Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Karsuma un Daugaviņa vārti nodrošina "Dynamo" uzvaru pār CSKA

Karsuma un Daugaviņa vārti nodrošina "Dynamo" uzvaru pār CSKA
Kaspars Daugaviņš
Foto: www.dynamo.ru

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) spēlē šodien ar vārtu guvumiem izcēlās Latvijas izlases uzbrucēji Mārtiņš Karsums un Kaspars Daugaviņš, palīdzot Maskavas "Dynamo" ar 2:0 pārspēt citu Krievijas galvaspilsētas klubu CSKA.

Maskavas klubu cīņā rezultāts tika atklāts otrā perioda ievadā, kad Iļju Sorokinu CSKA vārtos pārspēja Mārtiņš Karsums. Šodien izcēlās arī otrs Maskavas "Dynamo" latviešu uzbrucējs - Harija Vītoliņa trenētās komandas otros vārtus guva Kaspars Daugaviņš.

Daugaviņš pavadīja laukumā 17 minūtes un 23 sekundes, realizēja vienu no trim metieniem, nopelnīja divas soda minūtes, uzvarēja vienīgajā iemetienā un izpildīja vienu spēka paņēmienu. Karsuma rēķinā trīs metieni, 2/4 iemetienos, viena bloķēta ripa un viens spēka paņēmiens 17 minūšu un četru sekunžu laikā.

Astanas "Barys" bez diskvalificētā Oskara Bārtuļa ar 5:3 uzvarēja Habarovskas "Amur". Latvijas aizsarga pārstāvētajai komandai ir 81 punkts 56 spēlēs, kas ļauj ieņemt sesto vietu Austrumu konferencē.

Aizsargu trenera Andreja Maticina pārstāvētais Vladivostokas "Admiral" turpina cīņu par vietu izslēgšanas spēlēs. Šodien "Admiral" ar 3:1 pārspēja Omskas "Avangard", kas vietu Gagarina kausa izcīņā jau ir garantējis. Vladivostokas vienība ar 73 punktiem 57 spēlēs ieņem devīto vietu Austrumu konferencē, no astotajā vietā esošā Jekaterinburgas "Avtomobilist" atpaliekot par vienu punktu (56 spēlēs).

Tikmēr Georgijs Pujacs netika iekļauts Ņižņekamskas "Neftekhimik" pieteikumā spēlē ar Kazaņas "Ak Bars". Arī "Neftekhimik" turpina cīņu "play-off", šodien uzvarot ar 2:1 un no "Avtomobilist" atpaliekot par četriem punktiem.

Artūrs Kulda pavadīja laukumā nepilnas 18 minūtes (17:54), vienreiz meta pa vārtiem un bloķēja divus metienus, bet viņa pārstāvētais Ufas "Salavat Yulaev" ar 2:5 piekāpās Novokuzņeckas "Metallurg". "Salavat Yulaev" ir 80 punkti 57 spēlēs un septītā vieta Austrumu konferencē.

Pētera Skudras trenētais Ņižņijnovgorodas "Torpedo" ar 3:1 pārspēja Zagrebas "Medveščak". "Torpedo" Rietumu konferencē ir septītajā vietā ar 84 punktiem 56 spēlēs. Rīgas "Dinamo" no "play-off" zonas ir 12 punktu attālumā, tādējādi rīdziniekiem ne tikai jācer uz pašu uzvarām pamatlaikā, bet arī uz to, ka "Sochi" neizcīnīs punktus.

Cīņa Rietumu konferencē par izslēgšanas spēlēm

VKomandaSU-UP-ZP-ZVP
7."Torpedo"5620-8-8-20143:13384
8."Sochi"5622-5-7-22152:15783
9."Atlant"5721-4-8-24148:15579
10."Severstal"5617-7-11-21144:16076
11."Vityaz"5719-6-5-27147:17974
12.Rīgas "Dinamo"5620-3-5-28127:14871

Rīgas "Dinamo" atlikušās spēles

DatumsKurPretinieksPunkti
18.02VBratislavas "Slovan"59
20.02VZagrebas "Medveščak"67
22.02VMinskas "Dinamo"94
24.02VMitišču "Atlant"79

KHL regulārā sezona, 15. februāris

SpēleRezultāts
Admiral – Avangard3:1
Amur – Barys3:5
Metallurg Nk – Salavat Yulaev5:2
Traktor – Yugra4:2
Metallurg Mg – Lada3:4 P
Torpedo – Medveščak3:1
Severstal – Slovan4:2
Ak Bars – Neftekhimik1:2
Lokomotiv – Sochi1:2 P
CSKA – Dynamo0:2
SKA – Jokerit2:1 PM

Izmantotie resursi:
Континентальная хоккейная лига : Чемпионат...

 +17 [+] [-]

, 2015-02-15 19:16, pirms 10 gadiem
Labākie!! Malači, prieks par Daugavu un Karsiku. Lai tik neaizmirst izlasei palīdzēt. Par Daugavu varu nešaubīties, bet par Karsumu.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-15 19:19, pirms 10 gadiem
Cska ierija tas labi. Tik tie gaili abi radulovs un artjuhins. Nau kas iebortee un galvaa iedod. Soci uzvareja. Dinamo brīvi

  -3 [+] [-]

, 2015-02-15 19:21, pirms 10 gadiem
Ar RD ir cauri, nemaz var atlikušajās spēlēs nesisties...

     [+] [-]

, 2015-02-15 19:24, pirms 10 gadiem
markkomartins rakstīja: Cska ierija tas labi. Tik tie gaili abi radulovs un artjuhins. Nau kas iebortee un galvaa iedod. Soci uzvareja. Dinamo brīvi
Ja Karsiks ļoti gribētu, tad Artjuhinu iebortētu, ka maz neliktos. Tas nekas, ka auguma starpība. Vismaz nebūtu pārkāpti noteikumi - sitiens galvas un kakla rajonā. Iedotu pa aknu.

 +10 [+] [-]

, 2015-02-15 19:24, pirms 10 gadiem
Kā tad nebija daiļrunīgāks virsraksts, piemēram:"Latviešu strēlnieki iznīcina Sarkano armiju"

  +9 [+] [-]

, 2015-02-15 19:26, pirms 10 gadiem
latviešu leģionāri vienkārši zvērā, vēl tikai Zemgum kādu ripu šonakt...

  +1 [+] [-]

, 2015-02-15 19:27, pirms 10 gadiem
Jācīnās par 9.vietu.
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2015-02-15 19:32, pirms 10 gadiem
Sochi uzvarēja papildlaikā. Vytjaz ir brīvi. Dinamo nav brīvi.

  +3 [+] [-]

, 2015-02-15 19:37, pirms 10 gadiem
Kādas vēl vietas. Te ir cīņa par kausu, viens uzvarētājs un pārējie zaudētāji. Tām vietām nav nekādas nozīmes.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-15 19:40, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tagad atlikušajās spēleš DR jāsitās par 9 vietu konferencē un pēc iespējas labāku vietu konferencē. Pirms gada pedējā spēle bija ar Donbass un uzvaras gadījumā mēs būtu bijuši 6 vieta visā līgā kopvērtējumā, bet diemžēl zaudējums un 10. vieta.
Uzvarēt var visas 4 spēles un 83 punkti kopumā tad būtu. 50% punktus dabūt vairs nevaram. Ja DR zaudē visas spēles tad esam ieguvuši 71 punktu (39% no iespējamajiem) ja uzvaram visas spēles tad ir 83 punkti (46%).
Labāk zaudēt, bet iegūt augstāku drafta izvēli, jādomā par nākotni

     [+] [-]

, 2015-02-15 19:40, pirms 10 gadiem
Kaut punktiņu, bet tomēr Soči to dabūs, jo 4 spēles savā laukumā. Pret Torpedo, Severstal, CSKA un Lada, maz ticāms, ka viņam būs pa nullei.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-15 19:46, pirms 10 gadiem
>>>dainiss
Tev taisnība,vēl jāsagaida pēdējā nagla zārkā 18.februārī,teiksim mačā Soči-Torpedo,bet mēs jau Bratislavā varēsim spēlēt bez stresa,tāpat ka Slovan.Visi četri mači tikai un vienīgi prestiža dēļ.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-15 19:48, pirms 10 gadiem
krkr rakstīja: Ja Karsiks ļoti gribētu, tad Artjuhinu iebortētu, ka maz neliktos. Tas nekas, ka auguma starpība. Vismaz nebūtu pārkāpti noteikumi - sitiens galvas un kakla rajonā. Iedotu pa aknu.
Karsuma 90 kg pret Artjuhina 120 kg... protams, ka spēles epizodē varētu arī ievilkt bortā un labi ievilkt, a tālāk ko... Sēdēt uz soliņa?

  +2 [+] [-]

, 2015-02-15 19:49, pirms 10 gadiem
LAIKS rakstīja: Labāk zaudēt, bet iegūt augstāku drafta izvēli, jādomā par nākotni
kādu tev vēl drafta izvēli? Jautājums par nākamo gadu ir vispār miglā tīts, kur nu vēl kaut kāda drafta izvēle. Ja krievi neieskaitīs naudu, tad varēsi skatīties vietējo latviešu amatieru turnīru.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-15 19:51, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: >>>dainiss
Tev taisnība,vēl jāsagaida pēdējā nagla zārkā 18.februārī,teiksim mačā Soči-Torpedo,bet mēs jau Bratislavā varēsim spēlēt bez stresa,tāpat ka Slovan.Visi četri mači tikai un vienīgi prestiža dēļ.
Izlases kontekstā ,spēle pret Zagrebu var būt nepatīkama,jo zagrebieši beidzamās spēles var nospēlēt nedisciplinēti.

     [+] [-]

, 2015-02-15 19:51, pirms 10 gadiem
Sāniņš rakstīja: Kādas vēl vietas. Te ir cīņa par kausu, viens uzvarētājs un pārējie zaudētāji. Tām vietām nav nekādas nozīmes.
Pilnīgi nesportiska pieeja. Īsatm sportistam vienmēr jācīnās par vietām.

     [+] [-]

, 2015-02-15 19:54, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi nesportiska pieeja. Īsatm sportistam vienmēr jācīnās par vietām.
Līdz brīdim, kad var cīnīties par pirmo vietu. Kad šādas iespējas nav, tad jebkurš PROFESIONĀLIS izdarīs secinājumus un domās par nākotni.

  -3 [+] [-]

, 2015-02-15 19:54, pirms 10 gadiem
Agrāk tāds dinamo nebija un bija jauki, lv čempī tribīnes bija piebāztas

 +13 [+] [-]

, 2015-02-15 19:59, pirms 10 gadiem
Sāniņš rakstīja: Agrāk tāds dinamo nebija un bija jauki, lv čempī tribīnes bija piebāztas
Un visās lielākajās avīzēs uz pirmajām lapām bija bildes no Elektrēnu-Daugavpils spēles.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-15 20:00, pirms 10 gadiem
>>>coffijs
Grūti tā pateikt.Domāju drīzāk nē ,nekā jā.Medveščaks jau lēnām atlaiž savus spēlētājus uz citām līgām.Tā kā diez vai viņi plēsīsies,tomēr zinot ,ka ziemeļamerikāņi cīnās vienmēr līdz galam,cik meistarība atļauj,tad lai rīdzinieki atpūšās.Nevienam traumas nav vajadzīgas.Starp citu līdz pasaules čempim vēl tālu,varēs vēl vēderus siltajās zemēs pasauļot un pa jaunu formu uzņemt

  +2 [+] [-]

, 2015-02-15 20:00, pirms 10 gadiem
Frisk rakstīja: Kaut punktiņu, bet tomēr Soči to dabūs, jo 4 spēles savā laukumā. Pret Torpedo, Severstal, CSKA un Lada, maz ticāms, ka viņam būs pa nullei.
Pret torpedo bus gruti, tie vel ari drosi justies nevar, Severstal ari ir vel varianti (kaut ari tikai teoretiski), CSKA ari diezvai panems (ja vien tie nespeles ar pusspeku, jo neko nevajag), Ladai ari ceribas vel dzivas, tie ari sitisies uz visu banku.
Protams, tie visi ir tikai pienemumi, un ari man nav ticibas, ka RD izvilks saja situacija. Diemzel...
Pedejas 4 speles janem un janospele (jacensas uzvaret,protams) savam prestizam. To ari novelu!

  +8 [+] [-]

, 2015-02-15 20:02, pirms 10 gadiem
27 februārī mēs uzzināsim Rīgas Dinamo nākotni. Būs KHL sēde, kur lems jautājumus par līgu, klubiem utt. Ceram, ka Savickis pierunās, lilai tomēr Dinamo pastāv, jo tādas algas, kādas saņem LV izlases viduvēji spēlētāji, viņi vairs nesaņems nekur un spēlēt klubā, kur ļoti liela daļa ir latviešu, saspĒlēties utt. Iespējas nebūs. Visie kritiķiem Putlera līga utt. Tas ir vienīgais veids, kur fani saiet kopā un jūt līdzi LATVIJAS komandai un skatās laba līmeņa hokeju nebūs. Kā Daugava teica, Lv čempionāts ir sūds un tas ir vajadzīgs, lai varētu piedalīties pč. Ceram, ka komanda būs!!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-15 20:04, pirms 10 gadiem
Ps. Neesam vainīgi, ka krievi paši dod naudu.

  -2 [+] [-]

, 2015-02-15 20:05, pirms 10 gadiem
Karsums varētu ņemt piemēru no Ķēniņa,to,kā lielākie jātriec bortos.

     [+] [-]

, 2015-02-15 20:06, pirms 10 gadiem
hockeyfan1070 rakstīja: 27 februārī mēs uzzināsim Rīgas Dinamo nākotni. Būs KHL sēde, kur lems jautājumus par līgu, klubiem utt. Ceram, ka Savickis pierunās, lilai tomēr Dinamo pastāv, jo tādas algas, kādas saņem LV izlases viduvēji spēlētāji, viņi vairs nesaņems nekur un spēlēt klubā, kur ļoti liela daļa ir latviešu, saspĒlēties utt. Iespējas nebūs. Visie kritiķiem Putlera līga utt. Tas ir vienīgais veids, kur fani saiet kopā un jūt līdzi LATVIJAS komandai un skatās laba līmeņa hokeju nebūs. Kā Daugava teica, Lv čempionāts ir sūds un tas ir vajadzīgs, lai varētu piedalīties pč. Ceram, ka komanda būs!!
Nevienam Dinamo spēlētājam neviens neliks spēlēt Latvijas čempionātā,tak varēs daudzi pierādīt ,kādam līmenim viņi atbilst,un nepārspīlē Daugaviņa izteikumu.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-15 20:12, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Līdz brīdim, kad var cīnīties par pirmo vietu. Kad šādas iespējas nav, tad jebkurš PROFESIONĀLIS izdarīs secinājumus un domās par nākotni.
Man vispār nav saprotama šāda doma. Ir sportisti ,kuri apzinās ka nekad noteikti neizcīnās pirmo vietu. Piemēram Saulietis vai Bičevskis-labi hokejisti bet neticu ka viņi kādreiz izcīnās Stenlija vaiGagarina kausu. Vai viņiem pamest hokeju. Vai Zvejniekam pamest kalnu slēpošanu jo nekad neuzvarēs PK posmu. Vai kaut kādai Levantei Spānijas futbolā pārstāt spēlēt jo zina ka 'par čempioniem nekad nekļūs tuvākā nākotnē.
Sportistam vienmēr jādomā kā tikt augstāk, tā var tikt arī pie īstiem panākumiem.
Cīnīties tikai par pirmo vietu - sindroms kurš vēl nāk līdzi no padomju laikiem. Jā gribu būt pirmais, bet realitātē apzinās, ka nekad nebūs pirmais.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-15 20:12, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Nevienam Dinamo spēlētājam neviens neliks spēlēt Latvijas čempionātā,tak varēs daudzi pierādīt ,kādam līmenim viņi atbilst,un nepārspīlē Daugaviņa izteikumu.
Latvijas čempionāts ir nožēlojams. Lielākā daļa ir amatieri, kuriem hokejs ir hobijs un ikdienā strādā citā profesijā.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-15 20:13, pirms 10 gadiem
Sāniņš rakstīja: Agrāk tāds dinamo nebija un bija jauki, lv čempī tribīnes bija piebāztas
Jā un bija tāda pat līdzjušana kā DR spēlēs un nāca 8-10 tūkstoši skatītāju un visās malās tikai par Latvijas hokeja čempionātu vien runāja.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-15 20:17, pirms 10 gadiem
hockeyfan1070, 20:04, pirms 2 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Ps. Neesam vainīgi, ka krievi paši dod naudu.

Tieši tā,ja krievi finansē.Tad tikai uz priekšu.Tikai muļķi neizmantotu tādu iespēju.Man arī nepatīik Putina politika,bet tāpēc ,lai nespēlētu hokeja čempionātā?It sevišķi ,ja nav citas alternatīvas.Nu vājākie iesaistīsies Latvijas čempionātie,labākie izklīdīs pa pasauli.Vai mēs no tā vinnēsim?Cita lieta,ja krievi atteiksies sponsorēt,kas ir visai ticami.Tad cerams ,ardievu!Latvijā mūsu mazie miljonāriņi naudu nevisai mīl ieguldīt sportā,bet valstij tas galīgi nav jādara.Pārāk daudz citu vajadzību.Tādā gadījumā atgriežamies tajā situācijā,kādā bijām pirms KHL.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-15 20:22, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man vispār nav saprotama šāda doma. Ir sportisti ,kuri apzinās ka nekad noteikti neizcīnās pirmo vietu. Piemēram Saulietis vai Bičevskis-labi hokejisti bet neticu ka viņi kādreiz izcīnās Stenlija vaiGagarina kausu. Vai viņiem pamest hokeju. Vai Zvejniekam pamest kalnu slēpošanu jo nekad neuzvarēs PK posmu. Vai kaut kādai Levantei Spānijas futbolā pārstāt spēlēt jo zina ka 'par čempioniem nekad nekļūs tuvākā nākotnē.
Sportistam vienmēr jādomā kā tikt augstāk, tā var tikt arī pie īstiem panākumiem.
Cīnīties tikai par pirmo vietu - sindroms kurš vēl nāk līdzi no padomju laikiem. Jā gribu būt pirmais, bet realitātē apzinās, ka nekad nebūs pirmais.
Tev nav šī doma saprotama, jo uzskati, ka sportisti ir tādi tirliņi, kas vienkārši neko negrib dzīvē darīt, tāpēc sporto.

Viņiem visiem tas ir DARBS, tieši tāds pats kā pavāram, ārstam vai ofisa darbiniekam kkādam. Viņi vienkārši pelna naudu. Vai, teiksim, ārstam, kurš nekad nespēs veikt megasarežģītu operāciju pamest sportu, nē. Viņš labi saprot ko viņš var un tā arī darbojas. Vai viņš grib darīt labāk - nu droši vien, taču viņam ir objektīvi ierobežojumi - nav zināšanu, prasmju, iespēju, aparatūras. Viņš strādā savā vidē un savu iespēju robežās cenšas strādāt labi.

Tieši tas pats ir ar hokejistu. PROTAMS, ka viņi grib labas vietas, kausus utt., taču tāpat viņi grib spēlēt pēc gada, diviem utt. viņiem ir svarīgi saglabāt veselību, viņiem ir svarīgi dabūt nākošo līgumu utt.

Riskēt neko neizsakošos un nenosakošos mačos - tā ir katra paša izvēle, taču, ja sportists, teiksim, 3 soļu vietā izdara 2 un tāpēc, teiksim, pretinieks tiek pie ripas bez cīņas... nu jā, nenostrādāja... toties hokejistam, iespējams, tā ir iespēja nesaasināt kādu savainojumu (esi drošs, viņiem visiem ir kaites, kas tagad visu starpsezonu būs jādakterē).

  -1 [+] [-]

, 2015-02-15 20:25, pirms 10 gadiem
Pirms dinamo izlase nebija ne par gramu vājāka, un pat pa reizei pč iekļuva ceturtdaļfinālā. Vienīgi tagad puikas var lielāku nadu pelnīt. Un spicākie čaļi tāpat nekad nespēlētu dinamo

     [+] [-]

, 2015-02-15 20:27, pirms 10 gadiem
Sāniņš rakstīja: Pirms dinamo izlase nebija ne par gramu vājāka, un pat pa reizei pč iekļuva ceturtdaļfinālā. Vienīgi tagad puikas var lielāku nadu pelnīt. Un spicākie čaļi tāpat nekad nespēlētu dinamo
Ja tikai par vietām - pēc RD izveides tikai vienu reizi Latvija ir tikusi TOP10, pirms (tikpat ilgā periodā) - tika 3 reizes.

     [+] [-]

, 2015-02-15 20:29, pirms 10 gadiem
Sāniņš rakstīja: Pirms dinamo izlase nebija ne par gramu vājāka, un pat pa reizei pč iekļuva ceturtdaļfinālā. Vienīgi tagad puikas var lielāku nadu pelnīt. Un spicākie čaļi tāpat nekad nespēlētu dinamo
Neviens jau nesaka, ka ja nebūtu Dinamo, Latvijas izlase neiekļūtu ceturtdaļfinālā vai kaut ko tamlīdzīgu. Es saku, ka ja nebūtu Dinamo, izlases spēlētāji būtu samesti dažādās komandās, varbūt kādi 2-3 aizķertos KHL, citi beigtu karjeru.

     [+] [-]

, 2015-02-15 20:31, pirms 10 gadiem
Tātad secinājums tāds, būs tas dinamo tad ir labi, nebūs tad arī nahren viņš nav vajadzīgs

  +1 [+] [-]

, 2015-02-15 20:33, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tev nav šī doma saprotama, jo uzskati, ka sportisti ir tādi tirliņi, kas vienkārši neko negrib dzīvē darīt, tāpēc sporto.

Viņiem visiem tas ir DARBS, tieši tāds pats kā pavāram, ārstam vai ofisa darbiniekam kkādam. Viņi vienkārši pelna naudu. Vai, teiksim, ārstam, kurš nekad nespēs veikt megasarežģītu operāciju pamest sportu, nē. Viņš labi saprot ko viņš var un tā arī darbojas. Vai viņš grib darīt labāk - nu droši vien, taču viņam ir objektīvi ierobežojumi - nav zināšanu, prasmju, iespēju, aparatūras. Viņš strādā savā vidē un savu iespēju robežās cenšas strādāt labi.

Tieši tas pats ir ar hokejistu. PROTAMS, ka viņi grib labas vietas, kausus utt., taču tāpat viņi grib spēlēt pēc gada, diviem utt. viņiem ir svarīgi saglabāt veselību, viņiem ir svarīgi dabūt nākošo līgumu utt.

Riskēt neko neizsakošos un nenosakošos mačos - tā ir katra paša izvēle, taču, ja sportists, teiksim, 3 soļu vietā izdara 2 un tāpēc, teiksim, pretinieks tiek pie ripas bez cīņas... nu jā, nenostrādāja... toties hokejistam, iespējams, tā ir iespēja nesaasināt kādu savainojumu (esi drošs, viņiem visiem ir kaites, kas tagad visu starpsezonu būs jādakterē).
Tieši otrādi, sportistus ļoti cienu un tie nav cilvēki kuri aiz neko darīt sporto un ir sportisti, kuriem ir iespēja augt līdz pašai augšai, sasniegt virsotnes, bet ir sportisti kuri fanātiski mīl sportu, ir gatavi sevi ziedot augstākajiem mērķiem bet jau tagad zināms ka pirmais viņš nebūs.
KOnkrēts piemērs-Zvejnieks kalnu slēpošana, Viņš nekad neizcīnās lielas uzvaras, vai viņam pamest sportu. Vai Amur un Ggaraina kauss-neizklausās nopietni. Vai tad nespēlēt vispār. Sportā jebkurš solis ir solis augšup. Latvijā ir sportisti īsti darbarūķi-Nitišs, Rastorgujevs, Melbārdis, Dukuru ģimene , kas kaut ko var izcīnīt.
Pts esmu sportojis tikai jaunībā (nopietni traucē sportot veselība) un cik sevi atceros futbola spēlēs kad zaudējam piemēram 0-5 man bija svarīgi zaudēt 1-5 utt. J abijām 6 vietā par katru cenu gribēju tikt 5 vietā utt.
Man ir pilnīgi nepieņemama doma - ja neesmu pirmais , tad pārējais vienalga.
Protams ka DR tagad ledu negrauzīs , jo lielāks mērķis jo lielāka pašatadeve, bet nevar iziet laukumā ar domu -varam atļauties zaudēt, varam tāpat atslidot.
Pie visa tā veselība ir pirmā vietā un skaidrs ka DR hoekjistiem svarīgi neiedzīvoties nopietnā traumā pirms izlases spēlēm. Runāju par psiholoģiju-sportista psiholoģija ir cīņa par uzvaru, nepadoties, neālut iezagties domai ka varu atļauties kaut kā ar pusspēku.

     [+] [-]

, 2015-02-15 20:48, pirms 10 gadiem
Autori,neguļiet.Viņā saulē ir aizgājis vēl viens NHL un KHL spēlētājs.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-15 20:49, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši otrādi, sportistus ļoti cienu un tie nav cilvēki kuri aiz neko darīt sporto un ir sportisti, kuriem ir iespēja augt līdz pašai augšai, sasniegt virsotnes, bet ir sportisti kuri fanātiski mīl sportu, ir gatavi sevi ziedot augstākajiem mērķiem bet jau tagad zināms ka pirmais viņš nebūs.
KOnkrēts piemērs-Zvejnieks kalnu slēpošana, Viņš nekad neizcīnās lielas uzvaras, vai viņam pamest sportu. Vai Amur un Ggaraina kauss-neizklausās nopietni. Vai tad nespēlēt vispār. Sportā jebkurš solis ir solis augšup. Latvijā ir sportisti īsti darbarūķi-Nitišs, Rastorgujevs, Melbārdis, Dukuru ģimene , kas kaut ko var izcīnīt.
Pts esmu sportojis tikai jaunībā (nopietni traucē sportot veselība) un cik sevi atceros futbola spēlēs kad zaudējam piemēram 0-5 man bija svarīgi zaudēt 1-5 utt. J abijām 6 vietā par katru cenu gribēju tikt 5 vietā utt.
Man ir pilnīgi nepieņemama doma - ja neesmu pirmais , tad pārējais vienalga.
Protams ka DR tagad ledu negrauzīs , jo lielāks mērķis jo lielāka pašatadeve, bet nevar iziet laukumā ar domu -varam atļauties zaudēt, varam tāpat atslidot.
Pie visa tā veselība ir pirmā vietā un skaidrs ka DR hoekjistiem svarīgi neiedzīvoties nopietnā traumā pirms izlases spēlēm. Runāju par psiholoģiju-sportista psiholoģija ir cīņa par uzvaru, nepadoties, neālut iezagties domai ka varu atļauties kaut kā ar pusspēku.
Nevajag jaukt AMATIERUS un PROFESIONĀĻUS, uz kuriem arī norādīju sākumā.

Amatieris atbild tikai pats sev - nočakarēsies ar traumu, nu neko. Nesportos. Viņš no tā neko nezaudēs, jo tāpat, labākajā gadījumā, startē par sponsoru naudu un neko neiegūst, sliktākajā - tikai tērē savu naudu.

Profesionālim tas ir darbs un ķermenis, tā iespējas ir tas ar ko viņš iziet darba tirgū. Saglabāt to maksimāli konkurētspējīgu nozīmē mazāk problēmas ilgtermiņā. Ja viņš tādā neko neizšķirošā spēlē dabū savainojumu, kas viņu izslēdz no treniņiem un spēlēm uz pus gadu? Kas viņam par to paldies pateiks? Ja mēs vēl paturam prātā, ka RD nākotne ir visai miglaina... . A ēst, ziniet, gribēsies arī pēc tā pus gada.

Mani tiešām dažreiz pārsteidz cilvēki, kas uzskata, ka sportistam kaut kas ir jādara idejas dēļ, tajā pašā laikā paši, strādājot kkādā ofisā, lai saglabātu darba vietu/tiktu pie paaugstinājuma, gatavi nez ko darīt... . TAS IR DARBS!

Sportiskie sasniegumi - tie ir labi, tas ir darba novērtējums, taču, padomāsim tā, ja sportistam nav sasniegumu. Nu spēlējis viņš švakās komandās. Tāpēc viņš, kā sportists, ir bijis sliktāks? Tāpēc viņa darbs treniņos utt. neskaitās vai tāpēc viņam traumas karjeras beigās mazāk sāpēs?

Par to pirmo vietu - mēs runājam par PROFESIONĀĻIEM. Cilvēkiem, kuri PAŠI IZVĒLĒJĀS tādu darbu. Sportā uzvarētājs ir viens - čempions. Mēs tagad varam laist saldus puņķus, ka i otrā, i trešā vieta ir labas (nesaku, ka ir sliktas). UZVARĒTĀJS ir viens. UZVARĒT, PĀRSPĒT PRETINIEKU ir sporta (un, ja nu kas, atgādināšu, ka sports kā tāds, dažādas spēles, ir veidojušās kā karavīru treniņi miera laikam, lai viņi saglabātu savu fizisko formu) pamatā. Tas ir JEBKURA PROFESIONĀĻA MĒRĶIS. Uzvarēt! Tāpat kā, teiksim, tā paša ārsta mērķis ir izārstēt cilvēku.

Tūlīt būs ļauns un nekorekts piemērs, bet ļoti pamācošs - ja ārsts nav spējis izārstēt pacientu un ir letāls iznākums, tad, ko? Viņam vēl vajadzētu pēc tam mēģināt mirušajam, teiksim, zobus plombēt?

     [+] [-]

, 2015-02-15 20:50, pirms 10 gadiem
Labvakar!
Kādu brīdi biju ārpus sporta pasaules, tāpēc jautājums - par ko Bārtulim ir dsq un cik ilga viņa ir?

     [+] [-]

, 2015-02-15 20:52, pirms 10 gadiem
Par sitienu galvas, kakla rajona, ja nešaubos. Ilga 1spēli, nu vairs nav

     [+] [-]

, 2015-02-15 20:53, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag jaukt AMATIERUS un PROFESIONĀĻUS, uz kuriem arī norādīju sākumā.

Amatieris atbild tikai pats sev - nočakarēsies ar traumu, nu neko. Nesportos. Viņš no tā neko nezaudēs, jo tāpat, labākajā gadījumā, startē par sponsoru naudu un neko neiegūst, sliktākajā - tikai tērē savu naudu.

Profesionālim tas ir darbs un ķermenis, tā iespējas ir tas ar ko viņš iziet darba tirgū. Saglabāt to maksimāli konkurētspējīgu nozīmē mazāk problēmas ilgtermiņā. Ja viņš tādā neko neizšķirošā spēlē dabū savainojumu, kas viņu izslēdz no treniņiem un spēlēm uz pus gadu? Kas viņam par to paldies pateiks? Ja mēs vēl paturam prātā, ka RD nākotne ir visai miglaina... . A ēst, ziniet, gribēsies arī pēc tā pus gada.

Mani tiešām dažreiz pārsteidz cilvēki, kas uzskata, ka sportistam kaut kas ir jādara idejas dēļ, tajā pašā laikā paši, strādājot kkādā ofisā, lai saglabātu darba vietu/tiktu pie paaugstinājuma, gatavi nez ko darīt... . TAS IR DARBS!

Sportiskie sasniegumi - tie ir labi, tas ir darba novērtējums, taču, padomāsim tā, ja sportistam nav sasniegumu. Nu spēlējis viņš švakās komandās. Tāpēc viņš, kā sportists, ir bijis sliktāks? Tāpēc viņa darbs treniņos utt. neskaitās vai tāpēc viņam traumas karjeras beigās mazāk sāpēs?

Par to pirmo vietu - mēs runājam par PROFESIONĀĻIEM. Cilvēkiem, kuri PAŠI IZVĒLĒJĀS tādu darbu. Sportā uzvarētājs ir viens - čempions. Mēs tagad varam laist saldus puņķus, ka i otrā, i trešā vieta ir labas (nesaku, ka ir sliktas). UZVARĒTĀJS ir viens. UZVARĒT, PĀRSPĒT PRETINIEKU ir sporta (un, ja nu kas, atgādināšu, ka sports kā tāds, dažādas spēles, ir veidojušās kā karavīru treniņi miera laikam, lai viņi saglabātu savu fizisko formu) pamatā. Tas ir JEBKURA PROFESIONĀĻA MĒRĶIS. Uzvarēt! Tāpat kā, teiksim, tā paša ārsta mērķis ir izārstēt cilvēku.

Tūlīt būs ļauns un nekorekts piemērs, bet ļoti pamācošs - ja ārsts nav spējis izārstēt pacientu un ir letāls iznākums, tad, ko? Viņam vēl vajadzētu pēc tam mēģināt mirušajam, teiksim, zobus plombēt?
Hmm trāpīgs salīdzinājums. Būs jāpieraksta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-15 21:00, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Autori,neguļiet.Viņā saulē ir aizgājis vēl viens NHL un KHL spēlētājs.
Jā Montadors aizgājis ,hokeju gan viņš savās beidzamajās sezonās spēlējis maz ,khl trīs spēles ,bet atceros tajās spēlēs paspēja veikt vairākus asus spēka paņēmienus,bet protams ir bijušas labas sezonas gan Floridā ,gan Bufalo.

     [+] [-]

, 2015-02-15 21:05, pirms 10 gadiem
Jauns čalis...

     [+] [-]

, 2015-02-15 21:06, pirms 10 gadiem
beidzot latvieši pēc ilgas klusēšanas izcēlušies, bet šoreiz kaut kā patīkamāk ka abi mūsējie guvuši vienīgos spēles vārtus.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-15 21:08, pirms 10 gadiem
>>>coffijs
Nedaudz neprecīzi.Pērn viņš Medveščakā nospēleja 11 spēles (0+3) Un 35 gadu vecumā aiziet.

     [+] [-]

, 2015-02-15 21:08, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Jā Montadors aizgājis ,hokeju gan viņš savās beidzamajās sezonās spēlējis maz ,khl trīs spēles ,bet atceros tajās spēlēs paspēja veikt vairākus asus spēka paņēmienus,bet protams ir bijušas labas sezonas gan Floridā ,gan Bufalo.
Montadors bija tīri neko vidējā svara kauslis. Protams, ne elite, bet gana aktīvs un šo to arī uzvarējis, cita lieta, ka kauties sanāca pret supersmagsvariem ļoti bieži, tāpēc savā aktīvākajā sezonā, kad 16 reizes kāvās, uzvarēja tik vienreiz.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-15 21:10, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: >>>coffijs
Nedaudz neprecīzi.Pērn viņš Medveščakā nospēleja 11 spēles (0+3) Un 35 gadu vecumā aiziet.
Gan jau, ka autopsija atklās kādu sirds kaiti, par kuras iemesliem tad jau visiem būs plašas iespējas spekulēt.

     [+] [-]

, 2015-02-15 21:12, pirms 10 gadiem
LAIKS rakstīja: Labāk zaudēt, bet iegūt augstāku drafta izvēli, jādomā par nākotni
:-D Šo te jau es sen teicu:-D

     [+] [-]

, 2015-02-15 21:22, pirms 10 gadiem
Starp Dynamo un CSKA vienmēr ir laba cīņa, CSKA ir palikuši spēcīgāki, nekā iepriekšējās 6 sezonas, var sacīt vieni no favorītiem cīņā par gagarina kausu.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-15 21:29, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Montadors bija tīri neko vidējā svara kauslis. Protams, ne elite, bet gana aktīvs un šo to arī uzvarējis, cita lieta, ka kauties sanāca pret supersmagsvariem ļoti bieži, tāpēc savā aktīvākajā sezonā, kad 16 reizes kāvās, uzvarēja tik vienreiz.
Pērm khl arī viņš centās izprovocēt pāris kautiņus.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-15 21:51, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Karsuma 90 kg pret Artjuhina 120 kg... protams, ka spēles epizodē varētu arī ievilkt bortā un labi ievilkt, a tālāk ko... Sēdēt uz soliņa?
Moz zini kautko par Kovalcuka izgajienu pret Darzinu... Jeb ka zelta olai KHL neko nevar padarit?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-15 22:11, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: hockeyfan1070, 20:04, pirms 2 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Ps. Neesam vainīgi, ka krievi paši dod naudu.

Tieši tā,ja krievi finansē.Tad tikai uz priekšu.Tikai muļķi neizmantotu tādu iespēju.Man arī nepatīik Putina politika,bet tāpēc ,lai nespēlētu hokeja čempionātā?It sevišķi ,ja nav citas alternatīvas.Nu vājākie iesaistīsies Latvijas čempionātie,labākie izklīdīs pa pasauli.Vai mēs no tā vinnēsim?Cita lieta,ja krievi atteiksies sponsorēt,kas ir visai ticami.Tad cerams ,ardievu!Latvijā mūsu mazie miljonāriņi naudu nevisai mīl ieguldīt sportā,bet valstij tas galīgi nav jādara.Pārāk daudz citu vajadzību.Tādā gadījumā atgriežamies tajā situācijā,kādā bijām pirms KHL.
Nav gadījumā tā, ka arēna Rīga pieder Krievijas pilsoņiem (jautāju-jo nezinu). - Kā arēna Rīga īpašnieki domā uzturēt un atpelnīt halli, ja tajā ikdienā - regulāri nespēlēs klubs, kura spēles neapmeklēs tūkstošiem skatītāju?

     [+] [-]

, 2015-02-15 22:24, pirms 10 gadiem
Dinamo profiņi pēdējās mājas spēlēs parādīja ka viņiem pofig par nākamo sezonu, nevienam nekas nav jāpierāda. Ja Dinamo nenomirs tad jau darbs būs līgā kas līmeņa ziņā augstu kotējās.

     [+] [-]

, 2015-02-15 22:29, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: Nav gadījumā tā, ka arēna Rīga pieder Krievijas pilsoņiem (jautāju-jo nezinu). - Kā arēna Rīga īpašnieki domā uzturēt un atpelnīt halli, ja tajā ikdienā - regulāri nespēlēs klubs, kura spēles neapmeklēs tūkstošiem skatītāju?
Arēna pieder Savickim/Itera.

     [+] [-]

, 2015-02-15 22:29, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: Nav gadījumā tā, ka arēna Rīga pieder Krievijas pilsoņiem (jautāju-jo nezinu). - Kā arēna Rīga īpašnieki domā uzturēt un atpelnīt halli, ja tajā ikdienā - regulāri nespēlēs klubs, kura spēles neapmeklēs tūkstošiem skatītāju?
50% daļu Savickim personīgi (un šīs daļas ir ieķīlātas bankā) un 50% vienam no lielās Iteras īpašniekiem - Makarovam Arēnu Rīga nopērk «gāzes vīra» un Dinamo šefa... .

     [+] [-]

, 2015-02-15 22:39, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: 50% daļu Savickim personīgi (un šīs daļas ir ieķīlātas bankā) un 50% vienam no lielās Iteras īpašniekiem - Makarovam Arēnu Rīga nopērk «gāzes vīra» un Dinamo šefa... .
tātad Dinamo nepieciešams lai tauta te nāktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-15 23:00, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: tātad Dinamo nepieciešams lai tauta te nāktu
Tātad- Dinamo ir nepieciešams, un- lai tauta nāktu. Tiesa, - man- personīgi- nē. Acīmredzami - Savickis&Co nodarbojas ar labdarību, ziedojot Funim(-iem), piedevām vēl- patriotiski strādājot Latvijas vīriešu hokeja izlases labā.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-16 00:37, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: "Nevajag jaukt AMATIERUS un PROFESIONĀĻUS, uz kuriem arī norādīju sākumā.

Amatieris atbild tikai pats sev - nočakarēsies ar traumu, nu neko. Nesportos. Viņš no tā neko nezaudēs, jo tāpat, labākajā gadījumā, startē par sponsoru naudu un neko neiegūst, sliktākajā - tikai tērē savu naudu.

Profesionālim tas ir darbs un ķermenis, tā iespējas ir tas ar ko viņš iziet darba tirgū. Saglabāt to maksimāli konkurētspējīgu nozīmē mazāk problēmas ilgtermiņā. Ja viņš tādā neko neizšķirošā spēlē dabū savainojumu, kas viņu izslēdz no treniņiem un spēlēm uz pus gadu? Kas viņam par to paldies pateiks? Ja mēs vēl paturam prātā, ka RD nākotne ir visai miglaina... . A ēst, ziniet, gribēsies arī pēc tā pus gada.

Mani tiešām dažreiz pārsteidz cilvēki, kas uzskata, ka sportistam kaut kas ir jādara idejas dēļ, tajā pašā laikā paši, strādājot kkādā ofisā, lai saglabātu darba vietu/tiktu pie paaugstinājuma, gatavi nez ko darīt... . TAS IR DARBS!

Sportiskie sasniegumi - tie ir labi, tas ir darba novērtējums, taču, padomāsim tā, ja sportistam nav sasniegumu. Nu spēlējis viņš švakās komandās. Tāpēc viņš, kā sportists, ir bijis sliktāks? Tāpēc viņa darbs treniņos utt. neskaitās vai tāpēc viņam traumas karjeras beigās mazāk sāpēs?

Par to pirmo vietu - mēs runājam par PROFESIONĀĻIEM. Cilvēkiem, kuri PAŠI IZVĒLĒJĀS tādu darbu. Sportā uzvarētājs ir viens - čempions. Mēs tagad varam laist saldus puņķus, ka i otrā, i trešā vieta ir labas (nesaku, ka ir sliktas). UZVARĒTĀJS ir viens. UZVARĒT, PĀRSPĒT PRETINIEKU ir sporta (un, ja nu kas, atgādināšu, ka sports kā tāds, dažādas spēles, ir veidojušās kā karavīru treniņi miera laikam, lai viņi saglabātu savu fizisko formu) pamatā. Tas ir JEBKURA PROFESIONĀĻA MĒRĶIS. Uzvarēt! Tāpat kā, teiksim, tā paša ārsta mērķis ir izārstēt cilvēku.

Tūlīt būs ļauns un nekorekts piemērs, bet ļoti pamācošs - ja ārsts nav spējis izārstēt pacientu un ir letāls iznākums, tad, ko? Viņam vēl vajadzētu pēc tam mēģināt mirušajam, teiksim, zobus plombēt?"

Visu cieņu - bet tev šoreiz galīgi nav taisnība.
Patirpinot un nedaudz koriģējot tevis paša piemēru, ja pacients nomirst tad protams neko, bet ja ir zināms, ka pacients ir bezcerīgi slims, tad tas nenozīmē, ka visa ārstēšana tiek pārtraukta.
Līdzīgi arī tev būtu jāsaprot, ka izcilākie sportisti cīnās tieši idejas vārdā.
Protams sports ir darbs. Bet padomā, kas tas ir par darbu. Šis darbs nav lietderīgs sabiedrībai tādā pašā ziņā kā piemēram ārsts, celtnieks, skolotājs. Sports sabiedrībai vērtīgs ir pārsvarā tieši un vienīgi idejas dēļ - ideāls uz ko tiekties, neticams sapnis, elks, mūza utt. Tas iedvesmo, uzkurina tieši idejas dēļ, tāpēc būtu muļķīgi pieņemt, ka sportisti sportā neko nedara idejas dēļ. Protams nevajadzētu arī domāt, ka sportists katru spēli cīnīsies līdz nāvei, bet domāju, ka sasniegumi sportā nenāk tikai ar bezkaislīga rutīnas darbu. Esmu gandrīz pārliecināts, ka gandrīz visi sportisti jūt iedvesmu darot to kas viņiem patīk un ļoti daudzi cīnās cīnīšanās dēļ arī tad ja zin, ka uzvarēt tieši šodien nevarēs - ir daudz piemēri.

Tavi novērojumi lielākoties ir precīzi un derīgi, bet visā visumā tu mēdz uz lietām skatīties mazliet ciniski, kas, protams, lielos vilcienos ir samērā objektīvi.
Tomēr, tāpat kā es tev nepiekritu, kad pāris gadus (vēl pirms Zemgusa drafta) atpakaļ teici, ka Latviešu hokejistiem drafta pirmajā kārtā nav ko darīt, tāpat es tev nepiekritīšu šodien.

Jā ikvienam profesionālim sports ir viņa darbs. Tomēr īstam sportistam savs darbs ir jāmīl. Viņam ir jāsaprot, tas kā dēļ viņš ir vērtīgs sabiedrībai.
Sportistam ir jādzīvo ar domu, ka ceļš ir mērķis. Es pat teiktu, ka sportists, kas cīnās tikai pirmās vietas dēļ nav īsts sportists. Kā gan sportists jebkad varētu iedvesmot citus, ja viņš pats nejūt iedvesmu savā sportā.

Protams, var jau teikt, ka sports ir vienkārši bizness, bet es domāju, ka gandrīz ikviens sapratīs, kas ir tas iemesls kāpēc sports ir azartisks, aizraujošs un iedvesmojošs, kāpēc cilvēki uz to ir gatavi skatīties un kāpēc šajā procesā ir nauda. Ir iemesls kāpēc ir cilvēki, kas ir gatavi skatīties kā strādā futbolisti, aktieri, mūziķi, bet daudz mazākā mērā labprāt sekotu līdzi pārraidēm kurās rāda, kā cilvēki rok zemi, zāģē kokus, pārvadā kravas utt.
Ir darbi, kuru vērtība slēpjas apstāklī, ka šo darbu nevar un nedrīkst darīt bezkaislīgi.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-16 00:44, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja tikai par vietām - pēc RD izveides tikai vienu reizi Latvija ir tikusi TOP10, pirms (tikpat ilgā periodā) - tika 3 reizes.
Pārejās valstis ar neguļ!
Kas pirms gadiem bija dāņi, Norvéģi, franči, nekas

  -1 [+] [-]

, 2015-02-16 00:49, pirms 10 gadiem
janka_pipars rakstīja: Kā tad nebija daiļrunīgāks virsraksts, piemēram:"Latviešu strēlnieki iznīcina Sarkano armiju"
Tas būtu labais

  -1 [+] [-]

, 2015-02-16 00:54, pirms 10 gadiem
Ja réķinātu DM spéles pret, piemēram, pārējām Top10, tad DM būtu viena no labākajām

  +1 [+] [-]

, 2015-02-16 01:57, pirms 10 gadiem
Harold rakstīja: Juris Miņins rakstīja: "Nevajag jaukt AMATIERUS un PROFESIONĀĻUS, uz kuriem arī norādīju sākumā.

Amatieris atbild tikai pats sev - nočakarēsies ar traumu, nu neko. Nesportos. Viņš no tā neko nezaudēs, jo tāpat, labākajā gadījumā, startē par sponsoru naudu un neko neiegūst, sliktākajā - tikai tērē savu naudu.

Profesionālim tas ir darbs un ķermenis, tā iespējas ir tas ar ko viņš iziet darba tirgū. Saglabāt to maksimāli konkurētspējīgu nozīmē mazāk problēmas ilgtermiņā. Ja viņš tādā neko neizšķirošā spēlē dabū savainojumu, kas viņu izslēdz no treniņiem un spēlēm uz pus gadu? Kas viņam par to paldies pateiks? Ja mēs vēl paturam prātā, ka RD nākotne ir visai miglaina... . A ēst, ziniet, gribēsies arī pēc tā pus gada.

Mani tiešām dažreiz pārsteidz cilvēki, kas uzskata, ka sportistam kaut kas ir jādara idejas dēļ, tajā pašā laikā paši, strādājot kkādā ofisā, lai saglabātu darba vietu/tiktu pie paaugstinājuma, gatavi nez ko darīt... . TAS IR DARBS!

Sportiskie sasniegumi - tie ir labi, tas ir darba novērtējums, taču, padomāsim tā, ja sportistam nav sasniegumu. Nu spēlējis viņš švakās komandās. Tāpēc viņš, kā sportists, ir bijis sliktāks? Tāpēc viņa darbs treniņos utt. neskaitās vai tāpēc viņam traumas karjeras beigās mazāk sāpēs?

Par to pirmo vietu - mēs runājam par PROFESIONĀĻIEM. Cilvēkiem, kuri PAŠI IZVĒLĒJĀS tādu darbu. Sportā uzvarētājs ir viens - čempions. Mēs tagad varam laist saldus puņķus, ka i otrā, i trešā vieta ir labas (nesaku, ka ir sliktas). UZVARĒTĀJS ir viens. UZVARĒT, PĀRSPĒT PRETINIEKU ir sporta (un, ja nu kas, atgādināšu, ka sports kā tāds, dažādas spēles, ir veidojušās kā karavīru treniņi miera laikam, lai viņi saglabātu savu fizisko formu) pamatā. Tas ir JEBKURA PROFESIONĀĻA MĒRĶIS. Uzvarēt! Tāpat kā, teiksim, tā paša ārsta mērķis ir izārstēt cilvēku.

Tūlīt būs ļauns un nekorekts piemērs, bet ļoti pamācošs - ja ārsts nav spējis izārstēt pacientu un ir letāls iznākums, tad, ko? Viņam vēl vajadzētu pēc tam mēģināt mirušajam, teiksim, zobus plombēt?"

Visu cieņu - bet tev šoreiz galīgi nav taisnība.
Patirpinot un nedaudz koriģējot tevis paša piemēru, ja pacients nomirst tad protams neko, bet ja ir zināms, ka pacients ir bezcerīgi slims, tad tas nenozīmē, ka visa ārstēšana tiek pārtraukta.
Līdzīgi arī tev būtu jāsaprot, ka izcilākie sportisti cīnās tieši idejas vārdā.
Protams sports ir darbs. Bet padomā, kas tas ir par darbu. Šis darbs nav lietderīgs sabiedrībai tādā pašā ziņā kā piemēram ārsts, celtnieks, skolotājs. Sports sabiedrībai vērtīgs ir pārsvarā tieši un vienīgi idejas dēļ - ideāls uz ko tiekties, neticams sapnis, elks, mūza utt. Tas iedvesmo, uzkurina tieši idejas dēļ, tāpēc būtu muļķīgi pieņemt, ka sportisti sportā neko nedara idejas dēļ. Protams nevajadzētu arī domāt, ka sportists katru spēli cīnīsies līdz nāvei, bet domāju, ka sasniegumi sportā nenāk tikai ar bezkaislīga rutīnas darbu. Esmu gandrīz pārliecināts, ka gandrīz visi sportisti jūt iedvesmu darot to kas viņiem patīk un ļoti daudzi cīnās cīnīšanās dēļ arī tad ja zin, ka uzvarēt tieši šodien nevarēs - ir daudz piemēri.

Tavi novērojumi lielākoties ir precīzi un derīgi, bet visā visumā tu mēdz uz lietām skatīties mazliet ciniski, kas, protams, lielos vilcienos ir samērā objektīvi.
Tomēr, tāpat kā es tev nepiekritu, kad pāris gadus (vēl pirms Zemgusa drafta) atpakaļ teici, ka Latviešu hokejistiem drafta pirmajā kārtā nav ko darīt, tāpat es tev nepiekritīšu šodien.

Jā ikvienam profesionālim sports ir viņa darbs. Tomēr īstam sportistam savs darbs ir jāmīl. Viņam ir jāsaprot, tas kā dēļ viņš ir vērtīgs sabiedrībai.
Sportistam ir jādzīvo ar domu, ka ceļš ir mērķis. Es pat teiktu, ka sportists, kas cīnās tikai pirmās vietas dēļ nav īsts sportists. Kā gan sportists jebkad varētu iedvesmot citus, ja viņš pats nejūt iedvesmu savā sportā.

Protams, var jau teikt, ka sports ir vienkārši bizness, bet es domāju, ka gandrīz ikviens sapratīs, kas ir tas iemesls kāpēc sports ir azartisks, aizraujošs un iedvesmojošs, kāpēc cilvēki uz to ir gatavi skatīties un kāpēc šajā procesā ir nauda. Ir iemesls kāpēc ir cilvēki, kas ir gatavi skatīties kā strādā futbolisti, aktieri, mūziķi, bet daudz mazākā mērā labprāt sekotu līdzi pārraidēm kurās rāda, kā cilvēki rok zemi, zāģē kokus, pārvadā kravas utt.
Ir darbi, kuru vērtība slēpjas apstāklī, ka šo darbu nevar un nedrīkst darīt bezkaislīgi.
Bravo, vel labak nepateikt, tam visam vel varetu klat pielikt izlases parstavesanu, kur dazas LV zvaigznes nespele, jo jataupas lielajam ligumam utt. Lai paskatas uz tadiem cilvekiem ka Ulja, Irbe, tie ir cilveki kuri speletu par savu valsti ari 50 gados ja vien kermenis lautu, un tie ir cilveki kuri ir sasniegusi augstas virsotnes.

     [+] [-]

, 2015-02-16 08:44, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: Nav gadījumā tā, ka arēna Rīga pieder Krievijas pilsoņiem (jautāju-jo nezinu). - Kā arēna Rīga īpašnieki domā uzturēt un atpelnīt halli, ja tajā ikdienā - regulāri nespēlēs klubs, kura spēles neapmeklēs tūkstošiem skatītāju?
Tāpat kā līdz šim tikai bez Rīgas Dinamo. Ledus ikdienā tiek izīrēts dažādām komandām gan treniņiem, gan sasvstarpējām spēlēm. Arī % daļa no pasākuma organizēšanām.
Bez Rīgas Dinamo peļņa būs mazāka, bet funkcionēt arēna rīga noteikti varēs ar + zīmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-02-16 09:50, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: tas nav nekads raditajs pirms DR un KHL citas izlases no 3. un 4. groza bija krietni vajakas ja DR pastavetu no 90.to beigam lidz 2008. gadam,tad mes butu stabila IIHF ranga astotnieka komanda
Tukša .iršana.
Viegli runāt muļķības, kad nav iespējams pierādīt pretējo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-16 10:05, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: un vel kas,mes tapat butu stabila astotnieka komanda,ja jauna pasaules 4empionata izspeles sistema tiktu ieviesta vel pie Znaroka vai pat vel agrak
un atkal tukša .iršana.
Skatos, tev patīk tukši salmus kult no tēmas, kā būtu, ja būtu. Galvenais, ka pierādīt pretējo nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-16 11:25, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: pieradit varbut nevar,ta4u ja logiski padoma un izanalize visus par un pret,vai tad nepareizi ko runaju? kas attiecas uz Dinamo busanu vai nebusanu pirms 2008. gada,vai tad nenaktu par labu izlasei tai laika,ja:
1. visi labakie Lettini gada garuma speletu kopa
2. speletu nevis ekzotiskajas ligas,bet augsta limenia turniros (ekvivalenta tagadejam KHL limenim)?
talak,kas attiecas uz veco-jauno izspeliu sistemu,vai tad mes biezak nebutu astotnieka,ja jauna sistema tiktu ieviesta agrak? domaju,ka butu un,visticamak, no ta ari nekristu ara
sportā ne vienmēr rezultāti veidojas pēc loģikas.
Tā ka Tava analīze ir kaķim zem astes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-16 11:43, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: labi, lai jau ta butu dzivosim redzesim ka ies talak
tieši tā!