Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Rēdliha dublis neglābj ''Dinamo''

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Rēdliha dublis neglābj ''Dinamo''
Miķelis Rēdlihs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pirmo spēli 2011. gadā aizvadījis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas ''Dinamo'', kas viesos, divus vārtus gūstot Miķelim Rēdliham, tomēr ar 2:5 piekāpās Ņižņijnovgorodas ''Torpedo''.

Šodien vieta ''Dinamo'' vārtos bija uzticēta Krisam Holtam, kurš iepriekš ārstēja potītes savainojumu un ilgāku laiku nevarēja palīdzēt komandai. Tādējādi vieta uz soliņa Edgaram Lūsiņam, kurš rīdzinieku vārtus sargāja pēdējos trīs mačos. Pēc mēneša dīkstāves uzbrukumā devās Lauris Dārziņš, spēlējot ierastajā virknējumā ar Jāni Spruktu un Miķeli Rēdlihu. Citu ievērojamu izmaiņu nebija; tāpat arī mājinieku rindās.

Mača ievadā ''Dinamo'' ieguva vairākumu - Aleksejs Potapovs bortā ietrieca M. Rēdlihu, kurš laukumu pameta ārstu ielenkumā, tomēr varēja spēli turpināt. Viena vīra pārsvaru, pateicoties lieliskajam sniegumam, neizdevās izmantot, un šāds iznākums pēdējā laikā jau gluži pierasts. Tiesa, ''Torpedo'' veicās līdzīgi - uz noraidīto soliņa atrodoties Guntim Galviņam, neko ievērības cienīgu izveidot neizdevās. Nevienai komandai nebija reālu vārtu gūšanas iespēju, līdz partnera metienu pielaboja Deniss Kočetkovs, panākdams 1:0 mājinieku labā.

Turpinājumā labu pretuzbrukumu izveidoja ''Torpedo'' (ripa lidoja vārtiem secen), pēc rikošeta glāba Holts. Tomēr otrie vārti nobrieda - veiksmīgi izspēlēts uzbrukums, un ripa pēc rikošeta atrada ceļu ''Dinamo'' vārtos. Tādējādi 16. minūtē rezultāts kļuva gaužām nelabvēlīgs - 0:2 -, turklāt parādītais sniegums neveicināja pozitīvismu. Taču rīdziniekiem pirms pārtraukuma izdevās reabilitēties - ''Torpedo'' rezultatīvākais hokejists Raiens Veske iesita M. Rēdliham, nopelnot noraidījumu. Un tieši Miķelis to aukstasinīgi izmantoja, būdams veiksmīgākais vārtu priekšā un panākdams 1:2. Jāpiemin, ka viņam 10. vārti sezonā.

Otro trešdaļu, pateicoties mājinieku nedisciplinētībai, ''Dinamo'' iesāka vairākumā, kura laikā izdevās apdraudēt Bernda Bruklera sargātos vārtus, taču panākt izlīdzinājumu nekādi nesanāca. Savukārt ''Torpedo'' izdevās dubultot pārsvaru, tiesa, lielu lomu nospēlēja veiksme. Proti, patālu metienu izdarīja pieredzējušais aizsargs Sergejs Rozins, Holts tvēra ripu, taču nejauši to ievirzīja savos vārtos! 3:1 mājinieku labā, rīdziniekiem likumsakarīgs šoks.

''Dinamo'' ieguva kārtējo vairākumu, kurš atkal palika neizmantots. Tikmēr mājinieki laiku velti netērēja, panākot jau ļoti pārliecinošo 4:1 - atkal precīzs bija Rozins, dubultojot šosezon gūto vārtu skaitu. Turpinājumā centienus atspēlēties izrādīja Sprukta virknējums, Galviņš un vēl vairāki hokejisti, taču - bez panākumiem. Tas nozīmēja, ka pēdējo 20 minūšu laikā, lai iegūtu kaut punktu, jāiemet vismaz trīs ripas.

Trešais periods iesākās ar Broka Trotera individuāliem centieniem, taču joprojām aktīvāki bija mājinieki, kuriem īpašas nepieciešamības palielināt pārsvaru nebija. Gūt savus otros vārtus mačā vēlējās M. Rēdlihs, bet iespējas palika neizmantotas. Likumsakarīgi - jo tuvāk bija spēles beigas, jo momentu kļuva mazāk un komandu spēle - neaktīvāka. Protams, momentu līdz mača beigām netrūka un vienu no tiem izmantoja Rēdlihs jaunākais - lieliska Dārziņa piespēle gar vārtiem, un Miķelis atkal bija izveicīgākais vārtu priekšā. 2:4, viņam otrie vārti spēlē.

''Dinamo'' līdz mača beigām centās izglābties, taču saņēma piekto ripu savos vārtos - pēc iemetiena nūja lūza Rodrigo Laviņam, un mājinieki to veiksmīgi izmantoja. Pēc vārtu zaudējuma spēlētāju starpā izcēlās nekārtības sakarā ar Mārtiņa Karsuma sitienu pretiniekam, bet tas mača gala iznākumu nemainījs - 5:2 ''Torpedo'' labā.

''Dinamo'' nākamā spēle ceturtdien Jaroslavļā pret vietējo ''Lokomotiv'', kas pašreiz ieņem 1. pozīciju Rietumu konferencē. Mača sākums pulksten 16:00

"Dinamo" sastāvs:

Kriss Holts (Edgars Lūsiņš); Mārtiņš Karsums – Andris Džeriņš - Ģirts Ankipāns;
Kristaps Sotnieks - Jēkabs Rēdlihs; Aleksandrs Ņiživijs – Roberts Petrovickis – Tomašs Surovijs; Jānis Andersons - Arvīds Reķis; Lauris Dārziņš - Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs; Rodrigo Laviņš - Guntis Galviņš; Roberts Bukarts – Vitālijs Karamnovs - Broks Troters, Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 4. janvāris

Ņižņijnovgorodas "Torpedo" – Rīgas "Dinamo'' 5:2 (2:1, 2:0, 1:1)

Vārti: 9:49 Kočetkovs (Krikunovs, Višedkevičs) 1:0, 15:09 Veske (Grū) 2:0, 18:40 M.Rēdlihs (Galviņš, Dārziņš, vair.) 2:1, 25:38 Rozins (Ņikitenko) 3:1, 30:28 Rozins (Kočetkovs, Potapovs) 4:1, 56:52 M.Rēdlihs (Dārziņš) 4:2, 58:45 Linglets (Veske) 5:2
Soda minūtes: 14:8
Metieni: 28:29
Vārtsargi: Bruklers - Holts

 +28 [+] [-]

, 2011-01-04 18:17, pirms 14 gadiem
Pietrūkst pagājušās sezonas iespaidīgo atspēlēšanos...torpedo gan var iet kakāt
Slēpts komentārs: Artis4000

 +50 [+] [-]

, 2011-01-04 18:18, pirms 14 gadiem
Prieks par Miķeli un Lauri ,Laurim lieliska atgriešanās

 +57 [+] [-]

, 2011-01-04 18:18, pirms 14 gadiem
Smuki Sprukts tam Gru sadeva...

  -4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:18, pirms 14 gadiem
Juuuuu, Sitas ir labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Synco

 +21 [+] [-]

, 2011-01-04 18:19, pirms 14 gadiem
Dinamo stilā, ko citu tur teikt... Ceru, ka mūsējie beidzot pamodīsies pēc šīs spēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +35 [+] [-]

, 2011-01-04 18:19, pirms 14 gadiem
S Ū D S ne spēle.

Punkts.

 +25 [+] [-]

, 2011-01-04 18:19, pirms 14 gadiem
Cristiano Ronaldo17 rakstīja: Njā Karsums biku tā nesmuki izdarīja
pareizi dara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Scam

 +42 [+] [-]

, 2011-01-04 18:19, pirms 14 gadiem
vismaz beigās izkāvās, kaut kas interesants.

Dinamo spēle šodien - nožēlojama...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:19, pirms 14 gadiem
zebiakste rakstīja: Smuki Sprukts tam Gru sadeva...
Tur nekas īpashs nebija.

  +9 [+] [-]

, 2011-01-04 18:19, pirms 14 gadiem
zebiakste rakstīja: Smuki Sprukts tam Gru sadeva...
Smuki ar savu masu nospieda,uzkrita virsū???

 +35 [+] [-]

, 2011-01-04 18:20, pirms 14 gadiem
Ja šitā turpināsies playoffos netikt !
bet prieks par Miķeli!!! ! !

 +17 [+] [-]

, 2011-01-04 18:20, pirms 14 gadiem
Vairākums Reāli IESPĀRDA!
Tiktiešam ĻOTI GARLAICĪGA SPĒLE, mūsu izpildijumā.
Aizsardzība ari neliek priecāties.

 +12 [+] [-]

, 2011-01-04 18:20, pirms 14 gadiem
pilniigi bezzobaina spele. atskaitot mikeli un lauri parejie vnk neredzami.
Slēpts komentārs: Krokodils

 +32 [+] [-]

, 2011-01-04 18:20, pirms 14 gadiem
Jāgaida Ozo atpakaļ, savādāk tur nav uz ko skatīties...

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:20, pirms 14 gadiem
beediigs sniegums.jaadomaa par naakosho speeli

 +24 [+] [-]

, 2011-01-04 18:20, pirms 14 gadiem
Petrovickis - NEKĀDS. Varēja vismaz izkauties...
Slēpts komentārs: TROTTERlove

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:20, pirms 14 gadiem
Nekas, zinu ka PO tiksim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:21, pirms 14 gadiem
Cerams, ka shis kautins beigas sapurinas musejos uz nakamo speli.

  +7 [+] [-]

, 2011-01-04 18:21, pirms 14 gadiem
Vai Šuplers spēs mūs aizvest līdz play-off?

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:21, pirms 14 gadiem
visiem citiem klubiem treneru krēsls šūpojas, bet šuplera krēsls kā vienmēr ir stabils - Bļāviens cik ilgi vēl tas slovāks būs jācieš

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:21, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: Fuj dinamo nemak zaudet, ne kauties!
Karsumam iesita tāpēc tas viss sākās.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:21, pirms 14 gadiem
Sogad buss pirmaa sezona kad RD nespelees po!!

 +22 [+] [-]

, 2011-01-04 18:21, pirms 14 gadiem
Spēli varētu raksturot ar vienu vārdu - NOŽĒLOJAMI!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:21, pirms 14 gadiem
Dinamo tāds vairākums nēeksistē, vienk cer uz kkādu haļavu, ka iekritīs, tākā laiks būtu treniņos kādas vairākuma izspēles atstrādāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-01-04 18:22, pirms 14 gadiem
moskits rakstīja: Vai Šuplers spēs mūs aizvest līdz play-off?
domāju, ka šogad šupkera haļava beigsies

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:22, pirms 14 gadiem
vajadzēja izlādēties, un sadot torpedo bietē nedaudz smagākā formā!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:22, pirms 14 gadiem
pipars2323 rakstīja: Komandas galvenā autoritāte un psiholoģiskās noskaņošanas speciālists ir OZO,nevis Žoplers,tas nu ir vnk acīmredzams!Nupat jau sāk piezagties doma par RD trenera nomaiņu!
nu šosezon jau nemainīs, tas ir skaidrs par visiem 100%. nav jau arī jēgas sezonas lbeigās mainīt, labāk diez vai būs. Cerams, starpsezonā nomainīsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-04 18:22, pirms 14 gadiem
moskits rakstīja: Vai Šuplers spēs mūs aizvest līdz play-off?
Es ļoti ceru,ka to paspēs izdarīt cits treneris(vēl šīs sezonas laikā)...

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:22, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Paldies Holtam! lai veicas mūzikā un cerams, ka bilborda top 100 viņu gaida. Paldies Petrovickim, par būšanu ar komandu, vecis ir kā medaljons RD komandā, kas ne spīd, ne laistās, tik vien ir uz pleciem un rusē,sarusē visu RD motoru.
vot šitā vajag izdomāt pateikt ! + 1 no manis

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:22, pirms 14 gadiem
Sakiet ko gribiet, bet Mikušs toč bij labāks par Petrovicki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:23, pirms 14 gadiem
bliezhnja rakstīja: pareizi dara
Es jau domāju par to iesišanu ar nūju!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:23, pirms 14 gadiem
cik ilgi tā leģionāru varza (sākot ar Jūli un turpinot ar spēlētājiem) turpinās gremdēt komandu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:23, pirms 14 gadiem
Citu treneri.

 +16 [+] [-]

, 2011-01-04 18:23, pirms 14 gadiem
Apriebies, ka Šuplers velk uz Dinamo nekur nederīgos slovākus (Hossa, protams, izņēmums). Petrovickis = 0! Trotters reizes 5 labāks un spēlē reizes 5 mazāk nekā pensis.

Domāju, drīz būtu vēlams mainīt treneri, protams, ja komandas sniegums kardināli nemainīsies

  +8 [+] [-]

, 2011-01-04 18:23, pirms 14 gadiem
Tipiskie latvieši, kad komanda uzvar visi priecājas, kad zaudē visi noliek.

Izdomāju pirmais uzrakstīt šo komentāru, kādam aiztaupīju laiku.

 +11 [+] [-]

, 2011-01-04 18:24, pirms 14 gadiem
Jūlim tomēr pietika prāta ielikt vārtos pusklibo Holtu, tagad viņu vēl padauzīja un varēs ārstēties vēl mēnesi. Jūlis liels taktiķis. Ceru tomēr, ka Holts nesaasināja potītes traumu šajā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-04 18:24, pirms 14 gadiem
Ai nekas, gan jau nākamajā spēlē būs MALAČI un t.t.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-04 18:24, pirms 14 gadiem
Varēja kārtīgāk izkauties, lai acīm būtu kāds baudāmāks brīdis šajā spēlē!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:24, pirms 14 gadiem
Dinamo meitenes kārtējo reizi zaudē. Jāpāriet uz Latvijas čempionātu , tad varbūt izcīnītu kādu uzvaru.

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:24, pirms 14 gadiem
arenass0 rakstīja: Ai nekas, gan jau nākamajā spēlē būs MALAČI un t.t.
shaubos ka nakamaja...

  +4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:25, pirms 14 gadiem
Manuprāt, ja izbraukumā nebūs uzvaras tad Šuplers himnu vairs nedziedās!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:25, pirms 14 gadiem
Petrovickis nulle, nah vispar vinu bija janem,aaa pareiz tautibas deell. Stals 2x labaks butu un tosh letak ari sanaktu. Kad visi bus ierinda Petrovickis vares 4.maina spelet, slovaku murgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-01-04 18:25, pirms 14 gadiem
dinamo#24 rakstīja: Nekas, zinu ka PO tiksim
Protams,ka tiksim. RD izsniegs wild card

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:25, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: Fuj dinamo nemak zaudet, ne kauties!
aizej paraudi citur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:25, pirms 14 gadiem
Nu spēle patiešām nebija laba! Bet kronis visam bija Holta raidījums savos vārtos! 2010. gadu sākām arī ar zaudējumu....Tālāk, kas notika, zināt paši!

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:25, pirms 14 gadiem
A kā viņiem ar sirdsapziņu-laikam nekā.Nekā jau otru mēnesi-kur skatās Savickis......Pat bietē iedot nav kam-viekārši kauns.Kads te p/o uz praidu labāk lai brauc-izskatās tur viniem vieta.....

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:25, pirms 14 gadiem
Laikam mūsējie grib garākas vasaras brīvdienas, nekā parasti...

 +13 [+] [-]

, 2011-01-04 18:25, pirms 14 gadiem
Ir viens vinnētājs! Jurajs Mikušs! Tas džeks laicīgi notinās no DR. Ja pirms tam viņu te kā suni lamāja, tad varu iedomāties, kas tagad darītos

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:25, pirms 14 gadiem
zebiakste rakstīja: Smuki Sprukts tam Gru sadeva...
KO SADEVA? tas plaukas pa pakausi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:26, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Tipiskie latvieši, kad komanda uzvar visi priecājas, kad zaudē visi noliek.

Izdomāju pirmais uzrakstīt šo komentāru, kādam aiztaupīju laiku.
ko tas vispār nozīmē tipiski latvieši? ko tad tu gribēji? lai priecājas kad zaudē un noliek kad vinnē? kā gan var nenolikt pēc šādas spēles....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-01-04 18:27, pirms 14 gadiem
Kad pienāks diena, kad Savickis un Co beidzot to Rūķi aizsūtīs atpakaļ uz Slovākiju!

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:27, pirms 14 gadiem
Dinamo pazaudēja 6 punktus!!!
Cik ilgi tā var spēlēt vairākumus un cik ilgi var spēlēt tikai pa stūriem nevis uz vārtiem!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:27, pirms 14 gadiem
tāds čujs, ka vairākuma izspēle treniņā vispār NAV!

Jāgaida OZO atpakaļ!

Dārziņš acīmredzami ir ļoti labs spēlētājs, lai veicas, mošk, sanāk NHL uzspēlēt, ir viņam līmenis.

Miķelis ar līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:28, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Tipiskie latvieši, kad komanda uzvar visi priecājas, kad zaudē visi noliek.

Izdomāju pirmais uzrakstīt šo komentāru, kādam aiztaupīju laiku.
+

  +9 [+] [-]

, 2011-01-04 18:28, pirms 14 gadiem
Spēle - nekāda! Spēlēja tikai viena maiņa, bet pārējie bezjēdzīgi skraidīja pa ledu. Pirmā maiņa ar Petrovicka ierašanos ir palikusi nemanāma - Ņiživijs ar Suroviju vēl kaut ko cenšas, bet Petro laikam jau ir par vecu, lai spētu līdzi viņiem tikt.

Žēl Trotera - spēlētājs labs, bet nav labu maiņas partneru. Viņš viens pats ņemās pa laukumu, bet ne Bukarts, ne Karamnovs nesaprot viņa stiķus. Viņam blakus vajag vēl vienu Miķeli un Lauri! Spruktu vajag klonēt, jo viņš labi iederas arī ar Ankipānu un Karsumu, kuriem šodien spēle galīgi negāja!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:28, pirms 14 gadiem
LAIKS rakstīja: ko tas vispār nozīmē tipiski latvieši? ko tad tu gribēji? lai priecājas kad zaudē un noliek kad vinnē? kā gan var nenolikt pēc šādas spēles....
Es neko negribēju, vienkārši izdariju to, kas agrāk vai velāk vienalga tiktu izdarīts... Kā tad DR zaudējuma topiks, bez tāda teksta?

  -4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:28, pirms 14 gadiem
Liquid rakstīja: shaubos ka nakamaja...
Nu domāju, ka varētu cerēt uz nākamo spēli, jo tieši pret lielajām komandām kā AK BARS vai Lokomotiv mūsējie mēdz parādīt labu spēli, kvai atceramies spēli pret Ņeftehimik, kur mūsējie arī bezcerīgi zaudēja, bet nākamājā spēlē pret Ak Bars gandrīz uzvarēja(nu pateicoties vienam aklajam neuzvarēja) Jūlis vienkārši nemāk noskaņot mūsējos pret nomināli vājākām komandām, bet pret lielajām Dinamo spēlē ļoti labi.
Slēpts komentārs: Synco

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:29, pirms 14 gadiem
kortes rakstīja: Darzins un NHL nekad....
Latvietis un NHL nekad
Baigais joks,tik smieklīgs vnk. vārtos pa zemi!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:29, pirms 14 gadiem
- Holta gols diemžēl salauza spēli;
- Dārziņš labs arī pēc traumas;
- Suroviju jāsūta uz LM atgūt vārtu garšu;

  +8 [+] [-]

, 2011-01-04 18:29, pirms 14 gadiem
Tikai Lūsiņš vēl mūs var glābt...!!!
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:29, pirms 14 gadiem
semerjaks rakstīja: Protams,ka tiksim. RD izsniegs wild card
Vai arī Putins izdos rīkojumu ... .

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:29, pirms 14 gadiem
septini_litri_sarauj rakstīja: KO SADEVA? tas plaukas pa pakausi?
Kaut buču uz dir*as iedeva, bet bija viens no tiem, kas kaut ko darīja un arī sitās. Nav takā pārējie mīkstčauļi!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:29, pirms 14 gadiem
smogs rakstīja: Pietrūkst pagājušās sezonas iespaidīgo atspēlēšanos...torpedo gan var iet kakāt
Nezinu vai ir veselīgi domāt tikai par mūsu atspēlēšanos. Vienkāršāk ir visu pašiem nokārtot, nevis gaidīt neiedomājamus comeback!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:30, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: 18:18, pirms 10 minūtēm
ej paraudi citur
___
noperc smadzenes
Tieši manas domas par tevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:31, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Holt is back!
Drīzāk: Holt is back!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:31, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Es neko negribēju, vienkārši izdariju to, kas agrāk vai velāk vienalga tiktu izdarīts... Kā tad DR zaudējuma topiks, bez tāda teksta?
jā tiešām tipiski :|

  +7 [+] [-]

, 2011-01-04 18:31, pirms 14 gadiem
No Ozo no PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:31, pirms 14 gadiem
blackx rakstīja: Tieši manas domas par tevi
a tas napslis tu biji

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:32, pirms 14 gadiem
šodien izskatījās ka spēlē, nu tā it kā būtu aizmiguši. esmu pārliecināts ka pret Lokomatīvi pamodīsies un no reāliem 9-ņiem punktiem atvedīs 6-us. jopciš mandelīt lai nu kā bet cīnijās čaļi, nu un tā ripa ne par ko negāja Bruklenes vartos-žēl ka tā

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:32, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Tipiskie latvieši, kad komanda uzvar visi priecājas, kad zaudē visi noliek.

Izdomāju pirmais uzrakstīt šo komentāru, kādam aiztaupīju laiku.
A ko tagad paslavēt? Kādi mūsējie malači atdeva Torpēdām 3 punktus. Prieks un laime par to!!! Ir zaudes, kad tiešām komanda tiek nolikta nepamatoti, bet pēc šodienas spēles viss ir skaidrāks par skaidru un fani ir dusmīgi par tik bezzobainu spēli!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:32, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: Fuj dinamo nemak zaudet, ne kauties!
Ja māki tik gudri runāt, tad kā tu to visu izdarītu?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:32, pirms 14 gadiem
nu blin ar tādu spēli dinamo izlidos no playoff zonas!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:33, pirms 14 gadiem
moskits rakstīja: Vai Šuplers spēs mūs aizvest līdz play-off?
Domāju,ka nespēj-un trenera maiņa sapurinātu komandu-paskatieties,ko ATLANT dara Ržigas vadībā,jo sliktāk vairs nevar būt-nav jau runa par zaudējumu,bet spēles kvalitāti pēdējās 10 spēlēs,kad lielākais vārtu gumums no spēles ir 2...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:33, pirms 14 gadiem
da mūsējie vēl nemāk spēlēt pret vājām komandām, māk tikai spēlēt pret stirprām!

  -4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:33, pirms 14 gadiem
Karšiks29# rakstīja: Ja māki tik gudri runāt, tad kā tu to visu izdarītu?
vinnetu speli lol

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:34, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Drīzāk: Holt is back!
Ah,tipiskais latvietis,pēc zaudējuma uzreiz noliek...vai tik tu kko līdzīgu nerakstīji

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:34, pirms 14 gadiem
Viesulim labākais izteiciens : " Spruktu vajag klonēt... !

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:34, pirms 14 gadiem
Ja baidies zaudeet zobu,tad hokeju nespeele. Ja nevar trapit vartos vai pa ripu brauc uz latvijas chempi!!!

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:34, pirms 14 gadiem
gintars rakstīja: šodien izskatījās ka spēlē, nu tā it kā būtu aizmiguši. esmu pārliecināts ka pret Lokomatīvi pamodīsies un no reāliem 9-ņiem punktiem atvedīs 6-us. jopciš mandelīt lai nu kā bet cīnijās čaļi, nu un tā ripa ne par ko negāja Bruklenes vartos-žēl ka tā
jopciš mandelīt! Stabili 0.pt no izbraukuma, diemžēl...

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:35, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Ah,tipiskais latvietis,pēc zaudējuma uzreiz noliek...vai tik tu kko līdzīgu nerakstīji
Noliek un dusmojas, ir divas dažādas izpausmes, ne?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:35, pirms 14 gadiem
paske12345 rakstīja: A ko tagad paslavēt? Kādi mūsējie malači atdeva Torpēdām 3 punktus. Prieks un laime par to!!! Ir zaudes, kad tiešām komanda tiek nolikta nepamatoti, bet pēc šodienas spēles viss ir skaidrāks par skaidru un fani ir dusmīgi par tik bezzobainu spēli!
es esmu dusmīgs par to ka pēc dinamo zaudējuma ivars vēl neko nav iepirdis.... te kaut kas nav tīrs

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:35, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: vinnetu speli lol
Zvani Sējējam lai komandā ņem.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:35, pirms 14 gadiem
Ozo ! Mums Tevi vajag, kaut vai tikai aiz borta un ģērbtuvēs, bet kādam jāparņem kontrole komandā, jo izskatās, ka Šupis to ir zaudējis (protams, ja viņš pirms tam kaut ko kontrolēja).

  -4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:36, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: jopciš mandelīt! Stabili 0.pt no izbraukuma, diemžēl...
Pagaidām tā izskatās.

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:36, pirms 14 gadiem
Jerumy rakstīja: Čempionu grafiks ir puse uzvarētu spēļu izbraukumā un visas uzvarētas spēles mājās, tā kā bēdām nav pamata. Uzvaras mums vēl būs.
Uzvaras briest, pilnīgi jūtams! Julijus izsauks savainotu Telkvistu
un pamēģinās viņu, varbūt šis vismaz savos vārtos nemetīs. Tikmēr Trotters ar Petrovicki Turpinās būt komandas rezultatīvākie speletāji, un sezonas beigās atkal varēsim Šupleru likt baltā zirgā. Kamēr Sējējs slovākijā sameklēs 1942 gadā dzimušu Slovāku Ex-talantu, kurš noteikti spēs palīdzēt komandai izcīnīt Gagārina kausu !

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:36, pirms 14 gadiem
Nu, kas tas bija?Dusmas un skumji vienlaikus.Vairākumā totāli pietrūkst Ozo, un vispār spēle nekāda izņemot Miķeli un atsevišķus " uzzibsnījumus" .Bet tā jau ar Dinamo ir- nospēlē spožu spēli (iepriekšējā, lai gan sāpīgs zaudējums), un drīz pēc tam - čuš...Jāsaņemas.Gribas ticēt, ka play-off būs.
Slēpts komentārs: kaamiiii

  +6 [+] [-]

, 2011-01-04 18:37, pirms 14 gadiem
Ar vienu maiņu grūti uzvarēt!!!
Vēl precīzāk?Maini spēlētājus vietām kā gribi,bet met tā maiņa kurā spēlē Sprukts!
Vairākumā neviena spēlētāja vārtu priekšā!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:37, pirms 14 gadiem
LAIKS rakstīja: es esmu dusmīgs par to ka pēc dinamo zaudējuma ivars vēl neko nav iepirdis.... te kaut kas nav tīrs
Un viņa viedoklis šodien būs pamatots un precīzs!

  -4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:37, pirms 14 gadiem
Mīķeli par prezidentu!!!

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:38, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: jopciš mandelīt! Stabili 0.pt no izbraukuma, diemžēl...
nu ok!, Tu paliec pie savām domām, es pie savām

  -4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:38, pirms 14 gadiem
blackx rakstīja: Zvani Sējējam lai komandā ņem.
Sējējs jau zvanīja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:38, pirms 14 gadiem
Labākais spēles moments bija kad duļevskis salauza nūju pirms 5 vārtiem. Man ir jautājums kad legionāri pēdējo reizi ir iemetuši vārtus, varbūt pietiks šim algu maksāt par neko, jāsauc pašmāju puikas, sliktāk jau nebūs.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:39, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: Sējējs jau zvanīja
un ko teica?

  +7 [+] [-]

, 2011-01-04 18:41, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: un ko teica?
ka Mikušus neņem.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:42, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Labākais spēles moments bija kad duļevskis salauza nūju pirms 5 vārtiem. Man ir jautājums kad legionāri pēdējo reizi ir iemetuši vārtus, varbūt pietiks šim algu maksāt par neko, jāsauc pašmāju puikas, sliktāk jau nebūs.
Vēl viens nerubī fišku, kāda nauda, tāda mūzika. Respektīvi ja grib labākus rezultātus ir vajadzīga lielāka nauda, tad varēs nopirkt kādu labāku leģionāru.

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:42, pirms 14 gadiem
karteja slikta spele diemzel (((

  -4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:42, pirms 14 gadiem
kamēr Znarokam neiet, tikmēr mums ar' neies. OHK jau piekto spēli pēc kārtas diskābels'

  -4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:43, pirms 14 gadiem
blackx rakstīja: ka Mikušus neņem.
Mikush no tevis njem

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:45, pirms 14 gadiem
Ozo nespele 11 speles .Uzvaretas 4 speles ,3 uzvaras ar 2:1 un 7 zaudejumi

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:46, pirms 14 gadiem
newyorkietis rakstīja: da mūsējie vēl nemāk spēlēt pret vājām komandām, māk tikai spēlēt pret stirprām!
No šī komentāra nevar saprast- kāda komanda ir DR, stipra vai vāja?

  +5 [+] [-]

, 2011-01-04 18:46, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Vēl viens nerubī fišku, kāda nauda, tāda mūzika. Respektīvi ja grib labākus rezultātus ir vajadzīga lielāka nauda, tad varēs nopirkt kādu labāku leģionāru.
Respektīvi, 22 KHL komandas izvēlas leģionārus pēc spēles kvalitātes līmeņa, pie mums tie tiek atvesi no slovākijas, lai galvenajam trenerim būtu ar ko garajos ziemas vakaros pavadīt laiku kopā, un patērzēt dzimtajā mēlē !

  +8 [+] [-]

, 2011-01-04 18:46, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Tipiskie latvieši, kad komanda uzvar visi priecājas, kad zaudē visi noliek.

Izdomāju pirmais uzrakstīt šo komentāru, kādam aiztaupīju laiku.
Vistipiskākais idiņš RUBENs, kas savu nāciju godā netur. Katrai tautai ir savi skauģi, muļļas un citi grēkāži, tāpēc jau tauta nav jāapdirī. Ja gribās ar kādu diskutēt vai nolikt, tad vērsis pie konkrētās personas nevis visas tautas.

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:47, pirms 14 gadiem
Miķelis ar Lauri malači
... pārējie nekādi

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 18:48, pirms 14 gadiem
Spēle nebija tāda kur jāslavē, bet šitā nolikt? Tas jau nau normāli, Jūs domājat, ka puiši nejūtas slikti?Un tad kad būs laba spēle visi Dinamo cels debesīs ar visu Šupleru, bet tagad jau viņš jāatlaiž, jo Dinamo zaudē, bet viņi zaudē Šuplera dēļ?Holtu vispār nevajag nolikt, viņš vēl no traumas nav atguvies!Tagad visi Petrovicki uzskata par 0, bet ko darīt, ja spēle neiet? Laurim arī no sākuma spēle negāja izcili! LAI VEICAS PRET LOKO!

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:48, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Vēl viens nerubī fišku, kāda nauda, tāda mūzika. Respektīvi ja grib labākus rezultātus ir vajadzīga lielāka nauda, tad varēs nopirkt kādu labāku leģionāru.
Izlasi ko es rakstīju, pašmāju hokejistus legionāru viņu vietā, ja jēgas no viņiem nav.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:50, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Respektīvi, 22 KHL komandas izvēlas leģionārus pēc spēles kvalitātes līmeņa, pie mums tie tiek atvesi no slovākijas, lai galvenajam trenerim būtu ar ko garajos ziemas vakaros pavadīt laiku kopā, un patērzēt dzimtajā mēlē !
Lai kā te dažs labs negribētu atzīt hokejā visu nosaka nauda. Šobrīd KHL līderos ir naudīgie klubi, pirms pēdējā lokauta arī NHL toni noteica naudīgie klubi, tikai līga izlīdzināja līmeni. Vienvārdsakot augstāk par savu pakaļu neuzlēkt.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:50, pirms 14 gadiem
Jau otro sezonu leģionāru izvēle ir ļoti vāja. Moš labāk 3 gab., bet augstāka līmeņa, kuri var ietekmēt rezultātu nevis tikai slidot...

  -4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:51, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Izlasi ko es rakstīju, pašmāju hokejistus legionāru viņu vietā, ja jēgas no viņiem nav.
Bez Vilkoita tu redzi kādu kas varētu pamēģināt uzspēlēt KHL? Atbildēšu tavā vietā- nē!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-04 18:52, pirms 14 gadiem
Nekādi traļi vaļi. Šupler lūdzu kravā somas, tas vairs nav normāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:55, pirms 14 gadiem
Runajot par legionariem , ja nem legionaru vinam jaspele pirmaja vai otraja maina nevis 4 maina . Nakam sezon ceru ka nebus ne Suplera un No si sastava vel kadi 8 -10 speletaji un bus Tadi legionari ka hossa vai kaut tuvu tam ap 40-50 punkti sezona , Tagad ir ta ka tie legionari ir sliktaki par Par Latvijas izlases treso ceturto mainu

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 18:56, pirms 14 gadiem
Nervi netur skatīties,kā Dināmo treneru štābs nespēj savākt komandu jau no Decembra sākuma .Nu nav nozīmes ka nav Ozo,Cibuļškis,Hartigans,tak pārējiem arī ir jāspēlē .Ir saprotams ka ir kritumi ,un kāpumi,bet šobrīd mūsējie nerāda nekādus zobus,ko nevar teikt par nevienu citu pretinieku komandu .šķiet,ka Šuplera kungu vajadzētu pabikstīt no vadības puses,jo savādāk ir pamatīgi atslābis ,sakiet ka tā nav ?

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 18:56, pirms 14 gadiem
taa turpinot play-off ies secen

diemzheel legjionaari mums nevelk vairs galiigi, nevar saliidzinaat vinju legjionu un muusu, vismaz shodien

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:56, pirms 14 gadiem
Cik ilgi turpināsies šitā maiņu rotācija?Rīgai tomēr nevajadzēja ņemt Petrovicki,jo tagad jāsāk domāt vai Dinamo šosezon nenogrims - zāles ir Ozoliņš !
Ticu Karsumam nervi neizturēja- pa visam loģiski !

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:57, pirms 14 gadiem
-MaKa rakstīja: Nekādi traļi vaļi. Šupler lūdzu kravā somas, tas vairs nav normāli.
Tieši tā.

     [+] [-]

, 2011-01-04 18:57, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vistipiskākais idiņš RUBENs, kas savu nāciju godā netur. Katrai tautai ir savi skauģi, muļļas un citi grēkāži, tāpēc jau tauta nav jāapdirī. Ja gribās ar kādu diskutēt vai nolikt, tad vērsis pie konkrētās personas nevis visas tautas.
Ak dievs! Nu tik traku reakciju es tiešām negaidiju.

Labi, varbūt varēju kaut kā skaidrāk izteikties, bet tiem kuri bieži lasa SC, domāju bija jāpaliek skaidram, ka es šo postu rakstiju, tā teikt paņirgājoties par tiem, kuri katru reizi pēc DR zaudējuma tādu postu uzraksta...

My bad, varbūt neko tādu nemaz nevajadzēja rakstīt...

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:00, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Vēl viens nerubī fišku, kāda nauda, tāda mūzika. Respektīvi ja grib labākus rezultātus ir vajadzīga lielāka nauda, tad varēs nopirkt kādu labāku leģionāru.
ja trūkst naudas, tad lai nepērk tādu baru viduvēju ārzemnieku, bet lai nopērk dažus labus!

tos caurumus sastāvā, ku Jūlis mēģina aizbāzt ar karamnoviem, mikušiem un petrovickiem mierīgi var aizbāzt arī ar Meiju, Štālu vai citiem vietējiem, leģionāru būtība ir taisīt spēli, nevis aizņemt vietu laukumā!

 +12 [+] [-]

, 2011-01-04 19:01, pirms 14 gadiem
Beidziet nolikt spēlētājus. Numerologs ir Maita!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 19:01, pirms 14 gadiem
Šuplers-Nedrīkst laist garām iespēju nopirkt Petrovicki...nedrīkst laist garām iespēju pārdot Šupleru

  +4 [+] [-]

, 2011-01-04 19:02, pirms 14 gadiem
Ko jūs tā varat cepties pēc šīs spēles? Šī nav pēdējā spēle, pret LOKO būs labāks sniegums [cerams]

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 19:03, pirms 14 gadiem
Keroven rakstīja: ko komanda dara Andersons?
Viņa limenis ir BAČ.
Kas tev pret Andersonu?

  +5 [+] [-]

, 2011-01-04 19:03, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Lai kā te dažs labs negribētu atzīt hokejā visu nosaka nauda. Šobrīd KHL līderos ir naudīgie klubi, pirms pēdējā lokauta arī NHL toni noteica naudīgie klubi, tikai līga izlīdzināja līmeni. Vienvārdsakot augstāk par savu pakaļu neuzlēkt.
Nevar Nevar, it īpaši, ja tu laukumā laid leģionāru, kurš pedējaas 20 spēlēs bez sava uzvārda ierakstīšanas spēles protokolā ar neko citu nav izcēlies, vai noslēdz līgumu ar tādu kurš SM-Līga somijā 20 spēļu laikā ir vienreiz rezultatīvi piespēlējis, vai arī, lai Latvijas izlases vārdā palaistu laukumā spēlet gribošu, vesalu vārtsargu, palaiž tādu, kas tikai uz špricēm kājās stāv. Es domāju šeit nav nekāds sakars ar naudu.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 19:04, pirms 14 gadiem
Daukis rakstīja: ja trūkst naudas, tad lai nepērk tādu baru viduvēju ārzemnieku, bet lai nopērk dažus labus!

tos caurumus sastāvā, ku Jūlis mēģina aizbāzt ar karamnoviem, mikušiem un petrovickiem mierīgi var aizbāzt arī ar Meiju, Štālu vai citiem vietējiem, leģionāru būtība ir taisīt spēli, nevis aizņemt vietu laukumā!
Hosam maksā 2 miljonus Kazaņā un viņš ir labs, Demitra arī ir labs, bet viņam maksā vēl vairāk, Štumpels arī ir labs. Ar to es gribu teikt to, ka RD piespiedu kārtā jāņem švakāki leģionāri, jo labie tiek izķerti.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 19:04, pirms 14 gadiem
Nu kaada velna peec bija jaanjem petrovickis, nekaa nav no vija, taalaak nav jeega troteru tureet 4tajai mainjai, ja Shuplers nemaak vinju izmantot, tad nevajag vispaar vinju, bet runaajot par troteru zheel dzheka, var redzeet tehnisks speeleetaajs, bet shuplers ar peec traumas labus partnerus kaa nedod taa nedod!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 19:05, pirms 14 gadiem
Keroven rakstīja: ko komanda dara Andersons?
Viņa limenis ir BAČ.
Andersons neslikti spēlē!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 19:06, pirms 14 gadiem
Nupat tas jau tiešām sāk kļūt nopietni.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 19:07, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Hosam maksā 2 miljonus Kazaņā un viņš ir labs, Demitra arī ir labs, bet viņam maksā vēl vairāk, Štumpels arī ir labs. Ar to es gribu teikt to, ka RD piespiedu kārtā jāņem švakāki leģionāri, jo labie tiek izķerti.
Tu savu kandidatūru Sējējam vēl nēsi piedāvājis ?

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:08, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Tu savu kandidatūru Sējējam vēl nēsi piedāvājis ?
Neuzskatu sevi par tik labu leģionāru

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:08, pirms 14 gadiem
ar tadu speli tikai uz bač

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:08, pirms 14 gadiem
Tuvojas 15. janvāris - pēdējā diena, kad var pieteikt jaunus spēlētājus.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 19:08, pirms 14 gadiem
Elfiņš 2 rakstīja: Nupat tas jau tiešām sāk kļūt nopietni.
Labrītiņ!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 19:10, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Tuvojas 15. janvāris - pēdējā diena, kad var pieteikt jaunus spēlētājus.
Labāk nevajag!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-04 19:10, pirms 14 gadiem
Jūlim numeralogs uz korķa uzkāpis laikam

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 19:10, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Bez Vilkoita tu redzi kādu kas varētu pamēģināt uzspēlēt KHL? Atbildēšu tavā vietā- nē!
Kā var redzēt ja viņiem nedot iespējas. Vilkoits izgāja uz 3 spēlēm iemeta 1 vārtus, Štāls vispār uz kādu 1 spēli ir bijis. No dinamo farmkluba nevienu uzbrucēju nesauc. Domā Brahmanis butu sliktāks par kautkādu Karamnovu ?

  +6 [+] [-]

, 2011-01-04 19:11, pirms 14 gadiem
Ne, nu fans esmu un paliksu, bet, nopietni, sak piegriezties.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-04 19:11, pirms 14 gadiem
Karšiks29# rakstīja: Spēle nebija tāda kur jāslavē, bet šitā nolikt? Tas jau nau normāli, Jūs domājat, ka puiši nejūtas slikti?Un tad kad būs laba spēle visi Dinamo cels debesīs ar visu Šupleru, bet tagad jau viņš jāatlaiž, jo Dinamo zaudē, bet viņi zaudē Šuplera dēļ?Holtu vispār nevajag nolikt, viņš vēl no traumas nav atguvies!Tagad visi Petrovicki uzskata par 0, bet ko darīt, ja spēle neiet? Laurim arī no sākuma spēle negāja izcili! LAI VEICAS PRET LOKO!
Šuplers trīs sezonu laikā nav izveidojis nevienu vairākuma izspēles variantu - kā mākat, tā mocaties. Komanda no spēka spēles baidās - tik paprovējiet spēlēt īstu vīru hokeju. Vai ar kādu vietējo jauno spēlētāju auklējas kā ar Mikušu. Jauno Podziņu galīgi izčakarēs, Podziņa vecumā galvenais ir spēlēt, nevis gaisu apostīt. Pēc traumas, kad kāds no spēlētājiem ilgi nav spēlējis, būtu jāsāk ar farmu 2-3 spēles, lai ieiet spēļu ritmā.
Man pat ir jautājums, ko Šuplers ir devis Latvijas hokejam un konkrēti RD? Ko šamējais ir izdarījis tādu, ko nevarētu jebkurš cits treneris?!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 19:12, pirms 14 gadiem
Šogad astotnieks nespīd! Arī labi, RD vadībai paliks pārpalikums no spēlētāju algām

  +7 [+] [-]

, 2011-01-04 19:15, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Šuplers trīs sezonu laikā nav izveidojis nevienu vairākuma izspēles variantu - kā mākat, tā mocaties. Komanda no spēka spēles baidās - tik paprovējiet spēlēt īstu vīru hokeju. Vai ar kādu vietējo jauno spēlētāju auklējas kā ar Mikušu. Jauno Podziņu galīgi izčakarēs, Podziņa vecumā galvenais ir spēlēt, nevis gaisu apostīt. Pēc traumas, kad kāds no spēlētājiem ilgi nav spēlējis, būtu jāsāk ar farmu 2-3 spēles, lai ieiet spēļu ritmā.
Man pat ir jautājums, ko Šuplers ir devis Latvijas hokejam un konkrēti RD? Ko šamējais ir izdarījis tādu, ko nevarētu jebkurš cits treneris?!
Neviens cits treneris nav jājis ar baltu zirgu!

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:16, pirms 14 gadiem
Ož pēc nepatikšanām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 19:17, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Neviens cits treneris nav jājis ar baltu zirgu!
Labāk zirgs būti viņu izjājis. Pompu uztaisa no zila gaisa, PR rullē!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 19:17, pirms 14 gadiem
Šuplers jaucot maiņas laikam ar numerologu sazinājās

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:17, pirms 14 gadiem
Zopen Gagens, te tik tiesam ir jalamajas ibio. Ka var tik nozelojami spelet. Viss sapists, kas var but. Atvainojos, bet sirmis vairs netur so spriedzi. Te ir piemers no NHL speles sonakt kaa vankuvera izspeleja pirmo golu:
[hmtl]http://video.nhl.com/videocenter/console?hlg=20102011,2,585&navid=sb:highlights[/html] Vai Kadreiz DR izpildijuma kas tads bus? Da blin, apskatieties kaa spele NHL vairakuma. Ka vairakums taa gandriz gols. Nu vnk, tur nostavet var ja GK nospele labi, mums pirmkart nevar ieietm otrkart Nizivijs visu laiku slidinas pa laukumu, Treskart, kad nostajas, tad nav metienu pa vartiem. Kur ir stingrs treneris ar raksturu! Kooooo?

  +4 [+] [-]

, 2011-01-04 19:19, pirms 14 gadiem
oshels rakstīja: Ne, nu fans esmu un paliksu, bet, nopietni, sak piegriezties.
Pilnīgi piekrītu šim komentāram,ka īstie fani jau tā pat paliks,bet pievērt acis ūz to ko redzam,un teikt ka vis kārtībā,tad kādi tad mēs fani,vai ne ?Nu nav jau no Decembra sākuma tās degsmes,un tas ka nav saspēles vadītāju vēl neko neizsaka,tieši otrādi,Supleram un viņa kolēģiem vajadzētu parādīt uz ko tad viņš ir spējīgs šādās situācijās.Viens otrs saka ,kas tur liels,vēl tak daudz spēļu,tā gan,bet vai vajag jau priekšlaicīgi sagādāt sev sliktāko ,lai pa galvu un kaklu censtos sasmelt izlieto ūdeni,domājams ka nevienam tas nav vajadzīgs.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-04 19:19, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: jeee Torpedo ja vas lublu
A Torpēdo tevi nē
Slēpts komentārs: DRS420
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 19:25, pirms 14 gadiem
DRS420 rakstīja: Psc, riebjas lasīt komentārus. Saprastu, ja nebūtu momentu, bet tie bija, vienkārši neveicās. Un viņiem reāli pirmajos 3 vārtos šausmīgi noplauka. Bet vairākums tāpat ir sūdīgs. Vismaz šodien 1 realizēts.
Nu un kuri tad bija tie momenti???

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 19:27, pirms 14 gadiem
Pasaki vēl, ka nebija, ne? Un 2 vārtus viņi paši sev iemeta. Ja jums tik stipri tas viss riebjas, spēlētāji ir mīkstie, Šuplers vispār neko nesaprot, kāpēc jūs sekojiet līdzi viņiem?

  +4 [+] [-]

, 2011-01-04 19:28, pirms 14 gadiem
Nākamreiz jāstāv ir Lūsiņam! Holtam ja neveicas tad neveicas. Edža, mēs par tevi!

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:29, pirms 14 gadiem
Ne jau no veiksmes vai neveiksmes ir atkarīga momentu realizācija, bet no spēlētāju meistarības!
Momenti patiešām bija, bet, ja nemāk realizēt, tad nav ko gauzties.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 19:30, pirms 14 gadiem
Paskatoties šīs spēles statistiku visvairāk acī krīt:

-Surovija 6 metieni pa vārtiem,no kuriem nevienu viņš neiemata...
-Petrovicka un Karamnova iemetienu procents(Petro-4/17(23,5%),Karamnovam-0/7(0,0%)
-RD 6 skaitliskie vairākumi,no kuriem tikai viens tika realizēts.

Skumji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:31, pirms 14 gadiem
Ar taadu speeli , playoff nav ko darit ... Gaidam Ozo var but tas kko mainis...

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:32, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: A kad Trotters sāks spēlēt??
Kad treneris ļaus!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-04 19:32, pirms 14 gadiem
Tā mūsējie drīz noķers gan Spartaku, gan Torpedo.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 19:32, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: A kad Trotters sāks spēlēt??
Ahhh,spēle jau viņš,spēlē...tikai drausmīgi neveicās

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 19:33, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kad treneris ļaus!
Tad jau drīzāk,kad būs jauns treneris ;/

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:33, pirms 14 gadiem
Lapsēns rakstīja: Tā mūsējie drīz noķers gan Spartaku, gan Torpedo.
vēl tikai viena spēle un mērķis ir sasniegts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-04 19:38, pirms 14 gadiem
Troters jau ir izmeģināts visās maiņās un pāros, nu kur vēl Šupleram viņu bāzt, vārtos ???

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:38, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ne jau no veiksmes vai neveiksmes ir atkarīga momentu realizācija, bet no spēlētāju meistarības!
Momenti patiešām bija, bet, ja nemāk realizēt, tad nav ko gauzties.
tieši tā,un ne jau mēs te cenšamies nolikt gar zemi kādu,tik izsakam objektīvu krituku,lai turpinājumā ietu daudz labāk

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 19:39, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Ah,tipiskais latvietis,pēc zaudējuma uzreiz noliek...vai tik tu kko līdzīgu nerakstīji
"Tipiskais latvietis" pat pēc uzvarām reizēm "noliek"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:40, pirms 14 gadiem
Psc,Karsums vnk nekaunigi ar atvezesanos ievilka pretiniekam pa rokam,bet siekalainie dinamo fanelji tik aizstav vinju un noliek pretinieku...acimredzams,ka nejedz tie priduraki zaudet...

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:42, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Tad jau drīzāk,kad būs jauns treneris ;/
Varbūt pat ne jauns treneris, bet kopējā visu RD treneru un menedžera sapratne par rezultātu. Kamēr komanda atradās tabulas augšdaļā, sākās tāds jampadracis ar aizsargu rotēšanu, ar Mikuša auklēšanos un citas dīvainas darbības un šobrīd mēs redzam tam visam rezultātu. Kāds varbūt teiks, ka RD ir tik daudz traumētu vadošo spēlētāju un nav ar ko viņus aizstāt, tad atbilde-pretjautājums, a kas notiek ar farmklubu, nav farmkluba, no kurienas tad ņemt šos spēlētājus, utt.

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:43, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Smieklīgi!!!!!!
Katram pašam jāsāk spēlēt kā to darīja Larijs, kad viņam negāja un vēl tagad nevar apstāties!!!
Tad jēga ņemt leģionāru un likt sprunguļus ritenī?!?!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 19:43, pirms 14 gadiem
DRS420 rakstīja: Psc, riebjas lasīt komentārus. Saprastu, ja nebūtu momentu, bet tie bija, vienkārši neveicās. Un viņiem reāli pirmajos 3 vārtos šausmīgi noplauka. Bet vairākums tāpat ir sūdīgs. Vismaz šodien 1 realizēts.
Kādi tur momenti ?Ņiževijs nogulda vārtsargu un nemet ,vīņš grib apslidot tā kājsargu un no vārtu līnijas piespēlē nekam .Vispār riebjas tā Ņiževija neizlēmība mest . Apspēlē vienu otru varētu smuki mest , nē šis kā auns vel meklē kur piespēlēt . Kas viņam tā par fobiju .Es domāju ka rīdzenieki ir viss sliktākā komanda KHL vairākuma realizācijā .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:44, pirms 14 gadiem
Skatos pirmos 2 periodus ierakstā. Principā uz Holta sirdsapziņas tikai 3.vārti. Nav pirmā reize, kad Kriss šādi pazaudē ripu (tieši no redzesloka). Cerams, ka iespēlēsies, jo ar sekošanu ripai reizēm ir kā ir.
Milzīgs prieks par Dārziņu. Viņa maiņa atkal zirgā. Tas vismaz ir neliels cerības stariņš tumšajā tunelī.
Opā! Tikko redzēju arī 4.vārtus. Mjā, Holts šodien nebija glābējs + 1 rupja kļūda.

p.s.- Ceru, ka Lūsiņš pēc iespējas ātrāk pārcelsies uz klubu, kur tiks pie normāla spēles laika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:45, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Troters jau ir izmeģināts visās maiņās un pāros, nu kur vēl Šupleram viņu bāzt, vārtos ???
Tur jau tas paradokss, nevajag nekur bāzt, bet dot spēlēt un neraustīt no maiņas uz maiņu!

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:49, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kādus sprunguļus!!?? Liec, kurā maiņā gribi, nekā viņam neiet!
Vai tad ar Dārziņu un M.Rēdlihu šamējais nebija saspēlējies un kā tu saki negāja?

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:52, pirms 14 gadiem
Ozolinshthebest,pievaldi muti! Pats zinu kaads ir hokejs - tur bija acimredzama rupjiba(nekauniba) no Karsuma puses,bet palasi,ko gandriz visi raksta - "Karsums jau neko,tas sliktais pretinieks vinju izprovoceja" un tamlidzigi! Tipiskais Dinamo fanelis pat nespej pienemt to,ka ari vina atbalstita komanda var izcelties ar visadam cuucibaam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-04 19:56, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Ozolinshthebest,pievaldi muti! Pats zinu kaads ir hokejs - tur bija acimredzama rupjiba(nekauniba) no Karsuma puses,bet palasi,ko gandriz visi raksta - "Karsums jau neko,tas sliktais pretinieks vinju izprovoceja" un tamlidzigi! Tipiskais Dinamo fanelis pat nespej pienemt to,ka ari vina atbalstita komanda var izcelties ar visadam cuucibaam!
un pats labākais ka pats Karsums nolīda maliņā .Kur tad palika tas varenais ZVĒRS .Ha ,ha .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 19:59, pirms 14 gadiem
Ir liela starpiba starp agresivi un nekaunigi(rupji).

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 20:00, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Psc,Karsums vnk nekaunigi ar atvezesanos ievilka pretiniekam pa rokam,bet siekalainie dinamo fanelji tik aizstav vinju un noliek pretinieku...acimredzams,ka nejedz tie priduraki zaudet...
Švaka tev atmiņa...
Pirms mēneša tā atbalstīji Vitjazu, bet tagad noliec daudz mazāku kautiņu, kas turklāt bija pa djelu, nevis plānots pirmajās sekundēs.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 20:00, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Redzi, ka ne tik labi, lai konkurētu ar Janka Sprukts. Priekš leģionāra viņam katrā spēlē būtu jāgrauž ledus, lai tiktu augšā, bet tā nenotiek!
Kā tā nenotiek? Ir mīluļi un citi spēlētāji. Trotters ticis saraksta otrajā pusē. Tad jājautā, kad vairāki spēlētāji bija traumēti, kāpēc ņēma spēlētājus no junioru blices, bet nevis no farma? Kāpēc Holtam jāspēle ar "traumas sekām"? Kāpēc sezonas pirmajā pusē Ozoliņu laida gan vairākumā, gan mazākumā, kaut gan visa hokeja pasaule zina, ka Ozoliņš aizsardzība ir krietni švakāks, kā uzbrukumā, utt., u.c.

     [+] [-]

, 2011-01-04 20:01, pirms 14 gadiem
Miķelis malacis!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 20:02, pirms 14 gadiem
Eat my shorts,tu tiesam esi stulbs vai tikai izliecies? Kur es k.ko saku par kautinju? Vityaz vnk izplucas nevis ar nuju vicinajas,taka piedoma,ko runaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 20:03, pirms 14 gadiem
debīla spēle kas ir tas ir!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 20:04, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Ir liela starpiba starp agresivi un nekaunigi(rupji).
Neviens RD spēlētājs jau neklūp virsū kā Vitjaz dažs labs..vnk tādā spēlē kā šodien uzdeva pa nerviem..ko tu mīzli te raudi klēpjus-esi RD antifans - visiem tak poh uz teviim!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 20:06, pirms 14 gadiem
Nu tas vai gaidit vai ne jau nekas,vnk man besii tas,ka lielaka dala nespej atzit to,ka vinsh nospeleja rupji un uzreiz vainigos mekleja Torpedo rindaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 20:07, pirms 14 gadiem
Dawux,ar savam rupjibam vari iet pie saviem pudeles braliem!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 20:08, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Eat my shorts,tu tiesam esi stulbs vai tikai izliecies? Kur es k.ko saku par kautinju? Vityaz vnk izplucas nevis ar nuju vicinajas,taka piedoma,ko runaa!
Ā nu skaidrs sist guļošos un iesaistīties kautiņā 1 vs 1, un to izdarīt jau spēles sestajā sekundē ir tīri normāli.
P.S. tas pirmais teikums uz tevi vairāk attiecas.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 20:11, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Ā nu skaidrs sist guļošos un iesaistīties kautiņā 1 vs 1, un to izdarīt jau spēles sestajā sekundē ir tīri normāli.
P.S. tas pirmais teikums uz tevi vairāk attiecas.
Ko tur iesi debīlus mācīt!Čalis vnk visiem nervus uztrin! Tādus ignorēt labāk ! Pat nezin kā koeficentu āprēķināt biiiskaps ! Atradies runātājs !

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 20:14, pirms 14 gadiem
Eat my shorts,bet tu doma,ka teiksim tajaa pashaa NHL,ja tiesnesi neiejauktos,tad vnm kautinsh beigtos bridi,kad kads nokrit? It seviski ar tadu vesturi,kada ir shim abam komandam?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 20:15, pirms 14 gadiem
Nu labi,ka mums ir daawux,kas ir par visiem gudraks!

  +6 [+] [-]

, 2011-01-04 20:18, pirms 14 gadiem
Ah,fantastiski dabūju savu pirmo brīdinājumu,jo redziet pateicu pilnīgu taisnību par Šupleru

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 20:20, pirms 14 gadiem
mīcījās pa laukumu kā zvēri zoodārza pirms satura izlaišanas...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 20:22, pirms 14 gadiem
Trot,ko ta taadu pateici?

     [+] [-]

, 2011-01-04 20:23, pirms 14 gadiem
Īstenībā vis jau ir kārtībā, jo no šajā spēlē 7 gūtiem vārtiem 4 guva mūsējie. 2 Miķelis un Holts ar Petrovicki pa vieniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 20:24, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Nu labi,ka mums ir daawux,kas ir par visiem gudraks!
Vienīgais kas par visiem izliekas gudrāks esi tu
Lai gan tu ne tuvu tāds neesi

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 20:26, pirms 14 gadiem
Eat my shorts,neizvairies no atbildes!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 20:28, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Trot,ko ta taadu pateici?
ai,zini neko tādu nepateicu,tikai tīrāko patiesību.aimirsu tur dažās vietās zvaigznītes ielikt...
''Dinamo'' viesos pret ''Torpedo'' pirmā spēle...
trešajā lapā jābūt manam komentam.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 20:46, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Eat my shorts,bet tu doma,ka teiksim tajaa pashaa NHL,ja tiesnesi neiejauktos,tad vnm kautinsh beigtos bridi,kad kads nokrit? It seviski ar tadu vesturi,kada ir shim abam komandam?
NHL tas ir savādāk, tur policisti izkaujas, saņem sodu un spēle turpinās. NHL policisti nav tik zemiski lai sistu to kas guļ uz ledus, un nav gatavs kautiņam, ja gribas izkauties, tad lūdzu abi nomet cimdus un 1 vs 1 izkaujas.
Un atkal tu ar to vēsturi.. Arī NHL ir bijuši gadījumi kad abas komandas izkaujas, bet tāpēc katru gadu tonevajag darīt. Vitjazam tas bija tikai iemesls lai izkautos un iedotu pa purnu.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 20:46, pirms 14 gadiem
Par spēli neizteikšos, paši redzējāt.
bet spēles iesākums jau mani sarūgtināja, jo Troters tika ielikts ceturtajā maiņā.. nu es tiešām nesaprotu Šuplera domu gājienu. kā gan var aiziet spēle, ja tu tiec nepārtraukti raustīts no vienas vietas uz otru.!?
tiešām žēl, ka treneru gals palaiž vējā Trotera spējas un dotības.

     [+] [-]

, 2011-01-04 20:47, pirms 14 gadiem
Surovijs kretinee!Ar taadu sniegumu vinjam jabuut baltkrievijas chempii!Cipulis bija daudz labaaks par sho fruktu!Surovija metienu realizaacija ir vnk psc!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 20:49, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Surovijs kretinee!Ar taadu sniegumu vinjam jabuut baltkrievijas chempii!Cipulis bija daudz labaaks par sho fruktu!Surovija metienu realizaacija ir vnk psc!
Tu kaut kā esi ieēdies uz Suroviju ;/

     [+] [-]

, 2011-01-04 20:49, pirms 14 gadiem
Kas beidzot sadakterēs mūsu nekam nederīgo vairākumu?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 20:50, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Tipiskie latvieši, kad komanda uzvar visi priecājas, kad zaudē visi noliek.

Izdomāju pirmais uzrakstīt šo komentāru, kādam aiztaupīju laiku.
___
nu nevajag jau komandu nolikt, bet ir taču jāsaprot tīrā realitāte- šī spēle nebija laba. ko tad mums tgd vajadzētu teikt, ka viss bija ok, malači, vnk nepaveicās.!? tad mēs būsim labi fani.?->NĒ.tad mēs būsim fani, kuri akli fano un neko nesaprot no hokeja. ir jāvērtē spēles objektīvi.!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 20:52, pirms 14 gadiem
vajag jau vairakumus normalus...pedejas speles,kad pat ir 7tini vairakumu neviena vartu nav..metieni-ari labi ja kadu uzmet,lielaka dala vairakumu paiet pat neuzmetot pa vartiem,cik man zinams vartus nevar gut -nemetot...ta jau ok,mikelis sameta,darzins paseja,jagaida tikai ozo vel atpakal,kas vares uzkurinat,tad varbut kkas aizies..

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 20:55, pirms 14 gadiem
Nu ko Sējēj! Sapurini tak savu čomu komandu!

     [+] [-]

, 2011-01-04 20:57, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Tu kaut kā esi ieēdies uz Suroviju ;/
nu jaa,neparliecina vinja sniegums!Taapat kaa Hartigana un Petrovicka!Un vispaar nevaru ciest Shupleru!

     [+] [-]

, 2011-01-04 20:59, pirms 14 gadiem
Būsim reālisti, šogad play off iekļūt ir divtik grūtāk nekā pagājšgad, un tas varētu būt dēļ neveksmīgas leģionāru izvēles. Sējējs šogad nav izcēlis zelta zivtiņas, bet drīzāk vecas šprotes. tā pati sāga ar Mikušu, veco kleperi Petrovicki kurš tomēr nevelk pirmajā maiņā, un teikšu arī Troters nav nekāds scorrers, pārāk daudz individualitātes, joņo pa laukumu kā negudrs, ar piespēlēm arī nav diez ko dāsns. Sējējam arī vajadzēja padomāt par kādu stabilu leģionāru aizsargu, Ozoliņu un Reķi par leģionāriem tomēr nesauksim, nevaram izbraukt visu sezonu tikai uz mūsu vietējiem aizsargiem, nav mums viņi tādi meistari. Un joprojām nesapratu kapēc Sējējs atbrīvojās no Sorokina, nu nebija viņš sliktāks par pārējiem aizsargiem.

     [+] [-]

, 2011-01-04 21:00, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Paldies Holtam! lai veicas mūzikā un cerams, ka bilborda top 100 viņu gaida. Paldies Petrovickim, par būšanu ar komandu, vecis ir kā medaljons RD komandā, kas ne spīd, ne laistās, tik vien ir uz pleciem un rusē,sarusē visu RD motoru.
tie tavi komentari vienkarsi nu taa dazreiz izbesii

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 21:01, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Kas beidzot sadakterēs mūsu nekam nederīgo vairākumu?
Šuplers google.com var atrast tikai vienu taktisko variantu vairākuma izspēlē, kas nokļuvis atklātībā pēc WikiLeaks noplūdes, bet par sliktu Šupleram, šito zin arī citi KHL treneri.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 21:02, pirms 14 gadiem
Sējējs lai iet Šuplera vietā,un to slovāku salagu nah projām ar kārtīgu spērienu pa dirsu...Šķiet ka šis ir tikai spēlētāju sniegums,treneri lažo un savu roku nemaz nepieliek.Vnk nav vārdu mixē maiņas visu sezonu,bezsakars,Trotters tiek marinēts,kamēr pa to laiku pirmajā maiņā spēlē Džeriņš,watafāk vienkārši.Ar kuru galu tas stulbenis domā?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 21:04, pirms 14 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Sējējs lai iet Šuplera vietā,un to slovāku salagu nah projām ar kārtīgu spērienu pa pakaļu...Šķiet ka šis ir tikai spēlētāju sniegums,treneri lažo un savu roku nemaz nepieliek.Vnk nav vārdu mixē maiņas visu sezonu,bezsakars,Trotters tiek marinēts,kamēr pa to laiku pirmajā maiņā spēlē Džeriņš,watafāk vienkārši.Ar kuru galu tas stulbenis domā?
Buutu neslikts variants Shupleru atlaist,Abolu kaa galveno,bet Seejeeju kaa paliigu!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 21:06, pirms 14 gadiem
morfeus rakstīja: Būsim reālisti, šogad play off iekļūt ir divtik grūtāk nekā pagājšgad, un tas varētu būt dēļ neveksmīgas leģionāru izvēles. Sējējs šogad nav izcēlis zelta zivtiņas, bet drīzāk vecas šprotes. tā pati sāga ar Mikušu, veco kleperi Petrovicki kurš tomēr nevelk pirmajā maiņā, un teikšu arī Troters nav nekāds scorrers, pārāk daudz individualitātes, joņo pa laukumu kā negudrs, ar piespēlēm arī nav diez ko dāsns. Sējējam arī vajadzēja padomāt par kādu stabilu leģionāru aizsargu, Ozoliņu un Reķi par leģionāriem tomēr nesauksim, nevaram izbraukt visu sezonu tikai uz mūsu vietējiem aizsargiem, nav mums viņi tādi meistari. Un joprojām nesapratu kapēc Sējējs atbrīvojās no Sorokina, nu nebija viņš sliktāks par pārējiem aizsargiem.
Nu Surovijs man ar visu savu zemo realizāciju patīk, un rezultivitāte ir, cerams ka pēdējā laika melnā strīpa tikas pārvarēta, Hartigans arī ir tā neko, it kā jau rrezultivitāte ir, tikai liekas ka mazliet slinks un vispār jau pašlaik visa komanda buksē, cits vairāk cits mazāks, pēc melnās strīpas tuvākajā laikā cerams sekos pacēlums.
Par Holtu kā leģionāru nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu, Telkvists arī it kā nav slikts.
Karamnovs atstāj labu spēles iespaidu, bet kaut kas pietrūkst.
Troters nepārliecina, droši vien tāpēc ka gaidīts no viņa bija ļoti daudz, bet neattaisno liktās cerības, pluss, liekas ka mēģina spēlēt pārāk individuāli kas arī mazliet viņu gremdē, tā arī atvēries nav, cerams ka līdz sezonas beigām vēl paspēs, ja ne, domāju ka pat nākošo sezon viņš šeit varētu vairs nebūt, varbūt RD vienkārši nav viņa komanda

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 21:12, pirms 14 gadiem
Trotterā jau nav vaiņa,kā viņš var spēlēt normāli,ja katru otro spēli tiek mētāts no vienas maiņas uz otro,es viņa vietā arī vairāk spēlētu individuāli un mēģinātu kautko iemest...Ceru ka arī Sējējs to redz ka vaina nav Trotterā,bet tikai un vienīgi Jūlī...

     [+] [-]

, 2011-01-04 21:18, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Surovijs man ar visu savu zemo realizāciju patīk, un rezultivitāte ir, cerams ka pēdējā laika melnā strīpa tikas pārvarēta, Hartigans arī ir tā neko, it kā jau rrezultivitāte ir, tikai liekas ka mazliet slinks un vispār jau pašlaik visa komanda buksē, cits vairāk cits mazāks, pēc melnās strīpas tuvākajā laikā cerams sekos pacēlums.
Par Holtu kā leģionāru nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu, Telkvists arī it kā nav slikts.
Karamnovs atstāj labu spēles iespaidu, bet kaut kas pietrūkst.
Troters nepārliecina, droši vien tāpēc ka gaidīts no viņa bija ļoti daudz, bet neattaisno liktās cerības, pluss, liekas ka mēģina spēlēt pārāk individuāli kas arī mazliet viņu gremdē, tā arī atvēries nav, cerams ka līdz sezonas beigām vēl paspēs, ja ne, domāju ka pat nākošo sezon viņš šeit varētu vairs nebūt, varbūt RD vienkārši nav viņa komanda
Nu Surovijs ceturtajaa mainjaa buutu tiiri norm!Bet vairaakumaa vinju toch nevajag laist!Tikkai mazaakumaa!Karsums buutu 100% labaaks vinja poziicijaa!

     [+] [-]

, 2011-01-04 21:20, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Surovijs man ar visu savu zemo realizāciju patīk, un rezultivitāte ir, cerams ka pēdējā laika melnā strīpa tikas pārvarēta, Hartigans arī ir tā neko, it kā jau rrezultivitāte ir, tikai liekas ka mazliet slinks un vispār jau pašlaik visa komanda buksē, cits vairāk cits mazāks, pēc melnās strīpas tuvākajā laikā cerams sekos pacēlums.
Par Holtu kā leģionāru nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu, Telkvists arī it kā nav slikts.
Karamnovs atstāj labu spēles iespaidu, bet kaut kas pietrūkst.
Troters nepārliecina, droši vien tāpēc ka gaidīts no viņa bija ļoti daudz, bet neattaisno liktās cerības, pluss, liekas ka mēģina spēlēt pārāk individuāli kas arī mazliet viņu gremdē, tā arī atvēries nav, cerams ka līdz sezonas beigām vēl paspēs, ja ne, domāju ka pat nākošo sezon viņš šeit varētu vairs nebūt, varbūt RD vienkārši nav viņa komanda
Jācer ka vismaz Ozoliņš kaut kā spēs pacelt komandu morāli ar savu klātbūtni, komandu vajag sapurināt līdzīgi kā pagājšgad spēlē pret SKA.
Skatoties pēc statistikas Hartigans cenšas vairāk vai mazāk kompensēt Hosas trūkumu, komandā viens no lielākajiem vārtu guvējiem.
Vārtsargi piekrītu, ir labi, ar savām labām un dažreiz arī ne visai labām spēlēm.
šogad cerēju vairāk no Galviņa, pagājušo sezonu aizvadīja daudz labāk, bija pāris labi šāvieni no zilās līnijas kas tomēr komandai deva savu artavu, šogad pagaidām 0 vārtu...

     [+] [-]

, 2011-01-04 21:21, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Surovijs man ar visu savu zemo realizāciju patīk, un rezultivitāte ir, cerams ka pēdējā laika melnā strīpa tikas pārvarēta, Hartigans arī ir tā neko, it kā jau rrezultivitāte ir, tikai liekas ka mazliet slinks un vispār jau pašlaik visa komanda buksē, cits vairāk cits mazāks, pēc melnās strīpas tuvākajā laikā cerams sekos pacēlums.
Par Holtu kā leģionāru nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu, Telkvists arī it kā nav slikts.
Karamnovs atstāj labu spēles iespaidu, bet kaut kas pietrūkst.
Troters nepārliecina, droši vien tāpēc ka gaidīts no viņa bija ļoti daudz, bet neattaisno liktās cerības, pluss, liekas ka mēģina spēlēt pārāk individuāli kas arī mazliet viņu gremdē, tā arī atvēries nav, cerams ka līdz sezonas beigām vēl paspēs, ja ne, domāju ka pat nākošo sezon viņš šeit varētu vairs nebūt, varbūt RD vienkārši nav viņa komanda
No visiem ši gada leģionāriem, Hartigans, Surovijs, darija to ko leģionāram vajadzētu darīt, krāt punktus, tagad jau ilgāku laiku klusums, Holts šogad vismaz līdz šim bij spēlējis ļoti labi, Telkvists speja saņemties nospēlēt labi pret AK Bars. Karmanovs ?? 3 sezonu laikā puisis KHL ir iespējis 1 vārtus, Dinamo rindās, 2 piespēles, Vilkoits 3 spēļu laikā 1 vārti, secinājumus izdaram paši. Troteram šī vienkārši nav viņa komanda, un jāprasa būtu Sējējam ko viņs domāja, kad Hartigans viņam teica: "Klausies, man tur čoms ASV bez līguma, baigi labs, davai ņemam". Par Petrovicki vispār negribas runāt, šitas parāda to ko Šuplers domā par Latviešu hokejistiem kopumā: Šitie nav vilcēji, ņemam 48 gadus vecu Petro, un rekā šis 5 spēles un savos vartos ripa ! Par pārmaiņām treneru štābā pat nav ko cerēt, jo Kalvīts & Co, no hokeja saprot tik pat cik daudz, cik mēs te no raķešu būves. Tāka cerēsim uz 8 numura atgriešanos sastāvā.

     [+] [-]

, 2011-01-04 21:31, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: No visiem ši gada leģionāriem, Hartigans, Surovijs, darija to ko leģionāram vajadzētu darīt, krāt punktus, tagad jau ilgāku laiku klusums, Holts šogad vismaz līdz šim bij spēlējis ļoti labi, Telkvists speja saņemties nospēlēt labi pret AK Bars. Karmanovs ?? 3 sezonu laikā puisis KHL ir iespējis 1 vārtus, Dinamo rindās, 2 piespēles, Vilkoits 3 spēļu laikā 1 vārti, secinājumus izdaram paši. Troteram šī vienkārši nav viņa komanda, un jāprasa būtu Sējējam ko viņs domāja, kad Hartigans viņam teica: "Klausies, man tur čoms ASV bez līguma, baigi labs, davai ņemam". Par Petrovicki vispār negribas runāt, šitas parāda to ko Šuplers domā par Latviešu hokejistiem kopumā: Šitie nav vilcēji, ņemam 48 gadus vecu Petro, un rekā šis 5 spēles un savos vartos ripa ! Par pārmaiņām treneru štābā pat nav ko cerēt, jo Kalvīts & Co, no hokeja saprot tik pat cik daudz, cik mēs te no raķešu būves. Tāka cerēsim uz 8 numura atgriešanos sastāvā.
Tu tiešām esi tik stulbs,ka doma,ka Sejējs paņēma Trotteru tikai,tāpēc,ka viņam to ieteica Hartigans.Sējējs Broku ņēma tapēc,ka viņš ir labs spēlētajs(pagājušajā sezona 6.rezultatīvākais AHL).
Trotteram līgums ir uz divām sezonām(šo un nākamo),tāpēc ja vien viņš paliks RD domāju,ka ir visas cerības,ka viņš atvērsies(nu,protams,ja viņu "nemētās pa maiņām").
Jo Trotters tiešām ir ļoti tehnisks un ātrs spēlētājs.Piespējas arī viņs dod labas,tikai partneri tās nesaprot,bet to varētu mainīt arī ja viņš paliktu ar kādiem maiņasbiedriem ilgāk nēkā 3 spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 21:39, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Tu tiešām esi tik stulbs,ka doma,ka Sejējs paņēma Trotteru tikai,tāpēc,ka viņam to ieteica Hartigans.Sējējs Broku ņēma tapēc,ka viņš ir labs spēlētajs(pagājušajā sezona 6.rezultatīvākais AHL).
Trotteram līgums ir uz divām sezonām(šo un nākamo),tāpēc ja vien viņš paliks RD domāju,ka ir visas cerības,ka viņš atvērsies(nu,protams,ja viņu "nemētās pa maiņām").
Jo Trotters tiešām ir ļoti tehnisks un ātrs spēlētājs.Piespējas arī viņs dod labas,tikai partneri tās nesaprot,bet to varētu mainīt arī ja viņš paliktu ar kādiem maiņasbiedriem ilgāk nēkā 3 spēles.
Ņemot vērā tavu segvārdu, es nemaz negribu jautāt, kāpēc tā aizstāvam Trotteru, bet personīgi man ir vairāk par 16 gadiem, un eliteprospects.com informācija par pagātni īpaši nesaista, šobrīd man kā Latvijas izlases un RD fanātiķim, šobrīd ir aktuāli kā spēlē mana komanda, nevis kanādā dzimis amerikānis, un sūrā realitāte ir tāda, kad viņs spēle, maigi izsakoties slikti, un domājas ka 38 spēļu laikaa 6 labākam AHL spelētājam bija iespējas sevi pierādīt ? Un kas attiecas par to personīgo apvainošanu, tā online vidē ir lieka, bet ja vēlies man to pateikt personīgi būšu atrodams 10 janvārī Arena Riga 111 sektora !

  -3 [+] [-]

, 2011-01-04 21:45, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Ņemot vērā tavu segvārdu, es nemaz negribu jautāt, kāpēc tā aizstāvam Trotteru, bet personīgi man ir vairāk par 16 gadiem, un eliteprospects.com informācija par pagātni īpaši nesaista, šobrīd man kā Latvijas izlases un RD fanātiķim, šobrīd ir aktuāli kā spēlē mana komanda, nevis kanādā dzimis amerikānis, un sūrā realitāte ir tāda, kad viņs spēle, maigi izsakoties slikti, un domājas ka 38 spēļu laikaa 6 labākam AHL spelētājam bija iespējas sevi pierādīt ? Un kas attiecas par to personīgo apvainošanu, tā online vidē ir lieka, bet ja vēlies man to pateikt personīgi būšu atrodams 10 janvārī Arena Riga 111 sektora !
Un kā tad viņš spēlē skarbi izsakoties?Protams,ja,kad nosaka kā spēlē vērā ņem tikai rezultatīvitāti,tad es atzīstu viņš spēlē drausmīgi,bet tā nav!
Viņam ir jādod iespēja,kaut vai 10 spēles aizvadīt vienā maiņā un tad var skatīties rezultātu.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 21:46, pirms 14 gadiem
kas tas šodien bija?

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 21:46, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Tu tiešām esi tik stulbs,ka doma,ka Sejējs paņēma Trotteru tikai,tāpēc,ka viņam to ieteica Hartigans.Sējējs Broku ņēma tapēc,ka viņš ir labs spēlētajs(pagājušajā sezona 6.rezultatīvākais AHL).
Trotteram līgums ir uz divām sezonām(šo un nākamo),tāpēc ja vien viņš paliks RD domāju,ka ir visas cerības,ka viņš atvērsies(nu,protams,ja viņu "nemētās pa maiņām").
Jo Trotters tiešām ir ļoti tehnisks un ātrs spēlētājs.Piespējas arī viņs dod labas,tikai partneri tās nesaprot,bet to varētu mainīt arī ja viņš paliktu ar kādiem maiņasbiedriem ilgāk nēkā 3 spēles.
Noņem taču reiz tās rozā brilles skaties uz lietām reālāk, Nevajadzētu vainu uzvelt tikai uz to ka viņš tiek mētāts no maiņas uz maiņu, viņš ir profesionāls hokejists kuram tādas lietas būtu pašsaprotamas un netraucētu spēlei kā tādai. Nav jau viņš arī vienīgais kurš tiek iespēlēts dažādās maiņās, manuprāt visi, ja ne visi tad lielākā daļa ir pabijuši spēlē ar citiem maiņas partneriem. Tas pats sprukts, spēlējis gan ar ar tradicionālo Dārziņa, Miķeļa maiņu, Karsums, ankipāns un daudzās citās kombinācijās.
Jā piekrītu šī Šuplera ekperimentēšana un zīlēšana ar maiņām jau sāk tomēr krist uz nerviem, bet tomēr ir arī savi iemesli kā savainoto lazarete etc..

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 21:52, pirms 14 gadiem
morfeus rakstīja: Noņem taču reiz tās rozā brilles skaties uz lietām reālāk, Nevajadzētu vainu uzvelt tikai uz to ka viņš tiek mētāts no maiņas uz maiņu, viņš ir profesionāls hokejists kuram tādas lietas būtu pašsaprotamas un netraucētu spēlei kā tādai. Nav jau viņš arī vienīgais kurš tiek iespēlēts dažādās maiņās, manuprāt visi, ja ne visi tad lielākā daļa ir pabijuši spēlē ar citiem maiņas partneriem. Tas pats sprukts, spēlējis gan ar ar tradicionālo Dārziņa, Miķeļa maiņu, Karsums, ankipāns un daudzās citās kombinācijās.
Jā piekrītu šī Šuplera ekperimentēšana un zīlēšana ar maiņām jau sāk tomēr krist uz nerviem, bet tomēr ir arī savi iemesli kā savainoto lazarete etc..
Pašsaprotams?tu lkm joko tev liekas normāli,ka spēlētājs katru 2/3 spēli spēlē citā maiņā?Nenoliedzami Broks ir spēlētājs kurš ir visvairāk mētāts pa maiņām un tas notiek vēlprojām.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 21:53, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Un kā tad viņš spēlē skarbi izsakoties?Protams,ja,kad nosaka kā spēlē vērā ņem tikai rezultatīvitāti,tad es atzīstu viņš spēlē drausmīgi,bet tā nav!
Viņam ir jādod iespēja,kaut vai 10 spēles aizvadīt vienā maiņā un tad var skatīties rezultātu.
Tavuprāt nosauc, ar kuriem spēlētājiem Trotters iederētos kopā ? Spelējis viņs ir ar visiem, un pietiekoši daudz spēles, lai pierādītu savu lietderību. Neviens te nesaka, kad viņs ir slikts vai labs spēlētājs vienkārši ši nav viņa komanda. Morfeus ir pilnīga taisnība novelc rozā brilles !

  -4 [+] [-]

, 2011-01-04 21:56, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Tavuprāt nosauc, ar kuriem spēlētājiem Trotters iederētos kopā ? Spelējis viņs ir ar visiem, un pietiekoši daudz spēles, lai pierādītu savu lietderību. Neviens te nesaka, kad viņs ir slikts vai labs spēlētājs vienkārši ši nav viņa komanda. Morfeus ir pilnīga taisnība novelc rozā brilles !
Lauri un Miķeli,bet labi tas atkrīt,jo ir Sprukts.Ar Hartiganu neizskatījās slikti.Ar Karamnovu arī bija labi.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:02, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Lauri un Miķeli,bet labi tas atkrīt,jo ir Sprukts.Ar Hartiganu neizskatījās slikti.Ar Karamnovu arī bija labi.
Vai kādu hokeja sezonu varēs izgtikt bez kādas pamuļķes?
Pagājušā sezonā bija lediņja, bet tagad tu.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:03, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Surovijs man ar visu savu zemo realizāciju patīk, un rezultivitāte ir, cerams ka pēdējā laika melnā strīpa tikas pārvarēta, Hartigans arī ir tā neko, it kā jau rrezultivitāte ir, tikai liekas ka mazliet slinks un vispār jau pašlaik visa komanda buksē, cits vairāk cits mazāks, pēc melnās strīpas tuvākajā laikā cerams sekos pacēlums.
Par Holtu kā leģionāru nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu, Telkvists arī it kā nav slikts.
Karamnovs atstāj labu spēles iespaidu, bet kaut kas pietrūkst.
Troters nepārliecina, droši vien tāpēc ka gaidīts no viņa bija ļoti daudz, bet neattaisno liktās cerības, pluss, liekas ka mēģina spēlēt pārāk individuāli kas arī mazliet viņu gremdē, tā arī atvēries nav, cerams ka līdz sezonas beigām vēl paspēs, ja ne, domāju ka pat nākošo sezon viņš šeit varētu vairs nebūt, varbūt RD vienkārši nav viņa komanda
Pēc Tavas atziņas iznāk,ka RD leģionāri ir labi, bet man jautājums-kā tas izpaužās komandas sniegumā??

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:04, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Pašsaprotams?tu lkm joko tev liekas normāli,ka spēlētājs katru 2/3 spēli spēlē citā maiņā?Nenoliedzami Broks ir spēlētājs kurš ir visvairāk mētāts pa maiņām un tas notiek vēlprojām.
praktiski visi 2, 3 ,4 maiņas spēlētāji ir spēlējuši entās dažādās kombinācijās. Vēlreiz tas pats sprukts... centrs, ir spēlējis gan ar ņiživiju, suroviju. gan ar Ankipānu, Karsumu. tevis pieminēto Dārziņu, Miķeli. tapēc nevajag vainu novelt uz mētāšanu pa maiņām. visa komanda to ir izjutusi uz savas ādas. Priekš leģionāra viņam bija jāparāda tomēr daudz labāks sniegums nekā uz vietējo fona. 34 spēlēs bija jāparāda atzīstamāks sniegums, iespējams viņš nav vēl pieradis pie eiropas hokeja.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-04 22:05, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Lauri un Miķeli,bet labi tas atkrīt,jo ir Sprukts.Ar Hartiganu neizskatījās slikti.Ar Karamnovu arī bija labi.
Wow, tad reāli sanāk salikt kopā trīs centra uzbrucējus Hartiganu, Trotteru un Karmanovu vienā maiņā un visas RD problēmas būs atrisinātas. Šķiet ar šadu maiņu pat Ovečkins ar partneriem blakus nestāvētu. Manliekas tev ir problēmas.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:07, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Wow, tad reāli sanāk salikt kopā trīs centra uzbrucējus Hartiganu, Trotteru un Karmanovu vienā maiņā un visas RD problēmas būs atrisinātas. Šķiet ar šadu maiņu pat Ovečkins ar partneriem blakus nestāvētu. Manliekas tev ir problēmas.
Kurš teica,ka viņiem visiem trīs ir jāspēlē kopā?Trotters varētu ar KĀDU no viņiem spēlēt.Ja neesi pamanījis Trotters spēlē kā centrs,kad vajag-labāk viņam iet pa malu.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:08, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai kādu hokeja sezonu varēs izgtikt bez kādas pamuļķes?
Pagājušā sezonā bija lediņja, bet tagad tu.
Namej, paldies par smieklu devu!!!

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:08, pirms 14 gadiem
Torpedo malači. Skaisti. Pret aizsardzību mūsējie atsitās kā pret sienu. Ar to arī apsveicu. Skaista taktika Jūlim. Arī ar Holtu. Nav brīnums, ka pats savos iesita. Varēja tak manīt, ka čalis vēl nav atkopies...
Jāpiekrīt, ka Mikuš būtu labāks par Petrovicki.Nevelk vairs, nu nevelk. čalis notinies un laiž garām Nīlas plūdus pār sevi!
Vienīgais prieks bija skatīties uz Miķeli, kas beidzot bija dzīvelīgs. Un arī Lauri, kurš spēcīgi atgriezāz. Pārejie - pārāk sūdīgi nospēlēja. Tik bezzobainu spēli negaidīju.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:09, pirms 14 gadiem
morfeus rakstīja: praktiski visi 2, 3 ,4 maiņas spēlētāji ir spēlējuši entās dažādās kombinācijās. Vēlreiz tas pats sprukts... centrs, ir spēlējis gan ar ņiživiju, suroviju. gan ar Ankipānu, Karsumu. tevis pieminēto Dārziņu, Miķeli. tapēc nevajag vainu novelt uz mētāšanu pa maiņām. visa komanda to ir izjutusi uz savas ādas. Priekš leģionāra viņam bija jāparāda tomēr daudz labāks sniegums nekā uz vietējo fona. 34 spēlēs bija jāparāda atzīstamāks sniegums, iespējams viņš nav vēl pieradis pie eiropas hokeja.
Nu,nevajag...Sprukts tomēr sezonas sākumā stabili spēlēja ar Anikipānu un Karsumu,bet tgd ar Miķeli un Lauri.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:11, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Wow, tad reāli sanāk salikt kopā trīs centra uzbrucējus Hartiganu, Trotteru un Karmanovu vienā maiņā un visas RD problēmas būs atrisinātas. Šķiet ar šadu maiņu pat Ovečkins ar partneriem blakus nestāvētu. Manliekas tev ir problēmas.
Starp citu spēlē pret maskavas dinamo viņš tika iespēlēts 4 maiņā
#21 Roberts Bukarts – #3 Mark Hartigan- #91 Brock Trotter, #29 Ainārs Podziņš. Laikam kā melējais uzbrucējs

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 22:11, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Lauri un Miķeli,bet labi tas atkrīt,jo ir Sprukts.Ar Hartiganu neizskatījās slikti.Ar Karamnovu arī bija labi.
Nu Šitādus indivīdus gan nevajadzētu laist izpaust savu viedokli, tapēc tas tā jau diezgan pamatīgi iegruzīto latviešu tautu padara vēl nervozāku. Sķiet, kad te pat nav vērts diskutēt par torttera spēli, jo šamā drošvien viņam zem logiem sēž un dzied serenādes, tāpēc objektīvu viedokli no viņa(s) nedzirdēt !

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:12, pirms 14 gadiem
runājot par visām tām vārtsargu štellēm - piedodiet, ja te kaut kur jau raksts ir, neesmu skatījies, BET tikko uzgāju šādu : TVNET :: Hokejs - Lūsiņš: Agri vai vēlu uz mani... . zināja pats, uz ko parakstījās, bet kaut kā pieķēra rindas, kurās viņš runā par Holtu...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 22:16, pirms 14 gadiem
par spīti manam pastāvīgajam optimismam patreiz jāatzīst - grimstam! un neredzu, kā patreiz situāciju varētu uzlabot... kaut kad novembra beigās mehānisms sāka buksēt, un pavisam nemanāmi, taču nenovēršami viss kļūst aizvien sliktāk! uzvarētās spēles kļūst aizvien nepārliecinošākas , bet zaudējumi aizvien bezcerīgāki
ja tuvākās spēles Jēkabs kādam kārtīgi neiedos štangā, Dinamo var tā arī vairs nepamosties... es to, protams, domāju simboliski - bet kādam tā komanda jāsapurina, vienalga, vai kaujoties ar Vitjaz brašuļiem, vai atvairot 45 metienus spēle un paliekot sausā, vai iemetot hat-tricku vai paveicot kādu citu mazu varoņdarbu. Tas pats Vitjaz varētu būt labs kairinātājs - jāatriebj tā gļēvā spēle Rīgā, kaut ar asinīm no deguna

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:17, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Nu,nevajag...Sprukts tomēr sezonas sākumā stabili spēlēja ar Anikipānu un Karsumu,bet tgd ar Miķeli un Lauri.
#34 Vitalij Karamnov - #5 Jānis Sprukts – #19 Miķelis Rēdlihs; 2 spēles pēc kārtas ir bijusi arī tāda kombinācija. tā kā apbižoti tiek visi.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:19, pirms 14 gadiem
morfeus rakstīja: #34 Vitalij Karamnov - #5 Jānis Sprukts – #19 Miķelis Rēdlihs; 2 spēles pēc kārtas ir bijusi arī tāda kombinācija. tā kā apbižoti tiek visi.
Bāc,tās divas spēles būšu palaidusi garām,nu vismaz nebija palicis atmiņā.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:23, pirms 14 gadiem
Cienījamie līdzjutēji! Šo spēli mēs atcerēsimies, kad DR būs 9.vietā, bet TOR 8.-ajā. Mūsējie tak īstie latvieši - kamēr esam 8-niekā pakaļu nekustina. Priekš kam noskaņoties pret tiešajiem konkurentiem uz spēli par 6 punktiem? Būsim ārpus PO, tad arī sāks spēlēt - viss būs kārtībā! Starp citu, ļoti līdzīga spēle kāda bija ar Avto. Bija taču Jaunais gads - laikam būs labi nosvinējuši.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:23, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Bāc,tās divas spēles būšu palaidusi garām,nu vismaz nebija palicis atmiņā.
Starp citu man jautājums par tavu brašuli, kur Trotters spēlēja pagājušo gadu ? Kādi bija viņa maiņas partneri ? Ar kādu numuru viņs spēlēja?

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:25, pirms 14 gadiem
Sunja murgi

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:26, pirms 14 gadiem
Daži cer, ka būs revanšs ar Vitjazj... Bet būs kā ar Avto, kamēr nepratīs noskaņoties

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:29, pirms 14 gadiem
marcina rakstīja: Daži cer, ka būs revanšs ar Vitjazj... Bet būs kā ar Avto, kamēr nepratīs noskaņoties
domā, ka mūsējie kāps vēlreiz uz tā paša grābekļa? visādi ir bijis, bet nu Vityaz, manuprāt, ir pietiekami īpašs gadījums, lai saņemtos un LABI nospēlētu, nevis mētātu krutakus... kurš gan gribētu 2reiz pagrūst Vityaz??

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 22:39, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc Tavas atziņas iznāk,ka RD leģionāri ir labi, bet man jautājums-kā tas izpaužās komandas sniegumā??
Tie kas mums ir patreiz tie nav legionāri, bet gan parodijas par legionāriem. Īsti legionāri mums bija tikai 1 sezona un to arī rada viņu sniegums. Hossa spēle Ak bars, Elisons ir Torpedo lideris, Novāks PČ čempions, Wetkots bija vadošais aizsargs Minskā un arī Hartigasn nav slikts, vismaz golus prot mest.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:44, pirms 14 gadiem
Es domāju, ka Play off zonā kaut kā tiksim. Dabūsim vēl savus grūtos punktus sezonas izskaņā un pārguruši ievelsimies 8-niekā.
Play off izstāsimies, visticamāk jau pirmajā kārtā. Tādi brīnumi kā pagājušajā sezonā, nenotiek katru gadu pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2011-01-04 22:52, pirms 14 gadiem
Apskatoties janvāra spēļu kalendāru - priekšā vieni vienīgi zāģi un playoff tu tū! Diemžēl!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:52, pirms 14 gadiem
Prieks par Spruktu,Miķeli un Dārziņu!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 22:58, pirms 14 gadiem
Torpedo mūsu Dinamo noskaloja kā jūras s... t.i. kāpostus. Varbūt pēdējais laiks atgriezties pie kareivīgajām reklāmām, tipa Surovijs:"vini dabus bietē". Tas toreiz derēja...

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 22:59, pirms 14 gadiem
Beidziet dīkt. Sāks uzvarēt un visi aiz prieks slapinās bikšelēs! Tak nevajag mūžīgi gausties. Īsta latviešu psiholoģija, visur labāk - tikai ne DR. Nav čaļi pelnījuši tādu attieksmi. =(

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 23:03, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc Tavas atziņas iznāk,ka RD leģionāri ir labi, bet man jautājums-kā tas izpaužās komandas sniegumā??
Principā jau es teicu ka labs ir tikai Holts. Telkvists arī spēlē it kā normāli.
Tad es teicu ka patīk kā spēlē Surovijs, un viņš nespēlē nemaz slikti un tā pat kā Hartigana viņu pienesums komandā ir jūtams un arī ir rezultivitāte, bet ir problēmas ar realizāciju.
Tad es teicu, ka patīk Karamnova spēle, bet kaut kas viņam nav, un piemesums komandai no viņa ir niecīgs vienīgais pluss ka viņš ir ļoti jauns un par var vēl spēlēt MHL līmenī.
Troters ne tuvu nav labs un nerāda to ko no viņa gaida, un nevajag aizbildināties ka tas tikai tāpēc ka viņu metā pa maiņām, nerāda sniegumu ko viņam vajadzētu rādīt,un tas nav tikai rezultativitātes ziņā, sniegums laukumā nav labs, ne aizsardzībā ne uzbrukumā, nespēj izmantot savu potenciālu, bieži vien spēlē pārāk individuāli, šādi turpinot var gadīties,ka otro sezonu nemaz Rīgā neaizvada, ceru ka viņš pierādīs pretējo.
Par Petrovicki man pagaidām nav ko teikt, parasti tā nesaku, bet tajās spēlē kurās piedalījies laukumā ir bijis nulle.
Vēl nesaprati un tev liekas kas es saku ka visi leģionāri ir labi?

Manuprāt,problēma ir jāmeklē tajā, kāpēc komanda regulāri nespēj noskaņoties un saņemties spēlei, un kāpēc spēlētājiem tik bieži ir formas kritumi un melnās strīpas.

     [+] [-]

, 2011-01-04 23:04, pirms 14 gadiem
Labi, mēs zaudējām, bet 1a ripa ielidoja mūsu vārtos 9niekā kaut arī Galviņš pozicionāli bija savā vietā un hvz kā tie vārti iekrita un tad neveiksmīga Holta epizode. Nu sakrīt nelaimes, tiesneši palīdz, traumas utt, un tas viss kopā šobrīd pamatīgi gremdē komandu psiholoģiski. Visi tak cilvēki, domā viņi nepārdzīvo, un kā vēl! Biju tanīs izbraukumos kopā ar komandu vairākas reizes un tādas depresīvās sejas izteiksmes es nebūtu pat iedomājusies līdz kamēr ieraudzīju. Un tagad es zinu, ka mūsu uzdevums ir būt cik vien iespējams uzmundrinošiem, jo arī viņi lielākoties ir tie paši latvieši, kam nenoticēšana saviem spēkiem un skumīga sejas izteiksme ir ielikta šūpulī.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 23:04, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Tie kas mums ir patreiz tie nav legionāri, bet gan parodijas par legionāriem. Īsti legionāri mums bija tikai 1 sezona un to arī rada viņu sniegums. Hossa spēle Ak bars, Elisons ir Torpedo lideris, Novāks PČ čempions, Wetkots bija vadošais aizsargs Minskā un arī Hartigasn nav slikts, vismaz golus prot mest.
Un kur ir tie, kas kādu laiciņu atpakaļ braši deklarēja :''Hossa? Kas tas tāds? Priekš kam tāds sliņķis Dinamo? Mums ir lērums savējo, kas metīs pa 40 goliem sezonā, ja tikai viņiem atļaus.'' Varbūt ir pienācis laiks atpogāt acis un saprast, ka pie tāda vārtu guvēja tik drīz vairs netiksim un ar šitiem troteriem tikai aizsardzības stila hokeju var atļauties spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 23:06, pirms 14 gadiem
[quote sweet_caramel]
Labi, mēs zaudējām, bet 1a ripa ielidoja mūsu vārtos 9niekā kaut arī Galviņš pozicionāli bija savā vietā un hvz kā tie vārti iekrita un tad neveiksmīga Holta epizode. Nu sakrīt nelaimes, tiesneši palīdz, traumas utt, un tas viss kopā šobrīd pamatīgi gremdē komandu psiholoģiski. Visi tak cilvēki, domā viņi nepārdzīvo, un kā vēl! Biju tanīs izbraukumos kopā ar komandu vairākas reizes un tādas depresīvās sejas izteiksmes es nebūtu pat iedomājusies līdz kamēr ieraudzīju. Un tagad es zinu, ka mūsu uzdevums ir būt cik vien iespējams uzmundrinošiem, jo arī viņi lielākoties ir tie paši latvieši, kam nenoticēšana saviem spēkiem un skumīga sejas izteiksme ir ielikta šūpulī.
[/quote
Piekrītu, ka šodien totāli neveicās

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 23:11, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un kur ir tie, kas kādu laiciņu atpakaļ braši deklarēja :''Hossa? Kas tas tāds? Priekš kam tāds sliņķis Dinamo? Mums ir lērums savējo, kas metīs pa 40 goliem sezonā, ja tikai viņiem atļaus.'' Varbūt ir pienācis laiks atpogāt acis un saprast, ka pie tāda vārtu guvēja tik drīz vairs netiksim un ar šitiem troteriem tikai aizsardzības stila hokeju var atļauties spēlēt.
Nu nepiekrītu, bez Hosas mierīgi var iztikt, ar visu pēdējo spēļu melno sēriju, ja nemaldos pēc iemestajām ripām esam 8 vietā visā līgā. Uzbrukums ir labs, tikai vajag tikt pāri šai melnajai strīpai, gan fiziski, gan psiholoģiski

     [+] [-]

, 2011-01-04 23:22, pirms 14 gadiem
Interesanti palasīt preses konferenci Torpedo mājas lapā (šo informāciju šeit ievietos pēc nedēļas, kā parasti ). Šuplers mēģina taisnoties ar savainojumiem, kā parasti un nemitīgi pinās pats savos apgalvojumos.
Vietējie šo uzvaru vērtē diezgan augstu, galvenokārt tādēļ, ka varētu būt labs impulss augšupejai, tajā pašā laikā atzīmējot Dinamo bālo sniegumu...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-04 23:32, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu nepiekrītu, bez Hosas mierīgi var iztikt, ar visu pēdējo spēļu melno sēriju, ja nemaldos pēc iemestajām ripām esam 8 vietā visā līgā. Uzbrukums ir labs, tikai vajag tikt pāri šai melnajai strīpai, gan fiziski, gan psiholoģiski
Protams, ka var iztikt, tikai tad derētu neizslēgties visiem pārējiem potenciālajiem vārtu guvējiem (kā tas ir tagad). Es vairāk par to, ka tad, kad vairs nebija, kas met, Hossa savu tomēr paveica.

     [+] [-]

, 2011-01-04 23:35, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Protams, ka var iztikt, tikai tad derētu neizslēgties visiem pārējiem potenciālajiem vārtu guvējiem (kā tas ir tagad). Es vairāk par to, ka tad, kad vairs nebija, kas met, Hossa savu tomēr paveica.
Hossam jau arī bija pagājušo sezon melnās strīpas, bez tām pilnībā nevar iztikt

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 23:41, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Hossam jau arī bija pagājušo sezon melnās strīpas, bez tām pilnībā nevar iztikt
Dažiem tās strīpas šosezon tādas biški par biezu.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-04 23:46, pirms 14 gadiem
Beidzot jāsaprot, kurš pie mums brauks spēlēt par grašiem, no top spēlētājiem? Tie kas brauc pie mums spēlēt ir labākajā gadījumā AHL līmeņa spēlētāji,bet AHL līmenis ir zemāks par KHL. Hartigans??? Ja kāds saprot viņa vērtību hokejā,tad tā ir trešās maiņas līmenī,vienalga NHL vai KHL. Nezinu, kāpēc mūsu slavenais tv komentē'tājs Kreipāns,Suroviju uzkata par dūru cīņu meistaru, bet daudzās epizodēs varētu agresīvāk nospēlēt,pārāk pasīvs šajā lietā. Karamnovs vispārt psiholoģiski nav gatavs spēlēt pret krievu komandām .Troters arī nekāds. Mūsu komandas nekad nebūs tādas kas var sasniegt kautko, spēlējot hokeju ar baltiem cimdiem. Atsevišķās epizodēs var,atsevišķas spēles var, bet ne vairāk. Mums pietiek spēlētāji,kas var iemes smuki.Bet mums ir vajadzīgi kas var iemest ar {gaļu}.Kas ir nekaunīgi. Kas var iegrūst vārtsargu vārtos ar visu ripu , ja savādāk nesanāk un pēc tam izkauties . Pa skaisto nesanāks!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-04 23:48, pirms 14 gadiem
Iesledziet Ltv7 un noskatieties atkartojumaa velreiz to,kaa piesmej to Juusu kruto Dinamo

  +2 [+] [-]

, 2011-01-04 23:48, pirms 14 gadiem
Šupleram no tā, kas ir, jāsaķīmiķo 2 maiņas (zvaigžņu tulki, astrologi, kaimiņJanka, vienalga kuru ņemot palīgā!), kas VAR iemest. Un vēl 2-as, kurām uzdevums spēlēt tīro antihokeju. Tad varbūt ir izredzes tikt PO. Pašlaik izskatās kā uz dīķa. Sanāk bariņš, drusku paslidinās un tad kāds (Šuplers) saka: davai, dalamies! Varbūt jāriskē un kādu pilno lozi var izvilkt palaižot pāris jaunos džekus.
Kaut kā tie mākoņi ik pa laikam savelkas virs Šuplera galvas.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 23:55, pirms 14 gadiem
Svaiga informācija no RD:

drīzumā tiks pieteikti divi jauni spēlētāji Ņezabivaluš un Bezfizickis, kā arī Šuplers stipri apdomā ņemt palīgā vēl vienu treneri Ustupņošu.

Savukārt Sējējs nekādīgi nevar sazvanīt Arnasonu.

Drīz sāksies Sējēja teatrālā perfomance, būs jautri.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-04 23:59, pirms 14 gadiem
Gin4a rakstīja: Šupleram no tā, kas ir, jāsaķīmiķo 2 maiņas (zvaigžņu tulki, astrologi, kaimiņJanka, vienalga kuru ņemot palīgā!), kas VAR iemest. Un vēl 2-as, kurām uzdevums spēlēt tīro antihokeju. Tad varbūt ir izredzes tikt PO. Pašlaik izskatās kā uz dīķa. Sanāk bariņš, drusku paslidinās un tad kāds (Šuplers) saka: davai, dalamies! Varbūt jāriskē un kādu pilno lozi var izvilkt palaižot pāris jaunos džekus.
Kaut kā tie mākoņi ik pa laikam savelkas virs Šuplera galvas.
Gin4a es šaubos vai pat, pati zilākalna marta spētu jūlim palīdzēt, tas ko viņs pēdējas preses konferencēs runā var liecināt tikai par aizkavējošos pušmūža krīzi, varētu būt, kad viņs sodien nebij vēl pamanījis, kad Lauris Darziņs ir atgriezies ierindā, vismaz tāds iespaids radās pēc torpedo konferences !

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 00:12, pirms 14 gadiem
Tu kļūdies, jo Šuplers negaidīti sāk mērīt pulsus un aprēķāt savas sarežģītās spēlētāju novērtēšanas formulas, kur noteikti viens no kritērijiem ir pirdiena spiediens. Tikai pēc tam notiek spēlētāju dalīšana.

Gin4a rakstīja: Šupleram no tā, kas ir, jāsaķīmiķo 2 maiņas (zvaigžņu tulki, astrologi, kaimiņJanka, vienalga kuru ņemot palīgā!), kas VAR iemest. Un vēl 2-as, kurām uzdevums spēlēt tīro antihokeju. Tad varbūt ir izredzes tikt PO. Pašlaik izskatās kā uz dīķa. Sanāk bariņš, drusku paslidinās un tad kāds (Šuplers) saka: davai, dalamies! Varbūt jāriskē un kādu pilno lozi var izvilkt palaižot pāris jaunos džekus.
Kaut kā tie mākoņi ik pa laikam savelkas virs Šuplera galvas.

     [+] [-]

, 2011-01-05 00:13, pirms 14 gadiem
Supreme,man tev jautajums. Tev ir zinams,kad ir jalieto "ka" un kad jaalieto "kad"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-05 09:46, pirms 14 gadiem
izskatījās ka mūsējie aizbraukuši paslidināties, nevis uzspēlēt hoķi!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-05 10:14, pirms 14 gadiem
Tas droši vien ir Dinamo beigu sākums. Iespējams, visi komandā jau zina, ka nākšsezon naudas nebūs un spēlētājiem nolaidušās rokas.

     [+] [-]

, 2011-01-05 10:39, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas droši vien ir Dinamo beigu sākums. Iespējams, visi komandā jau zina, ka nākšsezon naudas nebūs un spēlētājiem nolaidušās rokas.
Tad jau tieši otrādi ,būtu jācenšas lai dabūtu labus līgumus citur .

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 11:19, pirms 14 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Starp citu man jautājums par tavu brašuli, kur Trotters spēlēja pagājušo gadu ? Kādi bija viņa maiņas partneri ? Ar kādu numuru viņs spēlēja?
Trotters spēlēja AHL(amerikas hokeja līga) komandā Hamilton Bulldogs,kas ir NHL komandas Montreal Cnadiens fārmlubs(NHL Broks ir aizvadījis 2 spēles).AHL viņš spēlēja ar 19 nummuru,bet tās divas spēles,kad spēlēja Canadiens sastāva bija ar 59 nummuru.
Par maiņas partneriem neko nezzinu...

Ceru,ka tu man atbildēsi,kāpēc tev vajadzēja dzirdēt šīs atbildes no manis

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 11:19, pirms 14 gadiem
Droši vien atkārtošos, bet kamēr kaut cik biežāk netiks izmantoti vārtu gūšanas momenti, ar uzvarēt būs grūti.Garām, vārtu stabs, netrāpīja kā nākas pa ripu, virsū vārtsargam u.t.t.Nez kādēl tieši pret Dinamo baigi labi spēlē visu pretinieku vārtsargi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-05 11:54, pirms 14 gadiem
vispār es nesaprotu kapēc dinamo vajadzīgs ir 1.Troters(4maiņa punktus nav guvis kurā spēlē pēc kārtas.)
2.Surovijs( ne viņš cīnās, ne viņš punktus gūst)
3.Petrovickis( laikam aizgājis no iepriekšējā kluba uz dinamo, lai varētu vienkārši patrenkāt ripu.)

Vēl ir daži spēlētāji kurus varētu uzskaitīt, taču tad jūs sāktu trakot

Dinamo spēle kārtējo reizi "pa pirmo"

     [+] [-]

, 2011-01-05 12:23, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un kur ir tie, kas kādu laiciņu atpakaļ braši deklarēja :''Hossa? Kas tas tāds? Priekš kam tāds sliņķis Dinamo? Mums ir lērums savējo, kas metīs pa 40 goliem sezonā, ja tikai viņiem atļaus.'' Varbūt ir pienācis laiks atpogāt acis un saprast, ka pie tāda vārtu guvēja tik drīz vairs netiksim un ar šitiem troteriem tikai aizsardzības stila hokeju var atļauties spēlēt.
nu, ko vismaz kaads praatiigs komentaars, +1 no manis!
nu nav shosezon dinamo speeleetaajs, kas panjemtu visu uz sevis, kas iemestu, kad visvairaak vajag - notiek visaadas miiciishanaas, bet tas rezultaatu nedod; lai vai ko par marselu vareeja d****, savu darbinju vinjshs paveica labi!
un tie juulja apliceeji, praktiski, lielaakaa dalja, labaak vispaar nebuutu muti veerushi valjaa - manupraat, nav jaatgaadina, kurshs muus ieprieksheejaas sezonaas aizveda liidz play-off, protams, vinjam bija arii lielisks paliigs - marsels, bet kopaa ar komandu vinji to paveica, taa kaa nav, ko trauceet juuli, vinjshs pats zina, ko dara!!
unnnn es stipri shaubos, ka juulis vainiigs, ka speeleetaaji nevelk kaajas, neizliekas liidz galam, ja speeleetaajs pats neuzskata par vajadziigu, juulis nevar vinja vietaa iziet uz laukuma.., piem., surovy beigaas pat palika bail skaitiit, jo vinjam bija taaaaaaaaaadas iespeejas, kuras vnk NEDRIIKST nerealizeet !!
+ nobeigumaa, broks nav guvis vaartus jau 17 speelees, kameer robim pirmajaas 6aas ir viena rezultatiiva p-speele; skaitlji runaa par sevi, tas svk produkts vrb nemaz nav sliktaaks par to jauno/tehnisko - vrb tikai ljaut vinjam iespeeleeties, jo uz broku mees gaidam jau no sezonas saakuma.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 12:25, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: Tu neatbildēji par maiņas partneriem
Nu,kur lai es izrauju ar kādiem maiņas partneriem viņs spēlējas

     [+] [-]

, 2011-01-05 12:30, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Nu,kur lai es izrauju ar kādiem maiņas partneriem viņs spēlējas
speeleeties vinjshs tochna nespeeleejaas, vinjshs speelee/speeleejis

     [+] [-]

, 2011-01-05 12:36, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: speeleeties vinjshs tochna nespeeleejaas, vinjshs speelee/speeleejis
Nu,pāraksījos es,vienu burtu par daudz netīšām pieliku...

     [+] [-]

, 2011-01-05 15:08, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Psc,Karsums vnk nekaunigi ar atvezesanos ievilka pretiniekam pa rokam,bet siekalainie dinamo fanelji tik aizstav vinju un noliek pretinieku...acimredzams,ka nejedz tie priduraki zaudet...
Savējos jaāizstav , Tu domāji, ka viņš tīšām?