Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Naumovs kļuvis par "Dinamo" vārtsargu treneri

Jānis Celmiņš

Naumovs kļuvis par "Dinamo" vārtsargu treneri
Sergejs Naumovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Pieredzējušais vārtsargs Sergejs Naumovs, kurš vēl iepriekšējā sezonā sargāja Rīgas "Dinamo" vārtus, piekritis kļūt par vārtsargu treneri Rīgas "Dinamo" un tā fārmkluba "Dinamo/Juniors" vārtsargiem.

Savas garās un veiksmīgās vārtsarga karjeras laikā Sergejs Naumovs kopā ar Latvijas izlasi ir piedalījies 12 pasaules čempionātos (kopā ar valstsvienību no C grupas nokļūstot elitē) un divās olimpiskajās spēlēs.

Savukārt, savā klubu karjerā viņš spēlēja Rīgas "Dinamo" sastāvā vēl PSRS Augstākās līgas čempionātā, kā arī Rīgas "Dinamo" sastāvā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) čempionātā. Bez tam Sergejs Naumovs ir spēlējis Krievijas klubos – "CSKA", "SKA", "Severstal", "Salavat Julajev", "Vitjaz", "Himik", "Torpedo", Ziemeļamerikas profesionālajās līgās – IHL, ECHL, WCHL, CHL, Zviedrijas klubos – "Leksang" un "Djurgarden", Itālijā "Bolzano" komandā, kā arī Baltkrievijā HK "Gomeļ".

"Eju trenēties uz ledus kopā ar "Concept", eju uz sporta zāli, iespēju robežās trenējos diezgan nopietni, tā ka nūja slidas un vārtsarga maska stūrī vēl nav nolikta, vēl ceru uzspēlēt. Vasarā "Volvo" hallē nedaudz patrenēju jaunos vārtsargus," nesen sarunā ar "Sporta Avīzi" atzina Naumovs, kurš nu darbam ar vārtsargiem pievērsīsies daudz nopietnāk.

Kā ziņots iepriekš, latviešu vārtsargs saistīts arī ar topošā Lietuvas hokeja kluba "Vētra" vārdu - ja tiks izveidota komanda, kas iegūs tiesības startēt KHL, Naumovs piekritis ieņemt vietu tās vārtos.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu
"Sporta Avīze"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:19, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ja pareizi sapratu, viņš uz Jūnaited Steits brauca izglītības dēļ nevis hokeja.
cik zinu viņa ģimenei pasen ir sakari ar USA, pa kristiešu līniju un šamie tur braukājuši ik pa laikam. Kas bija pirmais kad aizbrauca Arturs hokejs vai skola, japrasa viņam

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:20, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Kapēc gan talantīgi jaunieši nevarētu doties uz Jūnaited Steits of Emerika, tur gan maz sakars ar bezsistēmu, čehu un slovāku jaunieši bariem dodas uz turieni un tapēc viņiem ir bezsistēma?
Bezsistēma, iespējams, nav, bet katrs meklē viņaprāt izdevīgāko variantu. Tb esošā sistēma neapmierina.
Tie paši Krievijas spēlētāji pēdējos gados nenormāli sāka rauties uz Kanādu, lai gan viņiem sistēma +/- ir visai normāla.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:23, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ja pareizi sapratu, viņš uz Jūnaited Steits brauca izglītības dēļ nevis hokeja.
Da lai vai kā, ja te būtu vide kur jaunais hokejists var augt un attīstītes, tad, pieļauju, ka moš i nemaz braukšana nebūtu aktuāla.

Arī tas, ka visapkārt ir "bardaks" cilvēku var pamudināt beigt nodarboties ar hokeju, jeb novērtēt to kā hobiju, nevis nopietnu darbu.

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:27, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tie paši Krievijas spēlētāji pēdējos gados nenormāli sāka rauties uz Kanādu, lai gan viņiem sistēma +/- ir visai normāla.
ne tikai Kanādu - krievi ir atrodami arī USHL un NAHL rindās...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:27, pirms 15 gadiem
Ooo...man gan prieks par to. Sergejs tomēr ir ļoti pieredzējis un arī labs vārtsargs tā kā, viņa padomi jaunajiem varētu noderēt...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:29, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Da lai vai kā, ja te būtu vide kur jaunais hokejists var augt un attīstītes, tad, pieļauju, ka moš i nemaz braukšana nebūtu aktuāla.

Arī tas, ka visapkārt ir "bardaks" cilvēku var pamudināt beigt nodarboties ar hokeju, jeb novērtēt to kā hobiju, nevis nopietnu darbu.
taču, ja ir iespēja iegūt labu izglītību USA, tad tad hokeja sistēma/nesistēma vairs nebūs tik prioritāra.

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:29, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ne tikai Kanādu - krievi ir atrodami arī USHL un NAHL rindās...
Tām līgām pēdējā laikā praktiski nesekoju (ļoti reti painteresējos kas tur labs ir, un arī tikai drafta sakarā), tāpēc arī neminēju.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:30, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: taču, ja ir iespēja iegūt labu izglītību USA, tad tad hokeja sistēma/nesistēma vairs nebūs tik prioritāra.
Bet ja būs laba sistēma, iespējams, izglītība neliksies prioritāra... .

Protams, viss atkarīgs no cilvēka un viņa dzīves prioritātēm, uzskatiem, taču Latvijas hokejs zina ļoti daudz piemērus, kad hokejisti ir devušie prom, "ka tik ne Latvijā".

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 13:33, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet ja būs laba sistēma, iespējams, izglītība neliksies prioritāra... .
pilnīgi nepiekrītu - paskaties, kas notiek NCAA: džeki arī pēc NHL drafta turpina mācīties un spēlēt NCAA. Tikai kad augstskola pabeigta, viņi nāk uz NHL. Ja tas neizdodas, vismaz ir iegūta laba izglītība.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 13:34, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgi nepiekrītu - paskaties, kas notiek NCAA: džeki arī pēc NHL drafta turpina mācīties un spēlēt NCAA. Tikai kad augstskola pabeigta, viņi nāk uz NHL. Ja tas neizdodas, vismaz ir iegūta laba izglītība.
Ja jau citēji varēji citēt līdz galam...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:39, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja jau citēji varēji citēt līdz galam...
varēju, bet negribēju: mans zilonis - kā gribu tā krāsoju

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:40, pirms 15 gadiem
izskataas,ka te viens otrs nav lasijis to rakstinnu liidz galam!!! tur tak skaidri un gaissi ir rakstiits ,ja leissi izveidos "VĒTRU" tad piekritiis staavees tur vaartos,kas raada uz to ,ka Dinamo ir tikai taads pagaidu darbinnss!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:44, pirms 15 gadiem
riniss rakstīja: izskataas,ka te viens otrs nav lasijis to rakstinnu liidz galam!!! tur tak skaidri un gaissi ir rakstiits ,ja leissi izveidos "VĒTRU" tad piekritiis staavees tur vaartos,kas raada uz to ,ka Dinamo ir tikai taads pagaidu darbinnss!!
izskatās, ka viens otrs vispār nav lasījis paša Naumova teikto: "Naumovs vienlaicīgi atzīst, ka runas par viņa spēlēšanu Lietuvā nodibinātā hokeja kluba "Vētra" rindās, kurš nākamgad varētu startēt Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL), ir pāragras. "Tās visas pagaidām ir tikai baumas. Jā, piedāvājums ir izskanējis, taču šobrīd pat komandas dalība KHL nav apstiprināta.
Naumovs: "Šis ir abpusēji izdevīgs darījums"

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:44, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: varēju, bet negribēju: mans zilonis - kā gribu tā krāsoju
Nu tad atkārtošu: Viss ir atkarīgs no cilvēka, protams, ir apzinīgie, kuri izmācās un tikai tad domā par PRO karjeru, bet ir tādi, kuri vēl skolu nav pabeiguši un raujas pie profiem... . Un, skaties kā gribi, pēc "garā rubļa" skriet gribas vairumam, līdz ar to arī tēze, ka ja būtu kur trenēties un progresēt uz štatiem daudzi nemaz nebrauktu (izglītība daudziem ir kā "bonuss" hokejam).

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:48, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu tad atkārtošu: Viss ir atkarīgs no cilvēka, protams, ir apzinīgie, kuri izmācās un tikai tad domā par PRO karjeru, bet ir tādi, kuri vēl skolu nav pabeiguši un raujas pie profiem... . Un, skaties kā gribi, pēc "garā rubļa" skriet gribas vairumam, līdz ar to arī tēze, ka ja būtu kur trenēties un progresēt uz štatiem daudzi nemaz nebrauktu (izglītība daudziem ir kā "bonuss" hokejam).
diskutabls jautājums - daļēji var piekrist un daļēji ne.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:52, pirms 15 gadiem
ABRAG nu tad IZLASI ŠĪ RAKSTA PĒDĒJĀS RINDAS : Kā ziņots iepriekš, latviešu vārtsargs saistīts arī ar topošā Lietuvas hokeja kluba "Vētra" vārdu - JA TIKS IZVEIDOTA KOMANDA, kas iegūs tiesības startēt KHL, Naumovs piekritis ieņemt vietu tās vārtos.....

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:55, pirms 15 gadiem
es personiigi gribeetu lai leissi izveido VĒTRU!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:57, pirms 15 gadiem
riniss rakstīja: ABRAG nu tad IZLASI ŠĪ RAKSTA PĒDĒJĀS RINDAS : Kā ziņots iepriekš, latviešu vārtsargs saistīts arī ar topošā Lietuvas hokeja kluba "Vētra" vārdu - JA TIKS IZVEIDOTA KOMANDA, kas iegūs tiesības startēt KHL, Naumovs piekritis ieņemt vietu tās vārtos.....
man pilnīgi pofig ko raksta viens Jānis Celmiņš (kurš tikai to vien spēj kā maldināt portāla lasītājus ar krievu baumām) - es labāk ticēšu pašam Naumovam.

P.s. Caps Lock varēji nelietot, redze man vēl ir laba

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 13:57, pirms 15 gadiem
riniss rakstīja: es personiigi gribeetu lai leissi izveido VĒTRU!!!
gribēt nav kaitīgi

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 14:02, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: taču, ja ir iespēja iegūt labu izglītību USA, tad tad hokeja sistēma/nesistēma vairs nebūs tik prioritāra.
Abrag laba izglītība un USA vienkārši teorētiski pat neiet kopā , viņi domā, ka Eiropa ir valsts, par kādu izglītību te var būt runa?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 14:18, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Abrag laba izglītība un USA vienkārši teorētiski pat neiet kopā , viņi domā, ka Eiropa ir valsts, par kādu izglītību te var būt runa?
Nevajag jau galīgi švakās domās būt par amerikosiem. Tur, atšķirībā no Latvijas, koledžas (augstskolas) izglītība ir ekstra. Tiem, kuri reāli var pamācīties. + vispārējas demokrātijas iespaidā visi ir tik bŗivi, ka daudzi to uztver, kā iespēju neko nedarīt (nemācīties tai skaitā). Vot i rezultāts.

Tos, kurus intervē un pa TV rāda, tie jau ir speciāli atlasīti, tb ja intervētājs nointervē 20 cilvēkus un viens sataisa lažu, tad viņu noteikti parādīs.

Pie tam Eiropa un Eiropas problēmas viņiem ir tikpat tālas kā Eiropai - ASV. Ja tagad nointervētu kādu Latvijas izglītības sistēmas produktu par ASV (ģeogrāfija, politika utt.), nedomāju, ka rezultāti būtu tādi, par ko būtu nenormāli jāpriecājas.

Tb Eiropa un ASV (katram attiecīgi) priekš "parasta mirstīgā" ir divas pārāk tālas lietas, par ko domāt, un ko mācīties.

     [+] [-]

, 2009-11-11 14:24, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Abrag laba izglītība un USA vienkārši teorētiski pat neiet kopā , viņi domā, ka Eiropa ir valsts, par kādu izglītību te var būt runa?
es jau kaadu laiku domaaju, kaadaa iipatnju kategoorijaa tevi ievietot, tagad izdomaaju - pingviinveidiigo krokodiilu kategoorijaa. ja tev shaads veerteejums shkjiet paaraak balstiits uz objektiivo faktu nezinaashanu, aizspriedumiem un vispaarinaashanu, tad vaino vien pats sevi!

     [+] [-]

, 2009-11-11 14:42, pirms 15 gadiem
Sevens111 rakstīja: Kā tad ar Lietuvus klubu "Vetra" ?
Nu pagaidam lai patrenē
vēlāk varēs domāt par spēlēšanu..

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 14:52, pirms 15 gadiem
Džeki, Naumovs ir pa vecu priekš Olimpiādes, tās ripas ko viņš sev parasti atsit priekšā dara manus matus sirmus, ne tikai uz galvas.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 14:59, pirms 15 gadiem
T/H rakstīja: Džeki, Naumovs ir pa vecu priekš Olimpiādes, tās ripas ko viņš sev parasti atsit priekšā dara manus matus sirmus, ne tikai uz galvas.
Bet viņš vismaz atsit, nevis laiž garām.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 15:02, pirms 15 gadiem
T/H rakstīja: dara manus matus sirmus, ne tikai uz galvas.
sirsniigs Tew paldies, ka daliijies ar tik persooniigu informaaciju. tagad arii citi zin, ka Tew aug apmatojums arii citaas kermenja daljaas, kas netieshi vareetu liecinaat, ka esi sasniedzis pubertaates vecumu.

     [+] [-]

, 2009-11-11 16:21, pirms 15 gadiem
T/H rakstīja: Džeki, Naumovs ir pa vecu priekš Olimpiādes, tās ripas ko viņš sev parasti atsit priekšā dara manus matus sirmus, ne tikai uz galvas.
Nu iesaku paskatīties, cik ripas atsit priekšā tas pats Edža vai Pruseks, un ieraudzīsi, kko ļoti intresantu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 16:56, pirms 15 gadiem
Man patīk Naumovs normāls vecis kur tik nau spēlējis lai veicas.

     [+] [-]

, 2009-11-11 19:00, pirms 15 gadiem
prekš pensionāra,vel labā formā

     [+] [-]

, 2009-11-11 19:39, pirms 15 gadiem
es domaju ka Sergejam vajadzēja vel sēlēt Rigas Dināmo komanda jo viņ ir kā mūris Dināmo vartos!!!!

     [+] [-]

, 2009-11-11 19:42, pirms 15 gadiem
Domāju, ka spēlētājs bez pastāvīga kluba OS nespēlēs...Un šeit jāsaprot, ka 40-gadīgam vārtsargam meistarības ir tik cik ir, bet spēļu prakses gan manāmi pietrūkst. Un nav pat būtiski, vai tā ir Itālija vai Dānija... Un nedomāju, ka Znaroks riskēs uz OS ņemt spēlētāju, kurš ir nospēlējis tikai draudzības spēli star Rīgas un Maskavas Dinamo FANIEM...Bet kļūt par Dinamo vārsargu treneri, lai veicas.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 20:50, pirms 15 gadiem
oo jaaa, tipa tagad vinsh atnaaca - megazvaigzne un tagad viss buus ok vaartusargiem. Varbuut no kaut kaada Hasheka buutu jeega, a tagad ?