Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Masaļskis atvaira 46 metienus, taču zaudē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Masaļskis atvaira 46 metienus, taču zaudē
Edgars Masaļskis
Foto: Aleksandrs Misjakins, championat.ru

Četrus vārtus Kontinentālās hokeja līgas regulārās sezonas spēlē ielaidis Latvijas izlases vārtsargs Edgars Masaļskis, kura pārstāvētā Hantimansijskas ''Yugra'' viesos ar 1:4 atzina spēcīgās Magņitogorskas ''Metallurg'' pārākumu.

Magņitogorskā spēkus samēroja Austrumu konferences 3. un 6. spēcīgākā komanda - vietējais ''Metallurg'' pret Hantimansijskas ''Yugra'' ar Edgaru Masaļski vārtos. Turklāt viesi jau 3. minūtē izvirzījās vadībā - Jevgēņijs Hvostovs realizēja vairākumu, panākdams 1:0. Otrajā trešdaļā mājinieki gan iemeta divas bezatbildes ripas - vispirms 13. vārtus sezonā guva Tomašs Rolineks, bet ''Metallurg'' vadībā izvirzīja Envers Ļisins.

Viņš, realizējot izgājienu vienatnē pret Masaļski, dubultoja mājinieku pārsvaru, bet punktu pēc mūsējā kļūdas (metiens tuvajā vārtu stūrī) pielika Bogdans Potehins - 4:1. Tomēr latvieša sniegums bija pietiekami labs - Magņitka izdarīja 50 metienus! Tādējādi Masaļskim 92% atvairīto metienu. ''Yugra'' nākamo spēli aizvadīs pēc divām dienām, tiekoties ar Aleksandra Jerofejeva pārstāvēto Novokuzņeckas ''Metallurg''.

Trešo zaudējumu pēc kārtas piedzīvojis Ufas ''Salavat Yulaev'' - šoreiz 2:3 savā laukumā pret Omskas ''Avangard''. Nepalīdzēja arī pēdējo minūšu laikā iegūtais vairākums un sestais laukuma spēlētājs. Uzvarētāju rindās divas piespēles līgas 3. rezultatīvākajām hokejistam Romānam Červenkam, savukārt ufiešu rindās vārti pret bijušo komandu Aleksandram Svitovam. Tāpat jāizceļ Petra Vampolas sniegums - viņš debijas spēlē ''Avangard'' rindās guvis vārtus.

Zaudējums papildlaikā aizsarga Māra Jasa pārstāvētajam Ņižņekamskas ''Neftekhimik'' - 3:4 viesos pret Jekaterinburgas ''Avtomobilist''. Jāatzīmē, ka viesi trīs reizes izvirzījās vadībā, taču vairāk nekā vienu punktu neieguva. Mūsējais nespēlēja.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-11 18:04, pirms 14 gadiem
ātri gan uzrakstīji tik tiko tikai spēle beidzās

 +28 [+] [-]

, 2011-01-11 18:07, pirms 14 gadiem
Pēc virsraksta varētu padomāt,ka Masaļskis baigais caurums.Drīzāk vajadzēja būt "ielaiž tikai četrus", jo pa viņu meta 50 reizes.

 +14 [+] [-]

, 2011-01-11 18:09, pirms 14 gadiem
Tur tiešām varēja būt daudz lielāks rezultāts.Izskatījās, ka Jugra spēlē bez aizsardzības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-01-11 18:13, pirms 14 gadiem
Edison rakstīja: Tur tiešām varēja būt daudz lielāks rezultāts.Izskatījās, ka Jugra spēlē bez aizsardzības.
kā vienmēr kad Edža ir vārtos :/ aizsargi laikam pārāk daudz uzticas Edgaram

 +19 [+] [-]

, 2011-01-11 18:13, pirms 14 gadiem
metieni 37 pret 50. Fun hockey
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Leflērs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-11 18:24, pirms 14 gadiem
neftehimik nergas...muzdien neuzminu totjikos!
Vsjo vairs nelikshu

  +3 [+] [-]

, 2011-01-11 18:26, pirms 14 gadiem
Nu neveicas Edzam sho sezon pret Metalurgu

  +6 [+] [-]

, 2011-01-11 18:26, pirms 14 gadiem
nesaprotu ko jugras treneri vai vadiiba gaida no masalska, protams, ka ielaidiis 2,3,4,5 vaartus ja katraa speelee pa vinja vaartiem met 40-60 metienus, tak nereaali kk vinjam izdariit.
tad kad birjukovs vinjiem vaartos tad 20, max 30 metieni, bet uzreiz kaa masalskis staajaas vaartos taa uzreiz metienu skaits dubultojas vai pat triiskaarshojas, nesaprotu!
vinjam tak vismaz izdevaas nostaaveet sausaa pret ko tur peedeejaa speelee, uzvareeja ar 3-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-11 18:33, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tev pašam šis mistiskais stāsts neliekas neloģisks ?
Kas vēl notiek kad vārtos stāv Masaļskis ? Vēl kādu mistisku stāstu nevarētu ?
Tie divi par metieniem un spēcīgām komandām jau dzirdēti,varētu ko jaunu ? Vai visu gadu pietiks ar šiem diviem, lai sevi mierināt un melot sev ?
tu padomā loģiski! Masaļskis pats sev met pa vārtiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-11 18:45, pirms 14 gadiem
Labi nospeeleejis masala!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-11 18:46, pirms 14 gadiem
Ja Edgaram ir nepieciešama operācija, tad apbrīnojami labs rezultāts.

Labāk jau operētos - veselība svarīgāka.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-11 18:46, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas ka pa viņa vārtiem met vairāk,neko labu neliecina.
Un ja paskatās statistiku,tad neko vairāk to metienu nav.
Masaļskis 15 spēlēs atvairījis 371 metienu. 86,9 % 3,04 vidēji ielaistas ripas.
Birjukovs 31 spēlē atvairījis 654 metienus. 91,6 % 2,23
Vai tad ~7 metieni vidēji spēlē vairāk nav diezgan iespaidīgs skaitlis? Tas tiešām ir diezgan nesaprotami un izskaidrojumu ir grūti atrast... Varētu būt, ka Masalam parasti patrāpās "niknāks" pretinieks.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-11 18:47, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas ka pa viņa vārtiem met vairāk,neko labu neliecina.
Un ja paskatās statistiku,tad neko vairāk to metienu nav.
Masaļskis 15 spēlēs atvairījis 371 metienu. 86,9 % 3,04 vidēji ielaistas ripas.
Birjukovs 31 spēlē atvairījis 654 metienus. 91,6 % 2,23

Birjukovs 31 spēlē ir ielaidis 60 ripas.
Masaļskis 15 spēlēs ir ielaidis 40 ripas.
Masaļskim jau parasti ir tas gods stāvēt pret augšala komandām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-11 18:54, pirms 14 gadiem
macs pilnigi nekads, vareja but ari 1:2

     [+] [-]

, 2011-01-11 18:56, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu zini,pretinieks arī pēta savus pretiniekus. Tāpat arī vārtsargus un to vājos punktus. Iespējams,Birjukovam met mazāk,jo tas nav efektīvi un nenes rezultātu. Bet Edža tādus ielaiž. Izskaidrojumu var būt 101.
Un papētot citu komandu kīperus var atrast ko līdzīgu,tā kā nevajag.
Nenoliedzami, Tev ir taisnība un es jau arī neko nesaku, vienīgi tā starpība ~7 metieni spēlē ir diezgan liela. Un tas jau arī izskaidro to, ka Edža vidēji spēlē ielaiž gandrīz par vienu ripu vairāk nekā Birjukovs. Protams, atvairīto metienu procents ir mazliet objektīvāks rādītājs, manuprāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-11 19:58, pirms 14 gadiem
virsrakstāa vajadzēja-'' Masaļski apmētā-ielaiž tikai 4 vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-11 21:35, pirms 14 gadiem
Edge36 rakstīja: OMG moš beigsiet?
Kad Jugra uzvar ar Edžu vārtos tad viss ok!
Kad zaudē tad uzreiz aizsargi vainīgi..apnīk jau..takā bērnudārzs.
nu bet šoreiz jau arī ir vainīgi aizsargi

     [+] [-]

, 2011-01-11 22:07, pirms 14 gadiem
E_FKRAUNA rakstīja: Nenoliedzami, Tev ir taisnība un es jau arī neko nesaku, vienīgi tā starpība ~7 metieni spēlē ir diezgan liela. Un tas jau arī izskaidro to, ka Edža vidēji spēlē ielaiž gandrīz par vienu ripu vairāk nekā Birjukovs. Protams, atvairīto metienu procents ir mazliet objektīvāks rādītājs, manuprāt.
Kaut kā man tie 7 nesanāk. Sanāk ~4.

     [+] [-]

, 2011-01-11 22:30, pirms 14 gadiem
Ko jūs?! Tas taču ir lieliski, ka mūsu vārtsargs spēlē pret tik spēcīgiem pretiniekiem - gandrīz NHL Tikai tiesa - 86% atvairīto metienu ir diezgan sūdīgi tomēr. 89-90% vēl būtu pieņemami.

     [+] [-]

, 2011-01-11 22:36, pirms 14 gadiem
Ja interesē statistika, tad:
vidēji 1 minūtē uz Birjukova vārtiem tiem raidīts 0,44 metiens, bet uz Masaļska vārtiem 0,51
Laikam tie spēcīgie tā pavairāk un precīzāk met.