Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

HK ''Gomel'' vēlas spēlēt KHL

Baltkrievijas Atklātā čempionāta vieni no līderiem HK ''Gomel'' ir izteikusi gatavību pieteikt dalību Kontinentālajai Hokeja līgai (KHL), kur spēlē ar Rīgas ''Dinamo'', kas šobrīd turnīra tabulā ieņem 11.vietu.

Kluba vadības sanāksmē tika nolemts, ka HK ''Gomel'' vērsīsies pie Baltkrievijas hokeja federācijas prezidenta Vladimira Naumova ar prasību atbalstīt komandas vēlmi pieteikties Kontinentālajai Hokeja līgai (KHL). HK ''Gomel'' plāno piedalīties līgā jau no nākamās sezonas.

Kluba direktors Igors Molčanovs atzina, ka komanda ir gatavs spēlēt KHL: ''Kad Minskā viesojās KHL viceprezidents Vladimirs Šalajevs, tad viņš atzina, ka nākošgad divām Baltkrievijas komandām būs atvēlēta vieta līgā. Labas viesnīcas, divas ledus arēnas, kā arī finansiālie līdzekļi ļauj mums nopietni domāt par spēlēšanu KHL. Vienīgā problēma ir tā, ka mūsu arēnā var sanākt vien 3000 līdzjutēju. Varu garantēt, ka mēs varam to rekonstruēt un paplašināt to līdz 5000 skatītāju ietilpībai.''

Molčanovs arī nedaudz pastāstīja par kluba mērķiem: ''Pirmajā gadā ''Gomel'' uzdevums būtu nostiprināties labāko divdesmit komandu pulkā, kas ir mums pa spēkam, jo gandrīz puse no mūsu hokejistiem spēlē junioru izlasēs. Mēs lieliski saprotam, ka KHL ir cits līmenis, mums nāksies uzlabot savu menedžmenta un mārketinga sistēmu. Runājot par komandas sastāvu, varu pateikt, ka vismaz piecpadsmit hokejistu būs no Baltkrievijas. Iesim Rīgas ''Dinamo'' un Astanas ''Baris'' ceļu.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

1 2 41 komentārs

 +11 [+] [-]

, 2009-02-07 11:49, pirms 16 gadiem
nebūs vairs nekādas jēgas no BAČ

  +6 [+] [-]

, 2009-02-07 11:49, pirms 16 gadiem
Lai viņiem veicas! Jo vairāk komandu ārpus Krievijas, jo interesantāk.
Slēpts komentārs: kasagrande

 +11 [+] [-]

, 2009-02-07 11:55, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Baigi jauna ziņa Drīzāk nebūs vairs jēgas no KHL, krīzes dēļ KHL laikam ir gatavs ņemt pretī jebkuru, kurš "garantē", ka ir pietiekami finanšu resursi. Man domāt, ka KHL jāsamazina līdz 12 komandām, jo lejasgals baigi velk uz leju KHL līmeni.
Tieši otrādi, vājās komandas ar laiku attīstīsies, tā parasti notiek, RD arī iet šo ceļu un KHL līmeni uz leju nevelk, tieši otrādi. Vajadzētu 30 komandas kā NHL, tas būtu optimāli!
Slēpts komentārs: kasagrande
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-02-07 12:10, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Attopies, nākamajos gados gaidāma tikai attīstība uz leju, ir taču KRĪZE! Un Krievijā viņa nebūs mazāka kā Latvijā.
bet tas jau nenozīmē ka citur nebūs krīzes, krīze ir visiem tā ka līmenim ir jābūt tādam pašam, domā ka spēlētāji brauks spēlēt hokeju uz arābu emirātiem jo tur redz viņiem ir naudas pilnas pakas!
arī NHL būs ir krīze, arī DEL, arī zviedrijā! no visa tā izriet tas ka vienalga vai ir krīze vai nav visiem ir jāsaprot ka naudas nebūs tik daudz visiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 12:32, pirms 16 gadiem
Gribēt nav kaitīgi, tikai ne jau katru tā atplestām rokām tajā KHL gaida. Ja jau tādi brendi kā Kriļja Sovetov kūņojas pa Krievijas līgu, tad finanšu latiņa ir uzlikta pamatīga. Un kam Krievijā kaut ko izsaka tāds Gomel? Tā kā - sēdiet vien BAČā.
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o

  +3 [+] [-]

, 2009-02-07 12:49, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Derētu samazināt uz pusi obligāto budžetu (tad būtu 5 miljoni), un mums arī uztaisīt vēl vienu KHL klubu kur spēlē juniori.
Un kāda jēga no tā būtu, ka rezulāti būtu divciparu skaitļos? Domāju, ka pagaidām tomēr pietiek ar vienu klubu no katras valsts ārpus krievijas!Saprastu, ja Monska vēl būtu top5 komanda, tad vēl varētu domāt par otru komandu, bet tagad tas ir pilnīgi lieki!Labāk pa komandai no Čehijas, Vācijas, Slovākijas, iespējams, Austrijas un no skandinavu valstīm, lai tas hokejs aug, nevis pavelk uz leju!Nezinu ar kuru galu domā Gomel!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 13:17, pirms 16 gadiem
Lai spele, varbut izdosies.Tomer labak nemt komandas no Somijas un Zviedrijas.(ja vini pasi gribes spelet).Nebutu slikti atdzivinat tadu brendu ka Krilja Sovetov tiesi KHL nevis vazaties ar tadu vardu kada otrskiga liga.
KHL ari ir japadoma realistiski un samazinat minimalo budzetu lidz 6-8 mlj zalo.No budzeta samazinasanas limenis nekritis jo puse vai ne vairak Somu elites ligas komandu spele ar tadu budzetu un nav vini sliktaki par to pasu Dinamo Moscow vai Spartak.Un ta 2 komandas no Somijas +2 komandas no Zviedrija+Krilja Sovetov+Gomel un ir jums gandriz tie 30 klubi lai nospeletu normalo NHL limena sezonu ar 70-80 spelem

     [+] [-]

, 2009-02-07 13:20, pirms 16 gadiem
jau ar vieniem belariem tur gana

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 13:22, pirms 16 gadiem
vairogss rakstīja: Lai spele, varbut izdosies.Tomer labak nemt komandas no Somijas un Zviedrijas.(ja vini pasi gribes spelet).Nebutu slikti atdzivinat tadu brendu ka Krilja Sovetov tiesi KHL nevis vazaties ar tadu vardu kada otrskiga liga.
KHL ari ir japadoma realistiski un samazinat minimalo budzetu lidz 6-8 mlj zalo.No budzeta samazinasanas limenis nekritis jo puse vai ne vairak Somu elites ligas komandu spele ar tadu budzetu un nav vini sliktaki par to pasu Dinamo Moscow vai Spartak.Un ta 2 komandas no Somijas +2 komandas no Zviedrija+Krilja Sovetov+Gomel un ir jums gandriz tie 30 klubi lai nospeletu normalo NHL limena sezonu ar 70-80 spelem
Bet kāpēc Tu domā, ka somi un zviedri tā grib un viņiem vajag KHL???

     [+] [-]

, 2009-02-07 13:24, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Bet kāpēc Tu domā, ka somi un zviedri tā grib un viņiem vajag KHL???
Lasi uzmanigak es tacu uzrakstiju ( ja vini pasi gribes spelet)
Slēpts komentārs: Abrags

     [+] [-]

, 2009-02-07 13:29, pirms 16 gadiem
vairogss rakstīja: Lai spele, varbut izdosies.Tomer labak nemt komandas no Somijas un Zviedrijas.(ja vini pasi gribes spelet).Nebutu slikti atdzivinat tadu brendu ka Krilja Sovetov tiesi KHL nevis vazaties ar tadu vardu kada otrskiga liga.
KHL ari ir japadoma realistiski un samazinat minimalo budzetu lidz 6-8 mlj zalo.No budzeta samazinasanas limenis nekritis jo puse vai ne vairak Somu elites ligas komandu spele ar tadu budzetu un nav vini sliktaki par to pasu Dinamo Moscow vai Spartak.Un ta 2 komandas no Somijas +2 komandas no Zviedrija+Krilja Sovetov+Gomel un ir jums gandriz tie 30 klubi lai nospeletu normalo NHL limena sezonu ar 70-80 spelem
Ja Krievi paaugstinātu leģionāru kvotu tieksim no 5-8, tad tie zaļie būtu vajadzīgi!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 13:29, pirms 16 gadiem
vairogss rakstīja: Lasi uzmanigak es tacu uzrakstiju ( ja vini pasi gribes spelet)
pēdējā laikā somi un zviedri ir tik pauduši viedokli, ka negrib KHL.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 13:30, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: par 100% Tev piekrītu patreizējā momentā 12 komandas KHL būtu optimāls cipars - līgā būtu 12 komandas ar ļoti nopietniem sastāviem.
Uzreiz vajag atsijāt nost vājākās (Himik, Vitjaz, Minskas Dinamo u.t.t.), tādas kurām ir mazas halles (Lada un vēl dažas), tās kuras atrodas tālu Austrumos (Amur, Novokuzņecka, Sibirj)
Ja KHL strādātu menedžments kā Rīgas Dinamo, tad tur sen visas 20 komandas būtu spēcīgas!

     [+] [-]

, 2009-02-07 13:36, pirms 16 gadiem
sermulis rakstīja: Lai viņiem veicas! Jo vairāk komandu ārpus Krievijas, jo interesantāk.
vinjus vaidzeetu muusu Divizijaa jo vinji ir tuvu

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 13:36, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja KHL strādātu menedžments kā Rīgas Dinamo, tad tur sen visas 20 komandas būtu spēcīgas!
kāpēc Tu uzskati, ka RD ir labs menedžments, ja klubs ir mīnusos???

     [+] [-]

, 2009-02-07 14:04, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc Tu uzskati, ka RD ir labs menedžments, ja klubs ir mīnusos???
Mūsu situācijā RD nevar būt plusos jau pirmajā un otrajā sezonā. Tā kā pilnīgi bezjēdzīga retorika.

     [+] [-]

, 2009-02-07 14:08, pirms 16 gadiem
Ja arī turpmāk KHL periodiski būs tāda spēļu tiesāšana un vēl šādi tādi nesmukumi, domāju, KHL projektam nebūs ļoti garš mūžs.

     [+] [-]

, 2009-02-07 15:47, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Attopies, nākamajos gados gaidāma tikai attīstība uz leju, ir taču KRĪZE! Un Krievijā viņa nebūs mazāka kā Latvijā.
Šeit ļoti interesnats raksts:
delfi.lv: Leģendārais investors Džims Rodžers prognozē...

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 15:50, pirms 16 gadiem
vakar dzirdēju, ka arī Minskas Junost grasās spēlēt KHL.... būtu tikai interesantāk.. tiem kas domā ka BA:C vairs nebūtu - blēņas, aizies vieni, nāks citas komandas viņu vietā

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 16:06, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Baigi jauna ziņa Drīzāk nebūs vairs jēgas no KHL, krīzes dēļ KHL laikam ir gatavs ņemt pretī jebkuru, kurš "garantē", ka ir pietiekami finanšu resursi. Man domāt, ka KHL jāsamazina līdz 12 komandām, jo lejasgals baigi velk uz leju KHL līmeni.
Neskatoties uz to ka tu esi analfabets un pats nezini ko raksti, gribu teikt ,kur tu to izravi, ka kada liga butu interesanta ,verojot 12 komandas spelejam.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 16:57, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Attopies, nākamajos gados gaidāma tikai attīstība uz leju, ir taču KRĪZE! Un Krievijā viņa nebūs mazāka kā Latvijā.

     [+] [-]

, 2009-02-07 17:22, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: par 100% Tev piekrītu patreizējā momentā 12 komandas KHL būtu optimāls cipars - līgā būtu 12 komandas ar ļoti nopietniem sastāviem.
Uzreiz vajag atsijāt nost vājākās (Himik, Vitjaz, Minskas Dinamo u.t.t.), tādas kurām ir mazas halles (Lada un vēl dažas), tās kuras atrodas tālu Austrumos (Amur, Novokuzņecka, Sibirj)
Amur, Novokuzņecka, Sibirj jau sen speele Superliigaa, diez vai shiis komandas izmetis. pat es neredzu iemeslu, izmest shiis komandas no KHL, viniem vienkaarshi neizdeevaas sezona, naakamgad buus labaak!
un buutu daudz cilveeku, pret to.
visdriizaak, izmetiis tikai Himik

     [+] [-]

, 2009-02-07 17:44, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: par 100% Tev piekrītu patreizējā momentā 12 komandas KHL būtu optimāls cipars - līgā būtu 12 komandas ar ļoti nopietniem sastāviem.
Uzreiz vajag atsijāt nost vājākās (Himik, Vitjaz, Minskas Dinamo u.t.t.), tādas kurām ir mazas halles (Lada un vēl dažas), tās kuras atrodas tālu Austrumos (Amur, Novokuzņecka, Sibirj)
Vai Tu dulls vai?! Un Rīgas Dinamo atstāsi?! Kaut gan ....šie pagaidām 12 -niekā ierakstās.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 18:18, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc Tu uzskati, ka RD ir labs menedžments, ja klubs ir mīnusos???
Biznesā jau pirmajā gadā nav nekas neparasts ka esi mīnusos.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 18:26, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Attopies, nākamajos gados gaidāma tikai attīstība uz leju, ir taču KRĪZE! Un Krievijā viņa nebūs mazāka kā Latvijā.
Krievijaa kriize buus juutama daudz mazaak, nedomaaju, ka tuvaakajaa laikaa Eiropa atradiis alternatiivu gaazes vai elektriibas atradni un pusei KHL komandu vadiibaa seezh chalji, kas valda paar shitaam shtelleem!
1 2 41 komentārs