Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" iegūst tiesības uz Daugaviņu

Jānis Celmiņš

"Dinamo" iegūst tiesības uz Daugaviņu
Kaspars Daugaviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Nedēļas nogalē Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs panācis vienošanas ar Ņižņijnovgorodas "Torpedo", par tiesību iegūšanu uz Latvijas izlases uzbrucēju Kasparu Daugaviņu, kurš šobrīd spēlē Amerikas Hokeja līgas (AHL) klubā Binghamtonas "Senators", kas ir Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Otavas "Senators" fārmklubs.

Līgums ar "Senators" Kasparam Daugaviņam beidzas pēc šīs sezonas un nākotnē iespējama šī hokejista parādīšanās Rīgas "Dinamo" sastāvā.

Ņižņijnovgorodas "Torpedo" tiesības uz Kasparu Daugaviņu ieguva KHL 2009. gada jauno spēlētāju draftā, un līdz ar to, ja Latvijas izlases uzbrucējs vēlētos spēlēt KHL, tad viņam būtu jāslēdz līgums tieši ar "Torpedo". Tagad Rīgas "Dinamo" šīs tiesības ir iemainījusi no Ņižņijnovgorodas "Torpedo" pret divām izvēles tiesībām 2011. gada KHL draftā, un gadījumā, ja Kaspars Daugaviņš vēlēsies savu karjeru turpināt KHL, tad viņš to varēs darīt Rīgas klubā.

Uzbrucēju Kasparu Daugaviņu (dzimis 1988. gada 18. maijā, augums – 183 cm, svars - 93 kg) Otavas "Senators" 2006. gada NHL jauno spēlētāju draftā izvēlējās 3. kārtā ar kopējo 91. numuru. Savas karjeras laikā viņš ir spēlējis - HK "Rīga2000" (BAČ un LAČ), Mississauga St. Michael's Majors (OHL), Binghamton "Senators" (AHL) un vienus spēli arī NHL Otavas "Senators" sastāvā, kā Latvijas pieaugušo (četras pasaules čempionāti un vienas olimpiskajās spēles), U-20 izlasē (trīs pasaules čempionāti) un U-18 izlase (trīs pasaules čempionāti) izlašu sastāvos.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

 +19 [+] [-]

, 2011-01-31 14:33, pirms 15 gadiem
būtu forši ja būtu dinamo

 +87 [+] [-]

, 2011-01-31 14:34, pirms 15 gadiem
cik feini... bet nu noveelu veel neparaadiities

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 14:34, pirms 15 gadiem
Labák uz KHL, neká mícíties pa AHL!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-31 14:35, pirms 15 gadiem
Ja normāli sāksim par visu šito runāt, simts procenti dabūsim viņu!

 +42 [+] [-]

, 2011-01-31 14:37, pirms 15 gadiem
A mosh labak tomer vel kadu slovaku pensionaru? Kam mums jaunu,latvju talantu vajag...

 +64 [+] [-]

, 2011-01-31 14:38, pirms 15 gadiem
Viņš tak intervijā atdzina, ka NHL dēļ ir gatavs palikt ļoti ilgi AHL !'??

 +20 [+] [-]

, 2011-01-31 14:38, pirms 15 gadiem
Man liekas ka Dinamo viņu tik drīz neredzēt jo noteikti Otava piedāvās jaunu līgumu jo ļoti labi spēlē.

 +23 [+] [-]

, 2011-01-31 14:39, pirms 15 gadiem
backdor rakstīja: Labák uz KHL, neká mícíties pa AHL!!!
Daugaviņš pats teica: "NHL dēļ AHL esmu gatavs palikt ilgi"

 +10 [+] [-]

, 2011-01-31 14:40, pirms 15 gadiem
Ļoti laba lieta izdarīta, bet tomēr pagaidām viņam ir vēl gana daudz ko darīt Amerikā, un viņš var tur daudz ko izdarīt. Šis ir kā drošības spilvens, ja nu tur kkas nesanāk, bet sanāks..

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 14:41, pirms 15 gadiem
O labais Normundam cepums gribetos redzet Daugavu nakošaja sezona Rigas Dinamo krekla

 +14 [+] [-]

, 2011-01-31 14:42, pirms 15 gadiem
Lai arī pa AHL visai labi plosās, tomēr uzticība no NHL puses nav parādījusies. Katrā ziņā viņam šosezon ir vēl ko darīt otrā dīķa pusē. KHL vēl var pagaidīt. Vismaz Karsuma pārvilināšana uz RD atstāja visai neviennozīmīgu iespaidu.

 +29 [+] [-]

, 2011-01-31 14:42, pirms 15 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Daugaviņš pats teica: "NHL dēļ AHL esmu gatavs palikt ilgi"
Zini tas ir tā pat kā, vecenei kura tev tik ļoti patīk, tu viņai skraidi apkārt, bet viņa tev nedod!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +8 [+] [-]

, 2011-01-31 14:44, pirms 15 gadiem
Ir skaidrs, ka šosezon viņam NHL nespīd nevienā acī līdz ar to nebrīnītos, ja viņš šovakar tiek izīrēts Rīgai...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 14:45, pirms 15 gadiem
daugavinu dinamo neredzet vel vismaz 2 sezonas , jo vins meginas sisties uz nhl car ahl diezgan ilgi ...bet nu nekotne buss labs papildinajums

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 14:46, pirms 15 gadiem
diezgan leti, divas KHL drafta tiesibas....
taka KHL drafta ir tiri simboliska jega, tad jadoma, ka Torpedo dinamiesiem tiesibas uz Daugavu ir gluzi vai uzdavinajusi.

 +16 [+] [-]

, 2011-01-31 14:47, pirms 15 gadiem
ernests1 rakstīja: Viņš tak intervijā atdzina, ka NHL dēļ ir gatavs palikt ļoti ilgi AHL !'??
ko viņš atdzina? varbūt atzina?

     [+] [-]

, 2011-01-31 14:47, pirms 15 gadiem
Daugaviņš tak vēl nesen teica, ka esot gatavs NHL dēļ ilgi sēdēt AHL? a moš Normis jau pierunāja viņu?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 14:48, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: diezgan leti, divas KHL drafta tiesibas....
taka KHL drafta ir tiri simboliska jega, tad jadoma, ka Torpedo dinamiesiem tiesibas uz Daugavu ir gluzi vai uzdavinajusi.
Daugaviņš jau nav kāds NHL vai AHL Top spēlētājs par kuru varētu daudz vairāk prasīt.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 14:51, pirms 15 gadiem
Es gan nedomāju, ka būtu forši. Nu nav vairumam no izlases jāspēlē Dinamo. Sezonas laikā emocijas kopā patērētas tā, ka nepietiek īsti to, lai sekmīgi nostartētu PČ pavasarī. Ļoti negribu, lai atkārtojas pagājušā PČ scenārijs Kasparam obligāti jākuļas pa Ziemeļameriku!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 14:52, pirms 15 gadiem
Shenker rakstīja: Daugaviņš tak vēl nesen teica, ka esot gatavs NHL dēļ ilgi sēdēt AHL? a moš Normis jau pierunāja viņu?
Ja:
*) Neaizmainiis;
*) Nebuus jauns treneris Ottavai;
*) Neparakstiis jaunu liigumu ar jauno treneri;
*) Nenosleegs jaunu liigumu ar citu klubu.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-31 14:53, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: diezgan leti, divas KHL drafta tiesibas....
taka KHL drafta ir tiri simboliska jega, tad jadoma, ka Torpedo dinamiesiem tiesibas uz Daugavu ir gluzi vai uzdavinajusi.
priekš RD tas ir lēti, jo tās drafta tiesības Sējējam ir vajadzīgas kā zaķītim stopsignāls, savukārt, Torpēdām tās ir iespējas nozvejot kādu labu jauno krievu talantu...

P.S. priekš Daugaviņa un RD tā ir labā ziņa, savukārt, jaunajiem no HK Rīga tas vēl vairāk samazina izredzes nokļūt RD sastāvā tuvākajā nākotnē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 14:55, pirms 15 gadiem
Nedomāju, ka Daugaviņš nākamsezon domā spēlēt KHL vai DinR, ja tur savu vārdu. Intervijā jau pats teica, ka centīsies vēl ar vien tikt NHL un ceru uz klubu maiņu, lai vieglāk tiktu caur sistēmu uz augšu. Bet protams ja nepiedāvās viņu apmierinošu līgumu, varam cerēt uz iepriecinošiem jaunumiem DinR skatītājiem

  +5 [+] [-]

, 2011-01-31 14:56, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Kāpēc neviens nebēdājās ka viņa vieta zaudējam divus citus perspektīvus jauniešus?Normunds vispār kaut ko taisās izdraftet šogad?
kādas muļķības - ar draftu jau gan neviens netiek zaudēts... Tev ir zināms kāds mūsējais, kurš reāli var tikt šādi zaudēts?

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 14:56, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Daugaviņš jau nav kāds NHL vai AHL Top spēlētājs par kuru varētu daudz vairāk prasīt.
Ivar, Torpēdo pastiprina sastāvu pirms play-off : В последний день дозаявок "Торпедо" пополнилось защитником Денисом Соколовым.

Nezini vai MnD nav kāds labs spēlētājs kurš gribētu spēlēt play-offā, RD noderētu

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 14:57, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kādas muļķības - ar draftu jau gan neviens netiek zaudēts... Tev ir zināms kāds mūsējais, kurš reāli var tikt šādi zaudēts?
Piekrītu, domāju ka Daugaviņa ieguvums ir vērtīgāks par kādu no jaunajiem draftētajiem. Jāsakrīt zvaigznēm, lai būtu potenciāli tik pat labi kā Daugaviņš.

     [+] [-]

, 2011-01-31 14:58, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Daugaviņš jau nav kāds NHL vai AHL Top spēlētājs par kuru varētu daudz vairāk prasīt.
bet nav jau ari divu krievijas tresas skiras junioru verts

  +5 [+] [-]

, 2011-01-31 15:03, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: bet nav jau ari divu krievijas tresas skiras junioru verts
kā uz to skatās - piemēram, ja Daugaviņš ir devis Torpēdām skaidru norādi, ka šamais Nižnijnovgorodā noteikti nespēlēs, tad viņiem Daugaviņš ir akurāt tieši 0 vērtībā. Savukārt, 2 izvēles draftā tad ir krietni lielāks ieguvums. Tā teikt, abpusēji izdevīga maiņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-31 15:05, pirms 15 gadiem
Tas jau liek noprast, ka Daugaviņš visticamāk atgriežas Eiropā, pēc šīs sezonas! Vienīgi, ja nu kaut kas kardināli nemainās!
Slēpts komentārs: vafele404

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 15:07, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: diezgan leti, divas KHL drafta tiesibas....
taka KHL drafta ir tiri simboliska jega, tad jadoma, ka Torpedo dinamiesiem tiesibas uz Daugavu ir gluzi vai uzdavinajusi.
tikai tiesības... vinji pretī saņēm 2 tādas pašas

  +8 [+] [-]

, 2011-01-31 15:07, pirms 15 gadiem
Māris Druvaskalns rakstīja: Tas jau liek noprast, ka Daugaviņš visticamāk atgriežas Eiropā, pēc šīs sezonas! Vienīgi, ja nu kaut kas kardināli nemainās!
tas liek noprast, ka Sējējs ar šādu iespēju rēķinās, bet neko vairāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 15:08, pirms 15 gadiem
Ugh a kādi drafta numuri tika iemainīti?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 15:08, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ivar, Torpēdo pastiprina sastāvu pirms play-off : В последний день дозаявок "Торпедо" пополнилось защитником Денисом Соколовым.

Nezini vai MnD nav kāds labs spēlētājs kurš gribētu spēlēt play-offā, RD noderētu
Kāda jēga no tā, ka NN Torpēdas pastiprinās? Golubovičam labispēlētāji ir kā cūkai silē pērles iebērt.
Arī ar patreizējo sastāvu viniem bija jabūt daudz augstāk. Vismaz 4-5 vietā Rietumu konferencē.
Visticamāk, ka Torpēdas tiks Play Off, bet šīs komandas tā arī neīstenotais potenciāls pirmā kārtā arī paliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-01-31 15:09, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Cerams, ka Daugaviņš būs mācījies no Sprukta un Karsuma, un nepavadīs AHL visu savu dzīvi
Cerams, ka Daugaviņš tik ātri nepadosies un neatteiksies no iespējām pacīnīties par vietu "hokeja Mekā" - NHL...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 15:09, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Ir skaidrs, ka šosezon viņam NHL nespīd nevienā acī līdz ar to nebrīnītos, ja viņš šovakar tiek izīrēts Rīgai...
mani arī šāds variants neizbrīnītu, kaut kā, jau aizdomiigi pedējā dienā iegūst tiesības,pilnīgi iespējams jau arī rit sarunas par paša speletāja pārnākšanu lidz sezonas beigām.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 15:16, pirms 15 gadiem
Māris Druvaskalns rakstīja: Tas jau liek noprast, ka Daugaviņš visticamāk atgriežas Eiropā, pēc šīs sezonas! Vienīgi, ja nu kaut kas kardināli nemainās!
Piekrītu Abrags. Tas tiešām liek noprast tikai to ka DinR grib iegūt (un arī ieguva) tiesības uz Daugaviņu JA(!!!) Daugaviņam izjūk visi plāni ar nākotni tajā krastā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 15:20, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Cerams, ka Daugaviņš tik ātri nepadosies un neatteiksies no iespējām pacīnīties par vietu "hokeja Mekā" - NHL...
... cerams,ka saskaitīs ekonomisko labumu un beigs braukāt uz ahl mačiem ar autobusu

     [+] [-]

, 2011-01-31 15:23, pirms 15 gadiem
Labāk jau jā, ka tiesības ir Dinamo rokās, bet negribu redzēt dinamo. No KHL uz NHL netikt, ja netaisīs brīnumus. Labāk gribu NHL redzēt

     [+] [-]

, 2011-01-31 15:25, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Drafts tā jau ir iespējamā nākotnes peļņa.Piemēram veiksmīgi darījumi ir Troters,Holts ko var notirgot ar labu peļņu bet kur tad tu notirgosi Lipsbergu,Gudlevski piemeram?
Nav šeit futbols, kur par Cauņas līmeņa spēlētāju kāds it kā ir gatavs pat ļimonu atdod. Cik saņēmām par Hosu, Elisonu, Vestkotu, Novāku? Neko nesaņēmām, tāpēc, ka līgums beidzās, Dinamo neko ievērības cienīgu nepiedāvāja, un šie bij brīvi. Un ko dod tie divgadu līgumi ar Holtu un Trotteru? Neko nedod. Nu nav viņi tāda līmeņa spēlētāji, lai kāds KHL klubs papildus algai, maksātu vēl kompensāciju Dinamo.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 15:26, pirms 15 gadiem
.N.O.R.A.J.O.N.A. rakstīja: Tu vari apgalvot, ka Sējējs nav runājis ar Kasparu par viņa nākotnes plāniem un šeit nav nekāda sakara tieši ar nākamo vai pat šo sezonu?
Neko nevaru apgalvot, bet pēc paša Daugaviņa teiktā, ļoti skaidri liek noprast ka KHL tagad un nākamsezon visticamāk un labprātāk nerādītos. Kā jau teicu - notikt var jebkas. Sensācijas un pārsteigumi sportā notiek uz katra stūra, bet izsakot savu personīgo viedokli, neticu ka Daugaviņu un viņa aģentu ieinteresētu piedāvājumi no Dinamo nākamsezon, kur nu vēl šosezon. Protams ja mistiski nepiedāvās nevienu līgumu NHL sistēmā, tad gad DinR ir pirmais atkāpšanās punkts, ko Sējējs grib nodrošināt. Nepiekrīti?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 15:26, pirms 15 gadiem
Vismaz 1. reizi var redzēt ka Sējēs domā uz priekšu!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 15:26, pirms 15 gadiem
chespis rakstīja: Labāk jau jā, ka tiesības ir Dinamo rokās, bet negribu redzēt dinamo. No KHL uz NHL netikt, ja netaisīs brīnumus. Labāk gribu NHL redzēt
Tagad atbrauktu pa 2 brīvajām ned. atklimatizētos un sezonas beigas nokapātu dinamo. vins neko nezaudē, šīs sezonas beigas, nospēlēdams dinamo. pec sezonas, lai meklē divirziena līguma tāda komandā, kur izredzes ir lielākas nekā Otavā. šo sezonu pabeigdams ahl viņam tāpat neviens vienvirziena līgumu NHL nepiedāvās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 15:30, pirms 15 gadiem
Man šķiet, tas ir mājiens!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 15:31, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Tagad atbrauktu pa 2 brīvajām ned. atklimatizētos un sezonas beigas nokapātu dinamo. vins neko nezaudē, šīs sezonas beigas, nospēlēdams dinamo. pec sezonas, lai meklē divirziena līguma tāda komandā, kur izredzes ir lielākas nekā Otavā. šo sezonu pabeigdams ahl viņam tāpat neviens vienvirziena līgumu NHL nepiedāvās
Protams izklausās jau labi, bet maz ticams par to spēlēšanu DinR uz play-off.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 15:35, pirms 15 gadiem
Bet Daugaviņš būs vajadzīs savam klubam playoff ..

     [+] [-]

, 2011-01-31 15:37, pirms 15 gadiem
alanito rakstīja: būtu forši ja būtu dinamo
pilnīgi noteikti nē.. būtu forši, ja viņš būtu NHL

  +9 [+] [-]

, 2011-01-31 15:37, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Tagad atbrauktu pa 2 brīvajām ned. atklimatizētos un sezonas beigas nokapātu dinamo. vins neko nezaudē, šīs sezonas beigas, nospēlēdams dinamo. pec sezonas, lai meklē divirziena līguma tāda komandā, kur izredzes ir lielākas nekā Otavā. šo sezonu pabeigdams ahl viņam tāpat neviens vienvirziena līgumu NHL nepiedāvās
Daugaviņš NHL ir ierobežoti brīvais aģents, viņš ar citiem NHL klubiem nevar runāt, kamēr Otavai piederēs tiesības (līdz 27 gadiem).
Otava zaudēs šīs tiesības ja nepiedāvās kvalifikācijas līgumu, kas nav īpaši reāli, jo viņi var piedāvāt divvirzienu līgumu par kapeikām.

Daugaviņam ir ļoti mazas izredzes nostiprināties Otavā. Varbūt tiks uz pāris spēlēm, kad Otava izpārdos sastāvu dedlainā, bet reāli skatoties viņam vietas sastāvā nav.
Labi, ka Sējējs jau gatavo nākamās sezonas sastāvu.

     [+] [-]

, 2011-01-31 15:44, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Cerams, ka Daugaviņš tik ātri nepadosies un neatteiksies no iespējām pacīnīties par vietu "hokeja Mekā" - NHL...
Neviens jau neliedz no bezcerīgas situācijas NHL farmklubā uz 2 mēnešiem pārbraukt uz KHL un pēc tam vasarā aizbraukt uz kāda NHL kluba vasaras nometni. Ari Senators varēs pacelt kādu no ECHL čaļiem uz augšu un nedaudz ietaupīt $ jo visticamāk jau diez vai šie AHL 3. maiņas uzbrucēju pret kaut ko varēs samainīt...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 15:46, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Daugaviņš NHL ir ierobežoti brīvais aģents, viņš ar citiem NHL klubiem nevar runāt, kamēr Otavai piederēs tiesības (līdz 27 gadiem).
Otava zaudēs šīs tiesības ja nepiedāvās kvalifikācijas līgumu, kas nav īpaši reāli, jo viņi var piedāvāt divvirzienu līgumu par kapeikām.

Daugaviņam ir ļoti mazas izredzes nostiprināties Otavā. Varbūt tiks uz pāris spēlēm, kad Otava izpārdos sastāvu dedlainā, bet reāli skatoties viņam vietas sastāvā nav.
Labi, ka Sējējs jau gatavo nākamās sezonas sastāvu.
Ja Sējējs gatavotos nākamajai sezonai, tad viņš turpinātu to procesu līdz vasarai mēģinot izdīlot kaut ko izdevīgāku..., es neticu, ka tā vienošanās nejauši tika panākta šodien

     [+] [-]

, 2011-01-31 15:48, pirms 15 gadiem
nē nu nav nekādas jēgas tupēt AHL,ja nav reālu cerību tik NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 15:50, pirms 15 gadiem
.............. rakstīja: pilnīgi noteikti nē.. būtu forši, ja viņš būtu NHL
ja tantei būtu.......

  -4 [+] [-]

, 2011-01-31 15:51, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Ja Sējējs gatavotos nākamajai sezonai, tad viņš turpinātu to procesu līdz vasarai mēģinot izdīlot kaut ko izdevīgāku..., es neticu, ka tā vienošanās nejauši tika panākta šodien
Ja arī Daugava tuvākās dienās parādīsies RD sastāvā, tad tā būs kārtējā līdzjutēju acu aizmālēšana, jo nekur nav teikts, ka viņš tiešām būs labs RD pastiprinājums.
Atceries kā Karsumam gāja, kad atgriezās no štatiem uz RD.

     [+] [-]

, 2011-01-31 15:53, pirms 15 gadiem
Ceru Daugavu redzet viena maina ar Spruktu un Karsumu, sis mezonigais trijo sados biete visam khl pec kartas, vel ar Ozo un Jesku aizsardziba - riktiga speka maina, Vitjaz pat zinat no ka vajag baidities
Vins vajadzetu spelet NHL, bet ja ne tad uz Dinamo, nav ko AHL sisties, latvju baleliniem jaatgriezas majas.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 15:54, pirms 15 gadiem
Kas tiem Senators liedz Kasparu iziret RD lidz sezonas beigam? Kur teikts, ka nakamo sezonu vins nevar braukt atpakal uz Ameriku? Domaju, Senatoriem nebutu iebildumu paskatities uz Kasparu ieks KHL, tapec vel jo vairak vakara gaidam labas zinas!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-31 15:55, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja arī Daugava tuvākās dienās parādīsies RD sastāvā, tad tā būs kārtējā līdzjutēju acu aizmālēšana, jo nekur nav teikts, ka viņš tiešām būs labs RD pastiprinājums.
Atceries kā Karsumam gāja, kad atgriezās no štatiem uz RD.
Karsums bija zemākajā karjeras punktā, bet tik un tā RD sastāvā 12 spēlēs guva 8 punktus (4+4). Daugaviņš pēdējā laikā ir rezultatīvs.

Turklāt sastāva "dziļums" play off ir ļoti svarīgs.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 15:57, pirms 15 gadiem
ernests1 rakstīja: Viņš tak intervijā atdzina, ka NHL dēļ ir gatavs palikt ļoti ilgi AHL !'??
Tās tiesības kādreiz var noderēt.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-31 16:00, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja arī Daugava tuvākās dienās parādīsies RD sastāvā, tad tā būs kārtējā līdzjutēju acu aizmālēšana, jo nekur nav teikts, ka viņš tiešām būs labs RD pastiprinājums.
Atceries kā Karsumam gāja, kad atgriezās no štatiem uz RD.
Acis tagat tu pats te mālē, jo nekur nav teikts ka viņš tāds nebūs.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 16:05, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja arī Daugava tuvākās dienās parādīsies RD sastāvā, tad tā būs kārtējā līdzjutēju acu aizmālēšana, jo nekur nav teikts, ka viņš tiešām būs labs RD pastiprinājums.
Atceries kā Karsumam gāja, kad atgriezās no štatiem uz RD.
salidzinaji, Karsums bija morali sagrauts, bet Daugavins sobrid ir loti laba kondicija.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-31 16:08, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Acis tagat tu pats te mālē, jo nekur nav teikts ka viņš tāds nebūs.
Kur ir teikts ka būs?
Daugaviņš jebkurā gadijumā nav tāds meistars, lai varētu apgalvot, ka viņš noteikti komandai būs baigais pienesums. +/- tas pats Karsuma,Sprukta līmenis vien ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 16:09, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: salidzinaji, Karsums bija morali sagrauts, bet Daugavins sobrid ir loti laba kondicija.
Kā Tu zini kādā kondīcijā viņš ir??

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 16:11, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Tu zini kādā kondīcijā viņš ir??
Tu zini kādā ir?

  +9 [+] [-]

, 2011-01-31 16:11, pirms 15 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Daugaviņš pats teica: "NHL dēļ AHL esmu gatavs palikt ilgi"
Saimons teica, ka viņš paliks Vityaz.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-31 16:12, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur ir teikts ka būs?
Daugaviņš jebkurā gadijumā nav tāds meistars, lai varētu apgalvot, ka viņš noteikti komandai būs baigais pienesums. +/- tas pats Karsuma,Sprukta līmenis vien ir.
Tas ir stabila pamatsastāva spēlētāja līmenis. Par Krosbiju viņu te neviens nepasludina

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 16:12, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tu zini kādā ir?
Ivars zina visu, viņam ir grāds dzīves izniekošanā.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 16:12, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tu zini kādā ir?
Es arī nezinu, un tieši tāpēc nerakstu, ka viņš ir labā vai sliktā kondīcijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 16:16, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu ko jauna triecienmaiņa Karsums - Sprukts - Daugaviņš ?!
Nebūtu slikti
Nevajag.Pietiekami labi saprotās Sprukts ar Karsumu un Ankipānu, lai veiktu kkādas iejaukšanās viņu ķīmijā...

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:17, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tas ir stabila pamatsastāva spēlētāja līmenis. Par Krosbiju viņu te neviens nepasludina
Pamatsastāva spēlētāju līmenis arī mēdz būt dažāds. Pagaidām RD šie pamatsastāva spēlētāji ne uz ko vairāk nevar pretendēt par iespraukšanos KHL Play Off, un pie lielas veiksmes pārvarēt 1 kārtu.
Varbūt kādreiz RD tiešām vajag nopirkt kādu pasaules hokeja pārbaudītu vērtību, un nevis izpatikot līdzjutējiem vilkt visus letiņu spēlētājus uz komandu.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 16:17, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī nezinu, un tieši tāpēc nerakstu, ka viņš ir labā vai sliktā kondīcijā.
Tu te runāji par acu aizmālēšanu.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 16:18, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī nezinu, un tieši tāpēc nerakstu, ka viņš ir labā vai sliktā kondīcijā.
Es nedomāju ka AHL komandas trešās maiņas uzbrucējs, kura parasti ir enerģiju dodoša, (tātad aktīva) varētu būt sliktā fiziskā formā sezonas vidū, ja čalim diezgan regulāri ir rezultivitātes punkti un pieklājīgs spēles laiks. Un par traumām arī it kā nav dzirdēts kādu laiku

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:18, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nevajag.Pietiekami labi saprotās Sprukts ar Karsumu un Ankipānu, lai veiktu kkādas iejaukšanās viņu ķīmijā...
Daugaviņš-Hartigans-Ņiživijs.
Surovijs-Petrovickis-Štāls kā ceturtie.

Nebūtu slikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:19, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Daugaviņš-Hartigans-Ņiživijs.
Surovijs-Petrovickis-Štāls kā ceturtie.

Nebūtu slikti
Daugava jau AHL ar laikam dazkart mauc pa centru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:20, pirms 15 gadiem
Zhigalo rakstīja: Daugava jau AHL ar laikam dazkart mauc pa centru
Jā, bet pēc viņa iniciatīvas. Vismaz tā pats teica intervijā, jo komandā notiekot biežas spēlētāju rotācijas.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-31 16:21, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Bet tu taču nenoliegsi,ka Daugava nav tuvu paveicis Z - Amerikā,ko paveica Karsums ?! Un daudzi savā laikā arī man veltīja kritiku,kad teicu ka mūsu Dārziņš,M Rēdlihs par viņiem nav sliktāki.
Tur nāca tāda mežonīgā kritika un eposu nostāsti par viņiem.
Bet atgriežoties nemaz tik pasakani viņi nebija. Un KHL reālijās ir pat švakāki par manis minētajiem spēlētājiem. Protams arī ampluā viņiem ir nedaudz cits.
Tieši tā arī ir,kā tu saki,pārbadīti un droši kadri. Ivars jau to pašu arī pateica.

Personīgi man nāk smiekli,kas palasu te daža laba optimistiskos vēlējumus par palikšanu NHL. Viņi laikam nezina,ka viņš spēlē AHL un NHL tikai sapņos redz.
Manuprāt, pastāv mīts ka visi aiz dīķa esošie ir labāki par eiropiešiem.
Piemēram, tas pats Miņins jau taisa jaunus eposus un mānijas.
Cerams, ka Girgensons popularitāti panesīs labāk par Daugaviņu.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 16:22, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pamatsastāva spēlētāju līmenis arī mēdz būt dažāds. Pagaidām RD šie pamatsastāva spēlētāji ne uz ko vairāk nevar pretendēt par iespraukšanos KHL Play Off, un pie lielas veiksmes pārvarēt 1 kārtu.
Varbūt kādreiz RD tiešām vajag nopirkt kādu pasaules hokeja pārbaudītu vērtību, un nevis izpatikot līdzjutējiem vilkt visus letiņu spēlētājus uz komandu.
Tā pirmā kārta ir daudz augstāk nekā Tu savulaik prognozēji. Ko viņiem vajag pirkt lai lemj tie kam par to maksā. Skaļs pirkums nav garantija tikšanai PO, to jau tev 3 gadus sekojot sābriem vajadzēja pamanīt.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-31 16:24, pirms 15 gadiem
varam arī pasapņot, ka Kaspars speciāli presē palaida ziņu, ka paliks AHL un uz KHL netaisās, lai Rīgai izdotos sarunāt ar ŅNG.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 16:25, pirms 15 gadiem
als rakstīja: A kāda jēga Daugaviņam ir no tāda AHL līguma "par kapeikām" (AHL tas cipars parasti ir ap 60-80 K "zaļo" pa sezonu), ja piem. RD šim var teiksim piedāvāt ap 100 K eiriku pa gadu.....? Tas nebūtu priekš Daugaviņa bišķi izdevīgāks risinājums, jo pa 99,99% var ju tagad teikt, ka Ottava viņam tikai smagas karantīnas gadijumā spīd
Viņš jau visticamāk atteiksies, bet ar līguma piedāvāšanu Ottava pagarina tiesības uz Daugaviņu.
Sak, ja pēkšņi kļūst par Ovečkina līmeņa spēlētāju, tad tikai viņi var runāt par līgumu NHL. Un tā līdz 27 gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 16:25, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Manuprāt, pastāv mīts ka visi aiz dīķa esošie ir labāki par eiropiešiem.
Piemēram, tas pats Miņins jau taisa jaunus eposus un mānijas.
Cerams, ka Girgensons popularitāti panesīs labāk par Daugaviņu.
Piekrītu, bet tas laikam tāpēc ka tie spēlētāji ir tuvāk NHL, tās sistēmai un redzeslokam. Bet domājams, ka reālā situācija ir tāda, ka vidējais AHL spēlētājs ir tik pat vidējs KHL protams, jāņem vērā katra spēlētāja vieta un pienākumi komandā

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 16:25, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Bet tu taču nenoliegsi,ka Daugava nav tuvu paveicis Z - Amerikā to,ko paveica Karsums ?! Un daudzi savā laikā arī man veltīja kritiku,kad teicu ka mūsu Dārziņš,M Rēdlihs par viņiem nav sliktāki.
Tur nāca tāda mežonīgā kritika un eposu nostāsti par viņiem.
Bet atgriežoties nemaz tik pasakani viņi nebija. Un KHL reālijās ir pat švakāki par manis minētajiem spēlētājiem. Protams arī ampluā viņiem ir nedaudz cits.
Tieši tā arī ir,kā tu saki,pārbadīti un droši kadri. Ivars jau to pašu arī pateica.

Personīgi man nāk smiekli,kas palasu te daža laba optimistiskos vēlējumus par palikšanu NHL. Viņi laikam nezina,ka viņš spēlē AHL un NHL tikai sapņos redz.
nepaveica, bet jekurā gadījumā pagaidām var uzskatīt ka komandu viņš vājāku nepadarīs...Ivars tēmē uz ko citu, metot namjokus ka komandu nepastiprinās, bet man liekas jebkurš stabils, pārbaudīts kadrs komandu pastiprina, kaut no kolēģa augstāk minētā sastāva "dziļuma" aspekta, to tak tu nenoliegsi?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 16:26, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Otava zaudēs šīs tiesības ja nepiedāvās kvalifikācijas līgumu, kas nav īpaši reāli, jo viņi var piedāvāt divvirzienu līgumu par kapeikām.
A kāda jēga Daugaviņam ir no tāda AHL līguma "par kapeikām" (cik zinu AHL tas cipars parasti ir ap 60-80 K "zaļo" pa sezonu), ja piem. RD šim var teiksim piedāvāt ap 100 K eiriku pa gadu.....? Tas nebūtu priekš paša Daugaviņa bišķi izdevīgāks risinājums, jo pa 99,99% var jau tagad teikt, ka Ottava viņam tikai kādas smagas karantīnas gadijumā spīd un viņš nebūt nav pirmais rindā uz paaugstināšanu... tad varbūt labāk ir gan papelnīt naudu KHL (kur salīdzint ar tādu AHL tomēr krietni labāk maksā) + vēl arī labi pazīmējoties te KHL viņš var tad drīzāk kādam NHL kubam vēl acīs iekrist....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-01-31 16:31, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pamatsastāva spēlētāju līmenis arī mēdz būt dažāds. Pagaidām RD šie pamatsastāva spēlētāji ne uz ko vairāk nevar pretendēt par iespraukšanos KHL Play Off, un pie lielas veiksmes pārvarēt 1 kārtu.
Varbūt kādreiz RD tiešām vajag nopirkt kādu pasaules hokeja pārbaudītu vērtību, un nevis izpatikot līdzjutējiem vilkt visus letiņu spēlētājus uz komandu.
Sandis Ozoliņš

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 16:35, pirms 15 gadiem
Lai arī kā tur viss izvērsīsies, vājāku RD tas noteikti nepadarīs.

Maiņa Daugaviņš - Sprukts - Karsums ir bijusi jau izlasē.
Ceturtā maiņa būtu Ankipāns - Petrovickis - Štāls (+ Ankipāns arī mazākumos) = visnotaļ OK virknējums.

Gaidām rītdienas rītu, tad arī visiem viss par šo sezonu būs skaidrs

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:35, pirms 15 gadiem
Interesanti vai nākamgad Skrastiņu redzēsim RD sastāvā.

Viņš jau ir kategorijā 35+, tādēļ ,visticamāk, būs algas samazinājums, turklāt droši var teikt, ka tas būs viena gada līgums.

Dinamo var konkurēt ar NHL pie šāda līguma apjoma.

Manuprāt, visu izšķirs kādi klubi piedāvās līgumu, ja kausa pretendenti, tad iespējams paliks, bet jā vājāki klubi, tad visdrīzāk redzēsim RD formā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:38, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Interesanti vai nākamgad Skrastiņu redzēsim RD sastāvā.

Viņš jau ir kategorijā 35+, tādēļ ,visticamāk, būs algas samazinājums, turklāt droši var teikt, ka tas būs viena gada līgums.

Dinamo var konkurēt ar NHL pie šāda līguma apjoma.

Manuprāt, visu izšķirs kādi klubi piedāvās līgumu, ja kausa pretendenti, tad iespējams paliks, bet jā vājāki klubi, tad visdrīzāk redzēsim RD formā.
Tas patiesi būtu iepriecinoši redzēt Skrastiņu Dinamo. Jācer uz to labāko Sandis ar Kārli varētu būt ļoti spēcīgs balsts Dinamo aizsardzībai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:41, pirms 15 gadiem
pinta rakstīja: ja tantei būtu.......
protams, bet tomēr. labāks variants ir otrpus okeānam. mēs jau domājam tikai par sevi kā līdzjutēju šajā momentā, bet vai Daugaviņam pašam būtu labāk iet uz KHL un Dinamo, ja viņš vēl jūt, ka ir iespējas uz NHL??

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:42, pirms 15 gadiem
Senatori maz tiek playofos,ja ne,tad mošk Kaspars var atsteigties palīgā Dinamo...?

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:43, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Sējējs beidzot kaut ko jēdzīgu izdarījis, savādāk tik ziepes vāra ar visādiem Mikušiem, Petrovickiem, Telqvistiem
nedirs Telqvistam.

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:43, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Uzsvars uz varētu. Nav teikts ka Sandis spēlēs nākošgad.
Bet no skata leņķa būtu,būtu tiešām interesanti.
Protams, protams Vnk pašam jau ar nav ticība ka nākamsezon viņš varētu spēlēt , bet cerība ir

  +9 [+] [-]

, 2011-01-31 16:46, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja arī Daugava tuvākās dienās parādīsies RD sastāvā, tad tā būs kārtējā līdzjutēju acu aizmālēšana, jo nekur nav teikts, ka viņš tiešām būs labs RD pastiprinājums.
Atceries kā Karsumam gāja, kad atgriezās no štatiem uz RD.
Daugaviņam dotajā momentā tīri labi iet pa štatiem un tas ir tikai mīts, ka Karsumam (kā daudzi te prātoja) pagājušo gadu arī RD "negāja"..... tajā "neejošajā" sezonā (sezonas beigās) 12 spēlēs viņam bija 8 punkti! Daudz mums bija tādu pašmāju spēlētāju, kas savos pirmajos 12 mačos varēja iespēt tos pašus 8 punktus...? Šogad Karsums ir viens no RD snaiperiem (dalīta otrā vieta ar Miķeli), ceturtais pēc punktiem kopumā! Viens no labākajiem vairākumā (5 iemestas ripas - 3. rādītājs komandā), viens no labākajiem mazākumā (2 iemestas ripas - dalīta 1. vieta ar Sašku un Suroviju).... ko vēl Tu no viņa te gribi? Lai viņš te pa hettrikam met katrā spēlē?? Ja tā būtu tad viņš sen jau Bostonā vai Tampā spēlētu 1-2 maiņā.... viņš ir labs KHL līmeņa spēlētājs un nešaubos, ka nepazustu arī citās KHL komandās un RD nospīdēja (Sējējs veiksmīgi noreaģēja), kad Tampai viņš vairs nebija vajadzīgs ....

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:50, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu ko jauna triecienmaiņa Karsums - Sprukts - Daugaviņš ?!
Nebūtu slikti
Pagājušajā PČ bija labākā mūsu maiņa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:55, pirms 15 gadiem
pag, kāds atgādiniet kāda jēga RD no fārmkluba, ja praktiski visus spēlētājus RD tāpat makšķerē no ārzemju klubiem?

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:57, pirms 15 gadiem
Sējējs- malodčiks, uzskatu, ka dabūja tiesības uz Daugavu pa lēto.
Scenāriji-
1. Daugava pēc šis sezonas sagaida no Otavas vienvirziena līguma piedāvājumu (varbutība tuvu nullei, daži procenti), paliek ZA
2.Daugava saņem no Otavas kārtējo divvirziena līguma piedavājumu (Ļoti ticams), bet summa ap 100 k$, tādā gadījumā domāju, ka Kaspars brauc uz RD, vienīgi skaidrs, ka Sējējs piedavas vairāku gadu līgumu, summa varētu būt 100 līdz 150 k eiro /sezona
3. Otava aizmaina tiesības uz Daugavu, jo saprot, ka viņu ar divvirzienu līgumu nenoturēs. Tad ļoti svarīgi,kāds klubs viņu paņem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 16:59, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Viņš ir universāls spēlētājs. Spēcīgs,var pacīnīties par ripu un u pie iespējas var gūt vārtus. Bet saukt par snaiperi,nu tu mazliet pārspīlē.
Mūsu komandā viņš ir 2-3. labākais vārtu guvējs = tātad iekš RD viņš ir snaiperis.... par KHL līgu kopumā es nemaz nerunāju.... tur protams ir arī labāki metēji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-31 17:03, pirms 15 gadiem
Reynys rakstīja: pag, kāds atgādiniet kāda jēga RD no fārmkluba, ja praktiski visus spēlētājus RD tāpat makšķerē no ārzemju klubiem?
Fārmkluba tēma RD ir sapīgs jautājums, izskatās, ka tas ir vajadzīgs tikai, jo tāda ir līgas prasiba. Paši RD uzskata LM par zobu sāpēm un reālu papildinajumu no turienes negaida. Savādak viņu ricību grūti izskaidrot

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 17:03, pirms 15 gadiem
.N.O.R.A.J.O.N.A. rakstīja: Nu ja tā ņem, tad kopumā KHL ir tikai daži snaiperi, jo visi labākie metēji spēlē NHL.
Es zinu, jocīgi, bet ja tā pavisam dīvaini aizdomājas, tad tā jau arī ir. Tāpēc ka NHL tiešām tiek vākti labākie spēlētāji, un nav brīnums ka met labāk par KHL snaiperiem

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 17:03, pirms 15 gadiem
Reynys rakstīja: pag, kāds atgādiniet kāda jēga RD no fārmkluba, ja praktiski visus spēlētājus RD tāpat makšķerē no ārzemju klubiem?
Uz turieni aizsūta, lai gūtu spēļu praksi tos spēlētājus, kuri atgūstas no traumām vai nav spējuši nostiprināties sastāvā!

     [+] [-]

, 2011-01-31 17:05, pirms 15 gadiem
Labāk AHL - NHL.

  +8 [+] [-]

, 2011-01-31 17:05, pirms 15 gadiem
.N.O.R.A.J.O.N.A. rakstīja: A ko Tu gribēji ieraudzīt RD uz playoffiem Mamonovu RD sastāvā pirmajā maiņā?
Brahmani! Bet Ivars tūlīt bļaus, ka Brahmanis mečiem pašiem ir vajadzīgs....

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 17:06, pirms 15 gadiem
visai stulba maiņa, pirmo divu kārtu drafta izvēles tiesības pret uzbrucēju, kurš KHL sezonā var iemest 10-15 vārtus, var redzēt, ka Sējejam spēlētāju maiņas darījumi ir pilnīgi sveši

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 17:07, pirms 15 gadiem
Daugaviņš noteikti nebūs RD sastāvā šosezon, lai viņu izīrētu no NHL kluba uz Eiropu viņš uz 24 stundām jāievieto neaizsargāto spēlētāju sarakstā, bet tas nav izdarīts. Bet maiņu periods beidzas jau šovakar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 17:13, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es tā neteiktu. NHL sezonā ir 82 spēles. Vidējais Snaipera radītājs tur + - ir 35 > vārti sezona.
KHL ir 54 spēles sezonā un vidējais Snaipera radītājs ir 20 > varti sezonā. Nevar tašu visās spēlēs gūt vārtus. Pat NHL tādu nav.
Vienīgais laikam Greckis sameta jau aizmirsu cik tur tajā rekord sezonā.
Vaņa greckis 92 vārti, 39 spēlēs jau bija 51 gols.

Nesen pats atzinās, ka nolaida lažu, pēdējās 8 spēlēs guva 1 vai 2 vārtus, ja būtu pacenties vairāk būtu 100.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 17:21, pirms 15 gadiem
Bus nakamgad Dinamo, nav jautajumu!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-31 17:21, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ivars zina visu, viņam ir grāds dzīves izniekošanā.
Ja Tu gūtu vismaz pusi no tā ko es savā dzīvē esmu redzējis,pieredzējis un ieguvis, tad Tu saprastu ka tas nav nemaz tik maz.
Tagad varu atļauties atslābt.
Cits krāj pastmarkas vai sērokciņu kastīšu etiķetes, un ņemās ar tām visu dienu, bet es labprāt pakņibinos hobija pēc netā.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-31 17:22, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tu te runāji par acu aizmālēšanu.
Acu aizmālēšanai tāpēc, ka tas nav tas ieguvums,kas varētu radikāli izmainīt RD sniegumu.

     [+] [-]

, 2011-01-31 17:23, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu manis šādu piedāvāto versiju izbrāķēja
Mh, bet uz kopējā izlases fona pat šī maiņa neko tā arī nepanāca.

     [+] [-]

, 2011-01-31 17:24, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mh, bet uz kopējā izlases fona pat šī maiņa neko tā arī nepanāca.
Es vnk nespēju saprast, kur tevī rodas šis negatīvisms un neticība lietām. Bet nu katram savs ceļš dzīvē ejams.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 17:24, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Brahmani! Bet Ivars tūlīt bļaus, ka Brahmanis mečiem pašiem ir vajadzīgs....
Ivars var daudz ko gribēt, bet no tā tāpat nekas nemainīsies.

  -4 [+] [-]

, 2011-01-31 17:27, pirms 15 gadiem
MisterT rakstīja: Es vnk nespēju saprast, kur tevī rodas šis negatīvisms un neticība lietām. Bet nu katram savs ceļš dzīvē ejams.
Es vienkārši nevaru saprast, kur Tevī rodās tāds stulbums un naivums. Bet Dievs radot cilvēkus zināja ko dara, jo arī naivi cilvēki ir vajadzīgi, savādāk uz kā rēķina naski cilvēki naudu taisīs.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-31 17:30, pirms 15 gadiem
Man ari ieteikums Namejam, kurs lielas ar savu dzives pieredzi, bet rada visiem, ka svarigakais ir melst seit stulbibas un pasam justies svarigam. Man jau sen skaidrs, lidz sportam tev tik talu kaa cukai lidz miss universe! Tad nu iesaku, ej paskrien un atdzese smadzenes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 17:43, pirms 15 gadiem
Puče saka, ka Daugaviņa sakarā gaidāms kas interesants. Bet kā jau liels meistars, noklusē tālāko. Kas nu būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-31 17:47, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es vienkārši nevaru saprast, kur Tevī rodās tāds stulbums un naivums. Bet Dievs radot cilvēkus zināja ko dara, jo arī naivi cilvēki ir vajadzīgi, savādāk uz kā rēķina naski cilvēki naudu taisīs.
Nu es nezinu vai man vajadzētu tev kko stāstīt par manu "stulbumu un naivumu", bet nu nezinu vai Sportacentrs mājaslapa padara tevi kaut kādā ziņā labāku, ja šeit mēģini tik ļoti daudziem oponēt ar pesimistiskiem viedokļiem, mēģinot apvainot cilvēkus, kas izrāda tādu vnk lietu kā prieks un cerība, par dažādām dzīves un sporta lietām.
Vnk saņemies un esi vīrs, nevis kā lupata visus noliec kā centraltirgus bomzis, kuram visa pasaule nodarījusi pāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 17:47, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kur tu ko lasīji par šo ?
SA+. Tur, kur viņam jautājumus uzdod.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 17:50, pirms 15 gadiem
tr00 rakstīja: Puče saka, ka Daugaviņa sakarā gaidāms kas interesants. Bet kā jau liels meistars, noklusē tālāko. Kas nu būs.
Točna Daugaviņu vel izīrēs līdz sezonas beigām .

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 17:59, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: priekš RD tas ir lēti, jo tās drafta tiesības Sējējam ir vajadzīgas kā zaķītim stopsignāls, savukārt, Torpēdām tās ir iespējas nozvejot kādu labu jauno krievu talantu...

P.S. priekš Daugaviņa un RD tā ir labā ziņa, savukārt, jaunajiem no HK Rīga tas vēl vairāk samazina izredzes nokļūt RD sastāvā tuvākajā nākotnē...
O, tagad atkal esam atgriezušies pie "jaunajiem krieviem".

Varbūt tomēr "kādu labu, jaunu krievu talantu"?

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 18:02, pirms 15 gadiem
Galvenais, ka pašmāju talantus ņemam Dinamo. Vēl vienu Petrovicki nevajag..

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 18:07, pirms 15 gadiem
es gan uzskatu ka kasparam deretu naakt uz dinamo,ja labi spelees varees arii te dabuut vainu labu kontraktu vai arii biljeti uz nhl ja gribees.bet ahl palikt neredzu jeegu.bet lai nu kaa vinjs nolemtu veelu veiksmi un lai izdodas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 18:14, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mh, bet uz kopējā izlases fona pat šī maiņa neko tā arī nepanāca.
Uz kopējā izlases fona šī maiņa pagājušajā PČ bija labākā! Vai varbūt Tev pagājušajā PČ bija kāds labāks trijnieks....?

  +7 [+] [-]

, 2011-01-31 18:18, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Acu aizmālēšanai tāpēc, ka tas nav tas ieguvums,kas varētu radikāli izmainīt RD sniegumu.
Kāds teica ka tas radikāli mainīsies? Tu te sāc apgāzt apgalvojumus kuri nemaz nav izskanējuši

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 18:20, pirms 15 gadiem
redz, ko raksta Dinamo tviterī:

Iespējams, Kaspars Daugaviņš jau šosezon palīdzēs Rīgas Dinamo! Uz Play Off spēlēm tiek meklēts papildinājums arī Ziemeļamerikā!

     [+] [-]

, 2011-01-31 18:25, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: redz, ko raksta Dinamo tviterī:

Iespējams, Kaspars Daugaviņš jau šosezon palīdzēs Rīgas Dinamo! Uz Play Off spēlēm tiek meklēts papildinājums arī Ziemeļamerikā!
Nu tā apkārt paklausoties, viss liecina ka norit intensīvas sarunas utt. Bet man liekas tas viss ir kā milzīga ažiotāža, kas sacelta tieši ap DinR tiesībām pār Daugaviņu. Bet nu man personīgi tas tiešām būs šoks, ka pāris stundu laikā varētu notikt tāda izīrēšana. Un 24h sarakstā arī nav ielikts kā brīvais spēlētājs.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 18:29, pirms 15 gadiem
Diez, pēc kura laika KHL mērīs, kad ir beidzies 31.01.?

Maskavas? (galvenā mītne)
Rīgas/Minskas? (KHL komandu mītnes vistālāk uz rietumiem)
Vispār visā pasaulē?

Jo, piemēram, Amerikā 31.01. jau vēl būs diezgan ilgu laika sprīdi

     [+] [-]

, 2011-01-31 18:41, pirms 15 gadiem
Būtu interesanti uzzināt, kurš publicē Dinamo tviterī tādas ziņas. Pats Sējējs iekarsis? Vai arī vnk tikai skaistumam iemesta frāze par "iespējams šosezon"?

     [+] [-]

, 2011-01-31 18:44, pirms 15 gadiem
Ticamak ka vins turpinas spelet AHL jo vins Grib izsisties uz NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 19:01, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Diez, pēc kura laika KHL mērīs, kad ir beidzies 31.01.?

Maskavas? (galvenā mītne)
Rīgas/Minskas? (KHL komandu mītnes vistālāk uz rietumiem)
Vispār visā pasaulē?

Jo, piemēram, Amerikā 31.01. jau vēl būs diezgan ilgu laika sprīdi
pēc Maskavas laika. Tieši tā ir rakstīts KHL reglamentā

     [+] [-]

, 2011-01-31 19:06, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Interesanti vai nākamgad Skrastiņu redzēsim RD sastāvā.

Viņš jau ir kategorijā 35+, tādēļ ,visticamāk, būs algas samazinājums, turklāt droši var teikt, ka tas būs viena gada līgums.

Dinamo var konkurēt ar NHL pie šāda līguma apjoma.

Manuprāt, visu izšķirs kādi klubi piedāvās līgumu, ja kausa pretendenti, tad iespējams paliks, bet jā vājāki klubi, tad visdrīzāk redzēsim RD formā.
Nez, šķiet, ka tur ar konkurēšanu vien nepietiks. Kas vispār ir kausa pretendenti? Labi, var nosaukt konkrētas komandas, bet ir taču pietiekami daudz komandu, kas var piedāvāt līgumu ar saukli: "Esam pārbūves vai kādā tur stadijā un reāli cīnīsimies par iespēju spēlēt play-off." Bet tālāk jau, kas zina...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 19:08, pirms 15 gadiem
MisterT rakstīja: Neko nevaru apgalvot, bet pēc paša Daugaviņa teiktā, ļoti skaidri liek noprast ka KHL tagad un nākamsezon visticamāk un labprātāk nerādītos. Kā jau teicu - notikt var jebkas. Sensācijas un pārsteigumi sportā notiek uz katra stūra, bet izsakot savu personīgo viedokli, neticu ka Daugaviņu un viņa aģentu ieinteresētu piedāvājumi no Dinamo nākamsezon, kur nu vēl šosezon. Protams ja mistiski nepiedāvās nevienu līgumu NHL sistēmā, tad gad DinR ir pirmais atkāpšanās punkts, ko Sējējs grib nodrošināt. Nepiekrīti?
Ieteiktu izlasīt orģinālo interviju, tas ka ir ir uzlikts skaļš virsraksts neko nenozīmē.
Daugaviņš skaidri un gaiši pasaka, ka ir gatavs cīnīties par NHL līdz galam, bet tajā pašā laikā arī liek noprast ka tik pat labi nākošo sezon var sanākt ka spēlē jau Eiropā.

     [+] [-]

, 2011-01-31 19:10, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: redz, ko raksta Dinamo tviterī:

Iespējams, Kaspars Daugaviņš jau šosezon palīdzēs Rīgas Dinamo! Uz Play Off spēlēm tiek meklēts papildinājums arī Ziemeļamerikā!
izskatās, ka Normundam būs diezgan saspringtas atlikušās Janvāra 5-6 stundas!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 19:13, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Ieteiktu izlasīt orģinālo interviju, tas ka ir ir uzlikts skaļš virsraksts neko nenozīmē.
Daugaviņš skaidri un gaiši pasaka, ka ir gatavs cīnīties par NHL līdz galam, bet tajā pašā laikā arī liek noprast ka tik pat labi nākošo sezon var sanākt ka spēlē jau Eiropā.
Nu es interviju arī izlasīju. Vai oriģinālo? Nezinu, to kas bija Sportacentrā.
Bet tieši jau par to arī ir runa. Ja viņam tiks dota iespēja un šajā kontekstā tomēr ir saprotams ka tā iespēja ir daudz dažādu apstākļu sakritība, līgumu izdevīgums un paša vēlmes. Un Daugaviņš (pēc manām domām tikai protams) nevēlētos doties uz KHL ja daudzi no šiem nosacījumiem izpildīsies. Kaut vai izdevīgs līgums, vai iespējama kluba vai trenera maiņa.

     [+] [-]

, 2011-01-31 19:20, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Uzsvars uz varētu. Nav teikts ka Sandis spēlēs nākošgad.
Bet no skata leņķa būtu,būtu tiešām interesanti.
Nu tad jau diezgan sālīti arī sanāktu, lai varētu paturēt gan Ozo, gan Skarastiņu( kurš noteikti nespēlēs par kapeikām), un + vēl nākošsezon vajadzēs papūlēties lai noturētu tagadējos spēlētājus par sapratīgām algām, atceroties arī to ka RD nav tas bagātākais klubs

  -4 [+] [-]

, 2011-01-31 19:23, pirms 15 gadiem
Man jau liekas, ka dinamo ņem jebkuru kaut cik, normāla līmeņa Latvijas spēlētāju, nav nozīmes, ka viņš pirms tam spēlējis Latvijas čempionātā un Baltkrievijā, bet tagad viņš skaitās KHL līmeņa spēlētājs ! žēl, ka arī tādam talantīgam spēlētājam, kas cītīgi gaida savu izdevību tikt NHL, arī mēģina ievilkt visā šajā projektā, tiešām skumji. mākslīgi uztaisīts baigais līmenis.njāaa.
Cerams, ka džekam nesaskalos smadzenes Dinamo vīri, kuri skaisti runāt māk, bet darīt nē.
Lao veicas cīņā par NHL ! Nepadodies, kā pārējie

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 19:26, pirms 15 gadiem
ernests1 rakstīja: Viņš tak intervijā atdzina, ka NHL dēļ ir gatavs palikt ļoti ilgi AHL !'??
ATZINA nevis viņš kautko intervijas laikā atdzina.
Sēdies, 2!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 19:28, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: redz, ko raksta Dinamo tviterī:

Iespējams, Kaspars Daugaviņš jau šosezon palīdzēs Rīgas Dinamo! Uz Play Off spēlēm tiek meklēts papildinājums arī Ziemeļamerikā!
Kaut kā pārāk vēlu sarosījās. Krīzes menedžmenta speciālisti, ibiem
Slēpts komentārs: acidacid

  +4 [+] [-]

, 2011-01-31 19:31, pirms 15 gadiem
acidacid rakstīja: šie cilvēki ir slimi, kas grib lai viņš spēlē dinamo.
Kam vēl viņš ir vajadzīgs. Noņem rozā vai sazin kādas brilles. Tādu aiz dīķa ir tūkstošiem.

     [+] [-]

, 2011-01-31 19:32, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Kaut kā pārāk vēlu sarosījās. Krīzes menedžmenta speciālisti, ibiem
pareizi ir, bet nebūs nebūs Vairs nav laika, lai pēc visiem nosacījumiem tas izdotos

  -3 [+] [-]

, 2011-01-31 19:37, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Kam vēl viņš ir vajadzīgs. Noņem rozā vai sazin kādas brilles. Tādu aiz dīķa ir tūkstošiem.
Kāda jēga cilvēkam aizmirst par savu sapni, tikai, lai nāktu uz kkādu dinamo spēlēt, kurš pat nav zināms , cik ilgi pastāvēs. Spēlētu tāpat viņš te 4 maiņā. Ceru, ka viņš nav tāds muļķis. Tur kaut vai vienu spēli sezonā viņš aizvada NHL , bet tas ir NHL, un tā viena spēle atsver visas KHL sezonā nospēlētās spēles...

  +5 [+] [-]

, 2011-01-31 19:40, pirms 15 gadiem
acidacid rakstīja: Kāda jēga cilvēkam aizmirst par savu sapni, tikai, lai nāktu uz kkādu dinamo spēlēt, kurš pat nav zināms , cik ilgi pastāvēs. Spēlētu tāpat viņš te 4 maiņā. Ceru, ka viņš nav tāds muļķis. Tur kaut vai vienu spēli sezonā viņš aizvada NHL , bet tas ir NHL, un tā viena spēle atsver visas KHL sezonā nospēlētās spēles...
Viena nospēlēta spēle NHL atsver vienu sezonu KHL
Gandrīz apkritu

  +4 [+] [-]

, 2011-01-31 19:43, pirms 15 gadiem
man ir aizdomas,ka Seejeejs vienkaarssi grib paraadiit ,ka kautko dara , kameer paareejie tiessam kautko dara. Veelaak teiks---- kaa mees .... , bet
Slēpts komentārs: acidacid

  +6 [+] [-]

, 2011-01-31 19:48, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Kaut kā pārāk vēlu sarosījās. Krīzes menedžmenta speciālisti, ibiem
Sējējam jau patīk visu darīt ķiharā un pēdējā brīdī, lai, kā viņš pats saka, citi nenoceļ.... Ok, es to saprotu, ja šādi rīkojas kādu noskatītu ārzemnieku sakarā... tik nez vai šādu taktiku vajadzēja piekopt arī Daugaviņa sakarā! Cik zinu, uz viņu arī nekāda baigā gribētāju rinda nestāv, jo pat uz AHL fona (pēc statiem) čalis ir diezgan viduvējs un viņiem tur pašiem tādu kadru pietiek atliku likām tapēc ir diezgan smieklīgi te lasīt dažu individu "dvēseles saucienus" no sērijas "Nenāc!!!Paliec labāk NHL (it kā viņu tur kāds tagad gaidītu un ņemtu) vai pat AHL" , lai čalis atkal spēlē pa AHL kapeikām un $, kamēr pat tādā RD viņš varētu saņemt eirikus un vismaz uz pusi vairāk nekā AHL.... un pieļauju, ka tieši labi pazīmējoties te KHL viņam tad pat būtu lielākas izredzes tikt tuvāk tādam NHL nekā sezonu vai divas atkal "maļoties" pa AHL....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 19:58, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja tu domā,ka uz viņu pakalpojumiem drūzmēsies Rus klubi,tad tu maldies.
Es nesaku ka drūzmēsies.
bet piemērām ja Skrastiņš pārnāk nākamsezon uz KHL domā ka Rīga viņu dabūs, skaties ka kāds lielais klubs nenoceļ, un domā ka Ozo neviens negribētu redzēt savā klubā, jau šosezon gribēja, bet vienīgais OZo jau ir samērā vecs, un teica ka pats negrib arī citur spēlēt un drīzāk tad beigs karjēru.
Nu par citiem spēlēt''ajiem ir cits stāsts, es teiktu ka neko apgalvot nevar, jo dažu labu arī varētu paķert kāds cits klubs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 20:02, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Kāds teica ka tas radikāli mainīsies? Tu te sāc apgāzt apgalvojumus kuri nemaz nav izskanējuši
Hm, bet tad izskaidro man nejēgam kāpēc vispār jēga kādu vel ņemt, ja tas radikāli nemainīs šobrīd ne pārāk pārliecinošo RD sniegumu??
Ņem tikai ņemšanas pēc un tāpēc ka savējais??
Slēpts komentārs: Huet

     [+] [-]

, 2011-01-31 20:05, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ozo un Skrastiņš ir ārpus tā visa,par to neiet runa. Bet par pārējiem,vari būt mierīgs,neviens viņus neķers kā karstus pīrāgus.
Ja pat Hosa Barsā ir palēka vienība,tad ko tur runāt par citiem.
Krievi ja ņem leģionārus,tad uz vadošām lomām komandā. 3 - 4 maiņai viņiem savu resursu ir liku likām,kur nu vēl lai ņemtu leģionāru.
Ja nu vienīgi Astana vai MnD pārpērk kādu.
To visu es saprotu un necenšos tev apgalvot pretējo.
Bet gadīties var visādi un daži protams mēģinās celt sev algu un tāpēc neko nevar zināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 20:07, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Viņš pats labi apzinās, ka NHL viņš varbūt maksimums tikai 3. maiņas, bet faktiski 4.maiņas uzbrucējs. Ja viņš labi sevi parāda KHL, visas Eiropas labāko līgu durvis ir vaļā un finansiālajā ziņā tas noteikti ir ieguvums, it sevišķi, ja viņs nedabū vienvirziena līgumu.
Un Tu domā, ka spēlējot AHL viņam šo līgu durvis ir slēgtas?
Paskaties, kas spēlē tajā pašā Šveices līgā, kas šobrīd šķiet, ja ne vienā līmenī ar KHL, tad tuvu šim līmenim gan.
Attiecībā uz finansiālo ieguvumu, tad tas ir strīdīgs jautājums, jo RD saviem pašmāju spēlētājiem maksā tik cik maksā, bet lai tiktu kādā reāli maksātspējīgā RU klubā Daugaviņam vel art un art.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 20:11, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu tas ka kāds iespējams vēlēsies platāku rubli viennozīmīgi.
Kas Tavuprāt ir vēlēšanās pēc platāka rubļa?
Var jau iet Masaļska ceļu, un kapāt kaut kur RU nomalē par 100 tūkstošiem vairāk nekā RD piesolija (pēc neapstiprināta info), bet var tākā Hossa,kuram piesolija vairāk par 1,3 miljoni vairāk nekā RD. Tikai kurš no RD letiņu spēlētājiem var pretendēt uz Hossas līguma apmēriem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 20:16, pirms 15 gadiem
"Tiklīdz būs piedavājums plaikšu AHL/NHL" <---- Daugavinš

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 20:18, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vairāk biju domājis ka (iespējams) gribēs no RD izspiest platāku rubli , aizbildinoties ar kādu mistisku klubu interesi.
Kā pierādija Masaļska variants (varbūt Edžam vel bija kādi iemesli), tad RD akcionāri uz provakācijām īpaši neparakstās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 20:24, pirms 15 gadiem
Šķiet ka loģisks lēmums jo KHL drafts vēl nav izveidojis tik spēcīgs un diezvai mēs ar šīm divām izvēlēm kaut ko palaidīsim garām turklāt Sējējs arī ņem pārsvarā latviešus.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 20:24, pirms 15 gadiem
Es domāju dzirdot intervijas ar viņu ,viņš vēl kādus gadus paplosīsies pa ameriku un tad jau redzēsim viņu pasaules labāko lidzjutēju priekšā.Domāju arēnas rīga atmosfēra vien ir labs iemesls lai paliktu te!
Tik visi jau ir izdomājuši visu viņa vietā :d

     [+] [-]

, 2011-01-31 20:26, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Redzi, Latvijā tāds Daugaviņš kādam kaut ko izsaka, tādā Šveicē viņiem ir dziļi PO, drīzāk viņa vietā paņemtu Ziemeļamerikas spēlētāju ar līdzīgiem statiem...
Piekrītu, drīzāk paņemtu kādu kanādieti ar pāris spēlēm AHL, bet tas tomēr būtu kanādietis..

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 20:30, pirms 15 gadiem
Daugaviņš tak pats teica, ka mēģināšot ASV palikt cik ilgi varēšot...
Slēpts komentārs: duum

  -3 [+] [-]

, 2011-01-31 20:42, pirms 15 gadiem
NĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒ, dieva dēļ, lai ko ari darītu , lai nerādās KHL, labak pa AHL un tad dabut un izcīnīt to nolāpīto vietu NHL, nekā iet uz KHL un vienkārši nodeldēt savu līmeni un atmest ar roku saviem sapņiem!

     [+] [-]

, 2011-01-31 20:52, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Redzi, Latvijā tāds Daugaviņš kādam kaut ko izsaka, tādā Šveicē viņiem ir dziļi PO, drīzāk viņa vietā paņemtu Ziemeļamerikas spēlētāju ar līdzīgiem statiem...
Varbūt ka Tev ir taisnība, bet es tomēr joprojām domāju, ka visu izsaka spēlētāja meistarība (un cik viņš par to vēlās nopelnīt) un nevis tautība. Protams, ka ir arī atsevišķi gadijumi,ka tautībai ir sava nozīme, bet nedomāju ka tas ir masveidā.

     [+] [-]

, 2011-01-31 20:52, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecībā uz finansiālo ieguvumu, tad tas ir strīdīgs jautājums, jo RD saviem pašmāju spēlētājiem maksā tik cik maksā, bet lai tiktu kādā reāli maksātspējīgā RU klubā Daugaviņam vel art un art.
Nu nu gudriniek, padalies ar informāciju cik tad maksā... Spēlētājiem virs 22 gadiem (un RD tādu ir vairums arī Daugaviņš tāds būs) minimālā noteiktā sezonas alga ir ne mazāk kā 3M krievu rubļu, kas ir pie 95K zaļo vai 70K eiro sezonā.... bet šādu minimumu, domāju, RD nevienam vai tik pat kā nevienam savam spēlētājam nemaksā.... spēlējot AHL standarta alga "divvirzienniekiem" ir ap 60-80K $ pa gadu un uz paaugstinājumu pa sezonu tiek salīdzinoši retais un tikai tad, ja lielajai komadai ir kāda (tāda) vajadzība..... tad kas ir finansiāli izdevīgāk?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 21:02, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu nu gudriniek, padalies ar informāciju cik tad maksā... Spēlētājiem virs 22 gadiem (un RD tādu ir vairums arī Daugaviņš tāds būs) minimālā noteiktā sezonas alga ir ne mazāk kā 3M krievu rubļu, kas ir pie 95K zaļo vai 70K eiro sezonā.... bet šādu minimumu, domāju, RD nevienam vai tik pat kā nevienam savam spēlētājam nemaksā.... spēlējot AHL standarta alga "divvirzienniekiem" ir ap 60-80K $ pa gadu un uz paaugstinājumu pa sezonu tiek salīdzinoši retais un tikai tad, ja lielajai komadai ir kāda (tāda) vajadzība..... tad kas ir finansiāli izdevīgāk?
Atzīstu ka tiešām nezinu cik maksā AHL, bet pastāv arī bonusu sistēma, un pieļauju,ka šī bonusu sistēma štatos spēj kompensēt to ko viņš varētu nopelnīt šeit.
Pretējā gadijumā lielākā daļa AHL labāko spēlētāju jau sen būtu Eiropā.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 21:15, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atzīstu ka tiešām nezinu cik maksā AHL, bet pastāv arī bonusu sistēma, un pieļauju,ka šī bonusu sistēma štatos spēj kompensēt to ko viņš varētu nopelnīt šeit.
Pretējā gadijumā lielākā daļa AHL labāko spēlētāju jau sen būtu Eiropā.
A KHL nav bonusu sistēmas? Ko teiksi par Broku Troteru? Cik atceros viņš pagājušosezon bija 6 rezultatīvākais AHL spēlētājs..... Un tā arī ir, ka pēc kāda laika tie, kas netiek NHL diezgan bieži aizceļo uz Eiropu (DEL, NLA, SEL, EBEL u.t.t.), kur arī viņiem parasti maksā stipri labāk nekā tādā AHL.... principā tādā AHL ir jēga "sēdēt", ja esi jaunais (pirmos 3 gadus pēc drafta, kad tu piederi noteiktam klubam un 4. varbūt arī vēl 5. gadu, kad vēl no AHL vari mēģināt tikt lielajā līgā), bet pēc tam pa lielam tāda jēga spēlēt AHL pazūd, jo: 1) tev ar katru nākamo gadu pazūd izredzes sevi apliecināt lielajā līgā (ja vien nesāc spēlēt superlabi) 2) nav lielas jēgas "sēdēt" AHL un pelnīt salīdzinoši grašus, ja ar kaut cik jēdzīgu AHL statistiku + piem. kādu NHL spēli kādā Eiropas līgā vari dabūt labākus ciparus uz līguma nekā tie tev ir AHL....

     [+] [-]

, 2011-01-31 21:20, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atzīstu ka tiešām nezinu cik maksā AHL, bet pastāv arī bonusu sistēma, un pieļauju,ka šī bonusu sistēma štatos spēj kompensēt to ko viņš varētu nopelnīt šeit.
Pretējā gadijumā lielākā daļa AHL labāko spēlētāju jau sen būtu Eiropā.
AHL pārsvarā spēlē tikai ar domu par NHL, tāds Daugaviņš pelna ap 60-70 štukām pa sezonu+ vēl Amerikā nodokļi ir tā neko, tā kā domāju ka Eiropā viņš varētu nopelnīt vairāk. Protams ja viņsu izsauc uzNHL, tad viņa alga ir 500 štukas pa sezonu.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 21:25, pirms 15 gadiem
als rakstīja: A KHL nav bonusu sistēmas? Ko teiksi par Broku Troteru? Cik atceros viņš pagājušosezon bija 6 rezultatīvākais AHL spēlētājs..... Un tā arī ir, ka pēc kāda laika tie, kas netiek NHL diezgan bieži aizceļo uz Eiropu (DEL, NLA, SEL, EBEL u.t.t.), kur arī viņiem parasti maksā stipri labāk nekā tādā AHL.... principā tādā AHL ir jēga "sēdēt", ja esi jaunais (pirmos 3 gadus pēc drafta, kad tu piederi noteiktam klubam un 4. varbūt arī vēl 5. gadu, kad vēl no AHL vari mēģināt tikt lielajā līgā), bet pēc tam pa lielam tāda jēga spēlēt AHL pazūd, jo: 1) tev ar katru nākamo gadu pazūd izredzes sevi apliecināt lielajā līgā (ja vien nesāc spēlēt superlabi) 2) nav lielas jēgas "sēdēt" AHL un pelnīt salīdzinoši grašus, ja ar kaut cik jēdzīgu AHL statistiku + piem. kādu NHL spēli kādā Eiropas līgā vari dabūt labākus ciparus uz līguma nekā tie tev ir AHL....
Nu tad atliek secināt,ka Trotteram nebija nekādu cerību tikt NHL
Un, ja godīgi, tad Daugaviņam vel ir tas vecums, ka vel pāris sezonas var mierīgi pakapāt AHL ar cerībām tomēr iespraukties NHL Ja čalis būs pacietīgs un audzēs savu meistarību, tad arī lielais dolārs nekur nepazudīs.
No AHL tomēr ir īsāks ceļš uz NHL.

     [+] [-]

, 2011-01-31 21:35, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: No AHL tomēr ir īsāks ceļš uz NHL.
Gan jā, gan nē.... ja spēlē labi (vari spēlēt ļoti labi), tad arī neejot cauri AHL "sietam" vari tikt uz NHL.... mums ir gana labs piemērs starp pašu spēlētājiem - Kaža (Skrastiņš), kas kopumā tik vienu gadu pa minoriem (toreiz vēl IHL) paņēmās .... un pēc tam palika par stabilu NHL vērtību...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 21:44, pirms 15 gadiem
tak Holts iekš AHL arī kapeikas saņēma, a šeit runa bija par 100t + letiņi ceļ dieva vietā

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 21:47, pirms 15 gadiem
als rakstīja: A KHL nav bonusu sistēmas? Ko teiksi par Broku Troteru? Cik atceros viņš pagājušosezon bija 6 rezultatīvākais AHL spēlētājs..... Un tā arī ir, ka pēc kāda laika tie, kas netiek NHL diezgan bieži aizceļo uz Eiropu (DEL, NLA, SEL, EBEL u.t.t.), kur arī viņiem parasti maksā stipri labāk nekā tādā AHL.... principā tādā AHL ir jēga "sēdēt", ja esi jaunais (pirmos 3 gadus pēc drafta, kad tu piederi noteiktam klubam un 4. varbūt arī vēl 5. gadu, kad vēl no AHL vari mēģināt tikt lielajā līgā), bet pēc tam pa lielam tāda jēga spēlēt AHL pazūd, jo: 1) tev ar katru nākamo gadu pazūd izredzes sevi apliecināt lielajā līgā (ja vien nesāc spēlēt superlabi) 2) nav lielas jēgas "sēdēt" AHL un pelnīt salīdzinoši grašus, ja ar kaut cik jēdzīgu AHL statistiku + piem. kādu NHL spēli kādā Eiropas līgā vari dabūt labākus ciparus uz līguma nekā tie tev ir AHL....
... ja esi jaunais, vai arī "tavas mājas" ir ZA, esi komandas līderis un spēlēšana AHL tevi apmierina. Bet tā kopumā taisnība, un bonusu sistēma tur diezin vai tādā ziņā kaut ko kompensē.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 21:48, pirms 15 gadiem
Cerams ka paliks Amerikā un turpinās cīņu par NHL. Tā jau pārāk daudz izlases spēlētāju ir Dinamo sastāvā. Vajadzīgī vairāk labi spēlētāji citās pasaules līgās UN NHL jābūt visu galvenajam mērķim uz kuru tiekties!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 21:50, pirms 15 gadiem
>Namejam
p.s. Labāks pat piemērs ir krievs Kuļomins, kas faktiski AHL tik pat kā nemaz nav spēlējis (laikam tikai kaut kādas pāris spēles) un faktiski pa taisno no RSL tika uz NHL kaut RSL stati it kā bija salīdzinoši labi, bet ne izcili- pie 35-40 punktiem pa sezonu....salīdzinājumam var teikt tāds šīgada "Miķeļa/Dārziņa" variants .... Tapēc nevarētu teikt, ka ceļš uz NHL ir "ejams" tikai caur AHL....

     [+] [-]

, 2011-01-31 21:58, pirms 15 gadiem
M9 rakstīja: ... ja esi jaunais, vai arī "tavas mājas" ir ZA, esi komandas līderis un spēlēšana AHL tevi apmierina. Bet tā kopumā taisnība, un bonusu sistēma tur diezin vai tādā ziņā kaut ko kompensē.
+ vēl cik zinu tā nodokļu sistēma štatos ir krietni "rijīgāka" par Rus vai Eiropu .... līdz ar to spēlētājam, ja viņš visu sezonu ņemās tikai pa AHL nekas dižs "uz ķepas" nepaliek.... un jēga ir palikt AHL, ja tiešām kā jau rakstiji - esi jaunais, ir tur "dzimtās mājas" vai esi komandas līderis un viss tevi tur apmierina....

     [+] [-]

, 2011-01-31 22:07, pirms 15 gadiem
als rakstīja: >Namejam
p.s. Labāks pat piemērs ir krievs Kuļomins, kas faktiski AHL tik pat kā nemaz nav spēlējis (laikam tikai kaut kādas pāris spēles) un faktiski pa taisno no RSL tika uz NHL kaut RSL stati it kā bija salīdzinoši labi, bet ne izcili- pie 35-40 punktiem pa sezonu....salīdzinājumam var teikt tāds šīgada "Miķeļa/Dārziņa" variants .... Tapēc nevarētu teikt, ka ceļš uz NHL ir "ejams" tikai caur AHL....
Skatijies NHL zvaigžņu spēli? Tagad NTV+ Sport iet atkārtojums. Parasti es šitos pasākumus ignorēju, bet šoreiz skatos, baigi foršais gaismas šovs. Rīgā arī tādu vajadzētu.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 22:14, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Skatijies NHL zvaigžņu spēli? Tagad NTV+ Sport iet atkārtojums. Parasti es šitos pasākumus ignorēju, bet šoreiz skatos, baigi foršais gaismas šovs. Rīgā arī tādu vajadzētu.
Es šo hokeja ākstīšanos jau labi pasen vairs neskatos.... pēdējo reizi laikam, kad vēl Ozo tur spēlēja bija interese paskatīties.... un šajā sakarā, tad jau drīzāk tāds KHL "allstārs" tagad bišķi vairāk interesē....

     [+] [-]

, 2011-01-31 22:26, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Es šo hokeja ākstīšanos jau labi pasen vairs neskatos.... pēdējo reizi laikam, kad vēl Ozo tur spēlēja bija interese paskatīties.... un šajā sakarā, tad jau drīzāk tāds KHL "allstārs" tagad bišķi vairāk interesē....
Šovu noskatijos, bija labs, spēli ilgāk par 12 minūtēm neizturēju , Labāk kādu filmu pameklēšu.

     [+] [-]

, 2011-01-31 22:28, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Šovu noskatijos, bija labs, spēli ilgāk par 12 minūtēm neizturēju , Labāk kādu filmu pameklēšu.
Pa DTV tūlīt sāksies "Spokojnoj noči mužiki"!!! Gan ne filma, bet reality šovs ar erotikas un hohmas "piesitieniem"...

     [+] [-]

, 2011-01-31 22:36, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Pa DTV tūlīt sāksies "Spokojnoj noči mužiki"!!! Gan ne filma, bet reality šovs ar erotikas un hohmas "piesitieniem"...
jāapskatās Nosaukums labs

  -3 [+] [-]

, 2011-01-31 23:19, pirms 15 gadiem
te neviens laikam nav aizdomājies, ka Daugaviņam vienkārši patīk dzīvot Amerikā, nevis spēlēt KHL par nedaudz lielākām naudiņām? Tie, kas tur dzīvojuši un kam patīk tas dzīvesstils, tie sapratīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-01 00:42, pirms 15 gadiem
ernests1 rakstīja: Viņš tak intervijā atdzina, ka NHL dēļ ir gatavs palikt ļoti ilgi AHL !'??
varbūt tā bija speciāla viltība un vienošanās ar Sējēju tā runāt pēdējā laikā, lai viņš būtu mazāk vērtīgs Torpedo acīs.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-01 07:24, pirms 15 gadiem
Dinamo, liekat viņu mierā! Lai sitās AHL, jo viņam ir patiess potenciāls izsisties uz NHL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-01 10:04, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, bet tad izskaidro man nejēgam kāpēc vispār jēga kādu vel ņemt, ja tas radikāli nemainīs šobrīd ne pārāk pārliecinošo RD sniegumu??
Ņem tikai ņemšanas pēc un tāpēc ka savējais??
Bļin, nu tev kā 14 gadīgai tīnītei vai nu melns vai balts. Vai nu mainīsies radikāli vai nemainīsies pilnīgi nekas. Zin, ja tu spēj domāt tikai šādās kategorijās tad pat nav vērts skaidrot. Un šeit komento ir minēts tas ko tu jautā atkal.

     [+] [-]

, 2011-02-01 10:08, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja pavēro AHL statistiku,tad smailē tur parasti ir jau spēlētāji gados,bet tāpat viņiem nedod priekšroku.Pat neskatoties uz visu rezultivitāti. Tiek ņemti uz NHL jauni gurķi 18-22 gadiem. Pēc šī vecuma izredzes vairs nav neko dižās.
Tam pašam Daugaviņam pa šiem pieciem gadiem ko viņš ir Senators sistēmā ir 101 jaunāks konkurents kas tieši tāpat tēmē uz to vietu.
Ja skatās statistiku, tad Daugava starp Top10 Sens fārma rezultatīvākajiem ir otrais vai trešais jaunākais.

Pats Daugava izteicies, ka cerība nav liela, taču atskatoties uz vēsturi piemēru pietiek, kad spēlētāji nostiprinās NHL pēc
22 gadiem... Atceramies kvai Žoltoka piemēru - nomainīja Bruins pret Otavu un 24-25 gados kļuva tur par stabilu uzbrucēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja