Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Nolans izlases sastāvu pasaules čempionātam nosauks 2. maijā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Nolans izlases sastāvu pasaules čempionātam nosauks 2. maijā
Kirovs Lipmans sveic Tedu Nolanu dzimšanas dienā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Nākamajā trešdienā, 2. maijā, kļūs zināms Latvijas hokeja izlases sastāvs startam pasaules čempionātā, kas šogad norisināsies Somijā un Zviedrijā.

2. maija pēcpusdienā restorānā "Barons" notiks Latvijas izlases vadības rīkotā preses konference, kurā piedalīsies Latvijas Hokeja federācijas šefs Kirovs Lipmans, izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks un komandas galvenais treneris Teds Nolans.

Latvijas komandai pirms došanās uz Stokholmu vēl jāaizvada divas pārbaudes spēles, pirmdien un otrdien "Arēnā Rīga" uzņemot frančus. Tieši šajos mačos kandidātiem būs pēdējā iespēja izlases trenerus pārliecināt par savu lietderību.

Mūsējie pasaules čempionātā, kas, sākot ar šo gadu, notiks pēc jaunas izspēles, ielozēti Stokholmas apakšgrupā, kur spēlēs ar Krieviju (Latvijas pirmais mačs 5. maijā), Zviedriju, Čehiju, Vāciju, Norvēģiju, Dāniju un Itāliju.

Latvijas valstsvienības pārbaudes spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
6. aprīlis17:00Latvija - ČehijaArēna Rīga3:4 PM
7. aprīlis17:00Latvija - ČehijaArēna Rīga1:3
11. aprīlis20:30Dānija - LatvijaOdense1:2
13. aprīlis21:45Dānija - LatvijaVojense1:4
20. aprīlis19:30Latvija - KrievijaArēna Rīga1:2
21. aprīlis17:00Latvija - KrievijaArēna Rīga1:0
30. aprīlis17:00Latvija - FrancijaArēna Rīga
1. maijs17:00Latvija - FrancijaArēna Rīga

 +10 [+] [-]

, 2012-04-26 13:47, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Objektīvi.....

Krievija - tādi meistari kā Malkins, Datsjuks var vienatnē ne tikai vienkārši izšķirt spēles likteni, bet pat vienkārši iznīcināt LV aizsardzību, es nezinu nevienu aizsargu no LV izlases, kas varētu ko izdarīt milzim Malkinam, ja pat Flyers Liljam, Koburnam bija problēmas.6-0 minimālais rezultāts ar kādu Krievija sagraus Latviju, 12-0 maksimālais.
Vācija - spēcīgs nacionālais čempionāts, vietējie kadri labi, varbūt ne izcili bet ļoti labi, to pierādīja arī pēdējie divi PČ, vārtos Endrass/Greiss/Patzolds var rādīt brīnumus pat pret favorītiem, Latviju uzvarēs ar 3-0 minimālais, maksimālais 5-0.Uzbrucēji netrūkst - Greilingers, Millers, Volfs, Gogulla, Trips u.c. kā arī aizsardzībā cerams pievienosies Seidenbergs no Lāčiem
Itālija - arī spēcīgs nacionālais čempionāts, neviens nenoliedz ka komandas kodolā tieši naturalizētie, kuru pieredze sākās Kanādas junioru līgās, paredzu itāļiem uzvaru pagarinājumā 2-1 OT
Čehija - komentārus neprasa, atkal savāks spēcīgu komandu un bez problēmām uzveiks Latviju, ar rezultātu 6-1
Norvēģija - spēcīga komanda kuru spēlētāji spēlē spēcīgās līgās - Toresens, Tolefsens, Holos,Holtets, Asks, Bastiansens, Olimbs tie visi izcilnieki komentārus neprasa, Latviju uzvarēs ar 4-2
Dānija - jauna , perspektīva komanda ar milzi Andersenu vārtos, Larsenu no "Stars" aizsardzībā un Nilsesu, Elleru, Hansenu uzbrukumā, kā arī pārējie no Eiropas klubiem ir labi, laba komandas spēlē neatstās Latvijai nekādas izredzes - Dāņi uzvarēs ar 5-1, Nilsenam hattrick.
Zviedrija - komentārus atkal neprasa, šogad īpaši spēcīgi - Zeterbergs, Franzens, Ēriksoni, Omarks + vietējie kadri, neatstās Latvijai it nekādas izredzes paredzu sagrāvi ar 10-0, Zeterbergam 3+2, Franzenam 2+2
nabaga cilvēki Tev līdzās, kuriem jāpacieš tādas muļķības dzīvajā

  +6 [+] [-]

, 2012-04-26 13:48, pirms 13 gadiem
pacantre rakstīja: lasi pats, to rangu var miskastē izmest
Tāpēc, ka Tev tā nepatīk?

starp citu, tā kā redzu, ka Tu hokejam īsti līdzi neseko, paskaidrošu - pēdējo 2 gadu Pasaules čempioni hokejā bija Čehija un Somija. Krievija un Kanāda pirms gada vispār bez medaļām palika.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 13:50, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Rangs ir objektīvs.
tik pat objektīvs, kā tavi prognozētie rezultāti.
Zini, trīs spēlēs palikt sausā. Neesam jau nekāda polija, tu dārzeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-04-26 13:53, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Latvijas izlasē nespēlē neviens hokeja "Messi", pat ne "Rudņevs".
tā kā Tu hokeju klātienē, visticamāk, neesi redzējis - paskaidrošu, ka tā ir komandu spēle un par skaļiem uzvārdiem sastāvā punktus līdz šim tur vēl nedod

     [+] [-]

, 2012-04-26 13:53, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Tāpēc, ka Tev tā nepatīk?

starp citu, tā kā redzu, ka Tu hokejam īsti līdzi neseko, paskaidrošu - pēdējo 2 gadu Pasaules čempioni hokejā bija Čehija un Somija. Krievija un Kanāda pirms gada vispār bez medaļām palika.
nē, man jau patīk mēs kā septītie no astoņiem, mūsu grupā (skatoties pirms čempionāta rangu). Ļoti ceru, ka pēc čempionāta mēs tajā rangā pakāpsimies uz augšu..

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 13:55, pirms 13 gadiem
Latvija-masaļskis otrais labākais play of vārtsargs,
Rēdlihs Supersnaiperis,karoče citiem cerību nav!
Objektīvi Mordehaj Levij!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 14:03, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Latvijas izlasē nespēlē neviens hokeja "Messi", pat ne "Rudņevs".
"...pat ne "Rudņevs"..." – kas ir Rudņevs, pagaidām salīdzinoši šņuriks Eiropas līmenī...

Aizsardzība un vārtsargs mums ir augstākā līmenī, kā Rudņevs, tāpat, kā bariņš uzbrucēju ...
Un kā pareizi atzīmēja Abrags, tad HOKEJS IR KOMANDAS SPĒLE... Un viss atkarīgs no 5nieka, kas atrodas uz laukuma un vārtsarga...
Tas ka dāņiem būs 3-4 spēlētāji no NHL, vēl nedod viņiem nekādu priekšrocību, labi redzami katru gadu ir piemēri ar USA komandu, kas ar visiem NHL spēlētājiem tāpat nav tuvu medaļām....

Paskaties čehu pagājušā gada sastāvu, ar kuriem mēs līdzīgi cīnījāmies un kuriem beigās pakāsām tikai laikam Jēkaba pilnīgi nevajadzīgajam noraidījumam...

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:05, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Objektīvi.....

Krievija - tādi meistari kā Malkins, Datsjuks var vienatnē ne tikai vienkārši izšķirt spēles likteni, bet pat vienkārši iznīcināt LV aizsardzību, es nezinu nevienu aizsargu no LV izlases, kas varētu ko izdarīt milzim Malkinam, ja pat Flyers Liljam, Koburnam bija problēmas.6-0 minimālais rezultāts ar kādu Krievija sagraus Latviju, 12-0 maksimālais.
Vācija - spēcīgs nacionālais čempionāts, vietējie kadri labi, varbūt ne izcili bet ļoti labi, to pierādīja arī pēdējie divi PČ, vārtos Endrass/Greiss/Patzolds var rādīt brīnumus pat pret favorītiem, Latviju uzvarēs ar 3-0 minimālais, maksimālais 5-0.Uzbrucēji netrūkst - Greilingers, Millers, Volfs, Gogulla, Trips u.c. kā arī aizsardzībā cerams pievienosies Seidenbergs no Lāčiem
Itālija - arī spēcīgs nacionālais čempionāts, neviens nenoliedz ka komandas kodolā tieši naturalizētie, kuru pieredze sākās Kanādas junioru līgās, paredzu itāļiem uzvaru pagarinājumā 2-1 OT
Čehija - komentārus neprasa, atkal savāks spēcīgu komandu un bez problēmām uzveiks Latviju, ar rezultātu 6-1
Norvēģija - spēcīga komanda kuru spēlētāji spēlē spēcīgās līgās - Toresens, Tolefsens, Holos,Holtets, Asks, Bastiansens, Olimbs tie visi izcilnieki komentārus neprasa, Latviju uzvarēs ar 4-2
Dānija - jauna , perspektīva komanda ar milzi Andersenu vārtos, Larsenu no "Stars" aizsardzībā un Nilsesu, Elleru, Hansenu uzbrukumā, kā arī pārējie no Eiropas klubiem ir labi, laba komandas spēlē neatstās Latvijai nekādas izredzes - Dāņi uzvarēs ar 5-1, Nilsenam hattrick.
Zviedrija - komentārus atkal neprasa, šogad īpaši spēcīgi - Zeterbergs, Franzens, Ēriksoni, Omarks + vietējie kadri, neatstās Latvijai it nekādas izredzes paredzu sagrāvi ar 10-0, Zeterbergam 3+2, Franzenam 2+2
Nu tu gan esi visu te samurgojis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-26 14:09, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Nu jāsavāc tak kautcik jēdzīgs sastāvs, lai vismaz cīnoties par palikšanu neizkristu no elites. Bet vissticimāk šogad izkritīsim. Pārāk vājš sastāvs mums salīdzinājumā ar pārējām izlasēm.
žēl, bet neko darīt. Bez znaroka būs dirsā.
tev gadījumā otrais vārds nav ''optimists''?

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 14:10, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Tie ir vienīgie normālie, bet arī tie nav Malkina līmeņa
Protams, ka droši var atlikt domu, par to, ka Latvija varētu cīnīties par medaļām, bet šādā grupā 1/4 fināls nav nekas neiespējams... RUS, SWE stabili tālāk, visdrīzāk arī CZE, par pēdējo vietu 1/4 finālā cīnīsies LAT, GER, DEN un NOR... Es tikai šādi redzu situāciju...

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:12, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Nu jāsavāc tak kautcik jēdzīgs sastāvs, lai vismaz cīnoties par palikšanu neizkristu no elites. Bet vissticimāk šogad izkritīsim. Pārāk vājš sastāvs mums salīdzinājumā ar pārējām izlasēm.
žēl, bet neko darīt. Bez znaroka būs dirsā.
Kas tad mums ir pārāk vājš salīdzinot ar citām izlasēm?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:16, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: ...par pēdējo vietu 1/4 finālā cīnīsies LAT, GER, DEN un NOR... Es tikai šādi redzu situāciju...
+ kāds no šiem var arī kādus punktus itāļiem atstāt...

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 14:18, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Nu jāsavāc tak kautcik jēdzīgs sastāvs, lai vismaz cīnoties par palikšanu neizkristu no elites. Bet vissticimāk šogad izkritīsim. Pārāk vājš sastāvs mums salīdzinājumā ar pārējām izlasēm.
žēl, bet neko darīt. Bez znaroka būs dirsā.
salīdzinājumā ar kurām?

P.S.
"bez Znaroka"
atgādināšu, ka tieši Znaroka 5 gadu "valdīšanas laikā" Latvijas izlase no 9. vietas IIHF rangā nokrita uz nu jau 13. vietu...

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 14:19, pirms 13 gadiem
Paskatoties pārbaudes spēļu rezultātus, jāsecina, tajās gūstam un zaudējam salīdzinoši maz vārtu. Visās spēlēs ir līdzīga cīņa. Protams, pārbaudes spēles ir un paliek pārbaudes spēles. Tāpēc neredzu pamatu nedz īpašam pesimismam, nedz arī pārliekam optimismam. Viss būs atkarīgs tikai no pašiem , pirmkārt, no atmosfēras komandā un kolektīvas spēles. Arī kāds "brīnums" no vārtsarga var ietekmēt spēli pavisam negaidīti gan uz vienu, gan otru pusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 14:20, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Paskatoties pārbaudes spēļu rezultātus, jāsecina, tajās gūstam un zaudējam saildzinoši maz vārtu. Visās spēlēs ir līdzīga cīņa. Protams, pārbaudes spēles ir un paliek pārbaudes spēles. Tāpēc neredzu pamatu nedz īpašam pesimismam, nedz arī pārliekam optimismam. Viss būs atkarīgs tikai no pašiem , pirmkārt, no atmosfēras komandā un kolektīvas spēles. Arī kāds "brīnums" no vārtsarga var ietekmēt spēli pavisam negaidīti gan uz vienu, gan otru pusi.
vo, vo - precīzi teikts.

     [+] [-]

, 2012-04-26 14:22, pirms 13 gadiem
Cerams, ka Daugava ieradiisies! Savadaak nav kas met golus aisardziiba buus laba varti buus droshi!

  -2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:24, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Objektīvi.....

Krievija - tādi meistari kā Malkins, Datsjuks var vienatnē ne tikai vienkārši izšķirt spēles likteni, bet pat vienkārši iznīcināt LV aizsardzību, es nezinu nevienu aizsargu no LV izlases, kas varētu ko izdarīt milzim Malkinam, ja pat Flyers Liljam, Koburnam bija problēmas.6-0 minimālais rezultāts ar kādu Krievija sagraus Latviju, 12-0 maksimālais.
Vācija - spēcīgs nacionālais čempionāts, vietējie kadri labi, varbūt ne izcili bet ļoti labi, to pierādīja arī pēdējie divi PČ, vārtos Endrass/Greiss/Patzolds var rādīt brīnumus pat pret favorītiem, Latviju uzvarēs ar 3-0 minimālais, maksimālais 5-0.Uzbrucēji netrūkst - Greilingers, Millers, Volfs, Gogulla, Trips u.c. kā arī aizsardzībā cerams pievienosies Seidenbergs no Lāčiem
Itālija - arī spēcīgs nacionālais čempionāts, neviens nenoliedz ka komandas kodolā tieši naturalizētie, kuru pieredze sākās Kanādas junioru līgās, paredzu itāļiem uzvaru pagarinājumā 2-1 OT
Čehija - komentārus neprasa, atkal savāks spēcīgu komandu un bez problēmām uzveiks Latviju, ar rezultātu 6-1
Norvēģija - spēcīga komanda kuru spēlētāji spēlē spēcīgās līgās - Toresens, Tolefsens, Holos,Holtets, Asks, Bastiansens, Olimbs tie visi izcilnieki komentārus neprasa, Latviju uzvarēs ar 4-2
Dānija - jauna , perspektīva komanda ar milzi Andersenu vārtos, Larsenu no "Stars" aizsardzībā un Nilsesu, Elleru, Hansenu uzbrukumā, kā arī pārējie no Eiropas klubiem ir labi, laba komandas spēlē neatstās Latvijai nekādas izredzes - Dāņi uzvarēs ar 5-1, Nilsenam hattrick.
Zviedrija - komentārus atkal neprasa, šogad īpaši spēcīgi - Zeterbergs, Franzens, Ēriksoni, Omarks + vietējie kadri, neatstās Latvijai it nekādas izredzes paredzu sagrāvi ar 10-0, Zeterbergam 3+2, Franzenam 2+2
Nepiekritīšu, Itāļus nokodīsim, bet pārējiem zāģēsim, tomēr Dānija, Norvēģija ir labākas komandas, bet Vācija vēl līmeni augstāka.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 14:27, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Ko tu te vēl murgo. Gribi teikt ka mēs tagad aizbrauksim uz čempi ar balagāniem un sliņķiem un sakausim visas komandas. Nokapiet tak no debesīm. Latvijai hokejs grimst ar katru gadu dziļāk. Vēl tagad ieliek kautkādu treneri no kura jēgas nekādas, puses komandas nesajēdz nemaz ko viņš runā kur nu vēl ko vēlas. Izlasi trennē Ābols, nolans tik asistē, itkā paši to nezinam, un neesam redzējuši.
Znaroks vismaz spieda puišos spēles garšu, vai tad mēs ar Znaroku vadībā slikti pēdējos čempos spēlēja? es tā neteiktu, vienkārši visu izšķira viena spēle, kā jau vienmēr sporta spēlēs tas notiek.
Zinu ka tas viss skan baisi, bet ja jūs man nepiekrītāt, tad viss ko par jums varu pateikt, jūs esiet sapņotāji, kuri visu savu mužu sapņo, sēžot pie sava tv ekrāna. Tik gudri visi, ka neviens neko nesajēdz.

Īsāk sakot, pret krieviem varinatu mums nav un nebūs, tapat arī pret zviedriem un čehiem.
Varam spēlēt pret dāņiem, pret norvēģiem un itāļiem, runājot par vāciju, nezinu ja paveiksies un labi nospēlēs masaļskis tad varam uz kautko cerēt, bet kautkā neticas, jo vācieši, pēdejos gados ir ļoti spēcīgi.
protams šādi filozofējot tālu netiksim, bet nu katram savs viedoklis. bet viedoklis ir jāizspauž tā, lai pārējie to pieņemtu reāli, nevis virtuāli.
Paldies par uzklausīšanu.
Mazie pīļknābi ar savu zvaigžņoto LV izlasi, var spaidīt mīnusiņus, droši~!
par kādiem sliņķiem un balagāniem Tu runā???

Par Znaroku:
vēlreiz atgādināšu - šo 5 gadu laikā Latvijas izlase pamatīgi nokrita IIHF rangā (un visvairāk tieši pēdējajos gados!)
šo pie gadu laikā PČ tikai 3x ir uzvarētas tobrīd rangā augstāk esošas komandas (2009. g. zviedri un Šveice, 2011.g. Baltkrievija), taču ir 4x zaudēts tobrīd rangā zemāk esošajām izlasēm (2007.g. Itālijai un Norvēģijai; 2011.g. Dānijai un Slovēnijai) - tas ir labi nospēlēts?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 14:27, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Rangs ir objektīvs.
Un šo te vajag atcerēties visu čempionāta laiku. Arī pēc zaudētām spēlēm. Nav Latvijas mērķis vinnēt visus pēc kārtas. Ja beigās paliksim 1. - 13.vietā, tad būs pilnīgi OK, ja zem 13-tās tad čempis aizvadīts [SC cenzēts] (tāds, kas ir nedzudz sliktāk par sliktu; arī brūnā krāsā as specifisku smaku vai smaržu).
Savādāk te sāksies [SC cenzēts] (skatīt iepriekš tikai darbības vārds) pēc pirmās zaudētās spēles. Dzīvo te mums cilvēki rozā brillēs, kas redz tikai melnu vai baltu, bet pelēkā krāsa nemaz neeksistē. Pilnīgi po, Latvija uzvarēs 1 vai 2 spēles, galvenais, lai nav zem 13-tās vietas.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 14:28, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Ko tu te vēl murgo. Gribi teikt ka mēs tagad aizbrauksim uz čempi ar balagāniem un sliņķiem un sakausim visas komandas. Nokapiet tak no debesīm. Latvijai hokejs grimst ar katru gadu dziļāk. Vēl tagad ieliek kautkādu treneri no kura jēgas nekādas, puses komandas nesajēdz nemaz ko viņš runā kur nu vēl ko vēlas. Izlasi trennē Ābols, nolans tik asistē, itkā paši to nezinam, un neesam redzējuši.
Znaroks vismaz spieda puišos spēles garšu, vai tad mēs ar Znaroku vadībā slikti pēdējos čempos spēlēja? es tā neteiktu, vienkārši visu izšķira viena spēle, kā jau vienmēr sporta spēlēs tas notiek.
Zinu ka tas viss skan baisi, bet ja jūs man nepiekrītāt, tad viss ko par jums varu pateikt, jūs esiet sapņotāji, kuri visu savu mužu sapņo, sēžot pie sava tv ekrāna. Tik gudri visi, ka neviens neko nesajēdz.

Īsāk sakot, pret krieviem varinatu mums nav un nebūs, tapat arī pret zviedriem un čehiem.
Varam spēlēt pret dāņiem, pret norvēģiem un itāļiem, runājot par vāciju, nezinu ja paveiksies un labi nospēlēs masaļskis tad varam uz kautko cerēt, bet kautkā neticas, jo vācieši, pēdejos gados ir ļoti spēcīgi.
protams šādi filozofējot tālu netiksim, bet nu katram savs viedoklis. bet viedoklis ir jāizspauž tā, lai pārējie to pieņemtu reāli, nevis virtuāli.
Paldies par uzklausīšanu.
Mazie pīļknābi ar savu zvaigžņoto LV izlasi, var spaidīt mīnusiņus, droši~!
eu, pīļknābi, par to, ka no jaunā trennera nav nekādas jēgas varēsi spriest tikai pēc PČ.
Un skat, te jau pēkšņi varam spēlēt ar Dāņiem, Norvēģiem, Itāļiem. Tikko tak vēl bija pavisam bezcerīgi zaudējumi visiem, izņemot Itāļus, ne?

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 14:29, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Un šo te vajag atcerēties visu čempionāta laiku. Arī pēc zaudētām spēlēm. Nav Latvijas mērķis vinnēt visus pēc kārtas. Ja beigās paliksim 1. - 13.vietā, tad būs pilnīgi OK, ja zem 13-tās tad čempis aizvadīts [SC cenzēts] (tāds, kas ir nedzudz sliktāk par sliktu; arī brūnā krāsā as specifisku smaku vai smaržu).
Savādāk te sāksies [SC cenzēts] (skatīt iepriekš tikai darbības vārds) pēc pirmās zaudētās spēles. Dzīvo te mums cilvēki rozā brillēs, kas redz tikai melnu vai baltu, bet pelēkā krāsa nemaz neeksistē. Pilnīgi po, Latvija uzvarēs 1 vai 2 spēles, galvenais, lai nav zem 13-tās vietas.
Pats cenzēji, vai patiešām kāds to tādā veidā laboja???

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:39, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Un šo te vajag atcerēties visu čempionāta laiku. Arī pēc zaudētām spēlēm. Nav Latvijas mērķis vinnēt visus pēc kārtas. Ja beigās paliksim 1. - 13.vietā, tad būs pilnīgi OK, ja zem 13-tās tad čempis aizvadīts [SC cenzēts] (tāds, kas ir nedzudz sliktāk par sliktu; arī brūnā krāsā as specifisku smaku vai smaržu).
Savādāk te sāksies [SC cenzēts] (skatīt iepriekš tikai darbības vārds) pēc pirmās zaudētās spēles. Dzīvo te mums cilvēki rozā brillēs, kas redz tikai melnu vai baltu, bet pelēkā krāsa nemaz neeksistē. Pilnīgi po, Latvija uzvarēs 1 vai 2 spēles, galvenais, lai nav zem 13-tās vietas.
ja runā par vietām, ir vēl viena nianse:
kā mēs visi labi zinām - 2014.g. Olimpiskās spēles būs Sočos. IIHF ranga pirmās 9 komandas turnīram kvalificēsies automātiski, savukārt, tālākās piedalīsies kvalifikācijas turnīros. Latvijai (visticamāk, ja vien neiekļūs šogad PČ 1/2 finālā) nāksies spēlēt OS kvalifikācijas turnīrā 2013.gada februārī. Savukārt, šos turnīrus organizēs attiecīgi tā brīža IIHF ranga 10., 11. un 12. vietu ieguvēji - tātad Latvijai svarīgi šogad ir apsteigt Dāniju un/vai Baltkrieviju.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-26 14:43, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: šos turnīrus organizēs attiecīgi tā brīža IIHF ranga 10., 11. un 12. vietu ieguvēji - tātad Latvijai svarīgi šogad ir apsteigt Dāniju un/vai Baltkrieviju.
Spēlēt mājās ne vienmēr ir priekšrocība. Atbildīgos momentos tas rada papildus spiedienu no malas.

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 14:48, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Pats cenzēji, vai patiešām kāds to tādā veidā laboja???
Dabūju pats cenzēt, jo SC meta atpakaļ ar tekstu nebūt rupjam. Kaut gan tos vārdus es atradu lavtiešu vārdnīcā. Tādat dubulti standarti.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 14:50, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Spēlēt mājās ne vienmēr ir priekšrocība. Atbildīgos momentos tas rada papildus spiedienu no malas.
jā, bet tad es varēšu iet uz Arēna Rīga skatīties 3 izlases spēles

 +10 [+] [-]

, 2012-04-26 14:52, pirms 13 gadiem
mans objektīvais spriedums par visu kopumā:
1. dzīve sūka
2. nekam nav jēgas
3. mēs visi tāpat mirsim,

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:54, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Spēlēt mājās ne vienmēr ir priekšrocība. Atbildīgos momentos tas rada papildus spiedienu no malas.
OS atlase Šefildā 1:7 ar Slovākiju un Rīgā 5:4 ar BLR.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 14:59, pirms 13 gadiem
Es ļoti piekrītu Shmidzim, ka pirmās 3 vietas varam atvēlēt SWE, RUS, CZE un par pārējām cīnīsies LAT, GER, DEN, NOR, kuras visas, veiksmes gadījumā, var atņemt punktus pirmajām trim un neveiksmes gadījumā zaudēt punktus itāļiem.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:59, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: OS atlase Šefildā 1:7 ar Slovākiju un Rīgā 5:4 ar BLR.
96.g ar visu Ozoliņu Rīgā 1:4 BLR

  +4 [+] [-]

, 2012-04-26 15:09, pirms 13 gadiem
Ulmeens rakstīja: Es ļoti piekrītu Shmidzim, ka pirmās 3 vietas varam atvēlēt SWE, RUS, CZE un par pārējām cīnīsies LAT, GER, DEN, NOR, kuras visas, veiksmes gadījumā, var atņemt punktus pirmajām trim un neveiksmes gadījumā zaudēt punktus itāļiem.
es tik droši neteiktu. pirms gada 1. posmā gan zviedri zaudēja norvēģiem, gan arī krievi vāciešiem. Visādi var gadīties - TOP izlases pirmajā posmā bieži nespēlē ar pilnu atdevi, tāpat dažkārt vēl tiek gaidīti papildspēki no NHL un nav pilni sastāvi.