesmiet 4x vienā mačā.Un tā varētu turpināt! To mēs diez vai vēl kaut kādos video redzēsim.Prieks vismaz,ka Beļavska piruetes ir iemūžinātas .
Balderis ir pelnījis,lai viņa 19.nr mūžīgi mūžos būtu turpat ,kur basketbola 10nr. un 6.nr.!
Atliek tikai piekrist god. Matulim,kas šajā kontekstā arī pateica par tautu,ka,ja tā aizmirst savu pagātni, tad tai nav arī nākotnes!
100% piekrītu !

     [+] [-]

, 2008-09-23 10:42, pirms 16 gadiem
Vot cienijams cilvēks pateica, un pamēģini tik apstrīdēt!!!! Tieši un konkrēti vārdi!!!