Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

KHL: ""MVD" uzvaras "bullītis" piešķirts nepamatoti"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

KHL: ""MVD" uzvaras "bullītis" piešķirts nepamatoti"
''MVD'' treneri Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) Tiesnešu departaments piektdien nācis klajā ar paziņojumu par to, ka vakar Balašihas ''MVD'' uzvaru palīdzējis izcīnīt nepamatoti piešķirts soda metiens.

Atgādinām, ka vakar Rietumu konferences finālsērijas pirmajā mačā ''MVD'' svinēja uzvaru ar 3:2, pateicoties Alekseja Cvetkova papildlaikā iemestajam ''bullītim'', kas tika nozīmēts par vārtu izgrūšanu ''MVD'' uzbrukuma laikā. Vainīgā persona - ''Lokomotiv'' hokejists Aleksejs Vasiļjevs.

Izrādās, ka viss gluži tā nav bijis. Šodien KHL Tiesnešu departaments nācis klajā ar paziņojumu, ka Vasiļjevs nav vainīgs notikušajā. Izrādās vārti esot izgrūsti pēc divcīņas, kurā Jaroslavļas hokejists Vitālijs Aņikejenko esot bloķējis mājinieku uzbrucēju Denisu Mosaļovu. Par šo pārkāpumu Aņikejenko esot bijis jāpiešķir divu minūšu noraidījums. Līdz ar to arbitru lēmums par soda metiena piešķiršanu neesot bijis pareizs.

Abu komandu otrais mačs notiek šodien Balašihā.

Izmantotie resursi:
sovsport.ru

1 2 40 komentāri

 +25 [+] [-]

, 2010-04-02 19:46, pirms 15 gadiem
Tas jau vairs pašlaik neko nemaina. Neredzēju spēli, tāpēc nezinu, kā tiesāja citos momentos, bet šis varētu būt jau sauklis tam,ka vajag tiesnešus no Eiropas.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-02 19:47, pirms 15 gadiem
nu kas bijs tas bijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-02 19:50, pirms 15 gadiem
kāpēc gan nevar izgrūstīt vārtus lietojot pretspēlētāju? Tur bija bīstama situāciju. Visa tā tiesāšana ir subjektīva. Tas, ka tas departaments uzvalkos domā savādāk, tas nenozīmē, ak viņi interpretē pareizi. Tad jau tam departamentam par absurdām vajadzētu nosaukt lielu daļu DR spēļu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2010-04-02 19:55, pirms 15 gadiem
Real Andris rakstīja: Diskvalificēt šo netīro komandu MVD
nobanot shito expertu

 +14 [+] [-]

, 2010-04-02 19:56, pirms 15 gadiem
kapēc tiesnešu padome nenāk klajā ar secinājumiem, kad pret dinamo ir strīdīgas situācijas?!?!?!?

  +8 [+] [-]

, 2010-04-02 19:57, pirms 15 gadiem
gachakkc rakstīja: kapēc tiesnešu padome nenāk klajā ar secinājumiem, kad pret dinamo ir strīdīgas situācijas?!?!?!?
Acīmredzot, viņi neuzskata, ka tādas bijušas. :/

 +11 [+] [-]

, 2010-04-02 19:57, pirms 15 gadiem
Mums arī MVD iesita pēc piespēles ar roku, takā šādas kļūdas ir nepārtraukti un tieši tapēc spēlē lidz 4 uzvarām, lai šādi negadījumi neietekmētu iznākumu

  -4 [+] [-]

, 2010-04-02 19:58, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Mums arī MVD iesita pēc piespēles ar roku, takā šādas kļūdas ir nepārtraukti un tieši tapēc spēlē lidz 4 uzvarām, lai šādi negadījumi neietekmētu iznākumu
Tur vai tad beigās nebija, ka pēc piespēles ripa atsitās pret apmali, un tādā gadījumā vairs neskaitās piespēle ar roku? Varbūt kļūdos.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-02 20:00, pirms 15 gadiem
Real Andris rakstīja: Diskvalificēt šo netīro komandu MVD
pat kad tiesneshi kludas vainigi ir MVD
Kaa saka krievi "NET MAZGOV SCHETAJ KALEKA"

     [+] [-]

, 2010-04-02 20:00, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tur vai tad beigās nebija, ka pēc piespēles ripa atsitās pret apmali, un tādā gadījumā vairs neskaitās piespēle ar roku? Varbūt kļūdos.
Ir piespēle ar roku šā vai tā.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-02 20:02, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tur vai tad beigās nebija, ka pēc piespēles ripa atsitās pret apmali, un tādā gadījumā vairs neskaitās piespēle ar roku? Varbūt kļūdos.
kas tas par murgu

     [+] [-]

, 2010-04-02 20:02, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: kas tas par murgu
Nav murgs, vienkārši kaut kur lasīju, tāpēc arī pateicu, kā jau minēju - iespējams, kļūdos.

     [+] [-]

, 2010-04-02 20:04, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nav murgs, vienkārši kaut kur lasīju, tāpēc arī pateicu, kā jau minēju - iespējams, kļūdos.
Nu es jau ideali shos noteikumus nezinu , bet pec logikas vienalga jabut piespelei ar roku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 20:04, pirms 15 gadiem
Real Andris rakstīja: tu kļūdies vnm
Pamato savu ģeniālo domu konkrētāk

  +4 [+] [-]

, 2010-04-02 20:06, pirms 15 gadiem
Es tak teicu ka KHL tiesneši reizēm tādu marazmuun brīvdomāšanu taisa!!!

     [+] [-]

, 2010-04-02 20:10, pirms 15 gadiem
Stabili, es vakar to visu dienu skaitīju. Doh.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-02 20:13, pirms 15 gadiem
inga114 rakstīja: Stabili, es vakar to visu dienu skaitīju. Doh.
Nu tagad visi skandinās, ka viņi to esot zinājuši, teikuši utt.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 20:18, pirms 15 gadiem
ko tad tiš,kad vistiņa beigta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-02 20:20, pirms 15 gadiem
Real Andris rakstīja: jāpamato ka esi muļķe?
Jāpamato, kāpēc es vienmēr kļūdos.

     [+] [-]

, 2010-04-02 20:20, pirms 15 gadiem
Kur tev te kādi visi?
Tā arī bija, bet nu no matter.
Kā bija tā bija, lai jau šie tiek tālāk. Tālāk atsitīsies pret Barsu, vai Lokomotīvi.

  +6 [+] [-]

, 2010-04-02 20:21, pirms 15 gadiem
tiesneši neatbilst KHL līmenim.

     [+] [-]

, 2010-04-02 20:23, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tur vai tad beigās nebija, ka pēc piespēles ripa atsitās pret apmali, un tādā gadījumā vairs neskaitās piespēle ar roku? Varbūt kļūdos.
Kur tu tādu sviestu rāvi?

     [+] [-]

, 2010-04-02 20:23, pirms 15 gadiem
inga114 rakstīja: Kur tu tādu sviestu rāvi?
Izlasīju, es jau zemākajos komentāros to minēju.
Varbūt sākumā izlasiet visu, tad uzdodiet šādu jautājumu. :]

     [+] [-]

, 2010-04-02 20:27, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Izlasīju, es jau zemākajos komentāros to minēju.
Varbūt sākumā izlasiet visu, tad uzdodiet šādu jautājumu. :]
Sorry, tavos tekstos neiedziļinājos.
Viennozīmīgi tu kļūdies.

     [+] [-]

, 2010-04-02 20:29, pirms 15 gadiem
inga114 rakstīja: Sorry, tavos tekstos neiedziļinājos.
Viennozīmīgi tu kļūdies.
Nu, es par to būšu pārliecināta, kad man iedos tiešām apstiprinātu informāciju, nevis, ja inga114 man to pasaka. Bet neapšaubu, ka, iespējams, kļūdos. :]

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 20:34, pirms 15 gadiem
Neuztraucies, bet tā arī ir, jo LTV7 eksperti tieši to arī teica, pēc kā arī tika gūti vārti, lai gan vajadzēja būt tiesneša svilpei.

Un jā, Ankipāns arī studijā to teica, bet nu, diemžēl, tev izlasāmu melnu uz balta nevaru iedot.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-02 20:34, pirms 15 gadiem
Domāju, ka tiesnešu kolēģija varētu atcelt arī Rīgā gūtos vārtus, kad MVD panāca 4:3 (piespēle ar roku), bet NO TĀ NEKAS NEMAINĀS. Vienīgi šādus tiesnešus var aizsūtīt atvaļinājumā!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 20:36, pirms 15 gadiem
Es sakumā biju neizpratnē, kāpēc bullītis!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 20:38, pirms 15 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Es sakumā biju neizpratnē, kāpēc bullītis!
Un ne vienīgais.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 20:53, pirms 15 gadiem
Pamatlaka beigās tieši tāpat Elisonu uzstūma virsū vārtiem, pēc tam šis ilgi soģim skaidroja, kas šim tādā situācijā jādara, un redz apvārdoja... Bet vispār tiešām, bullītis galīgi nepamatots. Artis Ābols uzreiz teica- par šo būs lielas diskusijas.

     [+] [-]

, 2010-04-02 20:58, pirms 15 gadiem
Manupraat tas bija pareizi jo ja nebuutu izstumti vaarti tad ljoti liela bij iespeejamiiba guut vaartus tapeec iedeva bulliiti vismaz man taa shkiet.
BEt kas bijis tas bijis. Neko nevarees izmainiit ja vien kaads neizgudros laika mashiinu.
1 2 40 komentāri