Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"CSKA" kapteinis: "Mūsu līdzjutēji ir labākie visā pasaulē"

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

"CSKA" kapteinis: "Mūsu līdzjutēji ir labākie visā pasaulē"
Nikolajs Proņins
Foto: ITAR-TASS

Vakar Kontinentālās hokeja līgas (KHL) vienā no mačiem Maskavas "CSKA" savu līdzjutēju priekšā ar 2:5 piekāpās Minskas "Dinamo". Armijnieku kapteinis Nikolajs Proņins pēc cīņas bija vīlies komandas sniegumā, toties veltīja daudz atzinīgu vārtu komandas atbalstītājiem.

Maskavas "CSKA" pēc vājā sezonas sākuma beidzot izdevās tikt uz viļņa, jo piecās spēlēs pēc kārtas ledu kā uzvarētāji atstāja tieši Krievijas galvaspilsētas hokejisti. Vakar šī uzvaru sērija tika pārtraukta, jo nācās atzīt Minskas "Dinamo" pārākumu - 2:5.

"CSKA" kapteinis Nikolajs Proņins pēc spēles atzīmēja lielisko līdzjutēju atbalstu: "Ļoti sāpīgs zaudējums. Pirmos divus periodus aizvadījām pat ļoti neslikti, izveidojām piecas lieliskas vārtu gūšanas epizodes. Par nožēlu, vairāk par vieniem vārtiem iemest neizdevās. Pēdējā divdesmitminūtē sekoja kritums, kas faktiski izšķīra spēles iznākumu. Mums nav tiesību zaudēt koncentrāciju. Domāju, ka izdarīsim secinājumus un iesim uz priekšu. Nekas traks nav noticis, mums priekšā vēl daudz spēļu.

Es gribētu atvainoties mūsu līdzjutēju priekšā. Vienmēr esmu teicis, ka mūsu atbalstītāji ir labākie visā pasaulē. Gribētu vēlreiz pateikties viņiem par pacietību un atbalstu katrā spēlē. Cerams, ka nākotnē biežāk priecēsim viņus ar panākumiem."

Izmantotie resursi:
Профессиональный Хоккейный Клуб ЦСКА

 +76 [+] [-]

, 2010-11-06 13:26, pirms 15 gadiem
labākie varbūt ciemā

 +52 [+] [-]

, 2010-11-06 13:26, pirms 15 gadiem
šauj pār strīpu veci, atbrauc uz arēnu

 +78 [+] [-]

, 2010-11-06 13:28, pirms 15 gadiem
kaut kā, skatoties izbraukuma spēles, nedzird

 +37 [+] [-]

, 2010-11-06 13:28, pirms 15 gadiem
jā,kātad .
to viņšd var iestāstīt tikai sev

 +46 [+] [-]

, 2010-11-06 13:28, pirms 15 gadiem
Vecis droši vien pārāk stipri dabuja ar ripu pa galvu
Slēpts komentārs: aigar21bab
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +48 [+] [-]

, 2010-11-06 13:30, pirms 15 gadiem
Vispār, kad Rīgas Dinamo ir izbraukuma spēles, tad gandrīz visās arēnās salīdzinoši ar Rīgu, ir tāds klusums, vienkārši ir tik jocīgi skatīties.. un tad kad kāds atkal saka, ka viņiem ir vislabākie/skaļākie.. man tiešām nāk smiekli.

 +18 [+] [-]

, 2010-11-06 13:30, pirms 15 gadiem
gaidām komentāru pēc spēles pret Dinamo arēnā Rīga

 +33 [+] [-]

, 2010-11-06 13:30, pirms 15 gadiem
laikam nav bijis rīgā... :/

  +7 [+] [-]

, 2010-11-06 13:32, pirms 15 gadiem
Laikam būs ar ripu pa galvu dabūjis...

 +24 [+] [-]

, 2010-11-06 13:32, pirms 15 gadiem
Koļa, ja tie ir labākie līdzjutēji pasaulē, kas tad ir Dinamo līdzjutēji, šveicieši, zviedri utt. Kaut kā neredzu ka CSKA arēna būtu pilna ka adatai nav kur nokrist.

 +18 [+] [-]

, 2010-11-06 13:33, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: zinu zinu tagad daudzi te kladzinas ka labakie lidzjuteji ir RD fani to jau vinji ir pieradijuis pec RD zaudejumiem saucot hokejistus par lohiem suakatajiem un tamlidzigi
Neliec mazgadīgos bērndārzniekus kopā ar īstiem līdzjutējiem. Jā, kritika tā ir pareiza lieta, tas liek saprast, ka nav vienalga, bet apsaukāt, nu tie jau nav fani, bet skatītāji, kuri no hokeja maz saprot!!!

 +12 [+] [-]

, 2010-11-06 13:34, pirms 15 gadiem
Jā, tikai izbraukuma spēlēs ar DR līdzdalību sajūta ir tāda, ka pasākums šķūnī notiek...

  +5 [+] [-]

, 2010-11-06 13:34, pirms 15 gadiem
Cilveeks nedaudz paputal k-ko izskataas !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2010-11-06 13:35, pirms 15 gadiem
Uz spēli pret CSKA Rīgā visi uz Arēnu, lai redz kā vajag atbalstīt

 -47 [+] [-]

, 2010-11-06 13:37, pirms 15 gadiem
sh1d rakstīja: laikam nav bijis rīgā... :/
Un ko gan viņš Rīgā īpašu dzirdētu/redzētu? Dinamo fanu 2-3 saukļus?

 +13 [+] [-]

, 2010-11-06 13:38, pirms 15 gadiem
shodien tacu nav 1 aprilis, nea?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2010-11-06 13:38, pirms 15 gadiem
Ja viņš teiktu ka krievu šņabis un pelmeņi ir labākie pasaulē, tad 100% piekristu, bet par līdzjutējiem, diezvai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2010-11-06 13:39, pirms 15 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Un ko gan viņš Rīgā īpašu dzirdētu/redzētu? Dinamo fanu 2-3 saukļus?
ja tu ta doma, tad man tevis zhel!

 +19 [+] [-]

, 2010-11-06 13:40, pirms 15 gadiem
Sameloja lai faniem i patīkami...lai tie sāk uz arēnu nākt...
Slēpts komentārs: Onslovs
Slēpts komentārs: Tu saki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-11-06 13:48, pirms 15 gadiem
Nezinu pat ko teikt

 +26 [+] [-]

, 2010-11-06 13:48, pirms 15 gadiem
Nav pat labākie Maskavā

 +11 [+] [-]

, 2010-11-06 13:49, pirms 15 gadiem
Onslovs rakstīja: Tas, ka Dinamo ir daudz spiedzošu tīņu tas nenozīmē ka LV labākie fani... Un tie decibellu rekordi ir smieklīgi, kāda jēga vnk tupa bļaut lai uzstādītu kkādus rekordus?
Šeit neviens nav minējis, ka DR ir labākie fani, bet tas, ka ir labāki nekā CSKA, tas pat muļķim skaidrs..

 +20 [+] [-]

, 2010-11-06 13:50, pirms 15 gadiem
Labākie līdzjutēji Krievijā ir Habarovskā ,pēc tam Omskā un uz play off arī Ufā un Kazaņā tomēr Baškīru un Tatāru kolorīts,protams kaimiņi Baltkrievi arī nav slikti un reizēm pīterieši atdzīvojas, bet pārējie ieskaitot ACSK fanus grūti ko teikt, varbūt viņš ir sajaucis ar armijnieku futbola faniem, kuri ar Spartaka ir labākie Krievijā plus Zenīta, bet arī ne jau pasaulē.

 +15 [+] [-]

, 2010-11-06 13:52, pirms 15 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Un ko gan viņš Rīgā īpašu dzirdētu/redzētu? Dinamo fanu 2-3 saukļus?
Jā, bet par šiem 2-3 Rīgas Dinamo fanu saukļiem runā un apbrīno pilnīgi visa KHL līga + Phoenix Coyotes spēlētāji arī atzina, ka Latvijā ir apbrīnojami līdzjutēji.
Šito tavu negatīvo attieksmi var izjust arī tavās intervijās, kuras nudien nav īpaši klausāmas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -5 [+] [-]

, 2010-11-06 13:58, pirms 15 gadiem
ekomaster rakstīja: Jā, bet par šiem 2-3 Rīgas Dinamo fanu saukļiem runā un apbrīno pilnīgi visa KHL līga + Phoenix Coyotes spēlētāji arī atzina, ka Latvijā ir apbrīnojami līdzjutēji.
Šito tavu negatīvo attieksmi var izjust arī tavās intervijās, kuras nudien nav īpaši klausāmas!
Latvijā nav pareizas izpratnes par to, kas ir fanošana. Bļaut "tikai Dinamo, tikai Rīga" vai "hei hei hei" - tā arī mums ir visa lielā fanošana. Aizbrauciet kādreiz uz kādu lielo futbolu Rietumeiropā un paskatieties, ko nozīmē fanot. Cita pasaule.

P.S. Zinu, ka teikt kaut ko neforšu par Dinamo un/vai faniem nav stilīgi, taču par to nav stresa.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-06 13:59, pirms 15 gadiem
ekomaster rakstīja: + Phoenix Coyotes spēlētāji arī atzina, ka Latvijā ir apbrīnojami līdzjutēji.
Nu gan tev arguments - koijoti tā esot teikuši. Neviens nekad mūžā pēc tādām spēlēm intervijās neko sliktu neteiks, tā tikai naudas sodu var dabūt. Visi vienmēr visu slavē - pilsētu, apkalpošanu, pretiniekus, līdzjutējus. Citreiz tā ir taisnība, citreiz plikas pieklājības frāzes. Kā bija šoreiz? To zina tikai viņi paši.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 14:03, pirms 15 gadiem
Par CSKA faniem laikam jau pārspīlēts, bet Rīgas Dinamo faniem es nekādi neredzu vietu pat Eiropas desmitniekā. Ļoti nožēlojams repertuārs, bet nu pašiem jau briesmīgi patīk Tikai Rīga, tikai Dinamo. Uz kopējā fona - nekas īpašs.
Slēpts komentārs: fanu klubs#13

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 14:04, pirms 15 gadiem
Neticu!

  -3 [+] [-]

, 2010-11-06 14:05, pirms 15 gadiem
viņš kaut ko jauc!!!mūsējie ir vislabākie uz visas planētas!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 14:08, pirms 15 gadiem
Krievijā iespējams labākie.Bet pasaulē, mūsējie

  +4 [+] [-]

, 2010-11-06 14:08, pirms 15 gadiem
Katinja rakstīja: viņš kaut ko jauc!!!mūsējie ir vislabākie uz visas planētas!
Būtu mūsu labākie fani iemācījušies kaut vai nobļaut vārtu guvēja uzvārdu kā tas ir daudz kur Eiropā un arī Mnskas fani to labi apguvuši.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 14:10, pirms 15 gadiem
aizver acis, kad sapņo!!!

 +15 [+] [-]

, 2010-11-06 14:11, pirms 15 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Latvijā nav pareizas izpratnes par to, kas ir fanošana. Bļaut "tikai Dinamo, tikai Rīga" vai "hei hei hei" - tā arī mums ir visa lielā fanošana. Aizbrauciet kādreiz uz kādu lielo futbolu Rietumeiropā un paskatieties, ko nozīmē fanot. Cita pasaule.

P.S. Zinu, ka teikt kaut ko neforšu par Dinamo un/vai faniem nav stilīgi, taču par to nav stresa.
Sarunāts. Nākamreiz uzrīkosim milzīgu klopi ar pāris naves gadījumiem, lai mēs visi sajustos kā īstā futbola (!!!) fanu pulciņā. Tad jau tev īstā vieta ir Spartaka, Dinamo, arī SKA "līdzjutējiem", kuri taisa savu futbola balagānu hokeja spēļu laikā. Latvieši ir unikāli ar to, ka ir nodalīts hokejs no visu varenā futbola. Tā ir pavisam cita fanošanas kultūra, bet tādi eksperti kā tu piesauc sporta veidu ar vairākas reizes lielākām tribīnēm un agresijas problēmām. Cik var par to runāt, tās ir nesalīdzināmas lietas!

  +4 [+] [-]

, 2010-11-06 14:14, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Paskataties videjo mājas spēļu apmeklētību un viss būs skaidrs.Dinamo Rīga šogad ir ārpus 20 nieka Eiropā,takā Rīdzinieki ir lūzeri atbalstīšanā.
Atvelc kādreiz savu gudro pēcpusi uz Arēnu un ieliec savu darbu atbalstīšanā, nevis gudri gvelz! Mājas spēļu apmeklētība nav radītāja atbalstam, tu statistikas upuri, b*e kā krīt uz nerviem šitie gudrinieki!

  +4 [+] [-]

, 2010-11-06 14:15, pirms 15 gadiem
KO TU DIR*

  -6 [+] [-]

, 2010-11-06 14:15, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Sarunāts. Nākamreiz uzrīkosim milzīgu klopi ar pāris naves gadījumiem, lai mēs visi sajustos kā īstā futbola (!!!) fanu pulciņā. Tad jau tev īstā vieta ir Spartaka, Dinamo, arī SKA "līdzjutējiem", kuri taisa savu futbola balagānu hokeja spēļu laikā. Latvieši ir unikāli ar to, ka ir nodalīts hokejs no visu varenā futbola. Tā ir pavisam cita fanošanas kultūra, bet tādi eksperti kā tu piesauc sporta veidu ar vairākas reizes lielākām tribīnēm un agresijas problēmām. Cik var par to runāt, tās ir nesalīdzināmas lietas!
Paga, paga, nevajag tagad jaukt iekšā atsaldētos fanus, kas dur citus fanus, demolē utt. Tikpat labi var sākt diskutēt par Dinamo faniem, kuri pielejas un no spēles neko daudz neatceras, bet galvenais - ir fani. Par pozitīvām lietām stāsts, respektīvi - normālu, pozitīvu fanošanu.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-06 14:15, pirms 15 gadiem
Nu katrs hokejists teiks, ka viņa kluba līdzjūtēji ir labākie pasaulē!
Nevajag te pārprast!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 14:16, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Sarunāts. Nākamreiz uzrīkosim milzīgu klopi ar pāris naves gadījumiem, lai mēs visi sajustos kā īstā futbola (!!!) fanu pulciņā. Tad jau tev īstā vieta ir Spartaka, Dinamo, arī SKA "līdzjutējiem", kuri taisa savu futbola balagānu hokeja spēļu laikā. Latvieši ir unikāli ar to, ka ir nodalīts hokejs no visu varenā futbola. Tā ir pavisam cita fanošanas kultūra, bet tādi eksperti kā tu piesauc sporta veidu ar vairākas reizes lielākām tribīnēm un agresijas problēmām. Cik var par to runāt, tās ir nesalīdzināmas lietas!
Kā jau Valdis teica, Latvijā izpratne par supporta kultūru ir bērna autiņos. Tie mūžīgie argumenti par mistiskām futbola dziesmām (kas tās tādas vispār ir?), par to, ka hokejā nevar dziedāt, jo spēle ir pārāk dinamiska, tad vēl tas, ka visus futbola fanus uzskata par huligāniem (kā tu to tikko izdarīji savā komentārā)...
Latvijā ir tā - jo lielāks troksnis, jo labāki fani. Nu tad kur ir problēma atgriezties pie taurītēm (KHL taču tās nav aizliegtas, vai ne? Ja ir, tad labojiet) vai pat ienest Arēnā pāris trauksmes sirēnas?! Būs taču lielāks troksnis, un RD faneļi varēs turpināt lielīties ar saviem decibelu rekordiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-11-06 14:20, pirms 15 gadiem
kpc uzreiz runa ir par skaļākajiem. varbūt viņu fani sporta lapās pēc katra zaudējuma neauro, ka izmest kādu no sastāva, treneri prom, kā to mēdz darīt šeit.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 14:26, pirms 15 gadiem
Januks rakstīja: Nu katrs hokejists teiks, ka viņa kluba līdzjūtēji ir labākie pasaulē!
Nevajag te pārprast!
Ne tikai labākie fani, bet arī labākā komanda un līga, tas ir standarta atbildes uz žurnālistu jautājumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-11-06 14:31, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: diemžēl, bet neko citu arī dzirdēt nevar kā 2 vai 3 saukļus. Nezinu, ko Tu lieto, ja dzirdi vairāk.
Tagad iedomājies situāciju, pilna arēna ar cilvēkiem, kuriem ir 3 saukļi, kuri atbalsta tā, ka uz laukuma nevar sarunāties, vai otrs variants 30cilvēki ar 10 saukļiem...! Tu uzskatītu, ka labākie līdzjutēji ir tie, kuriem ir tie 10 saukļi? Ej mājās!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 14:35, pirms 15 gadiem
viņi nav bijuši Rīgā vēl laikam!
Vispar maskavā uz hoķi nāk. Cska : DR maču vēroja kāds 1300!!! kas tas vispar par ciparu Maskavai?

  -4 [+] [-]

, 2010-11-06 14:38, pirms 15 gadiem
rinalds2m rakstīja: Tagad iedomājies situāciju, pilna arēna ar cilvēkiem, kuriem ir 3 saukļi, kuri atbalsta tā, ka uz laukuma nevar sarunāties, vai otrs variants 30cilvēki ar 10 saukļiem...! Tu uzskatītu, ka labākie līdzjutēji ir tie, kuriem ir tie 10 saukļi? Ej mājās!
Iedomājos.
Neidomājam bļaušana un troksnis.

Atminos, kad Grokšs iemeta divus golus, QPR rindās. Youtube meklēju video, kur var redzēt vārtus. Atradu, kā čalis no iPhone filmēja spēles gaitu. Apkārt bija vietējie kluba fani. Viņi pēc vārtu iesišanas nevis truli bļāva "Jāāā",bet dziedāja, pateicībā par vārtiem. Tā ir fanošana.

@Banzai
Maskavai ir tik pat daudz hokeja klubu, cik to ir LAČ. Pietam arī visi futbola, basketbola, florbola un pārējie klubi. Ar visu Rīgas "Dinamo", man brīžiem slikti paliek no hokeja un nemaz negaidu PČ.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 14:39, pirms 15 gadiem
rinalds2m rakstīja: Tagad iedomājies situāciju, pilna arēna ar cilvēkiem, kuriem ir 3 saukļi
Un tagad iedomājies situāciju, kad arēna ir tikpat pilna, bet ar piecreiz lielāku un kvalitatīvāku repertuāru, vizuālo noformējumu utt.
Progresa iespējas RD faniem ir, jei bogu, cik daudz, taču problēma ir tā, ka viņi acīmredzot ir apmierināti ar to, kā ir tagad. Kāds ir progress kopš KHL paša sākuma? Kādi divi saukļi? Ļoti iespaidīgi.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 14:40, pirms 15 gadiem
Tie 5 līdzjutēji, kur spēles laikā noklepojas ?

O, jā, tos var dzirdēt.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-06 14:43, pirms 15 gadiem
p.s links uz spēli, par kuru runāju: YouTube
- QPR v Doncaster Rovers 250910...

  +9 [+] [-]

, 2010-11-06 14:44, pirms 15 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Latvijā nav pareizas izpratnes par to, kas ir fanošana. Bļaut "tikai Dinamo, tikai Rīga" vai "hei hei hei" - tā arī mums ir visa lielā fanošana. Aizbrauciet kādreiz uz kādu lielo futbolu Rietumeiropā un paskatieties, ko nozīmē fanot. Cita pasaule.

P.S. Zinu, ka teikt kaut ko neforšu par Dinamo un/vai faniem nav stilīgi, taču par to nav stresa.
Protams, visu kopīga dziedāšana rada lielisku atmosfēru, bet hokejā temps ir daudz, daudz augstāks kā tas ir futbolā. uzskatu, ka saukļiem vai dziesmām jāskan atbilstošajos brīžos, bet hokejā notikumi mainās tik strauji, ka vienīgais piemērotais brīdis būtu pauzēs starp iemetieniem, kad Arēnā arī tiek dziedātas dažas dziesmas, piemēram, vella kalpu dziesma vai ai, jel manu vieglu prātu. tas jau gan ir tikai mans viedoklis, bet es uzskatu, ka hokejā vislabāk arī iederas īsi un kodolīgi saukļi īstajos brīžos. protams, vai tie saukļi, kas ir tagad, ir baigi labi, nevar viennozīmīgi pateikt, bet labāki jau arī nav izdomāti.

     [+] [-]

, 2010-11-06 14:44, pirms 15 gadiem
Te nu gan vins kljudas))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-06 14:51, pirms 15 gadiem
Rīgā par šitādiem izteicieniem var dabūt pa muti

  +5 [+] [-]

, 2010-11-06 14:53, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: p.s links uz spēli, par kuru runāju: http://www.youtube.com/watch?v=WnQRM3GF1Xc
Bet futbols, to līdzjutēji, kultūra kā tāda ir pavisam savādāka...! Manuprāt tas nav salīdzināms! Futbolā vienmēr ir bijušas slavināšanas dziesmas! Bet ja Tu pameklētu kādu video, kur tāpat tiek dziedāts hokeja tribīnēs, tas jau būtu grūtāk!

     [+] [-]

, 2010-11-06 14:54, pirms 15 gadiem
Latvieši jau ar nav labāki,ka uzskata ka mums ir labākie fani pasaulē....Iesaku paskatīties kādu Vācijas,Šveices vai Čehijas līgas spēli( tādas komandas kā Berne,Davos,Zug,Kloten,Eisbaren,Ingolstad,Pardubice,Vitkovice,Trinec u.c.).

  -2 [+] [-]

, 2010-11-06 15:04, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Atvelc kādreiz savu gudro pēcpusi uz Arēnu un ieliec savu darbu atbalstīšanā, nevis gudri gvelz! Mājas spēļu apmeklētība nav radītāja atbalstam, tu statistikas upuri, b*e kā krīt uz nerviem šitie gudrinieki!
Neuztraucies esmu n tās spēles apmeklējis un varu pateikt salīdzinājumā ar Šveices čempja atbalstītājiem Dinamo fani ir vēl pamperos.

     [+] [-]

, 2010-11-06 15:06, pirms 15 gadiem
tas jau tikai normali ka vimnsh taa domaa!
mees domajam ka musejie labakie vinsh domaa ka cska fani labakie!
bet protams ja taa labi padomaa tada atmosferaa kaa rigaa nav nekur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-06 15:08, pirms 15 gadiem
liidzjuteeji kas pablaustaas tikai vaartu guvumaa nav nekaadi liiidzjuteeji bet gan skatiitaaji

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 15:08, pirms 15 gadiem
Viņš Rīgā vispār ir bijis?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 15:09, pirms 15 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: tad man tev jautājums, kur tu vēl esi bijis izņemot arēnu rīgu?
es jau runaju tikai pa kh!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 15:11, pirms 15 gadiem
FAIL! EPIC FAIL!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 15:11, pirms 15 gadiem
uzraksts vaks

  +8 [+] [-]

, 2010-11-06 15:13, pirms 15 gadiem
es nesaprotu kāda šķirba cik saukļi ir katras komandas fanam? tas kuram vairāk saukļu, tie skaitās labākie fani?
pie tirsas cik saukļu.. galvenais kā dzīvo līdz savai komandai.. nevis kā izkrāsojies, cik skaļa rīkle un cik saukļus iemācījies...

un ar futbola faniem vispār nav ko salīdzināt..
lielākas tribīnes, vasara.. aiziet uzdziedāt.. un tā..
hokejs ir pavisam kas cits un arī cita fanošana...
tāka atslābsti Valdi Bērziņ..

  +4 [+] [-]

, 2010-11-06 15:14, pirms 15 gadiem
Pat Maskavaa viņi nav labākie!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 15:18, pirms 15 gadiem
toties veltīja daudz atzinīgu vārtu komandas atbalstītājiem.

  +6 [+] [-]

, 2010-11-06 15:19, pirms 15 gadiem
tas ir piizgjec shitaa pateikt

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 15:22, pirms 15 gadiem
Dzeruma vish so frazi teicis, CSKA ja labi videji nak aptuveni 3000 skatitaju, kad bija pret RD bija 1000 (+/- 100 skatitaji)

  +6 [+] [-]

, 2010-11-06 15:23, pirms 15 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: tad man tev jautājums, kur tu vēl esi bijis izņemot arēnu rīgu?
Kur tu esi bijis izņemot šedējis savos pampēros ?

  +8 [+] [-]

, 2010-11-06 15:24, pirms 15 gadiem
Labākie fani, ka tik ne arī. Maskavā ir sliktākie fani pasaulē

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 15:26, pirms 15 gadiem
Ivars no Liepaajas rakstīja: Labākie fani, ka tik ne arī. Maskavā ir sliktākie fani pasaulē
Ne tikai Maskavā... Puse Krievijas. (Iemet vārtus iekliedzas un pectam pusi speli klusē)

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 15:27, pirms 15 gadiem
Ir,ir labākie,jo hokejisti visiem pat vārdus zin. Jo nav jau grūti 20 cilvēkus iegaumēt.

     [+] [-]

, 2010-11-06 15:30, pirms 15 gadiem
Prieks par viņiem!

  -3 [+] [-]

, 2010-11-06 15:32, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: es nesaprotu kāda šķirba cik saukļi ir katras komandas fanam? tas kuram vairāk saukļu, tie skaitās labākie fani?
pie tirsas cik saukļu.. galvenais kā dzīvo līdz savai komandai.. nevis kā izkrāsojies, cik skaļa rīkle un cik saukļus iemācījies...

un ar futbola faniem vispār nav ko salīdzināt..
lielākas tribīnes, vasara.. aiziet uzdziedāt.. un tā..
hokejs ir pavisam kas cits un arī cita fanošana...
tāka atslābsti Valdi Bērziņ..
Emm... Man jau likās ka DR fanus jau sauc par labākiem tikai tāpēc ka visi arēnā nepārtraukti auro.

Dzīvo komandai līdzi? Cik ir gadijies būt arēnā - ļoti liela daļa fanu, (IMHO tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis, nejiešu jau katram klāt un neprasīšu), uz ārēnu nāk vienkārši labi pavadīt laiku, izbļaustīties, sajust atmosfēru, bet par pašu spēli kā tādu viņiem ir vienalga, jā, gols - labi. Mūsējie uzvarēja - ideāli. Saki ko gribi, bet neticu ka tās 15 gadīgās meitenes, daudz saprot no hokeja kā tāda.

     [+] [-]

, 2010-11-06 15:38, pirms 15 gadiem
No pirmajiem komentiem skatoties izskatās, ka viņš ir teicis, ka viņi ir skaļākie.. Viņi it kā ir labākie savā ciematā, nevis skaļākie..

  -3 [+] [-]

, 2010-11-06 15:39, pirms 15 gadiem
Apbrīnojami.. kāds vēl diskutē vispār par RD faniem? Kuram idiotam vēl nav aizgājis, kas ir patiesa fanošana? izkliegt komandas nosaukumu 30x spēlē? to jūs saucat par fanošanu? nožēlojamie jūs. RD komandai nav fani.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NIPEM

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 15:50, pirms 15 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Latvijā nav pareizas izpratnes par to, kas ir fanošana. Bļaut "tikai Dinamo, tikai Rīga" vai "hei hei hei" - tā arī mums ir visa lielā fanošana. Aizbrauciet kādreiz uz kādu lielo futbolu Rietumeiropā un paskatieties, ko nozīmē fanot. Cita pasaule.

P.S. Zinu, ka teikt kaut ko neforšu par Dinamo un/vai faniem nav stilīgi, taču par to nav stresa.
Malacis, salīdzināji futbola fanus ar hokeja faniem... Kas nākamais? Dziesmu svētkus arī piesauksi? Ja jau salīdzinam ar futbola faniem, kā ir ar huligānismu, kautiņiem un slepkavībām? Vai arī šos Rietumeiropas futbola fanu "varoņdarbus" tu esi piemirsis?

Lai gan nav jau pamata izbrīnam par šādu nekonsekvenci no godājamā Bērziņa puses, tomēr Latvijas sporta žurnālistikas līmenis (ar retiem izņēmumiem) ir drausmīgi zems..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 16:02, pirms 15 gadiem
daļēji jau piekrītu, ka mums nav pietiekami daudz un dažādu saukļu... bet nu tās monogāmās līdzjutēju dziesmas, kas parasti ir to saukto ultru izpildījumā man ļoti nepatīk. tad jau tiešām labāk mūsu līdzjutēju uzmundrinošie un vienkāršie saukļi.
jā, daudzām khl komandām ir labi fani, bet cik komandām ir tādi fani, kas tribīnēs sēdēs līdz pēdējam un atbalstīs kaut vai pēc katra ielaistā gola vai pēc jebkura zaudētā rezultāta?
jā, un ne jau mēs vienīgie sevi dēvējam par labākajiem hokeja faniem pasaulē...

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 16:14, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: p.s links uz spēli, par kuru runāju: http://www.youtube.com/watch?v=WnQRM3GF1Xc
pff, smieklīgi. gribi teikt, ka viņi nekliedza? un pēc katriem vārtiem viena un tā pati dziesma. jā, lieliski..
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2010-11-06 16:30, pirms 15 gadiem
pēc KHL spēlēm esmu ievērojis, ka pārsvarā komandu līdzjutēji tikai mazliet "pagavilē", kad iemet vārtus, pēc tam ir klusums. un viņiem saukļu ir pat vēl mazāk, nekā mūsējiem. piekam, mūsējiem nav tikai 3 saukļi, nevajag muldēt! šogad arī ir jauni. viens vai divi, bet tomēr, pamazām. un atmosfēru spēļu laikā vērtē pēc trokšņa. protams, ne tikai vnk random bļaustīšanās, bet viss kopumā. nejau visā pasaulē mūsu līdzjutēji ir labākie, nevajag jau arī pārspīlēt, BET KHL točna! ja jau esam tik slikti, tad kādēļ visi hokejisti, kam pajautā, apgalvo, ka atmosfēra šeit ir lieliska? pat ne tikai hokejisti

     [+] [-]

, 2010-11-06 16:32, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: pēc KHL spēlēm esmu ievērojis, ka pārsvarā komandu līdzjutēji tikai mazliet "pagavilē", kad iemet vārtus, pēc tam ir klusums. un viņiem saukļu ir pat vēl mazāk, nekā mūsējiem. piekam, mūsējiem nav tikai 3 saukļi, nevajag muldēt! šogad arī ir jauni. viens vai divi, bet tomēr, pamazām. un atmosfēru spēļu laikā vērtē pēc trokšņa. protams, ne tikai vnk random bļaustīšanās, bet viss kopumā. nejau visā pasaulē mūsu līdzjutēji ir labākie, nevajag jau arī pārspīlēt, BET KHL točna! ja jau esam tik slikti, tad kādēļ visi hokejisti, kam pajautā, apgalvo, ka atmosfēra šeit ir lieliska? pat ne tikai hokejisti
Gribu redzēt to hokejistu,kas uz jautājumu par līdzjutējiem,pateiks ka viņi ir galīgi garām.

     [+] [-]

, 2010-11-06 16:35, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribu redzēt to hokejistu,kas uz jautājumu par līdzjutējiem,pateiks ka viņi ir galīgi garām.
tieši tā. značit ir par ko. un nevajag te tirst, ka par to, ka pasaka, ka slikti fani, liek kaut kādus sodus.

     [+] [-]

, 2010-11-06 16:37, pirms 15 gadiem
katram tā droši vien liekas par savu komandu..
un par tiem dažiem saukļiem -tas nu tiesa. kvantitāte ir bet kvalitātes nav.. bļaut un vēlreiz bļaut

     [+] [-]

, 2010-11-06 16:39, pirms 15 gadiem
jūs te visi domājat, ka hokejisti baigi katrā spēlē skrien un skaita, cik saukļi un, cik reizes ko atkārto??? viņiem tas nav svarīgi

     [+] [-]

, 2010-11-06 16:40, pirms 15 gadiem
ko tas mulkis muld kad maskava bija spele vairak dzirdeja ka musu hokejistus atbalstija vairak neka cska

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 16:47, pirms 15 gadiem
Ak, Dievs! Autoram ar nav ko darīt, kā staigāt pa citu klubu mājaslapām un pārpublicēt, ko saka kaut kāds tur maskaļejs Koļa. Ja vēl, kā teikt, pa ģelu būtu raksts, bet acīmredzami, lai pakaitinātu 12-gadīgos RD faneļus, kuri uzreiz, protams, nelaiž garām iespēju pateikt "viņš vēl nav bijis Rīgā".

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 16:52, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribu redzēt to hokejistu,kas uz jautājumu par līdzjutējiem,pateiks ka viņi ir galīgi garām.
Neviens jau nekad neteiks, ka ir galīgi garām. Bet ir atšķirība vai viņi pasaka - ''Jā, man šodien patika atmosfēra arēnā'' vai arī ''Šie fani ir lieliski!Atbalsta līdz pēdējam! Katra komanda sev var vēlēties tādus fanus...''

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 16:57, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: īsti nezinu kā ar citiem KHL komandu faniem, bet zinu pavisam noteikti,ka visplātīgākie un dumjākie fani ir Rīgas Dinamo. Vismaz tie,kas sevi par tādiem sevi dēvē šeit SC.
Netēlo muļķi! Jocīgi, ka to saka cilvēks, kurš fano par klubiem, kuros fanu kultūras nav kā tādas. Nesaku, ka RD fani ir kāds paraugs, bet tas, ka atmosfēra arēnā ir tāda kā nav nevienā citā KHL hallē ir skaidrs.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 16:57, pirms 15 gadiem
viņš jau neteica ka ir visskaļākie, ka tie visvairāk nāk, pateica ka ir vislabākie, ņemot vērā ka maskavā uz spēlēm nāk praktiski tikai ģimenes locekļi un draugi tad var mierīgi piekrist, priekš Proņina cska fani ir vislabākie, sievasmāte, draugi, paziņas un gan jau kāda lielāka mīla ar

bet vispār bēdīgi skatīties uz maskavas arēnām kad tur KHL spēlē, kamēr maskavā nenāks pilnas arēnas tikmēr lai nemaz nesalīdzina ar nhl ;(

  +5 [+] [-]

, 2010-11-06 17:00, pirms 15 gadiem
P.S. Bet SC pārstāvim Valdim neieteiktu aizrauties ar fanu salīdzināšanu. Ja sāksim salīdzināt žurnālistu līmeni pasaulē, tad baidos, ka VB var palikt bezstiķī! Nekā personīga-tikai mans viedoklis!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 17:01, pirms 15 gadiem
viniem lidzjuteji uz katru speli labi ja atnak 2000 tukstosi

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 17:02, pirms 15 gadiem
Ir, ir labākie! Tikia ne vis Pasaulē, bet , moška, Krievijā! Un ja Pasaulē, tad tikai otrie labākie!!!

Visi tāpat zina, ka labākie līdzjutēji dzīvo LV!

     [+] [-]

, 2010-11-06 17:05, pirms 15 gadiem
lai ari ko vinjsh pipee es ari to gribu!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 17:08, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Netēlo muļķi! Jocīgi, ka to saka cilvēks, kurš fano par klubiem, kuros fanu kultūras nav kā tādas. Nesaku, ka RD fani ir kāds paraugs, bet tas, ka atmosfēra arēnā ir tāda kā nav nevienā citā KHL hallē ir skaidrs.
Muļķības!
SKA arēnā ne ar ko sliktāka atmosfēra. Tāpat Magņitagorskā, Kazaņā un Ufā. Arī MnD ar līdzjutējiem lietas iet uz labo pusi.
Vienīgi kur tiešām ar līdzjutējiem ir smagi, tas ir visām Maskavas komandām. Dažādu apstākļu dēļ.

     [+] [-]

, 2010-11-06 17:26, pirms 15 gadiem
Piedzimsti pa jaunu un padomā vēlreiz

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 17:36, pirms 15 gadiem
Atbrauc uz Rīgu,kad ir pilna arēna...
Tad vari izdarīt secinājumus...

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 17:46, pirms 15 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Atbrauc uz Rīgu,kad ir pilna arēna...
Tad vari izdarīt secinājumus...
Viņš (CSKA kapteinis) ļoti daudzas arēnas un līdzjutējus ir redzējis, bet cik Tu un lielākā daļa SC lietotāji ir bijuši citās arēnās,lai izdarītu secinājumus??

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 17:49, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Muļķības!
SKA arēnā ne ar ko sliktāka atmosfēra. Tāpat Magņitagorskā, Kazaņā un Ufā. Arī MnD ar līdzjutējiem lietas iet uz labo pusi.
Vienīgi kur tiešām ar līdzjutējiem ir smagi, tas ir visām Maskavas komandām. Dažādu apstākļu dēļ.
Rigas Dinamo fani ir labaakie liigaa un tas ir fakts. Tas nav kaut kas taads, ko mees pashi esam izdomaajushi. Ar to vienispraatis ir arii hokeja eksperti, tostarp arii tie no krievijas un pati liiga. Kaa nekaa RD regulaari tiek apbalvota par labaako darbu ar liidzjuteejiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 17:52, pirms 15 gadiem
Diemzheel jaaatziist, ka arii konkurence nav paaraak liela... Tu noteikti esi redzeejis kaadas ir reg. sezonas vai play off atklaashanas ceramonijas citaas pilseetaas? Parasti nekaa iipasha, kameer RD tam vismaz censhas pieiet ar izdomu. Protams, shajaa elementaa mees taapat atpaliekam no NHL par gaismas gadiem. Starpcitu, iesaku saliidzinaat YouTube
- Toronto Maple Leafs Home...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 17:55, pirms 15 gadiem
Un tagad par fanoshanu... Lielaakaa dalja KHL komandas nevar pat puspiepildiit savas, saliidzinoshi ar Areenu Riiga, nelielaas ledus halles. Taas, kuraam tas tomeer izdodaas, ir taadi grandi kaa SKA, Kazanja, Ufa utt, bet arii shos klubus man negribaas iisti likt tajaa pashaa plauktaa kuraa RD, jo taa tomeer ir mazleit cita svara kategorija. Ir daudz vieglaak piepildiit areenu katru gadu parakstot liigumus ar jaunaam superzvaigzneem nekaa ar radoshu darbu ar liidzjuteejiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 17:57, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Muļķības!
SKA arēnā ne ar ko sliktāka atmosfēra. Tāpat Magņitagorskā, Kazaņā un Ufā. Arī MnD ar līdzjutējiem lietas iet uz labo pusi.
Vienīgi kur tiešām ar līdzjutējiem ir smagi, tas ir visām Maskavas komandām. Dažādu apstākļu dēļ.
Un SKA atmosfeera sezonas atklaashanaa bija vienkaarshi pa rubli Es gandriiz vai liiks nosmeejos noskatoties, ka klubam, kursh speeleetaaju algaas ir notriecis desmitiem miljonus, ir aptruukushies paardesmit tuukstoshi pieklaajiigai pirmsspeeles ceramonijai Kuru vareetu bez kauna transleet aarzemees. Te nu Tev bija kontinenta liiga un pasaules produkts

  -2 [+] [-]

, 2010-11-06 18:01, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Rigas Dinamo fani ir labaakie liigaa un tas ir fakts. Tas nav kaut kas taads, ko mees pashi esam izdomaajushi. Ar to vienispraatis ir arii hokeja eksperti, tostarp arii tie no krievijas un pati liiga. Kaa nekaa RD regulaari tiek apbalvota par labaako darbu ar liidzjuteejiem.
Viena lieta ir, ka RD labi ir nostādijusi darbu ar līdzjutējiem, bet pavisam kas cits ir paši līdzjutēji, jo šis darbs ar līdzjutējiem RD menedžmentam ne vienmēr ir nesis arī gaidītos augļus.
RD nav ne tuvu apmeklētāko mājas spēļu Top 3 komandām KHL aizvadītajās divās sezonās. Pat neskatoties, ka RD ir viena no lielākām arēnām.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 18:08, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viena lieta ir, ka RD labi ir nostādijusi darbu ar līdzjutējiem, bet pavisam kas cits ir paši līdzjutēji, jo šis darbs ar līdzjutējiem RD menedžmentam ne vienmēr ir nesis arī gaidītos augļus.
RD nav ne tuvu apmeklētāko mājas spēļu Top 3 komandām KHL aizvadītajās divās sezonās. Pat neskatoties, ka RD ir viena no lielākām arēnām.
Un kas ir pirmajaas vietaas? Cik miljonus shie klubi ir izteereejushi speeleetaaju algaas?

Un es nerunaaju tieshi par apmekleetiibu, bet par atmosfeeru areenaa. Riigaa taa ir vislabaakaa. To ir teikushi vairaaki hokeja eksperti. Patiesiibaa nekad neesmu dzirdeejis, ka kaads neitraals hokeja speciaalists buutu teicis savaadaak.

Bet arii to, ka neesam pashaa virsotnee apmekleetiibas zinjaa var visai viegli izskaidrot, jo ir vairaaki svariigi faktori, kas buutu jaanjem veeraa: Riigaa ir daargaakaas biljetes liigaa, klubi, kuri atrodas pirmajaas vietaas ir izteereejushi miljonus parakstot liigumus ar ljoti skaljiem uzvaardiem, kas piesaista liidzjuteejus, kameer Riigas Dinamo sastaavu ir spiesti atlasiit ruupiigaak. Veel arii ekonomiskaa situaacija valstii nav bijusi taa spozhaakaa... un zemaakais punkts sakriit ar pirmo RD sezonu KHL.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-06 18:09, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Un SKA atmosfeera sezonas atklaashanaa bija vienkaarshi pa rubli Es gandriiz vai liiks nosmeejos noskatoties, ka klubam, kursh speeleetaaju algaas ir notriecis desmitiem miljonus, ir aptruukushies paardesmit tuukstoshi pieklaajiigai pirmsspeeles ceramonijai Kuru vareetu bez kauna transleet aarzemees. Te nu Tev bija kontinenta liiga un pasaules produkts
Jā,SKA organizācija varbūt arī nav līmenī, bet viņu mājas spēles ir visapmeklētākās pagājušā sezonā>
Takā viņi bez visādiem blakus efektiem šeit RD ir ielikuši pamatīgu kloķi.
sportacentrs.com

  -4 [+] [-]

, 2010-11-06 18:12, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Un kas ir pirmajaas vietaas? Cik miljonus shie klubi ir izteereejushi speeleetaaju algaas?

Un es nerunaaju tieshi par apmekleetiibu, bet par atmosfeeru areenaa. Riigaa taa ir vislabaakaa. To ir teikushi vairaaki hokeja eksperti. Patiesiibaa nekad neesmu dzirdeejis, ka kaads neitraals hokeja speciaalists buutu teicis savaadaak.

Bet arii to, ka neesam pashaa virsotnee apmekleetiibas zinjaa var visai viegli izskaidrot, jo ir vairaaki svariigi faktori, kas buutu jaanjem veeraa: Riigaa ir daargaakaas biljetes liigaa, klubi, kuri atrodas pirmajaas vietaas ir izteereejushi miljonus parakstot liigumus ar ljoti skaljiem uzvaardiem, kas piesaista liidzjuteejus, kameer Riigas Dinamo sastaavu ir spiesti atlasiit ruupiigaak.
Un atkal muļķības.
Jā, RD ir visdārgākās biļetes, bet vai tāpēc citi daudz apmeklētākie RU klubi pie tā ir vainīgi?
Vai citiem RU klubiem jajūtās vainīgiem,ka RD ir tādi nabagi?

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 18:12, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,SKA organizācija varbūt arī nav līmenī, bet viņu mājas spēles ir visapmeklētākās pagājušā sezonā>
Takā viņi bez visādiem blakus efektiem šeit RD ir ielikuši pamatīgu kloķi.
http://sportacentrs.com/hokejs/khl/09032010-visapmekletakas_khl_ir_sanktpeterburgas_s


SKA tachu ir notriekushi ziljonus dolaaru par zvaigzneem Ielikushi klokji... To ka SKA ir apmekleetaakaa komanda liigaa es zinaaju jau sen, jo lasiiju to pashu rakstu, bet mani tas nekad nav paarsteidzis. Cita lieta, ka shis apmekleejums SKA ir pilniigi nederiigs, jo ieguutaa nauda no biljeshu paardoshanas ir nieciiga deelj zemejaam cenaam + izdevumi ir bijushi astranomiski. Kaa arii ar liidzjuteeju atbalstu ir bijis par maz.... lai paarvareetu pirmo kaartu play off

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 18:14, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un atkal muļķības.
Jā, RD ir visdārgākās biļetes, bet vai tāpēc citi daudz apmeklētākie RU klubi pie tā ir vainīgi?
Vai citiem RU klubiem jajūtās vainīgiem,ka RD ir tādi nabagi?
Nee nu nav jaajuutaas vainiigiem. Manis peec citi klubi var arii maksaat saviem liidzjuteejiem, lai shie naak skatiities nozheelojamos sezonas atklaashanas shovus utt. Bet taapeec jau nevajag apgalvot, ka interese par hokeju ir tik pat augstaa liimenii kaa Riigaa.

Un patiesiibaa neviens iznjemot Tevi arii to neapgalvo. Krievijaa visi ir shokaa par to kaa var piedabuut tik daudz liidzjuteejus maksaat taadu naudu. Tu vieniigaais esi taads tumsonis

  -3 [+] [-]

, 2010-11-06 18:17, pirms 15 gadiem
quick rakstīja:

SKA tachu ir notriekushi ziljonus dolaaru par zvaigzneem Ielikushi klokji... To ka SKA ir apmekleetaakaa komanda liigaa es zinaaju jau sen, jo lasiiju to pashu rakstu, bet mani tas nekad nav paarsteidzis. Cita lieta, ka shis apmekleejums SKA ir pilniigi nederiigs, jo ieguutaa nauda no biljeshu paardoshanas ir nieciiga deelj zemejaam cenaam + izdevumi ir bijushi astranomiski. Kaa arii ar liidzjuteeju atbalstu ir bijis par maz.... lai paarvareetu pirmo kaartu play off
Kāda starpība cik un kur klubs ieguldijis savu naudu?Ja viņi vēlas, tad var šos skatītājus laist uz spēlēm par velti.
RD ir cita lieta, jo viņi var izpi**t santīmu no picām un pelmeņiem,vai nokāst savus skatītājus. Un ne vienmēr dot pilnvērtīgu atdevi skatītājiem par to naudu ko viņi samaksājuši par dārgajām biļetēm.
Viņi rezultāru ir panākuši-arēna ir pilna ar skatītājiem.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-06 18:18, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš (CSKA kapteinis) ļoti daudzas arēnas un līdzjutējus ir redzējis, bet cik Tu un lielākā daļa SC lietotāji ir bijuši citās arēnās,lai izdarītu secinājumus??
Protams, Proņina viedoklis ir cienījams un hokejā viņš ir piedzīvojis daudz, taču diez vai tas ir samērojams ar tādiem vīriem kā Kings:

Kings: "Rīgā grūti spēlēt, jo viņu fani ir...

vai Douns:

Douns: "Tas tikai vēlreiz pierāda to, ka...

Lai mūsu papļāpāšana izvērstos līdzvērtīga, ceru uz argumentētu viedokli nevis RD heitera emocionālu klaigāšanu.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-06 18:20, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Nee nu nav jaajuutaas vainiigiem. Manis peec citi klubi var arii maksaat saviem liidzjuteejiem, lai shie naak skatiities nozheelojamos sezonas atklaashanas shovus utt. Bet taapeec jau nevajag apgalvot, ka interese par hokeju ir tik pat augstaa liimenii kaa Riigaa.

Un patiesiibaa neviens iznjemot Tevi arii to neapgalvo. Krievijaa visi ir shokaa par to kaa var piedabuut tik daudz liidzjuteejus maksaat taadu naudu. Tu vieniigaais esi taads tumsonis
Varbūt Tev ir kāds speciāls mēraparāts,kas nosaka cik labi līdzjutēji ir KHL arēnās?
Man viens tikai ir skaidrs-Rīgā ir visbaurojošākie līdzjutēji, bet tas nekādi neliecina par viņu kvalitāti.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 18:22, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāda starpība cik un kur klubs ieguldijis savu naudu?Ja viņi vēlas, tad var šos skatītājus laist uz spēlēm par velti.
RD ir cita lieta, jo viņi var izpi**t santīmu no picām un pelmeņiem,vai nokāst savus skatītājus. Un ne vienmēr dot pilnvērtīgu atdevi skatītājiem par to naudu ko viņi samaksājuši par dārgajām biļetēm.
Viņi rezultāru ir panākuši-arēna ir pilna ar skatītājiem.
Nu un ko ir devis shis rezultaats? RD uzstaadiija rekordu vakaraa, kad piebaaza areenu pilnu ar liidzjuteejiem peec speeles, un kaads tolks no taa?

Klubi visaa pasaulee censhas paardot biljetes, lai nopelniitu naudu. SKA pelna daudz mazaak nekaa Riigas Dinamo, bet teeree daudz vairaak.

Un ja jau Tu gribi par to runaat... SKA principaa tiek vadiits ar oligarhu naudu, kas nevienmeer ir ieguuta tajos godiigaakajos biznesos. Nereti shaada oligarhu nauda patiesiibaa ir topashu liidzjuteeju-nodoklju maksaataaju naudinja, taapeec lietas buutiibu tas patiesiibaa vispaar nemaina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 18:25, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt Tev ir kāds speciāls mēraparāts,kas nosaka cik labi līdzjutēji ir KHL arēnās?
Man viens tikai ir skaidrs-Rīgā ir visbaurojošākie līdzjutēji, bet tas nekādi neliecina par viņu kvalitāti.
Vieniigais meeraparaats shaadaa gadiijumaa vareetu buut hokejaa zinoshu cilveeku veerteejums un visi kaa viens piekriit: Riigas fani ir labaakie liigaa un, iespeejams, ne tikai.

Vienaa "Ledus Kontinetns" raidiijumaa pieaicinaatie eksperti (starp tiem bija arii KHL maarketinga vadiitaajs) apskatiija situaaciju Riigaa kaa fenomenu un spriedeleeja par to kaa tas ir iespeejams un vai tas kaadreiz buus iespeejams arii Krievijaa. Eksperti nonaaca pie secinaajuma, ka veel kaadu laiku naaksies pagaidiit.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-06 18:26, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Protams, Proņina viedoklis ir cienījams un hokejā viņš ir piedzīvojis daudz, taču diez vai tas ir samērojams ar tādiem vīriem kā Kings:

Kings: "Rīgā grūti spēlēt, jo viņu fani ir...

vai Douns:

Douns: "Tas tikai vēlreiz pierāda to, ka...

Lai mūsu papļāpāšana izvērstos līdzvērtīga, ceru uz argumentētu viedokli nevis RD heitera emocionālu klaigāšanu.
Tici vai nē, bet par jebkura KHL (un netikai) līdzjutējiem var atrast dažādus slaviniošus komentārus.
Re, Proņins slavē CSKA līdzjutējus, bet vel kāds cits slavē vel kādas komandas līdzjutējus u.t.t.
Tā ir tikai un vienīgi elementāra pieklājība no spēlētāju un citu ar hokeju saistītu cilvēku puses, ja tiem ko pajautā par mājinieku līdzjutējie.
Bet LV žurnālisti ļoti mīl jautāt par šo tēmu.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 18:29, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: + Jāatcerās,ka halles arī ir dažādas. Ja RD ir 10300 sk vietu. Tad daudzos klubos tā ir krietni mazāka,bet vidējaos apmeklētības skaits neko daudz neatpaliek no RD lielās halles. Un RD noteikti nevar lepoties ar uzticīgako fanu. Amur stāv stabili pirmajā vietā.Un ne visi RUS klubi ir oligarhi. Bet uz oligarhu klubiem tauta iet. Ufa,Kazaņa,Pēterburga,MMG utt neviena nevar sūdzēties. Un fans tur gāja arī pirms KHL mistiskajiem pirkumiem. Vienkarši tur tā fanošana ir savadāka. Cilvēki nāk skatīties hokeju. RD liela daļa nāk izbļaustīties un atpūsties. Kas ir labāk sliktāk,lai katrs spriež pēc sevis. Bet sevis kronēšana tā visai pieticīgi skan,pēdiņās.
Runājot par quick izteicieniem par sezonas atklāšanu,tad jāatceras ka dažādas tautas,dažāda izpratne un kultūra. Tā arī par tiem labākajiem faniem un to noteikšanu.
Uz to var arii skatiities no taada skata punkta. Beigaas laikam svariigs ir tikai jautaajums, vai ir sasniegts nospraustais meerkjis?

RD meerkjis vsiem ir zinaams: Nopelniit peec iespeejas vairaak naudu paardodot biljetes. Tas vienoziimiigi ir izdevies. Daargaas biljetes liigaa un viens no augstaakajiem apmekleejumiem. Taapat skjeit, ka RD vadiiba ir vieniigaa, kura apzinaas, ka hokejam ir jaaciinaas par apmekleetaajiem ar visaadiem shoviem un koncertiem, taapeec dalja shova elementu ir jaatnes uz hokeja ledus.

Es zinu, ka citur liigaa meerkji atskjiras, man tie nav saprotami, bet shoreiz par to negribaas runaat

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 18:30, pirms 15 gadiem
Labākie fani ir ļoti subjektīvs jēdziens. Ļoti iespējams, ka CSKA kā jau jebkurai komandai ir tiešām labi un uzticīgi fani, bet jāšaubās vai šis fanu fulciņš ir ļoti daudzskaitlīgs.
Fakti - pēdējā RD un CSKA spēle bija vismazāk apmeklētā RD vēsturē - 1449 skatītāji, no kuriem daļa bija RD fani.
Piecu uzvaru sērija, bet šajā zaudētajā spēlē tikai 2100 skatītāji. Tik maz skatītāji uz RD spēlēm nāk tikai tad, kad RD spēlē vai nu Piņkos vai Liepājā (un arī tikai tāpēc, ka hallē vairāk vienkārši vairāk neietilpst !).

  -4 [+] [-]

, 2010-11-06 18:31, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Vieniigais meeraparaats shaadaa gadiijumaa vareetu buut hokejaa zinoshu cilveeku veerteejums un visi kaa viens piekriit: Riigas fani ir labaakie liigaa un, iespeejams, ne tikai.

Vienaa "Ledus Kontinetns" raidiijumaa pieaicinaatie eksperti (starp tiem bija arii KHL maarketinga vadiitaajs) apskatiija situaaciju Riigaa kaa fenomenu un spriedeleeja par to kaa tas ir iespeejams un vai tas kaadreiz buus iespeejams arii Krievijaa. Eksperti nonaaca pie secinaajuma, ka veel kaadu laiku naaksies pagaidiit.
Bļin, viņi var spriedelēt cik vien vēlas, bet RD NAV KHL APMEKLĒTĀKAIS KLUBS. Pērn viņi bija piektajā vietā.
Ar to arī viss ir izteikts.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 18:34, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bļin, viņi var spriedelēt cik vien vēlas, bet RD NAV KHL APMEKLĒTĀKAIS KLUBS. Pērn viņi bija piektajā vietā.
Ar to arī viss ir izteikts.
Bet peec ienjeemumiem par biljeteem paarliecinoshi pirmajaa. Tieshi taa, ar to arii viss ir izteikts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 18:34, pirms 15 gadiem
Redz, atkal iekāpi muļķī! Mani nepārsteidz, ka spēlētāji slavē sava kluba līdzjutējus!!! Tāpēc arī neliku nekādus Hossas, Pruseka vai Šuplera linkus. Bet Tu man atbildi ar Proņinu un CSKA- absolūtāko KHL viduvējību, kurš kaut ko samurgojis un CSKA(!!!) hokeja(!!!) fanus nosaucis par labākajiem pasaulē!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 18:35, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Atkartošos,tevis ieliktais topiks ar to apmeklētības skalu nav objektīvs un neatspoguļo patiesību. Lai redzēt patiesos skaitļus,tad jāņem vērā skatītaju vietas hallē.Tad procentuāli varētu redzēt patieso ainu. Un RD būtu vēl daudz zemāk.
Taatad izeja ir piegaazst lielaako dalju sektoru ar buuvgruzhiem, lai ir tikai tik vietu cik Amur hallee un lepoties ar 100% apmekleejumui? Elementaara logjika un izpratne par ekonomiku saka, ka buutu jaaskataas uz biljeshu tirzdznieciibas ienaakumiem, nevis procentiem vai apmekleejumu vienu pashu.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-06 18:36, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: + Jāatcerās,ka halles arī ir dažādas. Ja RD ir 10300 sk vietu. Tad daudzos klubos tā ir krietni mazāka,bet vidējaos apmeklētības skaits neko daudz neatpaliek no RD lielās halles. Un RD noteikti nevar lepoties ar uzticīgako fanu. Amur stāv stabili pirmajā vietā.Un ne visi RUS klubi ir oligarhi. Bet uz oligarhu klubiem tauta iet. Ufa,Kazaņa,Pēterburga,MMG utt neviena nevar sūdzēties. Un fans tur gāja arī pirms KHL mistiskajiem pirkumiem. Vienkarši tur tā fanošana ir savadāka. Cilvēki nāk skatīties hokeju. RD liela daļa nāk izbļaustīties un atpūsties. Kas ir labāk sliktāk,lai katrs spriež pēc sevis. Bet sevis kronēšana tā visai pieticīgi skan,pēdiņās.
Runājot par quick izteicieniem par sezonas atklāšanu,tad jāatceras ka dažādas tautas,dažāda izpratne un kultūra. Tā arī par tiem labākajiem faniem un to noteikšanu.
Par to es arī rakstu.
Jā, RD marketings ir labākā līmenī kā citiem KHL klubiem, bet tas nav devis RD vadības cerētos rezultātus.
Ja RD turpinās tikpat nepārliecinoši spēlēt, kā pēdējās spēlēs pirms pārtraukuma, tad RD savu marketingu varēs iebāzt dziļi vienā vietā, jo arēna būs pustukša,kas jau vairākas reizes ir bijis,kad RD spēle buksē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 18:39, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kāds te sakars ar to ? Un cik patiesi ir sist krūtī sakot mēs,mēs ?
Bet patiesībā klubos kur it kā mazāk skatītāju,to ir mazāk nevis tāpēc ka nāk mazāk tautas,bet tāpēc ka halles ietilpība neļauj uz ko vairāk pretendēt ?
Un cik pateisi ir teikt, ka Amur katru vakaru piepildiitu 7000 skatiitaaju halli? Deelj vaajaas kluba infrastruktuuras pagaidaam nevaram atbildeet uz sho jautaajumu.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 18:39, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt Tev ir kāds speciāls mēraparāts,kas nosaka cik labi līdzjutēji ir KHL arēnās?
Man viens tikai ir skaidrs-Rīgā ir visbaurojošākie līdzjutēji, bet tas nekādi neliecina par viņu kvalitāti.
Ko Tu ņemies? Tev taču ir KHL kanāls un ļoti labi zini ko krievu visāda ranga speciālisti saka par RD, darbu ar līdzjutējiem, atmosfēru arēnā. Cik reizes šajā kanālā teikts, Rīgā viss ir ārpus konkurences un pēc tam sāk stāstīt kur vēl kas notiek.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 18:39, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Bet peec ienjeemumiem par biljeteem paarliecinoshi pirmajaa. Tieshi taa, ar to arii viss ir izteikts.
Opā!
Protams,ir starpība, ja RD no sava līdzjutēja noplēšs 5 Ls par biļeti, tad ienākumi jebkurā gadijumā būs lielāki par SKA ienākumiem,kas par biļeti ņem 2 Ls.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 18:42, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Opā!
Protams,ir starpība, ja RD no sava līdzjutēja noplēšs 5 Ls par biļeti, tad ienākumi jebkurā gadijumā būs lielāki par SKA ienākumiem,kas par biļeti ņem 2 Ls.
Bet tas arii ir tas par ko es runaaju... RD ar sho censhas nopelniit naudu, kameer SKA un citiem klubiem tas nav primaarais. Taapeec ir ljoti sarezgjiiti izveerteet taa saucamo "fanu kvalitaati" skatoties tikai uz pliku apmekleejumu.

Paardotu RD pa 2ls, varbuut areena buutu katru vakaru paarbaazsta. Droshi vien, ka buutu, bet to diez vai kaadreiz uzzinaasim.

  -4 [+] [-]

, 2010-11-06 18:42, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko Tu ņemies? Tev taču ir KHL kanāls un ļoti labi zini ko krievu visāda ranga speciālisti saka par RD, darbu ar līdzjutējiem, atmosfēru arēnā. Cik reizes šajā kanālā teikts, Rīgā viss ir ārpus konkurences un pēc tam sāk stāstīt kur vēl kas notiek.
Izlasi visus manus komentārus un ne tikai vienu.
Es jau rakstiju, ja RD būtu stabils līderis starp apmeklētākām komandām KHL,tad visiem šiem spriedelējumiem būtu kāda jēga, bet tā plika spriedelēšana.
Krieviem arī bez visa mārketinga (izņemot Maskavu) ir pilnas arēnas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-06 18:45, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pat RD šefi ir teikuši,ka Arēna Rīga ir par lielu. Un ja viņi būvētu savu,tad tā būtu 7000 sk vietām. RD to vidējo uzceļ pateicoties lielākai hallei. Bet ja arēna būtu 7000,tad tie stati būtu vēl mazāki,jo skatītājs nāk neregulāri salīdzinot kaut ar to pašu Amur. Vienu spēli atnāk 9000,otru 4500. Bet tur tas vidējais ir stabils,tur arī atšķirība
Man liekas, ka shie izteicini ir saistiiti ar taam raudaam, ka Areena prasot paaraak daudz par iiri. RD droshi vien buutu izdeviigaak iireet kaadu ar 7000 vietaam, jo taa vareetu nopelniit mazliet vairaak. Vismaz es pieljauju taadu iespeeju.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-06 18:46, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Bet tas arii ir tas par ko es runaaju... RD ar sho censhas nopelniit naudu, kameer SKA un citiem klubiem tas nav primaarais. Taapeec ir ljoti sarezgjiiti izveerteet taa saucamo "fanu kvalitaati" skatoties tikai uz pliku apmekleejumu.

Paardotu RD pa 2ls, varbuut areena buutu katru vakaru paarbaazsta. Droshi vien, ka buutu, bet to diez vai kaadreiz uzzinaasim.
BAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vai līdzjutēju kvalitāte ir vērtējama tajā cik dārgas biļetes viņi nopērk? Tad jau NHL ir vispār super-puper gudri un labi līdzjutēji, jo tur biļetes ir priekš mūsus mērogiem super dārgas.
Nu, ko tagad SKA darīt,ja viņiem tā neinteresē līdzjutēju nauda? Dzīt ārā savus līdzjutējus no arēnas?

     [+] [-]

, 2010-11-06 18:52, pirms 15 gadiem
Laikam Rīgas arēnā vēl nav spēlējis.

     [+] [-]

, 2010-11-06 18:52, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: BAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vai līdzjutēju kvalitāte ir vērtējama tajā cik dārgas biļetes viņi nopērk? Tad jau NHL ir vispār super-puper gudri un labi līdzjutēji, jo tur biļetes ir priekš mūsus mērogiem super dārgas.
Nu, ko tagad SKA darīt,ja viņiem tā neinteresē līdzjutēju nauda? Dzīt ārā savus līdzjutējus no arēnas?
Neviens nav jaadzen aaraa, bet nevajag skaitljus, kuri ir ieguuti dazhaados apstaakljos saliidzinaat. Nu psc... to tieshaam ir tik gruuti saprast?

Nu labi, pameegjinaasim... Ja Tu izietu aaraa uz ielas un saaktu daliit piiraadzinjus garaamgaajeejiem, bet riitdien dariitu tieshu to pashu, tikai prasiitu par piiiraagiem naudu, vai Tavu praat izdaliito piiraadzinju skaits neatskjirtos? Un pats galvenais, vai peec shiem skaitljiem buutu iespeejams secinaat, ka pirmajaa dienaa Liepaajniekiem piiraadzinji garshoja vairaak?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 18:54, pirms 15 gadiem
Tas pats arii ir ar KHL. Liidzjuteeji vairaak nopirks biljetes pa 2ls nekaa pa 5, vai 10.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-06 18:55, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: BAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vai līdzjutēju kvalitāte ir vērtējama tajā cik dārgas biļetes viņi nopērk? Tad jau NHL ir vispār super-puper gudri un labi līdzjutēji, jo tur biļetes ir priekš mūsus mērogiem super dārgas.
Nu, ko tagad SKA darīt,ja viņiem tā neinteresē līdzjutēju nauda? Dzīt ārā savus līdzjutējus no arēnas?
Tu esi unikāls. Tu vari kaut vienu apgalvojumu mūžā izteikt, pirms tam pārbaudot faktus? Kas tas par mītu par super dārgajām NHL biļētēm?

  -3 [+] [-]

, 2010-11-06 18:57, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Neviens nav jaadzen aaraa, bet nevajag skaitljus, kuri ir ieguuti dazhaados apstaakljos saliidzinaat. Nu psc... to tieshaam ir tik gruuti saprast?

Nu labi, pameegjinaasim... Ja Tu izietu aaraa uz ielas un saaktu daliit piiraadzinjus garaamgaajeejiem, bet riitdien dariitu tieshu to pashu, tikai prasiitu par piiiraagiem naudu, vai Tavu praat izdaliito piiraadzinju skaits neatskjirtos? Un pats galvenais, vai peec shiem skaitljiem buutu iespeejams secinaat, ka pirmajaa dienaa Liepaajniekiem piiraadzinji garshoja vairaak?
Protams,ka atšķirtos, bet Tu esi aizmirsis vienu sīkumu u.t.t.,ka uz hokeja spēlēm parasti iet ne tie maksātspījīgākie cilvēki un nevis bagātākie. Ja LV būtu tādas pašas algas,pensijas vai pabalsti, kā RU, tad diez vai arēna būtu pat uz1/4 piepildīta par patreizējo biļešu cenu.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-06 19:00, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tu esi unikāls. Tu vari kaut vienu apgalvojumu mūžā izteikt, pirms tam pārbaudot faktus? Kas tas par mītu par super dārgajām NHL biļētēm?
Nesen KHL TV vienā no raidijumiem stāstija, kā krievu komentētāji pirkuši uz NHL spēli biļeti par 110 dolāriem,un pie tam ne tajā pašā labākajā vietā.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 19:01, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: quick tu atkal met visu vienā katlā,bet tā nav. KHL ir pietiekoši jaunu modernu haļļu. Es runāju par atsevišķiem klubiem. Tadi klubi kā CSKA,Spartak,Vitjaz un vēl daži vispār derētu klapēt ciet. Jo viņi neatbilst līgas līmenim. Ar infrastruktūru,skatītāju interesi utt.
Bet ir virkne klubu,kuriem halles ir modernas un atbilst patreizējam pieprasījumam. Tas ko tu runā par atklāšanām utt,viss ir pupu misas.
Atkārtošos,dažādas tautas,dažādi uzskati,kultūra utt. Un ar to arī ir jauka planēta zeme,ka nav viss tikai balts un melns. Bet ir indivīdi,kam problēmas ar krasu atšķiršanu,tam pat ir medicīnisks termins.Un tiesības nedod,ja saproti par ko es
Ceru ka tā tas arī būs un paliks valstis,tautas un to kultūras. Nevis visi vienā katlā. Cilvēkam ar tavu domāšanu viss rietumejiskais būs vienmēr attīstītākais un pareizākais. Jo citu tu nemaz negribi pieņemt. Uzstādot sev to par vienīgo un pareizo.
Var jau buut, ka ir taa kaa Tu saki, ka krievi ir taada tauta, kuriem shovi un izraades neiet pie sirds. Diivaini, ka es pats nodziivojot visu muuzhu un saskaroties ar krieviem ikdienaa neesmu to ieveerojis, bet lai taa buutu. Bet peec redzeetaa liekas, ka dazhi klubi vareetu buut mazleit noslinkojushi.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 19:02, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Emm... Man jau likās ka DR fanus jau sauc par labākiem tikai tāpēc ka visi arēnā nepārtraukti auro.

Dzīvo komandai līdzi? Cik ir gadijies būt arēnā - ļoti liela daļa fanu, (IMHO tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis, nejiešu jau katram klāt un neprasīšu), uz ārēnu nāk vienkārši labi pavadīt laiku, izbļaustīties, sajust atmosfēru, bet par pašu spēli kā tādu viņiem ir vienalga, jā, gols - labi. Mūsējie uzvarēja - ideāli. Saki ko gribi, bet neticu ka tās 15 gadīgās meitenes, daudz saprot no hokeja kā tāda.
Lai justu līdzi komandai obligāti nav jāzin visi noteikumi!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 19:03, pirms 15 gadiem
tads dir.sejs DDDD, latvieshi ir labakie

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 19:04, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams,ka atšķirtos, bet Tu esi aizmirsis vienu sīkumu u.t.t.,ka uz hokeja spēlēm parasti iet ne tie maksātspījīgākie cilvēki un nevis bagātākie. Ja LV būtu tādas pašas algas,pensijas vai pabalsti, kā RU, tad diez vai arēna būtu pat uz1/4 piepildīta par patreizējo biļešu cenu.
Sheit gan Tu traapiiji. Man jaaatziist, ka pasham nav nekaadas izpratnes par to kaa atskjiras pabalsti un pensijas LV un RU. Ja Tu saki, ka sheit tie ir augstaaki, tad lai nu taa buutu. Tieshi to pashu pasviitroja arii KHL maarketinga direktors manis piemineetajaa raidiijumaa. LV esot vairaak izteikts vidusslaanis, mees pat pashi pat par televiiziju tagad maksaajot... varot arii daargaaku biljeti atljauties.

Bet veelviens pretarguments ir fanu kultuura. Krievijas hokejaa ir probleemas arii ar huligaaniem. Es esmu dzirdeejis, ka Spartak - CSKA derbijs neesot iistaa vieta, kur aiziet ar gjimeni...

  +4 [+] [-]

, 2010-11-06 19:08, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams,ka atšķirtos, bet Tu esi aizmirsis vienu sīkumu u.t.t.,ka uz hokeja spēlēm parasti iet ne tie maksātspījīgākie cilvēki un nevis bagātākie. Ja LV būtu tādas pašas algas,pensijas vai pabalsti, kā RU, tad diez vai arēna būtu pat uz1/4 piepildīta par patreizējo biļešu cenu.
Nu Tu laid, atkārtošu aigars076 teikto, Tu vispirms pārbaudi faktus. Krievijā algas un pensijas tieši krīzes laikā ir izlīdzinājušās ar mums un pat pārsniedz. Ja pie mums tikai grieza budžeta izdevumus, tad krievi no stabilizācijas fonda cēla atalgojumu. Krievijas pilsētās cilvēkiem pilnīgi noteikti nav mazāki ieņēmumi par mums, bet ģerevņās nav halles, ne hokeja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 19:11, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesen KHL TV vienā no raidijumiem stāstija, kā krievu komentētāji pirkuši uz NHL spēli biļeti par 110 dolāriem,un pie tam ne tajā pašā labākajā vietā.
Piemēram, uz pērnā gada finālistu- lidotāju spēli mājās pret Ovi&Co biļeti var nopirkt arī par 26$.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-06 19:15, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vienkarši tur tā fanošana ir savadāka. Cilvēki nāk skatīties hokeju. RD liela daļa nāk izbļaustīties un atpūsties. Kas ir labāk sliktāk,lai katrs spriež pēc sevis.
Vai ir kāds pētījums, kas pierāda, ka Habarovskā vai Hantimansijskā vidējais skatītājs nāk skatīties hokeju (nevis pārtraukumos ieraut vodku, ko paglabājis autiņa salonā, un nevis atpūsties pēc ilgas darba dienas taigā, ogļrakstuvē vai tuvējā tēraudkausētavā), toties Rīgā nāk speciāli, lai pabļautu 2-3 saukļus?

Es vēlētos redzēt šādu pētījuma rezultātus. Kamēr tādu nav - tukša pļurkstēšanaq.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 19:19, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Es esmu dzirdeejis, ka Spartak - CSKA derbijs neesot iistaa vieta, kur aiziet ar gjimeni...
Tur arī arēnā jebkada alko tirgošana ir aizliegta...tas arī atbaida darbaljaudis

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 19:21, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu Tu laid, atkārtošu aigars076 teikto, Tu vispirms pārbaudi faktus. Krievijā algas un pensijas tieši krīzes laikā ir izlīdzinājušās ar mums un pat pārsniedz. Ja pie mums tikai grieza budžeta izdevumus, tad krievi no stabilizācijas fonda cēla atalgojumu. Krievijas pilsētās cilvēkiem pilnīgi noteikti nav mazāki ieņēmumi par mums, bet ģerevņās nav halles, ne hokeja.
Ja visi Maskavas $ miljonāri vienā dienā sagribētu uz hokeju aiziet, tad pat divās Hodinkas arēnās visiem vieta neatrastos!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 19:22, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es to galīgi tā neteicu,to tu tagad izdomāji. Vienkārši vārds izklaide un izklaides veids katras tautas izpratnē ir dažādi. Esmu pabijis arī ārpus LV. Un jāsaka ka tā Krievu izklaide man ir tuvāka. Gan tieša,gan pārnestā veidā. Tev droši ir savādāk. Tad pēc tava es būtu ne tik (moderns, attīstīts utt) salīdzinājumā ar tevi ?! Atkārtošos,katram savs. Man teiksim lielos starptautiskos pasākumos Latvijā nāk rēka par mums,ka mēs nepasniedzam savu kultūru,bet cenšamies pasniegt to ar rietumu pieskaņu. Kipa ( mums ar jums vienas asinis) Ķipa kā Mauglī ibio.
Es ar to gribeeju pateikt, ka, pat tad, ja RD spilgtie shovi krieviem neietu pie sirds deelj mentalitaates, tad vinji buutu sariikojushi kaut ko savaadaaku... vienalga ko. Bet nebija nekaa! Ja kaadam nepatiik visi tie troksnji, projekcijas un pirotehnika, tad veel ir arii citi varianti, kaapeec neizmantot shaadu iespeeju, lai veelreiz godinaatu kluba legjendas? Ir milzums daudz iespeeju, bet SKA izveeleejaas iisu runu, himnu un aidaa! Speele jau ir saakusies.

Manupraat shis ir tas gadiijums, kad runa ir nevis par rietumu un austrumu kultuuras dazhaadiibu, mentalitaateem, bet vienkaarshi par neizdariibu un izdomas kultuuru. Es uzskatu, ka katrai mentalitaatei var piemekleet savu pirmsspeeles pasaakumu, bet SKA izpildiijumaa es neko taadu nesaskatiiju, nez, varjaubuut, ka neskatiijos pietiekoshi veeriigi.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 19:22, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu Tu laid, atkārtošu aigars076 teikto, Tu vispirms pārbaudi faktus. Krievijā algas un pensijas tieši krīzes laikā ir izlīdzinājušās ar mums un pat pārsniedz. Ja pie mums tikai grieza budžeta izdevumus, tad krievi no stabilizācijas fonda cēla atalgojumu. Krievijas pilsētās cilvēkiem pilnīgi noteikti nav mazāki ieņēmumi par mums, bet ģerevņās nav halles, ne hokeja.
Fakti ir pat ļoti pārbaudīti,jo mans miesīgais bračka visu vasaru nostrādāja Maskavā. Ja viņiem RU ir divas valstis valstī-Maskava un Sankt-Pēterburga, kur tas viduslīmenis ir kaut cik, bet pārējā RU tas ir galīgi garām. Tāpēc jau visi krievi tiecās uz šīm pilsētām.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-06 19:24, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Piemēram, uz pērnā gada finālistu- lidotāju spēli mājās pret Ovi&Co biļeti var nopirkt arī par 26$.
Un ,kur šīs vietas atradās arēnā?
Gadijumā ne kaut kur tur,kur spēlētāji izskatās,kā skudras un pats laukums smilšukastes lielumā.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 19:25, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un tas ir Maskavā. Jo tie nav hokeja fani,bet futbola huligāni. Tur neiet normāli cilvēki ar ģimenēm. Jo bērnu ausis to neizturēs. + Drošības apsvērumu dēļ. Bet atkal tu runā par visu kopumā,bet tā nav.
Es zinu, ka taa ir tikai Maskavas Derbijos, mazliet esot arii SKA - CSKA savstarpeejaas speelees,kur futbola huligaani ienjem arii hokeja areenas. Bet es necenshos visu mest vienaa katlaa. Es tikai atstaastu to ko esmu dzirdeejis no krievu ekspertiem. Vinjiem, starpcitu, bija paarsteidzoshi, ka uz hokeju Riigaa naak tik dazhaada publika, tostarp sievietes un beerni. Es necentos piekasiities krievu faniem, bet tikai noraadu atskjiriibas liidzi jushanai sheit un tur, ja jau tas ir tas par ko mees runaajam.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-06 19:26, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ja visi Maskavas $ miljonāri vienā dienā sagribētu uz hokeju aiziet, tad pat divās Hodinkas arēnās visiem vieta neatrastos!
Lai cik tas dīvaini arī nebūtu,bet šie miljonāri nav tie aktīvākie hokeja spēļu apmeklētāji. Viņi labāk notriec savu naudu nakts bāros vai tamlīdzīgās iestādēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 19:30, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un ,kur šīs vietas atradās arēnā?
Gadijumā ne kaut kur tur,kur spēlētāji izskatās,kā skudras un pats laukums smilšukastes lielumā.
Pa lielam visas šīs halles ir modernas un projektētas tā, lai skatītājs justos ērti atrodoties jebkurā no vietām! Neķer kreņķi, iesaku izrauties no Liepājas un apmeklēt kādreiz kādu nopietnu hokeja maču lielā arēnā! Varu tikai pateikt, ka krievi, kurus Tu minēji būs pamatīgi apkrāpti, jo pa 110$ ir biļetes izcilās vietās, kuras salīdzināmas ar Arēnas Rīga otro līmeni(ja esi tur bijis).

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 19:30, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai cik tas dīvaini arī nebūtu,bet šie miljonāri nav tie aktīvākie hokeja spēļu apmeklētāji. Viņi labāk notriec savu naudu nakts bāros vai tamlīdzīgās iestādēs.
Un koncertos, klubos... Tas arii ir pieraada to ko es teicu mazliet augstaak Kharlamovam: Hokejs muusdienaas konkuree netikai ar citiem sporta veidiem, bet arii ar visiem shoviem, koncertiem utt. Taapeec buutu tikai logjiski vismaz dalju no taa visa paarnest uz hokeja speeleem. Labi, varbuut mentalitaate tieshaam kaut kaa trauceetu, bet kaut kas tachu ir jaadara, lai pievilinaatu arii to baaru un klubu tautu aiziet vismaz uz vienu speeli.

Juris Minjins nesen rakstiija, ka ZA liigaas liela dalja liidzjuteeju ejot uz sportu kaa uz izklaides pasaakumu, pat tad, ja speeleejoshaas komandas vinjiem neizraisa nemaz tik lielu interesi. Protams, tas cik ljoti hokejam taadi fani ir vajadziigi ir cits staasts...

  +3 [+] [-]

, 2010-11-06 19:32, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Godīgi sakot ar grūtībām saprotu tavu teikto ! Tavuprāt uz Hokeju tur brauc vodku glabāt auto bagāžniekā un pārtraukumos to ļurkāt ?!
Es tev uzdevu jautājumu. Varbūt mazāk dzer?
Tu apgalvo, ka tur "Cilvēki nāk skatīties hokeju. RD liela daļa nāk izbļaustīties un atpūsties."

Es tev prasu, uz ko ir balstīts šāds apgalvojums.

Teikums par mašīnās noglabātā šņabja dzeršanu pārtraukumos ir ņemts no KHL galvenā cilvēka drošības jautājumos izteikumiem KHL TV intervijā - tur Rīgas Arēna tika nostādīts kā pozitīvais piemērs, jo arēnā pardod alu.
Bet tu gan jau piekasīsies tam un kaut ko demagoģiski izsecināsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-06 19:42, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nevaru tev nepiekrist par visu tavu teikto. Bet vārds šovs kā to izproti tu,viņiem ir svešs. Kā saka par gaumi nestrīdas,bet tāda viņiem tā ir.
Ja viņi rīko šovu,tad $$$$ nežēlo. Tā nu tas ir. Cita lieta kā tas sanāk.
Es saprastu ja to nesaprast kāds rietumnieks. Domāju tev ir savi 30 gadi. Ja tā tas ir,tad redzēji,kādi šovi bija mūsu bērnībā
Un vārds šovs arī saucās nedaudz savādāk
Nee, man ir 22 gadi, taapeec mana beerniiba bija mazliet veelaak un arii iisti nesaprotu par kaadiem shoviem, 20 gadus atpakalj, Tu runaa, varbuut tur ir taa probleema
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-11-06 19:55, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Pa lielam visas šīs halles ir modernas un projektētas tā, lai skatītājs justos ērti atrodoties jebkurā no vietām! Neķer kreņķi, iesaku izrauties no Liepājas un apmeklēt kādreiz kādu nopietnu hokeja maču lielā arēnā! Varu tikai pateikt, ka krievi, kurus Tu minēji būs pamatīgi apkrāpti, jo pa 110$ ir biļetes izcilās vietās, kuras salīdzināmas ar Arēnas Rīga otro līmeni(ja esi tur bijis).
Nu,nezinu,nezinu.
Darbabiedrs Sanantonio aizejot uz NBA spēli par 40$ arī teica, ka redzamību varējis vēlēties tikai labāku.
Nesalīdzini Rīgas arēnu ar lielajām NHL arēnām, kur ietilpība,ja nemaldos ir vairāki desmiti tūkstošu vietu

  +2 [+] [-]

, 2010-11-06 20:00, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tagad tas man daudz ko izsaka Tagad tavu neizpratni var saprast.
Jaa, varbuut, ka manii ir ieaudzinaati rietumnieciskaaki uzskati.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: HAOSS

  -2 [+] [-]

, 2010-11-07 01:52, pirms 15 gadiem
ahujet...sitadu huinu nebiju dzirdejis!
nu nav tie krievi normali

  -1 [+] [-]

, 2010-11-07 01:54, pirms 15 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Latvijā nav pareizas izpratnes par to, kas ir fanošana. Bļaut "tikai Dinamo, tikai Rīga" vai "hei hei hei" - tā arī mums ir visa lielā fanošana. Aizbrauciet kādreiz uz kādu lielo futbolu Rietumeiropā un paskatieties, ko nozīmē fanot. Cita pasaule.

P.S. Zinu, ka teikt kaut ko neforšu par Dinamo un/vai faniem nav stilīgi, taču par to nav stresa.
nu tev ar nav rieksta

  +2 [+] [-]

, 2010-11-07 07:13, pirms 15 gadiem
Kad mūsējie spēlēja pagājušo spēli CSKA arēnā nez kāpēc Dinamo saukļi bija vairāk dzirdami nekā CSKA, par rīgu nemaz nekomentējot

  +1 [+] [-]

, 2010-11-07 10:39, pirms 15 gadiem
čalītim , kas ar smadzenēm nav kārtībā , kaut kā CSKA arēnā varēja pārsvarā dzirdēt DInamo Fanus un pēc skatītaju vairākuma 5000 Skatītāju vietu , ko tas nozīmē? Tur bija ne vairak par 1500 skatītājiem , bet varēja dzirdēt pat 20 līdzjutējus Dinamo nevis CSKA 1480. Un visskaļākie un viss labākie IR DINAMO FANI to pat pierādija NHL klubs ... (Prieks par to)

     [+] [-]

, 2010-11-07 18:34, pirms 15 gadiem
Cilveks kurs uzlika sito virsrakstu laikam gribeja noskaidrot cik komentaru minute ir iesp'ejami