Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Savickis: "Man jāneitralizē ne pārāk labvēlīgā attieksme pret Krieviju"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Savickis: "Man jāneitralizē ne pārāk labvēlīgā attieksme pret Krieviju"
Juris Savickis
Foto: dinamoriga.lv

Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis sarunā ar žurnālu "Sestdiena" norāda, ka nākamās sezonas sakarā problēmas sagādā sankcijas pret Krieviju. Līdzjutēji nevar uzturēt tāda līmeņa komandu, Latvijā nepieciešamo summu nevar atrast, līdz ar to jācer uz kaimiņzemes naudu.

Rīgas "Dinamo" vadībai jārisina sarežģīts uzdevums - jāatrod finansējums nākamajai sezonai KHL. Pastāv iespēja, ka naudu neizdosies atrast? "Man negribētos pieļaut šādu iespēju, bet jāņem vērā arī ģeopolitiskā situācija. Sankcijas, naftas cenas un tā tālāk - biznesa vide uz to jūtīgi reaģē, naudu nopelnīt kļūst arvien grūtāk. Arī mūsu politiķi ne pārāk labvēlīgi izturas pret tādu lielvalsti kā Krievija. Man tas viss tagad jāneitralizē, jāpaskaidro, ka tauta dažkārt domā savādāk, nekā rīkojas politiķi," atzīst Juris Savickis. "KHL projekts ir izdevīgs visiem, arī Latvijas hokejam tas ir palīdzējis attīstīties. Mūsu izlases pamatkodols spēlē "Dinamo", un atcerēsimies, cik labi mums izdevās nospēlēt Soču olimpisko spēļu turnīrā."

Dinamiešu vadītājs atklāj, ka komandā spēlētāja vidējā alga ir 300 000 eiro gadā, turklāt iespējams nopelnīt vēl papildus - par uzvarām, iemestajām ripām un tamlīdzīgi. "Pie mums līdzjutēji nevar uzturēt tāda līmeņa komandu. Es parēķināju, ka "Dinamo" pats bez sponsoriem varētu savākt kādus trīs miljonus eiro gadā. Bet kluba budžets ir 12 miljoni eiro gadā," norāda funkcionārs.

"Dinamo" budžetu lielā mērā veido nauda no Krievijas... "Labi, bet kas Latvijai liedz iespēju uzturēt šādu komandu? [Mūsu lielie uzņēmumi] varētu samesties pa pāris miljoniem, un lieta darīta! Ja nepatīk, ka "Dinamo" spēlē KHL, savāciet naudu un brauciet spēlēt NHL! Tikai šaubos, vai mēs tur kādam esam vajadzīgi. Es saprotu, ne visiem patīk krievi. Taču viņi ir mūsu kaimiņi, 140 miljoni iedzīvotāju, viņiem ir nafta un gāze, viņiem ir bagāta vēsture un kultūra, mēs gadsimtiem esam dzīvojuši blakus," aizstāvas J.Savickis.

Pastāv uzskats, ka KHL ir Krievijas maigās varas produkts. "Tas ir pilnīgi izdomāts propagandas termins," iebilst Latvijas galvaspilsētas kluba vadītājs.

izmantotie resursi:
Žurnāls "Sestdiena"

 +49 [+] [-]

, 2015-03-14 11:22, pirms 10 gadiem
Juri, aizej pakaries! Tauta domā tāpat kā politiķi šajā jautājumā, un pat vēl radikālāk. Ar savām finansiālajām interesēm neslēpies aiz tautas muguras, ložņa!

 +38 [+] [-]

, 2015-03-14 11:24, pirms 10 gadiem
Neitralizētājs =@rsā līdējs

 +11 [+] [-]

, 2015-03-14 11:25, pirms 10 gadiem
Juris neitralizēs, par to nav jāšaubās!

 +23 [+] [-]

, 2015-03-14 11:27, pirms 10 gadiem
ritenis rakstīja: Juris neitralizēs, par to nav jāšaubās!
jautājums, tikai cik daudz vazelīna tam nepieciešams

 +10 [+] [-]

, 2015-03-14 11:28, pirms 10 gadiem
Gudri dir*t, nav malku cirst - mazāk runu, vairāk darbu - MEKLĒ NAUDU!!!

 +26 [+] [-]

, 2015-03-14 11:28, pirms 10 gadiem
Juri - RD nav valsts komanda, tākā valstij pa viņu nav jārūpējās, prasat to savam krievu īpašniekam lai vairāk atvēl naudiņu, pats savu naudiņu iemet budžetā, Tev tak viņa netrūkst, bet negribas jau protams savu naudu iegrūst, ja sanāk katru gadu zaudējumi...

 +20 [+] [-]

, 2015-03-14 11:30, pirms 10 gadiem
Varbūt tad dzīvojiet ar tiem 3 miljoniem. Vai nemeklējiet Latvijā 3 lielus uzņēmumus, kas sponsorē, bet gan 1000 vidējos vai mazos? Darbiniet marketinga un menedžmenta mašīnu Latvijā, nevis gaidiet "krievu lāci".

 +12 [+] [-]

, 2015-03-14 11:31, pirms 10 gadiem
pašu ka neitralizē

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 11:34, pirms 10 gadiem
vēl viens pārostījies. https://www.youtube.com/watch?v=ib5...

 +10 [+] [-]

, 2015-03-14 11:35, pirms 10 gadiem
Ko nu muld par izlases pamatkodolu no Dinamo Sočos-man sanāk skaitot ne vairāk par pusi!Un tā viņa muldēšana par politiku pilnīgi riebjas!Bet laikam jau no tā darbiņa iestādēs tā vienkārši neaiziet-kādas saitīties visu laiku pastāv...

 +35 [+] [-]

, 2015-03-14 11:39, pirms 10 gadiem
Paskatījos precīzi sastāvu-interesanti,ka no Dinamo bija Sočos 8 spēlētāji no 25-pat te Savickis pūš miglu acīs-kā saka melo pat sīkumos.

 +15 [+] [-]

, 2015-03-14 11:40, pirms 10 gadiem
Ai ai ai... Juris tik tālu ielīdis dibenā, ka pat gaismu neredz.. Un tagad tautai būs jaadraudzejas ar "brāļiem" krieviem, lai tikai uzturētu grimstošo kuģi.. Pie pakaļas visas tās mazās un nenozīmīgas problēmas ar citu valstu iekarošanam..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 11:48, pirms 10 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Paskatījos precīzi sastāvu-interesanti,ka no Dinamo bija Sočos 8 spēlētāji no 25-pat te Savickis pūš miglu acīs-kā saka melo pat sīkumos.
Viena lieta ir skaits,otra to vērtība..Varētu jau paskatīties cik PČ būs-noteikti vairāk- 10-15 ,ņemot vērā,ka nebūs Vasiļjeva,drīzākais Gudļevska,Ķēniņa,Girgensons uz jautājuma zīmes, Širokovs nolaidies līdz LHV un Sprukts vispār nav zināms,ko dara..Tas,ka politiku jauc ir diezgan pašsaprotami. Šobrīd visur politiku jauc iekšā. Gribi vai negribi piekrist,bet visa tā ārpŗatība ar Krimu,Ukrainu ,sankcijām utt,ietekmē biznesu -Krievija bija lielākais Latvijas tirgus noiets,tagad tur liels % zaudēts, a rietumnieki baidās grūst naudu Krievijas kaimiņvalstī. Savickis jau nevar stāstīt kādi krievi ir lo.i,kre..ni utt. Ja viņs grib naudu Dinamo (sev) viņam jātēlo vai jāsaka godīgi cik krievi ir labi utt. Rietumos nevienam tāds Dinamo,Latvijas Bērzs, Rīgas Gaiļi vai vel kas nav vajadzīgs,valstij naudu nebūtu jāprasa,tākā a) jāuzfrišina menedžments, b)jāturpina līst dupelī Krievijai,c)jāliek Rumpim,svētajam,un cūkmenam no savam kabatām D)jāslēdz bodīte ciet. Tiem,kas domā,ka ja tagad aizklapēs Dinamo un uzreiz augšā leks LHV -nesmīdiniet. Labākie DIanmieši tiks KHL,NLA un citos eiropas tolp līgu klubos,kāds varbūt uz ZA aizskries,pārējie spēlēs bačā,vhl un kazahijā. Nauda vispār nekāda no tā Dinamo netiks,jo pamatā ta ir krievu nauda. Aldara vai valsts mežu,iteras interesēs diez vai ir dot naudu mogo,kurbadam utt..VIenīgais kam varētu piesviest naudu ir nākamās sezonas balvu fondam..

  +6 [+] [-]

, 2015-03-14 11:49, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Neitralizētājs =@rsā līdējs
Kā saka-nav bijušo čekistu.
Tikai nesaprotu kā tāds āmurs vispār tika šajā organizācijā, ja visā visumā tajā varēja strādāt tikai cilvēki ar augstu intelekta un inteliģences līmeni.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-14 11:51, pirms 10 gadiem
O, Juri tas ir pavisam vienkārši. Jāpagaida 100 gadus un jāpaskatās cik tālu kaimiņvalsts ir tikusi savā evolūcijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-03-14 11:53, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā saka-nav bijušo čekistu.
Tikai nesaprotu kā tāds āmurs vispār tika šajā organizācijā, ja visā visumā tajā varēja strādāt tikai cilvēki ar augstu intelekta un inteliģences līmeni.
nacionālos kadrus nevarēja nokomplektēt tikai no gudriem, ne katrs pārdevās...pienācās āmurus ņemt komplektam

     [+] [-]

, 2015-03-14 11:54, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: "Dinamiešu vadītājs atklāj, ka komandā spēlētāja vidējā alga ir 300 000 eiro gadā, turklāt iespējams nopelnīt vēl papildus - par uzvarām, iemestajām ripām un tamlīdzīgi!"

neslikti viņus baro,25k mēnesī tepat Rīgā
to vidējo algu noteikti krietni cēla Hossa, un ceļ Dārziņs,Miķelis varbūt vēl kāds,jo KHL tiem bija miljonu līgumi un pēc noteikumiem nakamo līgumu nevarēja samazināt vairak par 20%
Slēpts komentārs: FUNS

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 12:03, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: DR ir maigās varas produkts un ja tauta ir gudra tad to maigā vara ietekmēt nevar. Maigās varas produkti ir pārbaude nācijai, gudra nācija to izmanto savā labā. Otrkārt ja pieņemam ka vidējā alga DR spēlētājiem bija 300 000 eiro gadā un komandā ir 25 spēlētāji, tad hokejistiem vien ir izmaksāti 25 reiz 300 000 = 7,5 miljoni eiro plus vēl treneri , tehniskais personāls sanāks algās vien tuvu 9 miljoniem (no 12). Tad sanāk ka pēc Savicka vārdiem komanda algās tērē 75% no budžeta. Muļķības jau nevajag stāstīt.
Personīgi man DR dod vēl papildus patriotisma lādiņu, pretkrievisko noskaņojumu tikai pastiprina, zinu ka daudziem jaunajiem arī ir tieši tāpat-apmeklējot, skatoties DR spēles tikai vairojas nepatika pret Krieviju, pat naids veidojas. Šī doma nu šausmīgi nepatīk ļoti daudziem DR nīdējiem, jo tie grib lai DR fani, skatītāji būtu prokrieviski, lai DR spēlētājus viņi stādītu augstāk par pārējiem. Viņiem ir stereotips-patīk DR tātad tu simpatizē Krievijai. Drīzāk cilvēki grib lai tā būtu.
Savicka tirsā līšanu krieviem TU atbalsti, lai TEV būtu KHL hokejs sezonas garumā...nepastarpināti esi tieši tāds pats tirsā līdējs.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 12:03, pirms 10 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Paskatījos precīzi sastāvu-interesanti,ka no Dinamo bija Sočos 8 spēlētāji no 25-pat te Savickis pūš miglu acīs-kā saka melo pat sīkumos.
9 (Reķis, Ozoliņš, K. Rēdlihs, Sotnieks, Pujacs, Dārziņš, Cipulis, Indrašis, Pavlovs).

  +3 [+] [-]

, 2015-03-14 12:03, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: DR ir maigās varas produkts un ja tauta ir gudra tad to maigā vara ietekmēt nevar. Maigās varas produkti ir pārbaude nācijai, gudra nācija to izmanto savā labā. Otrkārt ja pieņemam ka vidējā alga DR spēlētājiem bija 300 000 eiro gadā un komandā ir 25 spēlētāji, tad hokejistiem vien ir izmaksāti 25 reiz 300 000 = 7,5 miljoni eiro plus vēl treneri , tehniskais personāls sanāks algās vien tuvu 9 miljoniem (no 12). Tad sanāk ka pēc Savicka vārdiem komanda algās tērē 75% no budžeta. Muļķības jau nevajag stāstīt.
Tieši tā jābūt gudriem, kamēr krievi maksā par savām izklaidēm tikmēr tas ir jāizmanto, ja šīs neadekvātās, uzpūstās summas ir jāņem no Latvijas valsts uzņēmumiem, tad paldies nevajag. Mūsu naudu tikai jaunatnē.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 12:04, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Savicka tirsā līšanu krieviem TU atbalsti, lai TEV būtu KHL hokejs sezonas garumā...nepastarpināti esi tieši tāds pats tirsā līdējs.
Nē neatbalstu. Savicksi ir tāds pats kā Lembergs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 12:08, pirms 10 gadiem
Dinamo bosi ir shēmotāji kā var būt bezpeļņas organizācijai akcionāri tie sūdu maisi izsūc vairāk naudas nekā paliek sportam tāpēc tas Dinamo ir nekāds.

  +7 [+] [-]

, 2015-03-14 12:08, pirms 10 gadiem
Ja ''Dinamo'' Rīga ir tāda cena,kā jālocās un jāpielien lielajai dižvalstij un viņas Pū ,tad paņem to savu līgumu,sv Juri,saritini to un iebāz sev tumšajā galā .Kangars nolādētais!!!

  +3 [+] [-]

, 2015-03-14 12:09, pirms 10 gadiem
wow, čekists Jurka- pasaku stāstnieks un Rašas nemilitārās ekspansijas apoloģēts- vnk spridzina!

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 12:10, pirms 10 gadiem
Mīnusi ātri krājās. Tad jau tautai nepatīk, ka es kritizēju Savicki.

  +8 [+] [-]

, 2015-03-14 12:10, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Nē neatbalstu. Savicksi ir tāds pats kā Lembergs.
ko TU neatbalsti? beidz melot sev un pārējiem...tu atbalsti TRTD, kuru vada Savickis, kas lien krieviem tirsā, lai Tev nodrošinātu KHL hokeju.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-14 12:11, pirms 10 gadiem
Savickis"Arī mūsu politiķi ne pārāk labvēlīgi izturas pret tādu lielvalsti kā Krievija"

Labi ka Krievijas politiki labveligi izturas pret saviem kaiminiem!

     [+] [-]

, 2015-03-14 12:13, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: 9 (Reķis, Ozoliņš, K. Rēdlihs, Sotnieks, Pujacs, Dārziņš, Cipulis, Indrašis, Pavlovs).
pa lielam komandu vilka tikai Soča un Dārziņš, t.i. spēlēja nozīmīgu lomu komandā

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 12:14, pirms 10 gadiem
hokejists77 rakstīja: Dinamo bosi ir shēmotāji kā var būt bezpeļņas organizācijai akcionāri tie sūdu maisi izsūc vairāk naudas nekā paliek sportam tāpēc tas Dinamo ir nekāds.
kur ir bezpeļņas organizācija? Tev maz ir sajēga, kas ir bezpeļņas organizācija?

     [+] [-]

, 2015-03-14 12:14, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Mīnusi ātri krājās. Tad jau tautai nepatīk, ka es kritizēju Savicki.
nefleitē, politiskais analfabēt- skolotāj!

  +8 [+] [-]

, 2015-03-14 12:14, pirms 10 gadiem
Nepatīk neviss krievi vai Krievija, bet "panjatije" pēc kuriem tur tiek organizēta gan politiskā, gan ekanomiskā dzīve. Un nepatīk, ka ir centieni, un ne bez sekmēm, arī pie mums to ieviest. Gazprom loža vienmēr pilna. Forši, protams, ja tev ar morāli viss nav īsti kārtībā, uztrauc tikai sava pakaļa un esi ticis tajā blicē. Ko darīt pārējiem, kam tiesiskas valsts vietā tiek zaraina beizbolnūja parādīta? Tā kā nejauciet Krieviju ar tiem atkritumiem, kas pie varas.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 12:15, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ko TU neatbalsti? beidz melot sev un pārējiem...tu atbalsti TRTD, kuru vada Savickis, kas lien krieviem tirsā, lai Tev nodrošinātu KHL hokeju.
Es jau teicu , ka daudzi uzdod vēlamo par esošo. Tipisks piemērs. DR ir - sekoju , skatos. Nebūs - meklēšu ko citu.

     [+] [-]

, 2015-03-14 12:16, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: pa lielam komandu vilka tikai Soča un Dārziņš, t.i. spēlēja nozīmīgu lomu komandā
un Ozo? vai, tavuprāt, Sandis Soču OS spēlēja maznozīmīgu lomu?!

  +4 [+] [-]

, 2015-03-14 12:16, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es jau teicu , ka daudzi uzdod vēlamo par esošo. Tipisks piemērs.
Zaipis visu pareizi pateica, Tu atbalsti TRTD, tādajādi arī Savicka tirsā līšanu, lai tev to klubu turētu pie dzīvības

  -3 [+] [-]

, 2015-03-14 12:17, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: nefleitē, politiskais analfabēt- skolotāj!
Pierādījumus.

  +9 [+] [-]

, 2015-03-14 12:17, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: un Ozo? vai, tavuprāt, Sandis Soču OS spēlēja maznozīgu lomu?!
Sočus vispār nevajadzētu pieminēt, jo izlasi vilka tieši tie, kuri gājuši caur aizokeāna skolu nevis spēlējuši DR, izņemot pāris spēlētājus

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 12:20, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Pierādījumus.

Tu arī esi viens liels un neapgāžams pierādījums!

     [+] [-]

, 2015-03-14 12:20, pirms 10 gadiem
Tirsā līdēj+resnā cūka-vācieties prom no Dinamo.Jūs esiet Dinamo enkurs.Kad grimsiet,paķeriet līdzi aitu aboltinu.

     [+] [-]

, 2015-03-14 12:21, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Zaipis visu pareizi pateica, Tu atbalsti TRTD, tādajādi arī Savicka tirsā līšanu, lai tev to klubu turētu pie dzīvības
Es neatbalstu dzīvnieku turēšanu nebrīvē, bet ļoti labprāt apmeklēju zoodārzus. Neatbalstu dzīvnieku nogalināšanu , bet ēdu kotletes. Neatbalstu alkohola lietošanu, bet ik pa brīdim pats to lietoju. Ir cilvēki, kuri neprot nodalīt lietas, ir kas to var.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-14 12:21, pirms 10 gadiem
Akcionāri - Hokeja kluba Dinamo Rīga oficiālā... - Šeit ir atrodami komandas akcionāri. Ja man ir spēļmantiņa, es par to maksāju un esmu gatavs ieguldīt naudu. Ja man nav naudas, tad nav arī spēļmantiņas. Itera ir galvenais akcionārs, lai liek arī naudu komandā.
Diez vai Astrumu valstī Jurim ir tik izaicinoša retorika.
Un galu galā, Juri par prezidentu

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 12:22, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es neatbalstu dzīvnieku turēšanu nebrīvē, bet ļoti labprāt apmeklēju zoodārzus. Neatbalstu dzīvnieku nogalināšanu , bet ēdu kotletes. Neatbalstu alkohola lietošanu, bet ik pa brīdim pats to lietoju. Ir cilvēki, kuri neprot nodalīt lietas, ir kas to var.
TRTD nav nekas nodalāms, jo tas viss ir politika....Vajadzētu tev vienreiz sevi beigt mānīt

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 12:23, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Pierādījumus.
Lai sniegtu Tev pierādījumus Tava politiskā analfabētisma (vai neizpratnes, vai polit. akluma) faktam (kurš daudziem SC lietotājiem- ne jau troļliem- ir skaidrs un labi saredzams), man būtu jāpārlasa apmēram 100 Tavu komentāru par Dinamo, KHL un Latvijas izlasi. Taču man priekš tā nav laika un vēlēšanās.
Taču ja vien Tu esi spējīgs uz pašanalīzi un paškritiku, tad izdarīsi to pats.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 12:24, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: TRTD nav nekas nodalāms, jo tas viss ir politika....Vajadzētu tev vienreiz sevi beigt mānīt
Ja tev nepatīk neskaties. Ja tevi DR ietekmē Krievijai labvēlīgi , tad noteikti nedrīkst skatīties.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 12:25, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Lai sniegtu Tev pierādījumus Tava politiskā analfabētisma (vai neizpratnes, vai polit. akluma) faktam (kurš daudziem SC lietotājiem- ne jau troļliem- ir skaidrs un labi saredzams), man būtu jāpārlasa apmēram 100 Tavu komentāru par Dinamo, KHL un Latvijas izlasi. Taču man priekš tā nav laika un vēlēšanās.
Taču ja vien Tu esi spējīgs uz pašanalīzi un paškritiku, tad izdarīsi to pats.
Gribētu zināt kur un kad es esmu teicis ko sliktu par Latvijas izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 12:29, pirms 10 gadiem
Ko jus ten visa vainojat krievus mazak televizoru vajag skatities
Idiotu bars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-14 12:31, pirms 10 gadiem
jb777 rakstīja: Ko jus ten visa vainojat krievus mazak televizoru vajag skatities
Idiotu bars
Es visā masonus Rotšildu un Sorosu vainoju

  +5 [+] [-]

, 2015-03-14 12:32, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Gribētu zināt kur un kad es esmu teicis ko sliktu par Latvijas izlasi.
Es nesaku, ka Tu esi teicis sliktu par Latvijas izlasei, es ar teikto domāju, ka Tu kā politisks analfabēts nesaskati ļaunumu, ko Latvijas valstij un tautai nodara Savickis u.c. DinamoRiga.ru bosi, Krievijas uzdevumā un pasūtījumā veidojot DR kā krievijas čempionāta (khl) klubu, un iekļaujot Latvijas hokeja fanus krievijas informācijas telpā, liekot Arēnā godināt agresorvalsts krievijas himnu, radot fanos prokrievisku noskaņojumu utt utml).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-03-14 12:34, pirms 10 gadiem
Juri man tev ir divi vārdi sakāmi Ej Dir..... varu to atkārtot es ar utainajiem draudzēties netaisos lai apmaksā 300 miljardu lielu kompensāciju par 50 okupācijas laika pavadītajiem gadiem tad varbūt var padomāt

     [+] [-]

, 2015-03-14 12:35, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nacionālos kadrus nevarēja nokomplektēt tikai no gudriem, ne katrs pārdevās...pienācās āmurus ņemt komplektam
Tas gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 12:38, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Nē neatbalstu. Savicksi ir tāds pats kā Lembergs.
Kā neatbalsti?
Tu taču atbalsti viņa izveidoto sporta projektu, un tātad, pat nepastarpināti, atbalsti arī viņu.
Tas ka Tev pašam sev to negribas atzīt nebūt nenozīmē ka tā nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-03-14 12:41, pirms 10 gadiem
Savickim laikam nepielec ,ka nav nekādu sankciju pret Krieviju kā valsti ,bet ir pret amatpersonām un dažām kompānijām ,kuras saistītas ar Krimas aneksiju un karu austrumukrainā.Un par tām algām arī neticās ,jo puse no kamandas visticamāk pelnīja vai nu khl minimālo algu ,vai nedaudz virs tās.J a jau tik labas algas ,tad kāpēc Kulda un Bārtulis pat nopietni neizskatīja Dinamo piedāvājumu,jo neoficiāli figurēja ,ka katram piedāvāts apmēram 200 000 par sezonu.Bet ja Savickis tā grib komandu krievijā,tad lai kopā ar Kalvīti samet naudiņu.

  -3 [+] [-]

, 2015-03-14 12:42, pirms 10 gadiem
Arprats ar so rusafobiju, nabaga Savickis tikai censas notureties pie krievu siles no ka barojas un te barsta brieziem neapdomatus tekstus. Ko mums krievi sliktu nodarijusi uzturot Dinamo, to ka nospele Krievijas himnu un tas ir ari viss, vismaz dazi Latvijas hokejisti nopelnijusi tadu naudu par kuru bez Dinamo nebutu ne sapnojusi. Taisni butu japriecajas vini metot Dinamo cauruma savus lidzeklis nodara launu sev un gremde savas komandas.
Runajot par sankcijam pret Krieviju, tas tiks atceltas, ES jau esot itka pa to nolemusi.

  +7 [+] [-]

, 2015-03-14 12:43, pirms 10 gadiem
Ko, Savickis tagad līdīs uz vēdera saimnieku priekšā un laizīs rokas? Cik pretīgi, tad varbūt iztiksim bez tā Dinamo. Galu galā vainīga ir pati Krievija un tās agresīvā ārpolitika ka pret to ir tāda attieksme. Es domāju ka Latvijas politiķi vēl ir pārāk mīksti un pielaidīgi ja salīdzina kautvai ar mūsu tuvākajām kaimiņvalstīm

     [+] [-]

, 2015-03-14 12:43, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: lielaka dalia no "protestetajiem" ir basketa fanati,kuriem nedod mieru Hokeja speliu liela auditorija un tuksas tribines LBL un melno vefeliu turniros
Ta Tu gribētu duetā ar Jurīti kādam dibenu palaizīt?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 12:47, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: o,Laiks paradijas viens no SC rietumu vertibu lielakajiem kultivetajiem,cildinatajiem un dievinatajiem vai visus nodoklius esi godigi nomaksajis demokratiskajai valstij ,lai mierigi varetu gulet?
Ēnu ekonomikas un korupcijas apkarošana ir primārais uzdevums labklājības valsts sasniegšanā, tas taču ir pašsaprotami.

  -3 [+] [-]

, 2015-03-14 12:47, pirms 10 gadiem
Pandora rakstīja: Juri, aizej pakaries! Tauta domā tāpat kā politiķi šajā jautājumā, un pat vēl radikālāk. Ar savām finansiālajām interesēm neslēpies aiz tautas muguras, ložņa!
Rusofobi nav vēl visa tauta.

  -3 [+] [-]

, 2015-03-14 12:49, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Es nesaku, ka Tu esi teicis sliktu par Latvijas izlasei, es ar teikto domāju, ka Tu kā politisks analfabēts nesaskati ļaunumu, ko Latvijas valstij un tautai nodara Savickis u.c. DinamoRiga.ru bosi, Krievijas uzdevumā un pasūtījumā veidojot DR kā krievijas čempionāta (khl) klubu, un iekļaujot Latvijas hokeja fanus krievijas informācijas telpā, liekot Arēnā godināt agresorvalsts krievijas himnu, radot fanos prokrievisku noskaņojumu utt utml).
Āķis slēpjas tur , ka tas prokrieviskais noskaņojums nerodas, drīzāk notiek pretējs process. Man skolā apkārtnē ir diezgan daudzi DR atbalstītāji, fani un nezinu no viņiem nevienu ,kurš simpatizētu Krievijai. Juanatne apmeklē spēles arī tieši no patriotiskā veidokļa (pret krievu komandām, latviska gaisotne arēnā).
Piemēram PČ biatlonā Somijā tribīnes komentētāji uzvelk 2 valodās - somu un krievu valodā. Mani ļoti izbrīnīja un nepatīkami pārsteidza, ka Somijā PČ runā krievu valodā, kur tas nu nekādi neprasās.
Citu valstu himnas klausīšanās nu nekādi neveicina simpātijas pret kādu valsti. Cik nav mūžā dzirdēts ASV vai Francijas himnas. Es tās klausos neitrāli-tās man ir svešu valstu himnas, bez jebkādām emocijām.
Psiholoģijā ir tāds jēdziens ko pamatā visi zin-atsperes princips. Dabū pretēju efektu. KHL, Krievijas himna un daudz kas , kas saistās ar Krieviju darbojās peč šī principa-rada vēl lielāku nepatiku vai pretīgumu pret šo valsti. Nav jau svarīgi ka tu stāvi, klausies himnu, svarīgi ko tu tajā brīdī jūti. Tas no padomju laikiem iegājeis-stāv klausās tātad patīk. Arī pārāk stingros skolotājus sēdēju ,klausījos, pretī nemaz nerunāju-iespējams viņi domāja ka es viņus cienīju, nē man viņi bija nepatīkami un tas ko par viņiem domāju tādos brīžos ..

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 12:51, pirms 10 gadiem
SC ieliek rakstu par Savicki un tauta atkal cepās. pff...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 12:52, pirms 10 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Paskatījos precīzi sastāvu-interesanti,ka no Dinamo bija Sočos 8 spēlētāji no 25-pat te Savickis pūš miglu acīs-kā saka melo pat sīkumos.
no kura kluba bija vairāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-03-14 12:55, pirms 10 gadiem
Prokrieviski, neprokrieviski, Krima, retorika, patīk, nepatīk, mē,bē......

Jautājums ir gluži vienkārš, vai Latvijas nodokļu maksātājiem, no saviem līdzekļiem, ir jāuztur, finansiāli izšķērdīgs un stipri uzpūsts projekts?

Nē, nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-03-14 13:00, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: vislielaka un visglobalaka "enu ekonomika" nak tiesi no tevis pieminetajiem Rotsildiem,Sorosiem un citiem velniem un tas process sakas ne vakar,ne aizvakar,ne simt gadus atpakalj,bet vel pie Egipres faraoniem,kad tika izdomati miti par "zidu 40 gadiem tuksnesi" un ar ieliktenia Mozusa demagogiju tagad viss ir tikai to laiku zombesanas proceduru turpinajums
Manuprāt, Soros ir daudz darījis Latvijas labā, viņa finansētās organizācijas ir skaidri izteikušas atbastu seksuālam, etniskām, reliģiskām minoritātēm un citām apspiestām grupām, tādējādi popularizējot mūsu sabiedrībā fundamentālas eiropas vērtības, kuru turēšana godā pie mums pieklibo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-14 13:02, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Cerams Dinamo naudu nedabūs , un klubu varēs izformēt!!!
Nu re cik jauka doma. Latvijas hokejs tad varēs sākt savu augšupeju.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 13:05, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: 9 (Reķis, Ozoliņš, K. Rēdlihs, Sotnieks, Pujacs, Dārziņš, Cipulis, Indrašis, Pavlovs).
Tu kļūdies-Lauris Dārziņš nebija Dinamo sastāvā olimpiādes laikā,jo bija bez kluba,jo no Traktora bija atbrīvots,bet ar Dinamo līgums tika noslēgts tikai 2014.g.1.augustā-tātad 8 Dinamo spēlētāji olimpiādē.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 13:07, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Sočus vispār nevajadzētu pieminēt, jo izlasi vilka tieši tie, kuri gājuši caur aizokeāna skolu nevis spēlējuši DR, izņemot pāris spēlētājus
Pret Kanādu vilka Gudļevskis, ZA gaisu tad vēl īsti nebija ievilcis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 13:08, pirms 10 gadiem
jb777 rakstīja: Ko jus ten visa vainojat krievus mazak televizoru vajag skatities
Idiotu bars
un apollo lasīt

  -3 [+] [-]

, 2015-03-14 13:12, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: tev baigi rup visas tas "apspiestas" minoritates Latvija? mani rup,lai vinias NEBUTU VISPAR!!! NEKUR!!!
Protams, ka rūp, tikai cienot vienam otru un strādājot visiem kopā varam radīt patiesi laimīgu sabiedrību un bagātu valsti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 13:21, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: bet ASV nav vajadzīga tāda valsts, bet teritorija kur ir maz cilvēku un kur var uztaisīt militāro bāzi
Kā nav vajadzīga? Muļķības, tolerance māca cienīt katru cilvēku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-14 13:29, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Personīgi man DR dod vēl papildus patriotisma lādiņu, pretkrievisko noskaņojumu tikai pastiprina, zinu ka daudziem jaunajiem arī ir tieši tāpat-apmeklējot, skatoties DR spēles tikai vairojas nepatika pret Krieviju, pat naids veidojas. Šī doma nu šausmīgi nepatīk ļoti daudziem DR nīdējiem, jo tie grib lai DR fani, skatītāji būtu prokrieviski, lai DR spēlētājus viņi stādītu augstāk par pārējiem. Viņiem ir stereotips-patīk DR tātad tu simpatizē Krievijai. Drīzāk cilvēki grib lai tā būtu.
Es nekad to nespratīšu, ka cilvēkam var būt naids pret kādu, bet viņš tāpat ne tikai turās tālāk no tā cilvēka, valsts u.t.t. (šajā gadijumā "maigās varas" projekta), bet pat šo nīstamo lietu visādi atbalsta!!! Ja es kādu neieredzu vai necienu, tad es nevēlos ar to subjektu nekādas attiecības pat ja man tās būtu kaut kādā mēra finansiāli vai kā citādi izdevīgas, jo tā būtu liekulība! Piedod, bet ar šādu pozīciju Tu vairāk izskaties pēc liekuļa un es liekuļus kā sugu neciešu un necienu! Un ko tāds liekulis var iemācīt bērniem....?

     [+] [-]

, 2015-03-14 13:30, pirms 10 gadiem
Nu nu 12 miljoni gada, ja lielakajai dalai speletaju ir minimala alga 50-100 tukstosi gada , tad jautajums vecais, kur paliek nauda?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 13:32, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: tu tiesam doma,ka esosa labklajiba Rietumu valstis ir musdienu liberastijas,tolerastijas,politkorektisma un citu destruktivo "ismu" nopelns? "laimigas sabiedribas" un "bagatas valstis" ir pateicoties agrak ieliktiem fundamentiem,kad visur Eiropa domineja TRADICIONALAS VERTIBAS,kur valdija MONONACIONALA vide, daudzbernu gimenes ar Teva un Viriesa galveno lomu sabiedriba un gimene, stradatgribu, nevis pelnitgribu,ka tas ir tagad ja tev nav skaidra mana doma,tad luk piemers vierietis,+- 30-40 gadu vecs,sportiskas miesas uzbuves,agra jauniba nodarbojas ar sportu,bet uz gadiem 20 meta mieru,saka lietot narkotikas,dzert smeket,ta4u izskatigumu savu saglabaja, bet neviens taks nepateiks,ka vinia arejais izskatigums ir pateicoties tabakai ,viskijam un heroinam tiesi tapat ir ari ar "civilizetajam valstim" un "civilizetajam vertibam"
Arguments nav slikts,orientēts uz vidējo lasītāju, neaizmirsīsim par koloniju aplaupīšanu, kur būtībā arī slēpjas daudzu valstu vēlākā uzplaukuma pamati.
Protams, katrs gadījums ir individuāls un mest visas valstis pār vienu kārti ir aplami. ASV piemērs ir tieši pretējs.

     [+] [-]

, 2015-03-14 13:33, pirms 10 gadiem
Cilvekiem tas izraisa tikai pretēju reākciju ja kāds uzbāžas no malas ar savu viedokli un cenšas iestāstit kas ir labs, kas slikts, un ko atbalstīt un ko nē. Pieņemsim man parīk Lauris, Miķelis un pārējie puiši no RD. Lūdzu izskaidrojiet man kāpēc es nevaru viņus atbalstīt ja es tā gribu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 13:35, pirms 10 gadiem
GrantsHills rakstīja: Cilvekiem tas izraisa tikai pretēju reākciju ja kāds uzbāžas no malas ar savu viedokli un cenšas iestāstit kas ir labs, kas slikts, un ko atbalstīt un ko nē. Pieņemsim man parīk Lauris, Miķelis un pārējie puiši no RD. Lūdzu izskaidrojiet man kāpēc es nevaru viņus atbalstīt ja es tā gribu???
Tev nevienam nav jātaisnojas.

  -3 [+] [-]

, 2015-03-14 13:38, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: tu tiesam doma,ka esosa labklajiba Rietumu valstis ir musdienu liberastijas,tolerastijas,politkorektisma un citu destruktivo "ismu" nopelns? "laimigas sabiedribas" un "bagatas valstis" ir pateicoties agrak ieliktiem fundamentiem,kad visur Eiropa domineja TRADICIONALAS VERTIBAS,kur valdija MONONACIONALA vide, daudzbernu gimenes ar Teva un Viriesa galveno lomu sabiedriba un gimene, stradatgribu, nevis pelnitgribu,ka tas ir tagad ja tev nav skaidra mana doma,tad luk piemers vierietis,+- 30-40 gadu vecs,sportiskas miesas uzbuves,agra jauniba nodarbojas ar sportu,bet uz gadiem 20 meta mieru,saka lietot narkotikas,dzert smeket,ta4u izskatigumu savu saglabaja, bet neviens taks nepateiks,ka vinia arejais izskatigums ir pateicoties tabakai ,viskijam un heroinam tiesi tapat ir ari ar "civilizetajam valstim" un "civilizetajam vertibam"
Jūsu pieminātie ''agrāk ieliktie fundamenti'' bija nabadzības, stagnācijas un bezcerības laikmets, kurš kulminēja ar nacistu nākšanas pie varas. Tikai izraujoties no senajām tumsonības važām pasaule ieraudzīja gaismu un sāka progresa ceļu pretī patiesai brīvībai.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 13:40, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: DR ir maigās varas produkts un ja tauta ir gudra tad to maigā vara ietekmēt nevar. Maigās varas produkti ir pārbaude nācijai, gudra nācija to izmanto savā labā. Otrkārt ja pieņemam ka vidējā alga DR spēlētājiem bija 300 000 eiro gadā un komandā ir 25 spēlētāji, tad hokejistiem vien ir izmaksāti 25 reiz 300 000 = 7,5 miljoni eiro plus vēl treneri , tehniskais personāls sanāks algās vien tuvu 9 miljoniem (no 12). Tad sanāk ka pēc Savicka vārdiem komanda algās tērē 75% no budžeta. Muļķības jau nevajag stāstīt.
Personīgi man DR dod vēl papildus patriotisma lādiņu, pretkrievisko noskaņojumu tikai pastiprina, zinu ka daudziem jaunajiem arī ir tieši tāpat-apmeklējot, skatoties DR spēles tikai vairojas nepatika pret Krieviju, pat naids veidojas. Šī doma nu šausmīgi nepatīk ļoti daudziem DR nīdējiem, jo tie grib lai DR fani, skatītāji būtu prokrieviski, lai DR spēlētājus viņi stādītu augstāk par pārējiem. Viņiem ir stereotips-patīk DR tātad tu simpatizē Krievijai. Drīzāk cilvēki grib lai tā būtu.
Absolūti fatāla kļūda Tavā loģikā!!!
Pat, ja Tu turies pretī maigai varai (bez zemapziņā Tu tomēr silti apskauj čeļabinsku, medvedjus utt - es ļoti labi pārzinu psihes uzbūvi un darbību), Tevis ielūgtais hokejs tomēr posta tos, kam vispār prāts ir papīra plānumā.

     [+] [-]

, 2015-03-14 13:41, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es neatbalstu dzīvnieku turēšanu nebrīvē, bet ļoti labprāt apmeklēju zoodārzus. Neatbalstu dzīvnieku nogalināšanu , bet ēdu kotletes. Neatbalstu alkohola lietošanu, bet ik pa brīdim pats to lietoju. Ir cilvēki, kuri neprot nodalīt lietas, ir kas to var.
SMAGA divkosība
Manā vērtību skalā tuvojas gara plānumam

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 13:43, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Tev nevienam nav jātaisnojas.
Nē, patiesība es gribu lai man kāds paskaidro kaut ko par maigo varu un Savicki

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 13:44, pirms 10 gadiem
fanotājs a rakstīja: Visi te nenormāli cepās par Dinamo, nu, kur ir problēma, kam nepatīk neskatās, neapmeklē spēles un netēlo aizvainotos, nevienu ar varu nespiež skatīties.
man nepatīk ikviens, kas skatās
nerunājot par to, ka politiķi gorās

Ir lieta par ko padomāt - ar krieviem būs ja'dzīvo blakus mūžam. Ir jāmāk ar viņiem turēt kontakts. Bet ticiet man kaut kāds Ģināma neko neizšķir. Pie tam tas Ģināma ir ar ubagu tarbu kaklā un laiž pa Krievzemi

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 13:51, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es neatbalstu dzīvnieku turēšanu nebrīvē, bet ļoti labprāt apmeklēju zoodārzus. Neatbalstu dzīvnieku nogalināšanu , bet ēdu kotletes. Neatbalstu alkohola lietošanu, bet ik pa brīdim pats to lietoju. Ir cilvēki, kuri neprot nodalīt lietas, ir kas to var.
Nē nevar īsti nodalīt, jo Savickis kautkā mēģina savas menedžmenta problēmas padarīt par visas valsts atbildību un vēl to vainot. Pofig, ka tur Ukrainā mirst cilvēki, šitas scenārijs iespējams arī citur, galvenais 'mi za krasivij hokej", vai ne? tad, lai apstaigā sponsorus pats. Un, ja jau tā līga būtu tik starptautiski atrakstīva, tad būtu sponsori arī ārpus LV un Krievijas. bet tā kā tā nav, tad tas ko liecina par pašu līgu un cik ļoti KHL ir politizēts no pašu krievu puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-03-14 13:55, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Prokrieviski, neprokrieviski, Krima, retorika, patīk, nepatīk, mē,bē......

Jautājums ir gluži vienkārš, vai Latvijas nodokļu maksātājiem, no saviem līdzekļiem, ir jāuztur, finansiāli izšķērdīgs un stipri uzpūsts projekts?

Nē, nav.
Tad atbildēšu Tev ar pretjautājumu - vai latvijas nodokļu maksātājiem ir jauztur Gaismas Pils kura izmaksāja nepilnus 200 milj, un kuras ikmēneša uzturēšanas izmaksas ir vairāk kā 100k eiro mēnesī?

Vai tautai ir jāuztur tie dzērāji, bomži kuri katru dienu slimnīcā izguļ dzērumu un simulē kādu kaiti par to nemaksājot?

Labrīt mīļo cilvēk, Tu jau uzturi nevajadzīgas lietas, bez kurām super turīgā Latvija var iztikt (te domāju super dārgās ēkas, ne cilvēkus).

     [+] [-]

, 2015-03-14 14:04, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tad atbildēšu Tev ar pretjautājumu - vai latvijas nodokļu maksātājiem ir jauztur Gaismas Pils kura izmaksāja nepilnus 200 milj, un kuras ikmēneša uzturēšanas izmaksas ir vairāk kā 100k eiro mēnesī?

Vai tautai ir jāuztur tie dzērāji, bomži kuri katru dienu slimnīcā izguļ dzērumu un simulē kādu kaiti par to nemaksājot?

Labrīt mīļo cilvēk, Tu jau uzturi nevajadzīgas lietas, bez kurām super turīgā Latvija var iztikt (te domāju super dārgās ēkas, ne cilvēkus).
Ja Tu jautā par bibliotēku. Tad sēdies divi patērētāju kultūras produktiņ.
Nav šaubu, ka Pils celšānā pasmelās kungi un kundzes, bet tautai gara bagātību krātuve un smelšanas vieta ir akūti vajadzīga.
Cik daudz pasākumu ir pievilkusi pie šīs vietas GP.

     [+] [-]

, 2015-03-14 14:05, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es neatbalstu dzīvnieku turēšanu nebrīvē, bet ļoti labprāt apmeklēju zoodārzus. Neatbalstu dzīvnieku nogalināšanu , bet ēdu kotletes. Neatbalstu alkohola lietošanu, bet ik pa brīdim pats to lietoju. Ir cilvēki, kuri neprot nodalīt lietas, ir kas to var.
pērles pērlei galā ...'es neatbalstu cilvēku spīdzināšanu un vergturību, bet gladiatoru cīņas gan man patīk un labprāt tās apmeklēju'... re, cik smuki nodalīju lietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 14:07, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Nē nevar īsti nodalīt, jo Savickis kautkā mēģina savas menedžmenta problēmas padarīt par visas valsts atbildību un vēl to vainot. Pofig, ka tur Ukrainā mirst cilvēki, šitas scenārijs iespējams arī citur, galvenais 'mi za krasivij hokej", vai ne? tad, lai apstaigā sponsorus pats. Un, ja jau tā līga būtu tik starptautiski atrakstīva, tad būtu sponsori arī ārpus LV un Krievijas. bet tā kā tā nav, tad tas ko liecina par pašu līgu un cik ļoti KHL ir politizēts no pašu krievu puses.
Būtu jautri ja tu citiem pastāsti arī kaut ko par Irāku kā tur cilvēki mirst, par zviedru bankām Latvija kuras izsūc latviešus, par ASV tankiem Latvija un ASV maigo varu pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-14 14:18, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ja Tu jautā par bibliotēku. Tad sēdies divi patērētāju kultūras produktiņ.
Nav šaubu, ka Pils celšānā pasmelās kungi un kundzes, bet tautai gara bagātību krātuve un smelšanas vieta ir akūti vajadzīga.
Cik daudz pasākumu ir pievilkusi pie šīs vietas GP.
Iespējams, tāda ēka bija jau sen vajadzīga, bet vai tik liela un dārga?
OK, tagad esam prezidentūrā, bet kādi pasākumi tur notiks pēc prezidentūras beigām?

nepārproti, pats viņā esmu bijis. Ēka protams ir skaista, patika, bet...

  +3 [+] [-]

, 2015-03-14 14:18, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ja Tu jautā par bibliotēku. Tad sēdies divi patērētāju kultūras produktiņ.
Nav šaubu, ka Pils celšānā pasmelās kungi un kundzes, bet tautai gara bagātību krātuve un smelšanas vieta ir akūti vajadzīga.
Cik daudz pasākumu ir pievilkusi pie šīs vietas GP.
Daudziem labāk patiktu ja par valsts naudu uzbūvetu kaut ko noderīgu piemeram Latgalē lai attīstītu un piesaistītu cilvēkus, citādi paliek par galīgāko tuksnesi. Kāda jēga ja uzbūvē kartējo zelta pili vai tiltu Rīgā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 14:23, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: es nesaprotu,vai tu to nopietni jeb tikai trollio?
Es esmu mācīts sociologs antropologs un mans profesionālais uzdevums ir cīnīties pret stereotipiem. Cienītais, mostaties, dzīve iet uz priekšu, ir jau 21. gadsimts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-14 14:24, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Absolūti fatāla kļūda Tavā loģikā!!!
Pat, ja Tu turies pretī maigai varai (bez zemapziņā Tu tomēr silti apskauj čeļabinsku, medvedjus utt - es ļoti labi pārzinu psihes uzbūvi un darbību), Tevis ielūgtais hokejs tomēr posta tos, kam vispār prāts ir papīra plānumā.
Mazāk dzert vajag, psihes pārzinātājs atradies. Psiholoģija, psihiatriija, tās ir tik šķidras zinātnes, kurās skaidrībā nav tikuši pat vislielākie, atzītākie, pasaules speciālisti. Laikam nav ne viena cita joma, kurā tik bieži notiek konferences, rodas jaunas atziņas, kā psiholoģijā un psihiatrijā.
Esmu noklausijies laikam jau desmitiem seminārus par šiem tematiem un vienu gan esmu sapratis, jo cilvēks ir ar mazāku izglītību, prastāks, jo viņam vairāk liekas, ka viņi visu saprot šajā lietās.
Mums pirms septiņiem gadiem, kaudze heiteru, tajā skaitā arī Tu, zīmējāt briesmu shēmas kas notiks ar Latviju pēc diviem gadiem. Nu un kā, dvēseļu pārzinātāji, aptirsāties! Protams tas jau jums netraucē liet čugunu tālāk, temats šķidrs, nav jau matemātika, tapēc dragājam tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 14:30, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Lídzíga situácija bija, kad Maskava gribéja par savieníbas naudu Rígá búvét metro. Latvijas bļauri ar D.Ïvánu priekshgalá, politisku, ne ekonomisku iemeslu vadíti, atteicás no milzu naudas un efektígas infrastruktúras elementa. Tagad visi "kaifo" múzhígajás propkás un lamá tagadéjos politikjus. Bet, ko tie "nabagi" tagad var lídzét? Ka tikai lídzígi nesanák arí ar Dinamo - kad ir, tad nevajag, kad nebús, tad... Bet, var jau bút, ka párák maz izglítotu (ne izglítíbu ieguvushu) cilvéku ir palikushi Latvijá?
Nevis kaut kādu savienības naudu ,bet par konkrēti arī manu naudu,jo tolaik maksāju nodokļus ,ieskaitot bezbērnu nodokli.Un tu laikam neatceries negatīvās sekas,vēl vairāk migrantu celtniecības laikā ,un bīstamo izbūvi no ģeoloģiskā viedokļa ,kā arī visā pasaulē šo transporta veidu subsidē ,jo metro nespēj sevi atpelnīt.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 14:33, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: koro4e, kartejais "civilizetais" parazits tu esi
Es jums silti iesaku pārvarēt aizspriedumus un iesākumam izlasīt Kārļa Marksa ''Kapitālu'' vai kādu no Zigmunda Freida darbiem, tad sapratīsiet, ka pasaules galvenās problēmas ir tieši tās, par kurām es runāju.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 14:35, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Mazāk dzert vajag, psihes pārzinātājs atradies. Psiholoģija, psihiatriija, tās ir tik šķidras zinātnes, kurās skaidrībā nav tikuši pat vislielākie, atzītākie, pasaules speciālisti. Laikam nav ne viena cita joma, kurā tik bieži notiek konferences, rodas jaunas atziņas, kā psiholoģijā un psihiatrijā.
Esmu noklausijies laikam jau desmitiem seminārus par šiem tematiem un vienu gan esmu sapratis, jo cilvēks ir ar mazāku izglītību, prastāks, jo viņam vairāk liekas, ka viņi visu saprot šajā lietās.
Mums pirms septiņiem gadiem, kaudze heiteru, tajā skaitā arī Tu, zīmējāt briesmu shēmas kas notiks ar Latviju pēc diviem gadiem. Nu un kā, dvēseļu pārzinātāji, aptirsāties! Protams tas jau jums netraucē liet čugunu tālāk, temats šķidrs, nav jau matemātika, tapēc dragājam tālāk.
Kā to ņem ,jo zinu daudzus cilvēkus ,kuri pirms khl pilnīgi neintresējās par Krievijas superlīgu ,bet tagad seko notikumiem khl,līdz ar to arī nedaudz visam ,kas notiek Krievijā.Jebkuram projektam ,lai tas ietekmētu cilvēku prātus ir svarīgi ,lai par to runātu ,pie tam labu ,vai sliktu ,tam nav nozīmes.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 14:39, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Káds sakars cilvēku spīdzināšanai, vergturíbai un gladiatoru cīņám?! Tev to joprojám stásta skolá? Un tu tam visam tici? Arí glupajai Darvina teorijai? Paklau, tagad, kad netá var iegút daudz DAZHÁDA dokumentála materiála, tad tik vien vajag ká atlicinát tam laiku, noskatíties, izanalizét un izlobít no tá sakarígáko un logiskáko. Protams, ka térét laiku skolá, sézhot solá un neko nedarot, tikai klausoties vecás paaudzes novecojoshos textus ir daudz érták un vieglák neká izzinát pasauli pasham.
Un kāds sakars manam komentāram ar tavu atbildi? ja tu šādi spēj saprast un 'izanalizēt' izlasīto tekstu, tad nu nezin gan, cik viegli tev tajos interneta plašumos klāsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-14 15:56, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kapēc šī daļa nav pieminēta?



AS «Dinamo Rīga» padomes priekšsēdētājs norādīja, ka nebūtu gatavs atsaukt komandu no KHL, lai pievienotos kādai citai Eiropas līgai. «Nolaisties no KHL līmeņa līdz Šveices vai citu Eiropas līgu līmenim nebūtu prāta darbs. Es tādā lietā vairs nebūtu gatavs piedalīties.»
šis ir labākais, vakar norēcos Tagad fuņiem būs ko kladzināt nākamos 20 gadus

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 16:19, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Kā to ņem, jo zinu daudzus cilvēkus ,kuri pirms khl pilnīgi neintresējās par Krievijas superlīgu ,bet tagad seko notikumiem khl,līdz ar to arī nedaudz visam ,kas notiek Krievijā.Jebkuram projektam ,lai tas ietekmētu cilvēku prātus ir svarīgi ,lai par to runātu ,pie tam labu ,vai sliktu ,tam nav nozīmes.
Nu nezinu gan, mums krievija blakus vienmēr ir bijusi, viņu mediji makaronus uz ausīm karina 80 gadus, pa to laiku mēs paguvām pat būt viņas sastāvā un attieksme no mums nav nekāda labā.
Es esmu par to lai redz visu, lai cilvēki zina visu, bet ja slēpsim, mums būs tikai sliktāk.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 16:27, pirms 10 gadiem
Ar vienu Dinamo būs daudz par maz pret šo milzīgo antikrievisko propagandas mašinēriju.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 16:28, pirms 10 gadiem
vienkārši fenomenāla sporta fanu "loģiķa" ! a la nē nu es jau neko, krieviju neatbalstu, bet spēles apmeklēju!! ai nu Dinamo ir skatos nebūs meklēšu ko citu! Mīļie cilvēki tak attopaties!!! Ģinamo čiekurs nespēj atzīt ( vēl pietam pats būdams latvietis ), ka Latvija ir bijusi okupēta un jūs apmeklējat šī pajoliņa spēles. Pietiks vienreiz!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 16:31, pirms 10 gadiem
NEJAUKSIM SPORTU AR POLITIKU!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 16:34, pirms 10 gadiem
kurmeens rakstīja: Ticama versija, ka FUNS un CO pārdotu savu dzimteni, ka tik būtu Latvijā KHL .
Ļoti labs komentārs,kurš raksturo DR nīdēju domāšanas stilu. Ieliku +1, jo tas pierāda cik sekls domāšanas veids ir šiem cilvēkiem. Viņi visu laiku uzdod vēlamo par esošo. Par Latviju es daudz ko esmu ar mieru ziedot. Tas man nedara godu , bet Krieviju es necienu,jūtu ka arī ienīstu (lai gan tā nav laba cilvēka īpašība).
Ļoti daudzi DR nīdēji nespēk pieļaut domu ka kaut kāda mērā konflikta gadījumā starp Latviju un Krieviju DR fani būtu īsti Latvijas patrioti un atdotu daudz ko savas valsts labā.
DR nīdējiem mana uzskatu koncepcija ir ļoti neizdevīga, tāpēc tik ļoti cīnās pret. Grib mani pasniegt kā valsts ienaidnieku, bet ir tieši otrādi.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 16:37, pirms 10 gadiem
naurisk rakstīja: NEJAUKSIM SPORTU AR POLITIKU!
Uzraksti šādu ieteikumu Pūķinam un khl bosiem.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 16:41, pirms 10 gadiem
sezona beigusies . laidziivo jauna sezona .. bet ja ( kads megjina musdienu sarewgjitaja politiskajaa situacija arto spelet ) lai ka gribetos Rd redzet .. bet pagaidam sanak .. da laimigu tacinju tada sisteema i RD i Jurim

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 16:42, pirms 10 gadiem
Jurijs te baigās stublības sastāstījis - bet vienu gan ir jāatzīst, ka izdevīgs tas DRīgas projekts mums ir gan:
1. Nauda ta krievu, kas te tiek apgrozīta, arī pretinieki kko Rīgā atstāj (viesnīcas, ēšana, u.t.t.)
2. Mūsu spēlētāji tiek uzspēlēt augstā līmenī un saņem smukas algas (projektam izjūkot, vairums no viņiem pa Balkrieviju, Slovākiju varēs sisties)
3. Ir jaunajiem uz ko tiekties, lai arī tas nav viegli, bet, tomēr, ir tāda iespēja te pat LV, nav nekur jābrauc prom (Soča, Indrašis, Meija, Bičevskis, Ābols) - dažiem izdodas!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 16:48, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Lídzíga situácija bija, kad Maskava gribéja par savieníbas naudu Rígá búvét metro. Latvijas bļauri ar D.Ïvánu priekshgalá, politisku, ne ekonomisku iemeslu vadíti, atteicás no milzu naudas un efektígas infrastruktúras elementa. Tagad visi "kaifo" múzhígajás propkás un lamá tagadéjos politikjus.
vēl viens vēstures nezinītis un politiskais analfabēts.
tu droši vien 1988. gadā vēl tēvam pautos šūpojies vai zem galda rāpoji, tāpēc nezini, ka Maskava plānoja metro būvniecībai ievest ap 100 000 dažāda profila darbiniekus no krievijas un citām cccp respubļikām, kas izraisītu vēl lielāku Latvijas rusifikāciju un vietējo iedzīvotāju etnisko miksēšanu, kas varēja beigties ar Latvijas pamatnācijas ātru iznīkšanu.
Tāpēc ir labi, ka Rīgas metro projekts, pateicoties vērienīgiem sabiedrības protestiem tika apturēts [es arī kā students un Vides aizsardzības kluba dalībnieks aktīvi darbojos 29.04.1988. manifestācijas "Metro- nē!" sagatavošanā un norisē] un pāris gadus vēlāk sabruka Padumjā savienība.

     [+] [-]

, 2015-03-14 16:51, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Jurijs te baigās stublības sastāstījis - bet vienu gan ir jāatzīst, ka izdevīgs tas DRīgas projekts mums ir gan:
1. Nauda ta krievu, kas te tiek apgrozīta, arī pretinieki kko Rīgā atstāj (viesnīcas, ēšana, u.t.t.)
2. Mūsu spēlētāji tiek uzspēlēt augstā līmenī un saņem smukas algas (projektam izjūkot, vairums no viņiem pa Balkrieviju, Slovākiju varēs sisties)
3. Ir jaunajiem uz ko tiekties, lai arī tas nav viegli, bet, tomēr, ir tāda iespēja te pat LV, nav nekur jābrauc prom (Soča, Indrašis, Meija, Bičevskis, Ābols) - dažiem izdodas!
Tas ka Savickim prāta nav jau sen ir redzams no viņa intervijām. Te es patiešām piekrītu Namejam, ka nesaprotu kā tāds cilvēks var būt veiksmīgs biznesmenis un čekists, jo čekā strādāja patiešām gudri cilvēki. Savickis atgādina klaunu ar savu runu , izteikumiem, par čekistu pēc savām runām nu galīgi neder. Arī milzīgā Krievijas slavināšana jau iet ārā no jebkuriem rāmjiem. Izklausās pat mākslīgi nedabīgi. Tā slavēt agresorvalsti ... pielīdējs tas ir viens, bet Savicka stils ir vienkārši stulbs, izklausās pēc neizglītota cilvēka nesakarīgas runāšanas.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-14 16:56, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Lídzíga situácija bija, kad Maskava gribéja par savieníbas naudu Rígá búvét metro. Latvijas bļauri ar D.Ïvánu priekshgalá, politisku, ne ekonomisku iemeslu vadíti, atteicás no milzu naudas un efektígas infrastruktúras elementa. Tagad visi "kaifo" múzhígajás propkás un lamá tagadéjos politikjus. Bet, ko tie "nabagi" tagad var lídzét? Ka tikai lídzígi nesanák arí ar Dinamo - kad ir, tad nevajag, kad nebús, tad... Bet, var jau bút, ka párák maz izglítotu (ne izglítíbu ieguvushu) cilvéku ir palikushi Latvijá?
Tu nu esi āpsis! Metro neuzbūvēšana ir viena no labākajam lietām, kas ar Latviju tad varēja notikt.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 16:59, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tas ka Savickim prāta nav jau sen ir redzams no viņa intervijām. Te es patiešām piekrītu Namejam, ka nesaprotu kā tāds cilvēks var būt veiksmīgs biznesmenis un čekists, jo čekā strādāja patiešām gudri cilvēki. Savickis atgādina klaunu ar savu runu , izteikumiem, par čekistu pēc savām runām nu galīgi neder. Arī milzīgā Krievijas slavināšana jau iet ārā no jebkuriem rāmjiem. Izklausās pat mākslīgi nedabīgi. Tā slavēt agresorvalsti ... pielīdējs tas ir viens, bet Savicka stils ir vienkārši stulbs, izklausās pēc neizglītota cilvēka nesakarīgas runāšanas.
Tāpat neviens normāli domājoš nesaprot kā Tu vari pasniegt skolā. Jūs ar Jurku esat bračkas.

     [+] [-]

, 2015-03-14 17:00, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: vēl viens vēstures nezinītis un politiskais analfabēts.
tu droši vien 1988. gadā vēl tēvam pautos šūpojies vai zem galda rāpoji, tāpēc nezini, ka Maskava plānoja metro būvniecībai ievest ap 100 000 dažāda profila darbiniekus no krievijas un citām cccp respubļikām, kas izraisītu vēl lielāku Latvijas rusifikāciju un vietējo iedzīvotāju etnisko miksēšanu, kas varēja beigties ar Latvijas pamatnācijas ātru iznīkšanu.
Tāpēc ir labi, ka Rīgas metro projekts, pateicoties vērienīgiem sabiedrības protestiem tika apturēts [es arī kā students un Vides aizsardzības kluba dalībnieks aktīvi darbojos 29.04.1988. manifestācijas "Metro- nē!" sagatavošanā un norisē] un pāris gadus vēlāk sabruka Padumjā savienība.
Neesmu atradis(varbūt neesmu piefiksējis) cik plānoja ievest strādniekus no Krievijas metro būvniecībai. Žurnālā Uzzini novembra numurā bija liels raksts par metro. Bija plānots ka katru dienu metro izmantoti virs 200 000 cilvēku unvēl saukti citi skaitļi, bet neatradu vai nepamanīju plānoto viesstrādnieku skaitu. Vai tavi 100 000 ir tavs izdomājums jeb tas balstās uz kaut kādiem vēstures avotiem, aprēķiniem, jo 100 000 ir ļoti liels skaits , uz 80-tiem gadiem tas bija kaut kur virs 10% no visiem Rīgas
iedzīvotājiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 17:03, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Tāpat neviens normāli domājoš nesaprot kā Tu vari pasniegt skolā. Jūs ar Jurku esat bračkas.
Patīk daudziem uzdot vēlamo par esošo. Vai es nevaru pasniegt skolā tikai tāpeč ka man patīk DR. Tad jau jāpieņem likums ka DR atbalstītāji ir valsts nodevēji. Man patīk DR, kāds r vēl mans noziegums, ko es nepareizu skolēniem stāstu - par Cēzaru vai Čingishnau, par PSRS vai LPSR kaut ko nepareizu mācu.

     [+] [-]

, 2015-03-14 17:08, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Patīk daudziem uzdot vēlamo par esošo. Vai es nevaru pasniegt skolā tikai tāpeč ka man patīk DR. Tad jau jāpieņem likums ka DR atbalstītāji ir valsts nodevēji. Man patīk DR, kāds r vēl mans noziegums, ko es nepareizu skolēniem stāstu - par Cēzaru vai Čingishnau, par PSRS vai LPSR kaut ko nepareizu mācu.
Pats Tu velamo uzdod par esošo, es neteicu ka izbrīns ir dēļ tā ka skaties RD. Jš ar Juri vieno ir ka uzskatat sevi par varen gudriem, zinošiem un spējat sarunāt ļoti daudz muļķibu tiko atverat muti (virtuālajā pasaulē pārnestā nozīmē). Ir vēl citas lietas, kuras tu vienkārši nespēj saprast, tāpēc aizstāvoties parasti visu vienkāršo, kā tas ir gadījumā kad tiek runāts par maigo varu, redzams ka tu par to nekā nezini, tāpēc pārgudri stāsti par to kāds varonis esi, jo skatoties RD neesmi iemīlējis Krieviju. Primitīvi un sekli.

     [+] [-]

, 2015-03-14 17:13, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Neesmu atradis(varbūt neesmu piefiksējis) cik plānoja ievest strādniekus no Krievijas metro būvniecībai. Žurnālā Uzzini novembra numurā bija liels raksts par metro. Bija plānots ka katru dienu metro izmantoti virs 200 000 cilvēku unvēl saukti citi skaitļi, bet neatradu vai nepamanīju plānoto viesstrādnieku skaitu. Vai tavi 100 000 ir tavs izdomājums jeb tas balstās uz kaut kādiem vēstures avotiem, aprēķiniem, jo 100 000 ir ļoti liels skaits , uz 80-tiem gadiem tas bija kaut kur virs 10% no visiem Rīgas
iedzīvotājiem.
Tas aptuvenais skaitlis 100 000 sovjetu imigrantu Rīgas metro būvniecībai un ar to saistītiem darbiem- bija 1988. g. martā/aprīlī saņemtā iekšējā informācija no LPSR ministru padomes un transporta ministrijas darbiniekiem, kuri bija personīgi pazīstami ar dažiem VAKa aktīvistiem.
Neesmu gan lasījis nevienu vēstures pētījumu par metro projekta un sabiedrības pret-metro darbību, tāpēc konkrēti nepateikšu (varbūt tas cipars ir I.Vārpas pētījumā par 1986-1991.g.?).

     [+] [-]

, 2015-03-14 17:20, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Pats Tu velamo uzdod par esošo, es neteicu ka izbrīns ir dēļ tā ka skaties RD. Jš ar Juri vieno ir ka uzskatat sevi par varen gudriem, zinošiem un spējat sarunāt ļoti daudz muļķibu tiko atverat muti (virtuālajā pasaulē pārnestā nozīmē). Ir vēl citas lietas, kuras tu vienkārši nespēj saprast, tāpēc aizstāvoties parasti visu vienkāršo, kā tas ir gadījumā kad tiek runāts par maigo varu, redzams ka tu par to nekā nezini, tāpēc pārgudri stāsti par to kāds varonis esi, jo skatoties RD neesmi iemīlējis Krieviju. Primitīvi un sekli.
Kā var kaut ko tādu samurgot. PSRS un Krieviju neciešu jau no bērnu kājas. Uzaugu kad vectēvs(skaitījās kulaks, arī aizsargu komandieris, tika deportēts) katru dienu klausījās Amerikas balsis, cits radinieks bija leģionārs. Nepatika un liels naids pret PSRS un Krieviju man jau kopš mazotnes. Latvijas karogs mūsu mājā glabājās visus PSRS ļoti rūpīgi slēpts.
Uz tā visa fona man daži grib iestāstīt cik es esmu nepatriotisks utt. Mna ļoti pievelk latviskais, nacionālais.
Tagad palasu dažus komentārus un redzu, ka es ļoti dažus nokaitinu, jo grauju viņu mītus , stereotipus.

     [+] [-]

, 2015-03-14 17:21, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Tas aptuvenais skaitlis 100 000 sovjetu imigrantu Rīgas metro būvniecībai un ar to saistītiem darbiem- bija 1988. g. martā/aprīlī saņemtā iekšējā informācija no LPSR ministru padomes un transporta ministrijas darbiniekiem, kuri bija personīgi pazīstami ar dažiem VAKa aktīvistiem.
Neesmu gan lasījis nevienu vēstures pētījumu par metro projekta un sabiedrības pret-metro darbību, tāpēc konkrēti nepateikšu (varbūt tas cipars ir I.Vārpas pētījumā par 1986-1991.g.?).
Apmēram tā varētu būt. Toreiz migrantus gāza iekšā bez mitas, Ogrē jau bija pilns dzeltenās rases strādnieču ar specifisku (paralēli tekstilapstrādei) nodarbošanos. Neesmu tikai pētījis, kur viņus plānoja izvietot, jo irstošā PSRS ekonomika jaunu mikrorajonu celtniecību Rīgā vairs nevilka. Savukārt jaunuzbūvētājos dzīvokļos drīz jau pilnā sparā nelegāli ievācās mums zināmi irši

     [+] [-]

, 2015-03-14 17:22, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Tas aptuvenais skaitlis 100 000 sovjetu imigrantu Rīgas metro būvniecībai un ar to saistītiem darbiem- bija 1988. g. martā/aprīlī saņemtā iekšējā informācija no LPSR ministru padomes un transporta ministrijas darbiniekiem, kuri bija personīgi pazīstami ar dažiem VAKa aktīvistiem.
Neesmu gan lasījis nevienu vēstures pētījumu par metro projekta un sabiedrības pret-metro darbību, tāpēc konkrēti nepateikšu (varbūt tas cipars ir I.Vārpas pētījumā par 1986-1991.g.?).
Paldies par info, jo esmu kādreiz sen meklējis un centies pierādīt kādus draudus demogrāfiskai situācijai radītu metro būve.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 17:27, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kā var kaut ko tādu samurgot. PSRS un Krieviju neciešu jau no bērnu kājas. Uzaugu kad vectēvs(skaitījās kulaks, arī aizsargu komandieris, tika deportēts) katru dienu klausījās Amerikas balsis, cits radinieks bija leģionārs. Nepatika un liels naids pret PSRS un Krieviju man jau kopš mazotnes. Latvijas karogs mūsu mājā glabājās visus PSRS ļoti rūpīgi slēpts.
Uz tā visa fona man daži grib iestāstīt cik es esmu nepatriotisks utt. Mna ļoti pievelk latviskais, nacionālais.
Tagad palasu dažus komentārus un redzu, ka es ļoti dažus nokaitinu, jo grauju viņu mītus , stereotipus.
Neko Tu te negrauj, tik muļķibas raksti, tāpēc jau saku - tāds pats kā Savickis. Savu patriotismu tu jau nodemonstrēji , ar to viss skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-03-14 17:30, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kā var kaut ko tādu samurgot. PSRS un Krieviju neciešu jau no bērnu kājas. Uzaugu kad vectēvs(skaitījās kulaks, arī aizsargu komandieris, tika deportēts) katru dienu klausījās Amerikas balsis, cits radinieks bija leģionārs. Nepatika un liels naids pret PSRS un Krieviju man jau kopš mazotnes. Latvijas karogs mūsu mājā glabājās visus PSRS ļoti rūpīgi slēpts.
Uz tā visa fona man daži grib iestāstīt cik es esmu nepatriotisks utt. Mna ļoti pievelk latviskais, nacionālais.
Tagad palasu dažus komentārus un redzu, ka es ļoti dažus nokaitinu, jo grauju viņu mītus , stereotipus.
Varbūt labāk kā vēsturniekam ieguldīt enerģiju kādā novadpētnieciskā projektā, nevis graut anonīmu komentētāju "mītus un stereotipus" e-sportā?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 17:31, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Tas aptuvenais skaitlis 100 000 sovjetu imigrantu Rīgas metro būvniecībai un ar to saistītiem darbiem- bija 1988. g. martā/aprīlī saņemtā iekšējā informācija no LPSR ministru padomes un transporta ministrijas darbiniekiem, kuri bija personīgi pazīstami ar dažiem VAKa aktīvistiem.
Neesmu gan lasījis nevienu vēstures pētījumu par metro projekta un sabiedrības pret-metro darbību, tāpēc konkrēti nepateikšu (varbūt tas cipars ir I.Vārpas pētījumā par 1986-1991.g.?).
Jā, tā kustība toreiz bija varena, atceros - "Metro- retro" un T burtiņu kā krustu uz zārciņa, ko VAK nesa gājienā. Sapulces Lielajā aulā...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 17:41, pirms 10 gadiem
Kā dziedāja Jumprava ,tad Metro nav draugs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-03-14 17:50, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Varbūt labāk kā vēsturniekam ieguldīt enerģiju kādā novadpētnieciskā projektā, nevis graut anonīmu komentētāju "mītus un stereotipus" e-sportā?
Es savu enerģiju ieguldu tieši mācību darbā.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 17:59, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: vēl viens vēstures nezinītis un politiskais analfabēts.
tu droši vien 1988. gadā vēl tēvam pautos šūpojies vai zem galda rāpoji, tāpēc nezini, ka Maskava plānoja metro būvniecībai ievest ap 100 000 dažāda profila darbiniekus no krievijas un citām cccp respubļikām, kas izraisītu vēl lielāku Latvijas rusifikāciju un vietējo iedzīvotāju etnisko miksēšanu, kas varēja beigties ar Latvijas pamatnācijas ātru iznīkšanu.
Tāpēc ir labi, ka Rīgas metro projekts, pateicoties vērienīgiem sabiedrības protestiem tika apturēts [es arī kā students un Vides aizsardzības kluba dalībnieks aktīvi darbojos 29.04.1988. manifestācijas "Metro- nē!" sagatavošanā un norisē] un pāris gadus vēlāk sabruka Padumjā savienība.
bail iedomāties kas tur tagad būtu pa spoku katakombām, kaut ko sarakņātu, pēc tam nāca cccp sabrukums un mums to miskasti nāktos bērt ciet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 18:05, pirms 10 gadiem
Tiem kas akli mīl kremli, tiem nekas nepalīdzēs, ir RD, nav, pofig, es šeit dažiem putinosiem kas par krieviju stāsta visādas pasaciņas, uzliku video https://www.youtube.com/watch?v=hX7... . Viņi noskatās un neatbild. Visas video atziņas salasītas no (valsts) krievu tv kanāliem. Kremlini pirmo minūti var izlaist, sākat ar faktiem.

     [+] [-]

, 2015-03-14 18:24, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Jā, tā kustība toreiz bija varena, atceros - "Metro- retro" un T burtiņu kā krustu uz zārciņa, ko VAK nesa gājienā. Sapulces Lielajā aulā...
Visvarenākais bija pats gājiens (ap 10 000 dalībniekiem) no Raiņa pieminekļa cauri Vecrīgai pāri Akmens tiltam uz Arkādijas parku.
Strēlnieku laukumā daži menti centās apturēt nesankcionēto masu gājienu pāri tiltam, bet tie tika nonesti malā un uz kādu pusstundu tika paralizēta satiksme uz Akmens tilta (kamēr tās lielās masas pārgāja pāri).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-03-14 18:42, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Viltojums. Amerikāņu specdienestu darbs. Nogrimmējās par krievu TV diktoriem un izplata nepatiesus faktus. Amerikosi nolādētie. Ka tik krievus nomelnot
nebrītos ja kāds kremlins, izmusumā tā pateiktu.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 20:09, pirms 10 gadiem
kādam vēl jautājumi, kāpēc krievi sponsorē dinamo?

     [+] [-]

, 2015-03-14 20:12, pirms 10 gadiem
Buivols rakstīja: Nepatīk neviss krievi vai Krievija, bet "panjatije" pēc kuriem tur tiek organizēta gan politiskā, gan ekanomiskā dzīve. Un nepatīk, ka ir centieni, un ne bez sekmēm, arī pie mums to ieviest. Gazprom loža vienmēr pilna. Forši, protams, ja tev ar morāli viss nav īsti kārtībā, uztrauc tikai sava pakaļa un esi ticis tajā blicē. Ko darīt pārējiem, kam tiesiskas valsts vietā tiek zaraina beizbolnūja parādīta? Tā kā nejauciet Krieviju ar tiem atkritumiem, kas pie varas.
aizbrauc uz parašu, uz kād sādžu un pastāsti par savu skarbo dzīvi. vai arī tu domā, ka paraša un maskava ir viens un tas pats?kā saka odesā- tās ir 2 lielas atšķirības! un mazāk skaties krievijas gēbelsa tv- mazāk piesārņosi smadzenes ar krievu meliem

     [+] [-]

, 2015-03-14 20:58, pirms 10 gadiem
Eh Savicki Savicki... Es esmu RD fans un gribu lai RD ari turpmak spele KHL nevis tik LAC , bet ar sadu muldesu tu atbaidi gan fanus un pats galvenais ari potencialos sponsorus, jo ne jau visi bus gatavi sponsoret projektu kura vadiba bez ziepem lien LV ienaidniekam kada tumsa vieta ...
Ar tadu menedzmentu diemzel izskatas ka RD vairak nepastaves
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 21:32, pirms 10 gadiem
Del hokeja atdot savu Tevuzemi? NEKAD! Mana tauta ir daudz cietusi no krieviem!
Labāk savu galvu devu nekā savu tēvu zemi! Par Latviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 21:38, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Mazāk dzert vajag, psihes pārzinātājs atradies. Psiholoģija, psihiatriija, tās ir tik šķidras zinātnes, kurās skaidrībā nav tikuši pat vislielākie, atzītākie, pasaules speciālisti. Laikam nav ne viena cita joma, kurā tik bieži notiek konferences, rodas jaunas atziņas, kā psiholoģijā un psihiatrijā.
Esmu noklausijies laikam jau desmitiem seminārus par šiem tematiem un vienu gan esmu sapratis, jo cilvēks ir ar mazāku izglītību, prastāks, jo viņam vairāk liekas, ka viņi visu saprot šajā lietās.
Mums pirms septiņiem gadiem, kaudze heiteru, tajā skaitā arī Tu, zīmējāt briesmu shēmas kas notiks ar Latviju pēc diviem gadiem. Nu un kā, dvēseļu pārzinātāji, aptirsāties! Protams tas jau jums netraucē liet čugunu tālāk, temats šķidrs, nav jau matemātika, tapēc dragājam tālāk.
Tavā sādžā jau tikai šarlatāni ieklīst
Man ir izdevība paklausīties latvijas līderus šai jomā + esmu 2 gadus mācījies filozofiju, psiholoģiju, psihiatriju - tā kā mans prātiņš analīzē 24 7, tad man nav problēmu par šīm tēmānm runāt
Beidz te vāvuļit pretīm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-14 21:40, pirms 10 gadiem
GrantsHills rakstīja: Daudziem labāk patiktu ja par valsts naudu uzbūvetu kaut ko noderīgu piemeram Latgalē lai attīstītu un piesaistītu cilvēkus, citādi paliek par galīgāko tuksnesi. Kāda jēga ja uzbūvē kartējo zelta pili vai tiltu Rīgā?
pareizi saki, bet zināms, ka tur neko tādu neceltu
labāk, ka rīgā ir vēl viens kultūras un garīguma centrs

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 21:41, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Nevis kaut kādu savienības naudu ,bet par konkrēti arī manu naudu,jo tolaik maksāju nodokļus ,ieskaitot bezbērnu nodokli.Un tu laikam neatceries negatīvās sekas,vēl vairāk migrantu celtniecības laikā ,un bīstamo izbūvi no ģeoloģiskā viedokļa ,kā arī visā pasaulē šo transporta veidu subsidē ,jo metro nespēj sevi atpelnīt.
Tu esi SC.com un gan jau ne tikai garīgo līderu prezideija 7niekā : )

     [+] [-]

, 2015-03-14 21:43, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: ko tu vel gribi no Joda,vins taks ari ir Imperiona biedrs vini jau visi kopa,vai katrs atsevikski, tas shemas ir pietiekami daudz sazimejusi paprasi labak,ka sokas ziems svarcelsana uz sniega,ko Jods bija paris gadus atpakalj aprakstijis?
ir OK
120 jau varu
be ttikko 3šo nedēļu jau slimoju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 21:49, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: vēl viens vēstures nezinītis un politiskais analfabēts.
tu droši vien 1988. gadā vēl tēvam pautos šūpojies vai zem galda rāpoji, tāpēc nezini, ka Maskava plānoja metro būvniecībai ievest ap 100 000 dažāda profila darbiniekus no krievijas un citām cccp respubļikām, kas izraisītu vēl lielāku Latvijas rusifikāciju un vietējo iedzīvotāju etnisko miksēšanu, kas varēja beigties ar Latvijas pamatnācijas ātru iznīkšanu.
Tāpēc ir labi, ka Rīgas metro projekts, pateicoties vērienīgiem sabiedrības protestiem tika apturēts [es arī kā students un Vides aizsardzības kluba dalībnieks aktīvi darbojos 29.04.1988. manifestācijas "Metro- nē!" sagatavošanā un norisē] un pāris gadus vēlāk sabruka Padumjā savienība.
Rubiks jau teica, ka, ja būtu Metro, tad Rīgā varētu dzīvoet 1.5mlj
un ne jau tas pusmiljosn te piedzimtu...

     [+] [-]

, 2015-03-14 21:50, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kā var kaut ko tādu samurgot. PSRS un Krieviju neciešu jau no bērnu kājas. Uzaugu kad vectēvs(skaitījās kulaks, arī aizsargu komandieris, tika deportēts) katru dienu klausījās Amerikas balsis, cits radinieks bija leģionārs. Nepatika un liels naids pret PSRS un Krieviju man jau kopš mazotnes. Latvijas karogs mūsu mājā glabājās visus PSRS ļoti rūpīgi slēpts.
Uz tā visa fona man daži grib iestāstīt cik es esmu nepatriotisks utt. Mna ļoti pievelk latviskais, nacionālais.
Tagad palasu dažus komentārus un redzu, ka es ļoti dažus nokaitinu, jo grauju viņu mītus , stereotipus.
Perfekta latvieša biogrāfija
Bet, kas Tevi salauza???

     [+] [-]

, 2015-03-14 21:54, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: kurus Latvijas liderus? rudo bestiju Solvitu? va ari "cienijamo" arlietu ministru?
praktiskajā psiholoģija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-14 22:17, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: labs bet,Jods,sito labak paklausies lioti, lioti mazdzirdeta,bet aktuala vel sodien https://www.youtube.com/watch?v=y4jQmAWdD-w
30 gadu jubileja, bet pirmajos 5 gados puse no visiem dargumiem, no kuriem puse pat laikam nepublicēta

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 22:22, pirms 10 gadiem
Nu tā ļoģiski padomajot-KHL ir krievijas projekts !!! Kapec Latvijas valstij ir jaiegulda svešā kabatā nauda??? Rigas dinamo nav latvijas ipašums !!! Tas pieder tev Savicki vai kam tur no krievijas !!! Nevajag jaukt divas lietas !!!
Ja godigi jasak tad man piemeram vairak tagad interesē tie puiši viņpus okeanam-girgensonam,ķeniņam un gudlevskim

  +2 [+] [-]

, 2015-03-15 00:54, pirms 10 gadiem
vienreizēji, ko jūs te varat pērties ar savu khl un krieviju. Nu atpūšaties tak no saviem krieviem.