Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Kovaļčuks: "Visi kliedzām, lai Kaigorodovs tikai izmet ripu no zonas..."

Kovaļčuks: "Visi kliedzām, lai Kaigorodovs tikai izmet ripu no zonas..."
Krievijas hokejisti līksmo
Foto: AFP/Scanpix

Vakar pasaules hokeja čempionātā Krievija ar 2:1 pārspēja Kanādas izlasi. Piedāvājam jums Krievijas izlases hokejistu pēcspēles komentārus.

''Domāju, ka šoreiz visi nospēlējām kā vienota dūre,'' iesāk Iļja Kovaļčuks. ''Lieliski šodien nostāvēja vārtsargs. Mēs vadījāmies pēc treneru padoma – neaizrauties ar individuālu spēli. Kaigorodovs guva ļoti svarīgus vārtus. Mēs tajā brīdī viņam kliedzām – izmet ripu, bet viņš apspēlēja divus spēlētājus un guva vārtus. Taču tas ir tikai ceturtdaļfināls, bet priekšā mums jau spēle ar somiem.''

''Ja tiesneši neieskaitīja Iļja Ņikuļina vārtus, tātad tur nebija vārtu,'' saka Vjačeslavs Bikovs. ''Kaigorodovs – malacis. Visi kliedza, lai viņš izmet ripu ārā no zonas, taču viņš laikam ieklausījās iekšējā balsī. Šodien jau spēle ar somiem. Centīsimies laukumā iziet ar papildus spēkiem un uzvarēt.''

''Nezinu, ko tiesneši tik ilgi skatījās,'' saka Iļja Ņikuļins. ''Man likās, ka bija vārti. Jebkurā situācijā tā epizode ir iegājusi vēsturē. Tagad galvenais – uzvara, jo mums tā bija svarīga – gan spēles, gan psiholoģiskajā ziņā. Pēc tās epizodes visi puiši saņēmās, guva papildus spēkus un pārliecību, ka izdosies vēl gūt vārtus. Tā arī beigās sanāca.''

''Kaigorodovs guva neticamus vārtus, bet Kovaļčuks mums nodrošināja gala rezultātu. Prieks, ka varējām iepriecināt visus mūsu līdzjutējus,'' saka Maksims Afinogenovs.

''Mēs varējām gūt daudz vārtus otrajā trešdaļā, taču izdarījām pārāk maz metienu,'' saka vārtsargs Konstantīns Baruļins. ''Tas ir mūsu mīnuss. Taču komanda turpināja meklēt savu spēli un beigās panāca vēlamo. Pirmo reizi šajā čempionātā mūs atbalstīja visa halle. Kaigorodova vārti bija lieliski.''

''Piekrītu tam, ka spēle bija nervoza, taču jebkura spēle starp Krieviju un Kanādu ir tieši tāda,'' iesāk Dmitrijs Kaļiņins. ''Man liekas, ka Kanādai Bratislavā bija normāls sastāvs. Lai arī kāds sastāvs spēlētu pret Krieviju, spēle būtu grūta. Veiksmīgi izmantojām Kaigorodova izgājienu, jo pirms tam kanādieši nemaz tik bieži nekļūdījās. Izmantojām savu izdevību.''

Izmantotie resursi:
championat.ru

Vai bija jāieskaita Iļjas Ņikuļina vārti?

  • 213

  • 354

  • 193


  +1 [+] [-]

, 2011-05-13 11:04, pirms 14 gadiem
caaliitis rakstīja: [quote namejs_9999]
Kaut gan RU izlasē ir gana daudz spēlētāju kas man simpatizē kā spēlētāji (Anfinogenovs, Artjuhins,Baruļins, u.t.t.), bet tomēs tādi urlas kā Radulovs un Ovečkins man sabojā visu labvēlību pret šo izlasi.
Un tāpēc ļoti ceru,ka viņi,ja ne 1/2 finālā, tad vismaz finālā dabūs ierīt.
[/quot
Eu, rižik, kāds viņiem sakars ar urlām ?? Kas Tavā izpratnē ir vārds - urla ?
Paskaties uz Radulovu (uz viņa izdarībām), un Tu sapratīsi,kas tas ir.

     [+] [-]

, 2011-05-13 11:10, pirms 14 gadiem
Vārti bija. Vienā momentā ripa bija saskatāma aiz vārtu staba otrā pusē. Bet tas, ka vārtus neieskaitīja, krieviem nāca tikai par labu, uzvilkās vēl vairāk...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 11:11, pirms 14 gadiem
Janciitis rakstīja: YouTube
- Kanada - Rusko: sporný gól ve...


3:50 min skats no aizmugures, leņķis arī pretējais. Izskatās, ka ripa atsitās iekšā vārtos un izlec ārā.
4.15min, vispār ideāli redz ka ripa ir gan aiz līnijas, gan štangas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ceburs

  +1 [+] [-]

, 2011-05-13 12:21, pirms 14 gadiem
Kaigorodovs labi nospeleja un guva skaistus vartus

  +4 [+] [-]

, 2011-05-13 12:30, pirms 14 gadiem
Vienmēr paticis palasīt komentus pie Krievu uzvarām, jo negācijas, kas sakrājies šeit dzīvojošiem un "mazākumtautības" apspiestiem cilvēkiem ir apbrīnojams... Lai gan pie tā vainīgi ir pāris urlas no kaimiņu rajona, visi tomēr tiek bāzti vienā maisā.

     [+] [-]

, 2011-05-13 12:35, pirms 14 gadiem
Vispār, ja Iļja tā atzīstas, Es tai brīdī, kad Kaigrodovs gāja ārā no zonas, ar nevarēju saprast, ko viņš tamborē, ko nemet ripu ārā, nafig taisa trikus savā zonā...

     [+] [-]

, 2011-05-13 12:44, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši šajā PČ vinš pagaidām ne ar kādiem stulbumiem nav izcēlies, bet iepriekšējā PČ un arī OS viņs diezgan spilgti parādija savu raksturu.
pastāsti man arī. neko stulbu par Ovečkinu neesmu dzirdējis. Radulovs gan urļiks, tam es piekrītu.

     [+] [-]

, 2011-05-13 12:55, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Tur tak skaidrāk par skaidru bija redzams, ka vārtu nebija. Ja kādam liekas, ka ripa var gaisā šķērsot līniju un pēc tam izmest loku un izlidot ārā no vārtiem, tad tas ir pretēji elementārai loģikai.
Nekā neloģiska. Ripa nav bumba, var atsisties ar šķautni un atlēkt. Ar to nesaku, ka vārti noteikti bija, moments tiešām strīdīgs, pat pēc daudziem atkārtojumiem neņemos 100% apgalvot, kaut arī drīzāk bija nekā nebija. Arī tiesnesis, visdrīzāk, nebija 100% pārliecināts, tāpēc arī neieskaitīja.
Bet par spēli: kanādieši paši vainīgi, ka trešajā periodā nosēdās, līdz tam dominēja. Ar trešo periodu krievi uzvaru pilnībā nopelnīja. Kaigorodova vārti - lieliski.

     [+] [-]

, 2011-05-13 13:06, pirms 14 gadiem
Es par Latviju mazu hokeja valsti un lai nu kādu bet mīļu ... Kanāda ir Liela Latvijas dubultieniece kur dzīvo daudz latviešu..neagresīva valsts..neklanās ASV priekšā, attīstīta, nepin intrigas, nemelo, neizdara nekādu spiedienu utt...un nemuld lieku..
Kad Latvija izkrīt tad vienmēr esmu tikai par Kanādu..
Kanādiešiem bija tikai viena super maiņa un pāŗejie visi normāli Nhl spēlētaji ...Krievam bija visi spēlētāji ko viņi gribēja un vaŗēja dabūt..Krievi spēlēja kā otrais nummurs..un krievi vinmēr atpaliek no Kanādas iemetenos...metienos pa vārtiem..cīņā pie bortiem..uzbrukuma iesākšanā..ja nu krievs ir kur labāks tad tikai tajā ka dažos momentos ir nedaudz veiklāks..
bet Kanāda zaudēja iespējams tāpēc ka nespēja spiest krieveļus visu spēli..bet ja būtu sastāvs kā olimpiādē tad krievam būtu sagrāve

     [+] [-]

, 2011-05-13 13:27, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Vienmēr paticis palasīt komentus pie Krievu uzvarām, jo negācijas, kas sakrājies šeit dzīvojošiem un "mazākumtautības" apspiestiem cilvēkiem ir apbrīnojams... Lai gan pie tā vainīgi ir pāris urlas no kaimiņu rajona, visi tomēr tiek bāzti vienā maisā.
Piekrītu. Tā vietā, lai komentētu hokeju, sākas kaut kādi bērnišķīgi uzbraucieni. (Nerunāju par visiem, protams.) Pašreiz neviena no šīm abām komandām man īpaši nesimpatizē, bet vakar redzēju, ka krievi parādīja īstu sportisko raksturu (ko agrāk ne vienmēr ir spējuši).

     [+] [-]

, 2011-05-13 13:27, pirms 14 gadiem
metropolis rakstīja: Es par Latviju mazu hokeja valsti un lai nu kādu bet mīļu ... Kanāda ir Liela Latvijas dubultieniece kur dzīvo daudz latviešu..neagresīva valsts..neklanās ASV priekšā, attīstīta, nepin intrigas, nemelo, neizdara nekādu spiedienu utt...un nemuld lieku..
Kad Latvija izkrīt tad vienmēr esmu tikai par Kanādu..
Kanādiešiem bija tikai viena super maiņa un pāŗejie visi normāli Nhl spēlētaji ...Krievam bija visi spēlētāji ko viņi gribēja un vaŗēja dabūt..Krievi spēlēja kā otrais nummurs..un krievi vinmēr atpaliek no Kanādas iemetenos...metienos pa vārtiem..cīņā pie bortiem..uzbrukuma iesākšanā..ja nu krievs ir kur labāks tad tikai tajā ka dažos momentos ir nedaudz veiklāks..
bet Kanāda zaudēja iespējams tāpēc ka nespēja spiest krieveļus visu spēli..bet ja būtu sastāvs kā olimpiādē tad krievam būtu sagrāve
Nu Tu dzen!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-13 13:35, pirms 14 gadiem
Janciitis rakstīja: YouTube
- Kanada - Rusko: sporný gól ve...


3:50 min skats no aizmugures, leņķis arī pretējais. Izskatās, ka ripa atsitās iekšā vārtos un izlec ārā.
7.35 var redzet kur ripa atsitaas

     [+] [-]

, 2011-05-13 13:41, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: tak gols>>>
riPA IR GAISA :d:d tur redzeet nevar neko no shii lenka

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 14:12, pirms 14 gadiem
metrapolis,ja es tik gudrs un kautko saproti no hokeja tad pasaki kad pēdējo reiz kanāda apspēlēja krieviju lielajos laukumos?,pēdējo gadu statistika ir bēdīga.mazajos uzvar kanāda lielajos krievija,tākaa sīkie samierinās nu nav kanāda la'bākā blice pasaulē.

     [+] [-]

, 2011-05-13 14:28, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: tak gols>>>
Nu nebij gan tur gols! (pavēro šo attēlu kārtīgāk! ( ja kamera būtu tieši virs vārtu pārlikņa, tad redzētu, ka ripa nav pilnībā šķērsojusi vārtu līniju! :p

vnk šeit kamera ir tieši virs vārtusarga nevis vārtiem, un līdz ar to skats nedaudz slīps! (maldīgs)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-13 15:08, pirms 14 gadiem
Arturs.T rakstīja: 4.15min, vispār ideāli redz ka ripa ir gan aiz līnijas, gan štangas.
Gols tur bija- paarliecinoshi var redzeet no 2 rakursiem- aizmugures un it seviski 45 graadu skata no labaas.
Ripa ar skautni atsitas aiz liinijas un izlec aaraa

     [+] [-]

, 2011-05-13 15:45, pirms 14 gadiem
Ripa kad rotējot sagriezās uz kanti bija pilnībā pari līnijai. Bet lēmumu pieņem tiesneši. Un šoreiz krievi bija vairāk noskaņojušies. Meistarības līmenis abiem ir apmēram vienāds.

     [+] [-]

, 2011-05-13 16:23, pirms 14 gadiem
Skatijos CT4 -čehu kanāls, viņiem starplaikos un pēc spēles vienkārši ekselenta sporta studija. Ar lieliskiem atkārtojumiem, spēlētāju darbības analīzi, zoomiem. Ripa bija pilnīgi vārtos, no sākuma pārliknis, stabiņš un tad uz kantes aiz vārtu līnijas. Vispār trajektorija neiedomājamākā.

     [+] [-]

, 2011-05-13 16:54, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Vienmēr paticis palasīt komentus pie Krievu uzvarām, jo negācijas, kas sakrājies šeit dzīvojošiem un "mazākumtautības" apspiestiem cilvēkiem ir apbrīnojams... Lai gan pie tā vainīgi ir pāris urlas no kaimiņu rajona, visi tomēr tiek bāzti vienā maisā.
ko lai dara, ka šie pāris urlas no kaimiņu rajona ir daudz redzamāki nekā labie tautas pārstāvji? mazākumtautības interesēs ir, lai tādu kaimiņrajona urlu būtu mazāk

     [+] [-]

, 2011-05-13 18:07, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: tak gols>>>
Muļķības.. lenķi paskatis starp vārtu pārliktni un vārtu līniju vismaz 5-15cm sprauga.. tātad nav tieši no augšas..
šādā rakursā jebkurai ripai kas atlec no pārliktņa un lido lai satiktos ar zemi ir jāsķērso šis laukums..

     [+] [-]

, 2011-05-13 18:09, pirms 14 gadiem
budzis2 rakstīja: Ripa kad rotējot sagriezās uz kanti bija pilnībā pari līnijai. Bet lēmumu pieņem tiesneši. Un šoreiz krievi bija vairāk noskaņojušies. Meistarības līmenis abiem ir apmēram vienāds.
Esi redzējis video no attiecīga leņķa lai tā galvotu?

     [+] [-]

, 2011-05-13 18:09, pirms 14 gadiem
biezais rakstīja: Vārti bija. Vienā momentā ripa bija saskatāma aiz vārtu staba otrā pusē. Bet tas, ka vārtus neieskaitīja, krieviem nāca tikai par labu, uzvilkās vēl vairāk...
Parādi to momentu..

     [+] [-]

, 2011-05-13 19:17, pirms 14 gadiem
TROTTERlove tev gan nepaveicaas
Tagad noteikt paardziivo

     [+] [-]

, 2011-05-13 20:25, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: tak gols>>>
nav gols! Ripa ir pretī stabiņam, nedaudz bet ir un tā kā vārtu līnija ir tik pat plata kā stabiņš, tad ripa pilnībā nebija šķērsojusi līniju. Bet par to esmu 95% drošs