Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" aizvadīs 11 pārbaudes spēles, četras no tām - savā laukumā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" aizvadīs 11 pārbaudes spēles, četras no tām - savā laukumā
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" publicējis gatavošanās plānu desmitajai sezonai. Galvenā trenera Sanda Ozoliņa vadītā komanda aizvadīs 11 pārbaudes mačus, no kuriem četri norisināsies Rīgā.

Kontinentālās hokeja līgas nākamā sezona startēs 22. augustā, bet Rīgas "Dinamo" gatavošanos sāks jūlija sākumā – vispirms medicīniskās pārbaudes un treniņi Piņķos un Jūrmalā, kam sekos trandicionālā treniņnometne Valmierā.

Pirmos pārbaudes turnīru rīdzinieki aizvadīs laika posmā no 26. līdz 30. jūlijam Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā, tiekoties ar Maskavas "Dynamo", Jaroslavļas "Lokomotiv" un Hantimansijskas "Yugra", kā arī Baltkrievijas vicečempioni Minskas "Yunost". Turnīra uzvarētājs tiks noskaidrots, vienībām izspēlējot viena apļa turnīru.

Savukārt augusta pirmajā pusē Rīgas "Dinamo" dosies uz Vācijas pilsētu Kaseli, kur piedalīsies sponsora "WinGas" rīkotajā turnīrā. Pretī stāsies Bratislavas "Slovan" un Podoļskas "Vityaz", kā arī Kaseles "Huskies", kas spēlē Vācijas pēc spēka otrajā līgā. Arī šajā turnīrā uzvarētājs tiks noskaidrots pēc viena apļa veikšanas.

Punktu sagatavošanās ciklam rīdzinieki pieliks ar tradicionālo pārbaudes turnīru, kas norisināsies Rīgā. Tajā piedalīsies arī Minskas "Dinamo", Jaroslavļas "Lokomotiv" un Kazaņas "Ak Bars". Pēdējo pārbaudes maču Rīgas "Dinamo" aizvadīs 17. augustā pulksten 19:30, kad aizvadīs spēli par 1. vai 3. vietu.

Šonedēļ Rīgas "Dinamo" kļuva par pēdējo Kontinentālās hokeja līgas klubu, kas izraudzījies galveno treneri – pie svarīgā amata tika komandas bijušais kapteinis Sandis Ozoliņš, kurš pagājušās sezonas otrajā pusē kļuva par Normunda Sējēja asistentu. Sējējs pametis ģenerālmenedžera amatu, bet viņa vietā stājās Ģirts Ankipāns, kuram arī tā ir pirmā pieredze.

Pašlaik Rīgas "Dinamo" ir līgums ar vienu spēlētāju – aizsargu Uvi Balinski, kurš maijā Latvijas izlases sastāvā debitēja pasaules čempionātā. Tiek ziņots, ka kvalifikācijas piedāvājumu pieņems uzbrucējs Miks Indrašis.

Rīgas "Dinamo" pārbaudes spēļu kalendārs

Minskas kauss

DatumsLaiksPretinieks
26. jūlijs15:00Hantimansijskas "Yugra"
27. jūlijs15:00Jaroslavļas "Lokomotiv"
28. jūlijs19:00Maskavas "Dynamo"
29. jūlijs19:00Minskas "Yunost"

WinGas kauss Kaselē

DatumsLaiksPretinieks
8. augusts16:00Bratislavas "Slovan"
9. augusts16:00Podoļskas "Vityaz"
10. augusts19:00Kaseles "Huskies"

Starptautiskais turnīrs Rīgā

DatumsLaiksPretinieks
13. augusts19:30Minskas "Dinamo"
14. augusts19:30Kazaņas "Ak Bars"
16. augusts19:30Jaroslavļas "Lokomotiv"
17. augusts19:30Spēle par vietu

Izmantotie resursi:
Sākums - Hokeja kluba Dinamo Rīga oficiālā...

  -2 [+] [-]

, 2017-06-01 00:13, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš Tev teica,ka cilvēki nedrīkst interesēties par lietām, kuras tiem nepatīk.? Domā, ka laborantiem baigi patīk pētīt urīnu un fekālijas uz kociņiem?
Tā ir tāda muļķīga iedoma jeb mīts, ka cilvēki interesējas un seko tikai tām lietām,kuras tām patīk.
Hahahahaha, tātad tu brīvprātīgi urķē urīnu un sūdus, jo spriežot pēc visa neesi laborants!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 00:16, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš Tev teica,ka cilvēki nedrīkst interesēties par lietām, kuras tiem nepatīk.? Domā, ka laborantiem baigi patīk pētīt urīnu un fekālijas uz kociņiem?
Tā ir tāda muļķīga iedoma jeb mīts, ka cilvēki interesējas un seko tikai tām lietām,kuras tām patīk.
Šo tavu domu graudu pieteikšu gada debilākās frāzes balvai. Vieta uz pjedestāla garantēta, man kā menedžerim 1/3 prēmijas!

     [+] [-]

, 2017-06-01 00:48, pirms 7 gadiem
Tik smieklīgi , ka SC strīdās vieni un tie paši tipi , par vienu un to pašu lietu .Lai vai kāds raksts būtu Hokejs , Basketbols u.c strīdēsies par vienu un to pašu , un vieni un tie paši cilvēki

     [+] [-]

, 2017-06-01 07:07, pirms 7 gadiem
[quote namejs_9999]
Beidz manipulēt ar vārdu latvieši, jo ne vienmēr viss, kurā ir iesaistījušies latvieši ir neapstrīdama vērtība, un nav pakļaujama kritikai, nosodījumam, izsmieklam u.t.t. Kaut vai tas pats Savickis, kurš ir KGB darbinieks, un pārstāv organizāciju, kura savulaik latviešiem sagādāja daudz melnas dienas.
[/quot

Tev miskaste ir komanda kurā vairāk kā puse ir Latvijas valsts izlases kandidāti, hokejisti -leģionāri kuri neko sliktu mūisu valstij nav izdarījuši.
Savickis ir cits stāsts (starp citu bija KGB nevis ir). Laukumā dodas hokejisti.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 07:29, pirms 7 gadiem
Citāts no šodienas Matuļa raksta apollo.
" Skaidrs, ka Ozoliņš jau tagad ir ļoti labs treneris motivētājs. Kurš hokeju redz mazliet savādāk nekā citi. "

Dīvaini ka arī Matulis lieto vārdu savādāk nevis vārdu citādāk. Vai šis žurnālists tāpat kā valsts prezidents neprot latviešu valodu?

     [+] [-]

, 2017-06-01 07:31, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš Tev teica,ka cilvēki nedrīkst interesēties par lietām, kuras tiem nepatīk.? Domā, ka laborantiem baigi patīk pētīt urīnu un fekālijas uz kociņiem?
Tā ir tāda muļķīga iedoma jeb mīts, ka cilvēki interesējas un seko tikai tām lietām,kuras tām patīk.
Nav korekti salīdzināt darbu, ar izklaidi!
Vai Tev patīk visi mūzikas stili, visu žanru filmas? Droši vien nē, bet vai tas nozīmē ka viss kas nav Tavā gaumē, ir mēsls? Izklaides industrija piedāvā ļoti plašu izvēli un ja kāds no tā lielā daudzuma, ietiepīgi izvēlas to kas nepatīk, laikam jau tad ar tādu indivīdu kaut kas nav normāli.

     [+] [-]

, 2017-06-01 07:46, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Hahahahaha, tātad tu brīvprātīgi urķē urīnu un sūdus, jo spriežot pēc visa neesi laborants!
trolli, lien atpakaļ alā!

     [+] [-]

, 2017-06-01 07:48, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: [quote namejs_9999]
Beidz manipulēt ar vārdu latvieši, jo ne vienmēr viss, kurā ir iesaistījušies latvieši ir neapstrīdama vērtība, un nav pakļaujama kritikai, nosodījumam, izsmieklam u.t.t. Kaut vai tas pats Savickis, kurš ir KGB darbinieks, un pārstāv organizāciju, kura savulaik latviešiem sagādāja daudz melnas dienas.
[/quot

Tev miskaste ir komanda kurā vairāk kā puse ir Latvijas valsts izlases kandidāti, hokejisti -leģionāri kuri neko sliktu mūisu valstij nav izdarījuši.
Savickis ir cits stāsts (starp citu bija KGB nevis ir). Laukumā dodas hokejisti.
Kā Tev patīk ar daudz ko manipulēt. Apbrīnojami.
Tev kā vēsturniekam jau nu vajadzētu zināt čekistu vienu no mīļākajiem teicieniem-nav bijušo čekistu.

     [+] [-]

, 2017-06-01 07:49, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Citāts no šodienas Matuļa raksta apollo.
" Skaidrs, ka Ozoliņš jau tagad ir ļoti labs treneris motivētājs. Kurš hokeju redz mazliet savādāk nekā citi. "

Dīvaini ka arī Matulis lieto vārdu savādāk nevis vārdu citādāk. Vai šis žurnālists tāpat kā valsts prezidents neprot latviešu valodu?
Vesela valsts grauž saulespuķu sēklas tupus stāvoklī publiskās vietās.... Vai tas nozīmē, ka tas ir pareizi, un tā ir jādara visiem?

     [+] [-]

, 2017-06-01 09:17, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Atceros kā vakar, kā mana latviešu valodas skolotāja teica: "ja teiksiet, ka domājat savādāk, tad tas nozīmēs, ka jūsu domas ir savādas, dīvainas, labāk lietojiet vārdu citādāk, lai nesanāk mulķīgi". Pasen tas bija, bet tā kā viņa bija lieliska skolotāja, tad joprojām atceros daudz ko no viņas teiktā. Tā kā, par savām savādajām domā prasi vai nu savam spoguļatēlam vai arī manai latviešu valodas skolotājai, man ar to nav nekāda sakara
Tā tava skolotāja ir nekam nederīga! Savādāk IR sinoinīms citādāk, patīk tas tavai učenei vai ne, ko nevar teikt par savādi un citādi, te Funim ir taisnība!

     [+] [-]

, 2017-06-01 09:20, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tev ir šaubas, ka spēlētāji tomēr būs? Naivais DR antifans pozorņiks!
Neesmu antifans.

     [+] [-]

, 2017-06-01 09:24, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Un bams.. Atkal redz kāds nav sapratis tavu ģeniālo domu. Savādāk nav citādāk sinonīms.. NAV! NAV! NAV! divas pilnīgi atšķirīgas nozīmes, kuras vienu otru nevar aizvietot. Punkts.
Punktu licējs atradies, ibio! Ja, tavuprāt, savādāk ir no vārda savādi, tad jau tikpat labi var teikt, ka respektīvi ir no vārda respekts, proti cieņa? Tam tak ir pavisam savādāka, fui, citādāka, nozīme

     [+] [-]

, 2017-06-01 09:38, pirms 7 gadiem
elninjo2 rakstīja: Neesmu antifans.
Tas gan ir apsveicami!

     [+] [-]

, 2017-06-01 09:41, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tas gan ir apsveicami!
Jā, jo mans sīkais jau 3 gadus ir bijis Dinamo Bērnu klubā.
Vienīgi nepatika Savicka izteikumi par Dukuriem, tādēļ no manis tāda ironija.

     [+] [-]

, 2017-06-01 09:53, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tā tava skolotāja ir nekam nederīga! Savādāk IR sinoinīms citādāk, patīk tas tavai učenei vai ne, ko nevar teikt par savādi un citādi, te Funim ir taisnība!
Ierunājās latviešu valodas (ui, atvainojos, jebkuras tēmas, kuru viņu augstība burts ir gatavs apspriest) specs burts, kuram runa iet

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 10:59, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Vesela valsts grauž saulespuķu sēklas tupus stāvoklī publiskās vietās.... Vai tas nozīmē, ka tas ir pareizi, un tā ir jādara visiem?
Vienkārši rakstu ka daudzi tā runā, raksta, bet pēkšņi kāds iedomājas ka prezidents publiski var brīvi tā izteikties, ka žurnālists var tā rakstīt (abi par savu darbu saņem algu), bet kaut kāds prasts SC komentētājs FUNS pēkšņi tā nevar rakstīt SC komentāru sadaļā, kur valda pilnīgs haoss.
Cilvēki sarunvalodā šos vārdus lieto kā sinonīmus un visi labi saprot ,ko tie nozīmē, bet te pēkšņi neputns un wreck LV tēlo ka neko nesaprot.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 10:59, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Tev patīk ar daudz ko manipulēt. Apbrīnojami.
Tev kā vēsturniekam jau nu vajadzētu zināt čekistu vienu no mīļākajiem teicieniem-nav bijušo čekistu.
Skolēnam eksāmenā jautā vai čekistu organizācija mūsdienās pastāv. Kā viņam pareizi atbildēt?

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:01, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Ierunājās latviešu valodas (ui, atvainojos, jebkuras tēmas, kuru viņu augstība burts ir gatavs apspriest) specs burts, kuram runa iet
Nepunam sāk trūkt argumenti pēc Matuļa un Vējoņa pieminēšanas. Arī vārdus savādāk un savādi necenties komentēt, jo pati zini ka stipri kļūdījies.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-01 11:06, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Skolēnam eksāmenā jautā vai čekistu organizācija mūsdienās pastāv. Kā viņam pareizi atbildēt?
Pastāv, jo ir nomainīta tikai kulīte, bet vēzīši tie paši. Pat savās metodēs mērķu sasniegšanai.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:09, pirms 7 gadiem
elninjo2 rakstīja: Jā, jo mans sīkais jau 3 gadus ir bijis Dinamo Bērnu klubā.
Vienīgi nepatika Savicka izteikumi par Dukuriem, tādēļ no manis tāda ironija.
Tas ir vēl apsveicamāk! Kas attiecas uz Dukuriem, tad pajāt uz to skeletonu, nekādu īpašu Latvijas vārdu ar lielo V tie nekur nenes, tā ir LV informatīvās telpas zombēšanas propoganda iekš pašas LV P.S. ja pajautātu vidusstatistiskajam Eiropietim, kas tas tāds ir skeletons, atbilde būtu, anatomijas pasniedzējs

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:12, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Skatos, Straume ar Nameju tā sadziedājušies, abi raksta kaut kādu fufeli un paši priecājas par sevi. Redz kā kopējs naids pret kaut ko spēj apvienot unisonā divus pilnīgi dažādus cilvēkus
Šis nav stāsts par naidu, bet gan par nopietnu neizpratni.
Par neizpratni, ka valsts un tās iedzīvotāju vairākums regulāri publiskā telpā deklarē savu tuvināšanos ar saviem Rietumu partneriem, bet realitātē nekādi nevēlas saraut saites visās jomās (tai skaitā sportā un kultūrā) ar savas vēstures melnākajām lappusēm 50 gadu garumā.
Un to redz un saprot arī mūsu Rietumu partneri, ka rezultātā mums līdz galam tā arī neuzticas. Ja kāds šai valstī ir iedomājies, ka mums vienlīdz ērti izdosies nosēdēt uz diviem krēsliem vienlaicīgi, tad mani viņu jāapbēdina, jo tā nevienam nav izdevies ilglaicīgā periodā.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:17, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Skolēnam eksāmenā jautā vai čekistu organizācija mūsdienās pastāv. Kā viņam pareizi atbildēt?
Protams,ka nepastāv, taču pēc bocmaņa Ivara domu gājiena sanāk, ka JEBKURA specdienestu organizācija ir čekistu KGB, jo itin VISUR tiek izmantotas tādas pašas metodes, arī tā saucamajā civilizētajā valstu vidē Tieši tāpat, kā MENTI visā pasaulē ir vienādi, tāpat arī specdienestu darbinieki, gan esošie, gan arī bijušie P.S. daudzi no Bolševiku čekas iepriekš strādāja Cara Ohrankā, tieši tāpat, kā bijušie KGB darbinieki pārgāja savulaik pie demokrāta Borjas Jeļcina, skola ir viena un tā pati VISOS lakos un arī tā pati professionālā mentalitāte, neatkarīgi no valsts iekārtām un režīmiem!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:26, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāv, jo ir nomainīta tikai kulīte, bet vēzīši tie paši. Pat savās metodēs mērķu sasniegšanai.
Nepareiza atbilde un to tev pateiks jebkurš vēstures profesors, maģistrs utt.
Tu pierādi kādas negatīvas sekas uz loģisko domāšanu atstāj emocijas, stereotipi utt. Paņem jebkuru vēstures grāmatu un paskaties VDK(KGB) vairāk nav.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:45, pirms 7 gadiem
Arī Jānis Peters izrādās neprot latviešu valodu.
" Mēģināsim saprast - ideālists Ojārs Vācietis savādāk nevarēja".
https://www.diena.lv/raksts/kd/lite...

Vaira Vīķe Freiberga neprot latviešu valodu.
"Prezidente neuzticas šai krievu kaimiņzemei. Latvija Krieviju kā kaimiņu izjūt savādāk nekā Norvēģija".
https://www.vestnesis.lv/ta/id/11004

Dabas zinību skolotāja neprot latviešu valodu.
"Es jau varu atnākt klases priekšā un viņam lekciju nolasīt, bet tā ir mana lekcija, mans stāsts par šo jautājumu, bet viņam jau galvā paliks tas, ko viņš būs apguvis caur savu pieredzi, ko viņš caur sevi būs sapratis, un tas nozīmē, ka man tas mācību process ir jābūvē savādāk. "
Sākas viena no visu laiku vērienīgākajām...

Ainārs Bagatskis neprot latviešu valodu.
""Varbūt savādāk nekā citus gadus, šogad būs eksperimentāla izlase."

Un šis virsraksts - Latviešu valodas aģentūras mājas lapā? Bet neputns, Wreck LV un citi jau spurosies līdz pēdējam pretī.

Latviešu valodas ekspertu komisijas lēmumi
…– eiro, euro vai savādāk?”. Valsts izglītības satura centrs ir publicējis savā mājaslapā ieteikumus „Par Latvijas oficiālās valūtas nosaukuma lietojumu mācību procesā un mācību literatūrā”. 21.02.2014 | Kā turpmāk…

Latviešu valodas ekspertu komisijas lēmumi

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 11:56, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nepareiza atbilde un to tev pateiks jebkurš vēstures profesors, maģistrs utt.
Tu pierādi kādas negatīvas sekas uz loģisko domāšanu atstāj emocijas, stereotipi utt. Paņem jebkuru vēstures grāmatu un paskaties VDK(KGB) vairāk nav.
Ja mēs ņemam formāli, tad ,protams, ka oficiāli šādas organizācijas VDK nav, un tas nav pat apstrīdams.
Vienīgi papēti patreizējā Parašas FDD vadītāju pagātnes, un arī vairumam šīs valsts vadītāju pagātnes. Nemaz nerunājot par vairums KHL klubu vadītāju amatiem. Un Tu tur ieraudzīsi sadaļu, ka viņi noteiktu laika periodu bija VDK štata darbinieki. Teiksi/rakstīsi-sagadīšanās?
Bija tāds rakstnieks Jānis Ivars Stradiņš, kurš rakstīja perfektus kriminālromānus. Viņš vienā no tiem perfekti aprakstīja VDK bijušo štata darbinieku būtību. Diemžēl, bet man šobrīd nav pieejams šis romāns, bet gan es Tev uzrakstīšu šo citātu.

     [+] [-]

, 2017-06-01 12:20, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja mēs ņemam formāli, tad ,protams, ka oficiāli šādas organizācijas VDK nav, un tas nav pat apstrīdams.
Vienīgi papēti patreizējā Parašas FDD vadītāju pagātnes, un arī vairumam šīs valsts vadītāju pagātnes. Nemaz nerunājot par vairums KHL klubu vadītāju amatiem. Un Tu tur ieraudzīsi sadaļu, ka viņi noteiktu laika periodu bija VDK štata darbinieki. Teiksi/rakstīsi-sagadīšanās?
Bija tāds rakstnieks Jānis Ivars Stradiņš, kurš rakstīja perfektus kriminālromānus. Viņš vienā no tiem perfekti aprakstīja VDK bijušo štata darbinieku būtību. Diemžēl, bet man šobrīd nav pieejams šis romāns, bet gan es Tev uzrakstīšu šo citātu.
Skolēniem stundās skaidroju tieši to pašu ,ko Tu saki-VDK mūsdienās nav, bet viņu darba metodes turpina dzīvot. Arī teicienu "nav bijušo čekistu"- 9.klasē lietoju un skaidroju kā to saprast.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 14:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Skolēniem stundās skaidroju tieši to pašu ,ko Tu saki-VDK mūsdienās nav, bet viņu darba metodes turpina dzīvot. Arī teicienu "nav bijušo čekistu"- 9.klasē lietoju un skaidroju kā to saprast.
Tā, kā tu manipulē ar vārdiem, vismaz sporta centrā, konkurentu tev nav. Tu pasaki vienu apstrīdot otra teikto, tad tev izskaidro kādēļ tev nav taisnība, un tu brutāli apgriez vārdus otrādi un paziņo ka tev ir taisnība. Tas viss par spīti tam, ka tu principā apstiprini to, ko sākumā pats noliedzi. Bravo!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 14:32, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Punktu licējs atradies, ibio! Ja, tavuprāt, savādāk ir no vārda savādi, tad jau tikpat labi var teikt, ka respektīvi ir no vārda respekts, proti cieņa? Tam tak ir pavisam savādāka, fui, citādāka, nozīme
No kura vārda ir cēlies vārds savādāk vari izskaidrot? Ja vari atrast labāku skaidrojumu par Savāds ar piedēkli "āk", tad izmanto iespēju pierādīt, ka neesi kārtējais hulijveidīgais trollis.
Ja citāds > citādāks, krāsains > krāsaināks, tad savāds > savādāks.

     [+] [-]

, 2017-06-01 14:41, pirms 7 gadiem
Redz, beidzot atradu ko vajadzēja. Funi, kā tad īsti ir beigās? Letonika.lv. Enciklopēdijas - Latvijas...

     [+] [-]

, 2017-06-01 15:22, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Tā, kā tu manipulē ar vārdiem, vismaz sporta centrā, konkurentu tev nav. Tu pasaki vienu apstrīdot otra teikto, tad tev izskaidro kādēļ tev nav taisnība, un tu brutāli apgriez vārdus otrādi un paziņo ka tev ir taisnība. Tas viss par spīti tam, ka tu principā apstiprini to, ko sākumā pats noliedzi. Bravo!


Pats saproti ko uzrakstīji. Ja tev grūti atzīt ka vārdus savādāk un citādāk jau visa mūsdienu sabiedrība ikdienā leito kā sinonīmus ,ieskaitot pašus valodniekus, Vairu Vīķi Freibergu, latviešu valodas aģentūras mājas lapu , Jāni Peteru utt. Sinonīmu vārdnīcās arī ir norādīts tie kā sinonīmi. šodien paskatījos 3.klases latviešu valodas grāmatu un tur rakstīts ka sinonīmi ir vārdi ar vienādu vai līdzīgu nozīmi.

     [+] [-]

, 2017-06-01 15:24, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Redz, beidzot atradu ko vajadzēja. Funi, kā tad īsti ir beigās? http://www.letonika.lv/groups/default.aspx?q=sav%C4%81ds&s=0&g=5&r=1100
Tieši tā vārdi savāds un savādāks ir atšķirīgi. Viens pamata, otrs pārākā pakāpē. Neputns to ignorēja.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-01 16:04, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši tā vārdi savāds un savādāks ir atšķirīgi. Viens pamata, otrs pārākā pakāpē. Neputns to ignorēja.
Un kāda ir pārākās pakāpes jēga un konkrētajā kontekstā tas ko maina?