Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" piekāpjas KHL pastarītei

Andrejs Siliņš

"Dinamo" piekāpjas KHL pastarītei
Sandis Ozoliņš cīņā par ripu
Foto: hc-avto.ru

Rīgas "Dinamo" vienība arī otrajā izbraukuma tūres mačā Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL) piedzīvoja zaudējumu, ar rezultātu 2:4 atzīstot Jekaterinburgas "Avtomobilist" pārākumu.

0:2 vietā 0:1

Spēles sākumā vairakas izdevības bija abām vienībām, bet pirmie vārtus guva mājinieki, izmantojot vaiākumu, pēc tam, kad noraidījumu bija izpelnījies Iguldens. Tiesa, vārtu guvums netika ieskaitīts, jo kāds no mājiniekiem atradās Pruseka vārtu laukumā, līdz ar to „Avtomobilist” turpināja savu vairākumu. Tajā gan nekādu īsti bīstamu momentu neradās. Trešdaļas vidū pie pirmā vairākuma tika arī rīdzinieki. To spēlēt pirmā devās Sprukta maiņa, bet neko īsti sakarīgu izveidot tā arī nesanāca. Spēlējot vienādos sastāvos, krietni bīstamākus momentus izdevās radīt KHL debitantiem. Laba iespēja trešdaļas 17. minūtē radās Svetam, kurš ieslidoja tuvumā vārtiem, saņēma piespēli, taču metiens nebija precīzs.

Minūti vēlāk Meija klupināja pretinieu, kurš traucās pēc ripas mūsu laukuma pusē, un „Dinamo” atkal palika mazākumā. Nostājušies mūsu laukuma pusē, „Avtomobilist” savu iespēju arī veiksmīgi izmantoja – Magogins pielika nūju ripa, kas slīdēja uz vārtu pusi, un Pruseks kapitulēja. Miķelim Rēdliham bija iespēja ātri izlīdzināt rezultātu, bet tas neizdevās. 19.minūtē vispirms noraidījumu izpelnījās mājinieki, bet pēc mirkļa par bloķēšanu uz soliņa devās arī Ozoliņš. Spēlējot četratā, nekādi bīstami momenti neradās, un pēc 20 spēlētām minūtēm 0:1.

Iniciatīva rezultātu nedod

Otro trešdaļu komandas turpināja katra ar četriem spēlētājiem laukumā, bet drīz vien atgriezās arī noraidītie spēlētāji. Kādā no epizodēm Hosam bija laba epizode, taču slovāku uzbrucējs pārlieku kavējās ar metiena izdarīšanu. Teicama iespēja mājiniekiem bija otrajā minūtē, kad „Avto” spēlētājs Voronovs labi izrāvās uz vārtiem, taču tūlītējs metiens pēc piespēles bija neprecīzs. Aktivizējot spēli uzbrukumā, „dinamieši” pārliecinosi pārņēma iniciatīvas grožus savās rokās. Piektajā minūtē mūsējie izpelnījās iespēju spēlēt vairākumā. To izmantot atkal neizdevās, un drīz vien jau otro reizi šajā spēlē uz sodīto soliņa bija spiests slidot Ozo.

Mājinieki pretēji viesiem šādu iespēju neizniekoja – Radeks Filips panāca dubultoja „Avto” pārsvaru (2:0). Ļoti īsā mirklī tika zaudēti arī trešie vārti – Simakovs, neskatoties uz aizturēto sodu, izslidoja no stūra pretī vārtiem un meta precīzi Pruseka vārtos. Lai arī rīdzinieki centīgi mēģināja atgūties, katrs mājinieku uzbrukums iedvesa bailes. Par pretinieka bloķēšanu 33.minūtē tika noraidīts Bērziņš, šoreiz gan mūsējie noturējās, vārtus neielaižot, lai gan mājiniekiem bija iespējas. Atlikušajā trešdaļas laikā mūsējie vairākkārt saasināja spēli pie pretinieku vārtiem, taču rezultāts nemainījās, un arī pēc 40 minūtēm „Dinamo” zaudētājos – tiesa, vairs ne ar vieniem, bet gan ar trim vārtiem.

Teicama trešdaļa, vārtu pietrūkst

Pēdējo trešdaļu mūsējie sāka ļoti apņēmīgi, trešajā minūtē tiekot arī pie lielā vairākuma. Taču arī spēlējot piecratā pret trijiem, neizdevās pārspēt pretinieku. Tāpat kā otrās trešdaļas sākumā, arī pēdējā iniciatīvu piederēja viesiem, taču vārtus gūt kā neizdevās, tā neizdevās. Aktivizējoties Jekaterinburgas līdzjutēju atbalstam („Šai-bu! Šai-bu!”), arī mājinieku hokejisti izveidoja vairākus momentus. Trešdaļas beigās mūsējie beidzot spēja izmantot arī vairākumu - pēc Ozoliņa piespēles goda vārtus guva Hosa. Vēl nedaudz vēlāk Ņiživijs nogaidīja, noguldot vārtsargu uz ledus, un pārspējot to vēl vienu reizi šovakar - 2:3. Pusminūti spēlējot bez Pruseka vai jebkura cita vārstarga vārtos, "Dinamo" vēl centās pēdējiem spēkiem izlīdzināt rezultātu, bet tas neizdevās. Tieši otrādi - mājinieki pielika punktu, raidot ripu tukšos vārtos.

KHL regulārā sezona

Jekaterinburgas Avtomobilist – Rīgas Dinamo 4:2 (1:0, 2:0, 1:2)
Vārti: 18:00 Magogins (Teļukins, Guļavcevs, vair.) 1:0, 28:16 Filips (Teļukins, Guļavcevs, vair.) 2:0, 28:51 Simakovs (Antoņenko, Bušujevs) 3:0, 54:05 Hosa (Ozoliņš, vair.) 3:1, 57:06 Ņiživijs (Sprukts, Ozoliņš) 3:2, 59:33 Antoņenko (Simakovs) 4:2.

     [+] [-]

, 2009-10-08 18:52, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: pēc Tevis var noprast, ka 1. aizsargu pārim vajadzētu būt Laviņam ar Sorokinu.
nu nē, abi kopā viņi darījuši tādus sūdus Ozoliņš-Sotnieks spēlē labi, tur nekas nebūtu jāmaina. vēl varētu salikt kopā bračkas Ješku ar Krišu (kad būs atpakaļ). bet kā pirmie viņi nu gan nē

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 18:52, pirms 15 gadiem
Deron Williams rakstīja: Tu saki, ka pakāsām bez variantiem?
Laikam spēli neēsi skatījies....
Skatījos un variantus neredzēju, tik spēles beigās manīju izmisīgu izlietā ūdens smelšanu.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-08 18:52, pirms 15 gadiem
3 zāģi, 2 uzvaras, 3 zāģi, 2 uzvaras... Grafiks laikam

  -1 [+] [-]

, 2009-10-08 18:53, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Labs treneris arī ar šo sastāvu varētu ko paveikt. Neaizmirsti, ka te lielākā daļa ir Latvijas izlases spēlētāji un Znaroks no viņiem var izspiest ko vairāk nekā pans Šuplers.
pans Šuplers ir pratis arī Jaroslavļas Lokomotīvi norakt un aizvest slovākus līdz spēlēšanai A divīzijā. Nav mums tie spēlētāji sliktāki kā lielai daļai komandu, problēma ir tajā, ka tas pans neprot noskaņot komandu spēlēm (tā bija arī pagājušās sezonas beigās) un tas pats pans nav komandu sagatvojis ne spēlei vairākumā, ne mazākumā. Es paliek pie tā paša, arī pēc uzvaras pār Atlant teicu to pašu - jo Jūlim ātrāk būs prom no Rīgas, jo labāk Dinamo.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 18:53, pirms 15 gadiem
aigar21bab rakstīja: kurs ies uz dinamo speli majas 18okt?????????????????????????? atbildiet ludzu lai zinju ka verts iet
vērts iet ir vienmēr. Tas tak ir RD

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 18:53, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Atsevishkas epizodes visiem ir labas,ari man tadas butu.Paskaties,cik komanda ielaizh vartus per game.Sorokinam jabeidz spelet bija pirms diviem gadiem.Vina labakas speles bija pagajusha gadsimta beigas.Jeshka nebaidas,bet ir pilnigs nulle uzbrukuma.Turklat nevienam no aizsargiem nav normala shkiliena pa vartiem.
Tur nu gan Tu kļūdies! Kā ta nav nevienam aizsargam normāls šķēliens pa kasti? hmm .. Kā tad ar Ozo , Lī .. ? Arī Galviņa pisaks pret Atlant bija ļoti labs !

  +2 [+] [-]

, 2009-10-08 18:53, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: neesi mazliet padebīls?
es tikai par to, ka skatoties hokeju 25 gadus, NEKAD neesmu redzējis tādu spēlētāju rotāciju pa pieciniekiem. Ir sajūta, ka Jūlis strādā pilnīgā randomā cerot uzminēt "pareizos" pieciniekus !

Jūli, man ir sliktā ziņa - variantu ir pārāk daudz lai uzminētu kā latloto 5 no 35

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 18:54, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Atsevishkas epizodes visiem ir labas,ari man tadas butu.Paskaties,cik komanda ielaizh vartus per game.Sorokinam jabeidz spelet bija pirms diviem gadiem.Vina labakas speles bija pagajusha gadsimta beigas.Jeshka nebaidas,bet ir pilnigs nulle uzbrukuma.Turklat nevienam no aizsargiem nav normala shkiliena pa vartiem.
Svetam ir labāks metiens nekā dažam labam mūsu uzbrucējam, cita lieta, ka tas netiek pielietots. Ozo arī māk trāpīt

  +4 [+] [-]

, 2009-10-08 18:54, pirms 15 gadiem
To, ko Šuplers saka pirms trešajām trešdaļām, viņš varētu teikt jau pirms spēles.

     [+] [-]

, 2009-10-08 18:54, pirms 15 gadiem
Ledus_ritulis rakstīja: Vairāk ieklausies, ko Tev ledus ritulis saka Es jau par to runāju vairākos postos krietni sen... un brīnos, ka tikai tagad kāds to uzķer.
Es to dzirdēju un lasīju ne šodien, vnk par šo tēmu nebija sanācis diskutēt, tagad vnk atbildēju uz cita komenetāja tekstu

  -1 [+] [-]

, 2009-10-08 18:54, pirms 15 gadiem
PAZORS uz Magnitogorsku labak vispar nebraukt,auni

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 18:55, pirms 15 gadiem
jbk rakstīja: pans Šuplers ir pratis arī Jaroslavļas Lokomotīvi norakt un aizvest slovākus līdz spēlēšanai A divīzijā. Nav mums tie spēlētāji sliktāki kā lielai daļai komandu, problēma ir tajā, ka tas pans neprot noskaņot komandu spēlēm (tā bija arī pagājušās sezonas beigās) un tas pats pans nav komandu sagatvojis ne spēlei vairākumā, ne mazākumā. Es paliek pie tā paša, arī pēc uzvaras pār Atlant teicu to pašu - jo Jūlim ātrāk būs prom no Rīgas, jo labāk Dinamo.
100% piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-08 18:55, pirms 15 gadiem
aigar21bab rakstīja: kurs ies uz dinamo speli majas 18okt?????????????????????????? atbildiet ludzu lai zinju ka verts iet
Un tu sevi sauc pa fanu?!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-08 18:55, pirms 15 gadiem
Deron Williams rakstīja: Tu saki, ka pakāsām bez variantiem?
Laikam spēli neēsi skatījies....
Puisīt, beidz klausīties ko onkuļi pa TV stāsta, jo laikam tikai tev un viņiem likās, ka mēs baigi spiežam un tūlīt maisam gals būs vaļā! Reāli mēs tikām apstādināti kā pēc ABCes un mūsu uzbrukumi labākajā gadījumā beidzās ar mīcīšanos stūros, kur 80% mēs zaudējam.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 18:55, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sorry. Tu esi ...
Šuplers ir KHL treneris, vienkārši Normundiņš slikti dara savu GM darbu. Starpsezonā pazaudē Hartiganu,Elisonu, Vestkotu, Novaku... pretī liekot kaķi maisā Igguldenu un Mazo punduri, kuram ļoti nepatīk spēlēt aizsardzībā. Kariya ir +/- ok, kā 3. maiņas centrs atraisot rokas Laurim un Miķelim.
Mēs pazaudējām 4 no 5 komandas līderiem, uz kuriem balstijās RD veiksme.
Vienīgais kas sevi attaisno ir Ozo eksperiments.
Lai jau tā būtu, bet kāpēc neprotam spēlēt nevienādos sastāvos? Kāpēc tas nav iemācīts? Tur arī vainīga ir Karijas trauma? Spēlētāji ir pietiekami labi, tikai ir jāprot viņus izmantot. Un tā ir trenera vaina. Neprot viņš trenēt un galvenais vadīt komandu.

     [+] [-]

, 2009-10-08 18:55, pirms 15 gadiem
Žēl, ka Minska pagrūda! Bet cik varēja spriest pēc teksta režīma bijusi līdzīga spēle! Vismaz prieks par Saulieša vārtiem!

     [+] [-]

, 2009-10-08 18:55, pirms 15 gadiem
Niitty rakstīja: Tur nu gan Tu kļūdies! Kā ta nav nevienam aizsargam normāls šķēliens pa kasti? hmm .. Kā tad ar Ozo , Lī .. ? Arī Galviņa pisaks pret Atlant bija ļoti labs !
tie pat tuvu 4udinovam nestav Galvinjam tadi metieni izdodas reizi piecos gados laikam

     [+] [-]

, 2009-10-08 18:56, pirms 15 gadiem
viss ir vienkarsi.pagajusaja gada rezultatu taisija arzemnieki.tagad vini to nedara.pasu speletaji saja liga ir pastarisi.kad speles rezultats ir skaidrs ka 4 ; 0vai 3;0.tad pretinieks atlauj bikin ari musejiem paspelet.smiekligi bet musejie ir vieta kura atbilst spejam.

     [+] [-]

, 2009-10-08 18:56, pirms 15 gadiem
VNk drausmīgi nospēlētas pirmās 2 trešdaļas... kā tā var spēlēt. Ar šādu spēli Dinamo pat Bač netiktu ne tuvu play off. KAs notiek? Vai dinamo patīk asas izjūtas? Davai no sākuma ielaižam pāris vārtus un tad sakatamies vai varam atspēlēties spēlējot cik labi vien var??? Trešā trešdaļa bija ok, bet nu jāsaņemas un jāuzvar pārējās spēles. Un jāsāk spēlēt no pirmās līdz pēdējai minūtei. Un nevaram spēlēt nekustoties pa ledu. Stāvējām un gaidījām, kad atnāks līdz viņam ripa un tad kustēties. Tā vnk nevar. Šī bija laba spēle, lai redzētu, kā nedrīkst spēlēt...

Šupler samizo džekus...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 18:56, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Es tik domāju... kur ir tas Jūļa piesauktais darbs (kā Jūlis saka "mi rabotajem nad etom") tai vairākumā un mazākumā....? Automobīlists nebūt nav tādi vairākuma monstri, lai samestu mums divus vārtus vairākumā.... tāpat mūsu pašu vairākums ir zem katras kritikas! Pirmo golu iemetām pateicoties Ozo pieredzei (un modrajai acij) un Hossas mākai iemest tukšā kastē.... otros pateicoties Saškas meistarībai! Bet spēlējot 5 pret 3 autiņiem RD tik pašvaki pa zonu sapasotes varēja... kur ir tas Jūļa darbs tajos vairākumos un mazākumos, ja RD ir pēdējie līgā abos šajos rādītājos??? Varbūt Jūlim ir jāaiziet uz konsultāciju pie viņa šisdienas kolēģa, jo viņa komanda šodien smuki mācēja izspēlēt un realizēt divus vairākumus....
Skaidrs ir tas , ka pret magņitku briest sū.... un ar šādu spēli tur tiešām var būt 2:8 vai 1:8... vēl arī Traktors būs "desertam"... un ceru tad Normim (vai iespējams kādam augstākam vīriņam iekš RD) beidzot pacietības mērs būs izsmelts... jo arī es neuzskatu, ka RD sastāvs būtu nu tik sūdīgs cik (kopumā) sūdīgi viņi tagad spēlē...
Šuplers sevi kā treneris izsmēla jau pērnā gada beigās.Kas attiecas uz šo sezonu, vienīgais īstais mūsu panākums ir uzvara Maskavā pret Spartaku.Uzvara pret Čerepovecu, kas pati par sevi ir viduvēja komanda nāca ar zināmu veiksmes piedevu, Atlantu uzvarējām uz emocijām, tas arī viss.
Skatoties pēdējās spēles, izspiežas asaras.Spēle nevienādos sastāvos neiztur nekādu kritiku, tāpat arī mūžīgā raustīšanās ar vārtsargiem.
Domāju, ka par šo situāciju par 90 % atbildīgs ir treneris.Ja Sējējs būs par mīkstu, lai veiktu zināmas darbības, jācer, ka akcionāri ar Savicki priekšgalā varēs uzspiest uz trenera nomaiņu.
Slēpts komentārs: A. Ovechkin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-08 18:58, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Vujteks, Leners, Mihaļovs u.t.t. brīvus trenerus noteikti var atrast arī citur eiropā (SWE, FIN etc.).
Varētu arī pāri "dīķim" palūkoties.... katrā ziņā ZAmerikāņa pluss varētu būt tas, ka tie zēni parasti piekopj vairāk spēka spēli un viņi arī parasti ir gana labi specuki pie PP un PK izspēles (kas RD ir vājie punkti)! Tik protams tāds laba līmeņa specs īpaši lēti RD neizmaksās.... Un tā varētu būt tā lielākā problēma kapēc labu ZAspecuku dotajā momentā RD nav īpaši reāli dabūt .... bet apmainīt "šilo na milo" - Jūli pret kādu tādu pašu viņa līmeņa specuku (jo neko diži labāku RD visdrīzakais vienkārši nevar tagad atļauties) nez vai ir prāta darbs...

  +5 [+] [-]

, 2009-10-08 18:59, pirms 15 gadiem
18okt visi uz arenu riga sapurinasim komandu davai visi kopaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-08 19:00, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Svetam ir labāks metiens nekā dažam labam mūsu uzbrucējam, cita lieta, ka tas netiek pielietots. Ozo arī māk trāpīt
Noraksturot tev Svetu? Ieiet ar ripu pretinieku zonā, pazaudēt to, vēlāk 5 sekundes pavērot kā pretinieks nesās uz RD vārtiem, pēc tam nesties atpakaļ aizsardzībā.

RD ir vajadzīgs +/- NHL līmeņa DD, kurš aizstātu Vestkotu. OD mums jau ir Ozo personā, turklāt daudz labāks par Svetu.
Varētu izlikt svetu neaizsargāto spēlētāju sarakstā varbūt tiekam no viņa līguma vaļā. Par to naudu paņemam ko lietderīgāku.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 19:00, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: tāpat arī mūžīgā raustīšanās ar vārtsargiem.
vot šitais man riktīgi besī! pagājušajā spēlē Masala ne pie viena gola nebija vainīgs, nesaprotu, kāpēc viņu nomainīja! Jūlis laikam nesaprot, ka šādi nomainot GK viņiem vēl vairāk sabrūk ticība saviem spēkiem. un ko nozīmē ticība saviem spēkiem pasaules čempī mēs redzējām. un katru otro spēli maina vārtsargu spēles vidū. jauzlabo ir aizsardzība, ne jāmaina vārtsargi

     [+] [-]

, 2009-10-08 19:01, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sorry. Tu esi ...
Šuplers ir KHL treneris, vienkārši Normundiņš slikti dara savu GM darbu. Starpsezonā pazaudē Hartiganu,Elisonu, Vestkotu, Novaku... pretī liekot kaķi maisā Igguldenu un Mazo punduri, kuram ļoti nepatīk spēlēt aizsardzībā. Kariya ir +/- ok, kā 3. maiņas centrs atraisot rokas Laurim un Miķelim.
Mēs pazaudējām 4 no 5 komandas līderiem, uz kuriem balstijās RD veiksme.
Vienīgais kas sevi attaisno ir Ozo eksperiments.
Ir ir, vecais , Šuplera vaina visā šai lietā, tur nav ko noliegt.Trenerim jāstrādā pie komandas taktikas atkarībā no tā , kāds materiāls ir viņa rīcībā.Tāpēc jau viņš ir KHL treneris.
Kas attiecas uz Tevis nosauktajiem zaudētajiem spēlētājiem, vai tad Tu neatceries, ka viņš sāka nevilkt jau pērnās sezonas beigās ?Kad nespēja tikt galā ar komandas līderiem ?

     [+] [-]

, 2009-10-08 19:01, pirms 15 gadiem
Šī sezona sauksies "Skaisto zaudēju sezona"!!! Vairākums tiešām zem katras kritikas!!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-10-08 19:01, pirms 15 gadiem
aigar21bab rakstīja: kurs ies uz dinamo speli majas 18okt?????????????????????????? atbildiet ludzu lai zinju ka verts iet
ES IESU KAUT VINI ZAUDES VISAS SPELES IZBRAUKUMA JO MAN PATIK HOKIS UN ESMU FANS KURS TIC KOMANDAI NESKATOTIES NE UZ KO

     [+] [-]

, 2009-10-08 19:02, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Neesmu baumu un sazvērestības teoriju piekritējs, bet reāli parādās fakti ka pagājušsezonas līderi nemaz nebija kļuvuši dārgāki un bija iespēja šos noturēt komandā
Ta jau vien sanāk, ka tomēr pie vainas ir menedžmenta "praščoti" nevis aizgājēju "lielā apetīte"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-08 19:02, pirms 15 gadiem
Vienkārši trūkst vārdu,jau kuro spēli pēc kārtas kāpjam uz viena un tā paša grābeklīša.Nu nebija tas Automobilists meistarīgāks par mūsu blici,vienkārši ļāvām viņiem spēlēt tā kā viņi gribēja,nebija ne spēka spēles,nekā.Vairākumā mūs apčakarēja kā klasi zemākus.... Nezinu,nezinu,joprojām esmu optimists,bet tā spēlēt nedrīkst.... Patika Ozoliņš(ja piever acis uz noraidījumiem),Ņiživijs,Iguldens bija aktīvsMiķelis arī sāk pamosties,bēt citi ar savu spēli atmiņā kaut kā nepaliek. Ticu ka būs OK,bet kad?!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 19:02, pirms 15 gadiem
Ak, šie "daudzie, zinošie, gudrie" komentāri.
KHL ir ļoti augsta līmeņa līga, šajā līgā vienkārši nav vāju komandu.
Īsti nepiekrītu, ka "Avtomobilist" ir līgas pastarīte, pavērojiet iepriekšējo spēļu notikumus. Jā, ir daudzas pārākas komandas, bet tas nebūt nenozīmē, ka spēle vienmēr būs tikai uz vieniem vārtiem....
Psiholoģija - ir viens no atslēgas vārdiem.
Ja atceramies, pirms sezonas 10 vai 11 spēles un tikai 1 zaudējums, pārējās uzvaras, bet tā bija sagatavošanās sezonai, faktiski SPRIEDZE nekāda, spēlētāji atraisīti, pārliecināti un tā tālāk.
Un tagad - cita likme, cita atbildība. Visi ir tikai cilvēki, arī hokejisti, arī Rīgas Dinamo un citu klubu spelētāji, arī NHL vīri......
Ir redzams, ka mums klibo un ļoti klibo psiholoģija - kritums, kritums, kāpums, kāpums, kritums, kāpums.....un tā nemitīgi. Tas atsaucas uz spēlēm, kurās trūkst pārliecības. Bet vēl ir laiks un to visu var pagūt sakārtot. Un tad rezultāts neizpaliks. Protams, daudz jāstrādā trenniņos un jāmācas no kļūdām - gan savām, gan pretinieku.
Lai tik cīnās, tūlīt vēl 2 cīņas, vajag aizmirst šo spēli un ar pilnu atdevi uz priekšu sestdien un pirmdien pēc nākamajiem punktiem.
Neviens, neko nedāvinās - viss būs jāizcīna pašiem!
Līdz martam vēl daudz spēļu! Ir iespējas vēl sevi parādīt!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 19:02, pirms 15 gadiem
Ko tas Fosters vel dara komandā? Tas tak uzeiz redzams ka viņs jau nu nebūs nekāds palīgs.