Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sējējs: "Sportu nedrīkst jaukt ar politiku, gribam spēlēt KHL"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Sējējs: "Sportu nedrīkst jaukt ar politiku, gribam spēlēt KHL"
Normunds Sējējs
Foto: khl.ru

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs līgas mājas lapai norāda, ka Eiropas Savienības sankcijas pret Krieviju nav mazinājušas Latvijas interesi par KHL. Sportisti spēlē, bet ar politiku nodarbojas politiķi. Radās grūtības ar kluba finansējumu, taču nebija domu par izstāšanos no čempionāta.

Atbildot uz jautājumu, vai Eiropas Savienības sankcijas [pret Krieviju saistībā ar Ukrainas notikumiem] Latvijā nav atvēsinājušas interesi par KHL, rīdzinieku kluba ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs saka sekojošo. "Nē, nu ko jūs! Sportu nedrīkst jaukt ar politiku. Lai sportisti spēlē un dod prieku ļaudīm, kas nāk uz viņiem skatīties. Ar politiku lai nodarbojas politiķi. Mēs gribam spēlēt KHL. Mūsu izlasei tas ir tikai liels pluss, ka mūsu spēlētāji iegūst teicamu pieredzi un labu praksi."

Ukrainas notikumi lielā mērā izraisīja problēmas ar budžeta savākšanu jaunajai sezonai. "Grūtības ar finansējumu bija, taču mēs nepieļāvām domu, ka varētu atteikties no dalības čempionātā," saka Sējējs. "Grūtības neietekmēja komandas gatavošanu, vasarā izdarījām visu, ko bijām ieplānojuši. Nedaudz iekavējās komandas komplektācija, bet ar gatavošanos kopumā esam apmierināti. Tagad meklējam vēl vienu centru."

Starpsezonā komandu pameta vairāki vadošie spēlētāji, tajā skaitā arī Kails Vilsons. Kluba ģenerālmenedžeris atzīst, ka visvairāk žēl par to, ka vairs nav Sandis Ozoliņš un Mets Robinsons, kas bija bija teicams aizsargu pāris vairākumā. "Pārējiem aizgājušajiem mēs esam gatavi atrast maiņu, audzināsim jaunos spēlētājus. Paskatieties, kā pēdējos gados izauguši Miķelis Rēdlihs un Lauris Dārziņš!"

Izmantotie resursi:
www.khl.ru/news/2014/08/15/227644.html

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-08-15 17:30, pirms 10 gadiem
Gribi vai negribi, bet sports vienmēr ir bijis politikas sastāvdaļa vismaz (Padomju) Krievijā. Kas gan cits bija Soči 2014?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-15 18:18, pirms 10 gadiem
Ko teiktu primāts Sējējs par šo pašu tēmu pēc tam, kad p.p. parašisti peliktu pie sienas kādu viņa tuvu radinieku?
Vai mazliet vieglākā formā - ko viņš teiktu, ja blakus Narvā būtu jau iegājuši putļerieši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-15 19:03, pirms 10 gadiem
nozeelojami bezmurgurkailnieka attaisnojumi Normund Seejeej

     [+] [-]

, 2014-08-15 19:06, pirms 10 gadiem
Ko Seejeejs staastiis kad ap ziemassveetkiem hokejisti seedees bez algaam?

     [+] [-]

, 2014-08-15 20:15, pirms 10 gadiem
Kur putinasosa un portaala galvenaas vaboles viedoklis shajaa jautaajumaa???

  +2 [+] [-]

, 2014-08-15 20:28, pirms 10 gadiem
''Karam jābūt politikas instrumentam, nevis politikai kara instrumentam.'' Tā 19. gs beigās teica izcilais prūšu stratēģis Karls fon Klauzevics.

Izlasot virsraksta frāzi, ko minējis Normunds (un pirms viņa daudzreiz jau citi ar DR saistīti personāži), gribās teikt, ka mūsdienās lielvaru stratēģijā karš tiek aizstāts (biežāk pat nomālēts) ar ekonomiskām, sociālekonomiskām manipulējošām darbībām. Bieži vien tā ir "palīdzības" sniegšana mazāk attīstītām valstīm, ar nolūku tās padarīt atkarīgas. Nereti talkā nāk sports,kas, pilnvērtīgi īstenots, var būt tautas vienojošākais un spēcīgākais elements. Un... kāpēc gan nepropagandēt roģinas intereses sportā, investējot pāris miljonus pierobežas mazajās Austrumeiropas valstīs, kas ir NATO blokā un ES. Tāpēc, Normund, nesaki, ka te nav politika. Tā ir visur. Arī mums visiem mīļajā sportā, kas tiek izmantots kā viens no galvenajiem ieročiem Krievijas vs Rietumu ietekmes zonu veidošanas "kariņā".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-15 21:14, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: patiesiba notiek otradi no ta,ko raksti tu jau no 90.to gadu sakuma LTV masu mediji tika piepludinati ar visadiem surrogatiem,kuri propogande "politkorektismu", tolerastiju,liberastiju,mak-fakdonadlu subkulturu,holivudu un citus pretekligos veidojumus kops barikazu laikiem Latviesu "patriotisms" ir transformejies fanatiska proamerikanisma un tikpat fanatiska rusofobija un tas ta bija vel ilgi pirms notikumiem Ukraina,ja kas
Nu, bet protams. Par to arī mēs varam padiskutēt ja vēlies. Amerikānisms 20. gs 2. pusē caur CIP kanāliem izpaudies ne tikai Austrumeiropā. Līdz 70ajiem gadiem rietumu stratēģija bija cīņa ar komunismu, caur CIP gāžot sociālisma atbalstītājus un vietā ieliekot militāros diktatorus, kas saņem sava režīma (kur ietilpa izrēķināšanās ar sociālistiem) finansiālo palīdzību no ASV (Čīle, Panama, Argentīna u.c.) Pēc tam Rietumi sāka realizēt savu globālās impērijas stratēģiju, veidojot milzīgas infrastruktūras šajās valstīs, iepazīstinot ar savu kultūru ut. Rezultātā - notiek tas ko es teicu - mazā valsts paliek atkarīga. Latvijā tas notika mierīgā veidā, valstij pašai pieņemot demokrātiju un iepludinot šeit tevis pieminētos proamerikāniskās kultūras elementus. Pēc tam sekoja iestāšanās ES, ekonomiskā krīze, kas noveda pie SVF aizdevumiem utt utt.

Bet par krieviem.... Pēc PSRS sabrukuma un Jeļcina demokrātiskā kursa Krievija bija nedaudz zaudējusi savas ietekmes pozīcijas, bet pagājušas 2 dekādes un krievi ar pilnu sparu var atgriezties tiešā konfrontācijā ar rietumiem par ietekmes zonām pasaulē. Tas pats princips kā aukstajā karā, tikai mazāk militārās intervences (protams, ka tā ir, bet ne tik daudz kā 20.gs Vjetnamā, Korejā, Ēģiptē, Irānā, Afganistānā, Indonēzijā utt.). Un brutalitāti aizstāj savas kultūras propaganda.

Un tagad vieta, kur man aizrādīji. Jā, tu piemini proamerikānismu, es tam piekrītu pat ļoti, to piedzīvojot redzot Latviju 90ajos tikko pēc PSRS sabrukuma un 2000ajos. Protams, mūsu nacionālā identitāte tikusi pārbaudīta jau gadsimtiem ilgi, un rezultāts ir saprotams: tam, kuram ir nauda, tas pasūta mūziku. Esam tādā vietā, ka aiz austrumu robežas klauvē krievi, bet no rietumiem saņemam pavēles. Jo esam kā viens kauliņš uz ASV-Krievijas šaha kariņa galda. Esam šodien, tāpat kā esam bijuši pēc 2. pasaules kara beigām.

Pilnīgi piekrītu tavam teiktajam, un varbūt nedaudz naivi ceru uz Latvijas kaut kādu pašnoteikšanos. Kaut gan dzīvē pieredzētais liek atzīt, ka visu nosaka lielvaras. Mēs ar savu ekonomiku nevaram būt paši par sevi. Vai nu pie vieniem vai otriem. Un neesam ne tuvu vienīgā tāda valsts...

  +4 [+] [-]

, 2014-08-15 21:52, pirms 10 gadiem
Normund Sējēj! Bet kā tad tavs izteikums, kurš tev nevilšus paspruka vienā intervijā, saistībā ar izlasi? Citāts, : "Manis pēc,lai viņi (Latvijas hokeja izlase) spēlē kaut vai Ž grupā???'' Citāta beigas.
Divkosis tu esi un nekas vairāk! Kaut gan, tevi savā ziņā var saprast...

  -1 [+] [-]

, 2014-08-15 22:15, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kā tad ir izauguši Lauris un Miķelis?
Izņemot RD tie neko citās komandās nespēja sasniegt. Viņi savu ceļu ārpus RD uz citām KHL komandām ir nogriezuši uz ļoti ilgu laiku.
izlasē spēlēja līderu lomas

  +3 [+] [-]

, 2014-08-15 23:12, pirms 10 gadiem
pickenroll rakstīja: Esam tādā vietā, ka aiz austrumu robežas klauvē krievi, bet no rietumiem saņemam pavēles. Jo esam kā viens kauliņš uz ASV-Krievijas šaha kariņa galda. Esam šodien, tāpat kā esam bijuši pēc 2. pasaules kara beigām.

Pilnīgi piekrītu tavam teiktajam, un varbūt nedaudz naivi ceru uz Latvijas kaut kādu pašnoteikšanos.
Pēc 2.pasaules kara Latviju okupēja Padomju Savienība (Krievija) un brīvības bija tieši tik daudz, ka par politiku varēja runāt tikai virtuvē un čukstus. Nezinu par kādām pavēlēm no rietumiem tu runā, bet Amerika nekad neatzina LV iekļaušanu PSRS un šobrīd ir vienīgā lielvara pasaulē, kas var savaldīt trako Putinu, tāpēc ir tikai loģiski, ka ASV ir mūsu sabiedrotie. To, kas būtu noticis ar Latviju, ja mēs nebūtu NATO, skaidri parādīja nesenā Krimas okupācija. Varbūt arī es esmu naivs, taču Latviju uzskatu par brīvu un neatkarīgu valsti pilnā mērā.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-15 23:44, pirms 10 gadiem
" ....Latvijas interesi par KHL?..." Kurš Normundam devis tiesības runāt valsts vārdā? Uz šodienu šis DR projekts interesē tikai saujiņu pašapmierinātu ierēdņu, dažu izbijušo čekistu un vismaz uz pusi samazinājušos fanu pulku. Sports sen jau = politika.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-15 23:57, pirms 10 gadiem
kauns, ka cilvis ar latviskām saknēm ir tik ļoti iespaidojies no lētas naudas, ka nesaprot elementāras lietas. laikam jānovēl šim pilsonim ja nedod Dievs kaut kas notiks līdzīgs kā Austrumukrainā lai pirmkārt viņa ģimeni ierauj tajā elles katlā un pašam savickis iedod kalašu aizstāvēt ģinamas intereses ...

     [+] [-]

, 2014-08-16 00:03, pirms 10 gadiem
otins rakstīja: Pēc 2.pasaules kara Latviju okupēja Padomju Savienība (Krievija) un brīvības bija tieši tik daudz, ka par politiku varēja runāt tikai virtuvē un čukstus. Nezinu par kādām pavēlēm no rietumiem tu runā, bet Amerika nekad neatzina LV iekļaušanu PSRS un šobrīd ir vienīgā lielvara pasaulē, kas var savaldīt trako Putinu, tāpēc ir tikai loģiski, ka ASV ir mūsu sabiedrotie. To, kas būtu noticis ar Latviju, ja mēs nebūtu NATO, skaidri parādīja nesenā Krimas okupācija. Varbūt arī es esmu naivs, taču Latviju uzskatu par brīvu un neatkarīgu valsti pilnā mērā.
Droši, drīksti tā uzskatīt
Par rietumiem es neizteicos padomju laiku sakarā, jo, protams, ka tas nebija iespējams līdz Gorbačova nākšanai pie varas, kā minimums, ja vēl ilgāk (ja neskaita nelielu propagandu no "Amerikas balss" radio puses 70-80ajos gados, ko starp citu sponsorēja ASV izlūkdienests).
Par PSRS laikiem tevis citētajā teikumā es pieminēju, jo tad mēs bijām kļuvuši tiešā PSRS ietekmē (Krievija), bet tagad ekonomiski esam atkarīgi no rietumu institūcijām (šaha figūra uz lielvaru galda gan tad gan tagad).

Neatkarība ir relatīvs jēdziens, tāpat kā atkarība. Par ASV kā mūsu sabiedrotajiem es protams priecājos, un ceru, ka viņi sevi arī pierādīs un pildīs NATO 5. pantā teikto, ja krievi izdomās iebrukt Baltijas valstīs.
Bet vai sabiedrotajiem ir tāpat vien jāaizstāv bez pretējām laipnībām no mūsu puses? Tas ir cits jautājums. Tā veidojas atkarība.

  -3 [+] [-]

, 2014-08-16 00:17, pirms 10 gadiem
Vienalga-lielais hoķis mums ir vajadzīgs!

     [+] [-]

, 2014-08-16 00:22, pirms 10 gadiem
Vispar nevajadzetu spelet gan, ja taa padomaa, tad tas tak ir padebili!!!Cerams parlidojumos nenotrieks,turas,lai veicas!

  +2 [+] [-]

, 2014-08-16 00:43, pirms 10 gadiem
Ko tas putinasos tur muld? droši vien par 5 rubļiem pārdotu savu miesīgu māti

  +3 [+] [-]

, 2014-08-16 02:39, pirms 10 gadiem
Ja kāds krievs notriektu lidmašīnu, kurā lido kāds šamējā kunga ģimenes loceklis vai visa ģimene uzreiz, nez ko tad teiktu? Nejauktu to kopā ar sportu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-16 08:39, pirms 10 gadiem
Vai tiešām atradīsies daudzi,kuri vēlēsiesies pirms katras spēles sastingt miera stājā klausoties Krievijas himnu ja daudzos pasaules stadionos un hallēs skan https://www.youtube.com/watch?v=UyJ...

  +1 [+] [-]

, 2014-08-16 09:06, pirms 10 gadiem
Pilnībā piekrītu. Vienīgais spēlētājs, kurš Dinamo sistēmā ir izaudzis, varētu būt Indrašis. Pārējie spēlē DR tāpēc, ka latvieši. Pierādījums tam: tie jaunie no HK Rīga, kurus nepaņem DR, nevar atrast klubus ne tikai KHL, bet arī citās vadošās Eiropas līgās.
Raitcha rakstīja: Vāāāv.. Ha, ha, ha...
Eu šis nu gan ir joku pēteris...
Nu, Es paskatīšos, kā pēdējā laikā ir izauguši Miķelis un Lauris..
Es drīkstu teikt, ka ne sū*a nav izauguši? Dārziņš aizmuka uz Ak Bars, uz komandu, kurā jāspēlē aizsardzībā, no kā Lauris pa gabalu bēg... Kur tad izauga? Bez Dinamo viņš nevienam nav vajadzīgs.. Fiziski nestabils, kā jāuzliek slodze, kā jāpagatavojas pašam arī, tad krīt ārā un traumējās, jā var teikt, ak somi viņu atgrieza no maiāns ka tas viss sākās no tā, bet anyway... tālāk pa Rīgu viņš nav izaudzis
Miķelis? Ar tālāk par Rīgu nav izaudzis... Lai vai cik labs viņš liktos, bet tos uzdevumus, ko viņam uzticēja viņš nebija gatavs pildīt, negribas nopelt, jo pamanāms viņš bija, bet vienalga, grozam kā gribam, tālāk par Rīgu viņš nav izaudzis
Kurš tad vēl no Dinamo ir kaut kur izaudzis?

Un izlasei labums? Tiešām?
Jābūt baigam oratoram lai man iestāstītu, ka šie Dinamo čaļi jebkādā citā klubā saņems tik pat daudz par tik niecīgu pienesumu (par tiem jaunajiem, kurus audzina izlasei)

Gremdē nost to Dinamo... Nevajag viņu...