Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Traktor" ievieto Dārziņu KHL atteikumu draftā

Andrejs Siliņš

"Traktor" ievieto Dārziņu KHL atteikumu draftā
Lauris Dārziņš
Foto: hctraktor.org

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Čeļabinskas "Traktor" vadība nolēmusi ievietot Latvijas valstsvienības uzbrucēju Lauri Dārziņu atteikumu draftā. Tas nozīmē, ka tuvāko 48 stundu laikā latviešu spēlētāju var iegūt jebkura cita līgas komanda.

28 gadus vecais Lauris Dārziņš pievienojās "Traktor" pirms šīs sezonas. Tajā līdz šim Lauris piedalījies 19 spēlēs un spējis tikt pie sešiem rezultativitātes punktiem (3+3), kā arī saņēmis četras soda minūtes, vidēji laukumā pavadījis 14 ar pusi minūtes, sakrājis negatīvu lietderības koeficientu (-4).

2003. gadā Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) draftētais (268. numurs, Nešvilas "Predators") Dārziņš karjeras laikā pārstāvējis komandas Somijā, Ziemeļamerikā, Čehijā un Baltkrievijā, bet kopš 2008. gada spēlējis KHL. Pirmās trīs sezonas Dārziņš pārstāvēja Rīgas "Dinamo", bet 2011. gadā parakstīja līgumu ar Kazaņas "Ak Bars", kur nospēlēja divas sezonas.

Čeļabinskas komanda šobrīd 45 punktiem 34 spēlēs ieņem astoto vietu Austrumu konferencē.

Nākamo spēli "Traktor" aizvadīs rīt Mitiščos pret vietējo "Atlant".

  +1 [+] [-]

, 2013-12-10 12:41, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: Kāds paņems, man ir tāda sajūta, bet nu jā DR diezvai. domāju līdz vakaram šī problema būs atrisinājusies
Man arī tāda sajūta ka šovakar būs raksts, ja nekas nenotiek, tad domāju ka tuvākajās dienās uz Dinamo.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-10 12:41, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: Kāds paņems, man ir tāda sajūta, bet nu jā DR diezvai. domāju līdz vakaram šī problema būs atrisinājusies
nepaņems neviens, jāgaida ko Traktors darīs - lauzīs līgumu vai fermā liks šancēt.

     [+] [-]

, 2013-12-10 12:44, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nepaņems neviens, jāgaida ko Traktors darīs - lauzīs līgumu vai fermā liks šancēt.
A jā, pareizi, kādam tač vēl jāapkalpo vieņa iespaidīgais līgums.

     [+] [-]

, 2013-12-10 12:44, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ....un pasaules čempis visiem pie kājas.
mani novērojumi liecina, ka spēlējot Dinamo čaļiem acis nedeg par Latvijas izlasi spēlēt. Atgriežoties mājās no ārzemēm tās emocijas ir citas un labākas.
Tāpēc nekad neatbalstīšu Latvijas izlases spēlētāju spēlēšanu Dinamo Rīga.
Taisnība jau tev ir. Bet man liekas, ka šī gada čempis varētu būt eksperimentu čempis, (risks izlidot pastāv), tomēr varētu uz čempi aizvest atjauninātāku sastāvu. Vrabūt atkal kāds jaunais čalis izšauj. Un tad varbūt vēl vairāki izlases puiši nespēlēs Dinamo.

     [+] [-]

, 2013-12-10 12:46, pirms 11 gadiem
Dārziņam ir tā problēma, ka Krievijā viņš ir leģionārs. Lai kāds krievu klubs viņu paņemtu, klubam jātiek vaļā no kāda cita leģionāra (Galviņa gadījums)

Zagreba, Prāga, Bratislava, Astana, Minska, Doņecka, Rīga droši var ņemt nedomājot par limitu. Bet vai kādam no šiem viņš būtu vajadzīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-10 12:50, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Rīgai viņš vajadzīgs kā ēst. Normi biedē tikai alga.
Sūds ar to algu, galvenais ka ir iespēja dabūt šādu papildinājumu

     [+] [-]

, 2013-12-10 12:51, pirms 11 gadiem
maize rakstīja: Taisnība jau tev ir. Bet man liekas, ka šī gada čempis varētu būt eksperimentu čempis, (risks izlidot pastāv), tomēr varētu uz čempi aizvest atjauninātāku sastāvu. Vrabūt atkal kāds jaunais čalis izšauj. Un tad varbūt vēl vairāki izlases puiši nespēlēs Dinamo.
pasaules čempī izlasē jāspēlē labākajiem.
jaunie lai sāk šaut Dinamo un HK Rīga, tad arī viņiem izlase nekur neizpaliks.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-10 12:52, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ....un pasaules čempis visiem pie kājas.
mani novērojumi liecina, ka spēlējot Dinamo čaļiem acis nedeg par Latvijas izlasi spēlēt. Atgriežoties mājās no ārzemēm tās emocijas ir citas un labākas.
Tāpēc nekad neatbalstīšu Latvijas izlases spēlētāju spēlēšanu Dinamo Rīga.
Pilnīgs stulbs uzskats.
Piekrītu, ka nevajag visai izlasei būt Dinamo, bet kas ir tas acu degšanas kritērijs?
Tu viņiem ar mērāmo pārbaudīsi tās emocijas un acu degšanu? Izlasē ir jāspēlē labākajiem, pie kājas no kāda kluba – vienīgais ojektīvais kritērijs.

     [+] [-]

, 2013-12-10 12:53, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Rīgai viņš vajadzīgs kā ēst. Normi biedē tikai alga.
Normis jau sniedzis kaut kur savus komentārus sakarā ar Dārziņa izlikšanu tirgū?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-10 12:53, pirms 11 gadiem
Deathsky rakstīja: Sūds ar to algu, galvenais ka ir iespēja dabūt šādu papildinājumu
VIŅŠ NAV FORMĀ!

Labāk šobrīd vēl neņemt neko un skatīties, kas notiek tirgū pēc jaunā gada.

     [+] [-]

, 2013-12-10 12:54, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pilnīgs stulbs uzskats.
Piekrītu, ka nevajag visai izlasei būt Dinamo, bet kas ir tas acu degšanas kritērijs?
Tu viņiem ar mērāmo pārbaudīsi tās emocijas un acu degšanu? Izlasē ir jāspēlē labākajiem, pie kājas no kāda kluba – vienīgais ojektīvais kritērijs.
Kur esmu teicis, ka izlasē nav jāspēlē labākajiem?
Pie tas ir neatkarīgi no kluba!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-10 12:54, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Normis jau sniedzis kaut kur savus komentārus sakarā ar Dārziņa izlikšanu tirgū?
Pagaidām izskatās ka vēl nekā

     [+] [-]

, 2013-12-10 12:55, pirms 11 gadiem
Deathsky rakstīja: Pagaidām izskatās ka vēl nekā
Tad jau Maxvels ir Normja sekretārs

     [+] [-]

, 2013-12-10 12:55, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: VIŅŠ NAV FORMĀ!

Labāk šobrīd vēl neņemt neko un skatīties, kas notiek tirgū pēc jaunā gada.
Formu neiegūsi sēžot mājās vai uz soliņa, ja Lauris ir vesels, viņš jāsavāc un jādod spēlēt, tad arī viss aizies. Neviens Latvietis KHL'ā arpus Dinamo nav formā

  +2 [+] [-]

, 2013-12-10 12:56, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Tad jau Maxvels ir Normja sekretārs
Es pat teiktu ka sekretāre

     [+] [-]

, 2013-12-10 12:57, pirms 11 gadiem
maize rakstīja: Taisnība jau tev ir. Bet man liekas, ka šī gada čempis varētu būt eksperimentu čempis, (risks izlidot pastāv), tomēr varētu uz čempi aizvest atjauninātāku sastāvu. Vrabūt atkal kāds jaunais čalis izšauj. Un tad varbūt vēl vairāki izlases puiši nespēlēs Dinamo.
Daļēji problēma arī, ka it kā obligāti jāspēlē, to spēlētāju tik maz, un līdzjutēji gaida un nevar izlaist, kas ir nepareizi... būtu jāspēlē tiem, kas tiešām grib un var dotajā brīdi.. kā Nolans to deklarē

  +2 [+] [-]

, 2013-12-10 12:58, pirms 11 gadiem
Deathsky rakstīja: Formu neiegūsi sēžot mājās vai uz soliņa, ja Lauris ir vesels, viņš jāsavāc un jādod spēlēt, tad arī viss aizies. Neviens Latvietis KHL'ā arpus Dinamo nav formā
Bārtulis, Kulda?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-10 12:59, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bārtulis, Kulda?
Tas bija vairāk domāts par uzbrucējiem.

     [+] [-]

, 2013-12-10 13:00, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pilnīgs stulbs uzskats.
Piekrītu, ka nevajag visai izlasei būt Dinamo, bet kas ir tas acu degšanas kritērijs?
Tu viņiem ar mērāmo pārbaudīsi tās emocijas un acu degšanu? Izlasē ir jāspēlē labākajiem, pie kājas no kāda kluba – vienīgais ojektīvais kritērijs.
Par to mērīšanu - nekas nav jāmēra.
Dinamo kluba vadība nemaz neslēpj, ka nav atbalstījusi spēlētāju spēlēšanu izlasē.
Vadībai pie kājas kur Latvijas izlase kaut vai Ž grupā un kag laiž uz izlasi tad piekodina lai tur nepārrauj dibenus.
Zemapziņā vai kā bet darba devēju teiktais arī iespaido hokejistus.
Tur pat nav ko mērīt.

     [+] [-]

, 2013-12-10 13:00, pirms 11 gadiem
Deathsky rakstīja: Tas bija vairāk domāts par uzbrucējiem.
Galvenais, lai visi būtu veseli.

     [+] [-]

, 2013-12-10 13:01, pirms 11 gadiem
Es vinju veletos redzet atpakl Dinamo Rigas sastava. 'One Time.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-10 13:02, pirms 11 gadiem
Deathsky rakstīja: Formu neiegūsi sēžot mājās vai uz soliņa, ja Lauris ir vesels, viņš jāsavāc un jādod spēlēt, tad arī viss aizies. Neviens Latvietis KHL'ā arpus Dinamo nav formā
Bārtulis un Kulda ir, man šķiet.. ja tu domāji izbijušos Dinaamiešus, tad ar pagātnes notīm, Pujacs un Masaļskis par savām krievu gaitām sūdzēties nevar.

     [+] [-]

, 2013-12-10 13:06, pirms 11 gadiem
fall in love rakstīja: Bārtulis un Kulda ir, man šķiet.. ja tu domāji izbijušos Dinaamiešus, tad ar pagātnes notīm, Pujacs un Masaļskis par savām krievu gaitām sūdzēties nevar.
Tas bija vairāk domāts par uzbrucējiem

     [+] [-]

, 2013-12-10 13:08, pirms 11 gadiem
fall in love rakstīja: Bārtulis un Kulda ir, man šķiet.. ja tu domāji izbijušos Dinaamiešus, tad ar pagātnes notīm, Pujacs un Masaļskis par savām krievu gaitām sūdzēties nevar.
Cipulim jau ne vainas nebija Amur!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-10 13:10, pirms 11 gadiem
Kā jums šķiet, (lai čaļiem laba veselība), vai latviešu KHL leģionāri-uzbrucēji (izņemot Mārtiņu) neraus lieloD pušu olimpiādē, lai kaut mazākā mērā sevi pierādītu?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-10 13:10, pirms 11 gadiem
Jāskrien laikam pie Normunda ar plakātu "Dārziņu uz DINAMO"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-10 13:13, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Par to mērīšanu - nekas nav jāmēra.
Dinamo kluba vadība nemaz neslēpj, ka nav atbalstījusi spēlētāju spēlēšanu izlasē.
Vadībai pie kājas kur Latvijas izlase kaut vai Ž grupā un kag laiž uz izlasi tad piekodina lai tur nepārrauj dibenus.
Zemapziņā vai kā bet darba devēju teiktais arī iespaido hokejistus.
Tur pat nav ko mērīt.
Tāds nu ir PRO sports, spēlēšana izlasē nevienam hokejistam nav karjeras galvenais mērķis. Vienmēr jāatskatās uz savu darba vietu, neviens Kira viņam naudu nepelnīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-10 13:19, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: par naudu varetu ciikstet,ja vinji sanemtu tikpat cik PSRS laika sanema sportisti,tagad pat slikts hokejists,zema liiga pelna 4-5k menesi !
Tā jau tas ir, bet par daudz viņa nemēdz būt.
Krievu laikā gan spēlēšana izlasē lielākajai daļai bija mērķis, kaut vai tika uz ārzemēm.

     [+] [-]

, 2013-12-10 13:20, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: par naudu varetu ciikstet,ja vinji sanemtu tikpat cik PSRS laika sanema sportisti,tagad pat slikts hokejists,zema liiga pelna 4-5k menesi !
PSRS laikos sportistiem bija citas privilēģijas.
Bet jautājums ir - kuras ir tās zemās līgas, kur sliktiem hokejistiem maksā 4-5k mēnesī? Un pēc kādiem kritērijiem nosaka labs vai slikts hokejists?
Ja jau tik zinošs esi - apgaismo citus.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-10 13:23, pirms 11 gadiem
Nu tur jau ta lieta ,jo lielaks ligums,jo lielaks risks..tapec jau izlase vairak plesas,kam sevi japierada,lai tiktu pie liguma..Stals vel savos pari 30 sitas,ka debitants,tapec viens otrs "hokeja lidzjutejs" ik pa laikam doma redz ka jaunais cinas..