Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Tiesneši negribēja pieļaut to, ka uzvaram somus"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Znaroks: "Tiesneši negribēja pieļaut to, ka uzvaram somus"
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks pēc mūsu izlases zaudējuma pasaules čempionāta spēlē "bullīšos" 2:3 pret Somiju kritiski izteicās par spēles tiesnešiem, kuri, pēc Znaroka domām, esot pietiesājuši somiem.

"Pietrūka ne tikai veiksmes... Domāju, ka tiesneši mums nepalīdzēja. Trešajā periodā pie spēles piecatā pret četriem bija tāds pats noraidījums aiz vārtiem. Pēc tam, spēlējot trijatā pret četriem, pret Oskaru Cibuļski bija pārkāpums. Par "bullīšiem" – domāju, ka uzvarēsim, jo līdzvērtīgu spēlētāju nav ne Laurim Dārziņam, ne Aleksandra Ņiživijam, nedz arī Herbertam Vasiļjevam," pēc zaudējuma somiem izteicās Oļegs Znaroks.

Runājot par tiesāšanu, Znaroks uzskatīja, ka Jēkabs Rēdlihs noraidīts nepelnīti: "Tiesnesis jau gaidīja to brīdi, kad varēs mums iedot divas minūtes. Tas taču bija redzams. Viņi nedrīkstēja pieļaut to, ka somi zaudētu Latvijai. Pirms tam puišiem teicām, lai spēlē akurātāk..."

Vaicāts par to, vai Ņiživijs papildlaikā nespēlēja tāpēc, lai viņam pietaupītu enerģiju pēcspēles metienu sērijai, mūsu izlases galvenais treneris atbildēja apstiprinoši.

Treneris skaidroja mūsu komandas lēno sākumu: "Zinājām somu spēles stilu – viņi jau no paša sākuma izdara spiedienu, tāpēc mums bija svarīgi izturēt pirmās desmit minūtes. Tāpēc arī piespiedāmies vārtiem. Pret somiem bija grūtāk spēlēt nekā pret čehiem, jo somi ļoti labi slido."

"Kustības ziņā somiem nezaudējām. Mēs guvām divus vārtus vairākumā, arī viņi divreiz realizēja vairākumu, bet vienādos sastāvos momenti bija abām komandām. Edgars Masaļskis neslikti nostāvēja," piebilda Znaroks.

Treneris atklāja, ka šodien komandai rīta treniņa apmeklējums būs pēc katra hokejista individuālajiem ieskatiem: "Ja mums atļaus pārbīdīt treniņu uz vēlāku laiku, tad varbūt būs obligātais. Spēle pret somiem mums beidzās vēlu, kamēr vēl tiksim uz viesnīcu un gulēt. Pēc tādas spēles jau neviens nevarēs mierīgi aizmigt... Bet treniņš ielikts jau plkst. 10:00."

Znaroks uzskata, ka mūzu izlase šajā čempionātā izskatās labāk nekā tas bija pirms gada, kad pasaules meistarsacīkstes notika Vācijā, it īpaši tas attiecas uz fizisko sagatavotību.

Jalonens: "Komanda parādīja raksturu"

Savukārt Somijas izlases galvenais treneris Juka Jalonens pēc mača atzina, ka viņa vadītajai komandai nudien nav gājis viegli, taču spēlētāji spējuši saņemties un izcīnīt uzvaru: "Spēle bija ļoti smaga. Kaut gan mēs kontrolējām notikumus laukumā, mums bija daudz iespēju gūt vārtus, iemetām tikai divreiz. Tomēr komanda parādīja raksturu, atspēlējoties no rezultāta 1:2 ļoti sarežģītā situācijā."

 +30 [+] [-]

, 2011-05-03 00:53, pirms 14 gadiem
Pusfinals sogad ka likts bus!!!!!!!!!!

 +40 [+] [-]

, 2011-05-03 00:54, pirms 14 gadiem
nu veiksmi un lielu cīņasparu pret dāņiem..nevaram vnk zaudēt.!!

 +24 [+] [-]

, 2011-05-03 01:04, pirms 14 gadiem
jaatziist ka znachokam taisniiba,bet nav ko gauzties, jaasanjemaas jaaizdara daanji un aiziet par 1/4 finaalu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-05-03 01:08, pirms 14 gadiem
Tiesnesi, protams ne bez IIHF noradijumiem, korupcija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: HAOSS

  +6 [+] [-]

, 2011-05-03 01:23, pirms 14 gadiem
Vienreiz pa visaam reizeem vajag kadam Latvijas fanam tur slovaakijaa sagaidiit tiesnesi pec speles un sadot kartigi pa muti un pateikt kapec sadeva! Ticiet man, to uzzinaas visi parejie tiesneshi, un turpmaak baidiisies tiesaat pret Latviju!
Citu metodi es neredzu! Citadi shitada pietiesashana turpinasies veel 15 gadus!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 01:24, pirms 14 gadiem
Lai Sandis tagad pierada,kaa GM jaaciinaas par savu komandu aizkulisees!bez taa(aizkulisu ciinas) mees nekad nedabuusim respektu no tiesnesiem un IIHF!lipmenam varbuut ir teiksana par kaut ko,bet speelees tiesnesi muus uzmet katru gadu!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 01:29, pirms 14 gadiem
Tad jau Lipmana un Fāzela draudzība ir fikcija ja jau nav ne mazākā respekta pret Latviju Lipmans ar Fāzeli neko nav iepotējuši tiesnešiem.
Lipmans dažus gadus atpakaļ kladzināja,ka abi esot baigie čomi un,ka ja ne viņu draudzība 2006 gada PČ Latvija nebūtu dabūjusi.
Sava vieta zem saulītes TOP 6 ir jāiekaro ar spēku un meistarību nevis jācer uz tiesnešu labvēlību Znarok!
Slēpts komentārs: Reinis.Birznieks18
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 01:36, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: taisnība jau Znarokam ir,bet ceru ka IIHF neuzliks sodu viņam par tiesnešu kritizēšanu
Znaroks nesen plātījās,ka esot turīgs tā ka samaksās pats sodu un nebūs LHF jācieš zaudējumi dēļ neapdomīgiem izteikumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 01:42, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: bet nu nebija jau tur noraidījums pie 2:1 tā kā nešmorē te kāpostus neļāva uzvarēt, bet nekas, LV vēl parādīs spēku un ielidos 3niekā ar medaļām uz kakla
hokejā vēl nav sakārtota tā tiesāšanas vide, jo ja velkam paralēles ar basketbolu, kur LT spēlē, tad nav tur nekāda par labu, par sliktu lielā tiesāšana, viss notiek tā, kā ir, jo ir respekts pret visām izlasēm, katrā izlasē savas zvaigznes un miers.
Tad jau var būt vajag protestu uzmočīt un pie viena ar Kuldas papīriem aizsūtīt uz izskatīšanu komisijai?
Bija nebija kāda vairs starpība ja spēle noslēgusies un rezultāts ir zināms un protestu neviens nesniegs. Mums atliek samierināties ar faktu un nākotnē to ņemt vērā nevis kā vienmēr kāpt uz pašu nomestiem grābekļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 01:52, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Sakiet, ko gribat, bet Znaroks ir kruts tireneris... tieši tajā ziņā, ka Bikovs Vankūverā pēc zaudējuma par ''kloniem'' komandā sāka runāt, bet Znaroks NEKAD NEDIR*** PREŠĒ PAR SAVIEM SPĒLĒTĀJIEM. Viņš daļēji atgādina Murinjo- labāk pametīs presei kaulu par sliktu tiesāšanu, nekorektiem pretiniekiem u.t.t., bet tikai ne mazgās izlases netīro veļu kameru priekšā....
Vienreiz Znaroks izmeta par spēlētāju kopējo līmeni,bet pēc tās reizes tiešām klusē jo toreiz troksnis bija pamatīgs līdzjutēju rindās. Jau neatceros kura čempionāta laikā tas bija bet bija tāda lieta.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 01:52, pirms 14 gadiem
Mēs šogad spēlējam labi, tiešām krīt acīs tā atšķirība starp pagājušo un šo gadu. Tas, ka tiesneši pietiesā par labu favorītam, ir fakts. Jebkurš, kas skatījās spēles pret Somiju un Čehiju, to redzēja. Vnk parasti tiesnešus publiski neviens nekritizē..bet Znaroks visu pareizi pasaka. Nez` vai tik neuzliks par to viņam naudas sodu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 02:01, pirms 14 gadiem
G`day Mate! rakstīja: Mēs šogad spēlējam labi, tiešām krīt acīs tā atšķirība starp pagājušo un šo gadu. Tas, ka tiesneši pietiesā par labu favorītam, ir fakts. Jebkurš, kas skatījās spēles pret Somiju un Čehiju, to redzēja. Vnk parasti tiesnešus publiski neviens nekritizē..bet Znaroks visu pareizi pasaka. Nez` vai tik neuzliks par to viņam naudas sodu...
Znarokam uz to ir poh... Un pareizi dara,ka saka visu ko domā. Savādāk,ja mēs vēl klusēsim par šiem tiesnešiem,tad neviens par to neuzzinās un visi(t.i. citās valstīs) domās,ka viss ir kārtībā.

 +15 [+] [-]

, 2011-05-03 02:04, pirms 14 gadiem
Rīt no rīta ienākšu SC un lasīšu - IIHF piespriež Znarokam naudas sodu par tiesnešu publisku un morālu aizskaršanu

juristi varēs iepazīties ar nākamo lietu bet pareizi, par taisnību ir jācīnās
Slēpts komentārs: arvils

  +8 [+] [-]

, 2011-05-03 06:06, pirms 14 gadiem
arvils rakstīja: Ak, nabaga Latvija, kuru visi ienist! Iedomajieties, cik loti visiem patik Znaroka un Lipmana purni! Ja vel vards "Latvija" nebutu kaa lamuvards pasaulee, tad vismaz neviens nemaksatu tiesnesiem, lai mus norok?
Paskaties spogulī!

 +22 [+] [-]

, 2011-05-03 06:59, pirms 14 gadiem
"Tur 2 min jābūt! Hallo, tiesnešīīī!" /A. Ābols/

ŠITIE ĀBOLA VĀRDI. . .
BŪTU BIJIS GOLS!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 07:12, pirms 14 gadiem
Diemžēl varu piekrits Znarokam, TIK NEOBJEKTĪVU TIESĀŠANAS MURGU nebiju redzējis kopš LAT-CAN spēles Rīgā. Sods Rēdliham bija parodija, pie tam tiesnesis, kas stāvēja 2 metrus no notikuma un skatījās virsū, izlēma NENORAIDĪT, tiesnesis kkur laukumā centrā sasktīja iespēju izvilkt somu.
..
Žēl, bet fakts, pārāk mazi esam lai sagaidītu objektivitāti.
Slēpts komentārs: issue

  -1 [+] [-]

, 2011-05-03 07:42, pirms 14 gadiem
Vienkārši trenera emocijas pēc tik smagas un punktu ziņā daļēji neveiksmīgas spēles.Jebkurā gadījumā, galvenā spēle ar Dāniju.Pat ja būtu uzvarējuši bullīšos.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-03 07:48, pirms 14 gadiem
Jāpiekrīt Znarokam...Ješkas gadījumā tas tiesnesis kas iedeva noraidījumu nemaz īsti nevarēja redzēt kas notiek,tik to,ka nūja nokrita!!!
Slēpts komentārs: gollum
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 08:23, pirms 14 gadiem
jaa shogad IIHF ir riktiigi negodiigi un korumpeeti...
tik daudzus noraidiijumus neiedeva, un tas noraidiijums pie rezultaata 2:1 jeekabam, kur tas soms uzmeta nuuju gaisaa vispaar.....
Slēpts komentārs: FUNS

 +13 [+] [-]

, 2011-05-03 08:28, pirms 14 gadiem
Vakardien visi vareeja veerot jaunumu hokeja speeles noteikumos. Pirmie asni paraadijaas jau kad speeleeja RUS-SLO, kad Sloveenis, tieshi taapat kaa Jeshka ar sitienu no apakshas lai paceltu pretinieka nuuju, izsita nuuju no rokaam. Tas pats bija vakardien. Tikai kautkaa neredzeeju ka striipaini katreiz nosvilptu briizhos kad muuseejiem ar sitieniem no augshas tika izsistas nuujas un pat salauztas. Tikai 1X iedeva, taapat entie sitieni pa rokaam, kad muuseejie pat raadot tiesneshiem ka traapiits pa roku, nekaadi striipainie nereagjeeja. OK, somi objektiivi stipraaki, bet kad vakardien Herbis iemeta 2os, vinjiem saakaas panika un ja nebuutu Jeshas no pirksta izziistais noraidiijums, tad bija iespeeja arii nospeeleet liidz galam esot vadiibaa.
Es nezinu kaa paareejiem likaas, bet shoreiz ljoti uzkriitoshi tieshi Rekjis netureeja liidzi un bija viens no leenaakajiem muusu komandaa.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-03 08:44, pirms 14 gadiem
Kirovs ir vecis vai nav ?

  +4 [+] [-]

, 2011-05-03 08:59, pirms 14 gadiem
tiesneshi negribeeja ,lai mees arii chehus uzvaram , gruuti Latvijas izlasi vinneet ,ja tiesneshi nebuus pret LV !! taapeec arii naakas nedaudz pret mums tiesaat (citreiz arii daudz ) !

     [+] [-]

, 2011-05-03 09:05, pirms 14 gadiem
Tā vienmēr ir bijis un būs,ka tiesneši ir pret Latviju. Nevienam nevajag lai ''lielie'' zaudētu. Ar to diemžēl mums ir jāsamierinās.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-03 09:09, pirms 14 gadiem
bet man ir liels prieks kā izlase cīnās, līdz pašam spēku izsīkumam!ir patiešām prieks skatities!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-03 09:10, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: Kirovs ir vecis vai nav ?
Izskataas,ka Kira ir dir....ējs,un zīmējās tikai LV fanu priekšā,reāli viņu tur ne par ko īpaši neuzskata.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 09:12, pirms 14 gadiem
Jātzīst, ka Znarokam taisnība, tiesāja pret mūsējiem Bet tā ir bijis vienmēr, tā ka nekā jauna.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-03 09:20, pirms 14 gadiem
Un ko tad lai saka vācieši? Spēlē pret slovākiem viņi 3.periodā bija vadībā ar 3 ripām, bet tad tiesneši vāciešus tik raidīja nost un paveicās vāciešiem, ka izturēja un ielaida tik 2 vārtus. Tur bija tik acīmredzama tendencioze tiesājot!!! Šis chempis izceļas ar tiesnešu lēmumiem!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 09:26, pirms 14 gadiem
nevis nevaram, bet nedrīkstam. vispār prieks par mūsu treneri.
Naurelis272 rakstīja: nu veiksmi un lielu cīņasparu pret dāņiem..nevaram vnk zaudēt.!!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-03 09:27, pirms 14 gadiem
Heilijs rakstīja: Un ko tad lai saka vācieši? Spēlē pret slovākiem viņi 3.periodā bija vadībā ar 3 ripām, bet tad tiesneši vāciešus tik raidīja nost un paveicās vāciešiem, ka izturēja un ielaida tik 2 vārtus. Tur bija tik acīmredzama tendencioze tiesājot!!! Šis chempis izceļas ar tiesnešu lēmumiem!!!
kas mums par vāciešu problēmām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 09:39, pirms 14 gadiem
Juris. rakstīja: Diemžēl varu piekrits Znarokam, TIK NEOBJEKTĪVU TIESĀŠANAS MURGU nebiju redzējis kopš LAT-CAN spēles Rīgā.
Tak katru gadu tas notiek!
LAT-CAN nu tas jau bija izcils tiesnešu sedevrs.
Bet šāda tiesāšana kāda ir šai čempī pret Latviju,ir katru gadu,neitrāli tiesā pret valstīm kuras ir švakakas par Latviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 09:55, pirms 14 gadiem
tochna liidzjuuteejiem vajadzeetu izveidot plakaatus, kas paustu nostaaju pret tiesneshu tiesashanu shajaa chempii pret Latviju, zheel kad neesmu Bratislavaa

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 10:11, pirms 14 gadiem
Varam sūdzēties,taisīt plakātus un vēl sazin ko,bet...TAS NEKO NEMAINĪS!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 10:34, pirms 14 gadiem
Jā, skatījos un vēl noteicu : ''Nu negrib, lai mēs somus uzvaram.''

Dārziņš pareizi teica : ''Mauka B*''

Nu žēl, žēl. Bet Znaroks man patīk. Vecis. Novēlu Latviju aizvest tālu, par spīti šai korupcijai!

     [+] [-]

, 2011-05-03 10:35, pirms 14 gadiem
metalhuligans rakstīja: Varam sūdzēties,taisīt plakātus un vēl sazin ko,bet...TAS NEKO NEMAINĪS!
Nepiekrītu!!! Visi vienmēr saka, ka spēlētājiem teiksim basketbolā nav jēgas strīdēties ar tiesnešiem, BET nav tā gluži, jo simt reiz ir redzēts, ka teisneši tomēr ietekmējas un nākamajā tomēr nosvipj, takā "atdod" par kļūdu.
.. Šis nav tieši tas gadījums, bet PAR SAVU TAISNĪBU UN VIETU ZEM SAULES IR JĀCĪNĀS. Ja ļausim ignorēt šādas tiesnešu spēles, tad tas nekad nebeigsies. Paskatieties kā Kuldu izvaroja, tas vispār bija kaut kāds farss, nevienam šveicietim vai čeham nebūtu tāds sods.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 10:36, pirms 14 gadiem
PSC! Ja ne tisneši būtu mēs tagd 1.vietā un jau 1/8 finālā

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 10:47, pirms 14 gadiem
taisnība jau značokam ir. iihf nav nekādas cieņas pret mazajām hokejā nācijām!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 11:00, pirms 14 gadiem
Tā ir bijis vienmēr, ka tiesneši mazliet pietiesā lielvalstīm gan hokejā, gan futbolā, gan basketbolā. Taču šijā spēlē mums vismaz veiksme stāvēja klāt papildlaikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 11:35, pirms 14 gadiem
speele taapat kaa ar chehiem bija jau izlemta pirms speeles saakuma, tur un tur tiesneshi paliidzeeja mums zaudeet! Pretiigi skatiities hokeju kad Latvija speelee pret hokeja lielvalstiim, jo nu kaut vai latvija sametiis pa diviem periodiem 10 ripas pret kaadu kanaadu, tik un taa treshajaa zaudees ar 0 - 11 jo speelees visas 20 minuutes 3 pret 5! Lai somi aizrijas ar uzvaru, ar domu ka vinji patiesiibaa zaudeeja Latvijai!

Labi ka vismaz pret daanjiem buus patieshaam godiiga un skataama speele!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-03 11:35, pirms 14 gadiem
Piekrītu, bet tas tiešām nav nekas jauns.Tiesneši vienmēr tiesājuši par labu hokeja lielsvalstu komandām, ar to jārēķinās, diemžēl.Neko jau nelīdzes arī ne strīdēšanās, ne apelāciju sniegšana - rezultāts jau tamdēļ mainīts netiks un nerīkos jau pārspēli vai ko tamlīdzīgu

     [+] [-]

, 2011-05-03 11:43, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: tie tiesneši visu laiku rok LV izlasi, sākot ar Čehiju un tagad ar Somiju, kāpēc nevar dabūt sakarīgus tiesnešus no teiksim Vācijas, vai Kanādas? bet nu LV uz medaļām soļo droši! Krievi klups zem Latviešu tanka, Slovāki tas pats, Hossa pat raudās, kāpēc nepalika RD par 800`000štukām un nepaņēma LV pilsonību
es nojautu,ka tu esi īstenībā Nostradamus!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 11:49, pirms 14 gadiem
Jā, nu ir tā, ka šādos brīžos gribas, lai kāds konkrēti ievelk tiesnesim pa stilbu ar ripu, tā, lai arī paliek par ''laukuma sastāvdaļu''. Ja jau nekas cits nelīdz pret to bezpriģelu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 12:19, pirms 14 gadiem
atļaušos palabot Jukas Jalonena izteikumus, ne jau viņa komandas spēlētāji saņēmās un uzvarēja, bet gan tiesneši saņēmās un uzvarēja ar somiem

     [+] [-]

, 2011-05-03 12:20, pirms 14 gadiem
Gizis rakstīja: Kuri bukmeikeri?Pasaki-jaizmanto labs koefs!Betsafe uz LAT 1.90,uz DEN 3.15
optibet LAT dod 2.00 DEN 2.97, bet viņiem tie koefi bieži mainās

  -3 [+] [-]

, 2011-05-03 12:44, pirms 14 gadiem
Nu bišk jau zb tā čīkstēšana par tiesnešiem, tik pat labi var atrast arī epizodes kur neiedeva mūsējiem noraidījumus pret somiem. Un par veiksmes trūkumu sūdzēties vispār ir absurds, lai nu kas bet veiksme mums stāvēja klāt šoreiz ne reizi vien, pie rezultāta 0:1 tīri mums noveicās vairākās epizodēs, kur varēja būt jau 0:3 vai pat 0:4 un game over

  -2 [+] [-]

, 2011-05-03 13:06, pirms 14 gadiem
Somi labi kontrolēja spēli, bija epizodes kad varēja noraidīt somu, bet bija arī mūsējiem daudz ķeksēšanu. Znaroks šoreiz ne pārāk profesionāli rīkojās komentējot tiesnešu darbu pēc spēles, jo zaudējām tomēr pēc nopelniem, bet labā spēlē. Ir bijušas deaudz debīlākas spēles par šo, kur tiesneši pietiesā.
Noteikti nebija korekti iedot Jēkabam noraidījumu, bet no malas tas izskatīj;as jocīgi un nūja uzlidoja 3 metru augstumā, tiesnesis arī tikai cilvēks un roka bija gaisā
Vienīgais, kas tiešām ir farss ir Kuldas diskvalifikācija, jo par līdzīgiem pārkāpumiem ne krievam, ne zviedram nav diskābeļa, kur arī tika ienagloti pretinieki bortos daudz netīrākos veidos

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 13:07, pirms 14 gadiem
Marty82 rakstīja: Nu bišk jau zb tā čīkstēšana par tiesnešiem, tik pat labi var atrast arī epizodes kur neiedeva mūsējiem noraidījumus pret somiem. Un par veiksmes trūkumu sūdzēties vispār ir absurds, lai nu kas bet veiksme mums stāvēja klāt šoreiz ne reizi vien, pie rezultāta 0:1 tīri mums noveicās vairākās epizodēs, kur varēja būt jau 0:3 vai pat 0:4 un game over
Varam mačā atrast 2-3 epizodes kur tiesnesis mūsu labā būs darbojies,bet saskatīsim arī to ka, 20-30 reizes būs darbojies tiesnesis pret mums!
Un ko nozīmēja noveicās?...............
Skaidrs gan ir viens ,ka somi spēja panākt niču(2-2) tikais ar tiesneša palīdzību!

     [+] [-]

, 2011-05-03 14:01, pirms 14 gadiem
Radzinsh rakstīja: Pusfinals sogad ka likts bus!!!!!!!!!!
kāpēc domā, ka tiesneši nenotiesās tā, lai mēs tur nebūtu?

     [+] [-]

, 2011-05-03 14:46, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Varam mačā atrast 2-3 epizodes kur tiesnesis mūsu labā būs darbojies,bet saskatīsim arī to ka, 20-30 reizes būs darbojies tiesnesis pret mums!
Un ko nozīmēja noveicās?...............
Skaidrs gan ir viens ,ka somi spēja panākt niču(2-2) tikais ar tiesneša palīdzību!
ļoti ceru, ka mūsu hokejisti tā nedomā kā tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 15:21, pirms 14 gadiem
popovich rakstīja: ļoti ceru, ka mūsu hokejisti tā nedomā kā tu
Ko tu murgo?
Kāds sakars mūsu hokejistiem ar manu komentu?
Un vispār rakstu izlasīji?Znaroku uzklausīji(ko viņš saka par tiesnešiem)?Un pietiek šeit demogoģiju borēt par nevainīgiem tiesnešiem!

     [+] [-]

, 2011-05-03 15:37, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Ko tu murgo?
Kāds sakars mūsu hokejistiem ar manu komentu?
Un vispār rakstu izlasīji?Znaroku uzklausīji(ko viņš saka par tiesnešiem)?Un pietiek šeit demogoģiju borēt par nevainīgiem tiesnešiem!
ja esi ar sportu nodarbojies kādreiz, tad saprastu, ka trenerim nav ētiski pēc spēles kritizēt tiesnešus, tas var atstāt sliktu iespēju uz komandu, vakar tiešām izbaudīju Latvijas izlases spēli, neskaitot J. Rēdliha noraidījumu, kas bija diskutabls un kādu papildlaikā nedod, tiesneši notiesāja normas robežās.

     [+] [-]

, 2011-05-03 17:08, pirms 14 gadiem
Znarokam taisniba

     [+] [-]

, 2011-05-04 04:04, pirms 14 gadiem
Dollars rakstīja: to pietiesāja vai nē var atrisināt sametot golus tā pavairāk.. Bet jā.. mūs ihlf laikam nemīl, grib mūs prom uz zemāku diviziju, smieklīgi? Jā varbūt.
naw jau kam iet muusu wietaa)))

     [+] [-]

, 2011-05-04 13:45, pirms 14 gadiem
Radzinsh rakstīja: Pusfinals sogad ka likts bus!!!!!!!!!!
Man arī tā liekas