Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Tiesneši negribēja pieļaut to, ka uzvaram somus"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Znaroks: "Tiesneši negribēja pieļaut to, ka uzvaram somus"
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks pēc mūsu izlases zaudējuma pasaules čempionāta spēlē "bullīšos" 2:3 pret Somiju kritiski izteicās par spēles tiesnešiem, kuri, pēc Znaroka domām, esot pietiesājuši somiem.

"Pietrūka ne tikai veiksmes... Domāju, ka tiesneši mums nepalīdzēja. Trešajā periodā pie spēles piecatā pret četriem bija tāds pats noraidījums aiz vārtiem. Pēc tam, spēlējot trijatā pret četriem, pret Oskaru Cibuļski bija pārkāpums. Par "bullīšiem" – domāju, ka uzvarēsim, jo līdzvērtīgu spēlētāju nav ne Laurim Dārziņam, ne Aleksandra Ņiživijam, nedz arī Herbertam Vasiļjevam," pēc zaudējuma somiem izteicās Oļegs Znaroks.

Runājot par tiesāšanu, Znaroks uzskatīja, ka Jēkabs Rēdlihs noraidīts nepelnīti: "Tiesnesis jau gaidīja to brīdi, kad varēs mums iedot divas minūtes. Tas taču bija redzams. Viņi nedrīkstēja pieļaut to, ka somi zaudētu Latvijai. Pirms tam puišiem teicām, lai spēlē akurātāk..."

Vaicāts par to, vai Ņiživijs papildlaikā nespēlēja tāpēc, lai viņam pietaupītu enerģiju pēcspēles metienu sērijai, mūsu izlases galvenais treneris atbildēja apstiprinoši.

Treneris skaidroja mūsu komandas lēno sākumu: "Zinājām somu spēles stilu – viņi jau no paša sākuma izdara spiedienu, tāpēc mums bija svarīgi izturēt pirmās desmit minūtes. Tāpēc arī piespiedāmies vārtiem. Pret somiem bija grūtāk spēlēt nekā pret čehiem, jo somi ļoti labi slido."

"Kustības ziņā somiem nezaudējām. Mēs guvām divus vārtus vairākumā, arī viņi divreiz realizēja vairākumu, bet vienādos sastāvos momenti bija abām komandām. Edgars Masaļskis neslikti nostāvēja," piebilda Znaroks.

Treneris atklāja, ka šodien komandai rīta treniņa apmeklējums būs pēc katra hokejista individuālajiem ieskatiem: "Ja mums atļaus pārbīdīt treniņu uz vēlāku laiku, tad varbūt būs obligātais. Spēle pret somiem mums beidzās vēlu, kamēr vēl tiksim uz viesnīcu un gulēt. Pēc tādas spēles jau neviens nevarēs mierīgi aizmigt... Bet treniņš ielikts jau plkst. 10:00."

Znaroks uzskata, ka mūzu izlase šajā čempionātā izskatās labāk nekā tas bija pirms gada, kad pasaules meistarsacīkstes notika Vācijā, it īpaši tas attiecas uz fizisko sagatavotību.

Jalonens: "Komanda parādīja raksturu"

Savukārt Somijas izlases galvenais treneris Juka Jalonens pēc mača atzina, ka viņa vadītajai komandai nudien nav gājis viegli, taču spēlētāji spējuši saņemties un izcīnīt uzvaru: "Spēle bija ļoti smaga. Kaut gan mēs kontrolējām notikumus laukumā, mums bija daudz iespēju gūt vārtus, iemetām tikai divreiz. Tomēr komanda parādīja raksturu, atspēlējoties no rezultāta 1:2 ļoti sarežģītā situācijā."

     [+] [-]

, 2011-05-03 09:05, pirms 13 gadiem
Tā vienmēr ir bijis un būs,ka tiesneši ir pret Latviju. Nevienam nevajag lai ''lielie'' zaudētu. Ar to diemžēl mums ir jāsamierinās.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-03 09:09, pirms 13 gadiem
bet man ir liels prieks kā izlase cīnās, līdz pašam spēku izsīkumam!ir patiešām prieks skatities!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-03 09:10, pirms 13 gadiem
mrPO rakstīja: Kirovs ir vecis vai nav ?
Izskataas,ka Kira ir dir....ējs,un zīmējās tikai LV fanu priekšā,reāli viņu tur ne par ko īpaši neuzskata.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 09:12, pirms 13 gadiem
Jātzīst, ka Znarokam taisnība, tiesāja pret mūsējiem Bet tā ir bijis vienmēr, tā ka nekā jauna.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-03 09:20, pirms 13 gadiem
Un ko tad lai saka vācieši? Spēlē pret slovākiem viņi 3.periodā bija vadībā ar 3 ripām, bet tad tiesneši vāciešus tik raidīja nost un paveicās vāciešiem, ka izturēja un ielaida tik 2 vārtus. Tur bija tik acīmredzama tendencioze tiesājot!!! Šis chempis izceļas ar tiesnešu lēmumiem!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 09:26, pirms 13 gadiem
nevis nevaram, bet nedrīkstam. vispār prieks par mūsu treneri.
Naurelis272 rakstīja: nu veiksmi un lielu cīņasparu pret dāņiem..nevaram vnk zaudēt.!!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-03 09:27, pirms 13 gadiem
Heilijs rakstīja: Un ko tad lai saka vācieši? Spēlē pret slovākiem viņi 3.periodā bija vadībā ar 3 ripām, bet tad tiesneši vāciešus tik raidīja nost un paveicās vāciešiem, ka izturēja un ielaida tik 2 vārtus. Tur bija tik acīmredzama tendencioze tiesājot!!! Šis chempis izceļas ar tiesnešu lēmumiem!!!
kas mums par vāciešu problēmām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 09:39, pirms 13 gadiem
Juris. rakstīja: Diemžēl varu piekrits Znarokam, TIK NEOBJEKTĪVU TIESĀŠANAS MURGU nebiju redzējis kopš LAT-CAN spēles Rīgā.
Tak katru gadu tas notiek!
LAT-CAN nu tas jau bija izcils tiesnešu sedevrs.
Bet šāda tiesāšana kāda ir šai čempī pret Latviju,ir katru gadu,neitrāli tiesā pret valstīm kuras ir švakakas par Latviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 09:55, pirms 13 gadiem
tochna liidzjuuteejiem vajadzeetu izveidot plakaatus, kas paustu nostaaju pret tiesneshu tiesashanu shajaa chempii pret Latviju, zheel kad neesmu Bratislavaa

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 10:11, pirms 13 gadiem
Varam sūdzēties,taisīt plakātus un vēl sazin ko,bet...TAS NEKO NEMAINĪS!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 10:34, pirms 13 gadiem
Jā, skatījos un vēl noteicu : ''Nu negrib, lai mēs somus uzvaram.''

Dārziņš pareizi teica : ''Mauka B*''

Nu žēl, žēl. Bet Znaroks man patīk. Vecis. Novēlu Latviju aizvest tālu, par spīti šai korupcijai!

     [+] [-]

, 2011-05-03 10:35, pirms 13 gadiem
metalhuligans rakstīja: Varam sūdzēties,taisīt plakātus un vēl sazin ko,bet...TAS NEKO NEMAINĪS!
Nepiekrītu!!! Visi vienmēr saka, ka spēlētājiem teiksim basketbolā nav jēgas strīdēties ar tiesnešiem, BET nav tā gluži, jo simt reiz ir redzēts, ka teisneši tomēr ietekmējas un nākamajā tomēr nosvipj, takā "atdod" par kļūdu.
.. Šis nav tieši tas gadījums, bet PAR SAVU TAISNĪBU UN VIETU ZEM SAULES IR JĀCĪNĀS. Ja ļausim ignorēt šādas tiesnešu spēles, tad tas nekad nebeigsies. Paskatieties kā Kuldu izvaroja, tas vispār bija kaut kāds farss, nevienam šveicietim vai čeham nebūtu tāds sods.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 10:36, pirms 13 gadiem
PSC! Ja ne tisneši būtu mēs tagd 1.vietā un jau 1/8 finālā

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 10:47, pirms 13 gadiem
taisnība jau značokam ir. iihf nav nekādas cieņas pret mazajām hokejā nācijām!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 11:00, pirms 13 gadiem
Tā ir bijis vienmēr, ka tiesneši mazliet pietiesā lielvalstīm gan hokejā, gan futbolā, gan basketbolā. Taču šijā spēlē mums vismaz veiksme stāvēja klāt papildlaikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 11:35, pirms 13 gadiem
speele taapat kaa ar chehiem bija jau izlemta pirms speeles saakuma, tur un tur tiesneshi paliidzeeja mums zaudeet! Pretiigi skatiities hokeju kad Latvija speelee pret hokeja lielvalstiim, jo nu kaut vai latvija sametiis pa diviem periodiem 10 ripas pret kaadu kanaadu, tik un taa treshajaa zaudees ar 0 - 11 jo speelees visas 20 minuutes 3 pret 5! Lai somi aizrijas ar uzvaru, ar domu ka vinji patiesiibaa zaudeeja Latvijai!

Labi ka vismaz pret daanjiem buus patieshaam godiiga un skataama speele!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-03 11:35, pirms 13 gadiem
Piekrītu, bet tas tiešām nav nekas jauns.Tiesneši vienmēr tiesājuši par labu hokeja lielsvalstu komandām, ar to jārēķinās, diemžēl.Neko jau nelīdzes arī ne strīdēšanās, ne apelāciju sniegšana - rezultāts jau tamdēļ mainīts netiks un nerīkos jau pārspēli vai ko tamlīdzīgu

     [+] [-]

, 2011-05-03 11:43, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: tie tiesneši visu laiku rok LV izlasi, sākot ar Čehiju un tagad ar Somiju, kāpēc nevar dabūt sakarīgus tiesnešus no teiksim Vācijas, vai Kanādas? bet nu LV uz medaļām soļo droši! Krievi klups zem Latviešu tanka, Slovāki tas pats, Hossa pat raudās, kāpēc nepalika RD par 800`000štukām un nepaņēma LV pilsonību
es nojautu,ka tu esi īstenībā Nostradamus!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 11:49, pirms 13 gadiem
Jā, nu ir tā, ka šādos brīžos gribas, lai kāds konkrēti ievelk tiesnesim pa stilbu ar ripu, tā, lai arī paliek par ''laukuma sastāvdaļu''. Ja jau nekas cits nelīdz pret to bezpriģelu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 12:19, pirms 13 gadiem
atļaušos palabot Jukas Jalonena izteikumus, ne jau viņa komandas spēlētāji saņēmās un uzvarēja, bet gan tiesneši saņēmās un uzvarēja ar somiem

     [+] [-]

, 2011-05-03 12:20, pirms 13 gadiem
Gizis rakstīja: Kuri bukmeikeri?Pasaki-jaizmanto labs koefs!Betsafe uz LAT 1.90,uz DEN 3.15
optibet LAT dod 2.00 DEN 2.97, bet viņiem tie koefi bieži mainās

  -3 [+] [-]

, 2011-05-03 12:44, pirms 13 gadiem
Nu bišk jau zb tā čīkstēšana par tiesnešiem, tik pat labi var atrast arī epizodes kur neiedeva mūsējiem noraidījumus pret somiem. Un par veiksmes trūkumu sūdzēties vispār ir absurds, lai nu kas bet veiksme mums stāvēja klāt šoreiz ne reizi vien, pie rezultāta 0:1 tīri mums noveicās vairākās epizodēs, kur varēja būt jau 0:3 vai pat 0:4 un game over

  -2 [+] [-]

, 2011-05-03 13:06, pirms 13 gadiem
Somi labi kontrolēja spēli, bija epizodes kad varēja noraidīt somu, bet bija arī mūsējiem daudz ķeksēšanu. Znaroks šoreiz ne pārāk profesionāli rīkojās komentējot tiesnešu darbu pēc spēles, jo zaudējām tomēr pēc nopelniem, bet labā spēlē. Ir bijušas deaudz debīlākas spēles par šo, kur tiesneši pietiesā.
Noteikti nebija korekti iedot Jēkabam noraidījumu, bet no malas tas izskatīj;as jocīgi un nūja uzlidoja 3 metru augstumā, tiesnesis arī tikai cilvēks un roka bija gaisā
Vienīgais, kas tiešām ir farss ir Kuldas diskvalifikācija, jo par līdzīgiem pārkāpumiem ne krievam, ne zviedram nav diskābeļa, kur arī tika ienagloti pretinieki bortos daudz netīrākos veidos

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 13:07, pirms 13 gadiem
Marty82 rakstīja: Nu bišk jau zb tā čīkstēšana par tiesnešiem, tik pat labi var atrast arī epizodes kur neiedeva mūsējiem noraidījumus pret somiem. Un par veiksmes trūkumu sūdzēties vispār ir absurds, lai nu kas bet veiksme mums stāvēja klāt šoreiz ne reizi vien, pie rezultāta 0:1 tīri mums noveicās vairākās epizodēs, kur varēja būt jau 0:3 vai pat 0:4 un game over
Varam mačā atrast 2-3 epizodes kur tiesnesis mūsu labā būs darbojies,bet saskatīsim arī to ka, 20-30 reizes būs darbojies tiesnesis pret mums!
Un ko nozīmēja noveicās?...............
Skaidrs gan ir viens ,ka somi spēja panākt niču(2-2) tikais ar tiesneša palīdzību!

     [+] [-]

, 2011-05-03 14:01, pirms 13 gadiem
Radzinsh rakstīja: Pusfinals sogad ka likts bus!!!!!!!!!!
kāpēc domā, ka tiesneši nenotiesās tā, lai mēs tur nebūtu?

     [+] [-]

, 2011-05-03 14:46, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Varam mačā atrast 2-3 epizodes kur tiesnesis mūsu labā būs darbojies,bet saskatīsim arī to ka, 20-30 reizes būs darbojies tiesnesis pret mums!
Un ko nozīmēja noveicās?...............
Skaidrs gan ir viens ,ka somi spēja panākt niču(2-2) tikais ar tiesneša palīdzību!
ļoti ceru, ka mūsu hokejisti tā nedomā kā tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 15:21, pirms 13 gadiem
popovich rakstīja: ļoti ceru, ka mūsu hokejisti tā nedomā kā tu
Ko tu murgo?
Kāds sakars mūsu hokejistiem ar manu komentu?
Un vispār rakstu izlasīji?Znaroku uzklausīji(ko viņš saka par tiesnešiem)?Un pietiek šeit demogoģiju borēt par nevainīgiem tiesnešiem!

     [+] [-]

, 2011-05-03 15:37, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Ko tu murgo?
Kāds sakars mūsu hokejistiem ar manu komentu?
Un vispār rakstu izlasīji?Znaroku uzklausīji(ko viņš saka par tiesnešiem)?Un pietiek šeit demogoģiju borēt par nevainīgiem tiesnešiem!
ja esi ar sportu nodarbojies kādreiz, tad saprastu, ka trenerim nav ētiski pēc spēles kritizēt tiesnešus, tas var atstāt sliktu iespēju uz komandu, vakar tiešām izbaudīju Latvijas izlases spēli, neskaitot J. Rēdliha noraidījumu, kas bija diskutabls un kādu papildlaikā nedod, tiesneši notiesāja normas robežās.

     [+] [-]

, 2011-05-03 17:08, pirms 13 gadiem
Znarokam taisniba

     [+] [-]

, 2011-05-04 04:04, pirms 13 gadiem
Dollars rakstīja: to pietiesāja vai nē var atrisināt sametot golus tā pavairāk.. Bet jā.. mūs ihlf laikam nemīl, grib mūs prom uz zemāku diviziju, smieklīgi? Jā varbūt.
naw jau kam iet muusu wietaa)))