Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Arī Balinskis pagarina līgumu ar "Dinamo"

Andrejs Siliņš

Arī Balinskis pagarina līgumu ar "Dinamo"
Uvis Jānis Balinskis. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo" ziņo, ka pagarināts līgums ar 22 gadus veco Latvijas izlases aizsargu Uvi Balinski.

Balinskis aizvadītajā sezonā "Dinamo" rindās nospēlēja 37 mačus, guva vienus vārtus un atdeva desmit rezultatīvas piespēles, kā arī sakrāja 16 soda minūtes un negatīvu lietderības rādītāju (-7). Latvijas izlases rindās Balinskis pasaules čempionātā aizvadīja septiņus mačus un atdeva vienu rezultatīvu piespēli.

"Dinamo" rindās Balinskis debitēja 2015./2016. gada sezonā un šajā laikā KHL nospēlējis 87 mačus, guvis piecus vārtus un atdevis 16 piespēles, kā arī nopelnījis 26 soda minūtes un sakrājis lietderības koeficientu -16. Pirms atgriešanās Latvijā Balinskis pāris sezonas slīpēja meistarību Vācijas jauniešu hokejā.

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

     [+] [-]

, 2019-05-30 21:33, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: dzivoklu īre tik Rīgā 400 eiro, un tur neviens nestrādā par 500 eiro...
Esi pensijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-30 21:33, pirms 5 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Es domāju, ka nākamgad jau varēsim viņu redzēt izlases kreklā. Ja pērn Sharks bija gatavi dot līgumu, tad domāju, ka arī pēc nākamās sezonas sekos piedāvājums.
nu pavasarī jau bija baumas par līgumu, bet kaut kas nojuka un Čukste palika 4 gadu NCAA.

     [+] [-]

, 2019-05-30 21:34, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Nu, 800 sanem, 600 atdod maksajumos
tu par sevi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-30 21:37, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Par videju mietpilsoni
Shtuka uz rokas = 1400 uz papira
pat sakrukitie stati raada ka Riga bruto 1000EUR videji
tikai idioti pelnot Rīgā 800 eiro īrē dzīvokli par 500 eiro, nez ar kādu mazohismu jānodarbojas, lai ko tādu darītu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-30 21:38, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tikai idioti pelnot Rīgā 800 eiro īrē dzīvokli par 500 eiro
Runā par vienu personu?
Ļoti liela daļa 2,3, un vairāk cilvēki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-30 21:39, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Runā par vienu personu?
protams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-30 21:40, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Pilna LV idiotiem sanak
šaubos...pilnīgākā tufta tā ir. ja arī kāds tā dara, tas nenozīmē, ka visi tā dara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-30 21:43, pirms 5 gadiem
Varianti ir daudz un dažādi! Sākot no vienas personas, kas sēž villā līdz studentiem, kas pa 4 īrē istabu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-30 21:46, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Ja, studentiem ta ir baigi populara prakse Riga, 3 istabu hata uz 3 purniem
Sakumā daudzi pa diviem uz 1 istabu, bet vēlāk jau 2 uz 2 vai 3 uz 3!
Progress tā teikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-30 21:47, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Sakumā daudzi pa diviem uz 1 istabu, bet vēlāk jau 2 uz 2 vai 3 uz 3!
Progress tā teikt!
protams un centrā jau tik tādas cenas 500eiro dzīvoklis, guļamrajonos daudz lētāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-30 21:50, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: BET tiem funiem neko nemaksa, shokaa par tam likmem
Fuņi strādā arī neklātienē!

     [+] [-]

, 2019-05-30 21:50, pirms 5 gadiem
noīrē guļamrajonā divistabnieku uz 3 pa 200 eiro. katram alga pa 800 eiro un var dzīvot, kamēr jauns un nav ģimenes un pat iekrāt...kam maz, tas brauc uz eiropu. tur jau visi sākumā skvotā dzīvo, kurus burts uztur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-30 22:00, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nu pavasarī jau bija baumas par līgumu, bet kaut kas nojuka un Čukste palika 4 gadu NCAA.
Labāk lai mācās, vismaz iegūs izglītību. Jo ja NCAA pamet un AHL sanāk pazust - tad ir traki. Lai pamestu NCAA ir jābūt baigajam talantam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-30 22:03, pirms 5 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Labāk lai mācās, vismaz iegūs izglītību. Jo ja NCAA pamet un AHL sanāk pazust - tad ir traki. Lai pamestu NCAA ir jābūt baigajam talantam.
es cik sapratu viņš jau dabūjis diplomu un papildus ko mācīsies 4 gadā. bet tā protams piekrītu. Bindulis un Kivlenieks diezvai pareizi rīkojās. tagad pat domāju varbūt arī Girgensons labāk būtu 4 gadus NCAA mācījies nevis uzreiz lektu profos...katrā ziņā, ja ir iespēja studēt NCAA, labāk to izmantot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-30 22:12, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es cik sapratu viņš jau dabūjis diplomu un papildus ko mācīsies 4 gadā. bet tā protams piekrītu. Bindulis un Kivlenieks diezvai pareizi rīkojās. tagad pat domāju varbūt arī Girgensons labāk būtu 4 gadus NCAA mācījies nevis uzreiz lektu profos...katrā ziņā, ja ir iespēja studēt NCAA, labāk to izmantot!
Par Kivlenieku grūti spriest, jo mums pirms tam nav bijuši NCAA vārtsargi. Pēc Mitena un Grigala karjerām varēs spriest vai pareizi darīja vai nē, jo būšu godīgs biju patīkami pārsteigts par Kivlenieka labo sniegumu pirmajā AHL sezonā. Nedomāju, ka otrā sezona AHL viņam izvērtīsies tik katostrofāla, lai gan ECHL tie stati bija tīri ok, labāki, pat kā Muštukovam. NCAA jau bieži gadās, ka jaunie vārtsargi pirmās 2 sezonas praktiski nespēlē, kas arī nebūtu baigi labi priekš vārtsarga, tā jau NCAA ir maz spēļu. Laukumu spēlētājiem tādā ziņā ir vieglāk. Bindulis nošāva greizi, bet kļūdīties ir cilvēcīgi. Ceru, ka pēc līguma atgriezīsies Eiropā un šeit sevi labi parādīs. Puisim ir reti labs slidojums priekš LV hokejista, domāju, ka viņš vēl savu vārdu teiks.

     [+] [-]

, 2019-05-31 00:43, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Vsp nesaprotu kapec Artemijs tik loti fano par savu darbu caur agenturu, visi kas arzemes ir atkratijusies no tam, sak ka cita arshana - nav par stundam jakaro (bus vai nebus, vai iedos polim ) un ari citi ceiniki
Labs jautājums, cerntīšos tikpat labi atbildēt
1. Tu esi pats par sevi, ne par ko neatbildi, nostrādā savas darba stundas un esi mierīgs, pat ja notiek Černobiļa, vari droši tīties prom, tā vairs nav tava darīšana!
2. Tu esi saimnieks pašam sev, gribu strādāju, gribu uzlieku kurvīti, vismaz Francijā tā ir, tipa, tiešraidē Dinamo spēle izbraukumā, es PASAKU, nevis atprasos, man ir Hoķis jāskatās, braucu mājās, arividerči, līdz rītam!
3. Nodoķlu optimizācija! Galarezultātā tīrā alga sanāk vairāk, nekā tu pa taisno strādā/vergo uz uzņēmumu

     [+] [-]

, 2019-05-31 00:54, pirms 5 gadiem
Vēl ir vairākas mahinācijas ar pabalstiem, pie tam viss ir legāli un likumīgi, tas jau ir MANS PERSONISKAIS NOU HAU! Piemēram, tev darba nedēļa beidzas 28. datumā, iekrīt Piektdienā Sākot no 29. tā tu vari deklarēties, ka esi bez darba 1. jā datumā, kas iekrīt uz Pirmdienu, tu atjauno savu darba misiju, bet par divām brīvdienām, dators tev iečisļī pilnu mēnaša bezdarbnieka pabalstu klāt pilnajai mēneša algai Variants ir vairākkārt pārbaudīts, nostrādā BEZOTKAZNO, neviens neko papildus nepārbauda, nekoriģē un liek tevi mierā, iesaku!

     [+] [-]

, 2019-05-31 01:03, pirms 5 gadiem
Viss iepriekš minētais ir iespējams, ja tu strādā caur aģentūru, tādā veidā pats vari kruķīt savas darba stundas un dienas, kā vien pašam labpatīk Pa taisno uz uzņēmumu strādājot/vergojot vari paļauties tik vien, kā uz sava darba algu P.S. Padomijas laikā teiciens, lai tu iztiktu vien ar savu algu (чтоб ты жидл на одну зарплату), skaitījās lamuvārds jeb tālāk sūtīšanas viens no rupjākajiem paveidiem

     [+] [-]

, 2019-05-31 09:46, pirms 5 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Beidz gvelst glupības, RD dod iespēju, no paša spēlētāja atkarīgs vai to izmanto.
To komentāru es rakstīju bērniņam zaipītim. Ar viņu tā uzmanīgi jāapietas, ļoti jūtīgs cilvēciņš.

     [+] [-]

, 2019-05-31 11:23, pirms 5 gadiem
Interesanti, Uvis ir darftēts NHL?

     [+] [-]

, 2019-05-31 11:24, pirms 5 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Labāk lai mācās, vismaz iegūs izglītību. Jo ja NCAA pamet un AHL sanāk pazust - tad ir traki. Lai pamestu NCAA ir jābūt baigajam talantam.
Ar visu talantu labāk ir pabeigt mācības. Atceros Aleksandru Deiglu, kurš pirms gadiem 20 bija pirmais vai viens no pirmajiem NHL drafta numuriem... Pazuda čalis

     [+] [-]

, 2019-05-31 11:27, pirms 5 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Par Kivlenieku grūti spriest, jo mums pirms tam nav bijuši NCAA vārtsargi. Pēc Mitena un Grigala karjerām varēs spriest vai pareizi darīja vai nē, jo būšu godīgs biju patīkami pārsteigts par Kivlenieka labo sniegumu pirmajā AHL sezonā. Nedomāju, ka otrā sezona AHL viņam izvērtīsies tik katostrofāla, lai gan ECHL tie stati bija tīri ok, labāki, pat kā Muštukovam. NCAA jau bieži gadās, ka jaunie vārtsargi pirmās 2 sezonas praktiski nespēlē, kas arī nebūtu baigi labi priekš vārtsarga, tā jau NCAA ir maz spēļu. Laukumu spēlētājiem tādā ziņā ir vieglāk. Bindulis nošāva greizi, bet kļūdīties ir cilvēcīgi. Ceru, ka pēc līguma atgriezīsies Eiropā un šeit sevi labi parādīs. Puisim ir reti labs slidojums priekš LV hokejista, domāju, ka viņš vēl savu vārdu teiks.
Manuprāt, labāk ir iegūt izglītību. NCAA ir labs līmenis. Bļugers - labs piemērs tam.