Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

papildināts Dārziņš: "Varam spēlēt ar jebkuru pretinieku!"

Jānis Celmiņš

Dārziņš: "Varam spēlēt ar jebkuru pretinieku!"
Rodrigo Laviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc Gagarina kausa izcīņas Rietumu pusfināla sērijas trešās spēles starp Rīgas „Dinamo” un Jaroslavļas „Lokomotiv” komandām sarunā ar portālu Sportacentrs.com iespaidos dalījās dinamieši Rodrigo Laviņš un Ģirts Ankipāns, bet pēcspēles preses konferencē viedokļus pauda abu komandu galvenie treneri Juliuss Šuplers un Vladimirs Vujteks. Tāpat pārdomās dalījās Lauris Dārziņš un Krišjānis Rēdlihs.

„Spēli iesākām ļoti labi, divreiz atspēlējāmies un viss bija kārtībā. Līdz brīdim, kamēr viņi aizskrēja pretuzbrukumos viss bija kārtībā, taču tad vienā brīdī viss pajuka. Pieļāvām līdzīgas kļūdas kā pirmajā spēlē un mačs bija beidzies. Nav tā, ka viņi būtu paveikuši kaut ko pārdabisku,” pēc mača atklāja „Dinamo” aizsargs Rodrigo Laviņš.

„Mums ir jāgaida savi momenti un jāspēlē no aizsardzības, nedrīkstam aizrauties ar spēli viņu aizsardzības zonā. Šādos gadījumos viņi samet golus pretuzbrukumos un viss ir beidzies,” pauž Laviņš.

Pēc otrā perioda ģērbtuvēs nūjas nav lauztas un visi sapratuši, ka jācenšas uzvarēt trešo periodu, lai jau nākamajā sērijas spēlē maču varētu iesākt labāk.

''Ielaidām daudz vārtu otrajā periodā. Bet kopumā, ļoti labi aizvadījām trešo periodu un uzdevām labu toni nākamajam mačam. Protams, nepatīkams zaudējums, tomēr daudz sāpīgāk būtu zaudēt trešajā pagarinājumā,'' pēc spēles ar ''Lokomotiv'' sacīja viens no rīdzinieku līderiem uzbrucējs Lauris Dārziņš. ''Atspēlēt tādu pārsvaru un iemest piecas ripas vienā periodā - šādā līmenī tas gadās reti un ir faktiski nereāli. Vai ''Lokomotiv'' ir spēcīgāks par Maskavas ''Dynamo''? Grūti teikt. Daudz kas atkarīgs no mums pašiem. Mēs varam spēlēt ar jebkuru pretinieku. Pēc idejas jau tā ir - jo tālāk tiec ''play-off'', jo pretī spēcīgāks pretinieks. Un ja ''Loko'' tika otrajā kārtā, bet ''Dynamo'' - nē, tad tas nozīmē, ka Jaroslavļa ir spēcīgāka.''

''Dinamo'' aizsargs Krišjānis Rēdlihs: ''Šīs ir izslēgšanas spēles, un nav nozīmes, vai zaudē ar 0:1 vai 0:15. Zaudējums ir un paliek zaudējums. Piekrītu, ka vārtsargus vainot zaudējumā nevajadzētu. Mūsu kļūda ir tā, ka atļaujam pretiniekam izdarīt daudz metienus no tālienes un radīt burzmu vārtu priekšā. Plus tas, ka šodien mūsu vārtos lidoja teju viss, kas tur varēja iekrist. Esmu pārliecināts, ka nākamā spēle būs daudz labāka!''

„Dinamo” uzvbrucējs Ģirts Ankipāns pauda, ka sērijas ceturtā spēle varētu būt ļoti izšķiroša. „Ceturtā spēle jāuzsāk tāpat kā pabeidzām šo, jāiet ārā un jāsāk agresīvi, taču nedrīkst aizrauties ar uzbrukumiem. Četri goli izslēgšanas spēlē nav maz, taču nedrīkst pieļaut tik rupjas kļūdas aizsardzībā, jāspēlē uzmanīgāk. Nākamā spēle būs ļoti svarīga.” Tāpat Ankipāns piebilda, ka „Lokomotiv” hokejisti individuāli noteikti ir spēcīgāki par Maskavas „Dinamo”.

„Dinamo” galvenais treneris Juliuss Šuplers pēc spēles norādīja, ka komandu pievīlusi spēles disciplīna. „Trīs no pieciem vārtiem otrajā trešdaļā guva pretinieku aizsargi, bet viņu piesegšana ir mūsu uzbrucēju darbs. Pirmo un trešo trešdaļu aizvadījām labi, bet otro periodu pilnībā izgāzām.”

Vaicāts, kāpēc pēc vairākām pieļautām kļūdām sērijas gaitā treneri „Dinamo” vārtu drošību uztic Mikaelam Telkvistam, Šuplers atbildēja īsi. „Gribam, lai labi spēlētu abi vārtsargi.”

Tikmēr „Lokomotiv” galvenais treneris Vladimirs Vujteks uzsvēra, ka komanda uz Rīgu atbraukusi uzvarēt un pirmajā mačā tas ir izdevies. „Otrajā trešdaļā realizējām gandrīz visus momentus, kuri mums bija. Trešajā periodā gribējām nospēlēt maču līdz galam, bet rīdzinieki ātri guva divus vārtus un mums tas neizdevās, sākām uztraukties.”

Vaicāts ar ko izskaidrojami tik daudz metieni no tālas distances, Vujteks pauda, ka vārtu priekšā „Dinamo” spēlē ļoti labi.

1 2 51 komentārs

 +18 [+] [-]

, 2011-03-12 17:11, pirms 14 gadiem
taisnība vien ir, 2. trešdaļā jau pārāk aizrāvāmies ar uzbrukumu..

 +21 [+] [-]

, 2011-03-12 17:12, pirms 14 gadiem
Draugi tikai bez rupjībām

 +50 [+] [-]

, 2011-03-12 17:24, pirms 14 gadiem
nezinu vai tas bija pareizi no līdzjutēju puses, kad Telqvists bija ielaidis 4-as ripas, visi bļāva Holts, Holts....
domāju Telqvists jau ta bija morāli sagrausts un tad vēl līdzjutēji.
sēdēju aiz Dinamo soliņa un redzēju kad bija vārtsargu maiņa, Telqvists bija pilnīgā ņepaņatkā kas notiek kapēc tā. viņš ir labs vārtu vīrs, nav šaubu, bet metieni no zilās līnijas izskatās ir viņa vājā vieta....
nezinu kā būtu, bet varbūt vajadzēja turpināt vārtsargu rotāciju uz katru spēli.

  +5 [+] [-]

, 2011-03-12 17:28, pirms 14 gadiem
man vienkarsi fascine fakts, ka mes izvelamies pret tadu komandu ka Loko spelet atkalatu ubrukuma hokeju nevis hokeju ko vislabak pieprotam, pretuzbrukumus. Turklat pretuzbrukuma hokeju izvelas tiesi Loko, komanda kurai itka ir nepieklajigi spelet kautka savadak ka tikai uz uzbrukumiem....
seit jau jaruna par to, ko Suplers grib labak, skaistu hokeju vai konferences finalu. Vujteks grib finalu, tapec pienem loko komandai varbut nepopularu lemumu spelet pret tadu komandu ka RD no aizsardzibas, bet tas vismaz nes rezultatu. Bet suplers ka auna piere turpina skriet ar galvu siena cerot, ka atrak vai velak ta siena sagrus
bet loko tikmer tik met un met mums ieksa un mierigi solo preti uzvarai.
RD lielakais trumpis ir spelesana uz pretuzbrukumiem, bet suplers ka mazs napaleons liek visu uz uzbrukumu.
izskatas, ka RD vadibai vienkarsi nav istas izpratnes par play offiem, laiku kad savs ego un ambicijas janoliek mala un no skaista hokeja japariet uz kapasanos.

 +38 [+] [-]

, 2011-03-12 17:30, pirms 14 gadiem
gintars rakstīja: nezinu vai tas bija pareizi no līdzjutēju puses, kad Telqvists bija ielaidis 4-as ripas, visi bļāva Holts, Holts....
domāju Telqvists jau ta bija morāli sagrausts un tad vēl līdzjutēji.
sēdēju aiz Dinamo soliņa un redzēju kad bija vārtsargu maiņa, Telqvists bija pilnīgā ņepaņatkā kas notiek kapēc tā. viņš ir labs vārtu vīrs, nav šaubu, bet metieni no zilās līnijas izskatās ir viņa vājā vieta....
nezinu kā būtu, bet varbūt vajadzēja turpināt vārtsargu rotāciju uz katru spēli.
tieis ta, tas holt, holt, holt bija netikai nepareizi, tas bija nozelojami... labakais veids ka vartsargam pateikt, ka tu mums nepatic, mes tevi negribam redzet vartos.
taja bridi vajadzeja atbalstit Telkvistu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-12 17:42, pirms 14 gadiem
nu tad nelaujiet !

 +28 [+] [-]

, 2011-03-12 17:43, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: tieis ta, tas holt, holt, holt bija netikai nepareizi, tas bija nozelojami... labakais veids ka vartsargam pateikt, ka tu mums nepatic, mes tevi negribam redzet vartos.
taja bridi vajadzeja atbalstit Telkvistu
Tieši tad nodomāju ka viss cauri un ka tā saukšana "atnāks atpakaļ", šītā nevejag nekad darīt, Telkvists ne pie kā nebija vainīgs. Fanu klubs tā vietā, lai pateiktos Telkvistam sāk skandēt Holt, Holt. Tā jau Mikaels bij sagruzijies un vēl sāk bļaut, nu tik lielais glābējs būs klāt. Tā arī salaida 3/4 metienus iekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-03-12 18:01, pirms 14 gadiem
gintars rakstīja: nezinu vai tas bija pareizi no līdzjutēju puses, kad Telqvists bija ielaidis 4-as ripas, visi bļāva Holts, Holts....
domāju Telqvists jau ta bija morāli sagrausts un tad vēl līdzjutēji.
sēdēju aiz Dinamo soliņa un redzēju kad bija vārtsargu maiņa, Telqvists bija pilnīgā ņepaņatkā kas notiek kapēc tā. viņš ir labs vārtu vīrs, nav šaubu, bet metieni no zilās līnijas izskatās ir viņa vājā vieta....
nezinu kā būtu, bet varbūt vajadzēja turpināt vārtsargu rotāciju uz katru spēli.
Teksts visumā pareizs. Viena kļūda
Nevis "nezinu vai tas bija pareizi no līdzjutēju puses"... bet gan "absolūti un totāli bija garām mūsu "fanu" sektors, kad"

tālākam piekrītu

  +6 [+] [-]

, 2011-03-12 18:16, pirms 14 gadiem
Nav ko trakot! Znarokam ari zaudejam ar tadu pasu rezultatu Maskavaa. Tads periens nostradaja. Cerams, un esmu parliecinats, pirmdien bus viss kartiba ar disciplinu.

  +9 [+] [-]

, 2011-03-12 18:42, pirms 14 gadiem
gintars rakstīja: nezinu vai tas bija pareizi no līdzjutēju puses, kad Telqvists bija ielaidis 4-as ripas, visi bļāva Holts, Holts....
domāju Telqvists jau ta bija morāli sagrausts un tad vēl līdzjutēji.
sēdēju aiz Dinamo soliņa un redzēju kad bija vārtsargu maiņa, Telqvists bija pilnīgā ņepaņatkā kas notiek kapēc tā. viņš ir labs vārtu vīrs, nav šaubu, bet metieni no zilās līnijas izskatās ir viņa vājā vieta....
nezinu kā būtu, bet varbūt vajadzēja turpināt vārtsargu rotāciju uz katru spēli.
Te ir ari piemers kad lidzjuteji ka 6stais laukuma speletajs var palikt par taa saucamo piekto riteni un nodarit vairak launa nekaa laba.Jacer ka tas nebus parak liels taa teikt morals graviens Telkvistam un viss bus ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-12 19:33, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: tieis ta, tas holt, holt, holt bija netikai nepareizi, tas bija nozelojami... labakais veids ka vartsargam pateikt, ka tu mums nepatic, mes tevi negribam redzet vartos.
taja bridi vajadzeja atbalstit Telkvistu
Tur jau tā lieta,ka mēs nesaprotam,ka vārtsargus spēlei izvēlas treneri un atbildību nes galvenais treneris.Arī pašam Laviņam šis bija viens no vissūdīgākajiem sezonas mačiem.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-12 19:44, pirms 14 gadiem
Vajadzēja likt pamīšus abus vārtsargus , kā to darīja no sākuma ,jo abi labi!
Un nevajadzēja mainīt,jo atceros pa LTV7 iet reklāma ,kur Holts vēl saka ,ka nepatīk iesaistīties spēles vidū un ir jātur īkšķi par otru vārtsargu,jo ja domāsi sliktas domas tas atnāks Tev atpakaļ!

  +9 [+] [-]

, 2011-03-12 19:50, pirms 14 gadiem
jopcik, kad Telqvists pieslidoja pie soliņa, čalis bija riktīgi uzvilcies, jo nesaprata treneru lēmumu. nezinu kā to čomaku sauc uz treneru soliņa, bet tas kurš iedod(padod, pamet) dvieli vai iedod salvetes. Telqvista nūja atrada viņu nesagatavotu
noteikti uz pirmdienas spēli viss būs čikeniekā, un Dinamo brauks uz Jaroslavļu ar rezultātu sērijā 2:2

  -2 [+] [-]

, 2011-03-12 20:33, pirms 14 gadiem
wtf
Slēpts komentārs: pinta

  +3 [+] [-]

, 2011-03-12 21:18, pirms 14 gadiem
Kāda starpība, kāds rezultāts, Domāju, ka Maskavā tas bija izbraukumā un mums jau bija uzvara, tāpēc 2. uzvara nebija tik svarīga, protams bija, bet nebūtu jāpārdzīvo par zaudējumu jo mājās dodamies ar 1:1. Te jau situācija ir savādāka, jo mums obligāti jāuzvar 2 mājas spēles un 1 izbraukums. Varam atļauties zaudēt 1 no 4 spēlēm, pret Loko. Tomēr kkā neticās. Protams cerības ir, bet šis mačs, pēc manām domām bija izšķirošais

  -4 [+] [-]

, 2011-03-12 21:21, pirms 14 gadiem
Īstenībā peikrītu par to kliegšanu, bet manuprāt tās bija mirkļa emocijas, un mēs noteikti būtu vēlējušies lai šādi kliedzieni Holt Holt nebūtu, bet tās vnk bija mirkļa emocijas ko tajā brīdī nevarēja apvaldīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-12 23:52, pirms 14 gadiem
striker rakstīja: Tur jau tā lieta,ka mēs nesaprotam,ka vārtsargus spēlei izvēlas treneri un atbildību nes galvenais treneris.Arī pašam Laviņam šis bija viens no vissūdīgākajiem sezonas mačiem.
Nu zini skatoties spēli domāju, ka visvairāk rupjas kļūdas pieļāva Ozo. CIk reizes viņš atdeva neprecīzu piespēli no kuras radās bīstams moments pie mūsu vārtiem un cik reizes viņam kko čakarējoties uz līdzenas vietas atņēma ripu + noraidījums kā rezultātā ielaidām pretuzbrukumā 7 vārtus

 +20 [+] [-]

, 2011-03-13 00:16, pirms 14 gadiem
Biju tā aizrāvies ar spēli, ka nedzirdēju ko arēnā bļauj, ikvienam idio.tam, kurš kliedza - "holt, holt" vajadzētu kaunēties stulbe.ņu bars. Vai var būt vēl tizlāki fani par šiem ?

     [+] [-]

, 2011-03-13 01:30, pirms 14 gadiem
AlanRich rakstīja: Nu zini skatoties spēli domāju, ka visvairāk rupjas kļūdas pieļāva Ozo. CIk reizes viņš atdeva neprecīzu piespēli no kuras radās bīstams moments pie mūsu vārtiem un cik reizes viņam kko čakarējoties uz līdzenas vietas atņēma ripu + noraidījums kā rezultātā ielaidām pretuzbrukumā 7 vārtus
Nu,jā vismaz trīs golus radīja konkrēti spēlētāji,kas nedabūja ripu ārā no zonas,kas stāvēja mirklī,kad pretinieks gāja uz ripu utt., Gadās,ko nu vairs-kapājās jau visi..Arī Šuplers . Šoreiz ,tomēr,galvenais vaininieks ir Meladze....Beigām jābūt labām,jātic un viss o.k.!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-13 02:04, pirms 14 gadiem
TURAMIES DINAMIEŠI.... BŪS LABI CITĀS SPĒLĒS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-03-13 10:20, pirms 14 gadiem
nākamaja sezonā cerams dinamo sapratīs, ka brāļu rēdlihu vietā aizsardzība ir jāmeklē kādi citi!!! tik daudz kļūdu parasti pietaisa (dull)

  +8 [+] [-]

, 2011-03-13 10:23, pirms 14 gadiem
Nu nevajag taču tik ļoti satraukties. Dinamo ir izslēdzis no kausa savas konferences 2. komandu un kā līdzīgs ar līdzīgu (OK, izņemot 3. spēli) mačojas ar konferences uzvarētāju. Vai kādam tas šķiet nepietiekami atzīstams sniegums?

  +8 [+] [-]

, 2011-03-13 10:33, pirms 14 gadiem
Sindra rakstīja: Nu nevajag taču tik ļoti satraukties. Dinamo ir izslēdzis no kausa savas konferences 2. komandu un kā līdzīgs ar līdzīgu (OK, izņemot 3. spēli) mačojas ar konferences uzvarētāju. Vai kādam tas šķiet nepietiekami atzīstams sniegums?
vienmēr jau gribas vairāk.
Slēpts komentārs: bomar

  -4 [+] [-]

, 2011-03-13 10:48, pirms 14 gadiem
Kaut kas ir jādara ar K. Rēdlihu. Sievietēm te nav vietas! Nevajag glāstīt pretinieku vārtu priekšā! Viņš maz zin, kas ir spēka paņēmiens? Ja būtu Ozoliņa līmenī, tad varētu atļauties netaisīt spēka paņēmienus.. Bet šitas krīt tik uz nerviem savam vārtsargam, pa vārtiem ātri uzmest nevar, kur nu vēl piespēli labu atdot... Tāpat kaut kādu pretbaiļu skolu vajadzētu iziet Sotniekam un vēl dažiem aizsargiem, labs skolotājs viņiem varētu būt Galviņš, kas ir viens no dieviem labiem aizsargiem, kādi ir Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-13 11:05, pirms 14 gadiem
es pat nezinu, bet man patīk šo spēlētāju intervijas, tās tikai liecina par to, ka komanda nav salauzta un 1dien viss turpināsies ar papildus sparu. malači, vīri, - protams, ka jūs varat, veiksmi!!

  +4 [+] [-]

, 2011-03-13 11:10, pirms 14 gadiem
Piekrītu Ankipānam, pirmdiena varētu būt izšķirošā diena.
1 2 51 komentārs