Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Sējējs: "Runā, ka Latvijas izlases neveiksmīgajā sniegumā it kā vainojams ''Dinamo''"

Sējējs: "Runā, ka Latvijas izlases neveiksmīgajā sniegumā it kā  vainojams ''Dinamo''"
Normunds Sējējs
Foto: Elmārs Rudzītis, f64

Pasaules hokeja čempionāts jau beidzies vairākām izlasēm, kuru vidū ir arī Latvijas valstsvienība. Kā pēc pasaules čempionāta atzina Rīgas ''Dinamo” ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs, tad izšķirošajās spēlēs Latvijas izlasei pietrūka līdera.

''Čempionātā mani pārsteidza izlases, kuras sākotnēji nebija pieskaitāmas favorītu pulkam,'' iesāk Normunds Sējējs. ''Tās komandas bez lielām zvaigznēm demonstrēja lielisku un skaistu hokeju. Šeit es domāju Vāciju, norvēģus, dāņus. Arī slovēņi nespēlēja slikti. Ja runājam par Slovākiju, tad domāju, ka visa valsts ir vīlusies ar tādu komandas spēli. Komandā bija daudz labu, taču jau pavecu hokejistu. Spēlē ar Somiju slovāki vēl pirmajā trešdaļā kustējās, taču pēc tam viņi ''iesēdās'' un pretinieks sāka dominēt.''

''Runājot par Latvijas izlases sniegumu, tad lai novērtējumu dod treneri un federācijas vadība. Tagad pat runā, ka ''Dinamo'' vainīgs. Ziniet, izlasei pirms čempionāta bija pusotrs mēnesis laika. Latvija, tāpat kā dāņi, teica, ka uz čempionātu brauc aizvadīt vienu svarīgu spēli. Šajā laikā uz šo svarīgo spēli varēja sagatavoties ar jebkuru sastāvu. Jā, pietrūka mums Mārtiņa Karsuma, Kaspara Daugaviņa, taču arī bez viņiem mums ir spēlētāji. Hokejisti aizvadīja lielisku spēli ar Baltkrieviem, taču jāsaka, ka izšķirošajās spēlēs mums pietrūka izteikta līdera, kurš varētu uzņemties iniciatīvu,'' tā Sējējs.

Izmantotie resursi:
www.allhockey.ru

Vai Rīgas "Dinamo" ir vainojams izlases sliktajā spēlē?

  • 265

  • 743


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-10 10:39, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Dinamo var vainot, tikai tāpēc, ka nebija sagatavojuši otru Latvijas izlases vārtsargu. Cerams, ka šajā sezonā šī kļūda tiks labota.
kurš tev ir teicis, ka Dinamo uzdevums ir gatavot izlasei vārtsargus? nevajag murgot...

     [+] [-]

, 2011-05-10 10:40, pirms 14 gadiem
Uzskatu,ka izlase nospeeleeja labi,ja nebuutu RD,tad shaubos vai mees taa speetu nospeeleet pret somiem un chehiem,kur tikai nedaudz pietruuka,lai dabuutu punktus.Paskataties kaa chehi dod valjaa tagad,un es stipri shaubos vai bez RD pirdedzes mees speetu taa pret vinjiem nospeeleet.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 10:40, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Vecīt ZELTA vārdi Piekrītu vārds vārdā
Starp citu vecīt, es uzskatu ka basī arī tas dalijums grupās pa četri nekam neder, jums tas ir vēl izteiktāk. Izsķirošā spēlē var zaudēt 1-2% punktu starpību, reizēm neveiksmīgi bumba izgriežas no groza un psc, jābrauc mājās. Tas nav objektīvi ja tādi sīkumi var izšķirt turnīra likteni.

  +7 [+] [-]

, 2011-05-10 10:41, pirms 14 gadiem
Dinamo ir vainīgs tikai ar to, ka maksā pārāk lielu algu iedomīgiem latviešiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-10 10:42, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Ārprāts, ko tu tur raksti muļķības? Aizdomājies kādreiz tālāk arī! Tu gribi teikt, ka ar šiem spēlētājiem ar kuriem Latvija spēlēja šogad, viņiem nevajadzētu tāpat būt spēcīgākiem par kaut kādas Dānijas hokeja līgas vietējiem spēlētājiem, +vienu no nhl? Un par slovēņiem nerunāsim, kur visi spēlē pārsvarā savā līgā, bļin, kas ir slovēnijas līga vispār? Gribi teikt, ka ar bez šiem tevis nosauktajiem, Latvijai tāpat nebija jāuzvar viņi, jo tāpat kaut kādam Bukartam un Džeriņam būtu jābūt, ja ne nomināli labākiem, tad vismaz viena līmeņa hokejistiem, tomēr ar pieredzi KHL, nekā slovēnijas līgas puikām un tāpat Dānijas? Ko tu te runā un meklē sviestainus attaisnojumus, kas vispār nav pamatoti..
Daanji ir speeciiga komanda,kaut vai paskaties kaa vinji nospeeleeja pagaajushogad,taa kaa nevajag jaukt daanjus ar austriju,vai sloveeniju.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 10:42, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Attīsta tikai dažus, Bukarts ar Meiju abi tev apliecinās, ka bez HK Rīga viņi ne tuvu nebūtu tādā līmenī, jo tur viņi varēja skriet, nevis sēdēt 55 min uz soliņa.
Pirmkārt - Meija nespēlē HK Rīga un nekad nav spēlējis Otrkārt, Bukarts pats teica ka Rīgas Dinamo viņš ir dabujis lielu pieredzi un tā ir tā vieta kur viņš grib turpināt spēlēt

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 10:43, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Ārprāts, ko tu tur raksti muļķības? Aizdomājies kādreiz tālāk arī! Tu gribi teikt, ka ar šiem spēlētājiem ar kuriem Latvija spēlēja šogad, viņiem nevajadzētu tāpat būt spēcīgākiem par kaut kādas Dānijas hokeja līgas vietējiem spēlētājiem, +vienu no nhl? Un par slovēņiem nerunāsim, kur visi spēlē pārsvarā savā līgā, bļin, kas ir slovēnijas līga vispār? Gribi teikt, ka ar bez šiem tevis nosauktajiem, Latvijai tāpat nebija jāuzvar viņi, jo tāpat kaut kādam Bukartam un Džeriņam būtu jābūt, ja ne nomināli labākiem, tad vismaz viena līmeņa hokejistiem, tomēr ar pieredzi KHL, nekā slovēnijas līgas puikām un tāpat Dānijas? Ko tu te runā un meklē sviestainus attaisnojumus, kas vispār nav pamatoti..
slovēņi ar savu komandu spēlē Austrijas EBEL līgā, kuru šogad pats sāku skatīties, līmenis ļoti labs.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 10:43, pirms 14 gadiem
garais83 rakstīja: Nevis RD ir vainīgs,bet gan KHL! Tā ir nūģu līga,nevis otrā stiprākā pasaulē! paskatieties kur esam mēs,kur baltkrievi,kazahu vispār te nav un krievi arī necik augstu nau tikuši,varbūt saņemsies! Secinājums-KHL spēlē tikai tie kas grib miljonus par to ka viņš te ir,nevis par tūkstošim kapāties(vairāk tas attiecas uz krievu klubiem)! Un visbeidzot Slovāki,arī palika ārpus 8nieka,arī viņi nu jau ir iekšā KHL!
kārtējais auns, kas izdzirdējis žurnālistu uzdirsienus par KHL sāks to visur klaigāt kā savu viedokli... kur spēlēt RD nav ne tava, ne arī pārējo fanu lietu, RD ir komanda, kas izveidota dalībai tieši KHL līgai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 10:46, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Un, aizmirsu piezīmēt, ka es neteiktu, ka Latvija izskatījās labāk pat par tiem pašiem austriešiem, vienkārši šaibas veiksmīgi sakrita, kas vien varēja, bet otrā galā no gandrīz 50 metieniem tik viena iegāja, bet tas tā. Vismaz pēc spēles Austrija noteikti bija pelnījusi vismaz neizšķirtu, ja ne uzvaru, bet tāpēc jau tas ir sports, ka citreiz uzvar tas kam nav it kā pēc loģikas nebūtu jāuzvar tajā mačā.
Nu es gan taa neteiktu,bet to ka hokeja liimenis izliidzinaas tas gan ir fakts,jo tiem kas speelee elitee visiem ir pietiekami augsts liimenis.

     [+] [-]

, 2011-05-10 10:46, pirms 14 gadiem
Vainojami ir spēlētāji, kuri sajutās KHL zvaigznes un nepsējēja ar uguntiņu acīus, jo redz bija nogururšu(pēc 60 spēlēm, neksaitam, ka citi aizvādīja virs 80 spēlēm sezonā)

runā, ka Lipmans mūsējiem piesolījis prēmijas pēc Slovēnijas spēles, lai šie paliek A grupā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 10:51, pirms 14 gadiem
te visi lielās cik cienīgi esam nospēlējuši pret čehiem un somiem, bet varbūt tas tāpēc ka čehi un somi nespēlēja pret mums ar pilnu atdevi , tomēr arī ir tikai cilvēki un iedomājās ka gan jau tāpat uzvarēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 10:54, pirms 14 gadiem
xXxXxXx rakstīja: kārtējais auns, kas izdzirdējis žurnālistu uzdirsienus par KHL sāks to visur klaigāt kā savu viedokli... kur spēlēt RD nav ne tava, ne arī pārējo fanu lietu, RD ir komanda, kas izveidota dalībai tieši KHL līgai
Rīgas Dinamo tak ir tautas komanda. Un tautas komandas mērķis nav sagatavot izlases hokejistus? Arī dibinot Dinamo viens no mērķiem bija sagatavot izlases hokejistus. Vajag drusku sekot līdzi, ko mīļotā kluba vadība runā un tikai pēc tam komentēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 10:59, pirms 14 gadiem
šis ir tas džeks, kuram vienalga, kurā grupā spēlē Latvijas izlase, ja? varbūt derētu Sējēja kungam padomāt, ka viņa darba vietas arī nebūtu, ja Latvijā nebūtu hokeja pavasaru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-10 11:08, pirms 14 gadiem
Klubs nav vainīgs, visi spēlē kādā klubā. Spēlētāja attieksmei nevajadzētu mainīties līdz ar resnāka kontrakta parakstīšanu, bet tā diemžēl notiek.

Vispār Sējējs kā parasti neizmanto daudzas labas iespējas paklusēt. Viņš šad tad kko arī prātīgu pasaka, bet kopsummā pārāk daudz pļūtī. Tas nav viņa uzdevums.

Esmu tikai par LV komandu spēcīgā līgā, bet man riebjās, ka KHL ir mākslīgi uzpūtis spēlētāju algas ar tiem gāzes miljoniem. Komandu atalgojumam jābūt samērojamam ar ekonomisko situāciju. Tagad tā ir bagātu zēnu spēļmantiņa "es gribu Jāgru!" - "Nē, es!" - "Maksāju 2x vairāk!"

Varat man likt mīnusus vai kvadrātsaknes, bet es ceru, ka Sprukts tiks aizmainīts uz citu klubu. Tas, ka viņš nespēlēja, ir viens, tas nav nekas dikti nosodāms, bet tā vaikstīšanās ir cic jautājums.. Tad jau labāk kko būtu sapļūtījis, pateicis, ka sāp veca trauma utt nevis mistiski smaidījis un klusējis kā pusaudzis ar aizvainotu pašcieņu. Ja kkas nav pieņemams, tā arī saki. Ja baidies teikt, tad nekacini tautu, pasaki man sāp kreisās klavihordas klavikula un miers mājās. Zemtekstu minēšana nevienam nav vajadzīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 11:10, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu bet protams, dinamo fans teiks, ka visur vienkārši līmenis ir cēlies un paldies Dinamo, ka vispār ir un ceļ mūsu līmeni, a cilvēks no malas ar vēsu galvu varbūt teiks, ka Dinamo spēlētājiem ir sagrozījis prātiņus un tie domā, ka ir pie pasaules hokeja slavas debesīm, un ka visi kritīs viņu priekšā, aizbrauc un nekrīt ne sūda.
Labāk bija agrāk, vai ne? Masala – varočiks Vācijas 3. līgā, Meija, Ankipāns, Sotnieks un kas tur vēl LAČ, Dārziņš, Rēdlihs, Cipulis - BAČ, Cibuļskis, Galviņš - Austrija utt. - tad viņi daudz labāk savus skilus kačāja, vai ne?

Vienkārši tev nepatīk RD - tapēc arī objektīvu spriedumu no tevis ir bezcerīgi sagaidīt....

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 11:11, pirms 14 gadiem
vienkaarshi ir lielisks iemesls, lai kaadu vainotu - Dinamo sanak, ka pashi speletaji vaino sev, jo lielaka dalja jau tur ari spele

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 11:13, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu labs , slikts, tas jau katra subjektīvs viedoklis. ja man to teiktu kkāds kārtīgs hokeja eksperts,piemēram, Zembergs, tad es ticētu, bet nejau nezināms SC lietotājs piedod, negribu aizskart, bet nu.
vari ticēt/neticēt, tur spēlē daudz ziemeļamerikāņi, es šogad pats reizēm KHL lejasgala, garlaicīgo spēļu vietā labāk izvēlējos skatīties EBEL līgu. Tur spēlē austriešu klubi, slovēņi, horvāti, ungāri, jo katra valsts atsevišķi nevar sev sarīkot kārtīgus sparing mačus. BBL jau arī radās ne jau Baltijas draudzības vārdā, bet gan lai būtu vairāk labu spēļu. Kas būtu ar VEFa spēlētājiem ja viņi tikai dragātu vietējā čempī, degradācija un karjeras čakarēšana.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 11:13, pirms 14 gadiem
Vainot Dinamo izlases neveiksmēs ir tas pats, kas vainot valdību pie tā, kāpēc, neko nedarot un darbadienā plkst. 11os dirnot pie kompja, vēl neesmu bagāts un laimīgs.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-10 11:17, pirms 14 gadiem
ne tik daudz vainojams "Dinamo", bet gan KHL projekts ar savām lielajām algām. Izlases spēlētāji kādreiz rāvās uz izlasi, lai sevi parādītu un iegūtu lielāku līgumu nākošajai sezonai un bija priecīgi ja tas kļuva lielāks kaut par pāris simts dolāriem, bet tagad KHL nosaka cik drīkst būt mazākā alga, kaut summa neatbilst spēlētāja līmenim. tagad visi saņem lielās algas un domā, ka ir lielie STĀRI (arī basketbolisti). Kaut neko ievērības cienīgu nav sasnieguši.
Spruktam ar pārāk liela alga Dinamo, lai rautos izlasē, par kapeikām. NHL taču viņš arī varēja spēlēt, bet šie piedāvāja par mazu algu, lai varētu pabeigt mētei māju.
Vecs sportists ir teicis:"vispirms lielie līgumi ir jāziedo, sava vārda izveidošanai uz pasaules kartes, bet pēc tam, vārds pats Tev pelnīs naudu(lielos līgumus).

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 11:18, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Skopais Normund maksā ne tikai divreiz vien, nevajag marinēt vietējos puikas skatītāju rindās, dad nebūs jāklausās pārmetumi...
Par marinēšnu piekrītu, bet ne jau Normis tur to sastāvu uz spēli nosauca.... ar to nodarbojās mūsu ex- supertreneris, kuram te visi dažbrīd bija "klibi vai nekādi" vai vispār "nebija" (no sērijas: "u nas zhe ņet adekvatnoj zameni") kaut Džeriņš ar Bukartu tribīnēs tuso, bet Jūlis meklē un iesaista viņu vietā kaut kādus "pusklibus" (un ne pa matu ne labākus) savus tautiešus!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 11:19, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Ārprāts, ko tu tur raksti muļķības? Aizdomājies kādreiz tālāk arī! Tu gribi teikt, ka ar šiem spēlētājiem ar kuriem Latvija spēlēja šogad, viņiem nevajadzētu tāpat būt spēcīgākiem par kaut kādas Dānijas hokeja līgas vietējiem spēlētājiem, +vienu no nhl? Un par slovēņiem nerunāsim, kur visi spēlē pārsvarā savā līgā, bļin, kas ir slovēnijas līga vispār? Gribi teikt, ka ar bez šiem tevis nosauktajiem, Latvijai tāpat nebija jāuzvar viņi, jo tāpat kaut kādam Bukartam un Džeriņam būtu jābūt, ja ne nomināli labākiem, tad vismaz viena līmeņa hokejistiem, tomēr ar pieredzi KHL, nekā slovēnijas līgas puikām un tāpat Dānijas? Ko tu te runā un meklē sviestainus attaisnojumus, kas vispār nav pamatoti..
Pret Latviju un ne tikai pret Latviju lietas kartoja tie, kas nespelee Daanijaa, vai nesaista hokeja naakotni Daaniju- proti speles augstaakaa liimenii.

eliteprospects.com

  -3 [+] [-]

, 2011-05-10 11:20, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tu debīls esi? Es tev prasu cik tādu ir?
visi