Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Znaroks Krievijas treneris - federācija piekrīt, gaida "Dynamo" apstiprinājumu

Rolands Eliņš

Znaroks Krievijas treneris - federācija piekrīt, gaida "Dynamo" apstiprinājumu
Oļegs Znaroks
Foto: ITAR-TASS / Scanpix

Krievijas medijs Sport-express.ru ziņo, ka tā rīcība ir neoficiāla informācija, ka Krievijas hokeja federācija, sporta ministrija un pats Oļegs Znaroks ir devuši savu apstiprinājumu bijušā Latvijas izlases spēlētāja kļūšanai par izlases treneri. Vēl gan jāsaņem galīgā piekrišana no Maskavas „Dynamo” kluba, kuru Znaroks šobrīd vada.

Vakar Znarokam bija paredzēta tikšanās ar Krievijas sporta ministru Vitāliju Mutko un hokeja federācijas prezidentu Vladislavu Tretjaku. Mutko aizņemtības dēļ uz sapulces sākumu bija atsūtījis savus pārstāvjus, un tā noritēja aiz slēgtām durvīm. Pēc tikšanās iesaistītās puses atturējās no komentāriem par sarunu, kuras norisinājās par šobrīd vakanto Krievijas hokeja izlases posteni, iznākumu.

Tiesa, kā norāda Sport-express.ru, atsaucoties uz neoficiāliem un anonīmiem avotiem, tad iesaistītās puses vienošanos ir panākušas, turklāt Mutko esot ieinteresēts, lai jaunais treneris tiktu apstiprināts pēc iespējas ātrāk. Savu piekrišanu esot devis arī Znaroks, tiesa, viņa situācija Maskavas „Dynamo” hokeja klubā, kurš tūlīt uzsāks KHL izslēgšanas spēles, nedod Znarokam pilnīgu rīcības brīvību.

Lai Znaroka iecelšana izlases trenera amatā tiktu oficiāli apstiprināta, vēl jāiegūst „Dynamo” priekšnieku galējais jāvārds, ka Znaroks var kļūt par treneri jau pirms sezonas beigām, tad savus parakstus zem līguma likšot arī Tretjaks un federācijas pārstāvji.

Znaroka kandidatūru publiski atbalstījuši vairāki ietekmīgi Krievijas hokeja pārstāvji, ieskaitot divkārtējo olimpisko čempionu Borisu Mihailovu, kurš Znaroka kļūšanu par izlases treneri nodēvējis kā „par 99,9% izlemtu”. Publiski (un neoficiāli) savu atbalstu paudis arī „Dynamo” ģenerāldirektors Andrejs Safronovs, kurš uzskata, ka Znaroks pagaidām var apvienot abus darbus.

Oļegs Znaroks tiek dēvēts par šobrīd labāko KHL treneri. Savulaik bijis ilggadējs Latvijas izlases spēlētājs un kapteinis, viņš arī vairākus gadus bija Latvijas izlases treneris, līdz 2011. gadā viņa amatu pārņēma Teds Nolans.

Izmantotie resursi:
Знарок в сборной: ФХР дала добро, слово - за...
СПОРТ-ЭКСПРЕСС: Ежедневная спортивная газета....

  +4 [+] [-]

, 2014-03-06 12:06, pirms 11 gadiem
Maikl25 rakstīja: cerams ka apkakasasies ar visiem Raduloviem u c
Tas Radulovs bija labākais izlasē.
Kur bija Ovečkini,Malkini,Kuļomini,Sjomini utt,gan neizprotami.

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:09, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas vien raksturo to oratoru.Viņš pats nezina ko darīt un ko darīs.
Tas Tretjaka purns rau riebumu uzdzen.
Valde viņiem tur,smiekli nāk. Atgādina PSRS laiku lielās valsts vadītāju biedrību. Kad viena kāja jau ir ...... un abas puslodes jau laiciņu kā atteikušas.
Tie ir tie īstie,ko vajag lai viss sabruktu,kā savulaik PSRS.
Grūti gan Tev, tad Fetisovs ne tāds, tad Tretjaks prātu izkūkojis. Man no malas skatoties, redzams ir tas, ka Krievijā pamazām krītas (kopš 90.) augsti kvalitatīvu spēlētāju daudzums. Un pie tā vēl nav vainīgi ne Tretjaks, ne Fetisovs. Pēc gadiem 10 varbūt uz viņiem kaut ko varēs norakstīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:13, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:19, pirms 11 gadiem
[quote zinoss_sportists]
Šī ziņa nomierina, jo Latvijas izlasei nebūs Znaroks. Kā redzams, tad tāds vadības stils der Krieviem, bet letiņiem labāk pie sirds iet Ābols un Nolans. Tie ir treneri, kas paslavē un uzmundrina spēlētāju, kas kā redzams ir uzlabojis komandas spēli. Kā jau Daugaviņš par Zanarok teica "Neesam jau roboti, lai pildītu pavēles kā armijā".
Nu par Ābolu kā par izlases treneri no izlases spēlētājiem gan nekādas atsauksmes vēl nav dzirdētas,bet ,lai Dinamo sezonu varētu uzskatīt par patiesi veiksmīgu-būtu jāpārvar play-off 1.kārta,kas nebūs viegls uzdevums.

quote]

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:22, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Grūti gan Tev, tad Fetisovs ne tāds, tad Tretjaks prātu izkūkojis. Man no malas skatoties, redzams ir tas, ka Krievijā pamazām krītas (kopš 90.) augsti kvalitatīvu spēlētāju daudzums. Un pie tā vēl nav vainīgi ne Tretjaks, ne Fetisovs. Pēc gadiem 10 varbūt uz viņiem kaut ko varēs norakstīt.
Protams ka afēristi. Pie kam abi tevis minētie.
Par to,kas tur krītas/nekrītas,neiešu strīdēties. Teikšu,tik ka nepiekrītu tev. Tak tur ezim jāsmejas,kā Tretjaks neveiksmīgi tagad cenšas visiem aizmiglot acis.
OS spēlēja NHL - ieši,bet pārbūves jāveido KHL.
Ko vēl stulbāku varētu izdomāt,ka tik savu darbību attaisnot ?
Varbūt aizliegt vispār leģionārus. Tāpat ārzemju trenerus.
Katrā klubā piespiedu kārtā 5 - 10 jaunos spēlētājus.
20 spēles sezonā,pārējo laiku Eirotūres un treniņi. Super. Iespēlēs Eirotūrēs KHL spēletājus,bet spēlēs lielajos turnīros NHL spēlētāji. Ko viņi tad tur iespēlē ?
Uzreiz būs izaugsme. Tu vārētu no sevis vēl ko + šim visam ieteikt ?
Nosūtīsim kādu priekšlikumu marasmātiķim.
Kamēr viņi neizslaucīs no Rus hokeja vecos censoņus,tur nekā nebūs.
KHL ja grib attīstīties,jāatkratās no pakļautības. Jo šie kadri visu laiku jauc un traucē līgai attīstīties.
Jā un lietās kur būtu jābūt Tretjakam,tur tā nav. Viņš tik KHL gaisu jauc.

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:25, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Protams ka afēristi. Pie kam abi tevis minētie.
Par to kas tur krītas/nekrītas,neiešu strīdēties. Teikšu tik ka nepiekrītu tev. Tak tur ezim jāsmejas,kā Tretjaks neveiksmīgi tagad cenšas visiem aizmiglot acis.
OS spēlēja NHL - ieši,bet pārbūves jāveido KHL.
Ko vēl stulbāku varētu izdomāt,ka tik savu darbību attaisnot ?
Varbūt aizliegt vispār leģionārus. Tāpat ārzemju trenerus.
Katrā klubā piespiedu kārtā 5 - 10 jaunos spēlētājus.
20 spēles sezonā,pārējo laiku Eirotūres un treniņi. Super. Iespēlēs Eirotūrēs KHL spēletājus,bet spēlēs lielajos turnīros NHL spēlētāji. Ko viņi tad tur iespēlē ?
Uzreiz būs izaugsme. Tu vārētu no sevi ko vēl + šim visam ?
Nosūtīsim kādu priekšlikumu marasmātiķim.
Kamēr viņi neizslaucīs no Rus hokeja vecos censoņus,tur nekā nebūs.
KHL ja grib attīstīties,jāatkratās no pakļautības. Jo šie kadri visu laiku jauc un traucē līgai attīstīties.
Mana doma bija, ka VĒL pagaidām nav viņu vainas, ka kopš 90. krītas Krievijas hokejistu (augstākā līmeņa) skaits, kuri var sekmīgi konkurēt ar citām top izlasēm.

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:27, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Mana doma bija, ka VĒL pagaidām nav viņu vainas, ka kopš 90. krītas Krievijas hokejistu (augstākā līmeņa) skaits, kuri var sekmīgi konkurēt ar citām top izlasēm.
Kur viņi krītas ? Es jau sapratu tavu uzsvaru,tik ka to ignorēju aiz nevēlēšanās te sākt runāt par lietu kas galīgi nav aktuāla un pie vainas. Vēlreiz tev saku,Tretjaka valdīšanas laikā 3 OS nulle medaļu.
Un tas ir fakts. Tad ko teikt Suomi,Slovākijai,Čehiem ?
Es nesākšu šo tēmu,kur tu mani velc.
Salīdzinājumā krievi ir šokolādē. Suomi lieliski parādīja,ka ne jau NHL spēlētājos spēks.

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:29, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: KHL ja grib attīstīties,jāatkratās no pakļautības. Jo šie kadri visu laiku jauc un traucē līgai attīstīties.
Jā un lietās kur būtu jābūt Tretjakam,tur tā nav. Viņš tik KHL gaisu jauc.
nekur viņi neatkratīsies! tagad izskatās nekad, ja sākumā vēl kaut kādas miglainas cerības bija, tad tagad man vairs nav nekādu ilūziju...
KHL kā bija Krievijas čempionāts, tāds viņš arī paliks. Man liekas tur pat nav Tretjaka vaina, bet visas hokeja sistēmas, liec ko gribi Tretjaka vietā, neviens neizlaidīs no pakļautības nacionālo čempionātu...

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:30, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nekur viņi neatkratīsies! tagad izskatās nekad, ja sākumā vēl kaut kādas miglainas cerības bija, tad tagad man vairs nav nekādu ilūziju...
KHL kā bija Krievijas čempionāts, tāds viņš arī paliks. Man liekas tur pat nav Tretjaka vaina, bet visas hokeja sistēmas, liec ko gribi Tretjaka vietā, neviens neizlaidīs no pakļautības nacionālo čempionātu...
Es vēl naivi ceru,ka atkratīsies un kļūs neatkarīgi. Uzsvars uz naivi.

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:33, pirms 11 gadiem
Ой. Держи передачу-95 - YouTube

Lūk te viss pa ģēlu. Ierēc par pareizām lietām.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-06 12:34, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Kur viņi krītas ? Es jau sapratu tavu uzsvaru,tik ka to ignorēju aiz nevēlēšanās te sākt runāt par lietu kas galīgi nav aktuāla un pie vainas. Vēlreiz tev saku,Tretjaka valdīšanas laikā 3 OS nulle medaļu.
Ja Krievijas izlase būtu tāda pati kā 2012. PČ, tad maz variantu būtu citām izlasēm. Ar to es gribu pateikt, ka šobrīd Krievijas hokejs ir tāds ''izšaus-neizšaus'' variants, nekādas sarkanās vai kādas tur vēl mašīnas nav un nevar būt.

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:36, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es vēl naivi ceru,ka atkratīsies un kļūs neatkarīgi. Uzsvars uz naivi.
tādu uzsvaru var likt, jo diemžēl nekas pagaidām neliecina, ka notiks kaut kas savādāk!Drīzāk otrādi, jo Dinamo Maskava atbalsta Tretjaka idejas par KHL (ne)attīstību.
Vēl jo vairāk tagad tiek lemts atgriezties pie PSRS laiku sistēmas, kad CSKA=izlase, tikai tagad tas būs Dinamo Maskava=izlase! Šadā razskladā viss tiks pakļauts Dinamo Maskava=izlase interesēm, pārējie paliks tādā kā piespēlētāju lomā...KHL tur neko neizdarīs, kā Mutko(Putins) ar Tretjaku nolems, tā arī būs...

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:41, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ja Krievijas izlase būtu tāda pati kā 2012. PČ, tad maz variantu būtu citām izlasēm. Ar to es gribu pateikt, ka šobrīd Krievijas hokejs ir tāds ''izšaus-neizšaus'' variants, nekādas sarkanās vai kādas tur vēl mašīnas nav un nevar būt.
Nav,tāpēc ka tādas ir Billa shēmas. Un 2012 gada PČ bija kaut kāds brīnums. Laikam kad spēlētāji paši tā izšāva. Visus noslaukot no ceļa.
Visos pārējos turnīros bija drausmas. Pat Eirotūrēs.
Pie Bikova bija tas vētrainais uzbrukums. Var teikt tā Rus hokeja atšķirība.
Pie Znaroka es arī negaidu raksturīgo Rus hokeju. Tik naivi ceru,ka tas spēs izveidot komandu.
Ja viņi kapās kā MD,tad bažīties nav par ko.
Bet klubs nav komanda. Nevar tik īsā laikā to nostellēt. Līdz Korejai laika daudz,ja Znaram neies,būs Bikovs atpakaļ 100 %.

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:42, pirms 11 gadiem
RobisMC rakstīja: Uzšautu pa seju!
Vēl viens sprēgājošs gailēns

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:44, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tādu uzsvaru var likt, jo diemžēl nekas pagaidām neliecina, ka notiks kaut kas savādāk!Drīzāk otrādi, jo Dinamo Maskava atbalsta Tretjaka idejas par KHL (ne)attīstību.
Vēl jo vairāk tagad tiek lemts atgriezties pie PSRS laiku sistēmas, kad CSKA=izlase, tikai tagad tas būs Dinamo Maskava=izlase! Šadā razskladā viss tiks pakļauts Dinamo Maskava=izlase interesēm, pārējie paliks tādā kā piespēlētāju lomā...KHL tur neko neizdarīs, kā Mutko(Putins) ar Tretjaku nolems, tā arī būs...
Te tu naglai uz galvas. Nav ko piebilst.
Nu tad daudzi tie biezie onkuļi kas spēlē hokeju pārslēgsies uz ko citu.
Nu nesanāks viņiem viss tas. Ir naiva cerība,ka būs viegla revolūcija un kantoris tiks pasūtīts.
Vai arī atradīs kādu risinājumu,kur visas puses būs apmierinātas.

  -2 [+] [-]

, 2014-03-06 12:48, pirms 11 gadiem
Veiksmi Znarokam, viegli nebūs. Tas ir liels gods būt par galveno treneri vienai no pasaules top izlasēm. Labs ieraksts jau tā smukā CV.

Atceramies Lipmana kungu sakām, ka Znaroks nevar apvienot darbu Latvijas izlasē un klubā.

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:48, pirms 11 gadiem

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:52, pirms 11 gadiem
(O_O) rakstīja: Atceramies Lipmana kungu sakām, ka Znaroks nevar apvienot darbu Latvijas izlasē un klubā.
Latvijas izlasi un Dinamo Maskava trenēt nevar apvienot, Lipmanam taisnība!
Bet Krievijas izlasi trenēt kopā ar Maskavas Dinamo nekādu problēmu, visi nepieciešamie apstākļi tiks radīti...nešaubies ne mirkli! Ja kāds sprēgās, tiks nosaukts par valsts ienaidnieku un tu -tū, tur ātri ar tādiem razberutca

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:53, pirms 11 gadiem
KazahsLV rakstīja: Znaroks jau ir tas vīrs, kas zinās kā ērgļiem apcirpt spārnus lai tie kļūtu par ērglēniem.
Viss nav tik vienkārši kā dažreiz šķiet.
Viena lieta,ka treneris drīkst drātēt spēlētāju, kuriem ar klubu ir noslēgti līgumi, bet pavisamkas cits, ka izlases spēlētāji uz izlasi ierodas brīvprātīgi. Ja Znaroks tur mēģinās bujānīt, tad virkne spēlētāji izlasei vienkārši uzliks mīksto.

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:53, pirms 11 gadiem
Gan jau Minskā paņems zeltu un kkāds plāksteris uz brūces būs uzlikts

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:54, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss nav tik vienkārši kā dažreiz šķiet.
Viena lieta,ka treneris drīkst drātēt spēlētāju, kuriem ar klubu ir noslēgti līgumi, bet pavisamkas cits, ka izlases spēlētāji uz izlasi ierodas brīvprātīgi. Ja Znaroks tur mēģinās bujānīt, tad virkne spēlētāji izlasei vienkārši uzliks mīksto.
Izlases kodols būs Dinamo Maskava, tas jau nolemts, ar to nebūs nekādu problēmu...
Znaroks vadīs abus...

     [+] [-]

, 2014-03-06 12:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss nav tik vienkārši kā dažreiz šķiet.
Viena lieta,ka treneris drīkst drātēt spēlētāju, kuriem ar klubu ir noslēgti līgumi, bet pavisamkas cits, ka izlases spēlētāji uz izlasi ierodas brīvprātīgi. Ja Znaroks tur mēģinās bujānīt, tad virkne spēlētāji izlasei vienkārši uzliks mīksto.
mūžīgais jautājums, kas labāks - treniņu režīmā paspēlēt abraukusi zvaigzne vai grauzt ledu gatavs melnstrādnieks.

     [+] [-]

, 2014-03-06 13:04, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Izlases kodols būs Dinamo Maskava, tas jau nolemts, ar to nebūs nekādu problēmu...
Znaroks vadīs abus...
Kodols ir laba lieta, bet .....................
Jebkurā gadījumā izlasē Znaroks nevarēs izmantot visas tās metodes, kuras tas izmanto klubā.
Un tas,ka RU atkal tiks veidots izlases bāzes klubs, es saprtau jau vakar pēc iepazīšanās ar KHF paspārnē izveidoto treneru padomes sastāvu. Vieni vienīgi PSRS laiku hokeja skolas produkti. kamēr krievi nespēs savu hokeju pārorentēt uz 100% mūsdienu realitātēm, tikmēr viņi varēs mierīgi dusēt tālāk uz PSRS hokeja panākumu lauriem. Jaunu panākumu viņiem nebūs vel ilgi.

     [+] [-]

, 2014-03-06 13:07, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: mūžīgais jautājums, kas labāks - treniņu režīmā paspēlēt abraukusi zvaigzne vai grauzt ledu gatavs melnstrādnieks.
Ideālā variantā-pareizās proporcijās gan vieni, gan otri. Kā tagad īpaši moderni teikt- ir jābūt kam klavieres spēlēt, un ir jābūt arī,kas šīs klavieres pie nepiedciešamības pārnēsā.

     [+] [-]

, 2014-03-06 13:08, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kodols ir laba lieta, bet .....................
Jebkurā gadījumā izlasē Znaroks nevarēs izmantot visas tās metodes, kuras tas izmanto klubā.
Un tas,ka RU atkal tiks veidots izlases bāzes klubs, es saprtau jau vakar pēc iepazīšanās ar KHF paspārnē izveidoto treneru padomes sastāvu. Vieni vienīgi PSRS laiku hokeja skolas produkti. kamēr krievi nespēs savu hokeju pārorentēt uz 100% mūsdienu realitātēm, tikmēr viņi varēs mierīgi dusēt tālāk uz PSRS hokeja panākumu lauriem. Jaunu panākumu viņiem nebūs vel ilgi.
Tieši tā. Tie draugi vēl laikam nav apjēguši,ka laiki mainījušies.
Izjauks KHL,spēlētāji atkal visi aizbrauks uz ZA,tad Tretjakam un Co būs miers. To laikam viņi vēlas panākt.

     [+] [-]

, 2014-03-06 13:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un tas,ka RU atkal tiks veidots izlases bāzes klubs, es saprtau jau vakar pēc iepazīšanās ar KHF paspārnē izveidoto treneru padomes sastāvu. Vieni vienīgi PSRS laiku hokeja skolas produkti. kamēr krievi nespēs savu hokeju pārorentēt uz 100% mūsdienu realitātēm, tikmēr viņi varēs mierīgi dusēt tālāk uz PSRS hokeja panākumu lauriem. Jaunu panākumu viņiem nebūs vel ilgi.
kaut kā ne īpaši krata man tā Krievijas izlase, viņu problēmas...negribu pat īpaši iedziļināties!
man vairāk interesē 1)kāds būs tas KHL nākošgad, ja KHL būs pēc Tretjaka un Dinamo Maskava prāta izveidota,tad var likt āmen uz šo projektu kādu laiku(piemēram līdz 2016.gada PČ Maskavā vai pat 2018.gada OS)...
2) vai krievi turpinās bāzt naudu Dinamo Rīga...

     [+] [-]

, 2014-03-06 13:27, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kaut kā ne īpaši krata man tā Krievijas izlase, viņu problēmas...negribu pat īpaši iedziļināties!
man vairāk interesē 1)kāds būs tas KHL nākošgad, ja KHL būs pēc Tretjaka un Dinamo Maskava prāta izveidota,tad var likt āmen uz šo projektu kādu laiku(piemēram līdz 2016.gada PČ Maskavā vai pat 2018.gada OS)...
2) vai krievi turpinās bāzt naudu Dinamo Rīga...
Atbildes uz visiem šie jautājumiem diez vai sagaidīsim ātrāk par jūniju-jūliju.

     [+] [-]

, 2014-03-06 13:45, pirms 11 gadiem
Karsumam paļubomu būs Krievijas pilsoņa pase

     [+] [-]

, 2014-03-06 13:49, pirms 11 gadiem
Ovechkins69 rakstīja: Karsumam paļubomu būs Krievijas pilsoņa pase
Konkrētāk, nesaprotu, ko ar to domā!

     [+] [-]

, 2014-03-06 13:50, pirms 11 gadiem
Ovechkins69 rakstīja: Karsumam paļubomu būs Krievijas pilsoņa pase
Ta ko tu Karsumu...kanādiešus jānaturalizē

     [+] [-]

, 2014-03-06 14:36, pirms 11 gadiem
Tagad Znaroks 4 gadus līdz nākamajām OS varēs pucēt Krievijas izlases spalvas Pasaules čempionātos?

     [+] [-]

, 2014-03-06 14:37, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Tas būtu ļoti interesanti kā Znaroks tiktu galā ar Krievijas izlasē spēlējošiem gailēniem!
elementāri - NHL lokauta laikā Ovečkins bija rezultatīvāks un efektīvāks nekā savā NHL karjerā jebkad. Pie Znaroka ir vienkārši - gribi spēlēt, tad spēlē! Negribi? Nespēlē, tinies un nemaisi citiem spēlēt.

     [+] [-]

, 2014-03-06 14:49, pirms 11 gadiem
Rekur arī atklātībā nonāk Dinamo Maskava un Znaroka , un Tretjaka programma :
Революция Сафронова-Знарока! - Блог Славина...