Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Gaidot pirmo ražu

Viedoklis: Gaidot pirmo ražu
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pirms nepilna gada Rīgas "Dinamo" sāka dalību Kontinentālajā hokeja līgā. Viens no biežāk minētajiem iemesliem: attīstīt Latvijas hokeju, tostarp izlasi. Jau sākot ar rītdienu mums būs iespēja baudīt pirmos augļus.

Latvijā hokejs vienmēr bijis tuvs sirdij, prātam un rīklei. Tam līdzi seko gan smalkās frakās tērpti kungi pie platekrāna televizoriem, gan tie, kuri sēž pie radioaparātiem un ar traktoriem nesen centās ieņemt Rīgu. Jau 2007. gada maijā Viesturs Koziols Neatkarīgai Rīta Avīzei izteicās, ka "Latvijā viens otrs nesaprot, ka ne jau Krievijai vajag "Rīgas 2000" spēlēšanu viņu turnīrā, bet tas ir nepieciešams mums. Spēlējot Krievijā, šajā komandā varētu iespēlēt divas maiņas izlasei, un, ja mēs domājam par hokeja izaugsmi, tad tas ir jādara."

Toreiz tāda kluba kā Rīgas "Dinamo" izvilkšana no vēstures grāmatām reālā dzīvē principā bija Krievijas sporta ministra Vjačeslava Fetisova iegriba. Šodienas realitātē Rīgas "Dinamo" par izslēgšanas spēlēm veiksmīgi sitas augstākajā Krievijas līgā (nosaukums Kontinentālā hokeja līga ir skaists papildus iesaiņojums), un Rīgas arēna atkal ir pārpildīta ar faniem, kuri ar divkāršu baudu to pamet, kad uzveikts kāds lielās austrumu kaimiņa klubs.

Kastēs krauti klementīni

Ziemas periodā veikalu plauktos vairumā tiek tirgoti mandarīni un klementīni (mandarīnu lielais, sulīgais brālis). Būdams augļu fans, bieži tos ņemu, jo klementīni ir lielāki, saldāki un ar mazāk sēkliņām nekā mandarīni. Tomēr jāatzīst, ka reiz arī sanācis iegrābties – no skābuma acis suloja, bet klēpis bija pilns ar sēklām. Arī šajā olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā fani gaida saldākos augļus, kurus nacionālajai valstsvienībai ir sagatavojusi Rīgas "Dinamo". Ieskaitot arī "Rīga 2000" spēkus, tādi izlases kandidātu sarakstā bija veseli 17 no kopējiem 26. Neņemos spriest, kurš paņemts vai arī nav paņemts nepamatoti, bet skaidrs ir viens – pēc patreizējās komplektācijas Rīgas "Dinamo" ir valsts izlases bāzes klubs. Par to, cik gardi augļi būs sagatavoti šajā kvalifikācijas turnīrā, spriest varēs jebkurš, kad Latvijas izlase tiksies ar ungāriem, ukraiņiem un itāļiem.

Tuvojoties "Dinamo" izslēgšanas spēlēm KHL, pamatots ir arī kluba uztraukums par komandas fizisko izturību. Nesen presē viens no komandas treneriem Artis Ābols pauda satraukumu par to, vai lielais skaits "Dinamo" spēlētāju, kuri tikko būtu izlikuši visus spēkus izlases labā, spētu izturēt intensīvo spēļu grafiku pēc pārtraukuma. Sponsori un atbalstītāji, protams, prasa savu – iekļūšanu izslēgšanas spēlēs. Jebkurš, arī es, saprot, ka, neizpildot doto uzdevumu, no savas siltās vietas var droši atvadīties. Tomēr kā kluba, tā arī izlases spēļu kalendāri bija zināmi jau sen. Tātad šāds regulārās sezonas noslēgums nav nekāds pārsteigums.

Piramīda bez pamata, kaza bez barības

Līdz ar Rīgas "Dinamo" izveidi atklāts kļuva jautājums par vietējā mēroga hokeja čempionātu. Rezultāts ir tāds, ka sezonas garumā "Dinamo" spēlē KHL, bet četras relatīvi vājākas vienības pārstāv Baltkrievijas atklāto čempionātu. Lieki piebilst, ka mūsu mazajā kioskā (valstī) brīvie sponsori krīzes laikā nestāv rindā uz skatlogiem. Proti, "Dinamo" ir aplasījis kaislīgākos hokeja atbalstītājus. Pāris reģionālie un lokālie sponsori atbalsta savus pilsētas klubus (Daugavpils "Latgale", Ogres "ASK", "Liepājas Metalurgs"), bet "Rīga 2000" atrodas tā paša "Dinamo" paspārnē. Visi pēdējie četri klubi spēlē Baltkrievijā. Tāds ir mūsu vadošais piecinieks, kas Latvijas čempionātā piedalās izslēgšanas spēlēs. Kas paliek? Vietējā līga, kur starp līderiem ir lietuviešu klubs. Jaunie "attīstās" Latvijas čempionātā kopā ar tādiem, kuriem ir patika brīvā laikā no darba uzspēlēt hokeju. Īsāk sakot – Latvijas hokejā ir skaista piramīdas virsotne, kura pagaidām turas uz dažiem pāļiem.

Vēlos uzsvērt, ka Rīgas "Dinamo" sastāvā ir vairāki veterāni (Naumovs 39, Cipruss 37, Sorokins 35, Laviņš 34, Ankipāns 33, Ņiživijs 31). Par "jaunajiem" daudzus sen vairs nenosauksi. Kad Dārziņš iemet vārtus, bieži var dzirdēt gaviles, ka "jaunie šogad met iekšā." Gan Dārziņa un Rēdliha 24, gan Bērziņa 25 gadi ir īstais vecums, kad jau jābūt savā augstākajā līmenī. Tāpat arī 22 gadus vecais Sotnieks un 23 gadus vecais Galviņš nav nekādi juniori. Jā – tie ir jauni hokejisti, kuriem ir jāpienes komandai rezultāts.

Prieks, ka šie visi nosauktie arī ir efektīvi, bet runāt par viņiem, kā nākamo maiņu izlasei nevajadzētu – tā ir patreizējā. Savukārt daļa no nākamās jau atkal spēlēs tukšās ledus hallēs pret lietuviešiem, vai pus-profesionāļiem, bet vēl citi – priecāsies par pāris minūtēm Baltkrievijas čempionātā. Neesmu kritiķis, bet reālists. Neizskatās, ka par Latvijas hokeju varētu teikt – vilks paēdis un kaza dzīva. Drīzāk vilks ("Dinamo") kļuvis par veģetārieti un apēdis visu zāli, savukārt pati kaza (Latvijas hokejs) kaulaina trīc no sala.

     [+] [-]

, 2009-02-04 22:04, pirms 16 gadiem
Koks ar diviem galiem, no vienas puses - ja skatās pēc līmeņa, protams, ka tagad puse no izlases spēlē tik augstā līmenī [KHL] kādā droši vien nespēlētu. Objektīvi skatoties KHL ir un paliek pasaules 2. / 3. spēcīgākā līga un šajā līgā spēlē puse no Latvijas izlases. Vai M. Rēdlihs, Dārziņš, Štāls, Bērziņš, Sotnieks, Galviņš, Naumovs, Sorokins, Laviņš, Ankipāns, Kr. Rēdlihs, Širokovs tagad spēlētu pasaules 2./3 spēcīgākajā līgā, ja nebūtu RD ? Nemaz nerunājot par Hartmani, Meiju, Bļinovu, kuri kaut vai epizodiski tomēr dabūja uzspēlēt. Lielākā daļa no mūsējiem, kurus nosaucu nebūtu pat tuvumā šai līgai. Arī jaunajiem hokejistiem ir uz ko censties - kļūt labākam tikt uz LSPA, tad kļūt vēl labākam un tikt uz R2000 un tad jau tikai viens solis līdz sapņa piepildījumam, kurš nav virsotne pasaules klubu hokejā tomēr, ja Tu izsitīsies KHL, tad NHL Tevi pamanīs, turklāt pamanīs vieglāk nekā, ja kāds spēlētu LAČ. Beidzot jaunajiem ir mērķis uz ko tiekties un tepat blakus un skaidri saredzams. Turklāt tas pozitīvais ko RD ir devis visai Latvijai - cilvēki aizvien vairāk mīl hokeju, aizvien vairāk pērk slidas un nūjas un spēlē hoķi uz dīķiem un tas ir RD nopelns. Ja RD projekts noturēsies, tad tas dos ļoti lielas dividendes Latvijas hokejam. Jo vecāki redz, ka tas ir prestiži spēlēt hokeju. Kurš gan Latvijā nezin par tādu RD, bet pirms tam, vai daudzi zināja, kur un, kas spēlē LAČ un vai tagad zin ?

Protams es esmu Latvijas patriots un pirms sezonas atceros, ka Abrags, Juhans un arī bijām starp tiem retajiem, kur bija pret RD, pret to, ka būtībā tiek likvidēts Latvijas čempionāts. Un lielā mērā bažas bija pamatotas, LAČ tiešām ir otršķirīgs sētas turnīrs, kur dominē otršķirīgi Lietuvas hokejisti. Varbūt LSPA tam ir jēga, jo jaunie norūdīsies spēlējot pret večiem. Vēl jēga ir Concept un Hanzai, jo viņi no amatieru hokeja pilntiesīgi ielekuši profesionālajā. Pārējiem ? Nekādas. Latvijas čempionāts pašlaik ir nekas, diemžēl. Bet tāds RD nebūtu izveidots un izveidojies, ja nebūtu nepieciešamība. Latvijas čempionāts bija zema līmeņa čempis jau pirms tam, RD situāciju tikai pasliktināja. Es protams gribētu, lai Latvijā būtu augsts līmenis, es protams gribētu, lai nevis mēs spēlētu pie krieviem, kuri var mš jebkurā dienā uzmest, es protams gribēt, lai mums ir komandas ar lieliem budžetiem, pilnām arēnām ar pašmāju un ārzemju zvaigznēm laukumā, taču pašlaik - tas nav reāli, to pierādīja vājā LAČ organizācija pagājušajos gados, līmenis neauga, varbūt tikai par kādu milimetru gadā. Atvainojiet, ja LAČ var dominēt 40 gadīgs hokejists, tad par ko mēs vēl runājam ? Kāds prestižs un jēga censties var būt jaunajiem, lai tiktu kaut kādā sētas līgā no kuras Tevi nekad neviens neievēros ?

Spēcīgs Latvijas čempionāts ir priekšnoteikums, lai būtu spēcīga izlase, taču Latvijas čempionātam un LHF - to sarīkot augstā līmenī, bija dota iespēja turpat 15 gadus. Atvainojiet, limits izsmelts. Pagaidām RD der kā grūdiens Latvijas hokejam, kā grūdiens Latvijas hokejistiem, bet tālāk ir jādomā - kā mēs dzīvosim ? Kazahstāna jau gāja mūsu tagad iesākto ceļu, kas no tā sanāca ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-04 22:15, pirms 16 gadiem
als rakstīja: No kurienes Tev te būs spēcīgs čempis?? Cik spēcīgs? Kā BAČ, kā Slovnafta vai EBEL (austriešu atklātais), kur +/- visas komandas ir spēkos līdzīgas kamēr mums labākajā gadijumā ir tik "lielais četrinieks".... no nākamā gada iespējams būs tik "trijnieks", jo ar bebrukiem ir švaki... cerams, ka šie šogadu pabeigs... tas ir arī VISS uz ko te vietējie censoņi ir spējīgi! Nav Latvija nekāda Šveice vai Norvēģija ar Top 10 dzīves līmeni, lai pēkšņi te nez no kurienes nauda atrastos.... tapēc arī tāds RD ir vajadzīgs, ja tauta grib redzēt labu hoķi + visu sezonu nevis tikai 2 nedēļās pavasarī + par salīdzinoši nelielu naudu (pa TV vispār pa brīvu)! Un nebūs te otra KHL kluba, jo to mēs arī nepavilksim un RD būs tik ilgi kamēr lielajiem šefiem neapniks un pie fakta, ja RD tomēr sāks strādāt (nākortnē) ar ieņēmumiem tad RD var kaut kā vēl noturēties, ja nē (nesāks strādāt ar peļņu), tad arī viss RD "biznesa projekts" vienā nejaukā dienā var izbeigties....
Tev taisnība,jo spēcīgs čempis iespējams tikai ekonomiski ļoti attīstītā valstī.Ja runājam par brāļošanos ar Krieviju,tad der atcerēties ,ka NHL arī ir starptautisks [ASV,KAN.]bizness.Varbūt mazliet nekorekts salīdzinājums,betKHL mērķis ir kādreiz kļūt kā NHL.

  +3 [+] [-]

, 2009-02-04 22:19, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Turklāt tas pozitīvais ko RD ir devis visai Latvijai - cilvēki aizvien vairāk mīl hokeju, aizvien vairāk pērk slidas un nūjas un spēlē hoķi uz dīķiem un tas ir RD nopelns.
es driizaak teiktu ka peerk slidas jo beidzot mums ir ziema kad war uz taa diikja uzspeeleet!!!

     [+] [-]

, 2009-02-04 22:19, pirms 16 gadiem
vajag lai chetri vadoshie klubi belaru chempii speelee savaadaak ja te tik latvijaa speelees cetri klubi savaa starpaa un paareejie krietni zemaaki,nebuus nekaada progresa ne pashreizeejamiem ne janajiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-04 22:30, pirms 16 gadiem
edk69 rakstīja: es driizaak teiktu ka peerk slidas jo beidzot mums ir ziema kad war uz taa diikja uzspeeleet!!!
var jau būt, ka pierakstu nopelnus RD, kurus viņi nav pelnījuši, taču slidas varēja pirkt arī pirms tam - hokeja halles ir vaļā visu gadu

  +3 [+] [-]

, 2009-02-04 22:34, pirms 16 gadiem
co-ol-er rakstīja: bet kā tad belariem ir tik stiprs čempis? arī maza valsts un arī bomzīga.
Lielāka par Latviju, pēc teritorijas - aptuveni 3.5 reizes, pēc iedzīvotāju skaita - aptuveni 4.5 reizes lielāka un kāda tev bomzīga ? Latvija nav bomzīga un arī Baltkrievija nav. Ja nezini, ka vidēji ikviens latvietis dzīvo labāk nekā 4 miljardi no pasaules iedzīvotājiem, tad turi muti ciet Un, ja esi tik nezinošs, ka Baltkrievijā ir diktators - Lukašenko, kurš hokeju ir noteicis kā primāro sporta veidu, tad arī paturi muti ciet

     [+] [-]

, 2009-02-04 22:42, pirms 16 gadiem
Galu galā spēcīgu LV čempi mēs varējām būvēt jau no 91.gada.Tātad 18 gadus!Kurš nelietis to mums neļāva izdarīt?Atradīsim viņu ,nositīsim un jau nākošajā gadā LV čempī spēlēs Krosbijs,Ovečkins........Bet ja nopietni, tad atbildi par RD lietderīgumu mēs saņemsim jau šonedēļ.

     [+] [-]

, 2009-02-04 23:57, pirms 16 gadiem
rolex rakstīja: Galu galā spēcīgu LV čempi mēs varējām būvēt jau no 91.gada.Tātad 18 gadus!Kurš nelietis to mums neļāva izdarīt?Atradīsim viņu ,nositīsim un jau nākošajā gadā LV čempī spēlēs Krosbijs,Ovečkins........Bet ja nopietni, tad atbildi par RD lietderīgumu mēs saņemsim jau šonedēļ.
muļķības, pēc pirmās nepilnās sezonas KHL nav korekti gaidīt baigos izlases līmeņa celšanos, protams, uz Vankuveru jātiek, bet, ja arī netiek (3x pārspļauju pār kreiso plecu), tad nevajag vainot vai nopelt RD!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-05 00:08, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Kazahstāna jau gāja mūsu tagad iesākto ceļu, kas no tā sanāca ?
Katrā ziņā nekas traģisks! Baris kā spēlē KHL tā arī spēlēs turpmāk + šie tagad nepiedalīsies krievu zemākajās līgās, bet ar tām savām komandām, kas piedalijās KAL vai 1. līgā veidos tagad paši savu čempi uz kādām, 5-6 komandām..... citādi šiem bija krievu komandām visi ceļa un dzīvošanas izdevumi pie sevīm vēl jāapmaksā..... un šie beidzot saprata, ka nav ko sviest naudu vējā, ja labak par to naudu paši var sarīkot savu čempi!

     [+] [-]

, 2009-02-05 08:41, pirms 16 gadiem
Tad autors domaa nost ar dinaamo vai vienkaarshi kauko raksta rakstishanas peec?

     [+] [-]

, 2009-02-05 09:29, pirms 16 gadiem
Larix rakstīja: Tad autors domaa nost ar dinaamo vai vienkaarshi kauko raksta rakstishanas peec?
autors priecājas un ir lepns par Dinamo, tomēr arī izsaka bažas par Latvijas hokeja nākotni. Cer uz sakārtotu Latvijas čempionātu + Dinamo (Kazahu piemērs).

     [+] [-]

, 2009-02-05 09:40, pirms 16 gadiem
Taaks. Pienjemsim, ka RD projekts izkuup gaisaa un pie belariem ar nespeeleejam. Taa vietaa visas domas un resursi tiek pieveersti vieteejam chempim.

Nevaru iedomaaties nevienu valsti nevienaa sporta veidaa, kas savaa nacionaalajaa chempionaataa nebuutu speejiiga sagatavot nacionaalajai izlasei deriigus kadrus. Ja buus tomeer tik traki (no kaa pie mums, shkjiet, baidaas daudzi), tad ir 2 iespeejas - vai nu galiigi nemaakuliigi organizeets chempionaats, vai arii krietni vien paarspiileeta liimenja maaksliigi uztureeta izlase.

Nu uzdodiet vienreiz sev jautaajumu - kas mums OBJEKTIIVI ir taads, lai mees buutu pasaules pirmaa astotnieka izlase? Ne mums taa nauda, kas citiem, ne tik daudz hokejistu, kas citiem, ne taada sisteema, kaa citur pasaulee. Es nebaidos shii vaarda - maaksliigi paaris meeneshus gadaa stuteeta izlase, kuraa liidz shim gadam speeleeja tie, kam izdevaas laikus aizlasiities uz aarzemeem, kur pavisam citas iespeejas. Un kaa nu nestuteesi, ja no IIHF smuka naudinja naak par ienjemtajaam vietaam chempii.

Nekaa. Muusu kaa mazas valsts ar maziem resursiem naakotne ir individuaalie sporta veidi, un jo aatraak tas visiem pieleeks, jo labaak. Mees, ja gribam, varam sagatavot, piemeeram, elites bobslejistus, vieglatleetus. Bet mums nekad nebuus sporta speelju izlases, kas ciiniisies par augstaam vietaam pasaulee kaut cik atpaziistamos sporta veidos. Viszemaak esam futbolaa, jo to speelee visaas 200 valstiis. Visaugstaak - florbolaa un tajaa pashaa hokejaa, ko pasaulee speelee dazhos desmitos valstu. Un i tur liidz tiem, kas to lietu njem pa iistam nopietni, mums kaa raapus liidz Kjiinai. Pashreizeejaa sievieshu basketbola komanda ir iznjeemums lielaa meeraa AJ deelj - tikpat labi hokeja izlasi par kaadaam vietaam droshi vien paceltu vieteejais Krosbijs, futbola izlasi - latvieshu Kristiano Ronaldo, ja taadi buutu. Un tas tikai pieraada, cik svariigi ir individuaali meistariigi speeleetaaji, kuru deficiits akuuti juutams nelielaas valstiis. Mums reizi desmit, divdesmit gados uzrodas taadi Balderi, Ozolinji, Irbes. Kanaadieshiem un amerikaanjiem taada liimenja chalji naak katru gadu. Cik mums ir speeleetaaju, kas speejiigi konkreetaa gadaa sacensties ar lielvalstu junioriem un jaunieshiem? Tie ir citi meerogi, citas iespeejas.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-05 09:52, pirms 16 gadiem
3:2 Latvija pagarinājumā uzvarēja.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-05 09:58, pirms 16 gadiem
kaads izskaidros, kaada saistiiba RD un LČ? ko, Hartigans un M.Reedlihs speelees pie Bebriem, ja RD nebuus? vai LČ speeles aizvadiis areenaa?
ivar77veidiigais cirvisms plaukst un neviist

     [+] [-]

, 2009-02-05 10:04, pirms 16 gadiem
555 rakstīja: kaads izskaidros, kaada saistiiba RD un LČ? ko, Hartigans un M.Reedlihs speelees pie Bebriem, ja RD nebuus? vai LČ speeles aizvadiis areenaa?
ivar77veidiigais cirvisms plaukst un neviist
RD protams ir jābūt, bet nav jākrīt eiforijā, kamēr viss pārējais ir pilnīgās auzās.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-05 10:10, pirms 16 gadiem
Rihards Olmanis rakstīja: RD protams ir jābūt, bet nav jākrīt eiforijā, kamēr viss pārējais ir pilnīgās auzās.
nee, nu nevajag shitaas banalitaates un vispaarinaajumus par kaut kaadaam "eiforijaam" un "auzaam". tomeer pameegjini izskaidrot - KAADS SAKARS IR RD un LČ???

IMHO, iznjemot dazhus speeleetaajus, RD paarstaavji jebkuraa gadiijumaa nespeeleetu LČ, ja RD nebuutu. iznjemot dazhus mazos sponsorus, lielie tik un taa nesponsoreetu LČ.
RD savaac pa visu pasauli izmeetaatos viduveejos Latvijas speeleetaajus un ljauj vinjiem speeleet otrajaa speeciigaakajaa pasaules liigaa.
ja tevi satraic LČ liimenis, nu tad filozofee, vai labaak buus, ja Bebri ar LM aizvadiis sezonaa 76 savstarpeejaas speeles vai 24 un paareejaas ar baltkrieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-05 10:26, pirms 16 gadiem
555 rakstīja:
nez. vai nu tu nelasi, vai arī vienkārši negribi uztvert. izcelšu to, ka šis ir mans viedoklis. Prieks par RD, bet žēl LČ. Neizskatās, ka pēc tam, kad veterāni pametīs RD - būs vērā ņemama nākamā maiņa.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-05 10:36, pirms 16 gadiem
Rihards Olmanis rakstīja: nez. vai nu tu nelasi, vai arī vienkārši negribi uztvert. izcelšu to, ka šis ir mans viedoklis. Prieks par RD, bet žēl LČ. Neizskatās, ka pēc tam, kad veterāni pametīs RD - būs vērā ņemama nākamā maiņa.
es izlasiiju un nekaadiigi nevaru saprast vienu. tavu maati, kaads sakars ir RD ar LČ??? nu kaads? kaa tieshi RD ir vainojams pie taa, ka tev ir "zheel LČ"???
shis apgalvojujs - "Līdz ar Rīgas "Dinamo" izveidi atklāts kļuva jautājums par vietējā mēroga hokeja čempionātu." - ir totaals sviests un nepatiesiiba. jautaajums par LČ liimeni ir saistiits TIKAI un VIENIIGI ar Latvijas klubu daliibu BAČ.
RD vareeja baazeeties amsterdamaa vai tokijaa, ar LČ tam nav faktiski nekaada sakara (iznjemot aptuveni 10 skatiitaaju, kas deelj RD neaiziet uz kaadu LČ speeli un kaadu mazinju sponsorinju, kas, ieguvis iespeeju izvietot logo uz RD speeleetaaju apakshbikseem, tagad nesponsoree LČ finaalseerijas norisi).

autor, pieveersies auglju garshas iipashiibu aprakstiishanai, labaak sanaak

  +2 [+] [-]

, 2009-02-05 10:55, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Kautko autors grib taka uzlabot bet neko ta ari nepasaka ko darit.Uzskatu ka musu hokeja atistiba ir gajusi stipri uz prieksu.Agrak nebija Dinamo un 2 klubi speleja BAC paraleli ar LAC tagad savukart veseli 4 spele BAC un LAC cempis intrigas zinja ir sasniedzis nebijushus augstumus.Tas ka tur spele bijushie profi pec darba nav nekas slikts ko tad autors iesaka spelet ar LM2,Latgale2,LSPA jaunekliem kas tad tur bus interesantaks kvalitativaks?Vinjiem jau neviens neliedz vienos vartos apspelet tos kas pec darba atnak uzraut kamer tas nav izdarits neviens BAC klubs tadus negribes nemt pie sevim un BAC vadiba negribes tada limena klubus iesaistit.LAC cempis ir kompakts(nav jabrauc vairak talak par Elektreniem,vizas utt,) un uz centralajam spelem piesaista vairak skatitajus ka BAC.Piramida ir vienkarsa tie kas labi spele LAC tiek pamaniti no BAC komandu puses un tur labakie no RD un MnD puses.
Isuma neredzu ko autors iesaka uzlabot.
Pilnīgi piekrītu! Ja kaut ko kritizē, vajadzētu dot arī redzējumu kā to mainīt!

     [+] [-]

, 2009-02-05 11:09, pirms 16 gadiem
555 rakstīja: es izlasiiju un nekaadiigi nevaru saprast vienu. tavu maati, kaads sakars ir RD ar LČ??? nu kaads? kaa tieshi RD ir vainojams pie taa, ka tev ir "zheel LČ"???
shis apgalvojujs - "Līdz ar Rīgas "Dinamo" izveidi atklāts kļuva jautājums par vietējā mēroga hokeja čempionātu." - ir totaals sviests un nepatiesiiba. jautaajums par LČ liimeni ir saistiits TIKAI un VIENIIGI ar Latvijas klubu daliibu BAČ.
RD vareeja baazeeties amsterdamaa vai tokijaa, ar LČ tam nav faktiski nekaada sakara (iznjemot aptuveni 10 skatiitaaju, kas deelj RD neaiziet uz kaadu LČ speeli un kaadu mazinju sponsorinju, kas, ieguvis iespeeju izvietot logo uz RD speeleetaaju apakshbikseem, tagad nesponsoree LČ finaalseerijas norisi).

autor, pieveersies auglju garshas iipashiibu aprakstiishanai, labaak sanaak
pilnīgi piekrītu LaČ un RD par 99% neatkarīgas lietas!

     [+] [-]

, 2009-02-05 11:20, pirms 16 gadiem
Tipisks latvieša raksts! Tas ir slikti, šitai vispār nekam neder, bet kā vajag - nezinu, tur jau kādam gudrākam jāspriež. Nu izstrāda shēmu, sistēmu, stratēģiju un plānu un tad var rakstīt šadus rakstus. Tad būtu pamats kaut kādai diskusijai, bet šoreiz izņemot faktu, ka autors ir tipiskas latvietis un ka viņam garšo augļi vairak nekā sakarīga diemžēl neredzu!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-05 11:27, pirms 16 gadiem
Par nākamo maiņu - nu nekas navar būt labaks, kā motivācija! Un RD saredzu, ka jaunajiem ir motivācija trenēties, nepīpēt zālīti, netusties. Bet LC ne ar ne bez RD nekad nav bijis un nebuus motivaacija! Nu iedomaajamies nereaalo situaaciju, ka LC ir atradis mega milziigu sponsoru un nosleedzis liigumu uz 10 gadiem (piemeeram Google) un nu tagad pieskir naudu RD, LM, R2000, ASK un nu tagad skatamies, kas notiek. Vienu sezonu iet uz uraa, bet skaties, kas ir naakamjaa sezonaa.... izraadaas, ka mees esam tik maza valsts, ka klubos speelee 75% legionaari un tie pashi veteraani un situaacija nav ne pa mata tiesu labaaka! liidz ar to es neredzu neko labaaku, kaa shii briizha sitaaciju, gan lai esoshajiem speeleetaajiem nodroshinaatu labu praksi, gam lai jaunajiem buutu motivaacija. Un motivaacija, kaa zinaams dara daudz - kaut vai paskatamies Latvijas BMX, kur bez piramidas, bez viskautkaa, chalji vienkaarshi nelielaa pilseetaa bija motiveeti un aidaa - olimpiskais zelts. Liidz ar to es nesaku, ka mums naakamgad vai peec 2 gadiem buus kaads super juniors, bet ja RD un KHL buus ilgstosh projekts, tad peec 5, 6... gadiem buus pirmie rezultaati, ko ar LC nekad un ne pie kaadiem apstaakljiem nebuutu iespeejams sasniegt!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-05 11:57, pirms 16 gadiem
Murgs ne raksts.

     [+] [-]

, 2009-02-05 12:06, pirms 16 gadiem
Rihards Olmanis rakstīja: nez. vai nu tu nelasi, vai arī vienkārši negribi uztvert. izcelšu to, ka šis ir mans viedoklis. Prieks par RD, bet žēl LČ. Neizskatās, ka pēc tam, kad veterāni pametīs RD - būs vērā ņemama nākamā maiņa.
Mums jau viena paaudžu maiņa izlasē notikusi...tad Dinamo nebija, bet no kautkurienes uzradēs šie aizstājēji, bet tas nebija LČ, ja nu vienīgi G.Džeriņš izlasē ir LČ produkts

     [+] [-]

, 2009-02-05 14:19, pirms 16 gadiem
nevis Rigas dinamo bett DINAMO ,,RIGA'' CIK VAR ATGADINAT DABUSIET NO KOZIOLA IEKSA!

     [+] [-]

, 2009-02-05 14:28, pirms 16 gadiem
maiks3 rakstīja: muļķības, pēc pirmās nepilnās sezonas KHL nav korekti gaidīt baigos izlases līmeņa celšanos, protams, uz Vankuveru jātiek, bet, ja arī netiek (3x pārspļauju pār kreiso plecu), tad nevajag vainot vai nopelt RD!
Esmu nepacietīgs optimists,tādēļ rezultātu gaidu jau šonedēļ.Bet ar RD viss ir OK.Tas pašreizējā situācijā ir optimālais[vienīgais] ceļš.

     [+] [-]

, 2009-02-09 21:07, pirms 16 gadiem
in your face!

     [+] [-]

, 2009-02-12 09:57, pirms 16 gadiem
Raksts jau labs, bet 1 lieta man ļoti krīt acīs. "Patreiz" vārds ir lietots nepareizā formā, jo pareizi ir "Pašreiz", tā ir tāda kļūda, ko redzi un dzirdi visu laiku, bet nu tas īsti pareizi nav.