Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Savickis: "Man jāneitralizē ne pārāk labvēlīgā attieksme pret Krieviju"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Savickis: "Man jāneitralizē ne pārāk labvēlīgā attieksme pret Krieviju"
Juris Savickis
Foto: dinamoriga.lv

Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis sarunā ar žurnālu "Sestdiena" norāda, ka nākamās sezonas sakarā problēmas sagādā sankcijas pret Krieviju. Līdzjutēji nevar uzturēt tāda līmeņa komandu, Latvijā nepieciešamo summu nevar atrast, līdz ar to jācer uz kaimiņzemes naudu.

Rīgas "Dinamo" vadībai jārisina sarežģīts uzdevums - jāatrod finansējums nākamajai sezonai KHL. Pastāv iespēja, ka naudu neizdosies atrast? "Man negribētos pieļaut šādu iespēju, bet jāņem vērā arī ģeopolitiskā situācija. Sankcijas, naftas cenas un tā tālāk - biznesa vide uz to jūtīgi reaģē, naudu nopelnīt kļūst arvien grūtāk. Arī mūsu politiķi ne pārāk labvēlīgi izturas pret tādu lielvalsti kā Krievija. Man tas viss tagad jāneitralizē, jāpaskaidro, ka tauta dažkārt domā savādāk, nekā rīkojas politiķi," atzīst Juris Savickis. "KHL projekts ir izdevīgs visiem, arī Latvijas hokejam tas ir palīdzējis attīstīties. Mūsu izlases pamatkodols spēlē "Dinamo", un atcerēsimies, cik labi mums izdevās nospēlēt Soču olimpisko spēļu turnīrā."

Dinamiešu vadītājs atklāj, ka komandā spēlētāja vidējā alga ir 300 000 eiro gadā, turklāt iespējams nopelnīt vēl papildus - par uzvarām, iemestajām ripām un tamlīdzīgi. "Pie mums līdzjutēji nevar uzturēt tāda līmeņa komandu. Es parēķināju, ka "Dinamo" pats bez sponsoriem varētu savākt kādus trīs miljonus eiro gadā. Bet kluba budžets ir 12 miljoni eiro gadā," norāda funkcionārs.

"Dinamo" budžetu lielā mērā veido nauda no Krievijas... "Labi, bet kas Latvijai liedz iespēju uzturēt šādu komandu? [Mūsu lielie uzņēmumi] varētu samesties pa pāris miljoniem, un lieta darīta! Ja nepatīk, ka "Dinamo" spēlē KHL, savāciet naudu un brauciet spēlēt NHL! Tikai šaubos, vai mēs tur kādam esam vajadzīgi. Es saprotu, ne visiem patīk krievi. Taču viņi ir mūsu kaimiņi, 140 miljoni iedzīvotāju, viņiem ir nafta un gāze, viņiem ir bagāta vēsture un kultūra, mēs gadsimtiem esam dzīvojuši blakus," aizstāvas J.Savickis.

Pastāv uzskats, ka KHL ir Krievijas maigās varas produkts. "Tas ir pilnīgi izdomāts propagandas termins," iebilst Latvijas galvaspilsētas kluba vadītājs.

izmantotie resursi:
Žurnāls "Sestdiena"

  +3 [+] [-]

, 2015-03-14 14:18, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ja Tu jautā par bibliotēku. Tad sēdies divi patērētāju kultūras produktiņ.
Nav šaubu, ka Pils celšānā pasmelās kungi un kundzes, bet tautai gara bagātību krātuve un smelšanas vieta ir akūti vajadzīga.
Cik daudz pasākumu ir pievilkusi pie šīs vietas GP.
Daudziem labāk patiktu ja par valsts naudu uzbūvetu kaut ko noderīgu piemeram Latgalē lai attīstītu un piesaistītu cilvēkus, citādi paliek par galīgāko tuksnesi. Kāda jēga ja uzbūvē kartējo zelta pili vai tiltu Rīgā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 14:23, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: es nesaprotu,vai tu to nopietni jeb tikai trollio?
Es esmu mācīts sociologs antropologs un mans profesionālais uzdevums ir cīnīties pret stereotipiem. Cienītais, mostaties, dzīve iet uz priekšu, ir jau 21. gadsimts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-14 14:24, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Absolūti fatāla kļūda Tavā loģikā!!!
Pat, ja Tu turies pretī maigai varai (bez zemapziņā Tu tomēr silti apskauj čeļabinsku, medvedjus utt - es ļoti labi pārzinu psihes uzbūvi un darbību), Tevis ielūgtais hokejs tomēr posta tos, kam vispār prāts ir papīra plānumā.
Mazāk dzert vajag, psihes pārzinātājs atradies. Psiholoģija, psihiatriija, tās ir tik šķidras zinātnes, kurās skaidrībā nav tikuši pat vislielākie, atzītākie, pasaules speciālisti. Laikam nav ne viena cita joma, kurā tik bieži notiek konferences, rodas jaunas atziņas, kā psiholoģijā un psihiatrijā.
Esmu noklausijies laikam jau desmitiem seminārus par šiem tematiem un vienu gan esmu sapratis, jo cilvēks ir ar mazāku izglītību, prastāks, jo viņam vairāk liekas, ka viņi visu saprot šajā lietās.
Mums pirms septiņiem gadiem, kaudze heiteru, tajā skaitā arī Tu, zīmējāt briesmu shēmas kas notiks ar Latviju pēc diviem gadiem. Nu un kā, dvēseļu pārzinātāji, aptirsāties! Protams tas jau jums netraucē liet čugunu tālāk, temats šķidrs, nav jau matemātika, tapēc dragājam tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 14:30, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Lídzíga situácija bija, kad Maskava gribéja par savieníbas naudu Rígá búvét metro. Latvijas bļauri ar D.Ïvánu priekshgalá, politisku, ne ekonomisku iemeslu vadíti, atteicás no milzu naudas un efektígas infrastruktúras elementa. Tagad visi "kaifo" múzhígajás propkás un lamá tagadéjos politikjus. Bet, ko tie "nabagi" tagad var lídzét? Ka tikai lídzígi nesanák arí ar Dinamo - kad ir, tad nevajag, kad nebús, tad... Bet, var jau bút, ka párák maz izglítotu (ne izglítíbu ieguvushu) cilvéku ir palikushi Latvijá?
Nevis kaut kādu savienības naudu ,bet par konkrēti arī manu naudu,jo tolaik maksāju nodokļus ,ieskaitot bezbērnu nodokli.Un tu laikam neatceries negatīvās sekas,vēl vairāk migrantu celtniecības laikā ,un bīstamo izbūvi no ģeoloģiskā viedokļa ,kā arī visā pasaulē šo transporta veidu subsidē ,jo metro nespēj sevi atpelnīt.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 14:33, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: koro4e, kartejais "civilizetais" parazits tu esi
Es jums silti iesaku pārvarēt aizspriedumus un iesākumam izlasīt Kārļa Marksa ''Kapitālu'' vai kādu no Zigmunda Freida darbiem, tad sapratīsiet, ka pasaules galvenās problēmas ir tieši tās, par kurām es runāju.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 14:35, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Mazāk dzert vajag, psihes pārzinātājs atradies. Psiholoģija, psihiatriija, tās ir tik šķidras zinātnes, kurās skaidrībā nav tikuši pat vislielākie, atzītākie, pasaules speciālisti. Laikam nav ne viena cita joma, kurā tik bieži notiek konferences, rodas jaunas atziņas, kā psiholoģijā un psihiatrijā.
Esmu noklausijies laikam jau desmitiem seminārus par šiem tematiem un vienu gan esmu sapratis, jo cilvēks ir ar mazāku izglītību, prastāks, jo viņam vairāk liekas, ka viņi visu saprot šajā lietās.
Mums pirms septiņiem gadiem, kaudze heiteru, tajā skaitā arī Tu, zīmējāt briesmu shēmas kas notiks ar Latviju pēc diviem gadiem. Nu un kā, dvēseļu pārzinātāji, aptirsāties! Protams tas jau jums netraucē liet čugunu tālāk, temats šķidrs, nav jau matemātika, tapēc dragājam tālāk.
Kā to ņem ,jo zinu daudzus cilvēkus ,kuri pirms khl pilnīgi neintresējās par Krievijas superlīgu ,bet tagad seko notikumiem khl,līdz ar to arī nedaudz visam ,kas notiek Krievijā.Jebkuram projektam ,lai tas ietekmētu cilvēku prātus ir svarīgi ,lai par to runātu ,pie tam labu ,vai sliktu ,tam nav nozīmes.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 14:39, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Káds sakars cilvēku spīdzināšanai, vergturíbai un gladiatoru cīņám?! Tev to joprojám stásta skolá? Un tu tam visam tici? Arí glupajai Darvina teorijai? Paklau, tagad, kad netá var iegút daudz DAZHÁDA dokumentála materiála, tad tik vien vajag ká atlicinát tam laiku, noskatíties, izanalizét un izlobít no tá sakarígáko un logiskáko. Protams, ka térét laiku skolá, sézhot solá un neko nedarot, tikai klausoties vecás paaudzes novecojoshos textus ir daudz érták un vieglák neká izzinát pasauli pasham.
Un kāds sakars manam komentāram ar tavu atbildi? ja tu šādi spēj saprast un 'izanalizēt' izlasīto tekstu, tad nu nezin gan, cik viegli tev tajos interneta plašumos klāsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-14 15:56, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kapēc šī daļa nav pieminēta?



AS «Dinamo Rīga» padomes priekšsēdētājs norādīja, ka nebūtu gatavs atsaukt komandu no KHL, lai pievienotos kādai citai Eiropas līgai. «Nolaisties no KHL līmeņa līdz Šveices vai citu Eiropas līgu līmenim nebūtu prāta darbs. Es tādā lietā vairs nebūtu gatavs piedalīties.»
šis ir labākais, vakar norēcos Tagad fuņiem būs ko kladzināt nākamos 20 gadus

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 16:19, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Kā to ņem, jo zinu daudzus cilvēkus ,kuri pirms khl pilnīgi neintresējās par Krievijas superlīgu ,bet tagad seko notikumiem khl,līdz ar to arī nedaudz visam ,kas notiek Krievijā.Jebkuram projektam ,lai tas ietekmētu cilvēku prātus ir svarīgi ,lai par to runātu ,pie tam labu ,vai sliktu ,tam nav nozīmes.
Nu nezinu gan, mums krievija blakus vienmēr ir bijusi, viņu mediji makaronus uz ausīm karina 80 gadus, pa to laiku mēs paguvām pat būt viņas sastāvā un attieksme no mums nav nekāda labā.
Es esmu par to lai redz visu, lai cilvēki zina visu, bet ja slēpsim, mums būs tikai sliktāk.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 16:27, pirms 10 gadiem
Ar vienu Dinamo būs daudz par maz pret šo milzīgo antikrievisko propagandas mašinēriju.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 16:28, pirms 10 gadiem
vienkārši fenomenāla sporta fanu "loģiķa" ! a la nē nu es jau neko, krieviju neatbalstu, bet spēles apmeklēju!! ai nu Dinamo ir skatos nebūs meklēšu ko citu! Mīļie cilvēki tak attopaties!!! Ģinamo čiekurs nespēj atzīt ( vēl pietam pats būdams latvietis ), ka Latvija ir bijusi okupēta un jūs apmeklējat šī pajoliņa spēles. Pietiks vienreiz!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 16:31, pirms 10 gadiem
NEJAUKSIM SPORTU AR POLITIKU!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 16:34, pirms 10 gadiem
kurmeens rakstīja: Ticama versija, ka FUNS un CO pārdotu savu dzimteni, ka tik būtu Latvijā KHL .
Ļoti labs komentārs,kurš raksturo DR nīdēju domāšanas stilu. Ieliku +1, jo tas pierāda cik sekls domāšanas veids ir šiem cilvēkiem. Viņi visu laiku uzdod vēlamo par esošo. Par Latviju es daudz ko esmu ar mieru ziedot. Tas man nedara godu , bet Krieviju es necienu,jūtu ka arī ienīstu (lai gan tā nav laba cilvēka īpašība).
Ļoti daudzi DR nīdēji nespēk pieļaut domu ka kaut kāda mērā konflikta gadījumā starp Latviju un Krieviju DR fani būtu īsti Latvijas patrioti un atdotu daudz ko savas valsts labā.
DR nīdējiem mana uzskatu koncepcija ir ļoti neizdevīga, tāpēc tik ļoti cīnās pret. Grib mani pasniegt kā valsts ienaidnieku, bet ir tieši otrādi.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 16:37, pirms 10 gadiem
naurisk rakstīja: NEJAUKSIM SPORTU AR POLITIKU!
Uzraksti šādu ieteikumu Pūķinam un khl bosiem.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 16:41, pirms 10 gadiem
sezona beigusies . laidziivo jauna sezona .. bet ja ( kads megjina musdienu sarewgjitaja politiskajaa situacija arto spelet ) lai ka gribetos Rd redzet .. bet pagaidam sanak .. da laimigu tacinju tada sisteema i RD i Jurim

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 16:42, pirms 10 gadiem
Jurijs te baigās stublības sastāstījis - bet vienu gan ir jāatzīst, ka izdevīgs tas DRīgas projekts mums ir gan:
1. Nauda ta krievu, kas te tiek apgrozīta, arī pretinieki kko Rīgā atstāj (viesnīcas, ēšana, u.t.t.)
2. Mūsu spēlētāji tiek uzspēlēt augstā līmenī un saņem smukas algas (projektam izjūkot, vairums no viņiem pa Balkrieviju, Slovākiju varēs sisties)
3. Ir jaunajiem uz ko tiekties, lai arī tas nav viegli, bet, tomēr, ir tāda iespēja te pat LV, nav nekur jābrauc prom (Soča, Indrašis, Meija, Bičevskis, Ābols) - dažiem izdodas!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-14 16:48, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Lídzíga situácija bija, kad Maskava gribéja par savieníbas naudu Rígá búvét metro. Latvijas bļauri ar D.Ïvánu priekshgalá, politisku, ne ekonomisku iemeslu vadíti, atteicás no milzu naudas un efektígas infrastruktúras elementa. Tagad visi "kaifo" múzhígajás propkás un lamá tagadéjos politikjus.
vēl viens vēstures nezinītis un politiskais analfabēts.
tu droši vien 1988. gadā vēl tēvam pautos šūpojies vai zem galda rāpoji, tāpēc nezini, ka Maskava plānoja metro būvniecībai ievest ap 100 000 dažāda profila darbiniekus no krievijas un citām cccp respubļikām, kas izraisītu vēl lielāku Latvijas rusifikāciju un vietējo iedzīvotāju etnisko miksēšanu, kas varēja beigties ar Latvijas pamatnācijas ātru iznīkšanu.
Tāpēc ir labi, ka Rīgas metro projekts, pateicoties vērienīgiem sabiedrības protestiem tika apturēts [es arī kā students un Vides aizsardzības kluba dalībnieks aktīvi darbojos 29.04.1988. manifestācijas "Metro- nē!" sagatavošanā un norisē] un pāris gadus vēlāk sabruka Padumjā savienība.

     [+] [-]

, 2015-03-14 16:51, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Jurijs te baigās stublības sastāstījis - bet vienu gan ir jāatzīst, ka izdevīgs tas DRīgas projekts mums ir gan:
1. Nauda ta krievu, kas te tiek apgrozīta, arī pretinieki kko Rīgā atstāj (viesnīcas, ēšana, u.t.t.)
2. Mūsu spēlētāji tiek uzspēlēt augstā līmenī un saņem smukas algas (projektam izjūkot, vairums no viņiem pa Balkrieviju, Slovākiju varēs sisties)
3. Ir jaunajiem uz ko tiekties, lai arī tas nav viegli, bet, tomēr, ir tāda iespēja te pat LV, nav nekur jābrauc prom (Soča, Indrašis, Meija, Bičevskis, Ābols) - dažiem izdodas!
Tas ka Savickim prāta nav jau sen ir redzams no viņa intervijām. Te es patiešām piekrītu Namejam, ka nesaprotu kā tāds cilvēks var būt veiksmīgs biznesmenis un čekists, jo čekā strādāja patiešām gudri cilvēki. Savickis atgādina klaunu ar savu runu , izteikumiem, par čekistu pēc savām runām nu galīgi neder. Arī milzīgā Krievijas slavināšana jau iet ārā no jebkuriem rāmjiem. Izklausās pat mākslīgi nedabīgi. Tā slavēt agresorvalsti ... pielīdējs tas ir viens, bet Savicka stils ir vienkārši stulbs, izklausās pēc neizglītota cilvēka nesakarīgas runāšanas.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-14 16:56, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Lídzíga situácija bija, kad Maskava gribéja par savieníbas naudu Rígá búvét metro. Latvijas bļauri ar D.Ïvánu priekshgalá, politisku, ne ekonomisku iemeslu vadíti, atteicás no milzu naudas un efektígas infrastruktúras elementa. Tagad visi "kaifo" múzhígajás propkás un lamá tagadéjos politikjus. Bet, ko tie "nabagi" tagad var lídzét? Ka tikai lídzígi nesanák arí ar Dinamo - kad ir, tad nevajag, kad nebús, tad... Bet, var jau bút, ka párák maz izglítotu (ne izglítíbu ieguvushu) cilvéku ir palikushi Latvijá?
Tu nu esi āpsis! Metro neuzbūvēšana ir viena no labākajam lietām, kas ar Latviju tad varēja notikt.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-14 16:59, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tas ka Savickim prāta nav jau sen ir redzams no viņa intervijām. Te es patiešām piekrītu Namejam, ka nesaprotu kā tāds cilvēks var būt veiksmīgs biznesmenis un čekists, jo čekā strādāja patiešām gudri cilvēki. Savickis atgādina klaunu ar savu runu , izteikumiem, par čekistu pēc savām runām nu galīgi neder. Arī milzīgā Krievijas slavināšana jau iet ārā no jebkuriem rāmjiem. Izklausās pat mākslīgi nedabīgi. Tā slavēt agresorvalsti ... pielīdējs tas ir viens, bet Savicka stils ir vienkārši stulbs, izklausās pēc neizglītota cilvēka nesakarīgas runāšanas.
Tāpat neviens normāli domājoš nesaprot kā Tu vari pasniegt skolā. Jūs ar Jurku esat bračkas.

     [+] [-]

, 2015-03-14 17:00, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: vēl viens vēstures nezinītis un politiskais analfabēts.
tu droši vien 1988. gadā vēl tēvam pautos šūpojies vai zem galda rāpoji, tāpēc nezini, ka Maskava plānoja metro būvniecībai ievest ap 100 000 dažāda profila darbiniekus no krievijas un citām cccp respubļikām, kas izraisītu vēl lielāku Latvijas rusifikāciju un vietējo iedzīvotāju etnisko miksēšanu, kas varēja beigties ar Latvijas pamatnācijas ātru iznīkšanu.
Tāpēc ir labi, ka Rīgas metro projekts, pateicoties vērienīgiem sabiedrības protestiem tika apturēts [es arī kā students un Vides aizsardzības kluba dalībnieks aktīvi darbojos 29.04.1988. manifestācijas "Metro- nē!" sagatavošanā un norisē] un pāris gadus vēlāk sabruka Padumjā savienība.
Neesmu atradis(varbūt neesmu piefiksējis) cik plānoja ievest strādniekus no Krievijas metro būvniecībai. Žurnālā Uzzini novembra numurā bija liels raksts par metro. Bija plānots ka katru dienu metro izmantoti virs 200 000 cilvēku unvēl saukti citi skaitļi, bet neatradu vai nepamanīju plānoto viesstrādnieku skaitu. Vai tavi 100 000 ir tavs izdomājums jeb tas balstās uz kaut kādiem vēstures avotiem, aprēķiniem, jo 100 000 ir ļoti liels skaits , uz 80-tiem gadiem tas bija kaut kur virs 10% no visiem Rīgas
iedzīvotājiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-14 17:03, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Tāpat neviens normāli domājoš nesaprot kā Tu vari pasniegt skolā. Jūs ar Jurku esat bračkas.
Patīk daudziem uzdot vēlamo par esošo. Vai es nevaru pasniegt skolā tikai tāpeč ka man patīk DR. Tad jau jāpieņem likums ka DR atbalstītāji ir valsts nodevēji. Man patīk DR, kāds r vēl mans noziegums, ko es nepareizu skolēniem stāstu - par Cēzaru vai Čingishnau, par PSRS vai LPSR kaut ko nepareizu mācu.

     [+] [-]

, 2015-03-14 17:08, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Patīk daudziem uzdot vēlamo par esošo. Vai es nevaru pasniegt skolā tikai tāpeč ka man patīk DR. Tad jau jāpieņem likums ka DR atbalstītāji ir valsts nodevēji. Man patīk DR, kāds r vēl mans noziegums, ko es nepareizu skolēniem stāstu - par Cēzaru vai Čingishnau, par PSRS vai LPSR kaut ko nepareizu mācu.
Pats Tu velamo uzdod par esošo, es neteicu ka izbrīns ir dēļ tā ka skaties RD. Jš ar Juri vieno ir ka uzskatat sevi par varen gudriem, zinošiem un spējat sarunāt ļoti daudz muļķibu tiko atverat muti (virtuālajā pasaulē pārnestā nozīmē). Ir vēl citas lietas, kuras tu vienkārši nespēj saprast, tāpēc aizstāvoties parasti visu vienkāršo, kā tas ir gadījumā kad tiek runāts par maigo varu, redzams ka tu par to nekā nezini, tāpēc pārgudri stāsti par to kāds varonis esi, jo skatoties RD neesmi iemīlējis Krieviju. Primitīvi un sekli.

     [+] [-]

, 2015-03-14 17:13, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Neesmu atradis(varbūt neesmu piefiksējis) cik plānoja ievest strādniekus no Krievijas metro būvniecībai. Žurnālā Uzzini novembra numurā bija liels raksts par metro. Bija plānots ka katru dienu metro izmantoti virs 200 000 cilvēku unvēl saukti citi skaitļi, bet neatradu vai nepamanīju plānoto viesstrādnieku skaitu. Vai tavi 100 000 ir tavs izdomājums jeb tas balstās uz kaut kādiem vēstures avotiem, aprēķiniem, jo 100 000 ir ļoti liels skaits , uz 80-tiem gadiem tas bija kaut kur virs 10% no visiem Rīgas
iedzīvotājiem.
Tas aptuvenais skaitlis 100 000 sovjetu imigrantu Rīgas metro būvniecībai un ar to saistītiem darbiem- bija 1988. g. martā/aprīlī saņemtā iekšējā informācija no LPSR ministru padomes un transporta ministrijas darbiniekiem, kuri bija personīgi pazīstami ar dažiem VAKa aktīvistiem.
Neesmu gan lasījis nevienu vēstures pētījumu par metro projekta un sabiedrības pret-metro darbību, tāpēc konkrēti nepateikšu (varbūt tas cipars ir I.Vārpas pētījumā par 1986-1991.g.?).

     [+] [-]

, 2015-03-14 17:20, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Pats Tu velamo uzdod par esošo, es neteicu ka izbrīns ir dēļ tā ka skaties RD. Jš ar Juri vieno ir ka uzskatat sevi par varen gudriem, zinošiem un spējat sarunāt ļoti daudz muļķibu tiko atverat muti (virtuālajā pasaulē pārnestā nozīmē). Ir vēl citas lietas, kuras tu vienkārši nespēj saprast, tāpēc aizstāvoties parasti visu vienkāršo, kā tas ir gadījumā kad tiek runāts par maigo varu, redzams ka tu par to nekā nezini, tāpēc pārgudri stāsti par to kāds varonis esi, jo skatoties RD neesmi iemīlējis Krieviju. Primitīvi un sekli.
Kā var kaut ko tādu samurgot. PSRS un Krieviju neciešu jau no bērnu kājas. Uzaugu kad vectēvs(skaitījās kulaks, arī aizsargu komandieris, tika deportēts) katru dienu klausījās Amerikas balsis, cits radinieks bija leģionārs. Nepatika un liels naids pret PSRS un Krieviju man jau kopš mazotnes. Latvijas karogs mūsu mājā glabājās visus PSRS ļoti rūpīgi slēpts.
Uz tā visa fona man daži grib iestāstīt cik es esmu nepatriotisks utt. Mna ļoti pievelk latviskais, nacionālais.
Tagad palasu dažus komentārus un redzu, ka es ļoti dažus nokaitinu, jo grauju viņu mītus , stereotipus.

     [+] [-]

, 2015-03-14 17:21, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Tas aptuvenais skaitlis 100 000 sovjetu imigrantu Rīgas metro būvniecībai un ar to saistītiem darbiem- bija 1988. g. martā/aprīlī saņemtā iekšējā informācija no LPSR ministru padomes un transporta ministrijas darbiniekiem, kuri bija personīgi pazīstami ar dažiem VAKa aktīvistiem.
Neesmu gan lasījis nevienu vēstures pētījumu par metro projekta un sabiedrības pret-metro darbību, tāpēc konkrēti nepateikšu (varbūt tas cipars ir I.Vārpas pētījumā par 1986-1991.g.?).
Apmēram tā varētu būt. Toreiz migrantus gāza iekšā bez mitas, Ogrē jau bija pilns dzeltenās rases strādnieču ar specifisku (paralēli tekstilapstrādei) nodarbošanos. Neesmu tikai pētījis, kur viņus plānoja izvietot, jo irstošā PSRS ekonomika jaunu mikrorajonu celtniecību Rīgā vairs nevilka. Savukārt jaunuzbūvētājos dzīvokļos drīz jau pilnā sparā nelegāli ievācās mums zināmi irši

     [+] [-]

, 2015-03-14 17:22, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Tas aptuvenais skaitlis 100 000 sovjetu imigrantu Rīgas metro būvniecībai un ar to saistītiem darbiem- bija 1988. g. martā/aprīlī saņemtā iekšējā informācija no LPSR ministru padomes un transporta ministrijas darbiniekiem, kuri bija personīgi pazīstami ar dažiem VAKa aktīvistiem.
Neesmu gan lasījis nevienu vēstures pētījumu par metro projekta un sabiedrības pret-metro darbību, tāpēc konkrēti nepateikšu (varbūt tas cipars ir I.Vārpas pētījumā par 1986-1991.g.?).
Paldies par info, jo esmu kādreiz sen meklējis un centies pierādīt kādus draudus demogrāfiskai situācijai radītu metro būve.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-14 17:27, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kā var kaut ko tādu samurgot. PSRS un Krieviju neciešu jau no bērnu kājas. Uzaugu kad vectēvs(skaitījās kulaks, arī aizsargu komandieris, tika deportēts) katru dienu klausījās Amerikas balsis, cits radinieks bija leģionārs. Nepatika un liels naids pret PSRS un Krieviju man jau kopš mazotnes. Latvijas karogs mūsu mājā glabājās visus PSRS ļoti rūpīgi slēpts.
Uz tā visa fona man daži grib iestāstīt cik es esmu nepatriotisks utt. Mna ļoti pievelk latviskais, nacionālais.
Tagad palasu dažus komentārus un redzu, ka es ļoti dažus nokaitinu, jo grauju viņu mītus , stereotipus.
Neko Tu te negrauj, tik muļķibas raksti, tāpēc jau saku - tāds pats kā Savickis. Savu patriotismu tu jau nodemonstrēji , ar to viss skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja