Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Nītimaki izvēlas spēlēt NHL

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

Nītimaki izvēlas spēlēt NHL
Antero Nītimaki
Foto: AP

Pazīstamais somu hokeja vārtsargs Antero Nītimaki parakstījis līgumu ar NHL klubu Tampabejas "Lightning", kaut arī iepriekš bija izskanējušas runas, ka spēlētājs pārstāvēs KHL klubu "Atlant".

Somu vārtsargs Nītimaki noslēdzis līgumu ar NHL klubu Tampabejas "Lightning", kaut arī pirms tam bija izskanējušas runas, ka soms panācis mutisku vienošanos ar KHL klubu "Atlant", kas izmisīgi meklē sev spēcīgu vārtsargu. Tampabejas kluba izpildirektors Braiens Loutons bija priecīgs par panākto vienošanos:

"Mēs pilnībā apzinājāmies, ka mums šovasar nepieciešams panākt vienošanos ar kādu pieredzējušu vārtsargu, domāju, ka šodien šo mērķi esam izpildījuši. Antero nav tikai vārtsargs, kurš sevi pierādījis kā labu otro numuru, kurš spēj nozagt spēles, viņš varētu patiešām ļoti labi sastrādāties ar Maiku Smitu, tādējādi veidojot ļoti spēcīgu vārtsargu pāri."

Pats Nītimaki iepriekšējo sezonu, tāpat kā visas iepriekšējās NHL, pavadīja Filadelfijas "Flyers", 32 spēlēs vidēji savos vārtos ielaižot 2,76 ripas. Kopumā NHL viņš aizvadījis 161 spēli, izcīnot 62 uzvaras. Vidēji spēlē vārtsargs atvairījis 90,1% pretinieku metienu, kā arī ielaidis 3,01 ripu.

Vārtsargs NHL tika draftēts 1998. gadā ar 168. kopējo numuru. Tāpat viņš spēlējis arī Eiropā, pārstāvot Somijas klubu "TPS".

Lielisku sniegumu somu vārtsargs demonstrēja 2006. gada Olimpiskajās spēlēs, palīdzot Somijai izcīnīt sudraba medaļas. Sešās spēlēs viņš atvairīja 95,1% pretinieku metienu, kā arī ielaida vidēji tikai 1,34 ripas.

Izmantotie resursi:
lightning.nhl.com

1 2 57 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2009-07-10 18:43, pirms 15 gadiem
Un te tev bija "stārs" iekš KHL

 +12 [+] [-]

, 2009-07-10 18:43, pirms 15 gadiem
Pārmeta KHL.

 +12 [+] [-]

, 2009-07-10 18:44, pirms 15 gadiem
sitas ir viens labs vartsargs

  +6 [+] [-]

, 2009-07-10 18:44, pirms 15 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Un te tev bija "stārs" iekš KHL
Baigi lielais stars nu vins nav.... un nav ari vienigais stars KHL...

  +4 [+] [-]

, 2009-07-10 18:45, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: sitas ir viens labs vartsargs
NHL visi ir labi vārtsargi. Taču ne ko vairāk viņš parādījis īsti nav... .

Bet kopumā - gan jau, ka sāksies atkal attiecību skaidrošana starp NHL - KHL

  +4 [+] [-]

, 2009-07-10 18:45, pirms 15 gadiem
tagad jacer la Lightning ar karsumu parakstis ligumu- vienvirziena!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-07-10 18:47, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL visi ir labi vārtsargi. Taču ne ko vairāk viņš parādījis īsti nav... .

Bet kopumā - gan jau, ka sāksies atkal attiecību skaidrošana starp NHL - KHL
Nebūs domstarpību,jo līgums ar Atlant nebija parakstīts bija tikai mutiska vienošanās!

     [+] [-]

, 2009-07-10 18:47, pirms 15 gadiem
Cerams būs labs Smita aizstājējs.

Nītimeki > Ramo

  +6 [+] [-]

, 2009-07-10 18:50, pirms 15 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: Cerams būs labs Smita aizstājējs.

Nītimeki > Ramo
manupraat vins ir labaaks par SMITH un buus 1. vaartsargs

  +1 [+] [-]

, 2009-07-10 18:59, pirms 15 gadiem
Rammo nebūs, Rammo uz Omsku.
Nu ko Atlantam tik Gerbers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-10 19:15, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nē Juri te bija godīga konkurence,ja godīgi nezinu kāds viņš ir NHL,zinu kāds viņš bija Turīnā un tur viņš bija labākais. Godīgi sakot man škrobīgi ka nevarēs tādu meisteru redzēt vaigā.Protams katastrofa arī nav nekāda lielā,jeb kurā gadījumā "Atlantiem " būs pieredzējis NHL buks vārtos.
Nu gan jau vienalga atradīsies neapmierinātie ar - "On za bazar ņe atvečajet".

NHL viņam bija viena tāda normāla pussezonas-sezona, vēlāk viņš bija stabils bekaps aiz Bīrona. Un bez īstiem, reāliem variantiem uz kko labāku.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-10 19:16, pirms 15 gadiem
kobeskepmetejs rakstīja: nost ar KHL!
ja nebuutu KHL Latvija nebuutu 7. vietaa PČ!!!!!!

tas ir labaakais kas pagaidaam iespeejams eiropas hokejaa

  +5 [+] [-]

, 2009-07-10 19:18, pirms 15 gadiem
Luk tapec Dinamo R pareizi dara pasaka tikai tad kad viss gandriiz jau izdariits nevis laizh baumas itkaa varbuut un liidz galam nekas
Slēpts komentārs: kasagrande

  +3 [+] [-]

, 2009-07-10 19:22, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: jā, Latvija pirmo reizi PČ vēsturē ieguva 7.vietu, malači, jē jē Izdomā kaut ko smieklīgāku
Diemžēl, piepildās viss tas, ko es pirms kāda laika prognozēju, viss iet uz to, lai pēc pāris gadiem Latvijā būtu tikai viena profesionālā hokeja komanda - Liepājas Metalurgs.
Tik Tu paredzēji ka tas būs dēļ RD nevis dēļ krīzes

  -2 [+] [-]

, 2009-07-10 19:24, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tik Tu paredzēji ka tas būs dēļ RD nevis dēļ krīzes
Un vai tad tas tā nav? Tu jau toreiz man pārmeti, ka RD sponsorus neatņem un viņus vainot nevar, tam es piekrītu, bet netieši ietekme ir izrādījusies graujoša un iznīcinoša.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-10 19:30, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Un vai tad tas tā nav? Tu jau toreiz man pārmeti, ka RD sponsorus neatņem un viņus vainot nevar, tam es piekrītu, bet netieši ietekme ir izrādījusies graujoša un iznīcinoša.
graujoša ir esošā ekonomiskā situācija, kas radusies letiņu pastulbai saimniekošanai savā valstī un pasaules krīzei, nevis RD parādīšanās. Bebri grimst jo armija naudiņu atņēma, R2000 - Rīgas Dome, mečis turās, ar čangaļiem nekad nekas nav bijis skaidrs + RD ir izveidojuši R20 par BAČ klubu....

  -2 [+] [-]

, 2009-07-10 19:31, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu ar tik pat lielu precizitāti var apgalvot,ka pēc pāris gadiem Latvijā būs spēcīgāksis čempis pasaulē.
Ja? Es jau hockey.lv laikā, kad KHL pat dzimis nebija, teicu, ka superklubs iznīcinās pārējos Latvijas klubus un pēc tam iznīks pats, jo Latvija tam vienkārši ir par mazu. Ir pagājusi viena sezona un kur tagad ir Rīga 2000, Latgale un Bebri? Ar zīlēšanu tam nav nekāda sakara, tā ir reāla situācijas novērtēšana un nevēlēšanās uz lietām skatīties ar rozā brillēm.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-10 19:33, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet kopumā - gan jau, ka sāksies atkal attiecību skaidrošana starp NHL - KHL
Neesmu sekojis, bet vai tad tādai NHL vispār [cenzē] tāds KHL? Mums jau patiktu domāt, KHL baigi tuvs NHL, bet šaubos, vai aiz okeāna kāds Krievijas ligai šitādai īpašu uzmanibu pievērš..

  -2 [+] [-]

, 2009-07-10 19:33, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: graujoša ir esošā ekonomiskā situācija, kas radusies letiņu pastulbai saimniekošanai savā valstī un pasaules krīzei, nevis RD parādīšanās. Bebri grimst jo armija naudiņu atņēma, R2000 - Rīgas Dome, mečis turās, ar čangaļiem nekad nekas nav bijis skaidrs + RD ir izveidojuši R20 par BAČ klubu....
Kaut kā pagājušosezon diez ko spoži neizskatījās Bebriem un Rīgai 2000 arī ar armijas naudiņu un Rīgas domes naudiņu, krīze procesu tikai paātrināja.

  -2 [+] [-]

, 2009-07-10 19:34, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Neesmu sekojis, bet vai tad tādai NHL vispār [cenzē] tāds KHL? Mums jau patiktu domāt, KHL baigi tuvs NHL, bet šaubos, vai aiz okeāna kāds Krievijas ligai šitādai īpašu uzmanibu pievērš..
Pievērš.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-10 19:35, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: un kur tagad ir Rīga 2000, Latgale un Bebri?
šamie spēlēs LČ, pateicoties RD Tavi sapņi piepildās

  -2 [+] [-]

, 2009-07-10 19:36, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: šamie spēlēs LČ, pateicoties RD Tavi sapņi piepildās
To vēl redzēsim, kā viņi spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-10 19:37, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Kaut kā pagājušosezon diez ko spoži neizskatījās Bebriem un Rīgai 2000 arī ar armijas naudiņu un Rīgas domes naudiņu, krīze procesu tikai paātrināja.
krīze sākās rudenī Un lai arī nebija spoži - klubi tomēr bija!
OK, vai vari sist roku pie krūts un apgalvot ka šie klubi šobrīd būtu kaujasspējīgi un nodrošināti, ja nebūtu RD?

     [+] [-]

, 2009-07-10 19:37, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: To vēl redzēsim, kā viņi spēlēs.
Ja apmeklēsīm spēles tad redzēsim, pa TV jau nerādīs

     [+] [-]

, 2009-07-10 19:38, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: krīze sākās rudenī
Krīze sākās 2007.gada vidū, tikai tas tika smuki noslēpts.

     [+] [-]

, 2009-07-10 19:39, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Krīze sākās 2007.gada vidū, tikai tas tika smuki noslēpts.
arī fakts
bet uz jautājumu neatbildēji

  -1 [+] [-]

, 2009-07-10 19:39, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Pateicoties kādreizējam superklubam,mūsu izlase spēlēja daudzus gadus elitē,kamēr galīgi vairs nevilka vecie buki,nākot jaunajai paaudzei ar katru gadu kļuva grūtāk noturēties elitē,un pēc vienas pavadītas sezonas KHL izlase atkal atguva otro elpu un tas ir fakts.
piekrītu, protams, ka Tev taisnība, bet es joprojām uzskatu, ka Latvija to nevar pavilktun iesaistīšanās KHL ir īstermiņa pasākums

     [+] [-]

, 2009-07-10 19:41, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: arī fakts
bet uz jautājumu neatbildēji
tāpēc, ka nevaru atbildēt uz jautājumu, kas būtu bijis, ja kaut kas cits nebūtu bijis, tur tiešām vajag Kharlamova pieminētās zīlnieces palīdzību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-10 19:45, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: tāpēc, ka nevaru atbildēt uz jautājumu, kas būtu bijis, ja kaut kas cits nebūtu bijis, tur tiešām vajag Kharlamova pieminētās zīlnieces palīdzību
tieši tāpat kā nevar precīzi pateikt ka tieši RD, nevis krīze ir citu klubu nīkuļošanas pamats
1 2 57 komentāri