Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Nolans izlases sastāvu pasaules čempionātam nosauks 2. maijā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Nolans izlases sastāvu pasaules čempionātam nosauks 2. maijā
Kirovs Lipmans sveic Tedu Nolanu dzimšanas dienā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Nākamajā trešdienā, 2. maijā, kļūs zināms Latvijas hokeja izlases sastāvs startam pasaules čempionātā, kas šogad norisināsies Somijā un Zviedrijā.

2. maija pēcpusdienā restorānā "Barons" notiks Latvijas izlases vadības rīkotā preses konference, kurā piedalīsies Latvijas Hokeja federācijas šefs Kirovs Lipmans, izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks un komandas galvenais treneris Teds Nolans.

Latvijas komandai pirms došanās uz Stokholmu vēl jāaizvada divas pārbaudes spēles, pirmdien un otrdien "Arēnā Rīga" uzņemot frančus. Tieši šajos mačos kandidātiem būs pēdējā iespēja izlases trenerus pārliecināt par savu lietderību.

Mūsējie pasaules čempionātā, kas, sākot ar šo gadu, notiks pēc jaunas izspēles, ielozēti Stokholmas apakšgrupā, kur spēlēs ar Krieviju (Latvijas pirmais mačs 5. maijā), Zviedriju, Čehiju, Vāciju, Norvēģiju, Dāniju un Itāliju.

Latvijas valstsvienības pārbaudes spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
6. aprīlis17:00Latvija - ČehijaArēna Rīga3:4 PM
7. aprīlis17:00Latvija - ČehijaArēna Rīga1:3
11. aprīlis20:30Dānija - LatvijaOdense1:2
13. aprīlis21:45Dānija - LatvijaVojense1:4
20. aprīlis19:30Latvija - KrievijaArēna Rīga1:2
21. aprīlis17:00Latvija - KrievijaArēna Rīga1:0
30. aprīlis17:00Latvija - FrancijaArēna Rīga
1. maijs17:00Latvija - FrancijaArēna Rīga

     [+] [-]

, 2012-04-26 11:36, pirms 13 gadiem
Ceru, ka Sotnieks būs sastāvā, lai varētu čempī redzēt daudz "Sotnieka metienus"!

  -1 [+] [-]

, 2012-04-26 11:41, pirms 13 gadiem
Ko nebēdnīgais Latvijas hokeja baltais tēvs iebāzis kastītē? Bildītes ar plikām meitenēm? Atlūgumu uz Nolana vārda pēc PČ un zelta pildspalvu? Bilde tā vien prasās pēc paraksta...

 +17 [+] [-]

, 2012-04-26 11:42, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Ko nebēdnīgais Latvijas hokeja baltais tēvs iebāzis kastītē? Bildītes ar plikām meitenēm? Atlūgumu uz Nolana vārda pēc PČ un zelta pildspalvu? Bilde tā vien prasās pēc paraksta...
Mildronātu

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 11:46, pirms 13 gadiem
Njā! Bukartam pēdējās divas iespējas sevi pierādīt. ļoti ceru uz viņu. Varbūt treneri ir pamanījuši viņu slinkojam, tomēr es gribētu viņu redzēt pasaules čempionātā. Kautlai tāpēc, ka uz šitādas izlases modeļa Bukijs var būt viens no rezultāta taisītājiem.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 11:47, pirms 13 gadiem
Sastāvs visiem tāpat jau par 95% ir skaidrs, bez amerikā spēlējošajiem.

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 12:11, pirms 13 gadiem
Vai Bērziņam arī cerības tikt? Bet tie noraidījumi,un ķeksēšanas............. ārprāts........kā ar slotas kātu

     [+] [-]

, 2012-04-26 12:14, pirms 13 gadiem
aivarasa rakstīja: Vai Bērziņam arī cerības tikt? Bet tie noraidījumi,un ķeksēšanas............. ārprāts........kā ar slotas kātu
Ko var pārdzīvot par tiem noraidījumiem. Tāpat viņi būs, arī no citiem spēlētājiem. Tagad tāds spēles stils. Ja nebūs noraidījumi par ķeksēšanu, būs par spēka paņēmieniem!

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 12:18, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Njā! Bukartam pēdējās divas iespējas sevi pierādīt. ļoti ceru uz viņu. Varbūt treneri ir pamanījuši viņu slinkojam, tomēr es gribētu viņu redzēt pasaules čempionātā. Kautlai tāpēc, ka uz šitādas izlases modeļa Bukijs var būt viens no rezultāta taisītājiem.
Bukarta vietā pie Džeriņa un Meijas iemēģināja Ķēniņu. Redzēsim, kas no tā sanāks.

     [+] [-]

, 2012-04-26 12:22, pirms 13 gadiem
bilde toč laba!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-04-26 12:44, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Kāda starpība,kas spēlēs? Tāpat visiem zaudēs un izkritīs no A divīzijas.
tad, kad uzvilksim krievus nēesi pirmais, kas saka, ka ticēji un zināji, ka varam utt.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 12:46, pirms 13 gadiem
aivarasa rakstīja: Vai Bērziņam arī cerības tikt? Bet tie noraidījumi,un ķeksēšanas............. ārprāts........kā ar slotas kātu
Starp citu, ja tu paskatītos statistiku, tad pēdējos PČ, tad Bērziņam ir maz noraidījumi...

  +9 [+] [-]

, 2012-04-26 12:47, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: latviska domāšana.
Tā nav latviska domāšana, viņš vienkārši troļļo...

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 12:48, pirms 13 gadiem
Dabjūka izkritusi, nebūtu lauzts žoklis varētu Girgensonu iemēģināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-04-26 13:03, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Man nav iemesla troļļot, es vienmēr saku ko domāju - es neuzskatu ka Latvijai ir jebkādas izredzes, pārāk spēcīgas komandas grupā, tai skaitā itāļi, neesmu vismaz pokemons, kas ķērc "visus UZVAAARRRREESSSIIIMM!"
Starp citu, kaut kā neesmu ievērojis, ka visi te baigi bļautu, ka visus uzvarēsim...
Un ko nozīmē pārāk spēcīgas komandas grupā? DEN, NOR mūsu līmeņa komandas, ITA mazliet vājāki, ar GER arī var cīnīties, pret RUS cerība pat uz punktu tuvojas nullei, SWE līdzīgi, pret čehiem pagājušogad parādijām, ka varam cīnīties, pret GER, pie labas apstākļu sakritības un spēlētāju atdeves uz 120% arī var aizķert kādu punktu...
Tikai spēlēšanas un spēlētāju pašatdeves jautājums – aizsardzības un vārtsargu līnija ir pilnīgā kārtībā, redzēs, kas vēl ar Daugavu, bet gan jau arī uzbrukumā būs 2 maiņas, kas var iemest...

 +10 [+] [-]

, 2012-04-26 13:06, pirms 13 gadiem
"...es neuzskatu ka Latvijai ir jebkādas izredzes..."
un šī frāze uzreiz pasaka visu par tevi – vai nu tu troļļo vai neko daudz nejēdz par spēku samēru PČ A divīzijā...

 +11 [+] [-]

, 2012-04-26 13:18, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Kāda starpība,kas spēlēs? Tāpat visiem zaudēs un izkritīs no A divīzijas.
Kāpēc tu runā manā un citu vārdā. Kā var būt būt VISIEM skaidrs ja MAN tas nav skaidrs.
Vai ir kāda lieta, kas Tev patīk, izņemot Tava stulbuma izrādīšanu.

 +12 [+] [-]

, 2012-04-26 13:19, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Man nav iemesla troļļot, es vienmēr saku ko domāju - es neuzskatu ka Latvijai ir jebkādas izredzes, pārāk spēcīgas komandas grupā, tai skaitā itāļi, neesmu vismaz pokemons, kas ķērc "visus UZVAAARRRREESSSIIIMM!"
Ir 2 veidu pokemoni: vieni ķērc ka visus uzvarēsim, otri ķērc ka visiem zaudēsim.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-26 13:19, pirms 13 gadiem
starp citu, publicēts jaunākais IIHF rangs - kā jau tas bija gaidāms, Latvija ir aiz Dānijas - 13. vietā Pre-Champ. Ranking

sīkāk par ranga veidošanas principiem šeit: Finland enters as no. 1 .

  +6 [+] [-]

, 2012-04-26 13:24, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Njā! Bukartam pēdējās divas iespējas sevi pierādīt. ļoti ceru uz viņu. Varbūt treneri ir pamanījuši viņu slinkojam, tomēr es gribētu viņu redzēt pasaules čempionātā. Kautlai tāpēc, ka uz šitādas izlases modeļa Bukijs var būt viens no rezultāta taisītājiem.
pagaidām gan Bukarta sniegums nav pārāk pārliecinošs... es PČ gribu redzēt labu komandu, kas kas sniedz labu rezultātus. Varbūt pat labi, ka malā atsēdina kādu no RD - tas parāda ka iespēja haltūrēt netiek dota nevienam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-04-26 13:34, pirms 13 gadiem
kalibubs rakstīja: Dabjūka izkritusi, nebūtu lauzts žoklis varētu Girgensonu iemēģināt
Nebūtu Girgensonam lauzts žoklis Dabjūkai sezona vel turpinātos...

 +12 [+] [-]

, 2012-04-26 13:36, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Objektīvi.....

Krievija - tādi meistari kā Malkins, Datsjuks var vienatnē ne tikai vienkārši izšķirt spēles likteni, bet pat vienkārši iznīcināt LV aizsardzību, es nezinu nevienu aizsargu no LV izlases, kas varētu ko izdarīt milzim Malkinam, ja pat Flyers Liljam, Koburnam bija problēmas.6-0 minimālais rezultāts ar kādu Krievija sagraus Latviju, 12-0 maksimālais.
Vācija - spēcīgs nacionālais čempionāts, vietējie kadri labi, varbūt ne izcili bet ļoti labi, to pierādīja arī pēdējie divi PČ, vārtos Endrass/Greiss/Patzolds var rādīt brīnumus pat pret favorītiem, Latviju uzvarēs ar 3-0 minimālais, maksimālais 5-0.Uzbrucēji netrūkst - Greilingers, Millers, Volfs, Gogulla, Trips u.c. kā arī aizsardzībā cerams pievienosies Seidenbergs no Lāčiem
Itālija - arī spēcīgs nacionālais čempionāts, neviens nenoliedz ka komandas kodolā tieši naturalizētie, kuru pieredze sākās Kanādas junioru līgās, paredzu itāļiem uzvaru pagarinājumā 2-1 OT
Čehija - komentārus neprasa, atkal savāks spēcīgu komandu un bez problēmām uzveiks Latviju, ar rezultātu 6-1
Norvēģija - spēcīga komanda kuru spēlētāji spēlē spēcīgās līgās - Toresens, Tolefsens, Holos,Holtets, Asks, Bastiansens, Olimbs tie visi izcilnieki komentārus neprasa, Latviju uzvarēs ar 4-2
Dānija - jauna , perspektīva komanda ar milzi Andersenu vārtos, Larsenu no "Stars" aizsardzībā un Nilsesu, Elleru, Hansenu uzbrukumā, kā arī pārējie no Eiropas klubiem ir labi, laba komandas spēlē neatstās Latvijai nekādas izredzes - Dāņi uzvarēs ar 5-1, Nilsenam hattrick.
Zviedrija - komentārus atkal neprasa, šogad īpaši spēcīgi - Zeterbergs, Franzens, Ēriksoni, Omarks + vietējie kadri, neatstās Latvijai it nekādas izredzes paredzu sagrāvi ar 10-0, Zeterbergam 3+2, Franzenam 2+2
Tu laikam nezini vārda "objektīvi" nozīmi

Tas viss, ko Tu sarakstīji, ir "subjektīvi".

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 13:37, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu, publicēts jaunākais IIHF rangs - kā jau tas bija gaidāms, Latvija ir aiz Dānijas - 13. vietā Pre-Champ. Ranking

sīkāk par ranga veidošanas principiem šeit: Finland enters as no. 1 .
izskatās, ka rangu veidojuši kaut kādi volejbola eksperti, pēc ''oliņ, bolin'' principa, bet nu ok, tad jau manīs

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 13:37, pirms 13 gadiem
pacantre rakstīja: izskatās, ka rangu veidojuši kaut kādi volejbola eksperti, bet nu labi, tad jau redzēs
pričom tur volejbola eksperti??? viss ir pilnībā korekti

  -3 [+] [-]

, 2012-04-26 13:39, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pričom tur volejbola eksperti??? viss ir pilnībā korekti
nu tak bezsakars, pirmās divas arī valstis, kur notiek PČ. Kur tad zvaigžņotā Kanāda, Krievija?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 13:39, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Objektīvi.....

Krievija - tādi meistari kā Malkins, Datsjuks var vienatnē ne tikai vienkārši izšķirt spēles likteni, bet pat vienkārši iznīcināt LV aizsardzību, es nezinu nevienu aizsargu no LV izlases, kas varētu ko izdarīt milzim Malkinam, ja pat Flyers Liljam, Koburnam bija problēmas.6-0 minimālais rezultāts ar kādu Krievija sagraus Latviju, 12-0 maksimālais.
Vācija - spēcīgs nacionālais čempionāts, vietējie kadri labi, varbūt ne izcili bet ļoti labi, to pierādīja arī pēdējie divi PČ, vārtos Endrass/Greiss/Patzolds var rādīt brīnumus pat pret favorītiem, Latviju uzvarēs ar 3-0 minimālais, maksimālais 5-0.Uzbrucēji netrūkst - Greilingers, Millers, Volfs, Gogulla, Trips u.c. kā arī aizsardzībā cerams pievienosies Seidenbergs no Lāčiem
Itālija - arī spēcīgs nacionālais čempionāts, neviens nenoliedz ka komandas kodolā tieši naturalizētie, kuru pieredze sākās Kanādas junioru līgās, paredzu itāļiem uzvaru pagarinājumā 2-1 OT
Čehija - komentārus neprasa, atkal savāks spēcīgu komandu un bez problēmām uzveiks Latviju, ar rezultātu 6-1
Norvēģija - spēcīga komanda kuru spēlētāji spēlē spēcīgās līgās - Toresens, Tolefsens, Holos,Holtets, Asks, Bastiansens, Olimbs tie visi izcilnieki komentārus neprasa, Latviju uzvarēs ar 4-2
Dānija - jauna , perspektīva komanda ar milzi Andersenu vārtos, Larsenu no "Stars" aizsardzībā un Nilsesu, Elleru, Hansenu uzbrukumā, kā arī pārējie no Eiropas klubiem ir labi, laba komandas spēlē neatstās Latvijai nekādas izredzes - Dāņi uzvarēs ar 5-1, Nilsenam hattrick.
Zviedrija - komentārus atkal neprasa, šogad īpaši spēcīgi - Zeterbergs, Franzens, Ēriksoni, Omarks + vietējie kadri, neatstās Latvijai it nekādas izredzes paredzu sagrāvi ar 10-0, Zeterbergam 3+2, Franzenam 2+2
Tu tomēr nedaudz pārspīlē ! Manuprāt, Latvijai uzvarēs 3 spēles.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 13:41, pirms 13 gadiem
pacantre rakstīja: nu tak bezsakars, pirmās divas arī valstis, kur notiek PČ. Kur tad zvaigžņotā Kanāda, Krievija?
Ja kas rangs tiek veidots pēc pēdejos piecos gados ieņemtajām vietām PČ un olimpiādē, šeit ar valstu nosaukumiem nav nekāda sakara!

  +9 [+] [-]

, 2012-04-26 13:43, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Objektīvi.....

Krievija - tādi meistari kā Malkins, Datsjuks var vienatnē ne tikai vienkārši izšķirt spēles likteni, bet pat vienkārši iznīcināt LV aizsardzību, es nezinu nevienu aizsargu no LV izlases, kas varētu ko izdarīt milzim Malkinam, ja pat Flyers Liljam, Koburnam bija problēmas.6-0 minimālais rezultāts ar kādu Krievija sagraus Latviju, 12-0 maksimālais.
Vācija - spēcīgs nacionālais čempionāts, vietējie kadri labi, varbūt ne izcili bet ļoti labi, to pierādīja arī pēdējie divi PČ, vārtos Endrass/Greiss/Patzolds var rādīt brīnumus pat pret favorītiem, Latviju uzvarēs ar 3-0 minimālais, maksimālais 5-0.Uzbrucēji netrūkst - Greilingers, Millers, Volfs, Gogulla, Trips u.c. kā arī aizsardzībā cerams pievienosies Seidenbergs no Lāčiem
Itālija - arī spēcīgs nacionālais čempionāts, neviens nenoliedz ka komandas kodolā tieši naturalizētie, kuru pieredze sākās Kanādas junioru līgās, paredzu itāļiem uzvaru pagarinājumā 2-1 OT
Čehija - komentārus neprasa, atkal savāks spēcīgu komandu un bez problēmām uzveiks Latviju, ar rezultātu 6-1
Norvēģija - spēcīga komanda kuru spēlētāji spēlē spēcīgās līgās - Toresens, Tolefsens, Holos,Holtets, Asks, Bastiansens, Olimbs tie visi izcilnieki komentārus neprasa, Latviju uzvarēs ar 4-2
Dānija - jauna , perspektīva komanda ar milzi Andersenu vārtos, Larsenu no "Stars" aizsardzībā un Nilsesu, Elleru, Hansenu uzbrukumā, kā arī pārējie no Eiropas klubiem ir labi, laba komandas spēlē neatstās Latvijai nekādas izredzes - Dāņi uzvarēs ar 5-1, Nilsenam hattrick.
Zviedrija - komentārus atkal neprasa, šogad īpaši spēcīgi - Zeterbergs, Franzens, Ēriksoni, Omarks + vietējie kadri, neatstās Latvijai it nekādas izredzes paredzu sagrāvi ar 10-0, Zeterbergam 3+2, Franzenam 2+2
– Ļoti objektīvi :
Aptuvenais tavs komandu analīzes līmeņa piemērs: "Barcelona" spēlē Messī, tātad viņiem visi ir jāuzvar

     [+] [-]

, 2012-04-26 13:43, pirms 13 gadiem
pacantre rakstīja: nu tak bezsakars, pirmās divas arī valstis, kur notiek PČ. Kur tad zvaigžņotā Kanāda, Krievija?
pirms sāc bļaut, takš izlasi Finland enters as no. 1 - tur skaidri un gaiši ir pateikts kāpēc ir tā un nevis citādi.
Slēpts komentārs: pacantre
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-04-26 13:47, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Objektīvi.....

Krievija - tādi meistari kā Malkins, Datsjuks var vienatnē ne tikai vienkārši izšķirt spēles likteni, bet pat vienkārši iznīcināt LV aizsardzību, es nezinu nevienu aizsargu no LV izlases, kas varētu ko izdarīt milzim Malkinam, ja pat Flyers Liljam, Koburnam bija problēmas.6-0 minimālais rezultāts ar kādu Krievija sagraus Latviju, 12-0 maksimālais.
Vācija - spēcīgs nacionālais čempionāts, vietējie kadri labi, varbūt ne izcili bet ļoti labi, to pierādīja arī pēdējie divi PČ, vārtos Endrass/Greiss/Patzolds var rādīt brīnumus pat pret favorītiem, Latviju uzvarēs ar 3-0 minimālais, maksimālais 5-0.Uzbrucēji netrūkst - Greilingers, Millers, Volfs, Gogulla, Trips u.c. kā arī aizsardzībā cerams pievienosies Seidenbergs no Lāčiem
Itālija - arī spēcīgs nacionālais čempionāts, neviens nenoliedz ka komandas kodolā tieši naturalizētie, kuru pieredze sākās Kanādas junioru līgās, paredzu itāļiem uzvaru pagarinājumā 2-1 OT
Čehija - komentārus neprasa, atkal savāks spēcīgu komandu un bez problēmām uzveiks Latviju, ar rezultātu 6-1
Norvēģija - spēcīga komanda kuru spēlētāji spēlē spēcīgās līgās - Toresens, Tolefsens, Holos,Holtets, Asks, Bastiansens, Olimbs tie visi izcilnieki komentārus neprasa, Latviju uzvarēs ar 4-2
Dānija - jauna , perspektīva komanda ar milzi Andersenu vārtos, Larsenu no "Stars" aizsardzībā un Nilsesu, Elleru, Hansenu uzbrukumā, kā arī pārējie no Eiropas klubiem ir labi, laba komandas spēlē neatstās Latvijai nekādas izredzes - Dāņi uzvarēs ar 5-1, Nilsenam hattrick.
Zviedrija - komentārus atkal neprasa, šogad īpaši spēcīgi - Zeterbergs, Franzens, Ēriksoni, Omarks + vietējie kadri, neatstās Latvijai it nekādas izredzes paredzu sagrāvi ar 10-0, Zeterbergam 3+2, Franzenam 2+2
nabaga cilvēki Tev līdzās, kuriem jāpacieš tādas muļķības dzīvajā

  +6 [+] [-]

, 2012-04-26 13:48, pirms 13 gadiem
pacantre rakstīja: lasi pats, to rangu var miskastē izmest
Tāpēc, ka Tev tā nepatīk?

starp citu, tā kā redzu, ka Tu hokejam īsti līdzi neseko, paskaidrošu - pēdējo 2 gadu Pasaules čempioni hokejā bija Čehija un Somija. Krievija un Kanāda pirms gada vispār bez medaļām palika.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 13:50, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Rangs ir objektīvs.
tik pat objektīvs, kā tavi prognozētie rezultāti.
Zini, trīs spēlēs palikt sausā. Neesam jau nekāda polija, tu dārzeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-04-26 13:53, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Latvijas izlasē nespēlē neviens hokeja "Messi", pat ne "Rudņevs".
tā kā Tu hokeju klātienē, visticamāk, neesi redzējis - paskaidrošu, ka tā ir komandu spēle un par skaļiem uzvārdiem sastāvā punktus līdz šim tur vēl nedod

     [+] [-]

, 2012-04-26 13:53, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Tāpēc, ka Tev tā nepatīk?

starp citu, tā kā redzu, ka Tu hokejam īsti līdzi neseko, paskaidrošu - pēdējo 2 gadu Pasaules čempioni hokejā bija Čehija un Somija. Krievija un Kanāda pirms gada vispār bez medaļām palika.
nē, man jau patīk mēs kā septītie no astoņiem, mūsu grupā (skatoties pirms čempionāta rangu). Ļoti ceru, ka pēc čempionāta mēs tajā rangā pakāpsimies uz augšu..

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 13:55, pirms 13 gadiem
Latvija-masaļskis otrais labākais play of vārtsargs,
Rēdlihs Supersnaiperis,karoče citiem cerību nav!
Objektīvi Mordehaj Levij!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 14:03, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Latvijas izlasē nespēlē neviens hokeja "Messi", pat ne "Rudņevs".
"...pat ne "Rudņevs"..." – kas ir Rudņevs, pagaidām salīdzinoši šņuriks Eiropas līmenī...

Aizsardzība un vārtsargs mums ir augstākā līmenī, kā Rudņevs, tāpat, kā bariņš uzbrucēju ...
Un kā pareizi atzīmēja Abrags, tad HOKEJS IR KOMANDAS SPĒLE... Un viss atkarīgs no 5nieka, kas atrodas uz laukuma un vārtsarga...
Tas ka dāņiem būs 3-4 spēlētāji no NHL, vēl nedod viņiem nekādu priekšrocību, labi redzami katru gadu ir piemēri ar USA komandu, kas ar visiem NHL spēlētājiem tāpat nav tuvu medaļām....

Paskaties čehu pagājušā gada sastāvu, ar kuriem mēs līdzīgi cīnījāmies un kuriem beigās pakāsām tikai laikam Jēkaba pilnīgi nevajadzīgajam noraidījumam...

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:05, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Objektīvi.....

Krievija - tādi meistari kā Malkins, Datsjuks var vienatnē ne tikai vienkārši izšķirt spēles likteni, bet pat vienkārši iznīcināt LV aizsardzību, es nezinu nevienu aizsargu no LV izlases, kas varētu ko izdarīt milzim Malkinam, ja pat Flyers Liljam, Koburnam bija problēmas.6-0 minimālais rezultāts ar kādu Krievija sagraus Latviju, 12-0 maksimālais.
Vācija - spēcīgs nacionālais čempionāts, vietējie kadri labi, varbūt ne izcili bet ļoti labi, to pierādīja arī pēdējie divi PČ, vārtos Endrass/Greiss/Patzolds var rādīt brīnumus pat pret favorītiem, Latviju uzvarēs ar 3-0 minimālais, maksimālais 5-0.Uzbrucēji netrūkst - Greilingers, Millers, Volfs, Gogulla, Trips u.c. kā arī aizsardzībā cerams pievienosies Seidenbergs no Lāčiem
Itālija - arī spēcīgs nacionālais čempionāts, neviens nenoliedz ka komandas kodolā tieši naturalizētie, kuru pieredze sākās Kanādas junioru līgās, paredzu itāļiem uzvaru pagarinājumā 2-1 OT
Čehija - komentārus neprasa, atkal savāks spēcīgu komandu un bez problēmām uzveiks Latviju, ar rezultātu 6-1
Norvēģija - spēcīga komanda kuru spēlētāji spēlē spēcīgās līgās - Toresens, Tolefsens, Holos,Holtets, Asks, Bastiansens, Olimbs tie visi izcilnieki komentārus neprasa, Latviju uzvarēs ar 4-2
Dānija - jauna , perspektīva komanda ar milzi Andersenu vārtos, Larsenu no "Stars" aizsardzībā un Nilsesu, Elleru, Hansenu uzbrukumā, kā arī pārējie no Eiropas klubiem ir labi, laba komandas spēlē neatstās Latvijai nekādas izredzes - Dāņi uzvarēs ar 5-1, Nilsenam hattrick.
Zviedrija - komentārus atkal neprasa, šogad īpaši spēcīgi - Zeterbergs, Franzens, Ēriksoni, Omarks + vietējie kadri, neatstās Latvijai it nekādas izredzes paredzu sagrāvi ar 10-0, Zeterbergam 3+2, Franzenam 2+2
Nu tu gan esi visu te samurgojis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-26 14:09, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Nu jāsavāc tak kautcik jēdzīgs sastāvs, lai vismaz cīnoties par palikšanu neizkristu no elites. Bet vissticimāk šogad izkritīsim. Pārāk vājš sastāvs mums salīdzinājumā ar pārējām izlasēm.
žēl, bet neko darīt. Bez znaroka būs dirsā.
tev gadījumā otrais vārds nav ''optimists''?

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 14:10, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Tie ir vienīgie normālie, bet arī tie nav Malkina līmeņa
Protams, ka droši var atlikt domu, par to, ka Latvija varētu cīnīties par medaļām, bet šādā grupā 1/4 fināls nav nekas neiespējams... RUS, SWE stabili tālāk, visdrīzāk arī CZE, par pēdējo vietu 1/4 finālā cīnīsies LAT, GER, DEN un NOR... Es tikai šādi redzu situāciju...

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:12, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Nu jāsavāc tak kautcik jēdzīgs sastāvs, lai vismaz cīnoties par palikšanu neizkristu no elites. Bet vissticimāk šogad izkritīsim. Pārāk vājš sastāvs mums salīdzinājumā ar pārējām izlasēm.
žēl, bet neko darīt. Bez znaroka būs dirsā.
Kas tad mums ir pārāk vājš salīdzinot ar citām izlasēm?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:16, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: ...par pēdējo vietu 1/4 finālā cīnīsies LAT, GER, DEN un NOR... Es tikai šādi redzu situāciju...
+ kāds no šiem var arī kādus punktus itāļiem atstāt...

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 14:18, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Nu jāsavāc tak kautcik jēdzīgs sastāvs, lai vismaz cīnoties par palikšanu neizkristu no elites. Bet vissticimāk šogad izkritīsim. Pārāk vājš sastāvs mums salīdzinājumā ar pārējām izlasēm.
žēl, bet neko darīt. Bez znaroka būs dirsā.
salīdzinājumā ar kurām?

P.S.
"bez Znaroka"
atgādināšu, ka tieši Znaroka 5 gadu "valdīšanas laikā" Latvijas izlase no 9. vietas IIHF rangā nokrita uz nu jau 13. vietu...

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 14:19, pirms 13 gadiem
Paskatoties pārbaudes spēļu rezultātus, jāsecina, tajās gūstam un zaudējam salīdzinoši maz vārtu. Visās spēlēs ir līdzīga cīņa. Protams, pārbaudes spēles ir un paliek pārbaudes spēles. Tāpēc neredzu pamatu nedz īpašam pesimismam, nedz arī pārliekam optimismam. Viss būs atkarīgs tikai no pašiem , pirmkārt, no atmosfēras komandā un kolektīvas spēles. Arī kāds "brīnums" no vārtsarga var ietekmēt spēli pavisam negaidīti gan uz vienu, gan otru pusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 14:20, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Paskatoties pārbaudes spēļu rezultātus, jāsecina, tajās gūstam un zaudējam saildzinoši maz vārtu. Visās spēlēs ir līdzīga cīņa. Protams, pārbaudes spēles ir un paliek pārbaudes spēles. Tāpēc neredzu pamatu nedz īpašam pesimismam, nedz arī pārliekam optimismam. Viss būs atkarīgs tikai no pašiem , pirmkārt, no atmosfēras komandā un kolektīvas spēles. Arī kāds "brīnums" no vārtsarga var ietekmēt spēli pavisam negaidīti gan uz vienu, gan otru pusi.
vo, vo - precīzi teikts.

     [+] [-]

, 2012-04-26 14:22, pirms 13 gadiem
Cerams, ka Daugava ieradiisies! Savadaak nav kas met golus aisardziiba buus laba varti buus droshi!

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:24, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Objektīvi.....

Krievija - tādi meistari kā Malkins, Datsjuks var vienatnē ne tikai vienkārši izšķirt spēles likteni, bet pat vienkārši iznīcināt LV aizsardzību, es nezinu nevienu aizsargu no LV izlases, kas varētu ko izdarīt milzim Malkinam, ja pat Flyers Liljam, Koburnam bija problēmas.6-0 minimālais rezultāts ar kādu Krievija sagraus Latviju, 12-0 maksimālais.
Vācija - spēcīgs nacionālais čempionāts, vietējie kadri labi, varbūt ne izcili bet ļoti labi, to pierādīja arī pēdējie divi PČ, vārtos Endrass/Greiss/Patzolds var rādīt brīnumus pat pret favorītiem, Latviju uzvarēs ar 3-0 minimālais, maksimālais 5-0.Uzbrucēji netrūkst - Greilingers, Millers, Volfs, Gogulla, Trips u.c. kā arī aizsardzībā cerams pievienosies Seidenbergs no Lāčiem
Itālija - arī spēcīgs nacionālais čempionāts, neviens nenoliedz ka komandas kodolā tieši naturalizētie, kuru pieredze sākās Kanādas junioru līgās, paredzu itāļiem uzvaru pagarinājumā 2-1 OT
Čehija - komentārus neprasa, atkal savāks spēcīgu komandu un bez problēmām uzveiks Latviju, ar rezultātu 6-1
Norvēģija - spēcīga komanda kuru spēlētāji spēlē spēcīgās līgās - Toresens, Tolefsens, Holos,Holtets, Asks, Bastiansens, Olimbs tie visi izcilnieki komentārus neprasa, Latviju uzvarēs ar 4-2
Dānija - jauna , perspektīva komanda ar milzi Andersenu vārtos, Larsenu no "Stars" aizsardzībā un Nilsesu, Elleru, Hansenu uzbrukumā, kā arī pārējie no Eiropas klubiem ir labi, laba komandas spēlē neatstās Latvijai nekādas izredzes - Dāņi uzvarēs ar 5-1, Nilsenam hattrick.
Zviedrija - komentārus atkal neprasa, šogad īpaši spēcīgi - Zeterbergs, Franzens, Ēriksoni, Omarks + vietējie kadri, neatstās Latvijai it nekādas izredzes paredzu sagrāvi ar 10-0, Zeterbergam 3+2, Franzenam 2+2
Nepiekritīšu, Itāļus nokodīsim, bet pārējiem zāģēsim, tomēr Dānija, Norvēģija ir labākas komandas, bet Vācija vēl līmeni augstāka.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 14:27, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Ko tu te vēl murgo. Gribi teikt ka mēs tagad aizbrauksim uz čempi ar balagāniem un sliņķiem un sakausim visas komandas. Nokapiet tak no debesīm. Latvijai hokejs grimst ar katru gadu dziļāk. Vēl tagad ieliek kautkādu treneri no kura jēgas nekādas, puses komandas nesajēdz nemaz ko viņš runā kur nu vēl ko vēlas. Izlasi trennē Ābols, nolans tik asistē, itkā paši to nezinam, un neesam redzējuši.
Znaroks vismaz spieda puišos spēles garšu, vai tad mēs ar Znaroku vadībā slikti pēdējos čempos spēlēja? es tā neteiktu, vienkārši visu izšķira viena spēle, kā jau vienmēr sporta spēlēs tas notiek.
Zinu ka tas viss skan baisi, bet ja jūs man nepiekrītāt, tad viss ko par jums varu pateikt, jūs esiet sapņotāji, kuri visu savu mužu sapņo, sēžot pie sava tv ekrāna. Tik gudri visi, ka neviens neko nesajēdz.

Īsāk sakot, pret krieviem varinatu mums nav un nebūs, tapat arī pret zviedriem un čehiem.
Varam spēlēt pret dāņiem, pret norvēģiem un itāļiem, runājot par vāciju, nezinu ja paveiksies un labi nospēlēs masaļskis tad varam uz kautko cerēt, bet kautkā neticas, jo vācieši, pēdejos gados ir ļoti spēcīgi.
protams šādi filozofējot tālu netiksim, bet nu katram savs viedoklis. bet viedoklis ir jāizspauž tā, lai pārējie to pieņemtu reāli, nevis virtuāli.
Paldies par uzklausīšanu.
Mazie pīļknābi ar savu zvaigžņoto LV izlasi, var spaidīt mīnusiņus, droši~!
par kādiem sliņķiem un balagāniem Tu runā???

Par Znaroku:
vēlreiz atgādināšu - šo 5 gadu laikā Latvijas izlase pamatīgi nokrita IIHF rangā (un visvairāk tieši pēdējajos gados!)
šo pie gadu laikā PČ tikai 3x ir uzvarētas tobrīd rangā augstāk esošas komandas (2009. g. zviedri un Šveice, 2011.g. Baltkrievija), taču ir 4x zaudēts tobrīd rangā zemāk esošajām izlasēm (2007.g. Itālijai un Norvēģijai; 2011.g. Dānijai un Slovēnijai) - tas ir labi nospēlēts?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 14:27, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Rangs ir objektīvs.
Un šo te vajag atcerēties visu čempionāta laiku. Arī pēc zaudētām spēlēm. Nav Latvijas mērķis vinnēt visus pēc kārtas. Ja beigās paliksim 1. - 13.vietā, tad būs pilnīgi OK, ja zem 13-tās tad čempis aizvadīts [SC cenzēts] (tāds, kas ir nedzudz sliktāk par sliktu; arī brūnā krāsā as specifisku smaku vai smaržu).
Savādāk te sāksies [SC cenzēts] (skatīt iepriekš tikai darbības vārds) pēc pirmās zaudētās spēles. Dzīvo te mums cilvēki rozā brillēs, kas redz tikai melnu vai baltu, bet pelēkā krāsa nemaz neeksistē. Pilnīgi po, Latvija uzvarēs 1 vai 2 spēles, galvenais, lai nav zem 13-tās vietas.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 14:28, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Ko tu te vēl murgo. Gribi teikt ka mēs tagad aizbrauksim uz čempi ar balagāniem un sliņķiem un sakausim visas komandas. Nokapiet tak no debesīm. Latvijai hokejs grimst ar katru gadu dziļāk. Vēl tagad ieliek kautkādu treneri no kura jēgas nekādas, puses komandas nesajēdz nemaz ko viņš runā kur nu vēl ko vēlas. Izlasi trennē Ābols, nolans tik asistē, itkā paši to nezinam, un neesam redzējuši.
Znaroks vismaz spieda puišos spēles garšu, vai tad mēs ar Znaroku vadībā slikti pēdējos čempos spēlēja? es tā neteiktu, vienkārši visu izšķira viena spēle, kā jau vienmēr sporta spēlēs tas notiek.
Zinu ka tas viss skan baisi, bet ja jūs man nepiekrītāt, tad viss ko par jums varu pateikt, jūs esiet sapņotāji, kuri visu savu mužu sapņo, sēžot pie sava tv ekrāna. Tik gudri visi, ka neviens neko nesajēdz.

Īsāk sakot, pret krieviem varinatu mums nav un nebūs, tapat arī pret zviedriem un čehiem.
Varam spēlēt pret dāņiem, pret norvēģiem un itāļiem, runājot par vāciju, nezinu ja paveiksies un labi nospēlēs masaļskis tad varam uz kautko cerēt, bet kautkā neticas, jo vācieši, pēdejos gados ir ļoti spēcīgi.
protams šādi filozofējot tālu netiksim, bet nu katram savs viedoklis. bet viedoklis ir jāizspauž tā, lai pārējie to pieņemtu reāli, nevis virtuāli.
Paldies par uzklausīšanu.
Mazie pīļknābi ar savu zvaigžņoto LV izlasi, var spaidīt mīnusiņus, droši~!
eu, pīļknābi, par to, ka no jaunā trennera nav nekādas jēgas varēsi spriest tikai pēc PČ.
Un skat, te jau pēkšņi varam spēlēt ar Dāņiem, Norvēģiem, Itāļiem. Tikko tak vēl bija pavisam bezcerīgi zaudējumi visiem, izņemot Itāļus, ne?

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 14:29, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Un šo te vajag atcerēties visu čempionāta laiku. Arī pēc zaudētām spēlēm. Nav Latvijas mērķis vinnēt visus pēc kārtas. Ja beigās paliksim 1. - 13.vietā, tad būs pilnīgi OK, ja zem 13-tās tad čempis aizvadīts [SC cenzēts] (tāds, kas ir nedzudz sliktāk par sliktu; arī brūnā krāsā as specifisku smaku vai smaržu).
Savādāk te sāksies [SC cenzēts] (skatīt iepriekš tikai darbības vārds) pēc pirmās zaudētās spēles. Dzīvo te mums cilvēki rozā brillēs, kas redz tikai melnu vai baltu, bet pelēkā krāsa nemaz neeksistē. Pilnīgi po, Latvija uzvarēs 1 vai 2 spēles, galvenais, lai nav zem 13-tās vietas.
Pats cenzēji, vai patiešām kāds to tādā veidā laboja???

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:39, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Un šo te vajag atcerēties visu čempionāta laiku. Arī pēc zaudētām spēlēm. Nav Latvijas mērķis vinnēt visus pēc kārtas. Ja beigās paliksim 1. - 13.vietā, tad būs pilnīgi OK, ja zem 13-tās tad čempis aizvadīts [SC cenzēts] (tāds, kas ir nedzudz sliktāk par sliktu; arī brūnā krāsā as specifisku smaku vai smaržu).
Savādāk te sāksies [SC cenzēts] (skatīt iepriekš tikai darbības vārds) pēc pirmās zaudētās spēles. Dzīvo te mums cilvēki rozā brillēs, kas redz tikai melnu vai baltu, bet pelēkā krāsa nemaz neeksistē. Pilnīgi po, Latvija uzvarēs 1 vai 2 spēles, galvenais, lai nav zem 13-tās vietas.
ja runā par vietām, ir vēl viena nianse:
kā mēs visi labi zinām - 2014.g. Olimpiskās spēles būs Sočos. IIHF ranga pirmās 9 komandas turnīram kvalificēsies automātiski, savukārt, tālākās piedalīsies kvalifikācijas turnīros. Latvijai (visticamāk, ja vien neiekļūs šogad PČ 1/2 finālā) nāksies spēlēt OS kvalifikācijas turnīrā 2013.gada februārī. Savukārt, šos turnīrus organizēs attiecīgi tā brīža IIHF ranga 10., 11. un 12. vietu ieguvēji - tātad Latvijai svarīgi šogad ir apsteigt Dāniju un/vai Baltkrieviju.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-26 14:43, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: šos turnīrus organizēs attiecīgi tā brīža IIHF ranga 10., 11. un 12. vietu ieguvēji - tātad Latvijai svarīgi šogad ir apsteigt Dāniju un/vai Baltkrieviju.
Spēlēt mājās ne vienmēr ir priekšrocība. Atbildīgos momentos tas rada papildus spiedienu no malas.

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 14:48, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Pats cenzēji, vai patiešām kāds to tādā veidā laboja???
Dabūju pats cenzēt, jo SC meta atpakaļ ar tekstu nebūt rupjam. Kaut gan tos vārdus es atradu lavtiešu vārdnīcā. Tādat dubulti standarti.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 14:50, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Spēlēt mājās ne vienmēr ir priekšrocība. Atbildīgos momentos tas rada papildus spiedienu no malas.
jā, bet tad es varēšu iet uz Arēna Rīga skatīties 3 izlases spēles

 +10 [+] [-]

, 2012-04-26 14:52, pirms 13 gadiem
mans objektīvais spriedums par visu kopumā:
1. dzīve sūka
2. nekam nav jēgas
3. mēs visi tāpat mirsim,

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:54, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Spēlēt mājās ne vienmēr ir priekšrocība. Atbildīgos momentos tas rada papildus spiedienu no malas.
OS atlase Šefildā 1:7 ar Slovākiju un Rīgā 5:4 ar BLR.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 14:59, pirms 13 gadiem
Es ļoti piekrītu Shmidzim, ka pirmās 3 vietas varam atvēlēt SWE, RUS, CZE un par pārējām cīnīsies LAT, GER, DEN, NOR, kuras visas, veiksmes gadījumā, var atņemt punktus pirmajām trim un neveiksmes gadījumā zaudēt punktus itāļiem.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:59, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: OS atlase Šefildā 1:7 ar Slovākiju un Rīgā 5:4 ar BLR.
96.g ar visu Ozoliņu Rīgā 1:4 BLR

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 15:09, pirms 13 gadiem
Ulmeens rakstīja: Es ļoti piekrītu Shmidzim, ka pirmās 3 vietas varam atvēlēt SWE, RUS, CZE un par pārējām cīnīsies LAT, GER, DEN, NOR, kuras visas, veiksmes gadījumā, var atņemt punktus pirmajām trim un neveiksmes gadījumā zaudēt punktus itāļiem.
es tik droši neteiktu. pirms gada 1. posmā gan zviedri zaudēja norvēģiem, gan arī krievi vāciešiem. Visādi var gadīties - TOP izlases pirmajā posmā bieži nespēlē ar pilnu atdevi, tāpat dažkārt vēl tiek gaidīti papildspēki no NHL un nav pilni sastāvi.

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 15:14, pirms 13 gadiem
Cerams, ka Reindžeri mums šonakt atsūtīs Daugaviņu

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 15:19, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: par kādiem sliņķiem un balagāniem Tu runā???

Par Znaroku:
vēlreiz atgādināšu - šo 5 gadu laikā Latvijas izlase pamatīgi nokrita IIHF rangā (un visvairāk tieši pēdējajos gados!)
šo pie gadu laikā PČ tikai 3x ir uzvarētas tobrīd rangā augstāk esošas komandas (2009. g. zviedri un Šveice, 2011.g. Baltkrievija), taču ir 4x zaudēts tobrīd rangā zemāk esošajām izlasēm (2007.g. Itālijai un Norvēģijai; 2011.g. Dānijai un Slovēnijai) - tas ir labi nospēlēts?
Pirmkārt, Znaroks trenēja izlasi kopā ar Vītoliņu. Tā sanāk, kad šeit grib apšaubīt Znaroka panākumus, vienmēr piemin, ka bez Vītoliņa viņš ir nekas, bet kad runā par neveiksmēm, tad viņš viens pats ir vainīgs. Otrkārt, teikt ka viņš (kopā ar Hari) ir slikts treneris tagad nav pat vairs smieklīgi. Treškārt, pārējās izlases tiešām pēdējo gadu laika ievērojāmi progresējušās. To arī visiem patik uzsvērt, kad tas ir izdevīgi, bet kad nav - to nepiemin.

p.s. pats biju par Znaroka atlaišanu, jo viņš ir pārāk aizņemts KHL klubā un arī izlasei kopumā bija vajadzīgas pārmaiņas - 5 gadi pie stūres tomēr tā ir jau stagnācija

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 15:29, pirms 13 gadiem
krabathor rakstīja: Pirmkārt, Znaroks trenēja izlasi kopā ar Vītoliņu. Tā sanāk, kad šeit grib apšaubīt Znaroka panākumus, vienmēr piemin, ka bez Vītoliņa viņš ir nekas, bet kad runā par neveiksmēm, tad viņš viens pats ir vainīgs. Otrkārt, teikt ka viņš (kopā ar Hari) ir slikts treneris tagad nav pat vairs smieklīgi. Treškārt, pārējās izlases tiešām pēdējo gadu laika ievērojāmi progresējušās. To arī visiem patik uzsvērt, kad tas ir izdevīgi, bet kad nav - to nepiemin.

p.s. pats biju par Znaroka atlaišanu, jo viņš ir pārāk aizņemts KHL klubā un arī izlasei kopumā bija vajadzīgas pārmaiņas - 5 gadi pie stūres tomēr tā ir jau stagnācija
ja tā turpinām - ne jau tikai Znaroks ar Vītoliņu, ar izlasi strādā (savu darbu dara) arī GM, vārtsargu treneris u.c.
Es neteicu, ka slikts treneris - vienkārši noliku priekšā faktus. Lai nebūtu tikai negatīvais atgādināšu, ka viņš ļoti labi vadīja LSPA komandu (par to vispār cepuri nost!) un Latvijas U20 izlasi, kur arī bija labi rezultāti.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 15:30, pirms 13 gadiem
krabathor rakstīja: Pirmkārt, Znaroks trenēja izlasi kopā ar Vītoliņu. Tā sanāk, kad šeit grib apšaubīt Znaroka panākumus, vienmēr piemin, ka bez Vītoliņa viņš ir nekas, bet kad runā par neveiksmēm, tad viņš viens pats ir vainīgs. Otrkārt, teikt ka viņš (kopā ar Hari) ir slikts treneris tagad nav pat vairs smieklīgi. Treškārt, pārējās izlases tiešām pēdējo gadu laika ievērojāmi progresējušās. To arī visiem patik uzsvērt, kad tas ir izdevīgi, bet kad nav - to nepiemin.

p.s. pats biju par Znaroka atlaišanu, jo viņš ir pārāk aizņemts KHL klubā un arī izlasei kopumā bija vajadzīgas pārmaiņas - 5 gadi pie stūres tomēr tā ir jau stagnācija
To, ka citas izlases ir progresējušas neviens nenoliedz, BET, neredzu pamatu uzskatīt, ka DEN vai NOR ir stiprākas par LAT, it sevišķi ITA, ar saviem naturalizētajiem ZA spēlētājiem, kam maksimālais panākums ir bijis tikšana CHL junioru līgās vai maksimums, kāda sezona AHL, esmu paskatījies, kā Itāļi spēlē savā čempī, neteikšu, baigi augstais līmenis viņiem būtu...
Liela daļa Latvijas izlases spēlētāji ir aizvadījuši jau vairākas sezonas, KHL, spēlējot pret PČ TOP izlašu spēlētājiem un ir gatavi atbilstoši spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 15:39, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: To, ka citas izlases ir progresējušas neviens nenoliedz, BET, neredzu pamatu uzskatīt, ka DEN vai NOR ir stiprākas par LAT, it sevišķi ITA, ar saviem naturalizētajiem ZA spēlētājiem, kam maksimālais panākums ir bijis tikšana CHL junioru līgās vai maksimums, kāda sezona AHL, esmu paskatījies, kā Itāļi spēlē savā čempī, neteikšu, baigi augstais līmenis viņiem būtu...
Liela daļa Latvijas izlases spēlētāji ir aizvadījuši jau vairākas sezonas, KHL, spēlējot pret PČ TOP izlašu spēlētājiem un ir gatavi atbilstoši spēlēt
Protams, tās izlases nav stiprākas par Latviju. Bet progress nozīmē to, ka āgrāk pret šīm izlasēm mēs jau iepriekš varējām ierakstīt 3 pt tabulā, bet pašlaik tā jau ir nopietnā spēle, var uzvarēt jebkurš.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 15:42, pirms 13 gadiem
ir vēl tāda lieta, ka LV parasti čempionātos spēlē ļoti labi pret stiprām komandām. Un es domāju ka LV šogad varētu tik top 8, jo pagaidām aizsardzība ir līmenī , katrā ziņā sagrāve varētu būt tikai pret Krieviem, pārējās spēlēs var pacīnīties par punktiem. Un pēdējā laikā hokejā var jeb, kas notikt jo visas komandas paliek stiprākas. Un šis jaunais formāts latvijai vienozīmīgi būs parocīgāks nekā pagājušais, kur jauzvar viena izlase lai tiktu tālāk.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 15:44, pirms 13 gadiem
krabathor rakstīja: Protams, tās izlases nav stiprākas par Latviju. Bet progress nozīmē to, ka āgrāk pret šīm izlasēm mēs jau iepriekš varējām ierakstīt 3 pt tabulā, bet pašlaik tā jau ir nopietnā spēle, var uzvarēt jebkurš.
nevarējām.
Ar to pašu Itāliju - cik smagu cīņu nav bijis. Tāpat sāpīgais 2007.g. ... tagad pat ir vieglāk pret itāļiem kā agrāk.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 15:59, pirms 13 gadiem
manuprāt, vai nu nospēlēsim labi 1/4 fināls, vai izkritīsim! tad jau manīs kuros kapos zvanīs!

     [+] [-]

, 2012-04-26 16:03, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nevarējām.
Ar to pašu Itāliju - cik smagu cīņu nav bijis. Tāpat sāpīgais 2007.g. ... tagad pat ir vieglāk pret itāļiem kā agrāk.
Jā, par to punktu ierakstīšanu nedaudz pārspīlēju. Bet tomēr palikšu pie sava. Redzēs, kā ies Nolanam

     [+] [-]

, 2012-04-26 16:27, pirms 13 gadiem
16 gadu jau spelesim elitee, ja skataas uz cipariem, tad 3 reizes pec kartas mes neesam palikushi arpus 10nieka.
Lai atkal nepiesauktu nelaimi, ieprieksheejo reizi teicu, ka neesam zaudeejushi 4 speles pec kartas, tad shoreiz teikshu otradi.

"Teikshu, ka Latvijas izlase paliks arpus 10nieka."

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 16:31, pirms 13 gadiem
to Mordehajs Levijs:
Pārāk kategoriskas prognozes, nevajag tak domāt, ja visiem viņiem saradīsies nhl špīleri, ka tagad gan dāņi, gan norvēģi u.t.t. paliks baigi stiprie, jāsaspēlējas tak ar. Pārbaudes spēle ar Dāņiem, mūsu sastāvs likās drausmīgs, domāju, ka dāņi mūs sabradās, a kas notika, viņi pa to laukumu skraidīja kā sad*****ies, a jēga ta kāda, izskatījās viņi žēlīgi.
Man domāt trīs zāģi, pārējos jāvinn. Un, ja to neizdaram, tad problēma ir galvās(kā tas katru gadu arī notiek). Un te jau ir darbiņš Nolanam. Katrā ziņā, kas ir redzēts pārbaudes spēlēs, tad ar aizsardzību un Masaļški ir ok, uzbrukumu var velēties labāku.....
Ceram uz to labāko, galvenais, lai nav tādu spēļu, kādus zāģus mums ir šogad pasniedzis Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 16:49, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Ko tu te vēl murgo. Gribi teikt ka mēs tagad aizbrauksim uz čempi ar balagāniem un sliņķiem un sakausim visas komandas. Nokapiet tak no debesīm. Latvijai hokejs grimst ar katru gadu dziļāk. Vēl tagad ieliek kautkādu treneri no kura jēgas nekādas, puses komandas nesajēdz nemaz ko viņš runā kur nu vēl ko vēlas. Izlasi trennē Ābols, nolans tik asistē, itkā paši to nezinam, un neesam redzējuši.
Znaroks vismaz spieda puišos spēles garšu, vai tad mēs ar Znaroku vadībā slikti pēdējos čempos spēlēja? es tā neteiktu, vienkārši visu izšķira viena spēle, kā jau vienmēr sporta spēlēs tas notiek.
Zinu ka tas viss skan baisi, bet ja jūs man nepiekrītāt, tad viss ko par jums varu pateikt, jūs esiet sapņotāji, kuri visu savu mužu sapņo, sēžot pie sava tv ekrāna. Tik gudri visi, ka neviens neko nesajēdz.

Īsāk sakot, pret krieviem varinatu mums nav un nebūs, tapat arī pret zviedriem un čehiem.
Varam spēlēt pret dāņiem, pret norvēģiem un itāļiem, runājot par vāciju, nezinu ja paveiksies un labi nospēlēs masaļskis tad varam uz kautko cerēt, bet kautkā neticas, jo vācieši, pēdejos gados ir ļoti spēcīgi.
protams šādi filozofējot tālu netiksim, bet nu katram savs viedoklis. bet viedoklis ir jāizspauž tā, lai pārējie to pieņemtu reāli, nevis virtuāli.
Paldies par uzklausīšanu.
Mazie pīļknābi ar savu zvaigžņoto LV izlasi, var spaidīt mīnusiņus, droši~!
Vecīt (cik nu tā var nosaukt apbižotu bērnu...), pasaulē viss nav tikai balts un melns...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-26 17:50, pirms 13 gadiem
Interesanti, ka neviens nav pieminējis vienu ļoti nozīmīgu spēlētāju šai čempionātā - spēļu grafiku. No tā, kā treneriem būs izdevies sabalansēt komandas spēkus (jebkurai izlasei, protams) arī, visticamāk, būs atkarīgs beigu rezultāts.

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 17:58, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Objektīvi.....

Krievija - tādi meistari kā Malkins, Datsjuks var vienatnē ne tikai vienkārši izšķirt spēles likteni, bet pat vienkārši iznīcināt LV aizsardzību, es nezinu nevienu aizsargu no LV izlases, kas varētu ko izdarīt milzim Malkinam, ja pat Flyers Liljam, Koburnam bija problēmas.6-0 minimālais rezultāts ar kādu Krievija sagraus Latviju, 12-0 maksimālais.
Vācija - spēcīgs nacionālais čempionāts, vietējie kadri labi, varbūt ne izcili bet ļoti labi, to pierādīja arī pēdējie divi PČ, vārtos Endrass/Greiss/Patzolds var rādīt brīnumus pat pret favorītiem, Latviju uzvarēs ar 3-0 minimālais, maksimālais 5-0.Uzbrucēji netrūkst - Greilingers, Millers, Volfs, Gogulla, Trips u.c. kā arī aizsardzībā cerams pievienosies Seidenbergs no Lāčiem
Itālija - arī spēcīgs nacionālais čempionāts, neviens nenoliedz ka komandas kodolā tieši naturalizētie, kuru pieredze sākās Kanādas junioru līgās, paredzu itāļiem uzvaru pagarinājumā 2-1 OT
Čehija - komentārus neprasa, atkal savāks spēcīgu komandu un bez problēmām uzveiks Latviju, ar rezultātu 6-1
Norvēģija - spēcīga komanda kuru spēlētāji spēlē spēcīgās līgās - Toresens, Tolefsens, Holos,Holtets, Asks, Bastiansens, Olimbs tie visi izcilnieki komentārus neprasa, Latviju uzvarēs ar 4-2
Dānija - jauna , perspektīva komanda ar milzi Andersenu vārtos, Larsenu no "Stars" aizsardzībā un Nilsesu, Elleru, Hansenu uzbrukumā, kā arī pārējie no Eiropas klubiem ir labi, laba komandas spēlē neatstās Latvijai nekādas izredzes - Dāņi uzvarēs ar 5-1, Nilsenam hattrick.
Zviedrija - komentārus atkal neprasa, šogad īpaši spēcīgi - Zeterbergs, Franzens, Ēriksoni, Omarks + vietējie kadri, neatstās Latvijai it nekādas izredzes paredzu sagrāvi ar 10-0, Zeterbergam 3+2, Franzenam 2+2
Šo pat nav jēgas komentēt. Atgādināšu tikai domu, ko pēc zaudējuma Latvijai pateica zviedru treneris - ''Latviju mums ir jāuzvar jebkur, jebkad un ar jebkādu sastāvu.'' Bet neuzvarēja.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-26 18:18, pirms 13 gadiem
Man ir juška, ka pret RUS & SWE & CZE būs 2 punkti (vai nu 1 uzvara overtime vai 2 zāģi OT).
Pret ITA - 3 punkti
Pret NOR & DEN & GER - 6 punkti
Kopā 11 punkti

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 18:25, pirms 13 gadiem
Nu pārbaudes spēlēs mēs izskatījāmies diezgan labi tieši kā komanda,kas izpilda spēles plānu un arī aizsardzība taču pa KHL ir uztrennēta un vairs mandrāžas nav.Diezgan cerīgi viss izskatās tikai 1.maiņā gan Daugaviņš noderētu,jo vairākumi bija diezgan pavāji.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 20:12, pirms 13 gadiem
kad jūs beidzot iemācīsities necitēt un neielaisties diskusijās ar troļļiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-27 08:19, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Šo pat nav jēgas komentēt. Atgādināšu tikai domu, ko pēc zaudējuma Latvijai pateica zviedru treneris - ''Latviju mums ir jāuzvar jebkur, jebkad un ar jebkādu sastāvu.'' Bet neuzvarēja.
Nu, ko tad jūs tā pūlaties komentēt?
Viens trollis iepurkšķina savu kārtējo smirdienu, un katrs trešais uzskata par nepieciešamu norādīts, kāds viņš muļķis. Kamēr pats "vainīgais" par katru atbildi sajūsmināti ekstāzē.

     [+] [-]

, 2012-04-27 10:23, pirms 13 gadiem
uz doto brīdi sastāvs varētu būt :
daugavins-sprukts-redlihs
galvins-k.redlihs
ankipans-sirokovs-cipulis
pujacs-tribuncovs
bukarts-dzerins-meija
sotnieks-cibulskis
kenins-berzins-saulietis
jerofejevs-andersons

rezervē
indrašis,jekimovs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja