Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" aizvadīs 11 pārbaudes spēles, četras no tām - savā laukumā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" aizvadīs 11 pārbaudes spēles, četras no tām - savā laukumā
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" publicējis gatavošanās plānu desmitajai sezonai. Galvenā trenera Sanda Ozoliņa vadītā komanda aizvadīs 11 pārbaudes mačus, no kuriem četri norisināsies Rīgā.

Kontinentālās hokeja līgas nākamā sezona startēs 22. augustā, bet Rīgas "Dinamo" gatavošanos sāks jūlija sākumā – vispirms medicīniskās pārbaudes un treniņi Piņķos un Jūrmalā, kam sekos trandicionālā treniņnometne Valmierā.

Pirmos pārbaudes turnīru rīdzinieki aizvadīs laika posmā no 26. līdz 30. jūlijam Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā, tiekoties ar Maskavas "Dynamo", Jaroslavļas "Lokomotiv" un Hantimansijskas "Yugra", kā arī Baltkrievijas vicečempioni Minskas "Yunost". Turnīra uzvarētājs tiks noskaidrots, vienībām izspēlējot viena apļa turnīru.

Savukārt augusta pirmajā pusē Rīgas "Dinamo" dosies uz Vācijas pilsētu Kaseli, kur piedalīsies sponsora "WinGas" rīkotajā turnīrā. Pretī stāsies Bratislavas "Slovan" un Podoļskas "Vityaz", kā arī Kaseles "Huskies", kas spēlē Vācijas pēc spēka otrajā līgā. Arī šajā turnīrā uzvarētājs tiks noskaidrots pēc viena apļa veikšanas.

Punktu sagatavošanās ciklam rīdzinieki pieliks ar tradicionālo pārbaudes turnīru, kas norisināsies Rīgā. Tajā piedalīsies arī Minskas "Dinamo", Jaroslavļas "Lokomotiv" un Kazaņas "Ak Bars". Pēdējo pārbaudes maču Rīgas "Dinamo" aizvadīs 17. augustā pulksten 19:30, kad aizvadīs spēli par 1. vai 3. vietu.

Šonedēļ Rīgas "Dinamo" kļuva par pēdējo Kontinentālās hokeja līgas klubu, kas izraudzījies galveno treneri – pie svarīgā amata tika komandas bijušais kapteinis Sandis Ozoliņš, kurš pagājušās sezonas otrajā pusē kļuva par Normunda Sējēja asistentu. Sējējs pametis ģenerālmenedžera amatu, bet viņa vietā stājās Ģirts Ankipāns, kuram arī tā ir pirmā pieredze.

Pašlaik Rīgas "Dinamo" ir līgums ar vienu spēlētāju – aizsargu Uvi Balinski, kurš maijā Latvijas izlases sastāvā debitēja pasaules čempionātā. Tiek ziņots, ka kvalifikācijas piedāvājumu pieņems uzbrucējs Miks Indrašis.

Rīgas "Dinamo" pārbaudes spēļu kalendārs

Minskas kauss

DatumsLaiksPretinieks
26. jūlijs15:00Hantimansijskas "Yugra"
27. jūlijs15:00Jaroslavļas "Lokomotiv"
28. jūlijs19:00Maskavas "Dynamo"
29. jūlijs19:00Minskas "Yunost"

WinGas kauss Kaselē

DatumsLaiksPretinieks
8. augusts16:00Bratislavas "Slovan"
9. augusts16:00Podoļskas "Vityaz"
10. augusts19:00Kaseles "Huskies"

Starptautiskais turnīrs Rīgā

DatumsLaiksPretinieks
13. augusts19:30Minskas "Dinamo"
14. augusts19:30Kazaņas "Ak Bars"
16. augusts19:30Jaroslavļas "Lokomotiv"
17. augusts19:30Spēle par vietu

Izmantotie resursi:
Sākums - Hokeja kluba Dinamo Rīga oficiālā...

     [+] [-]

, 2017-05-31 14:53, pirms 8 gadiem
Vispār ir ar diviem spēlētājiem līgumi

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 14:54, pirms 8 gadiem
Indra ir pieņēmis

 +10 [+] [-]

, 2017-05-31 15:01, pirms 8 gadiem
Dzirdeju ka Ankipans ar Gudiju ir sazinajies,cerams taisniba pietiek deldet ahl solu.

     [+] [-]

, 2017-05-31 15:02, pirms 8 gadiem
o, LDz pasūtījis Tad jau uzpeldēs kāds Aldarīša kausiņš

     [+] [-]

, 2017-05-31 15:08, pirms 8 gadiem
ravetajs rakstīja: Dzirdeju ka Ankipans ar Gudiju ir sazinajies,cerams taisniba pietiek deldet ahl solu.
Nebūtu slikti Gudļevskis ar Kalniņu vārtos.
Par vārtsargiem runājot , Jučers uz Lyon.

     [+] [-]

, 2017-05-31 15:11, pirms 8 gadiem
Un kas spēlēs? Uvis ar Sliņķi divatā?

     [+] [-]

, 2017-05-31 15:11, pirms 8 gadiem
Teicami! Ledus sāk kustēties.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 15:14, pirms 8 gadiem
ravetajs rakstīja: Dzirdeju ka Ankipans ar Gudiju ir sazinajies,cerams taisniba pietiek deldet ahl solu.
Kas par Gūdiju?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 15:15, pirms 8 gadiem
Gudļevskis pat AHL pēc statistikas un apskatnieku aprasktiem maigi sakot nav pat vidējs vārtsargs šajā līgā. Kalniņš visu sezonu bija labs, bet izlases pārbaudes spēlēs pat ļoti vājš. Tomēr nedaudz bažas rada teorētiski iespējamais vārtsargu duets Kalniņš , Gudļevskis.

  +9 [+] [-]

, 2017-05-31 15:15, pirms 8 gadiem
Tā, Savickis ir, treneris ir, turnīri ir........tik spēlētāju nav.

  +7 [+] [-]

, 2017-05-31 15:18, pirms 8 gadiem
elninjo2 rakstīja: Tā, Savickis ir, treneris ir, turnīri ir........tik spēlētāju nav.
Savickis saka: ''Laba daudz nevajag!''

  +2 [+] [-]

, 2017-05-31 15:22, pirms 8 gadiem
Katra gadijuma,es domaju,ka visam jabut labak neka pedejos divus gadus/sezonas. Jo ja kads neklausis OZO,tad domaju vieta nebus komanda.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 15:31, pirms 8 gadiem
elninjo2 rakstīja: Tā, Savickis ir, treneris ir, turnīri ir........tik spēlētāju nav.
Spēlētāju sarakstiņš, bus zināms Jūnijā, pirms Minskas kauss... Tā kā, atliek tikai gaidīt.

     [+] [-]

, 2017-05-31 15:40, pirms 8 gadiem
Cik finanses atļauj, ar tik spēlētājiem tiek noslēgti līgumi.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 15:48, pirms 8 gadiem
Turnīrs Vācijā (dzimtajā ES) atsver visu turpmāko sezonu.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 15:52, pirms 8 gadiem
Go0dFather rakstīja: Katra gadijuma,es domaju,ka visam jabut labak neka pedejos divus gadus/sezonas. Jo ja kads neklausis OZO,tad domaju vieta nebus komanda.
Nu cik var runāt muļķības.. Neklausīs Ozoliņu lidos ārā, bet iepriekšējā sezonā neklausot ĢM visi palika uz vietas...

  +3 [+] [-]

, 2017-05-31 15:54, pirms 8 gadiem
A kas ir savickis?

  +3 [+] [-]

, 2017-05-31 15:59, pirms 8 gadiem
tomēr smieklīga liekas RD mājas lapa,ir visi -akcionāri,treneri,masieri utt. tikai nekur nemana spēlētājus ,da būtu likuši vismaz to vienu Balinski..

  +3 [+] [-]

, 2017-05-31 16:03, pirms 8 gadiem
Priekš viena spēletāja nav taka bišku pa daudz pārbaudes spēļu?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 16:04, pirms 8 gadiem
Skrabars rakstīja: A kas ir savickis?
Traumēts! Sezona beigusies

     [+] [-]

, 2017-05-31 16:14, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Nu cik var runāt muļķības.. Neklausīs Ozoliņu lidos ārā, bet iepriekšējā sezonā neklausot ĢM visi palika uz vietas...
Salidzinaji divus pavisam dazadus cilvekus,domaju ka OZO ir krietni lielaka pieredze,hokeja pieredze. Galvenais,lai speletaji tic trenerim. Spilgts piemers Hartlijs. Ja jau OZO gerbtuves visu darija ka nakas,tad uz solina nevajadzetu but problemam,es vismaz ta domaju.

     [+] [-]

, 2017-05-31 16:20, pirms 8 gadiem
vienu maiņu savāks un tas ar būs Dinamo

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 16:32, pirms 8 gadiem
Piektās šķiras kanādiešus no Vācijas trešās joberlīgas plus vietējie siltumnīcas gurķi. Un sitīsies par pēdējo vietu kolhozā.

     [+] [-]

, 2017-05-31 16:45, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tomēr nedaudz bažas rada teorētiski iespējamais vārtsargu duets Kalniņš , Gudļevskis.
Par vārtsargiem vismazāk jāuztraucas. Ja vajadzēs, Kalvītis iestāsies vārtos. Vai nav vienalga, kur gulēt- tribīnēs vai vārtos.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-31 16:53, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Gudļevskis pat AHL pēc statistikas un apskatnieku aprasktiem maigi sakot nav pat vidējs vārtsargs šajā līgā. Kalniņš visu sezonu bija labs, bet izlases pārbaudes spēlēs pat ļoti vājš. Tomēr nedaudz bažas rada teorētiski iespējamais vārtsargu duets Kalniņš , Gudļevskis.
Bažas par ko? tāpat nekas nebus, pēdējā vieta konferencē, un tagad kad Novokuznecka izmesta, var pretendēt uz pēdējo vietu līgā, urrrā

  +2 [+] [-]

, 2017-05-31 17:18, pirms 8 gadiem
visiem sitiem dirsejiem bus tads abloms kad gjinamka tiks plovos,sitie visi kas nodirs,ganjau nemaz neseko lidzi hokim,ko labak skatities kurbada un mogo toto paraugstundam ?

     [+] [-]

, 2017-05-31 17:54, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Gudļevskis pat AHL pēc statistikas un apskatnieku aprasktiem maigi sakot nav pat vidējs vārtsargs šajā līgā. Kalniņš visu sezonu bija labs, bet izlases pārbaudes spēlēs pat ļoti vājš. Tomēr nedaudz bažas rada teorētiski iespējamais vārtsargu duets Kalniņš , Gudļevskis.
Teorētiski tu pats ar savu personu man radi bažas.

     [+] [-]

, 2017-05-31 18:02, pirms 8 gadiem
ravetajs rakstīja: visiem sitiem dirsejiem bus tads abloms kad gjinamka tiks plovos,sitie visi kas nodirs,ganjau nemaz neseko lidzi hokim,ko labak skatities kurbada un mogo toto paraugstundam ?
Būs, būs, būs play-off, Gagarins un Stenlijs, Nadežda - viss būs. Vienkārši gaidi. Tikai atceries - Maskavas koferītis ar naudu tiek sūtīts pašā pēdējā brīdī - un ļoti biezs tas nebūs. Tāpēc jau šobrīd RD ir tikai 2 spēlētāji.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 19:12, pirms 8 gadiem
Go0dFather rakstīja: Salidzinaji divus pavisam dazadus cilvekus,domaju ka OZO ir krietni lielaka pieredze,hokeja pieredze. Galvenais,lai speletaji tic trenerim. Spilgts piemers Hartlijs. Ja jau OZO gerbtuves visu darija ka nakas,tad uz solina nevajadzetu but problemam,es vismaz ta domaju.
Iepriekšējā sezonā galvenais treneris vienlaicīgi bija arī ĢM. Blakus viņam atradās Ozoliņš. Kā neviens nelidoja, tā nelidoja. Tagad Ozo viens pats pie stūres, bez ĢM (Kaut gan.. Ankipāns var kļūt par asistentu.. ) tad sāks visus mest ārā..

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 19:23, pirms 8 gadiem
LAIKS rakstīja: Bažas par ko? tāpat nekas nebus, pēdējā vieta konferencē, un tagad kad Novokuznecka izmesta, var pretendēt uz pēdējo vietu līgā, urrrā
Tās ir tavas domas. Manas domas ir savādākas.

     [+] [-]

, 2017-05-31 19:25, pirms 8 gadiem
Novēlu veiksmi OzO

     [+] [-]

, 2017-05-31 19:26, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tās ir tavas domas. Manas domas ir savādākas.
Tavas domas ir pat ļoti savādas, to neviens neapstrīd.

     [+] [-]

, 2017-05-31 19:29, pirms 8 gadiem
Skrabars rakstīja: A kas ir savickis?
Tu no Igaunijas vairs jau nau smieklīgi

     [+] [-]

, 2017-05-31 20:03, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tavas domas ir pat ļoti savādas, to neviens neapstrīd.
Vari pateikt ,kuras domas ir ļoti savādas. To ka šeit SC tā varētu likties - ticu. Man i8r az kopēja ar galvenajiem SC klauniem.
Vai ir ļoti savāda doma ka es atbalstu DR. Dzīvē ļoti maz cilvēkus satieku kuri ir pret DR pastāvēšanu. Tātad reālā dzīvē es piederu pie izteikta vairākuma.

     [+] [-]

, 2017-05-31 20:30, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vari pateikt ,kuras domas ir ļoti savādas. To ka šeit SC tā varētu likties - ticu. Man i8r az kopēja ar galvenajiem SC klauniem.
Vai ir ļoti savāda doma ka es atbalstu DR. Dzīvē ļoti maz cilvēkus satieku kuri ir pret DR pastāvēšanu. Tātad reālā dzīvē es piederu pie izteikta vairākuma.
Taču pats rakstīji, ka domājot savādāk, es tikai un vienīgi piekrītu.

     [+] [-]

, 2017-05-31 20:52, pirms 8 gadiem
elninjo2 rakstīja: Tā, Savickis ir, treneris ir, turnīri ir........tik spēlētāju nav.
Tev ir šaubas, ka spēlētāji tomēr būs? Naivais DR antifans pozorņiks!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 20:54, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vari pateikt ,kuras domas ir ļoti savādas. To ka šeit SC tā varētu likties - ticu. Man i8r az kopēja ar galvenajiem SC klauniem.
Vai ir ļoti savāda doma ka es atbalstu DR. Dzīvē ļoti maz cilvēkus satieku kuri ir pret DR pastāvēšanu. Tātad reālā dzīvē es piederu pie izteikta vairākuma.
Vecīt, tu jau pats ar savu akli fanātisko čekas kluba atbalstu esi viens no galvenajiem SC klauniem. Cilvēki par tevi ir jau sākuši smieties. Un tev tas laikam patīk.

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:01, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Vecīt, tu jau pats ar savu akli fanātisko čekas kluba atbalstu esi viens no galvenajiem SC klauniem. Cilvēki par tevi ir jau sākuši smieties. Un tev tas laikam patīk.
Alternetīvi apdāvinātais invalīds izlīdis no pagrīdes Ko tu vari zināt par cilvēkiem un reālo pasauli, ja pats ikdienā čurā pīlē un reālo dzīvi redzi tik pa TV kasti, planšeti, vai labākajā gadījumā reiz pa nedēļu ratiņos zem Rimi vai Maksimas ar pastieptu VEF kepku, lai nemazgātās kājas neatstieptu

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 21:08, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Taču pats rakstīji, ka domājot savādāk, es tikai un vienīgi piekrītu.
Gribējās konkrēti no tevis dzirdēt,kuras manas domas ir ļoti savādas. Bet laikam atkal kārtējo reizi atkal nekā, tikai vispārīgas frāzes un nekā konkrēta..kā vienmēr.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 21:11, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Vecīt, tu jau pats ar savu akli fanātisko čekas kluba atbalstu esi viens no galvenajiem SC klauniem. Cilvēki par tevi ir jau sākuši smieties. Un tev tas laikam patīk.
DR atbalstītāji Latvijā ir ļoti daudzi. Normāls cilvēks starp bomžiem arī izskatīsies jocīgs un smieklīgs. Inteliģents muļķu vidū būs jocīgs utt.
Kad redzu, kuri te smejas un palasu viņa komentārus , tad es priecājos ka viņi smejas par mani, jo mums ir pilnīgi atšķirīga attieksme ne tikai pret DR bet arī pret dzīvi kopumā.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 21:11, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Gribējās konkrēti no tevis dzirdēt,kuras manas domas ir ļoti savādas. Bet laikam atkal kārtējo reizi atkal nekā, tikai vispārīgas frāzes un nekā konkrēta..kā vienmēr.
Viņš teica ka tavas domas ir savādākas, nevis ka tavas domas ir savādas - lasīt vispār māki? Tu tagad cilvēkam piesienies par neko.

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:14, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Gribējās konkrēti no tevis dzirdēt,kuras manas domas ir ļoti savādas. Bet laikam atkal kārtējo reizi atkal nekā, tikai vispārīgas frāzes un nekā konkrēta..kā vienmēr.
Eh, fuņa, fuņa.. tu pat nespēj iebraukt, kad un par ko ir runa. Ja tu saki, ka domā savādāk, tā tad norādi, ka tavas domas ir savādas, ja vēlies pateikt, ka tavas domas no citiem atšķiras, taču ne savādā veidā, tad saki, ka domā citādāk. Traki, ka man, parastam lauku skuķim, ir jāstasta par latviešu valodas lietojumu vēstures skolotājam

  -3 [+] [-]

, 2017-05-31 21:16, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: DR atbalstītāji Latvijā ir ļoti daudzi. Normāls cilvēks starp bomžiem arī izskatīsies jocīgs un smieklīgs. Inteliģents muļķu vidū būs jocīgs utt.
Kad redzu, kuri te smejas un palasu viņa komentārus , tad es priecājos ka viņi smejas par mani, jo mums ir pilnīgi atšķirīga attieksme ne tikai pret DR bet arī pret dzīvi kopumā.
Latvijā ir ļoti dažādi cilvēki. Ir tādi kas atbalsta, ir tādi kas neatbalsta, bet lielākajai daļai tāds RD ir bijis nebijis - viņiem dzīvē ir daudz svarīgākas problēmas - piemēram, izdzīvot vai bērnus pabarot vai izskolot. Tev acīmredzot dzīvē tādu problēmu nav, jo vari dienām dirnēt SC un fanot par savu RD.

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:16, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Gribējās konkrēti no tevis dzirdēt,kuras manas domas ir ļoti savādas. Bet laikam atkal kārtējo reizi atkal nekā, tikai vispārīgas frāzes un nekā konkrēta..kā vienmēr.
No Neputnes vari negaidīt SAVU atbildi, jo viņa visai ātri ietekmējas no citiem viņai subjektīvi simpātiskiem personāžiem, tāpēc par savādām domām labāk prasīt viņiem, nevis pašai Neputnei Personiski no sevis varu piebilst, ka lielos kosjakos tu neesi pieķerts, tā, pa nenozīmīgam sīkumam Koiva, piemēram, ir citās domās, grib par katru cenu tevi izskaitļot, atrast, apēst, aprakt, tādā veidā izdarot labumu izglītības iestādei un topošai bērnu paudzei, kuriem tu pasniedz vēstures zinātni

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 21:18, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Eh, fuņa, fuņa.. tu pat nespēj iebraukt, kad un par ko ir runa. Ja tu saki, ka domā savādāk, tā tad norādi, ka tavas domas ir savādas, ja vēlies pateikt, ka tavas domas no citiem atšķiras, taču ne savādā veidā, tad saki, ka domā citādāk. Traki, ka man, parastam lauku skuķim, ir jāstasta par latviešu valodas lietojumu vēstures skolotājam
Runa nevis IR, bet IET!!! Iegaumē šo faktoru uz mūžu mūžiem!

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:18, pirms 8 gadiem
Play-off nespīd, kaut kur jau tas spēļu skaits jāsakasa...

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:20, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Play-off nespīd, kaut kur jau tas spēļu skaits jāsakasa...
Protams ka nespīd, Play-Off ir jānopelna, nevis jāspīdina!

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:22, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Runa nevis IR, bet IET!!! Iegaumē šo faktoru uz mūžu mūžiem!
Rusļikiem iet, latviešiem ir. To, ka tev iet, to mēs zinam, nekas jauns

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 21:23, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Viņš teica ka tavas domas ir savādākas, nevis ka tavas domas ir savādas - lasīt vispār māki? Tu tagad cilvēkam piesienies par neko.
"Tavas domas ir pat ļoti savādas"

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 21:24, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Eh, fuņa, fuņa.. tu pat nespēj iebraukt, kad un par ko ir runa. Ja tu saki, ka domā savādāk, tā tad norādi, ka tavas domas ir savādas, ja vēlies pateikt, ka tavas domas no citiem atšķiras, taču ne savādā veidā, tad saki, ka domā citādāk. Traki, ka man, parastam lauku skuķim, ir jāstasta par latviešu valodas lietojumu vēstures skolotājam
" Manas domas ir ļoti savādas". Gribu zināt konkrēti kuras.

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:24, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Rusļikiem iet, latviešiem ir. To, ka tev iet, to mēs zinam, nekas jauns
Pulkstenis arī iet, vismaz tam tu piekritīsi? https://www.youtube.com/watch?v=PBX...

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:27, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Rusļikiem iet, latviešiem ir. To, ka tev iet, to mēs zinam, nekas jauns
Kas tās par avataru mainīšanām
Tagad tik pamanīju, kas patiesībā liek pie vietas funarinu

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:29, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: " Manas domas ir ļoti savādas". Gribu zināt konkrēti kuras.
Saproti taču, fuņa, ko tev mēģina pateikt, pat burts domu uzķēra.

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:29, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kas tās par avataru mainīšanām
Tagad tik pamanīju, kas patiesībā liek pie vietas funarinu
Haha, kārtis tak kādreiz jāpajauc

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:33, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Pulkstenis arī iet, vismaz tam tu piekritīsi? https://www.youtube.com/watch?v=PBX...
Jokains esi vai? Laiks iet, pulkstenis tik var parādīt laiku. Bet nu, nešaubos, ka savos alko dilērijumos esi arī redzējis staigājošus pulksteni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:46, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jokains esi vai? Laiks iet, pulkstenis tik var parādīt laiku. Bet nu, nešaubos, ka savos alko dilērijumos esi arī redzējis staigājošus pulksteni
Tak noklausies gabalu, pirms raksti man atbildi, vecu, tradicionālu Lettiņu dziesmu, tur skaidri un gaiši dzied par staigājošo pulksteni

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:48, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Te vispār ir interesanti indivīdi. Arī tie, kas teicās sekojot līdzi NHL, pie rakstiņiem par NHL batālijām gandrīz nekomentē, tomēr ir vienmēr klāt pie Dinamo.
NHL The best? Jā, tas ir viens no tādiem kadriem Nebrīnītos, ja viens un tas pats personāžs ar Straumi vien ir, visai līdzīgi komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:53, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Nebrauksi novembrī uz hoķi Stokholmā?
Paga, paga, a kas tur būs? Es tai laikā plānoju būt nogruntētam jau uz pastāvīgo dzīvi LV Francijā tik pēc naudas ieradīšos periodiski

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 21:54, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vari pateikt ,kuras domas ir ļoti savādas. To ka šeit SC tā varētu likties - ticu. Man i8r az kopēja ar galvenajiem SC klauniem.
Vai ir ļoti savāda doma ka es atbalstu DR. Dzīvē ļoti maz cilvēkus satieku kuri ir pret DR pastāvēšanu. Tātad reālā dzīvē es piederu pie izteikta vairākuma.
Tu pats teici, ka tev ir ''savādākas'' domas. Savāds apzīmē ko dīvainu, savādāku. Ja reiz parasti pats mīli piekasīties pie tā, ko un kā citi raksta, aber lūdzu. Savādo domu īpašniek.

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:55, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tak noklausies gabalu, pirms raksti man atbildi, vecu, tradicionālu Lettiņu dziesmu, tur skaidri un gaiši dzied par staigājošo pulksteni
Jā, man noteikti jānoklausās šī dziesma, lai zinātu viņai vārdus gan jau, ka puikas bija ieņēmuši, kad sacerēja vārdus, bet jebkurā gadījumā, mākslā tā kā nebūtu prātīgi visu uztvert burtiski, vai ne, burt? https://m.youtube.com/watch?v=o5ZQD... - ar cik kaijām esi savā dzīvē aprunājies?

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:57, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Saproti taču, fuņa, ko tev mēģina pateikt, pat burts domu uzķēra.
Ja tu kādam teiksi "Tavas domas ir ļoti savādas", tad visticamāk būs jautājums kuras domas ir ļoti savādas. Nevar būt domas savādas tā vispārināti. Tātad gribu zināt, kuras manas domas ir ļoti savādas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:58, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Tu pats teici, ka tev ir ''savādākas'' domas. Savāds apzīmē ko dīvainu, savādāku. Ja reiz parasti pats mīli piekasīties pie tā, ko un kā citi raksta, aber lūdzu. Savādo domu īpašniek.
Gribu zināt konkrētus piemērus nevis kaut ko vispārinātu. Es lietoju vaŗdu savādākas, bet mans oponents vārda savādas.

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:59, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā, man noteikti jānoklausās šī dziesma, lai zinātu viņai vārdus gan jau, ka puikas bija ieņēmuši, kad sacerēja vārdus, bet jebkurā gadījumā, mākslā tā kā nebūtu prātīgi visu uztvert burtiski, vai ne, burt? https://m.youtube.com/watch?v=o5ZQD... - ar cik kaijām esi savā dzīvē aprunājies?
Teksta autors dziesmai bija visai cienījams cilvēks, Viktors Kalniņš,slavenā komponista Imanta Kalniņa brālis, LPSR rakstnieku sabiedrības goda loceklis (bez ironijas ), tā kā tavas dogadkas par to, ka čaļi bija pārāk ieņēmuši, sacerot dziesmu, ir, maigi sakot, nevietā

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:59, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ja tu kādam teiksi "Tavas domas ir ļoti savādas", tad visticamāk būs jautājums kuras domas ir ļoti savādas. Nevar būt domas savādas tā vispārināti. Tātad gribu zināt, kuras manas domas ir ļoti savādas?
Ieskaties spogulī un uzprasi to sev, tu to apgalvoji, es piekritu. Kā es varu zināt, kuras tiesi domas tu pats sev uzskati par savādām?

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:59, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Gribu zināt konkrētus piemērus nevis kaut ko vispārinātu.
Kādus konkrētus piemērus? Redz, tevis rakstīts komentārs :
---
"Tās ir tavas domas. Manas domas ir savādākas."
--- (Nevaru ielikt otru citātu)
Ja reiz pats raksti, ka tavas domas ir savādas, kādēļ gan tev nepiekrist?

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:01, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: es jau domāju! Arī daži NHListi gan jau palaiduši garām. Būs divas NHL spēles Stokholmā. Biļeti jau nopirku.
P.S. Es arī gribu epizodiski pēc naudas ierasties
Skaidra lieta, par to variantu varētu padomāt, es par spēlēm, nevis par Svensona naudām

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:02, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ieskaties spogulī un uzprasi to sev, tu to apgalvoji, es piekritu. Kā es varu zināt, kuras tiesi domas tu pats sev uzskati par savādām?
Savādākas nenozīmē savādas. Ja man atšķiras domas par kaut ko ar citu cilvēku tad es domāju SAVĀDĀK nevis SAVĀDI. Tie ir atšķirīgi vārdi.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:02, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Teksta autors dziesmai bija visai cienījams cilvēks, Viktors Kalniņš,slavenā komponista Imanta Kalniņa brālis, LPSR rakstnieku sabiedrības goda loceklis (bez ironijas ), tā kā tavas dogadkas par to, ka čaļi bija pārāk ieņēmuši, sacerot dziesmu, ir, maigi sakot, nevietā
Domā Viks vispār nelietoja?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:02, pirms 8 gadiem
Neputns un vēl daži nezin kāda ir atšķirība starp savādāk un savādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:03, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Savādākas nenozīmē savādas. Ja man atšķiras domas par kaut ko ar citu cilvēku tad es domāju SAVĀDĀK nevis SAVĀDI. Tie ir atšķirīgi vārdi.
Atkal kļūdies. Latviešu valodā atšķirīgas domas un atšķirīgu da jebko apzīmē ar vārdu ''citāds'', jeb citādāks. Sēdies, 2.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:03, pirms 8 gadiem
Apbēdināšu a burtu - pīlē nečurāju un ratiņos neesmu viņš jau to gribētu, (domā ka esmu paralizēts - ha-ha) bet diemžēl nē - un dzīvi esmu redzējis pietiekami ...

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:04, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Savādākas nenozīmē savādas. Ja man atšķiras domas par kaut ko ar citu cilvēku tad es domāju SAVĀDĀK nevis SAVĀDI. Tie ir atšķirīgi vārdi.
Nē, fuņa, tad tu saki Citādāk, ja saki savādāk, tad tas norāda, ka domā savādi. Eh, traki, kad vēstures skolotājam tik švaki ar valsts valodas izpratni

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:04, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Kādus konkrētus piemērus? Redz, tevis rakstīts komentārs :
---
"Tās ir tavas domas. Manas domas ir savādākas."
--- (Nevaru ielikt otru citātu)
Ja reiz pats raksti, ka tavas domas ir savādas, kādēļ gan tev nepiekrist?
Savādākas nevis savādas . Vai patiešām elementāra lieta nepielec. Vai tev patiešām tik zems izglītības līmenis un/vai loģika. Es domāju savādāk ja man atšķiras vedoklis ar kādu citu. Es domāju savādi ja man ir īpatnējs reti sastopams viedoklis.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:05, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Savādākas nevis savādas . Vai patiešām elementāra lieta nepielec. Vai tev patiešām tik zems izglītības līmenis un/vai loģika. Es domāju savādāk ja man atšķiras vedoklis ar kādu citu. Es domāju savādi ja man ir īpatnējs reti sastopams viedoklis.
Cilvēks runā par izglītības līmeni, kad pats nesaprot valsts valodu..ai, ai ai.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-31 22:06, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Cilvēks runā par izglītības līmeni, kad pats nesaprot valsts valodu..ai, ai ai.
Ironiski, vai ne

  -2 [+] [-]

, 2017-05-31 22:06, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Domā Viks vispār nelietoja?
Viks sākumā ļoti lietoja, tad vispār pārstāja lietot.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:06, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nē, fuņa, tad tu saki Citādāk, ja saki savādāk, tad tas norāda, ka domā savādi. Eh, traki, kad vēstures skolotājam tik švaki ar valsts valodas izpratni
Lauku skuķim (kā pati izteicies) var piedot nezinšānu.
Protams es varēju rakstīt CITĀDĀK, bet uzrakstīju savādāk. Arī tā var izteikties, bet acīmredzot šeit tēlaināki, filozofiskāki izteicieni nepatīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:10, pirms 8 gadiem
Daži piemēri. Vai Vējonis arī neprot latviešu valodu?

"Mums ir daudz savādāki uzskati šajos jautājumos," atzina prezidents.
https://www.diena.lv/raksts/latvija...

Vēl viens piemērs.
Jūsu uzskati nosaka, kas jūs esat

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:10, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Lauku skuķim (kā pati izteicies) var piedot nezinšānu.
Protams es varēju rakstīt CITĀDĀK, bet uzrakstīju savādāk. Arī tā var izteikties, bet acīmredzot šeit tēlaināki, filozofiskāki izteicieni nepatīk.
Un bams.. Atkal redz kāds nav sapratis tavu ģeniālo domu. Savādāk nav citādāk sinonīms.. NAV! NAV! NAV! divas pilnīgi atšķirīgas nozīmes, kuras vienu otru nevar aizvietot. Punkts.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:10, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Cilvēks runā par izglītības līmeni, kad pats nesaprot valsts valodu..ai, ai ai.
Pat Valsts prezidents runā tāpat kā es.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:11, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Un bams.. Atkal redz kāds nav sapratis tavu ģeniālo domu. Savādāk nav citādāk sinonīms.. NAV! NAV! NAV! divas pilnīgi atšķirīgas nozīmes, kuras vienu otru nevar aizvietot. Punkts.
https://www.diena.lv/raksts/latvija...

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:11, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Lauku skuķim (kā pati izteicies) var piedot nezinšānu.
Protams es varēju rakstīt CITĀDĀK, bet uzrakstīju savādāk. Arī tā var izteikties, bet acīmredzot šeit tēlaināki, filozofiskāki izteicieni nepatīk.
Kādu tieši nezināšanu, fuņa, lūdzu konkrēti? es norādīju uz elementāru valodas lietošanas nepareizību, tur nekā tēlaina vai filosofiska nebija. Tev ir pataloģiska nespēja atzīt kļūdu, ne pirmo reizi tas novērots, ļoti slikta īpašība skolotājam.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:11, pirms 8 gadiem
Hokeja sadaļā sarunas par latviešu valodas gramatiku un sēdēšanu ķurķī. Vēl tikai HMB pietrūkst ar viņa 200 personīgajiem postiem, lai funis atkal spriežot pēc komentāru skaita vien varētu teikt ka RD ir ļoti populārs.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:12, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Pat Valsts prezidents runā tāpat kā es.
Un? Tas nozīmē, ka tas ir pareizi? Ja gribam būt pavisam piekasīgi, tad pareizi būtu citādi, jeb manas domas ir citādas. Bet ''citādāk, joprojām ir pareizāks variants par savādāks. Palasi.. https://lvak.wordpress.com/2013/09/... varbūt beidzot izdosies parādīt, ka tomēr esi loģiski domājošs indivīds, un atzīsi savu kļūdu, nevis kārtējo reizi sauksi citus par stulbiem..

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:13, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Pat Valsts prezidents runā tāpat kā es.
Ir saprotams, ka tu, kā padomijas pilsonis sirdī, pat nepieļauj domu, ka valsts galva varētu kļūdīties

  -2 [+] [-]

, 2017-05-31 22:14, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Pats varbūt neesi bet prātiņš gan tev ir paralizēts. Tas arī nav nekas labs
Par garā, miesā vājajiem jau var smieties tikai tādi atsaldeņi un deģenerāti kā tu un a-burts - kas pats ir galvā sists psihopāts - alkoholiķis ar stāžu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-31 22:18, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Un? Tas nozīmē, ka tas ir pareizi? Ja gribam būt pavisam piekasīgi, tad pareizi būtu citādi, jeb manas domas ir citādas. Bet ''citādāk, joprojām ir pareizāks variants par savādāks. Palasi.. https://lvak.wordpress.com/2013/09/... varbūt beidzot izdosies parādīt, ka tomēr esi loģiski domājošs indivīds, un atzīsi savu kļūdu, nevis kārtējo reizi sauksi citus par stulbiem..
Nē tas nozīmē ka ļoti daudzi tā runā, ļoti daudzi. Es nekad neesmu teicis ka runāju rakstu pilnīgi pareizi atbilstoši visām latviešu valodas normām.
Es nekad neesmu pratis, neprotu un nepratīšu pilnīgi pareizi un precīzi runāt un rakstīt. To pilnīgi pareizi ikdienā dara labi ja 10%. Bieži saku ka RUNA IET (zinu ka nepareizi bet tā runāju). Saku nākošais (zinu ka pareizi ir nākamais ) .
Kāds teica ka neprotu atzīt savas kļūdas. Tad visiem saku - es literāri pareizi neprotu vienmēr izteikties un nekad nepratīšu un šeit literāri pareizi pat necenšos rakstīt.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:19, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Pazīstu vienu kadru, zviedru, kuram pamatnodarbība ir par naudu sēdēt cietumā, citu vietā.
IPS visticamāk ir viens no līdzīgiem kadriem Pusgadu patroļļo SC, aptirš DR un LV Hokeju, pusgadu pasēž ieslodzījumā, iznāk ārā, atkal aptirš DR un tā tālāk

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:20, pirms 8 gadiem
Kuram interesē var palasīt (arī šis vārds ir literāri nepareizs). Te arī skaidro ka vaŗdus savādāk un citādāk ikdienā ļoti bieži lieto kā sinonīmus, lai gan viņi nav sinonīmi.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-31 22:20, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Vai tad es smejos? Man žēl tevis.
Tev kāds kaut ko prasīja darīt attiecībā uz manu personu? To savu žēlumu tu sev d*rsā vari iebāzt.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:20, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nē tas nozīmē ka ļoti daudzi tā runā, ļoti daudzi. Es nekad neesmu teicis ka runāju rakstu pilnīgi pareizi atbilstoši visām latviešu valodas normām.
Es nekad neesmu pratis, neprotu un nepratīšu pilnīgi pareizi un precīzi runāt un rakstīt. To pilnīgi pareizi ikdienā dara labi ja 10%. Bieži saku ka RUNA IET (zinu ka nepareizi bet tā runāju). Saku nākošais (zinu ka pareizi ir nākamais ) .
Kāds teica ka neprotu atzīt savas kļūdas. Tad visiem saku - es literāri pareizi neprotu vienmēr izteikties un nekad nepratīšu un šeit literāri pareizi pat necenšos rakstīt.
Kas notika, ko tad stils bišķucīt pamainījās? Skatos kāds negribot, bet tomēr slēptā veidā atzīst kļūdu. Apsveicu! Vai nevarēja iztikt arī bez citu saukšanas par ''neizglītotiem'' un ''lauku skuķiem''? Vai savu kļūdu atzīt ir tik ļoti sarežģīti? Mhh.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:21, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ir saprotams, ka tu, kā padomijas pilsonis sirdī, pat nepieļauj domu, ka valsts galva varētu kļūdīties
Kļūdās pilnīgi visi cilvēki uz zemes (vārdu zeme rakstu ar mazo burtu-eh , atkal kļūdījos).

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:21, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Par garā, miesā vājajiem jau var smieties tikai tādi atsaldeņi un deģenerāti kā tu un a-burts - kas pats ir galvā sists psihopāts - alkoholiķis ar stāžu.
Esmu, kā Itāļu diktators Mussolīnī, par FIZISKU šādu tipu likvidāciju, lai garīgi un fiziski veselajiem nav jāuztur visādi frīki!

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:22, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Kas notika, ko tad stils bišķucīt pamainījās? Skatos kāds negribot, bet tomēr slēptā veidā atzīst kļūdu. Apsveicu! Vai nevarēja iztikt arī bez citu saukšanas par ''neizglītotiem'' un ''lauku skuķiem''? Vai savu kļūdu atzīt ir tik ļoti sarežģīti? Mhh.
Kādu kļūdu. Es taču šeit nekad nepretendēju uz pilnīgi perfektu latviešu valodas lietošanu. Es domāju un rakstu SAVĀDĀK kā tu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:24, pirms 8 gadiem
Joprojām no neputna gaidu - kuras manas domas ir savādas.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:24, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Kas notika, ko tad stils bišķucīt pamainījās? Skatos kāds negribot, bet tomēr slēptā veidā atzīst kļūdu. Apsveicu! Vai nevarēja iztikt arī bez citu saukšanas par ''neizglītotiem'' un ''lauku skuķiem''? Vai savu kļūdu atzīt ir tik ļoti sarežģīti? Mhh.
Lauku skuķis - to pats (pati)par sevi teica.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:25, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Protams, bet gudrāks tu no tā nepaliksi
Tik gudrs un kulturāls kā tu es diemžēl nekad nebūšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:27, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Kādu kļūdu. Es taču šeit nekad nepretendēju uz pilnīgi perfektu latviešu valodas lietošanu. Es domāju un rakstu SAVĀDĀK kā tu.
Esmu laikam optimists.. nekad nebiju domājis, ka tie prieki par Fuņa progesu kļūdu atzīšanas ziņā būs tik īsi.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:27, pirms 8 gadiem
Kad neputns atbildēs. Kuras manas domas ir savādas (neputns nelitoja vārdu savādākas, bija vārds savādas).

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:28, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nē tas nozīmē ka ļoti daudzi tā runā, ļoti daudzi. Es nekad neesmu teicis ka runāju rakstu pilnīgi pareizi atbilstoši visām latviešu valodas normām.
Es nekad neesmu pratis, neprotu un nepratīšu pilnīgi pareizi un precīzi runāt un rakstīt. To pilnīgi pareizi ikdienā dara labi ja 10%. Bieži saku ka RUNA IET (zinu ka nepareizi bet tā runāju). Saku nākošais (zinu ka pareizi ir nākamais ) .
Kāds teica ka neprotu atzīt savas kļūdas. Tad visiem saku - es literāri pareizi neprotu vienmēr izteikties un nekad nepratīšu un šeit literāri pareizi pat necenšos rakstīt.
Uh, ilgi un grūti tas nāca, bet tomēr atnāca, arī labi vismaz šodien uzzināji, ko jaunu- savādāk un citādāk nav sinonīmi, pēc pirmajiem komentiem par šo tēmu ļoti uzskatāmi varēja redzēt, ka šo faktu nezini. Bet tas nekas- katra diena, kurā uzzini ko jaunu, ir labi nodzīvota.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:29, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Ne katram ir lemts, tā nu tas ir ....
Visi kas neatbalsta RD ir garā vāji, fiziski nepilnvērtīgi idioti, kuru prāta spējas ir ierobežotas un paralizētas - tā ir, pilnīgi piekrītu.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:29, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Esmu laikam optimists.. nekad nebiju domājis, ka tie prieki par Fuņa progesu kļūdu atzīšanas ziņā būs tik īsi.
Lai tev prieks līdz mūža beigām būtu. Es atzīstu ka kļūdīšos šeit SC ļoti bieži latviešu valodā. Kā rakstīšu , tā visticamāk būs kļūdas. Man piemēram patīk teikt pietaisi durvis (nevis aiztaisi). Cilvēki uz šo frāzi pietaisi durvis reaģē dažādi

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:31, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Kad neputns atbildēs. Kuras manas domas ir savādas (neputns nelitoja vārdu savādākas, bija vārds savādas).
Tu mani par savu alter-ego uzskati, vai? kā es varu zināt, kuras domas tu sevī uzskati pat savādām?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:31, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tu mani par savu alter-ego uzskati, vai? kā es varu zināt, kuras domas tu sevī uzskati pat savādām?
Tev tas neatgādina cīņu ar vējdzirnavām?

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:32, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Uh, ilgi un grūti tas nāca, bet tomēr atnāca, arī labi vismaz šodien uzzināji, ko jaunu- savādāk un citādāk nav sinonīmi, pēc pirmajiem komentiem par šo tēmu ļoti uzskatāmi varēja redzēt, ka šo faktu nezini. Bet tas nekas- katra diena, kurā uzzini ko jaunu, ir labi nodzīvota.
Atnāca, un aizgāja. Nevar taču pieļaut, ka šeit kāds mācīs ''pieredzējuši'' skolotāju

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:33, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Traumēts! Sezona beigusies
Trauma galvas rajonā

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:34, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Uh, ilgi un grūti tas nāca, bet tomēr atnāca, arī labi vismaz šodien uzzināji, ko jaunu- savādāk un citādāk nav sinonīmi, pēc pirmajiem komentiem par šo tēmu ļoti uzskatāmi varēja redzēt, ka šo faktu nezini. Bet tas nekas- katra diena, kurā uzzini ko jaunu, ir labi nodzīvota.
To ka savādāk un citādāk nav sinonīmi es zināju(bet var diskutēt, jo mācību grāmatās raksta ka sinonīmi ir vārdia arī ar līdzīgu nozimi nevis tikai vienādu nozīmi), bet ikdienā biežāk lietoju vaŗdu savādāk nevis citādāk. Tu man rakstīji ka manas domas ir SAVĀDAS (nevis SAVĀDĀKAS). Tā ir būtiska atšķirība. Ja tu teiktu ka manas domas ir ļoti savādākas nekā otra cilvēka 0 man nekādu jautājumu nebūtu, bet tā kā rakstīja SAVĀDAS tas jau ir pavisam kas cits.
Tādēļ gribu zināt KURAS DOMAS IR SAVĀDAS?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:34, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tev tas neatgādina cīņu ar vējdzirnavām?
Izklaidējos paņēmu pirmo brīvdienu kāda mēneša laikā un arī tikai piespiedu kārtā- ķermenis netur slodzi, visas malas sāp. Un, kā reiz, šodien SC baigi kluss, nekas cits neatliek kā skolot fuņu

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:35, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tu mani par savu alter-ego uzskati, vai? kā es varu zināt, kuras domas tu sevī uzskati pat savādām?
Es nerakstīju ka manas domas ir savādas, tu to rakstīji , tādēļ arī prasu.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:36, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Te vispār ir interesanti indivīdi. Arī tie, kas teicās sekojot līdzi NHL, pie rakstiņiem par NHL batālijām gandrīz nekomentē, tomēr ir vienmēr klāt pie Dinamo.
Tupaki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:36, pirms 8 gadiem
Atkal neputns kaut ko apgalvo par otru, bet nespēj pamatot, argumentēt savu domu.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:37, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Izklaidējos paņēmu pirmo brīvdienu kāda mēneša laikā un arī tikai piespiedu kārtā- ķermenis netur slodzi, visas malas sāp. Un, kā reiz, šodien SC baigi kluss, nekas cits neatliek kā skolot fuņu
Ko vajag, to vajag

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:38, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Atkal kļūdies. Latviešu valodā atšķirīgas domas un atšķirīgu da jebko apzīmē ar vārdu ''citāds'', jeb citādāks. Sēdies, 2.
Tās ir tavas domas, es domāju savādāk(atkal kļūdījos uzrakstīju nepareizo vārdu). Ko lai daru ja domāju savādāk kā tu.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:41, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es nerakstīju ka manas domas ir savādas, tu to rakstīji , tādēļ arī prasu.
Atceros kā vakar, kā mana latviešu valodas skolotāja teica: "ja teiksiet, ka domājat savādāk, tad tas nozīmēs, ka jūsu domas ir savādas, dīvainas, labāk lietojiet vārdu citādāk, lai nesanāk mulķīgi". Pasen tas bija, bet tā kā viņa bija lieliska skolotāja, tad joprojām atceros daudz ko no viņas teiktā. Tā kā, par savām savādajām domā prasi vai nu savam spoguļatēlam vai arī manai latviešu valodas skolotājai, man ar to nav nekāda sakara

  -2 [+] [-]

, 2017-05-31 22:44, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Atkal neputns kaut ko apgalvo par otru, bet nespēj pamatot, argumentēt savu domu.
Tu vienmēr apgalvo ka neviens nespēj izteikt, argumentēt, pamatot savas domas. Tātad tu acīmredzot to spēj - tieši tāpat kā a burts - tas arī ir par sevi ļoti pārliecināts indivīds (kā jau psihopāts). Kaut kāda lielummānija jau te vērojama Rd atbalstītājiem. arhivsx laikam pat ir psihiatrs ka zina kuru prāts ir paralizēts un kuru - nav.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:45, pirms 8 gadiem
Neputns visu laiku it kā neredz ka ir atšķirība starp savādi un savādāk. Visu laiku raksta par kaut ko citu. Savādāk nozīmē citādāk9zinu ka tie neskaitās sinonīmi), bet savādi var teikt ari dīvaini.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:45, pirms 8 gadiem
Vārdiem savādi un citādi latviešu valodā ir dažādas nozīmes, tie nav sinonīmi (kaut gan vārdnīcās pie vārda savādāk var atrast skaidrojumu citādi, to var skaidrot visnotaļ vienkārši — parasti viss, kas ir dīvains, ir arī atšķirīgs, savukārt ne viss, kas ir atšķirīgs, ir dīvains, tāpēc šī saikne abos virzienos nedarbojas). Savādi nozīmē “dīvaini”, “jocīgi”, savukārt citādi nozīmē “citā veidā”.

Un te piemēri ar pareizu lietojumu.

Citādi: apēd zirņus, citādi tupēsi kaktā uz neapēstajiem!
Citādāk: nespēju izdomāt nevienu pareizu konstrukciju...
Savādi: bērni no paralēlklases bija savādi — viens nāca uz skolu zilām zeķēm, otrs — zilām acīm.
Savādāk: zilās zeķes likās savādi, bet zilās acis - vēl savādāk.
Vārdotājas piezīmes: Bieds un bubulis...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:47, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Atceros kā vakar, kā mana latviešu valodas skolotāja teica: "ja teiksiet, ka domājat savādāk, tad tas nozīmēs, ka jūsu domas ir savādas, dīvainas, labāk lietojiet vārdu citādāk, lai nesanāk mulķīgi". Pasen tas bija, bet tā kā viņa bija lieliska skolotāja, tad joprojām atceros daudz ko no viņas teiktā. Tā kā, par savām savādajām domā prasi vai nu savam spoguļatēlam vai arī manai latviešu valodas skolotājai, man ar to nav nekāda sakara
Dažās sinonīmu vārdnīcās pie vārda savādāk ir arī vārds citādi

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:48, pirms 8 gadiem
Kopumā jau ļoti interesanti komentāri pie raksta par DR pārbaudes spēlēm vasarā un visi par tēmu-hokeju.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-31 22:49, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Atļaušos izteikt savu versiju- pilnīgi normāli ir tie cilvēki, kas par Dinamo neinteresējas, neiet uz spēlēm un nediskutē par šo komandu. To pašu es nevaru teikt par tiem idiņiem, kuri te cauri vien raksta visādas stulbības par komandas hokejistiem.
Katrs LV teritorijā var rakstīt ko grib, kā grib un kur grib, var apmeklēt, var neapmeklēt ko grib. Ja arī tas nesaskan ar tavām domām (kas mani personīgi nemaz neinteresē) Var darīt visu kas nepārkāpj LV kriminālkodeksu un pamatlikumus. Un tavs viedoklis par manu personu mani arī neinteresē. Tu jau man nenoteiksi ko man domāt vai rakstīt.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:50, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Tu vienmēr apgalvo ka neviens nespēj izteikt, argumentēt, pamatot savas domas. Tātad tu acīmredzot to spēj - tieši tāpat kā a burts - tas arī ir par sevi ļoti pārliecināts indivīds (kā jau psihopāts). Kaut kāda lielummānija jau te vērojama Rd atbalstītājiem. arhivsx laikam pat ir psihiatrs ka zina kuru prāts ir paralizēts un kuru - nav.
Ne vienmēr es to varu, bet es šeit SC ar kaut kādiem loģiskiem argumentiem saskaros ļoti reti, atsevišķi indivīdi nekad neko nespēj loģiski pamatot. Ir atšķirība- ne vienmēr spēju pamatot un gandrīz nekad vai nekad.

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:50, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Neputns visu laiku it kā neredz ka ir atšķirība starp savādi un savādāk. Visu laiku raksta par kaut ko citu. Savādāk nozīmē citādāk9zinu ka tie neskaitās sinonīmi), bet savādi var teikt ari dīvaini.
vardu savādi nevar gluži teikt dīvaini
savādi var teikt neparasts

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:51, pirms 8 gadiem
Nu re, funs latviešu valodā šodien būs tā izglītojies kā nekad un pie reizes, gan jau kāds komentāru lasītājs ar ko jaunu uzzināja par to prieks, tagad gan jāmet miers- vienam vakaram latviešu valodas gramatikas sāk palikt par daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:53, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Katrs LV teritorijā var rakstīt ko grib, kā grib un kur grib, var apmeklēt, var neapmeklēt ko grib. Ja arī tas nesaskan ar tavām domām (kas mani personīgi nemaz neinteresē) Var darīt visu kas nepārkāpj LV kriminālkodeksu un pamatlikumus. Un tavs viedoklis par manu personu mani arī neinteresē. Tu jau man nenoteiksi ko man domāt vai rakstīt.
Kādas būtu tavas domas par cilvēku, kuram nepatīk balets un viņš pie katra vai gandrīz pie katar raksta par baletu rakstītu cik ļoti viņam tas nepatīk, kādu ļaunumu tas nodara cilvēkiem utt. Vari nedomāt par baletu , tā vietā ieliekot ko vēlies, kodolieročus, Trampu, jūru utt. Vienkārši cilvēks kurš visu laiku raksta cik ļoti tas viņam nepatīk (un tā raksta gadiem ilgi).

     [+] [-]

, 2017-05-31 22:54, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nu re, funs latviešu valodā šodien būs tā izglītojies kā nekad un pie reizes, gan jau kāds komentāru lasītājs ar ko jaunu uzzināja par to prieks, tagad gan jāmet miers- vienam vakaram latviešu valodas gramatikas sāk palikt par daudz.
Ja redz ka pašai nav taisnība , tad nav izdevīgi atbildēt.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 22:55, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Varbūt tomēr aizej pie daktera? Tu pats saproti savu vervelējumu?
Ja tu neko nesaproti - tā jau nav mana problēma. Un kur man iet vai neiet, manas prāta spējas, diagnozes - to atstāj manā paša ziņā.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:00, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Kādas būtu tavas domas par cilvēku, kuram nepatīk balets un viņš pie katra vai gandrīz pie katar raksta par baletu rakstītu cik ļoti viņam tas nepatīk, kādu ļaunumu tas nodara cilvēkiem utt. Vari nedomāt par baletu , tā vietā ieliekot ko vēlies, kodolieročus, Trampu, jūru utt. Vienkārši cilvēks kurš visu laiku raksta cik ļoti tas viņam nepatīk (un tā raksta gadiem ilgi).
Es izskatos pēc cilvēka kuram nepatīk hokejs? Domāju ka nē. Jā man nepatīk RD - bet ziņu līmenī sekoju līdzi. Un šogad pateicoties Ozoliņam pat varbūt paskatīšos kādu RD spēli pa ilgiem laikiem (vispār jau atkarīgs no sastāva ko izdosies savākt - ja atkal spēlēs par pēdējām vietām - tad jau intereses nebūs)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:00, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ja redz ka pašai nav taisnība , tad nav izdevīgi atbildēt.
Kur man nebija taisnība? Es tev visu uzrakstīju par konkrēto tēmu (nav sinonīmi, ja saki tā, tad tas liecina par to, pie ka vērsties, ja ir vēl kādi jautājumi), nav īsti skaidrs, ko vēl gribi no manis izspiest- lai griežu uz riņķi vienu un to pašu bezjēgā, kā tev to patik darīt? Tam, diemžēl, man nabūs pacietības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:01, pirms 8 gadiem
Funs, atkal nodarbojas ar profesionālo kr..tīnismu.
Jautri palasīt.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:05, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Atļaušos izteikt savu versiju- pilnīgi normāli ir tie cilvēki, kas par Dinamo neinteresējas, neiet uz spēlēm un nediskutē par šo komandu. To pašu es nevaru teikt par tiem idiņiem, kuri te cauri vien raksta visādas stulbības par komandas hokejistiem.
Kurš Tev teica,ka cilvēki nedrīkst interesēties par lietām, kuras tiem nepatīk.? Domā, ka laborantiem baigi patīk pētīt urīnu un fekālijas uz kociņiem?
Tā ir tāda muļķīga iedoma jeb mīts, ka cilvēki interesējas un seko tikai tām lietām,kuras tām patīk.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:07, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kur man nebija taisnība? Es tev visu uzrakstīju par konkrēto tēmu (nav sinonīmi, ja saki tā, tad tas liecina par to, pie ka vērsties, ja ir vēl kādi jautājumi), nav īsti skaidrs, ko vēl gribi no manis izspiest- lai griežu uz riņķi vienu un to pašu bezjēgā, kā tev to patik darīt? Tam, diemžēl, man nabūs pacietības
Žēl, diezgan jautri ir palasīt cilvēku centienus kaut ko pierādīt šim sovjetam

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:08, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Interesanti, ka es tam klaunam paskaidroju skaidri un gaiši- visus cilvēkus, kas neinteresējas par Dinamo uzskatu par pilnīgi adekvātiem un normāliem. Bet viņš nemitīgi apgalvo, ka es viņam gribu norādīt par ko ir jāfano.
Es kādreiz idiņ esmu apgalvojis ka es neinteresējos par RD??? Ko tad es te daru??? Vēl es interesējos par Krieviju, Putinu, Trampu, LV Saeimu - par lietām kas man ļoti nepatīk. Kāpēc tu idiņ iedomājies ka cilvēki interesējas tikai par lietām kas viņam ļoti patīk un simpatizē?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:09, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Žēl, diezgan jautri ir palasīt cilvēku centienus kaut ko pierādīt šim sovjetam
Prieks censties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-31 23:16, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Interesanti, ka es tam klaunam paskaidroju skaidri un gaiši- visus cilvēkus, kas neinteresējas par Dinamo uzskatu par pilnīgi adekvātiem un normāliem. Bet viņš nemitīgi apgalvo, ka es viņam gribu norādīt par ko ir jāfano.
Es arī zinu cilvēkus kuriem nepatīk DR, bet viņi ir normāli ,adekvāti cilvēki. Arī Irbe piemēram neatbalsta šo klubu un nevāls ar to saistīties. Cienu viņa viedokli un argumentus-normāli loģiski viņš ir visu paskaidrojis. Tikai Irbe vai kāds cits kuru pazīstu, nenolaižas līdz tādam seklam līmenim kā šeit SC.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:17, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kur man nebija taisnība? Es tev visu uzrakstīju par konkrēto tēmu (nav sinonīmi, ja saki tā, tad tas liecina par to, pie ka vērsties, ja ir vēl kādi jautājumi), nav īsti skaidrs, ko vēl gribi no manis izspiest- lai griežu uz riņķi vienu un to pašu bezjēgā, kā tev to patik darīt? Tam, diemžēl, man nabūs pacietības
Joprojām gaidu skaidrojumu kuras manas domas ir savādas (es šo vārdu nelietoju-to izdomāji tu). Savādāks un savāds ir atšķirīgi vārdi.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-31 23:17, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Ahaa, tātad laboranti interesējas par urīnu un fekālijām, kas viņiem tomēr nepatīk! Tā teikt, ir spiesti interesēties. Interesanta teorija!
Tu zini tāds ir viņu darbs. Domā visas apkopējas ir sajūsmā par tualešu tīrīšanu, visi morga darbinieki - par līķiem un katra prostitūta ir sajūsmā ka katrs kr*tīns viņu var ņemt un izvarot?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:18, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funs, atkal nodarbojas ar profesionālo kr..tīnismu.
Jautri palasīt.
Vārdiem savādi un citādi latviešu valodā ir dažādas nozīmes, tie nav sinonīmi (kaut gan vārdnīcās pie vārda savādāk var atrast skaidrojumu citādi, to var skaidrot visnotaļ vienkārši — parasti viss, kas ir dīvains, ir arī atšķirīgs, savukārt ne viss, kas ir atšķirīgs, ir dīvains, tāpēc šī saikne abos virzienos nedarbojas). Savādi nozīmē “dīvaini”, “jocīgi”, savukārt citādi nozīmē “citā veidā”.

Un te piemēri ar pareizu lietojumu.

Citādi: apēd zirņus, citādi tupēsi kaktā uz neapēstajiem!
Citādāk: nespēju izdomāt nevienu pareizu konstrukciju...
Savādi: bērni no paralēlklases bija savādi — viens nāca uz skolu zilām zeķēm, otrs — zilām acīm.
Savādāk: zilās zeķes likās savādi, bet zilās acis - vēl savādāk.

Vārdotājas piezīmes: Bieds un bubulis...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:19, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Skatos, kepka baigi uzvilcies
Kepkas tirliņ nenēsāju - ne RD, ne kādas citas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:22, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funs, atkal nodarbojas ar profesionālo kr..tīnismu.
Jautri palasīt.
Grūti diskutēt ar cilvēkiem kuriem trūkst zināšanu un loģiskās domāšanas.
Ti vismaz loģiski diskutē (tajās reizēs kad nesāc tēlot muļķīti , arī emocionālā vārda miskastes lietošana tev nepiestāv-tas vairāk derētu zutim, upesdeglim vai kādam citam kuram nav tik augsts intelekts). Bet tā kā tev patīk kaitināt ,tad vārda miskastes lietošana ir saprotama kaut arī neatbilst tavam līmenim.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:22, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Ahaa, tātad laboranti interesējas par urīnu un fekālijām, kas viņiem tomēr nepatīk! Tā teikt, ir spiesti interesēties. Interesanta teorija!
Kāpēc spiests interesēties, ja kļūt par laborantu bija viņa brīva izvēle.
Cilvēks, kurš kaut ko vēlas saprast no pasaulē notiekošajiem procesiem, interesējas par visu apkārt tam notiekošajam. Arī lietām,kuras tam nepatīk.
Katram kokam ir divi gali, un katram cilvēkam jācenšas saskatīt abus galus vienlīdz labi.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:24, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es arī zinu cilvēkus kuriem nepatīk DR, bet viņi ir normāli ,adekvāti cilvēki. Arī Irbe piemēram neatbalsta šo klubu un nevāls ar to saistīties. Cienu viņa viedokli un argumentus-normāli loģiski viņš ir visu paskaidrojis. Tikai Irbe vai kāds cits kuru pazīstu, nenolaižas līdz tādam seklam līmenim kā šeit SC.
Jā - Artūra Irbes te vēl pietrūkst - ha-ha ... Paldies dievam ka viņa te nav. Citādi RD fanāti vēl visu pateiktu un vēl vairāk ko par viņu domā. Artūrs Irbe - HMB, a burta, jenota un pamuba oficiālajā portālā - ha-ha .....

  -2 [+] [-]

, 2017-05-31 23:24, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Skatos, kepka baigi uzvilcies
Patiesībā viņš izdarīja tajā komentārā, kas Tavos komentāros regulāri pietrūkst u.t.i. viņš ļoti loģiski un reāli paskaidroja lietas, kādas tās ir patiesībā.

     [+] [-]

, 2017-05-31 23:25, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Tu zini tāds ir viņu darbs. Domā visas apkopējas ir sajūsmā par tualešu tīrīšanu, visi morga darbinieki - par līķiem un katra prostitūta ir sajūsmā ka katrs kr*tīns viņu var ņemt un izvarot?
Apkopējas , prostitūtas un morga darbinieki labprāt darītu ko citu ja būtu iespēja (ja kāds nevēlētos citu labāku darbu, tātad viņiem šis darbs patīk)
Bet salīdzinājums ir labs. Tu un vēl daži ir tieši tādi -0tualetes tīrīt nepatīk , bet regulāri brīvprātīgi nāk un to dara.

     [+] [-]

, 2017-05-31 23:26, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vārdiem savādi un citādi latviešu valodā ir dažādas nozīmes, tie nav sinonīmi (kaut gan vārdnīcās pie vārda savādāk var atrast skaidrojumu citādi, to var skaidrot visnotaļ vienkārši — parasti viss, kas ir dīvains, ir arī atšķirīgs, savukārt ne viss, kas ir atšķirīgs, ir dīvains, tāpēc šī saikne abos virzienos nedarbojas). Savādi nozīmē “dīvaini”, “jocīgi”, savukārt citādi nozīmē “citā veidā”.

Un te piemēri ar pareizu lietojumu.

Citādi: apēd zirņus, citādi tupēsi kaktā uz neapēstajiem!
Citādāk: nespēju izdomāt nevienu pareizu konstrukciju...
Savādi: bērni no paralēlklases bija savādi — viens nāca uz skolu zilām zeķēm, otrs — zilām acīm.
Savādāk: zilās zeķes likās savādi, bet zilās acis - vēl savādāk.

Vārdotājas piezīmes: Bieds un bubulis...
Funs, kad Tu beidzot apjēgsi, ka SC lietotāji nav Tavi skolnieki, tad Tu spēsi daudzas lietas uztvērt savādāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:29, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Apkopējas , prostitūtas un morga darbinieki labprāt darītu ko citu ja būtu iespēja (ja kāds nevēlētos citu labāku darbu, tātad viņiem šis darbs patīk)
Bet salīdzinājums ir labs. Tu un vēl daži ir tieši tādi -0tualetes tīrīt nepatīk , bet regulāri brīvprātīgi nāk un to dara.
Kādam jau tas ir jādara - es ceru - ka to tu vismaz saproti - tualetes ir jātīra regulāri.

     [+] [-]

, 2017-05-31 23:30, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc spiests interesēties, ja kļūt par laborantu bija viņa brīva izvēle.
Cilvēks, kurš kaut ko vēlas saprast no pasaulē notiekošajiem procesiem, interesējas par visu apkārt tam notiekošajam. Arī lietām,kuras tam nepatīk.
Katram kokam ir divi gali, un katram cilvēkam jācenšas saskatīt abus galus vienlīdz labi.
Vai katru dienu ir jākomentē visu laiku tas kas nepatīk. Pasaki ka tev nepatīk, izklāsti savu viedokli un viss. Arī tad ja nepatīk nedrīkst lamāt cilvēkus kas to dara (likumu jau šie cilvēki nepārkāpj).'
Kritizē DR vadību , spēli, KHL utt., bet ja sāk vienkārši nolamāt visu komandu kur vairāk kā puse ir MANAS VALSTS spēlētāji (pie tam latviešu puikas, kas neko sliktu nav izdarījuši) , tad man tas šķiet dīvaini.
Kritizē , nelamā.

     [+] [-]

, 2017-05-31 23:31, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funs, kad Tu beidzot apjēgsi, ka SC lietotāji nav Tavi skolnieki, tad Tu spēsi daudzas lietas uztvērt savādāk.
Tagad tu kritīsi neputna vēl kāda nežēlestībā, jo tu pēc nepareizi lieto vārdu savādāk.
Es vienkārši gribu lai pamato viņi savus apgalvojumus attiecībā pret mani, bet diemžēl...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-31 23:34, pirms 8 gadiem
Vispār interesantas sarunas par hokeja tēmu. Via kāds skatīsies Stenlija kausa finālu? Sākums laikam 3:00 naktī.

     [+] [-]

, 2017-05-31 23:35, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vai katru dienu ir jākomentē visu laiku tas kas nepatīk. Pasaki ka tev nepatīk, izklāsti savu viedokli un viss. Arī tad ja nepatīk nedrīkst lamāt cilvēkus kas to dara (likumu jau šie cilvēki nepārkāpj).'
Kritizē DR vadību , spēli, KHL utt., bet ja sāk vienkārši nolamāt visu komandu kur vairāk kā puse ir MANAS VALSTS spēlētāji (pie tam latviešu puikas, kas neko sliktu nav izdarījuši) , tad man tas šķiet dīvaini.
Kritizē , nelamā.
Tikai Tev diemžēl neaiziet, ka jebkuram viedoklim ir kontra viedoklis, jo kā jau rakstīju par koku ar diviem galiem, tad visam ir subjektīvā un objektīvā puse.
Tas ka Tev un tev līdzīgiem nepatīk, ka cilvēki apsmej to krievu hokeja projektu Rīgā nenozīmē, ka viņi ir sliktāki par Jums. Varbūt Jums vienkārši ir jāiemācās būt tolerantākiem pret citādi domājošo viedokļiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:35, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vai katru dienu ir jākomentē visu laiku tas kas nepatīk. Pasaki ka tev nepatīk, izklāsti savu viedokli un viss. Arī tad ja nepatīk nedrīkst lamāt cilvēkus kas to dara (likumu jau šie cilvēki nepārkāpj).'
Kritizē DR vadību , spēli, KHL utt., bet ja sāk vienkārši nolamāt visu komandu kur vairāk kā puse ir MANAS VALSTS spēlētāji (pie tam latviešu puikas, kas neko sliktu nav izdarījuši) , tad man tas šķiet dīvaini.
Kritizē , nelamā.
Tu nedaudz pārspīlē. Piemēram, es atsķirībā no tevis šeit neesmu katru dienu. Un vispār diezgan ilgu laiku man bija pārtraukums jebkā komentēšanā, arī RD. Daudz jaukāk ir vienkārši izlasīt ziņas un neko nekomentēt šeit lai nevajadzētu bezjēdzīgi lamāties un kontaktēt ar visādiem a-burtiem un jenotiem. Šodien vienkārši starplaikos starp tenisa mačiem nedaudz paīsināju laiku.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-31 23:36, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Jā, nu mums ir pilnīgi atšķirīga uztvere par loģiku. Tur nu neko nevar darīt.
Tomēr tas nenozīmē, ka Tu stāvi viņam pāri, jeb vari nosaukt viņu par neadekvātu.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-31 23:40, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tomēr tas nenozīmē, ka Tu stāvi viņam pāri, jeb vari nosaukt viņu par neadekvātu.
Kādu cilvēku nevar saukt par neadekvātu, bet veselu komandu pilnu ar latviešiem var saukt par miskasti. Kaut kā tas viss man neiet kopā. Vai nu var abus vai nevienu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-31 23:47, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Kādu cilvēku nevar saukt par neadekvātu, bet veselu komandu pilnu ar latviešiem var saukt par miskasti. Kaut kā tas viss man neiet kopā. Vai nu var abus vai nevienu...
Beidz manipulēt ar vārdu latvieši, jo ne vienmēr viss, kurā ir iesaistījušies latvieši ir neapstrīdama vērtība, un nav pakļaujama kritikai, nosodījumam, izsmieklam u.t.t. Kaut vai tas pats Savickis, kurš ir KGB darbinieks, un pārstāv organizāciju, kura savulaik latviešiem sagādāja daudz melnas dienas.

     [+] [-]

, 2017-05-31 23:48, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Skatos, Straume ar Nameju tā sadziedājušies, abi raksta kaut kādu fufeli un paši priecājas par sevi. Redz kā kopējs naids pret kaut ko spēj apvienot unisonā divus pilnīgi dažādus cilvēkus
Man nekāda naida nav un par tavām paralizētajām smadzenēm es arī neko neteicu - tu to teici man. Naids jau drīzāk ir ierakumu otrā pusē. Žēl, ka tu pats to nejūti. Es vienmēr teikšu ka RD ir Krievijas maigās varas pārstāvis Latvijā, kam ar sportu un tikai sportu nav nekā kopēja - un tā ir taisnība. Un arī Artūram Irbem RD nepatīk tieši šī iemesla dēļ, viņam vispār krievi nepatīk un viņš ļoti labi saprot no kurienes šim klubam un līgai kājas aug. Artūrs Irbe ir nacionālists un patriots savā domāšanā.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 23:55, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vispār interesantas sarunas par hokeja tēmu. Via kāds skatīsies Stenlija kausa finālu? Sākums laikam 3:00 naktī.
Es jau gribētu, bet nezinu - nolūzīšu uz to laiku vai nē, visu nakti ir grūti būt augšā - pie tam - ja tu pa dienu gribi sekot tenisam.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-01 00:13, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš Tev teica,ka cilvēki nedrīkst interesēties par lietām, kuras tiem nepatīk.? Domā, ka laborantiem baigi patīk pētīt urīnu un fekālijas uz kociņiem?
Tā ir tāda muļķīga iedoma jeb mīts, ka cilvēki interesējas un seko tikai tām lietām,kuras tām patīk.
Hahahahaha, tātad tu brīvprātīgi urķē urīnu un sūdus, jo spriežot pēc visa neesi laborants!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 00:16, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš Tev teica,ka cilvēki nedrīkst interesēties par lietām, kuras tiem nepatīk.? Domā, ka laborantiem baigi patīk pētīt urīnu un fekālijas uz kociņiem?
Tā ir tāda muļķīga iedoma jeb mīts, ka cilvēki interesējas un seko tikai tām lietām,kuras tām patīk.
Šo tavu domu graudu pieteikšu gada debilākās frāzes balvai. Vieta uz pjedestāla garantēta, man kā menedžerim 1/3 prēmijas!

     [+] [-]

, 2017-06-01 00:48, pirms 8 gadiem
Tik smieklīgi , ka SC strīdās vieni un tie paši tipi , par vienu un to pašu lietu .Lai vai kāds raksts būtu Hokejs , Basketbols u.c strīdēsies par vienu un to pašu , un vieni un tie paši cilvēki

     [+] [-]

, 2017-06-01 07:07, pirms 8 gadiem
[quote namejs_9999]
Beidz manipulēt ar vārdu latvieši, jo ne vienmēr viss, kurā ir iesaistījušies latvieši ir neapstrīdama vērtība, un nav pakļaujama kritikai, nosodījumam, izsmieklam u.t.t. Kaut vai tas pats Savickis, kurš ir KGB darbinieks, un pārstāv organizāciju, kura savulaik latviešiem sagādāja daudz melnas dienas.
[/quot

Tev miskaste ir komanda kurā vairāk kā puse ir Latvijas valsts izlases kandidāti, hokejisti -leģionāri kuri neko sliktu mūisu valstij nav izdarījuši.
Savickis ir cits stāsts (starp citu bija KGB nevis ir). Laukumā dodas hokejisti.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 07:29, pirms 8 gadiem
Citāts no šodienas Matuļa raksta apollo.
" Skaidrs, ka Ozoliņš jau tagad ir ļoti labs treneris motivētājs. Kurš hokeju redz mazliet savādāk nekā citi. "

Dīvaini ka arī Matulis lieto vārdu savādāk nevis vārdu citādāk. Vai šis žurnālists tāpat kā valsts prezidents neprot latviešu valodu?

     [+] [-]

, 2017-06-01 07:31, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš Tev teica,ka cilvēki nedrīkst interesēties par lietām, kuras tiem nepatīk.? Domā, ka laborantiem baigi patīk pētīt urīnu un fekālijas uz kociņiem?
Tā ir tāda muļķīga iedoma jeb mīts, ka cilvēki interesējas un seko tikai tām lietām,kuras tām patīk.
Nav korekti salīdzināt darbu, ar izklaidi!
Vai Tev patīk visi mūzikas stili, visu žanru filmas? Droši vien nē, bet vai tas nozīmē ka viss kas nav Tavā gaumē, ir mēsls? Izklaides industrija piedāvā ļoti plašu izvēli un ja kāds no tā lielā daudzuma, ietiepīgi izvēlas to kas nepatīk, laikam jau tad ar tādu indivīdu kaut kas nav normāli.

     [+] [-]

, 2017-06-01 07:46, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Hahahahaha, tātad tu brīvprātīgi urķē urīnu un sūdus, jo spriežot pēc visa neesi laborants!
trolli, lien atpakaļ alā!

     [+] [-]

, 2017-06-01 07:48, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: [quote namejs_9999]
Beidz manipulēt ar vārdu latvieši, jo ne vienmēr viss, kurā ir iesaistījušies latvieši ir neapstrīdama vērtība, un nav pakļaujama kritikai, nosodījumam, izsmieklam u.t.t. Kaut vai tas pats Savickis, kurš ir KGB darbinieks, un pārstāv organizāciju, kura savulaik latviešiem sagādāja daudz melnas dienas.
[/quot

Tev miskaste ir komanda kurā vairāk kā puse ir Latvijas valsts izlases kandidāti, hokejisti -leģionāri kuri neko sliktu mūisu valstij nav izdarījuši.
Savickis ir cits stāsts (starp citu bija KGB nevis ir). Laukumā dodas hokejisti.
Kā Tev patīk ar daudz ko manipulēt. Apbrīnojami.
Tev kā vēsturniekam jau nu vajadzētu zināt čekistu vienu no mīļākajiem teicieniem-nav bijušo čekistu.

     [+] [-]

, 2017-06-01 07:49, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Citāts no šodienas Matuļa raksta apollo.
" Skaidrs, ka Ozoliņš jau tagad ir ļoti labs treneris motivētājs. Kurš hokeju redz mazliet savādāk nekā citi. "

Dīvaini ka arī Matulis lieto vārdu savādāk nevis vārdu citādāk. Vai šis žurnālists tāpat kā valsts prezidents neprot latviešu valodu?
Vesela valsts grauž saulespuķu sēklas tupus stāvoklī publiskās vietās.... Vai tas nozīmē, ka tas ir pareizi, un tā ir jādara visiem?

     [+] [-]

, 2017-06-01 09:17, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Atceros kā vakar, kā mana latviešu valodas skolotāja teica: "ja teiksiet, ka domājat savādāk, tad tas nozīmēs, ka jūsu domas ir savādas, dīvainas, labāk lietojiet vārdu citādāk, lai nesanāk mulķīgi". Pasen tas bija, bet tā kā viņa bija lieliska skolotāja, tad joprojām atceros daudz ko no viņas teiktā. Tā kā, par savām savādajām domā prasi vai nu savam spoguļatēlam vai arī manai latviešu valodas skolotājai, man ar to nav nekāda sakara
Tā tava skolotāja ir nekam nederīga! Savādāk IR sinoinīms citādāk, patīk tas tavai učenei vai ne, ko nevar teikt par savādi un citādi, te Funim ir taisnība!

     [+] [-]

, 2017-06-01 09:20, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tev ir šaubas, ka spēlētāji tomēr būs? Naivais DR antifans pozorņiks!
Neesmu antifans.

     [+] [-]

, 2017-06-01 09:24, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Un bams.. Atkal redz kāds nav sapratis tavu ģeniālo domu. Savādāk nav citādāk sinonīms.. NAV! NAV! NAV! divas pilnīgi atšķirīgas nozīmes, kuras vienu otru nevar aizvietot. Punkts.
Punktu licējs atradies, ibio! Ja, tavuprāt, savādāk ir no vārda savādi, tad jau tikpat labi var teikt, ka respektīvi ir no vārda respekts, proti cieņa? Tam tak ir pavisam savādāka, fui, citādāka, nozīme

     [+] [-]

, 2017-06-01 09:38, pirms 8 gadiem
elninjo2 rakstīja: Neesmu antifans.
Tas gan ir apsveicami!

     [+] [-]

, 2017-06-01 09:41, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tas gan ir apsveicami!
Jā, jo mans sīkais jau 3 gadus ir bijis Dinamo Bērnu klubā.
Vienīgi nepatika Savicka izteikumi par Dukuriem, tādēļ no manis tāda ironija.

     [+] [-]

, 2017-06-01 09:53, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tā tava skolotāja ir nekam nederīga! Savādāk IR sinoinīms citādāk, patīk tas tavai učenei vai ne, ko nevar teikt par savādi un citādi, te Funim ir taisnība!
Ierunājās latviešu valodas (ui, atvainojos, jebkuras tēmas, kuru viņu augstība burts ir gatavs apspriest) specs burts, kuram runa iet

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 10:59, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Vesela valsts grauž saulespuķu sēklas tupus stāvoklī publiskās vietās.... Vai tas nozīmē, ka tas ir pareizi, un tā ir jādara visiem?
Vienkārši rakstu ka daudzi tā runā, raksta, bet pēkšņi kāds iedomājas ka prezidents publiski var brīvi tā izteikties, ka žurnālists var tā rakstīt (abi par savu darbu saņem algu), bet kaut kāds prasts SC komentētājs FUNS pēkšņi tā nevar rakstīt SC komentāru sadaļā, kur valda pilnīgs haoss.
Cilvēki sarunvalodā šos vārdus lieto kā sinonīmus un visi labi saprot ,ko tie nozīmē, bet te pēkšņi neputns un wreck LV tēlo ka neko nesaprot.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 10:59, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Tev patīk ar daudz ko manipulēt. Apbrīnojami.
Tev kā vēsturniekam jau nu vajadzētu zināt čekistu vienu no mīļākajiem teicieniem-nav bijušo čekistu.
Skolēnam eksāmenā jautā vai čekistu organizācija mūsdienās pastāv. Kā viņam pareizi atbildēt?

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:01, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ierunājās latviešu valodas (ui, atvainojos, jebkuras tēmas, kuru viņu augstība burts ir gatavs apspriest) specs burts, kuram runa iet
Nepunam sāk trūkt argumenti pēc Matuļa un Vējoņa pieminēšanas. Arī vārdus savādāk un savādi necenties komentēt, jo pati zini ka stipri kļūdījies.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-01 11:06, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Skolēnam eksāmenā jautā vai čekistu organizācija mūsdienās pastāv. Kā viņam pareizi atbildēt?
Pastāv, jo ir nomainīta tikai kulīte, bet vēzīši tie paši. Pat savās metodēs mērķu sasniegšanai.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:09, pirms 8 gadiem
elninjo2 rakstīja: Jā, jo mans sīkais jau 3 gadus ir bijis Dinamo Bērnu klubā.
Vienīgi nepatika Savicka izteikumi par Dukuriem, tādēļ no manis tāda ironija.
Tas ir vēl apsveicamāk! Kas attiecas uz Dukuriem, tad pajāt uz to skeletonu, nekādu īpašu Latvijas vārdu ar lielo V tie nekur nenes, tā ir LV informatīvās telpas zombēšanas propoganda iekš pašas LV P.S. ja pajautātu vidusstatistiskajam Eiropietim, kas tas tāds ir skeletons, atbilde būtu, anatomijas pasniedzējs

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:12, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Skatos, Straume ar Nameju tā sadziedājušies, abi raksta kaut kādu fufeli un paši priecājas par sevi. Redz kā kopējs naids pret kaut ko spēj apvienot unisonā divus pilnīgi dažādus cilvēkus
Šis nav stāsts par naidu, bet gan par nopietnu neizpratni.
Par neizpratni, ka valsts un tās iedzīvotāju vairākums regulāri publiskā telpā deklarē savu tuvināšanos ar saviem Rietumu partneriem, bet realitātē nekādi nevēlas saraut saites visās jomās (tai skaitā sportā un kultūrā) ar savas vēstures melnākajām lappusēm 50 gadu garumā.
Un to redz un saprot arī mūsu Rietumu partneri, ka rezultātā mums līdz galam tā arī neuzticas. Ja kāds šai valstī ir iedomājies, ka mums vienlīdz ērti izdosies nosēdēt uz diviem krēsliem vienlaicīgi, tad mani viņu jāapbēdina, jo tā nevienam nav izdevies ilglaicīgā periodā.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:17, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Skolēnam eksāmenā jautā vai čekistu organizācija mūsdienās pastāv. Kā viņam pareizi atbildēt?
Protams,ka nepastāv, taču pēc bocmaņa Ivara domu gājiena sanāk, ka JEBKURA specdienestu organizācija ir čekistu KGB, jo itin VISUR tiek izmantotas tādas pašas metodes, arī tā saucamajā civilizētajā valstu vidē Tieši tāpat, kā MENTI visā pasaulē ir vienādi, tāpat arī specdienestu darbinieki, gan esošie, gan arī bijušie P.S. daudzi no Bolševiku čekas iepriekš strādāja Cara Ohrankā, tieši tāpat, kā bijušie KGB darbinieki pārgāja savulaik pie demokrāta Borjas Jeļcina, skola ir viena un tā pati VISOS lakos un arī tā pati professionālā mentalitāte, neatkarīgi no valsts iekārtām un režīmiem!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:26, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāv, jo ir nomainīta tikai kulīte, bet vēzīši tie paši. Pat savās metodēs mērķu sasniegšanai.
Nepareiza atbilde un to tev pateiks jebkurš vēstures profesors, maģistrs utt.
Tu pierādi kādas negatīvas sekas uz loģisko domāšanu atstāj emocijas, stereotipi utt. Paņem jebkuru vēstures grāmatu un paskaties VDK(KGB) vairāk nav.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:45, pirms 8 gadiem
Arī Jānis Peters izrādās neprot latviešu valodu.
" Mēģināsim saprast - ideālists Ojārs Vācietis savādāk nevarēja".
https://www.diena.lv/raksts/kd/lite...

Vaira Vīķe Freiberga neprot latviešu valodu.
"Prezidente neuzticas šai krievu kaimiņzemei. Latvija Krieviju kā kaimiņu izjūt savādāk nekā Norvēģija".
https://www.vestnesis.lv/ta/id/11004

Dabas zinību skolotāja neprot latviešu valodu.
"Es jau varu atnākt klases priekšā un viņam lekciju nolasīt, bet tā ir mana lekcija, mans stāsts par šo jautājumu, bet viņam jau galvā paliks tas, ko viņš būs apguvis caur savu pieredzi, ko viņš caur sevi būs sapratis, un tas nozīmē, ka man tas mācību process ir jābūvē savādāk. "
Sākas viena no visu laiku vērienīgākajām...

Ainārs Bagatskis neprot latviešu valodu.
""Varbūt savādāk nekā citus gadus, šogad būs eksperimentāla izlase."

Un šis virsraksts - Latviešu valodas aģentūras mājas lapā? Bet neputns, Wreck LV un citi jau spurosies līdz pēdējam pretī.

Latviešu valodas ekspertu komisijas lēmumi
…– eiro, euro vai savādāk?”. Valsts izglītības satura centrs ir publicējis savā mājaslapā ieteikumus „Par Latvijas oficiālās valūtas nosaukuma lietojumu mācību procesā un mācību literatūrā”. 21.02.2014 | Kā turpmāk…

Latviešu valodas ekspertu komisijas lēmumi

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:56, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nepareiza atbilde un to tev pateiks jebkurš vēstures profesors, maģistrs utt.
Tu pierādi kādas negatīvas sekas uz loģisko domāšanu atstāj emocijas, stereotipi utt. Paņem jebkuru vēstures grāmatu un paskaties VDK(KGB) vairāk nav.
Ja mēs ņemam formāli, tad ,protams, ka oficiāli šādas organizācijas VDK nav, un tas nav pat apstrīdams.
Vienīgi papēti patreizējā Parašas FDD vadītāju pagātnes, un arī vairumam šīs valsts vadītāju pagātnes. Nemaz nerunājot par vairums KHL klubu vadītāju amatiem. Un Tu tur ieraudzīsi sadaļu, ka viņi noteiktu laika periodu bija VDK štata darbinieki. Teiksi/rakstīsi-sagadīšanās?
Bija tāds rakstnieks Jānis Ivars Stradiņš, kurš rakstīja perfektus kriminālromānus. Viņš vienā no tiem perfekti aprakstīja VDK bijušo štata darbinieku būtību. Diemžēl, bet man šobrīd nav pieejams šis romāns, bet gan es Tev uzrakstīšu šo citātu.

     [+] [-]

, 2017-06-01 12:20, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja mēs ņemam formāli, tad ,protams, ka oficiāli šādas organizācijas VDK nav, un tas nav pat apstrīdams.
Vienīgi papēti patreizējā Parašas FDD vadītāju pagātnes, un arī vairumam šīs valsts vadītāju pagātnes. Nemaz nerunājot par vairums KHL klubu vadītāju amatiem. Un Tu tur ieraudzīsi sadaļu, ka viņi noteiktu laika periodu bija VDK štata darbinieki. Teiksi/rakstīsi-sagadīšanās?
Bija tāds rakstnieks Jānis Ivars Stradiņš, kurš rakstīja perfektus kriminālromānus. Viņš vienā no tiem perfekti aprakstīja VDK bijušo štata darbinieku būtību. Diemžēl, bet man šobrīd nav pieejams šis romāns, bet gan es Tev uzrakstīšu šo citātu.
Skolēniem stundās skaidroju tieši to pašu ,ko Tu saki-VDK mūsdienās nav, bet viņu darba metodes turpina dzīvot. Arī teicienu "nav bijušo čekistu"- 9.klasē lietoju un skaidroju kā to saprast.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 14:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Skolēniem stundās skaidroju tieši to pašu ,ko Tu saki-VDK mūsdienās nav, bet viņu darba metodes turpina dzīvot. Arī teicienu "nav bijušo čekistu"- 9.klasē lietoju un skaidroju kā to saprast.
Tā, kā tu manipulē ar vārdiem, vismaz sporta centrā, konkurentu tev nav. Tu pasaki vienu apstrīdot otra teikto, tad tev izskaidro kādēļ tev nav taisnība, un tu brutāli apgriez vārdus otrādi un paziņo ka tev ir taisnība. Tas viss par spīti tam, ka tu principā apstiprini to, ko sākumā pats noliedzi. Bravo!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 14:32, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Punktu licējs atradies, ibio! Ja, tavuprāt, savādāk ir no vārda savādi, tad jau tikpat labi var teikt, ka respektīvi ir no vārda respekts, proti cieņa? Tam tak ir pavisam savādāka, fui, citādāka, nozīme
No kura vārda ir cēlies vārds savādāk vari izskaidrot? Ja vari atrast labāku skaidrojumu par Savāds ar piedēkli "āk", tad izmanto iespēju pierādīt, ka neesi kārtējais hulijveidīgais trollis.
Ja citāds > citādāks, krāsains > krāsaināks, tad savāds > savādāks.

     [+] [-]

, 2017-06-01 14:41, pirms 7 gadiem
Redz, beidzot atradu ko vajadzēja. Funi, kā tad īsti ir beigās? Letonika.lv. Enciklopēdijas - Latvijas...

     [+] [-]

, 2017-06-01 15:22, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Tā, kā tu manipulē ar vārdiem, vismaz sporta centrā, konkurentu tev nav. Tu pasaki vienu apstrīdot otra teikto, tad tev izskaidro kādēļ tev nav taisnība, un tu brutāli apgriez vārdus otrādi un paziņo ka tev ir taisnība. Tas viss par spīti tam, ka tu principā apstiprini to, ko sākumā pats noliedzi. Bravo!


Pats saproti ko uzrakstīji. Ja tev grūti atzīt ka vārdus savādāk un citādāk jau visa mūsdienu sabiedrība ikdienā leito kā sinonīmus ,ieskaitot pašus valodniekus, Vairu Vīķi Freibergu, latviešu valodas aģentūras mājas lapu , Jāni Peteru utt. Sinonīmu vārdnīcās arī ir norādīts tie kā sinonīmi. šodien paskatījos 3.klases latviešu valodas grāmatu un tur rakstīts ka sinonīmi ir vārdi ar vienādu vai līdzīgu nozīmi.

     [+] [-]

, 2017-06-01 15:24, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Redz, beidzot atradu ko vajadzēja. Funi, kā tad īsti ir beigās? http://www.letonika.lv/groups/default.aspx?q=sav%C4%81ds&s=0&g=5&r=1100
Tieši tā vārdi savāds un savādāks ir atšķirīgi. Viens pamata, otrs pārākā pakāpē. Neputns to ignorēja.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 16:04, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši tā vārdi savāds un savādāks ir atšķirīgi. Viens pamata, otrs pārākā pakāpē. Neputns to ignorēja.
Un kāda ir pārākās pakāpes jēga un konkrētajā kontekstā tas ko maina?