Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Naumovs kļuvis par "Dinamo" vārtsargu treneri

Jānis Celmiņš

Naumovs kļuvis par "Dinamo" vārtsargu treneri
Sergejs Naumovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Pieredzējušais vārtsargs Sergejs Naumovs, kurš vēl iepriekšējā sezonā sargāja Rīgas "Dinamo" vārtus, piekritis kļūt par vārtsargu treneri Rīgas "Dinamo" un tā fārmkluba "Dinamo/Juniors" vārtsargiem.

Savas garās un veiksmīgās vārtsarga karjeras laikā Sergejs Naumovs kopā ar Latvijas izlasi ir piedalījies 12 pasaules čempionātos (kopā ar valstsvienību no C grupas nokļūstot elitē) un divās olimpiskajās spēlēs.

Savukārt, savā klubu karjerā viņš spēlēja Rīgas "Dinamo" sastāvā vēl PSRS Augstākās līgas čempionātā, kā arī Rīgas "Dinamo" sastāvā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) čempionātā. Bez tam Sergejs Naumovs ir spēlējis Krievijas klubos – "CSKA", "SKA", "Severstal", "Salavat Julajev", "Vitjaz", "Himik", "Torpedo", Ziemeļamerikas profesionālajās līgās – IHL, ECHL, WCHL, CHL, Zviedrijas klubos – "Leksang" un "Djurgarden", Itālijā "Bolzano" komandā, kā arī Baltkrievijā HK "Gomeļ".

"Eju trenēties uz ledus kopā ar "Concept", eju uz sporta zāli, iespēju robežās trenējos diezgan nopietni, tā ka nūja slidas un vārtsarga maska stūrī vēl nav nolikta, vēl ceru uzspēlēt. Vasarā "Volvo" hallē nedaudz patrenēju jaunos vārtsargus," nesen sarunā ar "Sporta Avīzi" atzina Naumovs, kurš nu darbam ar vārtsargiem pievērsīsies daudz nopietnāk.

Kā ziņots iepriekš, latviešu vārtsargs saistīts arī ar topošā Lietuvas hokeja kluba "Vētra" vārdu - ja tiks izveidota komanda, kas iegūs tiesības startēt KHL, Naumovs piekritis ieņemt vietu tās vārtos.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu
"Sporta Avīze"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +37 [+] [-]

, 2009-11-11 10:10, pirms 15 gadiem
Kā tad ar Lietuvus klubu "Vetra" ?

 +53 [+] [-]

, 2009-11-11 10:11, pirms 15 gadiem
Tiešām iespaidīga karjera tuvojos savam norietam.
Visu cieņu Sergejam!
Slēpts komentārs: Kaspars1984

  +6 [+] [-]

, 2009-11-11 10:13, pirms 15 gadiem
nu redz visi jav domaja kad speles dinamo juniors bet nekaa..man liekas kad sergejam tomer vajadzeja uzspelet nopietnaka limeni nepietiks tik vien ar Conceptu un treniniem ja tiesham grib braukt un OS nu nez vajadzeja pameginat Italijaa vai ktkur tml vai tiesham nebija vinnam piedavajumu,bet nu ja ta jav ir vina izvele ,lai veicas cerams kad tiesam izdosies Sergejam aizbraukt uz Vankuveru.

 +16 [+] [-]

, 2009-11-11 10:14, pirms 15 gadiem
lipton rakstīja: nu redz visi jav domaja kad speles dinamo juniors bet nekaa..man liekas kad sergejam tomer vajadzeja uzspelet nopietnaka limeni ja tiesham grib braukt un OS nu nez Italijaa vai ktkur tml vai tiesham nebija vinnam piedavajumu,bet nu ja ta jav ir vina izvele ,lai veicas cerams kad tiesam izdosies Sergejam aizbraukt uz Vankuveru.
Kad viņš Itālijā spēlēja, tad visi teica "Da nu, kas tas par dvarovo līmeni"... tagad, redz, tas ir "nopietnāks līmenis"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-11-11 10:15, pirms 15 gadiem
Virs kas var palidzet vartusrgiem. prieks beidzot vartusargu treneris

  -4 [+] [-]

, 2009-11-11 10:15, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kad viņš Itālijā spēlēja, tad visi teica "Da nu, kas tas par dvarovo līmeni"... tagad, redz, tas ir "nopietnāks līmenis"...
nu bet tomer labaks limenis ka Concepta speletais buutu vsmaz ktkas...

 +13 [+] [-]

, 2009-11-11 10:16, pirms 15 gadiem
Kaspars1984 rakstīja: Paga kā tad ar Lt komandu Vētra????
Pagaidām tāpat kā ar LV komandu Daugavpils Hokeja Gladiatori, karoč, nav tādas komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 10:22, pirms 15 gadiem
vismaz nepaliks bez darba , bet tas vetra projekts izpaliks acimredzot

 +20 [+] [-]

, 2009-11-11 10:22, pirms 15 gadiem
Vankuverā mums būs spēlējošais vārtsargu treneris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-11 10:29, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tieši tas mūsu hokeja izlasei visvairāk šajos gados ir pietrūcis.
Samoilovu nevajadzēja dzīt prom... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2009-11-11 10:31, pirms 15 gadiem
ecb rakstīja: NAUMOVS SIETS
Lohs esi vai kā ? Naumovs viens no visu laiku labākajiem LV vārtsargiem

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 10:31, pirms 15 gadiem
Labs risinājums. Vārtsargu treneris jau sen bija vajadzīgs.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-11 10:32, pirms 15 gadiem
nu nezinu.. spēlējošs vārtsargu treneris? Izklausās diezgan nereāli, ka šis vētrai vārtos stāvēs un vēl pats trenees
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-11 10:35, pirms 15 gadiem
ilmis2 rakstīja: nu nezinu.. spēlējošs vārtsargu treneris? Izklausās diezgan nereāli, ka šis vētrai vārtos stāvēs un vēl pats trenees
Ko var pīties ar to Vētru? Šobrīd šams ir treneris RDJ. Kaut kas mutiski ir runāts ar Vētru attiecībā uz nākamsezonu, ja tāda Vētra vispār būs.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-11 10:36, pirms 15 gadiem
ilmis2 rakstīja: nu nezinu.. spēlējošs vārtsargu treneris? Izklausās diezgan nereāli, ka šis vētrai vārtos stāvēs un vēl pats trenees
Nav jau teikts, ka Naumovs būs treneris arī nākamsezon. Būtu diezgan amizanti, ja Vetras vārtsargs būtu pretinieku komandas vārtsargu treneris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 10:37, pirms 15 gadiem
Un ja Vētra tiešām spēlēs KHL nākošsezon, tad RD jau otro gadu pēc kārtas būs zaudējuši vārtsargu trenneri, kurš savā laikā vilcis LV izlasi.

Vai arī Naumovs spēlēs Vētrā un pa vakariem trennēs RD vārtsagus.

Katrā gadījumā vēlu viņam veiksmi un pilnvērtīgi sagatavoties Vankuverai, bet nez kā būs, ja olimpiskajās spēlēs spēlēs varotčiks kas aizvadījis tikai 1 spēli sezonā un to pašu pret Maskavas Dinamo... faniem.
Slēpts komentārs: OscarB

  +4 [+] [-]

, 2009-11-11 10:41, pirms 15 gadiem
interesanti, kas šodien stāvēs RDJ kastā, ja Muštukovam trauma un Enkuzens aizlidojis uz Krievzemi? Žurkovs un Broks rezervē?
Slēpts komentārs: Numb
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-11 10:52, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Samaoilovs Kiram pēcpusi nebučoja atšķirībā no Znaroka.
Kirovs Znachokam ljaava sev buchot peecpusi? Ar asaam uusaam tik juutiigaa kjermenja daljaa???

  +3 [+] [-]

, 2009-11-11 10:52, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai tad neesi pamanijis, ka LV visu var.Izbijušie hokejisti noteikti var arī strādāt par treneriem. Visi. Tas nekas, ka pēc tam izrādās, ka jauniem hokejistiem jau bērnībā ir iemācītas daudzas lietas nepareizi.
Irbem ir licenze?

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 10:53, pirms 15 gadiem
Sevens111 rakstīja: Kā tad ar Lietuvus klubu "Vetra" ?
Kā ziņots iepriekš, latviešu vārtsargs saistīts arī ar topošā Lietuvas hokeja kluba "Vētra" vārdu - ja tiks izveidota komanda, kas iegūs tiesības startēt KHL, Naumovs piekritis ieņemt vietu tās vārtos.

lais līdz galam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-11 10:58, pirms 15 gadiem
Diezgan stūlbi, ka piekritis, pēc visa kā Dinamo viņu nodeva kaut kādas viduvējības Pruseka dēļ, nesmuki izdarīja Dinamo. Bet ja izdosies un paši tagadējie vārtsargi mācīsies no Naumova tehnikas, tad kas zin, varbūt paliks meistarīgāki, jo līdz viņa līmenim tālu abiem, būtu iespēja Sergejam nomest gadus 5, bet nevar. Pašreizējais izlases vārtuvīru treneris PČ laikā skaisti vēlējās atdot krieviem uzvaru, kad Edgars mainījās sūtīja atpakaļ, neskatoties, tāpēc nebūtu slikti, ja viņu nomainītu LV viens no izcilākajiem vārtsargiem

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 11:00, pirms 15 gadiem
Sevens111 rakstīja: Kā tad ar Lietuvus klubu "Vetra" ?
izlasi rakstu līdz galam un tad bļauj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-11 11:01, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai tad neesi pamanijis, ka LV visu var.Izbijušie hokejisti noteikti var arī strādāt par treneriem. Visi. Tas nekas, ka pēc tam izrādās, ka jauniem hokejistiem jau bērnībā ir iemācītas daudzas lietas nepareizi.
Naumovs zviedrijā gāja treneru apmācībā tieši vārtsargiem, tāka nebļausties ka nav viņš treneris Tu puņķugalva

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 11:03, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Diezgan stūlbi, ka piekritis, pēc visa kā Dinamo viņu nodeva kaut kādas viduvējības Pruseka dēļ, nesmuki izdarīja Dinamo. Bet ja izdosies un paši tagadējie vārtsargi mācīsies no Naumova tehnikas, tad kas zin, varbūt paliks meistarīgāki, jo līdz viņa līmenim tālu abiem, būtu iespēja Sergejam nomest gadus 5, bet nevar. Pašreizējais izlases vārtuvīru treneris PČ laikā skaisti vēlējās atdot krieviem uzvaru, kad Edgars mainījās sūtīja atpakaļ, neskatoties, tāpēc nebūtu slikti, ja viņu nomainītu LV viens no izcilākajiem vārtsargiem
Blin, nu kur var shitadu joprojam rakstit? Znachoks sevi gadiem ilgi ir pieradijis ka Latvijas hokeja patriotu un sasniedza ar izlasi manuprat teicamus rezultatus pagajushaja gada, ko var nod....st vinu?

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 11:03, pirms 15 gadiem
OscarB rakstīja: viņš tak ir psc cik vecs , nav laiks tā kā beigt.. 1968 gada
viņam jau vajadzēja beigt kādus divus tris gadus atpakaļ
Zin viņa meistarība arī pēc 3 gadiem būs lielāka kā visiem jaunajiem LV vārtsargiem vecumam nav tik lielas nozīmes, ja ir talants, viņam tāds ir, un arī Znaroks teica, ar tādu attieksmi pret darbu, kāda ir viņam, viņš var spēlēt gadus divus vai pat trīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:04, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Blin, nu kur var shitadu joprojam rakstit? Znachoks sevi gadiem ilgi ir pieradijis ka Latvijas hokeja patriotu un sasniedza ar izlasi manuprat teicamus rezultatus pagajushaja gada, ko var nod....st vinu?
IZLASI STULBENI UN PASAKI KUR ZNAČOKU SLIKTI PIEMINĒJU?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 11:06, pirms 15 gadiem
Nu izskatās labi, ceru ka ja netiks Vētrā kā vārtusargs, tad paliks RD kā treneris, jo kādam taču ir jātrenē Enkuzens, Žurkovs. Sergejs noteikti var viņiem daudz ko dot.

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:09, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Njā, to arī es nezinu, Bet kā Tev šķiet, vai Capital būtu ņēmuši treneri bez licenzes?
A Tu paprasi kādam kas zin.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 11:10, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nu izskatās labi, ceru ka ja netiks Vētrā kā vārtusargs, tad paliks RD kā treneris, jo kādam taču ir jātrenē Enkuzens, Žurkovs. Sergejs noteikti var viņiem daudz ko dot.
kāpēc tieši Žurkovs? Pēc Maticina vārdiem, patreiz uz vietu U20 izlasē pretendējot 5-6 līdzvērtīgi vārtsargi, taču starp tiem neesot neviena stabila #1....

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:12, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā, tikai pārējie treneri to kaut kā nesaskata, jo pretējā gadijumā Naumovs nemētātos bez kluba.
Naumova situācija ir līdzīga kā Čeliosam, viņš varbūt vienā līmenī ar jauno, tomēr klubi domā ilgtermiņa perspektīvā. Labāk lai jaunāks spēlētājs gūst praksi, nevis vecais izspēlē pēdējās spēlēs. Tas gan mazāk attiecas uz RD, jo viņiem diemžēl nav jaunāku spēlētāju Naumova līmenī..

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:14, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc tieši Žurkovs? Pēc Maticina vārdiem, patreiz uz vietu U20 izlasē pretendējot 5-6 līdzvērtīgi vārtsargi, taču starp tiem neesot neviena stabila #1....
Es runāju tikai par RD sistēmu. Protams, būtu lieliski ja Naumovs konsultētu visus jaunos, tomēr vai LHF par to maksās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:16, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es runāju tikai par RD sistēmu. Protams, būtu lieliski ja Naumovs konsultētu visus jaunos, tomēr vai LHF par to maksās?
kas ir teicis, ka tieši Žurkovs vēl pēc gada būs RD sistēmā? Reku, Avotiņš pirms gada arī bij RD sistēmā...

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 11:17, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Varbūt Juris Miņins zin, kā tur Irbei ir ar to trenera licenzi?
paņem vienu un taisies uz Rēzekni. Noskaidrosi vai štatos ir vis kā esi sasapņojies, vai pat tur esam ievazājuši savu bezpriģelu

  +3 [+] [-]

, 2009-11-11 11:18, pirms 15 gadiem
OscarB rakstīja: viņš tak ir psc cik vecs , nav laiks tā kā beigt.. 1968 gada
viņam jau vajadzēja beigt kādus divus tris gadus atpakaļ
Muļķis! Viņš arī savos 40 gados prot ļoti labi sargāt vātus! Visu cieņu Naumovam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 11:19, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: paņem vienu un taisies uz Rēzekni. Noskaidrosi vai štatos ir vis kā esi sasapņojies, vai pat tur esam ievazājuši savu bezpriģelu
a moš Juris kā priekšzīmīgs študents ņji un ņji ko stiprāku par kvasu mutē ņem. Kā ieraudzīs bārdaino tēviņu Ivaru ar pusstopu kabatā, tā pasūtīs šamo tālāk par Rogovku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:34, pirms 15 gadiem
Te kaut kas par Džeriņu, tik attiecībā uz to Žlobinu nezinu, kaimiņos nekur nekāda infa neparādās
apollo.lv: Apollo - Sports: Guntis Džeriņš nav spēlējis...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 11:34, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: A bārdas un ūsas man ta nav. Un ģērbjos ikdienā arī zolīdi, jo darbs to prasa.
Un par cik neko sliktāku par Arseņiču nedzeru, tad Jurim nebūs iemesla mani atšūt.
kamēr no savas Lībavas līdz Rēzeknei atkulsies, būsi noaudzis ar rugājiem - i būs tev bārda un ūsas
nuuu, vecīt - Rēzeknē tādiem Arseničiem šķauda virsū no 5. stāva - viņiem pašu manta ir labāka.
bez tam, Juris kā priekšzīmīgs students droši vien ar ugunsdzirām neaizraujas

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:37, pirms 15 gadiem
A kas ar Masaļski un Pruseku, vēl slimo??????????? Ja jā, tad RD vajadzēja paņemt Sergeju tipa uz pārbaudes laiku sastāvā, lai šinī izbraukumā ir kas stāv vārtos!!!!!

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:38, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Te kaut kas par Džeriņu, tik attiecībā uz to Žlobinu nezinu, kaimiņos nekur nekāda infa neparādās
http://www.apollo.lv/portal/sports/articles/185167
klubi jau parasti nemēdz ziņas nopludināt, pirms līgums nav noslēgts... bez tam, ja nemaldos, Žlobinai vairs nav leģionāru vakanču sastāvā...

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:38, pirms 15 gadiem
BMW rakstīja: A kas ar Masaļski un Pruseku, vēl slimo??????????? Ja jā, tad RD vajadzēja paņemt Sergeju tipa uz pārbaudes laiku sastāvā, lai šinī izbraukumā ir kas stāv vārtos!!!!!
cik noprotu, Masaļskis jau ir ticis vaļā no sava Rota vīrusa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:43, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: klubi jau parasti nemēdz ziņas nopludināt, pirms līgums nav noslēgts... bez tam, ja nemaldos, Žlobinai vairs nav leģionāru vakanču sastāvā...
liekas viņiem ir pārsniegts limits...un nevar saprat vai Aļeiņikovas ir kļuvis par Aļeiņikov...uz to velk

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:44, pirms 15 gadiem
manupraat vajadzeeja pruseka vietaa uz so sezonu veel dinamo

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:47, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: liekas viņiem ir pārsniegts limits...un nevar saprat vai Aļeiņikovas ir kļuvis par Aļeiņikov...uz to velk
kautkur pa ausu galam dzirdēju, ka nu jau esot "Aļeiņikov"... tāpēc arī pēdējos PČ nav piedalījies.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 11:48, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Irbem ir licenze?
LHF trenera licence viņam nav. Arī Naumovam nav.

Tajā pašā laikā tādu nav (piemēram), ne Tambijevam, ne Samoilovam, ne Fanduļam, ne vēl daudziem citiem, tomēr tas netraucē nodarboties ar trenēšanu.

Nezinu, vai vispār šādu licenču nepieciešamība ir kaut kādos LHF dokumentos noteikta.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 11:48, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kas tad tas par studentu, ka nebauda bohēmu?
Tas jau tāds baptistu draudzes loceklis vien ir.
nuuu - tagad grūti laiki, jāmācās...

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:50, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: IZLASI STULBENI UN PASAKI KUR ZNAČOKU SLIKTI PIEMINĒJU?
Ok, sorry, palaidu garam "izlases VARTUVIRU treneris".

P.S. CAPS LOCK izsledz, kad raksti kko interneta un rupjibas vari paturet pie sevis.

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:51, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: LHF trenera licence viņam nav. Arī Naumovam nav.

Tajā pašā laikā tādu nav (piemēram), ne Tambijevam, ne Samoilovam, ne vēl daudziem citiem, tomēr tas netraucē nodarboties ar trenēšanu.

Nezinu, vai vispār šādu licenču nepieciešamība ir kaut kādos LHF dokumentos noteikta.
nevis dažiem, bet ļoti daudziem nav licences - skat.: lhf.lv: LHF
acīmredzot, licence nav obligāta...

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:51, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: LHF trenera licence viņam nav. Arī Naumovam nav.

Tajā pašā laikā tādu nav (piemēram), ne Tambijevam, ne Samoilovam, ne vēl daudziem citiem, tomēr tas netraucē nodarboties ar trenēšanu.

Nezinu, vai vispār šādu licenču nepieciešamība ir kaut kādos LHF dokumentos noteikta.
es paskatijos LHF lapu un redzēju ka abu nav sarakstā...un man liekas LV nav vienīgā vieta kur tā notiek un man liekas ka Irbem nav nekāda papīra attiecībā uz trenēšanu

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:53, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kautkur pa ausu galam dzirdēju, ka nu jau esot "Aļeiņikov"... tāpēc arī pēdējos PČ nav piedalījies.
Toč, kluba lapā Гражданство ir РБ

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:55, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: es paskatijos LHF lapu un redzēju ka abu nav sarakstā...un man liekas LV nav vienīgā vieta kur tā notiek un man liekas ka Irbem nav nekāda papīra attiecībā uz trenēšanu
Man domāt, ka NHL ir dziļi pie kājas, ir vai nav kādam kaut kāds LHF papīrs

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 11:57, pirms 15 gadiem
Nu te nu gan var domu graudus palasīt. Znaroks pielien Kiram, jo presenēs uzslavē Kiru par paveikto izlases nodrošināšanā. Jūs no kurienes esiet izlīduši? Par tādu lietu kā pieklājību esiet dzirdējuši? Visā civilizētajā pasaulē cilvēki pārsvarā par visiem publiski saka tikai labas lietas. Tkpat labi Znaroks vienmēr saka tikai labu par saviem spēlētājiem, tā arī ir pielīšana? Tā ir elementāra darba ētika. Varbūt Vasiļjeva izteicieni par " iemešanu podā" smieklīgi, bet neko labu par viņu pašu un viņa inteliģenci neliecina - padomju relikts. Tāpat likt virsū Kiram, kas tomēr viņa boss, tas arī nav nekādas labais tonis. Jautājumi ir jārisina savstarpēji, ja nesanāk - atstāj amatu un tad dalies savās pārdomās, un dari to tieši tādā secībā, nevis otrādi.

P.S. Kāpēc to nevarēja jau uzreiz Naumovam piedāvāt pēc Irbes aiziešanas, ja izlēma līgumu ar viņu nepagarināt? Vārtsargu treneris ir vajadzīgs, it sevišķi jau RD, kur spēlē Laviņš un Sorokins, aks jebkurā brīdī var paraut uz mutes savā zonā vai atstāt pretiniekam pa metienam vārtu priekšā, un citi šos elementus izskatās ar laiku arī sāk no viņiem iemācīties.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 11:59, pirms 15 gadiem
ecb rakstīja: NAUMOVS SIETS
un tu???

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 11:59, pirms 15 gadiem
carlito

Cienītais, kapēc Tu Ivara "pērles" piesien citiem? Jūs no kurienes esiet izlīduši? Kas tie par "Jūs" ja to bučošanu un pielīšanu raksta viens cilvēks?

  +3 [+] [-]

, 2009-11-11 12:00, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Man domāt, ka NHL ir dziļi pie kājas, ir vai nav kādam kaut kāds LHF papīrs
Man domāt, ka Ziemeļamerikā (tāpat kā daudzviet pasaulē) galvenais ir "skils" un "nolidžs" (PRO komandās), nevis papīri kā tas ir Latvijā, kur katram kačalkas trenerim pat vajag papīrus.

Piemēram, ne tik sen Ozoliņam piedāvāja trenera amatu (pēc karjeras beigām)... nedomāju, ka šamie cerēja, ka Ozo fiksi iemācīsies visu (paralēli aizvadot 82 spēles NHL reguļarkā). Tas tāds piemērs.

P.S.
Jūs te jau ciemos sataisījāties?
Pieņemu tikai pēc pieraksta un tikai ļoti "pateicīgus" apmeklētājus.

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:02, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Man domāt, ka Ziemeļamerikā (tāpat kā daudzviet pasaulē) galvenais ir "skils" un "nolidžs" (PRO komandās)
tieši tā

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:04, pirms 15 gadiem
Es ļoti atvainojos, ja kāds šeit to minēja, bet kā var dabūt LHF trenera licenci ?
Un kā izšķir to A vai B kategoriju, pēc Fantasy team kvalitātes?

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:05, pirms 15 gadiem
laikam pats vēl nav pārliecināts vai tāda Lietuvas Vētra būs, tāpēc jau pieņēma šo lēmumu.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 12:05, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Man domāt, ka Ziemeļamerikā (tāpat kā daudzviet pasaulē) galvenais ir "skils" un "nolidžs" (PRO komandās), nevis papīri kā tas ir Latvijā, kur katram kačalkas trenerim pat vajag papīrus.

Piemēram, ne tik sen Ozoliņam piedāvāja trenera amatu (pēc karjeras beigām)... nedomāju, ka šamie cerēja, ka Ozo fiksi iemācīsies visu (paralēli aizvadot 82 spēles NHL reguļarkā). Tas tāds piemērs.

P.S.
Jūs te jau ciemos sataisījāties?
Pieņemu tikai pēc pieraksta un tikai ļoti "pateicīgus" apmeklētājus.
Vot aizūti šo ziņu ierakstītā vēstulē uz Liepāju, jo cik var saprast šams pie Tevis uz konsultāciju nebrauks. Savādāk cilvēks virtualitātē zaudē realitātes sajūtu. Tu vismaz esi šam autoriķets, moš palīdz.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 12:11, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Man domāt, ka NHL ir dziļi pie kājas, ir vai nav kādam kaut kāds LHF papīrs
NHL, protams, ir "pie kājas" jebkurš Eiropas papīrs (jo sevišķi LHF), taču, piemēram, Vācijā attiecībā uz treneru licencēm ir ļoti stingra kārtība. Tāds Znaroks tur ko augstāk par reģionālās līgas klubu trenēt nemaz nedrīkstēt. Tas pats Pavlovs, kamēr viņam bija "tikai" 2. pakāpes (nevis augstākās) licence, varēja trenēt tikai 2. Bundeslīgas klubu. Tikai nokārtojot Augstākās pakāpes licenci, Pavlovam atļāva trenēt DEL klubu.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 12:13, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Vot aizūti šo ziņu ierakstītā vēstulē uz Liepāju, jo cik var saprast šams pie Tevis uz konsultāciju nebrauks. Savādāk cilvēks virtualitātē zaudē realitātes sajūtu. Tu vismaz esi šam autoriķets, moš palīdz.
+ apgaismo, kādus dzērienus lieto studenti Rēzeknē, citādi šamais ir diktam samulsis. gribēja uzsaukt Jurim Arseniču, bet tagad vairs nezin, ko drīkst un ko ne...

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:16, pirms 15 gadiem
vai kāds gadijumā nezina ko šobrīd dara Mārtiņs Raitums ?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 12:18, pirms 15 gadiem
delpjero rakstīja: vai kāds gadijumā nezina ko šobrīd dara Mārtiņs Raitums ?
nezin gan, bet ja par hokeju, tad amatieros graiza...
Tā tie mūsu "nākotnes" vārtsargi nāk un iet, tagad stavka uz Enkuzenu

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 12:18, pirms 15 gadiem
loti interesanti,ka izskatisies Naumovs trene Pruseku,Masaljski)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 12:19, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: + apgaismo, kādus dzērienus lieto studenti Rēzeknē, citādi šamais ir diktam samulsis. gribēja uzsaukt Jurim Arseniču, bet tagad vairs nezin, ko drīkst un ko ne...
Dažādi studenti lieto dažādus dzērienus... piemēram, es personīgi pašlaik (vispār un tieši pašlaik) lietoju Mangaļi "Vita Fruit" citronu-laima dzērienu.

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:19, pirms 15 gadiem
Laba ziņa, laba. Savādāk vārtsargu sniegums šosezon atšķiras no iepriekšējās sezonas, kad Irbe bija vārtuvīru treneris. Jebkurā gadījumā veiksmi Sergejam.

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:23, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Attiecībā par tiem papīriem.
Tā ir ka nav vajadzīgi, jeb Tu tā domā? Tās ir divas atšķirīgas lietas.
Manam bijušam darba biedram ASV emigrācijas dienestā uzprasija visus kuģa mehāniķa izglītības dokumentus, lai varētu pretendēt uz vietu ASV rederejā.
Nezinu tieši par ārzemniekiem (viņiem moš ir savādāk, a moš i nav), bet vietējiem nevajag papīrus (cik esmu lasījis), tb ja esi bijušais PRO sportists, piemēram, un tev piedāvā trenēt komandu, tad uzreiz to vari arī darīt, nav jāiet augstskolā, lai dabūtu sertifikātus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 12:38, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: nezin gan, bet ja par hokeju, tad amatieros graiza...
Tā tie mūsu "nākotnes" vārtsargi nāk un iet, tagad stavka uz Enkuzenu
Raitums spēlē "Sāgā" (Rīgas meistarsacīkstes hokejā, NAHL paspārnē), un tur ir vēl daudzi zināmi uzvārdi - Fanduļs, Stiģis, Tambijevs, Eniks, vairāki Bukarti un Popeni, utt.
Vēl viņš spēlē arī "Big Team" (UHL A-B līgā).

Viņa gadījumā jau citus nav par ko vainot, ka tā viss pagriezies.

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:38, pirms 15 gadiem
IIZ 70

nemāci man hokeja vēsturi, es to zinu labāk par Tevi. Gan ko Znaroks pateica un ari ko nepateica

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:40, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tā tie mūsu "nākotnes" vārtsargi nāk un iet, tagad stavka uz Enkuzenu
tā nu tas diemžēl ir... Avotiņš, Stiģis, Raitums - šie visi savulaik skaitījās perspektīvi vārtsargi... Neredzu, ar ko šobrīd Enkuzens būtu labāks par, piemēram, Stiģi pirms 2-3 gadiem...
Nāks nākošais "U20 talants" - kaut vai Žurkovs, un Enkuzens varēs domāt par citām alternatīvām...

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:41, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tieši par ārzemju speciālistiem ir runa, jo viņi negrib ielaist valstī ārzemniekus kam nav zināms ar ko tie nodarbosies, un kāds būs to iztikas avots.
Ar Irbi varētu būt mazliet savādāk no tā aspekta, ka viņš saņem pensiju no NHL, un tas arī ir viņa garantētais iztikas avots.
A, domā, NHL tiktu ņemti tādi "nezināmie" kadri (tb tādi, kuri nav bijuši vismaz OS čempioni vai bijušie NHL spēlētāji)?

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:42, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tā nu tas diemžēl ir... Avotiņš, Stiģis, Raitums - šie visi savulaik skaitījās perspektīvi vārtsargi... Neredzu, ar ko šobrīd Enkuzens būtu labāks par, piemēram, Stiģi pirms 2-3 gadiem...
Nāks nākošais "U20 talants" - kaut vai Žurkovs, un Enkuzens varēs domāt par citām alternatīvām...
Aizmirsi Dzelzi Tik nekasies, zinu ko par viņu domā un mūsu domas pat sakrita, vnk vairuma lidzjutēju acīs šams ar bija topošo mūru rindā

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:45, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Raitums spēlē "Sāgā" (Rīgas meistarsacīkstes hokejā, NAHL paspārnē), un tur ir vēl daudzi zināmi uzvārdi - Fanduļs, Stiģis, Tambijevs, Eniks, vairāki Bukarti un Popeni, utt.
Vēl viņš spēlē arī "Big Team" (UHL A-B līgā).

Viņa gadījumā jau citus nav par ko vainot, ka tā viss pagriezies.
Popens nebija OJ pie Maticina?
Par Raitumu - savu karjeru pats izveidoja, vainot var pats sevi.

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:49, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Popens nebija OJ pie Maticina?
It kā bija, bet vēl vakar spēlēja pie Sāgas pret Kurbadu.
nahl.lv: : NAHL.LV :
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:55, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Aizmirsi Dzelzi Tik nekasies, zinu ko par viņu domā un mūsu domas pat sakrita, vnk vairuma lidzjutēju acīs šams ar bija topošo mūru rindā
Dzelzi neaizmirsu - viņš jau nav "Latvijas hokeja bezsistēmas upuris", galu galā šamais jau zināmā mērā bija Emērikas produkts - vārtsarga karjeras pēdējos gadus tur vien maisījās... vismaz labu izglītību, cerams, ieguva. Kaut gan nu jau ir atpakaļ Latvijā: balticsportsagency.com: BSA :: Baltic Sports Agency :: BSA komanda

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:00, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Dzelzi neaizmirsu - viņš jau nav "Latvijas hokeja bezsistēmas upuris", galu galā šamais jau zināmā mērā bija Emērikas produkts - vārtsarga karjeras pēdējos gadus tur vien maisījās... vismaz labu izglītību, cerams, ieguva. Kaut gan nu jau ir atpakaļ Latvijā: http://www.balticsportsagency.com/lv/bsa_team/
Un tas, ka viņam, ja domāja turpināt spēlet nopietnā līmenī, bija jābrauc uz Jūnaited Steits of Emerika nav bezsistēmas sekas?

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:02, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Protams, ka nē. Un es jau nesaku, ka Irbe būtu slikts treneris, jo pērnās sezonas RD vārtsargu sniegums arī to apliecina. Vienkārši gribēju zināt vai pa starpu spēlēšanai ir pabeidzis kādus trenera kursus vai skolu, kas tam dod trenera licenzi. Tieši tāpat Naumovs.
Sen jau ir pierādijies, ka ne visi pat superspēlētāji var būt arī tikpat labi treneri.
protams, izejot nelielu trenera kursinju labajaa speeleetaajaa atplauks trenera talants, kas pirms tam bija prasmiigi nosleepies tas droshi vien arii bija iemesls, kapeec Gretzky neizraadiijaas tuvu ne tik labs treneris, kaa speeleetaajs! vnk vajadzeeja iziet trenera kursus pirms kjershanaas pie Fiiniksas stuures!

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:05, pirms 15 gadiem
TAA IR VECUMA DISKRIMINAACIJA! kas esot izplatitakaa Latvija, un ari Eiropa pasaulee. Tik labs vartu virs vel pagajushaja sezonaa, un tagad nevar dabut ligumu pat Asutrijas vai Danijas ligaa, vai ari vinja agents ir valis vai ari Naumovam baigaas prasiibas uz Ls

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:08, pirms 15 gadiem
kaut nu ar Edžu nekas neatgaditos... tad gan bus pamatigi sūdi!!!

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:16, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un tas, ka viņam, ja domāja turpināt spēlet nopietnā līmenī, bija jābrauc uz Jūnaited Steits of Emerika nav bezsistēmas sekas?
ja pareizi sapratu, viņš uz Jūnaited Steits brauca izglītības dēļ nevis hokeja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:19, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ja pareizi sapratu, viņš uz Jūnaited Steits brauca izglītības dēļ nevis hokeja.
cik zinu viņa ģimenei pasen ir sakari ar USA, pa kristiešu līniju un šamie tur braukājuši ik pa laikam. Kas bija pirmais kad aizbrauca Arturs hokejs vai skola, japrasa viņam

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:20, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Kapēc gan talantīgi jaunieši nevarētu doties uz Jūnaited Steits of Emerika, tur gan maz sakars ar bezsistēmu, čehu un slovāku jaunieši bariem dodas uz turieni un tapēc viņiem ir bezsistēma?
Bezsistēma, iespējams, nav, bet katrs meklē viņaprāt izdevīgāko variantu. Tb esošā sistēma neapmierina.
Tie paši Krievijas spēlētāji pēdējos gados nenormāli sāka rauties uz Kanādu, lai gan viņiem sistēma +/- ir visai normāla.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:23, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ja pareizi sapratu, viņš uz Jūnaited Steits brauca izglītības dēļ nevis hokeja.
Da lai vai kā, ja te būtu vide kur jaunais hokejists var augt un attīstītes, tad, pieļauju, ka moš i nemaz braukšana nebūtu aktuāla.

Arī tas, ka visapkārt ir "bardaks" cilvēku var pamudināt beigt nodarboties ar hokeju, jeb novērtēt to kā hobiju, nevis nopietnu darbu.

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:27, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tie paši Krievijas spēlētāji pēdējos gados nenormāli sāka rauties uz Kanādu, lai gan viņiem sistēma +/- ir visai normāla.
ne tikai Kanādu - krievi ir atrodami arī USHL un NAHL rindās...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:27, pirms 15 gadiem
Ooo...man gan prieks par to. Sergejs tomēr ir ļoti pieredzējis un arī labs vārtsargs tā kā, viņa padomi jaunajiem varētu noderēt...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:29, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Da lai vai kā, ja te būtu vide kur jaunais hokejists var augt un attīstītes, tad, pieļauju, ka moš i nemaz braukšana nebūtu aktuāla.

Arī tas, ka visapkārt ir "bardaks" cilvēku var pamudināt beigt nodarboties ar hokeju, jeb novērtēt to kā hobiju, nevis nopietnu darbu.
taču, ja ir iespēja iegūt labu izglītību USA, tad tad hokeja sistēma/nesistēma vairs nebūs tik prioritāra.

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:29, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ne tikai Kanādu - krievi ir atrodami arī USHL un NAHL rindās...
Tām līgām pēdējā laikā praktiski nesekoju (ļoti reti painteresējos kas tur labs ir, un arī tikai drafta sakarā), tāpēc arī neminēju.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:30, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: taču, ja ir iespēja iegūt labu izglītību USA, tad tad hokeja sistēma/nesistēma vairs nebūs tik prioritāra.
Bet ja būs laba sistēma, iespējams, izglītība neliksies prioritāra... .

Protams, viss atkarīgs no cilvēka un viņa dzīves prioritātēm, uzskatiem, taču Latvijas hokejs zina ļoti daudz piemērus, kad hokejisti ir devušie prom, "ka tik ne Latvijā".

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 13:33, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet ja būs laba sistēma, iespējams, izglītība neliksies prioritāra... .
pilnīgi nepiekrītu - paskaties, kas notiek NCAA: džeki arī pēc NHL drafta turpina mācīties un spēlēt NCAA. Tikai kad augstskola pabeigta, viņi nāk uz NHL. Ja tas neizdodas, vismaz ir iegūta laba izglītība.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 13:34, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgi nepiekrītu - paskaties, kas notiek NCAA: džeki arī pēc NHL drafta turpina mācīties un spēlēt NCAA. Tikai kad augstskola pabeigta, viņi nāk uz NHL. Ja tas neizdodas, vismaz ir iegūta laba izglītība.
Ja jau citēji varēji citēt līdz galam...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:39, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja jau citēji varēji citēt līdz galam...
varēju, bet negribēju: mans zilonis - kā gribu tā krāsoju

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:40, pirms 15 gadiem
izskataas,ka te viens otrs nav lasijis to rakstinnu liidz galam!!! tur tak skaidri un gaissi ir rakstiits ,ja leissi izveidos "VĒTRU" tad piekritiis staavees tur vaartos,kas raada uz to ,ka Dinamo ir tikai taads pagaidu darbinnss!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:44, pirms 15 gadiem
riniss rakstīja: izskataas,ka te viens otrs nav lasijis to rakstinnu liidz galam!!! tur tak skaidri un gaissi ir rakstiits ,ja leissi izveidos "VĒTRU" tad piekritiis staavees tur vaartos,kas raada uz to ,ka Dinamo ir tikai taads pagaidu darbinnss!!
izskatās, ka viens otrs vispār nav lasījis paša Naumova teikto: "Naumovs vienlaicīgi atzīst, ka runas par viņa spēlēšanu Lietuvā nodibinātā hokeja kluba "Vētra" rindās, kurš nākamgad varētu startēt Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL), ir pāragras. "Tās visas pagaidām ir tikai baumas. Jā, piedāvājums ir izskanējis, taču šobrīd pat komandas dalība KHL nav apstiprināta.
Naumovs: "Šis ir abpusēji izdevīgs darījums"

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:44, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: varēju, bet negribēju: mans zilonis - kā gribu tā krāsoju
Nu tad atkārtošu: Viss ir atkarīgs no cilvēka, protams, ir apzinīgie, kuri izmācās un tikai tad domā par PRO karjeru, bet ir tādi, kuri vēl skolu nav pabeiguši un raujas pie profiem... . Un, skaties kā gribi, pēc "garā rubļa" skriet gribas vairumam, līdz ar to arī tēze, ka ja būtu kur trenēties un progresēt uz štatiem daudzi nemaz nebrauktu (izglītība daudziem ir kā "bonuss" hokejam).

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:48, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu tad atkārtošu: Viss ir atkarīgs no cilvēka, protams, ir apzinīgie, kuri izmācās un tikai tad domā par PRO karjeru, bet ir tādi, kuri vēl skolu nav pabeiguši un raujas pie profiem... . Un, skaties kā gribi, pēc "garā rubļa" skriet gribas vairumam, līdz ar to arī tēze, ka ja būtu kur trenēties un progresēt uz štatiem daudzi nemaz nebrauktu (izglītība daudziem ir kā "bonuss" hokejam).
diskutabls jautājums - daļēji var piekrist un daļēji ne.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:52, pirms 15 gadiem
ABRAG nu tad IZLASI ŠĪ RAKSTA PĒDĒJĀS RINDAS : Kā ziņots iepriekš, latviešu vārtsargs saistīts arī ar topošā Lietuvas hokeja kluba "Vētra" vārdu - JA TIKS IZVEIDOTA KOMANDA, kas iegūs tiesības startēt KHL, Naumovs piekritis ieņemt vietu tās vārtos.....

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:55, pirms 15 gadiem
es personiigi gribeetu lai leissi izveido VĒTRU!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:57, pirms 15 gadiem
riniss rakstīja: ABRAG nu tad IZLASI ŠĪ RAKSTA PĒDĒJĀS RINDAS : Kā ziņots iepriekš, latviešu vārtsargs saistīts arī ar topošā Lietuvas hokeja kluba "Vētra" vārdu - JA TIKS IZVEIDOTA KOMANDA, kas iegūs tiesības startēt KHL, Naumovs piekritis ieņemt vietu tās vārtos.....
man pilnīgi pofig ko raksta viens Jānis Celmiņš (kurš tikai to vien spēj kā maldināt portāla lasītājus ar krievu baumām) - es labāk ticēšu pašam Naumovam.

P.s. Caps Lock varēji nelietot, redze man vēl ir laba

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:57, pirms 15 gadiem
riniss rakstīja: es personiigi gribeetu lai leissi izveido VĒTRU!!!
gribēt nav kaitīgi

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 14:02, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: taču, ja ir iespēja iegūt labu izglītību USA, tad tad hokeja sistēma/nesistēma vairs nebūs tik prioritāra.
Abrag laba izglītība un USA vienkārši teorētiski pat neiet kopā , viņi domā, ka Eiropa ir valsts, par kādu izglītību te var būt runa?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 14:18, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Abrag laba izglītība un USA vienkārši teorētiski pat neiet kopā , viņi domā, ka Eiropa ir valsts, par kādu izglītību te var būt runa?
Nevajag jau galīgi švakās domās būt par amerikosiem. Tur, atšķirībā no Latvijas, koledžas (augstskolas) izglītība ir ekstra. Tiem, kuri reāli var pamācīties. + vispārējas demokrātijas iespaidā visi ir tik bŗivi, ka daudzi to uztver, kā iespēju neko nedarīt (nemācīties tai skaitā). Vot i rezultāts.

Tos, kurus intervē un pa TV rāda, tie jau ir speciāli atlasīti, tb ja intervētājs nointervē 20 cilvēkus un viens sataisa lažu, tad viņu noteikti parādīs.

Pie tam Eiropa un Eiropas problēmas viņiem ir tikpat tālas kā Eiropai - ASV. Ja tagad nointervētu kādu Latvijas izglītības sistēmas produktu par ASV (ģeogrāfija, politika utt.), nedomāju, ka rezultāti būtu tādi, par ko būtu nenormāli jāpriecājas.

Tb Eiropa un ASV (katram attiecīgi) priekš "parasta mirstīgā" ir divas pārāk tālas lietas, par ko domāt, un ko mācīties.

     [+] [-]

, 2009-11-11 14:24, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Abrag laba izglītība un USA vienkārši teorētiski pat neiet kopā , viņi domā, ka Eiropa ir valsts, par kādu izglītību te var būt runa?
es jau kaadu laiku domaaju, kaadaa iipatnju kategoorijaa tevi ievietot, tagad izdomaaju - pingviinveidiigo krokodiilu kategoorijaa. ja tev shaads veerteejums shkjiet paaraak balstiits uz objektiivo faktu nezinaashanu, aizspriedumiem un vispaarinaashanu, tad vaino vien pats sevi!

     [+] [-]

, 2009-11-11 14:42, pirms 15 gadiem
Sevens111 rakstīja: Kā tad ar Lietuvus klubu "Vetra" ?
Nu pagaidam lai patrenē
vēlāk varēs domāt par spēlēšanu..

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 14:52, pirms 15 gadiem
Džeki, Naumovs ir pa vecu priekš Olimpiādes, tās ripas ko viņš sev parasti atsit priekšā dara manus matus sirmus, ne tikai uz galvas.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 14:59, pirms 15 gadiem
T/H rakstīja: Džeki, Naumovs ir pa vecu priekš Olimpiādes, tās ripas ko viņš sev parasti atsit priekšā dara manus matus sirmus, ne tikai uz galvas.
Bet viņš vismaz atsit, nevis laiž garām.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 15:02, pirms 15 gadiem
T/H rakstīja: dara manus matus sirmus, ne tikai uz galvas.
sirsniigs Tew paldies, ka daliijies ar tik persooniigu informaaciju. tagad arii citi zin, ka Tew aug apmatojums arii citaas kermenja daljaas, kas netieshi vareetu liecinaat, ka esi sasniedzis pubertaates vecumu.

     [+] [-]

, 2009-11-11 16:21, pirms 15 gadiem
T/H rakstīja: Džeki, Naumovs ir pa vecu priekš Olimpiādes, tās ripas ko viņš sev parasti atsit priekšā dara manus matus sirmus, ne tikai uz galvas.
Nu iesaku paskatīties, cik ripas atsit priekšā tas pats Edža vai Pruseks, un ieraudzīsi, kko ļoti intresantu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 16:56, pirms 15 gadiem
Man patīk Naumovs normāls vecis kur tik nau spēlējis lai veicas.

     [+] [-]

, 2009-11-11 19:00, pirms 15 gadiem
prekš pensionāra,vel labā formā

     [+] [-]

, 2009-11-11 19:39, pirms 15 gadiem
es domaju ka Sergejam vajadzēja vel sēlēt Rigas Dināmo komanda jo viņ ir kā mūris Dināmo vartos!!!!

     [+] [-]

, 2009-11-11 19:42, pirms 15 gadiem
Domāju, ka spēlētājs bez pastāvīga kluba OS nespēlēs...Un šeit jāsaprot, ka 40-gadīgam vārtsargam meistarības ir tik cik ir, bet spēļu prakses gan manāmi pietrūkst. Un nav pat būtiski, vai tā ir Itālija vai Dānija... Un nedomāju, ka Znaroks riskēs uz OS ņemt spēlētāju, kurš ir nospēlējis tikai draudzības spēli star Rīgas un Maskavas Dinamo FANIEM...Bet kļūt par Dinamo vārsargu treneri, lai veicas.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 20:50, pirms 15 gadiem
oo jaaa, tipa tagad vinsh atnaaca - megazvaigzne un tagad viss buus ok vaartusargiem. Varbuut no kaut kaada Hasheka buutu jeega, a tagad ?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 22:09, pirms 15 gadiem
izejoshais vaartsargs

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 22:41, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Sergejam.Noņemu cepuri viņa priekšā.Visu savu karjeru Sergejs pavadīja Artūra ēnā un ne reizi nav dzirdētas nevienas vaidēšanas,tā tomēr ir lieta!!!!!!Teātrī un kino ir otrā plāna aktieru balvas.Es oskaru pasniegtu Sergejam sportā par otro plānu.Varbūt arī tāpēc es metu akmeni arī Oļega(Znaroka)dārziņā....To zināja visa latvija ka Sergejam nav daudz palicis laika pavadīt uz ledus,neiedot viņam pēdējo pasaules čempi...varbūt tā bija tāda maza dusma par savu pēdējo piegājienu.Lai Sergej Tev veicas!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja