Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Indrašis atkal gūst vārtus, Latvija svin uzvaru ar 5:0

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Indrašis atkal gūst vārtus, Latvija svin uzvaru ar 5:0
Ronalds Ķēniņš un Gints Meija pret Itālijas izlasi guva savus pirmos vārtus čempionātā
Foto: AFP/Scanpix

Šodien otro uzvaru pēc kārtas 2012. gada pasaules čempionātā hokejā izcīnīja Latvijas izlase, kas pārliecinoši ar 5:0 pārspēja Itālijas valstsvienību. Vārtus arī trešo spēli pēc kārtas guva 21 gadu vecais uzbrucējs Miks Indrašis.

Spēles teksta tiešraide

Lai gan pirmajās 20 minūtēs uzbrucēji Armands Bērziņš un Miks Indrašis nespēja realizēt izgājienu vienatnē pret Itālijas valstsvienības vārtsargu, mūsējie tradīciju nelauza un pirmo trešdaļu pabeidza vadībā ar 1:0. Par to ar saviem pirmajiem vārtiem pasaules čempionātos parūpējās Ronalds Ķēniņš.

19. minūtē viņš centās piespēlēt vārtu priekšā esošajam Bērziņam, taču ripa pēc rikošeta no itāliešu aizsarga kājas atrada ceļu Daniela Belisimo sargātajos vārtos. Tiesa, pieticīgu trešdaļu aizvadošā Itālijas izlase perioda pēdējās sekundēs pie latviešu vārtiem pamanījās iesēt paniku.

Savukārt otrajā trešdaļā Latvijas valstsvienība lauza tradīciju, pirmo reizi pirms noslēdzošajām 20 minūtēm atrodoties vadībā. 25. minūtē pēc aizsarga Oskara Bārtuļa metiena ripa nonāca pie uzbrucēja Ginta Meijas, un hokejists no vārtu priekšas trāpīja pustukšajos Itālijas izlases vārtos – 2:0 latviešu labā.

Turpinājumā izlases kapteinis Jānis Sprukts netrāpīja no vārtu priekšas un nespēja apstrādāt ripu trīs pret vienu pretuzbrukumā, tomēr trešos vārtus sagaidījām. Vairākumā no distances spēcīgi iemeta Oskars Bārtulis, gūstot savus pirmos vārtus pasaules čempionātos, – 3:0 pirms noslēdzošās trešdaļas!

To mūsējie sāka ar uguņošanu. Jau 43. sekundē Indrašis pēc ideālas Gunta Galviņa piespēles izrāvās uz Itālijas izlases vārtiem un eleganti aizsūtīja vārtsargu Belisimo uz tribīnēm – 4:0! Jaunajam uzbrucējam vārti visās trīs čempionāta spēlēs.

Savukārt 43. minūtē atkal izdevās realizēt vairākumu. Pirmais Krišjāņa Rēdliha metiens iestrēga starp itāliešu aizsargiem, taču atkārtoti mestā ripa atsitās pret vārtu stabiņu un noteica spēles gala rezultātu – Latvijas valstsvienības uzvara ar 5:0!

Pirmajās trīs čempionāta spēlēs mūsējiem divi panākumi un 3. vieta S apakšgrupā. Edgars Masaļskis Latvijas izlases vārtos atvairīja visus 23 sāncenšu metienus. Pēdējo reizi "sausā" uzvarējām 2010. gadā spēlē pret Norvēģiju – arī 5:0.

Nākamā spēle ceturtdien pulksten 21:15 pret Čehijas izlasi.

Latvijas izlases sastāvs

Edgars Masaļskis (Māris Jučers); Guntis Galviņš – Krišjānis Rēdlihs, Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs – Miks Indrašis; Oskars Bārtulis – Oskars Cibuļskis, Kaspars Daugaviņš – Aleksejs Širokovs – Mārtiņš Cipulis; Kristaps Sotnieks – Georgijs Pujacs, Ronalds Ķēniņš – Armands Bērziņš – Gints Meija; Rodrigo Laviņš – Jānis Andersons, Kaspars Saulietis – Juris Štals – Koba Jass.

Pasaules čempionāts hokejā. S apakšgrupa

Latvija – Itālija 5:0 (1:0, 2:0, 2:0)

Vārti: 18:24 Ķēniņš (Bērziņš) 1:0, 24:16 Meija (Ķēniņš, Bārtulis) 2:0, 37:54 Bārtulis (Cipulis, vair.) 3:0, 40:43 Indrašis (Sprukts, Galviņš) 4:0, 42:31 K. Rēdlihs (Indrašis, vair.) 5:0
Soda minūtes: 4:14
Metieni: 35:23
Vārtsargi: Edgars Masaļskis – Daniels Belisimo (no 40:43 Tomass Tragusts)

Slēpts komentārs: garmatis

 +70 [+] [-]

, 2012-05-08 19:23, pirms 13 gadiem
Sprukts neparliecinosi nospeleja... Nolanu par prezidentu tādus jaunos paņēmis!!!
Slēpts komentārs: jureks

 +58 [+] [-]

, 2012-05-08 19:24, pirms 13 gadiem
Edža sauss

 +72 [+] [-]

, 2012-05-08 19:25, pirms 13 gadiem
Indrašis, vnk bez vārdiem

  +8 [+] [-]

, 2012-05-08 19:25, pirms 13 gadiem
W W E rakstīja: Edža sauss
Nebija jau ko sargāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Nervozais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +44 [+] [-]

, 2012-05-08 19:25, pirms 13 gadiem
Indrašis noķer Malkinu!
Masaļskim sausā spēle!

5:0

 +78 [+] [-]

, 2012-05-08 19:26, pirms 13 gadiem
Bravo, Latvija!

Varētu padomāt, ka mūsu hokejā atgriežas vecie labie laiki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +50 [+] [-]

, 2012-05-08 19:26, pirms 13 gadiem
Galvenokārt priecē tas, ka šoreiz iztika bez visādiem ,,jociņiem'' no LV izlases puses. Par to Nolanam paldies.
Itāļi bija jāņem, ja gribam uz ko reāli pretendēt.
Reāls prieks par Ķēniņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +43 [+] [-]

, 2012-05-08 19:26, pirms 13 gadiem
Tedi, es tevi mīlu!

Indraši uz NHL, Edžu uz Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2012-05-08 19:27, pirms 13 gadiem
Futbolu ar iemācīsim spēlēt!

 +19 [+] [-]

, 2012-05-08 19:27, pirms 13 gadiem
Pārliecinoši, pilnīgi neradās šaubas par uzvarētāju. Nesaprotu kā dāņi varēja zaudēt jo itāļi bija tiešām vāji.
Slēpts komentārs: jureks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-05-08 19:27, pirms 13 gadiem
Pīpēdami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2012-05-08 19:27, pirms 13 gadiem
Man prieks ka musu puishi tk parliecinoshi nospeeleja !

Un asveicu Masaljski ar 1 sauso un ceramska ne peedejo

par lielu Latviju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-05-08 19:27, pirms 13 gadiem
Itāļi pastā samalti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-05-08 19:28, pirms 13 gadiem
Malači,vēl norvēģus,dāņus un čegus un tad būs lieliski

 +13 [+] [-]

, 2012-05-08 19:28, pirms 13 gadiem
Visi malači, žēl, ka Daugava bez gola
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-05-08 19:29, pirms 13 gadiem
Pieklājiga spele pret Krieviem! Sīva cīņa ar Vāciju,kas psiholoģiski bija javinne,un vinnejam ar... Sagrauta Itālija... Vis iet kā pa sviestu

 +10 [+] [-]

, 2012-05-08 19:29, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Treniņspēle, gaidam labāk Vācijas-Krievijas spēli, aiziet sc biedri! Deutschland uber alles!
Hokejs būs skatāms,jo man tīk Vāciešu spēka spēle,bet nu diemžēl Vācija zaudēs! Es par Krieviem,starp citu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-05-08 19:29, pirms 13 gadiem
Pipars_Oksiks rakstīja: Nolans neapšaubāmi ir labākais treneris pie Latvijas valstvienības stūres,kopš neatkarības atjaunošanas!
Indrašis,Ķēniņš un un viss pārējais ir viņa darbību rezultāts!
kada sakara speletaji, kas pie vina ir patrenejusies nepilnu menesi ir vina darba rezultats? jaa, indrasis ir attaisnojis uz sevi liktas ceribas, tachu tas ari viss. neapstridu, ka Nolans ir lielisks treneris, tachu apgalvot, ka vins ir labakais treneris lv hokeja vesture pec 3 aizvaditam spelem ir diezgan debili.

  +6 [+] [-]

, 2012-05-08 19:29, pirms 13 gadiem
Tāds prieks par čaļiem! Indrašis vnk WOW! Edžam sausais LV būs 1/4 finālā!

  +3 [+] [-]

, 2012-05-08 19:29, pirms 13 gadiem
[quote sasperjods]
Visas runas par milzīgi augsto LV hokeja līmeni, esot pasaulē 10 niekā ir pilnīgs BLEĶIS, ko apliecina fakts, ka uz šī plaši izplatītā sporta veida pasaules čempionāta spēlēm nāk knapi 1000 ceļojošo alkaholiķu cirks
[/quo
Tev pilns rublis?

  +7 [+] [-]

, 2012-05-08 19:29, pirms 13 gadiem
Nevis ITAALIESIEM, bet ITAALIEM, komenteetaaji, ja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-05-08 19:29, pirms 13 gadiem
Patika kā Ķēniņš Meiju bortā nah...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2012-05-08 19:30, pirms 13 gadiem
Laba spēle ,necelsim gan izlasi vel debesis ,vel lielakais darbs priekšā !!!

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:30, pirms 13 gadiem
Eh, pažēloja vēl trakāk, nekā Zviedri - Dāniju.

Gaidīju lielāku vārtu pārsvaru, ja gadījumā vārtu attiecība kaut ko izšķir.Kopumā spēle bija laba, sīva, tikai pirmajā un nedaudz otrajā periodā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2012-05-08 19:31, pirms 13 gadiem
Indraša gols bomba...tas tik bija kaut kas.
Prieks par Masaļski.
Paldies Tev Nolan!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:31, pirms 13 gadiem
Daugaviņš turpina tralināt un nevar iemest tukšos.

  +5 [+] [-]

, 2012-05-08 19:31, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kādēļ kapracis minēts virsrakstā? Tur bija jābūt Šveices čempiona vārdam Kauns un negods sc.
kkads pamulkis, kaut tevi izbanotu

  -3 [+] [-]

, 2012-05-08 19:31, pirms 13 gadiem
wilwood rakstīja: Patika kā Ķēniņš Meiju bortā nah...
Meija Ķēniņu vispār.

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:31, pirms 13 gadiem
Pipars_Oksiks rakstīja: Nolans neapšaubāmi ir labākais treneris pie Latvijas valstvienības stūres,kopš neatkarības atjaunošanas!
Indrašis,Ķēniņš un un viss pārējais ir viņa darbību rezultāts!
Tu drošvien neatceries, jo biji vēl mazs, bet savlaik mums bija Kurre.

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:31, pirms 13 gadiem
nu es taču teicu - būs ļoti nervoza spēle, kurā visu išķirs vieni kritiski vārti

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:32, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Meija Ķēniņu vispār.
paskaties atkārtojumu. Meijam vēl nūja salauza.

  +8 [+] [-]

, 2012-05-08 19:32, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Galvenokārt priecē tas, ka šoreiz iztika bez visādiem ,,jociņiem'' no LV izlases puses. Par to Nolanam paldies.
Itāļi bija jāņem, ja gribam uz ko reāli pretendēt.
Reāls prieks par Ķēniņu.
Nu re, tu tak arī vari kaut ko pozitīvu uzrakstīt!
Vienmēr esmu slavējis Ķēniņu, tagad viņš pierāda kāpēc!
Slēpts komentārs: siruan

  +3 [+] [-]

, 2012-05-08 19:32, pirms 13 gadiem
Diezgan svaka spele, neskatoties uz rezultatu, lai gan uzvaretajus netiesa.

Daugavins pagaidam diezgan svaki izkatas nekas nesanak Toties Indrasis riktigi labs, galvenais ari pec PC neapstaties un noteikti sasniegs Darzina limeni, ja ne vel augstaku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-08 19:33, pirms 13 gadiem
malaci!
skatiijos speeli no spaanijas ar austraalju draugiem! vinjiem saak patikt hokjis

  +6 [+] [-]

, 2012-05-08 19:33, pirms 13 gadiem
Super! Malači izdarīja to ko vajadzēja izdarīt, skaista uzvara, iihf mājaslapā,power reitingā zem Latvia ir rakstīts DJ Miks always gets the party started for us
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-05-08 19:33, pirms 13 gadiem
siruan rakstīja: Puče picu uzsauc nabags tāds....
Pučem vēderu no picas ''pučit''

 +15 [+] [-]

, 2012-05-08 19:33, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: IIHF Ice Hockey World Championship
SCORING LEADERS
Rank Name No Team Pos GP G A PTS PIM +/-
1 ERIKSSON Loui 21 SWE F 3 3 3 6 0 +3
2 INDRASIS Miks F 3 3 2 5 2 +2
3 MALKIN Yevgeni 11 RUS F 2 2 3 5 0 +4
4 PACIORETTY Max 67 USA F 3 1 4 5 0 -1
4 SHARP Patrick 81 CAN F 3 1 4 5 0 +2
Šis saraksts priecē aci!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:34, pirms 13 gadiem
shcips rakstīja: Super! Malači izdarīja to ko vajadzēja izdarīt, skaista uzvara, iihf mājaslapā,power reitingā zem Latvia ir rakstīts DJ Miks always gets the party started for us
Indrasis jau arī iihf aptaujā ir nonācis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:35, pirms 13 gadiem
Prieks par mūsējiem, bet tāpat kā Dinamo rindās, tā arī tagad gribas nosēdināt Spruktu malā, lai bikiņ aktīvāk un precīzāk rīkojas ar nūju, kad ripa deguna galā. Nu lab, arī Bērziņu var nosēdināt uz spēli maliņā. Bet pārējie priekā, īpaši Indrašis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-05-08 19:35, pirms 13 gadiem
Indrašis spēlē neslikti, jo ir viņam liels cīņas spars, bet bez savas maiņas partneriem, viņš nespētu pārējiem tik ļoti iekrist acīs!

Šobrīd viņš iihf.com aptaujā par labāko uzbrucēju un ir iebalsots tieši Indrašis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-05-08 19:36, pirms 13 gadiem
Ceru, ka Peka skatās spēles un Indrašam ir rezervēta vieta Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:36, pirms 13 gadiem
malači Audas talanti

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:36, pirms 13 gadiem
Beidzat mani bloķēt!!! rakstīja: man ir dumjšs jautājums: vai Indraši vēl var draftēt Nhl?
pārāk vecs. Bet tas jau nenozīmē, ka viņu nevar pasaukt uz kādu treniņnometni ar entry level līgumu.

Bet neesmu drošs, vai viņam nav līgumsaistību ar Dinamo uz vēl kādiem gadiem.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:36, pirms 13 gadiem
Pārliecinoša uzvara, prieks par to.Un paldies Nolanam ,ka atklāja Indraši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:36, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Makaroni malači! Turējās godam, bet beigu beigās salūza. Laba komanda, labs vārtsargs un laba spēle.
Šveices čempions pats labākais. Šodien parādija, ka ir izlases nākotnes zvaigzne.
Tu patiesībā raksti visas šitās hu*ņas tikai tāpēc , ka vēlies ,lai kāds pievērš tev uzmanību .. labāk atrodi draugus - atmarozak

  -1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:36, pirms 13 gadiem
šodien biški par daudz alus
bet laba spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:38, pirms 13 gadiem
Vācu alus bija gards...
Mafiozo makaroni - teicami....
bet -
VĒL Gardāki būtu čehu
knēdeļi parīt...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:38, pirms 13 gadiem
Prieks par izlasi!
Diezvai Miku šogad draftētu, jo viņa gads jau sen pagājis, bet ja nebūtu līgums ar Dinamo, tad varētu doties sisties caur zemākām ZA līgām.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:38, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Visas runas par milzīgi augsto LV hokeja līmeni, esot pasaulē 10 niekā ir pilnīgs BLEĶIS, ko apliecina fakts, ka uz šī plaši izplatītā sporta veida pasaules čempionāta spēlēm nāk knapi 1000 ceļojošo alkaholiķu cirks
Tu esi cirks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-08 19:38, pirms 13 gadiem
siruan rakstīja: Indrasis jau arī iihf aptaujā ir nonācis
Un ir tur līderis.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:38, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Tik disciplinētu izlasi sen nav nācies redzēt, prieks skatīties.. vienīgi varēja vel savā zonā paši sev s.ūdus netaisīt!
Profesionāliem hokejistiem jau laikam vajag prast pacelt ripu, lai pārmestu pāri vārtsarga kājsargiem?
Bet visā visumā tiešām patreiz ir Ok .
Īsto varējumu varēsim redzēt, kad atkal būs jāspēlē ar pasaules Top komandām.

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:38, pirms 13 gadiem
Indrasis pasteidzas ar liguma parakstisanu

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:39, pirms 13 gadiem
cloud rakstīja: Vācu alus bija gards...
Mafiozo makaroni - teicami....
bet -
VĒL Gardāki būtu čehu
knēdeļi parīt...
un pēctam Norvēģu lašmaizītes, Dāņu bulciņas un Zviedru pūdētā siļķe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-08 19:39, pirms 13 gadiem
Neliela analīze:
1. Vairākuma realizācija. Ļoti nožēlojami pret šāda kalibra izlasi. Pret čehiem un zviedriem jārealizē katrs vairākums, ja gribam panākumu, jāizmanto katra pretinieku kļūda. Cerams, ka Virsaitim ir kāds plāns, lai labotu problēmu.
2. Piespēļu precizitāte. Klibo. Daudz kļūdu, itāļi nespēj to izmantot, jo viņi vienkārši nesaprot, ko pie viņiem dara ripa un kā tā te nonākusi, līdz ar to bīstamība tiek neitralizēta. Tā nebūs pret citiem.
3. Līderi. Jaunie visu laiku nez vai vilks un var salūzt pret meistarīgāku komandu. Nepatika, ka mūsu uzbrukuma līderi - Cipulis, Rēdlihs, Širokovs, Sprukts, Daugaviņš neparādija neko ievērības cienīgu, nemaz nerunājot par vārtiem. Cerams, ka tas pataupīts pret pārējām četrām valstsvienībām.

Tomēr - milzīgs prieks par uzvaru, tā turēt un medaļas ir mūsu. Īpaši, ja izlabo manis minētos atskaites punktus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:39, pirms 13 gadiem
cloud rakstīja: Vācu alus bija gards...
Mafiozo makaroni - teicami....
bet -
VĒL Gardāki būtu čehu
knēdeļi parīt...
es ēdu knedļus Slovākijā - man nepatika

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:40, pirms 13 gadiem
amusement rakstīja: Nea,Hemskijs ir,tikai nesaprotu kāpēc.
Nav vis. Paskaties uzmanīgāk, Hemskijam vispār tikai 4 procenti ar kapeikām. Indrašim pāri 30 bija, kad skatījos (tikko)

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:40, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Visi te pārlaimīgi par Kapraci! Labākie šīs dienas spēlētāji Šveices čempions un Oskars.
Nulabi, labi! Necelsim tevis nosaukto kapraci debesīs, bet pat tev ir jāatzīst, ka Indrašis pagaidām demonstrē snaipera cienīgas iemaņas! Tā tik turpināt!

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:40, pirms 13 gadiem
wilwood rakstīja: Bet neesmu drošs, vai viņam nav līgumsaistību ar Dinamo uz vēl kādiem gadiem.
jau pirms vairākām dienām Dinamo ar viņu parakstīja 3 gadu līgumu

  +4 [+] [-]

, 2012-05-08 19:40, pirms 13 gadiem
Disciplīna.... tas ir labi ...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2012-05-08 19:41, pirms 13 gadiem
amekins rakstīja: Indrašis spēlē neslikti, jo ir viņam liels cīņas spars, bet bez savas maiņas partneriem, viņš nespētu pārējiem tik ļoti iekrist acīs!

Šobrīd viņš iihf.com aptaujā par labāko uzbrucēju un ir iebalsots tieši Indrašis!
Tieši tā, čalis labi rada realizē momentus, bet viņš spēlē kopā ar pirmās maiņas spēlētājiem.
Nolanam + par uzticēšanos, jo savādāk Indrašim butu neizteikmīgs čempionāts maiņā ar Bērziņu.

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:41, pirms 13 gadiem
Viens cilvēks šobrīd ir kaifā , tas kurš šobrīd malko kādu smalku vīnu un atrodas kaut kur Somijā
Slēpts komentārs: jureks

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:42, pirms 13 gadiem
Prieks par uzvaru! Indrašis vienkārši zvērs. Nebiju domājis, ka viņš šādi bombardēs. Nolana uzticība atmaksājusies!
Daugaviņš šodien gan nerādija to, kāpēc viņš spēlē NHL.
Miķelim ar tā pašvaki iet. Karsums pietrūkst?

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:42, pirms 13 gadiem
Labi! Prieks par mūsu debitantiem. Paldies Nolanam, ka dod mūsu jaunajiem čaļiem iespēju sevi pierādīt, ko viņi lieliski izmanto. Edžu ar sauso! Tā turpināt!

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:42, pirms 13 gadiem
cloud rakstīja: Vācu alus bija gards...
Mafiozo makaroni - teicami....
bet -
VĒL Gardāki būtu čehu
knēdeļi parīt...
Bet krievu''ščī'' gan bija nebaudāms,ne???

  +5 [+] [-]

, 2012-05-08 19:43, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Viens cilvēks šobrīd ir kaifā , tas kurš šobrīd malko kādu smalku vīnu un atrodas kaut kur Somijā
Tikai šobrīd LV izlases sastāvā viņa audzēkņi nespēlē pirmo vijoli.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:43, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Eu mans profuls ir uzlauzts
Ko tu neteiksi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-05-08 19:43, pirms 13 gadiem
Beidziet te sapnot par Indrasa iespejam NHL drafta, Miks ir paraudzis drafta vecumu un vinu NEVAR draftet. Tas, ka komentataji saka, ka var nenozime, ka ta tiesam ir...

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:44, pirms 13 gadiem
bombex rakstīja: liekat vai neliekat minusu bet DAUGAVANINS pilnigi nekads vairakuma jabaidas ka itali neiemet , sis cempis vinam nekadus plusus nedos...
prieks pa jaunajiem ...
Ta vajag macet, kludoties uzrakstit 2 izlases speletajus

Daugavinam vel sezh iekshaa 3-4 mainas loma, uz chempja beigaam vajadzetu but ok.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:44, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai šobrīd LV izlases sastāvā viņa audzēkņi nespēlē pirmo vijoli.
Tambijevs varēs sist pie krūts un teikt ''ES IZAUDZINĀJU RD UN IZLASEI STĀRU''

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:44, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Beidziet te sapnot par Indrasa iespejam NHL drafta, Miks ir paraudzis drafta vecumu un vinu NEVAR draftet. Tas, ka komentataji saka, ka var nenozime, ka ta tiesam ir...
oj, basketbola eksperts iemaldījies ne tur.

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:44, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Nu bet Vācija,manā skatījumā,spēlē labāko spēka spēli šajā čempī.
Pagaidīsim viņu spēli ar zviedriem!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:45, pirms 13 gadiem
Laba spēle. Indrašis uguņo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:45, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Beidziet te sapnot par Indrasa iespejam NHL drafta, Miks ir paraudzis drafta vecumu un vinu NEVAR draftet. Tas, ka komentataji saka, ka var nenozime, ka ta tiesam ir...
Es arī par šito iesmējos.
Nu redzēsim vai Indrašis tā arī iederēsies Pekkas spēles zīmējumos.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-08 19:45, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Visi te pārlaimīgi par Kapraci! Labākie šīs dienas spēlētāji Šveices čempions un Oskars.
Vismaz beidzot parādās šitā komentāri, kur jau atklāti izrāda savu stulbumu-lūk šādi komentāri jau ir pluss viņam, jo parāda ka slimība un stulbums progresē.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-08 19:46, pirms 13 gadiem
Trakais_sc.com_pavelnieks rakstīja: nav Znaroks=rezultāti
Nestradaa 2 darbos, ir rezultats-gan Latvijai, gan Znarokam.

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:46, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Beidziet te sapnot par Indrasa iespejam NHL drafta, Miks ir paraudzis drafta vecumu un vinu NEVAR draftet. Tas, ka komentataji saka, ka var nenozime, ka ta tiesam ir...
Protams,ka nevar,bet skauti varbūt var ko saskatīt un tad jau redzētu kā tur tālāk būtu.
Slēpts komentārs: britiw_h-side

  -2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:46, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tambijevs varēs sist pie krūts un teikt ''ES IZAUDZINĀJU RD UN IZLASEI STĀRU''
Tieši tā.
Voroņins arī varēs sev galvu noglaudīt par Indraša audzināšanu BAČ pagājušā sezonā.

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:47, pirms 13 gadiem
Ne ko pielikt neko atņemt, super!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:47, pirms 13 gadiem
Daugavam neturas ripa pie nujas un Jankam ari, nevar but ka Janka jau piekusis
Treneris Super, uztaisijis super komandu no gandriz nekaa!

  +3 [+] [-]

, 2012-05-08 19:47, pirms 13 gadiem
nu par Indraši... jā, protams, ka ja viņš būtu citā maiņā, tad būtu tas un tas, bet paskaitiet cik momentus viņam dod realizēt un cik viņš citiem.... tur diži nav tā, ka visi tik padod Mikam ripu, lai viņš met golu.... Kā jau Puče teica Indrašis IR REDZAMS LAUKUMĀ un ne tikai tāpēc, ka garš... šodien pat viņš jau Miķelim iedeva vienu piepēli ar, a kāpē Miks nemet iekšā???

No aizsargiem Galviņš man ļoti patīk, nezinu vai vairāk par Bārtuli, bet laikam 30 pts KHL ir 30 pts KHL tomēr arī... Krišs ar labs, nemaz nerunājot par Pujacu....

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:48, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Treniņspēle, gaidam labāk Vācijas-Krievijas spēli, aiziet sc biedri! Deutschland uber alles!
Sodien izvaros tavu vareno Vaaciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:48, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai šobrīd LV izlases sastāvā viņa audzēkņi nespēlē pirmo vijoli.
Bet Pekka, Svētais Juris un Aigars iespējams ir glābti, ir atsevišķi kadri kuri rāda ļoti sakarīgu spēli un nespēlē RD. Bumba RD pusē.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:48, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Protams,ka nevar,bet skauti varbūt var ko saskatīt un tad jau redzētu kā tur tālāk būtu.
Kādas muļķības Tu te runā? Lai čalis nostiprinās RD sastāvā un iemet vismaz 10 golus KHL, tad runāsim...

 +10 [+] [-]

, 2012-05-08 19:49, pirms 13 gadiem
Indrašis iesācis labā līmenī, bet tas nebūt nenozīmē ka viņš nākamajās sezonās noteikti būs zvaigzne vai labs DR sastāvā. daudz kas būs atkarīgs no Mika galvas-kas tur darās un jāatceras ka viņš spēlē pirmā maiņā - tur punktus krāt vieglāk pie šādiem partneriem. Puisis ir cerīgs, bet laiks rādīs...

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:49, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Nu re, tu tak arī vari kaut ko pozitīvu uzrakstīt!
Vienmēr esmu slavējis Ķēniņu, tagad viņš pierāda kāpēc!
Tak namejs šo slavē tāpēc, ka Ķēniņš pirms kādiem gadiem ir dažas dienas patrenējies LM sistēmā.
Citādi, protams, būtu pofig.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:49, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Voroņins arī varēs sev galvu noglaudīt par Indraša audzināšanu BAČ pagājušā sezonā.
tādu glaudītāju galvas tagad būs daudz
lai gan Tambiks nav tik melns velns kā viņu mālē, Golovkovu U18 jau arī viņš uzraka... un teikt, ka Lipsbergs vai Jevpalovs pie viņa nespēlē labi vai nav pienesuma Dinamo zinot to, ka Bičevskis sezonas beigās ar kapāja play-offā Dinamo sastāvā....

Dabiski, ka Tambam vēl daudz jāmācās kā trenerim, bet nu nav tā viņa prece tik švaka kā kāds to grib izrādīt.

 +11 [+] [-]

, 2012-05-08 19:49, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: nu par Indraši... jā, protams, ka ja viņš būtu citā maiņā, tad būtu tas un tas, bet paskaitiet cik momentus viņam dod realizēt un cik viņš citiem.... tur diži nav tā, ka visi tik padod Mikam ripu, lai viņš met golu.... Kā jau Puče teica Indrašis IR REDZAMS LAUKUMĀ un ne tikai tāpēc, ka garš... šodien pat viņš jau Miķelim iedeva vienu piepēli ar, a kāpē Miks nemet iekšā???

No aizsargiem Galviņš man ļoti patīk, nezinu vai vairāk par Bārtuli, bet laikam 30 pts KHL ir 30 pts KHL tomēr arī... Krišs ar labs, nemaz nerunājot par Pujacu....
KHL- Sprukts ar Redlihu speleja uz Karsumu, tagad uz Indrasi.
Rezultats ir pozitivs abas reizes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:50, pirms 13 gadiem
KNIFSS rakstīja: Bet krievu''ščī'' gan bija nebaudāms,ne???
nezinu ka ar kapostiem, bet
pelmeņi izskatās, ka edienkartē mums VARĒTU BŪT 1/4 finalā....

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:50, pirms 13 gadiem
sakapājām!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:51, pirms 13 gadiem
var lūdzu kāds video linku iemest ar vārtu guvumiem, nesanāca spēli redzēt diemžēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:52, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tur jau tā lieta,ka skauti no LV snieguma un Indraša gūtajiem vārtiem eiforijā negrimst
Viņš ir malacis,bet nevajag te uzreiz sacerēt pekstiņus. Un ne jau Italijas izlase ir tas klases rādītājs.
Nu es jau arī nedomāju,ka uz viņu tagad visi skauti skatās,vienkārši izsaku tādu iespēju kā varētu būt. Nav jau viņš tik meistarīgs,lai tagad runātu par NHL.

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:52, pirms 13 gadiem
wilwood rakstīja: oj, basketbola eksperts iemaldījies ne tur.
Tu to uz mani? man ta oranzas bumbas spele isti nesaista lai mani kaut sauktu par basketbola notikumu sekotaju, kur nu vel fanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:54, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ja šis panākums nebūs viņa dzīves lielākais sasniegums,tad kapājot KHL un trenējoties ar laiku noteikti var izsist ceļu uz RD kluba līdera pozīciju.
Neko pielikt, ne atņemt! Vārds vietā!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:54, pirms 13 gadiem
narko4s rakstīja: Malači,vēl norvēģus,dāņus un čegus un tad būs lieliski
Malači,vēl norvēģus,dāņus un čehus,zviedrus, un tad būs lieliski

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:54, pirms 13 gadiem
Pie tam jāsaka tas pats, kas Masalskim, ka nu nebija šī mums super izcila spēle...... diezgan nepārāk spēlējām, uzvarējām, kā saka, uz klases rēķina gandrīz vai...

Līderi jau arī, izņemot aizsardzības, nebija manāmi... Sprukts moš ta baigi lietderīgs, bet statistikā šodien 0, Dagaviņš 0... Miķelis arī nulle...

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:54, pirms 13 gadiem
jo mēs esam un būsim tie labākie
nu tad uz 1/4 finālu

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:55, pirms 13 gadiem
vakars izdevies vnk lieliski tos makaroņņikus samamalām miltos tā turēt par lielu Latviju!!!!!!!!!!!

  -3 [+] [-]

, 2012-05-08 19:56, pirms 13 gadiem
Par rezultātu 5, par parādīto sniegumu 3.

Aizsargi nespējnieki, ja arī bija metieni no zilās līnijas, tad neprecīzi (izņēmums Bārtulis). Atsevišķos momentos aizsargi mēģināja spēlēt, kā Itālijas izlases 6 laukuma spēlētājs (Sotnieks, Laviņš, Cibuļskis), paldies, ka itāļi neizmantoja dotās izdevības. Ļoti imponē Bārtuļa spēle, gudras precīzas piespēles, lieki nevadās, ir metiens no zilās līnijas, prot pretspēlētāju iebortēt, nav izteiktu pozicionālo kļūdu - izteikts pretstats DR aizsargiem. Patika arī jauno puiku cīņasspars un parādītais hokejs. Indrašis par viņa veiklajām rokām un nestandarta darbībām, Ķēniņš par cīņassparu un tiekšanos uz vārtiem. Brīžiem tracināja, it sevišķi 2 maiņas izpildījumā, hokejs bez vārtiem, spēlētāji atrodas visur, gar bortiem un aizvārtē, nu vēl pie zilās līnijas, bet nav pie vārtiem. Trekns mīnuss Daugaviņam un Spruktam. Daugaviņas par pārlieku individuālo spēli ar lielu brāķa procentu, bet Spruktam par atklātu gulēšanu laukumā, būtu vismaz spilvenu ņēmis līdz, lai gardāka gulēšana. Šodien ar savu parādīto hokeju viņi apliecināja, kāpēc viens (Sprukts) nespēlē NHL, bet otrs (Daugaviņš) netika laukumā play-off.

  -2 [+] [-]

, 2012-05-08 19:56, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: var lūdzu kāds video linku iemest ar vārtu guvumiem, nesanāca spēli redzēt diemžēl
tāds sliņķis )
inets ir? vot i meklē

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:56, pirms 13 gadiem
Paldies hokejistiem. Beidzot, pa daudziem gadiem, puiši saņēmās kā vajag.
Skaidrs ir viens - mūsējie nākošgad turpina savu gājienu pa Elites grupu.
Nākošgad mēs spēlējam Somijā, Zviedrijā vai tas vēl nav izlemts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-08 19:57, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Pie tam jāsaka tas pats, kas Masalskim, ka nu nebija šī mums super izcila spēle...... diezgan nepārāk spēlējām, uzvarējām, kā saka, uz klases rēķina gandrīz vai...

Līderi jau arī, izņemot aizsardzības, nebija manāmi... Sprukts moš ta baigi lietderīgs, bet statistikā šodien 0, Dagaviņš 0... Miķelis arī nulle...
Es pielauju, ja musejie butu slikti saakushi, tad speles viduu ieslegtu otro atrumu. Spele aizgaja un atrums vairs nebija nepiecieshams.

Nolans- ir labs atradums, nebutu dazhiem aizspriedumi, vel joprojaam NHL kaadu klubu trenetu.

     [+] [-]

, 2012-05-08 19:58, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ja šis panākums nebūs viņa dzīves lielākais sasniegums,tad kapājot KHL un trenējoties ar laiku noteikti var izsist ceļu uz RD kluba līdera pozīciju.
Es uz to ceru un cerības ir pamatotas

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 19:59, pirms 13 gadiem
Manuprāt, Indraša cena trijās spēlēs ir vismaz trīskāršojusies. Tas, ka MHL vai Liepājā viņš nespēlēs vairs, ir skaidrs. Vai kāds var pateikt, Indrašim ir noslēgts līgums jau?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:00, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Tada sajuta,ka indrasi DR neredzesim jo vins speles NHL
2 reizes vins bija istaja vieta,izgajiens bija smuks,bet tikai par to nenem NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 20:00, pirms 13 gadiem
labi labi, uzvara ir tas ok...nav ko peldēties eiforijā
sniegums kopumā nepatika, nevarība vairākumā, un daudz nepiespiestu kļūdu, šķības piespēles, no tālās distances visu sameta pa stiklu

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 20:00, pirms 13 gadiem
malačimūsējie - izdarīja to kas bija jāizdara. Prieks par Ķēniņu, Indraši un Bārtuli - laba spēle visiem 3. Kutkā galīgi negāja Spruktam un Daugavam, ja daugava vēl skrēja un rambāja tad sprukts bija īpašī lēns un kļūdains. Ceru ka viņi abi kā reālie izlases līderi izšaus tad kad vajadzēs, proti, pret zviedriem un čehiem! Par uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:01, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Es pielauju, ja musejie butu slikti saakushi, tad speles viduu ieslegtu otro atrumu. Spele aizgaja un atrums vairs nebija nepiecieshams.

Nolans- ir labs atradums, nebutu dazhiem aizspriedumi, vel joprojaam NHL kaadu klubu trenetu.
btw kas ar Nolanu notika, kāpēc viņš iekļuva NHL ''melnajā sarakstā'''...? Vai tas ir tikai viņa netradicionālo risinājumu dēļ kā pretinieka nepētīšana un Indrašu likšanas 1. maiņās?? Un vairākuma netrenēšana... zinu, ka veciem perduniem abās okeāna pusēs tādi risinājumi varētu šķist kā ārprāts.....

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:01, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī par šito iesmējos.
Nu redzēsim vai Indrašis tā arī iederēsies Pekkas spēles zīmējumos.
Rīgā- Pekam būs Indrašis, bet nebūs, ne Miķelis, ne Sprukts. Bet Bukartu nobīdīt zemāk- domāju ir pat ļoti reāli, bet kas zin. Ķēniņu pirmajā spēlē nosēdināja- tagad uguņo, iespējams, tāpat būs ar Bukartu, ja ieliks Saulieša vietā, kurš nerāda ne pusi no tā, ko rādīja pagājušogad.

  +4 [+] [-]

, 2012-05-08 20:01, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par rezultātu 5, par parādīto sniegumu 3.

Aizsargi nespējnieki, ja arī bija metieni no zilās līnijas, tad neprecīzi (izņēmums Bārtulis). Atsevišķos momentos aizsargi mēģināja spēlēt, kā Itālijas izlases 6 laukuma spēlētājs (Sotnieks, Laviņš, Cibuļskis), paldies, ka itāļi neizmantoja dotās izdevības. Ļoti imponē Bārtuļa spēle, gudras precīzas piespēles, lieki nevadās, ir metiens no zilās līnijas, prot pretspēlētāju iebortēt, nav izteiktu pozicionālo kļūdu - izteikts pretstats DR aizsargiem. Patika arī jauno puiku cīņasspars un parādītais hokejs. Indrašis par viņa veiklajām rokām un nestandarta darbībām, Ķēniņš par cīņassparu un tiekšanos uz vārtiem. Brīžiem tracināja, it sevišķi 2 maiņas izpildījumā, hokejs bez vārtiem, spēlētāji atrodas visur, gar bortiem un aizvārtē, nu vēl pie zilās līnijas, bet nav pie vārtiem. Trekns mīnuss Daugaviņam un Spruktam. Daugaviņas par pārlieku individuālo spēli ar lielu brāķa procentu, bet Spruktam par atklātu gulēšanu laukumā, būtu vismaz spilvenu ņēmis līdz, lai gardāka gulēšana. Šodien ar savu parādīto hokeju viņi apliecināja, kāpēc viens (Sprukts) nespēlē NHL, bet otrs (Daugaviņš) netika laukumā play-off.
Par Daugaviņu, daļēji piekrītu, nebija viņam tā labākā spēle! Kas attiecās uz Spruktu, tad tu smagi maldies, Janka vienmēr ir spēlējis apdomātāku, gudrāku, spēli, tāpēc tev liekas, ka viņš guļ uz laukuma!

Da ko tur tiesāt uzvarējām un labi!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:02, pirms 13 gadiem
itāļi - Indoeiropiešu cilšu grupa, kas
pirmajā gadu tūkstotī pirms mūsu ēras
apdzīvoja Apenīnu pussalu;
itālieši - Romāņu tauta, Itālijas
pamatiedzīvotāji.

pirms 2 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:02, pirms 13 gadiem
Ar Rigas Dinamo(Ta teica komentetaji)
arvils rakstīja: Manuprāt, Indraša cena trijās spēlēs ir vismaz trīskāršojusies. Tas, ka MHL vai Liepājā viņš nespēlēs vairs, ir skaidrs. Vai kāds var pateikt, Indrašim ir noslēgts līgums jau?

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:03, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: KHL- Sprukts ar Redlihu speleja uz Karsumu, tagad uz Indrasi.
Rezultats ir pozitivs abas reizes.
Miķelim čepī pagaidām laikam ir 1+0 tā, ka nez vai diži uz ko viņš spēlē... Sprukts (gan ne sodien) ta jā...

  +4 [+] [-]

, 2012-05-08 20:03, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: KHL- Sprukts ar Redlihu speleja uz Karsumu, tagad uz Indrasi.
Rezultats ir pozitivs abas reizes.
Tieši tā- to arī saku- lai Indrašis nostiprinās RD sastāvā, tad redzēsim, kas no viņa ir. Pie Sprukta un Miķeļa arī Upītis uguņotu.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 20:04, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tur jau tā lieta,ka skauti no LV snieguma un Indraša gūtajiem vārtiem eiforijā negrimst
Viņš ir malacis,bet nevajag te uzreiz sacerēt pekstiņus. Un ne jau Italijas izlase ir tas klases rādītājs.
Tieši tā, puikam (Indrašim) vāl jāaug un jāaug, ļoti jāpieliek slidošanā, gan ātrumā, gan ar līdzsvaru, savādā šis čempis tā arī paliks labākais.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:04, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: labi labi, uzvara ir tas ok...nav ko peldēties eiforijā
sniegums kopumā nepatika, nevarība vairākumā, un daudz nepiespiestu kļūdu, šķības piespēles, no tālās distances visu sameta pa stiklu
Pilnigi piekritu,speele neparliecinosha. Ja gribam uz ko ceret,ITA bija janem 8-0

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:05, pirms 13 gadiem
keneris rakstīja: Ar Rigas Dinamo(Ta teica komentetaji)
3 gadu 2virziena līgums ar Rīgas Dinamo. Vienīgi MHL jau ir pāraudzis.

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:05, pirms 13 gadiem
+++
Indrašis, Galviņš, Ķēniņš
Indrašis - Cik diez ilgi viņam spēka pietiks? Viņš ir visur. Krīt, ceļās, cīnās, gūst vārtus, dod piespēles. Par atdevi vien jau būtu rieks, bet viņš mums vēl rezultatīvākais. (atvainojos un atsaucu visu savu pesimismu un negatīvo, ko izteicu par viņu pirms čempja)
Galviņš - laicīgi noslāpēja vairākus potenciāli bīstamus itāļu uzbrukumus. Piespēle Indraša golam riktīga konfekte.
Ķēniņš - neticēju, ka būs viens no komandas līderiem, bet ar katru spēli progress acīmredzams. 1/4finālā būs divas rezultatīvas piespēles. Nosēināšana malā uz pirmo spēli ar labi iedarbojusies. Salīdzinot ar pārbaudes spelēm krietni lielāks kapātājs.

---
Daugaviņš, Sprukts, Bērziņš

Sajūta, ka viņi vienīgie nevar sadzīvot ar ledu. Traki daudz brāķa. Ja Bērziņa gadījumā tas nav tik redzami, jo maz tiek pie ripas, tad Kaspars ar Jāni visu spēli mēģina taisīt rezultātu, bet viņu darbībām seko nekas vairāk kā nopūta (maigi sakot).

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:06, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Protams,ka nevar,bet skauti varbūt var ko saskatīt un tad jau redzētu kā tur tālāk būtu.
Ja, NHL skautiem vins varetu but loti gards kumosins, ZA sada stila speletaji ir loti liela ciena. Galvenais jau, ka Miks ir loti flaksabls un veiksls savam augumam ar loti labam rokam. Tas ir dabas dotas davanas, pie pareja var piestradat. Ir daudz braka piespeles, bet tas viss ir tikai pieredzes un laika jautajums.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-08 20:06, pirms 13 gadiem
Daudziem ļoti vāja spēle,pat jāpabrīnās,ka tāds rezultāts.

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:06, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī par šito iesmējos.
Nu redzēsim vai Indrašis tā arī iederēsies Pekkas spēles zīmējumos.
paskaidro man nezinātājam, līdz cik gadiem var draftēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 20:08, pirms 13 gadiem
nopirktais suns rakstīja: Nevis ITAALIESIEM, bet ITAALIEM, komenteetaaji, ja!
Starpcitu, nezinu kā tas attiecas uz tautību izrunāšanu, bet itāļu valoda sen jau ir izmirusi, tagad ir itāliešu valoda.
Paskaties valodu koku.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:08, pirms 13 gadiem
Kasparens rakstīja: Tieši tā- to arī saku- lai Indrašis nostiprinās RD sastāvā, tad redzēsim, kas no viņa ir. Pie Sprukta un Miķeļa arī Upītis uguņotu.
Arī taisnība! Manuprāt šie divi uzbrucēji ir ļoti līdzīgi! Kurš no viņiem labāks, grūti pateikt! Varbūt lietotājs Volx, kurš ir specs par pašmāju špīleriem, spēs nest kādu skaidrību!

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:09, pirms 13 gadiem
vienīgais ko varu pateikt pēc pirmām 3 spēlēm ir malači, šodien bija sliktākā spēle Nolana izlasei, bet ar to pilnīgi pietika diezgan mieŗīgai pastaigai pāri itālijai.

un pēc tādām spēlēm arī ļoti labi redzams, kas par treneri ir znaroks, varbūt(un visdrīzāk, ka tā arī ir) ka taktiski un funkcionāli viņš kaut ko rubī, bet psiholoģiski znaroks ir apaļa spalvaina nulle, patiesības labad gan jāsaka, ka bez lidstrēma visi lv izlases kouči bija psiholoģiski nespējīgie, jo smuki zaudējumi top komandām mijās ar ļoooooti nesmukiem zaudējumiem bottom komandām.

  +6 [+] [-]

, 2012-05-08 20:09, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: paskaidro man nezinātājam, līdz cik gadiem var draftēt?
Visus spēlētājus, kas drafta gada 15. septembrī būs sasnieguši vismaz 18 gadus vecumu, bet 31. decembrī nebūs vecāki par 20 gadiem, kā arī kuriem nav aktīva līguma ar kādu no NHL komandām, ir iespējams draftēt. Spēlētājus, kas nenāk no Ziemeļamerikas, ir iespējams draftēt arī pēc 21 gada sasniegšanas

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 20:09, pirms 13 gadiem
Eliteprospects galvenajaa lapaa Indrasis blakus visiem top NHL uzbruceejiem

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 20:10, pirms 13 gadiem
Kasparens rakstīja: Tieši tā- to arī saku- lai Indrašis nostiprinās RD sastāvā, tad redzēsim, kas no viņa ir. Pie Sprukta un Miķeļa arī Upītis uguņotu.
Un neesi iedomajies kas tam par iemeslu kapec Tur ir Indrasis nevis Upitis vai jebkurs cits speletajs?
So ''tur jau jebkurs mestu'' ir jaizmet no prata, jo Indrasis laukuma ari tiri ar savu individualo speli izcelas spilgti. Vins saja maina pats rada lielako dalu savu momentu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:11, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: nabaga Belissimo! tiesam viniu zel,tapec ka vins nebija ne pie vienas ielaistas ripas vainigs tiesi otradi, entas reizes ir glabis komandu,it seviski pirmaja perioda
100% true
Glāba kad mūsējiem bija jāmet iekšā, 4 no 5 vārtiem tādi nesaprotami, no pusmomentiem izveidoti

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:11, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Par Daugaviņu, daļēji piekrītu, nebija viņam tā labākā spēle! Kas attiecās uz Spruktu, tad tu smagi maldies, Janka vienmēr ir spēlējis apdomātāku, gudrāku, spēli, tāpēc tev liekas, ka viņš guļ uz laukuma!

Da ko tur tiesāt uzvarējām un labi!!!
Nu Daugaviņam visas trīs spēles ir ar lielu brāķa procentu, plus vēl nerealizētās izdevības.
Sprukts, spēlē jau apdomīgio, bet tūļāties arī nevajag.

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:13, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Un neesi iedomajies kas tam par iemeslu kapec Tur ir Indrasis nevis Upitis vai jebkurs cits speletajs?
So ''tur jau jebkurs mestu'' ir jaizmet no prata, jo Indrasis laukuma ari tiri ar savu individualo speli izcelas spilgti. Vins saja maina pats rada lielako dalu savu momentu.
Ne par to ir runa. Vai viņš iekļausies Pekkas zīmējumā, un spētu nospēlēt tieši tāpat citā maiņā, kurā nebūtu ne Miķelis, ne Sprukts ar aizsargiem- Galviņš un Krišjānis. Tas bija piemērs. Viņam vēl sevi ir jāpierāda daudz. Bet lietaskoks izskatās, ka ir pamatīgs.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:14, pirms 13 gadiem
Malači. Beigas, protams, aiz ūsām pavilktas, bet tas pilnīgi saprotams.

Man patīk apraksti pie Power Rankings :

LATVIA
DJ Miks always gets the party started for us <--

Vai labāk :
SWEDEN
We love playing in front of sold-out arenas


Humors šiem netrūkst....

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:15, pirms 13 gadiem
nu ko, nedaudz nošāva garām ';

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:15, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Un neesi iedomajies kas tam par iemeslu kapec Tur ir Indrasis nevis Upitis vai jebkurs cits speletajs?
So ''tur jau jebkurs mestu'' ir jaizmet no prata, jo Indrasis laukuma ari tiri ar savu individualo speli izcelas spilgti. Vins saja maina pats rada lielako dalu savu momentu.
Neviens jau neapšauba Teda spējas saskatīt talantu Indrašī. Šajā čempī godīgi sakot- nebiju pamanījis viņam vietu pirmajā maiņā, tagad ņemu savus vārdus atpakaļ ar lielāko prieku.

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:15, pirms 13 gadiem
Teicama speele!

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:16, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu Daugaviņam visas trīs spēles ir ar lielu brāķa procentu, plus vēl nerealizētās izdevības.
Sprukts, spēlē jau apdomīgio, bet tūļāties arī nevajag.
Tik pat labi mēs Daugaviņa vietā varam apcelt arī Bērziņu, vai piemēram Širokovu, taču Sprukts visas spēles ir nospēlējis atzīstami, lai neteiktu vairāk!

  +3 [+] [-]

, 2012-05-08 20:17, pirms 13 gadiem
Kasparens rakstīja: Visus spēlētājus, kas drafta gada 15. septembrī būs sasnieguši vismaz 18 gadus vecumu, bet 31. decembrī nebūs vecāki par 20 gadiem, kā arī kuriem nav aktīva līguma ar kādu no NHL komandām, ir iespējams draftēt. Spēlētājus, kas nenāk no Ziemeļamerikas, ir iespējams draftēt arī pēc 21 gada sasniegšanas
paldies!
Tā jau es domāju, playthegame kļūdijās, bet Namejs 9999 atkal izcēlās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:18, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: kvasa lietotajs Volx neko jedzigu nepateiks,jo nedzer alu,ka ISTI HOKEJA FANI!
Man iet jau ceturtais Bauskas tumšais!!!

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:18, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: paldies!
Tā jau es domāju, playthegame kļūdijās, bet Namejs 9999 atkal izcēlās!
wikipedia.org

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:18, pirms 13 gadiem
Pushkin2 rakstīja: Pilnigi piekritu,speele neparliecinosha. Ja gribam uz ko ceret,ITA bija janem 8-0
es jau ne par rezultātu saku.
4 no 5 vārtiem no pusmomentiem, tad kad bija momenti kur bija jāmet iekšā vai nu glāba Belissimo, vai nu meta garām.
Ja pret čehiem nerealizēsim izveidotos momentus ar drošu noslēguma metienu, ''taureņus'' viņi mums neļaus samest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:22, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: paldies!
Tā jau es domāju, playthegame kļūdijās, bet Namejs 9999 atkal izcēlās!
tie jau tik glukot māk, bet namejs spamot

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:22, pirms 13 gadiem
Prognožu konkursā uzvar es(Matīss)!!

------------------------------------
Jānis,Matīss,Juris, 16:43, pirms 4 stundām, ignorēt, atbildēt
Mēs jau atkal esam visi trīs pie Intara dzīvoklī.
katram pa cabītim plus 3 aļoni katram,lai iesildītos. Gaidam itāļu sagrāvi!
Prognozes:
Jānis (9:0) LV labā
Matīss/es (5:1) LV labā
Juris (12:0) LV labā Infrašim hatriks!
Intars jau pālī, bet kko murmina par 2:0...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:23, pirms 13 gadiem
Vel viens loti pamanaams fakts. Metienu skaits kopaa 3 speles ir pamazs, bet musejie metienus raida no loti dazhadam pozicijaam, kas ir loti neraksturigi Latvijai. Ari parbaudes speles taa gluzhi nespelejam, taa teikt smuki iemidzinajam pretiniekus.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:23, pirms 13 gadiem
Beidzat mani bloķēt!!! rakstīja: man ir dumjšs jautājums: vai Indraši vēl var draftēt Nhl?
tiesham dumjsh

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:23, pirms 13 gadiem
Kursh te noliek aizsargus??Ja paskatas pedejo speli,tad aizsargiem ir 2as ripas un 2as piespeles!!Lavins protams nav Ozolins,bet ja vins noker speli,tad speka panemieni no vina puses ir vnk koncinjas.Kludas visi,ari aizsargi,bet tada ir spele.Bartulis un Pujacs priece!!Sogad uzbruceju darbu dara otro lomu speletaji,bet ir ok.lideri ugunjos pret tiem,kad vajadzes.

  +4 [+] [-]

, 2012-05-08 20:24, pirms 13 gadiem
Iesim vēlāk Aikrauklē uz Itālijas vēstniecību nolikt ziedus!

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:24, pirms 13 gadiem
Kasparens rakstīja: Ne par to ir runa. Vai viņš iekļausies Pekkas zīmējumā, un spētu nospēlēt tieši tāpat citā maiņā, kurā nebūtu ne Miķelis, ne Sprukts ar aizsargiem- Galviņš un Krišjānis. Tas bija piemērs. Viņam vēl sevi ir jāpierāda daudz. Bet lietaskoks izskatās, ka ir pamatīgs.
Katrs treneris katru speletaju uztver savadak, Miks Pekas milako speletaju saraksta nav. Miks ir eksplozivs uzbrucejs, rezultata veidotajs, bet Pekam patik kapataji.
Domaju, ka mikam tiesam varetu but drizgan grtui ieklauties Pekas speles modeli. Nejau vins saka sadi spelet tikai ar speli pret Krieviju. Ari sezonas laika tas bija tas pats Miks, kuru Peka uz RD nenema.

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:25, pirms 13 gadiem
Jānis,Matīss,Juris rakstīja: Iesim vēlāk Aikrauklē uz Itālijas vēstniecību nolikt ziedus!
Aizkrauklē ir Itālijas vēstniecība?

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:27, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Aizkrauklē ir Itālijas vēstniecība?
Intars saka,ka esot, bet ja nebūs nekas ziedus atdosim meitenēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:30, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Katrs treneris katru speletaju uztver savadak, Miks Pekas milako speletaju saraksta nav. Miks ir eksplozivs uzbrucejs, rezultata veidotajs, bet Pekam patik kapataji.
Domaju, ka mikam tiesam varetu but drizgan grtui ieklauties Pekas speles modeli. Nejau vins saka sadi spelet tikai ar speli pret Krieviju. Ari sezonas laika tas bija tas pats Miks, kuru Peka uz RD nenema.
Lielākā škrobe, ka viņš pirms čempja noslēdza 3 gadu līgumu ar Dinamo. Ja Pekkam nepatiks- spēlēs LM, kas viņa izaugsmi neveicinās. Būtu pagaidījis- domāju, ka DEL, NLA, SM viņam būtu pa zobam. Protams, ja LM vēl paliks RD farmklubs.

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:30, pirms 13 gadiem
skato sen nav tik labi spēlēts...
mums tiešām kāds no augšas palīdz, kā 6tais laukuma spēlētājs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:32, pirms 13 gadiem
Bosinjs rakstīja: skato sen nav tik labi spēlēts...
mums tiešām kāds no augšas palīdz, kā 6tais laukuma spēlētājs...
Nebija nemaz tik labi. Momentus nerealizējām, pusmomentus- ļoti labi. Bet mūsu 6. laukuma spēlētājs mums vēl palīdzēs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:33, pirms 13 gadiem
Trakais_sc.com_pavelnieks rakstīja: Indrašim ar šādu sniegumu PČ ir iespējas uz šī gada NHL draftu?
Atbildu vēlreiz:
Visus spēlētājus, kas drafta gada 15. septembrī būs sasnieguši vismaz 18 gadus vecumu, bet 31. decembrī nebūs vecāki par 20 gadiem, kā arī kuriem nav aktīva līguma ar kādu no NHL komandām, ir iespējams draftēt. Spēlētājus, kas nenāk no Ziemeļamerikas, ir iespējams draftēt arī pēc 21 gada sasniegšanas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:35, pirms 13 gadiem
Kasparens rakstīja: Nebija nemaz tik labi. Momentus nerealizējām, pusmomentus- ļoti labi. Bet mūsu 6. laukuma spēlētājs mums vēl palīdzēs..
es domāju vispār sākot ar pārbaudes spēlēm un šīm spēlēm čempī...
nez kādi optimisti te ir, bet tik cienīgu rezultātu pret Krieviju nebiju gaidījusi+ jaunie...

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:37, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: PROZIT!
Lai tev arī labi garšo!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 20:37, pirms 13 gadiem
masalskis1234 rakstīja: Indrašis pelna līgumu sev.
SKaista uzvara.
Viņam jau ir līgums ar RD uz nākamajām 3 sezonām

  -1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:37, pirms 13 gadiem
Ķēniņš un Indrašis ļoti labi šajā čempī - pat negaidīti labi, ja Indrašis vairāk vai mazāk tomēr plūc laurus uz maiņas partneru rēķina, tad Ķēniņš tiešām izskatās pēc cīnītāja un līdera.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:41, pirms 13 gadiem
Kā treniņā makaroņņikus paņēma - beigās jau sākās visādas piruetes un slalomi, bet nu smuki - šādi rezultāti mūsu komandas izpildījumā jau bija aizmirsušies.

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:41, pirms 13 gadiem
kāds var aiziet uzēst spagetti

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:42, pirms 13 gadiem
asistents rakstīja: Ķēniņš un Indrašis ļoti labi šajā čempī - pat negaidīti labi, ja Indrašis vairāk vai mazāk tomēr plūc laurus uz maiņas partneru rēķina, tad Ķēniņš tiešām izskatās pēc cīnītāja un līdera.
100% piekrītu par Ķēniņu, taču arī Indrašis ir parādijis savas kvalitātes!
Cik mums nav bijuši tādi kuriem, it kā jāiemet, bet rezultātā nekas?

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:44, pirms 13 gadiem
Bosinjs rakstīja: es domāju vispār sākot ar pārbaudes spēlēm un šīm spēlēm čempī...
nez kādi optimisti te ir, bet tik cienīgu rezultātu pret Krieviju nebiju gaidījusi+ jaunie...
5:2 nav skaists rezultāts, bet likumsakarīgs- gan.

21 gads- mūsdienu hokejā- nav jauns. Varbūt atceries vēl Spruktu režģī skrienam pa laukumu? Vai Daugaviņu baltās slidās starp večiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 20:46, pirms 13 gadiem
Trakais_sc.com_pavelnieks rakstīja: Indrašim ar šādu sniegumu PČ ir iespējas uz šī gada NHL draftu?
Jā, ja finālā Knādai iemetīs izgājienu pēc asas piespēles no mūsu zonas. Līdzīgi kā šodien...Tad varbūt

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 20:47, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: 100% piekrītu par Ķēniņu, taču arī Indrašis ir parādijis savas kvalitātes!
Cik mums nav bijuši tādi kuriem, it kā jāiemet, bet rezultātā nekas?
Labs, labs Indrašis, tehnisks, bet piekritīsi, ka spēlēt maiņā ar diviem izlases labākajiem spēlētājiem nav tas pats, kas 3. maiņā ar Bērziņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-08 21:00, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: paskaidro man nezinātājam, līdz cik gadiem var draftēt?
Cik zinu, tad reti kurš tiek draftēts pēc 18-19 gadiem.
Droši vien ka ir arī kādi izņēmumi, bet spēlētāji 22 gados netiek vairs iekļauti draftā. Nu, bet tad šīm spēlētājam jabūt kaut kam īpašam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 21:11, pirms 13 gadiem
Palielam tāpēc, ka ar notikumu katru gadu drusku attēdās tās spēles un tas, ka lielās komandas labākos nevar izlikt NHL + negrib izlikt - labāka gadījumā raujas uz olimpiādēm.
Jā un tie ceļojošie alkoholiķi, lābāk izvēlas dārgu alu un šnabi nekā dārgas spēles!

sasperjods rakstīja: Visas runas par milzīgi augsto LV hokeja līmeni, esot pasaulē 10 niekā ir pilnīgs BLEĶIS, ko apliecina fakts, ka uz šī plaši izplatītā sporta veida pasaules čempionāta spēlēm nāk knapi 1000 ceļojošo alkaholiķu cirks

  -1 [+] [-]

, 2012-05-08 21:15, pirms 13 gadiem
Sprukts - rokas aug no pakaļas - diemžēl(( Nelabosies, bet var spēlēt labāk.
Bērziņš - tas pats, bet vēl lēnākas(( Nelabosies((
Daugaviņš šodien - izcili neveiksmīga diena, ripu noturēt nevarēja - ticu - labosies)
Ķēniņš un Saulietis turpina skopoties. Carjs vēl labosies, Saulietis tāds ir bijis visu mūžu((
VAIRĀKUMS - JA NE TĀLŠĀVIENI - KAŠMARS neskatoties uz statistiku(( Jālabojas visiem.
Pujacs - gaidam labāku sniegumu.

     [+] [-]

, 2012-05-08 21:15, pirms 13 gadiem
Trakais_sc.com_pavelnieks rakstīja: Indrašim ar šādu sniegumu PČ ir iespējas uz šī gada NHL draftu?
veci viss ir iespējams šajā laika posmā ko sauc par dzīvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 21:17, pirms 13 gadiem
bars161 rakstīja: Sprukts - rokas aug no pakaļas - diemžēl(( Nelabosies, bet var spēlēt labāk.
Bērziņš - tas pats, bet vēl lēnākas(( Nelabosies((
Daugaviņš šodien - izcili neveiksmīga diena, ripu noturēt nevarēja - ticu - labosies)
Ķēniņš un Saulietis turpina skopoties. Carjs vēl labosies, Saulietis tāds ir bijis visu mūžu((
VAIRĀKUMS - JA NE TĀLŠĀVIENI - KAŠMARS neskatoties uz statistiku(( Jālabojas visiem.
Pujacs - gaidam labāku sniegumu.
Carjs LOOOL

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 21:19, pirms 13 gadiem
Vai organizatoriem nebūtu laiks prasties un atcelt samaksu par ieejas biļetēm, kā arī ikvienam, kurš ieradīsies uz jebkuru spēli, piešķirt Lielo Džentlmeņa komplektu vai Dāmas premium segmenta kosmētiku.
Par iespēju nofotografēties ar veco nebēdni Karlsonu nemaz nerunājot! :----)

     [+] [-]

, 2012-05-08 21:19, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik zinu, tad reti kurš tiek draftēts pēc 18-19 gadiem.
Droši vien ka ir arī kādi izņēmumi, bet spēlētāji 22 gados netiek vairs iekļauti draftā. Nu, bet tad šīm spēlētājam jabūt kaut kam īpašam.
Netēlo gudrīti.. Izlasi šo rakstu pēc iepriekšējās spēles:
Латвия одержала первую победу, а Россия –...

Un vispār, ja neesi Z-amerikānis- draftēt var arī pēc 21 gadu vecuma.
Protams, tas notiek visai reti. Bet interesanti, ka ne RD, ne LM nenovērtēja šo spēlētāju un nesaskatīja potenciālu.

P.S. Jautājums par Bārtuļa iekļaušanu izlasē tev vēl aktuāls? Vai vēlies tomēr Atvaru?

     [+] [-]

, 2012-05-08 21:20, pirms 13 gadiem
bars161 rakstīja: Sprukts - rokas aug no pakaļas - diemžēl(( Nelabosies, bet var spēlēt labāk.
Bērziņš - tas pats, bet vēl lēnākas(( Nelabosies((
Daugaviņš šodien - izcili neveiksmīga diena, ripu noturēt nevarēja - ticu - labosies)
Ķēniņš un Saulietis turpina skopoties. Carjs vēl labosies, Saulietis tāds ir bijis visu mūžu((
VAIRĀKUMS - JA NE TĀLŠĀVIENI - KAŠMARS neskatoties uz statistiku(( Jālabojas visiem.
Pujacs - gaidam labāku sniegumu.
Bērziņš šodien ĻOTI labi izskatījās starp Gintu un Ronaldu.

     [+] [-]

, 2012-05-08 21:22, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Tik pat labi mēs Daugaviņa vietā varam apcelt arī Bērziņu, vai piemēram Širokovu, taču Sprukts visas spēles ir nospēlējis atzīstami, lai neteiktu vairāk!
Jā Sprukts ir stabils savās darbībās, jo, ja arī savāra ziepes, tad pats arī metas tās novērst un pa lielam tas izdodas. Viņa plus ir pieredze.
Širokovs, Cipulis un Daugaviņš - ne ar ko viens no otra neatšķiras, ir labas darbības, kuras mijās ar atklāti sliktām.

     [+] [-]

, 2012-05-08 21:22, pirms 13 gadiem
Kasparens rakstīja: Bērziņš šodien ĻOTI labi izskatījās starp Gintu un Ronaldu.
nesaku, ka slikti, bet profesionalim tādi momenti IR jāizmanto....un tada momentu izniekošana, ja seko līdzi hoķim, viņam jau ir skimība gadu gadiem((...Rokas viņam ir lēnas - diemžēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 21:38, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Laba uzvara, tagad tik jāpaņem uzvaras pret Norvēģiju un Dāniju...un būsim 1/4 finālā ...Norvēģi ir vienīgie , kuri var Latvijai reāli aizlikt kāju priekšā, bet GER , DEN , manuprāt,ir izšāvuši pulveri un cīnās par palikšanu elitē
Apskaties patreiz RUS - GER spēli. stipri līdzīga spēle - nekāds izšauts pulveris tur nav...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 21:39, pirms 13 gadiem
bars161 rakstīja: nesaku, ka slikti, bet profesionalim tādi momenti IR jāizmanto....un tada momentu izniekošana, ja seko līdzi hoķim, viņam jau ir skimība gadu gadiem((...Rokas viņam ir lēnas - diemžēl.
Nu- ko varu teikt. LV ir tik spēlētāju cik ir un jābūt priecīgiem, ka mums ir vismaz tāds kā Bērziņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 21:41, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Apskaties patreiz RUS - GER spēli. stipri līdzīga spēle - nekāds izšauts pulveris tur nav...
Vispār, esmu šokā. Šajā grupā brīnumi vēl var notikt un uzvaras pret DEN un Nor- var tiešām negarantēt vietu labāko 8niekā. Pie piebildes- ka šīs abas uzvaram..

     [+] [-]

, 2012-05-08 21:45, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Pagaidam krievi turaas labi.
k-ko nejauc?

     [+] [-]

, 2012-05-08 21:45, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Pagaidam notiek Maskavas aplenkums
1:0, RUS par labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 21:55, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: nekad neesam nolieguši, ka esam draugi...
reāli kopš 80tajiem
http://www.youtube.com/watch?v=x34icYC8zA0
Ko tu te stāsti! 80tajos tavs sencis vēl bija nevainīgs...

     [+] [-]

, 2012-05-08 22:01, pirms 13 gadiem
edzjam sausa!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2012-05-08 22:03, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Visas runas par milzīgi augsto LV hokeja līmeni, esot pasaulē 10 niekā ir pilnīgs BLEĶIS, ko apliecina fakts, ka uz šī plaši izplatītā sporta veida pasaules čempionāta spēlēm nāk knapi 1000 ceļojošo alkaholiķu cirks
ej uz savu Latvijas futbolu amatieru čempi un runā tur.

     [+] [-]

, 2012-05-08 22:04, pirms 13 gadiem
garmatis rakstīja: Nebija jau ko sargāt
Bija Gan! Mūsu mega aizsargu super kļūmes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 22:14, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Visas runas par milzīgi augsto LV hokeja līmeni, esot pasaulē 10 niekā ir pilnīgs BLEĶIS, ko apliecina fakts, ka uz šī plaši izplatītā sporta veida pasaules čempionāta spēlēm nāk knapi 1000 ceļojošo alkaholiķu cirks
Tu pats saprati ko pateici ? xD

     [+] [-]

, 2012-05-08 22:14, pirms 13 gadiem
Nu ko, 5 pret 2, Somi labi atvērušies, skaisti vārti

  -2 [+] [-]

, 2012-05-08 22:16, pirms 13 gadiem
Kasparens rakstīja: Netēlo gudrīti.. Izlasi šo rakstu pēc iepriekšējās spēles:
Латвия одержала первую победу, а Россия –...

Un vispār, ja neesi Z-amerikānis- draftēt var arī pēc 21 gadu vecuma.
Protams, tas notiek visai reti. Bet interesanti, ka ne RD, ne LM nenovērtēja šo spēlētāju un nesaskatīja potenciālu.

P.S. Jautājums par Bārtuļa iekļaušanu izlasē tev vēl aktuāls? Vai vēlies tomēr Atvaru?
Kā jau rakstiju ĪPAŠOS gadijumos var arī nodraftēt, bet sniegums vienā PČ nav īpašs gadījums. Tas parasti notiek ilgākā laika posmā.
Nebija arī pamata novērtēt, jo Indraša attieksme pret komandu izmainijās tikai apbrīnojamā kārtā pie Nolana. Pārējās komandās viņa attieksme pret darāmā nebija ne tuvu profesionāla.
Attiecībā uz Bārtuli un Tribuncovu salīdzināt šobrīd nav īsti korekti, jo Tribuncovs PČ vienkārši nespēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 22:21, pirms 13 gadiem
Nobalsojam par Miku.
HOME IIHF
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 22:26, pirms 13 gadiem
Latvija malači! Nolanu par Dinamo treneri!!! Runājot par Miku jāsaka, ka viņš uzspīdēja pateicoties Miķeļa un Jankas spēlei! Šaubos vai viņam kaut kas izveidotos 3. un 4. maiņā. Protams bez talanta arī nevar spīdēt! Mikam tagad jākož varbūt zobos par kontraktu ar Dinamo, kura noteikumi mums nav zināmi....un vēl varbūt Ronalds...
MALAČI VISA KOMANDA!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 22:31, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau rakstiju ĪPAŠOS gadijumos var arī nodraftēt, bet sniegums vienā PČ nav īpašs gadījums. Tas parasti notiek ilgākā laika posmā.
Nebija arī pamata novērtēt, jo Indraša attieksme pret komandu izmainijās tikai apbrīnojamā kārtā pie Nolana. Pārējās komandās viņa attieksme pret darāmā nebija ne tuvu profesionāla.
Attiecībā uz Bārtuli un Tribuncovu salīdzināt šobrīd nav īsti korekti, jo Tribuncovs PČ vienkārši nespēlē.
Un, kas ir korekti? Apsdrīdēt galvenā trenera kompetenci?

Arī Skvorcovs netika LV izlasē- tikai tapēc, ka izlasei vajadzēja 3-4 maiņas uzbrucēju- un šodien redzēju, ka Koba tāds ir. Ja sāksi minēt rezultativitāti- tad pretī varu likt Juri Štālu. Ja nesaprati kapēc- padomā.

Viss ir likumsakarīgi- nekas te netiek apvainots vai aizskarts. Par treneri spriedīsim pēc čempja, protams, bet viss izskatās pagaidām, ka iet uz izdevušos.

Pasmaidi un neiespringsti

     [+] [-]

, 2012-05-08 22:32, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Ja krievi nepagrūdīs vāciešiem būs ok...tad atlikušo ceļazīmi uz 1/4 finālu sadalīs Latvija ar Norvēģiju
Ir aizvadītas tikai 3 spēles. Bet turēsim īkšķus.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 22:37, pirms 13 gadiem
Kasparens rakstīja: Un, kas ir korekti? Apsdrīdēt galvenā trenera kompetenci?

Arī Skvorcovs netika LV izlasē- tikai tapēc, ka izlasei vajadzēja 3-4 maiņas uzbrucēju- un šodien redzēju, ka Koba tāds ir. Ja sāksi minēt rezultativitāti- tad pretī varu likt Juri Štālu. Ja nesaprati kapēc- padomā.

Viss ir likumsakarīgi- nekas te netiek apvainots vai aizskarts. Par treneri spriedīsim pēc čempja, protams, bet viss izskatās pagaidām, ka iet uz izdevušos.

Pasmaidi un neiespringsti
Koba?
Cik viņš šodien pabija laukumā kad rezultāts bija salīdzinoši neliels? Ja nemaldos, tad 18 sekundes.
Nē, Tribuncova gadījumā runāt par trenera kompetenci nenākas, jo zinoši cilvēki raksta, ka Tribuncovs nav PČ, jo sakašķējies ar Ābolu, un tam nav nekāda sakara ar spēlētāja meistarību.

P.S. Es pavisam noteikti neesmu iesprindzis, jo es tāpat neko šai sakarā mainīt nevaru. Varu tikai izteikt savas domas, un skatīties PČ (ne tikai LV) spēles.

     [+] [-]

, 2012-05-08 22:40, pirms 13 gadiem
Nu iedodiet tak video, ibio-mio.....

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 22:42, pirms 13 gadiem
Ļoti vāja spēle, labi, ka itāļi bija vēl vājāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 22:45, pirms 13 gadiem
...bet par Spruktu var teikt tikai to , ka viņam traucēja un arī turpmākajās spēlēs traucēs Jaunais Līgums ar CSKA
arī M.Rēdliham tā pati vaina...
Protams, abi noguruši no sezonas KHL...nav tā kā Daugaviņam - paspēlēties kaut kādā tur NHL.....

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 22:48, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Koba?
Cik viņš šodien pabija laukumā kad rezultāts bija salīdzinoši neliels? Ja nemaldos, tad 18 sekundes.
Nē, Tribuncova gadījumā runāt par trenera kompetenci nenākas, jo zinoši cilvēki raksta, ka Tribuncovs nav PČ, jo sakašķējies ar Ābolu, un tam nav nekāda sakara ar spēlētāja meistarību.

P.S. Es pavisam noteikti neesmu iesprindzis, jo es tāpat neko šai sakarā mainīt nevaru. Varu tikai izteikt savas domas, un skatīties PČ (ne tikai LV) spēles.
TAs nav apstrīdami- katrs var izteikt savu viedokli. Par Andersonu vēl padomātu, bet ne par Oskaru Bārtuli- 3 spēles 1+2. Katrā epizodē vēl gatavs taurē iedot. Pie tam viens no Teda audzēkņiem. Andersons- pirmais izgājiens laukumā- pirmais pieskāriens ripai- šķēliens. Varbūt neesi iedomājies, ja Teds ir psihologs- varbūt viņš patur rezervē tos, kas ir izsalkuši pēc hokeja?

Koba? Nu pieņemsim kā saki- 18 sekundes- šķēliens pa vārtiem un 2 spēka paņēmieni- tas ir tas, ko redzēju.

Mēs varam spriedelēt par velns viņu zin ko- bet tici izlasei. Ja kāds ir izlasē- tad ne jau dēļ orientācijas, vai skaistām acīm. Skvorcovam bija iespēja, iespēja bija arī MAcijevskim. Bet tikai Koba. Kapēc? To uzprasi pec čempja. Bet man patīk viņa attieksme.

     [+] [-]

, 2012-05-08 22:51, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Tribuncovam vajdzēja būt Laviņa vietā ! Būtu labs aizsargs,kas uzmestu no zilās ...Ar Bārtuli,Galviņu,Pujacu,Rēdlihu ir par maz
Un kapēc iepriekšējās izlasēs tika Laviņš, bet netika Atvars? Iedziļienies un padomā. Un kapēc tika Andersons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 23:05, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: es eju kur gribu
es daru ko gribu
jo esmu liepājnieks
Liepājnieks ir diagnoze?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-08 23:07, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: oooo nu neee
visi kaifo par to, cik hk mums augstā līmenī, bet ko dod, ja esam padsmitie sporta veidā, kur pat top 8 komandas nesavāc 10 000
kamēr LAT spēli ar Sanmarīno noskatās 8 000
PA TV? Ne vairāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 23:11, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: vienalga florbolā esam augstāk par hokeju
tam pievienojas eksperts Mr. -
Arī skeletonā un BMX.. Un? Esam TOP valsts

Futbolā? TOP 120

     [+] [-]

, 2012-05-08 23:11, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: man jau šis jautājums ir otro reiz
bet rīdzinieki arī nav bez simptomiem
Nav gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-08 23:13, pirms 13 gadiem
jā.. kaut gan par to kāds brāķis bija daudzos momentos, 5:0 galīgi to neparāda.
kā Laviņš laukumā tā rauj ūdeņus, man liekas kādi 60 % ielaisto vārtu līdz šim ir ar viņa piedalīšanos ...Daugaviņš ne pa kam nerealizē momentus,
Bārtulis normāli, kā iespēja tā šķeļ..nevis kā Galviņš pret Vāciju, piemēram, kamēr gatavojās savam plaukstas uzmetienam tikmēr vācieši šo apzaga un aizlaida pretuzbrukumā.Pujacs šodien izskatījās labāk, nekā pret Vāciju un vairs neliekās, vai tik nav noguris no hokeja.. .Un Indrašis,Ķēniņš,Jass grauž ledu
Ārī Štāls neizskatījās slikti, varbūt uz Itālijas fona....
Bet man visvairāk patīk, ja nespēlē ar atdevi, tad būs kā Džeriņam, Bukartam, un tā tam ir jābūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 23:22, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Kaspar, gan jau Tev spēle aizies parīt
Paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-09 00:41, pirms 13 gadiem
Patīk M. Indrašis, domāju, ka viņu šogad varētu NHL komanda kāda draftēt labākajā gadījumā otrajā kārtā, bet arī tikai ar nosacījumu, ka viņš PČ beigās būs vismaz Top 5 spēlētājs punktu ziņā!!!
Ja arī nē tad viņam būs iespēja pierādīt sevi R. Dinamo sastāvā... ja Peka Rautakallio viņu pratīs izmantot un pēc sezonas tad arī redzēs, kas būs tālāk, jo vēl pagājušo gadu L. Dārziņam bija iespēja piedalīties Nashville Predatros vasaras treniņa nometnē, bet pats izvēlējās nebraukt... tā, ka Indrašim viss vēl iespējams ir priekšā!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-09 00:43, pirms 13 gadiem
Handry rakstīja: Latvija malači! Nolanu par Dinamo treneri!!! Runājot par Miku jāsaka, ka viņš uzspīdēja pateicoties Miķeļa un Jankas spēlei! Šaubos vai viņam kaut kas izveidotos 3. un 4. maiņā. Protams bez talanta arī nevar spīdēt! Mikam tagad jākož varbūt zobos par kontraktu ar Dinamo, kura noteikumi mums nav zināmi....un vēl varbūt Ronalds...
MALAČI VISA KOMANDA!!!
Piekrītu par Miķeļa un Jāņa artavu Mika rezultatīvajā spēlē, bet arī treneris ir ieraudzījis viņā to ko mēs pašreiz redzam laukumā... lai arī kas nebūtu tavi maiņas partneri tomēr tev pašam ir jāatrodas laukumā tajā vietā un laikā, lai spētu iegūt sev punktus!!!

     [+] [-]

, 2012-05-09 04:02, pirms 13 gadiem
vsjo, es čučiņāt.
visus ar uzvaru, netuvojaties rīt (9 maijā) ''Pārdaugavas Betona Falosam'' lai nebojātu sev noskaņojumu

  +1 [+] [-]

, 2012-05-09 08:59, pirms 13 gadiem
po4a rakstīja: jā.. kaut gan par to kāds brāķis bija daudzos momentos, 5:0 galīgi to neparāda.
kā Laviņš laukumā tā rauj ūdeņus, man liekas kādi 60 % ielaisto vārtu līdz šim ir ar viņa piedalīšanos ...Daugaviņš ne pa kam nerealizē momentus,
Bārtulis normāli, kā iespēja tā šķeļ..nevis kā Galviņš pret Vāciju, piemēram, kamēr gatavojās savam plaukstas uzmetienam tikmēr vācieši šo apzaga un aizlaida pretuzbrukumā.Pujacs šodien izskatījās labāk, nekā pret Vāciju un vairs neliekās, vai tik nav noguris no hokeja.. .Un Indrašis,Ķēniņš,Jass grauž ledu
Ārī Štāls neizskatījās slikti, varbūt uz Itālijas fona....
Bet man visvairāk patīk, ja nespēlē ar atdevi, tad būs kā Džeriņam, Bukartam, un tā tam ir jābūt
so far visbiežāk ūdeņus rauj tieši Pujacs, reizēm izskatās, ka KHL fināls ir iztukšojis tieši emocionāli, trūkst gan koncentrēšanās, gan cīņasspara...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-09 09:52, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī par šito iesmējos.
Nu redzēsim vai Indrašis tā arī iederēsies Pekkas spēles zīmējumos.
Vēl jo vairāk, kā viņš iederēsies bez M. Rēdliha un Sprukta

     [+] [-]

, 2012-05-09 11:18, pirms 13 gadiem
skatāties, ka tiešām Miku draftē NHL.
Es par to nemaz nebrīnītos
Lai arī turpmāk met golus.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-09 12:15, pirms 13 gadiem
Indrasim vajadzetu iet uz NHL , nevis uz smirdigo Dinamo !! Ceru , ka vins nespeles Dinamo , bet NHL.

     [+] [-]

, 2012-05-09 12:15, pirms 13 gadiem
Nedraftēs. Jo te visa maiņa spēlē uz viņu. A NHL to neviens nedarīs un viņš pazudīs. Domāju ka viņš pazustu arī 3 maiņā. Nu ne pazustu , bet nebūtu tas kas ir tagad pirmajā maiņā.

kristaps551 rakstīja: skatāties, ka tiešām Miku draftē NHL.
Es par to nemaz nebrīnītos
Lai arī turpmāk met golus.

     [+] [-]

, 2012-05-09 12:19, pirms 13 gadiem
Shizis rakstīja: malaci!
skatiijos speeli no spaanijas ar austraalju draugiem! vinjiem saak patikt hokjis
Spaanijaa vai no spaaanijas skatijies?