Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Par Šuplera palikšanu amatā lems nākamajā nedēļā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Par Šuplera palikšanu amatā lems nākamajā nedēļā
Juliuss Šuplers
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64.

Vakar, 9. oktobrī, notika A/S ''Dinamo Rīga'' padomes un valdes sēde, kurā tika izskatīts jautājums par komandas startu Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL).

A/S ''Dinamo Rīga'' padomes locekļi sēdē uzklausīja kluba ģenerālmenedžera Normunda Sējēja un ģenerāldirektora Zigmāra Priedes ziņojumus par komandas startu 2009/2010. g. sezonas KHL čempionātā.

Tika analizēts komandas līdzšinējais sniegums un izvērtēta katra spēlētāja gatavība un snieguma kvalitāte. Tika analizēts treneru darbs komandas sagatavošanā un mobilizēšanā spēlēm KHL čempionātā.

Pēc atgriešanās no pēdējām izbraukuma spēlēm valde tiksies ar komandas galveno treneri un spēlētājiem, lai analizētu komandas līdzšinējo sniegumu.

Padomes locekļi izvērtēja arī iespējamos risinājumus, kas varētu tikt īstenoti, ja komandas sniegums neuzlabosies jau tuvākajā laikā. Padomes locekļi iepazinās arī ar atskaiti par aizvadīto KHL spēli Liepājā, no kuras ienākumi palika Liepājas hokeja halles rīcībā.

Informāciju sagatavoja:
''Dinamo'' preses dienests

  -2 [+] [-]

, 2009-10-11 11:20, pirms 15 gadiem
šupleram ir jāpaliek! Pirdien obligāti jāuzvar Traktor, tad ir cerības, ka viņš paliks. UZ PIRMDIENAS SPĒLI VISI AR PLAKĀTIEM, KA ŠUPLERAM JĀPALIEK!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:20, pirms 15 gadiem
Jaapaliek noteiktii!!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:20, pirms 15 gadiem
Skudru par treneri !

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:26, pirms 15 gadiem
Man vienalga man jau vini visi tur zb.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:29, pirms 15 gadiem
Šuplers tak nav mazais zēns, tak zin ko dara, bet spēlētāji jau ar tikai cilvēki - neviens nav perfekts

  +4 [+] [-]

, 2009-10-11 11:33, pirms 15 gadiem
Par komandas rezultātu atbild komandas treneris ,viņam ir jāmāk sasniegt maksimumu ar tiem spēlētājiem,kas ir viņa rīcībā.Labāki kā pašlaik arī nebūs to pierāda Fosters nu nevaram mēs labākus atļauties.Pietam uzskatu ka liela daļa vidēju krievijas līmeņu komandas ne ar ko nav labākas par Dinamo...tā kā visticamāk jāmaina treneris[par kura spēles vadīšanas stilu smīkņā viņa dzimtenē Slovākijā].

  +3 [+] [-]

, 2009-10-11 11:38, pirms 15 gadiem
Nu pagājušo gadu gan neviens nesūdzējās

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:43, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kas nāks vietā?
bērziņš vakar noraka visu spēli- 3 vērti tikai un vienīgi viņa kļūdas... neuzdrošineis uzdot tik stūlbus jautājumus ja tev aomierina pēdēja vieta tad tā ar šādiem bērziņiem varam arī turpināt, vēl paņemsim panteļejevu fanduli un ja sanāks kerču vecāko!

Žēl ka visa komandā tā centās, bet viens šāds piders visu noraka

     [+] [-]

, 2009-10-11 11:44, pirms 15 gadiem
O, kādu karikatūru atradu ';

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 11:48, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: Kaut vai PILNĪGI NEKAD 25 gadu laikā neesmu redzējis tik gigantisku rotāciju starp pieciniekiem spēles laikā. Ir sajūta, ka čalis pat īsti nesaprot kurš ko var, kas ir saspēlējušies, kā izmantot spēlētāju stiprās puses konkrētā pieciniekā un piesegt vājās. Man ir čujs, ka šis čalis min un tas mani nebūt neapmierina.
Vai šāda "mētāšanās" un spēlētāju nepārzināšana "ko kurš lāga var" (jo daudzi RD spēlē jau otro gadu) neliecina par trenera nekompetenci un nemācēšanu komandu sapurināt, sabalansēt (pa pieciniekiem) un izvest no krīzes...?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:49, pirms 15 gadiem
Pirms noliņčot Bērziņu sastādat mūsu centra uzbrucēju sarakstu un sapratīsiet Znaroku kāpēc viņam Bērziņš būs jāņem olimpiādi un pasaules čempionātu.

     [+] [-]

, 2009-10-11 11:50, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: bērziņš vakar noraka visu spēli- 3 vērti tikai un vienīgi viņa kļūdas... neuzdrošineis uzdot tik stūlbus jautājumus ja tev aomierina pēdēja vieta tad tā ar šādiem bērziņiem varam arī turpināt, vēl paņemsim panteļejevu fanduli un ja sanāks kerču vecāko!

Žēl ka visa komandā tā centās, bet viens šāds piders visu noraka
Apmierina vai nē, jautājums ir cits, taču kur ir labāki centri Latvijā? Atnāks Karija un Džeriņš, labi, tad Bērziņu varēs sūtīt uz fārmu, bet pašlaik NAV ar ko viņu aizvietot (tā, lai nebūtu sliktāk, un būt sliktāk var, pie tam pamatīgi).

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 11:56, pirms 15 gadiem
Daukis rakstīja: tas, ka komandā nav agresīvu spēlētāju, ir trenera un menedžeru kopīga izvēle, par ko viņiem kopā arī jāatbild... piem. - Štāls. man pērn viņš ļoti patika, bet Šupleram nē...
Un arī Petrovickis bija zināms spēks ar ko pretinieki rēķinājās,ka var dabūt pa muti-nevis kā Magņitogorskā Iguldens bezpalīdzīgi guļ uz ledus,un pretinieks jau nometis cimdus-vienīgi OZO piesligoja pretiniekam un kaut ko pateica...Kauns par to,jo veco laiku Dinamo vienmēr bija slavena ar savu cīnītāju raksturu un uz galvas kāpt neļāva.Starp citu atceros,ka paT Bērziņš vienā spēlē pagājušogad izkāvās,kad Miķeli rupji iegrūda bortā...Kas notiek ar komandas garu?
Un,lai Šuplers intervijā ALLHOCKEY RU.nemuld par milzīgo traumēto skaitu-reāli 2 spēlētāji traumēti ir visās komandās-varat apskatīt khl.ru traumēto spēlētāju sarakstus...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:56, pirms 15 gadiem
Šupleram jau sagatavota biļete --> ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-11 12:02, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: ŠUPLERS IR JĀATLAIŽ!!!
Dinamo šīs sezonas katastrofālās spēles iemesls ir nevis atsevišķu spēlētāju vājais sniegums, bet gan šuplera kā trenera impotence:
1) nespēja motivēt spēlētājus cīņai;
2) nespēja sagatavot hokejistus sekmīgai spēlei nevienādos sastāvos;
3)nespēja individuāli labus spēlētājus sakausēt spēcīgā komandā;
4) nespēja radīt pozitīvu mikroklimatu komandā;
5) nespēja konsekventi īstenot komandas sastāvam piemērotu spēles shēmu.
Tas pats notika arī iepriekšējā sezonā , tikai atšķirība ar šo ir tā , ka vairāk nav leģionāru , kuri velk visu komandu.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:05, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Par komandas rezultātu atbild komandas treneris ,viņam ir jāmāk sasniegt maksimumu ar tiem spēlētājiem,kas ir viņa rīcībā.Labāki kā pašlaik arī nebūs to pierāda Fosters nu nevaram mēs labākus atļauties.Pietam uzskatu ka liela daļa vidēju krievijas līmeņu komandas ne ar ko nav labākas par Dinamo...tā kā visticamāk jāmaina treneris[par kura spēles vadīšanas stilu smīkņā viņa dzimtenē Slovākijā].
Tā ir normālās līgās un normālās valstīs, ka par REZULTĀTU atbild treneris..... mēs te atkal laut ko citu taisamies izdomāt un protams vainīgie daudziem te ir spēlētāji (ok protams ka arī liela daļa spēlētāji nav bez vainas), bet ne jau spēlētāji izdomā taktiskos zīmējumus vai shēmas kā kurā momentā ir jāspēlē, bet to dara tieši Jūlis mainot pieciniekus, zīmējot shēmas kā jāspēlē (izskatās, ka parasti arī bezjēgā un uz "avosj sanāks"), kā rezultātā dažbrīd spēle vispār pazūd.... tik vilņaini nevienmērīgu spēli (pie tam vienas spēles ietavros) es neatceros nekad...., bet protams "Jūlis jau mums te nav vainīgs"!!! Kas tad tos taktiskos zīmējumus zīmē un dod ustanovkas uz spēli tiem spēlētājiem??? Puškins vai...? Protams a ne vienmēr viss ka'dam var sanākt un tapēc arī ir galvenais treneris lai ko mainītu un domātu kā ko uzlabot! Pagaidām es neredzu, ka Jūlis kaut vai pat taisītos kaut ko uzlabot....

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:08, pirms 15 gadiem
Piekrītu als nu nav jau tik slikti mūsu spēlētāji,to pierāda pasaules čempionāti,bet kas attiecas uz Šupleru viņa labākie gadi trenera karjērā bija 90 gadu vidus,kad viņš vadija Slovākijas izlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-11 12:16, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: ŠUPLERS IR JĀATLAIŽ!!!
Dinamo šīs sezonas katastrofālās spēles iemesls ir nevis atsevišķu spēlētāju vājais sniegums, bet gan šuplera kā trenera impotence:
1) nespēja motivēt spēlētājus cīņai;
2) nespēja sagatavot hokejistus sekmīgai spēlei nevienādos sastāvos;
3)nespēja individuāli labus spēlētājus sakausēt spēcīgā komandā;
4) nespēja radīt pozitīvu mikroklimatu komandā;
5) nespēja konsekventi īstenot komandas sastāvam piemērotu spēles shēmu.
lai tikai pēc tam nav ar to jauno treneri ja tādu atradīs kā bija ar LV izlases treneriem, nāca un gāja un visu laiku bija kaut kādas vainas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 12:27, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Piekrītu als nu nav jau tik slikti mūsu spēlētāji,to pierāda pasaules čempionāti,bet kas attiecas uz Šupleru viņa labākie gadi trenera karjērā bija 90 gadu vidus,kad viņš vadija Slovākijas izlasi.
Pie tam, ka tādu viduvēju Eiropas līmeņa treneru kāds ir Jūlis (un pat arī labāku) ir gana daudz.... "vajag tikai rakt".... un te nu būtu darbs Normim pierādot, ka viņš tiešam ir labs GM, kas zina ko dara nevis ir tikai vienas sezonas haļavščiks! Tapēc es piem. nesaprotu ko te visi tā ir ieciklējušies uz to Jūļa palikšanu tā it kā viņš būtu neaizvietojams un bez maz vai kāds "mega treneris" a la S. Boumens... Tādu treneru kā Jūlis (un pat labāku) Eiropā (arī Krievijā) ir "prud pruģi"! Vajag tikai meklēt un runāt! RD jau nespēlē LAČ, bet KHL un, domāju, kādam iespējams nesliktam un jau Eiropas Top līgas pieredzējušam pajaunam ambiciozam krievam vai eiropietim piedāvājums pastrādāt ar KHL komandu var likties interesants.... un ne tikai no naudas viedokļa!

     [+] [-]

, 2009-10-11 12:29, pirms 15 gadiem
dažus spelētājus uz d.Juriors.. piemeram : Bērziņu, -diwi vārti vakar deļ'vinā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:41, pirms 15 gadiem
draugiem.lv: draugiem.lv

ieejiet sini adrese. ludzu fani daram ta visi 18okt uz arenu nepielausim ka supleru atlaiz cinisimies lai paliek,kas par????????? visi uz arenu atbalstit sulperu un komandu. ja?

     [+] [-]

, 2009-10-11 12:41, pirms 15 gadiem
Itkā esmu par maiņu bet itkā nē, jo Rīgas Dinamo ir ļoti slikta aizsardzība un nezinu kurš tur ir vainīgs pati komanda (RD) vai treneris (J.Šuplers)!? Nu tad jau redzēsim kā lems RD valde...

  -4 [+] [-]

, 2009-10-11 12:41, pirms 15 gadiem
draugiem.lv: draugiem.lv

ieejiet sini adrese. ludzu fani daram ta visi 18okt uz arenu nepielausim ka supleru atlaiz cinisimies lai paliek,kas par????????? visi uz arenu atbalstit sulperu un komandu.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:42, pirms 15 gadiem
trezeguet rakstīja: Es ar tā īsti nezinu vai labāk viņam palikt vai nē, jo var atnākt kāds cits un ar to būs vēl sūdīgāk
Vai tad vēl sūdīgāk var būt???.....))))

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:42, pirms 15 gadiem
aigar21bab rakstīja: draugiem.lv: draugiem.lv

ieejiet sini adrese. ludzu fani daram ta visi 18okt uz arenu nepielausim ka supleru atlaiz cinisimies lai paliek,kas par????????? visi uz arenu atbalstit sulperu un komandu.
Tu spamer , tev vajag banu !

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:45, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: vai tad jāļauj šupleram ievest dinamo vēl dziļākā grāvī, baidoties no pārmaiņām?!! par tādu pašu algu kā šupleram noteikti var nolīgt kādu labu, enerģisku, ambiciozu eiropas treneri, kurš spētu sapurināt komandu un panākt krietni kvalitatīvāku dinamiešu spēli.
Tak beidz "cīnīties ar dzirnavām" kā tāds Dons Kihots! Nav vērts! Daudziem te Jūlis ir neaizvietojams "supermega treneris", kurš ir balts un tīrs un nevainīgs kā tāds jaundzimis bērns + vēl bieži rociņu arī pie sirds tur LV himnas laikā.... tādu tak nevar mainīt!!!

     [+] [-]

, 2009-10-11 12:46, pirms 15 gadiem
KAPEC MAN VAI BANU?

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:47, pirms 15 gadiem
draugiem.lv: draugiem.lv

ieejiet sini adrese. ludzu fani daram ta visi 18okt uz arenu nepielausim ka supleru atlaiz cinisimies lai paliek,kas par????????? visi uz arenu atbalstit sulperu un komandu.JOO

  -2 [+] [-]

, 2009-10-11 12:48, pirms 15 gadiem
un ja viņu atlaistu[tfu,tfu,tfu] , ko tad liktu vietā?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:53, pirms 15 gadiem
Īstenībā ja Šuplera kungs sevi cienītu,viņam pēc spēles ar "AVTO" pašam bija jāuzraksta atlūgums...Pieņems to vai nē,tā ir cita pasaka ,bet tā izdarītu katrs pašcienošs treneris! A ja Tu pats sevi necieni,tad ...sorry...arī komanda.... Un es galīgi nerunāju te par rezultātiem kādi ir šo sezon,pati spēle ir šAUSMIGA..... Un kā man liekas šis komandas puiši pa LABAM negrib saprast...Tātad izeja viena: Vorobjova vai Znaroka tipa treneris!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja