Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" maču pret "SKA" varētu aizvadīt Skonto stadionā

Jānis Celmiņš

"Dinamo" maču pret  "SKA" varētu aizvadīt Skonto stadionā
Skonto stadions
Foto: www.lff.lv

Rīgas ''Dinamo'' un Sanktpēterburgas SKA komandu spēle Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL), kas paredzēta svētdienā, 16. janvārī, ''Arēnā Rīga'' notikt nevarēs, jo šajā dienā tur notiks Raimonda Paula 75. gadu jubilejai veltītais koncerts, kādēļ viens no variantiem ir šīs spēles aizvadīšana atklātā laukumā ''Skonto'' stadionā, vēsta ziņu aģentūra BNS.

''Spēles aizvadīšana'''Skonto'' stadionā ir izvirzīts tikai kā viens no variantiem,'' aģentūrai BNS norādīja Rīgas ''Dinamo'' ģenerāldirektors un valdes loceklis Zigmārs Priede. ''Nekāds lēmums nav pieņemts, jo tā pagaidām ir tikai ideja. Protams, mēs ļoti vēlamies spēli pret tādu komandu kā SKA aizvadīt ''Arēnā'', taču ļoti labi saprotam, ka maestro ir jubileja. Spēlei būs jānotiek kādā citā Latvijas ledus arēnā.''

''Pasaulē šādu spēļu sarīkošanai pieredze jau ir. Nekas jauns tas nav,'' sacīja Priede. ''Tomēr risks pastāv, jo noteikti ir jāparedz rezerves variants.'' Priede vēl nevarēja pateikt, kad kļūs zināma 16. janvāra Rīgas «Dinamo» spēles norises vieta.

Līdz šim tikai četras Rīgas ''Dinamo'' mājas spēles ir notikušas citās Latvijas ledus arēnās.

Izmantotie resursi:
BNS

 +62 [+] [-]

, 2010-10-29 13:58, pirms 14 gadiem
opā, tas tik būtu numurs! Dinamo nebeidz pārsteigt!
Slēpts komentārs: piejoda

 +34 [+] [-]

, 2010-10-29 13:59, pirms 14 gadiem
Varetu bus iespaidigi

Bet klida runas ka si spele varetu notik Liepaja , bet uzreiz saku ka centralais macs jaaizvada lielaka arene neka Liepajas Ledus Halle
Slēpts komentārs: Regbists

 +44 [+] [-]

, 2010-10-29 13:59, pirms 14 gadiem
man liekas būtu baigi forsi atklāta tipa hokejs... vienīgais kas var visu izbojāt - laikapstākļi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2010-10-29 14:00, pirms 14 gadiem
Ja līs lietus, vai būs -30 grādu sals, nemaz tik forši vairs nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +59 [+] [-]

, 2010-10-29 14:02, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: Kāpēc ne uz mana dīķa?
Tad jau īstenībā tiešām - ja ir kādu laiku pieturējies sals varētu uz Daugavas starp Akmens un Vanšu tiltu taisīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2010-10-29 14:03, pirms 14 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Janvari lietus?
Ar tik mainīgiem laikapstākļiem kā iepriekšējos pāris gadus - janvārī mierīgi var būt arī lietus

 +10 [+] [-]

, 2010-10-29 14:03, pirms 14 gadiem
Moš pie Uzvaras pieminekļa?
Slēpts komentārs: jeers

 +44 [+] [-]

, 2010-10-29 14:04, pirms 14 gadiem
labāk starp Akmens un Vanšu tiltiem
Slēpts komentārs: elvijs112
Slēpts komentārs: Ovechk1n

 +19 [+] [-]

, 2010-10-29 14:05, pirms 14 gadiem
normals Winter Classic

 +19 [+] [-]

, 2010-10-29 14:05, pirms 14 gadiem
Sniegs jau tikai uzjautrinātu spēli ja nedaudz snigtu sples laikā!

 +87 [+] [-]

, 2010-10-29 14:05, pirms 14 gadiem
Un uz to spēli Mikuša vietā Astafjevu
Slēpts komentārs: elvijs112
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bubba

 +17 [+] [-]

, 2010-10-29 14:08, pirms 14 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Beidzot Skonto stadions parpildits?
Ja Pedejo reizi laikam bija kad Latvija speleja pret Spaniju

  -4 [+] [-]

, 2010-10-29 14:08, pirms 14 gadiem
TALSOS BUS OK!

  +5 [+] [-]

, 2010-10-29 14:09, pirms 14 gadiem
piejoda rakstīja: Liepaja? Daugavpils? Kapēc ne šajās pilsētā????
Taapeec, ka SKA ir klubs, kursh droshi piepildiis arii Areenu Riiga, citaas pilseetaas nav taada liimenja areenu un aizvadiit taadu speeli hallee ar 3-5 tuukstoshu skatiitaaju vietaam buutu ljoti neizdeviigi.

     [+] [-]

, 2010-10-29 14:09, pirms 14 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Beidzot Skonto stadions parpildits?
laikam esi pāris gadus vecs, jo Skonto stadions ir bijis pārpildīts un arī lietus janvārī ir lijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: markuss70

     [+] [-]

, 2010-10-29 14:09, pirms 14 gadiem
Vot tas buutu LABS!!!Un kamera slidosh virs laukuma,kaa Vaacijas pasaules chempii!!

 +10 [+] [-]

, 2010-10-29 14:10, pirms 14 gadiem
piejoda rakstīja: Liepaja? Daugavpils? Kapēc ne šajās pilsētā????
daugavpilī? gribi bariņā ar urlām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-10-29 14:11, pirms 14 gadiem
Vispaar ljoti gribeetos, lai tieshi Skonto arii aizvada to speeli. Nekad neesmu dziivajaa skatiijies taadu hokeju. Saliidzinot ar speeles aizvadiishanu Liepaajaa vai Pinkjos, Skonto liekas idiaals variants.

     [+] [-]

, 2010-10-29 14:11, pirms 14 gadiem
Raimis jau nu varēja savu dzimšanas dienu citur saorganizēt...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:11, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Talsu ledus šķūnī?
Slēpts komentārs: kasagrande

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 14:13, pirms 14 gadiem
raich rakstīja: Ar tik mainīgiem laikapstākļiem kā iepriekšējos pāris gadus - janvārī mierīgi var būt arī lietus
Var jau mierīgi teikt, ka līst ne tikai ka pa Jāniem, bet arī kā Ziemmasvētkos

 +10 [+] [-]

, 2010-10-29 14:14, pirms 14 gadiem
Zinot Latviju, janvārī LIELIE vēl plēstos, kura kompānija to visu nodrošinātu

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 14:14, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Vispaar ljoti gribeetos, lai tieshi Skonto arii aizvada to speeli. Nekad neesmu dziivajaa skatiijies taadu hokeju. Saliidzinot ar speeles aizvadiishanu Liepaajaa vai Pinkjos, Skonto liekas idiaals variants.
Tā tiešām ir, vienīgi žēl, ka Skonto ietilpība nav lielāka par Arēnas ietilpību. Pie tam tribīņu zemākās rindas gandrīz neko neredzēs, jo hokejā tomēr ir arī apmales.
Slēpts komentārs: markuss70

  +9 [+] [-]

, 2010-10-29 14:14, pirms 14 gadiem
kurš no latvijas futboliestiem labi slido ?

 +11 [+] [-]

, 2010-10-29 14:15, pirms 14 gadiem
bandidas rakstīja: kurš no latvijas futboliestiem labi slido ?
Dmitrijs Čupiņš.

     [+] [-]

, 2010-10-29 14:15, pirms 14 gadiem
Lai Raimis muzicē savā Vernisāžā, bet arēnā paliek hokejs.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 14:15, pirms 14 gadiem
markuss70 rakstīja: daugavpilī? gribi bariņā ar urlām?
Nevajag pārspīlēt, nekādu īpašo urlu baru tur nav, vienīgi ja pašam īpaši gribas uzrauties.

 +43 [+] [-]

, 2010-10-29 14:15, pirms 14 gadiem
Ja ir jāiegulda nauda, tad ar jēgu. Vajadzētu apmeklētības rekordu. To var paveikt, izmantojot Mežaparka Lielo estrādi! Skatītājiem pieejamas 21 960 sēdvietas, kā arī 9000 vietas dziedātāju pusē. Līdz ar to kopā 30 960!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 14:16, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Vēl jau var kaut kur KHL reklāmas nolūkos ārzemēs, piemēram, Somijas otrajā lielākajā pilsētā Espo, gan jau halli piepildītu, jo tādi brendi kā Dinamo un SKA ir visā pasaulē pazīstami.
Spelejam mes jau Somija Espo pret Ak Bars un Ladu. Somiem neipaši šis pasakums intereseja

 +11 [+] [-]

, 2010-10-29 14:16, pirms 14 gadiem
tā teikt winter clasics pa KHL Doma jau laba, tikai kāda ietilpība Skonto stadionam? Un laiks var pievilt

 +18 [+] [-]

, 2010-10-29 14:17, pirms 14 gadiem
mosh raimis grib koncertu ara rikot 16. janvari

  +4 [+] [-]

, 2010-10-29 14:17, pirms 14 gadiem
Vagon rakstīja: Doma jau laba, tikai kāda ietilpība Skonto stadionam?
9500

  -2 [+] [-]

, 2010-10-29 14:19, pirms 14 gadiem
Nu tad varees objektiivi paarliecinaaties, cik tad lielu daļu no Areenas trokšņa rada atbalsis un cik svarīga faniem ir pati spēle nevis komforts.

 +11 [+] [-]

, 2010-10-29 14:19, pirms 14 gadiem
Renārs Buivids rakstīja: Ja ir jāiegulda nauda, tad ar jēgu. Vajadzētu apmeklētības rekordu. To var paveikt, izmantojot Mežaparka Lielo estrādi! Skatītājiem pieejamas 21 960 sēdvietas, kā arī 9000 vietas dziedātāju pusē. Līdz ar to kopā 30 960!!!
Mežaparkā būtu ideāli..bet kas to visu bīdīs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: nikneims
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 14:21, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: 9500
Diez ko jau nav, šāds pasākums jārīko grandiozāks, lai cilvēku 2x vairāk nekā arēnā

  +5 [+] [-]

, 2010-10-29 14:21, pirms 14 gadiem
nikneims rakstīja: Kāds varētu pateikt, cik liela ir ''Skonto'' stadiona ietilpība?
palasi atpakaļ.. 9600
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2010-10-29 14:21, pirms 14 gadiem
Vagon rakstīja: Diez ko jau nav, šāds pasākums jārīko grandiozāks, lai cilvēku 2x vairāk nekā arēnā
Tieši tāpēc vajag izmantot Mežaparka Lielo estrādi ar 30 960 vietām

  +9 [+] [-]

, 2010-10-29 14:22, pirms 14 gadiem
Renārs Buivids rakstīja: Ja ir jāiegulda nauda, tad ar jēgu. Vajadzētu apmeklētības rekordu. To var paveikt, izmantojot Mežaparka Lielo estrādi! Skatītājiem pieejamas 21 960 sēdvietas, kā arī 9000 vietas dziedātāju pusē. Līdz ar to kopā 30 960!!!
Es arī tieši iedomājos Mežaparka estrādi

 +29 [+] [-]

, 2010-10-29 14:24, pirms 14 gadiem
Kam ir Zigmāra Priedes numurs,jāpasaka variants par to Mežaparka estrādi!

 +18 [+] [-]

, 2010-10-29 14:26, pirms 14 gadiem
30 000 cilvēku kāda nenormāla nauda būtu nopelnīta pat ar ļoti pieņemamām biļešu cenām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kukuruku
Slēpts komentārs: nikneims

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 14:30, pirms 14 gadiem
Vagon rakstīja: 30 000 cilvēku kāda nenormāla nauda būtu nopelnīta pat ar ļoti pieņemamām biļešu cenām
Nu Estrādē no skatītāju vietām jau tāds lenķis, ka apmales traucēs ripu saredzēt!

  +8 [+] [-]

, 2010-10-29 14:30, pirms 14 gadiem
Sinner.aka.Scuba rakstīja: Spelejam mes jau Somija Espo pret Ak Bars un Ladu. Somiem neipaši šis pasakums intereseja
Ļoti labi atceros tos 10 skatītājus tribīnēs, tas bija joks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-10-29 14:31, pirms 14 gadiem
Janyks rakstīja: Ne nu Mezhaparka butu zveraa
Tas būtu Dinamo cienīgi!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:32, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Nu Estrādē no skatītāju vietām jau tāds lenķis, ka apmales traucēs ripu saredzēt!
Es arī par šo iedomājos, tā varētu būt problēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-10-29 14:33, pirms 14 gadiem
Varbūt pārspēsim vāciešu rekordu?

 +17 [+] [-]

, 2010-10-29 14:34, pirms 14 gadiem
Raimonds savu šlāgerputeni varēja organizēt Skonto stadionā! Svaigā gaisā un Janvāra laikapstākļos negribētos vilkt garumā! Visi būtu tikai ieguvēji!

  +5 [+] [-]

, 2010-10-29 14:34, pirms 14 gadiem
kukuruku rakstīja: Hallo! 100% viņi domāja SLĒGTO Skonto halli! Attopieties kāds Mežaparks un vaļējs stadions?! PČ 2006 arī ārā spēlēja?
Varētu pie braļukām, mūsējiem faniem arī tuvu....
Kas NHL var a mēs nevaram? Neredzu nekādu problēmu ar spēlēšanu ārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-10-29 14:35, pirms 14 gadiem
Renārs Buivids rakstīja: Ja ir jāiegulda nauda, tad ar jēgu. Vajadzētu apmeklētības rekordu. To var paveikt, izmantojot Mežaparka Lielo estrādi! Skatītājiem pieejamas 21 960 sēdvietas, kā arī 9000 vietas dziedātāju pusē. Līdz ar to kopā 30 960!!!
Un kā tu iedomājies cilvēkus, kas sēdētu sektoros, šķiet ka tālāk par 2 rindu neviens neko neredzētu, tur vienīgi izmantojama ir nelielā amfiteātra daļ un viss....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:36, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Vēl jau var kaut kur KHL reklāmas nolūkos ārzemēs, piemēram, Somijas otrajā lielākajā pilsētā Espo, gan jau halli piepildītu, jo tādi brendi kā Dinamo un SKA ir visā pasaulē pazīstami.
Nekur citur pasaulē KHL cilvēkus neinteresē. Bija jau Dinamo Espo 2008. gadā ar ''milzīgiem panākumiem'' - skatītāji gāza vai riņķī arēnu uz spēlēm pret Ak Bars un Ladu

  +8 [+] [-]

, 2010-10-29 14:37, pirms 14 gadiem
Edge36 rakstīja: Mh Daugavpilī pilna arēna ar urļikiem būtu kuri bļautu ''ASK''
Un visi sēmenes grauztu.
vo vo pilns gopniku taja totopili

  +3 [+] [-]

, 2010-10-29 14:37, pirms 14 gadiem
estrādē cilvēki varētu sēdēt arī tajās vietās kur dziesmu svētkos stāv kori no turienes visu ideāli varēs redzēt

 +17 [+] [-]

, 2010-10-29 14:37, pirms 14 gadiem
rafs7 rakstīja: Varbūt pārspēsim vāciešu rekordu?

kā Tu piedāvā satilpināt vismaz 78.000 skatītāju stadionā ar 9.500 ietilpību?

  +4 [+] [-]

, 2010-10-29 14:37, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja:
kā Tu piedāvā satilpināt vismaz 78.000 skatītāju stadionā ar 9.500 ietilpību?
gimenes klepi

     [+] [-]

, 2010-10-29 14:37, pirms 14 gadiem
Ja pienem, ka hokeja stadions ir krietni mazaaks, tad ari skatitaaju vietas var buut vairaak nekaa 9500.

 +19 [+] [-]

, 2010-10-29 14:38, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Mežaparks ir laba ideja!
un visi kopā skaļi dzied
YouTube
- Saule, Pērkons, Daugava /...


normālas tirpas pārskrietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-29 14:38, pirms 14 gadiem
piejoda rakstīja: Liepaja? Daugavpils? Kapēc ne šajās pilsētā????
Moš tāpēc ka tie ir Latvijas nostūri un viņiem ir jādomā par līdzjūtējiem kas negribēs kratīties tik tālu.
P.S. Daugavpilī neviens tev nerīkos to spēli, jo tad jau krieviem būs lielāks atbalsts un to RD vadība noteikti nevēlēsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:38, pirms 14 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Nekur citur pasaulē KHL cilvēkus neinteresē. Bija jau Dinamo Espo 2008. gadā ar ''milzīgiem panākumiem'' - skatītāji gāza vai riņķī arēnu uz spēlēm pret Ak Bars un Ladu
nu beidz:} aiz neinteresēšanas cik valstīs mēdz pārraidīt KHL spēles?

 +10 [+] [-]

, 2010-10-29 14:39, pirms 14 gadiem
žēl, ka nav stadiona, ar kādām nu vismaz 20 000 vietām, tad būtu super
a tā Skonto stadions tas pats, kas arēna pēc ietilpības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 14:40, pirms 14 gadiem
man laikam humora izjuuta nav tik advanceeta, kaa vairaakumam sportacentrs lasiitaaju. 3x skatiijos kalendaaraa vai nav 1. apriilis
Man kaut kaa liekas, ka tas pat idejas liimenii ir pilniigs bullshits.
tad jau driizaak vajag speeli paarcelt, ja jau reiz tik daudz buus to skatiit gribeetaaju un paulam arii shitaads koncis paredzeets tieshi tad. bet ja shite funktieris ir izcelties uz paareejo fona, tad jau tieshaam raujam vai nu mezhaparkaa vai uz daugavas ledus, visiem buus lielaaks izbiilis

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:40, pirms 14 gadiem
Petrovich27 rakstīja: nu beidz:} aiz neinteresēšanas cik valstīs mēdz pārraidīt KHL spēles?
KHL.tv arī pārraida, šķiet, zviedru un šveiciešu līgu spēles - teiksi, Krievijā ir baigā interse par šīm līgām?

tas ir tieši tāpat, kā dažādi VIASAT kanālai pārraida skandināvu futbola līgu spēles

     [+] [-]

, 2010-10-29 14:41, pirms 14 gadiem
asais4444 rakstīja: Moš tāpēc ka tie ir Latvijas nostūri un viņiem ir jādomā par līdzjūtējiem kas negribēs kratīties tik tālu.
P.S. Daugavpilī neviens tev nerīkos to spēli, jo tad jau krieviem būs lielāks atbalsts un to RD vadība noteikti nevēlēsies
nosturi tie ir tikai tava galva. ja 200 km ir parak liels attalums, tad bez komentariem par to, cik rd ir kruti fani

 +13 [+] [-]

, 2010-10-29 14:42, pirms 14 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Jusu Riga ir vairak gopniku neka Daugavpili! Te nekas traks nav!
problēma nav skatītājos. un par ne tik ļoti hallē. vienkārši kā D-pilī ir ar lidostu, kas var uzņemt lainerus ziemas apstākļos?? liela jēga SKA lidot 800 km, lai 270 km brauktu ar autobusu... jāiemāca šamos ar vilcienu braukt. sliedes šajā posmā (Petrograda - D-pils - Varšava) vēl neesot novāktas

  +6 [+] [-]

, 2010-10-29 14:42, pirms 14 gadiem
Atceros, ka pirms vairākiem gadiem visu nīstais Guntis Indriksons gribēja Daugavas stadiona pussabrukušās tribīnes vietā uzbūvēt vieglatlētikas-futbola stadionu ar 15000-20000 skatītāju vietām. Nu tagad tāds noderētu!

  +5 [+] [-]

, 2010-10-29 14:45, pirms 14 gadiem
Petrovich27 rakstīja: problēma nav skatītājos. un par ne tik ļoti hallē. vienkārši kā D-pilī ir ar lidostu, kas var uzņemt lainerus ziemas apstākļos?? liela jēga SKA lidot 800 km, lai 270 km brauktu ar autobusu... jāiemāca šamos ar vilcienu braukt. sliedes šajā posmā vēl neesot novāktas
tas būtu jautri kā SKA spēlētājus ar visu viņu mantību Centrālajā Stacijā lādētu iekšā Rīga-Daugavpils reisa dīzeļvilcienā.

     [+] [-]

, 2010-10-29 14:46, pirms 14 gadiem
STADIONĀ BŪTU GRANDIOZI!

 +25 [+] [-]

, 2010-10-29 14:46, pirms 14 gadiem
Galvenais lai uz Paula dzimeni, visi neatnaak Dinamo kreklos, uzvalku vietaa!

  +5 [+] [-]

, 2010-10-29 14:47, pirms 14 gadiem
Nu jā... Gelzenkurhnerē, pasaules čempī atklāšanas spēle vienkārši bija iespaidīga skata pēc vien... Bet nu tur jau stadiona arhitektūra visu noteica. Jumts stacionārais kā nekā... Mums tāds būs pēc 500 gadiem, kas pasaules vairs nebūs! ';

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:47, pirms 14 gadiem
Uz Gaiļezera Dažiem labiem Dinamiešiem šis ezers jau no bērnības ir zināms Sanāks ka spēlē kā mājās

Bet ja nopietni, ideja nav peļama, noteikti8 ka tribīnes būtu pilnas

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:47, pirms 14 gadiem
Petrovich27 rakstīja: nu beidz:} aiz neinteresēšanas cik valstīs mēdz pārraidīt KHL spēles?
Tikai cik cilvēku tajās daudzajās valstīs tās spēles skatās. Cik zināms, tad Eiropā cilvēki priekšroku dod NHL spēlēm. Arī man personīgi KHL pilnīgi pa barabanu, izņemot Dinamo, kas, jāatzīst tomēr ir augstākais līmenis ar ko var Latvijas sports šodien lepoties un ļaudīm ļauj aizmirst sūro ikdienu

     [+] [-]

, 2010-10-29 14:47, pirms 14 gadiem
Laikam Z.Priedes kungs ir piemirsis līgumsaistības, kas skaidri nosaka kur notiek spēle, ja tā nenotiek Arēnā Rīga????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:49, pirms 14 gadiem
Petrovich27 rakstīja: problēma nav skatītājos. un par ne tik ļoti hallē. vienkārši kā D-pilī ir ar lidostu, kas var uzņemt lainerus ziemas apstākļos?? liela jēga SKA lidot 800 km, lai 270 km brauktu ar autobusu... jāiemāca šamos ar vilcienu braukt. sliedes šajā posmā (Petrograda - D-pils - Varšava) vēl neesot novāktas
cik daugavpilii halle ir vietu?

 +17 [+] [-]

, 2010-10-29 14:51, pirms 14 gadiem
Renārs Buivids rakstīja: Tieši tāpēc vajag izmantot Mežaparka Lielo estrādi ar 30 960 vietām
Ideja ļoti laba! Bet, ja atnāk uz Mežaparku 30 960 cilvēki, kas tad ies uz Maestro Paula koncertu?

  +3 [+] [-]

, 2010-10-29 14:53, pirms 14 gadiem
students32 rakstīja: Ideja ļoti laba! Bet, ja atnāk uz Mežaparku 30 960 cilvēki, kas tad ies uz Maestro Paula koncertu?
Koncerts ir vakarā

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 14:53, pirms 14 gadiem
valdemaars rakstīja: cik daugavpilii halle ir vietu?
Neko lielāka par Liepāju vai Piņķiem viņa nav.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:53, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: KHL.tv arī pārraida, šķiet, zviedru un šveiciešu līgu spēles - teiksi, Krievijā ir baigā interse par šīm līgām?

tas ir tieši tāpat, kā dažādi VIASAT kanālai pārraida skandināvu futbola līgu spēles
tāda diskutabla būšana tā ineterese. ja salīdzinājums ir par bītlomāniju, tad interese nav. bet, ja runa ir par interesentiem, kas paskatās tās pašas zviedru spēles, tad cīņubiedru lokā tādu netrūkst. protams, tā ir kopīga diagnoze:} tomēr šur tur Eiropā skatās spēles. un, šaubu nav, interese palielināsies, ja un kad iekļaus konkrēto valstu klubus KHL. tāpēc jau Eiropas valstu federācijas nelaiž KHL tik viegli iekšā, jo skaidri zina, ka interese būs.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-29 14:54, pirms 14 gadiem
gribeetos piebilst, ka izlasot sho rakstu un komentaarus ir redzams, ko grib latvieshi. visi ir gatavi atbalstiit pilniigaakaas mulkiibas, lai tikai vareetu kaut kaa paziimeeties. neviens nekur pasaulee neko taadu nevareetu pat iedomaaties dariit, ja vien negribeetu tikt aizsuutiits pie psihiatra uz paarbaudeem.

 +17 [+] [-]

, 2010-10-29 14:54, pirms 14 gadiem
Man tā ideja par Mežaparku tīri labi patīk. Jānoorganizē ir tikai milzīgie ekrāni(kā te viens teica -lai borti netraucē saskatīt ripu ), un sūdīgākās vietas jāpārdod kaut par 1 Ls, kā saka masai. Akustika arī ir ok. Ko vēl?

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:54, pirms 14 gadiem
Naukšēnos ir hokeja laukums ar visiem bortiem.Borti atvesti no Somijas,kur tie kalpoja PC!!
ta ka tas ir viens piedāvajums

  +8 [+] [-]

, 2010-10-29 14:54, pirms 14 gadiem
students32 rakstīja: Ideja ļoti laba! Bet, ja atnāk uz Mežaparku 30 960 cilvēki, kas tad ies uz Maestro Paula koncertu?
kas svarigak kaut kada sirma veca koncerts vai dinamo?

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:55, pirms 14 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Nekur citur pasaulē KHL cilvēkus neinteresē. Bija jau Dinamo Espo 2008. gadā ar ''milzīgiem panākumiem'' - skatītāji gāza vai riņķī arēnu uz spēlēm pret Ak Bars un Ladu
Diezgan divainam skiet ir jabut, lai sho kasagrandes tekstu uztvertu nopietni. Vel jo vairak pec tam, kad vins pats atzina to par joku speciali prieks tadiem, kas neredz acimredzamo ironiju piedavajuma rikot speli Somija.

     [+] [-]

, 2010-10-29 14:56, pirms 14 gadiem
Rekords būtu, jo nevajag jau visu futbols stadionu ar ledu noliet.
PČ Vācīja jau tas pats bija. Nolēja tik cik vajag un pārējā laukumā salika krēslus. Tā ka 20k iespējams satilptu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:57, pirms 14 gadiem
valdemaars rakstīja: gribeetos piebilst, ka izlasot sho rakstu un komentaarus ir redzams, ko grib latvieshi. visi ir gatavi atbalstiit pilniigaakaas mulkiibas, lai tikai vareetu kaut kaa paziimeeties. neviens nekur pasaulee neko taadu nevareetu pat iedomaaties dariit, ja vien negribeetu tikt aizsuutiits pie psihiatra uz paarbaudeem.
Ko tiesi neidomatos? Winter classic? Vins NHL diezgan regulari notiek un musu Bartulis piedalijas pagajusha gada macha, ta pat KHL pirma zvaigznu spele bija ara - Sarkanaja laukuma. Un ari pedejais pasaules cempis tika iesakts ar atklasanas speli Ger-Usa futbola stadiona.

  +8 [+] [-]

, 2010-10-29 14:57, pirms 14 gadiem
archa000 rakstīja: Atceros, ka pirms vairākiem gadiem visu nīstais Guntis Indriksons gribēja Daugavas stadiona pussabrukušās tribīnes vietā uzbūvēt vieglatlētikas-futbola stadionu ar 15000-20000 skatītāju vietām. Nu tagad tāds noderētu!
Ja tas būtu tik stulbs projkts un lieka naudas izviešana vējā, jo LV to stadionu nekad nepiepildītu te 5 gadu laikā kaut kāda sagadīšanās un varbūt ieguldot lielus līdzekļus vienreiz ar RD palīdzību to piepildītu un pēc tam atkal stāvēs tukšs visu laiku...futbola izlase jau skonto stadionu nevar piepildīt......

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 14:58, pirms 14 gadiem
Edge36 rakstīja: Mh Daugavpilī pilna arēna ar urļikiem būtu kuri bļautu ''ASK''
Un visi sēmenes grauztu.
Vislielākais urļiks esi tu.

Domāju, ka arī KHL šādu winter classic ideju aizķers un bīdīs ar interesi. Mežaparkā to hoķi varētu normāli redzēt tikai no dziedātāju puses, jumta nav, notiek ellē ratā - Latvijā vairs nav palikuši tik daudz cilvēki, lai savāktu 30k ziemas vakarā kaut kur pilsētas nomalē nekomfortablos apstākļos.

Skonto stadions ir vienīgā reālā opcija - pilsētas centrs, pietiekami normālas tribīnes, 9500 skatītājus var savākt, jumts uz galvas ir.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 14:59, pirms 14 gadiem
valdemaars rakstīja: gribeetos piebilst, ka izlasot sho rakstu un komentaarus ir redzams, ko grib latvieshi. visi ir gatavi atbalstiit pilniigaakaas mulkiibas, lai tikai vareetu kaut kaa paziimeeties. neviens nekur pasaulee neko taadu nevareetu pat iedomaaties dariit, ja vien negribeetu tikt aizsuutiits pie psihiatra uz paarbaudeem.
Pasmaidi, pasmejies- dzīve būs jaukāka!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 14:59, pirms 14 gadiem
Abrags,
var jau pa ceļam no St. Pēterburgas (ja brauc ar vilcienu) izkāpt Rēzeknē un no Rēzeknes ar autobusu aizbraukt.

 +15 [+] [-]

, 2010-10-29 14:59, pirms 14 gadiem
students32 rakstīja: Ideja ļoti laba! Bet, ja atnāk uz Mežaparku 30 960 cilvēki, kas tad ies uz Maestro Paula koncertu?
sievas, omes, sievasmātes, meitas, nīgras vecmeitas uz šlāgerputeni!

vīri uz hokeju!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:00, pirms 14 gadiem
Petrovich27 rakstīja: tāda diskutabla būšana tā ineterese. ja salīdzinājums ir par bītlomāniju, tad interese nav. bet, ja runa ir par interesentiem, kas paskatās tās pašas zviedru spēles, tad cīņubiedru lokā tādu netrūkst. protams, tā ir kopīga diagnoze:} tomēr šur tur Eiropā skatās spēles. un, šaubu nav, interese palielināsies, ja un kad iekļaus konkrēto valstu klubus KHL. tāpēc jau Eiropas valstu federācijas nelaiž KHL tik viegli iekšā, jo skaidri zina, ka interese būs.
bet jebkurā gadījumā - to par masveida interesi saukt nevar...

  -3 [+] [-]

, 2010-10-29 15:01, pirms 14 gadiem
a nevar uz kāda dīķa.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:01, pirms 14 gadiem
zidlers rakstīja: kas svarigak kaut kada sirma veca koncerts vai dinamo?
Varu saderēt, ka notiekot vienā laikā lielāku auditoriju savāks Pauls.
Katrā ziņā Paula 75 gadu jubileja noteikti ir svarīgāks notikums par ģinamas ierindas spēli.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:04, pirms 14 gadiem
jbk rakstīja: Varu saderēt, ka notiekot vienā laikā lielāku auditoriju savāks Pauls.
Katrā ziņā Paula 75 gadu jubileja noteikti ir svarīgāks notikums par ģinamas ierindas spēli.
tev ari??? tikai venu reizi milestiba nak, tikai vienu reizi dzivo savadak

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:05, pirms 14 gadiem
jbk rakstīja: Varu saderēt, ka notiekot vienā laikā lielāku auditoriju savāks Pauls.
Katrā ziņā Paula 75 gadu jubileja noteikti ir svarīgāks notikums par ģinamas ierindas spēli.
Tur jau tā lieta, ka, ja viņa notiks Skonto, tā vairs nebūs "ierindas spēle", tas būs "notikums". Reāli vērtējot, domāju, ka ģinamka savāktu vairāk skatītājus. Ja vien ārā janvārī nebūs -20. Neaizmirsīsim KHL zvaigžņu spēli sarkanajā laukumā, kur salā atvilkās uz spēli, šķiet, kādi nieka 2000.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-29 15:05, pirms 14 gadiem
varu deret, ka ja spele notiks Skonto stadionaa, tad tie pashi lielakie noliceji, kas te vaimanā bus pirmie kas biljetes nopirks.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-29 15:05, pirms 14 gadiem
Tas Pauls... Lai viņš rīko savu dzimeni kaut vai Kongresu namā. Izbojā spēli pret SKA - kā VIŅAM nav kauna! SPĒLI PRET SKA!

Spēles rīkošana ne hokejiem piemērotās "telpās" ir vnk ņirgāšanās par šo sporta veidu. Būs vien prieciņš Liepājniekiem vai kkā tā...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 15:07, pirms 14 gadiem
Abrags, 15:00
bet jebkurā gadījumā - to par masveida interesi saukt nevar...

varam, protams, diskutēt par to, kas ir masveida un atsaukties uz detalizētu pētījumu trūkumu. tomēr viss sākas pamazām. un ir ļoti relatīvs. ja uz Dinam spēli atnāk 5000 tad tas ir maz, bet ja uz HK Rīga - 2000, tad tas ir daudz. viss ir relatīvs

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:10, pirms 14 gadiem
Kaut kā man nešķiet, ka Skonto varētu savākt baigi daudz cilvēkus. Ja oficiāli tur ir 9500 vietas. Stadiona konstrukcija visu izmaitā - nav stāvas tribīnes, tukšajā galā vienīgais uzsliet lielu tribīni kā spēlē pret Kreiviju vienu gadu, bet ar to nepietiks. Uz 7000-8000 varētu pavilkt.

  +9 [+] [-]

, 2010-10-29 15:11, pirms 14 gadiem
man jau patiktu ja spēlē notiktu Mežaparka estrādē. 21 000 skaītāju un 9 000 koristi, kas spēles laikā dziedātu ''vai tu zini mana milja'', ''tris viri celas kaujai'', aij, jel manu vieglu pratu'' u.c. klasisaskas latviesu tautas dziesmas, kas der hokejam...
YouTube
- Ai jel manu vieglu pratu

labi, laikam es kautko murgoju atkal

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:12, pirms 14 gadiem
Vispār ļoti laba ideja.

Varētu KHL rekordu uztādīt ar kādiem 70 tūkstošiem skatītāju

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 15:14, pirms 14 gadiem
moška daugavas stadiona tajā futbola laukuma tur ar laba vieta butu

     [+] [-]

, 2010-10-29 15:14, pirms 14 gadiem
nuu labi vispār lasot komentārus izskatās ka kādi 16 tūkstoši tikai salīstu

domāju ka tas stadions ar vismaz kādām 20 tūkošiem vietu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:14, pirms 14 gadiem
uz lielā laukuma spēlēs 100x50m?

 +10 [+] [-]

, 2010-10-29 15:15, pirms 14 gadiem
premium rakstīja: uz lielā laukuma spēlēs 100x50m?
Ja un ar futbola vartiem

  +5 [+] [-]

, 2010-10-29 15:16, pirms 14 gadiem
Winter Classic! nu forshi...vajadzeetu tik pārspēt pie viena KHL rekordu apmeklētībā... bet tad papildus kādas 6000vietas vajag sagadaat!

     [+] [-]

, 2010-10-29 15:17, pirms 14 gadiem
Sinner.aka.Scuba rakstīja: Ja Pedejo reizi laikam bija kad Latvija speleja pret Spaniju
ne pret sveici !

  +4 [+] [-]

, 2010-10-29 15:19, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: 9500
Tas ir tīri stadiona sēdvietas, bet ja ieliks hokeja laukumu, tad sēdvietu skaits ievērojami palielināsies, savi 12 000 sanāktu!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-29 15:19, pirms 14 gadiem
Skaidrs, ka tas viss ir tikai runas! SKA nekad nebūs ar mieru regulārā čempa spēli aizvadīt stadionā, pārāk liels risks

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:20, pirms 14 gadiem
Toms97 rakstīja: ne pret sveici !
Nebija pilns bija ap 9000k un no tiem 9000 bija ap 2000 šveiciešus, bet uz Spaniju atnaca 1000k
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-29 15:20, pirms 14 gadiem
piejoda rakstīja: Liepaja? Daugavpils? Kapēc ne šajās pilsētā????
Daugavpilī spīdveja trekā

 +21 [+] [-]

, 2010-10-29 15:22, pirms 14 gadiem
Sixkiller rakstīja: Daugavpilī spīdveja trekā
nav slikta ideja, bet diezgan patālu no civilizācijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:24, pirms 14 gadiem
oo tas varētu būt vēl kautkas enredzēts lv ,tur varētu būt kādas 15 000 - 20 000 vietas un iedomājieties kas būtu ja visas būtu aizpildītas , vienīgais ja ziema būs baigi auksta , tad - 30 grādos domāju būs tukšas tribīnes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 15:26, pirms 14 gadiem
andris2010 rakstīja: pie joda skonto dod speli daugavpili vai es nekad ne iesu uz dinama spelem
ne ej gan uz dinama spelem

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:28, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Vēl jau var kaut kur KHL reklāmas nolūkos ārzemēs, piemēram, Somijas otrajā lielākajā pilsētā Espo, gan jau halli piepildītu, jo tādi brendi kā Dinamo un SKA ir visā pasaulē pazīstami.
sasmīdināji

  +4 [+] [-]

, 2010-10-29 15:29, pirms 14 gadiem
bembists rakstīja: Un uz to spēli Mikuša vietā Astafjevu
jā un LV futbola izlasei aizdot Ņiživiju, ja vien kāds saprot par ko es runāju..

     [+] [-]

, 2010-10-29 15:31, pirms 14 gadiem
Kapeec gan maestro Raimonda Paula koncerts nevareetu notikt Skonto?

     [+] [-]

, 2010-10-29 15:31, pirms 14 gadiem
Janyks rakstīja: 9500 skaties augstak
vajag padomāt , kad hoekja laukums ir mazāks krietni nekā futbola laukums , līdz ar to , atbrīvojas vēl pāris tūkstoši vietu

  +3 [+] [-]

, 2010-10-29 15:33, pirms 14 gadiem
varbut taja arkadijas parka jaunajā atklātajā stadionaa nu tur ar butu labi

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:34, pirms 14 gadiem
OMANIDDINAMO rakstīja: vajag padomāt , kad hoekja laukums ir mazāks krietni nekā futbola laukums , līdz ar to , atbrīvojas vēl pāris tūkstoši vietu
tikai neaizmirsti, ka futbola laukuma tribīņu pirmās rindas ir jau hokeja laukuma apmales līmenī - pieliekot priekšā kaut vienu beņķu rindu, jau tiks aizsegts skats tai rindai.

     [+] [-]

, 2010-10-29 15:36, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tikai neaizmirsti, ka futbola laukuma tribīņu pirmās rindas ir jau hokeja laukuma apmales līmenī - pieliekot priekšā kaut vienu beņķu rindu, jau tiks aizsegts skats tai rindai.
tā jau gan ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-29 15:43, pirms 14 gadiem
Nav nemaz tik slikta ideja Ja to realizēs, tad tas būs kā pirmais KHL Winter Classic.

  +9 [+] [-]

, 2010-10-29 15:46, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nav nemaz tik slikta ideja Ja to realizēs, tad tas būs kā pirmais KHL Winter Classic.
Pirmā Outdoor spēle KHL ietvaros bija 2008/2009.g. sezonas Zvaigžņu spēle Sarkanajā laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:47, pirms 14 gadiem
tāā ir sūūper ideja.Tiešām,Mēs latvieši kārtējo reizi parādītu cik mēs radoši un ar spēju pārsteigt esam spēcīga tauta hokejā.
Par 16.janvāra siltu sauli un -10grādiem

  +5 [+] [-]

, 2010-10-29 15:49, pirms 14 gadiem
Pofig,ka tajā Mežaparkā no citām vietām to ripu nevarēs tik labi redzēt,galvenais ,ka pēc iespējas daudzāk skatītāji!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 15:53, pirms 14 gadiem
piejoda rakstīja: Liepaja? Daugavpils? Kapēc ne šajās pilsētā????
tieši tā... kādēļ ne? jāatbalsta arī citas pilsētas

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:54, pirms 14 gadiem
OMANIDDINAMO rakstīja: vajag padomāt , kad hoekja laukums ir mazāks krietni nekā futbola laukums , līdz ar to , atbrīvojas vēl pāris tūkstoši vietu
stāvvietas (;

  +7 [+] [-]

, 2010-10-29 15:56, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Pirmā Outdoor spēle KHL ietvaros bija 2008/2009.g. sezonas Zvaigžņu spēle Sarkanajā laukumā.
jā, bet parasti īstais Winter Classic pieder pie regulārā čempionāta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 15:57, pirms 14 gadiem
Renārs Buivids rakstīja: Ja ir jāiegulda nauda, tad ar jēgu. Vajadzētu apmeklētības rekordu. To var paveikt, izmantojot Mežaparka Lielo estrādi! Skatītājiem pieejamas 21 960 sēdvietas, kā arī 9000 vietas dziedātāju pusē. Līdz ar to kopā 30 960!!!
Raksti Priedem!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:58, pirms 14 gadiem
njā, skonto stadions īsti neder hokeja vērotājiem, jo tās tribīnes ir pārāk zemas... nēbūtu daugavas stadionam nojauktas otras tribīnes, tad tur ietilptu vismaz 10'000 skatītāju, tagad tikai 5'000. varbūt kaut kā uzstādot kaut kādas saliekamās pagaidu tribīnes (gan jau pēc pasaules čempja rīgā tādas vēl kaut kur mētājas) un būtu diez gan ok.

  +9 [+] [-]

, 2010-10-29 15:59, pirms 14 gadiem
rpcb rakstīja: Raksti Priedem!!!!!!!!
viņš lasa komentārus (;

 +10 [+] [-]

, 2010-10-29 16:06, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja:
kā Tu piedāvā satilpināt vismaz 78.000 skatītāju stadionā ar 9.500 ietilpību?
Jaņem konsultanti no VEF, domāju tā nebūs problēma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-29 16:11, pirms 14 gadiem
Ar futbolu tribīnes pilnas nevaram dabūt, ar hokeju varbūt varētu. Beidzot Skoņķiks būtu pilns + būtu neierasti un iespaidīgi. Es tikai par, cita lieta, ja baigi slikts laiks...

     [+] [-]

, 2010-10-29 16:13, pirms 14 gadiem
Mežaparkā būtu labi tikai lai tie 40 000 aiziet.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 16:13, pirms 14 gadiem
Pedejo reizi Skonto st. butu pilns

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 16:17, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Jaņem konsultanti no VEF, domāju tā nebūs problēma

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 16:18, pirms 14 gadiem
Meza parks momentá atkrít,tur bús ziemas atrakciju parks ar slidotavu, ,sleposanas trasi utt.

Soli jau tur demontéti

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 16:24, pirms 14 gadiem
Kaut kur, kur vairāk skatītāju varētu ietilpināt! Piemēram Mežaparkā.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-29 16:26, pirms 14 gadiem
čista, uz Daugavas ledus

  +7 [+] [-]

, 2010-10-29 16:27, pirms 14 gadiem
senscore rakstīja: Raimis jau nu varēja savu dzimšanas dienu citur saorganizēt...
Starp Vanšu un Akmens tiltiem?

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 16:47, pirms 14 gadiem
būtu KHL winter classic!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-29 16:55, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Un kas tur būtu tik neticams?
Ja temperatura like -10 zem nulles, lietus fiziski nav iespejamiba.

     [+] [-]

, 2010-10-29 16:57, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Ja temperatura like -10 zem nulles, lietus fiziski nav iespejamiba.
A krusa var būt?

     [+] [-]

, 2010-10-29 16:58, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Jaņem konsultanti no VEF, domāju tā nebūs problēma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 17:00, pirms 14 gadiem
BookiesNightmare rakstīja: Raimonds savu šlāgerputeni varēja organizēt Skonto stadionā! Svaigā gaisā un Janvāra laikapstākļos negribētos vilkt garumā! Visi būtu tikai ieguvēji!
Nu es atvainojos... Cik Paula koncerts ienesís naudu un cik Dinamo viena spele... Logiski, ka Raimondam prieksroka Biletes skiet ~20 ls videji.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 17:02, pirms 14 gadiem
backdor rakstīja: A krusa var būt?
var bet tá nevar bút problema. krusa ilgak par 5 min nu neesmu redzejis. uzlaizh tiiramo mashinu un pec 15 minutem turpina, fona padzied tautumeitas, skatitajus izklaidejot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-29 17:04, pirms 14 gadiem
ja notiktu es noteiktu aizietu

  -2 [+] [-]

, 2010-10-29 17:20, pirms 14 gadiem
Mēs taču esam Liela valsti!!! Līdz janvarim varam izbūvet jaunu Arenu!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-29 17:28, pirms 14 gadiem
tak absurds, ta nav zvaigznu spele vai kas tamidziigs..
atklaataa vieta spele nenotiks!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 17:31, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Talsu ledus šķūnī?
Nē,uz Vilkmuižas ezeru!

  +9 [+] [-]

, 2010-10-29 17:47, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: Kāpēc ne uz mana dīķa?
jo tev tāda nav

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 17:50, pirms 14 gadiem
Tad jau vajag atrast vietu, kur ir vairāk skatītāju nekā arēnā, tad būs viss o.k.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 17:52, pirms 14 gadiem
tas tik tiesām būtu numurs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-29 18:22, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Moš pie Uzvaras pieminekļa?
žetons!

  +4 [+] [-]

, 2010-10-29 18:24, pirms 14 gadiem
realmadrid7 rakstīja: tak absurds, ta nav zvaigznu spele vai kas tamidziigs..
atklaataa vieta spele nenotiks!
tu esi dzirdejis par tadu NHL winter clasic? arī tā nav nekāda zvaigžņu spēle, parasta regulārās sezonas spēle.

     [+] [-]

, 2010-10-29 18:31, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Nu es atvainojos... Cik Paula koncerts ienesís naudu un cik Dinamo viena spele... Logiski, ka Raimondam prieksroka Biletes skiet ~20 ls videji.
vispār ja DR grib ilgtermiņā pastāvēt, tad vajag savu dinamo halli, tikai tad atmaksāsies spēlēt... tas ir pirmais priekšnoteikums.. plus, nebūs vairs jālauza galvu par vietu konkurentu koncertiem

  -2 [+] [-]

, 2010-10-29 18:34, pirms 14 gadiem
man ierosinajums ir tads ,to jubileju svinet skonto stadiona bet lai hokis notiek arenaa

     [+] [-]

, 2010-10-29 18:38, pirms 14 gadiem
winter classic

     [+] [-]

, 2010-10-29 18:48, pirms 14 gadiem
Nav slikta doma

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 18:51, pirms 14 gadiem
Tādus sūdus te muld !
Vienkārši lai būtu kkas pa ko runāt !
Uztais spēli vien dien ātrāk vai vēlāk ! Vai uztais no rita un mēģin Raimja koncim ātri visu savest kārtībā līdz vakaram !
Vienas spēles dēļ ies un saldēs laukumu, liks bortus un papildus nez kādas iekārtas un sēdvietas uz Skonto zales
Atraduši kur atkal naudu iebāzt kabatā !
Kkas absurds!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 18:52, pirms 14 gadiem
O ja isteniba laba doma - Tas butu ka Winter Classic KHL.
Un musu komanda butu pirmie kas to izdaritu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 18:55, pirms 14 gadiem
Hmmm...mani tas ļoti ieinteresēja!

     [+] [-]

, 2010-10-29 19:16, pirms 14 gadiem
un skatiitaaji vareetu buut pat vairaak nekaa 12000, kas ieiet areenaa...

     [+] [-]

, 2010-10-29 19:19, pirms 14 gadiem
skonto stadionā ir 9500 vietas, ja pieliek klāt kaut ko vēl dēļ tā ka laukums mazāks nekā fūzī...bet diez vi pat 12k savāksies. sviestaina ideja. tēŗiņi nereāli būs

  +7 [+] [-]

, 2010-10-29 19:20, pirms 14 gadiem
Reloder rakstīja: Meza parks momentá atkrít,tur bús ziemas atrakciju parks ar slidotavu, ,sleposanas trasi utt.
Vēl jo labāk! Par katru noraidījumu slēpes kājās un slēpo soda apli!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 19:24, pirms 14 gadiem
Ka kaut kas tāds notiks tad būs jauns rekorts Skonto stadiona skatītāju daudzuma.

     [+] [-]

, 2010-10-29 19:28, pirms 14 gadiem
raich rakstīja: Tad jau īstenībā tiešām - ja ir kādu laiku pieturējies sals varētu uz Daugavas starp Akmens un Vanšu tiltu taisīt
tas būtu kruti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 19:50, pirms 14 gadiem
Nebūtu slitki. Tagad vēl jo vairak žēl, ka mums nav normāla stadiona futbolam un vieglatlētikai, ar saviem 20-25 štukiem vietu.
Lai izdodās, būtu interesanti!

  +4 [+] [-]

, 2010-10-29 20:05, pirms 14 gadiem
Īstenībā ideja ir superīga. Es labprāt ietu. Vienīgi ka izmaksas gan baigās sanāks un šaubos vai ar biļetēm izmaksas nosegs. Pat ja būs pilnas tribīnes + papildu tribīne un sēdvietas brīvajās vietās, vienalga ar to būs par maz lai nosegtu izmaksas, jo domāju maksimāli Skonto stadionā varētu satilpt 15 - 16 tk.
Salīdzinājumam Winter classic parasti notiek beisbola stadionos, kuros var satilpt ~50 - 60 tk.

Domāju, ka ideju varētu arī ASK (KHL prezidents Medvedjevs) atbalstīt, jo tas būtu labs PR līgai. Domāju, ka par šo spēli runātu visā pasaulē ziņās.

Pluss vēl Dinamo varētu uztaisīt īpašu šovu, piem, uguņošanu. Bet par ballīti mēs paši parūpētos.

Alus vietā dzertu karstvīnu vai tēju.
Vienīgais ar laika apstākļiem var nepaveikties. Šī gada janvāris bija baigi auksts -25 grādos 2h nenosēdēsi.

Ja būtu kādi -10 un nesnigtu (tajā laikā), tad būtu ok.

Un tauta toč ietu, par to esmu pārliecināts.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 20:11, pirms 14 gadiem
Nezinu kādas jūsu domas, bet vēl jau ir iespēja par veco Daugavas stadionu. Domāju, ka ja tur satilpa dziesmu svētki, tad ir iespēja arī KHL Winter Classic'am.
Ja parēķina, tad sanāk, ka lielajās tribīnēs ietilpst virs 5000 cilvēku. Iespējams zem lielajām tribīnēm vēl var izvietot dažas rindas sēdvietām.
Ja hokeja laukums tiktu uzbūvēts pēc iespējas tuvāk tribīnēm, tad otrā pusē ir iespēja ļoti daudz stāvvietām.
Tātad, vēl paliek vieta sānos, kur var izvietot gan stāvvietas, gan sēdvietas.
Vieta apkārt ir ļoti daudz un problēmas varētu būt tikai ar autostāvvietām, jo jau dziesmu svētkos bija šī pati problēma.
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-29 20:49, pirms 14 gadiem
Tie,kuri nesēdēs pirmajā rindā,ripu neredzēs......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 21:16, pirms 14 gadiem
piejoda rakstīja: Liepaja? Daugavpils? Kapēc ne šajās pilsētā????
varbūt vēl Ventspilī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 21:38, pirms 14 gadiem
Ja biļešu cenas saprātīgi nolaidīs un uztaisīs to par tautas pasākumu, tā lai arī pa 1 - 2Ls var tikt, tad tas būs grandiozi. Pretējā gadījumā spēle Skonto stadionā ar 10 - 30% aizpildījumu varētu būt pablāva..

It īpaši kādu playoff maču tā varētu noorganizēt.. Vai to pašu All-Stars game varētu kādreiz Latvijā noorganizēt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 22:30, pirms 14 gadiem
Tā būtu vienkārši fantastiska ideja,ja viņi to realizētu: "KHL League Winter Classic" kā NHL,kur viņi izspēlē regulārā čempja spēli amerikāņu futbola vai beisbola stadionā,super.Pagājušogad pat Bārtulis piedalījās tajā Klasikā,tikai pati spēle bija garlaicīga...

Pluss arī,ka tas varētu būtu kārtējais Dinamo Rīga/KHL līgas mārketinga triumfs.Lai notiek!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-10-29 22:41, pirms 14 gadiem
brauciet pie manis, man dīķi kāreiz pēc izmēriem. un ap to laiku jau būs aizsalis.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-29 22:44, pirms 14 gadiem
Izlasīju un nodomāju - Diezgan radoši tomēr mūsu hokeja līdzjutēji ir.
Bet tā doma par Mežaparku man arī patīk. Cerams, ka Z. Priede šo sadzirdēs.. Tad atliek visus variantus pārdomāt un izlemt to labāko. Jeb kurā gadījumā, uzskatu, ka jābūt interesanti.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 22:55, pirms 14 gadiem
Air Jordan rakstīja: jā, un Dinamo un visa Latvijas pēc šīs spēles bankrotē
Nu:
1) Mēs jau īsti nezinam, kādas ir izmaksas šādam pasākumam. Varbūt ka arī nav nemaz tik nepaceļamas?

2) Ja arī Dinamo to viens nevar pacelt, tad ja labi nomenedžē pie KHL vadības, tad KHL varētu segt daļu izmaksu. Jo tas tomēr ir arī KHL interesēs, ka līgas vārds izskan pēc iespējas plašākai auditorijai.

Tā kā ... .

protams mēs te netā tikai spriedelējam. Bet ja reiz šī ideja nāk no Dinamo vadības, tātad viņi par to ir domājuši un zin cik tas izmaksā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-29 23:18, pirms 14 gadiem
Ja, Amerikā dara un sanāk, mēs arī varam!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 23:35, pirms 14 gadiem
Mīnus arī tas ka Mežaparkā nav tādu ģērptuvu. Gogī sakot Skonto stadionā... pasākums izdotos ja varētu salīst vismaz kādi 16 000!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-30 01:02, pirms 14 gadiem
UUUUUUuuuuuuuuuuuuuuu. Etak apmēram 1988.gadā Valmieras slidotavā (!) pēdējo reizi skatījos hokeju zem klajas debess.... borti rībēja zvērā... viss tik tuvu... skatītāji uz kupenām visriņķī.. uz ko gan citu vajag skolaspuikām ? Es par Mežaparku

     [+] [-]

, 2010-10-30 07:48, pirms 14 gadiem
Winter Clasic
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-30 16:27, pirms 14 gadiem
elvijs112 rakstīja: Labāk ozolniekos hallē
Var arī OZO halle vai Jelgavas halle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-31 16:54, pirms 14 gadiem
bembists rakstīja: Un uz to spēli Mikuša vietā Astafjevu
vispār tālāk netiku. kolosāls komentārs.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-31 18:06, pirms 14 gadiem
Starp citu, man radās ideja, kā var atrisināt Skonto stadiona tribīņu problēmu. No kkādas vietas uz oriģinālajām tribīnēm uztaisīt lēzenāku tribīnes pagarinājumu. Vienīgās problēmas rada tas, ka daļai nav jumta virsū un protams laiks un nauda tādam projektam.
Uzzīmēju pa fikso peintā, kā es to visu esmu domājis.
';

  +1 [+] [-]

, 2010-10-31 19:43, pirms 14 gadiem
ideja ir laba,bet butu izdevigak vienkarsi nosaut Raimondu