Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" piekāpjas Magņitogorskā

Kontinetālajā Hokeja Līgā (KHL) Rīgas "Dinamo" šodien ar 3:5 piekāpās Magņitogorskas "Metallurg" vienībai. "Dinamo" rindās vārtus guva Ņiživijs, Ankipāns un Hartigans.

Pēc pārtraukuma Rīgas "Dinamo" laukumā atgriezās ar vairākām izmaiņām sastāvā. Svarīgākie no tiem - vārtos stājās jaunieguvums – Pruseks, bet saņemto diskvalifikāciju dēļ laukumā nedevās uzbrukuma līderi Marsels Hosa un Mets Elisons. Arī fakts, ka Širokovam esot nesaskaņas ar komandas galveno treneri Šupleru, kā rezultātā par komandas kapteini tika iecelts Rodrigo Laviņš, lika saprast, "Dinamo" spēle pēc pārtraukuma būs savādāka.

Pirmais periods iepriecina
Pirmajā periodā divreiz rīdzinieki veiksmīgi izmantoja vairākumu, kad Aleksandrs Ņiživijs jau spēles trešajā minūtē izvirzīja vadībā viesus, bet četrpadsmitajā minūtē (atkal vairākumā) pēc Novaka piespēles pārsvaru dubultoja Ģirts Ankipāns. „Dinamo” veiksmīgi darbojās aizsardzībā un arī jaunais vārtu sargs Pruseks, rādot pieklājīgu sniegumu, mājiniekiem neļāva gūt vārtus. Metienu skaits pēc pirmā perioda gan par labu "Metallurg" 11:8.

Tiesnešu dīvainības otrajā periodā
Lai arī otro periodu iesākām ar noraidījumu un mazākumā ielaistiem vārtiem, tomēr jau spēles 28. minūtē Lauris Dārziņš panāk 3:1 Rīgas "Dinamo" labā, bet ... galvenais tiesnesis Gašilovs, pēc Magņitogorskas spēlētāju pieprasījuma, dodas noskatīties video, kura laikā saskata ne tikai pārkāpumu, bet arī neiskaita vārtus. Laurim Dārziņam teik piešķirts sods 5 + 20, kā rezultātā spēlētājs ir spiests pamest ledu līdz spēles beigām. Šo piecu minūšu laikā „Metalurg” hokejisti gūst divus vārtus vairākumā, kas morāli sagrauj rīdziniekus. Metienu attiecība otrajā periodā - 15:5.

Pēdejam periodam spēka neatliek
Pēdējo spēles trešdaļu "Dinamo" uzsāka mazākumā, bet ļoti veiksmīgi darbojās aizsardzībā. Pēc noturēta mazākuma, Rīgas "Dinamo" rodas iespēja gūt vārtus, kad laukumā ir divu vīru pārsvars. Spēles 50. minūtē Hartigans gūst kārtējos dinamiešu vārtus vairākumā, tādejādi izlīdzinot spēles rezultātu. Diemžēl jau pēc minūtes Deniss Platonovs izvirza mājiniekus vadībā. Rīgas „Dinamo” hokejisti vēl centās izlīdzināt rezultātu, diemžēl "Metallurg" veiksmigi izspēlēja pretuzbrukumu, un lika viesiem zaudēt vēl arī piektos vārtus.

Kontinentālā Hokeja līga

Magņitogorskas „Metalurg” - Rīgas "Dinamo" 5:3 (0:2, 3:0, 2:1)
Vārti: 2:36 Ņiživijs (vair.) 0:1, 13:55 Ankipāns (Novāks, vair.) 0:2, 26:20 Zavaruhins (Selujanovs, vair.) 1:2, 29:51 Mirnovs (Čistovs, vair.) 2:2, 30:58 Kudrna (Rolineks, vair.) 3:2, 49:58 Hartigans (vair.) 3:3, 51:41 Platonovs (Varlamovs) 4:3, 55:18 Kudrna (Rolineks, Mareks) 5:3

     [+] [-]

, 2008-11-13 19:06, pirms 16 gadiem
es arī atbalstu gan ladu un MD arī jo esmu par letiņiem

  -2 [+] [-]

, 2008-11-13 19:06, pirms 16 gadiem
ja nevari neko gudraku ka apd..t cita vardu, tad man patiesi tevis zeel...
gattiss rakstīja: Britnij,ej skaties spirsas video nevis hoki,tad nebus jakaunas

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 19:06, pirms 16 gadiem
gattiss rakstīja: Ivar,nu nav atskiribas.vel labak - pat neskatoties noteikt psc.noraidijumu jadod tad pat kad parkapums izdarits,nevis tad kad ir guti varti.velreiz saku,ka mikelis pat paspeja aizslido uz vartu otru pusi un padot laurim piespeli.
Labi! Es vairs negribu diskutēt par to vai tiesnesis nolažoja,vai nē!
Es uzskatu,ka nē,bet Tu ka jā! Pie tā arī paliksim,un gaidīsim turpinājumu šai epopejai! Protams,ja tāda vispār būs!

  -4 [+] [-]

, 2008-11-13 19:07, pirms 16 gadiem
stenlijs rakstīja: cik ilgi šuplers klusēs be. vajadzēja jau kautko darīt. nu nevar tā vienkārši nodirst spēli.
tads pats ka andrejevs smaida un vis

  -2 [+] [-]

, 2008-11-13 19:07, pirms 16 gadiem
musa118 rakstīja: A parunaties pa trubu vinjs negaja?
Nē,arī to nerādija!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 19:07, pirms 16 gadiem
Britnij,kur tu tur redzeji apdirshanu? es pieklajigi tev ieteicu citu nodarbi,neko vairak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 19:08, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es moška,tagad atbalstīšu MnD,jo tur arī viens letiņš spēlēs!
Un Tu pat zini šī letiņa vārdu un uzvārdu????!!!??

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 19:08, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Labi! Es vairs negribu diskutēt par to vai tiesnesis nolažoja,vai nē!
Es uzskatu,ka nē,bet Tu ka jā! Pie tā arī paliksim,un gaidīsim turpinājumu šai epopejai! Protams,ja tāda vispār būs!
Cik es saprotu Ivarinj tu padodies? Tikai taa negribigi

     [+] [-]

, 2008-11-13 19:08, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Tiesnesis lauza spēles gaitu, bet spēli zaudēja RD. 4 gols un līdz ar to spēles iznākums uz Pruseka sirdsapziņas
Piekrītu! Palaidu agrām to momentu par ko te visi rūc (braucu mājās), bet es īpaši tiesnesi vainot nevaru, jo neatceros, kad kāds vēl mājiniekus ir atstājis trijātā pret pieciem pie tam divreiz... un mūsējie jau arī vairākumus šodien tīri labi izmantoja pat rezultātu izlīdzināja! Un pēdējie divi vārti (it sevišķi ceturtie) bija uz Pruseka sirdsapziņas.... piektos Sotnieks biš nodir..ās un izlaida pasu cauri.... tālāk jau bija "ģelo ķehņiki"... bet kam negadās! Tapēc, manuprāt, bez trim līderiem (Širokovs tomēr arī ir viens no komandas līderiem) RD kopumā nokapāja godam pie tam tikai ar trim maiņām - 18 spēlētājiem, jo komandas līderi - Elisons un Hossa bija tikai "skatītāji"!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-13 19:09, pirms 16 gadiem
Es atvainojos dažiem mūžīgajiem nevesīlīgās atmosfēras radītājiem par Latviešu klubu RD, pastāstiet jebkuram psihiatram cik dienā negācijas jūs sarakstat par mūsējiem un paši jau nojaušat ko jums atbildēs ārsts (jebkurš), beidziet taču vienreiz.
Nesen sanāca strīds ar dažiem krieviem, viņi man bāza acīs ka latvieši tikai māk kasīties un čīkstēt un kā piemēru minēja "esportu" un "delfus", zinot kā tur mani tautieši kasās man viņiem nebija ko iebilst.
Ivar77 un Abrag jūs abi esat gudri vīri, var taču savu erudīciju likt lietā lai no tā būtu kāds labums, nevis bendēt nervus sev un citiem.

     [+] [-]

, 2008-11-13 19:09, pirms 16 gadiem
musa118 rakstīja: A ko tu pats meklee seit?
Tā speciāli neko nemeklēju, vnk parādījusies tāda privička pa hokeju sadaļu ietusēt, palasīt komentu un pašam ko uzrakstīt. Mani hokejs interesē, neesmu nevienas komandas fans vai antifans.

     [+] [-]

, 2008-11-13 19:10, pirms 16 gadiem
ejiet visi dirs.t anti-RD komenteetaaji.
aizrijaties ar saviem NHL un BACHIEM.
MORAALIE IMPOTENTI
LAI DZIIVO RIGAS DINAMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-11-13 19:10, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,arī to nerādija!
Tad pastasti kaa tad tur notika viss?

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 19:11, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tā speciāli neko nemeklēju, vnk parādījusies tāda privička pa hokeju sadaļu ietusēt, palasīt komentu un pašam ko uzrakstīt. Mani hokejs interesē, neesmu nevienas komandas fans vai antifans.
savejais

     [+] [-]

, 2008-11-13 19:12, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: viņi pat nav īsti nīdēji, vnk kāds apvainojies jo nepiepildījās viņa pareģojums ka tāds RD iekš KHL nemaz nav iespējams, kāds cits uzskata ka paužot savu īpašo viedokli, kurš nesakrīt ar vairākuma viedokli ir pacelšanās virs "palēkās masas" un tādēji pašapliecinās. Karoče katram savs, bet RD viņiem ir svarīgs, ja tāds nebūtu tad te netusētu, lai jau ņemas. Katrā ziņā es pazīstu cilvēkus kam ir po tāds RD - šie ne skatās ne interesējas.
Es arī tādus pazīstu,jo viņiem hoķis kā tāds ir po!
Tas ir gluži normāli,ka katram ir savs viedoklis,un kā saka abrags,tad šeit ir radītas visas iespējas,lai nelasītu komentārus,kas nepatīk!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 19:13, pirms 16 gadiem
musa118 rakstīja: Cik es saprotu Ivarinj tu padodies? Tikai taa negribigi
Nē,vienkārši apnika katram skaidrot savu pozīciju šai jautājumā!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 19:14, pirms 16 gadiem
anti burger piekrītu tik pa to nhl gan nē

     [+] [-]

, 2008-11-13 19:14, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es arī tādus pazīstu,jo viņiem hoķis kā tāds ir po!
Tas ir gluži normāli,ka katram ir savs viedoklis,un kā saka abrags,tad šeit ir radītas visas iespējas,lai nelasītu komentārus,kas nepatīk!

  -2 [+] [-]

, 2008-11-13 19:14, pirms 16 gadiem
riat80
es tevi krop.li par daunni saucu, bez personīgiem apvainojumiem nevari puņķainais skolniek
tev cista prats pakalaa ielidis? pats vainigs ka tevi visi apcel! baigi gudrais te zin atradies! pakluse un ar to visiem bus labak!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 19:14, pirms 16 gadiem
Nu jaa,forsi par harlamovu pastastija

     [+] [-]

, 2008-11-13 19:15, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Piekrītu! Palaidu agrām to momentu par ko te visi rūc (braucu mājās), bet es īpaši tiesnesi vainot nevaru, jo neatceros, kad kāds vēl mājiniekus ir atstājis trijātā pret pieciem pie tam divreiz... un mūsējie jau arī vairākumus šodien tīri labi izmantoja pat rezultātu izlīdzināja! Un pēdējie divi vārti (it sevišķi ceturtie) bija uz Pruseka sirdsapziņas.... piektos Sotnieks biš nodir..ās un izlaida pasu cauri.... tālāk jau bija "ģelo ķehņiki"... bet kam negadās! Tapēc, manuprāt, bez trim līderiem (Širokovs tomēr arī ir viens no komandas līderiem) RD kopumā nokapāja godam pie tam tikai ar trim maiņām, jo komandas līderi - Elisons un Hossa bija tikai "skatītāji"!
Nu ar to strīdīgo momentu, vairākas reizes rādija atkārtojumu, neredzēju ka būtu kāds pārkāpums, varbūt arī bija, bet redzēju ka galvenais tiesnesis pārliecinoši redzēja kas tur notiek uz laukuma un parādija ka ir gols, pēc tam parunāja ar līniniekiem un mainija lēmumu, vēl iedeva sodu. Interesanti likās ka tad 4 mūsējie runāja ar tiesnesi...neviens no tiem nebija Laviņš, Šuplers tikai pasmaidija kad tienesis skaidroja kas noticis, cerams preses konferencē ko pateiks par to.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-13 19:15, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,vienkārši apnika katram skaidrot savu pozīciju šai jautājumā!
To gan es neredzu ka tev apnika skaidrot

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 19:15, pirms 16 gadiem
anti-burgers rakstīja: ejiet visi dirs.t anti-RD komenteetaaji.
aizrijaties ar saviem NHL un BACHIEM.
MORAALIE IMPOTENTI
LAI DZIIVO RIGAS DINAMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vecīt,beidz kost,jo tas ar neko labu nebeigsies!

     [+] [-]

, 2008-11-13 19:18, pirms 16 gadiem
Tiesnesis,tiesnesis,tiesnesis žēl paliek

  +3 [+] [-]

, 2008-11-13 19:19, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es arī tādus pazīstu,jo viņiem hoķis kā tāds ir po!
Tas ir gluži normāli,ka katram ir savs viedoklis,un kā saka abrags,tad šeit ir radītas visas iespējas,lai nelasītu komentārus,kas nepatīk!
Tepat esportā ir k44 - bija RD pretinieks un cer uz stipru LV čempi, bet netusē pie RD un viņam hokejs jau nu toč interesē. Man pat ļoti patīk ka ir dažādi viedokļi, bet nav interesanti lasīt viedokļus kas balstīti uz personisko nepatiku, nevis skaidro saprātu. Un starp citu es izmantoju iespēju nelasīt visus komentus, vai dažus pārtraucu lasīt izlasot pirmo teikumu.

     [+] [-]

, 2008-11-13 19:19, pirms 16 gadiem
musa118 rakstīja: To gan es neredzu ka tev apnika skaidrot
Nu,jau pavisam piegriezās,un tāpēc atvados ar ierasto frāzi-kungi un dāmas,tas ir tikai hokejs,un neļauhiet tā dēļ pārāk bojāt Jūsu omu un gaišo skatu uz dzīvi!
Sestdien būs jauna spēle,ar jaunām emocijām!Bojāt omu ik pārdienas nav labi,jo sievietēm tas mazina skaistumu,bet džekiem bojā kuņģi!
Klusībā ceru,ka pavērsies kāda iespēja pavērot arī pērējās divas izbraukuma spēles!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-13 19:20, pirms 16 gadiem
Katrs normāls Latvijas iedzīvotājs fanos un atbalstīs savu komandu, ja vien interesējas par sportu. Tie daži, kas pēc katras spēles noliek mūsējos ir viienkārši kompleksaini subjekti.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 19:21, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vecīt,beidz kost,jo tas ar neko labu nebeigsies!
Peec sevis secini?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 19:21, pirms 16 gadiem
Tiesnesis idiots nobijas un notiesaja par labu majniekiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 19:21, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tepat esportā ir k44 - bija RD pretinieks un cer uz stipru LV čempi, bet netusē pie RD un viņam hokejs jau nu toč interesē. Man pat ļoti patīk ka ir dažādi viedokļi, bet nav interesanti lasīt viedokļus kas balstīti uz personisko nepatiku, nevis skaidro saprātu. Un starp citu es izmantoju iespēju nelasīt visus komentus, vai dažus pārtraucu lasīt izlasot pirmo teikumu.
Nu re!
Es joprojām uzskatu,ka Tu esi gudrs vīrs!

     [+] [-]

, 2008-11-13 19:22, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Kā tādus tiesnešus vispār pielaiž pie tiesāšanas? KHL ir zems tiesāšanas līmenis, bet Gašilovs pārspēj jebkādu zamāko līmeni. Viņam pēc šīs spēles nebūs kauns rādīties cilvēkos?
Te nu vecīt Tu bišķi pārspīlēji! KHL nu galīgi nav zems tiesāšanas līmenis.... tad Tu LAČ spēles neesi redzējis.... KHL ir tiešām (priekš manis) kopumā pārsteidzoši labs tiesāšanas līmenis, ja arī kādam soģim gadās pa kādam misēklim, tad tas ir varbūt kādā vienā spēlē, strīdīga situācijā....

  +2 [+] [-]

, 2008-11-13 19:23, pirms 16 gadiem
musa118 rakstīja: Peec sevis secini?
Nu,ir bijuši gadijumi,ka man arī kāds konkrēts kodiens ir beidzies ne pārāk jaukā noskaņā!

     [+] [-]

, 2008-11-13 19:24, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jāni,saki ko gribi,bet bija tur Miķēlim pārkāpums dažas sekundes pirms Laura metiena! Es neesmu tāds specs hokeja noteikumos,kā lielākais vairākums RD fanu,bet nedomāju ka tiesnesis noraidija Miķēli tikai tāpat vien! Ja nebūtu tikai ieskaitīti vārti tad es vel padomātu,bet tā man personiski šķiet,ka viss tajā epizodē bija tiesneša pusē!
Pastaasti,kaapeec Tu nepaartraukti Reedliha vaardu raksti ar garo "e"?Taas taadas Liepaajas iipatniibas,vai kaa?

  +2 [+] [-]

, 2008-11-13 19:24, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,jau pavisam piegriezās,un tāpēc atvados ar ierasto frāzi-kungi un dāmas,tas ir tikai hokejs,un neļauhiet tā dēļ pārāk bojāt Jūsu omu un gaišo skatu uz dzīvi!
Sestdien būs jauna spēle,ar jaunām emocijām!Bojāt omu ik pārdienas nav labi,jo sievietēm tas mazina skaistumu,bet džekiem bojā kuņģi!
Klusībā ceru,ka pavērsies kāda iespēja pavērot arī pērējās divas izbraukuma spēles!
Ok tiksimies uz nakamo speli un gaidisim tavus objektivos komentus