Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Video: Sportacentrs seko - ko laukumā dara Jānis Sprukts

Kristaps Driķis
Rīgas Dinamo pirmdienas vakarā ar 5:4 uzvarēja Minskas Dinamo. Šoreiz piedāvājam iespēju pavērot ko laukumā paveica Jānis Sprukts. Kā viņam veicās laukumā sev atvēlētās minūtes? Varat mēģināt arī atbildēt uz latviešu līdzjutējiem tik mīļo jautājumu - cik patiesībā ātrs, vai lēns ir Sprukts uz ledus?
Izmantots arī Viasat Sport Baltic video materiāls: viasatsport.lv
Vērtējums: +59
Slēpts komentārs: wiesturz

     [+] [-]

, 2010-02-02 23:47, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: janka ir iists kapaataajs, ar taaadu atdevi speelee, visu cienju vinjam;
Tieši tā, diemžēl "vidējais hokeja fans" parasti to neievēro, tāds tiem melnā darba darītājiem liktenis

  -3 [+] [-]

, 2010-02-02 23:52, pirms 15 gadiem
Pintiķis rakstīja: es gan labaak neskatiitos, man vinja vietaa buutu kauns peec tam veel uz laukuma raadiities, vinjsh labaak Riigas Cirkaa iedereetos
Nu tieši tā! Piekrītu malacis

  +1 [+] [-]

, 2010-02-02 23:52, pirms 15 gadiem
Jankam ir laba pozīcijas izvēle

  +4 [+] [-]

, 2010-02-02 23:52, pirms 15 gadiem
Gribētu redzēt Sprukta salīdzinājumu ar Kariju vai MRēdlihu. Tiešām lieliski būtu, ja šitādus video sataisītu par katru spēlētāju.

Sprukts spēlē kā liels meistars - skrien tikai tad, kad patiešām vajag skriet. Pārējā laikā sataisa tādu sejas izteiksmi, liekas ka tulīt no bezspēka nogāzīsies gar zemi. Diezgan bieži palaiž savu pretspēlētāju garām, bet iziet uz piespēļu pārtveršanu. It kā nepareizi, bet kamēr izdodās - ir OK.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-02 23:53, pirms 15 gadiem
Centram vispār ir smags darbs, visu laiku ir jāskatās vai visi ir savā pozīcijā, ja nav ,tad jāieņem tā pozīcija no kuras komandas biedrs ir aizslidojis un jāpalīdz aizsardzībā esošajiem, tas ir no 3 uzbrucējiem centram ir pašam pirmajam jāatgriežas aizsardzībā. Vismaz tā mums mācīja. Lielisks video, kas parāda J.Sprukta darbības.

     [+] [-]

, 2010-02-02 23:53, pirms 15 gadiem
Infants rakstīja: Sprukts spēlē kā liels meistars - skrien tikai tad, kad patiešām vajag skriet.
kads to sauktu par slinkumu, kads- par meistaribu

  +4 [+] [-]

, 2010-02-02 23:55, pirms 15 gadiem
Labs video, dara to, kas centram ir jadara - palidz aizsardziba, iesak uzbrukumu + pamanas sakrat rezultativitates punktus un ir tresais rezultativakais vecis komanda. Un pie vienas vietas, ka slidojums nav, maigi izsakoties, izcils. A un plus vel iemetienos ir viens no labakajiem komanda.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-02 23:55, pirms 15 gadiem
leens...neveikls..slikti slido..tur valjaa muti...no malas briiziem patizls paskats../speeciigas rokas..pastingrs speekciinjaas..var vineet iemetienu..iedot piespeeli..speeli lasa normaali..palicis tievaaks bet ne aatraaks..Nhl taadus nenjem..briinos kaa tik ilgi vinss tur notureejas..tiesi tas raisa izbriinu..kopumaa malcis jo ir tac no latvijas..

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 00:00, pirms 15 gadiem
Hmm, man likās nebija tas kur vins beigās pa zemi tur cīnījās..
Bet kopumā teikšu reāli (ja neskaita foršu izrāvienu un piespēli) īpaši nespīdēja, momentu maz.. nu reāli viens. Vairāk gribētos redzēt, ka vins kādu apspēlē viens uz viens vai kaut ko izdara..
BET.. uzvarētājus netiesā, mūsējie vinnēja so visi malači, un piespēles epizode jau bija forša

     [+] [-]

, 2010-02-03 00:03, pirms 15 gadiem
ja shitaadu uztaisiitu par Arnasonu, tad buutu ideaali. vismaz paaris minuutes siiki un smalki vareetu apskatiit tuvplaanaa gan solinju, gan bortu, skatiitaajus un kaa Shuplers vinjam fonaa staigaa

  +5 [+] [-]

, 2010-02-03 00:04, pirms 15 gadiem
karbene rakstīja: Nu tieši tā! Piekrītu malacis
viens 15 gadīgs šmurgulis piekrīt un uzslavē otru, gadu jaunāku tirliņu! Malači, kopā spēks un Purčiks rulzz!

  -3 [+] [-]

, 2010-02-03 00:06, pirms 15 gadiem
karbene rakstīja: Nē nu bet tiešām! ko viņš dara vispār laukumā?
Labs retorisks jautājums - ko viņš dara laukumā?

Paldies jau autora, idejiski doma laba, taču nu nevar šo noskatīties līdz galam - svētās šausmas!

Vērtējumu jau izteicu pie Znaroka raksta, taču šeit der atkārtoties.

Es atvainojos, bet vai tā ir siena pļava, kur jāstrādā ar grābekli jeb hokejs, kur jāsavalda ripa? Savādāk kā pilsētnieces uzvedību siena pļavā meistara darbību ar nūju laukumā nenosauksi.
Slidojums - nu tas jau ir vienkārši atbaidošs.
"Jānim nesanāca, Jānis neidevās, Jānis nepaspēja" - 95% gadījumi, ko dzird pat no komentētājiem. Nu vai nav par daudz?

Kas tās vakar bija par nelietīgām simulācijām? Vai tad tā uzvedās "kārtīgs cīnītājs" - kā daži mēģina šo varoni raksturot? Tiešām priekšzīmīgs uzvedības modelis un paraugs jaunajiem censoņiem. Sak, ja reiz es nenieka nejēdzu tehniski, tad vismaz daiļi jo daiļi vāļāšos pa ledu pie mazākā kontakta ar pretinieku un saviebžu savus žokļus mokpilnās sāpēs! Nu gluži kā viens Portugāles futbola izlases "cukurgailītis".
Rezumējot, lielie sporta eksperti, nemētājaties ar tukšām frāzēm un truliem saukļiem. Pietaupiet tos spēlēm uz dīķa. Ja reiz kādam ir viedoklis tad nepieklājīgi ir apvainot dialoga otru pusi. Vai tad nezināt, kā sauc tos, kuri sarīdās par gaumi?
Pilniibaa piekriitu, man vnk negribeejas tik gari rakstiit

     [+] [-]

, 2010-02-03 00:08, pirms 15 gadiem
Juris. rakstīja: Hmm, man likās nebija tas kur vins beigās pa zemi tur cīnījās..
Bet kopumā teikšu reāli (ja neskaita foršu izrāvienu un piespēli) īpaši nespīdēja, momentu maz.. nu reāli viens. Vairāk gribētos redzēt, ka vins kādu apspēlē viens uz viens vai kaut ko izdara..
BET.. uzvarētājus netiesā, mūsējie vinnēja so visi malači, un piespēles epizode jau bija forša
Tas tik tiešām būtu uzteicami, ja varētu redzēti, ka viņš kādu apspēlē viens uz viens vai kaut ko izdara!
Diemžēl patreiz, manuprāt, vienīgais, ko viņš var apspēlēt ir pats sevi un izdarīt kļūdas.
Gan jau tā ilgi nebūs. Varbūt gaida play off, lai rādītu lielos Sprukta brīnumus

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 00:08, pirms 15 gadiem
ļoti cienu Jāni kā spēlētāju. milzīga pašatdeve laukumā. ceru, ka nākamgad būs sastāvā.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 00:08, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Malacis Janka! Cepuri nost un lai tik pamēģina nāķamgad nepaturēt sastāvā
ko veel ne, ko tu osti?

  -3 [+] [-]

, 2010-02-03 00:10, pirms 15 gadiem
Pintiķis rakstīja: Pilniibaa piekriitu, man vnk negribeejas tik gari rakstiit
nu es arī ilgi cietos, bet šis Sprukta fanu kluba "Jānis = Greckis" kults jau sāka apnikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-02-03 00:12, pirms 15 gadiem
mydoom rakstīja: viens 15 gadīgs šmurgulis piekrīt un uzslavē otru, gadu jaunāku tirliņu! Malači, kopā spēks un Purčiks rulzz!
Tavas dedukcijas spējas ir vienkārši apbrīnojamas! Holmes nobāl Tavā priekšā!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 00:12, pirms 15 gadiem
Jānis cīnās laukumā un panāk savu, ja neiznāk iemest vismaz uz sevi nopelna daudz noraidījumu! Labs asistu devējs komandas biedriem Visi kas pret Jāni ir l*hi, jo man liekas kad viņš Latvijas labākais centrs !!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 00:13, pirms 15 gadiem
nemaz negribu visu pārlasīt, bet man ir jautājums lielai daļai Jums. Vai esat kādreiz ar sportu nodarbojušies un ja esat, vai Jūsu komandas spēle ir nofilmēta. Ja arī ir, tad vai esat uz sevi apskatījušies no malas. Ja esat, tad atbildiet kādi Jūs tur esat?

Es gribētu teikt, ka Sprukts pat ļoti cenšas un tas viņam izdodas.... bezjēdzīgs raksts (visu cieņu par darbu tā tapšanā).

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 00:15, pirms 15 gadiem
Juris. rakstīja: Hmm, man likās nebija tas kur vins beigās pa zemi tur cīnījās..
Bet kopumā teikšu reāli (ja neskaita foršu izrāvienu un piespēli) īpaši nespīdēja, momentu maz.. nu reāli viens. Vairāk gribētos redzēt, ka vins kādu apspēlē viens uz viens vai kaut ko izdara..
BET.. uzvarētājus netiesā, mūsējie vinnēja so visi malači, un piespēles epizode jau bija forša
Centra primarais uzdevums parasti nav guut vaartus, bet apgaadaat paarejos ar piespeeleem, spelet aizsardziibaa un satureet 5nieku.
Slēpts komentārs: Pintiķis
Slēpts komentārs: Pintiķis

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 00:16, pirms 15 gadiem
Karsis123 rakstīja: Jānis cīnās laukumā un panāk savu, ja neiznāk iemest vismaz uz sevi nopelna daudz noraidījumu! Labs asistu devējs komandas biedriem Visi kas pret Jāni ir l*hi, jo man liekas kad viņš Latvijas labākais centrs !!!
Nu lai Tev veicās, ja tā domā, ka ir labākais! Ko var teikt - izsaku līdzjūtību.
Bet vai tāpēc tie, kas šādu viedokli neatbalsta būs minētie l*hi - tam gan negribētos piekrist!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 00:17, pirms 15 gadiem
karbene rakstīja: Tas tik tiešām būtu uzteicami, ja varētu redzēti, ka viņš kādu apspēlē viens uz viens vai kaut ko izdara!
Diemžēl patreiz, manuprāt, vienīgais, ko viņš var apspēlēt ir pats sevi un izdarīt kļūdas.
Gan jau tā ilgi nebūs. Varbūt gaida play off, lai rādītu lielos Sprukta brīnumus
Cilvēk mīļais.. Jānis ir augstas klases uzbrucējs. Ne pa velti ir uzspēlējis NHL. Kurš no Latvijas izlases centriem tur ir pabijis? Hmm šķiet ka neviens. Tas vien jau daudz ko nozīmē. Labi pēdējās spēles Jankam tādas neizdevušās, bet par visām pārējām spēlēm nav ko žēloties. Viņš ļoti labi padara savu darbu laukumā. Viņam ir milzu cīņas spars. Varbūt labāk, lai Jāņa vietā spēlē Armands? Neko sliktu nesaku par Bērziņu, bet nu par Jāni viņš nav un iespējams ka nebūs labāks.

     [+] [-]

, 2010-02-03 00:18, pirms 15 gadiem
Vedējtēvs rakstīja: nemaz negribu visu pārlasīt, bet man ir jautājums lielai daļai Jums. Vai esat kādreiz ar sportu nodarbojušies un ja esat, vai Jūsu komandas spēle ir nofilmēta. Ja arī ir, tad vai esat uz sevi apskatījušies no malas. Ja esat, tad atbildiet kādi Jūs tur esat?

Es gribētu teikt, ka Sprukts pat ļoti cenšas un tas viņam izdodas.... bezjēdzīgs raksts (visu cieņu par darbu tā tapšanā).
Censties jau censhas, tur es pilniibaa piekriitu, arii laukumu labi paarredz, bet viss paareejais ir tuvu nullei, sorry, bet taada ir skarbaa patiesiiba

  -2 [+] [-]

, 2010-02-03 00:19, pirms 15 gadiem
Ja neskaita to vienu mēģinājumu petakā pielabot ripu, tad nevienu metienu nepamanīju..

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 00:20, pirms 15 gadiem
Pintiķis rakstīja: Vinjsh ir Latvijas kauna traips
Es nezinu cik tev gadu un man ir vienalga, bet par cilvēku, kuru tu nepazīsti tā nedrīkst teikt. Par Latvijas kauna traipu viņu varētu saukt tikai tad, ja Jānis būtu atteicies spēlēt izlasē. Taču Jānis spēle un vienmēr aizstāv savu valsti. Bik tu pāršāvi pār strīpu

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 00:21, pirms 15 gadiem
paske12345 rakstīja: Es nezinu cik tev gadu un man ir vienalga, bet par cilvēku, kuru tu nepazīsti tā nedrīkst teikt. Par Latvijas kauna traipu viņu varētu saukt tikai tad, ja Jānis būtu atteicies spēlēt izlasē. Taču Jānis spēle un vienmēr aizstāv savu valsti. Bik tu pāršāvi pār strīpu
labi, piekriitu, tas bija par traku

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 00:22, pirms 15 gadiem
karbene rakstīja: nu es arī ilgi cietos, bet šis Sprukta fanu kluba "Jānis = Greckis" kults jau sāka apnikt!
ok, ja tā norobežojies no Sprukta eldievības pielūdzējiem, tad pastāsti, kuri spēlētāji šosezon ir pelnījuši altāri ar vīraka lampiņām tava guļamistabā? vai arī tu esi no tiek, kas prot tikai noriet? apžilbini ar savu viedo hokeja spēles izpratni, pastāsti, kuri spēlētāji RD sastāvā nekļūdas, spēlē lieliski, gudri atrod vietu laukumā utt! jo gudri d!rst jau visi prot

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 00:24, pirms 15 gadiem
paske12345 rakstīja: Cilvēk mīļais.. Jānis ir augstas klases uzbrucējs. Ne pa velti ir uzspēlējis NHL. Kurš no Latvijas izlases centriem tur ir pabijis? Hmm šķiet ka neviens. Tas vien jau daudz ko nozīmē. Labi pēdējās spēles Jankam tādas neizdevušās, bet par visām pārējām spēlēm nav ko žēloties. Viņš ļoti labi padara savu darbu laukumā. Viņam ir milzu cīņas spars. Varbūt labāk, lai Jāņa vietā spēlē Armands? Neko sliktu nesaku par Bērziņu, bet nu par Jāni viņš nav un iespējams ka nebūs labāks.
Mīļais.. Davai nevajag par to NHL un tikai nepiesaucat vēl statistiku. Nu ja viņš ir tik ģeniāls, tad kāpēc tur netika ne sekundi ilgāk paturēts. Man liekas, ka Jūs viņu drīz tik melnu ka mori pataisīsiet, to vien tik dara kā melno darbu.
Manuprāt, kopējais viņa uzvedības modelis laukumā ir briesmīgs.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-03 00:28, pirms 15 gadiem
karbene rakstīja: Mīļais.. Davai nevajag par to NHL un tikai nepiesaucat vēl statistiku. Nu ja viņš ir tik ģeniāls, tad kāpēc tur netika ne sekundi ilgāk paturēts. Man liekas, ka Jūs viņu drīz tik melnu ka mori pataisīsiet, to vien tik dara kā melno darbu.
Manuprāt, kopējais viņa uzvedības modelis laukumā ir briesmīgs.
aļo, gaidu tavu RD labāko spēlētāju izlasi ar argumentētu vērtējumu!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-03 00:28, pirms 15 gadiem
karbene rakstīja: Mīļais.. Davai nevajag par to NHL un tikai nepiesaucat vēl statistiku. Nu ja viņš ir tik ģeniāls, tad kāpēc tur netika ne sekundi ilgāk paturēts. Man liekas, ka Jūs viņu drīz tik melnu ka mori pataisīsiet, to vien tik dara kā melno darbu.
Manuprāt, kopējais viņa uzvedības modelis laukumā ir briesmīgs.
Salidzinaajumaa ar ko briesmiigs? Ar tevi, kursh pa internetu mekleejis bildi ar galasgabalu?

  -1 [+] [-]

, 2010-02-03 00:31, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: ok, ja tā norobežojies no Sprukta eldievības pielūdzējiem, tad pastāsti, kuri spēlētāji šosezon ir pelnījuši altāri ar vīraka lampiņām tava guļamistabā? vai arī tu esi no tiek, kas prot tikai noriet? apžilbini ar savu viedo hokeja spēles izpratni, pastāsti, kuri spēlētāji RD sastāvā nekļūdas, spēlē lieliski, gudri atrod vietu laukumā utt! jo gudri d!rst jau visi prot
Jums cienītais sektā ētiku nemāca? Nu redz atkal jau tikai pa rupjo protam!
Manuprāt, tādu spēlētāju, kas nesastrādā ziepes, RD sastāvā protams ka nav. taču ir viens, kas nu galvas tiesu tizlību ziņā izceļas.