Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Video: Hokeja izlase Ozo uzraudzībā gatavojas spēlēm ar Zviedriju

Kristaps Driķis
Latvijas hokeja izlases ģenerālmenedžeris Sandis Ozoliņš šodien nosauca tos 22 hokejistus, kuri Latvijas valstsvienības rindās, gatavojoties pasaules čempionātam, aizvadīs pārbaudes spēles pret Zviedriju, kas paredzētas 30. martā un 1. aprīlī. Pirms došanās uz Zviedriju izlase aizvadīja pēdējo treniņu pēc kura izlases treneris Harijs Vītoliņš iezīmēja kā izlase gatavojusies un kas būs tās galvenie mērķi Zviedrijā…
Vērtējums: +89

 +74 [+] [-]

, 2011-03-28 19:08, pirms 14 gadiem
Tik patīkami skatīties video, kurš nesākas ar reklāmu..
paldies par to..

 +65 [+] [-]

, 2011-03-28 19:11, pirms 14 gadiem
Baigais tomēr prieks, ka Ozo ir arī izlasē tagad.

 +70 [+] [-]

, 2011-03-28 19:13, pirms 14 gadiem
Nuuuuuuu, pēc Vītoliņa teiktā tgd tiešām par Janku nedaudz domas mainījās. Tik dīvaina situācija, ka grūti saprast vai pareizs gājiens no Jankas puses.

 +25 [+] [-]

, 2011-03-28 19:16, pirms 14 gadiem
00:10 - tomēr bija taisniba kad mūsu ovečkinam ir vairāk zobu ..!

     [+] [-]

, 2011-03-28 19:16, pirms 14 gadiem
Nu nevajag jau tā uz Spruktu ==> Tomēr viņš ir īsts cīnītājs un Latvijas patriots!!! Cerms ,ka jaunie cīnīsies ar tādu pāšu sparu kā esam ieraduši to vērot ,kad spēlē Dinamo 4.maiņa

     [+] [-]

, 2011-03-28 19:18, pirms 14 gadiem
sanem JANI SPRUKSt

 +24 [+] [-]

, 2011-03-28 19:18, pirms 14 gadiem
Sprukts - maakslinieks un muuzikjis! nesaprotu kaa var nebuut motivaacijas speeleet izlasee??? vish tachu par to naudu arii sanjemtu!

 +17 [+] [-]

, 2011-03-28 19:18, pirms 14 gadiem
niprais3 rakstīja: Nuuuuuuu, pēc Vītoliņa teiktā tgd tiešām par Janku nedaudz domas mainījās. Tik dīvaina situācija, ka grūti saprast vai pareizs gājiens no Jankas puses.
Sakāpis puisim

 +33 [+] [-]

, 2011-03-28 19:18, pirms 14 gadiem
Nu Sprukts manās acīs ir noslīdējis zemu zemu! Zinu, ka ir nogurums, bet nu tomēr!

 +38 [+] [-]

, 2011-03-28 19:19, pirms 14 gadiem
cerēju uz interviju ar Ozo ;(
Slēpts komentārs: Jurchiks15

 +37 [+] [-]

, 2011-03-28 19:20, pirms 14 gadiem
Prieks par jaunajiem, ka tiks spelet pret tadiem grandiem kaa Zviedrija.
Interesanti paveerot buus ka jaunie nokapaas.
Prieks par Harija Vitolina atklaatibu ka neko nesleepj, ko domaa par Spruktu

  +9 [+] [-]

, 2011-03-28 19:21, pirms 14 gadiem
0:36. Ozo ar parēgojas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-03-28 19:21, pirms 14 gadiem
gico rakstīja: Nu Sprukts manās acīs ir noslīdējis zemu zemu! Zinu, ka ir nogurums, bet nu tomēr!
ja tā padomā- vienīgais vai, kas spēlējis visu sezonu? man kaut kā šķiet, ka dažiem tiešām baigi sakāpis galvā. man arī vairs nav iedvesma fanot par tādiem (kuriem nav svarīgi spēlēt izlasē)

 +37 [+] [-]

, 2011-03-28 19:21, pirms 14 gadiem
Vītoliņš visu pa djēlu pateica

 +14 [+] [-]

, 2011-03-28 19:27, pirms 14 gadiem
Pilnīgi piekrītu Vītoliņam sakarā ar Spruktu. Nevar tā profesionālis rīkoties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-03-28 19:31, pirms 14 gadiem
Skatos Masala keries pie vecas RD kaskas

  +3 [+] [-]

, 2011-03-28 19:33, pirms 14 gadiem
Atvarins rakstīja: Prieks par jaunajiem, ka tiks spelet pret tadiem grandiem kaa Zviedrija.
Interesanti paveerot buus ka jaunie nokapaas.
Prieks par Harija Vitolina atklaatibu ka neko nesleepj, ko domaa par Spruktu
Zviedriem 9 spēlētāji ir 90. gads un jaunāki. Vēl pāris ir 89. gads. OK, arī viņi noteikti, zviedri būdami ir ļoti labi spēlētāji, ja vel izsaukti uz izlases treniņnometni, bet tā nebūs tā Zviedrijas izlase, kādu pierasts redzēt!

  +4 [+] [-]

, 2011-03-28 19:36, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Vītoliņam! Un ne mazākās cieņas Spruktam... Kā var nebūt motivācijas aizstāvēt savas Valsts godu??!!

  +6 [+] [-]

, 2011-03-28 19:40, pirms 14 gadiem
Par Spruktu zheel ...
Jo izlasē ir jāspēlē cienjas pēc pret savu valsti !

Citas valstiis sitas ka var lai tiktu izlase bet ta vienkarshi atteikties .. zhel
Slēpts komentārs: Davis F

  +2 [+] [-]

, 2011-03-28 19:42, pirms 14 gadiem
Davis F rakstīja: Pēc spēlēm ar maskavu saprotu Jāni, un stulbi viņu nomelnot, savulaik pats Ozo atteicās spēlēt izlasē.
Kāds sakars tur spēlēm ar Maskavu?

  +8 [+] [-]

, 2011-03-28 19:43, pirms 14 gadiem
Davis F rakstīja: Pēc spēlēm ar maskavu saprotu Jāni, un stulbi viņu nomelnot, savulaik pats Ozo atteicās spēlēt izlasē.
Ozo atteicās lai dotu vietu jaunajiem spēlētājiem

  +5 [+] [-]

, 2011-03-28 19:48, pirms 14 gadiem
Huišņim par Janku, tur stabili kāds konflikt starp viņiem. Steidzīgi kādam jākačā iemetiens, tas arī viss, pārējās lietās viņš ir aizstājams.

 +14 [+] [-]

, 2011-03-28 19:48, pirms 14 gadiem
ļoti labi, ka Haris atgādināja par to laiku, kad Sprukts bija gatavs no AHL uz izlasi kājām atskriet...

  +7 [+] [-]

, 2011-03-28 19:49, pirms 14 gadiem
Sprukts dzied himnu !

  +7 [+] [-]

, 2011-03-28 19:50, pirms 14 gadiem
pēc 10 gadiem Ozo būs treneris Latvijas izlasei

  +8 [+] [-]

, 2011-03-28 19:51, pirms 14 gadiem
Atvarins rakstīja: Prieks par jaunajiem, ka tiks spelet pret tadiem grandiem kaa Zviedrija.
Interesanti paveerot buus ka jaunie nokapaas.
Prieks par Harija Vitolina atklaatibu ka neko nesleepj, ko domaa par Spruktu
Pilnīgi piekrītu Tavam teiktajam !
Un arī beigās tiešām smaids parādījās, kad ieraudziju Ozo nākam pie soliņiem. Liels prieks ka tieši Ozo ir mūsu ģenerālmenedžeris!
Lai puišiem izdodās!!
Slēpts komentārs: munins
Slēpts komentārs: Skots Stivens

 +25 [+] [-]

, 2011-03-28 20:02, pirms 14 gadiem
Paldies Vītoliņa, ka atver dažiem acis.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-28 20:20, pirms 14 gadiem
Vareetu Tellqvista vietaa panjemt atpakalj Masalski. Man nav nekas pret Tellqvistu, bet buutu interesanti paskatiities kaa Holts un Masaljskis konkureetu...Holtam naaktos vairaak pasviist, jo Masala jau mums arii taada mazaa zvaigzne.

  +8 [+] [-]

, 2011-03-28 20:21, pirms 14 gadiem
munins rakstīja: kur bija Haris kad Saimonu kūdīja virsū Spruktam? Ko? Patriots ibio-rio atradies
izlasi interviju Sporta avīzē ar Znaroku un paprasi pats sev vai tev ir izpratne par profesionālo sportu un ko tas prasa.
Starpcitu, ko Haris var izdarīt? ko viņam blakus Saimonam uz ledus slidot? Saimons ir labs spelētājs un svarīgā plauoff spēlē viņu ta vienkārši nesēdinās malā, bet ar vārdiem šitiem čaļiem neko nepanāksi.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-28 20:27, pirms 14 gadiem
Malacis Vītoliņš, visu pareizi pateica. Prieks bija klausīties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bebrs777

  +1 [+] [-]

, 2011-03-28 20:44, pirms 14 gadiem
Vītoliņš vienkārši ideāli izteicās par Sprukta lēmumu, tas pats attiecināms uz pārējiem RD staļa profiņiem kas atteiksies spēlēt izlasē-Duļevskis, Varbūt arī Drāziņš.

  +6 [+] [-]

, 2011-03-28 20:45, pirms 14 gadiem
Vītoliņš godīgi visu pasaka.
Kremt, ka viņš ir centrs, bet nu kāda jēga no viņa laukumā, ja nav iedvesmas!
Iespējams, ka viņš negrib sabojāt savu cenu, t.i. nedod Dies`PČ dēļ kritīsies viņa vērtība, nu nevajag viņam šogad izlasi, nākamgad, kad būs līgums kabatā, varēs braukt uz PČ.
vai arī aizvainojums pret MD treneriem.
NHL veči gatavi braukt, bet mūsējie šeit čīkst un pīkst...

  +2 [+] [-]

, 2011-03-28 20:50, pirms 14 gadiem
Un ja vel Darzins pateiks izlasei NE, tad deretu vinam iebast seja to video, kur vins visai Latvijai saka, ka izlasee speleet ir gods un vienmer speles izlasee (taa manuprat bija SA+ intervija)

  +1 [+] [-]

, 2011-03-28 20:57, pirms 14 gadiem
niprais3 rakstīja: Nuuuuuuu, pēc Vītoliņa teiktā tgd tiešām par Janku nedaudz domas mainījās. Tik dīvaina situācija, ka grūti saprast vai pareizs gājiens no Jankas puses.
jebkuru lietu var apgriezt kājām gaisā - galvenais saprotami noformulēt ...tas bija Vītoliņa viedoklis, Puče domā savādāk, bet pa vidu ir Jānis Sprukts un viņš jūtās tā kā viņš jūtās....vissvarīgākais ir tas ka Janka neblefo un ir patiess.......kas attiecās uz Vītoliņa teikto -''Viņš ir profesionālis...'', arī profesionālis ir cilvēks un cilvēki ir dažādi...

  -1 [+] [-]

, 2011-03-28 21:00, pirms 14 gadiem
ok es piekrītu ka Janka izdarīja nelabi vismaz kādu sakarīgāku iemeslu varēja izdomāt, par mikrotraumām vai nogurumu...nevienam nav nekādu tiesību viņam kaut ko pārmest...Janka ir pierādījis savu uzticību Latvijas izlasei jau kopš 2000. gada un kādreiz taču ir arī jāatpūšas...sākumā arī es to nedaudz nesapratu, bet tas ir tikai normāli un es viņa lēmumu respektēju...runājot par Vītoliņu, tā īsti nav korekti kritizēt spēlētāju kameras priekšā!

     [+] [-]

, 2011-03-28 21:03, pirms 14 gadiem
tad kad es pie viena no rakstiem nokomenteeju ,ka Sprukts ir augstpraatiigs un tikai par sevi domaajoš cilvēks visi man klupa krāgā
P.S. pazīstami tuvu Spruktam esoši cilvēki ,kuri uzreiz teica,ka ja nebūs piķa šigad Sprukts nespēlēs

  -3 [+] [-]

, 2011-03-28 21:04, pirms 14 gadiem
cerēju ka iztiks bez publiskās veļas mazgāšanas - negrib spēlēt šogad, samierinies.
labs treneris zinās ko likt Spruksta vietā - nav jau vienīgais centrs kurš spēlē hokeju

  -2 [+] [-]

, 2011-03-28 21:05, pirms 14 gadiem
Smird pēc kautkāda konflikta starp Spruktu un treneriem, savādāk nez vai Vītoliņš tik skarbi izteiktos, zinot, ka Sprukts varētu noderēt kautvai nākošgad izlasē.

Un pričom uz Sorokinu braukt virsū, pēc tā kā viņu čakarēja pagājušo gad uz olimpiādi, tas bija tikai loģiski, ka viņš negribēja izlasē spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-28 21:09, pirms 14 gadiem
bebrs777, cik tev ir gadiņu? Tā var spriest pamatskolas aizvainots puikiņš. Tiešām ja Janka ir uzmetis lūpu uz Oļegu un Hari, tad viņam vēl ir jāaug kā profesionālaim. Jo nezin kā var gadīties pašam, ka kādā sezonā neiznāk savi čomi Lauris, Miķēlis u.c. netīri līmēt bortā, lai maizes devējam panāktu uzvaru par katru cenu.Viņš, cik noprotu, ar savu masu ir spēka uzbrucējs. Bet vienalga lai viņam veicas, un manās acīs mūsējiem nevienam cena nekrītas. Un izlasē lai spēlē jaunie, varbūt kāds izšauj un iekrīt skautam acīs. Būs nākošgad lielāka konkurence arī vecajiem. Jo tiem pašiem Jankam un Laurim aizdīķis nespīd un to labi saprot arī viņi paši. Lai tik nobries nākamajai sezona tepat KHL, un varbūt viņiem nospīd kāds treknāks līgums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Janchuks5

  +7 [+] [-]

, 2011-03-28 21:15, pirms 14 gadiem
Jo-hai-dī, bet normāli Vītoliņš Spruktu iespārdīja. Tik mazā dīķī kāds mums te ir šķiet Janka bez skaidrošanās neiztiks. Baigi interesē kurš un kāpēc ir palaidis pīli par Dārziņu, jo kkā no oficiāliem avotiem neko tamlīdzīgu nedzirdam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-28 21:22, pirms 14 gadiem
Ja tas bija Ankipāns (no mugurpuses grūti atpazīt), kas tur bakstīja Ozo, tad ir neliels prieciņš, ka arī viņš tur grozās ap izlasi, cerams piedalīsies.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-28 21:25, pirms 14 gadiem
man vienam video lago? pirmo reizi tāds sūda numurs uz šitās kārbas!! brāļi, neskopojaties ar padomu!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-28 21:33, pirms 14 gadiem
Budzis
Spriežot par tavu atļaušanos TIEŠI spriest par kādu citu cilvēku, kuru tu nepazīsti, es pieļauju, ka tu esi/esi bijis piņņains pienapuika, kurš tiek pazemots gan ar dunkām, gan vārdiem un tev tas piestāv.
Runājot par pārējām tevis paustajām domām, vairākumā tām piekrītu. Dzīvē veidojas pietiekami sarežģītas situācijas, kurās katram sevi cienošam cilvēkam jābūt skaidrībā, kas notiek un kā sevi pretnostatīt līdzcilvēkiem. Par to un par cita viedokļa cienīšanu bija stāts, nevis par bezgalīgjām iespējām savstarpējās attiecībās.
Slēpts komentārs: Viesulis

     [+] [-]

, 2011-03-28 21:39, pirms 14 gadiem
uh -uh kāds dižens pašlepnums.
bebrs777 rakstīja: Budzis
Spriežot par tavu atļaušanos TIEŠI spriest par kādu citu cilvēku, kuru tu nepazīsti, es pieļauju, ka tu esi/esi bijis piņņains pienapuika, kurš tiek pazemots gan ar dunkām, gan vārdiem un tev tas piestāv.
Runājot par pārējām tevis paustajām domām, vairākumā tām piekrītu. Dzīvē veidojas pietiekami sarežģītas situācijas, kurās katram sevi cienošam cilvēkam jābūt skaidrībā, kas notiek un kā sevi pretnostatīt līdzcilvēkiem. Par to un par cita viedokļa cienīšanu bija stāts, nevis par bezgalīgjām iespējām savstarpējās attiecībās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: HAOSS

  +3 [+] [-]

, 2011-03-28 21:49, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Harim,jo sevišķi tāpēc ka viņš divos PČ izlases intresēs spēlēja uz špricēm, jo labi centri ir zelta vērtē. Jau iepriekšējā PČ būtībā izlasē bija divi labi centri,šajā būs tikai viens,ko tad izlase var panākt ar vienu centru.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-28 21:52, pirms 14 gadiem
Un, kad PČ Sprukts būtu nekāds, no 10 metieniem 8 netrāpītu ripai un divus aizmestu garām vārtiem, visi atkal te kliegtu - ko paņēma to nemākuli, varēja kāds cits spēlēt, mums centru kaudzēm!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-28 21:53, pirms 14 gadiem
HAOSS rakstīja: Sprukts netieši norādīja federācijai kur ir problēma,bet kā izskatās daudzi to tā arī nav sapratuši.
Znaroks brauc atpūsties uz PČ un to caur puķītēm Sprukts arī pateica runājot par 20% atdevi spēlēs. federācija Znarokam neuzstāda nekādus mērķus kas arī kalpo par iemeslu atteikumam un domāju ka būs vēl kāds pārītis no vadošajiem spēlētājiem kuri atteiks.
Pats saproti ko raksti, Oļegs ar Hari ir cīnītāji nevis tūristi,reti kurš treneris izspiestu no ļoti viduvēja kluba to ko viņi panāca. Un kurš tad trenēja junioru izlasi ,kura pirmā iekļuva augstākajā divīzijā, ja ne Znaroks.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-28 21:54, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Vītoliņa vieta es gan tā nebrauktu virsū Jankam. Profesionālis, ne profesionālis, bet sliktāk būtu, ja Janka skaidrā tekstā pirms PČ noliktu gan Znaroku, gan Vītoliņu par to, kā viņu vadītā komanda spēlēja pret izlases bāzes vienību KHL PO - nevis agresīvi, bet rupji. Tieši to min kā galveno iemeslu, nevis nogurumu. Jankam vienmēr ir bijis raksturīgs, ka viņš izlasē spēlē, tādēļ šoreiz atteikums izskatās savāds.
Tu vismaz noskaties video, kāpēc Saimons iedeva galvā Spruktam un tad te muļķības raksti. Pirms tam Sprukts bija agresīvi nospēlejis pret maskavieti , Saimons tur trāpijās tuvumā un tas tak nebūs Saimons kas ļaus abižot savus komandas biedrus. Tā ka par apzinātu rupjību to nekādi nevar nosaukt, vienkārša spēles epizode.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-28 21:55, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un, kad PČ Sprukts būtu nekāds, no 10 metieniem 8 netrāpītu ripai un divus aizmestu garām vārtiem, visi atkal te kliegtu - ko paņēma to nemākuli, varēja kāds cits spēlēt, mums centru kaudzēm!
Sprukts pat pusgatavs ir labāks par jebkuru centru ,izņemot Herbi kurš arī diemžēl Vācu klubā spēlē kā malējais.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-28 21:59, pirms 14 gadiem
ja ari cereju ozo interviju,bet haris pareizi pateica gan par sorokinu gan tagad par spruktu!!!vecais jagrs pat vel ir gatavs savai izlasei palidzet!

     [+] [-]

, 2011-03-28 22:00, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Pats saproti ko raksti, Oļegs ar Hari ir cīnītāji nevis tūristi,reti kurš treneris izspiestu no ļoti viduvēja kluba to ko viņi panāca. Un kurš tad trenēja junioru izlasi ,kura pirmā iekļuva augstākajā divīzijā, ja ne Znaroks.
Nu tad būtu vēlams Znarokam ar viduvēju izlasi arī izcīnīt medaļas vai ko nu tur visi gribēja no Šuplera un Dinamo. Citādi nevienā acī nevar ieraudzīt Znaroka labākumu par Lindstrēmu vai Vasiļjevu.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-28 22:12, pirms 14 gadiem
Sižetam pareizākais virsraksts būtu.... Vītoliņa komentārs par Sprukta nespēlēšanu izlasē un īsumā par citām lietām izlases sakarā. Cemme Vītoliņam par Sprukta lēmumu ir gan un Sarokina pieminēšana .....tas jau izklausijās ......aizpļāpājās mazliet Harijs. Pagājušā sezonā Sorokins bija pirmajā aizsargu pārī , spēles laiks liels un sniegums arī. Ne tā kā dažam labam pieredzējušam aizsargam . Mājiens uz vāju profesionalitāti....muļķības ! Vajadzētu un šosezon arī būtu Oļegs sagatavojies un nospēlētu sezonu RD. Lipmaņa kunga spēlītes..... Ja šogad Jānis nolēma nespēlēt izlasē nu nevajag jau viņu vainot uzreiz visos pasaules grēkos. Jankam ir savi iemesli un vajag tos respektēt. Būtu izdomājis par kaut kādu traumu un būtu ok, bet nu nav viņš tik slīpēts kā Skudra savulaik . Znaroks un Vītoliņš jau daļēji var būt priecīgi, jo ja izlase spēlēs MVD stilā( šogad Maskavas Dinamo) razultāts var sanākt ne tāds kā vēlētos, jo ar soda minūtēm Latviju nežēlos, bet būs viņiem jau gatavi grēkāži.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-28 22:17, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu tad būtu vēlams Znarokam ar viduvēju izlasi arī izcīnīt medaļas vai ko nu tur visi gribēja no Šuplera un Dinamo. Citādi nevienā acī nevar ieraudzīt Znaroka labākumu par Lindstrēmu vai Vasiļjevu.
Būtu paklausījies Znaroka vienu interviju kāpēc viņa klubs iepriekšējā sezonā bija finālā, bet šogad izlidoja pirmajā kārtā,jo visu izšķīra tieši cenra uzbrucēji kuri MVD bija labāki par Mask.D centriem. Ja futbolā izlases klasi nosaka pēc pssargiem,tad hokejā praktiski daudz ko nosaka centra uzbrucēji. Un sPRUKTS DIEMŽĒL IZLASI IR ATSTĀJIS AR VIENU LABU CENTRU.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: special agent ozo

  +2 [+] [-]

, 2011-03-28 22:26, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Būtu paklausījies Znaroka vienu interviju kāpēc viņa klubs iepriekšējā sezonā bija finālā, bet šogad izlidoja pirmajā kārtā,jo visu izšķīra tieši cenra uzbrucēji kuri MVD bija labāki par Mask.D centriem. Ja futbolā izlases klasi nosaka pēc pssargiem,tad hokejā praktiski daudz ko nosaka centra uzbrucēji. Un sPRUKTS DIEMŽĒL IZLASI IR ATSTĀJIS AR VIENU LABU CENTRU.
Un tas automātiski nozīmē, ka izlase šogad paliks zemāk par 11.vietu? Jo pagājšgad bija labais Sprukts izlasē, bet šogad sliktais Sprukts nezkāpēc negrib...

     [+] [-]

, 2011-03-28 22:28, pirms 14 gadiem
bet labāk, lai Spruksts nespēlē izlasē vispār, nevis spēlē ar sakostiem zobiem tikai pienākuma dēļ.
protams, viņš ir ļoti labs spēlētājs, bet tgd būs iespēja jauniem sevi pierādīt!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-28 22:29, pirms 14 gadiem
bebrs777 rakstīja: Harija skarbie vārdi par Janku vēsta tikai par trīšanos savā starpā, kas arī nav profeesionāl attieksme. Profiem jāciena vienam otra lēmumi. Šeit vairāk izskan neizpratne.
Bet atcerēsimies stāstu par zīmītēm maskaviešu dinamo ģērbtuvē, kurās bija norādīts cik un kā kurš bija jāsit. Nu Janku sita. Un ja arī par citiem bija rakstīts tipa šito var vairāk vai to var mazāk, tad kāda gan ir pārējo attieksme, kurus it kā saudzēja?
Ja arī par mani būtu teikts, lai nemīca un manam čomam tas būtu kā spriedums, es būtu par savu čomu un pie tādu pavēļu devējiem neietu. Un tā nav nauda, bet pašcieņa. Jankam tādas netrūkst.
P.S. Protams nezinu un nevaru ielīst katra hokejista vai trenera ādā un izdibināt katra rīcības cēloņus, bet šeit ir runa par cieņu un spēlēm aiz muguras. Cienu Jankas lēmumu. Harijam būtu jāpadomā, kur sākas bezpreģels un kur tas beidzas, kad it kā atkal visiem ir jābūt draugiem, pat pēc zināmas nodevības.
Krieviem ir tads teiciens "Slishal zvon,neznaju gde on" Tu esi no tas serijas! Es aceros bildites ar DR sastavu,MVD gerbtuves un Zranoks teica ka legionarus varat sist,bet manus puishus(Latvijas izlases speletajus) nekada gadijuma neaizstikt!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-28 22:30, pirms 14 gadiem
Es gribēšu paskatīties, ko jūs, lielie Jankas nolicēji, sāksiet runāt pēc pirmās spēles, kad Latvija zaudēs - Znaroku un Hari lamāsiet ārā no panckām! Tāda ir latvieša mentalitāte - čur...t pa vējam. Tikai vējš dažkārt nebrīdinot maina virzienu - tad var sanākt pašiem nesmuki!

     [+] [-]

, 2011-03-28 22:33, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Krieviem ir tads teiciens "Slishal zvon,neznaju gde on" Tu esi no tas serijas! Es aceros bildites ar DR sastavu,MVD gerbtuves un Zranoks teica ka legionarus varat sist,bet manus puishus(Latvijas izlases speletajus) nekada gadijuma neaizstikt!
Sprukts jau laikam nebūtu leģionārs. Vai arī Saimonam visi, kas nav kanādieši, ir leģionāri.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-28 22:39, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Sprukts jau laikam nebūtu leģionārs. Vai arī Saimonam visi, kas nav kanādieši, ir leģionāri.
Tu esi slims vai kas. Vnk ir tā,kad spēle komanda cita pret citu,draugu nav..saproti? Vai nekad dzīvē neesi spēlējis hokeju vai vispār komandas sporta veidu!!!

     [+] [-]

, 2011-03-28 22:41, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Sprukts jau laikam nebūtu leģionārs. Vai arī Saimonam visi, kas nav kanādieši, ir leģionāri.
Znaroks skaidri un gaiši pateica SA intervijā, ka nav slims gribēt izsist vienu no diviem izlases centriem. Tā bija paša Saimona rīcība

  +1 [+] [-]

, 2011-03-28 22:42, pirms 14 gadiem
pīrāgs rakstīja: bet labāk, lai Spruksts nespēlē izlasē vispār, nevis spēlē ar sakostiem zobiem tikai pienākuma dēļ.
protams, viņš ir ļoti labs spēlētājs, bet tgd būs iespēja jauniem sevi pierādīt!
Jaunie sevi var pieradīt parbaudes spelēs, bet te ir PČ kurā mēs tikpat mierigi varam izkrist, un ja vel izlase zaudē tādu centru tad tas ir liels zaudejums, ta jau mums to centru nava.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-28 22:46, pirms 14 gadiem
Lūk citāts no SA: "Taču neesmu tāds idiots, lai izsistu no ierindas savus izlases puišus. Ja es tā darītu, būtu sevišķi liels muļķis."

Un par Saimonu: "Kā es viņu varu vadīt? Uz soliņa tas iespējams, bet, ja Saimonam laukumā rodas īssavienojums? Es no malas neko vairs nevaru izdarīt"

     [+] [-]

, 2011-03-28 22:47, pirms 14 gadiem
Reyz rakstīja: Tu esi slims vai kas. Vnk ir tā,kad spēle komanda cita pret citu,draugu nav..saproti? Vai nekad dzīvē neesi spēlējis hokeju vai vispār komandas sporta veidu!!!
Nu, esmu spēlējis. Bet man tas netraucē lasīt - ''Zranoks teica ka legionarus varat sist,bet manus puishus(Latvijas izlases speletajus) nekada gadijuma neaizstikt!''- un saprast par ko tekstā ir runa.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-28 22:50, pirms 14 gadiem
Haris riktīgi nodeva Jankam pa sprauslām! Nobāra ,kā tādu puišeli ,bet laikam jau pelnīti!

  -3 [+] [-]

, 2011-03-28 22:54, pirms 14 gadiem
Vītoliņš parunāja smuki, tikai aizmirsa kā Znaroks (Saimons) Janku izslēgt gribēja, vot tas bija nesmuki. Un ko Jankam tagad Znaroka vadībā uz visiem 100% uzbliezt vajag ?

     [+] [-]

, 2011-03-28 22:56, pirms 14 gadiem
Vidziņš rakstīja: Haris riktīgi nodeva Jankam pa sprauslām! Nobāra ,kā tādu puišeli ,bet laikam jau pelnīti!
Tad jau tagad viss kārtībā. Janka turpmāk darīs visu, ko vien Haris&Oļegs gribēs.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-28 22:57, pirms 14 gadiem
tuss rakstīja: Vītoliņš parunāja smuki, tikai aizmirsa kā Znaroks (Saimons) Janku izslēgt gribēja, vot tas bija nesmuki. Un ko Jankam tagad Znaroka vadībā uz visiem 100% uzbliezt vajag ?
Tu esi pokemons vai kas ?! Kad sapratīsi tas ir hokejs, lai vinnētu dara visu iespējamo, neviens neko nešķiro,saproti?! Aizej paspēlē komandas sporta veidu sapratīsi, nevis te kko purkšķi,besii pilniigi briiziem klausiities!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-28 23:03, pirms 14 gadiem
Reyz: ir nācies diezgan paspēlēt.
Pokemons un datorteorētiķis esi Tu, tas pēc taviem tekstiem redzams.

  +9 [+] [-]

, 2011-03-28 23:08, pirms 14 gadiem
Sorry, NHL spele izlases speletaji viens pret otru, pret izlases treneriem un vinus ari ne viens netaupa un pa galvu neglauda, bet uz izlasi pec tam chomi brauc... Labs piemers ir Karlis Skrastinsh, kursh var pec 82 spelu serijas, nospelet vel izslegshanas kaartaa un, ja komanda izlidos, steigties paliigaa izlasei! Harim pilniga taisniba no tada viedokla!

     [+] [-]

, 2011-03-28 23:09, pirms 14 gadiem
Nebūt to neminēju kā100% argumentu,kas tur bija rakstīts un kas nē. Es to vienkārši nezinu. Vairāk domāju par to, kā jūtas komanda kopumā, kuram rupjības bija vieglāk uztveramas, kuram nē. Janka uzcepās. Harijs pārmet Jankam profesionalitātes trūkumu, Janka Harim nē. Nu tā kaut kā. Piedošanu, ja neskaidri izteicos.
Modritis rakstīja: Krieviem ir tads teiciens "Slishal zvon,neznaju gde on" Tu esi no tas serijas! Es aceros bildites ar DR sastavu,MVD gerbtuves un Zranoks teica ka legionarus varat sist,bet manus puishus(Latvijas izlases speletajus) nekada gadijuma neaizstikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-29 00:48, pirms 14 gadiem
jaanis jau z-amerikas laikaa man likaas iipatneejs. tad kad panteeras shim piedaavaaja liigumu, vish teica, ka nah to shtelli jo nevarot normaali nopelniit... ja profesionaalam sportistam, pasaules hokeja mekas komanda piedaavaa liigumu, peec paaris sezonam eiropaa, un vinjsh atsakaas, pelnjas deelj, tas izskataas diezgan lupatiigi, tapeec man jaanis liekas miiksts peec gara, ar hokeju viss ir OK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 08:22, pirms 14 gadiem
Vītoliņš malacis - beidzot kāds pasaka ko domā par to dezertieri! Un cerams pārējiem šādas domas vairs nenāks prātā..un Spruktu uz Hantimansisku!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 08:35, pirms 14 gadiem
Redz Spruktam iedvesmu vajagot?!
Nebaidos teikt, ka Jānis Sprukts ir noslīdējis zemu zemu to tūkstošu fanu acīs, kas terē savu naudu regulāri braucot uz čempjiem, un vēl arī to daudzo fanu sirdīs, kas finansiālu iemeslu dēļ netiek uz čempjiem un jūt līdzi izlasei pie TV ekrāniem!
Varbūt mēs fani varam iedot Spruktam iedvesmu?!

  +8 [+] [-]

, 2011-03-29 09:15, pirms 14 gadiem
Patriots727 rakstīja: Redz Spruktam iedvesmu vajagot?!
Nebaidos teikt, ka Jānis Sprukts ir noslīdējis zemu zemu to tūkstošu fanu acīs, kas terē savu naudu regulāri braucot uz čempjiem, un vēl arī to daudzo fanu sirdīs, kas finansiālu iemeslu dēļ netiek uz čempjiem un jūt līdzi izlasei pie TV ekrāniem!
Varbūt mēs fani varam iedot Spruktam iedvesmu?!
Visu Dinamo treniņu vietā uz kādu attālāku lauku pagastu pastrādāt par 100 latniekiem,iedvesma atgrieztos ātri,kad saprastu kā dzīvo tauta ,kas par viņiem fano.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-03-29 09:46, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Galviņš sadomājies no sevīm NHL superstāru, pat Sotnieks cīnās par izlasi, a tas pidriķis neko nav sasniedzis ,tagad te simulē, kauns un negods, es savos jaunības laikos, karā piedalījos būdams vēl nepilngadīgs! ar tādu azartu kā nevienam.
Tu savos jaunības gados tikai lauzi krēslu pie datora un audzēji tauku slāni, tēlojot visu zinošo, lai gan no mājas ne reizi neesi izgājis. Tu esi kārtējais nožēlojamais nelaimes putns, kas savu sāpi izgāž internetā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 10:35, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Kāds sakars tur spēlēm ar Maskavu?
Ozo nekad nav atteicis izlasei,ozo i pabeidzis spēlēt izlasē!!... Starpību rubī???....

     [+] [-]

, 2011-03-29 10:37, pirms 14 gadiem
sorry,tas bija Davim F r

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 11:04, pirms 14 gadiem
Piekusa!! ...Un tas ir hokkeists kurš gribēja spēlēt NHL !!.... Kā tad viņš to darītu, ja tur 82 spēles tikai reg.čempī??....

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 12:30, pirms 14 gadiem
markuss13 rakstīja: kaa vitolins var vispaar atlauties sitaa muti virinaat pats visu laiku speeleet nejeedza kaa taads pidr... vispaar var izlasi vadiit besii aaraa sprukts ir malacis un adbalstiisu visus kas ateiksies speeleet ar sitiem tupajiem treneriem tikai zel veel ka ozo ieliidis taja putraa
Spēlēt nejēdza, praktiski labākais Latvijā dzimis centrs kāds ir spēlējis Latvijas izlasē.

     [+] [-]

, 2011-03-29 13:29, pirms 14 gadiem
OZO par treneri ,ja neveiksies ,tad arī piedosim.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 14:41, pirms 14 gadiem
Sanāk, ja Dinamo būtu tikusi nākamjā kārtā arī tad Sprukts aTTEIKTOS SPĒLĒT , JO IR TAK NOGURUMS!!

     [+] [-]

, 2011-03-29 15:27, pirms 14 gadiem
Ko Jekimovs ar savu seju vislaik darīja.??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:04, pirms 14 gadiem
nu un ko Vītoliņš ar savu muldēšanu panāca? Varēja tās savas domas pie sevis arī paturēt...tagad Spruktam būs lielāka motivācija spēlēt pie šiem treneriem? domāju, ka nē...

     [+] [-]

, 2011-03-29 19:24, pirms 14 gadiem
Es pilnībā piekrītu Vītoliņam! Žēl, ka viņš ir parakstījis līgumu ar Maskavu, manuprāt būtu izcili piemērots darbam ar RD! Vienīgi nebija taisnība par to, ka Spruktu nepaņēma pirmo sezonu uz Dinamo. Ņēma jau, vienkārši nevienojās par līgumu.

     [+] [-]

, 2011-03-29 23:03, pirms 14 gadiem
Haris normāls vecis! Saka ko domā!