Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Video: Fani izlasi nenoraksta , uz Košici nedosies

Kristaps Driķis
Pēs Latvijas un Slovēnijas spēles Bratislavas ielās sastapā vēl dažus palikušos fanus Slovākijā, kuri atzina, ka nevajag Latvijas izlasi norakstīt pēc dažām neveiksmēm. Visi kā viens gan atzina, ka uz Košici nedosies atbalstīt mūsu komandu.
Vērtējums: +64
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-06 12:38, pirms 13 gadiem
Daži rezultāti no pagājušā gada pasaules čempionāta:
FIN - DEN 1 - 4
USA - DEN 1 - 2
SVK - DEN 0 - 6
un ceturtdaļfinālā pret zviedriem 2:4 ....
tā kā nebūtu pareizi uzskatīt dāņus par komandu, kuru mums uz ''vienas kājas'' būtu jāapspēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 12:55, pirms 13 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: + šīgada 3:4 pret krieviem, kur vēl sākumā dāņi bija ar 2;1 vadībā...
Jā, tikai jāskatās, kāpēc citas komandas attīstās, bet Latvija turās savā līmenī Nu jau redzams, ka tā citu komandu attīstība jau mūs noved zem viņu meistarības sliekšņa jautājums, kur Latvijai slēpjas problēma? Kāpēc dāņi , slovēņi, pārsavarā spēlējot savās līgās spēj attīstīties, bet mēs spēlējot eiropas spēcīgākajā līgā, ja ne neattīstamies, tad noteikti darām to lēnāk kā citi. Kur ir problēma?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 13:06, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Un galu gala vartus jagust uzbrucejiem un tur ari paradas tas, kapec puse sezh uz RD benka vai spele Somijas utt., jo ja nevar trapit n-tas reizes tuksos vartos, tad tas jau nav veiksmes trukums, bet meistaribas. Aizsardzibu musejie notur normali, ja neskaita Slovenijas machu, problema ir ar nespeju savus momentus realizet. Re, norvegiem divi vechi starp rezultativakajiem kgan pret norvegiem meta vartus pat Dzerins pirms paris meneshiem.
Jau kaadaa citaa rakstaa mineeju, ka mums nav kas iemet, it ipashi shogad bez Daugavina, Karsuma, Sprukta, kuriem vismaz ir 10 goli sezonaa. Shobrid izlasee tikai 5 chali, ir iemetushi vairaak par 10 goliem, viens no tiem guva savainojumu pret Daaniju, otrs izlasee nevar iemest jau kuro gadu. Mums 2 vaartus ir iemetis Bukarts, kuram Dinamo dod 8 minushu speeles laiku.
Izlasei aug chali, kas vismaz pagaidaam savaas liigas met iekshaa un dara to sekmiigi.

Pelšs 18 gadi(1992) 14 goli WHL
Kļaviņš 18 gadi(1993) 33 goli J-18 Elit
Andersons 17 gadi(1993) 20 goli Šveices 4 liga
Girgensons 17 gadi(1994) 21 gols USHL.
Jevpalovs 16 gadi(1994) 48 goli GMHL
Semjonovs 16 gadi(1994) 17 goli J20 Div1
Lavrovs 17 gadi(1994) 14 goli J20 Div1
Bļugers 16 gadi(1994) 24 goli USHS
Freijs 16 gadi(1994) 11 goli LČ
Lipsbergs 16 gadi(1994) 21 gols NAHL
Bukarts 15 gadi(1995) 19 goli NAHL

Sarakstu var turpinaat, bet pagaidaam pietiks.

Kaapeec shogad neiet komandaam, kas parsvaraa sastaav no KHL?
Mans viedoklis, ka kombinacionalais hokejs ir pagaatne. 5 pret 5 spelejot kombicionaalo hokeju ir loti gruuti iemest, jo visas komandas arvien labaak spelee aizsardziibaa, vartsargi lielaaki, taapeec ir labi, ka mums aug chali, kas vairaak met pa vaartiem nekaa piespelee.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 13:21, pirms 13 gadiem
ļooti labi teikts...piekritu
acidacid rakstīja: Jā, tikai jāskatās, kāpēc citas komandas attīstās, bet Latvija turās savā līmenī Nu jau redzams, ka tā citu komandu attīstība jau mūs noved zem viņu meistarības sliekšņa jautājums, kur Latvijai slēpjas problēma? Kāpēc dāņi , slovēņi, pārsavarā spēlējot savās līgās spēj attīstīties, bet mēs spēlējot eiropas spēcīgākajā līgā, ja ne neattīstamies, tad noteikti darām to lēnāk kā citi. Kur ir problēma?

  +6 [+] [-]

, 2011-05-06 13:42, pirms 13 gadiem
Ļoti patika komentārs, ka hokeja fani un komentētāji internetā ir divas pilnīgi atšķirīgas lietas. Pilnībā piekrītu. Kopumā interneta komentētāji tie 80-90% ir kā no citas pasaules. Skatos klausos ko runā par hokeju sabiedrība skan kaut kas viens, lasu internetā tur pārsvarā citas domas. Ne tikai sportā, arī par politiku, deputātiem tas pats.
Komentāri ir aizskaroši, nicīgi, zaimojoši-galvenais komentāros ir vēlme kādu nolamāt. hokejisti ir parasti vai nu melni(ja zaudē) vai balti(ja uzvar). Nekādas analīzes tikai primitīva bļaušana-protams te katrs izsaka savu viedokli, bet skumīgi paliek ja lasi vairāk kā 80% komentārus primitīvus rupjus utt.
Īstie hokeja fani protams paliek uzticīgi savai izlasei tieši tagad.
Ja gribi zināt vai kādam patiešām patīk hokejs, jeb viņš to dara ka tas ir modē, jeb tikai kad uzvar-uzprasiet kuri šosestdien plāno skatīties hokeju, kuri pirmdien vēros spēli ar Austriju- tie ir fani jo skatīsies analizēs , kritizēs(bet nelamās) izlasi. Tie kas saka -izlase man tagad neinteresē neskatīšos-tiem ar līdzjušanu nav nekāda sakara. Es skatīšos spēles, lai arī nedomāju ka kaut kas kardināli mainīsies spēlē un domāju ka zaudēsim veitu A grupā, jo ir zudusi motivācija, uguntiņa acīs, vēlme sisties, jeb teiksim domāju ka spēlētāji grib sisities līdz pēdējām bet nesanāks, jo nostrādās zemapziņa. Kāds man pārmetīs kas Tu par fanu ka netici izlasei-neesmu no tiem kuri saka vienmēr uzvarēsim-jā cīnīsimies mēģināsim, bet vienmēr tā vēsi analizēju kā drīzāk būs-objektīvi spriežot pat ar 2 uzvarām drīzāk būsim B grupā, ja BLR ar 4 vārtu starpību nez vai uzvarēsim. Es ticu ka mēs vienas sezonas laikā tiksim atpakaļ A grupā ar noteikumu ka izlasē spēlēs tie visi kuri tiks-pieļauju ka arī bez dinamo pirmo triju maiņu uzbrucējiem varam uzvarēt B grupu-ja spēlētāji spēlē ar pilnu pašatdevi laukumā

  +2 [+] [-]

, 2011-05-06 13:59, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāds noraksta? neviens nesaka, ka hokeja izlase ir nožēlojama, bet gan to, ka visa šitā KHL un dinamo slavināšana, ka nu tik mēs esam sadzinuši skilu un bāzīsim visus, bet aizbrauc un tiek izvaroti no Dāņu un slovēņu puses. tiek vnk pazemoti...Viņi šīs divas spēles nospēlēja nožēlojami, nožēlojami. nevis spēlētāji ir nožēlojami, bet viņu sniegums. tās ir dažādas lietas, tā nav nekāda nodir.shana..
Spēle ar Dāniju nu gan nebija nožēlojama-normāla spēle(slikts bija 1.periods) pārējā ne laba ne slikta. Un KHL var nolikt tikai aklais-to kā spēlējām pirmās divas spēles redzēja visi-dzirdu tikai ļoti labas, labas un izcilas atsauksmes par Latvijas spēlēm pret FIN un CZE, ar Dāniju normāla spēle-tiekas reitinga 12 un 13 vieta kura nospēlē neizšķirti, pēc spēles esam nedaudz pārāki, zaudējam ,,bullīšos,, -kas tur nožēlojams. Tagad redzu pilnīgs motivācijas trūkums-labi spēlēsim B grupā, bet negribēt Dinamo-nozīmē neļaut Latvijas hokejistiem spēlēt mājās, 7 mēnešus gadā rīdziniekiem un visai Latvijai atņemt prieku baudīt hokeju just līdzi.
Latviešiem patīk ka nekā nav, ja izlases rezultāti ir slikti tā ir izlases problēma nevis kluba problēma. To ka meistarībā kopumā pieliekam ir redzams- motivācijas trūkums un meistarība ir divas atšķirīgas lietas.
Jā man dinamo Rīga ir daudz tuvāka par Latvijas izlasi. BBieži domāju kāpēc tā. Varu pateikt kas piesaista Dinamo vairāk: 1/Patīk turnīri kuri ir ilgstoši, nevis viens mēnesis -6-7 spēles un viss. 2/Dinamo ļoti veiksmīga strādā ar skatītājiem, patīk komandas attieksme pret līdzjutējiem 3/regulāri spēlējam ar Krievijas komandām un daudziem vairāk vai mazāk vārdu salikums Krievijas hokejs uzsit asinis-uzreiz vēl vairāk jūt līdzi savējiem.
Latvijas izlase labāk patiktu ja šov būtu kā Dinamo komandai, ja izlase spēlētu izlašu turnīrā vismaz 4-5 mēnešus gadā (protams ka tā ir utopija). Latvijas čempis hokejā vienalga kāds līmenis nu neintersē-jo nav par ko just līdzi. Man patīk futbols esmu rīdzenieks aizeju uz Skonto spēli pret Ventspili-nui nejūtu līdzi nevienai komandai-tikai skatos. Aizeju uz Dinamo kas par azartu, emocijām-cilvēkiem prieks acīs pat tad ka zaudē -RĪGAS DINAMO IR KĻUVUSI PAR TAUTAS KOMANDU. Jebkurai lielai komandai būs ienaidnieki, jo vairāk ienaidnieki jo populārāka komanda.

     [+] [-]

, 2011-05-06 14:10, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāds noraksta? neviens nesaka, ka hokeja izlase ir nožēlojama, bet gan to, ka visa šitā KHL un dinamo slavināšana, ka nu tik mēs esam sadzinuši skilu un bāzīsim visus, bet aizbrauc un tiek izvaroti no Dāņu un slovēņu puses. tiek vnk pazemoti...Viņi šīs divas spēles nospēlēja nožēlojami, nožēlojami. nevis spēlētāji ir nožēlojami, bet viņu sniegums. tās ir dažādas lietas, tā nav nekāda nodir.shana..
100% piekrītu...ko nozīmē noraksta! Pirmkārt mēs to nevaram atļauties,jo Latvijai nav kā Somiem 5 spēlētāji uz vienu vietu,tapēc jau mēs esam ar komandu veiksmēs un neveiksmēs,jo citu variantu pa lielam tak nav...un tas rezultāts jau nav arī nemaz tik slikts ....kā redzam ar izņēmumiem,bet,kad objektīvi ir ko teikt,tad jāsaka,tas var dot papildus stimulu savākties pašiem spēlētājiem!

     [+] [-]

, 2011-05-06 14:11, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Spēle ar Dāniju nu gan nebija nožēlojama-normāla spēle(slikts bija 1.periods) pārējā ne laba ne slikta. Un KHL var nolikt tikai aklais-to kā spēlējām pirmās divas spēles redzēja visi-dzirdu tikai ļoti labas, labas un izcilas atsauksmes par Latvijas spēlēm pret FIN un CZE, ar Dāniju normāla spēle-tiekas reitinga 12 un 13 vieta kura nospēlē neizšķirti, pēc spēles esam nedaudz pārāki, zaudējam ,,bullīšos,, -kas tur nožēlojams. Tagad redzu pilnīgs motivācijas trūkums-labi spēlēsim B grupā, bet negribēt Dinamo-nozīmē neļaut Latvijas hokejistiem spēlēt mājās, 7 mēnešus gadā rīdziniekiem un visai Latvijai atņemt prieku baudīt hokeju just līdzi.
Latviešiem patīk ka nekā nav, ja izlases rezultāti ir slikti tā ir izlases problēma nevis kluba problēma. To ka meistarībā kopumā pieliekam ir redzams- motivācijas trūkums un meistarība ir divas atšķirīgas lietas.
Jā man dinamo Rīga ir daudz tuvāka par Latvijas izlasi. BBieži domāju kāpēc tā. Varu pateikt kas piesaista Dinamo vairāk: 1/Patīk turnīri kuri ir ilgstoši, nevis viens mēnesis -6-7 spēles un viss. 2/Dinamo ļoti veiksmīga strādā ar skatītājiem, patīk komandas attieksme pret līdzjutējiem 3/regulāri spēlējam ar Krievijas komandām un daudziem vairāk vai mazāk vārdu salikums Krievijas hokejs uzsit asinis-uzreiz vēl vairāk jūt līdzi savējiem.
Latvijas izlase labāk patiktu ja šov būtu kā Dinamo komandai, ja izlase spēlētu izlašu turnīrā vismaz 4-5 mēnešus gadā (protams ka tā ir utopija). Latvijas čempis hokejā vienalga kāds līmenis nu neintersē-jo nav par ko just līdzi. Man patīk futbols esmu rīdzenieks aizeju uz Skonto spēli pret Ventspili-nui nejūtu līdzi nevienai komandai-tikai skatos. Aizeju uz Dinamo kas par azartu, emocijām-cilvēkiem prieks acīs pat tad ka zaudē -RĪGAS DINAMO IR KĻUVUSI PAR TAUTAS KOMANDU. Jebkurai lielai komandai būs ienaidnieki, jo vairāk ienaidnieki jo populārāka komanda.
viss skaidrs. Tautai nevajag valsts prestižu un godu, tautai vajag ŠOVU. Dinamo dod šovu, izlase nedod. Tāpēc visi būsim par Dinamo, bet uz izlasi nospļauties, lai pazūd, nebūs liela nelaime. Mums taču paliks Dinamo - Latvijas lepnums !!! Tikai neaizmirstiet, ka Dinamo Latvijai nepieder un nekad nepiederēs !!!

     [+] [-]

, 2011-05-06 14:16, pirms 13 gadiem
acidacid rakstīja: Jā, tikai jāskatās, kāpēc citas komandas attīstās, bet Latvija turās savā līmenī Nu jau redzams, ka tā citu komandu attīstība jau mūs noved zem viņu meistarības sliekšņa jautājums, kur Latvijai slēpjas problēma? Kāpēc dāņi , slovēņi, pārsavarā spēlējot savās līgās spēj attīstīties, bet mēs spēlējot eiropas spēcīgākajā līgā, ja ne neattīstamies, tad noteikti darām to lēnāk kā citi. Kur ir problēma?
Labrīt!Kur ir problēma!!!...NAUDA...šobrīd hokeja virtuve +/- ir uz vecāku pleciem,jo valstij nav naudas...bet hokejs,kā mēs zinām nav lēts!

     [+] [-]

, 2011-05-06 14:19, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: viss skaidrs. Tautai nevajag valsts prestižu un godu, tautai vajag ŠOVU. Dinamo dod šovu, izlase nedod. Tāpēc visi būsim par Dinamo, bet uz izlasi nospļauties, lai pazūd, nebūs liela nelaime. Mums taču paliks Dinamo - Latvijas lepnums !!! Tikai neaizmirstiet, ka Dinamo Latvijai nepieder un nekad nepiederēs !!!
Tu kaut ko jauc-kur ir teikts ka tautai nevajag prestižu un godu, bet ja izlase nespēle kā vajag-tad kāpēc vainot pie tā klubu. Dinamo savu dara-meistarība aug, latvieši klubā ir daudz. Rīgas Dinamo es pirmkārt mīlu un cienu tāpēc ka man tas ir nevis Rīgas klubs bet Latvijas klubs un saistās ar Latviju, vienalga cik tur Gazpromi stāv aiz muguras. Kaut kā neesmu dzirdējis ka kāds uzskatītu ka Chelsy ir krievu klubs.
Dinamo vairo Latvijas hokeja prestižu-leģionāri kas spēlē pie mums ceļ Latvijas godu un prestižu-viņi var tikai slavēt attieksmi pret hokeju.
Ko var pārmest klubam-spēlētāji spēļē mājās, mēs varam atpūsties pēc darba pie lieliska hokeja-jā ar finansēm nav spoži, bet pirmkārt kam atlieku naudu pat uz ēšanas rēķina ir Dinamo spēlēm cik varu atļauties-vienkārši latvietis pēc dabas ir skaudīgs un ja kaut kas labs pie mums uzrodas tad uzreiz suņu bars tam virsū lai norietu.
KLUBS NAV VAINĪGS KA IZLASEI NAV REZULTĀTI ŠOGAD.

     [+] [-]

, 2011-05-06 14:35, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Tu kaut ko jauc-kur ir teikts ka tautai nevajag prestižu un godu, bet ja izlase nespēle kā vajag-tad kāpēc vainot pie tā klubu. Dinamo savu dara-meistarība aug, latvieši klubā ir daudz. Rīgas Dinamo es pirmkārt mīlu un cienu tāpēc ka man tas ir nevis Rīgas klubs bet Latvijas klubs un saistās ar Latviju, vienalga cik tur Gazpromi stāv aiz muguras. Kaut kā neesmu dzirdējis ka kāds uzskatītu ka Chelsy ir krievu klubs.
Dinamo vairo Latvijas hokeja prestižu-leģionāri kas spēlē pie mums ceļ Latvijas godu un prestižu-viņi var tikai slavēt attieksmi pret hokeju.
Ko var pārmest klubam-spēlētāji spēļē mājās, mēs varam atpūsties pēc darba pie lieliska hokeja-jā ar finansēm nav spoži, bet pirmkārt kam atlieku naudu pat uz ēšanas rēķina ir Dinamo spēlēm cik varu atļauties-vienkārši latvietis pēc dabas ir skaudīgs un ja kaut kas labs pie mums uzrodas tad uzreiz suņu bars tam virsū lai norietu.
KLUBS NAV VAINĪGS KA IZLASEI NAV REZULTĀTI ŠOGAD.
Pirmkārt, neko es nejaucu. Mans koments par valsts prestižu izriet no tevis teiktā :"Jā man dinamo Rīga ir daudz tuvāka par Latvijas izlasi..."

Otrkārt, nevajag sevi mānīt. Dinamo nekad nav bijis un nebūs "rūpes par Latvijas hokeju "( kā apgalvo RD vadoņi ). Tas ir bizness. Un,ja bizness prasa rezultātu, tad pirmo vijoli RD spēlēs nevis latvieši, bet leģionāri.

Treškārt, ja RD nav vainīgs, ka izlasei nav rezultāta, kas tad ir pie vainas ? Tikai nesaki, ka veiksmes trūkums. Bērniem vari pasaciņas stāstīt

     [+] [-]

, 2011-05-06 14:42, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Tu kaut ko jauc-kur ir teikts ka tautai nevajag prestižu un godu, bet ja izlase nespēle kā vajag-tad kāpēc vainot pie tā klubu. Dinamo savu dara-meistarība aug, latvieši klubā ir daudz. Rīgas Dinamo es pirmkārt mīlu un cienu tāpēc ka man tas ir nevis Rīgas klubs bet Latvijas klubs un saistās ar Latviju, vienalga cik tur Gazpromi stāv aiz muguras. Kaut kā neesmu dzirdējis ka kāds uzskatītu ka Chelsy ir krievu klubs.
Dinamo vairo Latvijas hokeja prestižu-leģionāri kas spēlē pie mums ceļ Latvijas godu un prestižu-viņi var tikai slavēt attieksmi pret hokeju.
Ko var pārmest klubam-spēlētāji spēļē mājās, mēs varam atpūsties pēc darba pie lieliska hokeja-jā ar finansēm nav spoži, bet pirmkārt kam atlieku naudu pat uz ēšanas rēķina ir Dinamo spēlēm cik varu atļauties-vienkārši latvietis pēc dabas ir skaudīgs un ja kaut kas labs pie mums uzrodas tad uzreiz suņu bars tam virsū lai norietu.
KLUBS NAV VAINĪGS KA IZLASEI NAV REZULTĀTI ŠOGAD.
Nonemam nost Darzinu, Redlihu, pirmo mainu un apskatamies cik muusu uzbruceeji ir iemetushi shosezon vaartus. Viens pats musu kapracis- sloveenis shosezon Austrijas liigaa iemetis 24 vaartus.

Agraak muuseejiee braukaaja pa BAČ, Austriju, bet vini vismaz zinaaja, kaa tas ir iemest vaartus, jo viniem taads bija uzdevums.

     [+] [-]

, 2011-05-06 14:49, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Tu kaut ko jauc-kur ir teikts ka tautai nevajag prestižu un godu, bet ja izlase nespēle kā vajag-tad kāpēc vainot pie tā klubu. Dinamo savu dara-meistarība aug, latvieši klubā ir daudz. Rīgas Dinamo es pirmkārt mīlu un cienu tāpēc ka man tas ir nevis Rīgas klubs bet Latvijas klubs un saistās ar Latviju, vienalga cik tur Gazpromi stāv aiz muguras. Kaut kā neesmu dzirdējis ka kāds uzskatītu ka Chelsy ir krievu klubs.
Dinamo vairo Latvijas hokeja prestižu-leģionāri kas spēlē pie mums ceļ Latvijas godu un prestižu-viņi var tikai slavēt attieksmi pret hokeju.
Ko var pārmest klubam-spēlētāji spēļē mājās, mēs varam atpūsties pēc darba pie lieliska hokeja-jā ar finansēm nav spoži, bet pirmkārt kam atlieku naudu pat uz ēšanas rēķina ir Dinamo spēlēm cik varu atļauties-vienkārši latvietis pēc dabas ir skaudīgs un ja kaut kas labs pie mums uzrodas tad uzreiz suņu bars tam virsū lai norietu.
KLUBS NAV VAINĪGS KA IZLASEI NAV REZULTĀTI ŠOGAD.
kategorisks Tev tas pēdējais apgalvojums ir sanācis...

tiesa gan pret to liecina daži fakti:
- ja jau Rīgas Dinamo padomes loceklis Rumpītis izlases spēlētājiem pirms spēlēm Vankuverā saka "džeki, tikai pārāk neizliecieties, jo priekšā ir KHL play-offi"
vai
- kluba GM (kurš pats izlasē ir spēlējis 7 PČ!) saka "manis pēc lai viņi spēlē kaut Ž grupā"
tad man kaut kā neliekas, ka klubs nu tur būtu pilnīgi nevainīgs...

P.S. bet par Tavu teikumu pirmkārt kam atlieku naudu pat uz ēšanas rēķina ir Dinamo spēlēm cik varu atļauties- riktīgi apsmējos ak Tu svētā nevainība! dzīve jau nesākas un nebeidzas ar hokeju!
un vispār jau forši - par Krievijas atklātā čempionāta dalībnieku teikt Rīgas Dinamo es pirmkārt mīlu un cienu tāpēc ka man tas ir nevis Rīgas klubs bet Latvijas klubs un saistās ar Latviju - tas jau atgādina PSRS laikus un Latvijas PSR

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 14:51, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Pirmkārt, neko es nejaucu. Mans koments par valsts prestižu izriet no tevis teiktā :"Jā man dinamo Rīga ir daudz tuvāka par Latvijas izlasi..."

Otrkārt, nevajag sevi mānīt. Dinamo nekad nav bijis un nebūs "rūpes par Latvijas hokeju "( kā apgalvo RD vadoņi ). Tas ir bizness. Un,ja bizness prasa rezultātu, tad pirmo vijoli RD spēlēs nevis latvieši, bet leģionāri.

Treškārt, ja RD nav vainīgs, ka izlasei nav rezultāta, kas tad ir pie vainas ? Tikai nesaki, ka veiksmes trūkums. Bērniem vari pasaciņas stāstīt
Vai tev ir vairāk par 18 gadiem jeb es diskutēju ar bērnu. tikai bērns var iedomāties klubu vainot pie izlses veiksmēm. KHL ir otra spēcīgākā līga pasaule-ja latviešiem ir iespējas kopā tajā spēlēt tad protams ka tas ceļ meistarību nevis pazemina-spēlētāju meistarība klubā tikai kāpj. Vēl Tu nesaproti atšķirību starp vārdiem tuvs un tuvāks-ja man Dinamo ir tuvāks par izlasi-vai tad tavuprāt tas nozīmē ka izlase man neintersē. Desmit ballu sistēmā tuvuma interses ziņā izlasei man ir 10 balles-loti intersē, bet tas nenozīmē ka nevar kaut kas intersēt vairāk-Dinamo man stāv virs visa pārējā. J aman kāds prasa manas interses aizraušanās tad saku ka man vispirms ir Dinamo Rīga un pēc tam nāk viss pārējais. J aes Tev teikšu ka man balets patīk labāk kā opera -vai tad Tu domaši ka man patīk balets-man abi ļoti nepatīk vienkārši viens nepatīk vairāk-to parasti es skolā skaidroju bērniem 14 gadu vecumā. Labāks nenozīmē labs automātiski.
Nē Dinamo nav obligāti jārūpējās par Latvijas hokeju-tas nav viņu uzdevums, bet tas netīšām sanāk automātiski spēlējot KHL.
Nav jau ko diskutēt Dinamo noliek pirmkārt skaudīgie, otrkārt tie kuriem nepatīk krievi un viss krieviskais. Tāpat visi redzēja kā mes spēlējām ar FIN un CZE - ļoti labi. Par veikmes trūkumu es nekad nesūdzos-tā citreiz ir citreiz nav kā gadās vienu gadu veicās esam 7 citu gadu ne esam B grupā -tas nosacīti-es vērtēju visus procesus ilgstošā laika periodā un tad tur pamatā nav veiksme. Pašlaik izlasei neiet visi rej Dinamo. kad izlasei ies varēs riet ko citu.

     [+] [-]

, 2011-05-06 14:53, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Pirmkārt, neko es nejaucu. Mans koments par valsts prestižu izriet no tevis teiktā :"Jā man dinamo Rīga ir daudz tuvāka par Latvijas izlasi..."

Otrkārt, nevajag sevi mānīt. Dinamo nekad nav bijis un nebūs "rūpes par Latvijas hokeju "( kā apgalvo RD vadoņi ). Tas ir bizness. Un,ja bizness prasa rezultātu, tad pirmo vijoli RD spēlēs nevis latvieši, bet leģionāri.

Treškārt, ja RD nav vainīgs, ka izlasei nav rezultāta, kas tad ir pie vainas ? Tikai nesaki, ka veiksmes trūkums. Bērniem vari pasaciņas stāstīt
drusku palabošu - Rīgas Dinamo nav bizness. Tā ir krievu biznesmeņa Makarova rotaļlieta un te daži lieli vīri tikai spēlē spēli "bizness"...

     [+] [-]

, 2011-05-06 14:58, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: ... KHL ir otra spēcīgākā līga pasaule-ja latviešiem ir iespējas kopā tajā spēlēt tad protams ka tas ceļ meistarību nevis pazemina-spēlētāju meistarība klubā tikai kāpj. ...
Tikai tas īsti izlasei neko nav devis - un ne tikai Latvijas.
Neizskatās, ka tā būtu sakritība, jo šogad arī Baltkrievi ir turpat. Kazahstāna vispār vairāk spēlē 1. divīzijā kā Elitē - pagājušo gadu kazahi ar pilnībā sastādītu izlasi no KHL spēlētājiem pazaudēja visās 6 spēlēs - tai skaitā Itālijai un Francijai.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-06 15:03, pirms 13 gadiem
man jau liekas, ka pie vainas nedaudz ir arī tas, ka hokejisti, kas nāk pēc Ņiživija paaudzes, nemaz nezin` kā tas ir izcīnīt vietu A grupā vai spēlēt zemāk..viņi uztver vietu A grupā kā pašu par sevi saprotamu, kaut ko tādu, kas nekur nezudīs, kas ir mūžīgs un par kuru nav jācīnās.. tāpēc uz PČ nebrauc spēcīgākais sastāvs, jo liekas ai, bez manis iztiks..bet neiztiek!! No tāda viedokļa, varbūt pat labi, ja patreizējai paaudzei nāktos atkal izcīnīt savu vietu A grupā, jo tad viņi zinātu par ko cīnās un, ka tas nav nekas pašsaprotams...un nebūtu arī tādas frāzes kā nav iedvesmas, kaut kādā veidā mainītos attieksme, jo viens ir , ka cits to ir izcīnījis, bet pavisam kas cits, ka paši izcīnījuši...tas tā, mana fantazēšana, jo ticu, ka tomēr paliksim savā grupā!
ps.vnk izlase(atskaitot vecos bukus) nemaz nezin kā šobrīd jūtas Ozo, Haris un Oļegs, jo tieši viņu izcīnītais sapnis šobrīd draud sagrūt..

     [+] [-]

, 2011-05-06 15:03, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: drusku palabošu - Rīgas Dinamo nav bizness. Tā ir krievu biznesmeņa Makarova rotaļlieta un te daži lieli vīri tikai spēlē spēli "bizness"...
Pilnībā tev piekrītu. Un vēl nebaidos kļūdīties, ja teikšu, ka DR vadība ir priecīga, ka uz PČ pēdējos gados brauc mazāk fanu ( ar vienu krīzi te neiztika ), jo vairāk viņi ietaupīs uz DR spēlēm !!!
Bet FUNSam varu atbildēt tā : ja tu domā, ka SC čato tikai maloļetkas,tad tu rūgti maldies. Man ir 36. Vai gribi zināt arī manu sociālo un ģimenes stāvokli ?

  +3 [+] [-]

, 2011-05-06 15:05, pirms 13 gadiem
G`day Mate! rakstīja: man jau liekas, ka pie vainas nedaudz ir arī tas, ka hokejisti, kas nāk pēc Ņiživija paaudzes, nemaz nezin` kā tas ir izcīnīt vietu A grupā vai spēlēt zemāk..viņi uztver vietu A grupā kā pašu par sevi saprotamu, kaut ko tādu, kas nekur nezudīs, kas ir mūžīgs un par kuru nav jācīnās.. tāpēc uz PČ nebrauc spēcīgākais sastāvs, jo liekas ai, bez manis iztiks..bet neiztiek!! No tāda viedokļa, varbūt pat labi, ja patreizējai paaudzei nāktos atkal izcīnīt savu vietu A grupā, jo tad viņi zinātu par ko cīnās un, ka tas nav nekas pašsaprotams...un nebūtu arī tādas frāzes kā nav iedvesmas, kaut kādā veidā mainītos attieksme, jo viens ir , ka cits to ir izcīnījis, bet pavisam kas cits, ka paši izcīnījuši...tas tā, mana fantazēšana, jo ticu, ka tomēr paliksim savā grupā!
ps.vnk izlase(atskaitot vecos bukus) nemaz nezin kā šobrīd jūtas Ozo, Haris un Oļegs, jo tieši viņu izcīnītais sapnis šobrīd draud sagrūt..
ĀMEN !!!

     [+] [-]

, 2011-05-06 15:15, pirms 13 gadiem
Tiesi seit ir tas prikols: "Mes esam 15gadus NOTUREJUSIES elite kapec lai nebutu tur vel 15gadu?!"
Vai tad mes negirbam but nekur augstak vajag beidzot paradit virus speli protams mes esam aizvadijusi ari fantastiskas speles bet vajag ar katru gadu kapt augstak nevis visu laiku vienu gadu ta otru citatad treso veel savadak

     [+] [-]

, 2011-05-06 15:31, pirms 13 gadiem
nu jaa,visi lieli nodirseji vot te paradas isitie fani kas atbalsta komandu tikai uzvaras..,tads ir sports,ar to ari tas ir interesnats...
taka ceriba ir un viss bus labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-06 15:37, pirms 13 gadiem
4alem jasaniemas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-06 15:49, pirms 13 gadiem
ko jūs tur daliet savā starpā ,jums kauna nav.Lai tanī laikā atbalstīt mūsu spēlētājus.Jūs savā starpā gribat viens otram kaut ko pierādīt.BESĪ

     [+] [-]

, 2011-05-06 15:51, pirms 13 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nav mums tas spēlētāju resurss tāds, lai varētu katru gadu kāpt arvien augstāk - SWE, CZE, USA, CAN, GER, SUI, FIN, RUS - viņiem būtu nospļauties par tādu Sprukta atteikšanos, uz katru atteikumu vai traumu viņi var savākt n-tās kandidatūras vietā. Mēs uz kaut ko varam cerēt tikai jā visi labākie ir pieejami, labākajā formā un patiešām spēlētgriboši...
Ja ta labi paskaita tad uz izlasi neaizbrauca ne tikai kaut kads Sprukts bet ari - Skrastins, Bartulis nevareja ierasties traumas del, Lavins, Galvins, Karsums, Daugavins

     [+] [-]

, 2011-05-06 15:56, pirms 13 gadiem
Piekrītu flipsaider teiktajam par to ka mūsējiem visu sezonu gūt vārtus nav primārais uzdevums, piemērs ir tas pats Meija kurš spēlē atzīstami daudz momentus ir izveidojis, bet golu ta nav, un kā gan to ar būt ja vairāk par pussezonu ir spēlētas pāris minūtes DR 4. maiņā un vēl labākajā gadījumā ... šeit tiešām Daugaviņš būtu ļoti noderējis kas AHL tomēr met daudz golu. Pret Dāniju tiešām mums bija jāuzvar pamatlaikā, jo momentu 3. periodā bija daudz arī pret somiem vairāk aukstasinības un šodien jau rēķinātu ka tikt ceturtdaļfinālā.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 15:56, pirms 13 gadiem
ko jūs gribat viens otram pierādīt,jums kauna nav?Tanī pat laikā ,lai atbalstītu mūsu spēlētājus,jūs viņus aplliekat ar mēsl...........................

     [+] [-]

, 2011-05-06 16:21, pirms 13 gadiem
kad sākās Rīgas Dinamo, domājām, ka izlases līmenī ar katru gadu būs aizvien labāk, ja kāds pirmās KHL sezonas laikā teiktu, ka pēc trešās izlase nonāks tādā situācijā neviens neticētu.....skumji, ka esam tur kur esam, bet nekas vēl nekas nav zaudēts, jācīnās un būs viss ok.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 16:26, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: kategorisks Tev tas pēdējais apgalvojums ir sanācis...

tiesa gan pret to liecina daži fakti:
- ja jau Rīgas Dinamo padomes loceklis Rumpītis izlases spēlētājiem pirms spēlēm Vankuverā saka "džeki, tikai pārāk neizliecieties, jo priekšā ir KHL play-offi"
vai
- kluba GM (kurš pats izlasē ir spēlējis 7 PČ!) saka "manis pēc lai viņi spēlē kaut Ž grupā"
tad man kaut kā neliekas, ka klubs nu tur būtu pilnīgi nevainīgs...

P.S. bet par Tavu teikumu pirmkārt kam atlieku naudu pat uz ēšanas rēķina ir Dinamo spēlēm cik varu atļauties- riktīgi apsmējos ak Tu svētā nevainība! dzīve jau nesākas un nebeidzas ar hokeju!
un vispār jau forši - par Krievijas atklātā čempionāta dalībnieku teikt Rīgas Dinamo es pirmkārt mīlu un cienu tāpēc ka man tas ir nevis Rīgas klubs bet Latvijas klubs un saistās ar Latviju - tas jau atgādina PSRS laikus un Latvijas PSR
Ts vai izlikties vai neizlikties daudz izlases spēlēs ir atkarīgs no paša sportista. Par olimpiādi-protams pateikt lai olimpiādē nesitas ir slikti, bet pateikšu savu domu kad bija olimpiāde-protams ka doma nav laba, daudzi to nosodīs, ko es saprotu, bet sirdij nevar pavēlēt-es olimpiādes laikā domāju tikai puiši nesitās tik ļoti ja nav iespējas aizķerties galvenais ir KHL. Nedabūjiet traumas. Olimpiādē domāju kā būs pēc tam vai tiksim PO Khl čempī. Protams ka spēlē ar čehiem jutu ļoti līdzi, bet kāda jēga ir sākumā sisties olimpiādē ja tas neko nemaina. Daudzi kritizēs par tādām domām, bet ļoti jutu kaut tikai spēki paliktu priekš Dinamo un bez traumām.
Nesapratu kā Latvijas jēdziens var atgādināt PSRS laikus, jo PSRS arī gāju uz Dinamo spēlēm , bet tad nu gan man nebija apziņa ka tas ir Latvijas klubs, bet tagad es rezdzu Lietuvai ir basketbols-Žalgiris, Latvijai ir Dinamo, igauņiem nav nekā. Eiropā jebkurā vietā Rīgas Dinamo uztver kā klubu no Latvijas. Tieši lepnums par Dinamo kā Latvijas klubu ir milzīgs. Vai tad tagad anglijas Fulham pasaule uztver kā kādu arābu klubu. Tad jau Blackpool ir Latvijas futbola klubs-man nekad mūžā tādas blēņas nav ienākušas prātā.
Par naudas atlikšanu: Spēle ir pirmajā vietā, jo neviens kino, teātris, koncerts, pasēdēšana naktsklubā utt nav labāks par spēlēm klātienē vai neklātienē. Protams hokejs nav viss,bet viņš ir pirmajā vietā, pēc tam nāk kas cits.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 16:28, pirms 13 gadiem
Hansens rakstīja: kad sākās Rīgas Dinamo, domājām, ka izlases līmenī ar katru gadu būs aizvien labāk, ja kāds pirmās KHL sezonas laikā teiktu, ka pēc trešās izlase nonāks tādā situācijā neviens neticētu.....skumji, ka esam tur kur esam, bet nekas vēl nekas nav zaudēts, jācīnās un būs viss ok.
Tik īsā distancē -6 spēles viss kas var notikt. Arī Dinamo Rīga bija pēdējā vietā KHL 2 sezonā kadu laiku.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-06 16:40, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Ts vai izlikties vai neizlikties daudz izlases spēlēs ir atkarīgs no paša sportista. Par olimpiādi-protams pateikt lai olimpiādē nesitas ir slikti, bet pateikšu savu domu kad bija olimpiāde-protams ka doma nav laba, daudzi to nosodīs, ko es saprotu, bet sirdij nevar pavēlēt-es olimpiādes laikā domāju tikai puiši nesitās tik ļoti ja nav iespējas aizķerties galvenais ir KHL. Nedabūjiet traumas. Olimpiādē domāju kā būs pēc tam vai tiksim PO Khl čempī. Protams ka spēlē ar čehiem jutu ļoti līdzi, bet kāda jēga ir sākumā sisties olimpiādē ja tas neko nemaina. Daudzi kritizēs par tādām domām, bet ļoti jutu kaut tikai spēki paliktu priekš Dinamo un bez traumām.
Nesapratu kā Latvijas jēdziens var atgādināt PSRS laikus, jo PSRS arī gāju uz Dinamo spēlēm , bet tad nu gan man nebija apziņa ka tas ir Latvijas klubs, bet tagad es rezdzu Lietuvai ir basketbols-Žalgiris, Latvijai ir Dinamo, igauņiem nav nekā. Eiropā jebkurā vietā Rīgas Dinamo uztver kā klubu no Latvijas. Tieši lepnums par Dinamo kā Latvijas klubu ir milzīgs. Vai tad tagad anglijas Fulham pasaule uztver kā kādu arābu klubu. Tad jau Blackpool ir Latvijas futbola klubs-man nekad mūžā tādas blēņas nav ienākušas prātā.
Par naudas atlikšanu: Spēle ir pirmajā vietā, jo neviens kino, teātris, koncerts, pasēdēšana naktsklubā utt nav labāks par spēlēm klātienē vai neklātienē. Protams hokejs nav viss,bet viņš ir pirmajā vietā, pēc tam nāk kas cits.
un kritizēs Tevi pamatoti - Tu neesi Latvijas fans. Tu esi Rīgas Dinamo fans, bet ne Latvijas - nemāni sevi ar ilūzijām. Dinamo ir klubs no Rīgas. Latvijas pilsētas (galvaspilsētas) Rīgas.
Maldies, par to Eiropu un Rīgas Dinamo. Ārzemju portālos par saviem leģionāriem paraksti raksta: Krievijā KHL Rīgas Dinamo... un liela daļa to tā arī uztver.

Blackpool un Fulham spēlē savā līgā - Anglijā. Tavs piemērs nav vietā.