Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Dārziņa hat trick neglābj ''Dinamo'' no zaudējuma

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Dārziņa hat trick neglābj ''Dinamo'' no zaudējuma
Lauris Dārziņš guva pirmo ''hat trick'' ''Dinamo'' rindās
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar zaudējumu ļoti saspringtā spēlē piedzīvojis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas ''Dinamo'', kas savā laukumā, neskatoties uz Laura Dārziņa trim gūtajiem vārtiem, ar 3:4 pēcspēles metienos piekāpās Čerepovecas ''Severstal'' priekšā.

Šodienas mačā Rīgas ''Dinamo'' treneri jau sesto spēli pēc kārtas vārtu drošību bija uzticējuši Krisam Holtam. Tāpat nebija izmaiņu citos virknējumos nedz aizsardzībā, nedz uzbrukumā. Tikmēr lielākas izmaiņas bija piemeklējušas ''Severstal'', treneriem mēģinot visas maiņas padarīt spēkos līdzvērtīgākas.

Spēli vienības sāka piesardzīgos tempos, tomēr ļoti ātri radās pirmās vārtu gūšanas iespējas. Kristaps Sotnieks, ''Dinamo'' aizsargs, uzdāvināja ripu viesu rezultatīvākajam hokejistam Vladimiram Šipačovam, kurš veikli apspēlēja Holtu, bet viņa vieta stājās pats vaininieks, ripu atvairot! Pēc mirkļa teicamā situācijā nokļuva Broks Troters - saņēmis piespēli no partnera, viņš centās apspēlēt ''Severstal'' vārtsargu, taču distance bija pārāk tuva, ļaujot Vasīlijam Košečkinam ripu izsist. Nākamais moments bija Čerepovecas uzbrucējam Maksimam Truņovam, bet viņš izgājienu vienatnē pret Holtu neizmantoja.

Tomēr līdz pirmajiem vārtiem ilgi nebija jāgaida - lielisku kombināciju izspēlēja rīdzinieki, izvirzoties vadībā ar 1:0. Proti, pēc Jēkaba Rēdliha metiena ripa atlēca pie Trotera, viņš lieliskā pozīcijā atrada Lauri Dārziņu, atdeva piespēli, ļaujot mūsējam gūt vārtus. Laurim vārti piekto spēli pēc kārtas un 17. sezonā. Diemžēl pārsvars ilgi nesaglabājās - vairākas kļūdas, kuras summējās vārtu guvumā - netraucēts 1:1 panāca Jevgēņijs Ketovs. Pēc ievērojamās rīdzinieku ofensīvas trešdaļas turpinājumā pārsvars piederēja viesiem, bet rezultāts nemainījās - pēc 20 minūtēm 1:1.

Otrās trešdaļas ievadā mājinieki ieguva pirmo iespēju spēlēt vairākumā, taču, neskatoties uz pēdējā laikā lielisko sniegumu, to izmantot nesanāca. Turpinājumā sasprindzinājumā bija ''Dinamo'' aizsardzība, bet konkurentu neuzmanību 6. minūtē teju izmantoja 4. maiņas uzbrucējs Juris Štāls - viņš saņēma piespēli no Sotnieka, bet gūt pirmos vārtus sezonā iztraucēja Košečkins. Tomēr rīdzinieki savu panāca - 8. minūtē Miķelis Rēdlihs deva piespēli, Dārziņš pielaboja, gūstot savus otros vārtus spēlē!

Šoreiz mūsējie vadībā bija nedaudz ilgāk - ''Severstal'' pretuzbrukumā izcēlās Šipačovs, atkal panākdams 2:2. Jāsaka, aizsardzībā diezgan pasīvi nospēlēja centrs Marks Hartigans. Atlikušajās minūtēs ''Dinamo'' prata lauzt cīņas gaitu - lielisku pretuzbrukumu izspēlēja Guntis Galviņš, M. Rēdlihs un Dārziņš, pēdējais netraucēti meta un trāpīja, gūstot savu pirmo hat trick ''Dinamo'' rindās! Turpinājumā dinamieši ar grūtībām, bet pārsvaru noturēja.

Diemžēl tas nepalīdzēja mājiniekiem vieglāk iesākt izšķirošo trešdaļu - ''Severstal'' uzbruka aktīvi, un labākajā momentā viesi ripu raidīja pret vārtu stabiņu, tad tā nervus kutinoši slīdēja pa vārtu līniju, par laimi rīdziniekiem, to nešķērsojot! Turpinājumā čerepoveciešu ofensīva apsīka un spēle izlīdzinājās. Tiesa, ''Dinamo'' spēlējot vairākumā, ''Severstal'' izveidoja ļoti bīstamu uzbrukumu, bet kārtējo reizi izglāba Holts.

Divas ar pusi minūtes pirms pamatlaika beigām viesi izmantoja pusminūtes pārtraukumu, vairākumā kombinēja, līdz kārtējo reizi panāca neizšķirtu - pēc rikošeta Jozefs Straka panāca 3:3, šokējot sanākušos 9110 skatītājus. Atlikušajās 113 sekundēs rezultāts likumsakarīgi nemainījās - jāspēlē papildlaiks.

To ''Dinamo'' sāka mazākumā - Jēkabs Rēdlihs nospēlēja ar augsti paceltu nūju, pamatīgi satraumējot pretinieku. Par laimi, izdevās izprovocēt sāncenšus, tādējādi divas minūtes bija vērojams atklātais hokejs - trīs pret trim. ''Dinamo'' grūtības pārvarēja, bet Sandim Ozoliņam, komandas kapteinim, pēdējās sekundēs bija laba izdevība. Tā palika neizmantota, uzvarētāja noskaidrošanu atliekot uz bullīšiem.

Veiksme uzsmaidīja viesiem - Aleksejs Cvetkovs pārspēja Holtu, kamēr neviens no mūsējiem vārtus neguva. Viens punkts, kas neļāva saglabāt 7. vietu - vienāds punktu skaits ar Maskavas ''Spartak'', taču pretiniekam labāki papildus rādītāji. Nākamā spēle svētdien savā laukumā pret seno cīņu biedru Sanktpēterburgas ''SKA'', kas šodien ar 2:1 viesos pārspēja aiznākamo rīdzinieku sāncensi Maskavas ''CSKA''.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Kriss Holts (Edgars Lūsiņš); Aleksandrs Ņiživijs – Marks Hartigans - Tomašs Surovijs; Jēkabs Rēdlihs - Sandis Ozoliņš; Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts - Ģirts Ankipāns; Arvīds Reķis – Kristaps Sotnieks; Lauris Dārziņš - Broks Troters – Miķelis Rēdlihs; Krišjānis Rēdlihs - Guntis Galviņš; Roberts Bukarts – Roberts Petrovickis – Juris Štāls

Pēcspēles metieni:

Ondržejs Nemecs - vārtsargs, Aleksandrs Ņiživijs - vārtsargs, Jozefs Straka - garām, Lauris Dārziņš - vārtsargs, Aleksejs Cvetkovs - 0:1, Broks Troters - vārtsargs

KHL regulārā sezona, 14. janvāris

Rīgas ''Dinamo'' – Čerepovecas "Severstal" 3:4 (1:1, 2:1, 0:1, 0:1)

Vārti: 5:20 Dārziņš (J. Rēdlihs, Troters) 1:0, 9:18 Ketovs (Žmakins, Cibaks) 1:1, 27:54 Dārziņš (M. Rēdlihs, Reķis) 2:1, 34:00 Šipačovs (Straka) 2:2, 37:34 Dārziņš (Galviņš, M. Rēdlihs) 3:2, 58:07 Straka (Čudinovs) 3:3, 65:00 Cvetkovs 3:4
Soda minūtes: 10:10
Metieni: 36:29
Vārtsargi: Holts - Košečkins

 +29 [+] [-]

, 2011-01-14 21:58, pirms 14 gadiem
Zel! Holts un Darzins zveri

  +6 [+] [-]

, 2011-01-14 21:58, pirms 14 gadiem
NAŠVILA MUMS IR PROBLĒMA!!!!!

  +9 [+] [-]

, 2011-01-14 21:58, pirms 14 gadiem
Krishjaanis un Jekabs speles zvaigznes.

 +64 [+] [-]

, 2011-01-14 21:58, pirms 14 gadiem
Lai vēl Dinamo kko pakunskt par to, ka tiesneši dara visu, lai viņi netiktu playofos šodien eleganti papildlaikā iedeva severstaļ noraidījumu par neko !

 +40 [+] [-]

, 2011-01-14 21:58, pirms 14 gadiem
nozagta uzvara Dārziņam !

  +9 [+] [-]

, 2011-01-14 21:58, pirms 14 gadiem
neko dariit

 +30 [+] [-]

, 2011-01-14 21:59, pirms 14 gadiem
ehh bļin!
Dārziņš uzbūra hat-trick drāmu.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-14 21:59, pirms 14 gadiem
DĀRZIŅU UZ NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Basis09
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2011-01-14 21:59, pirms 14 gadiem
Dārziņš ZVEERS, bet citiem arī jāmet.
Slēpts komentārs: mazaaaaaaa

 +11 [+] [-]

, 2011-01-14 21:59, pirms 14 gadiem
Žēl likās būs uzvara .. tik tiešām būtu nostabilizējušies 8niekā . bet nekas , prieks par Lauri

 +47 [+] [-]

, 2011-01-14 21:59, pirms 14 gadiem
Sašam kko citu vajag izdomāt, kā mest bullīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-01-14 21:59, pirms 14 gadiem
Darzins atgust to, ko neiemeta sezonas sakuma

 +13 [+] [-]

, 2011-01-14 21:59, pirms 14 gadiem
Nu cik tur trūka!
LAURIS! ĀRPRĀC! TĀDS ZVĒRS

 +13 [+] [-]

, 2011-01-14 21:59, pirms 14 gadiem
Bāc cik sāpīgi

  +8 [+] [-]

, 2011-01-14 22:00, pirms 14 gadiem
Visu to labo garastavokli izbojaja speles beigas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-14 22:00, pirms 14 gadiem
Nepeliits zaagjis

 +36 [+] [-]

, 2011-01-14 22:00, pirms 14 gadiem
Žēl, tiešām grūti bullīti iemest, ja vārtos tāds lācis iestājās!
Slēpts komentārs: Tomasons

  +8 [+] [-]

, 2011-01-14 22:00, pirms 14 gadiem
Dārzu uz NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +48 [+] [-]

, 2011-01-14 22:01, pirms 14 gadiem
Es domaju nevienam nav saubu kurs bus KHL nedelas labakaijs uzbrucejs

  +6 [+] [-]

, 2011-01-14 22:01, pirms 14 gadiem
Nepelnīts zāģis!

 +14 [+] [-]

, 2011-01-14 22:01, pirms 14 gadiem
Baaac, Daarziņam visi svētki sabojāti, Ozo arī galīgi nelaimīgs. WTF?! Naher Jēkabam tādas herņas jādara?!

  -4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:02, pirms 14 gadiem
RD kopvērtējumā atkal nokrita uz 8.vietu Rietumu konferences kopvērtējumā.

 +37 [+] [-]

, 2011-01-14 22:02, pirms 14 gadiem
Zinu, ka tūlīt būs minusu jūra, bet manuprāt ar šadu spēli aizsardzībā jābrīnās, ka vispar pie 1p. tikām.

Prieks par Holta lielisko speli, kā arī par Dārziņa trijnieku. Aizsargiem lielais fui!

 +17 [+] [-]

, 2011-01-14 22:02, pirms 14 gadiem
Par šādu Laura ''noplosīšanos'', Dinamo bija pelnījuši vairāk ,kā 1nu punktu! Žēl!

 +11 [+] [-]

, 2011-01-14 22:02, pirms 14 gadiem
Dārziņš vienkārši spridzina!

  +6 [+] [-]

, 2011-01-14 22:02, pirms 14 gadiem
bl.... man nav vardu tadu speli demonstret visas speles garuma un beigas zaudet

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:03, pirms 14 gadiem
Bļ* nu viss vakars izdir.sts Bļ* ko tas Krišjanis domāja,kad taisīja to nooraidījumu Bļ* Trottiņš ar neiemeta ne vārtus,ne bullīti

  +9 [+] [-]

, 2011-01-14 22:03, pirms 14 gadiem
Sāpīgs zaudējums! Trottera maiņa malači!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:03, pirms 14 gadiem
Nu ja Dārziņš nebūs nedēļas uzbrucējs..

  +6 [+] [-]

, 2011-01-14 22:03, pirms 14 gadiem
Prieks par Laura pirmo hat-trick!
Nizivijs neko jaunu pecspeles metienos tiesam nespej izdomat?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:03, pirms 14 gadiem
Larijs nedaudz ieskreejies! Nav kaads rekords,par to cik periodos peec kaartas iesisti vaarti vienam speeletaajam? Ir jau 4...

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:03, pirms 14 gadiem
Bāc cig sāpīgi šitā zaudēt

  -3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:04, pirms 14 gadiem
Dinamo stilā...8 vietu iespejams izkapās, bet 1.kārtā izkritis...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:04, pirms 14 gadiem
labi Lauris aizsvilies varētu vēl kādam tā veiksme piespēlēt un Dinamo visas atlikušās mājas spēles varētu paņemt

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:04, pirms 14 gadiem
Spele tiesham laba!Lauris tiesham malacis.Galvenais nenolaist rokas

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:04, pirms 14 gadiem
Nebūsim bargi pret mūsu uzbrucējiem, jo arī mamma Google nezin šo mistēriju ----> Google
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:05, pirms 14 gadiem
NU ko Liepaja vajag nemt 3 punktus un tad dzive mums visiem bus drusku priecigaka

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:05, pirms 14 gadiem
lauris+mikjelis+broks+sotnieks=BOMBA

Kr.Redlihs - tava vieta ir faarmklubaa
Slēpts komentārs: DainixDT

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:05, pirms 14 gadiem
Uzvara bija pelnīta Dinamo, bet nu ... Prieks par Dārziņu, pats lielakais iespaids uz šo vakaru!

  +6 [+] [-]

, 2011-01-14 22:05, pirms 14 gadiem
Nizivijs un Darzins ,vareja varbut mazliet vienkarsak to buliiti izpildiit. Niza vsp sapinas. Bet nu spele bija laba, zel ka tik neuzvarejam. Bijam pelnijusi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:06, pirms 14 gadiem
Nu ko skaists zaudējums.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:06, pirms 14 gadiem
Krišs kā bija tā arī paliek BĀČ līmeņa (labākajā gadījumā) aizsargs, tulīt jau 30 gadi, bet spēlē arvien švakāk un vāra ziepes ar superregulaitāti

  -4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:06, pirms 14 gadiem
spēles rezultāts: M. Rēdlihs 3-4 K. un J. Rēdlihs .................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:07, pirms 14 gadiem
Nizivija vienveidiigais bulliitis peedeejaa laikaa vairs neiet cauri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:07, pirms 14 gadiem
Brāļi Rēdlihi... Neskatoties uz tiesneša neatlaidīgajām pūlēm nedarīt pāri Dinamo, tomēr atradās pāris aizsargu, kas visu salaida dēlī. Laikam jau Ozoliņš nebija viņiem pateicis, ko darīt.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-14 22:08, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: DINAMO VAJAG NEST ARA SAUSAJA ,,,,,,,
pa muti gribi, suns?

  +5 [+] [-]

, 2011-01-14 22:08, pirms 14 gadiem
severstaļ pēdejais bulītis bija haļava
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:08, pirms 14 gadiem
shady123 rakstīja: nemuldi gudreli, Spartakam jau sodienas 3pt pieskaitija
Vai redzi iemeslu,lai viņiem šodien izcīnītos 3 punktus nepieskaitītu??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-01-14 22:08, pirms 14 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Baaac, Daarziņam visi svētki sabojāti, Ozo arī galīgi nelaimīgs. WTF?! Naher Jēkabam tādas herņas jādara?!
Tā bija nejaušība,viņš pa ripu sita,bet netrāpīja un inercē pa seju trāpīja,bet nu žēl,atkal mums nepaveicās,likās,ka 3 punkti ir jau rokās,bet beigās tikai punkts Nu jā,ja tāds basketbolists ir vārtos,tad viņu vajag patiešām pamatīgi saraustīt,lai iemestu ripu,diemžēl mūsējie to nespēja.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:09, pirms 14 gadiem
Nu ko,nakama spele Ivara laukuma.Par tradiciju turpinasanu

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:09, pirms 14 gadiem
Spele skatama,aaa nervi uz spilvena!
Bet,tad nju ir sports!
Darzins,bravo!!
Sodien Hartigans manuprat neparak!
Veiksi Liepaja!!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:09, pirms 14 gadiem
šis ir tas scenārijs, kas notiek, kad negūst vārtus...
(par iepriekšējo spēli runājot, kāds komentētājs ieminejās, kas diez' būtu, ja neiemestu Ņiživijs izšķirošo). nu tad - lūk kas!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:09, pirms 14 gadiem
Apskatiet Lauri labi, jo nakamgad vinja Dinamo vairs nebus - vinsh metiis metiis ripas ieksh NHL...

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:09, pirms 14 gadiem
Ja,Pretiniekam nepelnita uzvara,Darzins malacis,,Teiksim ta krieviem smagi noveicas,zel,bet fakts.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-14 22:09, pirms 14 gadiem
Vismaz viens punkts tika paņemts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:09, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: dinamo zagjis jes , jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
shameejais galiigi sapisies!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:09, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: dinamo zagjis jes , jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ektrēmist varbūt pietiks? Tu sāc besīt!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:09, pirms 14 gadiem
Un protams pēc zaudējuma sāksies lielo "vaininieku" meklēšana!
Prieks par Trottera maiņu!
Lauri, APSVEICU ar Hat-trick!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:09, pirms 14 gadiem
freeze rakstīja: Nu bļe nu kas tad ir ka tur bija tie noraidījumi, uzreiz jāraud? K. Rēdliham vel dzimšanas diena tuīt būs...
Dēļ tā noraidijuma RD spēli pakāsa

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:09, pirms 14 gadiem
Jekabu un Krishjani uz metalurgu ogles kramet! Jau kuro speli meslus taisa!

Prieks pa Darzinju un vsp to mainju kopa! Nepelnits zagjis..

P.S. Ieteikums rukjim - iemaci tak 1x spelet vinjiem mazakuma! 4 stabi 2 kvadratmetros! Un ja, 1. mainju! Nosedini mala, tas ko vinji rada pats saproti...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:10, pirms 14 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Tā bija nejaušība,viņš pa ripu sita,bet netrāpīja un inercē pa seju trāpīja,bet nu žēl,atkal mums nepaveicās,likās,ka 3 punkti ir jau rokās,bet beigās tikai punkts Nu jā,ja tāds basketbolists ir vārtos,tad viņu vajag patiešām pamatīgi saraustīt,lai iemestu ripu,diemžēl mūsējie to nespēja.
Nejau vinjs tisham uztaisija to noraidijumu,gribeja vnk no zonas izsist ripu,katram var gadities!!

  -4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:10, pirms 14 gadiem
hosu atpakal vajaka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:10, pirms 14 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Vienam teevam bija triis deeli,divi lohi,tressais Mikelis
šis nu gan nebija smuki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:10, pirms 14 gadiem
chr1sT rakstīja: Apsveicu Tavu seetas komandu ar bezierunu zaudeejumu un 0 punktiem
LM jau točna ir Play Off,bet vai tur arī spēles RD, tas vel ir atklāts jautājums.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:10, pirms 14 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Vienam teevam bija triis deeli,divi lohi,tressais Mikelis
Vahahahha...made my day

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:10, pirms 14 gadiem
vai kāds zin,kā ar to skatīšanos Liepājā spēli tiem,kam jau ir visas sezonas abonents

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:11, pirms 14 gadiem
kasons rakstīja: Nizivijs un Darzins ,vareja varbut mazliet vienkarsak to buliiti izpildiit. Niza vsp sapinas. Bet nu spele bija laba, zel ka tik neuzvarejam. Bijam pelnijusi...
Visu Cienu Sasham bet nu vajag tacu kaut ko jauno izgudrot izdarot bulliti

  +7 [+] [-]

, 2011-01-14 22:11, pirms 14 gadiem
Ka man patika..par Lauri nerunāsim-visi vārti augstākā klase-bauda...bet pagarinājumā Ankipāns nedaudz palīdz nokrist pretiniekam uz noteikumu robežas-pretinieks krīt, viņa nūja ir uz ledus, Ankipāns pats ar savu nūju novicina sev gar degunu un noraidījums..domāju Ģirtam..nē par augstu paceltu nūju noraida pretinieku.Jautājums vai tiesnesis tik stulbs ka neredzēja jeb gribēja nedaudz mīkstināt mūsu 4 minūtes mazākumā pārvērst par divām.
Bija jau redzams ka tiesnesis ļoti negrib dot pirms pagarinājuma sākuma mums noraidījumu, bet nu jādod ir -tur stabili jādod 4 minūtes bez variantiem.
Šī epizode ilgi paliks atmiņā kā gandrīz iesitot pats sev ar nūju var izprovocēt noraidījumu-nebiju neko tādu redzējis.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-14 22:11, pirms 14 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Vienam teevam bija triis deeli,divi lohi,tressais Mikelis
Tu un tavs brālis?

  +5 [+] [-]

, 2011-01-14 22:11, pirms 14 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Vienam teevam bija triis deeli,divi lohi,tressais Mikelis
BAN un netikai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:11, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Tā bija jābūt, cerams zāģu sērija turpināsies.
Nebaidies drizz beigsies!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:11, pirms 14 gadiem
nodri*t jau visi māk, kad nepaveicas.
Nekas vēl nav zaudēts!Uz priekšu RD

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:12, pirms 14 gadiem
VIENS REDLIHS SPELE DIVI SUDUS TAISA

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:12, pirms 14 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Tu un tavs brālis?
tu visu nopisi!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:12, pirms 14 gadiem
einarssitka@inbox.lv rakstīja: hosu atpakal vajaka
nevajg viņu kur tu,speciālist,viņu bāztu?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:12, pirms 14 gadiem
Dārziņš tiešām izcēlās labā nozīmē! Malacis - tā tik turpināt!!
Atī Holtam paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-14 22:12, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: dinamo zagjis jes , jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Atradi ari isto vietu ,kur papriecaties. Gribetu redzet, ka tu blaustitos ar sito tekstu Dinamo gjerbtuves

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:12, pirms 14 gadiem
Nenormālās kļūdas aizsardzībā ir vienkārši pisec... Par tiesāšanu atkal sūtīsim sūdzību?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:13, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: Viss deļ Krišjāņa 2min noraidījuma un arī Štāls nevar iemest izgājienā 1 pret 1, visi brēc Štālu Štālu a ko ka zēns nevar iemest spēle laba,bet sajūtas divējādas!
pats Tu podā tik vari iemest! paskaiti cik reizes tas pats Ņiživijs aizmetis PĒCSPĒLES bullīti garām, un pie tam kuru viņš izpilda daudz maz atpūties!
laba spēle..tiešām žel, ka atkal da;zu spēlētāju (aizsargu) dēļ jācieš visai komandai

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:13, pirms 14 gadiem
Pagaashsezon nizivijs, sosezon daarzinjs pa hatrikam! Malachi, tikai zeel par zaudeetu speeli!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:13, pirms 14 gadiem
Nedomāju ,ka Rēdlihu tētis varētu lepoties ar savu divu dēlu sniegumu no trim,tie konkrēti sačakarēja Dārziņa uzvaru,tas bija ļoti neprofesionāli,ceru ,ka mājās būs ļoti lielas pārrunas šajā jautājumā...

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:13, pirms 14 gadiem
Bobby Orr,

ĻOTI PAREIZI TEIKTS!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-14 22:13, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: LM jau točna ir Play Off,bet vai tur arī spēles RD, tas vel ir atklāts jautājums.
Interesants salīdzinājums, bet nu loģikas nekādas. Es Tev atbildīšu-Skonto jau ir Latvijas čempioni futbolā bet vai par čempioniem kļūs Manchester United tas vēl ir atklāts jautājums-vai neskan stulbi..

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:13, pirms 14 gadiem
laba spele, zel ka Redlihi noraka, bet nu Darzins un Holts monstri! Lia veicas!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:13, pirms 14 gadiem
es saku kad musejie parit ari saudes jo vini izkazasa un rita ziniet kas atkriesas riga hossa es izlasiju ak bars majas laba jo hossa teica savu teikumu es atkriesos tikai riga nekur citur

  +5 [+] [-]

, 2011-01-14 22:13, pirms 14 gadiem
Snaf rakstīja: Nedomāju ,ka Rēdlihu tētis varētu lepoties ar savu divu dēlu sniegumu no trim,tie konkrēti sačakarēja Dārziņa uzvaru,tas bija ļoti neprofesionāli,ceru ,ka mājās būs ļoti lielas pārrunas šajā jautājumā...
Jā pērs... Varbūt pietiks?

  +7 [+] [-]

, 2011-01-14 22:14, pirms 14 gadiem
Ja nebutu vinjiem tāds KING KONGS vārtos domāju,būtu vinnējuši bullīšos
Slēpts komentārs: m.ruu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:14, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: šis ir tas scenārijs, kas notiek, kad negūst vārtus...
(par iepriekšējo spēli runājot, kāds komentētājs ieminejās, kas diez' būtu, ja neiemestu Ņiživijs izšķirošo). nu tad - lūk kas!
Šis ir tas scenārijs kad uzbrucēji laicīgi neatgriežās aizsardzībā un uz spēli iziet negatavi.
Ozoliņu izslēdza un pazuda vairākumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:14, pirms 14 gadiem
kalnietis rakstīja: Nenormālās kļūdas aizsardzībā ir vienkārši pisec... Par tiesāšanu atkal sūtīsim sūdzību?
vsp varetu

parak nekonsekvents, iepriekshejo speli tiesaja par sliktu, shoreiz gatavojamies ka bus tapat, bet skuju, shis tiesaja ka vajag!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:14, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: DINAMO SHOSEZON PLAY OFF BUS GARAM, 100%
uzzinaashu kur dziivo!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:14, pirms 14 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Vienam teevam bija triis deeli,divi lohi,tressais Mikelis
skarbi!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:14, pirms 14 gadiem
Ciicaa rakstīja: Nejau vinjs tisham uztaisija to noraidijumu,gribeja vnk no zonas izsist ripu,katram var gadities!!
A ko es saku, ka viņš to speciāli izdarīja? Izlasi,ko es rakstu un tad komentē.

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:15, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: šis nu gan nebija smuki
Smuki nav taa speelet,kaa suudi,taa abi Redlihi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:15, pirms 14 gadiem
einarssitka@inbox.lv rakstīja: es saku kad musejie parit ari saudes jo vini izkazasa un rita ziniet kas atkriesas riga hossa es izlasiju ak bars majas laba jo hossa teica savu teikumu es atkriesos tikai riga nekur citur
RD lai pat nemēģina zaudēt Trottiņa dzimšanas dienā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-01-14 22:15, pirms 14 gadiem
Tas ir apbrīnojami kā cilvēki nevar vienkārši samierināties ar zaudējumu.
Vienmēr jāmeklē viens uz ko visu novelt. Tik pat labi viss scenārijs varēja būt otrādāk un kāds no Severstaļ kritiskā brīdi noraidīties un DR iemestu, bet tā nenotika.
Severstaļ iemeta bullīti, mēs nē viss! spēle beigusies.
Jagaida nākamā spēle un jācer ka citas maiņas arī kaut ko sāks darīt.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:15, pirms 14 gadiem
filcs rakstīja: Bobby Orr,

ĻOTI PAREIZI TEIKTS!
Vo,cilveeks saprot kaut ko no hoki

  -2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:15, pirms 14 gadiem
jo torbedo apdzins vinu takad nes atpakal esam 8 dotteja vieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:16, pirms 14 gadiem
sebis rakstīja: Ja nebutu vinjiem tāds KING KONGS vārtos domāju,būtu vinnējuši bullīšos
Arii taisniba

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:16, pirms 14 gadiem
Saldumins rakstīja: DĀRZIŅU UZ NHL
Kad Galviņš prims gada dabūja 2+3 arī viņu uz NHL vajadzēja ?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:16, pirms 14 gadiem
Vsp medalja jadod Sotniekam! Nebutu vinja, butu paputushi pamatlaika! VO!

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:16, pirms 14 gadiem
Šis nebija trilleris Biseniek, ir redzētas daudz trakākas spēles....

Žēl, ka Dārziņš neiemeta ceturtos (bullīts), bet vismaz šosezon arī neizpaliksim bez cepurēm...
Lai veicas Liepājā!

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:16, pirms 14 gadiem
silk182 rakstīja: Kad Galviņš prims gada dabūja 2+3 arī viņu uz NHL vajadzēja ?
lai tak mazie priecaajas, nebojaa sveetku noskanju!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-14 22:16, pirms 14 gadiem
tas vārtsargs viņiem pārāk liels!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:17, pirms 14 gadiem
m.ruu rakstīja: Paldies Krišjānim par 2 pacirstiem punktiem un jāpievienojas Jūļa uzskatiem par viņu.
Tā bija neveiksmīga spēles epizode ne apzināts pārkāpums!

  +7 [+] [-]

, 2011-01-14 22:17, pirms 14 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Baaac, Daarziņam visi svētki sabojāti, Ozo arī galīgi nelaimīgs. WTF?! Naher Jēkabam tādas herņas jādara?!
Bļ.., ej, trāpi pa ripu, kas lēkā pamatīgā augstumā, zini, viņš speciāli viņam iesita, gudrinieki, bļin...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:17, pirms 14 gadiem
HAOSS rakstīja: Tā bija neveiksmīga spēles epizode ne apzināts pārkāpums!
Nu kokus un rokas jau neviens nevicina tisham! taka...
Slēpts komentārs: einarssitka@inbox.lv

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:18, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Ka man patika..par Lauri nerunāsim-visi vārti augstākā klase-bauda...bet pagarinājumā Ankipāns nedaudz palīdz nokrist pretiniekam uz noteikumu robežas-pretinieks krīt, viņa nūja ir uz ledus, Ankipāns pats ar savu nūju novicina sev gar degunu un noraidījums..domāju Ģirtam..nē par augstu paceltu nūju noraida pretinieku.Jautājums vai tiesnesis tik stulbs ka neredzēja jeb gribēja nedaudz mīkstināt mūsu 4 minūtes mazākumā pārvērst par divām.
Bija jau redzams ka tiesnesis ļoti negrib dot pirms pagarinājuma sākuma mums noraidījumu, bet nu jādod ir -tur stabili jādod 4 minūtes bez variantiem.
Šī epizode ilgi paliks atmiņā kā gandrīz iesitot pats sev ar nūju var izprovocēt noraidījumu-nebiju neko tādu redzējis.
Tak visas spēles garumā bija epizodes, par kādām spēlē pret Atlantu bija noraidījums, tagad laikam mēģināja atlīdzināt. Šo trīs sezonu laikā pirmā spēle, kurā tiesnesis tiesāja atklāti par labu RD. Diemžēl Krišjānis viņa pūles pārvērta putekļos.
Un kur tad žilbinošais vairākums palika? Ģērbtuvēs?

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:18, pirms 14 gadiem
Saldumins rakstīja: DĀRZIŅU UZ NHL
Varbūt viņam pašam ir tāda vēlme, bet es noteikti gribētu, lai viņš paliek Rīgā!

  +6 [+] [-]

, 2011-01-14 22:19, pirms 14 gadiem
einarssitka@inbox.lv rakstīja: es saku kad musejie parit ari saudes jo vini izkazasa un rita ziniet kas atkriesas riga hossa es izlasiju ak bars majas laba jo hossa teica savu teikumu es atkriesos tikai riga nekur citur
vrb uzraksti, kad būsi skaidrā!!

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:19, pirms 14 gadiem
Es uzskatu, ja komanda vinne ar +1, un iet pedejas minutes, NEDRIKST NORAIDITIES!!!!!!! Bet to laikam dazhi speletaji nesaprot!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:19, pirms 14 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Baaac, Daarziņam visi svētki sabojāti, Ozo arī galīgi nelaimīgs. WTF?! Naher Jēkabam tādas herņas jādara?!
Jaaaa Ozo bija riktigi bedigs pec tam kad ielaidam vartus 3 perioda beigas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-01-14 22:19, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Dinamo nebija pelnijis pat 1 ountku, speleja loti nozelojami
Ej taču čučiņāt, vai tad tev sestdienās uz bērnudārzu nav jāiet

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:19, pirms 14 gadiem
saškene rakstīja: vrb uzraksti, kad būsi skaidrā!!
Vai arī - kad būsi izaudzis!

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:19, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Nu kokus un rokas jau neviens nevicina tisham! taka...
Kāpēc tu nepiemini "izslavēto"vairākumu?
Šajā spēlē nevieni vārti netika gūti tā ka tik pat labi komanda neizmantoja savas iespējas vairākumā.

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:20, pirms 14 gadiem
einarssitka@inbox.lv rakstīja: zaudes gan
kas ir tik nesaprotams šajos vārdos-RD NEZAUDĒS TROTTIŅA DZIMENĒ?!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:20, pirms 14 gadiem
blackx rakstīja: nozagta uzvara Dārziņam !
Trottera maiņai un Holtam!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:20, pirms 14 gadiem
Tiesneši šoreiz bija par labu mums. Sprukta maiņa vsp vnk atspēlē laiku uz ledus. Ņiživijs ar Hartiganu arī nekādu pienesumu nedod patreiz komandai, tā kā pelnīts zaudējums. Žēl ka Dārzam sačakarēts hat-trick.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:20, pirms 14 gadiem
gascoigne rakstīja: sukas, visu prieku izbojāja
Neviens tev nespieda ,to speli skatities, pats vien to izvelejies. "Ists fans"

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:20, pirms 14 gadiem
kasons rakstīja: Atradi ari isto vietu ,kur papriecaties. Gribetu redzet, ka tu blaustitos ar sito tekstu Dinamo gjerbtuves
Es domaju vins jau tiritu tualetes gerbtuvee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-01-14 22:20, pirms 14 gadiem
Nebuus aizsardziibas nebuus uzvaras,jo uzbruceeji citas speeles nevarees iemest tik daudz, un ko tad....?Nebuutu sodien Darzinja,buutu stabila zaude....!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:20, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: BAN un netikai
Ban tev pa galvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:21, pirms 14 gadiem
rodis6 rakstīja: Nebuus aizsardziibas nebuus uzvaras,jo uzbruceeji citas speeles nevarees iemest tik daudz, un ko tad....?Nebuutu sodien Darzinja,buutu stabila zaude....!
Tagad bija nestabila zaude?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:22, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Bļ.., ej, trāpi pa ripu, kas lēkā pamatīgā augstumā, zini, viņš speciāli viņam iesita, gudrinieki, bļin...

Zini, ja tev blakus atrodas pretinieks un spēlē ir ''būt vai nebūt'', ir jāspēj savākt taustekļus lai neiebrauktu otram purnā ar nūju un neiegāztu komandu.

  +7 [+] [-]

, 2011-01-14 22:22, pirms 14 gadiem
einarssitka@inbox.lv rakstīja: es saku kad musejie parit ari saudes jo vini izkazasa un rita ziniet kas atkriesas riga hossa es izlasiju ak bars majas laba jo hossa teica savu teikumu es atkriesos tikai riga nekur citur
Šitam džekam vairāk neliet !!!

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:22, pirms 14 gadiem
sebis rakstīja: Ja nebutu vinjiem tāds KING KONGS vārtos domāju,būtu vinnējuši bullīšos
Ja nebutu tadas komandas ka Severstal , tad mes ne zaudetu SEverstal

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:22, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: rit speles VEF-TARTU tas ir daudz svaigak ka skatities kartejo dinamo zagji
uzzinaaju kur dziivo!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:23, pirms 14 gadiem
freeze rakstīja: Nu bļe nu kas tad ir ka tur bija tie noraidījumi, uzreiz jāraud? K. Rēdliham vel dzimšanas diena tuīt būs...
kas tur bija?...... bļe zāģis tur bija!!!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:23, pirms 14 gadiem
žēl ka nenoturēja pamatlaikā 3:2
Bet spele laba, skatāmi varti, čaļi cīnījās.. +1 punkts, viss štokos. a visiem parējiem "gudrajiem "iesaku vismaz aizbraukt paslidot kadreiz

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:23, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: rit speles VEF-TARTU tas ir daudz svaigak ka skatities kartejo dinamo zagji


ka puikas-skukji bumpinju meta?

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:23, pirms 14 gadiem
Dārziņš pamatīgi šodien iemočīja Prieks bija skatīties!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:23, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: rit speles VEF-TARTU tas ir daudz svaigak ka skatities kartejo dinamo zagji..
Tev vecīt ir kaut kādas novirzes ,katrā rakstā liec bildes ar zāģi vai arī uzraksti kaut kādu sviestu!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:24, pirms 14 gadiem
Nedēļa vēl nav galā , Dārziņam 5vārti+2piespēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:24, pirms 14 gadiem
DinamoFans rakstīja: Tagad bija nestabila zaude?
Sodien paveicaas un Holts bija vieta,bet ar tadu aizsardziibu talu netikt...

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:24, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: rit speles VEF-TARTU tas ir daudz svaigak ka skatities kartejo dinamo zagji..
varbūt tev būtu, kas svarīgāks darāms, nekā te piemēslot..?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:26, pirms 14 gadiem
smart rakstīja: Es domaju vins jau tiritu tualetes gerbtuvee
Visas tas apkaimes tualetes vel tiritu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:26, pirms 14 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Baaac, Daarziņam visi svētki sabojāti, Ozo arī galīgi nelaimīgs. WTF?! Naher Jēkabam tādas herņas jādara?!
Aha. Del vina zaudej.. Laikam nav iemacits, ka pedejas minetes jaspele bez noraidijumiem!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:27, pirms 14 gadiem
Lauris malacis (šīs tūkstošgades mīļākais latviešu hokejists)! Tiešām lielisks "hattrick", tikai žēl, ka zaudēja. Holts gan nospēlēja labi, tomēr pietrūka, lai izcīnītu 3 punktus. Arī veiksme nav no gumijas, īpaši jau aizsargi pa reizei kļūdās. Lai nu kā, bet vismaz viens punkts mūsējo kontā.

p.s.- Krišjāne atkal "spridzina".

  +8 [+] [-]

, 2011-01-14 22:27, pirms 14 gadiem
Nr. 71, Tev ir kāda paliekoša trauma no zāģa, ka Tu tik ļoti to piemini?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:27, pirms 14 gadiem
Doodols rakstīja: Aha. Del vina zaudej.. Laikam nav iemacits, ka pedejas minetes jaspele bez noraidijumiem!
Manuprāt, noraidījumi spēles beigās ir gandrīz regulāri - un ne jau tikai Rēdlihu pāris...

  +5 [+] [-]

, 2011-01-14 22:29, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tak visas spēles garumā bija epizodes, par kādām spēlē pret Atlantu bija noraidījums, tagad laikam mēģināja atlīdzināt. Šo trīs sezonu laikā pirmā spēle, kurā tiesnesis tiesāja atklāti par labu RD. Diemžēl Krišjānis viņa pūles pārvērta putekļos.
Un kur tad žilbinošais vairākums palika? Ģērbtuvēs?
Nav gan tā 3 sezonu laikā kopumā vairāk par labu tiesā mums-ir kļūdas uz abām pusēm, bet biežāk tomēr mums par labu. Pat kļūdām mums par sliktu mēs runājam redza, skatāmies, bet ja kļūdās mums par labu to mēs bieži neredzam. Visvairāk nesapratu vienu epizodi pret SKA Rīgā kad Hartigans panāca laikam 3-3 viņš tiesneša acu priekšā iegāja zonā ar pamatīgu aizmuguri, ko pamanīju uzreiz -kāds pusmetrs iemeta golu un ieskaitīja, bija pret SKA arī izbraukumā-Ankipāns iemeta ar augstu paceltu nūju ieskaitīja utt. Tos jau līdzjutēji droši pa īstam nemana jo eiforijā priekā jau epizodes nepārkata. KHL noteikti nav pret mums. Jā kļūdās, jā k'ds indivīds varbūt, bet kopumā ne-ļoti bieži esmu lasījis, dzirdējis ka rīgas komanda ir simpātiska patīkama no dažādiem krieviem-viņi nesaka ka mēs esam baigi labie, bet uzsver cieņu pret mums, cīnītājspējas un kādreiz šķiet ka arī tiesneši uzķeras-krieviem jau patīk komandas kuras pamatīgi sitas.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:29, pirms 14 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Baaac, Daarziņam visi svētki sabojāti, Ozo arī galīgi nelaimīgs. WTF?! Naher Jēkabam tādas herņas jādara?!
ko Tev Jēkabs nodarījis? ielaidām vārtus OT??? nē!!! ja neiemetām tad, spēlējot mazākumā, tad toties neizmantojām savas iespējas pēcspēles metienos. man gan ir neliela škrobe par šo zaudējumu, bet, ko darīt. Košečkins labi buļļos norullēja, ko tur liegties! nu un noslīdam atpakaļ uz 8.vietu konferencē.

P.S prieks par Dārziņu! un visu maiņu kopumā

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:30, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Rēdlihi arī piespēles sadeva Dārzniekam...
Konkrētajā spēlē un konkrētajā epizodē Krišjāņa noraidījums bija absolūti nepiedodams.
Starp citu, spēle pret Atlantu nebija ne par matu sliktāka, tikai tiesnesis tiesāja uz otru pusi.

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:30, pirms 14 gadiem
Doodols rakstīja: Aha. Del vina zaudej.. Laikam nav iemacits, ka pedejas minetes jaspele bez noraidijumiem!
vēlviens tirliņš
Slēpts komentārs: einarssitka@inbox.lv

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:32, pirms 14 gadiem
einarssitka@inbox.lv rakstīja: Marsels Hosa atgriezīsies Rīgas “Dinamo
Einars Sitka atgriezīsies bērnudārzā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:33, pirms 14 gadiem
TomassKr rakstīja: Nr. 71, Tev ir kāda paliekoša trauma no zāģa, ka Tu tik ļoti to piemini?
Viņš ir tās filmas varā!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:33, pirms 14 gadiem
Spēlē skatāma, bet, protams, 3šais periods jāsabojā, muļķīgi noraidījās, bet Holtam bija jāņem ripa! Tas uz viņa pleciem, nebija nu baigi nosekts.
Mazās varat man likt mīnusis un iet dir*t, bet Holts šoreiz noraka, glāba grūtas ripas, bet ielaida nīkuli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:34, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Nav gan tā 3 sezonu laikā kopumā vairāk par labu tiesā mums-ir kļūdas uz abām pusēm, bet biežāk tomēr mums par labu. Pat kļūdām mums par sliktu mēs runājam redza, skatāmies, bet ja kļūdās mums par labu to mēs bieži neredzam. Visvairāk nesapratu vienu epizodi pret SKA Rīgā kad Hartigans panāca laikam 3-3 viņš tiesneša acu priekšā iegāja zonā ar pamatīgu aizmuguri, ko pamanīju uzreiz -kāds pusmetrs iemeta golu un ieskaitīja, bija pret SKA arī izbraukumā-Ankipāns iemeta ar augstu paceltu nūju ieskaitīja utt. Tos jau līdzjutēji droši pa īstam nemana jo eiforijā priekā jau epizodes nepārkata. KHL noteikti nav pret mums. Jā kļūdās, jā k'ds indivīds varbūt, bet kopumā ne-ļoti bieži esmu lasījis, dzirdējis ka rīgas komanda ir simpātiska patīkama no dažādiem krieviem-viņi nesaka ka mēs esam baigi labie, bet uzsver cieņu pret mums, cīnītājspējas un kādreiz šķiet ka arī tiesneši uzķeras-krieviem jau patīk komandas kuras pamatīgi sitas.
Manā teiktajā galvenais vārds bija ''atklāti''. Protams, ka ir bijušas epizodes, kad kaut kas ir bijis mums par labu, arī kad par sliktu, taču tādas atklāti izgāztas spēles pret mums atceros tikai 2.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:36, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Rēdlihi arī piespēles sadeva Dārzniekam...
Ne nu viss kartiba, ne jau vin tur ko speciali, gadas jau, bet gan kau krisa dabuja ieksa ka 3 td sita izdarijas, bet nu protams, piespeles ir piespeles, gan jau viss bus kuuleee!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:38, pirms 14 gadiem
Manuprāt viens no sāpīgākajiem zaudējumiem šosezon...Lai arī rezultāts bija līdzīgs,biju 100% pārliecināts par 3 punktiem!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:41, pirms 14 gadiem
ja tiekam playoff, galvenais netikt kā astotajiem, jo tad pretī visticamāk stājas loko un pret loko tas būs sūdīgi es jums teikšu, jo loko regularajā sezona ir pavisam cits loko nekā playoff
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:43, pirms 14 gadiem
puops rakstīja: Редлих - *** причём оба брата!
Стабильные три очка, из-за этих ** упустили!
Нет слов!
Что за хрень? Что за привычка, как концовка игры - тут как тут Редлих! ОН что, не может не нарушать???
Так красиво играли и всё коту под хвост!!!
vilciens Rīga - Maskava kursē katru dienu manuprāt

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:45, pirms 14 gadiem
būtībā, Dārziņa maiņā, tā teikt, galvenie ir Lauris ar Miķeli. nu, vismaz šodien... viņi jau ir tandēms gan DR, gan izlasē. vienalga, kas pa vidu - Sprukts, Troķiks... šie vienalga met
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:45, pirms 14 gadiem
viens speletajs nevar izvilkt spelii !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 22:50, pirms 14 gadiem
iebāz savu zuti biksēs.Elektriskais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:51, pirms 14 gadiem
TaunT rakstīja: Bļe tu kuce, kaut tevi visi pa kārtu vālētu dirsā!
kaut tevi kr. redlihs uzkabinaatu uz savas garaas nuujas

  +4 [+] [-]

, 2011-01-14 22:51, pirms 14 gadiem
85% no šitiem cirka komententājiem vajadzētu sodīt ar pantu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-14 22:52, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: būtībā, Dārziņa maiņā, tā teikt, galvenie ir Lauris ar Miķeli. nu, vismaz šodien... viņi jau ir tandēms gan DR, gan izlasē. vienalga, kas pa vidu - Sprukts, Troķiks... šie vienalga met
Kāds ''vismaz šodien''? Tie ir vienīgie 2 spēlētāji RD, kurus nedrīkst izjaukt, jo atsevišķi viņi pazūd. Pieliec vienalga ko viņiem klāt, viņi tāpat pārsvarā saspēlēsies savā starpā. Protams, labāk pielikt tādu Troteru, kurš var kājas pavilkt un ir pietiekami tehnisks, lai nejauktu spēli, bet pa lielam - vienalga ko.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-14 22:53, pirms 14 gadiem
chr1sT rakstīja: Rasists!
nu tādi jau nu ir tie latvieši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 22:58, pirms 14 gadiem
Darzins monstrs saja menesi laikam sanak 8+5, domajams, ka menesa speletajs ilgi nebus jamekle, un par to liels prieks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 23:01, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Drīzāk dažs labs ir pasists nevis rasists!
Tādi mums ir tie nedataisītie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 23:02, pirms 14 gadiem
xx666 rakstīja: Tādi mums ir tie nedataisītie.
tak muti aizver

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 23:03, pirms 14 gadiem
peec saadaam speeleem ir taads ruugtums pilniigi raudaat gribas
ejot maajaas visu speeli paardomaaju, taas izdeviibas,kuras neizmantojaam, eh tik suudiigi
iipasi jau ja kaads iemet triis vaartus, bet no taa prieks peec speeles nav nekaads

nekas, naakamo speeli ir jaauzvar un jaaiepriecina liepaajnieki, SARAUJ!

DAR KO VAR, DINAMO IR JAAUZVAR

     [+] [-]

, 2011-01-14 23:04, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kāds ''vismaz šodien''?
kāds kāds, vot tāds! esto domāju tā, ka citreiz Trotteram iet labāk. proti, piespēlē utt.

un vispār. es taču teicu par tiem virsrakstiem... kas beigās sanāca? secinājumus izdariet paši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-14 23:05, pirms 14 gadiem
Dārziņam tagad 19 vārti ja? tā vismaz khl webā ir rakstīts pie snaiperiem

     [+] [-]

, 2011-01-14 23:06, pirms 14 gadiem
nu šodien arī iedeva piespēli, bet vienalga. ne vienmēr viņiem tik spīdoši iet. pēdējā laikā vispār,cepuri nost, aizdegušies ne pa jokam

     [+] [-]

, 2011-01-14 23:06, pirms 14 gadiem
emīlzz rakstīja: Dārziņam tagad 19 vārti ja? tā vismaz khl webā ir rakstīts pie snaiperiem

     [+] [-]

, 2011-01-14 23:07, pirms 14 gadiem
ar tiesaasanu jau buutu bijis jaaaprod, neviens letinam nelaus uzvareet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 23:09, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: ar tiesaasanu jau buutu bijis jaaaprod, neviens letinam nelaus uzvareet
kurā vietā šodien "ne tā" notiesāja?

     [+] [-]

, 2011-01-14 23:10, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Eu kur ideālais vairākums? Kur Ozo punkti? Kur uzvara?
miilais, vienmeer nevar visu veeleeties un cik tad mums taa vairaakuma bija sodien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 23:10, pirms 14 gadiem
Darzins jau 6. labakais snaiperis visa KHL!!!!!!!!!!Turklat aizvadijis apmeram 10 speles mazak neka pirmie 5.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 23:12, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: regularas speles nav maksla uzvaret, ista maksla izpauzhas PLAY OFFA, kur dinamo parasti kash viena kasiena

tapat nav maksla par regularajam spelem prasit 13 ls 3 stava

ko tas regularas speles dod? kakim zem astes, ja play offa neko nespej paradit, tad kads tolks no regularam spelem?
laikam nevienu Dr PO spēli neesi redzējis, puņķu tapa!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 23:13, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: A ko tu domaji! IELIDAT KRIEVU LIGA , TAGAD GRIBAT LAI JUMS KRIEVI PA GALDU DANCO ?


, krieviem tas LV dinamo vajadzigs lai paceltu KHL reitingu + gutu ienakumus, no biezajiem dinamo faneljiem kas pa 13ls nak uz spelem!

Krievi tapat zin, kad dinamo nekur talu netiks, lai jau spelejas smilshukaste , tur ari paliks
talak jau tiks,ka piemeram,Krievijas visu laiku nopelniem bagataka komanda- CSKA un tikt play off otrai karta,kas ja nebrinos notiks ari sogad,nav talu???Ka pat Avangards vai Salavats visbiezak izkrit pirmajas kartas....

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 23:13, pirms 14 gadiem
lai tie krievi pelna uz to naudu, man nav zeel, latviesiem patiik hkejs un ja mums lauj to skatiities, savaas maajaas un laba aliimenii, kaapeec nee? lai tak vini to naudu sev iebaaz vienaa vietaa, man nekas nenokritiis izteereejot 13 ls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 23:14, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: ...bet pagarinājumā Ankipāns nedaudz palīdz nokrist pretiniekam uz noteikumu robežas-pretinieks krīt, viņa nūja ir uz ledus, Ankipāns pats ar savu nūju novicina sev gar degunu un noraidījums..domāju Ģirtam..nē par augstu paceltu nūju noraida pretinieku.Jautājums vai tiesnesis tik stulbs ka neredzēja jeb gribēja nedaudz mīkstināt mūsu 4 minūtes mazākumā pārvērst par divām.
Bija jau redzams ka tiesnesis ļoti negrib dot pirms pagarinājuma sākuma mums noraidījumu, bet nu jādod ir -tur stabili jādod 4 minūtes bez variantiem.
Šī epizode ilgi paliks atmiņā kā gandrīz iesitot pats sev ar nūju var izprovocēt noraidījumu-nebiju neko tādu redzējis.
Klasisks Ankipāna gājiens. šoreiz nostrādāja.....palīdzēja cilvēks tiesnesim saskatīt to ko viņam vajadzēja saskatīt

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 23:14, pirms 14 gadiem
Ar vienu maiņu uzbrukumā ir grūti uzvarēt,Ankipāns gremdē Sprukta maiņu(speciāli pasekoju viņa spēlei-kļūdu jūra) un Petrovickis steidzīgi jāsūta mājās un jāliek vietā Dzeriņš.Aizsargi arī pretiniekiem ripu regulāri dāvināja!Nu būs pret SKA Liepājā jāgrauž ledus,lai kādu punktu aizķertu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 23:17, pirms 14 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Jūs jau te komandu cēlāt debesīs un tik pat kā pasludinājāt par Gagarina ieguvēju Pietiekami, lai iemestu kaut ripu!
kameer buus sarkanbaltsarkanie, mees buusim par jums!

taadiem 2paciem kaa tev nav verts ko meeginaat paskaidrot, jaa mees miilam savu komandu, kad vini uzvar siivaakos saancensus, kaapeec vinus necelt debesiis un neslavinaat?
kaapece lai mees nepriecaatos, pietiek sajaa dziivee jau taa visaadu cuuciibu par ko beedaaties, sportam ir jaasagaadaa prieks, un ata speele mums deva visu un par to mees miilam savu Dinamo

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 23:18, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: eh naivie dinamo fanelji, ja Jums lautu shita spelet ari play offa butu stara, bet tur spele komandas pa istam, nevis ka regularas AKSTAS

2 marts nak atriem soliem! labs jautajums shogad dinamo vispar ieklus play offa? :d es gribetu lai ieklust, un tur skaidri aplauzas
tak aizver vienreiz muti ar savu play offu,ka bus ta bus nu i sto,ja zaudes????

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 23:19, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: eh naivie dinamo fanelji, ja Jums lautu shita spelet ari play offa butu stara, bet tur spele komandas pa istam, nevis ka regularas AKSTAS

2 marts nak atriem soliem! labs jautajums shogad dinamo vispar ieklus play offa?

es pat gribetu lai dinamo tiek play offa, vismaz vares paskatities istos spekus, kā dinamo spele nozimigos matchos nevis kkadas regularas speles
iekluus, neiekluus, tas nebuus endz pasaules gals, ne hokeja beigas, ja tu nespeej guut prieku un baudu no sii sporta veidda tad ej tu D-I-R-S-T M-U-L-K-I un manis peec dodat banu, bet taadiem mulkiem nav vieta suz planeetas, ej savu riebekliibu staatsi sev liidziigi domaajosiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 23:23, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: iekluus, neiekluus, tas nebuus endz pasaules gals, ne hokeja beigas, ja tu nespeej guut prieku un baudu no sii sporta veidda tad ej tu D-I-R-S-T M-U-L-K-I un manis peec dodat banu, bet taadiem mulkiem nav vieta suz planeetas, ej savu riebekliibu staatsi sev liidziigi domaajosiem
Negribu piekasīties, taču blondīnēm kurām pareizrakstība ir sveša lieta arī šeit nebūtu ko darīt.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 23:23, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: kadi tur sivakie, gan Spartaks, gan severstalj, mierigi tiek play offa, kam viniem kapat uz maksimumu, gut traumas?? pirms play offa?!

Reku bija spele ar TORPEDO , tur dinamo uzreiz 5-2 pagruda, jo TORPEDO cinas par ieklusanu, uzreiz cita atieksme@
tu gadiijumaa neesi ta trakaa tante, kas ieniist dinamo, jo mums apr maz krievu ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 23:24, pirms 14 gadiem
<---------------
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 23:27, pirms 14 gadiem
Nonsons spele bija ka ka4eli =) , nu bet beigas nepaveicas , nekas ja speles ka 6odien un aizsardziba piestradas uz PO tiksim !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 23:29, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: neko neienistu, vnk skatos objektivi, ka izskirosas speles dinamo nav nekas!
objektīvi?
gribēšu palasīt tavu komentārus pēc spēles, kad uzvarēsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-14 23:31, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Negribu piekasīties, taču blondīnēm kurām pareizrakstība ir sveša lieta arī šeit nebūtu ko darīt.
tad ko piepis....???
taaka apats nekad nebuutu nepareizi ko uzrakstiijis, draudzeetos ar praatu nepiesietos, bet tas jau ir vieniigais kur vari piesieties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-14 23:35, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nav ko vicinat kulakus pirms kaujas!!

ista kauja vel tikai prieksa, marta sakuma bus!
nu tad pataupi savas gudriibas liidz tam

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 23:35, pirms 14 gadiem
tā jau laba spēle , malači veči !

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 23:43, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: fakts tads, shaja protala maz cilveku kas skatas no malas kritiski

, te vnk savakusies bars apbzilbinato dinamo fanelju, kas pec kartejas regularas sezonas speles iekritusi eiforija, ka kkads spartaks lavis viniem uzvaret!


Pagaidat sezonas galvenas speles marta tad izdariet secinajumus

Ka jau teicu tolks , ka spartaks, vai kads cits Jums uzdavina tos 3pt, jo tapat Jus play offa talak par smilshukasti netiksiet?
Pirmkārt ka'pēc tu vēl nečuči. Tālāk es visas spēles skatos ļoti kritiski, bet esmu optimists pēc dabas. ja Dinamo spēlē slikti-nebēdājos būs jauna diena, ja uzvar priecājos-kopumā baudu hokeju.
Vai tu spēles pret SKA neredzēji pirms gada PO. Untālāk jā varbūr arī izkritīsim PO pirmā kārtā-bet man nebūs bēdas-mums budžets mazs, neesam nekādi baigie dūži KHL-priecājos ka esam vidusmēra komanda šajā līgā-10 un 13 vieta regulārā čempī. protams ka objektīvi pirmā kārtā spēlēsim par sevi stiprāku pretinieku.
Izskatās ka tu gaidi lai pagrauztu Dinamo-nu zaudēsim PO jā būsim vājāki, bet sitīsimies līdz beigām, bet ja uzvarēsim kaut vienu kārtu prieks būs liels.
Ja domā ka tikai slavēju dinmao palasi manus komentārus regulāri-piemēram ko rakstīju pirms šodienas spēles, ko teicu par spēli pret Spartak-tur bija izcili slikts 2 periods Dinamo izpildījumā, bet tik un tā priecājos par spēli.
Un tev mazais bērniņ iesaku baudīt dzīvi, dzirdēju tu fano par VEF-nu fano, amn nav ne mazākās vēlēšanās nolaisties līdz tavam līmenim un lamāt vefu vai kritizēt uz katra stūra.
Ir cilvēki un daudz šeit kuri redz daudz Dinamo kļūdas tikai tās neuzsver, savējos tā nelamā, kritizēt var ,lamāt ne.
Es domāju ka Dinamo pēc sava potenciāla meistarībā ir kaut kur ap 18 vietu KHL, bet pateicoties raksturam , cīņassparam, komandas saliedētībai mēs esam augstāk. Ja mums būtu Červenkas, Mozjakini utt-kādi 5 šāda līmeņa spēlētāji varētu prasīt kaut ko vairāk.
Paanalizē visu KHL komandu sastāvus un tad sapratīsi ka mūsu vieta KHL nav slikta. nevis tikai stulbi bļauj uz katra stūra -netiksiet PO, PO tur tik būs īstaās spēles utt. Pierādi ar saviem komantāriem ka kaut cik saproti, orientējies hokejā-uzraksti sīkāk kādas spēles analīzi..bet bērnudārzā jau laikam to tev nemāca.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-14 23:44, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nav ko vicinat kulakus pirms kaujas!!

ista kauja vel tikai prieksa, marta sakuma bus!
Pastāsti tikai atklāti. Kas Tevi dzīvē nomāc, vai ir kādas nopietnas problēmas, ir taču kāds iemesls kapēc Tu šobrīd nodarbojies ar tukšu demagoģiju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 23:51, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nav ko vicinat kulakus pirms kaujas!!

ista kauja vel tikai prieksa, marta sakuma bus!
Nupat izlasīju tavu rakstu par Laviņu pirms 5 mēnešiem-Tu viņu noliki kā vissliktāko špēlētāju Dinamo. Tad sapratu ka no hokeja neko nesaproti.
Laviņšgan pirmajā gan otrajā sezonā Dinamo bija labākais pēc lietderības koeficienta un būt labākajam 2 sezonas pēc kārtas-katrā pāri par 50 spēlēm-tā nav nejaušība.Padomā katrā sezonā mums ir vismaz 30 spēlētāji, paŗi par 50 spēlēm un tu cilvēku kuram laukumā esot ir vislabākā vārtu attiecība 2 sezonas pēc kārtas nosauc par sliktāko spēlētāju-tur jau jābūt riktīgam....rupjš neesmu..nu esi taču kaut cik gudrāks prātiņā..savādāk kļūsi par apsmieklu ne tikai dzīvē bet arī šeit sportacentrā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 23:56, pirms 14 gadiem
kaa cilveeks var nesaprast, ka dinamo nav atadas naudas, lai savaaktu visaadas zvaigznes, ka mums ir jaasitas par katru punktu, nevar taa uz pusslodzi iziet laukumaa un suutiit rezervistus laukumaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-15 00:05, pirms 14 gadiem
Man patiik te visaadi experti, kas saka a Hosu nevajag Tik smiekliigi Liigas labakais snaiperis pagajusho gadu Un njemot veeraa, ka mums organizeeti uzbrukumaa spele tikai viena mainja, parejie tikai klupdami, krisdami gar bortiem miicas

Nee, man patiik shitie jokdari

  +1 [+] [-]

, 2011-01-15 00:05, pirms 14 gadiem
Shodien uzraavamies uz ljoti labu pretinieku

     [+] [-]

, 2011-01-15 00:07, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: varu piekrist!... bet sastavs nav uz 15 miljoniem nokomplektets,
nemaaceesu teikt neko, nezinu par siim lietaam, bet nu kaa ir taa ir

  +1 [+] [-]

, 2011-01-15 01:30, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: ja Dinamo tiktu talak par smilshu kastes regularam spelem, butu es ar savdaku domasanu, vnk neko neredzu vinju speles, ka vien to, ka Krievu komandas leni gatavojas play ofam, negrib dabut traumas un teret velti spekus, jo play off tik pat ka tikusi

Kad bija spele ar TORPEDO uzreiz cits asums 5-2 torpedo laba!

saproti kad vajag krievu komandas ieslegs isto motivaciju, dinamo diemzhel vienas kljudas laukuma



Un mani nekas nenomac, Skatos dinamo speles un neredzu tur pilnigi neko, ka vien to, ka krievu komandas spele treninju rezhima!
Dzīves sista mužika spriedelējumi

  +2 [+] [-]

, 2011-01-15 02:22, pirms 14 gadiem
Runājot par hat trick, labi ka turpinās tradīcija sezonā iemest vismaz vienu!
2008/2009 Elisons pret Minskas Dinamo
2009/2010 Ņiživijs pret Minskas Dinamo
2010/2011 Dārziņš pret Severstaļ
gaidām turpinājumu!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-15 04:38, pirms 14 gadiem
Nu žēl ka atkal nenosargāta uzvara spļes beigās!!!!

Bet bija skaisti... prieks par Dārziņu un Miķeli!!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-15 07:23, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Nupat izlasīju tavu rakstu par Laviņu pirms 5 mēnešiem-Tu viņu noliki kā vissliktāko špēlētāju Dinamo. Tad sapratu ka no hokeja neko nesaproti.
Laviņšgan pirmajā gan otrajā sezonā Dinamo bija labākais pēc lietderības koeficienta un būt labākajam 2 sezonas pēc kārtas-katrā pāri par 50 spēlēm-tā nav nejaušība.Padomā katrā sezonā mums ir vismaz 30 spēlētāji, paŗi par 50 spēlēm un tu cilvēku kuram laukumā esot ir vislabākā vārtu attiecība 2 sezonas pēc kārtas nosauc par sliktāko spēlētāju-tur jau jābūt riktīgam....rupjš neesmu..nu esi taču kaut cik gudrāks prātiņā..savādāk kļūsi par apsmieklu ne tikai dzīvē bet arī šeit sportacentrā.
sorry,bet viens no sliktākajiem,ne vi.nš,ne reķis vairs fiziski nespēj pavilkt khl līmeni un darbu bez rd khl neatrastu.

     [+] [-]

, 2011-01-15 07:47, pirms 14 gadiem
.

     [+] [-]

, 2011-01-15 08:04, pirms 14 gadiem
mikelis ar broku visu izkartoja lai lauris iemestu a krisjanis visu noraka!! Un galvenais ka stulbs noridijums!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-15 09:09, pirms 14 gadiem
kāpēc Krišjānis Rēdlihs vēl spēlē DINAMO? NEvajadzīgi pārkāpt noteikumus kad visa trešdaļa tika spēlēta uz uzvaru! STULBS viņš ir - jau cik reizes komanda viņa lēnās un nevarīgās spēles dēļ pakāš.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-15 09:40, pirms 14 gadiem
ivars07 rakstīja: kāpēc Krišjānis Rēdlihs vēl spēlē DINAMO? NEvajadzīgi pārkāpt noteikumus kad visa trešdaļa tika spēlēta uz uzvaru! STULBS viņš ir - jau cik reizes komanda viņa lēnās un nevarīgās spēles dēļ pakāš.
viņš vēl ir zelts salīdzinot ar reķi,laviņu,petrovicki......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-15 11:06, pirms 14 gadiem
Spēle bija laba.
Protams, žēl, ka tikai 1 punkts, bet nu labāk nekā nekas.
Ir tiešām acīmredzams cik ļoti Dārziņš grib iekļūt play-offos!

To arī novēlu pārējiem dinamiešiem!

     [+] [-]

, 2011-01-15 11:12, pirms 14 gadiem
Dārziņš UZBŪRA DRĀMU

     [+] [-]

, 2011-01-15 11:13, pirms 14 gadiem
zaudējums nebūtu tik sāpīgs, ja Dārziņam nebūtu hat-trick

     [+] [-]

, 2011-01-15 11:20, pirms 14 gadiem
AH Par Dārziņu tāds prieks Viņš ir 6. labākais snaiperis visā KHL! Ceru, ka būs arī augstāk

  +1 [+] [-]

, 2011-01-15 11:29, pirms 14 gadiem
pampars3 rakstīja: Patīkama ziņa,jo šis zaudējums tuvina netikšanai tālāk,kura savukārt dos izlasei lielāku laiku gatavošanās periodam.Vēl turpināt zaudējumus!
Tev nav kaut kas kārtībā ar galvu,ja tu novēli zaudējumus! Piemēram man svarīgākas ir Dinamo spēles nevis LV izlases!

     [+] [-]

, 2011-01-15 11:37, pirms 14 gadiem
kad beidzot Kr.Rēdlihu izmetīs no komandas???????????????

     [+] [-]

, 2011-01-15 11:38, pirms 14 gadiem
Nu ko jūs visi Dārziņu slavinat, neburat drāmas!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-15 12:40, pirms 14 gadiem
kad negrib spēlēt un taisa sūdus uz līdzenas vietas, tad tā sanāk. Negribas vairs nervus bojāt, skatoties šos te 'gladiatorus'. Piegriezās...

     [+] [-]

, 2011-01-15 13:09, pirms 14 gadiem
Dārziņš šonedēļ plosās. Jau 5+2 un vēl rīt ir spēle

     [+] [-]

, 2011-01-15 13:24, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: ja Dinamo tiktu talak par smilshu kastes regularam spelem, butu es ar savdaku domasanu, vnk neko neredzu vinju speles, ka vien to, ka Krievu komandas leni gatavojas play ofam, negrib dabut traumas un teret velti spekus, jo play off tik pat ka tikusi

Kad bija spele ar TORPEDO uzreiz cits asums 5-2 torpedo laba!

saproti kad vajag krievu komandas ieslegs isto motivaciju, dinamo diemzhel vienas kljudas laukuma



Un mani nekas nenomac, Skatos dinamo speles un neredzu tur pilnigi neko, ka vien to, ka krievu komandas spele treninju rezhima!
Secinājums-Tu patiešām esi stulbs-pirms tam biju iedomājies bišķiņ gudrāku. Padomā arī Habarovskā, Nvokuzņeckā, Čehovā cilvēki iet uz hokeju, mīl to-padomā par ko. Vai Tu zini ko nozīmē 15 miljonu liels budzēts-tas KHl mērogos ir mazs budžets, pat ļoti mazs. Un Tev pat 8 vieta neapmierina/kaut arī es pats tomēr vērtēju kā 13 vietu-tā bija regulārā čempī-un to es vērtēju daudz svarīgāk-uztaisīt kopumā formu uz 6 mēnešiem ir grūtāk nekā uz Po 2 mēnešiem. Tagad SKA muļķojās 6 mēnešu garumā uz PO būs forma un ļoti iespējams paņems kausu-tomēr nebūs iespaids ka tā ir spēcīgākā komanda-spēks izpaužas čempī kad Tu regūlāri'spēlē.
Dinamo būs izdarījis varoņdarbu ja ar savu budžetu, sastāvi 3 gadus pēc kārtas būs iekļuvusi 2 spēcīgākās līgas pasaulē PO- to būs spējušas izdarīt aptuveni tikai 10 komanda/3 gadus pēc kārtas/. Ja mēs regulāri iekļūstam PO tad tā jau ir stabilitāte. Ja jau Tev tik ļoti nepatīk Dinamo ko tu viņai seko līdzi, skaties-tad skaties kā spēlē piemēram Loko-tā ir mana mīļotā komanda aiz Dinamo/patīk Loko spēles stils/. Vai tu savus tuvineikus draugus arī visu laiku nolic lamā.
Mums ir pozitīva vārtu attiecība-vai tad visas komandas mums dāvina uzvaras. Izdomā kaut ko jaunu jo Tu vismaz 10 reizes šeit rakstaPO tur tik ir spēles. Neredzēji kā SKA spēlēja ar Rīgu PO-laikam vēl tad maziņš biji.

     [+] [-]

, 2011-01-15 13:28, pirms 14 gadiem
ivars07 rakstīja: kāpēc Krišjānis Rēdlihs vēl spēlē DINAMO? NEvajadzīgi pārkāpt noteikumus kad visa trešdaļa tika spēlēta uz uzvaru! STULBS viņš ir - jau cik reizes komanda viņa lēnās un nevarīgās spēles dēļ pakāš.
Līdzīgus komentārus lasīju 2009 gada rudenī-kO Sprukts dara Dinamo-viņu mums nevajag, pirms gada lasīju Cipuli prom no Dinamo, tad visu gadu lasīju Laviņu mums nevajag, bet viņam 2 gadus pēc kārtas labākais lietderības koeficients komandā, un ko rakstīja šogad par Dārziņu oktobrī-palasi ļoti daudzi lamāja Dārziņu-uz farmsklubu, galīgi stulbs utt-un tā var turpināt. Tā kā Dinamo fani lamā savējos tā laikam neviens cits nelamā-nejauciet lamāšanu ar kritiku.

     [+] [-]

, 2011-01-15 13:40, pirms 14 gadiem
kapēc te ir tik daudz pretīgu mazohistu ?
palasa tos komentārus - viena nopelšana, pilnīgs sviests!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-15 13:47, pirms 14 gadiem
Gizis rakstīja: Ehh,ar tādiem s.ūdabrāļiem nav ko muti dzesēt!Gribētu redzēt,ko šie aci pret aci pateiktu.Nekādas argumentācijas,tikai narika cienīgi murgi.
Parasti tādu tekstu rakstītāji dzīvē ir siekalaini tīņi,kuriem patīk ka pievērš uzmanību(mīnusu likšanā,diskutējot par to cik viņi stulbi utt.)
Ja godīgi,brīnos,ka SC neiedod tādiem banus-skaidri taču redzams ka tikai negatīvisms un idiotisms ir komentāros.
Vienīgais pluss-uz spēli ar ASK šodien iešu sadusmots,kas palīdzēs niknāk nospēlēt.
nē, Tu labāk šodien nekur neej, spēle ir tikai rīt...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-15 13:50, pirms 14 gadiem
Ko komanda dara aizsargu treneris Ignatjevs ja uz laukuma tiek laists tads mudaks ka K R I S JA N I S.Cik vartu sosezon tikai vina del zaudets.Vai tos Ignatjevs saskaitijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-15 14:56, pirms 14 gadiem
Jēkabs ar bračku Dārzam visus svētkus sačakarēja

     [+] [-]

, 2011-01-15 15:12, pirms 14 gadiem
Gizis rakstīja: Ehh,ar tādiem s.ūdabrāļiem nav ko muti dzesēt!Gribētu redzēt,ko šie aci pret aci pateiktu.Nekādas argumentācijas,tikai narika cienīgi murgi.
Parasti tādu tekstu rakstītāji dzīvē ir siekalaini tīņi,kuriem patīk ka pievērš uzmanību(mīnusu likšanā,diskutējot par to cik viņi stulbi utt.)
Ja godīgi,brīnos,ka SC neiedod tādiem banus-skaidri taču redzams ka tikai negatīvisms un idiotisms ir komentāros.
Vienīgais pluss-uz spēli ar ASK šodien iešu sadusmots,kas palīdzēs niknāk nospēlēt.
Pilnībā Tev piekrītu, bet dažreiz gribas zaudēt cik stulbs ir mans oponents, bet piekrītu ka parasti šadi tipiņi ir dzīves abižoti, sabiedrībā neieredzēti tipiņi-varbūt arī vecāki par tīņu gadiem, bet šis NR71 izsktās viens no stulbākajiem-gribēju redzērt vai viņš var kaut kādus argumentus no sevis izspiest, bet nē tikai tukša bļaustīšanās-neprot nosaukt nevinu argumentu-laikam jau patiešām galīgi stulbs.

     [+] [-]

, 2011-01-15 15:34, pirms 14 gadiem
paldies dinamo par lielisko spēli
varbūt ko esmu palaidis garām, bet no kura laika ir tikai viens galvenais tiesnesis, vai tas tikai pasaules čempī,kad ir divi galvenie tiesneši????

  +3 [+] [-]

, 2011-01-15 15:53, pirms 14 gadiem
roliks28 rakstīja: kad beidzot Kr.Rēdlihu izmetīs no komandas???????????????
Kad tev reiz būs smadzenes?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-15 16:06, pirms 14 gadiem
DINAMO nelaimju celonis regulari K R I S J A N I S

     [+] [-]

, 2011-01-15 17:18, pirms 14 gadiem
Prieks par Dārziņa sniegumu zel ka neizdevas vinet, speles galotni sabojaja stulbie norajdijumi

     [+] [-]

, 2011-01-15 19:02, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Kad bija spele ar TORPEDO uzreiz cits asums 5-2 torpedo laba!

saproti kad vajag krievu komandas ieslegs isto motivaciju, dinamo diemzhel vienas kljudas laukuma



Un mani nekas nenomac, Skatos dinamo speles un neredzu tur pilnigi neko, ka vien to, ka krievu komandas spele treninju rezhima!
Skatos, šodien Torpedo nezkāpēc nospēlēja treniņu režīmā 1:6 pret Traktoru. Laikam jau vairs nevajag punktus, visus vajadzīgos jau no Dinamo dabūja.