Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" otro spēli divās dienās aizvadīs pret "Slovan"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" otro spēli divās dienās aizvadīs pret "Slovan"
Marsels Hosa
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Otro spēli divu dienu laikā šodien aizvadīs Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas mēģinās aizmirst piedzīvoto vilšanos pret Prāgas "Lev" un pulksten 17:00 uzņems Rietumu konferencē 12. vietā esošo Bratislavas "Slovan". Tiešraidi piedāvās kanāls TV6.

Vakar Kontinentālās hokeja līgās klubs Rīgas "Dinamo" aizvadīja sešu punktu spēli pret Prāgas "Lev". Lai gan 59. minūtes ievadā mājinieki atradās vadībā ar minimālu pārsvaru, nācās piedzīvot zaudējumu pēcspēles metienos ar 1:2. Vienīgos vārtus 25. minūtē guva Marsels Hosa, pretuzbrukumā pirmais piesteidzoties pie atlēkušās ripas pēc komandas kapteiņa Sanda Ozoliņa metiena. 32 gadus vecajam slovākam tie bija trešie vārti pēdējos četros mačos.

Noslēdzošajā trešdaļā Mārtiņš Cipulis nerealizēja izgājienu vienatnē pret Prāgas "Lev" vārtsargu Petri Vehanenu, savukārt Rīgas "Dinamo" rezultatīvākajam spēlētājam Kailam Vilsonam nebija pa spēkam dubultot pārsvaru arī ar soda metiena palīdzību. Tikmēr viesi izlīdzinājumu panāca minūti un 22 sekundes pirms pamatlaika noslēguma, ripai pēc metiena no zilās līnijas ar rikošetu palīdzību atrodot ceļu Mikaela Telkvista sargāto vārtu augšējā stūrī.

Piektdien Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Artis Ābols un pats zviedru vārtsargs atklāja, ka tas, vai Telkvists stāsies vārtos arī mačā pret Bratislavas "Slovan", tiks vērtēts pēc vairākiem faktoriem, ieskaitot parādīto sniegumu un to, kādās sliedēs iegrozīsies pirmā spēle. Telkvists atvairīja 30 metienus un spēlēja pārliecinošāk nekā Rīgas "Dinamo" aizsardzība.

Šodien pretī stāsies Bratislavas "Slovan", kas ar 37 spēlēs sakrātajiem 47 punktiem ieņem 12. pozīciju RIetumu konferencē, 113 ielaistie vārti ir otrs sliktākais rādītājs šaipus Urāliem, atpaliekot tikai no rietumu vājākās komandas Minskas "Dinamo". Arī Rīgas "Dinamo" bija pa spēkam iemest četras ripas sāncenšu vārtos, 17. oktobrī izbraukumā svinot panākumu ar 4:3.

Iegūt trīs punktus netraucēja arī fakts, ka 31. minūtē Bratislavas "Slovan" bija vadībā ar divu vārtu pārsvaru. Tomēr turpinājumā sekoja trīs bezatbildes vārti rīdzinieku izpildījumā, divas reizes izceļoties aizsargam Metam Robinsonam. Tikmēr vārtus un divas rezultatīvas piespēles sakrāja slovāks Hosa.

Piektdien Bratislavas "Slovan" savā laukumā ar 4:2 pieveica Ņižņekamskas "Neftekhimik", izcīnot trešo uzvaru pēdējās piecās spēlēs. Vēl ņemta virsroka pār Jaroslavļas "Lokomotiv" un Maskavas CSKA, bet atzīts Prāgas "Lev" (0:7) un Mitišču "Atlant" (pēcspēles metienos) pārākums.

Jāizceļ, ka pret Ņižņekamskas "Neftekhimik" slovāki pēc pirmās trešdaļas bija iedzīnējos ar divu vārtu deficītu, bet turpinājumā iemeta četrus bezatbildes vārtus. Pie desmitās ripas sezonā tika Mihals Vondrka, bet 11. vārtus guva Milans Bartovičs.

11 vārti ir arī Tomāša Netīka kontā, bet Bratislavas "Slovan" rezultatīvākais spēlētājs Mihels Miklīks guvis desmit vārtus un pievienojis 17 rezultatīvas piespēles. Bratislavas "Slovan" trīs rezultatīvāko uzbrucēju kontā ir 27, 23 un 22 punkti, bet nākamajiem trim ir tikai 14, 12 un deviņi.

26 spēlēs Bratislavas "Slovan" vārtus sargājis 24 gadus vecais slovāks Jaroslavs Januss, kurš izcīnījis 11 uzvaras, atvairījis 88,9% sāncenšu metienu, vidēji spēlē ielaidis 3,02 ripas un divas reizes nosargājis vārtus neskartus. Viņš stājies "Slovan" vārtos pēdējos astoņos mačos pēc kārtas.

Spēles sākums pulksten 17:00, tiešraide kanālā TV6.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-12-29 10:13, pirms 11 gadiem
Jālaiž uz Arēnu klātienē paskatīties, kā mūsējie šos ''izģērbs''.
Slēpts komentārs: kasha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-12-29 10:46, pirms 11 gadiem
Vajag panemt uzvaru pamatlaika.
Cerams ka visi atkal bus iespelejusies un speles labak neka vakardien!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 11:44, pirms 11 gadiem
cerams būs skatāma spēle un vismaz 5 goli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-12-29 12:09, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Vētras kgs. Varbūt ļausi izteikt man savas domas? Šoreiz pa tēmu- Dinamo Rīga..
Tu jau sen esi siki un smalki izklastijis savas domas.
Tavas domas jau wnk visiem ir piegriezusas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-29 12:32, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: redzēju Slovan spēli piektdien un varu teikt - Slovan ir galvas tiesu pārāka un šodien spīd tikai zāģis!
tu tak esi vispār kaut kāds nesaprotams tips.. psc.. tad viņš par KHL baigi iestājas, nodir$ NHL un Girgensonu..nu, ok, padomāju, ka varbūt tiešām čalim KHL tik ļoti patīk.. bet tad vēl lasu komentārus, kur paredz Latvijas izlasei pēdējo vietu, tad jau sapratu, ka nav īsti normāli ... Tagad tavā mīļajā KHL spēlē klubs no Latvijas, bet tu tāpat ar komentiem par zāģi un citām ierastām trollisma pērlēm. Vairs ar loģiku neko nevar izskaidrot tev te, vecīt.. noteikti esi kaut kāds, kam sports īsti neinteresē, bet patīk troļļot..

  +2 [+] [-]

, 2013-12-29 12:34, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Lielie atbalstītāji.. Jūs visi kā viens nomelnojat Krieviju, viņu hokeju, līgu, politiku, cilvēkus utt. No otras puses skrieniet uz arēnu, skataties viņu hoķi, viņu komandas, saucot sevi par patriotiem. Redz kā šovakar uzvarējām utainos utt Ar ko pašiem latviešiem nekāda sakara, neviens latvietis neko KHL nav parādījis. Krievu komanda, krievu līgā. Tāda sajūta, ka daļa domā ka Rīga, Dinamo ir kā dāvana KHL, un ka Krievija var būt pateicīga ka tur spēlējam. Laikam esam labāki par Krieviem ?? Vai atmiņa īsa??
Ok, sports ir sports. Savi čaļi spēlē. Izlases kandidāti. Bet tad būtu pratušies respektēt līgu kurā tiek spēlēts, un kura uztur šo komandu. Neesiet stulbi.
Krievija man nekad nav patikusi un nekad pat nebrauksu uz to pusi.
Dinamo atbalstu, jo tas ir LV klubs un pats KHL mani itin nemaz vairs neinterese.
Nebutu Dinamo nemaz mute nenemtu tos tris burtus - KHL. Un tikai tapec ka Krievi dod naudu Dinamo, man butu jaciena vinju liga??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-12-29 12:41, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Tieši tur ir loģika. objektīvs viedoklis..
Tu, un tev līdzīgie pajoliņi sacenšas, kurš tupāku komentāru uzrakstīs. Ļoti objektīvi.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-29 12:42, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Krievija man nekad nav patikusi un nekad pat nebrauksu uz to pusi.
Dinamo atbalstu, jo tas ir LV klubs un pats KHL mani itin nemaz vairs neinterese.
Nebutu Dinamo nemaz mute nenemtu tos tris burtus - KHL. Un tikai tapec ka Krievi dod naudu Dinamo, man butu jaciena vinju liga??
+1
īsi, skaidri un precīzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-29 13:00, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Lielie atbalstītāji.. Jūs visi kā viens nomelnojat Krieviju, viņu hokeju, līgu, politiku, cilvēkus utt. No otras puses skrieniet uz arēnu, skataties viņu hoķi, viņu komandas, saucot sevi par patriotiem. Redz kā šovakar uzvarējām utainos utt Ar ko pašiem latviešiem nekāda sakara, neviens latvietis neko KHL nav parādījis. Krievu komanda, krievu līgā. Tāda sajūta, ka daļa domā ka Rīga, Dinamo ir kā dāvana KHL, un ka Krievija var būt pateicīga ka tur spēlējam. Laikam esam labāki par Krieviem ?? Vai atmiņa īsa??
Ok, sports ir sports. Savi čaļi spēlē. Izlases kandidāti. Bet tad būtu pratušies respektēt līgu kurā tiek spēlēts, un kura uztur šo komandu. Neesiet stulbi.
Nevajag baidīties no asas, bet konstruktivas kritikas. Piekrītu, Latvijas fani dažreiz aiziet par tālu, nomelno Krieviju/KHL. Tomēr viņi arī norada uz nepilnībām, kas valda KHL. Daudzi no aktīvakajiem kritiķiem KHL vel tikai labu. Es piemēram esmu to skaitā. Vēlos redzēt KHL progresu, lai pēc 5-10 gadiem tā butu top 4 liga Eiropā ar labu organizatorisko un sportisko līmeni. Arī Latvijas hokejam tas nāks par labu, spēcīga KHL ar daudzām, vismaz puse, ārzemju komandām. Bet tad protams puse no pašreizējām krievu komandām jāizmet ārā, komandu skaits nedrīkst būt lielāks par 16, nevienā Eiropas top līgā vairak nav.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 13:01, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Lielie atbalstītāji.. Jūs visi kā viens nomelnojat Krieviju, viņu hokeju, līgu, politiku, cilvēkus utt. No otras puses skrieniet uz arēnu, skataties viņu hoķi, viņu komandas, saucot sevi par patriotiem. Redz kā šovakar uzvarējām utainos utt Ar ko pašiem latviešiem nekāda sakara, neviens latvietis neko KHL nav parādījis. Krievu komanda, krievu līgā. Tāda sajūta, ka daļa domā ka Rīga, Dinamo ir kā dāvana KHL, un ka Krievija var būt pateicīga ka tur spēlējam. Laikam esam labāki par Krieviem ?? Vai atmiņa īsa??
Ok, sports ir sports. Savi čaļi spēlē. Izlases kandidāti. Bet tad būtu pratušies respektēt līgu kurā tiek spēlēts, un kura uztur šo komandu. Neesiet stulbi.
Ko lai dara ja ļoti patīk DR, bet ļoti nepatīk Krievija.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 13:07, pirms 11 gadiem
tauta nesapratīs zaudējumu šodien. par uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-12-29 13:10, pirms 11 gadiem
Kapec mani blokeeja? Ka jau teicu RD japanem lai beidzot var dzert par vinnetu speli

  -1 [+] [-]

, 2013-12-29 13:24, pirms 11 gadiem
Cerams, ka tieshaam Dinamo un nevis Telkvists viens.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-29 13:24, pirms 11 gadiem
Vakardien izskatījās ka komandas ir vai nu pārāk labi atpūtušās vai arī smagi trenējušās. Ir komandas, kuras tagad sāk gatavoties PO un janvārī noteikti nebūs labākā formā. Mums vēl ir jāiekļūst PO.
Džonsons bija nekāds, bet būtu brīnums ja pirmā spēlē būtu savādāk. Kopumā būs kandidāts uz 1-2 maiņu, nesaku ka stabils tā spēlētājs bet konkurents citiem.
Daudzi raud ka neņem savējos. Ir jādomā par komandas mikroklimatu, par kopējo ķīmiju. Vai Daugaviņš būtu labs..komandas mikroklimatam par labu viņš nenāktu..vēl atgādina iedomīgu ākstu, kurš Šveicē spēlē labi, bet uz DR viņu negribas. Varbūt spēlēs labi , bet ar savu uzvedību var panākt ka kāds cits sāk spēlēt sliktāk.
Mēs taču redzam kāds pienesums komandā ir savējiem. Ir jāmeklē leģionāri kuri kaut ko var dot komandai. Mēs redzam Ņiživiju, Cipuli un citus ..jā spēlē, cits labāk cits sliktāk..bet viņi nevilks komandu kopumā.
Var iebilst - Haščaks, tagad Džonsons..labi ka viņi ir .. ir jārada konkurence..nebūtu viņi kāds mūsējais vēl vairāk iedomātos pagulēt komandā ar domu "es taču esmu savējais".

     [+] [-]

, 2013-12-29 13:25, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+3in1Kafijass rakstīja: Kapec mani blokeeja? Ka jau teicu RD japanem lai beidzot var dzert par vinnetu speli
izlasi epastu

     [+] [-]

, 2013-12-29 13:29, pirms 11 gadiem
Krievija ir izcili pretīga valsts, kurā iet bojā nevainīgi tās iedzīvotāji, kā šodien kādreizējā Staļingradā. Bet kā it kā Eiropā esošie, pilnīga stulbuma pārņemtie latvieši var fanot par šo sranuju Krievijas hokeja čempionātu kā tādu kopumā (OK, saprastu vēl ka par vienu komandu, kurai bāze Rīgā) - to nesaprotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-29 13:35, pirms 11 gadiem
Skaidri zaudēsim. te pat nav jautājumu. pēc pagājušās spēles izskatās, ka vecais dinamo ir atgriezies.

     [+] [-]

, 2013-12-29 13:39, pirms 11 gadiem
[quote ruck_maul]
Krievija ir izcili pretīga valsts, kurā iet bojā nevainīgi tās iedzīvotāji, kā šodien kādreizējā Staļingradā. Bet kā it kā Eiropā esošie, pilnīga stulbuma pārņemtie latvieši var fanot par šo sranuju Krievijas hokeja čempionātu kā tādu kopumā (OK, saprastu vēl ka par vienu komandu, kurai bāze Rīgā) - to nesaprotu
[/q
Man Krievija kā valsts ļoti nepatīk, bet ja cilvēkam patīk hokejs , tad grūti ir nesekot līdzi līgai kura ir stiprākā Eiropā. Man arī ļoti patīk kombinacionālais hokeja stils, tāpēc NHL hokejs mazāk patīk pēc stila (to ka izpildījums NHL ir klasi augstāks pilnībā piekrītu).
Sekoju līdzi tabulai, spēles skatos- man tas ir sports ar labiem izpildītājiem.

     [+] [-]

, 2013-12-29 13:41, pirms 11 gadiem
All tickets sold out

     [+] [-]

, 2013-12-29 13:47, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tu, un tev līdzīgie pajoliņi sacenšas, kurš tupāku komentāru uzrakstīs. Ļoti objektīvi.
Viņi cīnās tikai par bronzu, zutis un namejs šajā ziņā aizņem 1-2 vietu.

     [+] [-]

, 2013-12-29 14:01, pirms 11 gadiem
Vakar gūti tikai 1 vārti! Šausmas.
Ja šodien būs tik pat jēls uzbrukums, tad Slovanam pelnīti 3 pt.
Jācer uz Džeimija golu.

     [+] [-]

, 2013-12-29 14:11, pirms 11 gadiem
Vispār jau 2.spēle 3 dienās!!! Ko tad, ja spēle būtu vakar, tad rakstītu - 2.spēle 1 dienā!!!????

     [+] [-]

, 2013-12-29 14:18, pirms 11 gadiem
ficuks rakstīja: Vispār jau 2.spēle 3 dienās!!! Ko tad, ja spēle būtu vakar, tad rakstītu - 2.spēle 1 dienā!!!????
Pats saprati, ko uzrakstīji?? Starp šīm divām spēlēm ir 24 h atstarpe, kā var sanākt 3 dienās???

     [+] [-]

, 2013-12-29 14:30, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Krievija ir izcili pretīga valsts, kurā iet bojā nevainīgi tās iedzīvotāji, kā šodien kādreizējā Staļingradā. Bet kā it kā Eiropā esošie, pilnīga stulbuma pārņemtie latvieši var fanot par šo sranuju Krievijas hokeja čempionātu kā tādu kopumā (OK, saprastu vēl ka par vienu komandu, kurai bāze Rīgā) - to nesaprotu
Izskatās, ka krievu valodu sapīt kopā ar latviešu vienā teikumā gan nemaz tik pretīgi Tev neliekas.

  -2 [+] [-]

, 2013-12-29 14:41, pirms 11 gadiem
Starp citu, vakar tribīnēs iedomājos, ka var taču gadīties, ka pleiofos mums jātiekas ar Ļevu. Un to itin nemaz negribētos. No skatāmības viedokļa - tad jau pat (!) labprātāk skatītos pleiofus ar SKA vai Maskavas Dinamo.
Nav pat teikts, ka ar šīm komandām mums būtu mazāk izredžu kā ar Ļevu.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-29 14:42, pirms 11 gadiem
ficuks rakstīja: Vispār jau 2.spēle 3 dienās!!! Ko tad, ja spēle būtu vakar, tad rakstītu - 2.spēle 1 dienā!!!????
cik izdzēri?

     [+] [-]

, 2013-12-29 14:43, pirms 11 gadiem
Gūža rakstīja: Pats saprati, ko uzrakstīji?? Starp šīm divām spēlēm ir 24 h atstarpe, kā var sanākt 3 dienās???
Ui, toč, laiks baigi skrien!

     [+] [-]

, 2013-12-29 15:00, pirms 11 gadiem
Nākamā sezonā sakarā ar neveiksmīgo sniegumu sābru komanda, iespējams, tiks pārdēvēta kā Minskas Sarkanais metalurgs.
Lai prieciņš arī dažiem mūsdienu zemgaļu un lībiešu (piem.,kaupo) virsaišiem

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 15:16, pirms 11 gadiem
specha rakstīja: Nākamā sezonā sakarā ar neveiksmīgo sniegumu sābru komanda, iespējams, tiks pārdēvēta kā Minskas Sarkanais metalurgs.
Lai prieciņš arī dažiem mūsdienu zemgaļu un lībiešu (piem.,kaupo) virsaišiem
Viņi starp citu pavisam nesen dabūja divus citronus no Gazprom. Neziņu gan kāpēc.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 15:35, pirms 11 gadiem
Tādi klubi kā Minska, Avto, Kuzņa, Āmurs, Vitjaz, Jugra neatbilst pat Alsvenskan līmenim. Ja KHL nopietni domā par tikšanu Eiropas top 5, tad tie klubi ir jamet laukā un japiesaista dāņu un austriešu klubi. Varbūt kaut kas no vācu otrās līgas.

     [+] [-]

, 2013-12-29 15:55, pirms 11 gadiem
ŠODIEN SLOVĀKUS JĀŅEM , CITĀDI 10 000 , KAS ATNĀKS UZ ARĒNU UN N-TIE TŪKSTOŠI , KAS SKATĪSIES TEĻUKU MAIGI SAKOT- DINAMIEŠUS NESAPRATĪS

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 16:08, pirms 11 gadiem
Starp citu sodien vartos atkal Telly, Nizivijs nespeles un Bicevska vieta ir Dzerins!

  -1 [+] [-]

, 2013-12-29 16:16, pirms 11 gadiem
Par skaistu DINAMO RĪGAS uzvaru !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-29 16:52, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: Tādi klubi kā Minska, Avto, Kuzņa, Āmurs, Vitjaz, Jugra neatbilst pat Alsvenskan līmenim. Ja KHL nopietni domā par tikšanu Eiropas top 5, tad tie klubi ir jamet laukā un japiesaista dāņu un austriešu klubi. Varbūt kaut kas no vācu otrās līgas.
Slimā vācieša kārtējā inkarnācija? Ignore.

     [+] [-]

, 2013-12-29 16:53, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: Taads muulaps,kaa tu, nesapratis, bet parejie, normalie cilveki, sapratis, jo visus vnm uzvaret nevar, naks zaudejumi, bus uzvaras, un taa uz priekshu nekviedz mazais te muljkjibas
JA ES ESMU MULAPS, TAD TU ESI - VIENŠŪNIS , JO TĀDU KOMENTU , KĀDU UZRAKSTĪJI TU, VAR UZRAKSTĪT TIKAI NO MEŽA IZMUKUŠI BEZSMADZEŅAINI MĒRKAĶI

     [+] [-]

, 2013-12-29 16:53, pirms 11 gadiem
Nepaspēju uztvert komentātoru teikto,
Cik punkti mums vajadzīgi lai iekļūt Play-Offā ?

     [+] [-]

, 2013-12-29 16:54, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Starp citu, vakar tribīnēs iedomājos, ka var taču gadīties, ka pleiofos mums jātiekas ar Ļevu. Un to itin nemaz negribētos. No skatāmības viedokļa - tad jau pat (!) labprātāk skatītos pleiofus ar SKA vai Maskavas Dinamo.
Nav pat teikts, ka ar šīm komandām mums būtu mazāk izredžu kā ar Ļevu.
Piekrītu.

     [+] [-]

, 2013-12-29 16:55, pirms 11 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Nepaspēju uztvert komentātoru teikto,
Cik punkti mums vajadzīgi lai iekļūt Play-Offā ?
Parasti 8. vietai pietiek ar 73-75 punktiem.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-29 16:56, pirms 11 gadiem
JDealK19 rakstīja: Jālaiž uz Arēnu klātienē paskatīties, kā mūsējie šos ''izģērbs''.
Jālaiž uz Arēnu klātienē paskatīties, kā mūsējos šos ''izģērbs''!!!.

     [+] [-]

, 2013-12-29 16:57, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Parasti 8. vietai pietiek ar 73-75 punktiem.
Tātad teica 73, 75 noteikti neteica. PALDIES!

     [+] [-]

, 2013-12-29 17:56, pirms 11 gadiem
turpinam guleet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-29 18:30, pirms 11 gadiem
Tie kuri var iemest, tie ar uzvarēs. Šoreiz diemžēl tie ir pretinieki. Mūsējiem ar Jonsona pienākšanu veiksme pazudusi.

     [+] [-]

, 2013-12-29 18:49, pirms 11 gadiem
Black_king rakstīja: Tie kuri var iemest, tie ar uzvarēs. Šoreiz diemžēl tie ir pretinieki. Mūsējiem ar Jonsona pienākšanu veiksme pazudusi.
Ja ja ar Jonson pienaksanu veiksme pazudis! LOL

  +1 [+] [-]

, 2013-12-29 19:09, pirms 11 gadiem
Lieliski- čečens čečenam palīdz! (Kadirovs- Radulovs) Visu spēli gaidīju, kad tiesneši beidzot sāks tiesāt un...tagad ar notiesāja! Parādīja kamdēl CSKA ir labākais klubs!(tie kas sajēdz, sapratīs)

     [+] [-]

, 2013-12-29 19:13, pirms 11 gadiem
Kolhozs tas KHL, tiesneši kaut kāda duraku brigāde, jāsūta pie acu ārsta.

     [+] [-]

, 2013-12-29 19:19, pirms 11 gadiem
Puišiem vienkārši nekrita, cīnījās kā zvēri. Strīpainiem lēmumi gan tādi jocīgi ....
Būs labi!