Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" otrais zaudējums pārbaudes spēlēs - 1:2 pret "Sibir"

Rolands Eliņš

"Dinamo" otrais zaudējums pārbaudes spēlēs - 1:2 pret "Sibir"
Miķelis Rēdlihs
Foto: Raimonds Volonts, dinamoriga.lv

Latvijas vienīgā pārstāve Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) Rīgas "Dinamo" Tukumā piedzīvojusi otro zaudējumu divās pārbaudes spēlēs. Šoreiz ar 1:2 atzīts Novosibirskas "Sibir" pārākums. Vārtus "Dinamo" rindās guva Roberts Bukarts.

Rīgas "Dinamo" savu otro pirmssezonas pārbaudes spēli uzsāka neveiksmīgi - jau trešajā minūtē zviedru aizsargs Patriks Herslijs panāca 1:0. Pēc tam sekoja "Dinamo" vairākums, kurā laba iespēja bija Laurim Dārziņam, taču tā kopā ar visu vairākumu palika neizmantota. Pirmā perioda beigās Edgars Masaļskis bija spiests kapitulēt otrreiz - viņu pārspēja Dmitrijs Kugriševs., un arī šoreiz "Sibir" uzreiz pēc tam, deviņas sekundes pirms pārtraukuma, pārkāpa noteikumus un palika mazākumā.

Otrajā periodā "Dinamo" uzbruka vairāk, taču pretinieku cietoksni nepalīdzēja ieņemt arī tiesneša nozīmētais bullītis, kuru nesekmīgi izpildīja Lauris Dārziņš. Dārziņš to bija nopelnījis ar lielisku individuālo meistarību, apspēlējot trīs "Sibir" spēlētājus. Laba iespēja pēc tam bija arī Pjotram Ščastlivijam, taču "Dinamo" pirmsezonas sauso sēriju izdevās pārtraukt Robertam Bukartam, kurš no zilās līnijas izmeta ripu starp vārtsarga kājsargiem. Ar rezultatīvām piespēlēm atzīmējās Miks Indrašis un Andris Džeriņš.

Spēles noslēdzošajā periodā "Dinamo" centrās uzbrukt vairāk un izvairīties no otrā pirmssezonas zaudējuma. Labā metiena pozīcijā nokļuva Indrašis, Rīgas komandai bija arī vairākums, taču iespējas palika nerealizētas. Vārtsargs Edgars Masaļskis tika nomainīts pret sesto laukuma spēlētāju, taču masīvais pēdējo minūšu uzbrukums noslēdzās bez vārtu guvuma un ar zaudējumu 1:2.

Pēcspēles metienu sērijā vienīgais precīzais bija Ščastļivija metiens, kas ļāva gūt uzvaru vismaz šajā spēles elementā (1:0). Bet par labāko spēlētāju "Dinamo" sastāvā tika atzīts Masaļskis.

Šī bija debijas spēle Rīgas "Dinamo" jaunieguvumam Čajam Genovejam. Jāatgādina, ka pirmajā pārbaudes spēlē Rīgas "Dinamo" ar 0:3 zaudēja VHL vienībai "Toros". Savukārt jau rīt pret "Sibir" tiks aizvadīts revanša mačs.

Rīgas "Dinamo" - Novosibirskas "Sibir" 1:2 (0:2, 1:0, 0:0)
Vārti: 3:00 Herslijs (Monja) 0:1 19:04 Kugriševs 0:2 38:21 Bukarts (Indrašis, Džeriņš) 1:2
Soda minūtes: 4:8
Vārtsargi: Edgars Masaļskis - Miko Koskinens

Rīgas "Dinamo" pārbaudes spēles

DatumsLaiksVietaPretinieksRezultāts
1. augusts18:00LiepājaŅeftekamskas "Toros"0:3
8. augusts18:30TukumsNovosibirskas "Sibir"1:2
9. augusts17:00PiņķiNovosibirskas "Sibir"
14. augusts16;00UfaUfas "Salavat Yulaev"
15. augusts12:00UfaMitišču "Atlant"
16. augusts10:00UfaMagņitogorskas "Metallurg"
17. augusts10:00UfaSanktpēterburgas SKA
26. augusts19:30RīgaMinskas "Dinamo"
27. augusts19:30RīgaKazaņas "Ak Bars"
29. augusts19:30RīgaJaroslavļas "Lokomotiv"
30. augusts17:00RīgaSpēle par vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Zelta sietiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 20:59, pirms 10 gadiem
Arī HK Liepāja Vs Beibarys pārbaudes spēle beigusies 1:2.
Bullīšos 2:3.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-08-08 21:01, pirms 10 gadiem
ciest nevaru krieviju..

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 21:05, pirms 10 gadiem
Pēc spēles varēja būt arī Savicka un Sējēja komentārs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2014-08-08 21:07, pirms 10 gadiem
No aizsargiem atmiņā palika Sevčenko un Genovejs. Starp uzbrucējiem Saulietis joprojām līmenī, spēlejot ceturtajā maiņā bija daudz lietderīgāks nekā Ruzička jaunākais. Patika Freiberga komentēšana, puika jūt savejiem līdz. Ralfiks labāks par visiem SC komentētājiem.

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:08, pirms 10 gadiem
DJ_EV rakstīja: Nez, kas būs ar Dinamo... Savākta simpātiska komanda, bet naudas trūkums iespējams liegs dalību KHL. No vienas puses, no krieviem šobrīd jāturās pa gabalu. No otras - nevar tā vienkārši visu atmest...
visai normālajai pasaulei ir jānostājas pret Rus un jāatsēdina tā, ļoti negribas piedzīvot to, par ko tika runāts vēstures stundās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 21:20, pirms 10 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Eiropieši sāk lēnām nostāties Krievijas pusē
http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/521430-ukrainas_austrumu_prokrieviskajiem_kaujiniekiem_pievienojusies_divi_spani
Tie jau spāņu komonisti, tos jau nevar saukt par eiropiešiem. Vai arī tu esi kolorādo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2014-08-08 21:22, pirms 10 gadiem
Apnika, ka SC visu laiku kkādi nelgas sūdzas par RD. Man arī nepatīk Krievijas politika, izdaribas Ukrainā utt. , bet nauda nesmird! Es mīlu hokeju un gribu redzēt labākos Eiropas spēlētājus uz Arēna Rīga ledus, man ir patīkami redzēt labu hokeju klātienē, un galīgi pakāst, kas maksā algas un no kurienes ieplūst nauda. Ja jums nepatīk RD, tad nepiesārņojat interneta telpu ar saviem komentāriem, kāpec neviens nekliedz par chelsea boikotu? Latvijas komandas krievi sponsorēt nedrīkst, citu valstu klubus drīks, kur jūsu loģika tauta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 21:29, pirms 10 gadiem
Arī HK Liepāja Vs Beibarys pārbaudes spēle beigusies 1:2.
Bullīšos 2:3.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 21:32, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: nav vairs "normalas pasaules" Rietumos Baltie ir parstajusi atzit to,ka ir BALTI,ka rezultata notiek totala afrikanizaija un izlamizacija Baltajas zemes plus vel geju "kulturas" pieaugums,feminisms,vegetarisms un citi "tolerastijas" labumi, tapec nav ko iespringt par ta saucamo "normalo pasauli"
Varu tev ieteikt viena laba psihiatra adresi. Tiesa, viņš praktizē Liepājā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:37, pirms 10 gadiem
MALAČI VEČI! Sibir ir klubs ar senu vēsturi, zaudēt tādiem meistariem tikai ar vienu vārtu starpību - tas ir gods!

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:38, pirms 10 gadiem
Robijs Huds rakstīja: brauc uz Ukrainu ja tev viņi tik svarīgi

es esmu par stabilām un draudzīgām Krievijas-Eiropas attiecībām, embargo atcelšanu un Ukrainas izolāciju
Manis pēc Tu vari būt kaut vai par Latvijas draudzīgām attiecībām ar Mozambiku. Galvenais,ka Tavs viedoklis un vēlmes te nespēlē nekādu lomu. Pagribēsies un pāries.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 21:38, pirms 10 gadiem
Robijs Huds rakstīja: brauc uz Ukrainu ja tev viņi tik svarīgi

es esmu par stabilām un draudzīgām Krievijas-Eiropas attiecībām, embargo atcelšanu un Ukrainas izolāciju
Sveiks, Ivan!

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 21:38, pirms 10 gadiem
Gaidam ziņas no Jurīša, ko būs ar naudiņām sarunājis (ja vispār būs nauda). Komanda mums simpātiska un vienmēr pirms čempja noskaņojos uz sliktāko (būsim pēdējie vai tuvu pēdējai vietai un ceru uz labāko). Ar šādu domu ļoti viegli un patīkami skatīties jebkuru DR spēli, vienmēr ir patīkami zaudē vai uzvar, esam PO vai neesam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-08-08 21:41, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Gaidam ziņas no Jurīša, ko būs ar naudiņām sarunājis (ja vispār būs nauda). Komanda mums simpātiska un vienmēr pirms čempja noskaņojos uz sliktāko (būsim pēdējie vai tuvu pēdējai vietai un ceru uz labāko). Ar šādu domu ļoti viegli un patīkami skatīties jebkuru DR spēli, vienmēr ir patīkami zaudē vai uzvar, esam PO vai neesam.
Patīkami būs arī, ja RD nemaksās algas un izstāsies?

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 21:41, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: tagad viss skaidrs, lūzeriem tak naudu nedos!

tad jau labāk Spartakam dotu, bet ne jau ārzemju klubam, ar dievs hokejam, veči jau tagad varat meklēt sev variantus Kazahijā, Baltkrievijā un UK! Varbūt kādu paņems kāds Ungāru klubs, bet tā stabili, pa zemajām līgām.
Kā Tev liekas, kāds no tagadējiem ģinama spēlētājiem pēc kluba kraha tiks uzaicināts spēlēt kādā DEL komandā?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-08-08 21:44, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Apnika, ka SC visu laiku kkādi nelgas sūdzas par RD. Man arī nepatīk Krievijas politika, izdaribas Ukrainā utt. , bet nauda nesmird! Es mīlu hokeju un gribu redzēt labākos Eiropas spēlētājus uz Arēna Rīga ledus, man ir patīkami redzēt labu hokeju klātienē, un galīgi pakāst, kas maksā algas un no kurienes ieplūst nauda. Ja jums nepatīk RD, tad nepiesārņojat interneta telpu ar saviem komentāriem, kāpec neviens nekliedz par chelsea boikotu? Latvijas komandas krievi sponsorēt nedrīkst, citu valstu klubus drīks, kur jūsu loģika tauta?
Ja tā reāli ņem, te kopumā ir ne vairāk par 10 ākstiem , kuri ķengājās par DR. Lai bērniņi te paākstās, jo citur viņiem nav kur izpausties.
Man jau arī patīk ,ka visu laiku lamā, bet kā spēle beidzās, tā viņi pirmie klāt, faktiski pirmās minūtēs pēc spēles , bieži spēles laikā komentē tās gaitu. Paši visu laiku skatās DR spēles un pēc tam stāsta ka neinteresē.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2014-08-08 21:44, pirms 10 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Patīkami būs arī, ja RD nemaksās algas un izstāsies?
Kā kuram?

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 21:45, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu būtu mūsu učuka (FUNS) skolnieks, tad Tev vēstures eksāmenu nokārtot nespīdētu par šādiem vārdiem. Pat ja zināšanas būtu izcilas. Viņa divas dievības-Dinamo un Putins.
Man Putins izraisa tādas pašas asociācijas kā Tev DR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 21:49, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Apnika, ka SC visu laiku kkādi nelgas sūdzas par RD. Man arī nepatīk Krievijas politika, izdaribas Ukrainā utt. , bet nauda nesmird! Es mīlu hokeju un gribu redzēt labākos Eiropas spēlētājus uz Arēna Rīga ledus, man ir patīkami redzēt labu hokeju klātienē, un galīgi pakāst, kas maksā algas un no kurienes ieplūst nauda. Ja jums nepatīk RD, tad nepiesārņojat interneta telpu ar saviem komentāriem, kāpec neviens nekliedz par chelsea boikotu? Latvijas komandas krievi sponsorēt nedrīkst, citu valstu klubus drīks, kur jūsu loģika tauta?
Tieši tāpat 30-tos gados domāja virkne Eiropas vadītāju (arī parastie iedzīvotāji un uzņēmēji), kuri naudas dēļ neko nedarīja,lai apstādinātu Hitleru un Staļinu. Virkne no viņiem savu dzīvi beidza ieslodzījumā (Ulmani ieskaitot), vel citi ar lodi pierē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-08-08 21:50, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: kuram gan te patiesi psihiatrs vajadzigs?
Pieļauju, ka daudzi mani šeit iekš SC atbalstīs-Tev.

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 21:52, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: kurs butu tas atslegas vards saja neparspejama perle,VISS, GANDRIZ vai TIESI TA?
Atslēgas vārdi-tieši tā kā es to vēlos.
Gandrīz-tas nozīmē, ka ir daudz kur vel varētu urālus piežmiegt. Ceru,ka tā arī vel notiks.

  -4 [+] [-]

, 2014-08-08 21:54, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man Putins izraisa tādas pašas asociācijas kā Tev DR.
Ja tā būtu,tad Tu neatbalstītu viņa izveidotu projektu KHL izskatā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:57, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tāpat 30-tos gados domāja virkne Eiropas vadītāju (arī parastie iedzīvotāji un uzņēmēji), kuri naudas dēļ neko nedarīja,lai apstādinātu Hitleru un Staļinu. Virkne no viņiem savu dzīvi beidza ieslodzījumā (Ulmani ieskaitot), vel citi ar lodi pierē.
Kas interesanti, Latvijas ekonomiskais uzplaukums 30-tajos (aka Ulmaņlaikos) notika lielā mērā pateicoties tam, ka Krievija un Vācija, gatavojoties karam, veidoja pārtikas rezerves. Tur arī aizgāja liela daļa no slavenā Latvijas bekona.
Redzams, ka eiropa no vēstures nav neko mācījusies!

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:57, pirms 10 gadiem
off topic...

Straujumas kundze šorīt pateikusi, ka, viss, ko Krievija mums varot padarīt, esot maksimāli 10 % no IKP...

ku var d...

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:58, pirms 10 gadiem
Vai nu slikti rēķinājuši, vai vnk. īpaši nefiltrē ko dara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:58, pirms 10 gadiem
Cik labs tavs padoms, apturēt jebkādu sadarbību ar Krieviju, neļaut investēt naudu LV firmās/ uzņemumos utt. Tas būs veiksmes stāsts... Lai cik ļoti mums nepatiktu Putins, LV izdevigāk pieturēt mēli un palikt maliņā, ja grib normalas cenas gāzi, benzīnu, saglabāt ekstortu Krievijā, sagaidīt krievu tūristu naudu LV bodēs utt. LV nav izdevīgi nostāties pret Krieviju, jo mūsu boikots Krievijas IKP neko nespēle, bet, ja Rus pārtrauks ekanomisko sadarbi ar LV, tad LV bus dziļā pakaļā
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tāpat 30-tos gados domāja virkne Eiropas vadītāju (arī parastie iedzīvotāji un uzņēmēji), kuri naudas dēļ neko nedarīja,lai apstādinātu Hitleru un Staļinu. Virkne no viņiem savu dzīvi beidza ieslodzījumā (Ulmani ieskaitot), vel citi ar lodi pierē.

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:59, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tā būtu,tad Tu neatbalstītu viņa izveidotu projektu KHL izskatā.
Uzskatu ka pret Krieviju jāievieš ļoti stingras sankcijas, arī pret atsevišķiem cilvēkiem. Iesaldēt visus iespējamos kontus kuri kaut kādā veidā atbalsta Krimas aneksiju, prokrieviskos spēkus Ukrainā. Ptas reizē arī saprotu ka galējā situācijā ja Krievijas ekonomika būs uz kraha robežas Putins droši vien uzsāks karu, jo vi'[nam vairs nebūs ko zaudēt. Putinam nav kaut kādas morāles normas, viņš ir gatavs iet pār cilvēku līķiem , lai panāktu savu. 21.gs. sākumā viens no ļaunākajiem cilvēkiem pasaulē. Pilnībā piekrītu teicienam - nav bijušo čekistu (te domāju tos, kuri ir bijuši pārliecināti čekisti nevis kaut kādā piespiedu veidā savervētie).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 22:00, pirms 10 gadiem
IKP varbūt 10%, bet ko mēs darīsim bez gāzes ziemā? Atslēgt silto ūdeni kā Ukraina, lai gāzi taupītu ?!
DaMarcus rakstīja: off topic...

Straujumas kundze šorīt pateikusi, ka, viss, ko Krievija mums varot padarīt, esot maksimāli 10 % no IKP...

ku var d...

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 22:01, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atslēgas vārdi-tieši tā kā es to vēlos.
Gandrīz-tas nozīmē, ka ir daudz kur vel varētu urālus piežmiegt. Ceru,ka tā arī vel notiks.
tam ir jānotiek, nav jau vairs četrdesmitie gadi.,.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 22:03, pirms 10 gadiem
arī sporta portālā ielīduši lielie politikas speciālisti. diez vai kartē māk parā'dit kur ukraina atrodas. šakāli sīkie. dinamo būs par spīti jūsu īdēšanai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 22:04, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Uzskatu ka pret Krieviju jāievieš ļoti stingras sankcijas, arī pret atsevišķiem cilvēkiem. Iesaldēt visus iespējamos kontus kuri kaut kādā veidā atbalsta Krimas aneksiju, prokrieviskos spēkus Ukrainā. Ptas reizē arī saprotu ka galējā situācijā ja Krievijas ekonomika būs uz kraha robežas Putins droši vien uzsāks karu, jo vi'[nam vairs nebūs ko zaudēt. Putinam nav kaut kādas morāles normas, viņš ir gatavs iet pār cilvēku līķiem , lai panāktu savu. 21.gs. sākumā viens no ļaunākajiem cilvēkiem pasaulē. Pilnībā piekrītu teicienam - nav bijušo čekistu (te domāju tos, kuri ir bijuši pārliecināti čekisti nevis kaut kādā piespiedu veidā savervētie).
Tā ir tāda dubulta morāle-man nepatīk cilvēki, viņu rīcība, bet patīk viņu izveidotais produkts. Pie tam neskatoties,ka šim produktam ir skaidri nojaušams zemteksts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-08-08 22:07, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Cik labs tavs padoms, apturēt jebkādu sadarbību ar Krieviju, neļaut investēt naudu LV firmās/ uzņemumos utt. Tas būs veiksmes stāsts... Lai cik ļoti mums nepatiktu Putins, LV izdevigāk pieturēt mēli un palikt maliņā, ja grib normalas cenas gāzi, benzīnu, saglabāt ekstortu Krievijā, sagaidīt krievu tūristu naudu LV bodēs utt. LV nav izdevīgi nostāties pret Krieviju, jo mūsu boikots Krievijas IKP neko nespēle, bet, ja Rus pārtrauks ekanomisko sadarbi ar LV, tad LV bus dziļā pakaļā
Vēlreiz uzmanīgi pārlasi to manu komentāru.
Iespējams,ka esi ļoti jauns un bez dzīves pieredzes, bet atceries uz visiem laikiem-ja Tu savtīgu interešu dēļ neiesi palīgā tam, kuram iet grūti, tad var pienākt brīdis, kad tev ies grūti, tad tev arī neviens nenāks palīgā, jo arī viņiem var izrādīties ka ir savtīgas intereses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-08-08 22:08, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā ir tāda dubulta morāle-man nepatīk cilvēki, viņu rīcība, bet patīk viņu izveidotais produkts. Pie tam neskatoties,ka šim produktam ir skaidri nojaušams zemteksts.
Tu visām precēm, visiem pakalpojumiem skaties , aks to ir radījis. Klausos daudzu rikgrupu mūziku, pērku albumus, bet paši izpildītāji nepatīk. Eju uz filmām, skatos filmu ar baudu, bet filmas scenāristi, producenti nepatīk.
Saprotu , ka tu esi pareizais un katrai precei uzzini kas ir tās īpašnieks, ievāc par viņu ziņas un tad šo preci nopērc. Tad atceries ka komunistiskās Ķīnas preci nedrīkst pirkt, jo tā sadarbojās ar Krieviju. Protams arī baltkrievu, kazahu preces ceru ka nepērc. Visu nosaukt nav iespējams.

     [+] [-]

, 2014-08-08 22:11, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Ja kāds arī soļo pāri cilvēku līķiem,tad tā ir Eiropa un ASV!Visi delfu un dienas apstulbināti jau ir aizmirsuši,ar ko sākās bardaks Ukrainā!atgādināšu-ar Eiropas un ASV atbalstītu valsts apvērsumu,ar likumīgi ievēlēta prezidenta gāšanu!!
Nabaga krievu propagandas upuris.
Ir noticis (varbūt pat mazliet neapzināti) tas ko ukraiņiem sen jau vajadzēja izdarīt- izrauties no lielā lāča ķēpām, un apzināties, ka viņi nav nav viena no Krievijas guberņām. Tieši tāpat, kā mēs to izdarījām 1991. gadā.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 22:13, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Saprotu , ka tu esi pareizais un katrai precei uzzini kas ir tās īpašnieks, ievāc par viņu ziņas un tad šo preci nopērc.
Pagaidi, līdz LM nopirks krievi (urlas, kolorādo, huilo), ....tas tomēr ir reālākais variants. Tad varēsim paskatīties, kā zvirgzdiņš locīsies un attaisnos to. Visadus attaisnojumus izgudros.

PS. Joprojām prātoju, kas ir pret Judas Priest. Vai tikai Deiva Holanda dēļ? Tas būtu saprotams, bet tomēr... džeks nospēlēja dažus gadus (un ierakstos tika aizvietots ar bungmašīnu) un citādi grupā nespēlēja nekādu lomu....

     [+] [-]

, 2014-08-08 22:16, pirms 10 gadiem
Nesmīdini tautu, kas tad iet Metalurgam palīgā? Ja nebūs krievu naudas, tad to uzņēmumu neviens nepirks un liepājnieki turpinās sedet mājas bez darba. Eiropa un ASV LV nav interesanta valsts, bet krieviem L V ir valsts kurā ir interese investēt, bet mums jau tas nav vajadzīgs
NAMEJS 9999 rakstīja: Vēlreiz uzmanīgi pārlasi to manu komentāru.
Iespējams,ka esi ļoti jauns un bez dzīves pieredzes, bet atceries uz visiem laikiem-ja Tu savtīgu interešu dēļ neiesi palīgā tam, kuram iet grūti, tad var pienākt brīdis, kad tev ies grūti, tad tev arī neviens nenāks palīgā, jo arī viņiem var izrādīties ka ir savtīgas intereses.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 22:19, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Pagaidi, līdz LM nopirks krievi (urlas, kolorādo, huilo), ....tas tomēr ir reālākais variants. Tad varēsim paskatīties, kā zvirgzdiņš locīsies un attaisnos to. Visadus attaisnojumus izgudros.

PS. Joprojām prātoju, kas ir pret Judas Priest. Vai tikai Deiva Holanda dēļ? Tas būtu saprotams, bet tomēr... džeks nospēlēja dažus gadus (un ierakstos tika aizvietots ar bungmašīnu) un citādi grupā nespēlēja nekādu lomu....
Man nepatīk viņu seksuālā orientācija un koncertos uzvedība uz skatuves(vismaz ko es esmu redzējis- seksuāli rakstura kustības kas ir nepatīkamas). Kopumā varbūt nedaudz par skarbu uzrakstīju par viņu uzvedību, bet patīkama man viņa nav, esmu dzirdējis arī par narkotikām (bet tas ir daudziem mūziķiem raksturīgs).
Piebilde šī gada albums viņiem ir normāls bet jūtama vecuma piegarša, vairs nav tas kas Painkiller.

     [+] [-]

, 2014-08-08 22:20, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tu visām precēm, visiem pakalpojumiem skaties , aks to ir radījis. Klausos daudzu rikgrupu mūziku, pērku albumus, bet paši izpildītāji nepatīk. Eju uz filmām, skatos filmu ar baudu, bet filmas scenāristi, producenti nepatīk.
Saprotu , ka tu esi pareizais un katrai precei uzzini kas ir tās īpašnieks, ievāc par viņu ziņas un tad šo preci nopērc. Tad atceries ka komunistiskās Ķīnas preci nedrīkst pirkt, jo tā sadarbojās ar Krieviju. Protams arī baltkrievu, kazahu preces ceru ka nepērc. Visu nosaukt nav iespējams.
Ja es kaut kāda projekta apakšā jūtu politiskus zemtekstus, tad viennozīmīgi man pret to ir noraidoša attieksme.
Un patiesībā es tikai priecājos, ka šobrīd virkne LV uzņēmēju kārtējo reizi dabū ierīt Krievijas dēļ, jo ja cilvēks nemācās caur pieredzi, tad lai mācās caur savu naudas maku vai bankas kontiem. Ja 1998. gadā Krievijas lielā defolta laikā virkne Latvijas uzņēmēji saprata, ka lai arī Krievijas tirgus ir vieglāk iekarojams, tomēr viņš ir arī pats neprognozējamākais. Viņi aizgāja no Krievijas tirgus, bet kuri joprojām cerēja uz šīs valsts tirgu un prom no tā negāja, tie tad arī tagad cieš. Un pie tam no mana viedokļa pelnīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 22:22, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Apnika, ka SC visu laiku kkādi nelgas sūdzas par RD. Man arī nepatīk Krievijas politika, izdaribas Ukrainā utt. , bet nauda nesmird! Es mīlu hokeju un gribu redzēt labākos Eiropas spēlētājus uz Arēna Rīga ledus, man ir patīkami redzēt labu hokeju klātienē, un galīgi pakāst, kas maksā algas un no kurienes ieplūst nauda. Ja jums nepatīk RD, tad nepiesārņojat interneta telpu ar saviem komentāriem, kāpec neviens nekliedz par chelsea boikotu? Latvijas komandas krievi sponsorēt nedrīkst, citu valstu klubus drīks, kur jūsu loģika tauta?
Vot es arī šito īsti nesaprotu. Nav jau tā, ka mēs no savas naudas maksājam par krievu klubiem, nu tieši otrādi, lai tak tie krievi maksā par mūsu hokeju un izklaidi latviešu tautai. Par to tak tikai jāpriecājās ir. Nav jau, kā saka, ''uz parādu'' no krievu puses, lai tik grūž iekšā tos nepilnus 10 citronus sezonā un miers, mums izklaide
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 22:24, pirms 10 gadiem
tikai treneri šos slidošanas konkūrus neņem galvā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 22:28, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man nepatīk viņu seksuālā orientācija un koncertos uzvedība uz skatuves(vismaz ko es esmu redzējis- seksuāli rakstura kustības kas ir nepatīkamas). Kopumā varbūt nedaudz par skarbu uzrakstīju par viņu uzvedību, bet patīkama man viņa nav, esmu dzirdējis arī par narkotikām (bet tas ir daudziem mūziķiem raksturīgs).
Piebilde šī gada albums viņiem ir normāls bet jūtama vecuma piegarša, vairs nav tas kas Painkiller.
Nu zini. Dīvaini. Netradicionāla eksuālā orientācija bija vienam, un sen zināma. Paši JP džeki to zinājuši "no pirmās dienas".
Nesaprotu pārmetumu par uzvedību koncertos. Piedod, esmu redzējis kādus 5 koncertus uz DVD, un vienu Rīgā. Nekā tur tāda nav.
Jaunais albums ir krietni OK. Uz Painkiller šnites, to nepārspējot, taču arī nedarot kaunu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 22:29, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: To pašu,ko namejam-kaut viens vārds,ko es uzrakstīju nepareizi?
Nepareizi jau bija pati domas formulēšana.
Lai notiktu kaut kāda (kā Tu raksti Eiropas agresija), tad, vispirms, jāatcerās kā par agresiju sauc pavisam kaut ko citu, bet to ko Tu domāji parasti sauc par intervenci.
Tikai Ukrainas gadījumā par šādu intervenci ir salīdzinoši grūti runāt, jo kā pierādīja notikumu virzība, tad lielākā daļa ukraiņu paši vēlējās integrēties Eiropas ekonomiskā ietekmes zonā. Tik gatavi,ka pat bija,ir un būs gatavi par Ukrainu galvu nolikt krievu agresijas (šī gan ir agresija tiešā vārda nozīmē).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 22:32, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nu zini. Dīvaini. Netradicionāla eksuālā orientācija bija vienam, un sen zināma. Paši JP džeki to zinājuši "no pirmās dienas".
Nesaprotu pārmetumu par uzvedību koncertos. Piedod, esmu redzējis kādus 5 koncertus uz DVD, un vienu Rīgā. Nekā tur tāda nav.
Jaunais albums ir krietni OK. Uz Painkiller šnites, to nepārspējot, taču arī nedarot kaunu.
Iespējams ka tev ir taisnība, jo parasti mūziku klausos, bet par pašiem mūziķiem, grupām interesējos salīdzinoši maz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 22:34, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu tas līdz brīdim, kad atklāti visi norāda, ka valstij jāfinansē privāts krievu miljonāra klubs
Principā es šādu RD finansēšanas politiku paredzēju jau no tā izveides pirmās dienas. Tiesa, es domāju,ka RD daudz agrāk aizies pa burbuli, tikai es nebiju ņēmis vērā ka mūsu pašmājas ex-cekisti ir daudz izkalpīgāki Maskavas kungiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 22:36, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Kur Tu muļ.ķa zombija ASV piemini? Kremļa žurka esi ne no delfiem? Kā kaut kas nesakrīt ar okupantu viedokli tā uzreiz ASV vainīgs, tas ir nožēlojami! Saprotu nevis pie karojoša oundura negrib! Un Ukraina to apliecināja!
Njā, smagi krieviem un viņu ārzemju pakalpiņiem, jo visur saskata ASV un agresīvās Eiropas draudus. Tas viss viņiem sapņos svīstot aukstus sviedrus rādās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 22:40, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nu,ko tieši?Eiropā nav pārprodukcija?Eiropai ir milzīgas resursu rezerves?Valsts apvērsumu ukrainā neatbalstīja Eiropa?
Nē, Eiropā jau pasen vairs nav produktu pārprodukcijas tādā izpratnē kā tas bija apmēram pirms 5-7 gadiem. Arī patreiz ES ir gatavi finansēt Latvijas produktu (kuri krituši krievu nežēlastībā) novirzīšanai dažādu ES programmu ietvaros Āfrikas un citu zemju nabadzīgām valstīm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 22:45, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Gribētu Tev kā vēsturniekam pavaicāt kā Tu domā- 1917. gadā Krievijā notika valsts apvērsums vai tomēr Lielā Socialistiskā Revolūcija?

Kā teica pats biedrs Ļeņins-īsti neticējās, bet balstoties uz vācu naudu, ebreju prātiem,latviešu durkļiem un krievu stulbumu man tomēr izdevās tas ko gribēja vācu naudas maisi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 22:48, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tu laikam ziņas neklausies nemaz,tikai tad,kad Krieviju nocirš!Par to vien visur kladzina,ka Eiropā ir pārprodukcija..
Vēlreiz rakstu-beidz ietekmēties no presē vai TV stāstīta (īpaši RU). Labāk parunā ar cilvēkiem,kuri ikdienā strādā Briselē dažādās ES institūcijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 22:57, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: HAHA,man tur strādā ļoti tuvs cilvēks!Un runājos ar viņu ļoti bieži!Atrais ar ko lielīties
Es nelielos, bet tikai gribu,lai Tu saproti dažas elementāras lietas.
Un viena no tām,ka uzņēmi,kuriem ir daudz noietu tirgi (ne tikai RU) zaudēt var tikai kādu daļu tīro peļņu. Gluži tāpat kā tas bija ar SWE bankā Latvijā 2008. un 2009. gados, kad tās zaudēja tikai tīro peļņu, un nevis apgrozāmos līdzekļus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 22:58, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nemaz tik daudz krievu ziņas neklausos un neskatos,kā Tev to gribas pasniegtUn es nerunāju par to kas notiks eiropas tirgos pēc krievu sankciju ieviešanas,bet gan par to.kas tur notiek ilgtermiņā!Kāpēc bija vajadzīgi apvērsumi un kari Ziemeļāfrikā?Esi par to domājis?
Nevajag jau visiem notikumiem meklēt ārējus iemeslus. Iemesli gan Ukrainā gan Z Āfrikā bija iekšēji. Protams, darbojās arī ārēji spēki. Bet ne jau Mubaraka krišana Ēġiptē ir kaut kas ko Rietumi gribēja. vienkārši tauta gāza. Kadafi cita lieta, bet arī pats vien bija vainīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 23:01, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Sveiks, Poish!

Šodien uzmetu acis Dinamo spēlei, jāatzīst, ka miegs uznāca jau pirmajās minūtēs, neskatāms hokejs, Sibir labi iemeta, tur ir tas hokejs vēl līmenī.

Dinamo spēlētāji ir vāji, individuāli neviens neizceļas, tāpēc durvis uz DEL ir slēgtas ik vienam no viņiem!

Vai DEL - 2 varētu būt interesants Dārziņš? - varbūt, bet ņemot vērā viņa trauslumu, ilgi tur nenospēlētu, tomēr DEL tā ir hokeja mekas otrā pavalstniecība.

Varbūt tas kanādiešu aizsargs , kas dinamo ir, kādā DEL - 2 3-4 maiņā, bet cik ilgi, redzētu, kā iespēlētos, bet stirpi šaubos.

Tad no Dinamo vēl iespējas tikt DEL -2 varētu būt Indrašim, bet vai viņš spētu konkurēt un kaut ko izturēt, arī šaubos.

Indraši paņemtu DEL-4. , Miķeli R - DEL 4, Hossa-DEL4. Pārējie nav vērā ņemami, pēc šīm divām pārbaudes spēlēm - tāds secinājums.

Kā pats domā, kur varētu spēlēt dinamieši šajā sezonā? Holandē? Polijā? Somijas 2 līga pie Jekimova noteikti Indrašis tiktu.
Es teiktu, ka lielākā daļa uz Kurbadu pie vecā buka Laviņa. Taču diez vai kluba vadība piekritīs ņemt tik daudz lūzeru, iespējams, izvēlēsies labāk audzināt savus jaunos!
Lielbritānijas hokeja līga atkrīt, jo tur spēlē daudz kanādieši, pārāk brutāla spēle kolhoza princesēm, neizturēs!
Rumānijas hokeja līga atkrīt:
Hockey Mass Fight Romania - Competitive Men...
jo nobīsies no čaļa 1:51
Es teiktu, ka daļai jākar slidas uz nagliņas un jādara kaut kas jēdzīgāks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 23:05, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Apnika, ka SC visu laiku kkādi nelgas sūdzas par RD. Man arī nepatīk Krievijas politika, izdaribas Ukrainā utt. , bet nauda nesmird! Es mīlu hokeju un gribu redzēt labākos Eiropas spēlētājus uz Arēna Rīga ledus, man ir patīkami redzēt labu hokeju klātienē, un galīgi pakāst, kas maksā algas un no kurienes ieplūst nauda. Ja jums nepatīk RD, tad nepiesārņojat interneta telpu ar saviem komentāriem, kāpec neviens nekliedz par chelsea boikotu? Latvijas komandas krievi sponsorēt nedrīkst, citu valstu klubus drīks, kur jūsu loģika tauta?
Un- kas (T) tu tāds esi, ka tu kaut ko gribi? Esi uz šīs pasaules kaut ko TĀDU - neatsveramu paveicis, ka vari no tās kaut ko pieprasīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 23:05, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nemaz tik daudz krievu ziņas neklausos un neskatos,kā Tev to gribas pasniegtUn es nerunāju par to kas notiks eiropas tirgos pēc krievu sankciju ieviešanas,bet gan par to.kas tur notiek ilgtermiņā!Kāpēc bija vajadzīgi apvērsumi un kari Ziemeļāfrikā?Esi par to domājis?
Varu Tev pavisam droši pateikt kāpēc bija vajadzīgi visi pēdējie kari Ziemeļāfrikā, Afganistānā, Irākā utt. Tīrākā cīņa ar globālā terorisma sponsorēšanas pārtraukšanu. Ar ko lielākā daļā iepriekšminēto valstu nodarbojās valstu valdību līmenī.
Lai Tev arī kā tas nepatiktu, bet visā tajā bija salīdzinoši maz sakara ar jaunu preču noieta tirgu meklēšanu.
arī Ukraina pirms Maidana notikumiem bija brīvi pieejama ES precēm. Jā, bija savādāka ievedmuitas politika, nekā patreiz. Un šobrīd jau ir zināms, ka paši ukraiņi ir lielāki ieguvēji pēc ES asociācijas līguma noslēgšanas, jo tieši viņiem vairs nav jāmaksā salīdzinoši dārgie muitas nodokļi uz ES robežas.

     [+] [-]

, 2014-08-08 23:06, pirms 10 gadiem
kad es biju jaunais zellis/ bet cik tgd ir pulkstens ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 23:08, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Un Sīrijā?Un Irākā?Un Panamā?Esi par tādu Norjegu dzirdējis?Zini,kas ir Panama un kas ir tās galvenais resurss?
Pēdejos 70 gadus ASV darbojas kā selektīvs policists. Ar saviem plusiesm un mīnusiem. Ir aŗī kļūdas: Vjetnama, Irāka. Bet ir aŗī pozitīvi piemēri: Koreja, Bosnija, Kosova, 91. gada Irāka.
Jā, daudz kas tur var nepatikt, bet kādam tās funkcijas jāveic, lai saglabāto liberalo pasaules kārtību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 23:09, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Kas tieši?Tas,ka Ukrainā notika valsts apvŗsums,ko atbalstīja Eiropa un ASV?Palasi netākas tiek traktēts,kā valsts apvērsums.Un tad pasaki,ko nepareizi uzrakstīju!
Tātad arī LV (Baltijā) ,tavuprāt 1991. gadā notika valsts apvērsums, jo visas trīs Baltijas valstis no PSRS izstājās ne tuvu tā kā bija rakstīts PSRS konstitūcijā un citos šīs bijušās valsts normatīvos aktos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 23:16, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: Kosova un Bosnija tev ir pozitivs piemers? muhamedaniu blaktis atbalstija vesturiskaja BALTO Serbu zeme?
Konflikts bija jābeidz. Jā, ar vardarbību, bet serbi paši bija vainīgi. Protams, divas albāņu valstis tā kā šķiet par daudz, un, Bosnija arī ir ka ir, bet labāk tā nekā karš.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-08 23:17, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: tagad viss skaidrs, lūzeriem tak naudu nedos!

tad jau labāk Spartakam dotu, bet ne jau ārzemju klubam, ar dievs hokejam, veči jau tagad varat meklēt sev variantus Kazahijā, Baltkrievijā un UK! Varbūt kādu paņems kāds Ungāru klubs, bet tā stabili, pa zemajām līgām.
Krievijas sponsoriem- gluži vienkārši- neiepatikās tas, ka Laviņš vairs nespēlēs DR. Tagad spēlēs LČ. Pristreļiķ nodevējus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 23:19, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Pārorientēt var tad,ja ir uz kurieni!Nosauc man to tirgu,kas aizstās Krievijas?Tā ir tukša Pabrika un Āboltiņas muldēšana!
Redzi, daļai mūsu uzņēmēju ir viens ļoti būtisks trūkums-vēlme par mazu naudu ražojot tikai Krievijas tirgu interesējošu produkciju gūt lielu peļņu. Ja Rietumeiropā uzņēmumam tīrā peļņa gadā ir ap 25-30%, tad tiek uzskatīts, ka uzņēmums ir ļoti labi strādājis, bet pie mums,ja peļņa nav 150-200%,tad vispār nav vērts bīdīt biznesu.
Uzņēmēji,kuri ir sapratusi,ka šāda ekonomiskā domāšana ir galīgi aplama, jau sen ir iekšā ES,ASV un citos tirgos, jo saprot,ka jāstrādā atbilstoši šo tirgus prasībām u.t.i. vairāk jāiegulda produkcijas ražošanā, bet līdz ar to mazāk jācer uz lielu peļņu. Tomēr viņi ir stabili savā attīstībā, un nav atkarīgi no dažādām politiskām svārstībām no Krievijas puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 23:25, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tātad,ja esmu liels un stiprs,varu iet pa ielu un klapēt visus,kas man nepatīk,tad savākt viņu mantas,ievākties viņu dzīvoklī un likt.lai mani baro?
Ja vari to dabūt gatavu, un nevien par to nesoda, tad protams. Bet katram jāzin sava vieta. To, ko var atļauties ASV, citas valstis to nevar. Turklāt daudziem ASV iesviestā pasaules kārtība ir izdevīga. Ne jau velti, reti kurš īpaši sprēgā pretī. Krieivja varbūt pec laika aŗī sapratīs, ka labāk ar ASV pa labam. Jo Ar Ķīnu tādi gājieni neies cauri. Būs jāizvēlas.

     [+] [-]

, 2014-08-08 23:25, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Šitas viss ir lēta propoganda!Un Norjega tirgoja narkotikas!un ko tad amīši nebrūk iekšā Kolumbijā?Tur tak nakotikas aug plantācijās!Tad jau jāiet iekšā!Bet redz nelaime-tur nav Panamas kanāla!Un naftas arī navGlobālo terorismu amīši paši rada,terorizējot arābu un Āfrikas valstis,izsūcot to resursus!Aizvācies no turienes,un nekāda terorisma nebūs!
Kur tagad ir Norjega? Vai gadījumā ne ASV cietumā?
Apbēdināšu, bet Kolumbijā patstāvīgi bāzējas ASV specvienības, kuras vada cīņu gan pret šīs valsts narkotiku karteļiem, gan arī marksistiem,kuri arī pelna uz narkotiku aprites rēķina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 23:28, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: kā jau minēju šogad labs kapiņš lač'ā sagaidāms
tak aizej stuuri kkur nomirsti vienreiz tai savaa palaataa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 23:30, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Es tev tukšu nemalšu,tāpēc tikai fakti!Vai esi dzirdējis,ko ASV izdarīja ar Liepājas metalurgu gadus 15 atpakaļ!Noteikti nē!Tad lūk,mečis tolaik eksportēja uz ASV,bet ASV,lai pasargātu savu tigu uzlika ievedmuitu un mečim tirgus bija ciet Super sabiedrotie!Mūsu valdības asv pakaļlaižas pat neiepīkstējās!Totie algas strādniekiem nokrita par 10%.
Nu tā jau nu gluži nebija kā tu raksti. Nekas tur netika izdarīts speciāli ''Liepājas metalurga'' dēļ.
ASV uzlika veto metāla izstrādājumu ievešanai savā valstī (galvenokārt Ķīnas dēļ), kā rezultātā nopietni cieta arī ''Liepājas metalurgs''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 23:31, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: muhamedani ir 1000 reiz vairak sudus sataisijusi un taisa vel joprojam,sakot no viniu viltuspraviesa sizofrenikia Muhameda paradisanas musu eras 5. gadsimta
Es zinu šitos kadrus! Pasaule un Latvija - uzmanies! - Musulmaņu augstākās vēetības, kuras tieši izriet no viņu morāles ir- gulēšana un ēšana:-D Bet- pavisam nopietni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 23:35, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Viņas tur arī neiestājās!Jūti atšķirību?Neiestājās,ievērojot starptautiskās normas,bet tika okupētas,piedaloties un atbalstot Tevis mīļotajām UA un Eiropai!
Tu zini, ka 1991. gadā ASV LV neatkarību ''de jure'' atzina tikai kā 49, un arī tikai tad, kad to bija izdarījuši KFPSR un PSRS Tautas deputātu kongresi, bet VFR (lasi-Kols) līdz pēdējam darīja visu,lai PSRS nesabruktu?
Un Tu man te stāsti ar Eiropas un ASV atbalstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 23:37, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tu tiešām tici tam ko Tu raksti?Kam Eiropā vajadzīgas mūsu šprote?Vai mūsu cūkas?Vai piens?Mums pat vilcienus pašiem būvēt neļauj!a tu te stāsti...
Vēlreiz uzmanīgi pārlasi to manu komentāru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 23:39, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Namej,kur es teicu,ka speciāli metalurgam??????????Es teicu,ka cieta mūsu strādnieki!Es teicu,ka ASV it kā ir mūsu sabiedrotie!Es teicu,ka LV valdība pat neiepīkstējās!Un jautājums TEV-kas notiks ar LV,ja mūsu valdība kaut sapņos mēģinās pasargāt savus ražotājus??Kā redzi,atkal tavas demokrātiskās pasaules dubultie standarti!tāpēc jau man vēmiens nāk no visas šitās demokrātijas!
Tas ka NATO un ES valstis ir mūsu sabiedroti nebūt nenozīmē,ka katra valsts neveic pasākumus sava tirgus aizsardzībai atbilstoši ievērojot PTO prasības. Arī Latvija šādus pasākumus veic.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 23:41, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tu vēsturi nezini ne vella!Un ASV tu nepārtraukti pasniedz kā tādu mazu eņģelīti!
Netēlo baigi zinošo, visapšaubāmākajā no zinātnēm, katrs raksta savu vēsturi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 23:48, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Ko nozīmē-es stāstu par ES un ASV atbalstu?Es pat neatceros,kur būtu teicis,ka Šis divas valsis(vai to savienības)sniedz atbalstu Latvijai!
Ja kas, tad LV neizdarīja vienu ļoti,ļoti būtisku lietu 1940. gadā u.t.i. neizšāva vienu vienīgu šāvienu, kas atbalsotos starptautiskā līmenī. Ja tas būtu bijis, tad tagad neviens neuzdrošinātos apšaubīt LV okupācijas faktu. Šobrīd šāds pamats ir (lai arī kā mums tas nepatiktu) apgalvot,ka nebija, jo Staļins gudri un juridiski taktiski pareizi izdarīja visu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 23:53, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nu nosac tad,kur LV ir aizsargājusi savu tirgu?No ASV un Eiropas precēm!Labprāt palasīšu!
Latvija ir aizsargājusi savu darba tirgu. Arī piena tirgū ir bijuši aizsardzības mēri pret leišu piena intervenci. Tāpat ir bijuši Latvijas-Zviedrijas reņģu kari (nejauc ar Latvijas-Igaunijas reņģu kariem).
Ir,ir bijuši arī no LV puses dažādi mazāki vai lielāki tirgus aizsardzības pasākumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-09 00:02, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Kāda Afganistānā nauda? Tur nav tādu resursu, lai atgūtu to, kas tur ir izgāzts! Tur ir tikai PSRS vaina, eskalēja situāciju un viss aizgāja un pēc tam kādam bija jāiet iekšā tur variantu citu nebija
Ko Tu tam idiotam vispār kaut ko skaidro.
Tāpat ir skaidrs, ka ASV nekad (atšķirībā no Krievijas vai PSRS) nav karojuši bez ANO Drošības padomes (tātad arī Krievijas) mandāta. Kuru var iegūt tikai visām ANO DP valstīm balsojot par. Un ir jābūt pilnīgam idiotam,lai stāstītu,ka visas NATO valstis ir ASV pakalpiņi. Latvieši Irākā un Afganistānā karoja NATO sadarbības ietvaros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-09 00:09, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tas nemazina ASV un Anglijs nodevību pret Baltijas valstīm 1945 gadā!Un visa tā okupācija neatzīšana ir smieklīga pļūtīšana!Ko neatzīt,ja paši atdeva Baltiju krieviem?Protams,ka apmaiņā pret kaut ko...Varbūt Balkānos..nezinu,vēl nav atvērti arhīvi..un cik zinu to atvēršanu atkal pārcēla!Tatad tavām demokrātijas un atklātības valstīm ir ko slēpt..
Es nesauktu to par nodošanu, jo tajā laikā visas trīs šīs valstis bija sabiedrotās. Un Jaltas konferencē ietekme Eiropā pēc WWII tika dalīta pēc atbrīvoto teritoriju principa. Mums nepaveicās, jo mēs bijām PSRS atbrīvotā zona. Tāpat kā visas vēlāk socblokā ietilpstošās valstis vai to teritorijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 00:16, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Vēsturi raksta uzvarētāji...Bet nu šodien nav 1720 gads,ir grāmatas,ir iespējams palasīt..un ir fakti,ka liekas kopā lasot pretēju viedokļu vēsturniekus!Piem,pat lasot padomju vēsturniekus iespējams secināt,ka PSRS gatavojās iebrukuma Vācijā(Tātad Eiropā)
Pēc otrā pasaules kara, daža laba valsts nožēlojusi grēkus un droši vien savus senčus lamā vēstures grāmatās, bet vispār tā ir izplatīta prakse, visas tautas pret kaut ko varonīgi cīnijušās, tikai neviens negrib rakstīt ka viņi kādu apcēluši.
Putins vismaz godīgi pateica vēstures grāmatu rakstītājiem, krievijas vēsturei jābūt tādai, lai ar viņu var lepoties. Vot tev i vēsture! Lasiet mūsu vēsturi, mēs viņu nevienam neļausim pārrakstīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 00:21, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Serbijas bombardēšanai nebija DP mandāta!!!Unn PSRS karavīri jau arī neokupēja,bet pildīja internacionālo pienākumu!Un atbrīvoja tautas no kapitālistu verdzības!Tagad ASV ar pakalpiņiem nes pasaulei demokrātiju
Man šobrīd jau slinkums meklēt, bet es atceros pavisam noteikti, ka bija kaut kāds ANO mandāts attiecībā uz Kosovu, kas deva NATO tiesības gadījuma pielietot militāro spēku pret Serbiju.
Jā, tas ka krievi vienmēr ir mācējuši izdomāt visādu huiņu savas rīcības attaisnošanai nevienam nav bijis noslēpums. Pēc šādu internacionālo pienākumu pildīšanas no demokrātisko valstu puses tika ignorēta pat Maskavas OS 1980.gadā.
Pieļauju,ka nav tālu tas brīdis, kad RU tiks atņemtas tiesības i]organizēt FIFA PK 2018 un RU sportisti tiks izslēgti no starptautiskās aprites. Kā tas bija pēc Serbijas izdarībām Balkānos 90-to gadu sākumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 00:30, pirms 10 gadiem
Jautājums tiem, kas redzēja spēli - kā izskatījās Ružička un Genovejs?
Kuri pārsteidza, kuri nepārliecināja?
Un vai pēc jūsu domām nepieciešai vēl papildinājumi?

  -2 [+] [-]

, 2014-08-09 00:32, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Pameklē ganNekāda DP mandāta nebija!Par krievu izdomātā huiņām-neesi pamanījis,ka ASV vienmēr atrod iemeslu iebrukt citā valstī?Tāpat kā Krievija!Tikai iemesli tiek piemeklēti citiTu tak Namej,neesi tik glups,lai to noliegtu?
Tu vari zākāt ASV cik vien vēlies, bet tas ir nenoliedzams fakts, ka viņu darbības pēdējos 40 gados ir notikušas ciešā saiknē ar saviem NATO sabiedrotiem. Kopš 2004. gada arī Latvijas.
Un Tu man neiestāstīsi,ka visa ES ir ASV vasaļi, kas tik vien gaida sava kunga. pavēles. Ja Tu man kaut ko tādu stāstīsi, tad es par Tevi vienkārši pasmiešos.
Kuras ir tās valstis, kas atbalstījušas RU izdarības Čečēnijā, vai tagad Ukrainā? Pat Ķīna dziļdomīgi klusē, jo ļoti labi saprot,ka krievi dara visādus sūdus. Tajā pašā laikā izmanto iespēju gūt savu labumu no Krievijas izolētības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 00:34, pirms 10 gadiem
Visiem ar labu nakti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-08-09 00:39, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Ru izdarības čečenijā atbalstīja tava mīlā ASV ar visu NATO!Viņi skaidri pateica-tā ir Krievijas iekšējā lieta!To noteikti atceros,jo tolaik biju jauns un ļoti pārdzīvoju par čečeniem!
Pateikt ka tā ir kādas iekšējā lieta vel nenozīmē ka kāds to atbalsta. Ja mans kaimiņš regulāri cukā sit savu sievu, tad es arī tur nebāžu savu degunu, bet tas nenozīmē ka es savu kaimiņu atbalstu.
Jā, vel jau bija arī Gruzijas notikumi, kuros arī RU saņēma starptautisko nosodījumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-09 00:41, pirms 10 gadiem
Kādu jūs te suudu dzenat, šausmas!
Gribās palasīt komentārus par šo spēli, brt nākas lasīt gudreļošanu par Krieviju un tās izdarībām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-09 00:45, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Man jau nav mērķis pateikt Tev kaut ko jaunu!Tu esi bijis Krievijā?Es tur neredzēju nekādus ierobežojumus izpausties!Toties algas tur ir lielākas,nekā pie mums!Un komunālie daudz lētāki!Un darbavietu netrūkst!Cilvēkiem nav jābrauc sēnes lasīt uz īriju!
Jā, Krievijā tagad tiešām nav ierobežojumi izpausties. Un algas lielākas par mums? Un nav jābrauc uz Īriju??
Mans čoms Londonā veselu gadu drāza Maskavas krieveni, kura bija devusies uz GBR peļņā. Par pārējo vispār bez komentāriem. Viena vienīga jautrība.
Beidz vienreiz šito bezjēdzīgo RU propagandu. Šeit nav RU, un pie mums nav tāds informācijas vakuums. Cilvēkiem ir iespējams iegūt info no dažādiem avotiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-09 00:50, pirms 10 gadiem
o , plja...tas , ka par politiku tas skaidrs bija uzreiz , bet piedzejot 8 lapas
es tik daudz nevaru izlasīt:!
kāds par spēli ar var ko pateikt?
ili toka politika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-09 00:52, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Pilnīgi Tev piekrītu!Atceros pat LV ministri bija uz ASV vēstniecību uz tepiķi izsaukti!Toč kā tādi šuneļi skrēja taisnoties
Tev un tev līdzīgi domājošiem vislabāk jau patiktu, ja tiktu izsaukts uz Krievijas vēstniecību?
Ļoti ceru, un man ir pamats šādām cerībām, ka rudenī SC atkal paliks ārpus valdošās koalīcijas. Kamēr viņi nebūs valdībā, tikmēr man dziļi vienalga ko rej urālu podlaižas. Viena vienīga jautrība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-09 00:54, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Drāza krieveni??Un?Ja kāds krievs drāž latvieti,tad arī tādā pat sajūsmā rakstīsi?
Man pofig,kurš ar ko liekas gultā.
Galvenais tai komentārā bija fakts,ka Tu sadzini fufeli attiecībā,ka krievi nebrauc uz Eiropu peļņā. Vācijā viņi vispār kā klīstoši suņi Vjetnamā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 00:55, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: o , plja...tas , ka par politiku tas skaidrs bija uzreiz , bet piedzejot 8 lapas
es tik daudz nevaru izlasīt:!
kāds par spēli ar var ko pateikt?
ili toka politika
Par kādu hokeju ir runa?
Ja par RD,tad spēli neskatījos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 00:57, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par kādu hokeju ir runa?
Ja par RD,tad spēli neskatījos.
a kurš skatījās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:00, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Es priecāšos, kad skolā un bērnudārzos būs mācības tikai un vienīgi latviešu valodā! Valstij tikai tādas skolas jāatbalsta
Taisnība!
Tikai valstij sadarbībā ar nacionālo minoritāšu progresīviem spēkiem vajag atbalstīt nacionālās svētdienas (jeb kā viņas nosaukt) skolas. Lai šīs minoritātes ceļ savu nacionālo pašlepnumu, un neļauj krieviem viņus izmantot kā savus politiskos ieročus zem vārdu salikuma ''krieviski runājošie''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 01:05, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tu Nemej,reku neatbildēji
Un kas tad tas NATO ir?Kaut kāda taisnības organizācija?Manuprāt tā ir militāra struktūra!Un atceries,Namej-kas grib aizsargāties,būvē Dotus un ierakumus,nevis balistiskās raķetes!Kas grib aizsargāties,neizvieto atomraķetes pie citas valsts robežām!Vai nepateiksi man,kur pie ASV robežām atrastos krievu raķetes?
Vai laizot amīšu podu nepamanīji?Vai nav ko atbildēt?
NATO un visas civilizētās Eiropas (ne tikai) valstis ir mūsu sabiedrotie. PUNKTS.

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:06, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Pa daļai aci iemetu, vienīgos vārtus bukarts guva, tad tikai pēc rikošeta, pa lielam neskatāms hokejs bija
ja hokejs neskatāms, vismaz politika tagad aktuāla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 01:07, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: NATO un visas civilizētās Eiropas (ne tikai) valstis ir mūsu sabiedrotie. PUNKTS.

kuro reizi tu jau tādiem stāsti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:09, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: es jau speciāli, man patīk šito dundukus kacināt vismaz interesanti palasīt
nē nu ja darīt nefig, tad jau protams...
bet tā tik ilgu laiku betonēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 01:11, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Brisele dod norādījumus!Vai tu,propogandas apsēstais nellaimīgais,maz sajēdz,ko uzrakstīji?Ja mēs esam brīva valsts,ar kādām tiesībām mums kaut ko norāda?Vai tu maz nojaut ka ik dienu ierēdņu armija lido uz briseli,lai saskaņotu likumus ar briseles norādījumiem?Neesi noteikti dzirdējis?

Tagad mēs esam juridiski brīvi, jo mums ir visi valstiskie simboli (konstitūcija,karogs,armija,himna).
Pirms kaut ko raksti vispirms paskaties globālās pasaules realitātēs.
Tā ir absolūta muļķība, ka pasaulē ir kāda valsts, kura ir absolūti brīva no kādas valsts ietekmes. Pat Ziemeļkoreja ir pilnībā atkarīga no Ķīnas labvēlības. Tāpat kā tagad Krievija ir atkarīga no Ķīnas labvēlības.

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:11, pirms 10 gadiem
Un tagad visi draudzīgi sadodamies rokas un kopīgi skandējam - Tikai Rīga, Tikai Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 01:12, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tātad tavi sabiedrotie drīgst karot ar ko grib un kad grib?Ar izdomātiem iemesliem?Divkosis un demagogs!Un vēl Krieviju tev nav kauna nolikt!!!!tāds pats divkosis,ka tava elku valsts ASV!
Kārtējais "ja neatbalsta Krieviju, tad ļoti mīl ASV" variants.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 01:13, pirms 10 gadiem
ФИЗРУК rakstīja: Nebūs ko līdz tas nebūs izdevīgi! Savas Eiropas civilizētās vērtības, kuras simbolizē Končita vari iespraust tur, kur Končitai patīk. Civilizētā Eiropa pūst.
Kas ir labāk-Končita vai Zverevs jeb Moisejevs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 01:16, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tikai valsts to nedarīs!Un zini kāpēc?Tāpēc,ka valdošai elitei un ASV un ES ir vajadzīga sašķelta sabiedrība!Tikai tā viņi var noturēties pie varas!Vēlēšanu laikā tik iebļaujies-krievi nāk!Un visi lautvieši bnospļaujas par ekonomiku un aiziet vēlēt par prievītēm!Jo jāglābjas tak no krieviem!Un pofig,ka prievītes valsti līdz kliņķimizlaupījušas!
Jā!
Tev droši vien aiz katra stūra rēgojas kāds briesmīgais ASV vai ES (NATO) aģents.
Pirms iesi gulēt vispirms pārbaudi vai zem gultas arī kāds nav palīdis.
Par mūsu pašu eliti Tev zināma taisnība ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:18, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Kārtējais "ja neatbalsta Krieviju, tad ļoti mīl ASV" variants.
tu vēl ar pie dzīvības?
spēli skatījies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 01:20, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tātad tavi sabiedrotie drīgst karot ar ko grib un kad grib?Ar izdomātiem iemesliem?Divkosis un demagogs!Un vēl Krieviju tev nav kauna nolikt!!!!tāds pats divkosis,ka tava elku valsts ASV!
Nē, mani sabiedrotie ir tie, kuriem es iešu palīgā, ja viņi mani sauks, un viņi nāks palīgā man, ja es tos saukšu.
Krievi paši ir vainīgi,ka viņi šeit Latvijā ir tik daudz sūdus savārījuši. Es trīs gadus nodzīvoju Krievijā, un es šo tautu esmu atkodis līdz kaulam. nekad neteikšu,ka visi, bet .................man nav labu domu par šīs tautas cilvēkiem.
Un tagad viņi ir tādus sūdus Ukrainā savārījuši, ka kā minimums 2-3 paaudzes ukraiņi viņiem to nepiedos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:23, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nē nu ja darīt nefig, tad jau protams...
bet tā tik ilgu laiku betonēt
Ir tāda pilināšanas metode.
Ja es šādi pilinot spēju kādu šaubīgo pārliecināt, tad mana misija ir izdevusies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:25, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tu vēl ar pie dzīvības?
spēli skatījies?
Nesen mājās ierados, miegs vēl īsti nenāk, tad nu palasījos Spēli neskatījos.

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:26, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir tāda pilināšanas metode.
Ja es šādi pilinot spēju kādu šaubīgo pārliecināt, tad mana misija ir izdevusies.
tak pajāt uz viņiem...un viss!
pēc Ukrainas-Krievijas konflikta nav ko pilināt...bezjēdzīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:27, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nesen mājās ierados, miegs vēl īsti nenāk, tad nu palasījos Spēli neskatījos.
tas pats
hren te kaut ko par spēli uzzināsi!
tik vienveidīgā politika!

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 01:27, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Kārtējais "ja neatbalsta Krieviju, tad ļoti mīl ASV" variants.
Ļoņa ir kārtīgs PSRS laiku produkts.
Tādu arī šeit LV ir gana daudz,kuri uzskata, ka PSRS palmas zaļoja vienmēr, un ļaunie ASV imperiālisti viņam nozaga kokosriekstus no šīm palmām.
Viņos cerība atjaunot PSRS, kurā mēs dzīvosim ''zaļi'' un būsim pilnīgi neatkarīgi no ļaunajiem ASV un ES imperiālistiem, nemirs nekad.

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:28, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Es tā nedomāju,bet nu viedoklis,ka manējie drīgst visu,bet petējie neko...Nav viedoklis pieaugušu cilvēku sarunā.
Neiedziļinājos, bet pārskrienot pāri - vienas galējības, labie un ļaunie, baltie un melnie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:29, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tas pats
hren te kaut ko par spēli uzzināsi!
Viens koments bija ""spēle esot bijusi neskatāma" Tas kurš raksta esot "ik pa laikam uzmetis aci"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:30, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Viens koments bija ""spēle esot bijusi neskatāma" Tas kurš skatījās esot "ik pa laikam uzmetis aci"
nu ja, es to ar piefiksēju, kad paprasīju
slinkums visas lapas virinat, varbūt kur pedagogs ir izlicis savas domas par spēli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:32, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja, es to ar piefiksēju, kad paprasīju
Un vis tas kopā saucas - Otras spēcīgākās hokeja līgas spēles atspoguļojums lielākā Latvijas sporta portāla komentāros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:33, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja, es to ar piefiksēju, kad paprasīju
slinkums visas lapas virinat, varbūt kur pedagogs ir izlicis savas domas par spēli?
Viņš pēd'jā laikā vairāk raksta par Ivaru, nevis hokeju

  -2 [+] [-]

, 2014-08-09 01:34, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Un vis tas kopā saucas - Otras spēcīgākās hokeja līgas spēles atspoguļojums lielākā Latvijas sporta portāla komentāros
delfi un tvnet līmenis, diemžēl...
bet laikam par sportu tomēr drīz aktuālakas lietas būs politika visur, skatoties uz Ukrainas notikumiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 01:35, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: kas ir civilizētās valsrtis?Tās,kas slepkavo Lībijā,Sīrijā?Kas bombardēja belgradu?Atkārtošos,bet vai tās,ka noslaucīja no zemes virsas visas Vācijas pilsētas ar sievietēm,bēniem un sirmgalvjiem?tās,kas atomugunī sadedzināja iedzīvotājus Japānā?
Oi,ble!
Jā,nevainīgie Kadafi un Asads. Jā,nevainīgais Miloševičs.
Pret viņiem karo vai karoja ne jau pašu tautas, bet gan ļaunie rietumu imperiālisti.
Karš ir karš, un tikai absolūts divkosis var prasīt,lai ienaidnieks tiktu uzvarēt ar baltiem cimdiem rokās.
Un pareizi ASV darīja, ka nometa tās atombumbas uz Japānu, jo tas deva iespēju panākt Japānas kapitulāciju dažu dienu laikā, un līdz ar to izbēgt no nevajadzīgiem ASV karavīru upuriem. Nevajag aizmirst,kurš sāka to karu visā Klusā okeāna reģionā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:38, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Starp citu shodien Dinamo spéléja ar Sibirj!
Kāds rezultāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 01:40, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Jā,tātad tev pofig,ka valsts izlaupīta!Tātad tev nospļauties pa Latviju!Un viss,ko te raksti par Latviju ir tukša skaņa!
Jā, jā!
Šo valsti izlaupīja visas pasaules imperiālisti.
Nē, draugs, šo valsti izlaupījām mēs paši šīs valsts pilsoņi. ASV pat bija spiesti pieprasīt,lai mēs izveidotu KNAB, kuru gan mūsu pašu bāleliņi noveda līdz tādam absurdam veidojumam, ka bez sarkasma par to runāt nav iespējams. Un pateicoties ES mēs nesam slaidi ieslīdējuši RU plašajos apkampienos, kā tas ir noticis,piemēram, ar Baltkrieviju vai Armēniju.
Nevajag vainot citus lietās,kurās mēs paši vien esam vainojami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:42, pirms 10 gadiem
ФИЗРУК rakstīja: Vaboļu karogu nezinu, bet guli mierīgi mazais. Krievi neko tādu neplāno. Bet V.V.F. to paveica jau sen. Tiesa atstāja jums karogu un himnu. Starp citu refenrenduma nebija vai arī to neņēma vispār vērā ?
neesmu piefiksējis, ka kāds ar Latvijas mašīnām braukātu apkrāvies ar amīšu karogiem un Latvijā publiskās vietās kliegtu "it's USA" vai "it's our country" atšķirībā no kolorado vabolēm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:44, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Jebkurš cilvēks,kas seko notikumiem pasaulē,atceras,ka sūdus maidanā varīja ES un ASV atbalstītāji!Atgrižamies pie sākuma-Ukrainā notika valsts apvērsums,ko atbalstīja ES un ASV.Palasi,ko nozīmē valsts apvērsums!

Tagad,kad Maidana patrioti cīnās Donbasā, un tur teltīs vairs palikuši tikai bomži un alhaši, kurus Kijevas pašvaldība grib izdzenāt, tad pēkšņi Maskava ir uzmetusies par baigiem Maidana aizstāvjiem.
Cirks.
Man liekas,ka nupat Tu esi nonācis pie tā punkta, kurā jau vēlies visu laist pa otru riņķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:45, pirms 10 gadiem
ФИЗРУК rakstīja: Kādēļ baltkrievi var sadarboties ar Krieviju un būt neatkarīga valsts, bet Latvijā nē?
Ej Tu tirst ar savu Krieviju.
Mēs to nevēlamies,un viss!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 01:48, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Toties Tu esi nozombēts šodienas produkts!Tu izliecies neredzam,kādā ānusā ir iedzīta Latvija ar visiem šeit dzīvojošiem cilvēkiem!
Jā, ja mēs būtu Krievijas paspārnē, tad mēs noteikti dzīvotu ''zaļi'', ka saka Emīls no ''Emīla nedarbiem''?"D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:52, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tev ies palīgā?Kur viņi bija,kad Poliju 39 gadā saraustīja?Kur tavi sabiedrotie bija 45,kad Kurzemes katlā karavīri līdz pēdējam viņus gaidīja?Beidz tak vienreiz murgot!Kur viņi bija trakajam Saakašvili?Tik vien,kā tagad no tiesas paglāba!
Njā, nevaru saprast-vai tiešām esi muļķis, vai tikai tēlo?
Kad Gruzija ir bijusi NATO? Un kam Polijai 39. gadā bija jāiet palīgā? Vai viņa sastāvēja NATO. Cik zinu,tad NATO vel nebija, un Hitlers, tad jau bija okupējis pus Eiropu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 01:55, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Kas tad BLR ir tik slikts?Atkal jau!Algas lielākas,cenas mazākas,darbavietu pietiek!Neredzu neko sliktu!Kas slikts Armēnijai?Kalnu karabahu sev ar Krievijas palīdzību dabūja!Tik nesalīdzini ar Azerbaidžānu-tiem ir nafta!Un arī karu nav piedzīvojusi,kā piem.,demokrātiskā Gruzija!
Klau, pirms Tu sāc dziedāt savas PSRS laiku slavinošās dziesmas,ņem un aizbrauc (vel labāk kādu laiku padzīvo) sevis slavinātajā krievijā un Baltkrievijā. Vēlams ar viņu vidējām algām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 02:01, pirms 10 gadiem
Mēs-tā ir Latvijas sabiedrība, kura pārsvarā vēlēšanās balso par Eiropeisko vērtību atbalstošām partijām.
Pēc būtības neesmu rupeklis, bet mani vienkārši tracina krievu troļļi, un krievu propagandas upuri.
Šovakar man jau piegriezās ar Tevi diskutēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 02:01, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Laikam jau tomēr esmu tevi par augstu novērtējis!Polijai bija līgums ar Angliju un Franciju par neatkarības garantēšanu!Tās abas valstis šodien veido NATO politiku!Par Gruziju-laikam jau esi aizmirsis,kā ASV atbalstīja Gruziju,deva naudu broņojumam,sūtīja instruktorus,iedrošināja,sak,avaj,davaj!Un beigā aizlaidās lapās,atstājot drauģeli ar šlipsi mutē!
Bija līgums, un par Poliju arī aizgāja karā, kas tajā momentā varbūt bija nepareizi. Ne līgums, bet garantija no Britiem. bet ASV nav nekāda līguma ne ar Ukrainu, ne ar Gruziju. Tā ka tiem jaiztiek pašiem.

     [+] [-]

, 2014-08-09 02:02, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, pirms Tu sāc dziedāt savas PSRS laiku slavinošās dziesmas,ņem un aizbrauc (vel labāk kādu laiku padzīvo) sevis slavinātajā krievijā un Baltkrievijā. Vēlams ar viņu vidējām algām.
kāpēc tik labu dzīvi piedāvā?
jāsūta uz Abhāziju, Piedņestru, Krimu, Karabahu...
lai redz kas paliek un kāda perspektīva, kad vicina krievu karogus un gaida leiputriju!
pašai Krievijai un Baltkrievijai jau nav nekādas vainas, vismaz pagaidām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 02:10, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Laikam jau tomēr esmu tevi par augstu novērtējis!Polijai bija līgums ar Angliju un Franciju par neatkarības garantēšanu!Tās abas valstis šodien veido NATO politiku!Par Gruziju-laikam jau esi aizmirsis,kā ASV atbalstīja Gruziju,deva naudu broņojumam,sūtīja instruktorus,iedrošināja,sak,avaj,davaj!Un beigā aizlaidās lapās,atstājot drauģeli ar šlipsi mutē!
Njā, tiešām muļķis.
Savādāk zinātu, ka gan Francija,gan Anglija Vācijai 1939. gada 3. septembrī pieteica karu hitleriskai Vācijai, kā rezultātā vēlāk tika iekarota lielākā daļa Francijas, un tika aktīvi bombardēta GBR.
Bruņojumu dot, un apmācīt personālsastāvu nebūt nenozīmē,ka tāpēc kādam būtu jāiesaistās karā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 02:14, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nu a tu aizbrauc uz Sīriju,Piem.paskaties,ko tur tavas eiropas vērtības ir sadarījuša!Un vēl-tā arī ir prievīšnieku vājuma pazīme-kā nav argumentu-tā uzreiz aizbrauc tur vai citur!Bet es esmu latvietis un gribu šeit dzīvot un būt drošs par savu nākotni!Šobrīd šinī valstī es neesmu drošs pat par pirmdienu,kur nu vēl par ilgāku laika posmu!
pričom tu manas kādas eiropiskās vai krieviskās vērtības?
neatbalstu ne vienas ne otras...
bet zinu vienu, lai būtu drošs jārūpējas par savu valsti...
kā jau tev teicu- es amerikāņu veidolā neredzu sev draudu atšķirībā no krievu veidola...

     [+] [-]

, 2014-08-09 02:19, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Eiropeiskās vērtības-homīši?Es par to neesmu balsojis un nebalsošu!Karš Sīrijā un Lībijā?Vai esi padomājis,ka arī tu ir sievietes un bērni!Ka tur arī ir cilvēki,ka grib redzēt izaugam savus bērnus,grib iet uz darbu,mīlēt!Bet deļ tādām eiropas vērtībām viņi mirst zem bumbām,gruvešos!Jēls Tu esi,Namej!
Kārtējā divkosība.
Vai tad krievi savus homīšu (ieskaitot Moisejevu,Zverevu,Zemfiru un kas vel viņiem bija tie slavenākie) jau nošāvuši? Cik atceros, tad nesen vel šos pa TV redzēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 02:30, pirms 10 gadiem
pica9 rakstīja: zaipis, 02:14

mani radi gan raksta ka nevisai patik ka pentosi latvija sak izvietot savas bumbas un armiju. klust draudigi. parak liela biedrosanas ar pendosiem jebkuram ir kaitiga
tavi radi gan jau skraida pa Latviju vicinot krievu un kolorado vaboļu karogus un bļaujot ka tā ir Krievija...

     [+] [-]

, 2014-08-09 02:32, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tavi radi gan jau skraida pa Latviju vicinot krievu un kolorado vaboļu karogus un bļaujot ka tā ir Krievija...
Kāpēc radi?
Viņš pats to dara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 02:41, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc radi?
Viņš pats to dara.
viss jau būtu labi, ka tur kādi cīnās par savām tiesībām vai ko citu...bet tikai ar Latvijas karogu un latviešu valodu!
bet tie mērgļi jau vispār nagli palikuši! un vēl te bezdē kaut ko!

     [+] [-]

, 2014-08-09 02:46, pirms 10 gadiem
pica9 rakstīja: zaipis, 02:30

vini ir latviesi un jebkuram sapratigam cilvekam nepatiktu ja blakus majai svesa valsts veidot kaujas poligonu uz kuru varetu lidot krievu raketes
tu esi slims, ko vel var pateikt...neko, sēdi ar savu taisnību, man piebilst nav ko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 03:08, pirms 10 gadiem
pica9 rakstīja: zaipis, 02:46

jo vairak izvietos jo labak. ies vel trakak neka donecka un pec tam atri aizmirsisi par labajiem sabiedrotajiem
gribēji paņemt Latviju kā Krimu bez kaujas? jeb Latviju pirms otrā pasaules kara?
aizmirsti...nav 1939.gads, kad Ulmanis krievu priekšā nomīza un izvietoja krievu bāzes, kas sekmēja 1940.gada okupāciju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 09:09, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: par Abhaziju un Piednestru piekritu,bet kada vaina tagad ir Krimai? ja ne gluzi leiputrija,tad ipasa veida dotacijas un privilegijas tuvakaja nakotne tur ir garantetas
krievu flotei Sevastopolē protams dotācijas un privilēģijas...
pārējia tautai viss Abhāzijas līmenis un izolācija...vismaz līdz tam brīdim kamēr Ukraina de jure nepiekritīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 09:16, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: Zaipis nesaprot elementaras lietas
protams, kur tad man saprast elementāras lietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 09:23, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: protams, kur tad man saprast elementāras lietas

Tās elementārās lietas ir tā viņu ''taisnība'',un kā Tu to vari nesaprast?
Krievi arī nesaprot, kā gandrīz visa pasaule neatzīst,ka viņiem nav taisnība visā tajā ko viņi dara patreiz ne tikai Ukrainā.

     [+] [-]

, 2014-08-09 09:24, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nu bet izskatš jau ar,ka to nesaproti!Šodien tanki ier galējais līdzeklis!Paskaties,cik krāsaino revolūciju ASV ir uztaisījušas!Lūk,tas it šodienas karš!Tā tiek iekarotas valstis!Un tanki iebrauc vien tad,ja revolūcija neizdodas!Kā Sīrijā,Lībijā,Ukrainā!
Ļoņa,kāds ir Tavs darbs?

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 09:25, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: man ir citas zinias tiesi no Krimas un tiesi no tas iedzivotajiem viss tur ejot tikai uz labo pusi Ukrainas atzisana jeb neatzisana viniem ir po barabanu,vini ir pilntiesigi KF pilsoni ar visam izrietosajam sekam un tikpat brivi var parvietoties pa pasauli ka parejie
ja viņiem pietiek ar to , tad protams...
uz Eiropu viņi nevar aizbraukt un es vai tu uz turieni ar nevaru aizbraukt!
tev jau vienreiz teicu...
tur pat futbola vairs nebūs ko skatīties tautai
tik vien krievu tūristi, kuri visu ar laiku infrastruktūru nolaidīs līdz Abhāzijas kūrortu līmenim...
kā saka pagaidi vel jau tik mēneši pagājuši, Abhāzija ar netika nolaista par mēnesi un ne gadu ...
pacieties nedaudz , nevis uzreiz spriedumu izsaki.

vai vēl labāk, davai aizbraucam kopā uz turieni rīt un apskatamies? kur var nopirkt biļetes?

     [+] [-]

, 2014-08-09 09:27, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Tās elementārās lietas ir tā viņu ''taisnība'',un kā Tu to vari nesaprast?
Krievi arī nesaprot, kā gandrīz visa pasaule neatzīst,ka viņiem nav taisnība visā tajā ko viņi dara patreiz ne tikai Ukrainā.
es taču zinu
viņi saka , ka es nozombēts ar kautkādu amerikānisko geju un makdonaldu propagandu, kaut gan īstenība ir otrādi

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 09:28, pirms 10 gadiem
Interesanti te palasīties-redzams,ka krievu maigās varas upuri(jeb varbūt arī ne tik maigās varas) arī hokeja skatītāju vidū ir sastopami pietiekoši...Tās pašas frāzes,ko krievu TV klārē-visi nabaga Krieviju grib nolikt uz ceļiem-gan ASV,gan ES,gan Ukrainā revolūciju pati tauta nenoorganizēja,bet ārēji spēki...

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 09:28, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: protams, kur tad man saprast elementāras lietas
Tagad Sevastopolē notiek baikeru šovs, un paskaties ko viņi ir izveidojuši.
Kad Latvija savos svētkos izveidoja savu nacionālo elementu arēnā Rīga, tad kas bija par smirdēšanu no krievu puses.
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 09:37, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: A kas?
Vienkārši tāpat gribējās uzjautāt.Ar ko ir jānodarbojas cilvēkam, lai tā ar putām uz lūpām aizstāvētu Krieviju, un visur noliktu mūsu sabiedrotos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 09:45, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tie tavi sabiedrotie sēj nāvi un iznīcību visā pasaulē!Jau vismaz 100 gadus!
un krievi protams tavuprāt visur nes laimi un priekus visus šos 100 gadus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 09:56, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nekad neko tādu neesmu teicis!Palasi manu komentārus!Pietiek vienreiz tizli un gļēvi šūt man to,ko neesmu teicis!Ne jau es te kādu cenšos mazgāt baltu un pūkainu!Bet jūs ae Nameju priešgalā!Tik derētu atcerēties,ka neviena lielvara nav balta un pūkaina,tāpēc jūs zaudējat argumentu priekā un tad sākas tukšas jēlības un apvainojumi!šī diskusija to vairākkārt pierāda!
es nekur amerikāņus neaizstāvu, tu man nešuj to ko es neesmu teicis...
bet ja te amerikāņi un ES ir sataisījuši visādus sūdus caur mūsu valdībām un neesam izveidojuši savu stipru valsti, ka varam sevi aizsargāt paši no visām lielvarām....tas nenozīmē, ja esi cietis savas muļķības pēc no ES vai amerikāņu propagandas ka tagad jāpārmetas krievu propagandas pusē, jo viņi jau to pašu grib panākt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 10:18, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tie tavi sabiedrotie sēj nāvi un iznīcību visā pasaulē!Jau vismaz 100 gadus!Tikai tu to neredzi!Un,manuprāt,Tu esi slīpēts nelietis,kurš gudri provocē sabiedrisko domu šinī portālā!Vakardiena parādīja,ka Tu izvairies no sev netīkamiem jautājumiem,arī piekāpties,atzīt sakāvi argumentu priekšā Tu nemāki!
Šeit nelietis ir tikai viens, un Tev vajadzētu ieskatīties spogulī. Var redzēt, ka Tev strādāšana metalurgu krieviskajā vidē ir atstājušas neizdzēšamas sekas.
Nekad un nekur neesmu apsolījies šeit atbildēt uz visiem jautājumiem. Vel jo vairāk, ja šie jautājumi ir debili, un to uzdevēji ir ignorēti no manas puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 10:22, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Es nekur neaizstāvu krievijas propogandu!Bet vajag balstīties uz faktiem,tie visur ir pieejami!Tikai Namejveidīgiem ASV līdzskrējējiem tie nav tīkami!Tāpēv tos ignorē!Vai arī cilvēki ir tik apstulbināti ar delfu propogandu,ka tiešām neko citu neredz!Un vēl-es vienmēr esmu bijis par to,lai šeit aizliegtu politiskos un ekonomiskos komentārus!Lai par naida kurināšanu piem.Namejs,tiktu vismaz administratīvi sodīts!Bet acīmrdzot jau portāla vadību tas viss apmierina!
Nabadziņ, kā Tu pārdzīvosi to,ka mans viedoklis radikāli atšķiras no Tavējā? Nu jau ne tikai ASV un NATO valstis Tev sapņos rādīsies, bet arī es.
Zini kāds bija PSRS laiku lielākais mīnuss? Tas ka viņi šeit LV saražoja lielā daudzumā tādus nozombētos kā Tu.

  -2 [+] [-]

, 2014-08-09 10:24, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: ja,un kretinisma kalngals bija gabals "par latvisku Latviju" negeriska repa stila
Joprojām Tev piedāvāju tā psihiatra koordinātes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 10:31, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: tu taks paris lapas atpakalj teici AR LABU NAKTI, bet vel jo projam neesi gulet aizgajis saja gadijuma tik tiesam varbut tava pazinias palidziba tev butu nepieciesama bezmiegs uz virtualo diskusiju fona nav no veseligam lietam
Tu taču esi idots!
Ja neesi pamanijis, tad pulkstens jau ir 10:30, un es jau 8:30 piecēlos.

     [+] [-]

, 2014-08-09 10:33, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: joprojam neredzu iemesla es jutos visai labi,atskiriba no viena otra
Protams, ka jūties labi, jo ir salīdzinoši maz tādu garīgo slimnieku,kuri atzīst savas galvas problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-09 10:35, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Es nekur neaizstāvu krievijas propogandu!
labi ne tā var varbūt izteicos...
bet paskatoties kā aug Ušaka partijas piekritēju pulks un , ka viņa partijā latvieši propagandē krievu idejas...tad man nav ko teikt, kā tikai, ka viņi tik pat lielā mērā nozombēti ar krievu propagandu, kā Namejam tiek šūta amerikāņu propaganda...kaut gan man liekas, ka Namejs tos amerikāņus nemaz nemīl un nepropagandē viņu idejas, tāda domāšana rodas tikai krievu propagandas nozombētiem, kuri uzskata, ja tu neesi ar mums, tad esi pret mums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-09 10:45, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nelietis,Namej,ir cilvēks,kas anonīmi kurina starpnacionālu naidu!Tātad tu!Un vēl Tu esi gļēvulis,kurš zaudējot argumentu priekšā sāk bārstīties ar jēlībām un apvainojumiem!
Atšķirībā no Tevis es nekad neesmu bijis šeit anonīms, jo šeit SC ir pietiekoši daudz materiālu arhīvā, kuros es esmu redzams pilnā augumā.
Varu vēlreiz atkārtot, ka pēc būtības neesmu rupjš, un neviens man nav pārmetis īpašu rupjību. Vienīgais kas man var izsaukt rupjības izvirdumus ir izteikts cilvēku stulbums. Un to es esmu pamanījis, ka to ko Tu sauc par argumentiem, ir vienkārši stulbuma kalngals.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 10:48, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tev jau laikam gan tie krievi ir bērnībā pāri nodarījuši!Tu jau kātrā rakstā lej žulti uz krieviem,ne es uz kādu!Tātad vai nu tiešām esi slims(marš pie tava psihiatra)Vai tomēr apmaksāts kr.etīns,kas netā sēj naidu!Tad jau darbs drošības policijai!
Man pēc būtības tādi krievi ir pie kājas (īpaši Latvijas). Lai viņi tur rej savas ķēdes atļaujas robežās. Vienīgais, ka par viņiem nereti var kārtīgi izsmieties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-09 10:50, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Zini,kāpēc aug Ušaka piekritēju pulks!Tāpēc,ka liela daļa tautas dzīvo stipri nabadzīgi!Es nezinu,cik algā saņem tu,bet zinu,ka civēki strādā pat 220 stundas,lai nopelnītu 400eur!Vai zini,cik Rīgā maksā bernudārzs?175eur mēnesī!Vai zzini,cik maksā bērnu palaist skolā?Cik ziemā par komunālajiem jāmaksā?Es neizliekos to neredzam!Lūk,tāpēc Ušakam ir Rīgā 50 pāri %.Tāpēc arī nāk vēmiens lasīt Nameja spriedelējumus!
dzīvoju Rīgā, bērnudārzā iet mani bērni, maksāju 1,30 EUR dienā par ēdināšanu...beidz liet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 10:53, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Zini,kāpēc aug Ušaka piekritēju pulks!Tāpēc,ka liela daļa tautas dzīvo stipri nabadzīgi!Es nezinu,cik algā saņem tu,bet zinu,ka civēki strādā pat 220 stundas,lai nopelnītu 400eur!Vai zini,cik Rīgā maksā bernudārzs?175eur mēnesī!Vai zzini,cik maksā bērnu palaist skolā?Cik ziemā par komunālajiem jāmaksā?Es neizliekos to neredzam!Lūk,tāpēc Ušakam ir Rīgā 50 pāri %.Tāpēc arī nāk vēmiens lasīt Nameja spriedelējumus!
Zini, ir tāds teiciens-kas par ko ir mācījies.
Nekur civilizētā pasaulē, kur cilvēki dzīves līmenis ir daudz augstāks nekā Latvijā, nav tik liels % ekskluzīvo auto kā tas ir pie mums.
Latvijas iedzīvotājiem ir izteikti,ka tie meklē vainu citos kaut kur aiz šīs valsts robežas,un nevis paši sevī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 10:56, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Man jālaiž bērns bērnudārzā!Valst bd mēs esam rindā ne augstāk kā 600,tāpēc jāiet privātajā!1,30 eur mēnesī??Tā nu gan ir fantastika!Kur tāds bd?
par mēnesi pārrakstījos, dienā tā maksa...
ja laid privatājā tad protams maksāsi...par tām rindām ir blefs, neticu, neesmu stāvējis nekad tādās rindās, praktiski uzreiz bērnudārzu atradu...laikam vēlies laisti bērnus kādā konkrētā sev tīkamā, tad protams ir problēmas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 11:01, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nu nosauc to kaut vienu stulbuma kalngalu!tu vakar visas nakts garumā tā arī nespēji apgāzt nevienu argumentu,nevienu manis nosauktu faktu!un to,ka Tu sēj starpnacionālu naidu nevar noliegt neviens,kas lasa tavus žultainos komentārus!cik nu zinu,tad pie mums par to ir kriminālatbildība!
Viss tas ko Tu uzrakstīji par ''agresīviem'' Rietumu imperiālistiem bija stulbuma kalngals, un tas viss ļoti atsauca atmiņā to ko PSRS laikā mums pasniedza TACC.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-09 11:04, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Vēlreiz atkārtoju-neesmu ne demagogs,ne jēlību rakstītājs!Tās rindas ir visos bd!VISOS!Man nav variantu,jālaiž privātajā,ne savas gribas pēc!diemžēl!
beidz tirst...
es atbraucu uz Rīgu strādāt 5 gadus atpakaļ , bērnam bija 2.gadi, apstaigāju apkartnes bērnudārzus(iestājos apmēram 10), pēc mēneša jau viens atsūtīja, ka ir brīva vieta...

     [+] [-]

, 2014-08-09 11:05, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Apnika, ka SC visu laiku kkādi nelgas sūdzas par RD. Man arī nepatīk Krievijas politika, izdaribas Ukrainā utt. , bet nauda nesmird! Es mīlu hokeju un gribu redzēt labākos Eiropas spēlētājus uz Arēna Rīga ledus, man ir patīkami redzēt labu hokeju klātienē, un galīgi pakāst, kas maksā algas un no kurienes ieplūst nauda. Ja jums nepatīk RD, tad nepiesārņojat interneta telpu ar saviem komentāriem, kāpec neviens nekliedz par chelsea boikotu? Latvijas komandas krievi sponsorēt nedrīkst, citu valstu klubus drīks, kur jūsu loģika tauta?
tev ir pilnīga analfabēta loģika, gluži kā Bārtulim un daudziem viņam līdzīgiem dauņiem. Politika un cilvēku dzīves ir saistītas pilnīgi ar visu. Sportistiem tagad bija jāizlemj, kas ir svarīgāk nopelnīt sev maizi no Putina siles vai arī kā populārām sejām nostāties pret to, ko tagad Krievija mēģina izdarīt. Tas pats Bārtulis, lai gan nav Dinamo spēlētājs, jau tad, kad cīņas notika Doņeckā un arēna bija degusi, vēl runāja, ka tic, ka varēs spēlēt Doņeckā. Kurš saprātīgs cilvēks tā varētu izteikties?!
Atvainojot mani, ka es esmu tikai idiots, kas sēž pie kompja un neko neesmu sasniedzis, bet tieši publiski zināmām personām tagad vajadzēja izpaust savu viedokli nevis gaidīt krievu naudu, kura var arī neatnākt. Tie, kas neredz politikas saistību ar pilnīgi visām lietām uz Pasaules, laikam neredz pilnīgi neko.
P.S. Un tikai tāpēc, ka Dinamo farss turpinās es viņus savā galvā apglabāšu jau tagad un negaidīšu gadu (vai varbūt pusgadu), kamēr Dinamo mirs dabīgā nāvē. Komentārus gan ik pa laikam vēl palasīšu, jo patīk lasīt tādus vientiesīšus kā objektīvais, kuri neredz, ka ļoti daudzas lietas ir saistītas. Starpcitu, Chelsea ir Londonā nevis Rīgā, tu pipeļšaiba! Ja čelski būtu Latvijā, tad arī varētu dzirdēt daudz slikta par to, bet tā kā tas nav mūsu klubs, tad stipri pajāt!

  +1 [+] [-]

, 2014-08-09 11:05, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Zini,no kurienes tie auto?Domāju,ka esi gudrāks-tā ir nodokļu optimizācija!Ne jau es vai tu ar tiem braukā!Tā jau ir tipiska ASV propoganda-sak jūs latvieši paši visu sa;aidāt dēlī,mēs jau tie labie,mēs neko!
Tava nodokļu optimizācija ir tieši tas par ko es jau Tev rakstīju. Tā ir vienkārša vēlme apčakarēt šo valsti. Tu jau protams, atkal atradīsi iemeslu atrunāties,ka dzīve uz to spiež.
Zini, mēs ar igauņiem sākām no viena izejas punkta, bet šobrīd viņi mums lielākā daļā dzīves jomu ir vismaz divus soļus priekšā. Padomā kāpēc tas tā ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 11:08, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Necirs pats!Mēs iestājāmies rindā jau meitai piedzimstot!Vēl joprojām neesam nekur augstāk par 600 vietu!Esmu arī pats izstaigājis,tur ar mani vispār nerunā,saka stājieties rindā!Esmu caur paziņām mēģinājis kukuli piedāvāt,bet arī tad nekā!
tak ja tā rinda neiet tajā konkrētajā bd, tad iestājies vairākos...tagad viņa laikam ir elektroniski rd majas lapa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 11:13, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Konkrēti!Vai sabumbotie vācijas civiliedzīvotāji?Vai izvarotās japānietes?Vai ar napalmu sadedzinātie vjetnamiešu bērni?Vai valsts apvērsums Lībijā?Vai izraisītais pilsoņu karš Sīrijā?
Aaaaaaaaaaaa
Cik reizēm atsevišķas personas var būt aprobežotas?
Kurš Tev jebkad ir teicis,ka starp amerikāņiem nav bijuši arī nelieši, kuri kara apstākļos ir izdarījuši kara noziegumus?
Ja, kas,tad tas ko amerikāņi izdarīja Japānā ir tikai siemuškas salīdzinot ar to ko krievi kara beigu posmā izdarīja Eiropā. Īpaši Vācijā. Un tas notika ar paša Žukova tiešu personisko atbalstu.
Lībijā NATO (īpaši Francija) rīkojās atbilstoši ANO DP mandātam. Sīrijā konflikta eskalācija starp nemierniekiem un diktatoru Asadu (tā tēvu) ilgst jau vairākus gadu desmitus.

     [+] [-]

, 2014-08-09 11:14, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Velns lai parauj,mēs esam rindā visos bd Daugavas labajā krastā!Tev nepielec?
pamēģini kreisajā krastā...labajā krastā tomēr centrs, visi iebraucēji dzīvot mēģina tur vai tuvu centram...labais krasts ir pārapdzīvots!

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 11:21, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nedzīvoju Igaunijā,tāpēc nespriedīšu par to ,ko nezinu.un nodokļus jau optimizē ne strādnieki,bet uzņēmēji,kas nebūt nav lielāka daļa LV iedzīvotāju!Tātad Tavs apvainojums visiem iedzīvotājiem neiztur nekādu kritiku!Vai Tu sāksi blēt tagad kā Straujuma-cilvēks pats vainīgs,ka saņem algu aploksne!!!
Jā, cilvēki tiešām ir paši vainīgi,ka piekrīt saņemt algu aploksnēs, un tādējādi veicinot uzņēmēju bagātību augšanu, bet strādnieku un valsts pārticības augšanas bremzēšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 11:45, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pamēģini kreisajā krastā...labajā krastā tomēr centrs, visi iebraucēji dzīvot mēģina tur vai tuvu centram...labais krasts ir pārapdzīvots!
Šķiet, ka viņš ir diezgan interesants kadrs.
Šeit gana atklāti atbalsta algu maksāšanu aploksnēs, kā arī nodokļu optimizāciju,, un līdz ar to nodokļu nemaksāšanu valstij un pašvaldību budžetos, bet tajā pašā laikā viņš neaizmirst pačīkstēt cik slikta ir valsts un pašvaldība, jo nespēj nodrošināt viņam vietu bērnudārzā.
Tāds normāls PSRS laiku mietpilsoņa domu gājiens-es valsti vai tās institūcijas pačakarēšu, bet lai valsts nedomā mani čakarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 12:11, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tagad es Tevi saprotu!Tu esi ļoti tālu no realitātes,ka lielākai daļai Latvijas iedzīvotāju ir ikdiena!Tāpēc jau te bārsti gudrības!
Nē,draugs, es esmu ļoti tuvu LV dzīves realitātei.
Es savai meitai aizliedzu pieņemt algu aploksnē, un viņai izskaidroju,ka ja viņa saņems algu aploksnē, tad valstij nebūs iespējas viņas omītei un opim palielināt vai indeksēt pensiju, mammai bērnudārza audzinātājai netiks palielināta alga, brālim skolā grāmatas nebūs bezmaksas utt. Viņa mani saprata savos 22 gados, atšķirībā no tevis un tev līdzīgiem.
Zinu ka velti ir cerēt,ka Tu un tev līdzīgie,kuri cenšas apčakarēt valsti, nekad neprasīsiet,lai valsts Jūs atbalsta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 12:29, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tu esi slims!Pavļiks Morozovs!Tu savu tēvu nodotu idejas vārdā,ja vajadzētu!Bet tomērr paprasīšu Tev gudrajam-ko darīt nevis meitai,kurai ir vecāki,kas piesegs,bet tēvam,kuram aug divi bērni?Un jāmaksā par dīvokli!Aī atteikties?Un ko tālāk?Iet uz nākamo vietu!tur atkal aploksne!Bērni neēdīs,par dzīvokli nemaksās,bet būšu principāls!No dzīvokļa izmetīs,bērni nomis badā,bet būšu principiāls!Tu maz sapoti,ka mēs dzīvojam dažādās Latvijās!!!Velti cerēt,ka tu un tev līdzīgie augoņi uz Latvijas miesas kādreiz sapratīs,ko ir nodarījuši Latvijas tautai!
Njā, nožēlojami.
Tomēr kā jau n-tās reizes esmu rakstījis-mainoties valsts sabiedriskai iekārtai neviens nevar prasīt,lai visas sabiedrības domāšana mainītos atbilstoši tai.
Arī civilizētās Rietumu valstis savu labklājību neuzcēla vienā dienā, bet darīja to vairākus gadsimtus. Mums tie 50 gadi zem PSRS karoga ir atmetuši atpakaļ savā attīstībā vismaz uz 2-3 paaudzēm. Kaut gan šobrīd varējām būt Dānijas vai Nīderlandes līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-09 13:12, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nedzīvoju Igaunijā,tāpēc nespriedīšu par to ,ko nezinu.un nodokļus jau optimizē ne strādnieki,bet uzņēmēji,kas nebūt nav lielāka daļa LV iedzīvotāju!Tātad Tavs apvainojums visiem iedzīvotājiem neiztur nekādu kritiku!Vai Tu sāksi blēt tagad kā Straujuma-cilvēks pats vainīgs,ka saņem algu aploksne!!!
Vari nestrīdēties ar Ivaru par finansēm, bezjēdzīga laika tērēšana, pilnīgs tumsoņa.

Nodokļi tas protams nav nekas viennozīmīgi godīgs, vieni dienu viņi ir viena lieluma, citu mazāki, pēc gada var atkal pacelt kosmosā, tad kādai preču grupai vispār noņemt. Ir valstis kur nodokļi ļoti lieli, ir tādas kur pavisam niecīgi, jeb kādā teritorijā vispār nav. Ēnu ekonomika arī ir tā pati ekonomika, kas bieži vien ļauj cilvēkiem izdzīvot, nenogrimt kādai nozarei un attīstīties valstij.

Jūs te gari strīdaties, bet cilvēkam galvenais dzīvē ir būt daudz maz pārtikušam un drošībā, šis iespējas mēs varam sev nodrošināt caur ES un NATO. Krievi neko nevar piedāvāt, 20 gadus tukši muld, veido visādas mistiskas starpvalstu organizācijas kas nekādi nedarbojas, vieni vienīgi solijumi un partneru uzmetieni. Tapēc arī pie vieniem valstis pievelkās, bet no otriem laižas lapās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-09 15:01, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Viņš ir tumsoņa arī izpratnē par vidējā latvijas iedzīvotāja dzīves aptākļiem!visvairāk Tev piekrītu par to,kas cilvēkam ir galvenais dzīvē!Par drošību-nu nezinu,man notikumi Ukrainā nekādu drošību nerada!eiropas atbalstītā apvērsuma radītais haoss neiepriecin,Krievijas reakcija bija sagaidāma!Nu negribēs neviena lielvalsts pie savām robežām ienaidnieka balistiskās raķetes un iznīcinātāju!Vai kaut vai sankciju karš!domā tas neskars mūs?Lai dievs dod!!Tāpēc arī nekādu drošību ASV un Eiropas agresīvajā ārpolitikā nesaskatu!Vēl jo vairāk nesaskatu nekādu izdevīgumu iedzīvotājiem no LV iesaistīšanās ES un NATO!
Ja jau Tev tik smagi iet, tad varbūt Tev vajag pārkvalificēties? Tevis tik nīstā Brisele šiem mērķiem Latvijā ir iedalījusi nesliktu naudu. Varbūt vari sākt pats savu mazo biznesu,kuram arī Brisele ir iedalījusi naudu iesācēju stimulēšanai. Tiesa, lai to dabūtu krietni ir jāpiestrādā ar galvu.
Jeb Tev beidzot pašam sev ir jāatzīst,ka esi neveiksminieks, un visās savās nebūšanās jābeidz vainot visi (ieskaitos ''ļaunos Rietumu'' imperiālistus). Vienmēr atceries, ka PSRS laiki, kad valsts saviem pilsoņiem atmeta tieši tik lai tie varētu eksistēt, ir aizgājuši uz neatgriešanos.

     [+] [-]

, 2014-08-09 20:08, pirms 10 gadiem
naf naudas naf spēles