Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Krievu funkcionārs: "Soču tiesnešu sastāvs ir apkaunojošs"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Krievu funkcionārs: "Soču tiesnešu sastāvs ir apkaunojošs"
Eduards Odiņš
Foto: khl.ru

Starptautiskā hokeja federācija (IIHF) pirms dažām dienām paziņoja tos 43 tiesnešus, kuri strādās Soču olimpiskajās spēlēs. Krievijas Hokeja federācijas tiesnešu komitejas vadītājs Anatolijs Barinovs pauž sašutumu, ka no šiem daudzajiem tiesnešiem tikai viens ir olimpiādes rīkotājvalsts pārstāvis.

"IIHF mums paskaidroja, ka KHL ir pārstāvēta ar diviem tiesnešiem - Konstantīns Oļeņins un Juri Renns," atklāj krievu tiesnešu galva. "Bet šim Rennam ar Krieviju nav nekāda sakara! Pie mums viņš ir tiesnesis, kurš uzaicināts no Somijas - tas nenozīmē, ka uz Sočiem viņš brauks kā Krievijas pārstāvis."

Nacionālā hokeja līga (NHL) būs pārstāvēta ar 13 tiesnešiem, bet tikmēr no Krievijas būs tikai viens soģis. "Esmu norūpējies par šādu tiesnešu nozīmējumu. Vācijas hokeju mēs tā īsi nemaz nezinām, bet no turienes divi tiesneši?! Tas ir kaut kāds apkaunojums! Olimpiskās spēles taču notiek mūsu valstī," norāda Barinovs. "Turklāt mums ir Kontinentālā hokeja līga - pasaules otra spēcīgākā līga aiz NHL. To es nevaru ne ar ko izskaidrot."

Kā jau ziņots, uz Sočiem netika uzcaicināts arī Latvijas pārstāvis Eduards Odiņš, kurš pēc iepriekšējās sezonas oficiāli tika atzīts par KHL labāko tiesnesi.

Izmantotie resursi:
itar-tass.com

1 2 43 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2013-12-06 15:36, pirms 11 gadiem
Vācijas hokeju mēs tā īsi nemaz nezinām

tās jau ir jūsu problēmas!

 +20 [+] [-]

, 2013-12-06 15:38, pirms 11 gadiem
Tas ir štrunts, par ko viņš tur izrunājas, bet Odiņu gan būtu gribējies redzēt OS.
Ir pelnījis.

  +9 [+] [-]

, 2013-12-06 15:49, pirms 11 gadiem
Krievi sašutuši, ka viens krievs
Es, piemēram, esmu sašutis par to, ka Odiņš netika uz OS

Katram savs par ko sašust

     [+] [-]

, 2013-12-06 15:50, pirms 11 gadiem
Vai nabadziņi,tagad jūtas aizvainoti!

 +14 [+] [-]

, 2013-12-06 15:51, pirms 11 gadiem
Tātad ja divi tiesneši no KHL, tas nozīmē, ka tiesāšanas līmenis KHL ir visai zems (protams, neskaitot Odiņu).

Tas ka KHL tiek dēvēta par 2. spēcīgāko līgu pasaulē, nenozīmē, ka tiesneši arī ir tādā pašā līmenī.

  +5 [+] [-]

, 2013-12-06 15:51, pirms 11 gadiem
Nav, kas pietiesās spēles kā gribas, kaut vai citās grupās

  +3 [+] [-]

, 2013-12-06 15:51, pirms 11 gadiem
Vini vnm raud,ka kaut kas nav,bus mazak aizdomiigu tiesnesu..

  +1 [+] [-]

, 2013-12-06 15:51, pirms 11 gadiem
gggg rakstīja: Vai nabadziņi,tagad jūtas aizvainoti!
Viņi tak vienmēr jūtas (ir) aizvainoti, kad netiek darīts tā kā viņiem gribas

  -1 [+] [-]

, 2013-12-06 15:52, pirms 11 gadiem
Mikelsjanis rakstīja: Vini vnm raud,ka kaut kas nav,bus mazak aizdomiigu tiesnesu..
KHL (Krievijas) paziņojums:
NHL uzpirkuši IIHF

  +4 [+] [-]

, 2013-12-06 15:56, pirms 11 gadiem
Labi ir,ka Bulanovs nav paņemts,nedod dievs,ka nāktos tiesāt Latvijas spēli. Pietiek jau pieredzes ar viņu un DR spēļu tiesāšanu.
Bet tas ir tipiski krieviem. Jau laicīgi gatavot var attaisnojumus,varēs teikt,ka tiesneši vainīgi,ka NHL'ā speciāli mūsu spēlētājus savainoja un ko tik vel ne Nevēlu krievijas izlasei neko sliktu,bet žēl,ka ap izlasi ir tik daudz pajolu.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-06 15:57, pirms 11 gadiem
Es bez iekšām, IIHF riktīgi apjāja krievus (pierasta lieta viņiem), čehiem un vāciešiem pat ir vairāk nozīmētu tiesnešu

  +1 [+] [-]

, 2013-12-06 16:03, pirms 11 gadiem
Tikai loģisks IIHF lēmums. Zinot, kas krieviem tiek likts uz kārts Soču sakarā, tiesneši (lai arī cik kompetenti, neatkarīgi un pieredzējuši viņi nebūtu) var tikt ietekmēti ar mērķi iespaidot citu spēļu rezultātus. Kas tur ko tiesnesim pačukstēt: "KHL tev darbu būs grūti atrast, ja kanādieši uzvarēs zviedrus" (piemēram). Pieļauju, ka šogad Pasaules kausa izcīņā futbolā no Brazīlijas tiesnešiem arī nebūs ne smakas. Pārāk jau nu likmes ir augstas.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-06 16:13, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Tas ir štrunts, par ko viņš tur izrunājas, bet Odiņu gan būtu gribējies redzēt OS.
Ir pelnījis.
pag, pag, Namejs, kurš it nemaz nav Krievijas maigās varas izdupsēts, bieži skatoties SKA spēles, kuras tiesājot Odiņš, un ir ievērojis, ka Edžiks vienmēr tiesā par labu SKA.

(Ar mājienu, ka tieši tāpēc Odiņš vairākkārt izvēlēts par labāko tiesnesi KHL - jo sosisku un Medvedeva mīlulis.)

Bet tas varbūt jau tikai Nameja iedomās...

     [+] [-]

, 2013-12-06 16:21, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Krievi sašutuši, ka viens krievs
Es, piemēram, esmu sašutis par to, ka Odiņš netika uz OS

Katram savs par ko sašust
Nu jā jā, bet Odiņš tiešām arī ir pelnījis un ne jau par skaistām acīm!

     [+] [-]

, 2013-12-06 16:26, pirms 11 gadiem
Ak, cik žēl

     [+] [-]

, 2013-12-06 16:32, pirms 11 gadiem
Nav svarīgi par ko balso vēlētāji, svarīgi ir kas skaita balsis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-06 16:53, pirms 11 gadiem
Lai vai kā, bet tas NHL lielais tiesnešu īpatsvars ir nedaudz jocīgs:
1. NHL tiesāšanas maniere ir savādāka kā IIHF turnīros un Eiropā (laukumi mazāki, cīņas vairāk, līdz ar to bieži ir visādas netīšas klupināšanas, apzinātas ķeksēšanas utt., bet tos sodus svilpj tikai tad, ja ir aprakta kāda laba izdevība)
2. Es domāju, ka tas bija uzstādījums no NHL - gribas NHL spēlētājus OS, tiesnešiem arī jābūt proporcionālā attiecībā!
3. Man jau tagad tracina tas, ka kanādieši tiesās USA spēle un otrādi!

     [+] [-]

, 2013-12-06 17:00, pirms 11 gadiem
Skiet ka Olimpiade man visvairak pietruks mums visiem labi zinamais Slava Bulanovs, kurs vienmer izcakare LV un Dinamo speles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-06 17:08, pirms 11 gadiem
vnk džekiem būs grūtāk uzpirkt amerikāņu tiesnešus

     [+] [-]

, 2013-12-06 17:23, pirms 11 gadiem
Taas jau ir PASAULES Olimpiskaas speeles nevis KRIEVIJAS Olimpiskaas speeles....
Viss logiski, ko vinsh krievs atkal dirshaas.????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-06 17:31, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Diemžēl piekrītu . Vajdzēja nozīmēt Odiņu un kādu buļbašu. Šindleru redzēt ai kā negribas
buļbašs jau ir: Ivan Dedioulia, BLR līnijtiesnesis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-06 17:54, pirms 11 gadiem
Pilnīgi pamatots un loġisks lēmums. Tiek līdz minimumam samazinātas korupcijas iespējas. Ideāli, ja nebūtu neviena no Krievijas, bet mēs nedzīvojam ideālā pasaulē. No otras puses Bulanovs pietrūks. Viņš piešķirtu zināmu šarmu OS turnīram. Visas cerības tagad uz Šindleru.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-06 18:01, pirms 11 gadiem
Soreiz es esmu krievu puse, viniem pienacas patiesiba kadas 5 vietas tienesiem, ar ko Z-amerikas tienesi paraki, ka ari vini eiropas hokeju nemak ta isti tiesat, ne NHL speletaji nevares ilgi saprast, ka jaspele un ko var vai nevar. Tiesnesu skaitu vajadzetu sadalit ari pec valstu reitingiem hokeja, lai no pirma desmitnieka sadala kvotas tas butu godigi.

     [+] [-]

, 2013-12-06 18:17, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Soreiz es esmu krievu puse, viniem pienacas patiesiba kadas 5 vietas tienesiem, ar ko Z-amerikas tienesi paraki, ka ari vini eiropas hokeju nemak ta isti tiesat, ne NHL speletaji nevares ilgi saprast, ka jaspele un ko var vai nevar. Tiesnesu skaitu vajadzetu sadalit ari pec valstu reitingiem hokeja, lai no pirma desmitnieka sadala kvotas tas butu godigi.
tiesneši ir jādala pēc kvalifikācijas.
visobjektīvāk būtu, ja tiesneši būtu tikai no tām valstīm, kas nepiedalās OS. Diemžēl pārāk maz tādu tiesnešu ar atbilstošu kvalifikāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-06 18:39, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Tātad ja divi tiesneši no KHL, tas nozīmē, ka tiesāšanas līmenis KHL ir visai zems (protams, neskaitot Odiņu).

Tas ka KHL tiek dēvēta par 2. spēcīgāko līgu pasaulē, nenozīmē, ka tiesneši arī ir tādā pašā līmenī.
Es saprotu, ka Tev ļoti gribētos lai tā nebūtu, bet man Tevi būs jāsarūgtina,jo Odiņš ne ar ko īpašu neizceļas uz kopējā KHL tiesnešu fona,kuru līmenis kā zināms nav profesionāli sevišķi augsts

  -2 [+] [-]

, 2013-12-06 18:43, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Diemžēl piekrītu . Vajdzēja nozīmēt Odiņu un kādu buļbašu. Šindleru redzēt ai kā negribas
Padalies informācijā par kopējām Šindlera gaitām kā profesionālām hokeja tiesnesim. Tev laikam par šo tēmu ir kaut kāda informācija.
Esmu gatavs saderēt,ka mūsu hokejmīļiem par to nekas īpaši nav zināms, ja vien neskaita viņa neveiksmīgo tiesāšanu mačā LV Vs USA.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-06 18:52, pirms 11 gadiem
Krievi jau sāk palēnām būvēt atkāpšanās ceļu, bārstīt atmazkas, jo visi zina, ka tuvojas katastrofa hokeja laukumā no krievu puses!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-06 20:28, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Redz tas kad Krievi ir pamatoti neapmierináti tas tev ir štrunts! Bet savéjo uzreiz gribéji tur redzét. Ká var bút 13 no turienes, bet no ríkotájvalsts tikai viens soģis ?
acīmredzot, rīkotājvalsts tiesnešu kvalifikācija neapmierina IIHF...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 43 komentāri